276. forduló, 279. forduló, Shenqui összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. máj. 23. 9h:20'
EZ A 1047. JÁTÉKHETED, 277. FORDULÓD
1048. játékheted kezdete: máj. 26.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 21 zsetonba került.
SZL E-mail!
KALANDOZÓ: #1276
SZÁMLA : XXXX

SHENQUI KALANDJAI


Morgan hatalma erősödött. Több élőholtat kell elpusztítanotok, különben újabb rések fognak a Negatív létsíkra nyílni.
Bónuszvásárlás: +1 TNO. 3 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [174,27] koordinátán.
A krónikából levont következtetések révén nem csinálsz hiábavaló tevékenységeket (+8 tvp ).
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+162 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+112 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+30 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-2 pszi pont.) A jóltápláltság következtében szaporodtak a kis aranyosak! (+1 poszogó mösze.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.) 6 tanítványod van, akik mindenhová követnek, lesik minden mozdulatodat. [A két forduló között 1 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál.]
Sok időt töltöttél azzal, hogy egy ezoterikus mardel nyomára bukkanj. Már majdnem feladod, amikor egy kifejlett példányra bukkansz!
(Feltételes foglyul ejtés:) Hatodik érzéked egy ezoterikus mardel jelenlétét jelzi. Ásóddal vermet ásol, majd álcázod. Megkeresed a szörnyet - nem tart sokáig - majd megpróbálod belecsalni a csapdába. Jajaj, nem sikerült! Hogy kerülhette ki ez az ezoterikus mardel a jó kis csapdádat? Lehet, hogy te voltál ügyetlen. De az is lehet, hogy a szörny volt túl tapasztalt... No sebaj, majd legközelebb! Lógó orral bontod szét a csapdát. [23 TVP-t emésztett fel ez a móka.]

A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyismeret). [30 pontot használtál fel, van még 405.]

* 1. KP: h 235 30 0 használod a 235. tárgyat
Dudálni kezdesz. Tökéletesen játszol! Ha fellépnél a városban [H <zeneszerszám> parancs lakott területen], biztos, hogy kereshetnél néhány aranyat. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zene). Ez jól esett! (+31 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 375.]

* 2. KP: vv 224 24 26 elmormolod a 224. varázslatot a 24. varázslatot a 26. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 375.]
Beizzik a turbómágia. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 373.]
Gyorsvarázsolsz! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 371.]

* 3. KP: vv 12 443 157 elmormolod a 12. varázslatot a 443. varázslatot a 157. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 369.]
Beizzik a turbómágia. Érzed, ahogy a harci induló ritmusára mozdul minden izmod (+11 támadás). [-50 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 367.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 kaktuszbogyó). [0 pontot használtál fel, van még 367.]

* 4. KP: p 65 2 0 használod a 65. pszi képességet
Mélyen koncentrálni kezdesz. Kívülről látod magadat, ahogy pszichéd körbefolyja testedet. Kisütöd az auratranszformáció pszi képességet. Aurád transzformálódik! (+1 gonoszság.) [-10 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 357.]

* 5. KP: p 65 2 0 használod a 65. pszi képességet
Lazítani kezdesz, és lehunyod szemeidet. Tökéletes kontrollt érzel a tested felett! Akaratoddal irányítva, létrehozod az auratranszformáció pszi képességet. Aurád transzformálódik! (+1 gonoszság.) [-10 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 347.]

* 6. KP: vv 70 182 0 elmormolod a 70. varázslatot a 182. varázslatot
8 pszi-pontod van, és ahhoz, hogy ezt a pszi képességet használhasd, 16 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 347.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 quwarg tojás). [0 pontot használtál fel, van még 347.]

* 7. KP: ef 1 502 0 energia fejlesztése 1
Egy parányi tégla berakásával te is hozzájárulsz a KT új tudati képességének kifejlesztéséhez: tudati energiát ölsz a fejlesztésbe. [-1 TU.] [7 pontot használtál fel, van még 340.]

* 8. KP: ef 1 0 0 energia fejlesztése 1
Hosszan meditálsz, a többi tudattaggal egyesülve dolgozol egy új tudati képesség kifejlesztésén. [-1 TU.] Öregedtél 1 évet. [10 pontot használtál fel, van még 330.]

* 9. KP: tf 1 40 0 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Előveszed a súlyzódat, és hosszasan pumpálod magad. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 testépítés). A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy roguena közeledik. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Egy sötét halál varázslatot dobsz ellenfeledre. 62 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a roguena testét. (4 támadással 75 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a roguena testét. (1 támadással 82 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal meghorzsolod a roguena malacfejét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzkéz varázslat. 13 életpontot sebeztél. A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 38 életpontot vesztesz.) Rosszullét fog el. (-2 minden tulajdonságodra kör végéig.) Véres nyál csordul ki a roguena száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 2 kaját. 1 884 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 251, sebződés: 38, gyógyulás: 0, összesen: -38 ÉP}

[40 pontot használtál fel, van még 290.]

tno 6 növeled a 6. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. [0 pontot használtál fel, van még 290.]

hu 6 hulladék: 6
Hulladék, ezért nem gyűjtesz kőkést. [0 pontot használtál fel, van még 290.]

flh felt. lőfegyver haszn.
Minden FLH parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 290.]

flh 18 176 felt. lőfegyver haszn. 18 a 176. tárggyal
Ok, FLH 18 176 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 290.]

flh 21 189 felt. lőfegyver haszn. 21 a 189. tárggyal
Ok, FLH 21 189 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 290.]

f 327 kísérletezel a 327. tárggyal
Farigcsálsz, illesztgetsz, kísérletezel, hátha lesz valami használható eredmény. Telik múlik az idő... A tudás meghozta gyümölcsét. Kitaláltad, hogyan készíthetsz bűvös shurikent. (ld. enc.) 187 tapasztalati pontot kaptál. [10 pontot használtál fel, van még 280.]

fkt 562 10 1 felt. készítesz az 562. tárgyat (10 darabot)
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik.
(Feltételes készítés:) Legyártottál 1 bűvös shurikent. Ügyességed TF-elődött. [3 pontot használtál fel, van még 277.]

flh 998 562 felt. lőfegyver haszn. 998 az 562. tárggyal
Ok, FLH 998 562 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 277.]

kf 1528 kézbeveszed/felveszed az 1528. tárgyat
A nyakadba akasztod a varkaudar szimbólumot. [0 pontot használtál fel, van még 277.]

v 170 3 elmormolod a 170. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Elmondtad az isteni küldetés varázslatot! Rendben, istened végrehajtottnak tekinti a következő küldetést: Látogass meg birodalmamban! Az isteni küldetés varázslat elfüstölt a fejedből. [-40 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 272.]

kut 50 kutatsz 50 pontért
Néma, síri csendben kezdesz el egy találomra kiválasztott helyen ásni. Egy borzalmas reccsenést hallasz, és majd összepisiled magad! De semmi nem történik. Kicsit kezd rossz hangulatod lenni, de most már nem fordulhatsz vissza. Látásod kezd elhomályosulni, izzadság ömlik rólad. De az izzadság iszonyúan hideg. Felkapod a fejed, ahogy a szemed sarkából mozgást veszel észre. Egy Mnebolath védelmezi a vadászterületét.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Bűvös shurikent hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bűvös shuriken. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a Mnebolath rücskös testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-3 életerő.) A dolgot még 8 aranyad bánja. A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (30 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre rohansz. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a Mnebolath testét. (3 támadással 228 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal megbököd a Mnebolath bal lábát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A Mnebolath néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (4 támadástól 43 életpontot vesztesz.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-5 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 6 aranyad is. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy fekete gyöngy és egy ezüst gyűrű. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 2 363 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 248, sebződés: 81, gyógyulás: 0, összesen: -81 ÉP}

Letörölgeted magadról a lény iszamlós testnedveit, aztán folytatod a munkát, ahol abbahagytad. Valamit kifordít az ásód. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy rövid íj és egy sallank nyíl. Hangot hallasz magad mögött, mire fedezékbe ugrasz, és hátranézel. Egy csapat Chara-din fattya jön feléd. (ld. enc.)

Egy varázslatlopás varázslatot dob rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a Chara-din fattya testét. (4 támadással 82 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a Chara-din fattya bal vállát. (7 támadással 407 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal jól megszurkálod a Chara-din fattya nyakát. (4 támadással 88 életpontot sebezve.) A 8 Chara-din fattya kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (8 támadástól 58 életpontot vesztesz.) Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel épp hogy eltalálod a Chara-din fattya jobb lábát. (1 támadással 62 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal épp hogy megszúrod a Chara-din fattya fejét. Kritikus ütés! (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Az 1 Chara-din fattya fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Az 1 Chara-din fattya összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 095 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 665, sebződés: 62, gyógyulás: 0, összesen: -62 ÉP}

Undorítók ezek a lények, ebben a csonttemetőben élnek! Újabb adag követ és csontot sikerül előtúrnod. Hohó, nem úszod meg a dolgot harc nélkül, valami agresszív dolog közeleg! Egy Zinthurg támad rád.

A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Ellenfeled sorvasztás varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Bűvös shurikent hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bűvös shuriken. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a Zinthurg testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a Zinthurg bikafejét. (2 támadással 121 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal jól megszúrod a Zinthurg bal lábát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A Zinthurg belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A Zinthurg néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A hatás részben permanens. (-1 max. életerő.) Karmával néhányszor a Zinthurg megcsapja a fejedet. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Kritikus volt a sérülés! (-1 max. életerő.) A Zinthurg összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy ezüst kulcs. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 1 127 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 143, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}

Lassan elég lesz a bemelegítésből. Elüvöltöd magad: "HOL A FŐSZÖRNY???" Hirtelen zajra leszel figyelmes - valami közeledik! Egy taalru jön feléd.

Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy háló. Semmi hatás! Bűvös shurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 bűvös shuriken. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a taalru jobb karját. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a taalru testét. (6 támadással 346 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal megérinted a taalru bal oldalát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A taalru mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 29 életpontot vesztesz.) A taalru Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) A taalru belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy umbatari karkötő, egy borostyán függő, egy ezüstshuriken, egy fekete gyöngy, egy obszidián függő, 4 arany és egy ezüst nyaklánc. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 3 997 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 365, sebződés: 68, gyógyulás: 0, összesen: -68 ÉP}

Hihetetlen teljesítmény volt! Büszke vagy magadra. Megvizslatod, hogy honnét bújt elő a szörny, és ott kutakodsz tovább. A következő kincseket találtad: 2 ezüsttollú nyíl és 3 arany. A távolban Chara-din fattyak százai tűnnek fel. Rettegés lesz rajtad úrrá. Igen, feléd tartanak! A csatamező széléig üldöznek, de nem tovább. Huh, szerencséd volt! [50 pontot használtál fel, van még 222.]

m 8 8 mozogsz északra, északra
[174,26] Továbbra is síkságon vagy. A hőségtől a távolban meg-megremeg a levegő. Látsz egy rát-fát. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Kettéharapod a sajtot. Egész finom. De az egyik fele nagyobb lett, mint a másik. Nem baj, leharapsz belőle. Most meg a másik a nagyobb... És lassan elfogy a sajt. Jót röhögsz a kis rókákon, akik búsan mennek tovább. (+2 gonoszság.)
(Vándorcirkusz:) Kisebb-nagyobb sátrak tömegét látod magad előtt felsorakozni, és felismered, a vándorcirkusszal találkoztál. Egy hosszú szakállú törpe sétál eléd, s szívélyesen a cirkusz területére invitál.
- Tedd próbára tudásod, kalandozó! - hív a tömzsi alak. Egyesével átadod neki a 20 aranyat.
A céllövölde felé tartasz. Az óriás, aki a hely tulajdonosa, rád mosolyog és maga előtt tolva a sátor belsejébe lökdös. Mire magadhoz térsz, már egyedül állsz a furcsa levegőjű helyiségben. Egy smaragdgólem lesz az ellenfeled.

Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a smaragdgólem bal lábát. (4 támadással 79 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a smaragdgólem testét. (3 támadással 181 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal meghorzsolod a smaragdgólem fejét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A smaragdgólem mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 72 életpontot vesztesz.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. A smaragdgólem összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 gólem talizmán. 2 180 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 278, sebződés: 72, gyógyulás: 0, összesen: -72 ÉP}


Az ötpróba sátor előtt egy ifjú alakváltó áll. Valószínűleg felfigyel kiemelkedő tulajdonságaidra, mert a megmérettetések kipróbálására unszol. Úgy döntesz, belevágsz.
- Itt van mindjárt az első próba: súlyemelés - közli veled az alakváltó suhanc, majd a lábad előtt heverő farönkre mutat. Megpróbálsz fogást keresni rajta, de nem találsz. Bírád vigyorgó arckifejezése azonban újabb próbálkozásokra ösztönöz, nagy nehezen átöleled a fatörzset, majd az erőlködéstől kipirulva a magasba emeled. Hát mégis sikerült, jöhet a következő feladat... A következő próba egy piros ruhás gnóm asztalánál vár rád. Az asztalon apró fa és fémdarabok fekszenek, a feladat pedig: ebből egy tárgy összeszerkesztése. Fél óráig küszködsz, előfordul, hogy le kell bontanod már meglévő részeket, de ez csak segít a továbbhaladásban. Munkád végeztével büszkén emeled fel a kis szerkezetet... Egy nyúlánk elf mondja el a következő próba szabályait. A földön fekvő labdákkal kell egy percig zsonglőrködni. Mi sem könnyebb ennél, a labdákat olyan ügyesen dobálod egyik kezedből a másikba, hogy az elf megtapsol a produkció végén... A következő feladatot egy troll mutatja be. Feldob egy követ a levegőbe, majd mielőtt az leesne a földre, az asztalra készített korsó tartalmát magába önti. Könnyedén megismétled a mutatványt... A jósnő asztalához sétálsz. Három kártyából kell kiválasztanod a megfelelőt. Határozottan nyúlsz a bal szélső lap után és kezedbe veszed. A jósnő felfordítja az asztalon maradt lapok közül az egyiket, ezt kellett volna kiválasztanod. 570 tapasztalati pontot kaptál. Szomorúan hagyod ott az alakváltó suhancot az összes elvetemült próbájával együtt.
Határozott léptekkel a cirkusz boszorkájának sátra felé veszed az irányt.
- Nincs itt minden - förmed rád rögtön a boszorka, majd mérgesen végigvizsgálja mi van nálad a kértekből. - Itt a téfea-agy. Még szerencse, erre épp most szükségem van. - mondja, és a sarokba hajítja a tárgyadat. A boszi úgy dönt, ha már itt vagy, új feladatot ad:
- Ha legközelebb erre jársz, inkább a következőket hozd: - mondja. - 3 csontkulcs, 11 fülemüle agyar, 1 téfea-agy, 4 bunkó, 22 smirglilevél.
A sátor előtt, ahova kerekedtél, egy asztal áll, a túloldalán egy sunyi képű árnymanó ül, kezében egy pakli kártyával.
- Gyere, próbáljuk ki, vajon le tudsz-e győzni - kiált rád, és az asztalra csap. Úgy döntesz, megleckézteted a pimasz alakot. Ellenfeled 100 aranyat tesz maga elé, majd te is így teszel. Ez lesz a játékalap. 1. kör: Rezzenéstelen arckifejezést öltve magadra, szemügyre veszed mit húztál: 2 Mákrózsa főzet, 1 Aranyeső, 1 A bajnok manifesztációja, 1 Szerencsejáték. Ez egy pár! Az árnymanó határozottan emeli a tétet. Sunyi arckifejezésén nem tudsz eligazodni, túl sokat viszont nem akarsz veszteni. Inkább az asztalra dobod lapjaidat a megadás jeleként. 570 tapasztalati pontot kaptál. Úgy érzed 46 aranyat kidobtál az ablakon. Mérgesen hagyod ott profin játszó ellenfeled.
Egy csúcsos, fekete színű sátorra lelsz a cirkusz közepén. Előtte egy jókora ember férfi szónokol az őt körülálló kalandozóknak, és eget rengető szenzációként próbálja az odabent található veszélyeket beharangozni. A tétova tömeg látványa magabiztossá tesz. Előrelépsz, hogy tárgyaidat leadva beléphess a labirintusba. Egy kör alakú terem falai közt állsz, minden égtáj felé egy járat vezet tovább. Kezdeti magabiztosságod rohamos mértékben alábbhagy, amint egyik úton sem jársz sikerrel. Vagy lezárt falba ütközöl, vagy a választott folyosó egy másik járaton keresztül visszavezet a kiindulási pontra. Bosszúsan adod fel. 570 tapasztalati pontot kaptál. Visszakéred a tárgyaidat az ajtónálló férfitól, majd szomorúan búcsút intesz neki.
A távcsővel lassan körülnézel. Messze északkeletre látsz egy friss csatamezőt. Nyugatra nézve látsz egy ősi csatamezőt. Északra egy Leah oltár van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. A feléd közeledő magger mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy puha ütés varázslatot. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a magger fejét. (4 támadással 36 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a magger testét. (6 támadással 230 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal meghorzsolod a magger bal oldalát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Kemény ollójával a magger végigsebzi a bal combodat és lábszáradat. (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) Kemény ollójával a magger végigsebzi a bal combodat és lábszáradat. (2 támadástól 33 életpontot vesztesz.) A magger most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 2 mandibulapengét. 2 190 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 275, sebződés: 60, gyógyulás: 0, összesen: -60 ÉP}

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Villámgyorsan beveted magad a csalánosba. Akár iskolát is nyithatnál, úgy megy a rejtőzés. A végén persze győz a kíváncsiság. Ó! Hiszen ez egy élőholt ősmágus. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő. Farkánál kapod el a tatárkobrát, és mielőtt harapni tudna, csomót kötsz rá. Húsa, mint az angolnáé. (+4 kaja.) Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [174,25] Szűnni nem akar a zöld síkság. Fehér nyárfavirág szállong a levegőben. Utad során felfedezel egy gumifát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Leah hívei emelték. Egy embert látsz, aki egy spagulárt próbál megközelíteni. Látva téged, elmondja, hogy a bátyjától kapta kölcsön a hátast, de az ledobta magáról. Sajnos nem ért az állatokhoz, hiába mondja neki, hogy hő, ahogy a bátyjától látta. Ahhoz, hogy segíthess rajta, idomítás szakértelemre és 25 TVP-re van szükség (35. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) - Persze, hogy értek hozzá, bízza csak rám a dolgot - mondod az embernek. Közelebb mész a spagulárhoz, majd eszeveszett rikácsolásba kezdesz. A spagulár ijedten menekül. Elégedettséggel tölt el, hogy ismét jól kitoltál valakivel. (+2 gonoszság.)
Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy friss csatamezőt. Délnyugatra nézve látsz egy ősi csatamezőt. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy magger. Itt csata lesz.

Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy puha ütés varázslatot. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni! Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a magger éles mandibuláját. (4 támadással 36 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a magger bal oldalát. (4 támadással 221 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal meghorzsolod a magger testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Túlbuzgó szabó módjára a magger összevagdalja az oldaladat. (2 támadástól 30 életpontot vesztesz.) Túlbuzgó szabó módjára a magger összevagdalja az oldaladat. (2 támadástól 30 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 2 mandibulapengét. 2 190 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 267, sebződés: 60, gyógyulás: 0, összesen: -60 ÉP}

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Ellenfeled ezúttal egy szubreális vámpír.

Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy mágiatörés varázslat. A támadása szerencsére hatástalan volt. Bűvös shurikent küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 bűvös shuriken. Becsapódva, megdöfi a szubreális vámpír testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a szubreális vámpír fejét. (3 támadással 182 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal megdöföd a szubreális vámpír bal lábát. Kritikus ütés! (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szubreális vámpír csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (4 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szubreális vámpír most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 2 204 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 203, sebződés: 26, gyógyulás: 0, összesen: -26 ÉP}

Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 1 éjkövet. Behúzódsz egy bokorcsoport tövéhez, és csendben reménykedsz. Most is Te voltál a jobb, sikerült elbújnod. Megszemléled a "legyőzött" szörnyet. Felismered. Ez egy bolyongó lidérc. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz. [90 pontot használtál fel, van még 132.]

im 0 3 imádkozol
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Megszólal az ismerős hang.
- Jól van, halandó, hűségesen szolgálsz! Jutalmad nem marad el. (+1 max. életerő, +8 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve halálkapu. (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettő: 1.) Az eddigi legkönnyebb feladat: Ölj meg egy sötét motyogót! 2.) Újabb árnyszolgákra van szükségem! Ölj le három dehidrátort. 3.) Fosztogasd a Pua-kúpokat, mert hamarosan onnan kell áldozatot hoznod. Igyekezeted egy imával jelezd, amint titkosírás szakértelmed elérte a 8-as szintet! [30 pontot használtál fel, van még 102.]
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Hang szólal meg a fejedben.
- Ah, nem csalódtam benned! Ügyes voltál. (+1 max. életerő, +8 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve pusztító végzet. (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettő: 1.) Az eddigi legkönnyebb feladat: Ölj meg egy sötét motyogót! 2.) Újabb árnyszolgákra van szükségem! Ölj le három dehidrátort. 3.) A legsötétebb titkok a vizek mélyén rejtőznek. Ereszkedj le oda, és belezz ki kettőt a mélység fattyai közül! [30 pontot használtál fel, van még 72.]
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Jóleső meleg fut végig a testeden. [30 pontot használtál fel, van még 42.]

m 6 5 5 mozogsz nyugatra, délnyugatra, délnyugatra
[173,25] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy mákrózsa bokrot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. A szerencsédben bízva csendesen meglapulsz egy bokor tövében. A sikeres rejtőzködéstől rögtön bátrabb leszel. Lassan kikukucskálsz. Ráismersz a távolodóra. Egy élőholt tigris. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Ellenfeled ezúttal egy drakolich.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. A lény immúnis erre a varázslatra! Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a drakolich csontos vázát. (4 támadással 46 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (28 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a drakolich fejét. (5 támadással 188 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal megérinted a drakolich jobb oldalát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A drakolich kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 50 életpontot vesztesz.) Egy pillanattal később a lény teteme eltűnik. DEM mentette meg az átkozottat!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 246, sebződés: 78, gyógyulás: 0, összesen: -78 ÉP}

Egy hozzád hasonló profinak igazán gyerekjáték ebben a sűrűben elbújni. Kilesel, hogy jobban megvizsgálhasd a nagy ellenfelet. Ez nem lehet más, mint egy mammut zombi. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.

(Továbbmész...) [172,26] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Észreveszel egy Chara-din monolitját. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy ősi csatamezőt. Délre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Északnyugatra egy Thargodan csatamező van. Északra egy márványtorony van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy Raia szent lovagja. (ld. enc.) Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Üdvözlésképpen egy energiafolyam varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 71 életpontot vesztettél. Ráébredsz, hogy ez a csata öngyilkosság lenne. Te itt életveszélyben vagy. Egy kis futás még segíthet. Eliramodsz, és felsóhajtasz, amikor a hátad mögött elhalkul az üldöződ lihegése. Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 0, sebződés: 71, gyógyulás: 0, összesen: -71 ÉP}

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Az első ellenfél egy zombi mester.

Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a zombi mester rotható húsát. (4 támadással 81 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. A kí energiák mesterfokú alkalmazása lehetővé tesz számodra egy Élet-Halál Érintést. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a zombi mester bal oldalát. (5 támadással 287 életpontot sebezve.) Te 35 ép-t gyógyultál, a kí-érintésnek köszönhetően. {GYD:} Méregfoggal többször eltalálod a zombi mester foszladozó testét. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) A zombi mester néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 363 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 406, sebződés: 26, gyógyulás: 35, összesen: +9 ÉP}

Gyorsan lelapulsz a fűbe, mielőtt az ellenfeled észrevehetne. Ezt megúsztad. Miután rendezted légzésedet és szívverésedet, megszemléled a szörnyet. Azonnal rájössz, hogy egy lidércúr ijesztett meg. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő. Egy egész csapat bohócpapagájt zsákmányoltál. Valószínűleg nem tartják olyan jó tréfának, hogy ebéd lesz belőlük. (+5 kaja.) Egy satnya hangyauborka-bokrot találsz. Van rajta néhány érett gumó. (+1 kaja.) A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. A fűben meglapulva reménykedsz, hogy az ellenfeled nem vesz észre. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Kíváncsiságod nagyobb a félelmednél. Úgy döntesz, óvatosan megvizsgálod a szörnyet. Azonnal tudod, hogy egy ryuku gólem volt a rémület okozója. (ld. enc.) Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.


(Továbbmész...) [171,27] A sík vidéket bozótos váltja fel. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Úgy teszel, mintha te is csak egy lennél a bokrok közül. Kíváncsiságod nagyobb a félelmednél. Úgy döntesz, óvatosan megvizsgálod a szörnyet. Ó! Hiszen ez egy élőholt tigris. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.

Oldalt pillantva, meglátsz egy quwarg bolyt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Tharr híveié. Egy vén tazunkaróka botorkál előtted az úton. Már nincs ereje ennivalót szerezni. Ha meg akarod etetni, rajta - ehhez egy kajára van szükség, és 0 TVP-re (27. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Kihasználva az alkalmat, könnyen az örök vadászmezőkre juttatod a tazunkarókát. (+2 gonoszság.) Szereztél egy rókafarkat.
Látsz egy Chara-din monolitját. Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. Cukorrépa, itt, a vadonban! Ritkaság, pedig egy kis édességre mindig szükség van. (+4 kaja.) Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Hmm, csak egy kronotapír. Ettől nincs semmi félnivalód. (ld. enc.) Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Egy káosz szava varázslattal köszönt csatapartnered. A támadása szerencsére hatástalan volt. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. A lény semmivé válik. Eltűnt! Aztán kicsit arrébb újból materializálódik. A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-9 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 14 aranyad. Elszántan a másikra rontasz. Kí energiáidat koncentrálod, és megindítasz egy támadást, amelynek eredménye egy Élet-Halál érintés lesz. Ebben a pillanatban a lény köddé foszlik. De néhány másodperc elteltével, újra itt van! {GYD:} Ebben a pillanatban a lény köddé foszlik. De néhány másodperc elteltével, újra itt van! Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a kronotapír, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 26 életpontot vesztesz.) Egy mikronnyit öregedtél (-8 TVP). Nyelvével a kronotapír eltalálta a jobb lábadat. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Kronoérintette aurádat (-8 TVP). A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-14 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 14 aranyad is. Egy különösen bonyolult manőverbe kezdesz, de ha sikerül, a kí egyik mesterfogását, az Élet-Halál Érintést alkalmaztad sikeresen. Mielőtt a csapás elérné a szörny testét, az semmivé foszlik. Pár pillanat múlva a lény újra megjelenik. {GYD:} A lény semmivé válik. Eltűnt! Aztán kicsit arrébb újból materializálódik. A kronotapír belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 25 életpontot vesztesz.) Maga az idő szivárog el (-3 TVP). A kronotapír nyelvét kilökve, kisebb sebet ejt jobb kezeden. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Egy mikronnyit öregedtél (-5 TVP). A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-18 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 13 aranyad is. Túl sok sebet kaptál. Megpróbálsz lelécelni. Ellenfeled jó kedvében lehet, mert negyedórányi üldözés után úgy dönt, hogy vége a reggeli tornának, és megáll. Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: -4, sebződés: 112, gyógyulás: 0, összesen: -112 ÉP}

[30 pontot használtál fel, van még -12.]

m 5 5 mozogsz délnyugatra, délnyugatra
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -12.]

be 70 bemész a 70. titkos labirintusba
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -12.]

lm 2 4 11 mozogsz 2 4 11
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még -12.]

lm 17 18 20 mozogsz 17 18 20
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még -12.]

lm 29 31 33 mozogsz 29 31 33
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még -12.]

lm 36 39 mozogsz 36 39
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még -12.]

bpk 3 bef. parancs kivétele: 3
E 15 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még -12.]

bpb 3 bef. parancs berakása: 3

e 5 élelemszerzés -12 pontért
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.

* 1. BP: h 2107 0 0 használod a 2107. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [5 pontot használtál fel, van még -17.]

* 2. BP: h 235 30 0 használod a 235. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -17.]

* 3. BP: v 10 0 0 elmormolod a 10. varázslatot
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -17.]

* 4. BP: p 65 2 0 használod a 65. pszi képességet
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -17.]

* 5. BP: gy 30 0 0 gyógyítás -17 pontért
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.

* 6. BP: tf 1 40 0 fejleszted az 1. tulajdonságodat -17 pontért
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.
Előkapod a zsákból a vizestömlőt, és csillapítod szomjadat. Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját habzsol be a nektoraf. Egy kaját bezabál a dalos szilmill. Még egyszer végiggondolva a nap eseményeit, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (+1 max. életerő.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben -17 pontod maradt, ebből a következő körre -17 pontot vihetsz át. Kapsz még 418 pontot. A következő körben tehát 401 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


ISTENI KÜLDETÉS (170. VARÁZSLAT)
Bármennyire is buzgó híve vagy istenednek, előfordulhat, hogy olyan feladatot kapsz tőle, amelyet képtelen vagy teljesíteni, akár fizikai korlátok, akár elvi problémák miatt. Most már olyan közel állsz istenedhez, hogy lehetőséged van rá: egy, általad választott küldetést istened teljesítettnek tekint, leimádkozhatod, megkapod érte az aktuális varázslatot. De: csak egy ilyen lehetőséget kapsz, tehát használat után az isteni küldetés "elfüstöl" a fejedből. Az isteni küldetés elmondása 40 VP-be és 5 TVP-be kerül, és paraméterként egy 1-3 közötti számot kell megadnod: amikor legutoljára küldetést imádkoztál le, hányas sorszámmal szerepelt az az isteni küldetés, amitől meg akarsz szabadulni. Pl. a küldetéseid voltak: 1.) Ölj gonyolékot. 2.) Imádkozz, amint teológiád elérte az 55-ös szintet. 3.) Növessz harmadik lábat. Kiadod a V 170 1 parancsot, és a legközelebbi IM parancsnál a gonyolékos küldetés helyett már kapod is az újabbat.

BŰVÖS SHURIKEN (562. TÁRGY)
A bűvös shurikenek különleges mágikus potenciállal bíró mágikus dobófegyverek. Elkészítésükhöz ugyan nem szükséges varázstárgy készítés varázslat, viszont a megfelelő hatás eléréséhez kizárólag mágiával sűrűn átitatott helyen lehet őket megcsinálni. Erre kiválóan alkalmasak a Thargodan csatamezők. Bizony, nem kevés bátorság kell ahhoz, hogy a halálos kisugárzású, átkozott helyeken nekiállj, és Thargodan esszenciával bekenj egy ezüstshurikent. Még szerencse, hogy az eljárás mindössze 3 TVP-t igényel, és máris kész a 3D4+3 sebzésű dobófegyver, amely csak igen ritkán vész el.

CHARA-DIN FATTYA (236. SZÖRNY)
Chara-din fattyai a káoszból, a pusztulásból, a borzalmasan sötét és gonosz aurájú helyek szennyéből születnek és szaporodnak ellenőrizetlenül. Minden egyes leölt fattynak kettő másik ugrik a helyébe, ezért sokszor egy tucatnyit is kardélre kell hánynod ahhoz, hogy megszabadulj tőlük: hiába nem ellenfél egy fatty, egy tucatnyi még egy nagyhatalmú harcost is ízekre szed. Még ha ez nem lenne elég, a gonosz fattyak ocsmány varázslattal próbálnak haláluk előtt minél nagyobb kárt okozni ellenfelüknek.

HALÁLKAPU (126. VARÁZSLAT)
Most már teljes mértékben élvezed Leah bizalmát - majdhogynem úgy járhatsz ki és be a holtak világában, mintha otthonod lenne. A halál többé nem fenyegetés számodra! Ha kiadod a V 126 parancsot, 5 TVP és 50 VP árán, a varázslat inaktívan fog lapulni egészen addig, amíg meghalnál, vagy deus ex machinád használatára kényszerülnél. Ekkor azonban egyik sem fog megtörténni, mindössze pár pillanatra érinted a szellemvilágot, tiszteletedet teszed Leahnál, majd máris visszatérsz testedbe, életpontod a maximális lehetséges 75%-ka lesz. A varázslatot nem lehet automatikusan újítani, mindig ki kell adnod a V 126 parancsot.

PUSZTÍTÓ VÉGZET (106. PAP TÁMADÓ VARÁZSLAT)
A pusztító végzet a sötét halál erősebb változata: ha az ellenfél nem képes ellenállni a mágikus felhőnek, életerejének 50%-át elveszti! A varázslat anyagi komponense egy karbin plazma, elmondása 30 VP-be kerül.

RAIA SZENT LOVAGJA (239. ELLENFÉL)
Sajnos, minden vallásnak megvannak a maga fanatikusai, így a jóság és a fény istenének, Raiának is. Raia szent lovagjai az eredeti tanítástól "kissé" elrugaszkodva azt vallják, hogy minden gonosznak pusztulnia kell. És arra sem néznek túl jó szemmel, aki nem jó. Azok a fanatikusok, akik különösen közel álltak már Raiához, megfelelő hatalommal rendelkeznek ahhoz, hogy az általuk elképzelt "tisztogatást" véghez is vigyék: ők Raia szent lovagjai. Egy jónak kevés problémája lesz velük, azonban a gonoszok reszkethetnek: a szent lovagok gonoszészlelő varázslata miatt a BA paranccsal sem menekülhetnek el a vélt/valós büntetés elől.

RYUKU GÓLEM (394. SZÖRNY)
Ezeket a döngő léptű harci gépezeteket minden bizonnyal a ryuku mágusok küldték az alanori királyság nyakára - bizonyítva ezzel, hogy a ryuku invázió már többé nem a Túlélők Földjének magánügye. Ezek a kékes fényben csillogó, fémes testű behemótok immúnisak a mágiára, csakis varázsfegyverrel sebezhetők, és minden fizikai sebzés, ami őket éri, fele sebzést okoz, de vágófegyverrel egyáltalán nem lehet őket megsebezni - igazi ellenfelek még a legképzettebb kalandozó számára is!

KRONOTAPÍR (286. SZÖRNY)
Az alanori tudósok szerint a csatornán suttyomban átúszó kalandozók óriási bajt okoztak azzal, hogy megbolygatták a Thargodan csatamezőket, és a rettegett következmények nem is késlekedtek. Úgy tűnik, a Thargodan csatamezők mélyén szunnyadó ősi mágia megzavarásának eredményeképp repedés keletkezett a dimenziók között, és szerencsétlenségünkre pont az idő létsíkja keletkezett egy átjáró! Lehetséges, hogy Ghallán ennek következményeként az idő fel fog gyorsulni, de mintha ez nem lenne elég, ún. kronoteremtmények özönlöttek át, melyek érintésükkel zavart kelthetnek az időben. A kronotapírokat úgy tűnik, mágnesként vonzzák a Thargodan csatamezők: rövid időn belül (ha az időnek egyáltalán megmaradt a jelentése) el fogják őket árasztani. A kronotapírok az idő fázisai között való mozgásuk miatt gyakorlatilag sebezhetetlenek, bár a tudósok már dolgoznak azon mágikus anyag keresésén, amely a képességet semlegesíteni tudja. Egy jós szerint a megoldás a tiltott manaforrásban keresendő.

KARAKTERLAP

Shenqui, egy copfos aranyhajú, csillogó szemű kobudera nő vagy. A bőröd kreolszínű. Leah kántora vagy. Az Acél Öklök (#9123) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 277. fordulód.

Erő: 38 (48) Szint: 22 Merészség: 8/7 Magasság: 149 cm
IQ: 28 (35) Támadás: 49 Agresszió: 6 Testsúly: 52 kg
Ügyesség: 26 (37) Védekezés: 40 Menekülés: 30 % Életkor: 32/84 év
Egészség: 27 (34) Életpont: 469/126 Jellem: gonosz (614) Tul. pont: 0
Szerencse: 26 (45) Varázspont: 686/1 Pénz: 696 arany Kép. pont: 1
Tudatpont: 16/0 Pszi pont: 71/8 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 13
Eddig összesen 1878 szörnyet (11 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 25 490 TP-t kaptál. Jelenleg 896 351 TP-d van. A következő szinthez még 103 649 TP szükséges. Trófeáid: Blounther apó, bűbájlidérc, taalru. A 203. fordulódban 66 arany került a bankszámládra. 115 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 9/16 ökölvívás: 28/23 (+11%) szúrófegyverek: 22/61 (+3%)
vágófegyverek: 3/73 ütőfegyverek: 5/71 lőfegyverek: 5/56
dobófegyverek: 26/31 (+11%)

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (140%) << biami kvazárlándzsa (#568) (140%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -17.); vashegyű nyíl (#176) (18 -20.); vas dobónyíl (#189) (21 -); bűvös shuriken (#562) (998 .);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
171,27 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 185
JLKzott minoszkúpok: 64, 60, 63

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 387 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 17/25 (+105%) 2. nyomkövetés: 42/17 3. lopás: 2/7
4. mászás: 13/47 5. csapdakészítés: 21/84 (+32%) 6. csapdaészlelés: 6/3
7. gyógyítás: 45/8 8. titkosírás: 11/66 9. felderítés: 14/55 (+27%)
10. szörnyidomítás: 10/34 11. teológia: 27/76 (+11%) 12. taumaturgia: 28/9 (+8%)
13. szerencsejáték: 1/65 (+11%) 14. versengés: 10/51 (+39%) 15. harcművészetek: 32/6
16. zene: 117/9 (+33%) 17. szörnyismeret: 23/31 (+33%) 18. pszi: 7/57 (+10%)
19. zárnyitás: 1/6 20. vadászat: 25/50 21. bányászat: 24/71
22. testépítés: 25/3 (+44%) 23. úszás: 11/32

FELTÉTELES PARANCSOK (még 19 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 30% életpont alatt (életszívás (#10))
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért
kutatsz max. 70 TVP-ért
ásol max. 40 TVP-ért csak 85. fémet, vagy jobbat
készítesz ubuk dobónyílat (#138) (max. 5 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 25 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 10 darabot ), bumerángot (#249) (max. 1 darabot, csak egyszer), kötelet (#92) (max. 4 darabot ), dobóhálót (#221) (max. 1 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot ), zárnyitó készletet (#39) (max. 2 darabot ), vas dobónyilat (#189) (max. 8 darabot ), nagy vaskulcsot (#186) (max. 1 darabot, csak egyszer), szögletes követ (#17) (max. 5 darabot ), fáklyát (#36) (max. 5 darabot ), szuperkötelet (#209) (max. 2 darabot ), szuper dobóhálót (#273) (max. 1 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 10 darabot ), vashegyű nyilat (#176) (max. 8 darabot ), ezüstshurikent (#327) (max. 10 darabot ), kaktuszbogyót (#429) (max. 5 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 10 darabot ), bűvös shurikent (#562) (max. 10 darabot )
elfogod spagulárt (#82) fedett veremmel (#219), mutáns pókot (#117) fedett veremmel (#219), ezoterikus mardelt (#184) fedett veremmel (#219), élőholt sullárt (#216) fedett veremmel (#219), éjkornist (#228) fedett veremmel (#219)
gonoszkodsz max. 65 TVP-ért
mászol max. 50 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31)
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 50)
szintszívó lények (#9097), gnóm szolgáló (#181) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 2, max: 50)
Camel a Calandor (#3025), bűbájlidérc (#761)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) mágiatörés (#35, 10 VP)
védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP)
örvénykerítés (#42, 10 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP)
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsvédelem II (#108, 18 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) banshee-sikoly (#373, 20 VP) harci induló (#443, 50 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP)
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
méregfelhő (#37, 12 VP) éhínség (#39, 7 VP) sötét halál (#45, 18 VP)
vérbeli borzongás (#46, 10 VP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP)
a lélek védelme (#57, 32 VP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) életszívás II (#80, 12 VP, 5 TVP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
sorvasztás (#102, 20 VP) pusztító végzet (#106, 30 VP) halálvarázslat (#124, 50 VP)
halálkapu (#126, 50 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
hadiszerencse II (#24) tulajdonságpajzs (#26) erőpajzs I (#12) harci induló (#443)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
10. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 9, max: 20)
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31), mágiatörés (#35), vérbeli borzongás (#46), banshee-sikoly (#373), villámcsapás (#50), jégcsóva (#41), sötét halál (#45), sorvasztás (#102)
Védekező varázslatok (aktív: 7, max: 20)
hhaar burka (#32), tompítás (#40), örvénykerítés (#42), varázsvédelem (#34), védelem sav ellen (#36), elektromos pajzs (#51), varázsvédelem II (#108)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 2, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
varázsvédelem II (#108) >> nők (#999) varázsvédelem II (#108) >> férfiak (#998)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
dalos szilmill (#7457) (+4 támadás közelharcban) státusz: OK
nektoraf (#355) (málhás: +27 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Az eddigi legkönnyebb feladat: Ölj meg egy sötét motyogót!
2.) Újabb árnyszolgákra van szükségem! Ölj le három dehidrátort. (számláló: 1)
3.) A legsötétebb titkok a vizek mélyén rejtőznek. Ereszkedj le oda, és belezz ki kettőt a mélység fattyai közül! (számláló: 0)

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke kastély (547): kész. cseréptetős torony (549): új. helytartói hivatal (563): új. sötét kastplom (566): többek közt 15. tárgyat kell leadnod. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): 70. labirintus (169,29). kőtorony (664): új. városháza (685): új. sámánkunyhó (767): többek közt 1758. tárgyat kell leadnod. bányászház (839): új. fejvadász központ (847): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
33, 34, 35, 36, 60, 63, 64, 66, 68, 70, 81.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 5, 16, 18, 44, 47, 49.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
konc. könnyítés (132)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
sárkánybölcsesség (230)
önismeret (236)
kritikus ütés (240)
a butaság ára (273)
tanítványok (284)
harci mágia (334)
kétkezes harc (338)
időfolyamok (394)
megvilágosodás (421)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 27 TU. szükséges még: 23 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1303 TU szükséges.)

Összsúly: 152.56 kg Megterheltség: 88%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Nem vehetsz fel újabb tárgyat, mert betelt a hátizsákod.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
114 arany (#50) 1 csuklyavirág (#133) 12 spiritusz (#170)
3 téfea-agy (#172) 1 ubuk dobónyíl (#138) 4 vas dobónyíl (#189)
4 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 borostyán függő (#162) 1 bűvös shuriken (#562) 1 éjkő (#2369)
1 ezüst gyűrű (#180) 1 ezüst kulcs (#184) 1 ezüst nyaklánc (#117)
2 ezüsttollú nyíl (#363) 2 fekete gyöngy (#99) 1 gólem talizmán (#811)
12 kaja (#2) 4 mandibulapenge (#125) 1 obszidián függő (#195)
1 rókafarok (#124) 1 rövid íj (#107) 1 sallank nyíl (#129)
1 szvó-ektoplazma (#151) 2 Thargodan esszencia (#328) 1 umbatari karkötő (#278)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

170 171 172 173 174 175
24
25
26
27
28
(171,27) élőholt tigris (#766), quwarg boly (#359), Tharr oltár, 27. jellempróba, Chara-din monolitja (#534), kronotapír (#286)
(172,26) Chara-din monolitja (#534), Raia szent lovagja (#239), zombi mester (#251), ryuku gólem (#394)
(173,25) mákrózsa bokor (#55, belőle készíthető: #56), élőholt tigris (#766), drakolich (#760)
(174,25) gumifa (#38), Leah oltár, 35. jellempróba, magger (#747), szubreális vámpír (#223)
(174,26) rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), 31. jellempróba, smaragdgólem (#417), magger (#747)
(174,27) ezoterikus mardel (#184), roguena (#779), Mnebolath (#237), Chara-din fattya (#236), Zinthurg (#180), taalru (#249)

ÜZENET A JÁTÉKVEZETŐTŐL


2018.05.23 09:08 Változások a számládon! Zseton levonás: 15 If. levonás: 0 Oka: Bónusz vásárlás weboldalon (Isteni küldetés -> 3.)
2018.05.23 09:08 Változások a számládon! Zseton levonás: 15 If. levonás: 0 Oka: Bónusz vásárlás weboldalon (Kisebb kívánság TNO)
˙

Üzenet küldése a karakternek