Zaislo 26. fordulója
TÚLÉLÕK FÖLDJE | Betáplálva: 2005. jún. 29. 15h:20'
EZ A 72. JÁTÉKHETED, 26. FORDULÓD
73. játékheted kezdete: júl. 1.
A következõ fordulódat azonnal
betápláljuk, amint megkapjuk.
| KALANDOZÓ: #5518
SZÁMLA : XXXX
ZSETONOK : 605
Extra forduló: 15 |
|
ZAISLO KALANDJAI
5 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [99,82] koordinátán. Ez az idõ nem múlt el esemény nélkül: Találkozol egy rövid
aranyhajú, szürke szemû, bajuszos alakváltó férfivel. Bõre színe zöld. Õ Apa Tifusz a Jégmágusok Makker tréfamestere, ki
csak "A" betûs italt iszik. Érzékeled auráját: az õ jelleme is semleges. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból
elváltok. Az 1. napon összeakadsz egy hosszú õsz hajú, piros szemû mutáns nõvel. Elenios hittérítõje. Egy császári kesztyût,
egy gromak páncélt, egy kvazár sisakot, egy ritualista amulettet, egy smaragd védõgyûrût, egy szem szimbólumot, egy topáz
erényövet, egy umbatari karkötõt, egy varkaudar csizmát, egy zafír erõövet és egy zafír medalliont visel. Ruházatát egy
rõtmanó berzerker trófea, egy sötét gnóm trófea és egy pattanóböde trófea színesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye:
egy Fõnix. Jobb kezében egy mandibulakaszát, bal kezében egy rövid kardot tart. Egy tûzfõnix a hátasa. Tisztán érzed
auráját: jelleme jó, valószínûleg nem akar rosszat. Bemutatkoztok egymásnak. Az õ neve Kyra Morryster. Bizalmas
homlokérintésetek lehetõvé teszi, hogy a késõbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. Az Álomõrzõ a Béke jelét mutatja
kezével - érzed, ahogy téged is sosem érzett nyugalom száll meg. A másik barátságos viselkedése belõled is felszabadítja a
pozitív energiákat (+3 varázspont). Egy végsõ búcsú, aztán mindegyikõtök megy tovább. A 3. napon összefutsz Mezticcel.
Tharr követõje. Egy arany papi karkötõt, egy Eldaran karkötõjét, egy fekete bõrcsizmát, egy gromak páncélt, egy két kard
szimbólumot, egy lánckesztyût, egy örökkéval. topázát, egy rinóbõr övet, egy smaragd védõgyûrût, egy szerencsetalizmánt és
egy Tharr Keresztjét, egy vassisakot visel. Ruházatát egy sötét gnóm trófea, egy vérszomjas csüldõ trófea és egy dombi yeti
trófea színesíti. Jobb kezében egy mandibulakaszát, bal kezében egy rövid kardot tart. Lõfegyvere egy bumeráng.
Hátasállata egy spagulár! Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
A 3. napon unalomûzésként váratlan látogatót kapsz. Még idejében észreveszed, ezért meg tudod figyelni: egy kopasz, kék
szemû troll férfi. A bõre sötétebb az átlagosnál. Leah püspöke. Egy fekete bõrcsizmát, egy halálhozó talizmánt, egy
kígyóbõr kesztyût, egy koponya szimbólumot, egy obszidián karkötõt, egy rejtõköpenyt, egy sárga erõövet és egy vassisakot
visel. Ruházatát egy jégtroll trófea, egy részeg kalandozó trófea és egy miksziszi húsgólem trófea teszi egyedivé. Furcsa
jelvénye van: egy kasza. Jobb kezében egy troll dorongot, bal kezében egy rövid kardot tart. Lõfegyvere egy hosszú íj. Hátasa
egy idomított sullár. Számodra jól felismerhetõ a körülötte lebegõ láthatatlan aura: sötét, akárcsak a lelke. Rögtön látod,
hogy senki és semmi vagy az õ hatalmához képest. Semmi esélyed sem lenne harcban. Rettegve bújtál el. A 3. napon
összefutsz egy hosszú ezüsthajú, csillogó szemû mutáns férfival. Körszakálla és bajsza van. Bõre bronzként csillog. Egy
fekete bõrcsizmát, egy kígyóbõr kesztyût, egy örökkéval. rubinját, egy sárga erõövet és egy vassisakot, egy vasvértet visel.
Felszerelését egy púpos burástya trófea díszíti. Jobb kezében egy mandibulakaszát, bal kezében egy nagy vaspajzsot tart.
Lõfegyvere egy hosszú íj. Összebarátkoztok egymással. Az õ neve Lulu King. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a
további mentális kapcsolatot. Bye-bye-t és csocsit mondtok egymásnak, aztán továbbállsz. A 4. napon összefutsz
Petrimonddal. Raia bíborosa. Egy fekete bõrcsizmát, egy hatalom fülbevalóját, egy korinthai talizmánt, egy lánckesztyût,
egy nap szimbólumot, egy szirén köpenyét, egy umbatari karkötõt, egy vassisakot és egy vasvértet visel. Ruházatát egy
kardszárnyú pocok trófea, egy epokitféreg trófea és egy élõholt quwarg trófea díszíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja:
egy halványan vibráló nyunyónyûvõ vikócmajom. Jobb kezében egy varkaudar szablyát, bal kezében egy rövid kardot tart.
Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd trikornis. Elég egy mentális pillantás aurájára: jelleme jó, valószínûleg nem
akar rosszat. Sokkal jobban érzed magad, kisebb sérüléseid begyógyultak. (+7 életpont.) Egymásra mosolyogtok, híreket
cseréltek. A mentális kapcsolat megerõsítése után elbúcsúztok egymástól.
Találkozol egy hófehér, copfos hajú, égszínkék szemû ember férfival. Bõre mélykék színû. Hatalmas varázslónak látszik.
Jéghideg bizsergés lesz úrrá rajtad, mikor a közeledbe ér. Megismered. Õ a demokratikusan megválasztott dik... vezetõje a
Jégmágusok Szövetségének: Berogurgi Titusz! Ura Jégnek és Fagynak, Északi Szeleknek és a Kegyetlen hóviharoknak.
Jobb lesz vele vigyázni. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok. Találkozol egy hófehér, copfos hajú,
égszínkék szemû ember férfival. Bõre mélykék színû. Hatalmas varázslónak látszik. Jéghideg bizsergés lesz úrrá rajtad,
mikor a közeledbe ér. Megismered. Õ a demokratikusan megválasztott dik... vezetõje a Jégmágusok Szövetségének:
Berogurgi Titusz! Ura Jégnek és Fagynak, Északi Szeleknek és a Kegyetlen hóviharoknak. Jobb lesz vele vigyázni. Mentális
auráját felismered, színtelen semleges, mint Neked. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok. Az 5. napon
újból összeakadsz Lulu King. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerõsítése után
elbúcsúztok egymástól. Találkozol egy rövid aranyhajú, szürke szemû, bajuszos alakváltó férfivel. Bõre színe zöld. Õ Apa
Tifusz a Jégmágusok Makker tréfamestere, ki csak "A" betûs italt iszik. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga
útját.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetõen visszanyerted erõd egy részét. (+20 életerõ.)
Varázserõd regenerálódik. (+14 varázspont.)
* 1. KP: | használod az 1100. tárgyat
| Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhetõ. (+2 szerencse.) [0 pontot használtál fel, van még 194.]
a 122 2735 10 | átadod a 122. tárgyat a 2735. kalandozónak (10 darabot)
| Ok, sikeresen átadtál 10 dözmöng szivet Berogurgi Titusz részére. [0 pontot használtál fel, van még 194.]
a 264 2735 10 | átadod a 264. tárgyat a 2735. kalandozónak (10 darabot)
| Ok, sikeresen átadtál 10 remák szivet Berogurgi Titusz részére. [0 pontot használtál fel, van még 194.]
a 223 2735 1 | átadod a 223. tárgyat a 2735. kalandozónak (1 darabot)
| Ok, sikeresen átadtál 1 smaragd védõgyûrût Berogurgi Titusz részére. [0 pontot használtál fel, van még 194.]
h 1096 | használod az 1096. tárgyat
| Apró csókot lehelsz az aranyérmére, mielõtt a kútba hajítanád. Semmi nem történik... de aztán, néhány ákombákomot
veszel észre a kút padkáján. Egybeolvasva értelmes mondatnak tûnnek. Központi témájuk a bányászat. Végigböngészed, mi
az konkrétan, és lám, a szavak tudnak neked újat mondani. (Szakértelmed 14 százalékkal nõtt.) Kiül az öröm az arcodra,
hogy ismét nem kellett a csodák kútjában csalódnod. [3 pontot használtál fel, van még 191.]
h 1096 | használod az 1096. tárgyat
| Bal kézzel megpörgetsz a jobb tenyereden egy aranyérmét, majd a kútba hajítod. Felemelõ és egyben kavargó érzés lesz úrrá
rajtad, mely leginkább egy deus ex machina mûködésbe lépésére hasonlít. A vele járó gyógyulás maradandó: +4 életerõ.
Szerencsésnek érzed magad a történtekért. [3 pontot használtál fel, van még 188.]
h 1096 | használod az 1096. tárgyat
| Elegáns mozdulattal 1 aranyérmét hajítasz a kútba. Két botból összeeszkábált mankóra támaszkodó öregember tolakszik a
mögötted álló sorban. Valószínûleg õ is a csodák kútját akarja látni. Mielõtt téged is félrelökhetne, mint a többiekkel tette,
hátrafordulsz, és felveszed a legmorcabb arckifejezésedet. Aztán úgy döntesz, mégsem csinálsz mócsingot belõle, mint a
pusztában kóborló szörnyekbõl szoktál, hanem a szavak erejére hagyatkozol. Eltelik pár perc, mire sikerül az öreget
meggyõzni arról, hogy álljon a sor végére, a többiek is arra várnak, amire õ. A várakozó többiek pedig hálás tekintetükkel
köszönik meg, amit tettél. (+1 jóság.) Hálát rebegsz a kút irányába a megtörtént csodáért. [3 pontot használtál fel, van még
185.]
h 1096 | használod az 1096. tárgyat
| Bal kézzel megpörgetsz a jobb tenyereden egy aranyérmét, majd a kútba hajítod. A kút szelleme megjelenik elõtted.
Anyagtalan kezeit kinyújtja feléd, és fejed köré kulcsolja. Érzed, ahogyan kiadod magadból azt a rengeteg információt, amit
odabent õrzöl. Aztán a jelenség visszahúzódik, csupán egy hasznos információt hagyva hátra számodra: "Nem egy hõs
köszönhette a hírnevét annak, hogy ismerte az unkreációt. Ez egy a papi varázslatok közül." Mintha hallottad volna már
valahol ezt az információt, de azért megköszönöd, hogy most megerõsítettek benne. [3 pontot használtál fel, van még 182.]
h 1096 | használod az 1096. tárgyat
| Elõkotorsz 1 aranyat, és bedobod a kút belsejébe. Pont arra gondolsz, milyen jó is lenne tisztában lenni vele, mi a túlélés
Ghallán érvényes legfontosabb szabálya, amikor egy többször visszaverõdõ hang tölti be a levegõt: "Bizonyára nem véletlen,
hogy a tolvajok hátizsákjában mindig ott lapul egy Ssszissszenõ csizma." Vicces, hogy ezt pont így kellett megtudnod. Na de
pont ezért nevezik a csodák kútját csodák kútjának. [3 pontot használtál fel, van még 179.]
h 1096 | használod az 1096. tárgyat
| Kíváncsi kifejezést öltve arcodra, bedobsz 1 aranyérmét a kútba. Hirtelen megváltozik a környék. Magasan repülsz, a felhõk
felett, mint egy madár. Nocsak, most veszed észre, hogy szárnyaid is vannak. Letekintesz az alant elsuhanó tájra, a zöld,
füves mezõkre, a magasra felnyúló fenyõkre, melyek széles erdõt alkotnak, és az itt-ott feltûnõ tavakra, melyeket vékony
folyású patakok táplálnak... Hopsz, megint a kút elõtt vagy. Az imént átélt élmények hatása egyedülálló. 166 tapasztalati
pontot kaptál. Le sem tudod törölni az elégedett mosolyt az arcodról. [3 pontot használtál fel, van még 176.]
h 1096 | használod az 1096. tárgyat
| Apró csókot lehelsz az aranyérmére, mielõtt a kútba hajítanád. Egy orbitális erõ ragad meg, és fejjel elõre a kút belsejébe
ránt. Ott keresztbe-kasul mágikus fonalak húzódnak, te pedig látomásszerûen lebegsz közöttük. Találomra megragadsz
egyet, és mielõtt még újra a kút padkájánál állva találhatnád magad, feltárul elõtted az imént kiválasztott információ:
"Gránitvállú Draenar boltjának raktáraiban még 16 réz masszariasztót találhat az élelmes vásárló." Agyad hátsó zugába
rejted a hallottakat. Majd ha szükség lesz rá, bõvebben foglalkozol vele. [3 pontot használtál fel, van még 173.]
h 1096 | használod az 1096. tárgyat
| A kút üreges belsejébe hajítasz 1 aranyérmét, majd izgalomteljes bizonytalanságban várod, hogy csörömpölve elérje a kút
alját. Édesanyád képe jelenik meg a kút felett. Csupán egy arc, de egyértelmû, hogy azé a régen szeretett teremtményé.
Mielõtt még rövid itt tartózkodása véget érne, artikuláltan ejti számodra a szavakat: "Kõsisakos Bergin boltjának
raktáraiban még 1 nagy vaspajzsot találhat az élelmes vásárló." Hát ezt nem felejted el egyhamar. Fontos információ! [3
pontot használtál fel, van még 170.]
h 1096 | használod az 1096. tárgyat
| Elõkotorsz 1 aranyat, és bedobod a kút belsejébe. Néhány pillanat telik el csupán, amikor észreveszed, hogy újabb
gondolatok merültek fel benned a rejtõzködés kapcsán. (Szakértelmed 13 százalékkal nõtt.) A sok gyakorlás növelte
tudásodat (+1 rejtõzködés). Szerencsésnek érzed magad a történtekért. [3 pontot használtál fel, van még 167.]
h 1096 | használod az 1096. tárgyat
| A kút üreges belsejébe hajítasz 1 aranyérmét, majd izgalomteljes bizonytalanságban várod, hogy csörömpölve elérje a kút
alját. Tested parányit ugyan, de megváltozik. (+1 max. ÉP.) Le sem tudod törölni az elégedett mosolyt az arcodról. [3
pontot használtál fel, van még 164.]
h 1096 | használod az 1096. tárgyat
| Elõkotorsz 1 aranyat, és bedobod a kút belsejébe. Egy sárkány bújik ki a kútból. Ijedten megremegsz, már nincs idõ
védekezni. A lény viszont békés jószágnak tûnik, és úgy néz ki nem is marad sokáig. Elképedve figyeled, ahogy apró
tûzcsóvákat böfögõ száját egy értelmes mondat hagyja el, mielõtt még a jelenés végképp semmivé foszlana: "Létezik egy
tárgy, ami a pásztorbot nevet kapta. Ez egy ütõfegyver, ami 78 hüvelyk hosszú, anyaga pedig 2 kilót nyom." Hát ezt nem
felejted el egyhamar. Fontos információ! [3 pontot használtál fel, van még 161.]
h 1096 | használod az 1096. tárgyat
| Kíváncsi kifejezést öltve arcodra, bedobsz 1 aranyérmét a kútba. Hirtelen gyógyító fuvallat söpör végig a testeden, ami olyan
hatással van rád, mintha egy vadászgörény bal szemét nyalogattad volna fél órán keresztül. Gyógyultál 3 életerõpontot.
Remek hangulatba kerülsz, és gyors imát mormolsz a megtörtént eseményekért. [3 pontot használtál fel, van még 158.]
h 1096 | használod az 1096. tárgyat
| A behajított aranyérme visszhangozva ütõdik a kút belsõ falának. A világ hirtelen változik meg körülötted. Magadat látod
öregen, gyerekeid társaságában, amint egy tanyán, visszavonulva élsz. Az istállóban egy gnóm szolgáló vigyáz a lovakra,
unokáidat egy sunyi árnymanó szórakoztatja HKK kártyatrükkökkel... Aztán a látomás eltûnik, a kút szelleme pedig nyájas
hangon megszólít. Azt kérdi, mit szeretnél tudni. Nos, valami okosat kellene kérdezni. A kimondatlan kérdésedre a szellem
elnyújtott hangon válaszol, mielõtt még eltûnne. "Ahelyett, hogy elfutnál a sötét motyogó elõl, próbáld meg a ködös
ektoplazmáját támadni. Ez biztos beválik!" Hihetetlen, hogy ezt pont így kell megtudnod. Na de ha már így alakult,
elégedett vagy a hallottakkal. [3 pontot használtál fel, van még 155.]
h 1096 | használod az 1096. tárgyat
| A behajított aranyérme visszhangozva ütõdik a kút belsõ falának. Belenézel a kút belsejébe. A messzi távolban fodrozódó
víztükör furcsa alakzatoknak ad otthont, melyek egyre jobban kitisztulnak, hogy végül egy épkézláb mondattá álljanak
össze: "Elárulom, hogy a drónkeselyû számára az a legfájdalmasabb, amikor a tollas testét támadják." Ennél izgalmasabb
dologról nem is hallhattál volna. Majd jobban oda kell rá figyelned, amikor a jövõdet tervezed. [3 pontot használtál fel, van
még 152.]
m 6 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra
| [98,82] Síkság, továbbra is csak síkság. Megérezve a magas fûbõl érzõdõ szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Gyorsan
lelapulsz a fûbe, mielõtt az ellenfeled észrevehetne. Miután sikerült elbújnod, kíváncsi leszel. Elõvigyázatosan kinézel
rejtekedbõl. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy karmos tankány. Amikor elhal a zaj, elõmászol. Oldalt pillantva,
meglátsz egy rát-fát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Elenios hívei emelték.
Felfedeztél egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetõen Chara-din rúnaköve. Ahogy cammogsz,
egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyûjtesz 1 álomport. Egy quwarg mozdul a földön.
Megtaposod, majd megtörlöd a talpad. 1 tapasztalati pontot kaptál. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a
rejtõzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy törpemammut. Már
éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Fegyvert váltasz: elõkapod a mandibulakaszát. Meglengetve a mandibulakaszát a másikra támadsz. Mandibulakaszával
végigvagdosod a törpemammut ormányát. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) Mellkasodba bök a törpemammut
néhányszor agyarával! (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris
rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Mandibulakaszával kissé megkarcolod a
törpemammut testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy megvágod a törpemammut jobb hátsó
lábát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Beléd öklel a törpemammut! jobb karodat és kezedet találja el. (2 támadástól 6
életpontot vesztesz.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Ellenfeled elmenekül.
Alaposan körülnézel a földön. Kicsit régi (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 1 hetes
emberi nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek keletre vezetnek.
(Továbbmész...) [97,82] Síkság, továbbra is csak síkság. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtõzködésben, ezért
rögtön kiszúrod. Egy proteinfecske közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erõsebb, elmosolyodsz. Nem tetszik a szörny képe.
Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a proteinfecske tollas testét. (2
támadással 24 életpontot sebezve.) Rövid karddal súrolod a proteinfecske farkát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.)
Csõrével a proteinfecske belemar kézfejedbe. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A proteinfecske néhányszor belevágja
karmát a jobb válladba. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a proteinfecske
testét. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy megvágod a proteinfecske bal oldalát. (1 támadással 3
életpontot sebezve.) A proteinfecske csõre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. A proteinfecske néhányszor belevágja
karmát a bal válladba. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltûnik a
színrõl.
Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Fairlight híveié. Eszel valamit. (-1 kaja.) Öreg nyomkövetõként körbeszaglászol. Nem
túl friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek keletre. Egyszercsak megpillantod egy hollófekete hajú, izzóan vörös szemû
ember férfi táborát. Bõre teljesen fehér! Dornodon fõpapja. Egy viharvert acélsisakot, egy jobb napokat látott, sötét színû
köpönyeget, s egy rangjelzésekkel teli, fekete egyenruhát hord. Harcokban megkopott, de nagy gondossággal karbantartott
fegyverzetet visel, amit néhány különös, ryuku eredetûnek tûnõ relikvia díszít. Rangja a Kompániában: õrjáratvezetõ.
Ruházatát egy ongóliant trófea, egy acélkolosszus trófea és egy orbitális mackósajt trófea ékesíti. Jelet látsz a ruhájára
festve: csaták viharától tépett lobogó. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd mutáns pók. Számodra jól felismerhetõ
a körülötte lebegõ láthatatlan aura: sötét, jelezve, hogy a másik gonosz. Erõsnek, nagy hatalmúnak látszik - nincs értelme
leöletni magadat vele. Nagy ívben elkerülöd a táborhelyét, mielõtt még felfigyelne rád.
(Továbbmész...) [96,82] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Az apróbb rovarok
ijedten szaladnak szét a lábad elõl. Látsz egy oltárt. Raia hívei emelték. [30 pontot használtál fel, van még 122.]
m 6 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra
| [95,82] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Találsz egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már
látod, hogy ez valószínûleg Raia rúnaköve. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad elõtt egy oltárt. Raia híveié.
Észreveszel egy szent tölgyfát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy álomvirágot. Épp
virágzik! Begyûjtesz 1 álomport. A fû zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtetõ szörnyet. Már távolról sem tûnik
túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy törpemammut. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Fegyvert váltasz: elõkapod a mandibulakaszát. Elszántan a másikra támadsz. Mandibulakaszával megvagdalod a
törpemammut testét. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) Beléd öklel a törpemammut! bal karodat és kezedet találja el.
(2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Patájával a törpemammut többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 8 életpontot
vesztesz.) Úgy döntesz, ebbõl elég volt. Menekülésben mindig is profi voltál. Szinte lángol a lábad alatt a talaj, ahogy
távolodsz legyõzõdtõl.
Némi melóval hozzáférsz egy nagyobb tõrvirág édes gyökeréhez. (+1 kaja.) Oppsz, itt járt már valaki! Nem túl friss (kb. 1
hetes) mutáns nyomok vezetnek északkeletre.
(Továbbmész...) [94,82] Magasabb területen vagy, dombokkal tarkítva. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt oltárt.
A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy
vaskohót. Jóízûen falatozol. (-1 kaja.)
(Továbbmész...) [93,82] Egyre meredekebbek a dombok, többet kell mászni. Ez már alacsonyhegység. Találsz egy vaskohót.
Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy világítótornyot. Észreveszel egy oltárt. Valamilyen ismeretlen
istené lehet. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élõlényt. Megpróbálsz néhány hegyi kecske mögött meglapulni.
Szerencsére sikerült észrevétlennek maradnod. Kiváncsian kinézel, mi is zavarta meg nyugalmadat. Azonnal rájössz, hogy
egy vadtroll ijesztett meg. A szörny távoztával elõkerülsz búvóhelyedrõl. [30 pontot használtál fel, van még 92.]
m 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra
| [92,82] Az igazi hegyek végképp eltûnnek, dombvidéken vagy. Az óriási vonulatokból álló Szürke hegyek nyugati lábaihoz
értél. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbrõl: találtál egy oltárt. Számodra
ismeretlen istené. Észreveszel egy vaskohót. Oldalt pillantva, meglátsz egy Chara-din monolitját. Egy ormánygõte sántikál
oda hozzád. Egy tüske fúródott a talpába, és már alig tud járni. Ahhoz, hogy kihúzd a tüskét a talpából, 3 TVP-t kell
elköltened (29. jellempróba). Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.)
(Továbbmész...) [91,82] A buckák mögötted maradnak, síkságon vagy. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy
amniosz-fát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Sheran hívõi építették. Egy
szederbokrot találtál, megtöltöd az elemózsiás zsákodat. (+1 kaja.) [20 pontot használtál fel, van még 72.]
Több pontod maradt, mint amennyit a következõ körre át tudsz vinni. Ebbõl automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz /
élelmet szerzel.
gy 30 | gyógyítás 30 pontért
| Már többször megfigyelted, hogy a kérõdzõ alpesi tehenek milyen egészségesek. Megpróbálod utánozni õket. Egy halk
böffentés, kicsi pihenõ, majd nyelsz. Negyedórányi ismétlés után valóban másnak látod a világot. (+18 életerõ.) [30 pontot
használtál fel, van még 42.]
gy 12 | gyógyítás 12 pontért
| Már a nagyapád is tudta, hogy ha egy pontosan két napja döglött vadászgörény balszemét képes vagy egy félórán át
szopogatni, az többet ér, mint a falu gyógymágusa. Az egész csak gyomor kérdése. Szerencsédre éppen meglátsz egy
megfelelõnek látszó dögöt, és a gyomrod is rendben van. (+4 életerõ.) [12 pontot használtál fel, van még 30.]
Ráébredsz, hogy lehetséges lenne még egy speciális Közös Tudat létrehozása is. (ld. enc.) Szomjadat csillapítod, a
kulacsodból kortyolva. Kissé nyúzott állapotban a mai fáradalmaktól, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Betakaródzva,
gyorsan álomba merülsz. Elmúlt a hadiszerencse II hatása.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebbõl a következõ körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 165 pontot. A következõ körben
tehát 195 pontot költhetsz el.
SPECIÁLIS KÖZÖS TUDAT
Arra, hogy kik lehetnek a szövetség tagjai, bizonyos megkötések adhatók. Az ilyen speciális feltételekkel alapított Közös
Tudat további elõnyökkel jár, de nyilvánvaló, hogy a megfelelõ személyek egybegyûjtése is jóval nehezebb, és a tagság is
jóval kötöttebb.
Feltételek lehetnek: 1. Minden tagnak ugyanolyan fajúnak kell lennie. (pl. egy, a konvenciókhoz ragaszkodó törzsi
szervezet.) 2. Minden tagnak ugyanolyan jellemûnek kell lennie. (pl. egy demokratikus, de azért bizonyos erkölcsi
követelményeket támasztó szervezet.) 3. Minden tagnak ugyanolyan vallásúnak kell lennie. (pl. egy szigorú, hierarchikus
vallási szervezet.) Feltétel, hogy a tag már szentelt oltárt.
Amikor a Közös Tudat megalakult, és a tagság a fenti feltételek közül valamelyiknek megfelel, akkor a vezetõ a csoport
adatainak megadásakor kérheti (nem kötelezõ), hogy a szövetség egy Speciális Közös Tudat legyen. Ez egyben azt is jelenti,
hogy az alapító tagok közül csak azok maradnak bent, akik a feltételnek megfelelnek - ha ezek száma hétnél kevesebb, vagy
nincs köztük a vezetõ, a csoport nem lesz Spec. K.T. Ugyanez igaz az új tagokra is, csak akkor léphetnek be, ha a feltételnek
megfelelnek, és ha a meglévõ tagok közül bármelyik jellemváltozás vagy más okból nem felel meg tovább, automatikusan
kiválik a csoportból.
Legfeljebb egy feltétel választható (mivel pl. a Raia hívõ gnómok köre valószínûleg túl szûk lenne ahhoz, hogy egy adott
területen belül életképes csoportot tudjanak alakítani).
Természetes, hogy a csoport vezetõje a fenti hivatalos feltételek mellett/helyett sajátokat is kitalálhat (minden tag legyen
legalább 10. szintû, mindenkinek legyen bronzpáncélja, stb.) a jobb szerepjáték érdekében. Ezeket azonban a számítógép
nem fogja ellenõrizni, betartatásuk egyedül a vezetõ feladata, külön elõnyöket a csoport számára nem jelentenek.
|
KARAKTERLAP |
Zaislo, egy vörös, hosszú hajú, zöld szemû kobudera férfi vagy. Fekete a bõröd. Ez a 26. fordulód.
Erõ: | 17 (20) | | Szint: | 9 | | Merészség: | 5/5 | | Magasság: | 143 cm |
IQ: | 24 | | Támadás: | 8 | | Agresszió: | 3 | | Testsúly: | 56 kg |
Ügyesség: | 14 | | Védekezés: | 19 | | Menekülés: | 30 % | | Életkor: | 1/1 év |
Egészség: | 16 | | Életpont: | 119/56 | | Jellem: | semleges | | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 18 | | Varázspont: | 68/59 | | Pénz: | 90 arany | | Kép. pont: | 0 |
| | | Pszi pont: | 42/42 | | | | | | |
|
Eddig összesen 48 szörnyet öltél meg. Ebben a fordulóban 167 TP-t kaptál. Jelenleg 9436 TP-d van. A következõ szinthez még 2564 TP szükséges. Trófeáid: uzbány, orgyilkos, karmazsin huhogó.
HARCI ISMERETEK |
| víziharc: | 1 | | ökölvívás: | 6 | | szúrófegyverek: | 1 |
vágófegyverek: | 8 | | lõfegyverek: | 1 | | dobófegyverek: | 1 |
|
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << mandibulakasza (#127) |
Feltételes lõfegyver használat: semmi (0 .); rézgolyó (#343) (1 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
|
EGYÉB ISMERETEK |
| 1. rejtõzködés: | 6 (+1) | | 2. nyomkövetés: | 3 | | 3. lopás: | 1 |
4. mászás: | 1 | | 5. csapdakészítés: | 1 | | 6. csapdaészlelés: | 1 |
7. gyógyítás: | 6 | | 8. titkosírás: | 1 | | 9. felderítés: | 1 |
10. szörnyidomítás: | 1 | | 11. taumaturgia: | 2 | | 12. szerencsejáték: | 1 |
13. versengés: | 1 | | 14. harcmûvészetek: | 1 | | 15. szörnyismeret: | 1 |
16. pszi: | 7 | | 17. zárnyitás: | 1 | | 18. vadászat: | 3 |
19. vitalitás: | 1 | | 20. bányászat: | 2 | | 21. fõzés: | 2 |
|
FELTÉTELES PARANCSOK |
deus ex machinád 8 mezõre repítsen |
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 12) |
palotaõr (#134) (csak egyszer), udvari mágus (#142) (csak egyszer) |
|
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID |
Varázslói varázslataid | energiatüskék (#29, 5 VP) | | |
Pszi képességeid | pszi-ernyõ (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | |
|
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZÕ VARÁZSLATOK LISTÁJA |
Feltételes varázslat-használat |
1. és magasabb szintûek ellen |
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) |
energiatüskék (#29) |
|
NÁLAD LÉVÕ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) |
Páncélok és pajzsok |
1 | * | elit csatavért (#295) | 1 | * | kvazár sisak (#266) | 1 | | mászókarom (#78) |
2 | | nagy vaspajzs (#161) | 1 | | ryuku köpeny (#693) | 1 | * | tankány karom (#237) |
1 | | varkaudar csizma (#317) | 1 | * | zafír erõöv (#397) | 1 | * | zangrozi csizma (#451) |
Fegyverek és lövedékek |
1 | | kõkalapács (#13) | 1 | | mandibulakasza (#127) | 1 | * | moa stuki (#413) |
1 | | orgyilkos tõr (#225) | 3 | | rézgolyó (#343) | 1 | * | rövid kard (#171) |
1 | | varkaudar szablya (#516) | $1 | | vashegyû nyíl ($176) | | | |
Ékszerek és egyéb csecsebecsék |
1 | | denevér szimbólum (#140) | 1 | | ezüst nyaklánc (#117) | 1 | | koponya szimbólum (#139) |
1 | * | regeneráló gyûrû (#254) | 1 | | virág szimbólum (#143) | | | |
Eszközök, használati tárgyak, készletek |
4 | | aranypikkely (#415) | 1 | | bronzkulcs (#76) | 1 | | csontkulcs (#74) |
1 | | deus ex machina (#1) | 1 | | Éjmágus tükre (#1100) | 1 | | ezüst kulcs (#184) |
11 | | fáklya (#36) | 10 | | fûszerkeverék (#1170) | 13 | | kaja (#2) |
1 | | kötél (#92) | 1 | | megbûvölt utazóláda (#1218) | 1 | | nagy bronzkulcs (#185) |
1 | | ork csodaszer (#1228) | 1 | | Rodger kezdõ üstje (#1167) | 1 | | szeksztáns (#32) |
Löttyök és porok, tartóstul |
2 | | fûszertartó (#210) | [üres, kapacitás: 10] |
1 | | huhogó bibe (#332) | [üres, kapacitás: 12] |
12 | | uzbány csõr (#169) | [üres, kapacitás: 144] |
1 | | vizestömlõ (#3) | [benne 10 korty víz (#27), fér még: 10] |
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok |
1 | | acélpengõke (#231) | 8 | | álompor (#396) | 20 | | amniosz (#203) |
6 | | fõnixtoll (#563) | 1 | | gyöngymangó (#135) | 1 | | hebrencs állkapocs (#130) |
1 | | kazmár gyökér (#205) | 2 | | madártoll (#112) | 1 | | móri gyümölcs (#116) |
2 | | nektoraf faggyú (#667) | 1 | | óndarab (#85) | 3 | | pirkit (#153) |
49 | | rézdarab (#70) | 4 | | rozmárfog (#1069) | 6 | | sallank karom (#128) |
1 | | tükör (#43) | 1 | | vasérc (#152) | | | |
|
Összsúly: 60.76 kg | Megterheltség: 94% |
GYJ: Tetszõleges értékû tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. |
|
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... |
14 | | arany (#50) | 10 | | dözmöng szív (#122) | 1 | | kaja (#2) |
10 | | remák szív (#264) | 1 | | smaragd védõgyûrû (#223) | 3 | | víz (#27) |
|
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... |
2 | | álompor (#396) | | | | | | |
|
|
E körben tett lépéseid térképe |
|
(91,82) amniosz-fa (#202, belõle készíthetõ: #203), Sheran oltár
(92,82) oltár, vaskohó (#155), Chara-din monolitja (#534), 29. jellempróba
(93,82) vaskohó (#155), világítótorony (#156), oltár, vadtrollok (#70)
(94,82) oltár, vaskohó (#155)
(95,82) Raia rúnaköve, Raia oltár, szent tölgyfa (#393), álomvirág (#395, belõle készíthetõ: #396), törpemammut (#115)
(96,82) Raia oltár
(97,82) proteinfecske (#139), Fairlight oltár, egy ember férfi
(98,82) karmos tankány (#137), rát-fa (#77, belõle készíthetõ: #69), Elenios oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve,
álomvirág (#395, belõle készíthetõ: #396), törpemammut (#115)
|