Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2018. dec. 29. 10h:09' EZ A 890. JÁTÉKHETED, 292. FORDULÓD 891. játékheted kezdete: jan. 3. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 13 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3798 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: hh 1133 841 1253 | használod az 1133. tárgyat a 841. tárgyat az 1253. tárgyat |
* 2. KP: vv 71 26 28 | elmormolod a 71. varázslatot a 26. varázslatot a 28. varázslatot |
* 3. KP: vv 165 182 188 | elmormolod a 165. varázslatot a 182. varázslatot a 188. varázslatot |
* 4. KP: vv 90 220 224 | elmormolod a 90. varázslatot a 220. varázslatot a 224. varázslatot |
* 5. KP: vv 12 178 53 | elmormolod a 12. varázslatot a 178. varázslatot az 53. varázslatot |
* 6. KP: le 253 0 0 | leveszed/lerakod a 253. tárgyat |
* 7. KP: kf 287 0 0 | kézbeveszed/felveszed a 287. tárgyat |
* 8. KP: bb 347 0 0 | beraksz a bankba a 347. tárgyat |
h 211 | használod a 211. tárgyat |
h 211 | használod a 211. tárgyat |
h 211 | használod a 211. tárgyat |
h 211 | használod a 211. tárgyat |
h 211 | használod a 211. tárgyat |
im | imádkozol |
vv 363 | elmormolod a 363. varázslatot |
ek 429 | t. energia kisütése: 429 |
bb 152 1618 2369 | beraksz a bankba a 152. tárgyat (1618 darabot) |
v 181 143 61 | elmormolod a 181. varázslatot |
195 | 196 | 197 | |
107 | |
|
|
108 | |
|
|
109 | |
|
|
[143,61] Épületek tűnnek fel.
Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled elernyed. Gyógyulsz (+4 életpont). Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 7 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a halálhozó testét. (7 támadással 306 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. Villámgyorsan lehajolsz - a sav csak itt-ott mar szét. (35 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra rontasz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a halálhozó testét. (7 támadással 801 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Megelőző ütés! Ököllel meghorzsolod a halálhozó nyakát. (1 támadással 82 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A szörny hegyes karmait mellkasodba vájja. (1 támadástól 66 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) A halálhozó karmait belevágja a bal lábszáradba. (1 támadástól 68 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) A lény elhuhogja magát. 45 életpontot vesztettél. A halálhozó még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 14 392 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1189, sebződés: 214, gyógyulás: 66, összesen: -148 ÉP}
ve 105 4 | megveszed a 105. tárgyat 4 |
kt 3 4 | elkészíted a 3. tárgyat (4 darabot) |
ve 280 10 | megveszed a 280. tárgyat 10 |
kb 203 20 | kiveszel a bankból a 203. tárgyat (20 darabot) |
bb 280 10 | beraksz a bankba a 280. tárgyat (10 darabot) |
m 6 4 | mozogsz nyugatra, délre |
A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy izomernyesztés varázslatot. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Becsapódva, megdöfi a részeg kalandozó horpadt páncélját. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a részeg kalandozó testét. (2 támadással 238 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+48 életerő). Megelőző ütés! Ököllel iszonyatosan megcsapod a részeg kalandozó testét. (1 támadással 75 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). A részeg kalandozó lendületes ütése célt téveszt. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 4 arany és egy vas dobónyíl. Szereztél 1 szöges bunkót. [szöges bunkó ládikóba-> (143,61)-> 10 arany, -2 ÉP] 1 999 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 355, sebződés: 2, gyógyulás: 68, összesen: +66 ÉP}
(Továbbmész...) Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[196,108] Dombos terepre érkeztél. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy Krogan, a pusztító. {max. életpontja: 680.} Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled elernyed. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Bűvös shurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. Összpontosítasz, hogy kitérhess majd a szörny lehelete elől. Elrepül 1 bűvös shuriken. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a Krogan, a pusztító testét. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) A lény tüzet köp rád. Villámgyorsan lehajolsz - a tűz csak megpörköl. (1 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra támadsz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a Krogan, a pusztító jobb oldalát. (6 támadással 703 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+73 életerő). Ököllel súrolod a Krogan, a pusztító hatalmas bokáját. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Elhajolsz a Krogan, a pusztító ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 54 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy aranytű, 3 fekete gyöngy, egy rejtőköpeny, 2 obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (187,107)-> 20 arany, -2 ÉP] és egy arany, ezenkívül 1 Krogan buzogánya [Krogan buzogánya ládikóba-> (186,106)-> 230 arany, -2 ÉP]. 5 242 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia).
{Csatastatisztika; sebzés: 796, sebződés: 59, gyógyulás: 93, összesen: +34 ÉP}
Ellenfeled a halál szava varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Megszáll a Muo-Tie féle nyugalom. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a szubreális vámpír testét. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Elszántan a másikra ugrasz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. Legutolsó sejtjeidből is összegyűjtve a kí-energiákat, egy Sziklaököl bevitelére koncentrálsz. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a szubreális vámpír bal karját. (1 támadással 140 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Ököllel kegyetlenül megütöd a szubreális vámpír jobb lábát. (1 támadással 54 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). A szörny több karmával is a lábadra csap. (4 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A szubreális vámpír belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A szubreális vámpír most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a ryuku szablyát, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. [szvó-ektoplazma ládikóba-> (186,106)-> 10 arany, -2 ÉP] 2 509 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 245, sebződés: 22, gyógyulás: 49, összesen: +27 ÉP}
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy élőholt pozdorja. 456 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). A drakolich még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a ryuku szablyát, szereztél 6 bordacsontot. [bordacsont ládikóba-> (186,106)-> 12 arany, -2 ÉP] 2 494 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 456, sebződés: 2, gyógyulás: 4, összesen: +2 ÉP}
v 198 228 111 | elmormolod a 198. varázslatot |
195 | 196 | 197 | |
107 | |
|
|
108 | |
|
|
109 | |
|
|
[228,111] A dombságot elhagyod, ritka erdőbe érkeztél. Észreveszel egy manilla-fát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy szent ligetet. A természet tökéletes összhangja feléd is a béke érzetét sugározza. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt oltárt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy szent tölgyfát. Látsz egy pézsmatököt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy csillagbozótost. (ld. enc.) Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Dzsoki a gonosz.
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy elektromos pajzs védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy nekromanta csókja. 63 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 1 vas dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a vámpírféreg jobb oldalát. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a vámpírféreg testét. (8 támadással 1136 életpontot sebezve.) Ököllel épp hogy eltalálod a vámpírféreg farkát. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) A vámpírféreg kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 59 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) A szörny az artériádra tapasztja magát. A vérszívástól még 39 életpontot vesztettél. A vámpírféreg kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 57 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. Ellenfeled nekromanta csókja varázslatot lő rád. 63 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a ryuku szablyát, szereztél 2 vámpírfogat. 17 275 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1227, sebződés: 281, gyógyulás: 32, összesen: -249 ÉP}
Egy élőholt pozdorja varázslatot dobsz ellenfeledre. 518 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 7 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a bámulatos zombi rotható húsát. (7 támadással 206 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel párszor keményen megütöd a bámulatos zombi testét. (9 támadással 646 életpontot sebezve.) Megelőző ütés! Ököllel néhányszor megcsapod a bámulatos zombi testét. (8 támadással 420 életpontot sebezve.) Egy kegyetlen csapást kapsz a bal válladra, karommal. (1 támadástól 355 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +71 ÉP.) Borzalmas fejfájásod lesz. (-4 minden tulajdonságodra kör végéig.) A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel többször eltalálod a bámulatos zombi foszladozó testét. (10 támadással 654 életpontot sebezve.) Megelőző ütés! Ököllel párszor keményen megütöd a bámulatos zombi rotható húsát. (8 támadással 385 életpontot sebezve.) Egy kegyetlen csapást kapsz a jobb válladra, karommal. (1 támadástól 186 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +38 ÉP.) Szörnyű fejfájás vesz erőt rajtad. (-4 minden tulajdonságodra kör végéig.) Beveted az Acél Ököl kí-technikát. Ököllel meghorzsolod a bámulatos zombi jobb karját. (1 támadással 69 életpontot sebezve.) Ököllel súrolod a bámulatos zombi bal lábát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Feljajdulsz, amint a bámulatos zombi karmai mélyen a jobb lábadba marnak. (1 támadástól 282 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +57 ÉP.) Szörnyű fejfájás vesz erőt rajtad. (-4 minden tulajdonságodra kör végéig.) A bámulatos zombi összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Messze hajítod a vacak kis ml'othag szürcsölő trófeát, és diadalmasan beszerzel egy bámulatos zombi trófeát. 15 792 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2925, sebződés: 823, gyógyulás: 170, összesen: -653 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: elektromos pajzs létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Semmi hatás! A szilánk működik (+4 életpont). Ezüstshurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 7 ezüstshuriken. Több lövedéked átfúrja a törpe bal oldalát. (7 támadással 299 életpontot sebezve.) (bőre védelmezi.) Teli erőből mérg. ubuk dobónyilat dob Rád az ellenfeled. Feléd repül 3 mérg. ubuk dobónyíl. Kacagva elütöd a lövedéket! Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Ellenfeled képzett harcos, így nem sikerül bevinned rá a pörölycspást. {CSTT:} Ököllel jobb a törpe Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy 916 beleereszthess néhány lövedéket. oldalát. (196608 támadással 0 életpontot sebezve.) (bőre védelmezi.) Ököllel épp hogy eltalálod a törpe fejét. (5373952 támadással 8 életpontot sebezve.) (bőre védelmezi.) Ent pásztorbottal a törpe borzalmas ütéseket mérve rá összetöri a testedet. (968 támadástól 194 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +rovarfelhő II ÉP.) (Különösen vérszomjas darazsak vesznek körül, és itt-ott beléd csípnek!) 84 életpontot vesztettél. (Különösen vérszomjas darazsak vesznek körül, és itt-ott beléd csípnek!) Mágikus hentesbárddal a törpe gyilkos csapásokat szórva összezúzza a fejedet. (8 támadástól 739 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +148 ÉP.) Ellenfeled holtan rogy össze. Végeztél vele! A mosoly azonban lehervad az arcodról, amikor ellenfeled teste köddé válik. Kereket oldott az utolsó pillanatban valamilyen varázslat segítségével! 38 363 tapasztalati pontot kaptál. {Csatastatisztika; sebzés: 5570859, sebződés: 1791, gyógyulás: 350, összesen: -1441 ÉP}
ek 503 | t. energia kisütése: 503 |
be 692 | bemész a 692. épületbe |
m 4 1 2 | mozogsz délre, északkeletre, keletre |
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Ellenfeled elernyed. A szilánk működik (+4 életpont). Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 1 vas dobónyíl. A lény nagy levegőt vesz, és félrefújja lövedéket. A szörny ragacsos lét öklend rád. Még idejében félreszökkensz. Elszántan a másikra rohansz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. {CSTT:} Majdnem találtál. De csak MAJDNEM. A leviathán lárva újból és újból a karodba harap, szörnyű sebeket ejtve. (2 támadástól 217 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +44 ÉP.) Ellenfeled vámpirizál belőled. 42 életpontot vesztettél. A pontos találat érdekében beveted a Sashorog kí-tulajdonságot. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a leviathán lárva testét. (8 támadással 496 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+100 életerő). Fogaival a leviathán lárva felszakítja mellkasodat. (2 támadástól 205 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +41 ÉP.) A teremtmény kiszívja életenergiádat, magát gyógyítva. 55 életpontot vesztettél. Támadásodat elkerülte ellenfeled. A leviathán lárva iszonyatos harapásai nyomán bal térdedből dőlni kezd a vér. (2 támadástól 203 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +41 ÉP.) A teremtmény kiszívja életenergiádat, magát gyógyítva. 41 életpontot vesztettél. Elmegy a kedved a harctól. Ennél jobb véget szánsz magadnak, ezért futni kezdesz, mint egy őrült. Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 496, sebződés: 763, gyógyulás: 234, összesen: -529 ÉP}
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy élőholt pozdorja varázslat. 993 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Megszáll a Muo-Tie féle nyugalom. Elrepül 7 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a rothadó tetem testét. (7 támadással 293 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a rothadó tetem dögbűzös testét. (10 támadással 919 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+184 életerő). Megelőző ütés! Ököllel néhányszor megcsapod a rothadó tetem jobb oldalát. (4 támadással 278 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+56 életerő). Karmok szántják végig bal lábadat. (2 támadástól 385 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +77 ÉP.) Szörnyű fejfájás vesz erőt rajtad. (-5 minden tulajdonságodra kör végéig.) A teremtmény fülsiketítő robbanással szakad darabokra (-82 életerő). Véres nyál csordul ki a rothadó tetem száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 20 522 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2483, sebződés: 467, gyógyulás: 325, összesen: -142 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy elektromos pajzs varázslattal készülsz a csatára. A szilánk működik (+4 életpont). Egy élőholt pozdorja varázslatot dobsz ellenfeledre. 874 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Egy pusztító végzet varázslatot dob rád a másik. 187 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 7 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a vámpír őrszem bal oldalát. (7 támadással 356 életpontot sebezve.) Borzalmas dolgot érzel: a szörny halál-auráját! Megacélozod akaratodat, és sikeresen ellenállsz. Elszántan a másikra rontasz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. Felveszed azt a beállást, amely a Sziklaököl sikeres alkalmazásához szükséges. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a vámpír őrszem testét. (8 támadással 959 életpontot sebezve.) Megelőző ütés! Ököllel többször eltalálod a vámpír őrszem bal lábát. (6 támadással 500 életpontot sebezve.) A vámpír őrszem félig szétrágja a bal válladat! (4 támadástól 340 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +68 ÉP.) A vámpír őrszem összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Magad mögé lököd a pitiáner gh'raiton ölész trófeát, és kimetszel magadnak egy megfelelő vámpír őrszem trófeát. 22 475 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2689, sebződés: 527, gyógyulás: 76, összesen: -451 ÉP}
(Továbbmész...) [229,111] A bokrok megritkulnak, árnyékba vonja őket az új terep, a ritka erdő. Gyanús mozgást látsz a fák között. Felismered a közeledőt. Csak egy ro'galhal kísértet. Nem jelenthet különösebb problémát. {egyik sebzési módja: 2x 12d20+46.} Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy elektromos pajzs varázslatot. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Egy élőholt pozdorja varázslatot dobsz ellenfeledre. 856 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Egy sorvasztás varázslatot dob rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Lecsillapítod légzésed, felkészülve Muo-Tie Nyugalmának bevetésére. Elrepül 1 vas dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a ro'galhal kísértet jobb karját. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a ro'galhal kísértet jobb vállát. (7 támadással 819 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+164 életerő). Megelőző ütés! Ököllel épp hogy eltalálod a ro'galhal kísértet áttetsző karját. (1 támadással 87 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Olyan ütéseket kapsz a bal lábadra, hogy azt hiszed, eltört. (2 támadástól 327 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +66 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 13 830 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1810, sebződés: 327, gyógyulás: 260, összesen: -67 ÉP}
(Továbbmész...) [230,111] Fák, mindenütt csak fák. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy varkaudar remete közeledik. {egyik sebzési módja: 2x 14d12+36.} Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Összetörsz 1 varázskövet. (+150 varázspont.)
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled elernyed. Gyógyulsz (+4 életpont). Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Megszáll a Muo-Tie féle nyugalom. Elrepül 1 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a varkaudar remete sötét bőrét. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) A lény egy savdárdát dob rád. Jól célzott! (39 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. A pontos találat érdekében beveted a Sashorog kí-tulajdonságot. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a varkaudar remete farkát. (8 támadással 532 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+107 életerő). A varkaudar remete nagyot üt a bal karodra. (1 támadástól 117 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +24 ÉP.) Csontjaidba hideg kúszik (-4 erő forduló végéig). Ellenfeled regenerálódik! Ki-energiákat gyűjtve, Sashoroggal próbálkozol. Ököllel többször eltalálod a varkaudar remete jobb lábát. (8 támadással 453 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+91 életerő). A varkaudar remete nagyot üt a jobb karodra. (1 támadástól 93 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +19 ÉP.) Jeges érzés járja át tested (-4 erő forduló végéig). Ellenfeled regenerálódik! Ki-energiákat gyűjtve, Sashoroggal próbálkozol. Ököllel többször eltalálod a varkaudar remete testét. (8 támadással 422 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+85 életerő). Csatapartnered bevisz egy gyors, egyenes ütést. (1 támadástól 87 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +18 ÉP.) Csontjaidba hideg kúszik (-4 erő forduló végéig). Ellenfeled regenerálódik! A támadás javítása érdekében Sashorgot alkalmazol. Ököllel néhányszor megcsapod a varkaudar remete sötét bőrét. (7 támadással 387 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+78 életerő). A varkaudar remete nagyot üt a jobb karodra. (1 támadástól 110 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +22 ÉP.) Borzasztó hideg hatol a csontjaidba (-4 erő forduló végéig). A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 12 968 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1845, sebződés: 446, gyógyulás: 452, összesen: +6 ÉP}
m 2 2 3 | mozogsz keletre, keletre, délkeletre |
Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Lecsillapítod légzésed, felkészülve Muo-Tie Nyugalmának bevetésére. Elrepül 1 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a kettéroppantó testét. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Elszántan a másikra rontasz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. Felveszed azt a beállást, amely a Sziklaököl sikeres alkalmazásához szükséges. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a kettéroppantó testét. (8 támadással 861 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+173 életerő). Megelőző ütés! Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a kettéroppantó irtózatos combját. (8 támadással 598 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+120 életerő). A kettéroppantó behúz egyet a mancsával. (1 támadástól 146 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +30 ÉP.) Megpróbál megragadni. Mintha egy satuba kerültél volna! Csontjaid recsegnek ropognak. 342 életpontot vesztettél. A kí energiák mesterfokú alkalmazása lehetővé tesz számodra egy Élet-Halál Érintést. Ököllel párszor keményen megütöd a kettéroppantó bal lábát. (5 támadással 480 életpontot sebezve.) Te 60 ép-t gyógyultál, a kí-érintésnek köszönhetően. Vámpirizálsz (+97 életerő). Megelőző ütés! Ököllel épp hogy eltalálod a kettéroppantó bal lábát. (1 támadással 68 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). A kettéroppantó megüti a bal karodat a mancsával. (1 támadástól 138 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +28 ÉP.) Megpróbál megragadni. Iszonyatos erővel kezdi el a szörny a testedet összepréselni. 198 életpontot vesztettél. A kettéroppantó összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 14 340 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2057, sebződés: 824, gyógyulás: 530, összesen: -294 ÉP}
Egy élőholt pozdorja varázslattal köszöntöd a másikat. 435 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja a gothag döglidérc testét. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. Mint a kí mesteri alkalmazója, felkészültél egy Kabal-sújtásra. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a gothag döglidérc jobb oldalát. (8 támadással 889 életpontot sebezve.) Megelőző ütés! Ököllel néhányszor megcsapod a gothag döglidérc testét. (5 támadással 392 életpontot sebezve.) A gothag döglidérc többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 116 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +24 ÉP.) Testedbe bénító méreg áramlik! (-7 támadás.) A gothag döglidérc többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 115 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +23 ÉP.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a szivárványszivet, szereztél 1 xirnox szivet. 14 503 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1767, sebződés: 231, gyógyulás: 51, összesen: -180 ÉP}
Távolról élőholt pozdorja varázslatot lősz a másikra. 993 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Megszáll a Muo-Tie féle nyugalom. Elrepül 7 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a rothadó tetem fejét. (7 támadással 278 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. A kí izzó csomókban árad ujjhegyeidbe, készen az ellenfél életenergiájának elszívására. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a rothadó tetem jobb lábát. (8 támadással 727 életpontot sebezve.) Te 90 ép-t gyógyultál, a kí-érintésnek köszönhetően. Vámpirizálsz (+146 életerő). Megelőző ütés! Ököllel párszor keményen megütöd a rothadó tetem nyakát. (8 támadással 504 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+101 életerő). Iszonyatos karmolásokat kapsz a fejedre. (2 támadástól 410 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +82 ÉP.) Szörnyű fejfájás vesz erőt rajtad. (-5 minden tulajdonságodra kör végéig.) A teremtmény fülsiketítő robbanással szakad darabokra (-100 életerő). Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 cru tekercs (ld. enc.). 20 522 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2502, sebződés: 510, gyógyulás: 427, összesen: -83 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy elektromos pajzs védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled felkészül egy esetleges mentális támadásra egy láthatatlan védekező pszi felhúzásával. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Ellenfeled elernyed. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: pszi ragyogás varázslatot lő rád. 66 életpontot vesztettél. Kábán tántorogsz (-15 támadás). Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy agybénítás II pszi támadást. A támadás átmenetileg megbénított (nem tudsz lőfegyvert használni). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy agyroppantás varázslat. Semmi hatás! Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy tudatrombolás pszi támadást. Semmi eredménye! A teremtmény hunyorít egyet. Sziklamerev pillantással véded ki a gyilkos pszi sugarakat. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. A kí energiák mesterfokú alkalmazása lehetővé tesz számodra egy Élet-Halál Érintést. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az elmeszonda láthatatlan testét. (8 támadással 828 életpontot sebezve.) Te 103 ép-t gyógyultál, a kí-érintésnek köszönhetően. Vámpirizálsz (+166 életerő). Megelőző ütés! Ököllel többször kegyetlenül megütöd az elmeszonda testét. (6 támadással 437 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+88 életerő). Végighúz rajtad az elmeszonda a csápjával. (1 támadástól 126 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +26 ÉP.) Felizzik egy védőkristály, és megvéd az ártó hatástól. A szörny hatalmas detonáció közepette darabokra robban (-112 életerő). Az elmeszonda összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. 13 120 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1265, sebződés: 304, gyógyulás: 395, összesen: +91 ÉP}
(Továbbmész...) [232,111] A bokrok megritkulnak, árnyékba vonja őket az új terep, a ritka erdő. Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő.
Mélyen koncentrálva, megidézel egy élőholt pozdorja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 975 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Megszáll a Muo-Tie féle nyugalom. Elrepül 7 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a rothadó tetem fejét. (7 támadással 301 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a rothadó tetem testét. (10 támadással 847 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+170 életerő). Megelőző ütés! Ököllel néhányszor megcsapod a rothadó tetem testét. (6 támadással 376 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+76 életerő). Kegyetlen ütéseket mér rád karmával a rothadó tetem. (2 támadástól 384 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +77 ÉP.) Borzalmas fejfájásod lesz. (-5 minden tulajdonságodra kör végéig.) A teremtmény fülsiketítő robbanással szakad darabokra (-101 életerő). Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 20 522 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2499, sebződés: 485, gyógyulás: 331, összesen: -154 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy elektromos pajzs varázst. A szilánk működik (+4 életpont). Egy élőholt pozdorja varázslattal köszöntöd a másikat. 850 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Egy pusztító végzet varázslattal köszönt csatapartnered. 99 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Hogy pontosabban célozhass, Muo-Tie Nyugalmának technikáját alkalmazod. Elrepül 7 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a vámpír őrszem fejét. (7 támadással 362 életpontot sebezve.) Hirtelen valami iszonyatos dolog érint meg: a szörny halál-aurája! Minden akaratodat megfeszítve, ellenállsz! Majdnem beleöregedtél a látványba! Elszántan ellenfeledre rontasz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. Ellenfeled lelassítása érdekében felkészülsz egy Kabal-Sújtásra. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a vámpír őrszem testét. (8 támadással 824 életpontot sebezve.) Megelőző ütés! Ököllel többször eltalálod a vámpír őrszem bal lábát. (8 támadással 605 életpontot sebezve.) A vámpír őrszem átharapja a torkodat! (4 támadástól 380 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +76 ÉP.)
{Csatastatisztika; sebzés: 2641, sebződés: 479, gyógyulás: 84, összesen: -395 ÉP}
227 | 228 | 229 | 230 | 231 | 232 | 233 | |
110 | |
|
|
|
|
|
|
111 | |
|
|
|
|
|
|
112 | |
|
|
|
|
|
|
113 | |
|
|
|
|
|
|
Miután magadhoz térsz valamennyire, körbenézel.
[231,110] Fák, mindenütt csak fák. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy manilla-fát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy elektromos pajzs varázslatot. A szilánk működik (+4 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Egy élőholt pozdorja varázslattal köszöntöd a másikat. Semmi eredménye! Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Távolról szerencsétlenség varázslatot lő rád a másik. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 7 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a kreiton lich testét. (7 támadással 360 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. Legutolsó sejtjeidből is összegyűjtve a kí-energiákat, egy Sziklaököl bevitelére koncentrálsz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a kreiton lich bal lábát. (8 támadással 850 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+171 életerő). Megelőző ütés! Ököllel párszor keményen megütöd a kreiton lich groteszk fejét. (8 támadással 621 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+125 életerő). A kreiton lich rávág csápjával a térdedre. (1 támadástól 92 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +19 ÉP.) Felizzik egy védőkristály, és megvéd az ártó hatástól. Miután megvédett, a kristály teljesen elfeketedik, ezzel jelezve, hogy kimerült az energiája, nem tud tovább védeni téged. El is dobod az immár haszontalanná vált holmit. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy nekromanta csókja. 53 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy sötét halál varázslatot, majd rád küldi. 111 életpontot vesztettél. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel többször eltalálod a kreiton lich egyik csápját. (4 támadással 381 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+77 életerő). Megelőző ütés! Ököllel csak érinted a kreiton lich jobb vállát. (1 támadással 64 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). A kreiton lich csápja rátapad a karodra. Amikor lerántod, vér ömlik a sebből. (1 támadástól 90 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +18 ÉP.) Felizzik egy védőkristály, és megvéd az ártó hatástól. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy nekromanta csókja varázslatot. 53 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Távolról sötét halál varázslatot lő rád a másik. 81 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 21 082 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2276, sebződés: 480, gyógyulás: 435, összesen: -45 ÉP}
m 8 8 1 | mozogsz északra, északra, északkeletre |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy elektromos pajzs. A szilánk működik (+4 életpont). Üdvözlésképpen egy élőholt pozdorja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 864 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Üdvözlésképpen egy pusztító végzet varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 106 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 7 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a vámpír őrszem testét. (7 támadással 355 életpontot sebezve.) Borzalmas dolgot érzel: a szörny halál-auráját! Iszonyatos! Sejtjeid velejéig hat a szörnyű érzés. Öregedtél 10 évet. Elszántan a másikra rohansz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. Szemöldöködet összehúzva, testedet ellazítva megindítasz egy Kabal-Sújtást. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a vámpír őrszem jobb lábát. (8 támadással 869 életpontot sebezve.) Ököllel néhányszor megcsapod a vámpír őrszem testét. (8 támadással 343 életpontot sebezve.) A vámpír őrszem átharapja a torkodat! (4 támadástól 374 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +75 ÉP.) Ellenfeled vámpirizál belőled. 42 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik!
{Csatastatisztika; sebzés: 2431, sebződés: 522, gyógyulás: 83, összesen: -439 ÉP}
230 | 231 | 232 | |
108 | |
|
|
109 | |
|
|
110 | |
|
|
111 | |
|
|
Miután magadhoz térsz valamennyire, körbenézel.
[230,110] Ritka erdő váltja fel a hegyvidéki terepet.
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy elektromos pajzs varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy élőholt pozdorja varázslat. 854 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Távolról méregfelhő II varázslatot lő rád a másik. 38 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Lecsillapítod légzésed, felkészülve Muo-Tie Nyugalmának bevetésére. Elrepül 1 vas dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a krathan csontváz testét. (1 támadással 56 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a krathan csontváz jobb karját. (8 támadással 861 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+173 életerő). Megelőző ütés! Ököllel gyengén megütögeted a krathan csontváz testét. (2 támadással 157 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). Gyilkos csapásokat oszt a krathan csontváz fegyverével. (3 támadástól 308 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +62 ÉP.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Alig pörkölődsz. 21 életpontot vesztettél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: méregfelhő II varázslatot lő rád. 72 életpontot vesztettél. Hányni kezdesz (-13 támadás). A krathan csontváz összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 15 063 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1928, sebződés: 439, gyógyulás: 279, összesen: -160 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy elektromos pajzs varázslatot. Gyógyulsz (+4 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Sajnos nem hatott ellenfeledre. A szilánk működik (+4 életpont). Távolról nekromanta csókja varázslatot lő rád a másik. 59 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 7 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a vámpírféreg testét. (7 támadással 325 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. Mint a kí mesteri alkalmazója, felkészültél egy Kabal-sújtásra. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a vámpírféreg testét. (8 támadással 817 életpontot sebezve.) Megelőző ütés! Ököllel csak érinted a vámpírféreg testét. (1 támadással 68 életpontot sebezve.) A vámpírféreg harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 59 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) Rádtapad, életnedvedre szomjasan! A vérszívástól még 44 életpontot vesztettél. A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 48 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: nekromanta csókja varázslatot lő rád. 63 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a ryuku szablyát, szereztél 2 vámpírfogat. 18 131 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1210, sebződés: 273, gyógyulás: 30, összesen: -243 ÉP}
szk 485 | keresed a 485. szörnyet |
ef 20 519 | energia fejlesztése 20 |
* 1. BP: h 2107 0 0 | használod a 2107. tárgyat |
* 2. BP: h 1576 1 0 | használod az 1576. tárgyat |
* 3. BP: e 1 0 0 | élelemszerzés 1 pontért |
* 4. BP: kb 347 0 0 | kiveszel a bankból a 347. tárgyat |
CSILLAGBOZÓTOS (928. TÁRGY) A csillagbozótos Kelet-Ghalla őshonos növényfajta. Egy-egy tőről kb. egy tucat vaskos ág nyúlik a nyolc különböző égtáj felé, melyeknek vége tömör, ugyancsak nyolcágú, csillagszerű fejben végződik. Ha rászánsz némi időt (úgy 3 TVP-nyit a KT 929 paranccsal), a hosszú szárú, nehéz ágakból egyet lemetszhetsz a bozótról. Első ötletként az ütőfegyverként felhasználása jut eszedbe, de hamar rájössz, ha hadonászni kezdesz vele, a csillagbot fején nyíló réseken félelmetes anyag kezd kifelé áramlani, ami akár a Te egészségedre is veszélyes lehet. Az élősködő gombaspórák, melyeket a termés feje tartalmaz, extra sebzést okozhatnának ellenfelednek. Valamilyen módon ezt ki lehetne aknázni... Csillagbotot rabszolgamunkában másnak gyűjteni? Brrr... eszedbe nem jutna. Emiatt a csillagbot nem átadható. |
BÁMULATOS ZOMBI (896. SZÖRNY) A nekromancia egzakt tudomány. Alapigazságokra és a tapasztalatra épül. Az egyik ilyen alaptétel, hogy az élőholtakat mindig mágia mozgatja, függetlenül attól, hogy az igét a test egykori gazdája, avagy egy kívülálló idézi meg. A bámulatos zombira egy Weasel nevű, ghallai halálpap akasztotta ezt a jelzőt, mivel a legyőzése után hosszasan tanulmányozta a tetemet, és abban semmiféle mágikus lenyomatot nem talált. Ez a furcsa zombi varázshasználat nélkül újra, és újra, spontán életre kelt, egészen addig, amíg a leahita fizikailag teljesen meg nem semmisítette azt. (Weasel idevágó jegyzeteit a Holtak Harmadik Könyve tartalmazza, amit a Csontok Templomában Leah főpapjai szabadon tanulmányozhatnak.) Mindezek után ne csodálkozz, ha a legváratlanabb helyeken bukkan fel ez az élőhalott, és egyáltalán nem egyszerű elpusztítani. |
YTTERIUM KATALIZÁTOR (970. TÁRGY) Ez a furcsa, hatnyúlványú, fekete fémből készült tárgy az elméletek szerint nem értelmes elme alkotása - a drakolder csatamezőkön keringő, évezredes torz entitások egyikének materializációja. Ez a különös tárgy képes az ytterium kőzet segítségével teleportálni: belehelyezed a kőzetet a H 970 paranccsal, 5 TVP árán, és a kőzet helyett kapsz egy véletlenszerű tárgyat, amely szintén a csatamezőről származik. Megadhatsz második, mennyiségi paramétert is. Vigyázz, ha nincs kőzeted használatkor, a katalizátor önmagát fogja elteleportálni! Nem átadható tárgy. |
ROTHADÓ TETEM (624. SZÖRNY) Micsoda bűz! És milyen undorító látvány, ahogy a rothadó tetem foszladozó testéből kinyúl két kevésbé sem oszló kar, és a végén meredező hegyes, és egyáltalán nem makulátlanul tiszta karom a testedbe mar. Az élőholt szörny valamikor egy humanoid testfelépítésű alak lehetett, valószínűleg ember. Hogy halálában alakult át ilyenné, vagy már akkor is ilyen elképesztő, leprás-koldus kinézettel rendelkezett, nem tudni. Mindenesetre Leah érdemesnek tartotta arra, hogy felkarolja, és a többi kétes külsejű túlvilági küldöttével egyetemben, az anyagi létsíkon találjon neki feladatot. És ez remekül ki is elégíti a rothadó tetem gyilkolásvágyát. Csak ezüst, vagy mágikus fegyverrel tudod megsebezni. |
VÁMPIR ŐRSZEM (7057. SZÖRNY) A vámpírcsaládok mindig a legifjabb, leggyengébb tagjaikat állítják őrszemnek az Ős nyughelye mellé. Nem sok dolguk van, mindössze folyton, soha nem lankadó figyelemmel őrizni a Legelsőt. Mindezt azért elég hatékonyan teszik, főleg, ha sikerül meglepniük a gyanútlan, és pechjére rossz helyre tévedő vándort. Ha nem akarod a karmaik közt végezni, szerezz be egy ezüst (vagy mágikus) sebzésű fegyvert (bármelyik típus egyaránt megteszi). Az őrszem nem túl erős ellenfél, de azért jobb, ha tudod: bármikor eggyé válhat az árnyakkal, és így képes meglepetésből támadni. |
HUDDENS ELIXÍRJE (830. TÁRGY) Ez az igen speciális recept még a híres kobudera harcművésztől, Huddenstől származik. A lélek belső megtisztításával, és néhány mágikus komponens felhasználásával speciális varázsitalt állíthatsz elő. Persze, mindehhez szükséged lesz egy varázsfiolára, amelyben Varázsital Főzése varázslattal össze kell kotyvasztanod 5 csepp vizet, egy porrá morzsolt dlathog kőzetet, és egy küklopsz szemet. Ez mindössze 5 TVP-be került, és máris rendelkezésedre áll a különleges elixír, amely elfogyasztásakor életpontodat maximálisra gyógyítja! Ehhez a H 830 parancsot kell kiadnod, 0 TVP-ért. Második paraméternek megadhatsz egy számot, ha ennyinél kevesebb ÉP-d fog hiányozni, nem fogod használni. A lélek megtisztítására, és így a főzet használatára a jó és gonosz jelleműek nem képesek. |
KETTÉROPPANTÓ (471. SZÖRNY) Ha a bo'adhun erdőket járod, és egyszer csak arra leszel figyelmes, hogy előtted a fák recsegve-ropogva széthajlanak, hogy utat engedjenek egy nagytestű lénynek, előfordulhat, hogy egy kettéroppantó közeledik. Aztán amikor felismered, hogy ennek a barnabőrű óriásnak te a combja közepéig sem érsz, elgondolkozhatsz az esélyeiden. Vicsorgó pofájából eszméletlen bűz árad, mely már magában is olyan gyomorfelkavaró, hogy ha nem vagy elég edzett, gondolkozás nélkül futásnak eredsz az ellenkező irányba. |
CRU TEKERCS (779. TÁRGY) Ez egy hihetetlenül ősi pergamentekercs. Óvatosan nyitod szét, de várakozásod ellenére, nem omlik porrá. Apró rúnákkal van teleróva, amelyeket nem értesz, a papír első sorában azonban három nagyobb betűt látsz, a mágusiskolában tanult jelekkel. Azt mondják, hogy "CRU". [Ez a tárgy nem adható át.] |
RYUKU KATONAI KÖTSZER (1508. TÁRGY) A katonai kötszer a ryuku hadsereg számára rendszeresített sebgyógyító eszköz. A kisebb-nagyobb csaták után a gárdisták bekötözik egymás sebeit, hogy azok el ne fertőződhessenek és mielőbb a gyógyulás útjára léphessenek. A ryuku katonai kötszer használata csak első pillantásra egyszerű a te gyógyító kenőcsökhöz szokott szemed számára. Használata során igenis tudni kell, hogy hova kell tekerni, hogy a legjobb megszorítani stb. Minél magasabb a gyógyítás szakértelmed, ezzel annál inkább tisztában leszel. A ryuku katonai kötszert a H 1508 paranccsal, illetve gyógyító totemből használhatod, esetenként 1 TVP-ért. Ekkor a gyógyítás szakértelmed függvényében némi életerőt visszanyerhetsz. A kötszer ezután elveszik (átázik a véredtől, elveszti steril mivoltát). Ezenkívül a H parancsos használatnál megadhatsz egy második paramétert is, ha legalább annyi ÉP-d hiányzik, a kötszert csak akkor használod el. |
ELMESZONDA (487. SZÖRNY) Az elmeszonda egyike azoknak a lényeknek, melyeket a kyorgok szabadítottak a bo'adhun barbárság területére, hogy végezzenek ádáz ellenségükkel. Nagyon erős pszionikus képességekkel rendelkezik, sőt az általa gerjesztett átmeneti tudatzavar sokszor rövid emlékezetkiesést is okozhat (elveszted a fordulóban szerzett tapasztalati pontjaid egy részét). S hogy miről ismersz fel egy elmeszondát: halvány, rövid és szelvényes teste könnyedén szeli a levegőt, vékony és átlátszó csápjai engedelmesen úsznak utána a levegőben; kurta arccal rendelkezik, melyből csak két átható tekintetű szeme kivehető, a többit homály fedi. Ha viszont még ekkor sem vagy biztos abban, hogy egy elmeszondával találkoztál, az agyadra erősödő nyomás majd tudatosítja benned, hogy mégis. Csak mágikus fegyverrel tudod megsebezni, azok közül is inkább vágó vagy ütőfegyverrel. |
ARX TEKERCS (777. TÁRGY) Ez egy hihetetlenül ősi pergamentekercs. Óvatosan nyitod szét, de várakozásod ellenére, nem omlik porrá. Apró rúnákkal van teleróva, amelyeket nem értesz, a papír első sorában azonban három nagyobb betűt látsz, a mágusiskolában tanult jelekkel. Azt mondják, hogy "ARX". [Ez a tárgy nem adható át.] |
Erő: | 50 (75) | Szint: | 50 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 147 cm |
IQ: | 53 (74) | Támadás: | 78 (83) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 53 kg |
Ügyesség: | 48 (57) | Védekezés: | 90 (100) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 33/55 év |
Egészség: | 52 (58) | Életpont: | 703/298 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 5 |
Szerencse: | 60 (79) | Varázspont: | 1940/1039 | Pénz: | 2592 arany | Kép. pont: | 35 |
Tudatpont: | 90/0 | Pszi pont: | 211/371 | Halhatatlanság: | 10 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 4/64 | ökölvívás: | 51/81 (+10%) | szúrófegyverek: | 24/69 |
vágófegyverek: | 8/71 | ütőfegyverek: | 7/33 | lőfegyverek: | 11/59 (+8%) |
dobófegyverek: | 41/3 (+3%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); ezüsttollú nyíl (#363) max. 1 db (1 -19.); bűvös shuriken (#562) max. 1 db (20 -28.); vas dobónyíl (#189) max. 1 db (29 -37.); vas dobónyíl (#189) (38 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
230,110 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 412 |
Kedvenc táborhely: 228,111 |
Az idő kódexe: legutóbb 163. fordulóban. |
Legfeljebb 85 TU-t válthatsz TVP-re. |
A negatív esszencia az öklödre van kenve. |
Feltételes varázskő használat: 5 százalék varázspont alatt. |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 139 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 160/41 (+68%) | 2. nyomkövetés: | 60/65 (+10%) | 3. mászás: | 31/9 |
4. csapdakészítés: | 37/81 (+17%) | 5. csapdaészlelés: | 21/91 | 6. gyógyítás: | 51/58 (+96%) |
7. felderítés: | 29/93 | 8. szörnyidomítás: | 17/20 (+12%) | 9. teológia: | 105/83 (+108%) |
10. taumaturgia: | 112/67 (+54%) | 11. szerencsejáték: | 5/91 (+12%) | 12. versengés: | 18/18 (+27%) |
13. harcművészetek: | 55/11 | 14. zene: | 4/30 (+2%) | 15. szörnyismeret: | 23/89 |
16. pszi: | 24/9 (+1%) | 17. zárnyitás: | 22/92 | 18. vadászat: | 11/83 (+2%) |
19. vitalitás: | 6/76 | 20. bányászat: | 33/36 (+1%) | 21. testépítés: | 15/72 |
22. úszás: | 1/20 | 23. csapatmunka: | 5/77 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 101 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 44 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 80% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 20 TVP-ért |
kutatsz max. 200 TVP-ért |
készítesz halálvirágot (#2371) (max. 5 darabot ), halálkristályt (#2372) (max. 30 darabot ) |
mászol max. 600 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (127) |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 24, max: 50) |
quwarg nagymester (#214), vadász quwarg (#241), öregedést okozó lények (#9095), halált okozó lények (#9098), ősquwarg (#300), quwarg anyakirálynő (#269), quwarg parafenomén (#248), quwarg őrparancsnok (#677), quwarg tűzköpő (#678), Quwargamanga (#963), élőholt mirg (#135), csontváz lord (#177), noth szellem (#250), óriás csontváz (#176), Quwaxotix (#961), káoszbajnok (#293), ében hadúr (#294), ében halálhajcsár (#295), Toodrok Din (#503), kronoelementál (#287), bávatag golombár (#165), talriai behemót (#312), rubin sárkány (#330), Eruol (#378) |
Barátságosság (aktív: 8, max: 50) |
kronotapír (#286), kronokukac (#285), bűbájlidérc (#761), káoszszellem (#472), bo'adhun lidérc (#467), lidérckirály (#316), dübörgő bahrot (#479), viharóriás (#278) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
lángcsóva (#31, 10 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
elektromos pajzs (#51, 14 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) |
éjfattyak végzete (#260, 100 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | Morgan rúnája (#363, 33 VP, 33 TVP) |
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
tűzeső (#61, 16 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) | szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
agyburok (#90, 11 VP) | fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) | földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) |
Tharr haragja (#145, 20 VP) | ongóliant tombolás (#146, 40 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) |
becsületjel (#158, 14 VP, 5 TVP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) |
áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | planetáris őrdémon (#172, 18 VP) |
szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
agytaposás (#180, 12 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) |
méregfelhő II (#193, 20 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) |
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) |
hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) | földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) | mágia megértése (#226, 0 VP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | ||
Butaság ára beállítás: teológia: 20 vp; taumaturgia: 20 vp; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 50 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
vámpirizáció (#1) (862,0) | Pörhemór köre (#205) (98,25,3) | hadiszerencse III (#59) | szürkeáll. aktiv (#71) |
tulajdonságpajzs (#26) | csupasz izom (#28) | esszenciavédelem (#165) | Symulf rúnája (#182) |
esszenciavédelem 2 (#188) | agyburok (#90) | hatalomvarázs (#220) | erőpajzs I (#12) |
tárgyvédelem (#178) | óriáserő (#53) | Morgan rúnája (#363) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
20. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 20) | ||||||
lángcsóva (#31), izomernyesztés (#33), élőholt pozdorja (#134), éjfattyak végzete (#260) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 20) | ||||||
elektromos pajzs (#51), tompítás (#40) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 6, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
tűzeső (#61) | >> | kisebb quwarg isten (#213) | háló (#186) | >> | molgan (#284) | |
méregfelhő II (#193) | >> | várvédő (#7097) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 6, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
fürgülés (#92) | >> | kronoelementál (#287) | agytaposás (#180) | >> | várvédő (#7097) | |
fürgülés (#92) | >> | Dögvész (#7495) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
tüskés harci gromak (#156) (tejet ad) státusz: OK |
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +45 kg teher) státusz: OK |
ezoterikus mardel (#184) státusz: OK |
élőholt sullár (#216) (hátas: 11 lépés/kör; +6 védettség; +1 támadás;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Tharr papjának nincs szüksége páncélra. Áldozd fel oltáromnál Rhatt páncélját! |
2.) Imádkozz, amikor már plébánosom vagy! |
3.) Demonstráld hatalmamat, használj földrengés varázslatot tíz alkalommal! (számláló: 0) |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. tanya (507): kész. városháza (Qvill) (527): új. szürke kastély (547): kész. cseréptetős torony (549): kész. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): kész. kőtorony (664): 72. labirintus (83,86). erdei bölcs háza (666): kész. a Borzalom Fellegvára (671): kész. városháza (685): új. Invázióügyi Minisztérium (687): új. barbár barlang (692): többek közt 27. tárgyat kell leadnod. tündérpalota (750): új. tündérpalota (751): új. tündérpalota (752): új. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): új. fejvadászcéh (758): 187. labirintus (108,103). Toborzóiroda (759): kész. léghajóállomás (817): új. tündérpalota (830): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 3, 4, 33, 34, 35, 36, 41, 42, 53, 54, 55, 66, 68, 70, 71, 72, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 94, 95, 97, 98, 102, 124, 126, 127, 128, 129, 130, 170, 171, 176, 180, 187, 192, 244, 245. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 3, 4, 12, 13, 15, 26, 34, 35, 36, 44, 46, 49, 52. |
Kész: 1, 5, 6, 11, 16, 40, 47, 51. |
HŐSTETTEID |
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 1626 (limit: 1735), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 163555. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
energia-csapolás (167) |
beszéd állatokkal (171) |
a mágia rúnája (179) |
tudati őrjárat (183) |
kasztrop.kitágulás (197) |
csonttörés (219) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
fegyvermester (302) |
az élet forrása (337) |
kétkezes harc (338) |
az ősök hite (362) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
túlélő életmód (429) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) OK |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) OK |
kőbőr (507) OK |
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 9 TU. szükséges még: 61 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati gyorsítás II (513) OK |
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 26 TU. szükséges még: 64 TU. |
tudati gyorsítás III (520) OK |
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 80 TU szükséges.) |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) OK |
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) OK |
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a düh vérvörös köde (541) OK |
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 98 TU. szükséges még: 92 TU. |
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
695 | arany (#50) | 1 | csuklyavirág (#133) | 3 | deus ex machina (#1) | |||
21 | éjkő (#2369) | 7 | ezüstshuriken (#327) | 12 | gyöngymangó (#135) | |||
1 | manakristály (#500) | 1 | quwarg tojás (#360) | 5 | sáfránypor (#211) | |||
2 | varázskő (#305) | 18 | vas dobónyíl (#189) | 1 | vasérc (#152) | |||
1 | védőkristály (#2240) | 26 | víz (#27) | 1 | sallank karom (#128) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
20 | amniosz (#203) | 1 | aranytű (#272) | 1 | arx tekercs (#777) | |||
13 | bomló esszencia (#2367) | 1 | cru tekercs (#779) | 3 | fekete gyöngy (#99) | |||
1 | fenőkő (#1618) | 64 | isteni könnycsepp (#260) | 1 | kaja (#2) | |||
6 | katonai kötszer (#1508) | 1 | lélekesszencia (#619) | 1 | rejtőköpeny (#277) | |||
4 | vámpírfog (#1221) | 1 | xirnox szív (#213) | 1 | ytter. katalizátor (#970) |
229 | 230 | 231 | |
109 | |
|
|
110 | |
|
|
111 | |
|
|