268. forduló, 270. forduló, Adam de Bier összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2005. dec. 2. 9h:51'
EZ A 546. JÁTÉKHETED, 269. FORDULÓD
547. játékheted kezdete: dec. 7.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4937
SZÁMLA : XXXX

ADAM DE BIER KALANDJAI


15 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [131,38] koordinátán. Egy labirintusban vagy, az 1. szinten/térképen, a 17. pontnál. Ez az idő nem múlt el esemény nélkül: A táborozás 1. napján összefutsz Bossyval. Raia félisten hatalmú felszentelt főpapja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy Eldaran karkötőjét, egy gólem talizmánt, egy lánckesztyűt, egy nap szimbólumot, egy obszidián karkötőt, egy rothasztó talizmánt, egy szirén köpenyét, egy varkaudar csizmát, egy vassisakot és egy vasvértet visel. Fegyverzetét egy ongóliant trófea, egy acélkolosszus trófea és egy animált hókutya trófea díszíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: szellőjárta fűzfaliget a csillagos ég alatt. Jobb kezében egy varkaudar szablyát, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Egy mutáns pók a hátasa. Holmiját egy trappoló dinymák cipeli. Mi ez, erdei tündér invázió? Szerencsére nem, csak egy van itt, az is az elf nyakán lóg... Mentális auráját felismered, ő is jó. Halvány tapogatódzást érzel az agyadban. Az elf előkapja a lőfegyverét, és mielőtt védekezhetnél, orvul bemutat neked néhány trükköt. Tátott szájjal bámulod fürgeségét. Meleg kézfogás után elbúcsúztok.
Az 1. napon összeakadsz Chakugan Shoval. Sötét fellegek közül előtörő hajnali fénysugár. Ez a jelkép vonzza tekintetedet az ezüstösen csillogó páncélos lovag felé, akiből sugárzik az ősi istenek ereje. Tharr eljövendő papja. Egy arany papi karkötőt, egy Eldaran karkötőjét, egy két kard szimbólumot, egy saválló fülbevalót és egy smaragd védőgyűrűt visel. Ruházatát egy bunthar trófea, egy élőholt quwarg trófea és egy ongóliant trófea színesíti. Bal kezében egy teknőcpajzsot tart. Mentális auráját felismered, az ő jelleme semleges. Köszöntitek egymást, aztán tovább. Az 1. napon összefutsz Kivita hu Zattal. Sheran eljövendő papja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy bíbor erőövet, egy borostyán függőt, egy Eldaran karkötőjét, egy ezüst papi karkötőt, egy fekete bőrcsizmát, egy hatalom fülbevalóját, egy korinthai talizmánt, egy láncinget, egy szirén köpenyét, egy szürke bőrkesztyűt, egy vassisakot és egy virág szimbólumot visel. Ruházatát egy áeratikus hasnyák trófea, egy bunthar trófea és egy Ayagira Tanaka trófea ékesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy kristálygömb belsejében épülő mágustorony. Jobb kezében egy ezüsthegyű lándzsát, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Tisztán érzed auráját: semleges jellemű. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
Az 1. napon találkozol egy fekete hajú, szürke szemű kobudera férfival. A bőre világosabb az átlagosnál. A kalandozó aurájában mágikus energiák örvénylenek. Sheran felszentelt papja. Egy arany papi karkötőt, egy cetbőr válltömést, egy hatalom fülbevalóját, egy korinthai talizmánt, egy örökkéval. rubinját, egy rinóbőr övet, egy ryuku csizmát, egy ryuku karvédőt, egy ryuku kesztyűt, egy ryuku köpenyt, egy ryuku mellvértet, egy ryuku nadrágot, egy ryuku sisakot, egy smaragd védőgyűrűt, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar szimbólumot, egy virág szimbólumot és egy vortex talizmánt visel. Ruházatát egy Ayagira Tanaka trófea, egy Földrengető trófea és egy ongóliant trófea ékesíti. Furcsa jelvénye van: egy mágikus viharban meditáló varázsló. Bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy ubuk dobónyíl. Auráját érzékelve máris tudod, semlegesnek tűnik. Összeismerkedtek. Az ő neve Lord of Nimeron. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Aztán elköszöntök egymástól.
A 4. napon újból találkozol Chakugan Shoval. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: semleges jellemű. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok. A 4. napon összefutsz egy kopasz, barna szemű troll férfival. A bőre kreolszínű. Tharr felszentelt papja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy bíbor erőövet, egy fekete bőrcsizmát, egy gromak páncélt, egy hatalom fülbevalóját, egy két kard szimbólumot, egy korinthai talizmánt, egy lánckesztyűt, egy monstrum vállvédőt, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval. zafírját, egy ryuku köpenyt, egy ryuku nadrágot és egy ryuku sisakot visel. Fegyverzetét egy ekharion trófea, egy ongóliant trófea és egy láncravert quwarg trófea ékesíti. Furcsa jelvénye van: egy véres csatabárdot nyalogató Troll. Jobb kezében egy véres csatabárdot, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Egy spagulár a hátasa. Tisztán érzed auráját: jellegtelen, mint minden semlegesé. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Ementali. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Egy végső búcsú, aztán mindegyikőtök megy tovább.
A 4. napon összeakadsz Orsival. Mozgása könnyed, szinte már légies. Mosolya szomorú, a vértelen ajkak ívelése az időtlen szépség maga... Angyal ő; a halál angyala... Érzékeled auráját: semleges jellemű. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól. Percekkel később is a különös találkozás hatása alatt állsz... de már nem vagy képes felidézni a részleteket. Az 5. napon újból összefutsz Ementalival. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: semlegesnek tűnik. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok. Idegen jelenlétet érzel a fejedben. Amióta találkoztál azzal a lénnyel, többször is előfordult már. Hogy mit keresett, nem tudod, de néha nem emlékszel dolgokra, keresed a tárgyak, lények nevét. Tudod, hogy nem most találkozol ezzel a valamivel... De mikor is? Hol is? A mostani alkalom más: a lényre gondolsz, érzed, hogy fájdalmai vannak. Segíteni akarsz neki, önként ajánlod fel neki véredet, erődet. És ő kegyesen elveszi, térdre kényszerít, ahogy belőled regenerálja sérüléseit... Többen csodálkozva néznek rád. Nem tudják - nem tudhatják -, milyen az, ha egy vámpír bélyegét viselik...
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+3 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+87 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.) Megfejed az alpesi tehenet. (+2 kaja.) A lottó 634. hetének nyerőszámai: 3, 19, 22. 1 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 12 arany nyereményt kapsz. 5 tanítványod van, akik mindenhová követnek, lesik minden mozdulatodat.

* 1. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. A földből energia áramlik testedbe. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 520.]

* 2. KP: elmormolod a 24. varázslatot
Mormolni kezdesz. A földből energia áramlik testedbe. Befejezted a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse forduló végéig.) [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 515.]

* 3. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Elmondtad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 510.]

ef 2 energia fejlesztése 2
Egy parányi tégla berakásával te is hozzájárulsz a KT új tudati képességének kifejlesztéséhez: tudati energiát ölsz a fejlesztésbe. [-2 TU.] A befejezéshez még 2607 TU szükséges. [20 pontot használtál fel, van még 490.]

tv támadó/véd. varázslat
Támadó/védekező varázslatok listái törölve. [0 pontot használtál fel, van még 490.]

ftv 29 221 felt. tám/véd. varázslat a 29. varázslatot a 221. szörnyet
Ok, ezt a támadó varázslatot fogod használni, ha a megadott lénnyel szembekerülsz. [0 pontot használtál fel, van még 490.]

lm 18 17 19 mozogsz 18 17 19
Bátran haladsz tovább. Egy tömör sziklából kifaragott ajtó! Megpróbálod a kilincset: Nyitva van! Mindenre felkészülve lépsz be az előtted levő nagy terembe. [18. PONT.] Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy pszi elementál. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Üdvözlésképpen egy energiatüskék varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 24 életpontot sebeztél. Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy agykorbács pszi támadást. 9 életpontot vesztettél. Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy agykorbács pszi hatás. 9 életpontot vesztettél. Tolmokov-koktélt markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 tolmokov-koktél. Pár lövedéked átjárja a pszi elementál ködlő zsumókját. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 560 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 74, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}

Egy pszi elementált pillantasz meg. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Mélyen koncentrálva, megidézel egy energiatüskék varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 22 életpontot sebeztél. Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy direkt kontaktus I pszi hatás. Semmi hatás! Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy agybénítás pszit. Semmi hatás! Teli erőből tolmokov-koktélt dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 tolmokov-koktél. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a pszi elementál testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 560 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 54, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy pszi elementál. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy energiatüskék varázslatot. 17 életpontot sebeztél. Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy agykorbács pszi támadást. 12 életpontot vesztettél. Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy agykorbács pszit. 9 életpontot vesztettél. Tolmokov-koktélt küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 tolmokov-koktél. Lövedékeiddel perforálod a pszi elementál testét. (2 támadással 55 életpontot sebezve.) A pszi elementál most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 560 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 72, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}

Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy pszi elementál! Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Ellenfeledre energiatüskék varázslatot lősz. 22 életpontot sebeztél. Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy agybénítás pszi támadást. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy agybénítás pszit. Szerencsére nem hatott rád. Tolmokov-koktélt hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 tolmokov-koktél. Lövedékeiddel perforálod a pszi elementál ködlő zsumókját. (2 támadással 59 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 560 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 81, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy pszi elementál! Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Egy energiatüskék varázslatot dobsz ellenfeledre. 25 életpontot sebeztél. Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy agykorbács pszi támadást. 8 életpontot vesztettél. Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy agykorbács pszit. 10 életpontot vesztettél. Tolmokov-koktélt hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 tolmokov-koktél. Több lövedéked átfúrja a pszi elementál bal vállát. (2 támadással 55 életpontot sebezve.) A pszi elementál összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 560 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 80, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}

Hah, épphogy észrevettél az egyik bemélyedésben egy elrejtett gombot! Megnyomod. Miért is ne? Tompa dübörgést hallasz a távolból. Az út egy széles, tágas szobába torkollik. [17. PONT.]
Találkozol Kivita hu Zattal. Sheran eljövendő papja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy bíbor erőövet, egy borostyán függőt, egy Eldaran karkötőjét, egy ezüst papi karkötőt, egy fekete bőrcsizmát, egy hatalom fülbevalóját, egy korinthai talizmánt, egy láncinget, egy szirén köpenyét, egy szürke bőrkesztyűt, egy vassisakot és egy virág szimbólumot visel. Ruházatát egy áeratikus hasnyák trófea, egy bunthar trófea és egy Ayagira Tanaka trófea teszi egyedivé. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egy kristálygömb belsejében épülő mágustorony. Jobb kezében egy ezüsthegyű lándzsát, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Elég egy mentális pillantás aurájára: semleges jellemű. Köszöntitek egymást, aztán tovább. Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
[20 pontot használtál fel, van még 470.]

lm 20 1 mozogsz 20 1
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Nincs megállás - továbbtotyogsz. [10. PONT.] Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. [7. PONT.] Nem volt hiábavaló az óvatosságod: csapdát veszel észre magad előtt. Alapos körbevizsgálódás után kikerülöd. Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. [2. PONT.] Egyre erősödő, dummogó hangot hallasz, amikor rálépsz az egyik kőlapra. Szörnyű hideg söpör végig rajtad, és a következő pillanatban az összes varázsenergiád elvész! (-34 varázspont.) Érdemes lett volna jobban odafigyelni a csapdákra.
Visszamész a bejárati lépcsőhöz, és elhagyod a labirintust. [40 pontot használtál fel, van még 430.]

lm 17 1 1 mozogsz 17 1 1
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 430.]

m 4 4 5 mozogsz délre, délre, délnyugatra
[131,39] A dombság átmegy hegységbe. A Varkaudar hegység szélénél jársz. A mondák szerint Dornodon itt alkotta az első varkaudart. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy mély szakadékot. Utad során felfedezel egy templomot. Elenios hívei emelték. Észreveszel egy teljesen lerombolt oltárt. Oldalt pillantva, meglátsz egy olvasztókemencét. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy vaskohót. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Lord Kis Se, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja.
(Feltételes mászás:) A kötelet egy kiálló sziklához rögzíted, és nagyon óvatosan, nagyon lassan leereszkedsz. A barlangnyílás jóval nagyobb, mint gondoltad volna - könnyedén be tudsz mászni. Óvatosan megkezded a veszélyes hely felderítését. A dühödt ordítás, ami a következő pillanatban felhangzik, egyértelművé teszi, hogy az esetleges kincsért meg kell küzdened. Egy téfea magoflux!

Fegyvert váltasz: előkapod a rövid kardot. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. {GYD:} Rövid karddal többször mélyen végigmetszed a téfea magoflux testét. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) Ezüsttőrrel jól megszúrod a téfea magoflux testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Nyelvét a téfea magoflux feléd löki, de eredménytelenül. A téfea magoflux összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva 2 csepp spirituszt, szereztél 1 téfea-agyat. 245 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 56, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egy kupacot látsz. Biztos kincs! Megpiszkálod. A kupac megmozdul. Egy mutáns pók!

Fegyvert váltasz: előkapod a rövid kardot. Meglengetve a rövid kardot a másikra rontasz. {KCC:} Rövid karddal többször mélyen végigmetszed a mutáns pók testét. (4 támadással 72 életpontot sebezve.) Ezüsttőrrel eltalálod a mutáns pók csupasz testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 384 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 85, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

A kutatás eredménytelen - nem találsz semmi érdekeset. Elcsomagolod a kötelet, és elhagyod a veszélyes sziklaperemet.
(Vándorcirkusz:) Hirtelen rengeteg összekeveredett lábnyomra leszel figyelmes az út porában. Nagyon nagy lehetett itt a forgalom az utóbbi órákban! Mikor felnézel, megérted miért. A vándorcirkusz épp az út mellé telepedett, színes sátrai hívogatóan állnak előtted. Mielőtt belépnél, egy törpe lép eléd. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém (óndarab) jelenlétét érzed a föld alól.
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 2 óndarabot! A távcsővel lassan körülnézel. Messze északkeletre látsz egy világítótornyot. Délkeletre nézve látsz egy Chara-din oltárt. Délre egy sziklafészek van. Délnyugatra egy olvasztókemence van. Nyugatra egy olvasztókemence van. Északnyugatra egy Chara-din monolitja van. Elteszed a látcsövet.

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Kicsit régi (kb. 1 hetes) troll nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délre, friss alakváltó nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes gnóm nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek délre vezetnek. Eszel valamit. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [131,40] Az alacsonyhegység átvált magashegységbe. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Ráismersz a lényre. Egy vadtroll. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Fegyvert váltasz: előkapod a rövid kardot. Vad csatakiáltással, felemelve a rövid kardot a másikra támadsz. {GYD:} Rövid karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a vadtroll bal lábát. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) Ezüsttőrrel teljesen átdöföd a vadtroll ragyás bőrét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Karmaival a vadtroll megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A vadtroll fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A troll teste sziklává keményedik, és egy irtózatos dörejjel felrobban. Éles sziklarepeszek záporoznak rád (-9 életpont)! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
180 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 60, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}

Találsz egy sziklafészket. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy Chara-din monolitját. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Thar'dan előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél.
(Feltételes mászás:) Jónéhány próbálkozás után sikerül csak a kampót megakasztani odafent. Lassan, óvatosan mászni kezdesz. Csak nehogy lezuhanj! Remegsz, mire felérsz. Erősen kapaszkodva a kötélbe, átlendíted magad a fészek peremén. Ahelyett, hogy a kilátásban gyönyörködnél, körbevizsgálódsz. Lehet, hogy a fészek tartalmaz kincset is, de úgy látszik, először más veszéllyel kell szembenézned. Egy fekete griff! Ajaj, ez Zuramagor! (ld. enc.)

Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi a Zuramagor nyakát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a rövid kardot. Megmarkolva a rövid kardot a másikra rontasz. Rövid karddal kegyetlenül összevagdalod a Zuramagor fejét. (4 támadással 85 életpontot sebezve.) {KCC:} Ezüsttőrrel megkarcolod a Zuramagor ébenfekete testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A Zuramagor belecsíp a bal térdedbe. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 griff nyakék (ld. enc.). 610 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 106, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Egy kupacot látsz. Biztos kincs! Megpiszkálod. A kupac megmozdul. Egy aranygriff!

Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja az aranygriff csillogó szárnyát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a rövid kardot. Megmarkolva a rövid kardot ellenfeledre rohansz. {GYD:} Rövid karddal többször mélyen végigmetszed az aranygriff testét. (3 támadással 73 életpontot sebezve.) Ezüsttőrrel épp hogy megszúrod az aranygriff bal vállát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Az aranygriff karma a fejed mellett suhan el! Az aranygriff belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 aranytollat. 625 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 98, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Hopp, valami van a fészekben! Találtál 1 grifftojást. Mikor lemásztál a kötélen, egy laza rántással kiakasztod a vaskampót, és elcsomagolsz. Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém (pular kristály) közelében vagy.
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 pular kristályt! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy Chara-din oltárt. Délkeletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délre egy rúnakő van. Délnyugatra egy sziklafészek van. Nyugatra egy olvasztókemence van. Északnyugatra egy olvasztókemence van. Elteszed a látcsövet. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Csak egy megsebesített jégtroll. Megvető mosollyal várod a találkozást. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a jégtroll jobb oldalát. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) A lény jeget köp rád. Villámgyorsan lehajolsz - a hátad így is korcsolyapályává válik. (28 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a jégtroll bal oldalát. (3 támadással 56 életpontot sebezve.) A jégtroll Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 40 életpontot vesztesz.) Ellenfeled holtteste hirtelen valami különös, belső fényben izzó sziklává változik, majd felrobban (-11 életpont). Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az öklöd, szereztél 1 jégszivet. 701 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 68, sebződés: 79, gyógyulás: 0, összesen: -79 ÉP}

Oppsz, itt járt már valaki! Kicsit régi (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek északra, friss alakváltó nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes mutáns nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [130,41] Továbbra is magashegységben vagy. Észreveszel egy sziklafészket.
(Feltételes mászás:) Aránylag könnyen sikerül a kampót beakasztani odafönt, egy kiálló szegletbe. A mászás azonban nagyon kemény, embert próbáló feladat. Izzadság gyöngyözi a homlokodat a viszonylagos hideg ellenére, mire a sziklafészek széléhez érsz. Maradék erődet összeszedve, bemászol. A ritka hegyi levegőtől nehezen lélegezel. Felméred az eléd táruló látványt. Peched van - a fészekfosztogatást nem lehet harc nélkül megúszni... Egy griffőniksz!

A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (15 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a rövid kardot. Marokra fogva a rövid kardot ellenfeledre rohansz. {KCC:} Rövid karddal párszor kilyukasztod a griffőniksz farkát. (3 támadással 65 életpontot sebezve.) Ezüsttőrrel megkarcolod a griffőniksz testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Csőrével a griffőniksz nem tudott megsebezni. Véres nyál csordul ki a griffőniksz száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a kőkést, szereztél 3 pirkitet. 350 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 69, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}

Egy kupacot látsz. Biztos kincs! Megpiszkálod. A kupac megmozdul. Egy fekete griff!

Fegyvert váltasz: előkapod a rövid kardot. Meglengetve a rövid kardot ellenfeledre rontasz. Rövid karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a fekete griff ébenfekete testét. (4 támadással 83 életpontot sebezve.) Ezüsttőrrel megérinted a fekete griff testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A fekete griff feléd csap csőrével, de sikertelenül. A fekete griff szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a kőkést, szereztél 4 kaját. 420 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 86, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Kicsit büdös a fészek. Turkálni kezdesz a tollakkal teli fészekaljban. Valamiben megakad a kezed! Találtál 20 madártollat. Leérve a földre, elpakolod a kampót, és továbbindulsz. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy rúnakövet. Délkeletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délre egy Fairlight oltár van. Délnyugatra egy rúnakő van. Nyugatra egy Dornodon oltár van. Északra egy olvasztókemence van. Elrakod a távcsövet.

Alaposan körülnézel a földön. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek északkeletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. [105 pontot használtál fel, van még 325.]

m 3 5 4 mozogsz délkeletre, délnyugatra, délre
[131,42] Az igazi hegyek végképp eltűnnek, dombvidéken vagy. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy hóhérbimbót. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt vaskohót. Egy ormánygőte sántikál oda hozzád. Egy tüske fúródott a talpába, és már alig tud járni. Ahhoz, hogy kihúzd a tüskét a talpából, 3 TVP-t kell elköltened (29. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Kihúzod a tüskét a talpából. Az ormánygőte vidáman elszalad. (+2 jóság.)
Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Wassermann Bobó hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet (rézdarab) találsz.
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 2 rézdarabot! Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze északkeletre látsz egy művészi porolitot. Délre nézve látsz egy rúnakövet. Délnyugatra egy Tharr oltár van. Nyugatra egy Fairlight oltár van. Északra egy rúnakő van. Elteszed a látcsövet. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Csak egy trappoló dinymák. Megvető mosollyal várod a találkozást. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

A lény tintát köp rád! Bravúrosan félreszökkentél. Fegyvert váltasz: előkapod a rövid kardot. Megmarkolva a rövid kardot a másikra rohansz. Rövid karddal többször mélyen végigmetszed a trappoló dinymák testét. (3 támadással 53 életpontot sebezve.) Ezüsttőrrel eltalálod a trappoló dinymák nyakát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Utolsó pillanatban ugrasz félre a trappoló dinymák öklelő szarvai elől. A trappoló dinymák most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva az aranyló ugarhéjat, szereztél 6 csepp tintát. 386 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 67, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy pattanóböde lehet. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi a pattanóböde tüskés bőrét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A szörny hideget lehel! Villámgyorsan lehajolsz - a hátad így is korcsolyapályává válik. (14 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a raptor szablyát. Vad csatakiáltással, felemelve a raptor szablyát a másikra ugrasz. {KCC:} Raptor szablyával kegyetlenül összevagdalod a pattanóböde testét. (4 támadással 108 életpontot sebezve.) Ezüsttőrrel meghorzsolod a pattanóböde hólyag testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A pattanóböde fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 kaktusztüskét. 762 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 123, sebződés: 23, gyógyulás: 0, összesen: -23 ÉP}

Nocsak, itt van valami érdekes! Nem túl friss (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes gnóm nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. Eszel valamit. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [130,43] Még mindig dombos terepen vagy.

Utad során felfedezel egy hóhérbimbót. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Tharr hívői építették. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy vaskohót. Zajt hallasz a közeledből. Nem is zaj ez, hanem beszéd. Fülelsz egy percig: "Gyerekikispocok! Nembántalakkispocok!" Mi lehet ez? Odasettenkedsz. Egy, az átlagnál is alacsonyabb gnóm férfi térden állva beszél egy lyukba... Köszöntöd, majd atyáskodva megkérded mi jót csinál errefelé. Elmondja, hogy az Alanori Tudományegyetem biológiaszakos novíciusza és Ghalla állatfajait tanulmányozza. Most épp egy bíborgörényt próbál kicsalogatni a vackából, de nem nagyon megy. Ha segítesz, szükség van 10 TVP-re és egy amnioszra (48. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Felkészültök az alany befogásához. A csalétket leteszed a nyílástól mintegy fél méterre, ezután te és a biológus lehasaltok az átellenes oldalon. Feszülten figyeltek. A görény egy fél óra múlva feladja: kimerészkedik a lukból. Ti azonnal rávetitek magatokat, mielőtt megpattanna a csemegével. A gnóm hálálkodik, majd buzgón hozzáfog a kutatáshoz. Te fülig érő szájjal indulsz tovább és csak arra gondolsz, hol lehetne kezet mosni. (+2 jóság.)
Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot (ilkin érc) rejt! Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy rúnakövet. Délkeletre nézve látsz egy Tharr oltárt. Délre egy ősi csatamező van. Délnyugatra egy rúnakő van. Nyugatra egy Sheran oltár van. Északnyugatra egy rúnakő van. Északra egy Fairlight oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.

(Továbbmész...) [130,44] Vége a fárasztó fel-le mászásnak: a dombságot síkság váltja fel.

Találsz egy ősi csatamezőt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt oltárt. Észreveszel egy szent tölgyfát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Találsz egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Sheran rúnaköve. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy rúnakövet. Keletre nézve látsz egy Tharr oltárt. Délkeletre egy Dornodon oltár van. Délre egy művészi porolit van. Délnyugatra egy művészi porolit van. Nyugatra egy rúnakő van. Északnyugatra egy Sheran oltár van. Elrakod a távcsövet. Megvizsgálod a talajt. Nem valami friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. [42 pontot használtál fel, van még 283.]

kut 30 kutatsz 30 pontért
Ásódat marokra ragadva, buzgón ásni kezdesz a csatamezőn. Drámai hátteret kölcsönöz munkádhoz a kiszáradt fák ágainak zörgése. A föld itt különösen kemény, lassan haladsz. Fütyörészni próbálsz munka közben, de igen ijesztően hangzik, úgyhogy inkább abbahagyod. Zajt hallasz a hátad mögött, és megpördülsz. Egy sírlidérc intéz feléd kihívást. Jó stratéga módjára a megfontolt visszavonulást választod. [30 pontot használtál fel, van még 253.]

m 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre
[131,45] Síkság, továbbra is csak síkság. Észreveszel egy amniosz-fát. Felfedeztél egy nekrofunt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Dornodon hívői építették. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy régészeti lelőhelyet. Igazi profi munka folyik itt az ásatásoknál! Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy művészi porolitot. Keletre nézve látsz egy oltárt. Délkeletre egy épület van. Délnyugatra egy vaskohó van. Nyugatra egy művészi porolit van. Északra egy Tharr oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. délre látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Sylvester az Elf; látsz délnyugatra egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Alex Vampirsson.

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Kicsit régi (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek északkeletre, friss mutáns nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes mutáns nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [132,46] Magasabb területen vagy, dombokkal tarkítva. A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " A torony nem így állna most, ha nincs az Ördögi Kör - KbE " Észreveszel egy olvasztókemencét. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy megrongált vaskohót. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 65 pontot kell rákölteni.) Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Ran'Amart Morgurth orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy térkaput. (ld. enc.) Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Egyedül vagy? Unod a tétlenséget? Nem törődnek veled? Hát lépj ki az Ördögi Körből! " Bányászat képességeddel fémet (rézdarab) érzel a föld alatt. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Tharr oltárt. Északra nézve látsz egy oltárt. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. nyugatra látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Sylvester az Elf.

Megpillantasz egy épületet. Közelebbről látod, hogy egy kőtorony (665. épület.). Megvizsgálod a talajt. Friss kobudera nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még friss mutáns nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre, friss elf nyomokat, amelyek délnyugatra, friss emberi nyomokat, amelyek északkeletre, friss mutáns nyomokat, amelyek délnyugatra, friss mutáns nyomokat, amelyek északkeletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) [14 pontot használtál fel, van még 239.]

be 665 bemész a 665. épületbe
Közelebb merészkedsz. A nyílásból egy mélybíbor köpenyt viselő alak lép elő, arcát teljesen takarja a köpeny csuklyája.
- Hát visszajöttél? - lép elő a gyanús figura a kapu alól. - Lássuk, mihez kezdhetünk. [jelenleg 2 mágiapontod van.] Mesélsz arról, hogy mi mindent láttál kalandjaid során. Örömmel újságolod, hogy teljesítetted a kitűzött feladatot. [1200 tapasztalati pontot kaptál. (+8 mágiapont.)]
- Hmmm. Érdekes megfigyelések, sokat segítettél vele. Most már csak egy feladat maradt, az is nagyon egyszerű, mégis óvatosságra intelek. Messze északon van egy föld alá süllyedt várrom, oda kell elmenned. Valaha egy híres nekromanta, bizonyos Krákogó Sütőtök lakott benne, de a vár majdnem teljesen megsemmisült az Inváziós Háború során, mikor az egyik Thargodan bosszúból földrengésekkel eltemettette. Ebből a várból kell elhoznod egy apró szelencét. Figyelmeztetlek: a saját érdekedben is jobb, ha nem próbálod meg kinyitni! Beláthatatlan következményei lehetnek.

6 7 15 12 11
14
5 10
4 9
13
3 2 8
1
lépcsõk hova visznek:
1: bejárat/kijárat

Ez a 73. labirintus térképe. A bejárat innét nyugatra 24, délre 15 mérföldre található.

A köpenyes alak kikísér - újból az émelyítő érzés! - és már kint is vagy a toronyból. [5 pontot használtál fel, van még 234.]

vtn 161 varázslat tanulás: a 161. varázslatot
A mágus örömmel fogad, és a piszkos anyagiak megbeszélése után kezdetét veszi végre a hosszadalmas tanulás. A kézmozdulatokon, varázsszavakon, anyagi komponenseken kívül még rengeteg fontos dolgot elsajátítasz. Most már el tudod mondani a varázslatot, de másnak sajnos nem tudod megtanítani. A varázsló varázslat, amelyet kaptál: varázsenergia. (ld. enc.) [35 pontot használtál fel, van még 199.]

m 5 mozogsz délnyugatra
[131,47] A dombvidéket magad mögött hagyod. Sűrű bokrokkal teli terepen vagy. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Raia rúnaköve. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy nekrofunt. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Marcho Ven-Saak, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt oltárt. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy régészeti lelőhelyet. Hát ezek a Technika Ördögei már egész Ghallát felszántják? északnyugatra látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Alex Vampirsson; látsz északra egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Sylvester az Elf.

Alaposan körülnézel a földön. Még egész friss mutáns nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre, friss elf nyomokat, amelyek északnyugatra, friss kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, friss mutáns nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. [7 pontot használtál fel, van még 192.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Száz guggolást-felállást, és száz fekvőtámaszt csinálsz. Huh, huh! Ez még édeskevés ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön. [40 pontot használtál fel, van még 152.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Keresel egy nagyobb követ, és kitartóan súlyzózni kezdesz. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [40 pontot használtál fel, van még 112.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Keresel egy nagyobb követ, és kitartóan súlyzózni kezdesz. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön. [40 pontot használtál fel, van még 72.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Találsz egy hatalmas sziklát, és nyomban nekilátsz, hogy erősíts: mellmagasságig, majd a fejed fölé emeled a nehéz súlyt! Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [Még 92 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 32.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 32 pontért
Elszántan, kitartóan, ellazítva, megfeszítve, viharverten edzeni kezded csendben tiltakozó testedet. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön. [Még 60 TVP-t kell elköltened.]

[32 pontot használtál fel, van még 0.]

* 1. BP: elmormolod a 3. varázslatot
0 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 6 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 2. BP: használod a 163. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [5 pontot használtál fel, van még -5.]
[KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 16, 28, 19.
Fárasztó ez a gyalog-galopp! (-3 életerő.) Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 4 kaját bezabál a törpemammut. Fáradtan a napi megpróbáltatásoktól, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt az erőpajzs I hatása. Elmúlt a hadiszerencse II hatása. Elmúlt a tulajdonságpajzs hatása.
Ebben a körben -5 pontod maradt, ebből a következő körre -5 pontot vihetsz át. Kapsz még 410 pontot. A következő körben tehát 405 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


ZURAMAGOR (7012. SZÖRNY)
Sziklafészket mászni jó mulatság. Mászókampó fel, aztán hopp, már fel is húztad magad. Odafenn általában egy szívbajos tojó próbálja tojásait védeni. Eredménytelenül. Mégis most, mikor a fészekbe veted magad, az ereidben meghűl a vér. Láttál már fekete griffet, és az nem annyira veszélyes, mint amilyen ronda. De EZ itt nemcsakhogy ronda, hanem veszélyes is, jössz rá rögtön. Vörösen izzó szemei szúrósan a lelkedbe vájnak, majd a széttartott szárnyairól a saját rémült fizimiskád tükröződik vissza. Hiszen ez egy obszidiánbőrű fekete griff! Ilyen nem létezik, fut át az agyadon, ám eszedbe jut a kis történet, amit a helybéliek kocsmájában hallottál: a magashegységben él egy Zuramagor nevű hatalmas madár, és kiszívja az emberek életét, harapása pedig olyan mérget terjeszt, amibe egy sullár is belepusztul. Most igazolódik a "mese"? Rettegve szorítod meg a fegyvered...

GRIFF NYAKÉK (1579. TÁRGY)
Zuramagor nyakából egy smaragd csillogású drágakövet akaszthatsz le, mely csak úgy izzik a benne tárolt mágiától. Ha merszed elég nagy, rájöhetsz, hogy a védőmágia nem csak a neves fekete griffre, hanem mindenkire hatni képes, aki a drágakövet nyakláncként a nyakába akasztja. Ha KFeled, védettséged megnő 2-vel.

TÉRKAPU (452. TÁRGY)
Vibráló energiafalat látsz magad előtt, a sárgás, fénylő felületen kékes villámok cikáznak. Valamennyire átlátszó az egész. Ez lenne a legendás térkapu? Nos, először is, rengeteg féle térkapu létezik, amelyet magad előtt látsz, csak egy a sok közül. Vannak térkapuk, amelyek két varázslótornyot kötnek össze, vannak, amelyek létsíkok közötti felmérhetetlen távolságot hidalnak át. Ha csak úgy nekimész egy térkapunak, minden bizonnyal az Örök Semmibe zuhansz, és ott fogsz keringeni az idők végezetéig. Ahhoz, hogy tényleg utazni tudjál, tudnod kell, hova akarsz jutni (azaz, hogy ez a térkapu mely más térkapukhoz képes eljuttatni), és ismerned kell azt a varázslatot, amely a térkapuk közötti mozgást teszi lehetővé. (Ennek a varázslatnak a leírása tartalmazza, hogyan lehet a térkaput használni.)

VARÁZSENERGIA (161. VARÁZSLÓ VARÁZSLAT)
Minden varázsló előbb-utóbb szembesül azzal a problémával, melyet a varázslásra fordítható energiáinak véges volta okoz. Nagyon sokan kísérleteztek már különböző varázslatokkal és egyéb módszerekkel, melyekkel ha nem is tudták megszüntetni e korlátot, határait sikerült kitolni. Ezek közül a módszerek közül az egyik legkönnyebben alkalmazható a varázsenergia, melyet 40 VP, 5 TVP és egy csepp sáfránypor felhasználásával most már te is kipróbálhatsz. Ha táborozás előtt elmondod fekhelyed köré, a következő körben úgy fogsz regenerálni, mintha nekrofunon aludtál volna. Sajnos a nekrofunnal e hatása nem adódik össze, és elmondása a taumaturgia szakértelmedet nem fejleszti.

KARAKTERLAP

Adam de Bier, egy szőke, tüsi hajú, kék szemű, bajuszos kobudera férfi vagy. Bőröd bronzként csillog. Raia korlátlan hatalmú főpapja vagy. Az Acél Öklök (#9123) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 269. fordulód.

Erő: 25 (26) Szint: 19 Merészség: 6/5 Magasság: 149 cm
IQ: 28 Támadás: 18 Agresszió: 3 Testsúly: 58 kg
Ügyesség: 26 Védekezés: 34 Menekülés: 30 % Életkor: 34/34 év
Egészség: 28 Életpont: 289/83 Jellem: jó (325) Tul. pont: 1
Szerencse: 37 (39) Varázspont: 324/0 Pénz: 217 arany Kép. pont: -1
Tudatpont: 14/0 EFejl: 19
Eddig összesen 1424 szörnyet (15 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 8663 TP-t kaptál. Jelenleg 352717 TP-d van. A következő szinthez még 97283 TP szükséges. Trófeáid: ongóliant, borzalmas varkaudar, ekharion. A 264. fordulódban 803 arany került a bankszámládra. 863 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 5/32 ökölvívás: 23/57 (+1%) szúrófegyverek: 18/16 (+3%)
vágófegyverek: 21/32 (+14%) ütőfegyverek: 4/77 lőfegyverek: 18/83 (+3%)
dobófegyverek: 21/88 (+18%)

Feltételes fegyverváltás: rövid kard (#171) << raptor szablya (#482) << ököl (#28)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -8.); tolmokov-koktél (#351) (9 .); bumeráng (#249) (10 -15.); ubuk dobónyíl (#138) (16 -19.); mérg. ubuk dobónyíl (#188) (20 -); bumeráng (#249) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 42/45 2. nyomkövetés: 67/73 (+32%) 3. lopás: 1/15
4. mászás: 13/69 (+14%) 5. csapdakészítés: 16/75 (+5%) 6. csapdaészlelés: 8/29 (+21%)
7. gyógyítás: 31/53 8. titkosírás: 5/10 9. felderítés: 17/59 (+25%)
10. szörnyidomítás: 6/64 11. teológia: 26/15 (+4%) 12. taumaturgia: 18/68 (+5%)
13. szerencsejáték: 1/77 14. harcművészetek: 27/0 15. zene: 9/51
16. szörnyismeret: 12/18 17. zárnyitás: 1/0 18. vadászat: 11/35
19. bányászat: 22/49 (+65%) 20. úszás: 9/39

FELTÉTELES PARANCSOK (még 10 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 50% életpont alatt (gyógymógy (#5))
segítesz max. 29 TVP-ért
ásol max. 24 TVP-ért
készítesz fáklyát (#36) (max. 8 darabot ), ubuk dobónyílat (#138) (max. 6 darabot )
elfogod sörényes ubukot (#89) fedett veremmel (#219)
mászol max. 150 TVP-ért
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 5, max: 12)
szintszívó (#96), autentikus vámpír (#154), óriás csontváz (#176), degradátor (#210), ongóliant (#159)
Barátságosság (aktív: 6, max: 12)
manifesztátor (#124), nukleáris cickány (#155), kardfogú fülemüle (#146), áeratikus hasnyák (#243), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
tompítás (#40, 8 VP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
tükörpajzs (#101, 26 VP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
vakító fény (#43, 7 VP) tisztítótűz (#44, 13 VP) gyóntatás (#56, 10 VP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) tűzeső (#61, 16 VP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
méregsemlegesítés (#14)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 13, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
tisztítótűz (#44) >> férfiak (#998) tisztítótűz (#44) >> nők (#999)
vakító fény (#43) >> semlegesek (#989) tűzeső (#61) >> purifikátor (#157)
energiatüskék (#29) >> pszi elementál (#221) izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158)
izomernyesztés (#33) >> fémbontó szójer (#150) izomernyesztés (#33) >> óriás csontváz (#176)
tűzeső (#61) >> Tguarkhan (#212)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 13, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
varázsvédelem (#34) >> óriás csontváz (#176) varázsvédelem (#34) >> orgoró (#170)
varázsvédelem (#34) >> nők (#999) varázsvédelem (#34) >> férfiak (#998)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
alpesi tehén (#91) (tejet ad) státusz: OK
törpemammut (#115) (málhás: +20 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Hozz létre vasércet mesterséges úton!
2.) Hozz oltáromhoz és mutass be 15 szopókövet, jelezve, hogy készen állsz eme undorító tárgyak elleni keresztes háborúra!
3.) Egy feladat, amit a többihez hasonlóan, örömmel fogsz végrehajtani. Áldozz számomra 9 szopókövet!

Összsúly: 59.67 kg Megterheltség: 72%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 53 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 amniosz (#203) 1 kaja (#2) 2 spiritusz (#170)
9 tolmokov-koktél (#351)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
12 arany (#50) 1 álompor (#396) 1 aranytoll (#572)
1 griff nyakék (#1579) 1 grifftojás (#179) 1 jégszív (#282)
20 madártoll (#112) 2 óndarab (#85) 3 pirkit (#153)
1 pular kristály (#239) 2 rézdarab (#70) 1 téfea-agy (#172)
6 tinta (#101) 4 ugh méreg (#166)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(130,41) sziklafészek (#167), griffőniksz (#106), fekete griff (#107)
(130,43) hóhérbimbó (#132, belőle készíthető: #133), Tharr oltár, vaskohó (#155), 48. jellempróba, érclelőhely
(130,44) ősi csatamező (#263), oltár, szent tölgyfa (#393), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Sheran rúnaköve
(131,38) a 72. labirintus bejárata, pszi elementál (#221), Kivita hu Zat (3424. kalandozó)
(131,39) mély szakadék (#154), Elenios oltár, oltár, olvasztókemence (#86), vaskohó (#155), művészi porolit (#720), téfea magoflux (#98), mutáns pók (#117), érclelőhely
(131,40) vadtrollok (#70), sziklafészek (#167), Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), Zuramagor (#7012), aranygriff (#304), érclelőhely, jégtroll (#164)
(131,42) hóhérbimbó (#132, belőle készíthető: #133), oltár, vaskohó (#155), 29. jellempróba, művészi porolit (#720), érclelőhely, trappoló dinymákok (#118), pattanóböde (#145)
(131,45) amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203), nekrofun (#173), Dornodon oltár, régészeti lelőhely (#1208)
(131,47) Raia rúnaköve, nekrofun (#173), művészi porolit (#720), oltár, régészeti lelőhely (#1208)
(132,46) kőtorony (#665), olvasztókemence (#86), vaskohó (#155), oltár, művészi porolit (#720), térkapu (#452), érclelőhely

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* Megváltozott az internetes fordulók kinézete. A fontosabb változások:
- Minden sebzés, sebződés ki van emelve (korábban volt, ami elsikkadt a szövegben), illetve a gyógyulások, forduló végéig tartó és permanens változások, valamint a szerzett kincsek is. Ezenkívül a hibaüzenetek, hibás parancsok is kiemelést kaptak.
- Ha online nézed a fordulódat, a tárgyak, szörnyek, varázslatok nevére kattintva feljönnek azok enciklopédiái.
- A karakterlapon a tárgylistán a KF-elhető tárgyak slotonként vannak felsorolva azoknál a karaktereknél, amelyeknek legalább 100 féle tárgya van. Itt a tárgyak neve fölé mozgatva az egeret, kiírja a böngésző a tárgy fontosabb tulajdonságait.
- A csatákat kicsit beljebb kezdjük, hogy elváljon a többi szövegtől, s mögöttük rövid statisztikát közlünk arról, hogy a karakter mennyit sebzett, mennyit sebződött, mennyit gyógyult a csata közben.
- A bolti tárgylistát és a varázslótornyos varázslatkészletet táblázatba szedtük.
- Hogy a labirintusok, titkosírások tökéletesen megjelenhessenek, az ehhez szükséges képeket töltsd le erről az oldalról: http://www.beholder.hu/?m=-&in=letoltes.php&l id=4 .
- Amennyiben nem vagy elégedett a forduló színeivel, letölthetsz más stílusbeállításokat a következő oldalról: http://www.beholder.hu/?m=-&in=letoltes.php&l id=5 .

Üzenet küldése a karakternek