Vissza a Főoldalra
 

Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
Nézz be kártyaboltunkba!
Hatalom Kártyái – Varázsdimenzió június 15.
Zén Legendái: Manaszipoly május 25.
A pillanat képe
Technikus
(Shadowrun archetípus)
Küldd el képeslapként!
A technikus egyfajta dekás, aki nem csupán a Mátrixon képes zsonglőrködni, de mindenfajta elektronikus berendezés nagymestere is.
Nézz szét a galériában!
Varázsdimenzió lapok használhatók a pakliszerkesztőben
Roxat céhei csereakció
Titanitdukát aukció – 2024. nyár - nyertesek
Varázsdimenzió paklibemutató: óriások
Varázsdimenzió paklibemutató: Womathok

A lista folytatása...
Országjáró feladat 2023
Országjáró feladat 2022
Országjáró feladat 2020
Országjáró feladat 2019

A lista folytatása...
Varázsdimenzió lapok használhatók a pakliszerkesztőben (1)
Varázsdimenzió paklibemutató: óriások (4)
Roxat céhei csereakció (2)
HKK kérdés? (47128)
Lapötletek (64980)
Varázsdimenzió paklibemutató: Womathok (2)

További témák...
Tegnap leggyakoribbak:
A bajnokság döntősei
A dobogósok
A Nemzeti Bajnok
Az ezüstérmes
A Nemzeti Bajnok akció közben.
3. nap

Utoljára ezt küldték:
Bíbor möszék
Küldj te is képeslapot!
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
Adam de Bier 268. fordulója

TÚLÉLÕK FÖLDJE
Betáplálva: 2005. nov. 17. 9h:19'
EZ A 544. JÁTÉKHETED, 268. FORDULÓD
545. játékheted kezdete: nov. 23.
A következõ fordulódat azonnal
betápláljuk, amint megkapjuk.
KALANDOZÓ: #4937
SZÁMLA : XXXX
ZSETONOK : 452
Extra forduló: 10

ADAM DE BIER KALANDJAI


20 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [94,53] koordinátán. A fény szentélyében pihented ki magad. - Dagadjon beléd az a vacak sáfránypor, te irigy dög! -, visítja a füledbe egy szellemhang, majd gyorsan távolodó léptek zajára leszel figyelmes. Szemét tolvaj még neki áll feljebb, gondolod, és ûzõbe veszed, de láthatatlanul hamar eltûnik elõled. A szemtelenségen morogva térsz vissza táborhelyedre. Jo-Lee a Mágus (4821) ellopott tõled 1 mutáns csontot. Bossy átadott neked a 11. napon 10 TU-t. A táborozás 1. napján egy láthatatlan alak megpróbált lopni tõled, de kiszúrtad idejében. Látva felsülését, elinalt a gyáva. Az 5. napon találkozol Zandarral. Szeme fehérje aranyszínû, pillantása pedig mély és átható. Raia eljövendõ papja. Egy borostyán függõt, egy Eldaran karkötõjét, egy griff nyakéket, egy hatalom fülbevalóját, egy kvazár sisakot, egy láncinget, egy nap szimbólumot, egy obszidián karkötõt, egy regeneráló gyûrût, egy szirén köpenyét, egy varkaudar csizmát, egy vortex talizmánt és egy zafír erõövet visel. Ruházatát egy borzalmas varkaudar trófea, egy ekharion bébi trófea és egy csontváz lord trófea teszi egyedivé. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: Aranysárkány. Bal kezében egy méregtagadót tart. Lõfegyvere egy fúvócsõ. Tárgyainak egy részét egy törpemammut viszi. A hátizsákja tetején egy apró aranysárkány napozik. De vajon honnan szerzett magának keresztrejtvényt? Auráját érzékelve máris tudod, jó jellemû, ahogy Te is az vagy. Köszöntitek egymást, aztán tovább. A 6. napon összefutsz egy szõke, tüsi hajú, barna szemû ember férfival. A bõre sötétebb az átlagosnál. Raia hûséges követõje. Egy fekete, rangjelzésekkel teli egyenruhát, és egy sötét színû köpönyeget hord. A fején pedig egy ryuku hadúr sisakja! Honnan szerezhette? Réginek tûnõ, de nagyszerû állapotban lévõ fegyverzetet visel. Rangja a Kompániában: kopasz. Fegyverzetét egy ragyás burástya trófea, egy szürke rinocérosz trófea és egy karmos tankány trófea színesíti. Furcsa jelvénye van: csaták viharától tépett lobogó. Számodra jól felismerhetõ a körülötte lebegõ láthatatlan aura: ártatlan fehér, mint a Tied is. Összebarátkoztok egymással. Az õ neve Geldor Mortalis. Bizalmas homlokérintésetek lehetõvé teszi, hogy a késõbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. Aztán elköszöntök egymástól. A 6. napon összeakadsz egy vörös, tüsi hajú, zöld szemû, harcsabajszos árnymanó férfival. Fekete a bõre. Dornodon követõje. Egy aranygyûrût, egy denevér szimbólumot, egy fekete bõrcsizmát, egy lánckesztyût, egy nodonrod kitûzõt, egy obszidián karkötõt és egy vassisakot visel. Felszerelését egy arató csattanat trófea, egy kardszárnyú pocok trófea és egy kocsmai verekedõ trófea díszíti. Jobb kezében egy vashegyû lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tõrt tart. Lõfegyvere egy fúvócsõ. Hátasa egy idomított sullár. Mentális auráját felismered, jelleme gonosz, a Tieddel ellentétben! Határozatlanul biccent feléd, de Te nem viszonzod a köszönését. Otthagyod a másik kalandozót. A 7. napon összeakadsz egy szõke, tüsi hajú, zöld szemû quwarg férfival. Körszakálla és rövid bajsza van. A bõre kreolszínû. Xswytyyzlidjxat áldását viseli magán. Mögötte félelmetes Quwarg horda kíséri, ami 23 quwargból áll. Jaj, csak rád ne eressze õket! Tharr követõje. Egy aranygyûrût, egy két kard szimbólumot, egy kígyóbõr kesztyût és egy rézsisakot visel. Felszerelését egy purifikátor trófea, egy arató csattanat trófea és egy ragyás burástya trófea ékesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egy acélkolosszust kibelezõ vicsorgó QUWARG. Jobb kezében egy vashegyû lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tõrt tart. Lõfegyvere egy hosszú íj. Mentális auráját felismered, semleges jellemû. Bemutatkoztok egymásnak. Az õ neve Makit(r)ollveled. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Egy végsõ búcsú, aztán mindegyikõtök megy tovább. A 7. napon újból összefutsz Zandarral. Számodra jól felismerhetõ a körülötte lebegõ láthatatlan aura: az õ jelleme is tiszta fehér, akárcsak a Tiéd. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat. A 7. napon összefutsz egy hosszú aranyhajú, csillogó szemû elf nõvel. Fekete a bõre. Raia félisten hatalmú felszentelt fõpapja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy bíbor erõövet, egy Eldaran karkötõjét, egy gólem talizmánt, egy lánckesztyût, egy nap szimbólumot, egy obszidián karkötõt, egy rothasztó talizmánt, egy smaragd védõgyûrût, egy szirén köpenyét, egy varkaudar csizmát, egy vassisakot és egy vasvértet visel. Ruházatát egy ongóliant trófea, egy acélkolosszus trófea és egy animált hókutya trófea ékesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: szellõjárta fûzfaliget a csillagos ég alatt. Jobb kezében egy varkaudar szablyát, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lõfegyvere egy hosszú íj. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd mutáns pók. Nini! Egy kis erdei tündér lógázza a lábát a hátizsákján! Ez meg hogy került ide? Tisztán érzed auráját: jó jellemû, ahogy Te is az vagy. Megbarátkoztok egymással. Az õ neve Bossy. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Halvány tapogatódzást érzel az agyadban. Bye-bye-t és csocsit mondtok egymásnak, aztán továbbállsz. Találkozol egy rövid aranyhajú, szürke szemû, bajuszos alakváltó férfivel. Bõre színe zöld. Õ Apa Tifusz a Jégmágusok Makker tréfamestere, ki csak "A" betûs italt iszik. Mentális auráját felismered, színtelen semleges. Talán a magad oldalára állíthatod. Megbarátkoztok egymással. Az õ neve Apa Tifusz. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Egy végsõ búcsú, aztán mindegyikõtök megy tovább. A 7. napon összefutsz egy vörös, hosszú hajú, szürke szemû mutáns nõvel. Elenios eljövendõ papja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy bíbor erõövet, egy lánckesztyût, egy obszidián karkötõt, egy örökkéval.smaragdját, egy szem szimbólumot, egy umbatari karkötõt, egy varkaudar csizmát, egy vassisakot és egy vasvértet visel. Felszerelését egy csontváz lord trófea, egy quwarg harcos trófea és egy élõholt quwarg trófea teszi egyedivé. Furcsa jelvénye van: csõrében mákrózsát tartó galamb. Jobb kezében egy vasalt bunkót, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lõfegyvere egy fúvócsõ. Teherhordója is van: egy ragyás burástya! Szegény állat majd megszakad. Egy vörösbegy piheg a vállán. Számodra jól felismerhetõ a körülötte lebegõ láthatatlan aura: az õ jelleme is tiszta fehér, akárcsak a Tiéd. Megbarátkoztok egymással. Az õ neve Fénysugár. Bizalmas homlokérintésetek lehetõvé teszi, hogy a késõbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. Halvány tapogatódzást érzel az agyadban. Aztán elköszöntök egymástól. A 7. napon találkozol egy hosszú ezüsthajú, kék szemû alakváltó férfival. A bõre világosabb az átlagosnál. Õ Nyárizápor férje! Elenios bíborosa. Egy hatalom fülbevalóját, egy jegygyûrût, egy korinthai talizmánt, egy Métely páncélját, egy obszidián karkötõt, egy örökkéval.smaragdját, egy ritualista övet, egy ryuku nadrágot, egy ryuku vadászinget, egy saválló fülbevalót, egy smaragd koszorút, egy smaragd védõgyûrût, egy szem szimbólumot, egy umbatari karkötõt, egy vark. pecsétgyûrût, egy varkaudar szimbólumot, egy vortex talizmánt és egy yeti mokasszint visel. Ruházatát egy varkaudar hadúr trófea, egy fagymágus trófea és egy ongóliant trófea díszíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: csõrében mákrózsát tartó galamb. Bal kezében egy rövid kardot tart. Lõfegyvere egy parittya. Egy sárgarigó repked körülötte. Auráját érzékelve máris tudod, jó jellemû, ahogy Te is az vagy. Megbarátkoztok egymással. Az õ neve Jókorjött Esõ. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Aztán elbúcsúztok, és mindenki megy tovább a maga útján. Fura érzésed van: mintha valamid hiányozna... Megpróbálod a nyomok alapján felfedni a tolvaj kilétét. Sunyi, épphogy látható árnymanó nyomok vezetnek el a táborodtól! Az is nyilvánvaló, hogy férfi nyomok. Ahogy tovább nézelõdsz, a földön észreveszel egy elhullajtott hosszú fekete hajszálat. (Ehhez a mesteri, más tolvajok által nyilvánvalóan megvalósíthatatlan lopáshoz nyilván valamilyen tudati képességet használt a tettes.) A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetõen visszanyerted erõd egy részét. (+3 életerõ.) Varázserõd regenerálódik. (+174 varázspont.) Erõt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.) Elhagyod a szentélyt. Megfejed az alpesi tehenet. (+2 kaja.) A lottó 631. hetének nyerõszámai: 2, 18, 23. 1 db 0 találatos szelvényed volt. 1 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 11 arany nyereményt kapsz. 5 tanítványod van, akik mindenhová követnek, lesik minden mozdulatodat.

* 1. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegõbe, mormolni kezdesz. Ismerõs meleg fut végig karjaidon. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az erõpajzs I varázslatot! Az erõpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 603.]

* 2. KP: elmormolod a 24. varázslatot
Mormolni kezdesz. Hamarosan érzed, hogy kezed erõvel telik meg. Befejezted a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhetõ. (+2 szerencse forduló végéig.) [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 598.]

* 3. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. A kitörni készülõ energia már az ujjaidban is van! Elmondtad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat mûködésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 593.]


ef 14 energia fejlesztése 14
Egy parányi tégla berakásával te is hozzájárulsz a KT új tudati képességének kifejlesztéséhez: tudati energiát ölsz a fejlesztésbe. [-14 TU.] A befejezéshez még 2728 TU szükséges. [140 pontot használtál fel, van még 453.]

ve 138 10 megveszed a 138. tárgyat 10
Mindössze 4 darabot tud abból a tárgyból a boltos adni. Vásároltál 4 ubuk dobónyílat. 40 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 453.]

ve 351 5 megveszed a 351. tárgyat 5
Egyetlen boltot sem találsz a környéken, ahol azt a tárgyat árulnák. [0 pontot használtál fel, van még 453.]

ve 135 5 megveszed a 135. tárgyat 5
Egyetlen boltot sem találsz a környéken, ahol azt a tárgyat árulnák. [0 pontot használtál fel, van még 453.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Itt az ideje egy kis izomfejlesztésnek - fekvõtámaszokat kezdesz nyomni. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az erõd észrevehetõen fejlõdjön. [Még 2 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 413.]
tf 1 10 fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért
Találsz egy hatalmas sziklát, és nyomban nekilátsz, hogy erõsíts: mellmagasságig, majd a fejed fölé emeled a nehéz súlyt! A befektetett munka meghozza eredményét. (+1 erõ.) [10 pontot használtál fel, van még 403.]

m 7 mozogsz északnyugatra
[93,52] Még mindig a városban vagy. A város nyüzsög az élettõl - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testõreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Egy útonálló közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erõsebb, elmosolyodsz. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Fegyvert váltasz: elõkapod a rövid kardot. Megmarkolva a rövid kardot a másikra támadsz. {KCC:} Rövid karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed az útonálló bal lábát. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) {GYD:} Ezüsttõrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod az útonálló testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Az útonálló csapása csak a levegõt találja. Az útonálló szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából. 85 tapasztalati pontot kaptál. Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyõzõdhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Kalandozók! Ez a terület mostantól az alanori királyság része, az ottani törvények érvényesek itt is, mostantól ti is Borax adófizetõi vagytok. Ennek eredményeképp a városi adó mértéke is megemelkedett, a Fény Szentélyének bevétele ezentúl újabb Szentélyek építése helyett a város kincstárába folyik be. A tolvajlást szigorúbban büntetjük, a boltosok pedig önvédelmi képzésben részesültek. A lázadók büntetése halál. Aláírás: Numpet Zaks. " Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyõzõdhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Az erõnk forrása saját magunk, s az öklünkbõl acélt kovácsolunk. -Acél Öklök. " Találsz egy táblát, rajta a következõ felirattal: " Figyelem! Nagyszabású árverés rendeztetik, melyen minden szabad erdauini kalandozó részt vehet! Részletek a városházákon és a helytartói hivatalokban [BE <épület> 1]. Krapixlon Ottomár, pénzügyminiszter. " A következõ épületeket látod: egy fegyvermester háza (572. épület.) és egy fekete mágustorony (597. épület.). A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Naplovagból parányi porszem, ez az én világom, ezt szeretem. KM tiszteletére: ACS. " [7 pontot használtál fel, van még 396.]

be 572 3 bemész az 572. épületbe
Belesel az ajtón. Párba állított kalandozók vívnak egymással, ki kõhegyû lándzsával, ki szöges bunkóval, ki rövid karddal harcol. Vannak, akik egzotikusabb fegyvereket forgatnak. Odasétál hozzád az oktatást vezetõ fegyvermester, és megkérdezi, mit parancsolsz. Elmondod, hogy szeretnél néhány professzionális trükköt ellesni vágófegyverek szakértelem terén. A hátsó terembe vezetnek, és megkezdõdik a tanulás. A fegyvermester elismeri, hogy nagyon profi a technikád, majd megtanít néhány új trükkre, amelyet még te sem ismertél! (+1 vágófegyverek.) Hálásan megköszönöd a segítséget, majd átnyújtod a most már nevetségesen kevésnek tûnõ 105 aranyat fizetségképp. Köszönsz és távozol. [50 pontot használtál fel, van még 346.]

m 7 8 mozogsz északnyugatra, északra
Gyomorkavaró érzés vesz erõt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezõre. Hushhh, elteleportálsz! [130,45] Síkság, továbbra is csak síkság. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következõ kép bontakozik ki szemed elõtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Veronel irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Fairlight híveié. Utad során felfedezel egy Chara-din monolitját. Oldalt pillantva, meglátsz egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyûjtesz 1 álomport. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad elõtt egy régészeti lelõhelyet. Igazi profi munka folyik itt az ásatásoknál! Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsõvel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Tharr oltárt. Keletre nézve látsz egy Dornodon oltárt. Délre egy vaskohó van. Délnyugatra egy rúnakõ van. Nyugatra egy mûvészi porolit van. Északnyugatra egy rúnakõ van. Északra egy õsi csatamezõ van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. délkeletre látsz egy viharfelhõt, benne a következõ név rajzolódik ki: Sylvester az Elf; látsz délre egy viharfelhõt, benne a következõ név rajzolódik ki: Alex Vampirsson. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messzirõl kiszúrod. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy kaffogó hebrencs. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Fegyvert váltasz: elõkapod a rövid kardot. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. {KCC:} Rövid karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a kaffogó hebrencs testét. (4 támadással 58 életpontot sebezve.) {GYD:} Ezüsttõrrel megdöföd a kaffogó hebrencs testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A kaffogó hebrencs feléd harap, de sikertelenül. A kaffogó hebrencs összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted. Felhasználva a kõkést, szereztél 1 hebrencs állkapcsot. 190 tapasztalati pontot kaptál. Öreg nyomkövetõként körbeszaglászol. Elég régi (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek délnyugatra, friss emberi nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [130,44] Továbbra is síkságon vagy. Nagy vartyogás közepette egy csapat szárnyas gömböc húz el a magasban. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy õsi csatamezõt. Látsz egy teljesen lerombolt oltárt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad elõtt egy szent tölgyfát. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyûjtesz 1 álomport. Észreveszel egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetõen Sheran rúnaköve. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy rúnakövet. Keletre nézve látsz egy Tharr oltárt. Délkeletre egy Dornodon oltár van. Délnyugatra egy mûvészi porolit van. Nyugatra egy rúnakõ van. Északnyugatra egy Sheran oltár van. Északra egy Tharr oltár van. Elteszed a látcsövet. Megérezve a magas fûbõl érzõdõ szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Villámgyorsan beveted magad a csalánosba. Elõkandikálsz, és megpillantod a szörnyet. Amint meglátod, rögtön rájössz, hogy ez egy nukleáris cickány. Most már nincs semmi gáz. Elõbújsz. Megvizsgálod a talajt. Aránylag régi (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) [14 pontot használtál fel, van még 332.]

kut 30 kutatsz 30 pontért
Kinézel egy helyet, ahol több fehér csont is kimered a föld alól, és ásni kezdesz. Egy fehérre szikkadt koponya üreges szemgödrei merednek rád szemrehányón. Fehér csontok, korhadt ládák kerülnek elõ, de egyelõre semmi használható. Messze, a csatamezõ túlsó végén mintha apró alakok mozognának, lassan, nagyon lassan. Felkapod a fejed, ahogy a szemed sarkából mozgást veszel észre. Egy sírlidérc készül a lemészárlásodra.

Mielõtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a sírlidérc bal lábát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: elõkapod a rövid kardot. Elszántan a másikra támadsz. {KCC:} Rövid karddal kegyetlenül összevagdalod a sírlidérc rothadó húsát. (4 támadással 72 életpontot sebezve.) Ezüsttõrrel jól megszúrod a sírlidérc rothadó húsát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A sírlidérc karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 530 tapasztalati pontot kaptál. Letörölgeted a vért, aztán folytatod a munkát, ahol abbahagytad. Még semmi! Azért nem adod fel. Megzavartak! Bosszankodsz. Egy szintszívó támad rád.

Fegyvert váltasz: elõkapod a rövid kardot. Megmarkolva a rövid kardot ellenfeledre támadsz. {KCC:} Rövid karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a szintszívó bal lábát. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) {KCC:} Ezüsttõrrel jól megszúrod a szintszívó jobb oldalát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Karmaival a szintszívó megpróbálja felszakítani a bõrödet, de sikertelenül. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt. Felhasználva a kõkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 280 tapasztalati pontot kaptál. Ez már igazán bosszantó! Az embert egyáltalán nem hagyják dolgozni. Tovább diszturbálod a többszáz éves holtak nyugalmát. Hohó, nem úszod meg a dolgot harc nélkül, valami agresszív dolog közeleg! Egy óriás csontváz védelmezi a vadászterületét.

Egy kézmozdulatot teszel, majd ellõsz egy izomernyesztés varázslatot. Ellenfeled elernyed. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az óriás csontváz testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre támadsz. A helyzet alkalmas egy Sziklaököl támadás bevitelére! Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az óriás csontváz jobb oldalát. (4 támadással 133 életpontot sebezve.) Ezüsttõrrel meghorzsolod az óriás csontváz zörgõ csontjait. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Az óriás csontváz éles karmai végigszántják a jobb combodat. (1 támadástól 29 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 829 tapasztalati pontot kaptál. Ez a szörny is komolytalan volt, remélhetõleg sohasem jön keményebb. Hohó, nem úszod meg a dolgot harc nélkül, valami agresszív dolog közeleg! Egy autentikus vámpír védelmezi a vadászterületét.

Mielõtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi az autentikus vámpír bal lábát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Fegyvert váltasz: elõkapod a rövid kardot. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Rövid karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed az autentikus vámpír bal karját. (4 támadással 67 életpontot sebezve.) {GYD:} Ezüsttõrrel megkarcolod az autentikus vámpír testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Az autentikus vámpír többször végigkarmolja a derekadat. (3 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Iszonyatosan jeges az érintés. (-1 szint: -1 támadás, - 242701 TP, -11 max/akt. életerõ, -3 tulajdonságpont, -19 max/akt. varázspont, -2 képességpont.) Az autentikus vámpír most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted! Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kõkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 848 tapasztalati pontot kaptál. Ez mán' ölészet volt a javából! Megvizslatod, hogy honnét bújt elõ a szörny, és ott kutakodsz tovább. No de hiába - semmit sem találsz! Sírlidérc-osztag közeledik, minden bizonnyal urukat akarják megbosszulni. Te itt ma már eleget tápoltál! Kereket oldasz. [30 pontot használtál fel, van még 302.]

m 7 8 1 mozogsz északnyugatra, északra, északkeletre
[129,43] Vált a terep: alacsonyhegységben vagy. A Varkaudar hegység szélénél jársz. A mondák szerint Dornodon itt alkotta az elsõ varkaudart. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt vaskohót. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Sheran hívei emelték. Utad során felfedezel egy Chara-din monolitját. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Qulli Brann elõtt. Szemedet összehúzva elõrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy világítótornyot. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Fairlight oltárt. Keletre nézve látsz egy Tharr oltárt. Délre egy rúnakõ van. Délnyugatra egy rúnakõ van. Északnyugatra egy sziklafészek van. Északra egy rúnakõ van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Megvizsgálod a talajt. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 3 hetes mutáns nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [129,42] Az alacsonyhegység átvált magashegységbe. A gigászi csúcsok néhol a felhõkig érnek! Felfedeztél egy rúnakövet. Csak egy hideg kõ, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Hûha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Borzalmas Yonda orrából hatalmas mennyiségû zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy sziklafészket. Keletre nézve látsz egy Fairlight oltárt. Délkeletre egy Tharr oltár van. Nyugatra egy sziklafészek van. Északnyugatra egy phua-kúp van. Északra egy Dornodon oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Egy emberevõ közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erõsebb, elmosolyodsz. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Fegyvert váltasz: elõkapod a rövid kardot. Meglengetve a rövid kardot a másikra ugrasz. Rövid karddal párszor kilyukasztod az emberevõ ragyás irháját. (3 támadással 66 életpontot sebezve.) {KCC:} Ezüsttõrrel jól megszúrod az emberevõ fejét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Az emberevõ karma a fejed mellett suhan el! Az emberevõ szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából. 360 tapasztalati pontot kaptál. Alaposan körülnézel a földön. Nagyon régi (kb. 3 hetes) mutáns nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek északra vezetnek.

(Továbbmész...) [130,41] Továbbra is a hegygerincen mászkálsz, a legmagasabb hegyek közt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy sziklafészket.
(Feltételes mászás:) Jónéhány próbálkozás után sikerül csak a kampót megakasztani odafent. Lassan, óvatosan mászni kezdesz. Csak nehogy lezuhanj! Remegsz, mire felérsz. Erõsen kapaszkodva a kötélbe, átlendíted magad a fészek peremén. A ritka hegyi levegõtõl nehezen lélegezel. Felméred az eléd táruló látványt. Sajnos, a fészek nem üres - futnod vagy harcolnod kell. Egy óriás griff!

Fegyvert váltasz: elõkapod a rövid kardot. Megmarkolva a rövid kardot ellenfeledre ugrasz. Rövid karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az óriás griff farkát. (4 támadással 79 életpontot sebezve.) {KCC:} Ezüsttõrrel meghorzsolod az óriás griff testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Az óriás griff karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Apró csípést ejt rajtad az óriás griff csõrével. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Az óriás griff szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából. Felhasználva a kõkést, szereztél 5 madártollat. 390 tapasztalati pontot kaptál. Épphogy csak kifújod magad, máris újabb támadó liheg a nyakadba. Egy griffõniksz!

A szörny nagy levegõt vesz, majd tüzed okád. Villámgyorsan lehajolsz - a tûz csak megpörköl. (16 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: elõkapod a rövid kardot. Elszántan a másikra ugrasz. Rövid karddal párszor kilyukasztod a griffõniksz farkát. (3 támadással 67 életpontot sebezve.) {KCC:} Ezüsttõrrel épp hogy megszúrod a griffõniksz testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A griffõniksz belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldõl. Felhasználva a kõkést, szereztél 3 pirkitet. 350 tapasztalati pontot kaptál. Hopp, valami van a fészekben! Találtál 1 szent jogart. Leérve a földre, elpakolod a kampót, és továbbindulsz. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze északkeletre látsz egy sziklafészket. Keletre nézve látsz egy rúnakövet. Délkeletre egy mûvészi porolit van. Délre egy Fairlight oltár van. Nyugatra egy Dornodon oltár van. Északra egy olvasztókemence van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Nyomok után kutatsz, sikeresen! Friss kobudera nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 3 hetes mutáns nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 3 hetes mutáns nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. [45 pontot használtál fel, van még 257.]

m 1 8 8 mozogsz északkeletre, északra, északra
[131,40] Még mindig magashegység, hófödte sipkákkal. Néhány lefelé guruló kõ figyelmeztet a veszélyre. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy vadtroll. Itt csata lesz.

Fegyvert váltasz: elõkapod a rövid kardot. Vad csatakiáltással, felemelve a rövid kardot ellenfeledre rontasz. Rövid karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a vadtroll jobb oldalát. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) Ezüsttõrrel felnyársalod a vadtroll bal karját. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A vadtroll karma a fejed mellett suhan el! A vadtroll állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A troll teste fényleni, majd baljóslatúan pulzálni kezd. A következõ pillanatban darabokra robban (-9 életpont)! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt. 180 tapasztalati pontot kaptál. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy sziklafészket. Oldalt pillantva, meglátsz egy Chara-din monolitját. Hûha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Thar'dan orrából hatalmas mennyiségû zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó...
(Feltételes mászás:) Minden erõdet összeszedve, felhajítod a kampót (persze a kötél innensõ végét fogod). A kampó megakadt odafent! Megkezded a felfelé kapaszkodást. Remegsz, mire felérsz. Erõsen kapaszkodva a kötélbe, átlendíted magad a fészek peremén. Ahelyett, hogy a kilátásban gyönyörködnél, körbevizsgálódsz. A fészek túlsó végében megmozdul egy óriási test. Egy fekete griff!

Fegyvert váltasz: elõkapod a rövid kardot. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Rövid karddal kegyetlenül összevagdalod a fekete griff fejét. (4 támadással 77 életpontot sebezve.) Ezüsttõrrel épp hogy megszúrod a fekete griff testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A fekete griff feléd csap csõrével, de sikertelenül. A fekete griff összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted. Felhasználva a kõkést, szereztél 4 kaját. 420 tapasztalati pontot kaptál. Már épp kincsek után kutatnál, amikor újabb vendéglátó vereget vállon. Egy aranygriff!

Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az aranygriff bal oldalát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: elõkapod a rövid kardot. Meglengetve a rövid kardot a másikra ugrasz. Rövid karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed az aranygriff aranyszínû testét. (4 támadással 91 életpontot sebezve.) Ezüsttõrrel megkarcolod az aranygriff jobb lábát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Az aranygriff karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Az aranygriff belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Az aranygriff összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kõkést, szereztél 1 aranytollat. 625 tapasztalati pontot kaptál. A kutatás eredménytelen - nem találsz semmi érdekeset. Miután lemászol a sziklafalon, egy rántással kiakasztod a kampót, és elpakolod. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy Chara-din oltárt. Délkeletre nézve látsz egy mûvészi porolitot. Délre egy rúnakõ van. Nyugatra egy olvasztókemence van. Északnyugatra egy olvasztókemence van. Északra egy mély szakadék van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Még egész friss gnóm nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra, friss troll nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 3 hetes mutáns nyomokat, amelyek délnyugatra, friss mutáns nyomokat, amelyek délre, kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek délnyugatra, friss kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. Összefutsz Magenta Junior. Szeme fehérje aranyszínû, pillantása pedig mély és átható. Raia tanítványa. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy bíbor erõövet, egy fekete bõrcsizmát, egy kvazár sisakot, egy nap szimbólumot, egy obszidián karkötõt, egy smaragd védõgyûrût, egy szirén köpenyét, egy tankány karmot és egy vasvértet visel. Fegyverzetét egy csontváz lord trófea, egy élõholt quwarg trófea és egy bunthar trófea színesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: Aranysárkány. Bal kezében egy rövid kardot tart. Lõfegyvere egy vas dobónyíl. Mélyen gondolataiba mélyedve egy csöpp aranysárkány baktat mellette, alig látszik ki a fûbõl. Mentális auráját felismered, õ is jó. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.

(Továbbmész...) [131,39] Elmaradoznak a meredek ormok, sziklák. Alacsonyhegységre váltott a terep. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy mély szakadékot. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy templomot. Elenios hívei emelték. Találsz egy teljesen lerombolt oltárt. Látsz egy olvasztókemencét. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy vaskohót. Hopp! Egy örvénylõ porfelhõbõl kialakuló szoborral találkoztál, mely Lord Kis Se formáját vette fel, amint éppen egy megfelelõnek látszó Chara-din trófeát tûz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál?
(Feltételes mászás:) Egy sziklához kötöd a kötél egyik végét, kétszeres biztosítással. Aztán óvatosan lemászol. Elõvigyázatosan bemászol a jókora barlangnyíláson. Óvatosan megkezded a veszélyes hely felderítését. Hirtelen a sötétbõl egy szörny ront elõ! Egy púpos burástya!

Fegyvert váltasz: elõkapod a rövid kardot. Vad csatakiáltással, felemelve a rövid kardot a másikra rohansz. {KCC:} Rövid karddal kegyetlenül összevagdalod a púpos burástya testét. (3 támadással 59 életpontot sebezve.) {GYD:} Ezüsttõrrel eltalálod a púpos burástya bal oldalát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A púpos burástya feléd sújt csáprágóival, de mellé! A púpos burástya farkával melletted a levegõbe suhint. A púpos burástya összeesik, és nem mozdul többé. Megölted! 235 tapasztalati pontot kaptál. Mintha mindez nem lenne elég, újabb lény ugrik elõ a semmibõl! Egy quwarg felderítõ!

Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja a quwarg felderítõ torát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: elõkapod a rövid kardot. Megmarkolva a rövid kardot a másikra rohansz. {KCC:} Rövid karddal párszor kilyukasztod a quwarg felderítõ torát. (3 támadással 72 életpontot sebezve.) {GYD:} Ezüsttõrrel meghorzsolod a quwarg felderítõ potrohát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A quwarg felderítõ most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted! Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kõkést, szereztél 1 gyöngymangót. 585 tapasztalati pontot kaptál. Egyszercsak megakad a kezed valamiben. Megvizsgálod - találtál 12 aranyat. Miután felmásztál a sziklafalon, elpakolod a kötelet. Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém (ramit kõ) kell, hogy legyen!
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 ramit követ! A távcsõvel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erõlteted, észreveszel északkeletre egy világítótornyot. Délkeletre nézve látsz egy Chara-din oltárt. Délnyugatra egy olvasztókemence van. Nyugatra egy olvasztókemence van. Északnyugatra egy Chara-din monolitja van. Északra egy púderszikla van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Nocsak, itt van valami érdekes! Nem túl régi (maximum néhány napos) mutáns nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek északra, friss mutáns nyomokat, amelyek északra, kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek délre, friss gnóm nyomokat, amelyek északra, friss kobudera nyomokat, amelyek délre, friss troll nyomokat, amelyek délre vezetnek. Összefutsz egy szõke, tüsi hajú, barna szemû ember férfival. A bõre sötétebb az átlagosnál. Raia nagyhatalmú fõpapja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy bíbor erõövet, egy Eldaran karkötõjét, egy fekete bõrcsizmát, egy gólem talizmánt, egy gromak páncélt, egy halálhozó karkötõjét, egy hatalom fülbevalóját, egy korinthai talizmánt, egy kvazár sisakot, egy nap szimbólumot, egy regeneráló gyûrût, egy smaragd védõgyûrût, egy szirén köpenyét és egy szürke bõrkesztyût visel. Felszerelését egy óriásféreg trófea, egy norpadolótika trófea és egy ongóliant trófea teszi egyedivé. Jelet látsz a ruhájára festve: Fehéren izzó tûzgömb. Jobb kezében egy csontpálcát tart. Hátasa egy idomított mutáns pók. Teherhordója is van: egy karmos tankány! Szegény állat majd megszakad. Tisztán érzed auráját: az õ jelleme is tiszta fehér, akárcsak a Tiéd. Összeismerkedtek. Az õ neve Vulaghar. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Bye-bye-t és csocsit mondtok egymásnak, aztán továbbállsz.

(Továbbmész...) [131,38] Laposodnak a hegyek, most már dombok között vagy. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy púdersziklát. Szemedet összehúzva elõrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy olvasztókemencét. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbrõl: találtál egy megrongált vaskohót. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 85 pontot kell rákölteni.) Hopp! Egy örvénylõ porfelhõbõl kialakuló szoborral találkoztál, mely Zárlatos Inkubátor formáját vette fel, amint éppen egy megfelelõnek látszó Chara-din trófeát tûz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Látsz egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínûleg Sheran rúnaköve. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Találsz egy tündöklõ szobrot. (ld. enc.) Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágesõ hull az égbõl. Vidáman gyûjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. Egy quwargot látsz odébb iparkodni. Rátaposol. 1 tapasztalati pontot kaptál. Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém (rézdarab) van!
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 rézdarabot! Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Elenios oltárt. Keletre nézve látsz egy világítótornyot. Délnyugatra egy olvasztókemence van. Nyugatra egy Chara-din monolitja van. Északnyugatra egy márványtorony van. Északra egy olvasztókemence van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Megvizsgálod a talajt. Kicsit régi (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek északra. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délkeletre, friss kobudera nyomokat, amelyek délkeletre, friss troll nyomokat, amelyek délre, friss mutáns nyomokat, amelyek északra, friss emberi nyomokat, amelyek délre, friss mutáns nyomokat, amelyek délre vezetnek. [81 pontot használtál fel, van még 176.]

v 58 elmormolod az 58. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegõbe, mormolni kezdesz. A földbõl energia áramlik testedbe. Elmondtad az azonnali gyógyítás varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+85 életerõ). [-15 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 171.]

v 58 elmormolod az 58. varázslatot
Megfelelõ mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Létrehoztad az azonnali gyógyítás varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+14 életerõ). [-15 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 166.]

be 72 bemész a 72. titkos labirintusba
A kapott instrukciók alapján megkeresed a bejáratot. Semmi fényt nem látsz odabent. Kántálni kezdesz. Érzed, ahogy erõ áramlik a tagjaidba. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-1 varázspont.] Ahogy belépsz, látod, hogy a padlót vastag porréteg borítja. Összeakadsz Kivita hu Zattal. Sheran eljövendõ papja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy bíbor erõövet, egy borostyán függõt, egy Eldaran karkötõjét, egy ezüst papi karkötõt, egy fekete bõrcsizmát, egy hatalom fülbevalóját, egy korinthai talizmánt, egy láncinget, egy szirén köpenyét, egy szürke bõrkesztyût, egy vassisakot és egy virág szimbólumot visel. Ruházatát egy áeratikus hasnyák trófea, egy bunthar trófea és egy Ayagira Tanaka trófea színesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: egy kristálygömb belsejében épülõ mágustorony. Jobb kezében egy ezüsthegyû lándzsát, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Auráját érzékelve máris tudod, semleges jellemû. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját. [5 pontot használtál fel, van még 161.]

lm 5 17 mozogsz 5 17
Bevilágítva magad elõtt az utat, lassan lépkedsz. [2. PONT.] Halk, zümmögõ hangot hallasz, amint rálépsz az elõtted levõ kõlapra, majd a következõ pillanatban valami borzasztó szívóerõ tapad rád! Dermedten tapasztalod, hogy mágikus energiaforrásaid kimerültek (-107 varázspont). Meg-megtorpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. [5. PONT.] Egy vízionárt veszel észre magad elõtt. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Szikrázó energialény suhan feléd veszett gyorsasággal. Félreugrani próbálsz, de mozgásod szánalmas lassított felvételnek tûnik az élõ villámcsapással szemben. Tudatodat megacélozva, legyõzöd az illúzióvarázst! A következõ pillanatban már a valódi ellenfeled áll elõtted. Fegyvert váltasz: elõkapod a rövid kardot. Elszántan a másikra támadsz. {KCC:} Rövid karddal egy hatalmas csapással felmetszed a vízionár bal lábát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) {KCC:} Ezüsttõrrel teljesen átdöföd a vízionár testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A vízionár mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt. Felhasználva a kõkést, szereztél 2 vízionár szemet. 60 tapasztalati pontot kaptál. A falból egy kar áll ki. Valamire biztosan jó! Magabiztosan meghúzod. Kõ mozog kövön, ahogy az õsi mechanika mozgásba lendül. Vajon mi történik? Összeakadsz egy szõke hajú, barna szemû mutáns nõvel. Bõre mint a hold sápadt ezüstje. Mozgása könnyed, szinte már légies. Szemének izzó pillantása szinte átfúrja lelkedet... Tisztán érzed auráját: jellegtelen, mint minden semlegesé. Összeismerkedtek. Az õ neve Orsi. Bizalmas homlokérintésetek lehetõvé teszi, hogy a késõbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. Meleg kézfogás után elbúcsúztok. Percekkel késõbb is a különös találkozás hatása alatt állsz... de már nem vagy képes felidézni a részleteket. Folytatod az utat. [10. PONT.] Az út egy széles, tágas szobába torkollik. [17. PONT.] [40 pontot használtál fel, van még 121.]

flh 9 351 felt. lõfegyver haszn. 9 a 351. tárggyal
Ok, FLH 9 351 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 121.]


* 1. BP: elmormolod a 3. varázslatot
0 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 6 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 121.]

* 2. BP: használod a 163. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [5 pontot használtál fel, van még 116.] Elõveszed a kulacsodat, és csillapítod szomjadat. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 14, 19, 27. Kimerített a gyorsvágta. (-3 életerõ.) Etetési idõ! Megeteted a szörnyeidet. 4 kaját nyel le a törpemammut. Kissé nyúzott állapotban a mai fáradalmaktól, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelõ mértékben.) Elmúlt az erõpajzs I hatása. Elmúlt a hadiszerencse II hatása. Elmúlt a tulajdonságpajzs hatása.
Ebben a körben 116 pontod maradt, ebbõl a következõ körre 116 pontot vihetsz át. Kapsz még 409 pontot. A következõ körben tehát 525 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


ELENIOS TÜNDÖKLÕ SZOBRA (1587. TEREPTÁRGY)
Valami fura van a levegõben. A lágy szellõ elsöpri a vér szagát, és friss virágillat nyugtatja orrodat. Fegyvereidet lerakva felegyenesedsz, hogy megkeresd, honnan ered. Nem is olyan messze egy alakot látsz lágyan lengedezõ öltözékben, kékes fényben úszva, de mégsem vakítón. Egyáltalán nem bántja a szemed, ahogy ránézel. Közelebb lépve jobban szemügyre veszed a tökéletes, örök szépséget, Elenios tündöklõ szobrát.



KARAKTERLAP
Adam de Bier, egy szõke, tüsi hajú, kék szemû, bajuszos kobudera férfi vagy. Bõröd bronzként csillog. Raia korlátlan hatalmú fõpapja vagy. Az Acél Öklök (#9123) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 268. fordulód.

 Erõ:25 (26)  Szint:19  Merészség:6/5 Magasság:149 cm 
 IQ:28  Támadás:18  Agresszió:3 Testsúly:58 kg 
 Ügyesség:26  Védekezés:34  Menekülés:30 % Életkor:34/34 év 
 Egészség:28  Életpont:289/286  Jellem: jó (321) Tul. pont:
 Szerencse:37 (39)  Varázspont:324/0  Pénz:205 arany Kép. pont:-1 
 Tudatpont:14/0         EFejl:17 
Eddig összesen 1409 szörnyet (15 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 4054 TP-t kaptál. Jelenleg 344054 TP-d van. A következõ szinthez még 105946 TP szükséges. Trófeáid: ongóliant, borzalmas varkaudar, ekharion. A 264. fordulódban 803 arany került a bankszámládra. 851 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
  víziharc: 5/32   ökölvívás: 23/56 (+1%)   szúrófegyverek:18/13 (+7%)
  vágófegyverek: 21/18 (+18%)   ütõfegyverek: 4/77   lõfegyverek:18/80
  dobófegyverek: 21/70 (+10%)       

Feltételes fegyverváltás: rövid kard (#171) << raptor szablya (#482) << ököl (#28)
Feltételes lõfegyver használat: semmi (0 -8.); tolmokov-koktél (#351) (9 .); bumeráng (#249) (10 -15.); ubuk dobónyíl (#138) (16 -19.); mérg. ubuk dobónyíl (#188) (20 -); bumeráng (#249) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
  1. rejtõzködés: 42/45 (+14%)   2. nyomkövetés: 67/41 (+32%)   3. lopás:1/15
  4. mászás: 13/55 (+14%)   5. csapdakészítés: 16/70 (+5%)   6. csapdaészlelés:8/8 (+5%)
  7. gyógyítás: 31/53   8. titkosírás: 5/10   9. felderítés:17/34 (+25%)
  10. szörnyidomítás: 6/64   11. teológia: 26/11 (+8%)   12. taumaturgia:18/63 (+2%)
  13. szerencsejáték: 1/77   14. harcmûvészetek: 27/0   15. zene:9/51
  16. szörnyismeret: 12/18   17. zárnyitás: 1/0   18. vadászat:11/35
  19. bányászat: 21/84 (+30%)   20. úszás: 9/39   

FELTÉTELES PARANCSOK (még 10 lehet)
deus ex machinád 1 mezõre repítsen
totem 50% életpont alatt [gyógymógy (#5)]
segítesz max. 29 TVP-ért
ásol max. 24 TVP-ért
készítesz fáklyát (#36) (max. 8 darabot ), ubuk dobónyílat (#138) (max. 6 darabot )
elfogod sörényes ubukot (#89) fedett veremmel (#219)
mászol max. 150 TVP-ért
maradék TVP-dbõl az erõ (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 5, max: 12)
szintszívó (#96), autentikus vámpír (#154), óriás csontváz (#176), degradátor (#210), ongóliant (#159)
Barátságosság (aktív: 6, max: 12)
manifesztátor (#124), nukleáris cickány (#155), kardfogú fülemüle (#146), áeratikus hasnyák (#243), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP)tüskepajzs (#30, 4 VP)lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP)izomernyesztés (#33, 6 VP)varázsvédelem (#34, 8 VP)
tompítás (#40, 8 VP)mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP)városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
tükörpajzs (#101, 26 VP)familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP)auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP)gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)erõpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP)tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)védelem tûz ellen (#38, 12 VP)
vakító fény (#43, 7 VP)tisztítótûz (#44, 13 VP)gyóntatás (#56, 10 VP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP)tûzesõ (#61, 16 VP)éber vadászkutya (#62, 12 VP)
erõpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP)oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP)vasszervezet (#86, 8 VP)
rúnapukkasztás (#94, 0 VP)DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) 

JELENLEG RAJTAD LEVÕ AKTÍV VARÁZSLATOK
méregsemlegesítés (#14)   

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZÕ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
14. és magasabb szintûek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10)
lángcsóva (#31), izomernyesztés (#33)
Védekezõ varázslatok (aktív: 1, max: 10)
varázsvédelem (#34)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 13, max: 59 - védekezõ varázslatokkal együtt)
tisztítótûz (#44) >> férfiak (#998) tisztítótûz (#44) >> nõk (#999)
vakító fény (#43) >> semlegesek (#989) tûzesõ (#61) >> purifikátor (#157)
tûzesõ (#61) >> pszi elementál (#221) izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158)
izomernyesztés (#33) >> fémbontó szójer (#150) izomernyesztés (#33) >> óriás csontváz (#176)
tûzesõ (#61) >> Tguarkhan (#212)    
Feltételes védekezõ varázslatok (aktív: 13, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
varázsvédelem (#34) >> óriás csontváz (#176) varázsvédelem (#34) >> orgoró (#170)
varázsvédelem (#34) >> nõk (#999) varázsvédelem (#34) >> férfiak (#998)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
alpesi tehén (#91) (tejet ad) státusz: OK
törpemammut (#115) (málhás: +20 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Hozz létre vasércet mesterséges úton!
2.) Hozz oltáromhoz és mutass be 15 szopókövet, jelezve, hogy készen állsz eme undorító tárgyak elleni keresztes háborúra!
3.) Egy feladat, amit a többihez hasonlóan, örömmel fogsz végrehajtani. Áldozz számomra 9 szopókövet!

NÁLAD LÉVÕ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1 * fekete bõrcsizma (#247) 1 * gromak páncél (#270) 1 * jing-jang fejpánt (#556)
1   mászókarom (#78) 1 * sárga erõöv (#276) $1 * tankány karom ($237)
Fegyverek és lövedékek
1   bányászcsákány (#434) 2   bronzhegyû nyíl (#94) 1   bumeráng (#249)
2   csontpálca (#329) 1 * ezüsthegyû lándzsa (#324) 4 * ezüsttõr (#322)
2   kõkés (#6) 5   mérg. ubuk dobónyíl (#188) 3   nyílvesszõ (#108)
1   raptor szablya (#482) 1   rövid kard (#171) 2 + szigony (#389)
18 * tolmokov-koktél (#351) 4   ubuk dobónyíl (#138) 6   ubuk tüske (#131)
6   vas dobónyíl (#189)        
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
1 * Eldaran karkötõje (#373) 1   ezüst nyaklánc (#117) 1 * kristályrend (#545)
1 * nap szimbólum (#141) 1 * obszidián karkötõ (#229) 1 * smaragd védõgyûrû (#223)
1   umbatari karkötõ (#278)        
Eszközök, használati tárgyak, készletek
4   aranytû (#272) 1   ásó (#34) 1   bronzkulcs (#76)
3   csontkulcs (#74) 5 + deus ex machina (#1) 1   dobóháló (#221)
1   dorony duda (#235) 1   ezüst kulcs (#184) 5   fáklya (#36)
9   kaja (#2) 1 + karócsapda (#163) 3   kis vaskulcs (#40)
1   kötél (#92) 1   kulcskarika (#648) 1   márványkulcs (#245)
1   mászókampó (#165) 3   nagy bronzkulcs (#185) 1   smaragd kulcs (#241)
1   szeksztáns (#32) 6   szent jogar (#150) 2   távcsõ (#42)
2   vaskulcs (#183)        
Löttyök és porok, tartóstul
5   aranyló ugarhéj (#100) [üres, kapacitás: 50]
1   fûszertartó (#210) [üres, kapacitás: 5]
4   huhogó bibe (#332) [üres, kapacitás: 48]
4   kavadu iszák (#25) [üres, kapacitás: 40]
1   molluszk ház (#353) [üres, kapacitás: 6]
4   sullár hólyag (#168) [bennük 41 csepp spiritusz (#170), fér még: 39]
1   szent kehely (#257) [benne 10 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 0]
2   uzbány csõr (#169) [üres, kapacitás: 24]
2   vizestömlõ (#3) [üres, kapacitás: 40]
2   zöld üveg (#82) [bennük 17 csepp ragasztó (#83), fér még: 23]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
12   álompor (#396) 2   amniosz (#203) 2   aranytoll (#572)
30   drótszõr (#37) 4   elkarog szõr (#665) 6   fõnixtoll (#563)
1   galachmit (#310) 6   grifftojás (#179) 8   gyíkfû (#201)
$1   hebrencs állkapocs ($130) 14   kaktusztüske (#114) 2   kazmár gyökér (#205)
10   madártoll (#112) 5   mákrózsa virág (#56) 1   mocsári penke (#148)
1   mutáns csont (#331) 31   pirkit (#153) 36   polip szívóka (#391)
1   púderkõ (#119) 2   rájabõr (#404) 1   ramit kõ (#226)
$1   rézdarab ($70) 28   smirglilevél (#29) $2   szvó-ektoplazma ($151)
4   tükör (#43) $2   vízionár szem ($102)    

Összsúly: 58.16 kgMegterheltség: 70%
GYJ: Tetszõleges értékû tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 60 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
122 arany (#50) 1 gyöngymangó (#135) 7 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
2 álompor (#396) 1 aranytoll (#572) 1 hebrencs állkapocs (#130)
5 madártoll (#112) 5 mákrózsa virág (#56) 1 mocsári penke (#148)
3 pirkit (#153) 1 ramit kõ (#226) 1 rézdarab (#70)
1 szent jogar (#150) 2 szvó-ektoplazma (#151) 4 ubuk dobónyíl (#138)
2 vízionár szem (#102)        



E körben tett lépéseid térképe

(129,42) Chara-din rúnaköve, mûvészi porolit (#720), emberevõk (#119)
(129,43) vaskohó (#155), Sheran oltár, Chara-din monolitja (#534), mûvészi porolit (#720), világítótorony (#156)
(130,41) sziklafészek (#167), óriás griff (#105), griffõniksz (#106)
(130,44) õsi csatamezõ (#263), oltár, szent tölgyfa (#393), álomvirág (#395, belõle készíthetõ: #396), Sheran rúnaköve,
nukleáris cickány (#155), sírlidérc (#172), szintszívó (#96), óriás csontváz (#176), autentikus vámpír (#154)
(130,45) mûvészi porolit (#720), Fairlight oltár, Chara-din monolitja (#534), álomvirág (#395, belõle készíthetõ: #396),
régészeti lelõhely (#1208), kaffogó hebrencsek (#88)
(131,38) a 72. labirintus bejárata, púderszikla (#118, belõle készíthetõ: #119), olvasztókemence (#86), vaskohó (#155),
mûvészi porolit (#720), Sheran rúnaköve, Fairlight oltár, tündöklõ szobor (#1587), érclelõhely, Kivita hu Zat (3424.
kalandozó), vízionár (#66), Orsi (1513. kalandozó)
(131,39) mély szakadék (#154), Elenios oltár, oltár, olvasztókemence (#86), vaskohó (#155), mûvészi porolit (#720),
púpos burástya (#92), quwarg felderítõ (#299), érclelõhely, Vulaghar (5643. kalandozó)
(131,40) vadtrollok (#70), sziklafészek (#167), Chara-din monolitja (#534), mûvészi porolit (#720), fekete griff (#107),
aranygriff (#304), Magenta Junior (2603. kalandozó)

VÁLTOZÁSOK A TÚLÉLÕK FÖLDJÉN A LEGUTÓBBI FORDULÓD ÓTA...

* A KUT paranccsal csatamezõkön (s egyéb ehhez hasonló tereptárgyakon) való kutatáskor nem vont TVP-t a program a parancsvégi Feltételes Gyógyításokért. A hibát megszüntettük.


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.