264. forduló, 272. forduló, Musashi Kenjiró összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2007. jún. 19. 10h:16'
EZ A 279. JÁTÉKHETED, 269. FORDULÓD
280. játékheted kezdete: jún. 21.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló ingyenes
E-mail!
KALANDOZÓ: #1367
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 6

MUSASHI KENJIRÓ KALANDJAI


7 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [74,66] koordinátán. [Két fordulód között sor került az olimpiai játékokra. Az ezzel kapcsolatos információkat ld. a soronkívüli fordulódban, amit már postáztunk.]
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átveszed a sikeresen eladott 1 kis aranykulcs (eladási ár: 90 arany, ebből a kezelési költség: 9 arany) ellenértékét.
Kedélyes hangulatban sétálsz a helyszínre, ahova a gyülekezőt beszélted meg a többiekkel. Nagy kaland lesz, és a társaság tagjai is elég jól felkészültnek tűnnek. Eljött még Mennydörgő Traktor. Szerencsére senki sem késett el. Mindannyian időben eljöttetek a megbeszélt gyülekezőhelyre. Mennydörgő Traktor gyorsan magához ragadja az önjelölt parancsnok szerepét, és úgy látszik, nagyon beleéli magát. Fel-le járkál előttetek, és játssza a generálist. Épp csak lovaglópálcával nem csapkod! No, mindegy, nem húzod fel magad. Csak hadd szerepeljen, ha ez jó neki. Te próbálsz inkább az előttetek álló feladatra koncentrálni, és kezdetnek ismét végiggondolod, hogy minden rendben van-e. Grehem örömmel fogad benneteket, és szinte ég a vágytól, hogy elmondhassa végre, hol találjátok azt a bizonyos szörnyjáratot. Vagy csak amiatt ennyire izgatott, mert máris a markában érzi a pénzeteket? Nagyon is elképzelhető, hiszen 50 aranyat kell leperkálnotok neki fejenként a nagy titokért cserébe. Előveszed a berolnizott aranyakat, és átadod Grehemnek. Vigyorogva veszi el a csibész, de legalább nem most akarja megszámolni, hiszen már nagyon türelmetlenek vagytok. Miután végeztek a piszkos anyagiakkal, Grehem közelebb int benneteket magához, és halkan, vigyorogva ennyit mond:
- Itt van a lejárat a zsákom alatt!
A piszok! Tehát ezért nem mozdul napok óta innen! Őrzi a lejáratot ez a smucig! Megnézitek a nyílást, aztán egymásra pislogtok, és bólogattok. Hát ez bizony valóban elég szűk! Nekiduráljátok magatok, hogy lemászatok az ismeretlenbe. Már az első métereken látszik, hogy ez igen meredek menet lesz! Itt aztán tényleg kell érteni a mászáshoz! Ahogy egymás után leereszkedtek a kürtőbe, a gyomrotokba markol a feszült izgalom. Harminc-negyven métert haladhattok így, egymás fejére szórva a port és apró kavicsot, mikor az elöl haladó felszól, hogy a járat hamarosan vízszintesbe fordul, és egy barlangba csatlakozik. Pár perc múlva már a csarnokká szélesedő barlang félhomálya ölel körül. Egy csomó járat fut innen szerteszét. Vajon merre kellene elindulni? Jó lenne valami okosat kitalálni! Szerencsére járatosak vagytok a bányászatban, így pillanatokon belül feltaláljátok magatokat. Hamarosan kiderül, hogy ez a jó irány: ugyanis az egyik forduló mögött valóra válik a rémálmotok! Szívetek menten a torkotokba ugrik, amikor az egyik járatból quwargok özönlenek elő. Nem sokat teketóriáznak, azonnal megiramodnak felétek! Neked is jut ellenfél, két quwarg felderítő és egy élőholt quwarg képében.

Úgy döntesz, első quwarg felderítő lesz az első ellenfeled.
Egy méregfelhő varázslattal köszöntöd a másikat. [első quwarg felderítő:] 12 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. [második quwarg felderítő:] 13 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. [élőholt quwarg:] 12 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 mérgezett vasnyíl. Alaposan megsorozod a quwarg felderítő torát. (4 támadással 55 életpontot sebezve.) [élőholt quwarg:] Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak.
Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel iszonyatosan megcsapod a quwarg felderítő torát. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) [első quwarg felderítő:] Marásokat ejt rajtad az első quwarg felderítő. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) [második quwarg felderítő:] Marásokat ejt rajtad a második quwarg felderítő. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) [élőholt quwarg:] Marásokat ejt rajtad az élőholt quwarg. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.)
[első quwarg felderítő:] Az első quwarg felderítő összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted. A következőkben második quwarg felderítő ellen indulsz.
Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg felderítő testét. (4 támadással 91 életpontot sebezve.) [második quwarg felderítő:] A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) [élőholt quwarg:] Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) [második quwarg felderítő:] A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal. Újabb ellenfél után nézel, élőholt quwarg lesz az.
A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az élőholt quwarg testét. (6 támadással 121 életpontot sebezve.) [élőholt quwarg:] Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Ezzel a taktikával nem győzhetsz. Bosszankodva futamodsz meg. {Csatastatisztika; sebzés: 339, sebződés: 70, gyógyulás: 0, összesen: -70 ÉP}


Végül a csapat nélküled győzi le az ellenfelet, úgyhogy végre visszatérhetsz hozzájuk. Öreg, rutinos kincsvadászként haladtok a járatokban. A kincs szaga és a felhalmozott mágia úgy vonz magához benneteket, mint döglegyet a napon bomló garokk-tetem. Viszont egyelőre csak egy újabb csapat quwargba botoltok. Ellenfeled két quwarg felderítő lesz.

Ellenfelet választasz, első quwarg felderítő lesz az.
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy méregfelhő. [első quwarg felderítő:] 17 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. [második quwarg felderítő:] 20 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 mérgezett vasnyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg felderítő nyakát. (4 támadással 56 életpontot sebezve.)
Fókuszálod kí-energiáidat, és minden idegszáladat megfeszítve, megindítasz egy Sziklaököl-támadást. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a quwarg felderítő potrohát. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) [első quwarg felderítő:] Az első quwarg felderítő csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. [második quwarg felderítő:] Csáprágó csattan csípőd közelében. [első quwarg felderítő:] Véres nyál csordul ki az első quwarg felderítő száján, majd halk hörgéssel a porba hull. Gyorsan körbepillantasz, és felméred helyzeted: második quwarg felderítőt érdemes a következőkben támadnod.
Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg felderítő bal hátsó lábát. (4 támadással 80 életpontot sebezve.) [második quwarg felderítő:] A második quwarg felderítő feléd sújt csáprágóival, de mellé! [második quwarg felderítő:] A második quwarg felderítő még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 mérgezett vasnyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. [első quwarg felderítő:] 705 tapasztalati pontot kaptál. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 gyöngymangót. [második quwarg felderítő:] 705 tapasztalati pontot kaptál. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 gyöngymangót. {Csatastatisztika; sebzés: 203, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


Mennydörgő Traktor három quwarg felderítő fölött diadalmaskodott.
Olyan hirtelen bukkantok rá a járatrendszer központi fészkére, hogy magatok is meglepődtök rajta. Nem így az itt őrködő szolgák, és a terem közepén gubbasztó királynő! Ők bezzeg nem tétováznak, egyből nektek ugranak! Már előtted is áll következő ellenfeled, három quwarg felderítő .

Elsőnek első quwarg felderítőt fogod támadni.
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre méregfelhő varázslatot lősz. [első quwarg felderítő:] 13 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. [második quwarg felderítő:] Semmi hatás! [harmadik quwarg felderítő:] 14 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 4 mérgezett vasnyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg felderítő testét. (4 támadással 71 életpontot sebezve.)
Az Acél Ököl technikáját alkalmazod. Ököllel iszonyatosan megcsapod a quwarg felderítő torát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) [első quwarg felderítő:] Több marást ejt rajtad az első quwarg felderítő csáprágójával. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) [második quwarg felderítő:] Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) [harmadik quwarg felderítő:] Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) [első quwarg felderítő:] Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt. Következő célpontod második quwarg felderítő lesz.
A helyzet alkalmasnak látszik az Acél Ököl alkalmazására. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg felderítő potrohát. (4 támadással 98 életpontot sebezve.) [második quwarg felderítő:] Marásokat ejt rajtad a második quwarg felderítő. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) [harmadik quwarg felderítő:] Csáprágójával a harmadik quwarg felderítő megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) [második quwarg felderítő:] A második quwarg felderítő szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából. Úgy döntesz, harmadik quwarg felderítő lesz a következő áldozatod.
A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg felderítő jobb szárnyát. (4 támadással 89 életpontot sebezve.) [harmadik quwarg felderítő:] Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) [harmadik quwarg felderítő:] A harmadik quwarg felderítő most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 mérgezett vasnyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. [első quwarg felderítő:] 705 tapasztalati pontot kaptál. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 gyöngymangót. [második quwarg felderítő:] 705 tapasztalati pontot kaptál. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 gyöngymangót. [harmadik quwarg felderítő:] 705 tapasztalati pontot kaptál. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 gyöngymangót. {Csatastatisztika; sebzés: 314, sebződés: 34, gyógyulás: 0, összesen: -34 ÉP}


Mennydörgő Traktor két quwarg felderítő és egy quwarg királynő vérét vette. (Feltételes gyógyítás:) Azt már régen megtanultad, hogy a napba nézés esetenként milyen hasznos lehet. Arra azonban csak most jöttél rá, milyen jó hatással lehet rád, ha nem nézel bele. És valóban, az eredmény fantasztikus! (+60 életerő.) Nagyon kell iparkodnotok. Még azelőtt össze kell kapkodni a kincseket, mielőtt a sok feldühödött harcos, rohamosztagos, és még ki tudja, miféle quwarg-fajzatok megéreznék a quwarg királynő pusztulását!
A kincs szétosztását követően neked 1 térhajlító kavics (ld. enc.), 50 quwarg tojás (ld. enc.) és 198 arany jut. (Mennydörgő Traktor 1 quwarg teleportgömbbel, 50 quwarg tojással és 198 arannyal távozhat.) No, iszkiri! Szinte remeg a föld, a közelgő quwargok tömegétől! Mielőbb ki kell jutnotok, nincs idő további kutakodásra! Néhány izgalmas, loholással töltött perc után már a függőleges kürtőnél jártok. Szerencsére a rovarlények nem férnek ki rajta, így biztonságban feljuttok a felszínre. 10500 tapasztalati pontot kaptál. [110 pontot használtál fel, van még 499.]
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átveszed a sikeresen eladott 3 varkaudar pálinka (eladási ár: 104 arany, ebből a kezelési költség: 10 arany) ellenértékét. Az ügynök visszahozta az eladhatatlan 1 varázskorsót. Az Olimpián kaptál 2 tudatpontot, és 500 tapasztalati pontot.
Ez az idő nem múlt el esemény nélkül:
A legutóbbi forduló óta sok érdekes dolgot tanultál. Elmondták neked, milyen is az érző szívű dromedár (ld. enc.). A krónikának köszönhetően optimalizálod a tevékenységeidet (+5 tvp ). Az aranytermő erszény 44 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 kristályfolyadékot. A teremtés zsákja létrehozott 1 gyöngymangót.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+32 életerő.) Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Minden varázserőd visszatért. (+119 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+38 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.) A táborozás alatt vadászott neked a gyilkos sallank. (+3 kaja.) A lottó 716. hetének nyerőszámai: 27, 15, 11. 2 db 0 találatos szelvényed volt. 5 tanítványod van, akik mindenhová követnek, lesik minden mozdulatodat. [A két forduló között 3 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]
Sok időt töltöttél azzal, hogy egy ryuku csapásvezető nyomára bukkanj. Már majdnem feladod, amikor egy kifejlett példányra bukkansz!

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: varázsvédelem létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy elektromos pajzs mágiát. Egy jégcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 27 életpontot sebeztél. Egy ryuku átokvarázs varázslatot dob rád a másik. 117 életpontot vesztettél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 4 sallank nyíl. Alaposan megsorozod a ryuku csapásvezető fejét. (4 támadással 52 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a ryuku csapásvezető testét. (3 támadással 116 életpontot sebezve.) A ryuku csapásvezető megvágja a jobb lábadat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Isteni hited kicsit megrendült! A ryuku csapásvezető összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy vas dobónyíl. 1752 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 195, sebződés: 122, gyógyulás: 0, összesen: -122 ÉP}

A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyismeret). [7 pontot használtál fel, van még 527.]

* 1. KP: használod a 71. pszi képességet
Mentális relaxációba kezdesz. Mentális energia gyűlik benned. Kisütöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 522.]

* 2. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Energia árad testedbe. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 517.]

* 3. KP: elmormolod az 59. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. A forró energia testedbe áramlik. Megidézted a hadiszerencse III varázslatot! Szerencsésebb lettél 1 körre (+4 szerencse következő táborozásod végéig.) [-15 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 512.]

* 4. KP: használod a 72. pszi képességet
Gondolataidat összeszedve koncentrálsz. Hamarosan érzed az erő áramlását. Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a mentális pajzs pszi képességet. Agyad köré mentális pajzsot vonsz. [-9 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 507.]

* 5. KP: t. energia kisütése: 145 2
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 497.]

cir 63 vándorcirkusz látogatása 63
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 497.]
(Feltételes gyógyítás:) Egy végső mozdulattal előhívod az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+76 életerő). [-15 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 492.]

kf 171 2 kézbeveszed/felveszed a 171. tárgyat a bal kezedbe
Elrakod a teknőcpajzsot, majd a bal kezedbe veszed a rövid kardot. [0 pontot használtál fel, van még 492.]

kf 20 137 kézbeveszed/felveszed a 20. tárgyat a 137. tárggyal
Elrakod a hosszú íjat, majd előkészíted a fúvócsövet.
Lövedékként mérg. ubuk tüskét fogsz használni. [0 pontot használtál fel, van még 492.]

kb 258 516 1000 kiveszel a bankból a 258. tárgyat (516 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 2 nehezéket. Kiveszel a bank széfjéből 1 varkaudar szablyát. Sajnálom, de a széfben nincs a megadott tárgyból. [0 pontot használtál fel, van még 492.]

bb 417 2 1000 beraksz a bankba a 417. tárgyat (2 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 1 teknőcpajzsot. Beraksz a bank széfjébe 78 kaját. Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 492.]

kb 2 15 kiveszel a bankból a 2. tárgyat (15 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 15 kaját. [0 pontot használtál fel, van még 492.]

a 258 5378 2 átadod a 258. tárgyat az 5378. kalandozónak (2 darabot)
Nem találod azt a kalandozót! Lehet, hogy láthatatlan? [0 pontot használtál fel, van még 492.]

aa 1539 94 296 átadod az 1539. tárgyat a 94. tárgyat a 296. tárgyat
Nem találod azt a kalandozót! Lehet, hogy láthatatlan? [0 pontot használtál fel, van még 492.]

h 1602 70 16 használod az 1602. tárgyat
Nincs nálad elég abból a tárgyból, amennyi szükséges lenne. Használod az ezüstszelencét. Beleraksz 15 rézdarabot. A varázseszköz működésbe lép, és a haszontalan holmi helyett 15 isteni könnycseppet kapsz. (Nincs mibe rakni 15 isteni könnycseppet.) [3 pontot használtál fel, van még 489.]

v 224 elmormolod a 224. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Elmondtad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 489.]

tv támadó/véd. varázslat
Támadó/védekező varázslatok listái törölve. [0 pontot használtál fel, van még 489.]

tv 29 37 162 támadó/véd. varázslat a 29. varázslatot a 37. varázslatot a 162. varázslatot
Támadó varázslatok listájára került: energiatüskék. Támadó varázslatok listájára került: méregfelhő. Védekező varázslatok listájára került: hhaar burka II. [0 pontot használtál fel, van még 489.]

m 3 3 4 mozogsz délkeletre, délkeletre, délre
[75,67] Kaptatók és lejtők váltják fel a sík terepet: dombvidék. Látsz egy oltárt. Tharr híveié. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy vaskohót. Bányászat képességeddel fémet érzel a föld alatt. A munkában a mélységi grittang segít.
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 óndarabot! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy rúnakövet. Délkeletre nézve látsz egy Fairlight oltárt. Délre egy Chara-din monolitja van. Délnyugatra egy púderszikla van. Nyugatra egy Elenios oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.

Körbevizsgálódsz. Nem túl friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 kerek követ. Egészséged TF-elődött.

(Továbbmész...) [76,68] Még mindig dombos terepen vagy.

Utad során felfedezel egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Felfedeztél egy vaskohót. Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkő, azzal újra kifehérítheted a bőrét, megmentve a veréstől. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba). A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy művészi porolitot. Keletre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Délkeletre egy Tharr oltár van. Délnyugatra egy Chara-din oltár van. Nyugatra egy Chara-din monolitja van. Elrakod a távcsövet. Egy satnya hangyauborka-bokrot találsz. Van rajta néhány érett gumó. (+1 kaja.) Jóízűen falatozol. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [76,69] A domb lábánál egy sűrű erdő kezdődik. Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " A Káosz Angyaláért: mindenki meghal 1X, de nem mindenki él igazán. -DM " Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy félig kész templomot. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 2020 pontot kell rákölteni.) Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy álomvirágot. Látsz egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Chara-din rúnaköve. Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " E templom építését kezdte és a szentelést irányította... Shirak. 98. okt. "

Zsupsz, nyakon csípsz egy kövér békát! (+1 kaja.) [31 pontot használtál fel, van még 458.]

m 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre
[77,70] Az utolsó fák is mögötted maradnak. Feltárul előtted a hullámzó, zöld füves síkság. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy Sheran oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy oltárt. Északra egy Tharr oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy sóhajtó dorony. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 4 mérg. ubuk tüske. A szörny csak fúj egyet, eltérítve támadást. Elszántan ellenfeledre támadsz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a sóhajtó dorony bal oldalát. (4 támadással 77 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+7 varázspont.) {KCC:} Rövid karddal felnyitod a sóhajtó dorony taraját. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A sóhajtó dorony megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva 3 csepp spirituszt, szereztél 1 dorony tüdőt. 458 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 91, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egy satnya hangyauborka-bokrot találsz. Van rajta néhány érett gumó. (+1 kaja.) Jóízűen falatozol. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [78,71] A síkság nyíltsága után valamivel bátrabban érzed magad egy ritka erdőbe belépve. Látsz egy elf kósza házát. Megtudod, hogyan szerezhetsz elf tekercset. (ld. enc.) Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy alattomos manó. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Gyorsan felraksz egy tüskepajzs varázslatot. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Ellenfeled energiatüskék varázslatot lő rád. Semmi hatás! (mivel tüskepajzs van rajtad.) A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 2 mérg. ubuk tüske. Pár lövedéked átjárja az alattomos manó hadonászó öklét. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Mint a kí mesteri alkalmazója, felkészültél egy Kabal-sújtásra. Ököllel iszonyatosan megcsapod az alattomos manó bal lábát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Rövid karddal kilukasztod az alattomos manó jobb vállát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Ellenfeled úgy látszik, képtelen áthatolni a védelmeden. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 mérg. ubuk tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 tüskecsapdát. 299 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 68, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Elég régi (kb. 3 hetes) elf nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. [16 pontot használtál fel, van még 442.]

kt 682 elkészíted a 682. tárgyat
Az összegyűjtött tárgyakért cserébe kaptál 1 orvosságos zacskót. 315 tapasztalati pontot kaptál. Megtudod, hogyan szerezhetsz smaragd karkötőt. (ld. enc.) [5 pontot használtál fel, van még 437.]

m 4 4 4 mozogsz délre, délre, délre
[78,72] Az utolsó fák is mögötted maradnak. Feltárul előtted a hullámzó, zöld füves síkság. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. A feléd közeledő kérődző etra mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 2 mérg. ubuk tüske. Alaposan megsorozod a kérődző etra nyakát. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-2 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 10 aranyad. A lény bűzfelhőt lő rád! Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Elszántan a másikra rohansz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a kérődző etra testét. (3 támadással 93 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+9 varázspont.) Rövid karddal megcsapod a kérődző etra testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A kérődző etra feléd rúg, de nem talál el. A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-6 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 11 aranyad is. A kérődző etra most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 mérg. ubuk tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 845 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 137, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Tharr rúnaköve. Egy cserkész kobolddal találkoztál. Van nála egy térkép, de nem tudja, hogy pontosan merre van. Ha van nálad szeksztáns, akkor pontosan megmondhatod neki 5 TVP-ért (33. jellempróba). Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Fairlight híveié. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze keletre látsz egy Leah oltárt. Délkeletre nézve látsz egy Tharr oltárt. Délre egy Leah oltár van. Délnyugatra egy rúnakő van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.

(Továbbmész...) [78,73] Magasabb területen vagy, dombokkal tarkítva. Ezek a lankák alkotják Maad gyűrűjét, amely Maad Szívét, a rejtélyes mocsarat veszi körbe. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Leah hívei emelték. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy vaskohót. Felfedeztél egy olvasztókemencét. Egy öregasszonyt pillantasz meg. Egy rakás fát próbál a hátára emelni, de nem sikerül neki. Ha segítesz neki, 6 TVP-t kell elköltened (32. jellempróba). Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém van a föld alatt! A munkában a mélységi grittang segít.
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 3 óndarabot! Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Leah oltárt. Keletre nézve látsz egy Tharr oltárt. Délnyugatra egy Dornodon oltár van. Nyugatra egy rúnakő van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy gyilkos tetű került az utadba. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 mérg. ubuk tüske. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a gyilkos tetű kitinpáncélját. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a gyilkos tetű bal oldalát. (2 támadással 66 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+6 varázspont.) Rövid karddal felnyitod a gyilkos tetű kitinpáncélját. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A gyilkos tetű összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 mérg. ubuk tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 289 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 96, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Sorban állnak a kökénybokrok. Csak annyit szedsz, hogy ne nagyon utáld meg. (+2 kaja.) Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) árnymanó nyomok vezetnek délkeletre. Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [78,74] A dombságot elhagyod, bozótos terepen vagy. Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Amit elképzelünk, arról soha nem szabad lemondani. -DM " Észreveszel egy oltárt. Fairlight hívői építették. A mesebeli kis vakondot pillantod meg, ahogy egy nadrág megszövésére próbálja rábírni a pókot. A pók vállalkozna rá, de az alapanyagok lent vannak a földön, a pók hálója pedig a fa egyik ágán. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy mászókaromra. Ez a tevékenység 6 TVP-be kerül (22. jellempróba). Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy sullár. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 1 mérg. ubuk tüske. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a sullár lihegő pofáját. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a sullár fejét. (2 támadással 63 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+6 varázspont.) Rövid karddal kicsit megvágod a sullár lihegő pofáját. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A sullár feléd döf szarvaival, de félrehajolsz. A sullár feléd rúg, de nem talál el. A sullár még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 sullár hólyagot. 487 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 81, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 20 tüskét. Egészséged TF-elődött. [50 pontot használtál fel, van még 387.]

m 3 mozogsz délkeletre
[79,75] Dombok, majd hegyek jelennek meg, a bokrok sűrűjét elhagyva. Alacsonyhegység. A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Lépj be az Ördögi Kör-be és élj jobban másoknál! Khy bel'Ez " Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt világítótornyot. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán egy sullár vigyorog kajánul. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt oltárt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy megrongált vaskohót. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 92 pontot kell rákölteni.) Egy tiszta vizű tóra bukkantál. Egy kis patak táplálja vizével. Miután ittál, megtöltöd a vizestömlődet is. Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Skinhead vagyok a bátor troll, minden gaz quwarg meglakol. " Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet találsz. A munkában a mélységi grittang segít.
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 2 óndarabot! Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Tharr oltárt. Délkeletre nézve látsz egy vaskohót. Délre egy rúnakő van. Délnyugatra egy Raia oltár van. Nyugatra egy Elenios oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Egy fémbontó szójer nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 4 tüske. Pár lövedéked átjárja a fémbontó szójer testét. (4 támadással 10 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a fémbontó szójer farkát. (3 támadással 94 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Rövid karddal súrolod a fémbontó szójer jobb első lábát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A fémbontó szójer csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az öklöd, szereztél 2 vasércet. 796 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 110, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egy fáról levadászol egy, a napvilágnál kókadt denevért. Kicsit rágós, de azért husi. (+2 kaja.) Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Gyűjts magad köré igaz barátokat! - Igaz Barátok " Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Ha nem vagy gonosz, csatlakozz! Az Ősi hajnal lovagjai. " [14 pontot használtál fel, van még 373.]

usz 200 úszol 200 pontért
Felöltöd a rájabőr úszógatyát. Izgatottan dobálsz le mindent magadról. Már kicsit piszkos voltál, nem árt egy kis fürdés! A víz kicsit hideg, de azért hamar hozzászoksz. Tempózni kezdesz, zsákmány után lesve, majd lemerülsz. Kezedben a megbízható szigonyt markolod. Valami határozottan mozgó dolgot veszel észre. Egy opati polip!

Elszántan ellenfeledre támadsz. {GYD:} Szigonnyal teljesen átszúrod az opati polip testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Csápjával megérint az opati polip. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 polip szívókát. (ld. enc.) 180 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 21, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Gyorsan körülnézel a fenéken, hátha találsz valami tavi kincset. De semmi! Hatalmas szusszanással érsz a felszínre - már majdnem szétrobbant a tüdőd! Gyorsan megtörlöd magad és felöltözködsz. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+2 úszás). [200 pontot használtál fel, van még 173.]

m 4 mozogsz délre
[79,76] A hegység kopársága után üdítő a szemnek az élettel teli síkság. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz.

Utad során felfedezel egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Chara-din rúnaköve. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Raia hívei emelték. Egy ormánygőte sántikál oda hozzád. Egy tüske fúródott a talpába, és már alig tud járni. Ahhoz, hogy kihúzd a tüskét a talpából, 3 TVP-t kell elköltened (29. jellempróba). A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy vaskohót. Délkeletre nézve látsz egy Tharr oltárt. Délnyugatra egy Chara-din monolitja van. Nyugatra egy Raia oltár van. Északnyugatra egy Elenios oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Egy elhullott vaddisznó tetemére bukkansz. Félretéve a finnyáskodást, lebontasz mindent, ami még emészthető. (+2 kaja.) [8 pontot használtál fel, van még 165.]

szk 778 keresed a 778. szörnyet
Úgy készülsz, hogy a táborozási időd egy részében keresni próbálsz egy ryuku csapásvezetőt. [0 pontot használtál fel, van még 165.]

* 1. BP: elmormolod a 3. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Egy végső mozdulattal előhívod az éber kakukk varázslatot! Kakukk! Kakukk! [-6 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 165.]

* 2. BP: használod az 1602. tárgyat
Ezt a tárgyat ebben a fordulóban nem használhatod többször! [0 pontot használtál fel, van még 165.]

* 3. BP: használod az 1576. tárgyat
Dallamos sípolásba kezdesz. Tökéletesen játszol! Ha fellépnél a városban [H <zeneszerszám> parancs lakott területen], biztos, hogy kereshetnél néhány aranyat. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zene). [20 pontot használtál fel, van még 145.]

* 4. BP: használod a 336. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [9 pontot használtál fel, van még 136.]
A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdakészítés). Iszol a vizestömlőből. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 6, 27, 21.
Fárasztó ez a gyalog-galopp! (-4 életerő.) Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját nyel le a mélységi grittang. Egy kaját fal föl a smaragd őrsárkány. Egy kaját bezabál a kardfogú fülemüle. 4 kaját töm magába a törpemammut. Kezd sötétedni, ideje lepihenni. Kiliheged magad, majd keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 136 pontod maradt, ebből a következő körre 136 pontot vihetsz át. Kapsz még 430 pontot. A következő körben tehát 566 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


ÉRZŐ SZÍVŰ DROMEDÁR (753. SZÖRNY)
A sivatag hajója, az érző szívű dromedár arról kapta a nevét, hogy szeméből mindig könnycseppek hullnak. Ez természetes anyagcsere-reakció, így távozik az állatból az elfogyasztott folyadék. Ha nincs az életükre törő fenyegetés, az érző szívű dromedárok csak bandukolnak a homokdűnéken, le-föl. Egyéb esetben megvédik magukat, vagy ha nem tudják, elfutnak. De az is előfordult már, hogy egy-egy példányuk gonosz orvvadászoknak esett áldozatul - ők a sajátságos jellemükkel valahogy nem tudják elviselni egy ilyen érző lény jelenlétét a világban. Bár a hőséget kedveli (épp ezért szabadon csak sivatagban fogsz találkozni vele), más vidékek levegőjéhez is képes alkalmazkodni. Kiváló málhásállat lehet belőle, ha elég gyakorlott vagy ahhoz, hogy befogd.

TÉRHAJLÍTÓ KAVICS (1539. TÁRGY)
Nem tudni, hogy ez a tárgy hogyan került a quwarg ősmágusok birtokába. Lehet, hogy közvetlenül a Quwargok Földjének nevezett síkról származik, vagy lehet, hogy a quwargok által elpusztított számtalan civilizáció egyikének alkotása. Nem is lényeges. Annál inkább figyelemre méltóbb a tárgy hatása a különféle teleportáló mágiákra. A térhajlító kavics ugyanis - különleges kisugárzásának köszönhetően - duplájára növeli a városi teleportok és a tiltott teleport hatótávolságát. Ahhoz, hogy a hatását kifejtse, a teleport varázslat elmondásakor a térhajlító kavicsnak a hátizsákodban kell lennie. Több kavics hatása nem adódik össze.

QUWARG TOJÁS (360. TÁRGY)
A quwarg bolyban rengeteg kicsinyke tojást találni, azonban néha akad közöttük egy-egy komolyabb méretű is. Hogy ebből vajon mi kelhet ki, azt nincs kedved megtudni, inkább gyorsan kihozod a várból, és reménykedsz, hogy semmi csúfság nem fog belőle kikelni.

AZ ÖRÖKKÉVALÓSÁG SMARAGDJA (1115. TÁRGY)
Hihetetlen, ahogy a mesés Örökkévalóság Gyémántja egyik reggelre Smaragddá változik! Ez az ősi relikvia mindig tud meglepetésekkel szolgálni. A gyémánt ezernyi apró csiszolt lapkáját is gyönyörködve csodáltad, de ez a mindent magába fogadó, a fű selymes zöldjét, a tengermély haragos zöldjét és még ki tudja hányféle élményt egyesítő csoda mindent felülmúl. Ahogy megtapintod, azonnal érzed a tüzet a smaragdban - nyilvánvalóan, a smaragd ereje nőtt. Izgatottan reméled, hogy még korántsem érte el végső fejlettségét. A mágikus drágakő evolúcióját sajnos nem lehet siettetni, kizárólag az idő az egyetlen tényező.
A smaragd speciális ékszerként KF-elhető, tehát nem foglalja el más ékszerek helyét. Viselésekor kapsz +30 max ép-t, +20 max vp-t, +1 szerencsét és +2 támadást, ezenkívül kör elején több életpontot regenerálsz, és tárgyaid kapnak +2 mentődobást - ami azt jelenti, hogy kisebb eséllyel mennek tönkre.

ELF TEKERCS (683. TÁRGY)
Megpillantasz egy zöld színű papírtekercset az elf övébe tűzve. Megkérdezed, mi az.
- Óh, csak egy elf tekercs, egy mágikus rítus, amelyet egy kalandozó kérésére készítettem.
- Hmm... esetleg tudnál nekem is csinálni?
- Persze, szívesen segítek! Hozz egy rinóbőrt, arra írom a szöveget, szükség lesz Morgan kristályára, amelyet porrá zúzva megfelelő mágikus tintát kapok - a rítus töltését pedig egy sáska amulett fogja biztosítani!
- Err... egyszerűbben nem megy, ugye? - az elf bánatosan rázza a fejét. [Ha összegyűjtötted a szükséges komponenseket, a KT 683 parancsot add ki az elf kószánál, 5 TVP árán.] Az elf tekercset nem lehet átadni és ellopni.

SMARAGD KARKÖTŐ (707. TÁRGY)
Az elf kósza elgondolkodva mér végig.
- Egész megbízható kalandozónak látszol... Nos, talán megérdemelsz egy IGAZI varázstárgyat! A szerencse smaragd karkötője nem gyerekeknek való játékszer - segítségével jóval szerencsésebb leszel, mások által ritkának hitt kincsekbe lépten nyomon belebotlasz. Persze, az elkészítéséhez szükséges komponensek listája sem rövid: szükségem lesz egy szulfagor agyarra és egy smaragdkőre a karkötő kifaragásához, 10 csepp spirituszra a kikészítéséhez, és egy teknősesszenciára és Morgan kristályára a mágikus képességekkel való felruházáshoz.
A smaragd karkötőt a Küldetés Teljesítése: KT 707 paranccsal veheted át, az elf kósza házánál, 5 TVP árán. Ahhoz, hogy a karkötő működjön, viselned kell a KF 707 paranccsal. Ahányszor legyőzöl egy szörnyet, amelyben valamekkora százalék eséllyel kincset találhatsz, ez az esély a smaragd karkötőnek köszönhetően megnövekszik! Bizonyos tárgyakat lehetséges, hogy csakis smaragd karkötő segítségével találhatsz meg, viszont a ryuku tárgyak megszerzésének esélyét nem növeli. Természetesen, a smaragd karkötőt nem lehet átadni más kalandozónak.

POLIP SZÍVÓKA (391. TÁRGY)
Kimetszve egy polip szívókáját, és kiszárítva a napon, rugalmas, a természet által tökéletesre megalkotott tapadókorongokhoz juthatsz. Nyilván valamire jó lesz! (De vigyázz, mert az F parancstól esetleg permanensen csökkenhet az IQ-d!)

KARAKTERLAP

Musashi Kenjiró, egy barna, rövid hajú, zöld szemű kobudera férfi vagy. Sheran főpap-jelöltje vagy. Az Acél Öklök (#9123) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 269. fordulód.

Erő: 25 (32) Szint: 21 Merészség: 10/5 Magasság: 150 cm
IQ: 35 (39) Támadás: 22 Agresszió: 6 Testsúly: 55 kg
Ügyesség: 32 (37) Védekezés: 58 Menekülés: 30 % Életkor: 35/35 év
Egészség: 21 (25) Életpont: 327/234 Jellem: semleges Tul. pont: 1
Szerencse: 30 (39) Varázspont: 452/407 Pénz: 3237 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 21/13 Pszi pont: 81/47
Eddig összesen 1819 szörnyet (8 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 5421 TP-t kaptál. Jelenleg 768599 TP-d van. A következő szinthez még 31401 TP szükséges. Trófeáid: ongóliant, óriásféreg, norpadolótika. A 258. fordulódban 5199 arany került a bankszámládra. 5458 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 4 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 1/22 (+13%) ökölvívás: 25/82 (+3%) vágófegyverek: 21/6 (+2%)
ütőfegyverek: 2/72 lőfegyverek: 25/28 (+3%) dobófegyverek: 5/9

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (200%) << ezüstkard (#325) << varkaudar szablya (#516)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); tüske (#22) (1 -14.); sallank nyíl (#129) (15 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 .); tolmokov-koktél (#351) (998 .); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 7/54 2. nyomkövetés: 48/90 (+13%) 3. mászás: 13/96
4. csapdakészítés: 20/4 (+6%) 5. csapdaészlelés: 12/90 6. gyógyítás: 43/56
7. titkosírás: 4/91 8. felderítés: 22/62 9. szörnyidomítás: 11/29
10. teológia: 28/7 (+4%) 11. taumaturgia: 27/38 (+6%) 12. szerencsejáték: 4/6
13. versengés: 13/55 14. harcművészetek: 29/13 15. zene: 19/16 (+23%)
16. szörnyismeret: 30/13 (+34%) 17. pszi: 11/91 (+10%) 18. zárnyitás: 1/55
19. vadászat: 17/76 20. bányászat: 9/77 (+87%) 21. úszás: 9/68 (+214%)
22. főzés: 5/36 23. csapatmunka: 3/90

FELTÉTELES PARANCSOK (még 1 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 55% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 65% életerő alatt 40 TVP-ért
udvarolsz az 5098. karakternek
ásol max. 50 TVP-ért
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 6 darabot ), tüskét (#22) (max. 20 darabot ), móri gyümölcsöt (#116) (max. 5 darabot, csak egyszer), nyílvesszőt (#108) (max. 8 darabot ), sallank nyilat (#129) (max. 8 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 20 darabot ), kerek követ (#19) (max. 15 darabot ), púderkövet (#119) (max. 3 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 3 darabot )
elfogod nektorafot (#355) szuper hálócsapdával (#274)
mászol max. 120 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 12)
Tguarkhan (#212) (csak egyszer), Zinthurg (#180) (csak egyszer), autentikus vámpír (#154), szintszívó (#96)
Barátságosság (aktív: 2, max: 12)
Musashi Akira (#5378), bávatag golombár (#165)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
varázsvédelem (#34, 8 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP)
jégcsóva (#41, 15 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP)
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
tükörpajzs (#101, 26 VP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) hhaar burka II (#162, 10 VP)
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
időcsere (#285, 5 VP) oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
éhínség (#39, 7 VP) szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP)
restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP)
természet haragja (#141, 25 VP) életpajzs (#142, 16 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) szürkeáll. aktiv (#71) erőpajzs I (#12) hadiszerencse III (#59)
mentális pajzs (#72) éber kakukk (#3)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
12. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10)
energiatüskék (#29), méregfelhő (#37)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
hhaar burka II (#162)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 47, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
természet haragja (#141) >> társak oldalán harcolva (#986) természet haragja (#141) >> nők (#999)
természet haragja (#141) >> férfiak (#998) méregfelhő (#37) >> több ellenfél elleni harcban (#985)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 47, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
tükörpajzs (#101) >> orgoró (#170) tompítás (#40) >> bávatag golombár (#165)
varázsvédelem (#34) >> áeratikus hasnyák (#243) varázsvédelem (#34) >> ryuku csapásvezető (#778)
varázsvédelem (#34) >> lajhárlord (#757) tüskepajzs (#30) >> alattomos manó (#756)
varázsvédelem (#34) >> Tguarkhan (#212) varázsvédelem (#34) >> részeg kalandozó (#187)
varázsvédelem (#34) >> csontváz lord (#177) varázsvédelem (#34) >> óriás csontváz (#176)
varázsvédelem (#34) >> vark. nekromanta (#173) fehér glóbusz (#47) >> jégtroll (#164)
védelem sav ellen (#36) >> fémbontó szójer (#150) varázsvédelem (#34) >> sötét főgnóm (#136)
varázsvédelem (#34) >> Morbid (#127) védelem sav ellen (#36) >> ragyás burástya (#111)
varázsvédelem (#34) >> nyuhaj karbin (#110) tükörpajzs (#101) >> lábascet (#647)
varázsvédelem (#34) >> smaragdgólem (#417) elektromos pajzs (#51) >> földsárkány (#359)
védelem tűz ellen (#38) >> bíbor szulfagor (#358) varázsvédelem (#34) >> szutykos remák (#191)
fehér glóbusz (#47) >> pattanóböde (#145) varázsvédelem (#34) >> sötét gnóm (#132)
védelem sav ellen (#36) >> xirnox (#122) tompítás (#40) >> bibircsók-óriás (#120)
tükörpajzs (#101) >> kőkorszaki szaki (#109) védelem tűz ellen (#38) >> griffőniksz (#106)
védelem tűz ellen (#38) >> koboldkirály (#7045) elektromos pajzs (#51) >> máguskobold (#7044)
védelem tűz ellen (#38) >> udvari mágus (#142) oldás (#372) >> epokitféreg (#147)
varázsvédelem (#34) >> troll ritualista (#365) oldás (#372) >> szeppent rákfatty (#186)
oldás (#372) >> gigaféreg lárva (#7037) fehér glóbusz (#47) >> Mallon (#960)
varázsvédelem (#34) >> Jerome (#956) védelem sav ellen (#36) >> halálhozó (#419)
védelem tűz ellen (#38) >> vortexmágus (#418) védelem tűz ellen (#38) >> ork sámán (#345)
varázsvédelem (#34) >> massza (#217) védelem tűz ellen (#38) >> piromenyét (#99)
védelem tűz ellen (#38) >> varkaudar mágus (#128)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
törpemammut (#115) (málhás: +20 kg teher) státusz: OK
gyilkos sallank (#85) (vadászik) státusz: OK
kardfogú fülemüle (#146) (őrzi a holmidat: +12 lopás ellen) státusz: OK
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK
mélységi grittang (#103) (ásó: ásás csak 6 TVP-be kerül) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Papjaimat anyagi megfontolások nem vezérlik. Imádkozz úgy, hogy a nálad levő tárgyak összértéke 30 arany alatt van!
2.) Minden istennél a rátermettség küldetése: áldozz számomra egy esszenciakristályt!
3.) Állandó küldetésed a gonosz által okozott pusztítás helyrehozása. Revitalizálj egy borkonyó cserjét! (számláló: 0)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
63 kaja (#2) 5 liumbe hajtás (#655) 1 mákrózsa virág (#56)
6 mérg. ubuk tüske (#137) 1 púderkő (#119) 3 rakolits por (#669)
15 rézdarab (#70) 1 rókafarok (#124) 2 sallank nyíl (#129)
1 sámán erszény (#650) 3 spiritusz (#170) 1 teknőcpajzs (#417)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
23 arany (#50) 1 dorony tüdő (#212) 1 kristályfolyadék (#449)
2 nehezék (#258) 6 óndarab (#85) 1 orvosságos zacskó (#682)
3 polip szívóka (#391) 1 sullár hólyag (#168) 18 tüske (#22)
1 tüskecsapda (#242) 1 varkaudar szablya (#516) 1 vas dobónyíl (#189)
2 vasérc (#152) 24 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(75,67) Tharr oltár, vaskohó (#155), érclelőhely
(76,68) Fairlight oltár, vaskohó (#155), 28. jellempróba
(76,69) oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), egy ismeretlen isten rúnaköve
(77,70) oltár, sóhajtó dorony (#112)
(78,71) elf kósza háza (#681), alattomos manó (#756)
(78,72) kérődző etra (#368), Tharr rúnaköve, 33. jellempróba, Fairlight oltár
(78,73) Leah oltár, vaskohó (#155), olvasztókemence (#86), 32. jellempróba, érclelőhely, gyilkos tetű (#116)
(78,74) Fairlight oltár, 22. jellempróba, sullár (#101)
(79,75) a 34. labirintus bejárata, világítótorony (#156), művészi porolit (#720), oltár, vaskohó (#155), tavacska, érclelőhely, fémbontó szójer (#150), opati polip (#195)
(79,76) egy ismeretlen isten rúnaköve, Raia oltár, 29. jellempróba

ÜZENET A JÁTÉKVEZETŐTŐL


2007.06.18 11:12 Változások a számládon! Zseton hozzáadása: 0 If. hozzáadása : 5 Oka: Csocsobajnoksag
˙

Üzenet küldése a karakternek