Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2018. okt. 2. 12h:02' EZ A 862. JÁTÉKHETED, 259. FORDULÓD 863. játékheted kezdete: okt. 4. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 31 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3798 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: hh 1133 841 1253 | használod az 1133. tárgyat a 841. tárgyat az 1253. tárgyat |
* 2. KP: vv 71 26 28 | elmormolod a 71. varázslatot a 26. varázslatot a 28. varázslatot |
* 3. KP: vv 165 182 188 | elmormolod a 165. varázslatot a 182. varázslatot a 188. varázslatot |
* 4. KP: vv 90 220 224 | elmormolod a 90. varázslatot a 220. varázslatot a 224. varázslatot |
* 5. KP: vv 12 178 53 | elmormolod a 12. varázslatot a 178. varázslatot az 53. varázslatot |
* 6. KP: le 253 0 0 | leveszed/lerakod a 253. tárgyat |
* 7. KP: kf 287 0 0 | kézbeveszed/felveszed a 287. tárgyat |
* 8. KP: bb 347 0 0 | beraksz a bankba a 347. tárgyat |
ek 116 70 58 | t. energia kisütése: 116 70 58 |
ek 429 | t. energia kisütése: 429 |
hu 451 185 268 | hulladék: 451 185 268 |
bb 152 522 328 | beraksz a bankba a 152. tárgyat (522 darabot) |
h 504 | használod az 504. tárgyat |
le 1653 | leveszed/lerakod az 1653. tárgyat |
kf 813 | kézbeveszed/felveszed a 813. tárgyat |
vv 364 | elmormolod a 364. varázslatot |
v 1 999 | elmormolod az 1. varázslatot |
h 1184 28 | használod az 1184. tárgyat |
h 1228 5 | használod az 1228. tárgyat |
vps 100 | VP spórolása: 100 |
tps 20 | TVP spórolása: 20 pontért |
lm 47 5 5 | mozogsz 47 5 5 |
lm 5 5 5 | mozogsz 5 5 5 |
vv 109 | elmormolod a 109. varázslatot |
ek 541 50 | t. energia kisütése: 541 50 |
ek 40 15 | t. energia kisütése: 40 15 |
m 2 3 4 | mozogsz keletre, délkeletre, délre |
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy méregfelhő II. 101 életpontot vesztettél. Hányni kezdesz (-16 támadás). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Lecsillapítod légzésed, felkészülve Muo-Tie Nyugalmának bevetésére. Elrepül 7 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod az ősdentor testét. (7 támadással 263 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az ősdentor fejét. (7 támadással 561 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+113 életerő). Ököllel épp hogy eltalálod az ősdentor testét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Az ősdentor néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 45 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. Ellenfeled méregfelhő II varázslatot lő rád. 97 életpontot vesztettél. Az ősdentor összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 dentor bőrt. 5 506 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 859, sebződés: 243, gyógyulás: 132, összesen: -111 ÉP}
Elszántan ellenfeledre rohansz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a bolyongó lidérc áttetsző testét. (6 támadással 383 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+77 életerő). Ököllel épp hogy eltalálod a bolyongó lidérc nyakát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A bolyongó lidérc többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 36 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Felizzik egy védőkristály, és megvéd az ártó hatástól. A bolyongó lidérc összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. 3 459 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 400, sebződés: 36, gyógyulás: 91, összesen: +55 ÉP}
Teli erőből ezüstshurikent dobsz az ellenfeledre. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 3 ezüstshuriken. Alaposan megsorozod az animált hókutya farkát. (3 támadással 119 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az animált hókutya jobb oldalát. (5 támadással 411 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+83 életerő). Ököllel gyengén megütöd az animált hókutya élőholt csontjait. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Az animált hókutya kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 59 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) A hideg átjárjai tagjaid (-7 védettség). Karmával néhányszor az animált hókutya megcsapja a fejedet. (2 támadástól 48 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) Végtagjaid lefagynak (-7 védettség). Véres nyál csordul ki az animált hókutya száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 hókutya nyakörv [hókutya nyakörv ládikóba-> (185,60)-> 10 arany, -2 ÉP]. 3 922 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 564, sebződés: 109, gyógyulás: 114, összesen: +5 ÉP}
(Továbbmész...) [191,61] A sík vidéket bozótos váltja fel. Nem messze tőled három szarka veszekszik valami fénylő kavicsdarabon. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Úgy gondolod, hogy a közeledő kputtyintó csalán nem jelenthet komoly veszélyt. {támadása: 49.} Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Hogy pontosabban célozhass, Muo-Tie Nyugalmának technikáját alkalmazod. Elrepül 7 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a kputtyintó csalán testét. (7 támadással 158 életpontot sebezve.) Ajjaj! A szörny kputtyintott egyet! Haha, micsoda mázli! Ezt megúsztad. Elszántan a másikra ugrasz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a kputtyintó csalán ragacsos virágát. (6 támadással 385 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+78 életerő). Ököllel meghorzsolod a kputtyintó csalán egyik csápját. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A kputtyintó csalán csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a zöld üveget, szereztél 7 csepp ragasztót. 3 579 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 562, sebződés: 26, gyógyulás: 90, összesen: +64 ÉP}
(Továbbmész...) [191,62] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy ezoterikus mardel. {támadása: 42.} Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
Teli erőből ezüstshurikent dobsz az ellenfeledre. Lecsillapítod légzésed, felkészülve Muo-Tie Nyugalmának bevetésére. Elrepül 2 ezüstshuriken. Pár lövedéked átjárja az ezoterikus mardel szőrös testét. (2 támadással 70 életpontot sebezve.) A lény koncentrál egy hangyányit. Egy pillanatra elködösödik az elméd, de aztán lerázod a szörny pszi tapogatódzását. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az ezoterikus mardel testét. (2 támadással 208 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+42 életerő). Megelőző ütés! Ököllel megcsapod az ezoterikus mardel testét. (1 támadással 57 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az ezoterikus mardel, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Az ezoterikus mardel szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 10 drótszőrt. [drótszőr ládikóba-> (185,60)-> 20 arany, -2 ÉP] 2 125 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 335, sebződés: 12, gyógyulás: 58, összesen: +46 ÉP}
Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Megszáll a Muo-Tie féle nyugalom. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Becsapódva, megdöfi a zombi mester foszladozó testét. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a zombi mester testét. (4 támadással 339 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+68 életerő). Megelőző ütés! Ököllel megcsapod a zombi mester testét. (1 támadással 61 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). A zombi mester csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 32 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A zombi mester összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 117 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 438, sebződés: 32, gyógyulás: 90, összesen: +58 ÉP}
m 2 4 2 | mozogsz keletre, délre, keletre |
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Lecsillapítod légzésed, felkészülve Muo-Tie Nyugalmának bevetésére. Elrepül 7 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a q. rohamosztagos bal középső lábát. (7 támadással 240 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. {CSTT:} Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a q. rohamosztagos testét. (7 támadással 610 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+123 életerő). Ököllel csak érinted a q. rohamosztagos testét. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Hiába próbálsz hátrálni, a 12 q. rohamosztagos többször is megmar! (12 támadástól 79 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +16 ÉP.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. A 12 q. rohamosztagos összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 736 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 888, sebződés: 79, gyógyulás: 149, összesen: +70 ÉP}
(Továbbmész...) [192,63] A bokrok megritkulnak, árnyékba vonja őket az új terep, a ritka erdő. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Egy kultúrmasztodon nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. {max. életpontja: 447-466.} Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Ezüstshurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 2 ezüstshuriken. Több lövedéked átfúrja a kultúrmasztodon ormányát. (2 támadással 72 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a kultúrmasztodon jobb első lábát. (5 támadással 444 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+89 életerő). Ököllel súrolod a kultúrmasztodon jobb oldalát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Mellkasodba bök a kultúrmasztodon néhányszor agyarával! (2 támadástól 35 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A kultúrmasztodon rúgásaival megsorozza a bal lábadat. (2 támadástól 62 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 14 kaját. 3 596 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 536, sebződés: 97, gyógyulás: 116, összesen: +19 ÉP}
(Továbbmész...) [193,63] Az erdőt bozótos vidék váltja fel. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy gumifát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy borkonyó cserjét. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Tharr hívői építették. Egy öreg törpét pillantasz meg, amint nagyban ás. Kérdésedre mogorván azt válaszolja, hogy kincset keres, de egyedül eléggé nehezen boldogul. Ha segíteni akarsz rajta, 30 TVP-t kell elköltened (24. jellempróba). Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy fekete kaktuszt. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Rhiannon orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Egy ezoterikus mardel közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. {védettsége: 34 szúró, 34 vágó, 34 ütő ellen.} Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Ezüstshurikent küldesz ellenfeled felé. Lecsillapítod légzésed, felkészülve Muo-Tie Nyugalmának bevetésére. Elrepül 2 ezüstshuriken. Alaposan megsorozod az ezoterikus mardel bal hátsó lábát. (2 támadással 76 életpontot sebezve.) A lény koncentrál egy hangyányit. Egy pillanatra elködösödik az elméd, de aztán lerázod a szörny pszi tapogatódzását. Elszántan ellenfeledre rohansz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az ezoterikus mardel bal oldalát. (3 támadással 246 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+50 életerő). Ököllel megütöd az ezoterikus mardel jobb első lábát. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az ezoterikus mardel, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Az ezoterikus mardel összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 8 drótszőrt. [drótszőr ládikóba-> (185,60)-> 16 arany, -2 ÉP] 2 077 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 358, sebződés: 19, gyógyulás: 64, összesen: +45 ÉP}
Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 7 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a kputtyintó csalán húsos levelét. (7 támadással 163 életpontot sebezve.) A szörny irtózatosat kputtyint. Egy pillanatig megdermedsz, de aztán megnyugodva látod, hogy megúsztad a borzalmas kputtyintást. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. A helyzet alkalmas egy Sziklaököl támadás bevitelére! Ököllel többször kegyetlenül megütöd a kputtyintó csalán húsos levelét. (6 támadással 421 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+51 életerő). Ököllel épp hogy eltalálod a kputtyintó csalán testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Csápjaival a kputtyintó csalán lecsap a jobb karodra. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Testedbe bénító méreg áramlik! (-7 támadás.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a zöld üveget, szereztél 6 csepp ragasztót. 3 897 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 604, sebződés: 39, gyógyulás: 63, összesen: +24 ÉP}
m 5 5 6 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra, nyugatra |
Ezüstshurikent küldesz ellenfeled felé. Lecsillapítod légzésed, felkészülve Muo-Tie Nyugalmának bevetésére. Elrepül 2 ezüstshuriken. Pár lövedéked átjárja a quwarg harcos torát. (2 támadással 60 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg harcos potrohát. (3 támadással 258 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Ököllel megcsapod a quwarg harcos jobb oldalát. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Hiába próbálsz hátrálni, a quwarg harcos többször is megmar! (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Véres nyál csordul ki a quwarg harcos száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 984 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 353, sebződés: 16, gyógyulás: 34, összesen: +18 ÉP}
Teli erőből ezüstshurikent dobsz az ellenfeledre. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 2 ezüstshuriken. Pár lövedéked átjárja az élőholt quwarg jobb oldalát. (2 támadással 89 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az élőholt quwarg jobb oldalát. (3 támadással 239 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Megelőző ütés! Ököllel eltalálod az élőholt quwarg testét. (1 támadással 54 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Az élőholt quwarg összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 340 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 382, sebződés: 19, gyógyulás: 16, összesen: -3 ÉP}
(Továbbmész...) [191,65] Véget ér az erdő. Dombos terepre érkeztél.
(Továbbmész...) [190,65] Vált a terep: dombság után ritka erdő. Látsz egy quwarg bolyt. Utad során felfedezel egy Chara-din monolitját. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Maitreya Mahagatta formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál?
(Feltételes mászás:) Mocskos tetű kis quwargok! Csak meg ne csípjenek! Vigyázva kapaszkodsz fel a boly meredek, göröngyös oldalán. A mászás önmagában sem egyszerű, de a mindenhol jelenlevő quwargok szinte lehetetlenné teszik a dolgot. Teljesen kimerült vagy, mire felérsz. A boly tetején nyílást látsz, amelyen keresztül leereszkedsz a boly belsejébe. Döbbenetes élmény ebbe a mesterséges létesítménybe behatolni. Mindenhol kisebb-nagyobb quwargok nyüzsögnek! Valami hatalmasat csíp beléd hátulról (-8 életerő). Hirtelen ráébredsz, hogy miért van itt ekkora hely: egy óriási test mozdul el a fal mellől. Egy quwarg harcos! {egyik sebzési módja: 2x 4d6+6.}
Ezüstshurikent hajítasz a másik védtelen testébe. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 1 ezüstshuriken. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a quwarg harcos torát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. {CSTT:} Ököllel többször kegyetlenül megütöd a quwarg harcos potrohát. (3 támadással 259 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Ököllel megcsapod a quwarg harcos torát. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A quwarg harcos még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 916 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 321, sebződés: 23, gyógyulás: 28, összesen: +5 ÉP}
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy vakító fény. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy vakító fény. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: vakító fény varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy vakító fény varázslatot. Szerencsére nem hatott rád. Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Megszáll a Muo-Tie féle nyugalom. Elrepül 7 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg parafenomén fejét. (7 támadással 304 életpontot sebezve.) A quwarg parafenomén most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 290 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 304, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy vakító fény varázslat. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Távolról vakító fény varázslatot lő rád a másik. Semmi hatás! Egy vakító fény varázslatot dob rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Távolról vakító fény varázslatot lő rád a másik. Semmi hatás! Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Lecsillapítod légzésed, felkészülve Muo-Tie Nyugalmának bevetésére. Elrepül 7 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg parafenomén fejét. (7 támadással 316 életpontot sebezve.) A parafenomén sejtelmes mosollyal rádnéz, majd tekintetével gúzsba köti a holmidat! Elfehéredsz! Egy hatalmas, kusza csomó kötődött egy bumeráng felületére! Hihetetlen csoda. A tárgy mindenesetre hasznavehetetlenné vált, ezért elhajítod. Elszántan a másikra rontasz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel megütöd a quwarg parafenomén torát. (1 támadással 83 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Ököllel gyengén megütöd a quwarg parafenomén jobb első lábát. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A lény huhog! 23 életpontot vesztettél. Nyelvével a quwarg parafenomén eltalálta a bal lábadat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Egy birtokodban lévő vámpírfog porrá zúzódik, a hited viszont kitart. Véres nyál csordul ki a quwarg parafenomén száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 630 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 433, sebződés: 53, gyógyulás: 25, összesen: -28 ÉP}
m 8 | mozogsz északra |
Ezüstshurikent küldesz ellenfeled felé. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 2 ezüstshuriken. Lövedékeiddel perforálod a quwarg harcos testét. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg harcos testét. (3 támadással 260 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+52 életerő). Megelőző ütés! Ököllel megcsapod a quwarg harcos potrohát. (1 támadással 64 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 021 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 374, sebződés: 23, gyógyulás: 60, összesen: +37 ÉP}
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ellenfeled villámcsapás varázslatot lő rád. 27 életpontot vesztettél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: éhínség varázslatot lő rád. 54 életpontot vesztettél. Hirtelen iszonyatosan éhes leszel! Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Megszáll a Muo-Tie féle nyugalom. Elrepül 7 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg ősmágus testét. (7 támadással 304 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel eltalálod a quwarg ősmágus díszes potrohát. (1 támadással 87 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Ököllel épp hogy eltalálod a quwarg ősmágus díszes potrohát. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Egy tűzeső varázslatot dob rád a másik. 70 életpontot vesztettél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy tisztítótűz varázslatot, majd rád küldi. A támadása szerencsére hatástalan volt. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy manifeszt.nyúlvány [manifeszt.nyúlvány ládikóba-> (185,60)-> 10 arany, -2 ÉP] és 2 púderkő. 4 693 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 428, sebződés: 153, gyógyulás: 28, összesen: -125 ÉP}
Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy éhínség varázslat. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy ősvillám varázslat. 72 életpontot vesztettél. Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Megszáll a Muo-Tie féle nyugalom. Elrepül 7 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a Quwargamanga bal vállát. (7 támadással 298 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a Quwargamanga testét. (7 támadással 603 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+121 életerő). Ököllel gyengén megütöd a Quwargamanga bal oldalát. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Egy jégoszlop varázslatot dob rád a másik. 100 életpontot vesztettél. (-14 védekezés.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy sötét halál varázslatot, majd rád küldi. 176 életpontot vesztettél. A Quwargamanga összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 térhajlító kavics. 6 982 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 939, sebződés: 348, gyógyulás: 131, összesen: -217 ÉP}
vpf 100 | VP elővétele: 100 |
tpf 20 | TVP elővétele: 20 pontért |
v 198 186 28 | elmormolod a 198. varázslatot |
189 | 190 | 191 | 192 | 193 | 194 | |
59 | |
|
|
|
|
|
60 | |
|
|
|
|
|
61 | |
|
|
|
|
|
62 | |
|
|
|
|
|
63 | |
|
|
|
|
|
64 | |
|
|
|
|
|
65 | |
|
|
|
|
|
66 | |
|
|
|
|
|
[186,28] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél.
a 165 2384 1 | átadod a 165. tárgyat a 2384. kalandozónak (1 darabot) |
a 165 5732 1 | átadod a 165. tárgyat az 5732. kalandozónak (1 darabot) |
a 258 5732 1 | átadod a 258. tárgyat az 5732. kalandozónak (1 darabot) |
v 1 999 | elmormolod az 1. varázslatot |
tk 40 5942 | többszemélyes kaland 40 5942 |
le 813 | leveszed/lerakod a 813. tárgyat |
kf 1653 | kézbeveszed/felveszed az 1653. tárgyat |
* 1. BP: h 2107 0 0 | használod a 2107. tárgyat |
* 2. BP: h 1576 1 0 | használod az 1576. tárgyat |
* 3. BP: e 1 0 0 | élelemszerzés 1 pontért |
* 4. BP: kf 253 0 0 | kézbeveszed/felveszed a 253. tárgyat |
* 5. BP: kb 347 0 0 | kiveszel a bankból a 347. tárgyat |
TÁTIKA FŐZET (1987. TÁRGY) A tátika bibe csodálatos hatását leginkább teaként felhasználva tapasztalhatjuk meg, amikor a főzet a sérült vagy különféle betegségekkel fertőzött szervezetben gyorsan dolgozni kezd, és látványos eredményt produkál. A tátika főzet elkészítéséhez 1 tátika bibe, 1 csokor holdfű, 1 adag árvalányhaj és 10 korty víz szükséges, és periszkóp csigaházban tárolod. Az alapanyagokat a forró, de nem lobogó vízzel kell leforrázni, majd hagyni, hogy a hatóanyagok kiázzanak belőlük. A varázsital főzése varázslat elengedhetetlen, mint ahogyan az a 10 TVP-nyi idő is, amíg hagyni kell a növényi anyagokat ázni. A művelet során 1 korty tátika főzet keletkezik, amit nagyon féltékenyen őrizni fogsz, és semmiképp sem fogod áruba bocsátani. No, és hogy miért is érdemes vele az értékes időt rabolni? A tátika főzet elfogyasztása után életerőpontod annyi lesz, mintha maximális mértékig vámpirizáltad volna magad! Sajnálatos módon van egy csepp mellékhatása is: ilyenkor maximális életerőpontod a forduló végéig végéig csökken 150-nel. A gyógyital használatához a H 1987 parancsot kell kiadnod 3 TVP-ért. Második paraméternek megadhatsz egy számot, ha a megadott paraméternél kevesebb ÉP-t gyógyulnál a főzettel, nem fogod használni. A 2. paraméter alap esetben 500, tehát ha nem adsz meg 2. paramétert, vagy nullát írsz, akkor nem fogod használni főzetet, ha nem gyógyulnál vele legalább 500 ÉP-t. Nem átadható és nem lopható. [5000 max. ÉP esetén (5000-150)*1,5 = 7275, tehát 7275 ÉP-re gyógyítana, így ha paraméter nélkül adod ki a H parancsot, akkor nem fogod használni, ha aktuálisan 6775-nél több ÉP-d van.] |
Erő: | 36 (59) | Szint: | 41 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 147 cm |
IQ: | 29 (50) | Támadás: | 58 (62) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 53 kg |
Ügyesség: | 26 (37) | Védekezés: | 61 (69) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 32/38 év |
Egészség: | 27 (35) | Életpont: | 700/645 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 20 |
Szerencse: | 37 (55) | Varázspont: | 1528/376 | Pénz: | 15851 arany | Kép. pont: | 0 |
Tudatpont: | 90/10 | Pszi pont: | 188/134 | Halhatatlanság: | 6 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 4/64 | ökölvívás: | 45/18 (+9%) | szúrófegyverek: | 24/69 |
vágófegyverek: | 8/71 | ütőfegyverek: | 7/33 | lőfegyverek: | 9/83 (+5%) |
dobófegyverek: | 37/71 (+3%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); ezüsttollú nyíl (#363) max. 1 db (1 -19.); ubuk dobónyíl (#138) max. 1 db (20 .); ezüstshuriken (#327) max. 1 db (21 -23.); ezüstshuriken (#327) (24 -29.); ubuk dobónyíl (#138) (30 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
düh vérvörös köde: 50 százalék; |
186,28 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 374 |
Kedvenc táborhely: 189,101 |
Az idő kódexe: legutóbb 163. fordulóban. |
Legfeljebb 16 TU-t válthatsz TVP-re. |
A negatív esszencia az öklödre van kenve. |
Feltételes varázskő használat: 5 százalék varázspont alatt. |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 139 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 147/79 | 2. nyomkövetés: | 50/30 (+15%) | 3. mászás: | 27/14 (+10%) |
4. csapdakészítés: | 34/39 (+7%) | 5. csapdaészlelés: | 23/59 | 6. gyógyítás: | 42/0 |
7. felderítés: | 30/13 (-500%) | 8. szörnyidomítás: | 10/21 | 9. teológia: | 66/32 (+54%) |
10. taumaturgia: | 67/20 (+11%) | 11. szerencsejáték: | 3/99 | 12. versengés: | 11/97 |
13. harcművészetek: | 45/21 | 14. zene: | 3/75 (+1%) | 15. szörnyismeret: | 19/68 |
16. pszi: | 20/14 (+5%) | 17. zárnyitás: | 22/74 | 18. vadászat: | 10/96 (+1%) |
19. vitalitás: | 6/31 | 20. bányászat: | 31/68 (+1%) | 21. testépítés: | 15/72 |
22. úszás: | 1/20 | 23. csapatmunka: | 4/3 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 30 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 40 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 70% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 20 TVP-ért |
kutatsz max. 200 TVP-ért |
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 20 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 100 darabot ), ubuk dobónyílat (#138) (max. 2 darabot ), amnioszt (#203) (max. 1 darabot ), halálkristályt (#2372) (max. 20 darabot ), halálvirágot (#2371) (max. 10 darabot ) |
mászol max. 500 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 20, max: 50) |
quwarg nagymester (#214), vadász quwarg (#241), öregedést okozó lények (#9095), halált okozó lények (#9098), ősquwarg (#300), quwarg anyakirálynő (#269), quwarg parafenomén (#248), quwarg őrparancsnok (#677), quwarg tűzköpő (#678), Quwargamanga (#963), élőholt mirg (#135), csontváz lord (#177), noth szellem (#250), triklem drakolder (#275), óriás csontváz (#176), Quwaxotix (#961), káoszbajnok (#293), ében hadúr (#294), ében halálhajcsár (#295), Toodrok Din (#503) |
Barátságosság (aktív: 8, max: 50) |
kronotapír (#286), kronokukac (#285), bűbájlidérc (#761), káoszszellem (#472), bo'adhun lidérc (#467), lidérckirály (#316), dübörgő bahrot (#479), viharóriás (#278) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) |
varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) |
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) |
időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | Morgan rúnája (#363, 33 VP, 33 TVP) |
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | oldás (#372, 15 VP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
tűzeső (#61, 16 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) | szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
agyburok (#90, 11 VP) | fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) | földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) |
Tharr haragja (#145, 20 VP) | ongóliant tombolás (#146, 40 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) |
becsületjel (#158, 14 VP, 5 TVP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) |
áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | planetáris őrdémon (#172, 18 VP) |
szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
agytaposás (#180, 12 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) |
méregfelhő II (#193, 20 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) |
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) |
hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) | földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) | mágia megértése (#226, 0 VP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | |
Butaság ára beállítás: teológia: 12 vp; taumaturgia: 12 vp; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 30 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
Pörhemór köre (#205) (102,67,1) | hadiszerencse III (#59) | szürkeáll. aktiv (#71) | tulajdonságpajzs (#26) |
csupasz izom (#28) | esszenciavédelem (#165) | Symulf rúnája (#182) | esszenciavédelem 2 (#188) |
agyburok (#90) | hatalomvarázs (#220) | erőpajzs I (#12) | tárgyvédelem (#178) |
tolvajvér (#364) | vámpirizáció (#1) (999,0) | fürkésző szemek (#213) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
35. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 20) | ||||||
méregfelhő II (#193), agykorbács (#97), izomernyesztés (#33), lángcsóva (#31) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
pszi-acéltorony (#98) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 9, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
izomernyesztés (#33) | >> | szutykos remák (#191) | izomernyesztés (#33) | >> | Dögvész (#7495) | |
tűzeső (#61) | >> | kisebb quwarg isten (#213) | izomernyesztés (#33) | >> | taalru (#249) | |
háló (#186) | >> | molgan (#284) | méregfelhő II (#193) | >> | várvédő (#7097) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 9, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
agytaposás (#180) | >> | várvédő (#7097) | oldás (#372) | >> | taalru (#249) | |
fürgülés (#92) | >> | Dögvész (#7495) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
ragyás burástya (#111) (málhás: +13 kg teher) státusz: OK |
tüskés harci gromak (#156) (tejet ad) státusz: OK |
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK |
sivatagi doareg (#240) státusz: OK |
ezoterikus mardel (#184) státusz: OK |
tüskés gigaféreg (#256) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +14 védettség;) státusz: OK |
élőholt sullár (#216) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Tharr papjának nincs szüksége páncélra. Áldozd fel oltáromnál Rhatt páncélját! |
2.) Egy igazi kihívást egy nagy harcos számára: pusztíts el három kronoelementált! (számláló: 0) |
3.) Amikor a Sötét Földjén kalandozol, előbb-utóbb össze fogsz találkozni a Káosz Bajnokával. Az ő legyőzése igazi dicsőség Tharr papja számára! (teljesítve) |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. tanya (507): kész. városháza (Qvill) (527): új. szürke kastély (547): kész. cseréptetős torony (549): kész. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): 95. labirintus (198,28). kőtorony (664): 72. labirintus (83,86). erdei bölcs háza (666): kész. a Borzalom Fellegvára (671): többek közt 584. tárgyat kell leadnod. városháza (685): új. tündérpalota (750): új. tündérpalota (751): új. tündérpalota (752): új. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): új. fejvadászcéh (758): 187. labirintus (108,103). Toborzóiroda (759): kész. léghajóállomás (817): új. tündérpalota (830): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 3, 4, 33, 34, 35, 36, 41, 42, 53, 54, 55, 66, 68, 70, 71, 72, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 94, 95, 102, 124, 126, 127, 128, 129, 130, 170, 171, 176, 180, 187, 192, 244, 245. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 3, 4, 12, 15, 26, 34, 35, 36, 44, 46, 49, 52. |
Kész: 1, 5, 6, 11, 16, 47. |
HŐSTETTEID |
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 1295 (limit: 1295), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 133610. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
energia-csapolás (167) |
beszéd állatokkal (171) |
a mágia rúnája (179) |
tudati őrjárat (183) |
kasztrop.kitágulás (197) |
csonttörés (219) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
fegyvermester (302) |
az élet forrása (337) |
kétkezes harc (338) |
az ősök hite (362) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
túlélő életmód (429) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) OK |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) OK |
kőbőr (507) OK |
közös ima (509) belefejlesztettél: 9 TU. szükséges még: 61 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati gyorsítás II (513) OK |
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) OK |
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) OK |
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) OK |
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a düh vérvörös köde (541) OK |
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 6 TU. szükséges még: 184 TU. |
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 118 TU szükséges.) |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | bumeráng (#249) | 1 | csuklyavirág (#133) | 1 | ezüstshuriken (#327) | |||
1 | gromak bőr (#268) | 4 | gyöngymangó (#135) | 3 | isteni könnycsepp (#260) | |||
2 | mászókampó (#165) | 15 | nagy bronzkulcs (#185) | 1 | negatív esszencia (#1184) | |||
1 | nehezék (#258) | 5 | ork csodaszer (#1228) | 8 | Thargodan esszencia (#328) | |||
3 | tinta (#101) | 1 | tudás gyöngye (#522) | 1 | vámpírfog (#1221) | |||
4 | vasérc (#152) | 1 | zangrozi csizma (#451) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
451 | arany (#50) | 3 | bomló esszencia (#2367) | 1 | dentor bőr (#551) | |||
1 | fáklya (#36) | 6 | kaja (#2) | 2 | mithril (#352) | |||
4 | púderkő (#119) | 3 | quwarg tojás (#360) | 13 | ragasztó (#83) | |||
1 | térhajlító kavics (#1539) | 53 | víz (#27) |
185 | 186 | 187 | |
27 | |
|
|
28 | |
|
|
29 | |
|
|