TÚLÉLŐK FÖLDJE
Betáplálva: 2006. febr. 22. 9h:53'
EZ A 106. JÁTÉKHETED, 29. FORDULÓD
107. játékheted kezdete: febr. 24.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
|
KALANDOZÓ: #5518
SZÁMLA : XXXX
|
ZAISLO KALANDJAI
9 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [94,75] koordinátán. Ez az idő nem múlt el esemény nélkül:
A táborozás 1. napján összefutsz egy fekete, kontyos hajú, szürke szemű, körszakállas kobudera férfival. Fekete a bőre. Leah követője. Egy csontamulettet, egy fekete bőrcsizmát, egy griff nyakéket, egy koponya szimbólumot, egy kvazár sisakot, egy Luthius karkötőjét, egy Métely páncélját, egy obszidián karkötőt, egy rinóbőr övet, egy smaragd védőgyűrűt, egy tankány karmot, egy vark. pecsétgyűrűt és egy varkaudar szimbólumot visel. Fegyverzetét egy rőtmanó berzerker trófea, egy khór darázs trófea és egy orgyilkos trófea teszi egyedivé. Bal kezében egy nagy vaspajzsot tart. Lőfegyvere egy bumeráng. Mentális auráját felismered, fekete, jelezve hogy gonosz. Jó lesz vigyázni! Bár Te nem akarsz harcolni, ő másképp vélekedik. Elfogadod a kihívást.
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Bumerángot küld Feléd ellenfeled. Feléd repül 2 bumeráng. Több lövedéke átfúrja a testedet. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Elszántan a másikra rohansz. Ököllel súrolod a kobudera testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Ököllel a kobudera párszor keményen megüti a testedet. A támadás közben egy fura trükköt mutatott be. (2 támadástól 30 életpontot vesztesz.) Túl sok sebet kaptál. Szerencsédre a futás jobban megy a bújócskánál. {Csatastatisztika; sebzés: 5, sebződés: 37, gyógyulás: 0, összesen: -37 ÉP}
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Harmadszorra sem tudtad a hátizsákodba paszírozni a megvett 2 jégszilánkot (310 arany). Tételenként 150 arany büntetést kell fizetned. Mivel nem volt nálad elég készpénz, a maradék összeget a bankszámládról utalod át az Aukciós Háznak.
A 2. napon összeakadsz egy hosszú ezüsthajú, csillogó szemű elf nővel. A bőre világosabb az átlagosnál. Sheran hűséges követője. Egy ezüst gyűrűt, egy gyöngysort, egy hatalom fülbevalóját, egy láncinget, egy lánckesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy ritualista amulettet, egy sárga erőövet, egy smaragd védőgyűrűt, egy arany papi karkötőt, egy tünde tegezt, egy varkaudar csizmát, egy vassisakot, egy virág szimbólumot és egy örökkéval.gyémántját visel. Fegyverzetét egy süvítő rája trófea, egy orgyilkos trófea és egy ork sámán trófea színesíti. Jobb kezében egy ryuku szablyát, bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Liallan. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással.
A 2. napon összefutsz egy fekete, hosszú hajú, barna szemű alakváltó nővel. Fekete a bőre. Tharr ministránsa. Egy arany papi karkötőt, egy bíbor erőövet, egy fekete bőrcsizmát, egy gromak páncélt, egy két kard szimbólumot, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval. zafírját és egy vassisakot visel. Ruházatát egy vérszomjas csüldő trófea, egy nukleáris cickány trófea és egy trikornis trófea díszíti. Jobb kezében egy bronzhegyű lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Összeismerkedtek. Az ő neve Nirrti. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn.
A 4. napon összefutsz egy fekete hajú, piros szemű mutáns nővel. Bőre teljesen fehér! A kalandozót mágikus örvények veszik körbe. Leah követője. Egy koponya szimbólumot, egy örökkéval. rubinját, egy ryuku csizmát, egy ryuku karvédőt, egy ryuku kesztyűt, egy ryuku köpenyt, egy ryuku mellvértet, egy ryuku nadrágot, egy ryuku sisakot, egy smaragd védőgyűrűt, egy vark. pecsétgyűrűt és egy zafír erőövet visel. Fegyverzetét egy kérődző etra trófea, egy élőholt quwarg trófea és egy quwarg harcos trófea díszíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egy mágikus viharban meditáló varázsló. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy méregfogat tart. Egy garokk a hátasa. Mentális auráját felismered, sötét, mert gonosz. Összeismerkedtek. Az ő neve Jelena. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést.
A 7. napon találkozol egy kopasz, félszemű, körszakállas mutáns férfival. Bőre bronzként csillog. Tharr tanítványa. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy bíbor erőövet, egy ezüst karkötőt, egy fekete bőrcsizmát, egy gromak páncélt, egy két kard szimbólumot, egy lánckesztyűt, egy örökkéval. zafírját és egy vassisakot visel. Felszerelését egy élőholt quwarg trófea, egy quwarg harcos trófea és egy vérfürdető magszim trófea ékesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egybeolvadó szent szimbólumok. Jobb kezében egy varkaudar szablyát, bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Exterminusz. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn.
A 7. napon egy barna, copfos hajú, barna szemű árnymanó nő megpróbált lopni tőled, de kiszúrtad idejében. Látva felsülését, elinalt a gyáva.
A 7. napon összeakadsz Nirrtivel. Tharr ministránsa. Egy arany papi karkötőt, egy bíbor erőövet, egy fekete bőrcsizmát, egy gromak páncélt, egy két kard szimbólumot, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval. zafírját és egy vassisakot visel. Felszerelését egy törpemammut trófea, egy nukleáris cickány trófea és egy trikornis trófea színesíti. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Köszöntitek egymást, aztán tovább.
A 7. napon találkozol egy fekete, hosszú hajú, kék szemű alakváltó nővel. A bőre kreolszínű. Egy arany papi karkötőt, egy csontamulettet, egy ezüst papi karkötőt, egy griff nyakéket, egy láncinget, egy lánckesztyűt, egy örökkéval. zafírját, egy rinóbőr övet, egy smaragd koszorút, egy smaragd védőgyűrűt, egy topáz erényövet, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar szimbólumot és egy yeti mokasszint visel. Ruházatát egy pszi elementál trófea és egy piromenyét trófea teszi egyedivé. Jobb kezében egy mandibulakaszát tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Záporeső. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot.
A 7. napon összeakadsz Liallannal. Sheran ministránsa. Egy arany papi karkötőt, egy ezüst gyűrűt, egy gyöngysort, egy hatalom fülbevalóját, egy láncinget, egy lánckesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval.gyémántját, egy ritualista amulettet, egy sárga erőövet, egy smaragd védőgyűrűt, egy tünde tegezt, egy varkaudar csizmát, egy vassisakot és egy virág szimbólumot visel. Felszerelését egy süvítő rája trófea, egy vérszomjas csüldő trófea és egy ork sámán trófea ékesíti. Jobb kezében egy ryuku szablyát, bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
A 8. napon találkozol egy fekete, hosszú hajú, zöld szemű elf nővel. A bőre kreolszínű. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy bíbor erőövet, egy lánckesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy smaragd védőgyűrűt, egy umbatari karkötőt, egy varkaudar csizmát, egy vassisakot és egy vasvértet visel. Fegyverzetét egy ork sámán trófea, egy mutáns pók trófea és egy sóhajtó dorony trófea színesíti. Jobb kezében egy mandibulakaszát, bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Tisztán érzed auráját: az ő jelleme is semleges. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Androméda. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással.
Amikor ledőltél pihenni, valami nagyon kemény dolog szúrta az oldaladat. Megvizsgálod: egy elásott láda csücske! Buzgón ásni kezdesz a csupasz kezeddel. Hamarosan előbukkan a láda fedele. Lihegve felnyitod. Tele van kincsekkel, fegyverekkel! Az örömtől kiáltozva markolsz a ládába. A szerencséd azonban nem tart sokáig, múlóban van az álom. Az ébrenlét határán még küszködsz egy kicsit, próbálod "áthozni" az álomtárgyakat, de sikertelenül. Végül feladod a dolgot, kinyitod a szemedet, és felkelsz.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+28 életerő.) Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+25 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+1 tudatpont.) A lottó 646. hetének nyerőszámai: 30, 5, 22. 1 db 0 találatos szelvényed volt.
* 1. KP: |
használod az 1100. tárgyat |
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse forduló végéig.) [0 pontot használtál fel, van még 197.]
* 2. KP: |
használod a 71. pszi képességet |
Lazítani kezdesz, és lehunyod szemeidet. Megtelsz energiával. Elcsattintod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 192.]
* 3. KP: |
használod a 64. pszi képességet |
Lemész alfába. Pszi energia árad szét testedben. Kiengeded magadból a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 187.]
* 4. KP: |
használod a 72. pszi képességet |
0 pszi-pontod van, és ahhoz, hogy ezt a pszi képességet használhasd, 9 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 187.]
* 5. KP: |
használod az 1137. tárgyat |
Előbányászod az első pálinkásüveget a hátizsákodból, majd a kinyitott üveget tétovázás nélkül a szádhoz emeled, és felhajtod. Megborzongsz az alkohol hatásától. (+4 támadás, -8 védekezés - a forduló végéig.) [1 pontot használtál fel, van még 186.]
kpb |
kezd. parancs berakása: |
ef 1 |
energia fejlesztése 1 |
Nem sajnálva az áldozatot, tudati energiáidat a KT elmetavába döntöd, az új tudati képesség kifejlesztése végett. [-1 TU.] A befejezéshez még 17 TU szükséges. [10 pontot használtál fel, van még 176.]
[A kezdeti parancslista már be van telve, ezért ez a parancs nem került tárolásra.]
fgy 40 40 1 |
felt. gyógyítás 40 40 |
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 176.]
(Feltételes gyógyítás:) Találsz néhány meztelen csigát a legritkább fajtából. Azonnal felismered a lehetőséget. Összegyűjtesz egy párat, majd összekevered némi száraz páfránylevéllel. Az így nyert kenőcsöt magadra kened, és várod a pozitív hatást. (+25 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). [40 pontot használtál fel, van még 136.]
t 73 |
támadod a 73. szörnyet |
FT 73 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 136.]
m 3 3 |
mozogsz délkeletre, délkeletre |
[95,76] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Látsz egy nekrofunt. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Penelopé Morphilia lábát masszírozza. Találsz egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba).
(Feltételes támadás:) Egy garokk! Ezt kerested. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Elszántan a másikra rontasz. Mandibulakaszával többször mélyen végigmetszed a garokk testét. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Rövid karddal megcsapod a garokk fejét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Agyarával a garokk kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a mandibulakaszát, szereztél 2 kaját. 159 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 41, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
Megvizsgálod a talajt. Friss mutáns nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még friss elf nyomokat, amelyek északnyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.
Összeakadsz egy fekete hajú, zöld szemű árnymanó férfival. Körszakálla és bajsza van. A bőre kreolszínű. Leah hittérítője. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy ezüst karkötőt, egy fekete bőrcsizmát, egy koponya szimbólumot, egy lánckesztyűt, egy Métely páncélját, egy obszidián karkötőt és egy vassisakot visel. Fegyverzetét egy tüskés harci gromak trófea, egy varkaudar bajnok trófea és egy quwarg harcos trófea színesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: Kékes fényben úszó, derengő szellemalak. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Holmiját egy ragyás burástya cipeli. Auráját érzékelve máris tudod, sötét, mert gonosz. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Surranókezű Thiefi. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. Aztán elbúcsúztok, és mindenki megy tovább a maga útján.
Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.)
(Továbbmész...) [96,77] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Zagmóziumgomba erjedt illatát hozza a szél. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nő üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba). Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Chara-din rúnaköve. Hirtelen mozogni kezd a föld! Ráismersz a lényre. Egy vérszomjas csüldő. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. {egyik sebzési módja: 4x 2d5+1.} Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Elszántan a másikra támadsz. Mandibulakaszával hatalmas csapásokat adva felmetszed a vérszomjas csüldő egyik csápját. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy megvágod a vérszomjas csüldő testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Csápjaival a vérszomjas csüldő lecsap a jobb karodra. (4 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Mandibulakaszával néhányszor megcsapod a vérszomjas csüldő testét. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd.
{Csatastatisztika; sebzés: 53, sebződés: 24, gyógyulás: 0, összesen: -24 ÉP}
[20 pontot használtál fel, van még 116.]
m 3 3 |
mozogsz délkeletre, délkeletre |
[97,78] A síkság "meggyűrődik", dombos vidékre vált.
Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy olvasztókemencét. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Sheran hívei emelték. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy vaskohót. Egy embert látsz, aki egy spagulárt próbál megközelíteni. Látva téged, elmondja, hogy a bátyjától kapta kölcsön a hátast, de az ledobta magáról. Sajnos nem ért az állatokhoz, hiába mondja neki, hogy hő, ahogy a bátyjától látta. Ahhoz, hogy segíthess rajta, idomítás szakértelemre és 25 TVP-re van szükség (35. jellempróba). Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet rejt. Eszel valamit. (-1 kaja.) Körbevizsgálódsz. Nem túl friss (kb. 1 hetes) gnóm nyomok vezetnek keletre. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés).
Találkozol egy copfos aranyhajú, csillogó szemű mutáns nővel. Bőre babarózsaszín. Egy bíbor erőövet, egy kvazár sisakot, egy örökkéval. rubinját és egy vasvértet visel. {ereje: 18.} Auráját érzékelve máris tudod, semleges jellemű, mint ahogy Te is. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Confabilla. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. Bye-bye-t és csocsit mondtok egymásnak, aztán továbbállsz.
(Továbbmész...) [98,79] Épületek tűnnek fel. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Aki eme épületben barátokra lel, a pokol tüzén örökre égjen el! Ez Ved-Smillon házi átka. " A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Ráismersz a lényre. Egy orgyilkos. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Meglengetve a mandibulakaszát ellenfeledre ugrasz. Mandibulakaszával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az orgyilkos testét. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvágod az orgyilkos jobb lábát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Nem vagy felkészülve az orgyilkos gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a bal karodat. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Te itt életveszélyben vagy. Egy kis futás még segíthet. Eliramodsz, és felsóhajtasz, amikor a hátad mögött elhalkul az üldöződ lihegése.
{Csatastatisztika; sebzés: 37, sebződés: 24, gyógyulás: 0, összesen: -24 ÉP}
Van itt egy sötét kastplom (570. épület.).
Összeakadsz Loreen Hunter. Egy bíbor erőövet, egy bronzsisakot, egy ezüst papi karkötőt, egy lánckesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy varkaudar csizmát és egy vasvértet visel. Fegyverzetét egy északi aurach trófea és egy palotaőr trófea teszi egyedivé. Jobb kezében egy mandibulakaszát, bal kezében egy teknőcpajzsot tart. Lőfegyvere egy bumeráng. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
[20 pontot használtál fel, van még 96.]
pki 865 |
kiveszel a bankból 865 aranyat |
Sajnálom, de ezen a helyszínen nincs ilyen sorszámú épület. [0 pontot használtál fel, van még 96.]
[98,78] A sík vidéket bozótos váltja fel. Egy-két magányos fa töri meg a nehezen járható terep egyhangúságát. A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Tanya: keletre 15, délre 9 mérföld. Remetelak: keletre 12, délre 33 mérföld. " Felfedeztél egy ovimon-bokrot. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. Találsz egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Chara-din rúnaköve. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Úgy teszel, mintha te is csak egy lennél a bokrok közül. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). A sikeres rejtőzködéstől rögtön bátrabb leszel. Lassan kikukucskálsz. Felismered. Ez egy félelem-járó. {védettsége: 4 szúró, 2 vágó, 8 ütő ellen.} Amikor elhal a zaj, előmászol.
Alaposan körülnézel a földön. Friss kobudera nyomok vezetnek nyugatra. [10 pontot használtál fel, van még 86.]
vtn 32 |
varázslat tanulás: a 32. varázslatot |
Sajnos itt nincs fekete mágustorony. [0 pontot használtál fel, van még 86.]
tv 32 |
támadó/véd. varázslat a 32. varázslatot |
Sajnos még nem ismered azt a varázslatot. [0 pontot használtál fel, van még 86.]
m 3 5 4 |
mozogsz délkeletre, délnyugatra, délre |
[99,79] Egy kisebb településhez érkeztél. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Megpróbálsz eggyé válni egy árnyékos kapualjjal. A szörny profibb nyomkereső, mint amilyen rejtőzködő Te vagy. A szörny észrevett. Egy ork bérgyilász közeledik feléd! (ld. enc.) {védettsége: 19 szúró, 19 vágó, 19 ütő ellen.} Ellenfeled kissé lomha, így szerencsédre el tudsz futni előle.
Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Kalandozók! Ez a terület mostantól az alanori királyság része, az ottani törvények érvényesek itt is, mostantól ti is Borax adófizetői vagytok. Ennek eredményeképp a városi adó mértéke is megemelkedett, a Fény Szentélyének bevétele ezentúl újabb Szentélyek építése helyett a város kincstárába folyik be. A tolvajlást szigorúbban büntetjük, a boltosok pedig önvédelmi képzésben részesültek. A lázadók büntetése halál. Aláírás: Numpet Zaks. " Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Figyelem! Nagyszabású árverés rendeztetik, melyen minden szabad erdauini kalandozó részt vehet! Részletek a városházákon és a helytartói hivatalokban [BE <épület> 1]. Krapixlon Ottomár, pénzügyminiszter. " Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " A benned lüktető vér minket táplál. Nekünk ez az élet, de számodra a halál... Vértestvérek. " Épületeket látsz: egy fegyvermester háza (573. épület.) és egy fekete mágustorony (598. épület.).
Összefutsz Olga von der Volga. Egy arany papi karkötőt, egy ezüst papi karkötőt, egy Khór maszkját, egy kvazár sisakot, egy láncinget, egy lánckesztyűt, egy regeneráló gyűrűt, egy rinóbőr övet, egy smaragd védőgyűrűt és egy varkaudar csizmát visel. Jobb kezében egy bronzhegyű lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
Találkozol egy barna, hosszú hajú, zöld szemű gnóm férfival. Egy arany papi karkötőt, egy griff nyakéket, egy Khór maszkját, egy obszidián karkötőt, egy smaragd védőgyűrűt, egy szürke bőrkesztyűt, egy varkaudar szimbólumot, egy vassisakot és egy vasvértet visel. Jobb kezében egy mandibulakaszát, bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy fúvócső. {max. életpontja: 80.} Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Dávid . Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Aztán elköszöntök egymástól. Hihi, átpattan egy aranypikkely!
Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Febr. 13-án éjjel farsangi buli a városban. Légy itt. Várunk. (V&T). "
(Továbbmész...) [98,80] Folytatod sétádat a házak közt. Magasan fölötted egy ónix piramis lebeg!
Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " ÁRNYMENŐK - Egy biztos befektetés. Kell ennél több?! " Valamilyen épületet látsz! Felismered, egy jósda (576. épület.).
(Továbbmész...) [98,81] Folytatod sétádat a házak közt.
Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " "Újra él, újra támad, újra eljön, nem vártad!" - A vámpírurak visszatértek! " Találsz egy teljesen lerombolt oltárt. Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Étel, ital, álom - legjobb ez a három. - DM " Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " A Hajnal lovagjai KT ismét felvételt hirdet az igazhitűek számára. Érd: 3528 " Megpillantasz egy épületet. Közelebbről látod, hogy egy fogadó a Fogatlan Vámpírhoz. (612. épület.). Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " A vándorcirkusz támogatókat keres! A részletekért keresd Russlant, 24 mérföldre nyugatra, 21 mérföldre délre innen. " [30 pontot használtál fel, van még 56.]
a 50 2869 500 |
átadod az 50. tárgyat a 2869. kalandozónak (500 darabot) |
Sajnálom, de az a kalandozó nincs itt (vagy legalábbis nem találod). [0 pontot használtál fel, van még 56.]
h 1096 |
használod az 1096. tárgyat |
Itt sajnos nincs csodák kútja. [0 pontot használtál fel, van még 56.]
h 1096 |
használod az 1096. tárgyat |
Itt sajnos nincs csodák kútja. [0 pontot használtál fel, van még 56.]
h 1096 |
használod az 1096. tárgyat |
Itt sajnos nincs csodák kútja. [0 pontot használtál fel, van még 56.]
h 1096 |
használod az 1096. tárgyat |
Itt sajnos nincs csodák kútja. [0 pontot használtál fel, van még 56.]
h 1096 |
használod az 1096. tárgyat |
Itt sajnos nincs csodák kútja. [0 pontot használtál fel, van még 56.]
h 1096 |
használod az 1096. tárgyat |
Itt sajnos nincs csodák kútja. [0 pontot használtál fel, van még 56.]
h 1096 |
használod az 1096. tárgyat |
Itt sajnos nincs csodák kútja. [0 pontot használtál fel, van még 56.]
h 1096 |
használod az 1096. tárgyat |
Itt sajnos nincs csodák kútja. [0 pontot használtál fel, van még 56.]
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
gy 26 |
gyógyítás 26 pontért |
Végre hosszas kutatás után sikerült találnod egy blaszterpók-hálót. Miután a pókot sikerült kilakoltatnod, a hálót óvatosan az arcodra rakod. A bőröd azonnal bizseregni kezd, majd ez az érzés lassan szétfut a testeden. Amikor már a bal lábad kisujja is bizsereg, hirtelen letéped a hálót és csinálsz húsz gyors fejkörzést. A szédülés elmúltával jelentős javulást érzel. (+15 életerő.) [26 pontot használtál fel, van még 30.]
Előkapod a zsákból a vizestömlőt, és csillapítod szomjadat. Az aranypikkelyek szaporodnak. Micsoda öröm! [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 3, 22, 9.
A főnixtollak szaporodnak. Micsoda öröm! Lestrapálva a nap eseményeitől, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. Elmúlt a hadiszerencse II hatása. Elmúlt a szürkeáll. aktiv hatása. Elmúlt a pszi-ernyő hatása.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 168 pontot. A következő körben tehát 198 pontot költhetsz el.
ENCYCLOPEDIA FANTASIA
ORK BÉRGYILÁSZ (781. SZÖRNY)
Az orkok kitűnő bérgyilkosok: olcsók és nem kár értük, ha netán elvesznének a küldetés teljesítése során. A városok szívében élő titkos alvilági szervezetek ezért előszeretettel alkalmazzák őket a piszkos munka elvégzésére, ha valakit el kell tenni láb alól. A lesből támadás ugyan nem megy nekik, hiszen elképesztő szaguk messziről elárulja őket, de ezt alaposan kárpótolja erejük, lelkesedésük és lendületük, amivel az efféle munkába vetik magukat. Lehet, hogy most te vagy a célpont? Tüske valakinek a szemében? Vagy csak eltévesztette a célpontot ez a bérgyilász? Merthogy az egyik épület árnyékából kilépett ork különös módon méreget, majd neked ront csontszablyával hadonászva feléd. De talán nem az történik, amit ő szeretne, és a végén te vonod ki a forgalomból őt. |
KARAKTERLAP
Zaislo, egy vörös, hosszú hajú, zöld szemű kobudera férfi vagy. Fekete a bőröd. A Jégmágusok Szövetsége (#9169) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 29. fordulód.
Erő: |
17 (20) |
Szint: |
9 |
Merészség: |
5/5 |
Magasság: |
143 cm |
IQ: |
24 |
Támadás: |
8 |
Agresszió: |
3 |
Testsúly: |
56 kg |
Ügyesség: |
14 |
Védekezés: |
19 |
Menekülés: |
30 % |
Életkor: |
1/1 év |
Egészség: |
16 |
Életpont: |
121/37 |
Jellem: |
semleges |
Tul. pont: |
0 |
Szerencse: |
18 |
Varázspont: |
68/68 |
Pénz: |
0 arany |
Kép. pont: |
1 |
Tudatpont: |
7/0 |
Pszi pont: |
48/0 |
|
|
EFejl: |
1 |
Eddig összesen 55 szörnyet (1 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 159 TP-t kaptál. Jelenleg 10695 TP-d van. A következő szinthez még 1305 TP szükséges. Trófeáid:
uzbány,
orgyilkos,
karmazsin huhogó. A 29. fordulódban 2243 arany került a bankszámládra. 2243 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.
HARCI ISMERETEK |
víziharc: |
1 |
ökölvívás: |
7 |
szúrófegyverek: |
1 |
vágófegyverek: |
9 |
lőfegyverek: |
1 |
dobófegyverek: |
1 |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (210%) << mandibulakasza (#127) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); rézgolyó (#343) (1 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK |
1. rejtőzködés: |
7 (+1) |
2. nyomkövetés: |
5 (+1) |
3. lopás: |
1 |
4. mászás: |
1 |
5. csapdakészítés: |
1 |
6. csapdaészlelés: |
1 |
7. gyógyítás: |
8 (+1) |
8. titkosírás: |
1 |
9. felderítés: |
1 |
10. szörnyidomítás: |
1 |
11. taumaturgia: |
2 |
12. szerencsejáték: |
1 |
13. versengés: |
1 |
14. harcművészetek: |
1 |
15. szörnyismeret: |
1 |
16. pszi: |
8 |
17. zárnyitás: |
1 |
18. vadászat: |
3 |
19. vitalitás: |
1 |
20. bányászat: |
3 |
21. főzés: |
2 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 15 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 1 alkalommal) |
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 12) |
palotaőr (#134) (csak egyszer), udvari mágus (#142) (csak egyszer) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID |
Varázslói varázslataid |
energiatüskék (#29, 5 VP) |
|
|
Pszi képességeid |
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) |
auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) |
pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) |
kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) |
agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) |
pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA |
Feltételes varázslat-használat |
1. és magasabb szintűek ellen |
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) |
energiatüskék (#29) |
Összsúly: 62.93 kg |
Megterheltség: 98% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. |
Még 112 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE
(95,76) nekrofun (#173), művészi porolit (#720), oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), 43. jellempróba, garokkok (#73), Surranókezű Thiefi (1726. kalandozó)
(96,77) oltár, 42. jellempróba, egy ismeretlen isten rúnaköve, vérszomjas csüldő (#114)
(97,78) olvasztókemence (#86), Sheran oltár, vaskohó (#155), 35. jellempróba, érclelőhely, Confabilla (5009. kalandozó)
(98,78) ovimon-bokor (#206, belőle készíthető: #207), oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), félelem-járó (#56)
(98,79) sötét kastplom (#570), orgyilkos (#131), Loreen Hunter (2717. kalandozó)
(98,80) jósda (#576)
(98,81) fogadó # (#612), oltár
(99,79) ork bérgyilász (#781), fegyvermester háza (#573), fekete mágustorony (#598), Olga von der Volga (2970. kalandozó), Dávid (3300. kalandozó)