Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2018. szept. 29. 12h:06' EZ A 862. JÁTÉKHETED, 254. FORDULÓD 863. játékheted kezdete: okt. 4. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 10 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3798 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: h 1133 0 0 | használod az 1133. tárgyat |
* 2. KP: vv 71 26 28 | elmormolod a 71. varázslatot a 26. varázslatot a 28. varázslatot |
* 3. KP: vv 165 182 188 | elmormolod a 165. varázslatot a 182. varázslatot a 188. varázslatot |
* 4. KP: vv 90 220 24 | elmormolod a 90. varázslatot a 220. varázslatot a 24. varázslatot |
* 5. KP: vv 12 178 53 | elmormolod a 12. varázslatot a 178. varázslatot az 53. varázslatot |
* 6. KP: le 253 0 0 | leveszed/lerakod a 253. tárgyat |
* 7. KP: kf 287 0 0 | kézbeveszed/felveszed a 287. tárgyat |
* 8. KP: bb 347 0 0 | beraksz a bankba a 347. tárgyat |
tno 5 1 | növeled az 5. tulajdonságodat |
bb 522 328 1 | beraksz a bankba az 522. tárgyat (328 darabot) |
kb 360 10 | kiveszel a bankból a 360. tárgyat (10 darabot) |
kb 500 2 | kiveszel a bankból az 500. tárgyat (2 darabot) |
kpk 1 | kezd. parancs kivétele: 1 |
kpb 1 | kezd. parancs berakása: 1 |
hh 1133 841 1253 | használod az 1133. tárgyat a 841. tárgyat az 1253. tárgyat |
kpk 4 | kezd. parancs kivétele: 4 |
kpb 4 | kezd. parancs berakása: 4 |
vv 90 220 224 | elmormolod a 90. varázslatot a 220. varázslatot a 224. varázslatot |
ek 429 | t. energia kisütése: 429 |
ek 40 15 | t. energia kisütése: 40 15 |
h 211 | használod a 211. tárgyat |
h 211 | használod a 211. tárgyat |
h 211 | használod a 211. tárgyat |
h 211 | használod a 211. tárgyat |
h 211 | használod a 211. tárgyat |
h 211 | használod a 211. tárgyat |
h 211 | használod a 211. tárgyat |
h 211 | használod a 211. tárgyat |
h 211 | használod a 211. tárgyat |
h 211 | használod a 211. tárgyat |
h 1228 5 | használod az 1228. tárgyat |
m 5 4 5 | mozogsz délnyugatra, délre, délnyugatra |
Ezüstshurikent hajítasz a másik védtelen testébe. Lecsillapítod légzésed, felkészülve Muo-Tie Nyugalmának bevetésére. Elrepül 1 ezüstshuriken. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a varkaudar behemót izmos testét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. Beveted az Acél Ököl kí-technikát. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a varkaudar behemót bikafejét. (3 támadással 248 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+50 életerő). Ököllel megütöd a varkaudar behemót nyakát. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A varkaudar behemót mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 973 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 320, sebződés: 10, gyógyulás: 61, összesen: +51 ÉP}
Ezüstshurikent hajítasz a másik védtelen testébe. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 3 ezüstshuriken. Pár lövedéked átjárja az animált hókutya élőholt csontjait. (3 támadással 123 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. Legutolsó sejtjeidből is összegyűjtve a kí-energiákat, egy Sziklaököl bevitelére koncentrálsz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az animált hókutya élőholt csontjait. (5 támadással 423 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+85 életerő). Ököllel csak érinted az animált hókutya bal karját. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Az animált hókutya megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 51 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) Végtagjaid lefagynak (-7 védettség). Az animált hókutya többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 46 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) Tagjaid ledermednek (-7 védettség). Az animált hókutya most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 922 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 579, sebződés: 97, gyógyulás: 115, összesen: +18 ÉP}
Elszántan a másikra támadsz. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a bolyongó lidérc fejét. (6 támadással 382 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+77 életerő). Megelőző ütés! Ököllel épp hogy eltalálod a bolyongó lidérc áttetsző testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Karmával néhányszor a bolyongó lidérc megcsapja a fejedet. (2 támadástól 83 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +17 ÉP.) Felizzik egy védőkristály, és megvéd az ártó hatástól. A bolyongó lidérc még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
3 459 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 411, sebződés: 83, gyógyulás: 102, összesen: +19 ÉP}
Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 7 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a purifikátor császár testét. (7 támadással 195 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. A pontos találat érdekében beveted a Sashorog kí-tulajdonságot. Ököllel többször eltalálod a purifikátor császár testét. (8 támadással 140 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). A purifikátor császár többször beléd döfi a szarvát. (6 támadástól 123 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +25 ÉP.) A támadás javítása érdekében Sashorgot alkalmazol. Ököllel többször eltalálod a purifikátor császár testét. (8 támadással 128 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Néhány döfést kapsz a bal karodba. (6 támadástól 100 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +20 ÉP.) A támadás javítása érdekében Sashorgot alkalmazol. Ököllel néhányszor megcsapod a purifikátor császár testét. (8 támadással 124 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). A purifikátor császár sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (6 támadástól 112 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +23 ÉP.) A támadás javítása érdekében Sashorgot alkalmazol. Ököllel párszor keményen megütöd a purifikátor császár testét. (8 támadással 124 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). A purifikátor császár sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (6 támadástól 112 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +23 ÉP.) Majdnem találtál. De csak MAJDNEM. Húsodat át- meg átjárja a purifikátor császár szarva. (6 támadástól 90 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +18 ÉP.) Ellenfeled elmenekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 711, sebződés: 537, gyógyulás: 216, összesen: -321 ÉP}
(Továbbmész...) [189,100] Még mindig az erdőben vagy. Észreveszel egy manilla-fát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy Chara-din monolitját. Gyanús mozgást látsz a fák között. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy trikornis herceg. {egyik sebzési módja: 4x 4d5+11.} A szörny nem viselkedik ellenségesen. Tartva azért a távolságot, elmentek egymás mellett.
Ezüstshurikent küldesz ellenfeled felé. Lecsillapítod légzésed, felkészülve Muo-Tie Nyugalmának bevetésére. Elrepül 3 ezüstshuriken. Alaposan megsorozod az animált hókutya élőholt csontjait. (3 támadással 128 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az animált hókutya jobb oldalát. (5 támadással 411 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+83 életerő). Ököllel gyengén megütöd az animált hókutya mozgékony fejét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Az animált hókutya harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 72 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +15 ÉP.) A hideg átjárjai tagjaid (-7 védettség). Karmával néhányszor az animált hókutya megcsapja a fejedet. (2 támadástól 38 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A hideg átjárjai tagjaid (-7 védettség). A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: 1 hókutya nyakörv [hókutya nyakörv ládikóba-> (186,106)-> 10 arany, -2 ÉP]. 3 922 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 574, sebződés: 112, gyógyulás: 116, összesen: +4 ÉP}
Ezüstshurikent hajítasz a másik védtelen testébe. Hogy pontosabban célozhass, Muo-Tie Nyugalmának technikáját alkalmazod. Elrepül 1 ezüstshuriken. Lövedéked átfúrja az élőholt hadúr foszladozó fejét. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az élőholt hadúr fejét. (4 támadással 316 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+64 életerő). Megelőző ütés! Ököllel eltalálod az élőholt hadúr bal oldalát. (1 támadással 57 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Az élőholt hadúr karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Karmait felemelve, az élőholt hadúr meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. Az élőholt hadúr fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Rádtapad, életnedvedre szomjasan! A vérszívástól még 26 életpontot vesztettél. Az élőholt hadúr még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 777 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 411, sebződés: 70, gyógyulás: 88, összesen: +18 ÉP}
(Továbbmész...) [188,101] A terep továbbra is ritka erdő. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy manilla-fát. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy templomot. Sheran hívői építették. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy purifikátor császár került az utadba. {egyik sebzési módja: 6x 3d8+12.} Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 25 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 7 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a purifikátor császár testét. (7 támadással 201 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. Kegyetlen precizitást nyújt támadásodhoz a Sashorog alkalmazása. Ököllel néhányszor megcsapod a purifikátor császár testét. (8 támadással 141 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Néhány döfést kapsz a jobb karodba. (6 támadástól 120 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +24 ÉP.) Kegyetlen precizitást nyújt támadásodhoz a Sashorog alkalmazása. Ököllel párszor keményen megütöd a purifikátor császár testét. (8 támadással 126 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Vad döféseivel a purifikátor császár nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (6 támadástól 102 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +21 ÉP.) Ki-energiákat gyűjtve, Sashoroggal próbálkozol. Ököllel többször eltalálod a purifikátor császár testét. (8 támadással 121 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). A purifikátor császár többször beléd döfi a szarvát. (6 támadástól 90 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +18 ÉP.) Ki-energiákat gyűjtve, Sashoroggal próbálkozol. Ököllel párszor keményen megütöd a purifikátor császár testét. (8 támadással 128 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). A purifikátor császár sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (6 támadástól 103 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +21 ÉP.) Kegyetlen precizitást nyújt támadásodhoz a Sashorog alkalmazása. Ököllel néhányszor megcsapod a purifikátor császár szürke hengertestét. (8 támadással 123 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). A purifikátor császár többször beléd döfi a szarvát. (6 támadástól 111 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +23 ÉP.) Ellenfeled elmenekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-12 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 865, sebződés: 526, gyógyulás: 244, összesen: -282 ÉP}
Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Hogy pontosabban célozhass, Muo-Tie Nyugalmának technikáját alkalmazod. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a zombi mester jobb vállát. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. Koncentrálva kí energiáidat, az Acél Ökölre összpontosítasz! Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a zombi mester foszladozó testét. (4 támadással 345 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+70 életerő). Ököllel megütöd a zombi mester bal lábát. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A zombi mester többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 31 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Véres nyál csordul ki a zombi mester száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 117 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 418, sebződés: 31, gyógyulás: 86, összesen: +55 ÉP}
m 4 5 5 | mozogsz délre, délnyugatra, délnyugatra |
Ezüstshurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. Lecsillapítod légzésed, felkészülve Muo-Tie Nyugalmának bevetésére. Elrepül 3 ezüstshuriken. Alaposan megsorozod a purifikátor császár ruganyos törzsét. (3 támadással 80 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. A másodperc törtrészéig koncentrálsz, hogy a Sashoroggal biztos találatot érhess el. Ököllel néhányszor megcsapod a purifikátor császár testét. (8 támadással 142 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Húsodat át- meg átjárja a purifikátor császár szarva. (6 támadástól 82 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +17 ÉP.) A támadás javítása érdekében Sashorgot alkalmazol. Ököllel néhányszor megcsapod a purifikátor császár ruganyos törzsét. (8 támadással 127 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). A purifikátor császár sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (6 támadástól 84 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +17 ÉP.) A másodperc törtrészéig koncentrálsz, hogy a Sashoroggal biztos találatot érhess el. Ököllel párszor keményen megütöd a purifikátor császár testét. (8 támadással 124 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). A purifikátor császár többször beléd döfi a szarvát. (6 támadástól 92 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +19 ÉP.) A támadás javítása érdekében Sashorgot alkalmazol. Ököllel többször eltalálod a purifikátor császár testét. (5 támadással 82 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). A purifikátor császár sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (6 támadástól 83 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +17 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 purifikátor hájat. [purifikátor háj ládikóba-> (186,106)-> 54 arany, -2 ÉP] 3 840 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 555, sebződés: 343, gyógyulás: 169, összesen: -174 ÉP}
(Továbbmész...) [187,103] Az erdőt bozótos vidék váltja fel. Utad során felfedezel egy smirglibokrot. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. A feléd közeledő kputtyintó csalán mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. {max. életpontja: 464-513.} Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Ezüstshurikent hajítasz a másik védtelen testébe. Hogy pontosabban célozhass, Muo-Tie Nyugalmának technikáját alkalmazod. Elrepül 2 ezüstshuriken. Alaposan megsorozod a kputtyintó csalán húsos levelét. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) Ajjaj! A szörny kputtyintott egyet! Haha, micsoda mázli! Ezt megúsztad. Elszántan a másikra rohansz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a kputtyintó csalán bal oldalát. (8 támadással 487 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+98 életerő). Megelőző ütés! Ököllel gyengén megütöd a kputtyintó csalán testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A kputtyintó csalán csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A kputtyintó csalán csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a zöld üveget, szereztél 8 csepp ragasztót. 3 452 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 558, sebződés: 38, gyógyulás: 114, összesen: +76 ÉP}
(Továbbmész...) [186,104] Lakott területre érkeztél. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy nekrofunt. Ahogy megközelíted a füstös lebujt, már az első pillanatban feltűnik neked a csodaművesek egyik felhajtója. Egy átlagos külsejű, kisnemes csemetének van öltözve, de téged nem verhet át! Az unott ábrázat mögött ugyanis egy jól képzett tolvaj lapul, aki leplezetlen érdeklődéssel vizslatja az erre járó kalandozókat, köztük téged is. Talán kerese valakit, vagy valakiket. A kíváncsiságod közelebb hajt hozzá, és megszólítod. Hamar kiderül, hogy megérzésed ma sem csalt meg. A fickó, bár a bizalmatlanságát meg sem próbálja véka alá rejteni, néhány mondatban vázolja a megoldásra váró problémát.
- Ügyes, mindenre elszánt kalandorokra van szükségem. Egy legalább négyfős csapatra - mondja minden kertelés nélkül, és közben szinte nem is mozog a szája. - Ha ismersz ilyen személyeket (s közben jelentőségteljesen a szemedbe néz... Brrr! Mintha egyenest a vesédig látna!), összetoborozhatnál nekem egy ilyen kompániát. A munka igen sürgős, és felettébb bizalmas jellegű. Ezt talán nem is kell hangsúlyoznom! (...és ismét az a szúrós tekintet! Borsódzik tőle a hátad!) - Találkozzunk a vegyesbolt mögötti sikátorban, egy fertályórával a delelő előtt! Ne késsetek! Jah, igen, még valami: Aki nem konyít a "mesterséghez", jobb ha nem is jön el. Pancser kezdőkkel nem foglalkozunk - azzal anélkül, hogy elköszönne, faképnél hagy. Most már tehát biztos, hogy a helyi tolvajcéh felhajtója volt, és az is biztos, hogy "mesterség" alatt a lopás kétes előjelű "művészetét" értette. De vajon miféle munkára kereshet a tolvajcéh tolvajokat, amit a saját legényeivel nem tud elvégeztetni - tűnődsz, miközben folytatod az utadat. (34. többszemélyes kaland, 40 TVP szükséges hozzá, innen délre 6 mérföldre teljesítheted.) Egy quwarg mozdul a földön. Átgyalogolsz rajta. 1 tapasztalati pontot kaptál. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 3 aranyat. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy őrült varázsló. {egyik sebzési módja: 2x 2d6+13.} Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: sötét rítus varázslatot lő rád. 79 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő deus ex machina. Távolról méregfelhő II varázslatot lő rád a másik. 81 életpontot vesztettél. Hányni kezdesz (-13 támadás). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ezüstshurikent ragadva megsorozod ellenfeledet. Lecsillapítod légzésed, felkészülve Muo-Tie Nyugalmának bevetésére. Elrepül 2 ezüstshuriken. Lövedékeiddel perforálod az őrült varázsló hosszú szakállát. (2 támadással 72 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az őrült varázsló jobb lábát. (4 támadással 309 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+62 életerő). Ököllel megütöd az őrült varázsló jobb oldalát. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Az őrült varázsló kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Az őrült varázsló összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy téfea-agy [téfea-agy ládikóba-> (186,106)-> 8 arany, -2 ÉP] és 5 gyenge méreg (Nincs mibe rakni 5 gyenge mérget.). 3 071 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 415, sebződés: 177, gyógyulás: 74, összesen: -103 ÉP}
m 5 | mozogsz délnyugatra |
ek 541 | t. energia kisütése: 541 |
v 163 364 67 | elmormolod a 163. varázslatot |
v 198 350 64 | elmormolod a 198. varázslatot |
be 102 | bemész a 102. titkos labirintusba |
lm 34 31 40 | mozogsz 34 31 40 |
lm 27 36 25 | mozogsz 27 36 25 |
lm 37 5 11 | mozogsz 37 5 11 |
lm 21 48 57 | mozogsz 21 48 57 |
lm 55 53 51 | mozogsz 55 53 51 |
lm 72 78 2 | mozogsz 72 78 2 |
vv 205 | elmormolod a 205. varázslatot |
lm 60 45 50 | mozogsz 60 45 50 |
lm 205 7 8 | mozogsz 205 7 8 |
lm 11 12 26 | mozogsz 11 12 26 |
* 1. BP: h 2107 0 0 | használod a 2107. tárgyat |
* 2. BP: h 1576 1 0 | használod az 1576. tárgyat |
* 3. BP: e 1 0 0 | élelemszerzés 1 pontért |
* 4. BP: kf 253 0 0 | kézbeveszed/felveszed a 253. tárgyat |
* 5. BP: kb 347 0 0 | kiveszel a bankból a 347. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 19 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 19 pontért |
VIHARÓRIÁS SÁMÁN (324. SZÖRNY) A viharóriások közül néhány különleges mágikus képességekkel rendelkezik. Uralni tudják az elemi villámmágiát, képesek az idők kezdete óta létező, az ősi istenektől származó ősvillám megidézésére. Az ősvillám ellen nem védenek a védőmágiák, mindenen áthatolva égetik szénné az áldozatot. Úgyhogy vigyázz, ha egy viharóriás sámánnal szembekerülsz: az agyontaposáson kívül sok egyéb veszéllyel is szembe kell nézned... |
Erő: | 36 (60) | Szint: | 40 | Merészség: | 7/5 | Magasság: | 147 cm |
IQ: | 29 (50) | Támadás: | 63 (67) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 53 kg |
Ügyesség: | 25 (36) | Védekezés: | 61 (69) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 32/38 év |
Egészség: | 27 (35) | Életpont: | 683/683 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 17 |
Szerencse: | 36 (54) | Varázspont: | 1418/1033 | Pénz: | 12197 arany | Kép. pont: | 10 |
Tudatpont: | 90/7 | Pszi pont: | 182/275 | Halhatatlanság: | 6 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 4/64 | ökölvívás: | 44/42 (+6%) | szúrófegyverek: | 24/69 |
vágófegyverek: | 8/71 | ütőfegyverek: | 7/33 | lőfegyverek: | 9/78 (+5%) |
dobófegyverek: | 37/37 (+4%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); ezüsttollú nyíl (#363) max. 1 db (1 -19.); ubuk dobónyíl (#138) max. 1 db (20 .); ezüstshuriken (#327) max. 1 db (21 -23.); ezüstshuriken (#327) (24 -29.); ubuk dobónyíl (#138) (30 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
185,105 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 364 |
Kedvenc táborhely: 189,101 |
Az idő kódexe: legutóbb 163. fordulóban. |
Legfeljebb 15 TU-t válthatsz TVP-re. |
Feltételes varázskő használat: 5 százalék varázspont alatt. |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 139 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 142/94 | 2. nyomkövetés: | 49/30 (+10%) | 3. mászás: | 26/42 |
4. csapdakészítés: | 33/78 (+7%) | 5. csapdaészlelés: | 20/47 | 6. gyógyítás: | 40/32 |
7. felderítés: | 26/89 | 8. szörnyidomítás: | 10/21 | 9. teológia: | 63/65 (+43%) |
10. taumaturgia: | 52/0 (+6%) | 11. szerencsejáték: | 3/99 | 12. versengés: | 11/97 |
13. harcművészetek: | 45/21 | 14. zene: | 3/74 (+1%) | 15. szörnyismeret: | 19/35 |
16. pszi: | 19/77 (+3%) | 17. zárnyitás: | 19/74 | 18. vadászat: | 10/95 (+1%) |
19. vitalitás: | 6/23 | 20. bányászat: | 31/47 | 21. testépítés: | 15/72 |
22. úszás: | 1/20 | 23. csapatmunka: | 4/3 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 30 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 40 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 60% életpont alatt (sámán gyógykenőcs (#1139)) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 20 TVP-ért |
kutatsz max. 200 TVP-ért |
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 20 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 100 darabot ), ubuk dobónyílat (#138) (max. 2 darabot ), amnioszt (#203) (max. 1 darabot ), halálkristályt (#2372) (max. 20 darabot ), halálvirágot (#2371) (max. 10 darabot ) |
mászol max. 500 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 20, max: 50) |
quwarg nagymester (#214), vadász quwarg (#241), öregedést okozó lények (#9095), halált okozó lények (#9098), ősquwarg (#300), quwarg anyakirálynő (#269), quwarg parafenomén (#248), quwarg őrparancsnok (#677), quwarg tűzköpő (#678), Quwargamanga (#963), élőholt mirg (#135), csontváz lord (#177), noth szellem (#250), triklem drakolder (#275), óriás csontváz (#176), Quwaxotix (#961), káoszbajnok (#293), ében hadúr (#294), ében halálhajcsár (#295), Toodrok Din (#503) |
Barátságosság (aktív: 8, max: 50) |
kronotapír (#286), kronokukac (#285), bűbájlidérc (#761), káoszszellem (#472), bo'adhun lidérc (#467), lidérckirály (#316), dübörgő bahrot (#479), viharóriás (#278) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) |
varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) |
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) |
időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | Morgan rúnája (#363, 33 VP, 33 TVP) |
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | oldás (#372, 15 VP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
tűzeső (#61, 16 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) | szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
agyburok (#90, 11 VP) | fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) | földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) |
Tharr haragja (#145, 20 VP) | ongóliant tombolás (#146, 40 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) |
becsületjel (#158, 14 VP, 5 TVP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) |
áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | planetáris őrdémon (#172, 18 VP) |
szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
agytaposás (#180, 12 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) |
méregfelhő II (#193, 20 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) |
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) |
hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) | földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) | mágia megértése (#226, 0 VP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | ||
Butaság ára beállítás: teológia: 12 vp; taumaturgia: 10 vp; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 30 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
vámpirizáció (#1) (903,0) | méregsemlegesítés (#14) | áldomás II (#169) (908,35) | Pörhemór köre (#205) (55,83,2) |
szürkeáll. aktiv (#71) | tulajdonságpajzs (#26) | csupasz izom (#28) | esszenciavédelem (#165) |
Symulf rúnája (#182) | esszenciavédelem 2 (#188) | agyburok (#90) | hatalomvarázs (#220) |
erőpajzs I (#12) | tárgyvédelem (#178) | hadiszerencse III (#59) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
35. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 20) | ||||||
agykorbács (#97), lángcsóva (#31), izomernyesztés (#33) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
pszi-acéltorony (#98) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 9, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
izomernyesztés (#33) | >> | szutykos remák (#191) | izomernyesztés (#33) | >> | Dögvész (#7495) | |
tűzeső (#61) | >> | kisebb quwarg isten (#213) | izomernyesztés (#33) | >> | taalru (#249) | |
háló (#186) | >> | molgan (#284) | méregfelhő II (#193) | >> | várvédő (#7097) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 9, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
agytaposás (#180) | >> | várvédő (#7097) | oldás (#372) | >> | taalru (#249) | |
fürgülés (#92) | >> | Dögvész (#7495) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
ragyás burástya (#111) (málhás: +13 kg teher) státusz: OK |
tüskés harci gromak (#156) (tejet ad) státusz: OK |
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK |
sivatagi doareg (#240) státusz: OK |
ezoterikus mardel (#184) státusz: OK |
tüskés gigaféreg (#256) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +14 védettség;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Tharr papjának nincs szüksége páncélra. Áldozd fel oltáromnál Rhatt páncélját! |
2.) Egy igazi kihívást egy nagy harcos számára: pusztíts el három kronoelementált! (számláló: 0) |
3.) Amikor a Sötét Földjén kalandozol, előbb-utóbb össze fogsz találkozni a Káosz Bajnokával. Az ő legyőzése igazi dicsőség Tharr papja számára! (teljesítve) |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. tanya (507): kész. városháza (Qvill) (527): új. szürke kastély (547): kész. cseréptetős torony (549): kész. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): 95. labirintus (198,28). kőtorony (664): 72. labirintus (83,86). erdei bölcs háza (666): kész. a Borzalom Fellegvára (671): többek közt 584. tárgyat kell leadnod. városháza (685): új. tündérpalota (750): új. tündérpalota (751): új. tündérpalota (752): új. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): új. fejvadászcéh (758): 187. labirintus (108,103). Toborzóiroda (759): kész. léghajóállomás (817): új. tündérpalota (830): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 3, 4, 33, 34, 35, 36, 41, 42, 53, 54, 55, 66, 68, 70, 71, 72, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 94, 95, 124, 126, 127, 128, 129, 130, 170, 171, 176, 180, 187, 192, 244, 245. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 3, 4, 12, 15, 26, 34, 35, 36, 44, 46, 49, 52. |
Kész: 1, 5, 6, 11, 16, 47. |
HŐSTETTEID |
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 1280 (limit: 1280), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 132512. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
energia-csapolás (167) |
beszéd állatokkal (171) |
a mágia rúnája (179) |
tudati őrjárat (183) |
kasztrop.kitágulás (197) |
csonttörés (219) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
fegyvermester (302) |
az élet forrása (337) |
kétkezes harc (338) |
az ősök hite (362) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
túlélő életmód (429) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 35 TU. szükséges még: 15 TU. |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) OK |
kőbőr (507) OK |
közös ima (509) belefejlesztettél: 9 TU. szükséges még: 61 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati gyorsítás II (513) OK |
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) OK |
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) OK |
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) OK |
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a düh vérvörös köde (541) OK |
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 673 TU szükséges.) |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | deus ex machina (#1) | 1 | ezüstshuriken (#327) | 3 | isteni könnycsepp (#260) | |||
11 | kaja (#2) | 5 | ork csodaszer (#1228) | 10 | sáfránypor (#211) | |||
1 | sámán gyógykenőcs (#1139) | 22 | Thargodan esszencia (#328) | 2 | tudás gyöngye (#522) | |||
11 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
119 | arany (#50) | 5 | bomló esszencia (#2367) | 1 | csontkulcs (#74) | |||
1 | csuklyavirág (#133) | 2 | manakristály (#500) | 9 | quwarg tojás (#360) | |||
14 | ragasztó (#83) | 12 | smirglilevél (#29) |
184 | 185 | 186 | 187 | 188 | 189 | 190 | 191 | |
97 | |
|
|
|
|
|
|
|
98 | |
|
|
|
|
|
|
|
99 | |
|
|
|
|
|
|
|
100 | |
|
|
|
|
|
|
|
101 | |
|
|
|
|
|
|
|
102 | |
|
|
|
|
|
|
|
103 | |
|
|
|
|
|
|
|
104 | |
|
|
|
|
|
|
|
105 | |
|
|
|
|
|
|
|
106 | |
|
|
|
|
|
|
|