273. forduló, 275. forduló, Shenqui összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. máj. 16. 9h:06'
EZ A 1046. JÁTÉKHETED, 274. FORDULÓD
1047. játékheted kezdete: máj. 19.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 25 zsetonba került.
SZL E-mail!
KALANDOZÓ: #1276

SHENQUI KALANDJAI


Morgan hatalma erősödött. Több élőholtat kell elpusztítanotok, különben újabb rések fognak a Negatív létsíkra nyílni.
2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [184,29] koordinátán. Istened templomában pihented ki magad.
A krónikát olvasgatva néhány dolgot már hatékonyabban fogsz végrehajtani (+8 tvp ). Zúgás, tompa dübörgés kél füledben - eljött a dagály ideje. A vér tengere kiemelkedik medréből, erővel töltve fel az üres kelyheket. Magadhoz térsz álomtalan álmodból, és utadra indulsz. Tudod, ha harcot hoz is az éj, végén mindig megtelik a kehely (a tested) a tenger erejével. Aztán mielőtt eljő a hajnal, s az apállyal visszahúzódik magába, összegyűjti a kelyhek gyümölcsét; téged pedig újra magával ragad a halálos álom...
Városi pihenésed alatt nem tudtál ellenállni a csábításnak, így meglátogattál egy szerencsejátékbarlangot. Vagy te vagy a világ legszerencsésebb embere, vagy csak nagyon értesz a kockához (esetleg mindkettő), mert ismét 6 arannyal gazdagabban távoztál.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+289 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+116 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+29 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-2 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.) Elhagyod a templomot. 6 tanítványod van, akik mindenhová követnek, lesik minden mozdulatodat.

* 1. KP: h 235 30 0 használod a 235. tárgyat
Amikor meglátnak, valaki felkiált: "Egy bárd!" Rögtön körbeáll a kíváncsi nép. Dudálni kezdesz. Tudásod magját, minden zenei képzettséged csúcsát igyekszed produkálni a műértő közönség előtt. A közönség őrjöngve fejezi ki tetszését, tombol a taps. Mindenki a válladat veregeti, és szórják eléd az aranyat (+30 arany). Ez jól esett! (+2 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 403.]

* 2. KP: vv 224 24 26 elmormolod a 224. varázslatot a 24. varázslatot a 26. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 403.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 401.]
Beizzik a turbómágia. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 399.]

* 3. KP: vv 12 443 157 elmormolod a 12. varázslatot a 443. varázslatot a 157. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 397.]
Gyorsvarázsolsz! Érzed, ahogy a harci induló ritmusára mozdul minden izmod (+11 támadás). [-50 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 395.]
Szupersebesen mormolsz. [-24 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 393.]

* 4. KP: p 65 2 0 használod a 65. pszi képességet
Fókuszálod mentális energiáidat. Érzed, hogy testedben szétáramlik az erő! Akaratoddal irányítva, létrehozod az auratranszformáció pszi képességet. Aurád transzformálódik! (+1 gonoszság.) [-10 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 383.]

* 5. KP: p 65 2 0 használod a 65. pszi képességet
Lemész alfába. Kívülről látod magadat, ahogy pszichéd körbefolyja testedet. Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd az auratranszformáció pszi képességet. Aurád transzformálódik! (+1 gonoszság.) [-10 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 373.]

* 6. KP: vv 70 182 0 elmormolod a 70. varázslatot a 182. varázslatot
7 pszi-pontod van, és ahhoz, hogy ezt a pszi képességet használhasd, 16 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 373.]
Gyorsvarázsolsz! Zöldes fényű erőtér kezd körülötted vibrálni. [-12 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 371.]

* 7. KP: ef 1 502 0 energia fejlesztése 1
Tudati koncentrációval járulsz hozzá egy új tudati képesség kifejlesztéséhez. [-1 TU.] [7 pontot használtál fel, van még 364.]

* 8. KP: ef 1 0 0 energia fejlesztése 1
Tudati koncentrációval járulsz hozzá egy új tudati képesség kifejlesztéséhez. [-1 TU.] Öregedtél 1 évet. [10 pontot használtál fel, van még 354.]

* 9. KP: tf 1 40 0 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Előveszed a súlyzódat, és hosszasan pumpálod magad. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az erőd komolyan megnőjön. [Még 189 TVP-t kell elköltened.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 testépítés). [40 pontot használtál fel, van még 314.]

tv 102 támadó/véd. varázslat a 102. varázslatot
Támadó varázslatok listájára került: sorvasztás. [0 pontot használtál fel, van még 314.]

m 6 mozogsz nyugatra
[183,29] Továbbmész a város utcáján. Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Csak egy Blounther apó. Megvető mosollyal várod a találkozást. (ld. enc.) Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 26 életpontot sebeztél. Egy tűzgolyó varázslatot dob rád a másik. 38 életpontot vesztettél. Ellenfeled energiafolyam varázslatot lő rád. 127 életpontot vesztettél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy tűzgolyó varázslatot, majd rád küldi. 22 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a Blounther apó törékeny testét. (4 támadással 79 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. Beveted az Acél Ököl kí-technikát. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a Blounther apó testét. Kritikus ütés! (3 támadással 219 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal megérinted a Blounther apó hosszú szakállát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Egy tűzkéz varázslattal köszöntöd a másikat. 6 életpontot sebeztél. A Blounther apó újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 42 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. A következő kincseket találtad: egy kék orchidea és 2 fekete gyöngy. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 balkezes gyűrű (ld. enc.). Messze hajítod a vacak kis élőholt hadúr trófeát, és kimetszel magadnak egy megfelelő Blounther apó trófeát. 3 341 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 350, sebződés: 229, gyógyulás: 0, összesen: -229 ÉP}

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy halálbokort. Észreveszel egy csodák kútját. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 1 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. Hopp, egy nyákalma-bokor! Egy fél kiló érett gyümölcsöt aratsz le. (+2 kaja.) Utad során felfedezed egy fekete hajú, kék szemű mutáns nő táborát. Bőre színe zöld. Tharr kántora. Egy bársony övsálat, egy boszorkánykendőt, egy Dendeitren gyűrűjét, egy derit láncvértt, egy ezüst végzetmedált, egy két kard szimbólumot, egy kígyóbőr övet, egy kiképzői érdemérmet, egy kreiton palástot, egy lánghordozó kitűzőt, egy Luthius karkötőjét, egy mélybíbor álarcot, egy mélybíbor karvédőt, egy mélybíbor kesztyűt, egy mélybíbor vállpántot, egy mind. kristályát, egy naso-thin medált, egy nemesi vívópalástot, egy q. demoralizátort, egy q. ölő medált, egy quwarg ékkövet, egy ryuku kalózkendőt, egy szerencsekockát, egy tervezői ötödrendet, egy varkaudar ékkövet, egy vascarai csizmát és egy vívónadrágot visel. Felszerelését egy ryuku sorkatona trófea, egy ódon vízköpő trófea és egy ködsárkány trófea teszi egyedivé. Hovatartozását apró jelvény mutatja: végtelen hómezőről visszatükröződő jéghideg éj. Jobb kezében egy Azúrkék kristálytőrt, bal kezében egy mélybíbor pajzsot tart. Érzékeled auráját: semleges a nyomorult. Rögtön látod, hogy senki és semmi vagy az ő hatalmához képest. Semmi esélyed sem lenne harcban. Elkerülöd a táborhelyet, mielőtt a másik még észrevenne.
Találkozol egy fekete, göndör hajú, kék szemű árnymanó nővel. Bőre színe zöld. Kíséretébe tartozik egy vadászmanó szellem, egy csenőmanó szellem, egy zenemanó szellem. Egy álcaruhát, egy bronz végzetmedált, egy derit láncvértt, egy ében talizmánt, egy ezüst noterm. éremet, egy fejvadász medált, egy féregíz nyakpántot, egy füst övet, egy Hatalom Karkötőjét, egy Khór maszkját, egy koponya gyűrűt, egy koponya szimbólumot, egy kotét, egy mentát koronát, egy mind. kristályát, egy Muezli érdemérmét, egy nefil-rin medált, egy nekromanta övcsatot, egy olimpiai vasmedált, egy ősi kígyóbőr övet, egy q. demoralizátort, egy q. irtó medált, egy rogalhal csuklópántot, egy rubin koszorút, egy ryuku futárcsizmát, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy tolvajkesztyűt, egy Urgod fétisét és egy Vlagyimir-díjat visel. Felszerelését egy hoarián sárkánybébi trófea, egy tl'urlang vadász trófea és egy vérszomjas karvaly trófea ékesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: Árnymanó feje felett tündöklő glória. Jobb kezében egy vámpírölőt, bal kezében egy T'vadar tőrét tart. Hátasa egy idomított szőrös azuka. Elég egy mentális pillantás aurájára: ugyanolyan sötét, mint a Tied.
Összeismerkedtek. Az ő neve Berogurgi Szíriusz. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Egy végső búcsú, aztán mindegyikőtök megy tovább.
[5 pontot használtál fel, van még 309.]

h 1096 használod az 1096. tárgyat
Apró csókot lehelsz az aranyérmére, mielőtt a kútba hajítanád. Valami arra késztet, hogy megragadd a kút peremét, és beleugorj. Egyáltalán nem zuhansz le, mint ahogy várható volt, hanem lebegni kezdesz. Ebben a furcsa állapotban, mintha egy burokban lennél, leírt szavak tömegét látod. A szavak pedig mondatokká állnak össze. Amint elolvasod az elsőt, újra a kút előtt találod magad. A mondat így szólt: "Mit tegyél, ha a kardszárnyú pockot sodorja utadba a vakszerencse? Támadd a kardszárnyát, az a legérzékenyebb pontja." Agyad hátsó zugába rejted a hallottakat. Majd ha szükség lesz rá, bővebben foglalkozol vele. [3 pontot használtál fel, van még 306.]

h 1096 használod az 1096. tárgyat
A kút üreges belsejébe hajítasz 1 aranyérmét, majd izgalomteljes bizonytalanságban várod, hogy csörömpölve elérje a kút alját. Egy sárkány bújik ki a kútból. Ijedten megremegsz, már nincs idő védekezni. A lény viszont békés jószágnak tűnik, és úgy néz ki nem is marad sokáig. Elképedve figyeled, ahogy apró tűzcsóvákat böfögő száját egy értelmes mondat hagyja el, mielőtt még a jelenés végképp semmivé foszlana: "Elárulom, hogy az adószedő számára az a legfájdalmasabb, amikor a girbe-gurba lábát támadják." Elraktározod magadban az információt, hátha később tudsz még vele valamit kezdeni. [3 pontot használtál fel, van még 303.]

h 1096 használod az 1096. tárgyat
A behajított aranyérme visszhangozva ütődik a kút belső falának. Már épp beletörődnél, hogy a kút most nem tesz csodát, amikor a hátad mögött álldogáló kalandozó felhívja a figyelmedet a kút felett apró felhőcskében lebegő vérvörös betűkre: "Gyémántgyúró Duirgan által üzemeltetett boltban még 1 goblin bökő kapható!" Hihetetlen, hogy ezt pont így kell megtudnod. Na de ha már így alakult, elégedett vagy a hallottakkal. [3 pontot használtál fel, van még 300.]

h 1096 használod az 1096. tárgyat
Előkotorsz 1 aranyat, és bedobod a kút belsejébe. Felkapod a fejed, amikor egy éles hang tölti be a teret. Ránézel a mögötted álldogáló kalandozókra, akik szintén a kút csodás hatásának kipróbálására várnak, de azok mintha semmit sem hallanának. Akkor jobb lesz, ha odafigyelsz a hangra, mit is mond: "Érdemes lenne felkeresni Lamvelmukkbolk boltját. Az utolsó 4 árvalányhajat most reklámáron lehet ott megvásárolni." Mintha hallottad volna már valahol ezt az információt, de azért megköszönöd, hogy most megerősítettek benne. [3 pontot használtál fel, van még 297.]

m 4 3 mozogsz délre, délkeletre
[183,30] Továbbmész a város utcáján. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy részeg kalandozó. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 62 életpontot sebeztél. Egy villámcsapás varázslattal köszönt csatapartnered. 16 életpontot vesztettél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a részeg kalandozó testét. Kritikus ütés! (2 támadással 40 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a részeg kalandozó bal lábát. (2 támadással 123 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal eltalálod a részeg kalandozó horpadt páncélját. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A részeg kalandozó nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (3 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A részeg kalandozó összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 8 arany és egy vas dobónyíl. Szereztél 1 szöges bunkót. 1 550 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 247, sebződés: 34, gyógyulás: 0, összesen: -34 ÉP}

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy templomot. Sheran hívői építették. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy nekrofunt. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 2 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. Nyakon csípsz egy húsos vakondot, amint épp túrásába akar visszabújni. Finom vacsora lesz belőle. (+1 kaja.) Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) Borzalmas büdöset érzel, és mindenféle morgást, hörgést, sivítást hallasz a város szélén fekvő állatpiacról. Rajta egy felirat: "Quilhyll szörnypiaca." Haha, itt lehet mindenféle dögöt adni-venni! (647. épület.)
Van itt még egy tanácsadó bölcselő (656. épület.).

(Továbbmész...) [184,31] Továbbmész a város utcáján. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Meglapulsz egy árok mélyén. Még szerencse, hogy az elrejtőzés mellett döntöttél. Azonnal tudod, hogy egy csapat őrjáratozó katona volt a rémület okozója. (ld. enc.) Amikor elhal a zaj, előmászol.

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy templomot. Raia híveié. Egy magából tiszta vizet előköpő, szépen megmunkált szökőkút van itt. Ivás után megtöltöd a vizestömlőt is. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy félig kész királyi emlékművet. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 26100 pontot kell rákölteni.) Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy Vlagyimir szobrát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. Valamilyen épületet látsz! Felismered, egy királyi palota (650. épület.). [10 pontot használtál fel, van még 287.]

ep 411 150 építed a 411. tárgyat 150 pontért
Jelentkezel a munkavezetőnél, aki elmondja, hogy hol kell dolgoznod. Nekilátsz az építkezés folytatásának. Hosszasan gyűjtöd a szögletes köveket, és egymásra rakod őket. Még sokat kell dolgoznod, hogy kész legyen a királyi emlékmű. 363 tapasztalati pontot kaptál. Ügyességed TF-elődött. [150 pontot használtál fel, van még 137.]

be 650 bemész a 650. épületbe
Félve beóvakodsz a nyitott bronzkapun, majd tovább sétálsz a széles márvány lépcsősor felé. Amikor eléd lép egy palotaőr, tisztelettudóan közlöd vele, hogy mi járatban jöttél, mire az őr biccent, és továbbmehetsz. Belépsz a palotába. Itt is nyüzsögnek a palotaőrök! Ajtót látsz jobbra és balra, majd az őrökön túl van egy folyosó, az emeletre újabb márványlépcső vezet. Mesélsz arról, hogy mi mindent láttál kalandjaid során. Bemasírozol a cupfos-puccos írnoki irodába, majd amikor sorra kerülsz, bemész, és nemes egyszerűséggel közlöd: a vállalt feladatot teljesítetted.
- Nagyszerű! - mondja az írnok. [540 tapasztalati pontot kaptál. Jutalmad 100 arany.] - A következő feladat - és itt a papírjaiba néz - árokásás lenne. A pontos...
- Nem! - vágsz a szavába. - Én kalandozó vagyok, nem segédmunkás! Küldetést adjon nekem, ne kulimunkát! Szörnyek százait öltem le a csatornától nyugatra, tömegnyi küldetést teljesítettem, varázsolni tudok... Többre vagyok hivatott az általad kiadott munkáknál! - az írnok először döbbenten rád néz, majd arcán ravaszkás mosoly fut végig.
- Igazán? Nos, legyen! Lássuk, mit tud a hétpróbás kalandozó! Tavalyelőtt egy Morgan nevű varázsló valamilyen Moa relikvia segítségével betört a királyi kincseskamrába, és ellopott onnét több zsák galachmitot. Ezt több száz különböző helyen rejtette el, de ügynökeinknek sikerült ezen helyszínek nagy részét - úgy nagyjából - azonosítani. Az egyetlen probléma, hogy ezek a rejtekhelyek IGEN VESZÉLYESEK. A feladat a következő: hatolj be a megadott föld alatti rejtekhelyre, és szerezd meg az ott elrejtett galachmitokat, bármi áron!
- Csak ennyi? - mosolyodsz el. Gyerekjáték! Hadd látom a hely térképét! - A hivatalnok még köhécselve megjegyzi, hogy nem árt, ha valamilyen mágikus fegyvert is viszel magaddal.

1 16 21 22 24
39
17 25
2 14
18 19 27 38
23
20 15
3 13 32 26
9 29
4
12 30 28
8
31
10 33 34 37
5
7 35
11
6 36
lépcsõk hova visznek:
1: bejárat/kijárat
2: 1. térkép 3. pont
3: 1. térkép 2. pont
4: 1. térkép 5. pont
5: 1. térkép 4. pont

Ez a 70. labirintus térképe. A bejárat innét nyugatra 45, északra 6 mérföldre található.

Méltóságteljes léptekkel elhagyod a királyi palotát. [5 pontot használtál fel, van még 132.]

m 2 mozogsz keletre
[185,31] Még mindig a városban vagy. Észreveszel egy templomot. Tharr híveié. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 1 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Csak egy őrült varázsló. Megvető mosollyal várod a találkozást. Itt csata lesz.

Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy sötét rítus varázslatot. 44 életpontot vesztettél. Egy méregfelhő II varázslatot dob rád a másik. 44 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az őrült varázsló testét. (4 támadással 77 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az őrült varázsló jobb karját. (3 támadással 172 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal kicsit megsebzed az őrült varázsló törékeny testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Nem sikerült az őrült varázsló ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Az őrült varázsló összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy téfea-agy és 2 csuklyavirág. 2 290 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 271, sebződés: 102, gyógyulás: 0, összesen: -102 ÉP}

Van itt egy kvazár kohó (627. épület.) és egy fegyvermester háza (630. épület.). [5 pontot használtál fel, van még 127.]

be 630 6 bemész a 630. épületbe
Belesel az ajtón. Párba állított kalandozók vívnak egymással, ki kőhegyű lándzsával, ki szöges bunkóval, ki rövid karddal harcol. Vannak, akik egzotikusabb fegyvereket forgatnak. Odasétál hozzád az oktatást vezető fegyvermester, és megkérdezi, mit parancsolsz. Elmondod, hogy szeretnél néhány professzionális trükköt ellesni dobófegyverek szakértelem terén. A hátsó terembe vezetnek, és megkezdődik a tanulás. A fegyvermester elismeri, hogy nagyon profi a technikád, majd megtanít néhány új trükkre, amelyet még te sem ismertél! (+1 dobófegyverek.) Hálásan megköszönöd a segítséget, majd átnyújtod a most már nevetségesen kevésnek tűnő 130 aranyat fizetségképp. Köszönsz és távozol. [50 pontot használtál fel, van még 77.]

m 7 8 mozogsz északnyugatra, északra
[184,30] Még mindig a városban vagy. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 2 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Egy őrült varázsló nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Itt csata lesz.

Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy méregfelhő II varázslatot dob rád a másik. 39 életpontot vesztettél. Egy tűzvihar varázslatot dob rád a másik. 165 életpontot vesztettél. Ráébredsz, hogy ez a csata öngyilkosság lenne. Túl sok sebet kaptál. Úgy döntesz, hogy ellenfeled lusta lesz futni. Te villámgyorsan megindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 0, sebződés: 204, gyógyulás: 0, összesen: -204 ÉP}

Híján vagy a varázsenergiának - gyorsan összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.)
(Feltételes gyógyítás:) Elmormoltad az életszívás varázslatot! [-5 TVP] A növényzet elsorvad körülötted, miközben a gyógyító energia a testedbe áramlik (+25 életerő). [-5 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az életszívás varázslatot! [-5 TVP] A növényzet elsorvad körülötted, miközben a gyógyító energia a testedbe áramlik (+27 életerő). [-5 varázspont.] Kifosztod egy törpemarabu fészkét. A zsákmány: két zöld tojás. (+1 kaja.) Van itt egy olimpiai aréna (633. épület.).

(Továbbmész...) [184,29] Még mindig a városban vagy. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy templomot. Leah híveié.
(Vándorcirkusz:) Először egy maga elé mormogó atlétaruhás fickó halad el melletted, majd egy kölyökképű árnymanó kezében lufival.
- Közel a cirkusz - gondolod, és sietősebbre fogod lépteid, hogy hamarosan meg is pillanthasd a különös sátoregyüttest. A jegyszedő törpe azonnal kiszúr, és eléd siet. Kifizeted a 20 aranyat, majd besétálsz a cirkuszi sátrak közé.
Megállsz a céllövölde előtt és bekukkantasz. Az óriási méretekkel rendelkező ceremóniamester rögtön előtted terem, és beljebb tessékel.
- Gyere, mérd össze tudásod Ghalla legkülönösebb szörnyeivel! - mondja.
- Rendben - válaszolod, és a következő pillanatban már a csatatéren találod magad. Már vár itt rád valami. Egy smaragdgólem.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Ellenfeledre sötét halál varázslatot lősz. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a smaragdgólem bal vállát. (4 támadással 70 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. A kí energiák mesterfokú alkalmazása lehetővé tesz számodra egy Élet-Halál Érintést. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a smaragdgólem bal lábát. (3 támadással 185 életpontot sebezve.) Te 23 ép-t gyógyultál, a kí-érintésnek köszönhetően. {GYD:} Méregfoggal kicsit megsebzed a smaragdgólem testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzkéz varázslat. 7 életpontot sebeztél. A smaragdgólem Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 57 életpontot vesztesz.) Megpróbál megragadni. Iszonyatos erővel kezdi el a szörny a testedet összepréselni. 84 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 180 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 285, sebződés: 141, gyógyulás: 23, összesen: -118 ÉP}

Kihúzod magad, mielőtt az ajtó előtt álló óriáshoz fordulsz.
- Hol a nyereményem? - kérdezed. Ő elmondja, hogy a szörny legyőzéséért nem jár díj - mármint olyan értelemben, hogy ő adná -, hanem ezeknek a speciális bestiáknak van egy különleges tulajdonságuk: néha különleges kincset őriznek.
- Ha azt megtalálod a tied lehet - mosolyodik el a házigazda.
(Feltételes gyógyítás:) Létrehoztad az életszívás varázslatot! [-5 TVP] A növényzet elsorvad körülötted, miközben a gyógyító energia a testedbe áramlik (+26 életerő). [-5 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az életszívás varázslatot! [-5 TVP] A növényzet elsorvad körülötted, miközben a gyógyító energia a testedbe áramlik (+31 életerő). [-5 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Sikerült elmondanod az életszívás varázslatot! [-5 TVP] A növényzet elsorvad körülötted, miközben a gyógyító energia a testedbe áramlik (+23 életerő). [-5 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az életszívás varázslatot! [-5 TVP] A növényzet elsorvad körülötted, miközben a gyógyító energia a testedbe áramlik (+20 életerő). [-5 varázspont.]
Az ötpróba sátor előtt egy ifjú alakváltó áll. Valószínűleg felfigyel kiemelkedő tulajdonságaidra, mert a megmérettetések kipróbálására unszol. Úgy döntesz, belevágsz.
- Itt van mindjárt az első próba: súlyemelés - közli veled az alakváltó suhanc, majd a lábad előtt heverő farönkre mutat. Megpróbálsz fogást keresni rajta, de nem találsz. Bírád vigyorgó arckifejezése azonban újabb próbálkozásokra ösztönöz, nagy nehezen átöleled a fatörzset, majd az erőlködéstől kipirulva a magasba emeled. Hát mégis sikerült, jöhet a következő feladat... Az intelligenciapróba következik. Egy kis gnóm teszi fel neked a kérdést, két általa megnevezett szörny közül melyiktől kell jobban tartani. Ennél könnyebbet nem is kérdezhetett volna, kapásból mondod a választ! Most zsonglőrködnöd kell. Magabiztosan veszed a kezedbe a labdákat, de azok - mihelyt elhagyják kezed - szanaszét gurulnak a földön. 570 tapasztalati pontot kaptál. Szomorúan hagyod ott az alakváltó suhancot az összes elvetemült próbájával együtt. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 versengés).
Hirtelen a bibircsókos boszi sátrába botlasz, és úgy döntesz, tiszteleted teszed nála. Az öregasszony mosolyogva fogad.
- De jó, a csontkulcs. - örömködik, majd mérgesen folytatja: - De hol a többi?!? Nem lehet semmit rád bízni... - Indulni készülsz, közben szomorúan konstatálod, hogy a tárgyadat már nem fogod visszakapni. A boszi kis morgolódás után úgy dönt, más tárgyakat kér tőled. Mielőtt kilépnél az ajtón, emlékezetedbe vésed, miket kell hoznod: 7 szopókő, 9 bronzhegyű nyíl, 2 mocsári penke, 3 rókafarok, 3 téfea-agy.
Nincs elég TVP-d a kártyabarlang kipróbálásához.
Nincs elég TVP-d a labirintus kipróbálásához. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 2 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy őrült varázsló közeledik. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre sötét halál varázslatot lősz. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy izomernyesztés. A támadása szerencsére hatástalan volt. Egy izomernyesztés varázslatot dob rád a másik. Semmi hatás! Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az őrült varázsló fejét. Kritikus ütés! (4 támadással 96 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az őrült varázsló törékeny testét. (2 támadással 120 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal meghorzsolod az őrült varázsló törékeny testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzkéz varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 9 életpontot sebeztél. Az őrült varázsló nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Az őrült varázsló még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. A következő kincseket találtad: 5 gyenge méreg (ld. enc.) (Nincs mibe rakni 5 gyenge mérget.) és 7 spiritusz. 2 290 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 246, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}

[70 pontot használtál fel, van még 7.]

be 256 bemész a templomba
Belépsz a templom ajtaján, majd egy gyors ima után pihenésre alkalmas helyet keresel a külső szentély padjai közt. [5 pontot használtál fel, van még 2.]

im 0 3 imádkozol
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

* 1. BP: h 2107 0 0 használod a 2107. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [5 pontot használtál fel, van még -3.]

* 2. BP: h 235 30 0 használod a 235. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -3.]

* 3. BP: e 15 0 0 élelemszerzés -3 pontért
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.

* 4. BP: v 10 0 0 elmormolod a 10. varázslatot
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -3.]

* 5. BP: p 65 2 0 használod a 65. pszi képességet
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -3.]

* 6. BP: gy 30 0 0 gyógyítás -3 pontért
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.

* 7. BP: tf 1 40 0 fejleszted az 1. tulajdonságodat -3 pontért
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.
Alaposan elfáradtál, jól esne egy kis innivaló. Kortyolsz a vizestömlőből. Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját nyel le a nektoraf. Egy kaját fal föl a dalos szilmill. Kényelmesen elhelyezkedsz a padlón, és álomba szenderülsz. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (+1 max. életerő.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben -3 pontod maradt, ebből a következő körre -3 pontot vihetsz át. Kapsz még 415 pontot. A következő körben tehát 412 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


BLOUNTHER APÓ (972. ELLENFÉL)
Vitathatatlan, hogy az udvari mágusok új generációja már lenézi a régieket, és csak legyintenek, ha a nagy öregek nevét meghallják, pedig Blounther apó például egy volt azok közül, akik igencsak nagy dolgokat hajtottak végre a maguk idejében! Csak hát eljárt felette is az idő. Hajlott háta, reszketeg térde és hosszú szakálla láttán csak egy békés, idős bácsinak nézed, mígnem erőt nem vesz rajta a téboly, ami még a dimenziókapuk megnyitásakor, a sárkányokkal való hadakozása során telepedett az elméjére. Az őrület nem csak emberfeletti erőt és vak elszántságot, de lendületet is ad az idős férfinek, aki olyan igéket is elősorol majd mérhetetlen repertoárjából, hogy csak pislogsz láttukon!

BALKEZES GYŰRŰ (1549. TÁRGY)
Blounther apó még kezdő varázslóként készítette ezt az ezüstgyűrűt. Nem is rendelkezik túl nagy hatalommal, már annak idején is mindössze azt a célt szolgálta, hogy familiárisa nehogy áldozatául essen egy konkurens mágus mesterkedéseinek. A gyűrűt ő a bal keze kisujján húzta, így sok más varázsgyűrűje mellett is elfért, te viszont hiába próbálod ebben utánozni, ennyi varázsgyűrű energiáját képtelen vagy magadba fogadni. A balkezes gyűrű nevet kapott tárgyat tehát csak a többi gyűrű között hordhatod (vagyis a gyűrűkorlátba beleszámít ennek viselése is). Ha rajtad van, permanens állatvédelemmel bírsz, vagyis varázslatok nem pusztíthatják el befogott szörnyeidet. Emellett hátasállatod nyugodtabban viselkedik, vagyis +1 támadást és +1 védekezést kapsz a "lóhátról" történő harcokban (ezeket az értékeket a karakterlapodon a hátasállatodnál jelöljük).

ŐRJÁRAT (274. ELLENFÉL)
A jelek szerint a négyesével járkáló városi őrség már nem képes igazán hatékonyan elvégezni feladatát, és fellépni a náluk lényegesen harcedzettebb kalandozókkal szemben. Valószínű erre a katonaság is rájött, ezért is hozták létre az őrjáratokat. Egy őrjárat három városi őrségi különítményből, azaz összesen 12 katonából áll, de ezek között nemcsak átlag katonák, hanem mesterien képzett varázslók is vannak. Egy őrjáratot legyőzni gyakorlatilag teljesen lehetetlen - még a legtapasztaltabb kalandozók számára is.

GYENGE MÉREG (26. TÁRGY)
A mérges pókot vagy más, mérges harapású/csípésű szörnyet megölve, kinyerhetsz tőle néhány csepp mérget. Ahhoz, hogy ezt veszélytelenül megtehesd (amint ez sikerült is), szükséged van egy kavadu iszákra. Kis gondolkodással arra is rájöhetsz, hogy mire használhatod a mérget (ha már van pl. fúvócsöved).

KARAKTERLAP

Shenqui, egy copfos aranyhajú, csillogó szemű kobudera nő vagy. A bőröd kreolszínű. Leah kántora vagy. Az Acél Öklök (#9123) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 274. fordulód.

Erő: 37 (47) Szint: 22 Merészség: 8/7 Magasság: 149 cm
IQ: 27 (34) Támadás: 48 Agresszió: 6 Testsúly: 52 kg
Ügyesség: 26 (37) Védekezés: 40 Menekülés: 30 % Életkor: 32/81 év
Egészség: 25 (32) Életpont: 466/179 Jellem: gonosz (593) Tul. pont: 3
Szerencse: 26 (39) Varázspont: 664/7 Pénz: 867 arany Kép. pont: 2
Tudatpont: 14/0 Pszi pont: 71/7 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 10
Eddig összesen 1844 szörnyet (5 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 13 124 TP-t kaptál. Jelenleg 824 780 TP-d van. A következő szinthez még 175 220 TP szükséges. Trófeáid: Blounther apó, bűbájlidérc, ongóliant. A 203. fordulódban 66 arany került a bankszámládra. 114 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 9/16 ökölvívás: 27/92 (+7%) szúrófegyverek: 22/50
vágófegyverek: 3/73 ütőfegyverek: 5/71 lőfegyverek: 5/48 (+8%)
dobófegyverek: 26/2 (+2%)

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (140%) << biami kvazárlándzsa (#568) (140%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -14.); vashegyű nyíl (#176) (15 -17.); ubuk dobónyíl (#138) (18 -19.); vas dobónyíl (#189) (20 -);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
184,29 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 185
JLKzott minoszkúpok: 64, 60, 63

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 337 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 14/70 (+15%) 2. nyomkövetés: 42/1 3. lopás: 2/7
4. mászás: 13/30 5. csapdakészítés: 20/98 (+28%) 6. csapdaészlelés: 4/94
7. gyógyítás: 44/60 8. titkosírás: 11/66 9. felderítés: 14/1
10. szörnyidomítás: 10/34 11. teológia: 27/56 (+13%) 12. taumaturgia: 27/69 (+25%)
13. szerencsejáték: 1/54 14. versengés: 10/12 (+26%) 15. harcművészetek: 31/6
16. zene: 115/44 (+33%) 17. szörnyismeret: 20/98 18. pszi: 7/22 (+10%)
19. zárnyitás: 1/6 20. vadászat: 23/18 21. bányászat: 24/26
22. testépítés: 23/0 (+44%) 23. úszás: 11/32

FELTÉTELES PARANCSOK (még 20 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 30% életpont alatt (életszívás (#10))
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért
kutatsz max. 70 TVP-ért
ásol max. 40 TVP-ért csak 85. fémet, vagy jobbat
készítesz ubuk dobónyílat (#138) (max. 5 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 25 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 10 darabot ), bumerángot (#249) (max. 1 darabot, csak egyszer), kötelet (#92) (max. 4 darabot ), dobóhálót (#221) (max. 1 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot ), zárnyitó készletet (#39) (max. 2 darabot ), vas dobónyilat (#189) (max. 8 darabot ), nagy vaskulcsot (#186) (max. 1 darabot, csak egyszer), szögletes követ (#17) (max. 5 darabot ), fáklyát (#36) (max. 5 darabot ), szuperkötelet (#209) (max. 2 darabot ), szuper dobóhálót (#273) (max. 1 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 10 darabot ), vashegyű nyilat (#176) (max. 8 darabot ), ezüstshurikent (#327) (max. 10 darabot ), kaktuszbogyót (#429) (max. 5 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 10 darabot )
elfogod spagulárt (#82) fedett veremmel (#219), mutáns pókot (#117) fedett veremmel (#219), ezoterikus mardelt (#184) fedett veremmel (#219), élőholt sullárt (#216) fedett veremmel (#219), éjkornist (#228) fedett veremmel (#219)
gonoszkodsz max. 65 TVP-ért
mászol max. 50 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31)
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 50)
szintszívó lények (#9097), gnóm szolgáló (#181) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 2, max: 50)
Camel a Calandor (#3025), bűbájlidérc (#761)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) mágiatörés (#35, 10 VP)
védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP)
örvénykerítés (#42, 10 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP)
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsvédelem II (#108, 18 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) banshee-sikoly (#373, 20 VP) harci induló (#443, 50 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP)
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
méregfelhő (#37, 12 VP) éhínség (#39, 7 VP) sötét halál (#45, 18 VP)
vérbeli borzongás (#46, 10 VP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP)
a lélek védelme (#57, 32 VP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) életszívás II (#80, 12 VP, 5 TVP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
sorvasztás (#102, 20 VP) halálvarázslat (#124, 50 VP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
hadiszerencse II (#24) tulajdonságpajzs (#26) erőpajzs I (#12) harci induló (#443)
tűzmágia (#157) Symulf rúnája (#182)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
10. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 9, max: 20)
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31), mágiatörés (#35), vérbeli borzongás (#46), banshee-sikoly (#373), villámcsapás (#50), jégcsóva (#41), sötét halál (#45), sorvasztás (#102)
Védekező varázslatok (aktív: 7, max: 20)
hhaar burka (#32), tompítás (#40), örvénykerítés (#42), varázsvédelem (#34), védelem sav ellen (#36), elektromos pajzs (#51), varázsvédelem II (#108)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 2, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
varázsvédelem II (#108) >> nők (#999) varázsvédelem II (#108) >> férfiak (#998)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
dalos szilmill (#7457) (+4 támadás közelharcban) státusz: OK
nektoraf (#355) (málhás: +27 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Az eddigi legkönnyebb feladat: Ölj meg egy sötét motyogót!
2.) Újabb árnyszolgákra van szükségem! Ölj le három dehidrátort. (számláló: 0)
3.) Látogass meg birodalmamban!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke kastély (547): kész. cseréptetős torony (549): új. helytartói hivatal (563): új. sötét kastplom (566): többek közt 15. tárgyat kell leadnod. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): 70. labirintus (169,29). kőtorony (664): új. városháza (685): új. sámánkunyhó (767): többek közt 1758. tárgyat kell leadnod. bányászház (839): új. fejvadász központ (847): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
33, 34, 35, 36, 60, 63, 64, 66, 68, 70, 81.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 5, 16, 18, 44, 47, 49.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
konc. könnyítés (132)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
sárkánybölcsesség (230)
önismeret (236)
kritikus ütés (240)
a butaság ára (273)
tanítványok (284)
harci mágia (334)
kétkezes harc (338)
időfolyamok (394)
megvilágosodás (421)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 24 TU. szükséges még: 26 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1883 TU szükséges.)

Összsúly: 143.60 kg Megterheltség: 83%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 14 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 arany (#50) 2 csontkulcs (#74) 2 drótszőr (#37)
1 kaktuszbogyó (#429) 1 quwarg tojás (#360) 1 varázskő (#305)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 balkezes gyűrű (#1549) 2 fekete gyöngy (#99) 1 kék orchidea (#68)
7 spiritusz (#170) 1 szöges bunkó (#8) 1 téfea-agy (#172)
1 vas dobónyíl (#189)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

182 183 184 185 186
28
29
30
31
32
(183,29) Blounther apó (#972), halálbokor (#2370, belőle készíthető: #2371), csodák kútja (#1096), egy mutáns nő, Berogurgi Szíriusz (2572. kalandozó)
(183,30) részeg kalandozó (#187), szörnypiac (#647), tanácsadó bölcselő (#656), Sheran oltár, nekrofun (#173)
(184,29) Leah oltár, smaragdgólem (#417), őrült varázsló (#255)
(184,30) olimpiai aréna (#633), őrült varázsló (#255)
(184,31) őrjáratozó katona (#274), királyi palota (#650), Raia oltár, szökőkút, királyi emlékmű (#411), Vlagyimir szobra (#433)
(185,31) kvazár kohó (#627), fegyvermester háza (#630), Tharr oltár, őrült varázsló (#255)

Üzenet küldése a karakternek