Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2007. jún. 19. 10h:16' EZ A 279. JÁTÉKHETED, 269. FORDULÓD 280. játékheted kezdete: jún. 21. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló ingyenes E-mail! |
KALANDOZÓ: #1367 SZÁMLA : XXXX ingyenf: 6 |
Úgy döntesz, első quwarg felderítő lesz az első ellenfeled.
Egy méregfelhő varázslattal köszöntöd a másikat. [első quwarg felderítő:] 12 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. [második quwarg felderítő:] 13 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. [élőholt quwarg:] 12 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 mérgezett vasnyíl. Alaposan megsorozod a quwarg felderítő torát. (4 támadással 55 életpontot sebezve.) [élőholt quwarg:] Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak.
Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel iszonyatosan megcsapod a quwarg felderítő torát. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) [első quwarg felderítő:] Marásokat ejt rajtad az első quwarg felderítő. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) [második quwarg felderítő:] Marásokat ejt rajtad a második quwarg felderítő. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) [élőholt quwarg:] Marásokat ejt rajtad az élőholt quwarg. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.)
[első quwarg felderítő:] Az első quwarg felderítő összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted. A következőkben második quwarg felderítő ellen indulsz.
Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg felderítő testét. (4 támadással 91 életpontot sebezve.) [második quwarg felderítő:] A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) [élőholt quwarg:] Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) [második quwarg felderítő:] A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal. Újabb ellenfél után nézel, élőholt quwarg lesz az.
A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az élőholt quwarg testét. (6 támadással 121 életpontot sebezve.) [élőholt quwarg:] Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Ezzel a taktikával nem győzhetsz. Bosszankodva futamodsz meg. {Csatastatisztika; sebzés: 339, sebződés: 70, gyógyulás: 0, összesen: -70 ÉP}
Ellenfelet választasz, első quwarg felderítő lesz az.
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy méregfelhő. [első quwarg felderítő:] 17 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. [második quwarg felderítő:] 20 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 mérgezett vasnyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg felderítő nyakát. (4 támadással 56 életpontot sebezve.)
Fókuszálod kí-energiáidat, és minden idegszáladat megfeszítve, megindítasz egy Sziklaököl-támadást. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a quwarg felderítő potrohát. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) [első quwarg felderítő:] Az első quwarg felderítő csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. [második quwarg felderítő:] Csáprágó csattan csípőd közelében. [első quwarg felderítő:] Véres nyál csordul ki az első quwarg felderítő száján, majd halk hörgéssel a porba hull. Gyorsan körbepillantasz, és felméred helyzeted: második quwarg felderítőt érdemes a következőkben támadnod.
Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg felderítő bal hátsó lábát. (4 támadással 80 életpontot sebezve.) [második quwarg felderítő:] A második quwarg felderítő feléd sújt csáprágóival, de mellé! [második quwarg felderítő:] A második quwarg felderítő még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 mérgezett vasnyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. [első quwarg felderítő:] 705 tapasztalati pontot kaptál. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 gyöngymangót. [második quwarg felderítő:] 705 tapasztalati pontot kaptál. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 gyöngymangót. {Csatastatisztika; sebzés: 203, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Elsőnek első quwarg felderítőt fogod támadni.
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre méregfelhő varázslatot lősz. [első quwarg felderítő:] 13 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. [második quwarg felderítő:] Semmi hatás! [harmadik quwarg felderítő:] 14 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 4 mérgezett vasnyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg felderítő testét. (4 támadással 71 életpontot sebezve.)
Az Acél Ököl technikáját alkalmazod. Ököllel iszonyatosan megcsapod a quwarg felderítő torát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) [első quwarg felderítő:] Több marást ejt rajtad az első quwarg felderítő csáprágójával. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) [második quwarg felderítő:] Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) [harmadik quwarg felderítő:] Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) [első quwarg felderítő:] Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt. Következő célpontod második quwarg felderítő lesz.
A helyzet alkalmasnak látszik az Acél Ököl alkalmazására. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg felderítő potrohát. (4 támadással 98 életpontot sebezve.) [második quwarg felderítő:] Marásokat ejt rajtad a második quwarg felderítő. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) [harmadik quwarg felderítő:] Csáprágójával a harmadik quwarg felderítő megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) [második quwarg felderítő:] A második quwarg felderítő szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából. Úgy döntesz, harmadik quwarg felderítő lesz a következő áldozatod.
A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg felderítő jobb szárnyát. (4 támadással 89 életpontot sebezve.) [harmadik quwarg felderítő:] Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) [harmadik quwarg felderítő:] A harmadik quwarg felderítő most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 mérgezett vasnyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. [első quwarg felderítő:] 705 tapasztalati pontot kaptál. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 gyöngymangót. [második quwarg felderítő:] 705 tapasztalati pontot kaptál. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 gyöngymangót. [harmadik quwarg felderítő:] 705 tapasztalati pontot kaptál. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 gyöngymangót. {Csatastatisztika; sebzés: 314, sebződés: 34, gyógyulás: 0, összesen: -34 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: varázsvédelem létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy elektromos pajzs mágiát. Egy jégcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 27 életpontot sebeztél. Egy ryuku átokvarázs varázslatot dob rád a másik. 117 életpontot vesztettél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 4 sallank nyíl. Alaposan megsorozod a ryuku csapásvezető fejét. (4 támadással 52 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a ryuku csapásvezető testét. (3 támadással 116 életpontot sebezve.) A ryuku csapásvezető megvágja a jobb lábadat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Isteni hited kicsit megrendült! A ryuku csapásvezető összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy vas dobónyíl. 1752 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 195, sebződés: 122, gyógyulás: 0, összesen: -122 ÉP}
* 1. KP: | használod a 71. pszi képességet |
* 2. KP: | elmormolod a 12. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod az 59. varázslatot |
* 4. KP: | használod a 72. pszi képességet |
* 5. KP: | t. energia kisütése: 145 2 |
cir 63 | vándorcirkusz látogatása 63 |
kf 171 2 | kézbeveszed/felveszed a 171. tárgyat a bal kezedbe |
kf 20 137 | kézbeveszed/felveszed a 20. tárgyat a 137. tárggyal |
kb 258 516 1000 | kiveszel a bankból a 258. tárgyat (516 darabot) |
bb 417 2 1000 | beraksz a bankba a 417. tárgyat (2 darabot) |
kb 2 15 | kiveszel a bankból a 2. tárgyat (15 darabot) |
a 258 5378 2 | átadod a 258. tárgyat az 5378. kalandozónak (2 darabot) |
aa 1539 94 296 | átadod az 1539. tárgyat a 94. tárgyat a 296. tárgyat |
h 1602 70 16 | használod az 1602. tárgyat |
v 224 | elmormolod a 224. varázslatot |
tv | támadó/véd. varázslat |
tv 29 37 162 | támadó/véd. varázslat a 29. varázslatot a 37. varázslatot a 162. varázslatot |
m 3 3 4 | mozogsz délkeletre, délkeletre, délre |
(Továbbmész...) [76,68] Még mindig dombos terepen vagy.
(Továbbmész...) [76,69] A domb lábánál egy sűrű erdő kezdődik. Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " A Káosz Angyaláért: mindenki meghal 1X, de nem mindenki él igazán. -DM " Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy félig kész templomot. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 2020 pontot kell rákölteni.) Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy álomvirágot. Látsz egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Chara-din rúnaköve. Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " E templom építését kezdte és a szentelést irányította... Shirak. 98. okt. "
m 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre |
Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 4 mérg. ubuk tüske. A szörny csak fúj egyet, eltérítve támadást. Elszántan ellenfeledre támadsz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a sóhajtó dorony bal oldalát. (4 támadással 77 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+7 varázspont.) {KCC:} Rövid karddal felnyitod a sóhajtó dorony taraját. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A sóhajtó dorony megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva 3 csepp spirituszt, szereztél 1 dorony tüdőt. 458 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 91, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [78,71] A síkság nyíltsága után valamivel bátrabban érzed magad egy ritka erdőbe belépve. Látsz egy elf kósza házát. Megtudod, hogyan szerezhetsz elf tekercset. (ld. enc.) Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy alattomos manó. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Gyorsan felraksz egy tüskepajzs varázslatot. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Ellenfeled energiatüskék varázslatot lő rád. Semmi hatás! (mivel tüskepajzs van rajtad.) A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 2 mérg. ubuk tüske. Pár lövedéked átjárja az alattomos manó hadonászó öklét. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Mint a kí mesteri alkalmazója, felkészültél egy Kabal-sújtásra. Ököllel iszonyatosan megcsapod az alattomos manó bal lábát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Rövid karddal kilukasztod az alattomos manó jobb vállát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Ellenfeled úgy látszik, képtelen áthatolni a védelmeden. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 mérg. ubuk tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 tüskecsapdát. 299 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 68, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
kt 682 | elkészíted a 682. tárgyat |
m 4 4 4 | mozogsz délre, délre, délre |
Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 2 mérg. ubuk tüske. Alaposan megsorozod a kérődző etra nyakát. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-2 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 10 aranyad. A lény bűzfelhőt lő rád! Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Elszántan a másikra rohansz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a kérődző etra testét. (3 támadással 93 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+9 varázspont.) Rövid karddal megcsapod a kérődző etra testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A kérődző etra feléd rúg, de nem talál el. A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-6 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 11 aranyad is. A kérődző etra most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 mérg. ubuk tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 845 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 137, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}
(Továbbmész...) [78,73] Magasabb területen vagy, dombokkal tarkítva. Ezek a lankák alkotják Maad gyűrűjét, amely Maad Szívét, a rejtélyes mocsarat veszi körbe. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Leah hívei emelték. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy vaskohót. Felfedeztél egy olvasztókemencét. Egy öregasszonyt pillantasz meg. Egy rakás fát próbál a hátára emelni, de nem sikerül neki. Ha segítesz neki, 6 TVP-t kell elköltened (32. jellempróba). Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém van a föld alatt! A munkában a mélységi grittang segít.
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 3 óndarabot! Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Leah oltárt. Keletre nézve látsz egy Tharr oltárt. Délnyugatra egy Dornodon oltár van. Nyugatra egy rúnakő van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy gyilkos tetű került az utadba. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 mérg. ubuk tüske. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a gyilkos tetű kitinpáncélját. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a gyilkos tetű bal oldalát. (2 támadással 66 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+6 varázspont.) Rövid karddal felnyitod a gyilkos tetű kitinpáncélját. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A gyilkos tetű összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 mérg. ubuk tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 289 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 96, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [78,74] A dombságot elhagyod, bozótos terepen vagy. Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Amit elképzelünk, arról soha nem szabad lemondani. -DM " Észreveszel egy oltárt. Fairlight hívői építették. A mesebeli kis vakondot pillantod meg, ahogy egy nadrág megszövésére próbálja rábírni a pókot. A pók vállalkozna rá, de az alapanyagok lent vannak a földön, a pók hálója pedig a fa egyik ágán. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy mászókaromra. Ez a tevékenység 6 TVP-be kerül (22. jellempróba). Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy sullár. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 1 mérg. ubuk tüske. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a sullár lihegő pofáját. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a sullár fejét. (2 támadással 63 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+6 varázspont.) Rövid karddal kicsit megvágod a sullár lihegő pofáját. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A sullár feléd döf szarvaival, de félrehajolsz. A sullár feléd rúg, de nem talál el. A sullár még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 sullár hólyagot. 487 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 81, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 3 | mozogsz délkeletre |
A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 4 tüske. Pár lövedéked átjárja a fémbontó szójer testét. (4 támadással 10 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a fémbontó szójer farkát. (3 támadással 94 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Rövid karddal súrolod a fémbontó szójer jobb első lábát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A fémbontó szójer csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az öklöd, szereztél 2 vasércet. 796 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 110, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
usz 200 | úszol 200 pontért |
Elszántan ellenfeledre támadsz. {GYD:} Szigonnyal teljesen átszúrod az opati polip testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Csápjával megérint az opati polip. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 polip szívókát. (ld. enc.) 180 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 21, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
m 4 | mozogsz délre |
szk 778 | keresed a 778. szörnyet |
* 1. BP: | elmormolod a 3. varázslatot |
* 2. BP: | használod az 1602. tárgyat |
* 3. BP: | használod az 1576. tárgyat |
* 4. BP: | használod a 336. tárgyat |
ÉRZŐ SZÍVŰ DROMEDÁR (753. SZÖRNY) A sivatag hajója, az érző szívű dromedár arról kapta a nevét, hogy szeméből mindig könnycseppek hullnak. Ez természetes anyagcsere-reakció, így távozik az állatból az elfogyasztott folyadék. Ha nincs az életükre törő fenyegetés, az érző szívű dromedárok csak bandukolnak a homokdűnéken, le-föl. Egyéb esetben megvédik magukat, vagy ha nem tudják, elfutnak. De az is előfordult már, hogy egy-egy példányuk gonosz orvvadászoknak esett áldozatul - ők a sajátságos jellemükkel valahogy nem tudják elviselni egy ilyen érző lény jelenlétét a világban. Bár a hőséget kedveli (épp ezért szabadon csak sivatagban fogsz találkozni vele), más vidékek levegőjéhez is képes alkalmazkodni. Kiváló málhásállat lehet belőle, ha elég gyakorlott vagy ahhoz, hogy befogd. |
TÉRHAJLÍTÓ KAVICS (1539. TÁRGY) Nem tudni, hogy ez a tárgy hogyan került a quwarg ősmágusok birtokába. Lehet, hogy közvetlenül a Quwargok Földjének nevezett síkról származik, vagy lehet, hogy a quwargok által elpusztított számtalan civilizáció egyikének alkotása. Nem is lényeges. Annál inkább figyelemre méltóbb a tárgy hatása a különféle teleportáló mágiákra. A térhajlító kavics ugyanis - különleges kisugárzásának köszönhetően - duplájára növeli a városi teleportok és a tiltott teleport hatótávolságát. Ahhoz, hogy a hatását kifejtse, a teleport varázslat elmondásakor a térhajlító kavicsnak a hátizsákodban kell lennie. Több kavics hatása nem adódik össze. |
QUWARG TOJÁS (360. TÁRGY) A quwarg bolyban rengeteg kicsinyke tojást találni, azonban néha akad közöttük egy-egy komolyabb méretű is. Hogy ebből vajon mi kelhet ki, azt nincs kedved megtudni, inkább gyorsan kihozod a várból, és reménykedsz, hogy semmi csúfság nem fog belőle kikelni. |
AZ ÖRÖKKÉVALÓSÁG SMARAGDJA (1115. TÁRGY) Hihetetlen, ahogy a mesés Örökkévalóság Gyémántja egyik reggelre Smaragddá változik! Ez az ősi relikvia mindig tud meglepetésekkel szolgálni. A gyémánt ezernyi apró csiszolt lapkáját is gyönyörködve csodáltad, de ez a mindent magába fogadó, a fű selymes zöldjét, a tengermély haragos zöldjét és még ki tudja hányféle élményt egyesítő csoda mindent felülmúl. Ahogy megtapintod, azonnal érzed a tüzet a smaragdban - nyilvánvalóan, a smaragd ereje nőtt. Izgatottan reméled, hogy még korántsem érte el végső fejlettségét. A mágikus drágakő evolúcióját sajnos nem lehet siettetni, kizárólag az idő az egyetlen tényező. A smaragd speciális ékszerként KF-elhető, tehát nem foglalja el más ékszerek helyét. Viselésekor kapsz +30 max ép-t, +20 max vp-t, +1 szerencsét és +2 támadást, ezenkívül kör elején több életpontot regenerálsz, és tárgyaid kapnak +2 mentődobást - ami azt jelenti, hogy kisebb eséllyel mennek tönkre. |
ELF TEKERCS (683. TÁRGY) Megpillantasz egy zöld színű papírtekercset az elf övébe tűzve. Megkérdezed, mi az. - Óh, csak egy elf tekercs, egy mágikus rítus, amelyet egy kalandozó kérésére készítettem. - Hmm... esetleg tudnál nekem is csinálni? - Persze, szívesen segítek! Hozz egy rinóbőrt, arra írom a szöveget, szükség lesz Morgan kristályára, amelyet porrá zúzva megfelelő mágikus tintát kapok - a rítus töltését pedig egy sáska amulett fogja biztosítani! - Err... egyszerűbben nem megy, ugye? - az elf bánatosan rázza a fejét. [Ha összegyűjtötted a szükséges komponenseket, a KT 683 parancsot add ki az elf kószánál, 5 TVP árán.] Az elf tekercset nem lehet átadni és ellopni. |
SMARAGD KARKÖTŐ (707. TÁRGY) Az elf kósza elgondolkodva mér végig. - Egész megbízható kalandozónak látszol... Nos, talán megérdemelsz egy IGAZI varázstárgyat! A szerencse smaragd karkötője nem gyerekeknek való játékszer - segítségével jóval szerencsésebb leszel, mások által ritkának hitt kincsekbe lépten nyomon belebotlasz. Persze, az elkészítéséhez szükséges komponensek listája sem rövid: szükségem lesz egy szulfagor agyarra és egy smaragdkőre a karkötő kifaragásához, 10 csepp spirituszra a kikészítéséhez, és egy teknősesszenciára és Morgan kristályára a mágikus képességekkel való felruházáshoz. A smaragd karkötőt a Küldetés Teljesítése: KT 707 paranccsal veheted át, az elf kósza házánál, 5 TVP árán. Ahhoz, hogy a karkötő működjön, viselned kell a KF 707 paranccsal. Ahányszor legyőzöl egy szörnyet, amelyben valamekkora százalék eséllyel kincset találhatsz, ez az esély a smaragd karkötőnek köszönhetően megnövekszik! Bizonyos tárgyakat lehetséges, hogy csakis smaragd karkötő segítségével találhatsz meg, viszont a ryuku tárgyak megszerzésének esélyét nem növeli. Természetesen, a smaragd karkötőt nem lehet átadni más kalandozónak. |
POLIP SZÍVÓKA (391. TÁRGY) Kimetszve egy polip szívókáját, és kiszárítva a napon, rugalmas, a természet által tökéletesre megalkotott tapadókorongokhoz juthatsz. Nyilván valamire jó lesz! (De vigyázz, mert az F parancstól esetleg permanensen csökkenhet az IQ-d!) |
Erő: | 25 (32) | Szint: | 21 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 150 cm |
IQ: | 35 (39) | Támadás: | 22 | Agresszió: | 6 | Testsúly: | 55 kg |
Ügyesség: | 32 (37) | Védekezés: | 58 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 35/35 év |
Egészség: | 21 (25) | Életpont: | 327/234 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 1 |
Szerencse: | 30 (39) | Varázspont: | 452/407 | Pénz: | 3237 arany | Kép. pont: | 0 |
Tudatpont: | 21/13 | Pszi pont: | 81/47 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 1/22 (+13%) | ökölvívás: | 25/82 (+3%) | vágófegyverek: | 21/6 (+2%) |
ütőfegyverek: | 2/72 | lőfegyverek: | 25/28 (+3%) | dobófegyverek: | 5/9 |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (200%) << ezüstkard (#325) << varkaudar szablya (#516) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); tüske (#22) (1 -14.); sallank nyíl (#129) (15 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 .); tolmokov-koktél (#351) (998 .); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 7/54 | 2. nyomkövetés: | 48/90 (+13%) | 3. mászás: | 13/96 |
4. csapdakészítés: | 20/4 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 12/90 | 6. gyógyítás: | 43/56 |
7. titkosírás: | 4/91 | 8. felderítés: | 22/62 | 9. szörnyidomítás: | 11/29 |
10. teológia: | 28/7 (+4%) | 11. taumaturgia: | 27/38 (+6%) | 12. szerencsejáték: | 4/6 |
13. versengés: | 13/55 | 14. harcművészetek: | 29/13 | 15. zene: | 19/16 (+23%) |
16. szörnyismeret: | 30/13 (+34%) | 17. pszi: | 11/91 (+10%) | 18. zárnyitás: | 1/55 |
19. vadászat: | 17/76 | 20. bányászat: | 9/77 (+87%) | 21. úszás: | 9/68 (+214%) |
22. főzés: | 5/36 | 23. csapatmunka: | 3/90 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 1 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 55% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
gyógyítasz 65% életerő alatt 40 TVP-ért |
udvarolsz az 5098. karakternek |
ásol max. 50 TVP-ért |
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 6 darabot ), tüskét (#22) (max. 20 darabot ), móri gyümölcsöt (#116) (max. 5 darabot, csak egyszer), nyílvesszőt (#108) (max. 8 darabot ), sallank nyilat (#129) (max. 8 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 20 darabot ), kerek követ (#19) (max. 15 darabot ), púderkövet (#119) (max. 3 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 3 darabot ) |
elfogod nektorafot (#355) szuper hálócsapdával (#274) |
mászol max. 120 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 12) |
Tguarkhan (#212) (csak egyszer), Zinthurg (#180) (csak egyszer), autentikus vámpír (#154), szintszívó (#96) |
Barátságosság (aktív: 2, max: 12) |
Musashi Akira (#5378), bávatag golombár (#165) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
varázsvédelem (#34, 8 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) |
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
tükörpajzs (#101, 26 VP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
időcsere (#285, 5 VP) | oldás (#372, 15 VP) | |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
éhínség (#39, 7 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) |
restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
természet haragja (#141, 25 VP) | életpajzs (#142, 16 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | szürkeáll. aktiv (#71) | erőpajzs I (#12) | hadiszerencse III (#59) |
mentális pajzs (#72) | éber kakukk (#3) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
12. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
energiatüskék (#29), méregfelhő (#37) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
hhaar burka II (#162) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 47, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
természet haragja (#141) | >> | társak oldalán harcolva (#986) | természet haragja (#141) | >> | nők (#999) | |
természet haragja (#141) | >> | férfiak (#998) | méregfelhő (#37) | >> | több ellenfél elleni harcban (#985) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 47, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
tükörpajzs (#101) | >> | orgoró (#170) | tompítás (#40) | >> | bávatag golombár (#165) | |
varázsvédelem (#34) | >> | áeratikus hasnyák (#243) | varázsvédelem (#34) | >> | ryuku csapásvezető (#778) | |
varázsvédelem (#34) | >> | lajhárlord (#757) | tüskepajzs (#30) | >> | alattomos manó (#756) | |
varázsvédelem (#34) | >> | Tguarkhan (#212) | varázsvédelem (#34) | >> | részeg kalandozó (#187) | |
varázsvédelem (#34) | >> | csontváz lord (#177) | varázsvédelem (#34) | >> | óriás csontváz (#176) | |
varázsvédelem (#34) | >> | vark. nekromanta (#173) | fehér glóbusz (#47) | >> | jégtroll (#164) | |
védelem sav ellen (#36) | >> | fémbontó szójer (#150) | varázsvédelem (#34) | >> | sötét főgnóm (#136) | |
varázsvédelem (#34) | >> | Morbid (#127) | védelem sav ellen (#36) | >> | ragyás burástya (#111) | |
varázsvédelem (#34) | >> | nyuhaj karbin (#110) | tükörpajzs (#101) | >> | lábascet (#647) | |
varázsvédelem (#34) | >> | smaragdgólem (#417) | elektromos pajzs (#51) | >> | földsárkány (#359) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | bíbor szulfagor (#358) | varázsvédelem (#34) | >> | szutykos remák (#191) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | pattanóböde (#145) | varázsvédelem (#34) | >> | sötét gnóm (#132) | |
védelem sav ellen (#36) | >> | xirnox (#122) | tompítás (#40) | >> | bibircsók-óriás (#120) | |
tükörpajzs (#101) | >> | kőkorszaki szaki (#109) | védelem tűz ellen (#38) | >> | griffőniksz (#106) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | koboldkirály (#7045) | elektromos pajzs (#51) | >> | máguskobold (#7044) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | udvari mágus (#142) | oldás (#372) | >> | epokitféreg (#147) | |
varázsvédelem (#34) | >> | troll ritualista (#365) | oldás (#372) | >> | szeppent rákfatty (#186) | |
oldás (#372) | >> | gigaféreg lárva (#7037) | fehér glóbusz (#47) | >> | Mallon (#960) | |
varázsvédelem (#34) | >> | Jerome (#956) | védelem sav ellen (#36) | >> | halálhozó (#419) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) | védelem tűz ellen (#38) | >> | ork sámán (#345) | |
varázsvédelem (#34) | >> | massza (#217) | védelem tűz ellen (#38) | >> | piromenyét (#99) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | varkaudar mágus (#128) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
törpemammut (#115) (málhás: +20 kg teher) státusz: OK |
gyilkos sallank (#85) (vadászik) státusz: OK |
kardfogú fülemüle (#146) (őrzi a holmidat: +12 lopás ellen) státusz: OK |
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK |
mélységi grittang (#103) (ásó: ásás csak 6 TVP-be kerül) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Papjaimat anyagi megfontolások nem vezérlik. Imádkozz úgy, hogy a nálad levő tárgyak összértéke 30 arany alatt van! |
2.) Minden istennél a rátermettség küldetése: áldozz számomra egy esszenciakristályt! |
3.) Állandó küldetésed a gonosz által okozott pusztítás helyrehozása. Revitalizálj egy borkonyó cserjét! (számláló: 0) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
63 | kaja (#2) | 5 | liumbe hajtás (#655) | 1 | mákrózsa virág (#56) | |||
6 | mérg. ubuk tüske (#137) | 1 | púderkő (#119) | 3 | rakolits por (#669) | |||
15 | rézdarab (#70) | 1 | rókafarok (#124) | 2 | sallank nyíl (#129) | |||
1 | sámán erszény (#650) | 3 | spiritusz (#170) | 1 | teknőcpajzs (#417) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
23 | arany (#50) | 1 | dorony tüdő (#212) | 1 | kristályfolyadék (#449) | |||
2 | nehezék (#258) | 6 | óndarab (#85) | 1 | orvosságos zacskó (#682) | |||
3 | polip szívóka (#391) | 1 | sullár hólyag (#168) | 18 | tüske (#22) | |||
1 | tüskecsapda (#242) | 1 | varkaudar szablya (#516) | 1 | vas dobónyíl (#189) | |||
2 | vasérc (#152) | 24 | víz (#27) |