Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2019. febr. 26. 5h:34' EZ A 1215. JÁTÉKHETED, 257. FORDULÓD 1216. játékheted kezdete: márc. 3. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 10 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1420 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: h 1629 0 0 | használod az 1629. tárgyat |
* 2. KP: p 71 0 0 | használod a 71. pszi képességet |
* 3. KP: v 26 0 0 | elmormolod a 26. varázslatot |
* 4. KP: tf 2 40 0 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért |
* 5. KP: kf 629 0 0 | kézbeveszed/felveszed a 629. tárgyat |
* 6. KP: v 13 0 0 | elmormolod a 13. varázslatot |
* 7. KP: tf 3 30 0 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 30 pontért |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Tüzet lehelsz az ellenfeledre. 47 életpontot sebeztél. Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a ryuku futárbérenc testét. (4 támadással 76 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával megdöföd a ryuku futárbérenc testét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszúrod a ryuku futárbérenc bal vállát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A ryuku futárbérenc kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 28 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 6 arany, ezenkívül 1 ryuku védőkenőcs (ld. enc.). 1 107 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 178, sebződés: 30, gyógyulás: 0, összesen: -30 ÉP}
* 8. KP: le 373 0 0 | leveszed/lerakod a 373. tárgyat |
* 9. KP: kf 278 0 0 | kézbeveszed/felveszed a 278. tárgyat |
* 10. KP: e 1 0 0 | élelemszerzés 1 pontért |
v 224 | elmormolod a 224. varázslatot |
av 13 | alakváltás 13 |
h 1167 1 | használod az 1167. tárgyat |
be 502 1 | bemész az 502. épületbe |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Tüzet lehelsz az ellenfeledre. 44 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a szutykos remák testét. (4 támadással 83 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Biami kvazárlándzsával teljesen átdöföd a szutykos remák testét. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszúrod a szutykos remák testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Csápjával megérint a szutykos remák. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny magába szívja csekélyke mentális erődet. (-15 pszi pont.) (-1 TU.) A szutykos remák szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 remák szivet. 1 274 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 191, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}
be 502 1 | bemész az 502. épületbe |
be 502 2 | bemész az 502. épületbe |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Mély levegőt veszel, és lehelsz. 45 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az agyagelementál testét. (4 támadással 79 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre támadsz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az agyagelementál agyagtestét. (3 támadással 126 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd az agyagelementál bal karját. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Az agyagelementál mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. Az agyagelementál összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 970 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 173, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Mély levegőt veszel, és lehelsz. 47 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a Mnebolath testét. (4 támadással 80 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-3 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 8 aranyad is. A lény jeget köp rád. Villámgyorsan lehajolsz - a hátad így is korcsolyapályává válik. (30 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a Mnebolath testét. (4 támadással 171 életpontot sebezve.) Méregfoggal épp hogy megszúrod a Mnebolath rücskös testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzkéz varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 15 életpontot sebeztél. A Mnebolath csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (4 támadástól 22 életpontot vesztesz.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-2 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 10 aranyad. A Mnebolath szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy aranygyűrű. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. Elhajítod a vacak zombi mester trófeát, és kimetszel magadnak egy megfelelő Mnebolath trófeát. 2 188 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 235, sebződés: 59, gyógyulás: 0, összesen: -59 ÉP}
m 1 1 1 | mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre |
Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a nyuhaj karbin bal karját. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Biami kvazárlándzsával teljesen átdöföd a nyuhaj karbin bal lábát. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Méregfoggal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a nyuhaj karbin jobb csápját. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A nyuhaj karbin elhibázza az ütést csápjával. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 3 csepp spirituszt, szereztél 1 karbin plazmát. 359 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 76, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Tüzet köpsz ellenfeledre. 46 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a korinthai amőba cuppogó masszáját. (4 támadással 76 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a korinthai amőba cuppogó masszáját. (4 támadással 164 életpontot sebezve.) Méregfoggal épp hogy megszúrod a korinthai amőba testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy villámkéz varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 20 életpontot sebeztél. Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 32 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 707 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 325, sebződés: 34, gyógyulás: 0, összesen: -34 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Tüzet köpsz ellenfeledre. 41 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a velociraptor bal oldalát. (4 támadással 34 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a velociraptor jobb vállát. (3 támadással 88 életpontot sebezve.) Méregfoggal megérinted a velociraptor testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A velociraptor szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +23 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 raptor karmot. (ld. enc.) 1 411 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 169, sebződés: 23, gyógyulás: 0, összesen: -23 ÉP}
(Továbbmész...) [118,80] A sík vidéket bozótos váltja fel. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Hmm, csak egy hadroszaurusz. Ettől nincs semmi félnivalód. (ld. enc.) Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Tüzet köpsz ellenfeledre. 44 életpontot sebeztél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy villámcsapás varázslat. 13 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a hadroszaurusz kacsacsőrét. (4 támadással 74 életpontot sebezve.) Marokra fogva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rontasz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a hadroszaurusz jobb első lábát. (4 támadással 173 életpontot sebezve.) Méregfoggal meghorzsolod a hadroszaurusz testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A hadroszaurusz fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A hadroszaurusz farkával a kezedre csap. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +23 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 30 kaját. 1 447 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 306, sebződés: 23, gyógyulás: 0, összesen: -23 ÉP}
(Továbbmész...) [119,79] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Utad során felfedezel egy mély kutat. Találsz egy Chara-din monolitját. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Sheran hívői építették.
(Feltételes mászás:) Keresel egy helyet, ahová a kötelet rögzítheted, azután lemászol a kútba. Odalent félhomály van. Felkészülve egy esetleges támadásra, gyorsan körbenézel. Hirtelen a sötétből egy szörny ront elő! Egy topránypolip!
Dárdát markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 dárda. Becsapódva, megdöfi a topránypolip egyik csápját. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával felnyársalod a topránypolip puha testét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Méregfoggal teljesen átszúrod a topránypolip testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A topránypolip elhibázza az ütést csápjával. A topránypolip most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 kaját. 198 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 61, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, dárdát ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 dárda. Lövedéked átfúrja a topránypolip puha testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Marokra fogva a biami kvazárlándzsát a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával felnyársalod a topránypolip kocsányos fejét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Méregfoggal teljesen átszúrod a topránypolip testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A topránypolip elhibázza az ütést csápjával. A topránypolip még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 kaját. 198 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 67, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Tüzet lehelsz az ellenfeledre. 53 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy szárazság varázslatot, majd rád küldi. 12 életpontot vesztettél. Borzalmasan szomjazni kezdesz. Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a hadroszaurusz bal vállát. (4 támadással 75 életpontot sebezve.) Meglengetve a biami kvazárlándzsát a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a hadroszaurusz jobb hátsó lábát. (4 támadással 156 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszurkálod a hadroszaurusz kacsacsőrét. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) A hadroszaurusz fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A hadroszaurusz farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 22 kaját. 1 447 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 325, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}
m 8 7 7 | mozogsz északra, északnyugatra, északnyugatra |
(Továbbmész...) [118,77] Magasabb területen vagy, dombokkal tarkítva. Ezt a hatalmas hegyvonulatot a Sárkány Hátának hívják, mert állítólag egy óriási, alvó sárkány hátára rakódott kőrétegből áll. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy dombi yeti lehet. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. A lény nagy levegőt vesz, és félrefújja lövedéket. Megmarkolva a biami kvazárlándzsát a másikra ugrasz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a dombi yeti bal lábát. (2 támadással 77 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszúrod a dombi yeti bal lábát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Mielőtt észbe kapnál, a dombi yeti megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Agyarával a dombi yeti felkarcolja a combodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A dombi yeti összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +23 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 703 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 94, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}
(Továbbmész...) [117,76] A dombság átmegy hegységbe. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy hóhérbimbót. Utad során felfedezel egy oltárt. Sheran híveié. Utad során felfedezel egy törpe bányát. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy egy bávatag golombár orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Oldalt pillantva, meglátsz egy Chara-din monolitját. Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém (rézdarab) kell, hogy legyen!
(Feltételes ásás:) A munkában a mélységi grittang segít. Megfelelően felszerelve, behatolsz a törpe bányába. Egy szép, mély gödröt ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 rézdarabot! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze északkeletre látsz egy törpe bányát. Keletre nézve látsz egy világítótornyot. Délre egy olvasztókemence van. Délnyugatra egy olvasztókemence van. Nyugatra egy rúnakő van. Északra egy törpe bánya van. Elrakod a távcsövet. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy móleon lehet. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Dárdát küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 dárda. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a móleon testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Marokra fogva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rontasz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a móleon testét. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Méregfoggal felnyársalod a móleon hosszú mandibuláját. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A móleon gyenge döfése nem tudott megsebezni. A móleon szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 fémrudat. 77 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 81, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Tüzet lehelsz az ellenfeledre. 48 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a bibircsók-óriás jobb lábát. (3 támadással 62 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a bibircsók-óriás száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 aranyat. 645 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 110, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
m 8 1 2 | mozogsz északra, északkeletre, keletre |
(Továbbmész...) [118,74] Belegyalogolsz a tengerbe. Remélem, tudsz úszni! Az idő ideális strandolásra. Aztán ráébredsz, hogy ez nem is valódi tenger, hanem csak egy tengerszem. Bájos!
(Továbbmész...) [119,74] Alacsonyabb hegyek közé értél. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy Chara-din monolitját. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Dornodon hívői építették. Oldalt pillantva, meglátsz egy vaskohót. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy egy tűzfőnix egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Látsz egy quwargot. Rátaposol. 1 tapasztalati pontot kaptál. Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet (vasérc) rejt.
(Feltételes ásás:) A munkában a mélységi grittang segít. Leásol elég mélyre. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 3 vasércet! Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Dornodon oltárt. Keletre nézve látsz egy törpe bányát. Délkeletre egy művészi porolit van. Délre egy törpe bánya van. Délnyugatra egy törpe bánya van. Északnyugatra egy olvasztókemence van. Északra egy olvasztókemence van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Megpróbálsz néhány hegyi kecske mögött meglapulni. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Előkandikálsz, és megpillantod a szörnyet. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy troll bányász volt. (ld. enc.) Amikor elhal a zaj, előmászol.
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Kitátod a szádat, és lehelsz. 46 életpontot sebeztél. A lény villámokat köp rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (13 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a földsárkány nyakát. (3 támadással 69 életpontot sebezve.) Méregfoggal megbököd a földsárkány sziklatestét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A földsárkány feléd harap, de sikertelenül. Feléd sújt a földsárkány a farkával, de elhibázta! A földsárkány szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. 945 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 125, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}
m 1 | mozogsz északkeletre |
zip 534 100 | nemes céllal pusztítod az 534. tárgyat 54 pontért |
szk 168 | keresed a 168. szörnyet |
* 1. BP: kut 20 0 0 | kutatsz 20 pontért |
* 2. BP: h 238 20 0 | használod a 238. tárgyat |
* 3. BP: kf 315 0 0 | kézbeveszed/felveszed a 315. tárgyat |
* 4. BP: le 278 0 0 | leveszed/lerakod a 278. tárgyat |
* 5. BP: kf 373 0 0 | kézbeveszed/felveszed a 373. tárgyat |
* 6. BP: h 242 0 0 | használod a 242. tárgyat |
TÉRKÉPELEMZÉS II. (119. PSZI KÉPESSÉG) A Térképelemzés II. a Térképelemzés I. kiegészítője. Használata hasonlóan történik, a P 119 <labirintus szám> paranccsal, 80 pszi pontért és 40 TVP-ért. Az ajtókról ugyan nem kapsz információt, de a ládákról és szörnyekről igen. A szörnyeknek a koordinátáját és nevét kapod meg, a ládákról csak annyit kapsz meg, hogy van ott láda, zárva van-e, és védi-e csapda. (A "láda" néhány, egyszerűen csak eldobott tárgyat is jelenthet.) Ezt a képességet csak a labirintus mezőjén vagy a labirintus belsejében használhatod. |
RYUKU VÉDŐKENŐCS (1154. TÁRGY) Ez a hosszúkás tubusnyi folyékony, kéken világító kence a ryuku kuruzslók messziföldön létrehozott csodaszere, mellyel elég, ha vastagon bekenegeted a tárgyaid felszínét, és rögtön megtapasztalhatod az eredményét: holmidnak az elemi energiák már nem nagyon képesek ártani. Persze 100%-os biztonságot így sem lehet elérni, de tény, hogy egy-egy sárkány elemésztő leheletét több tárgyad fogja megúszni, mint ha nem használsz a csodaszerből. A védőkenőcs sajnos folyamatosan párolog, így hatása csak a kör végéig tart, a táborozás végeztével kénytelen leszel újra bekenegetni a tárgyaidat. A H 1154 paranccsal életre hívott akció 4 TVP-be kerül, a játék nyelvén pedig a védelem azt jelenti, tárgyaid +8 mentődobást kapnak minden ellenük intézett támadással szemben. |
RÚNAPUKKASZTÁS (94. VARÁZSLAT) Gyakran találkozhatsz mágikus védőrúnákkal, bűvös falakkal, pezsegve izzó protektív aurákkal. Ezek célja általában a valahová való bejutás, valami felfedezésének a megakadályozása. Sokszor még mágiatöréssel sem lehet ezeket eltávolítani, de Rúnapukkassztással minden esetben igen. A varázslat elmondásához soha nem kell parancsot kiadnod, használata mindig automatikus, ha karakterednek szüksége van rá. TVP-be nem kerül, varázspontba viszont igen: a rúna erősségétől függően ez változhat 10 és 200 varázspont között. |
AGYAGELEMENTÁL (203. SZÖRNY) A földelemek közül a legkisebb hatalmú, aránylag kisméretű teremtmény. Egy mozgó agyagkupacra emlékeztet, amely éktelen zajt képes csapni, ha egy tolvaj gazdája holmija közelébe keveredik. Mivel az elementálok sosem alszanak, egy agyagelementál éberségét igen nehéz kijátszani. Az elementálokon kizárólag mágikus fegyver és varázslat képes sebet ejteni. |
MNEBOLATH (237. SZÖRNY) A Mnebolath visszataszító, rücskös bőrű, magából hideget, rothadást és kárhozatot sugárzó Thargodan, a Sötét Föld lakója. Három méter magas, négy karja iszonyatos karmokban végződik, kutyafeje van, óriási bikaszarvakkal. A Mnebolath a Thargodanok közül a legkevésbé intelligens, varázsképessége minimális (legfeljebb egy elektromos pajzsra terjed ki), azonban hatalmas testi ereje miatt gyakran alkalmazzák a magasabb rangú Thargodanok testőr-rabszolgaként. Megsebzéséhez ezüst vagy mágikus fegyver szükséges (a normál fegyverek legfeljebb megkarcolni tudják), de még az ilyen sebzést is képes lassan visszaregenerálni, ha nem vagy képes egyből végezni vele. A Mnebolath különösen érzékeny a tűz és egyéb energia alapú varázslatokra. |
GYORSVARÁZSLÁS (179. VARÁZSLAT) Elsajátítottál egy igen nagyhatalmú varázslatot, a gyorsvarázslást. Ez a varázslat képessé tesz arra, hogy visszahúzódva egy extradimenzionális, a mi világunkétól igencsak eltérő tér-idő görbületű szegmensbe, sokkal rövidebb idő alatt képes legyél több varázslatot is felmormolni. A nagyobb sebesség mellett persze nincs lehetőség szöszmötölésre, a bonyolultabb (paramétert kívánó) varázslatokat így nem tudod elmondani. A gyorsvarázslás külön vp-t ill. tvp-t nem igényel, használata a VV paranccsal történik. A VV-nek maximum három varázslatot adhatsz meg paraméterül, így egyetlen paranccsal három varázslatot leszel képes elmondani (lehet akár 3 egyforma is). Ráadásul a varázslatok TVP költsége fele lesz a normálisnak! Minden egyes gyorsvarázslat használatakor minimális (kevesebb, mint 1%) esély van arra, hogy 1 évet öregszel. |
ARANYTERMŐ ERSZÉNY (819. TÁRGY) Ez a vándorcirkuszban nyerhető tárgy csecsebecséktől és ékes díszítésektől mentes külseje ellenére minden kalandozó kedvence lehet, különleges tulajdonsága miatt: minden forduló elején aranyat termel gazdájának. A termelt arany mennyisége két dologtól függ: a kalandozó szintjétől és jelenlegi vagyonától. A tárgyat nem lehet átadni. |
VELOCIRAPTOR (161. SZÖRNY) Őrült egy mágus lehetett az, aki a Túlélők Földjén megépítette a mesés őslényparkot, de mindenképpen tisztelni kell azokért az elővigyázatosságokért, amelyeket annak érdekében tett, hogy a múlt egyik legveszedelmesebb ragadozója, a velociraptor ne juthasson ki a lakott területekre. A velociraptor megalkotása minden tekintetben tökéletesre sikerült, messze földről is hatalmas harcosok látogatják az igazi kihívás kedvéért a létesítményt. (Ha esetleg a parkon kívül találkozol egy ilyen szörnnyel, akkor igen nagy a baj...) A villámgyors ragadozó ellen leginkább a vágófegyver a hatásos, második legalkalmasabb a szúró, az ütő pedig a lehetséges leggyengébb választás. |
RAPTOR KAROM (281. TÁRGY) Miután leölted a velociraptort, veszély nélkül kimetszheted borotvaéles karmait. De hogy pontosan mire tudod használni majd... Ez még a jövő tudományos felfedezése. |
HADROSZAURUSZ (162. SZÖRNY) Hát igen, ezeket a békés növényevő kacsacsőrű dinókat kissé túlzás szörnynek nevezni. Tehén módra legelésznek, és birka módra tűrik, hogy a tyrexek és raptorok nap, mint nap irtsák őket. Ha megtámadsz egyet, persze védi magát - ne felejtsd el azért, hogy a hadroszaurusz több tonnát nyom! - de valószínűleg így is könnyű dolgod lesz. Feltéve, ha elég türelmes vagy a hústorony hosszadalmas lemészárlásához. És feltéve, hogy nem egy mutáns hadroszauruszra bukkantál, amelynek diónyi agyát néhány pajkos kedvű mágus - felfoghatatlan technológiával - varázstudással ruházta fel! Persze az ilyen elég ritka, valószínűleg eggyel sem fogsz találkozni. |
TROLL BÁNYÁSZ (679. LÉNY) Hogy mi mutat igazán jól egy trollon? Egy hátára vetett csákány, vagy egy, a szájáig megtömött zsák, melynek aranyrögök, vagy adamantit rudak nyomják kifelé az oldalát, biztos hogy nem tartozik ezen dolgok közé. Valójában ez a lehető legtermészetellenesebb dolgok egyike. Márpedig a Roxat közeli hegység buckáit mostanában ellepték ezek a gazdagságról álmodó egyedek. A bányászathoz persze kevesebbet kanyítanak, mint mondjuk egy lila brekk. Az információ, miszerint az itt húzódó földalatti labirintusrendszer minden idők legbecsesebb kincseit rejti, a helyi kocsmában kapott lábra, majd gyors futótűzként terjedt a törzsvendégek között. A vége pedig ez lett: a kapzsiság által vérszomjassá vált trollok ölni lennének képesek azért, hogy a kincseskamra tartalma az övék lehessen. (A troll bányász nem SZörnyKereshető.) |
Erő: | 28 (35) | Szint: | 22 | Merészség: | 7/3 | Magasság: | 181 cm |
IQ: | 43 (45) | Támadás: | 24 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 71 kg |
Ügyesség: | 21 | Védekezés: | 51 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 38/38 év |
Egészség: | 30 | Életpont: | 398/398 | Jellem: | jó (505) | Tul. pont: | 4 |
Szerencse: | 21 (25) | Varázspont: | 548/103 | Pénz: | 759 arany | Kép. pont: | 2 |
Tudatpont: | 30/6 | Pszi pont: | 218/17 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 20/3 | szúrófegyverek: | 25/67 (+15%) | vágófegyverek: | 1/96 |
ütőfegyverek: | 12/54 | lőfegyverek: | 1/12 | dobófegyverek: | 25/78 (+8%) |
Feltételes fegyverváltás: biami kvazárlándzsa (#568) << ököl (#28) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); dárda (#10) max. 1 db (1 -6.); ubuk dobónyíl (#138) max. 1 db (7 -9.); ubuk dobónyíl (#138) (10 -); mérg. vas dobónyíl (#190) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
120,73 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 120 |
Kedvenc táborhely: 97,69 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Tapasztalatkő 20/1 | Max életkor 171 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 26/6 (+12%) | 2. nyomkövetés: | 42/95 (+10%) | 3. mászás: | 9/86 (-179%) |
4. csapdakészítés: | 12/16 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 5/87 | 6. gyógyítás: | 57/27 |
7. titkosírás: | 5/46 | 8. felderítés: | 29/52 (+31%) | 9. szörnyidomítás: | 6/68 |
10. teológia: | 21/47 (+6%) | 11. taumaturgia: | 18/8 (+53%) | 12. szerencsejáték: | 1/44 (+12%) |
13. versengés: | 2/74 (+50%) | 14. harcművészetek: | 11/7 (+5%) | 15. zene: | 25/3 (+37%) |
16. szörnyismeret: | 7/75 | 17. pszi: | 31/4 (+4%) | 18. zárnyitás: | 1/99 |
19. vadászat: | 12/13 (+14%) | 20. bányászat: | 24/43 (+72%) | 21. főzés: | 2/91 (+27%) |
22. csapatmunka: | 2/14 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 33 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
gyógyítasz 50% életerő alatt 20 TVP-ért |
segítesz max. 60 TVP-ért |
kutatsz max. 40 TVP-ért |
ásol max. 100 TVP-ért |
készítesz csuklyavirágot (#133) (max. 5 darabot, csak egyszer), kazmár gyökeret (#205) (max. 6 darabot, csak egyszer), szuperkötelet (#209) (max. 2 darabot, csak egyszer), szárnyas hernyót (#69) (max. 2 darabot, csak egyszer) |
elfogod gátvakondot (#57) hurokcsapdával (#217), quwarg királynőt (#153) hurokcsapdával (#217), alpesi tehenet (#91) fedett veremmel (#219), mocsárivércet (#7143) fedett veremmel (#219), autentikus vámpírt (#154) hurokcsapdával (#217), trikornist (#104) hurokcsapdával (#217) |
mászol max. 200 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31) |
"Mindenki egyért" TK beállítás |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 50) |
szintszívó (#96), élőholt quwarg (#202), halálmadár (#351), varkaudar kósza (#347) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 11, max: 50) |
alakváltó (#7), Változás Gyermekei (#9120), Raia hívők (#993), nukleáris cickány (#155), Csontmarok (#2039), Ars Magica (#9150), szubreális vámpír (#223), Tapírnyúzó Carmen (#4567), semlegesek (#989), jók (#990), nómenklatúra (#158) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) |
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
időcsere (#285, 5 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | oldás (#372, 15 VP) |
Papi varázslataid | ||
auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
vakító fény (#43, 7 VP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | gyóntatás (#56, 10 VP) |
a lélek védelme (#57, 32 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
Alakváltó és tudati képességeid | ||
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | szürkeáll. aktiv (#71) | tulajdonságpajzs (#26) | hadiszerencse I (#13) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
10. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 20) | ||||||
lángcsóva (#31), villámcsapás (#50), jégcsóva (#41), kisebb tűzlehelet (#110) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 20) | ||||||
hhaar burka (#32), pszi-acéltorony (#98), tompítás (#40), védelem sav ellen (#36), oldás (#372) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 22, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
kisebb tűzlehelet (#110) | >> | kneopatikus mollusk (#209) | kisebb tűzlehelet (#110) | >> | miksziszi húsgólem (#126) | |
kisebb tűzlehelet (#110) | >> | halálosztó kain (#168) | kisebb tűzlehelet (#110) | >> | Thargodan csontváz (#297) | |
agybénítás (#114) | >> | dermesztő lidérc (#645) | agybénítás (#114) | >> | kérődző etra (#368) | |
agybénítás (#114) | >> | élőholt sullár (#216) | kisebb tűzlehelet (#110) | >> | pszi elementál (#221) | |
kisebb tűzlehelet (#110) | >> | nómenklatúra (#158) | kisebb tűzlehelet (#110) | >> | vortexmágus (#418) | |
kisebb tűzlehelet (#110) | >> | smaragdgólem (#417) | kisebb tűzlehelet (#110) | >> | halálhozó (#419) | |
kisebb tűzlehelet (#110) | >> | korinthai amőba (#420) | kisebb tűzlehelet (#110) | >> | kék rothasztó (#421) | |
kisebb tűzlehelet (#110) | >> | ongóliant (#159) | kisebb tűzlehelet (#110) | >> | varkaudar hadúr (#270) | |
teljes őrület (#118) | >> | varkaudar varázsló (#271) | teljes őrület (#118) | >> | varkaudar bajnok (#190) | |
agybénítás (#114) | >> | varkaudar behemót (#189) | teljes őrület (#118) | >> | vark. nekromanta (#173) | |
kisebb tűzlehelet (#110) | >> | kőkorszaki szaki (#109) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 22, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
tompítás (#40) | >> | varkaudar hadúr (#270) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
Thargodan csontváz (#297) (málhás: +46 kg teher) státusz: OK |
mélységi grittang (#103) (ásó: ásás csak 6 TVP-be kerül) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Gigászi méretű küldetés: végezz egy Halálosztó Kainnal! |
2.) Pusztítsd el egy gonosz isten oltárát! |
3.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.] |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. tanya (507): kész. városháza (Qvill) (527): 6. labirintus (52,58). törpe házikó (532): kész. városháza (Gatin) (540): új. cseréptetős torony (549): kész. gnóm kutatóállomás (550): többek közt 104. tárgyat kell leadnod. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): új. városháza (685): többek közt 50. tárgyat kell leadnod. cirkuszi fősátor (713): többek közt 816. tárgyat kell leadnod. tündérpalota (750): kész. tündérpalota (751): új. tündérpalota (752): új. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): új. Toborzóiroda (759): kész. sámánkunyhó (767): 191. labirintus (120,73). tündérpalota (830): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 3, 4, 5, 6, 15, 16, 22, 23, 24, 25, 27, 28, 29, 30, 31, 41, 42, 43, 46, 47, 48, 49, 175, 189, 190, 191, 192. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 6. |
Kész: 16. |
HŐSTETTEID |
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 271, a megölt főholtak száma: 2, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 20121. |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 2 felderítő, 2 szabotőr. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
a mágia rúnája (179) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
mágiafókusz (275) |
vallási öntudat (290) |
fegyvermester (302) |
harci mágia (334) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
Kragoru tanításai (409) |
éjsötét vortexpálca (425) |
mágusviadal (426) |
a mágus kísérői (427) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 30 TU. szükséges még: 20 TU. |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) OK |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU. |
gyűrűviselés (575) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU. |
makróbővítés II (582) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU. |
füébevalóviselés (589) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU. |
karkötőviselés (596) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 840 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 10070 TU szükséges.) |
NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) | ||||||||
Szúrófegyverek | ||||||||
1 | bányászcsákány (#434) | 1 | * | biami kvazárlándzsa (#568) | 2 | csontkés (#11) | ||
1 | * | méregfog (#1553) | 1 | + | teriád lándzsa (#1282) | 1 | vashegyű lándzsa (#182) | |
Vágófegyverek | ||||||||
2 | bronzpenge (#126) | 2 | kőkés (#6) | 1 | vadászkés (#1264) | |||
Ütőfegyverek | ||||||||
$1 | göcsörtös bunkó ($123) | 1 | kőkalapács (#13) | 1 | varkaudar korbács (#1134) | |||
Lőfegyverek | ||||||||
$1 | rövid íj ($107) | |||||||
Lövedékek | ||||||||
4 | kerek kő (#19) | 6 | nyílvessző (#108) | 27 | ubuk tüske (#131) | |||
Dobófegyverek | ||||||||
3 | dárda (#10) | 1 | esszenciakristály (#350) | 1 | ezüstshuriken (#327) | |||
1 | fejsze (#1240) | 2 | mérg. ubuk dobónyíl (#188) | 5 | mérg. vas dobónyíl (#190) | |||
9 | tolmokov-koktél (#351) | 14 | * | ubuk dobónyíl (#138) | 5 | vas dobónyíl (#189) | ||
Pajzsok | ||||||||
1 | kis bőrpajzs (#45) | 2 | kis vaspajzs (#159) | |||||
Páncélok | ||||||||
1 | * | adamantit páncél (#628) | 1 | bőrpáncél (#51) | 1 | rézpáncél (#71) | ||
2 | rőtmanó kacagány (#714) | |||||||
Sisakok | ||||||||
1 | adamantit sisak (#629) | 2 | bőrsisak (#57) | 1 | * | optiri agysisak (#315) | ||
$1 | rézsisak ($72) | 1 | ryuku sisak (#688) | |||||
Köpenyek | ||||||||
4 | * | rejtőköpeny (#277) | ||||||
Kesztyűk | ||||||||
1 | adamantit kesztyű (#306) | 1 | * | Khór kesztyűje (#1746) | 1 | mászókarom (#78) | ||
5 | tankány karom (#237) | |||||||
Övek | ||||||||
1 | * | bíbor erőöv (#291) | ||||||
Csizmák | ||||||||
1 | * | adamantit csizma (#631) | 1 | bakkura csizma (#96) | ||||
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 1) | ||||||||
$3 | borostyán függő ($162) | 1 | * | saválló fülbevaló (#1552) | ||||
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 2+2) | ||||||||
$1 | aranylánc ($191) | 1 | * | csontamulett (#711) | 1 | denevér szimbólum (#140) | ||
1 | * | kreiton fókusz (#853) | 1 | * | szem szimbólum (#142) | 1 | * | varkaudar szimbólum (#1528) |
1 | villám szimbólum (#145) | |||||||
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 2) | ||||||||
1 | arany karperec (#194) | 2 | * | Eldaran karkötője (#373) | 1 | * | mentát karkötő (#1551) | |
1 | obszidián karkötő (#229) | 1 | umbatari karkötő (#278) | |||||
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 1) | ||||||||
$2 | aranygyűrű ($193) | 1 | * | smaragd védőgyűrű (#223) | ||||
Ékszerek/ruhadíszek (max. felvehető: 5, felvéve: 1+2) | ||||||||
1 | * | ezüst éjmedál (#2439) | 1 | * | lajstrom medál (#1753) | 1 | * | örökkéval.smaragdja (#1115) |
Löttyök és porok, tartóstul | ||||||||
4 | aranyló ugarhéj (#100) | [bennük 4 csepp tinta (#101), fér még: 36] | ||||||
6 | éjurna (#2368) | [bennük 10 csepp bomló esszencia (#2367), fér még: 50] | ||||||
1 | Fekete Kehely (#283) | [üres, kapacitás: 5] | ||||||
1 | fűszertartó (#210) | [benne 2 csepp sáfránypor (#211), fér még: 3] | ||||||
6 | huhogó bibe (#332) | [bennük 19 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 53] | ||||||
3 | kavadu iszák (#25) | [bennük 20 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 10] | ||||||
10 | sullár hólyag (#168) | [bennük 15 csepp spiritusz (#170), fér még: 185] | ||||||
2 | szent kehely (#257) | [bennük 20 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 0] | ||||||
1 | Szent Kulacs (#285) | [üres, kapacitás: 10] | ||||||
10 | uzbány csőr (#169) | [bennük 50 csepp ugh méreg (#166), fér még: 70] | ||||||
3 | vizestömlő (#3) | [bennük 58 korty víz (#27), fér még: 2] | ||||||
4 | zöld üveg (#82) | [bennük 14 csepp ragasztó (#83), fér még: 66] | ||||||
Eszközök, használati tárgyak | ||||||||
1 | A Végzet kulcsa (#2320) | 1 | aenouth ködkürt (#1554) | 4 | aranypikkely (#415) | |||
1 | aranytermő erszény (#819) | 3 | aranytű (#272) | 1 | ásó (#34) | |||
2 | bronzkulcs (#76) | 2 | csontkulcs (#74) | 6 | + | deus ex machina (#1) | ||
1 | dobóháló (#221) | 7 | éjkő (#2369) | 1 | ezüst kulcs (#184) | |||
2 | fenőkő (#1618) | 2 | fülemüle síp (#1576) | 1 | furulya (#233) | |||
6 | gernim balzsam (#1894) | 6 | gyógykenőcs (#313) | 1 | hibátlan gyémánt (#680) | |||
281 | kaja (#2) | 1 | keg gomba (#1615) | 1 | kis aranykulcs (#240) | |||
3 | kis vaskulcs (#40) | 1 | koboldkorona (#1629) | 3 | kötél (#92) | |||
1 | kristálygömb (#265) | 1 | kronokristály (#1636) | 1 | lant (#238) | |||
1 | légiós hátizsák (#1560) | 1 | mágikus hátizsák (#735) | 5 | manakristály (#500) | |||
1 | márványkulcs (#245) | 2 | mászókampó (#165) | 1 | megbűvölt utazóláda (#1218) | |||
2 | nagy bronzkulcs (#185) | 1 | nagy vaskulcs (#186) | 1 | nyomkereső talizmán (#671) | |||
1 | olló (#335) | 9 | ork csodaszer (#1228) | 1 | orvosságos zacskó (#682) | |||
3 | pszi kő (#248) | 1 | Ramirez feszítővasa (#1261) | 4 | rézkulcs (#75) | |||
1 | Rodger kezdő üstje (#1167) | 1 | ryuku védőkenőcs (#1154) | 1 | sáfránykő (#979) | |||
2 | sámán gyógykenőcs (#1139) | 1 | szeksztáns (#32) | 1 | szent jogar (#150) | |||
1 | tapasztalatkő (#975) | 3 | távcső (#42) | 1 | tubarkő (#700) | |||
1 | + | tüskecsapda (#242) | 7 | varázskő (#305) | 1 | varkaudar pálinka (#1137) | ||
2 | vaskulcs (#183) | 2 | zárnyitó készlet (#39) | |||||
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok | ||||||||
1 | acélpengőke (#231) | 1 | alligátorbőr (#661) | 24 | álompor (#396) | |||
2 | amniosz (#203) | 20 | aurach fog (#657) | 1 | bakkura bőr (#95) | |||
1 | berzerker tüske (#713) | 2 | borkonyó bibe (#312) | 2 | bruhatagnyelv (#1230) | |||
1 | csuklyavirág (#133) | 3 | darázsszárny (#652) | 1 | elkarog szőr (#665) | |||
16 | ezüstdarab (#326) | 1 | fémrúd (#104) | 6 | főnixtoll (#563) | |||
3 | grifftojás (#179) | 10 | gyöngymangó (#135) | 5 | ilkin érc (#232) | |||
1 | jég dragnit (#1745) | 1 | jégszív (#282) | 28 | kaktusztüske (#114) | |||
$2 | karbin plazma ($199) | 2 | kazmár gyökér (#205) | 7 | kőszem (#304) | |||
5 | kreiton esszencia (#892) | 4 | lapockacsont (#33) | 5 | lidércesszencia (#1074) | |||
1 | liumbe hajtás (#655) | 24 | madártoll (#112) | 9 | magszim bél (#103) | |||
49 | mákrózsa virág (#56) | 2 | manifeszt.nyúlvány (#214) | 7 | mocsári penke (#148) | |||
1 | móri gyümölcs (#116) | 4 | mutáns csont (#331) | 10 | nektoraf faggyú (#667) | |||
$2 | óndarab ($85) | 1 | ovimon-bogyó (#207) | 2 | pirkit (#153) | |||
2 | pular kristály (#239) | 1 | purifikátor háj (#269) | 5 | quwarg tojás (#360) | |||
5 | rakolits por (#669) | 1 | ramit kő (#226) | 1 | raptor karom (#281) | |||
3 | remák szív (#264) | $14 | rézdarab ($70) | 6 | rinóbőr (#651) | |||
3 | rókafarok (#124) | 6 | sallank karom (#128) | 1 | sáska amulett (#668) | |||
22 | szulfagor agyar (#677) | 1 | szulfin (#676) | 2 | téfea-agy (#172) | |||
2 | Thargodan esszencia (#328) | 3 | Tiume batyuja (#660) | 3 | trikornis szarv (#198) | |||
2 | tükör (#43) | 9 | varányszem (#30) | 2 | varkaudar csont (#1113) | |||
67 | vasérc (#152) | 4 | vízionár szem (#102) | 10 | xirnox szív (#213) | |||
Fókuszkristályok tárgyakban | ||||||||
jég dragnit (#1745) | - a befoglaló tárgy: | — |
Összsúly: 234.63 kg | Megterheltség: 134% |
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 15 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 219 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | móri gyümölcs (#116) | 7 | spiritusz (#170) | 1 | szent jogar (#150) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
50 | arany (#50) | 1 | aranygyűrű (#193) | 1 | aranytermő erszény (#819) | |||
1 | csuklyavirág (#133) | 1 | fémrúd (#104) | 64 | kaja (#2) | |||
1 | karbin plazma (#199) | 1 | kis vaspajzs (#159) | 5 | mákrózsa virág (#56) | |||
5 | manakristály (#500) | 1 | mocsári penke (#148) | 1 | óndarab (#85) | |||
1 | raptor karom (#281) | 1 | remák szív (#264) | 1 | rézdarab (#70) | |||
1 | rézsisak (#72) | 1 | ryuku védőkenőcs (#1154) | 1 | Thargodan esszencia (#328) | |||
7 | varázskő (#305) | 4 | vasérc (#152) | 15 | víz (#27) |
115 | 116 | 117 | 118 | 119 | 120 | 121 | |
72 | |
|
|
|
|
|
|
73 | |
|
|
|
|
|
|
74 | |
|
|
|
|
|
|
75 | |
|
|
|
|
|
|
76 | |
|
|
|
|
|
|
77 | |
|
|
|
|
|
|
78 | |
|
|
|
|
|
|
79 | |
|
|
|
|
|
|
80 | |
|
|
|
|
|
|
81 | |
|
|
|
|
|
|
82 | |
|
|
|
|
|
|
83 | |
|
|
|
|
|
|