253. forduló, 264. forduló, Musashi Kenjiró összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2007. máj. 2. 9h:29'
EZ A 257. JÁTÉKHETED, 254. FORDULÓD
258. játékheted kezdete: máj. 3.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1367
SZÁMLA : XXXX

MUSASHI KENJIRÓ KALANDJAI


9 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [122,54] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Kifizetted a megvett 2 sámán gyógykenőcsöt (313 arany). Átveszed a sikeresen eladott 1 denevér szimbólum (eladási ár: 29 arany, ebből a kezelési költség: 2 arany), 2 kis aranykulcs (eladási ár: 54 arany, ebből a kezelési költség: 5 arany), 1 nagy vaskulcs (eladási ár: 39 arany, ebből a kezelési költség: 3 arany), 20 drótszőr (eladási ár: 199 arany, ebből a kezelési költség: 19 arany) ellenértékét. Mivel nem volt nálad elég készpénz, a maradék összeget a bankszámládról utalod át az Aukciós Háznak.
Az előre megbeszélt időpontban találkozol társaiddal, hogy közös kalandban vegyetek részt. A találkozóra a következő kalandozók jöttek el rajtad kívül: Ködbevesző Bambusz, L escargot és Roméró. Némi unalmas várakozás után L escargot közli, hogy együtt van a csapat, és más már nem jön. Mehettek, vár a munka. Mikor megpillantod az alpesi tehéncsordát, még a szád is tátva marad. Hogyhogy nem vette eddig észre senki ezt az irgalmatlan sok jószágot. Míg vezetőtök az intézővel tárgyal, megpróbálod összeszámolni, vagy legalábbis megbecsülni a tehenek számát, de ez képtelenség. Végül társatok odalép hozzátok, és tolmácsolja az intézőtől hallottakat. Elmondja, hogy Torgonnak hívják az intézőt, és ő is veletek fog tartani. Hat mérföldet kell majd megtenni a csordával, déli irányba, a kőkarámokig, ahol a fegyveresek átveszik az őrzést. A fizetség 2000 arany, szétosztva. Mielőtt ténylegesen nekifognátok a csorda terelésének, Torgon ragaszkodik egy próbához. Ő maga is nyeregbe száll (egy gyönyörű alanori mén a hátasa), és arra kér titeket, hogy egy negyven marhából álló csoportot tereljetek külön, aztán tartsátok együtt őket néhány percig. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyidomítás). Néhány perc is elegendő hozzá, hogy Torgon előtt sikeresen levizsgázzatok szörnyidomításból. Gyorsan, és ügyesen terelitek egyik helyről a másikra az ostoba jószágokat. Aztán az intéző engedélyezi, hogy megkezdjétek a hajtást, és ő is csatlakozik hozzátok. Ostorával pattint néha egyet-egyet, és a marhák - mintha csak varázslatnak engedelmeskednének -, mennek, amerre ő akarja. Hamarosan mozgásba lendül az egész csorda és megindultok dél felé. Az út azonban nem eseménytelen: a távolban sebesen mozgó, nagy testű ragadozókat pillantotok meg. De hiszen ezek raptorok! A csordát üldözik. Gyorsan lemaradtok, és a teheneket Torgon-ra bízva, harci pozícióba helyezkedtek. Igazságos küzdelem várható, egy velociraptor lesz az ellenfeled.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot.
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy méregfelhő varázslat. Semmi hatás! A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 4 sallank nyíl. Pár lövedéked átjárja a velociraptor jobb lábát. (4 támadással 20 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát.
{GYD:} Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod a velociraptor jobb karját. (3 támadással 80 életpontot sebezve.) {KCC:} Rövid karddal néhányszor megcsapod a velociraptor bal lábát. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) A velociraptor fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A velociraptor többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.)
{GYD:} Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod a velociraptor bal karját. (2 támadással 58 életpontot sebezve.) {GYD:} Rövid karddal épp hogy megvágod a velociraptor jobb lábát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A velociraptor fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A velociraptor csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A velociraptor szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1397 tapasztalati pontot kaptál. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 raptor karmot. {Csatastatisztika; sebzés: 185, sebződés: 48, gyógyulás: 0, összesen: -48 ÉP}


Ködbevesző Bambusz két velociraptor, L escargot egy velociraptor, Roméró egy velociraptor életét vette időközben. A szörnyek nem adják fel! Egy másik csoport dinó is a nyomotokba eredt! Jóformán még ki se fújhattátok magatokat, ismét harcra kényszerültök.
L escargottal közösen harcoltok majd. Egy tyrannoszaurusz rex az ellenfeletek! (ld. enc.)

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst.
L escargot egy villámsújtás varázslattal köszönti a másikat. 38 életpontot sebzett. Üdvözlésképpen egy természet haragja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 26 életpontot sebeztél.
L escargot bogyógránátot ragadva megsorozza az ellenfelet. Elrepül 4 bogyógránát. Pár lövedéke átjárja a tyrannoszaurusz rex farkát. (3 támadással 89 életpontot sebezve.) A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 mérgezett vasnyíl. Több lövedéked átfúrja a tyrannoszaurusz rex farkát. (3 támadással 60 életpontot sebezve.)
Csontpálcával L escargot párszor keményen megüti a tyrannoszaurusz rex testét. (3 támadással 93 életpontot sebezve.) Méregfoggal L escargot néhányszor megkarcolja a tyrannoszaurusz rex oszlopos lábát. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel néhányszor megcsapod a tyrannoszaurusz rex jobb lábát. (6 támadással 109 életpontot sebezve.) Rövid karddal párszor súrolva eltalálod a tyrannoszaurusz rex oszlopos lábát. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) A tyrannoszaurusz rex beleharap L escargot kezébe. (1 támadástól 57 életpontot vesztett.)
Csontpálcával L escargot többször eltalálja a tyrannoszaurusz rex jobb oldalát. (2 támadással 65 életpontot sebezve.) Méregfoggal L escargot megböki a tyrannoszaurusz rex testét. Kritikus ütés! (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel meghorzsolod a tyrannoszaurusz rex testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Rövid karddal néhányszor megkarcolod a tyrannoszaurusz rex bal oldalát. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Előremozdulva, a tyrannoszaurusz rex kitátja a pofáját és L escargot testébe harap! (1 támadástól 70 életpontot vesztett.) A tyrannoszaurusz rex szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1334 tapasztalati pontot kaptál. Az ellenfél alapos átkutatásának feladata közös döntés alapján L escargotot terheli. Mielőtt elrakná, megmutatja, mit talál (egy tyrex csontot). {Csatastatisztika; sebzés: 227, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP, összes sebzés: 567, összes sebződés: 127}


L escargot és Musashi Kenjiró egy tyrannoszaurusz rex vérét vette. Oh, még nincs vége! Egy minden eddiginél hatalmasabb bestia lép elétek!
Ködbevesző Bambusszal, L escargottal és Roméróval csapatban küzdesz. Ellenfeletek egy tyrex egyeduralkodó! (ld. enc.)

Ködbevesző Bambusz gyorsan felrak egy varázsvédelem varázslatot. Roméró a biztonság kedvéért felrak egy hhaar burka varázst. Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot.
Ködbevesző Bambusz mélyen koncentrálva megidéz egy villámcsapás varázslatot, majd az ellenfélre küldi. 62 életpontot sebzett. L escargot mélyen koncentrálva megidéz egy villámsújtás varázslatot, majd az ellenfélre küldi. 38 életpontot sebzett. Roméró egy villámcsapás varázslatot dob az ellenfélre. 19 életpontot sebzett. Egy természet haragja varázslattal köszöntöd a másikat. 30 életpontot sebeztél.
Ködbevesző Bambusz a közelharc előtt még megereszt a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 5 mérgezett vasnyíl. Lövedékeivel perforálja a tyrex egyeduralkodó vastag bőrét. (5 támadással 114 életpontot sebezve.) L escargot teli erőből bogyógránátot dob az ellenfélre. Elrepül 4 bogyógránát. Alaposan megsorozza a tyrex egyeduralkodó vastag bőrét. (4 támadással 97 életpontot sebezve.) Roméró ubuk dobónyílat markolva becélozza a mozgó célpontot. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Pár lövedéke átjárja a tyrex egyeduralkodó oszlopos lábát. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 2 mérgezett vasnyíl. Alaposan megsorozod a tyrex egyeduralkodó farkát. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) A szörny farkával támad rátok! Lesodor a lábadról a hatalmas ütés. (-70 életerő, -8 védekezés, -8 támadás a csata időtartamára.) Nem te voltál az egyedüli szenvedő alany, mások is a földre kerültek!
Varkaudar szablyával Ködbevesző Bambusz néhányszor megcsapja a tyrex egyeduralkodó testét. (4 támadással 149 életpontot sebezve.) Méregtagadóval Ködbevesző Bambusz kicsit megvagdalja a tyrex egyeduralkodó vastag bőrét. (3 támadással 61 életpontot sebezve.) Csontpálcával L escargot néhányszor épp csak megérinti a tyrex egyeduralkodó oszlopos lábát. (3 támadással 80 életpontot sebezve.) Méregfoggal L escargot valamennyire megsebezgeti a tyrex egyeduralkodó vastag bőrét. Kritikus ütés! (2 támadással 48 életpontot sebezve.) Varkaudar szablyával Roméró néhányszor megkarcolja a tyrex egyeduralkodó testét. (3 támadással 45 életpontot sebezve.) Rövid karddal Roméró kicsit megvágja a tyrex egyeduralkodó lábát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel csak érinted a tyrex egyeduralkodó testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) {GYD:} Rövid karddal megkarcolod a tyrex egyeduralkodó vastag bőrét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A tyrex egyeduralkodó tűhegyes fogait Ködbevesző Bambusz bal lábába mélyeszti. (1 támadástól 95 életpontot vesztett.) A szörny farkával támad rátok! A fejeden talál el a támadás, amitől azonnal kiterülsz. (-52 életerő, -8 védekezés, -8 támadás a csata időtartamára.) Feltápászkodó társaid látványából megállapíthatod, a többieket ugyanúgy eltrafálta az ütés, mint téged. A tyrex egyeduralkodó még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1391 tapasztalati pontot kaptál. Mindannyian egyetértetek, hogy Ködbevesző Bambusz kutat át a szörnyet. Talál valamit (3 tyrex csontot). {Csatastatisztika; sebzés: 102, sebződés: 122, gyógyulás: 0, összesen: -122 ÉP, összes sebzés: 860, összes sebződés: 612}

(Feltételes gyógyítás:) Egy végső mozdulattal előhívod az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+85 életerő). [-15 varázspont.] (Feltételes gyógyítás:) Megidézted az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+79 életerő). [-15 varázspont.] Az út hátralévő részében már nem történik semmi szokatlan. Hamarosan feltűnik a dombok mögött a kőkarám. Torgon közli, hogy az út hamarosan véget ér, és nagyon elégedett, ezért jutalomképpen a helytartó által felajánlott fizetséget megtoldja még néhány használati tárggyal. Már alig várjátok, hogy az utolsó alpesi tehén is a karámon belül legyen, mivel most jön a munka legörömtelibb része. Torgon összehív benneteket, és kifizet benneteket. Az osztozás után neked 1 Aritma ostora (ld. enc.), 1 mászókampó, 5 extra takarmány és 500 arany jut. (Ködbevesző Bambusz 1 díszes nyereggel, 5 extra takarmánnyal és 500 arannyal , L escargot 1 pásztorbottal, 5 extra takarmánnyal és 500 arannyal , Roméró 1 díszes nyereggel, 1 bőrkantárral, 5 extra takarmánnyal és 500 arannyal lett gazdagabb.) Jókat derültök a kaland részletein, miközben visszafelé tartotok a gyülekezőhelyre. Az biztos, hogy emlékezetes esemény volt! Mi tagadás, igazi tehénpásztorokká lettetek! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapatmunka). 10400 tapasztalati pontot kaptál. [60 pontot használtál fel, van még 534.]
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átvette a felajánlott 20 drótszőrt (199 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany. Kifizetted a megvett 2 varkaudar látógömböt (4003 arany). Átveszed a sikeresen eladott 1 mérleg (eladási ár: 69 arany, ebből a kezelési költség: 6 arany) ellenértékét. Mivel nem volt nálad elég készpénz, a maradék összeget a bankszámládról utalod át az Aukciós Háznak. Rasty Buragghia átutalt a bankszámládra 3200 aranyat a táborozásod 4. napján.
A táborozás 4. napján összefutsz Roméróval. A Halál, a Tűz és a Káosz Angyala kíséri. Egy féregíz nyakpántot, egy korinthai talizmánt, egy obszidián karkötőt, egy regeneráló gyűrűt, egy ryuku csizmát, egy ryuku karvédőt, egy ryuku kesztyűt, egy ryuku köpenyt, egy ryuku mellvértet, egy ryuku nadrágot, egy ryuku sisakot, egy smaragd védőgyűrűt és egy zafír erőövet visel. Rangja: inkvizítori besúgó. Felszerelését egy hadroszaurusz trófea, egy élőholt quwarg trófea és egy Ayagira Tanaka trófea ékesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy koponya, mely szemüregében haláltusádat látod. Jobb kezében egy inkvizítori korbácsot, bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy ubuk dobónyíl. Egy sullár a hátasa. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: feketén vibrál. Egy alattomos gonosz! Köszöntitek egymást, aztán tovább.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Az ügynök visszahozta az eladhatatlan 1 réz papi karkötőt, 2 nagy bronzkulcsot.
A 4. napon találkozol Ködbevesző Bambusszal. Sheran főpap-jelöltje. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy csontamulettet, egy derit láncvértt, egy griff nyakéket, egy halálhozó karkötőjét, egy hatalom fülbevalóját, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy rinóbőr övet, egy ryuku nadrágot, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar szimbólumot és egy virág szimbólumot visel. Felszerelését egy varkaudar hadúr trófea, egy ongóliant trófea és egy acélkolosszus trófea díszíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: Lelkekben élő Igaz Barátság. Jobb kezében egy varkaudar szablyát, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd spagulár. Tárgyainak egy részét egy ryuku ostromteknős viszi. Ahogy aurátok összeér, melegség önti el lelkedet (+8 varázspont). Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
Lady Változás, amikor összefutottatok, adott neked 2800 aranyat.
Ködbevesző Bambusz, amikor találkoztál vele, adott neked 4 sámán gyógykenőcsöt (ld. enc.). Sok hasznos dolgot tanulsz a krónikából, így aztán hatékonyabban cselekszel (+4 tvp ). Az aranytermő erszény 43 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 kerek követ. A teremtés zsákja létrehozott 1 amnioszt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+20 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+90 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+32 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.) A táborozás alatt vadászott neked a gyilkos sallank. (+1 kaja.) A lottó 709. hetének nyerőszámai: 18, 8, 12. 1 db 0 találatos szelvényed volt. 5 tanítványod van, akik mindenhová követnek, lesik minden mozdulatodat. [A két forduló között 3 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]
Időközben sokat nézelődtél, keresgéltél, hátha egy vörös rakolits nyomára bukkansz. Minden hiába - a kutatás eredménytelen volt. [7 pontot használtál fel, van még 541.]

* 1. KP: használod a 71. pszi képességet
Összpontosítani kezdesz. Hamarosan érzed az erő áramlását. Kisütöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 pszi). Magasfokú mentális képzettségednek köszönhetően újabb pszi-képességet sajátíthatsz el, melynek neve molekulaátrendezés. (ld. enc.) Mentális képességed érezhetően fejlődött. (+9 max. pszi pont.) [5 pontot használtál fel, van még 536.]

* 2. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Egy végső mozdulattal előhívod az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 531.]

* 3. KP: elmormolod az 59. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a hadiszerencse III varázslatot! Szerencsésebb lettél 1 körre (+4 szerencse következő táborozásod végéig.) [-15 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 526.]

* 4. KP: használod a 72. pszi képességet
Fókuszálod mentális energiáidat. Hamarosan érzed az erő áramlását. Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a mentális pajzs pszi képességet. Agyad köré mentális pajzsot vonsz. [-9 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 521.]

* 5. KP: t. energia kisütése: 145 2
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 511.]

kno 11 2 képesség-növelés 11
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 taumaturgia.) Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.)
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 taumaturgia.) Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.)
[0 pontot használtál fel, van még 511.]

v 96 72 59 elmormolod a 96. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED



[72,59] Épületek tűnnek fel.

Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Kedves kalandozótárs! A Barátság negyedében jársz. " Látsz egy xantusz-kaktuszt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy főutcát. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Fairlight híveié. Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Szeresd a sört, igyál sokat barátom; Ámlin vagyok, a Korsókat komálom! "
(Vándorcirkusz:) Törpék, óriások, zsonglőrök, erőművészek és bohócok. Először nem is tudod hova keveredtél, majd mint a villám ér a felismerés: ez a vándorcirkusz. Már úgyis bizsergett a tenyered némi megpróbáltatás után, úgyhogy határozottan a sátrak közé lépsz. Aztán arra leszel figyelmes, hogy egy törpe rohan utánad, majd aranyat kér belépő gyanánt. Csak addig foglalkozik veled, amíg kifizeted a neki járó 20 aranyat, majd eltűnik a tömegben.
Ötpróba. A sátor hivalkodóan emelkedik előtted, az alakváltó srác pedig, aki az ajtóban áll, vidáman siet eléd.
- Gyere, mutasd meg milyen erős, okos, ügyes vagy! - mondja, és mivel tudod, hogy abban nem lesz gond, lelkesen követed a sátor belsejébe. Az alakváltó suhanc első próbaként egy súlyzót gurít a lábaid elé. Könnyen fogást találsz a fémes szerkezeten, és minden különösebb nehézség nélkül a magasba emeled. Erőpróba kipipálva... Intelligenciapróba. Egy gnóm faggat különböző kérdésekkel: a kertészettől az oltárépítésig mindenre kíváncsi, te viszont nem nagyon tudsz válaszolgatni neki. Hiába próbálod a közelharc fortélyaira terelni a szót (hátha abban sikeresebbnek mutatkozhatsz), a gnóm eltántoríthatatlan. Felháborodsz, amikor közli veled, hogy itt bizony elbuktál. 502 tapasztalati pontot kaptál. Lelógó orral állsz odébb.
Valami nagyon szomorú dolgot találtál! A földön egy barna, göndör hajú, csillogó szemű troll férfi kirabolt, megcsonkított holtteste hever. Kb. egy hete ölhették meg. Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Végzetfelhő fagyos moraja, kristálynyíl ezüst villanása végül. " Tátott szájjal bámulsz egy hatalmas és igen különös épületet. Egy óriási, zöld kupola, magas kéményekkel, amelyekből sárgás füst pöfög elő sűrű pamacsokban. A bejáratokon emberek mászkálnak ki-be, óriási kupac pirkitet tolva maguk előtt vagy különös, csillogó tárgyakat hordozva. A bejárat fölött feliratot látsz: KVAZÁR KOHÓ. (755. épület.)
Van itt még egy Fehér Bérc Plaza (669. épület.) és egy bank (697. épület.). Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Kevés már a dupla VP? Vár az Illúzió Mesterei KT. "
[-50 varázspont.] [20 pontot használtál fel, van még 491.]

cir 63 vándorcirkusz látogatása 63
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 491.]

ee 160 162 195 eladod a 160. tárgyat a 162. tárgyat a 195. tárgyat
Eladtál 1 vassisakot. 18 aranyat kaptál.
Eladtál 2 borostyán függőt. 12 aranyat kaptál.
Eladtál 4 obszidián függőt. 40 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 491.]

ee 275 117 192 eladod a 275. tárgyat a 117. tárgyat a 192. tárgyat
Eladtál 1 ametiszt medált. 28 aranyat kaptál.
Eladtál 1 ezüst nyakláncot. 10 aranyat kaptál.
Eladtál 1 gyöngysort. 48 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 491.]

ee 194 158 69 eladod a 194. tárgyat a 158. tárgyat a 69. tárgyat
Eladtál 1 arany karperecet. 26 aranyat kaptál.
Eladtál 1 ezüst karkötőt. 14 aranyat kaptál.
Sajnos nincs nálad szárnyas hernyó. [0 pontot használtál fel, van még 491.]
[0 pontot használtál fel, van még 491.]

ee 307 185 183 eladod a 307. tárgyat a 185. tárgyat a 183. tárgyat
Eladtál 1 réz papi karkötőt. 20 aranyat kaptál.
Eladtál 2 nagy bronzkulcsot. 28 aranyat kaptál.
Eladtál 2 vaskulcsot. 20 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 491.]

ee 76 41 103 eladod a 76. tárgyat a 41. tárgyat a 103. tárgyat
Eladtál 1 bronzkulcsot. 9 aranyat kaptál.
Eladtál 5 grákóbőrt. 15 aranyat kaptál.
Eladtál 1 magszim belet. 5 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 491.]

pbe 600 1527 beraksz a bankba 600 aranyat
Ködbevesző Bambusz számlájára átutalsz 316 aranyat. [0 pontot használtál fel, van még 491.]

m 3 mozogsz délkeletre
[73,60] Még mindig a városban vagy. Elérted Maad keleti határát, a Grákó-hegyek első lankáit.

Észreveszel egy főutcát. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt oltárt. Felfedeztél egy fellegvárat. (no:1. építését xadornix kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy fellegvárat. (no:2. építését Ősi Hajnal Lovagjai kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy fellegvárat. (no:3. építését magenta Jade kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Megpillantasz egy épületet. Közelebbről látod, hogy egy Trikornis Futárszolgálat (711. épület.). Utad során felfedezed egy vörös, rövid hajú, zöld szemű alakváltó nő táborát. Fekete a bőre. Felszerelésében egy dorony duda található, mely valószínűleg egy ügyes hangszerkészítő mesteri munkája. Leah bíborosa. Egy féregíz nyakpántot, egy griff nyakéket, egy halálhozó karkötőjét, egy halálhozó talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy kir.érd.műv. kitűzőt, egy koponya szimbólumot, egy Krough fejdíszét, egy lánckesztyűt, egy Métely páncélját, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval. topázát, egy párducbőr övtáskát, egy regeneráló gyűrűt, egy ryuku nadrágot, egy szirén köpenyét, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar szimbólumot és egy Vlagyimir-díjat visel. Ruházatát egy ongóliant trófea, egy orbitális mackósajt trófea és egy varkaudar hadúr trófea ékesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: Lant, mit angyal s ördög tart. Jobb kezében egy Mallon botját, bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy bumeráng. Málhásállata egy zombi. Elég egy mentális pillantás aurájára: sötét, jelezve, hogy a másik gonosz. Erősnek, nagy hatalmúnak látszik - nincs értelme leöletni magadat vele. Elkerülöd a táborhelyet, mielőtt a másik még észrevenne.
Találkozol Musashi Akira -ával . Tharr kisebb papja. Egy cetbőr válltömést, egy csontamulettet, egy griff nyakéket, egy Jerome köpenyét, egy gránit szimbólumot, egy lánckesztyűt, egy mentát karkötőt, egy obszidián karkötőt, egy ritualista övet, egy varkaudar csizmát, egy vassisakot és egy vasvértet visel. Fegyverzetét egy quwarg szabotőr trófea, egy troll ritualista trófea és egy vérfürdető magszim trófea díszíti. Jelet látsz a ruhájára festve: Izzó magmából előtörő gránit monolit. Jobb kezében egy varkaudar szablyát, bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd sullár. Teherhordója is van: egy karmos tankány! Szegény állat majd megszakad. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
[8 pontot használtál fel, van még 483.]

a 237 5378 2 átadod a 237. tárgyat az 5378. kalandozónak (2 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 2 tankány karmot Musashi Akira részére. [0 pontot használtál fel, van még 483.]

aa 56 1272 13 átadod az 56. tárgyat az 1272. tárgyat a 13. tárgyat
Ok, sikeresen átadtál 36 mákrózsa virágot Musashi Akira részére. Ok, sikeresen átadtál 20 Kaldor varázsporát Musashi Akira részére. Ok, sikeresen átadtál 3 kőkalapácsot Musashi Akira részére. [0 pontot használtál fel, van még 483.]

fa 1605 2358 1 feladod az 1605. tárgyat a 2358. kalandozónak (1 darabot)
Megbízást adsz a futárszolgálatnak egy csomag kézbesítésére. Előnyargal egy ezüstszín trikornis, hátán egy vikócmajom lovagol. A csomagot L escargot részére szánod. Átadsz 1 Aritma ostorát. Ennek elküldése 27 arany lesz. Hát ez nem fog menni, ennyi pénzed nincs is! [0 pontot használtál fel, van még 483.]

m 3 2 2 mozogsz délkeletre, keletre, keletre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[122,54] A vidék sivatagosra vált. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Qulli Brann. A távcsővel lassan körülnézel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy púdersziklát. Délre nézve látsz egy vaskohót. Elteszed a látcsövet.

Előtted bújik ki egy lukból egy ürge. Puff, nincs gond a kajára! (+1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Nem túl friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 3 hetes troll nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délre, kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [123,54] Dombos vidékre érkeztél. Látsz egy púdersziklát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Chara-din rúnaköve. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy olvasztókemencét. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Leah híveié. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy barátság szent tüzét. Bányászat képességeddel fémet érzel a föld alatt. A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Fairlight oltárt. Keletre nézve látsz egy Leah oltárt. Délnyugatra egy vaskohó van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy kétfejű troll. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. Üdvözlésképpen egy méregfelhő varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 46 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 tüske. Pár lövedéked átjárja a kétfejű troll testét. (4 támadással 19 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Megindulsz, mint egy acélkolosszus, hogy megvalósítsd a Kos Csapását. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a kétfejű troll jobb karját. (3 támadással 81 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+8 varázspont.) Rövid karddal kissé megkarcolod a kétfejű troll testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Karmait felemelve, a kétfejű troll meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A kétfejű troll kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Ellenfeled holtteste hirtelen valami különös, belső fényben izzó sziklává változik, majd felrobban (-16 életpont). A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 967 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 150, sebződés: 33, gyógyulás: 0, összesen: -33 ÉP}

Körbevizsgálódsz. Nem túl friss (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [124,54] Vége a fárasztó fel-le mászásnak: a dombságot síkság váltja fel. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Leah hívői építették. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy Chara-din monolitját. Északra nézve látsz egy Fairlight oltárt. Elteszed a látcsövet. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy quwarg harcos. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. Egy méregfelhő varázslatot dobsz ellenfeledre. 46 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 4 tüske. Lövedékeiddel perforálod a quwarg harcos potrohát. (4 támadással 8 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg harcos potrohát. (4 támadással 108 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+10 varázspont.) Rövid karddal néhányszor meglegyinted a quwarg harcos potrohát. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) A quwarg harcos csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg harcos most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1061 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 169, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) [24 pontot használtál fel, van még 459.]

m 1 4 2 mozogsz északkeletre, délre, keletre
[125,53] A síkságot sűrű erdő váltja fel. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Egy varkaudar bajnok közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. (ld. enc.) Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre méregfelhő varázslatot lősz. 50 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Egy villámcsapás varázslatot dob rád a másik. 21 életpontot vesztettél. A szörny szemeivel rád bámul. Ellenállsz a kővéváltoztató varázsnak. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a varkaudar bajnok nyakát. (4 támadással 108 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+10 varázspont.) {GYD:} Rövid karddal kissé megkarcolod a varkaudar bajnok testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Kisebb sebet ejt oldaladon a varkaudar bajnok. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A varkaudar bajnok lendületes ütése célt téveszt. A varázsló kékes villámokat küld rád. Alig pörkölődsz. 16 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a varkaudar bajnok száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
1045 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 168, sebződés: 41, gyógyulás: 0, összesen: -41 ÉP}


(Továbbmész...) [125,54] A fák eltünedeznek, ismét síkságon vagy. Észreveszel egy gumifát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy Chara-din monolitját. Zajt hallasz a közeledből. Nem is zaj ez, hanem beszéd. Fülelsz egy percig: "Gyerekikispocok! Nembántalakkispocok!" Mi lehet ez? Odasettenkedsz. Egy, az átlagnál is alacsonyabb gnóm férfi térden állva beszél egy lyukba... Köszöntöd, majd atyáskodva megkérded mi jót csinál errefelé. Elmondja, hogy az Alanori Tudományegyetem biológiaszakos novíciusza és Ghalla állatfajait tanulmányozza. Most épp egy bíborgörényt próbál kicsalogatni a vackából, de nem nagyon megy. Ha segítesz, szükség van 10 TVP-re és egy amnioszra (48. jellempróba). A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Chara-din oltárt. Délkeletre nézve látsz egy rúnakövet. Nyugatra egy Leah oltár van. Északnyugatra egy Fairlight oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Egy erszényes elkarog közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Üdvözlésképpen egy méregfelhő varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 43 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 tüske. Több lövedéked átfúrja az erszényes elkarog jobb lábát. (4 támadással 19 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az erszényes elkarog fejét. (3 támadással 77 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+7 varázspont.) Rövid karddal súrolod az erszényes elkarog bal karját. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Az erszényes elkarog feléd rúg, de nem talál el. Az erszényes elkarog fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Az erszényes elkarog összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 elkarog szőrt. 899 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 152, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}


(Továbbmész...) [126,54] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Oldalt pillantva, meglátsz egy ovimon-bokrot. Utad során felfedezel egy malmot. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Sheran híveié. Ahogy kalandozol, valamin megakad a szemed. Egy zöld bőrű, sovány troll férfi áll egy tuskón a fák között, nyakára egy kötél van kötve, a kötél meg egy fára. Hoppá, ez öngyilkos akar lenni! Talán ha mesélnél neki az élet szépségeiről 5 TVP-ért, nem csinálna ilyen meggondolatlanságot (50. jellempróba). Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy áeratikus hasnyák. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy varázsvédelem. Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy méregfelhő varázslattal köszöntöd a másikat. 35 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy a halál szava varázslatot, majd rád küldi. Semmi hatás! Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 sallank nyíl. Pár lövedéked átjárja az áeratikus hasnyák jobb csápját. (4 támadással 48 életpontot sebezve.) A teremtmény iszonyatos hangerővel rikoltozni kezd. A fülemüle síppal próbálod felőrölni ellenfeled idegeit. Na vajon ki bírja tovább? Hosszasan párviadaloztok, végül a kellemes muzsikád győzedelmeskedik a vad rikácsolással szemben. Elszántan a másikra rontasz. Az Acél Ököl technikáját alkalmazod. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az áeratikus hasnyák sima, kék bőrét. (3 támadással 67 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+6 varázspont.) Rövid karddal súrolod az áeratikus hasnyák egyik lábát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Válladon apró sebet ejt a szörny nyelvével. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. Siralmas támadást intéz farkával az áeratikus hasnyák, épp csak megsuhint. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny tojócsövét a sebre nyomja. Gyorsan félrelököd. Az áeratikus hasnyák belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 27 életpontot vesztettél. Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 4 csepp spirituszt. 1422 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 155, sebződés: 46, gyógyulás: 0, összesen: -46 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Egy végső mozdulattal előhívod az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+91 életerő). [-15 varázspont.] Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nagyon régi (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek délkeletre. Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 12 tüskét. [41 pontot használtál fel, van még 418.]

be 1204 bemész az 1204. épületbe
Peckes léptekkel sietsz be a malomba. Harcra kész vagy, de sehol egy szörny, odabent béke honol. Masinák zörögnek, s mellette behallatszik a kinti szélkerék nyikorgása is. A malom távolabbik végéből előbukkan a molnár, és hozzád siet. Vigyorogva megveregeti a vállad, s röviden előadja, hogy is megy sora. Megtudod tőle, hogy mostanában gonosz alakok fenyegetik: környékbeli rablók, haramiák, illetve messziről jött rossz küllemű kalandozók.
- Jó uram, ha segítesz elűzni őket, busás jutalomban részesülhetsz. Itt is vannak, ezt mind odaadom! - mondja, és már tömködi is a zsebedbe. Bár erre semmi szükség nem volna, nem akarod megbántani azzal, hogy visszautasítod, inkább megígéred, hogy ha a környéken haramiába botlasz, majd jól számon kéred rajta, hogy mit tett a molnárral. Ez neki látszólag elég, kedves szavak közepette búcsúztok el. Csak kint mered szemügyre venni, mit is kaptál: 3 zöld üveget, 1 kígyóbőr kesztyűt, 1 bőrsisakot, 1 malomkövet, 1 csontkést, 1 szigonyt. [5 pontot használtál fel, van még 413.]

m 3 1 8 mozogsz délkeletre, északkeletre, északra
[127,55] Egyre több a fa. Sűrű erdőben vagy.

Nocsak, egy quwarg! Gyorsan eltaposod a kártevőt. 1 tapasztalati pontot kaptál. Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek délnyugatra.

(Továbbmész...) [128,54] Fák, mindenütt csak fák. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy trollfa. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. A helyzet alkalmas egy Sziklaököl támadás bevitelére! Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a trollfa testét. (3 támadással 78 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+7 varázspont.) Rövid karddal megvágod a trollfa vastag törzsét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A trollfa lendületes ütése célt téveszt. A troll teste sziklává keményedik, és egy irtózatos dörejjel felrobban. Éles sziklarepeszek záporoznak rád (-9 életpont)! A trollfa még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 göcsörtös bunkót. 298 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 90, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy óriás liánt. Oldalt pillantva, meglátsz egy Chara-din monolitját. Felfedeztél egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Jóízűen falatozol. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [128,53] Az erdőt bozótos vidék váltja fel. Oldalt pillantva, meglátsz egy nekrofunt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Tharr hívői építették. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy régészeti lelőhelyet. A régészet tudománya immáron a kalandorok körében is egyre népszerűbb. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Szőrös fia Szőrös előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy barátság szent tüzét. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Egy ragyás burástya nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy védelem sav ellen varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy méregfelhő varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 52 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 4 tüske. Pár lövedéked átjárja a ragyás burástya testét. (4 támadással 19 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. A sav csiklandozón, de ártalmatlanul ölel körül. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel megcsapod a ragyás burástya bal vállát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) {KCC:} Rövid karddal épp hogy eltalálod a ragyás burástya testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A ragyás burástya farkával melletted a levegőbe suhint. A ragyás burástya csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 665 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 94, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Alaposan körülnézel a földön. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek keletre vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 4 tüskét. [28 pontot használtál fel, van még 385.]

szk 765 keresed a 765. szörnyet
Elhatározod, hogy táborozás alatt megpróbálsz felkutatni egy ryuku futárbérencet. [0 pontot használtál fel, van még 385.]

bpb bef. parancs berakása:

h 336 9 használod a 336. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [9 pontot használtál fel, van még 376.]
[A parancs tárolásra került.]

* 1. BP: elmormolod a 3. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Sikerült elmondanod az éber kakukk varázslatot! Kakukk! Kakukk! [-6 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 376.]

* 2. BP: energia fejlesztése 1
Hosszan meditálsz, a többi tudattaggal egyesülve dolgozol egy új tudati képesség kifejlesztésén. [-1 TU.] A befejezéshez még 894 TU szükséges. [10 pontot használtál fel, van még 366.]

* 3. BP: használod az 1602. tárgyat
Mivel még nem ismersz elég sok varázslatot, kevesebb tárggyal próbálkozol, mint eredetileg tervezted. Előveszed az ezüstszelencét és készenlétbe helyezed. A belsejébe 15 vizet dobsz. Tudod, mikor kell kinyitni - tárgyaid eltűntek, helyükön 3 kőszemet találsz. [3 pontot használtál fel, van még 363.]

* 4. BP: használod az 1576. tárgyat
Megszólaltatod a sípot. Profi, a zene minden ágazatában jártas bárd módjára játszol hangszereden. [20 pontot használtál fel, van még 343.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Komplex elméleti feladványokon gondolkodsz, logikai feladványokat próbálsz kiötleni, és rögtön meg is oldani. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az IQ-d érezhetően megnövekedjen. [Még 89 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 303.]

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Elméd csiszolása érdekében két ismeretlenes egyenleteket oldasz meg, fejben. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az IQ-d érezhetően megnövekedjen. [Még 49 TVP-t kell elköltened.] Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 263.]

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Komplex elméleti feladványokon gondolkodsz, logikai feladványokat próbálsz kiötleni, és rögtön meg is oldani. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az IQ-d komolyan megnőjön. [Még 9 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 223.]

tf 2 23 fejleszted a 2. tulajdonságodat 23 pontért
Felidézel magadban néhány matekfeladatot, amit annak idején az iskolában adtak fel a bölcsek, házi feladatként, és sosem tudtad őket megoldani. Most hosszasan töprengesz rajtuk... Ah! Micsoda eredménye volt a gyakorlásnak! (+1 IQ.) [23 pontot használtál fel, van még 200.]
Iszol a vizestömlőből. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 10, 3, 23.
Leterhelt a gyorsgyaloglás. (-1 életerő.) Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját töm magába a mutáns pók. Most extra takarmányt is kap. Úgy tűnik, az állat ápolásra szorul. Miközben gondos munkával megszabadítod kedvenced a kínlódástól, 4 ugh mérget szerzel. Egy kaját habzsol be a kardfogú fülemüle. 4 kaját nyel le a törpemammut. Egy röpke ideig emelgeted a malomkövet, hadd dagadjanak az izmaid. Kimerülve a megpróbáltatásoktól, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 395 pontot. A következő körben tehát 595 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


SÁMÁN GYÓGYKENŐCS (1139. TÁRGY)
A varkaudar sámánok által készített gyógykenőcs jóval gyanúsabb és büdösebb kotyvalék, mint amit a gyakorló kalandozók készítenek. De valljuk be, jóval hatékonyabb is! A sámán gyógykenőcsöt a H 1139 paranccsal használhatod, ez TVP-be nem kerül. Maximum 300 ÉP-t fogsz visszanyerni, de így nem gyógyulhatsz max. ÉP fölé. A sámán gyógykenőcs megadható paraméterként a totemes gyógyításnál is. Labirintusban automatikusan gyógyítani fogsz vele, ha más módon már nem megy.

TYRANNOSZAURUSZ REX (160. SZÖRNY)
Igen, ez AZ A tyrex! Mintha az évmilliókkal ezelőtti erdőkből lépett volna elő, egy életnagyságú és hamisítatlan csúcsragadozóval állsz szemben. Hogy hogyan került az őskornak ez az iszonyatos gyíkja a Túlélők Földjére? Ez egy határozottan jó kérdés. A választ csak sejteni lehet - valamilyen nagyhatalmú mágus bizarr és kétes kimenetelű kísérleteket folytatott, hogy életre keltsen valamit, aminek már nincs helye a mai világban. A tyrexnek naponta iszonyatos mennyiségű húst kell elfogyasztania, beleértve téged is, és a környéken tartózkodó összes egyéb szörnyet. Ha őrült módon mégis szembe akarsz vele szállni, gondolkodj el először, hogy mennyi esélye van egy darázsnak az emberrel szemben. Oké, a darázs csíp egyet - de ha a méreg nem volt elég halálos, ugye tudod, mi jön utána?

TYREX EGYEDURALKODÓ (7031. SZÖRNY)
Mint minden ragadozó szörnyfajban, a tyrexek közt is akad különösen erős, és hatalmas példány. Bár ez a monstrum első ránézésre nem sokkal nagyobb fajtársainál, de egy olyan tapasztalt túlélőnek, mint amilyen te vagy, rögtön feltűnik néhány apróság. Például, hogy a levesestál méretű szemeiben különös értelem csillog. Bizony! Ez a tyrex nem véletlenül vált a dinópark egyeduralkodójává! Vigyázz, hogy ne tudjon hatalmas állkapcsa közé szorítani, mert alkarnyi fogaival a legkeményebb páncélokat is átlyukasztja, és egyszerűen kettészakít, mire egyet pislanthatnál! Távfegyverrel sebet ejteni rajta szinte lehetetlen, mert egyszerűen félrefújja a lövedékeket. Egyébiránt bármilyen típusú fegyverrel egyaránt megsebezhető.

ARITMA OSTORA (1605. TÁRGY)
Aritma egy méltán híres druida volt egykoron. Még a túlélők hőskorában, a Világégést követő első években járta Erdauin pusztáit. Mindig rengeteg szörny vette őt körül, és azok látszólag minden különösebb kényszer nélkül is engedelmeskedtek neki. A titka ebben a különleges eljárással készített ostorban rejlett. Bár sok-sok példányban készült ez a mindössze 4D5 sebzésű balkezes ütőfegyver, mára már ezek többsége a kalandozók helyett a pásztorok repertoárját gazdagítja. Pedig te is jó hasznát látod, mert +3 szörnyidomítást ad, még akkor is, ha nem tartod a kezedben (de csak ha a szakértelmed legalább 1). Elegendő, ha övedre akasztva, jól látható helyre teszed, és szörnyeid tudni fogják, ki az úr a háznál (tehát nem kell KF-elned, hogy kifejtse hatását). (A + szörnyidomítást nem jelöljük a karakterlapodon.)

MOLEKULAÁTRENDEZÉS (74. PSZI KÉPESSÉG)
Egy-egy fémet tartalmazó anyag, érc molekuláinak, atomjainak, sőt atomszerkezetének átrendezése nem lehetetlen feladat egy fejlett pszi szakértő számára. 5 TVP és 10 pszi pont elköltésével képes vagy egy-egy fém vagy ércdarabot másikká alakítani. Természetesen nem minden érc állítható így elő minden ércből. Ónt csak rézből, vasat csak ónból lehet készíteni. Egyéb átalakítások nem ismertek, de a kísérletezés esetleg újabb eredményekhez vezet. A P 74 <érc> parancs kiadásával megpróbálod <érc>-et előállítani a nálad levő anyagokból. A fentiekből nyilvánvaló például, hogy egy P 74 85 csak akkor lesz sikeres, ha van a birtokodban réz. Ha felfedezel valamilyen új fémet, ásványt, érdemes kísérletezni, hátha elő tudod állítani valamilyen más ércből.
Megadhatsz, egy 3., mennyiségi parancsot is. Vigyázz, a képesség ilyenkor 10x annyi pszi pont lesz, mint amennyi a 3. paraméter volt (akkor is, ha esetleg nincs nálad elegendő komponens.)

VARKAUDAR BAJNOK (190. SZÖRNY)
A hegyek mélyén és elhagyatott mocsarakban gyakran rendezik meg a varkaudarok a saját arénájukban a saját olimpiájukat. Az életre-halálra folyó küzdelemben minden megengedett: mágia, méreg, piszkos trükkök. A győztes hatalmasat lép előre a varkaudar társadalmi ranglétrán, hogy aztán - hacsak nem ő a legjobb - hamarosan hozzá hasonlóak intrikáinak áldozata legyen a hatalomért vívott harcban; a győztes teteme a szemétdombra kerül, és hamarosan felfalják a szutykos remákok. A varkaudar bajnokok közül kerülnek ki a varkaudar nép vezetői, a Borzalmas Varkaudarok. Ha egy varkaudar bajnokkal kerülsz szembe, mindenre készülj fel. Van, amelyik gyengébb, van, amelyik erősebb, és RENGETEG trükköt ismernek. Ha pedig legyőzöd, hiába tenyerelsz rá vigyorogva a különleges varázstárgyaira, azok a szemed előtt porladnak szét, a varkaudar bajnok lelkéhez kötődő bűbáj varázslatoknak köszönhetően.

KARAKTERLAP

Musashi Kenjiró, egy barna, rövid hajú, zöld szemű kobudera férfi vagy. Sheran főpap-jelöltje vagy. Az Acél Öklök (#9123) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 254. fordulód.

Erő: 25 (30) Szint: 21 Merészség: 10/5 Magasság: 150 cm
IQ: 33 (35) Támadás: 22 Agresszió: 6 Testsúly: 55 kg
Ügyesség: 32 (35) Védekezés: 53 Menekülés: 30 % Életkor: 35/35 év
Egészség: 20 (22) Életpont: 312/231 Jellem: semleges (-4) Tul. pont: 1
Szerencse: 30 (36) Varázspont: 411/73 Pénz: 0 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 21/4 Pszi pont: 73/18 EFejl: 8
Eddig összesen 1663 szörnyet (7 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 6860 TP-t kaptál. Jelenleg 632319 TP-d van. A következő szinthez még 167681 TP szükséges. Trófeáid: ongóliant, óriásféreg, ryuku csapásvezető. A 254. fordulódban 8529 arany került a bankszámládra. 8529 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 2 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 25/28 (+5%) vágófegyverek: 20/88 (+3%) ütőfegyverek: 2/72
lőfegyverek: 24/97 (+5%) dobófegyverek: 4/65

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (200%) << ezüstkard (#325) << varkaudar szablya (#516)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); tüske (#22) (1 -14.); sallank nyíl (#129) (15 -19.); mérgezett vasnyíl (#187) (20 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 .); tolmokov-koktél (#351) (998 .); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 7/22 2. nyomkövetés: 45/24 (+21%) 3. mászás: 12/99
4. csapdakészítés: 18/96 (+6%) 5. csapdaészlelés: 12/12 6. gyógyítás: 42/20
7. titkosírás: 4/57 8. felderítés: 21/44 9. szörnyidomítás: 11/6
10. teológia: 26/40 (+21%) 11. taumaturgia: 25/77 (+213%) 12. szerencsejáték: 3/98
13. versengés: 13/39 (+8%) 14. harcművészetek: 29/7 15. zene: 15/59 (+23%)
16. szörnyismeret: 28/39 (+20%) 17. pszi: 10/11 (+13%) 18. zárnyitás: 1/55
19. vadászat: 17/76 20. bányászat: 4/81 (+18%) 21. úszás: 1/43
22. főzés: 4/40 23. csapatmunka: 2/53

FELTÉTELES PARANCSOK (még 1 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 60% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 50% életerő alatt 40 TVP-ért
udvarolsz az 5098. karakternek
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 6 darabot ), tüskét (#22) (max. 20 darabot ), móri gyümölcsöt (#116) (max. 1 darabot ), nyílvesszőt (#108) (max. 8 darabot ), sallank nyilat (#129) (max. 8 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 20 darabot ), kerek követ (#19) (max. 15 darabot ), púderkövet (#119) (max. 3 darabot ), tükröt (#43) (max. 1 darabot, csak egyszer), szögletes követ (#17) (max. 3 darabot )
elfogod sivatagi doareget (#240) fedett veremmel (#219)
mászol max. 120 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 12)
Tguarkhan (#212) (csak egyszer), Zinthurg (#180) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 1, max: 12)
Musashi Akira (#5378)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
varázsvédelem (#34, 8 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP)
jégcsóva (#41, 15 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP)
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
tükörpajzs (#101, 26 VP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) hhaar burka II (#162, 10 VP)
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
éhínség (#39, 7 VP) szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP)
restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP)
természet haragja (#141, 25 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) szürkeáll. aktiv (#71) erőpajzs I (#12) hadiszerencse III (#59)
mentális pajzs (#72) éber kakukk (#3)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
10. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 10)
energiatüskék (#29), jégcsóva (#41), méregfelhő (#37)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
hhaar burka II (#162)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 47, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
természet haragja (#141) >> társak oldalán harcolva (#986) természet haragja (#141) >> nők (#999)
természet haragja (#141) >> férfiak (#998) méregfelhő (#37) >> több ellenfél elleni harcban (#985)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 47, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
tükörpajzs (#101) >> orgoró (#170) tompítás (#40) >> bávatag golombár (#165)
varázsvédelem (#34) >> áeratikus hasnyák (#243) varázsvédelem (#34) >> ryuku csapásvezető (#778)
varázsvédelem (#34) >> lajhárlord (#757) tüskepajzs (#30) >> alattomos manó (#756)
varázsvédelem (#34) >> Tguarkhan (#212) varázsvédelem (#34) >> részeg kalandozó (#187)
varázsvédelem (#34) >> csontváz lord (#177) varázsvédelem (#34) >> óriás csontváz (#176)
varázsvédelem (#34) >> vark. nekromanta (#173) fehér glóbusz (#47) >> jégtroll (#164)
védelem sav ellen (#36) >> fémbontó szójer (#150) varázsvédelem (#34) >> sötét főgnóm (#136)
varázsvédelem (#34) >> Morbid (#127) védelem sav ellen (#36) >> ragyás burástya (#111)
varázsvédelem (#34) >> nyuhaj karbin (#110) tükörpajzs (#101) >> lábascet (#647)
varázsvédelem (#34) >> smaragdgólem (#417) elektromos pajzs (#51) >> földsárkány (#359)
védelem tűz ellen (#38) >> bíbor szulfagor (#358) varázsvédelem (#34) >> szutykos remák (#191)
fehér glóbusz (#47) >> pattanóböde (#145) varázsvédelem (#34) >> sötét gnóm (#132)
védelem sav ellen (#36) >> xirnox (#122) tompítás (#40) >> bibircsók-óriás (#120)
tükörpajzs (#101) >> kőkorszaki szaki (#109) védelem tűz ellen (#38) >> griffőniksz (#106)
védelem tűz ellen (#38) >> koboldkirály (#7045) elektromos pajzs (#51) >> máguskobold (#7044)
védelem tűz ellen (#38) >> udvari mágus (#142) oldás (#372) >> epokitféreg (#147)
varázsvédelem (#34) >> troll ritualista (#365) oldás (#372) >> szeppent rákfatty (#186)
oldás (#372) >> gigaféreg lárva (#7037) fehér glóbusz (#47) >> Mallon (#960)
varázsvédelem (#34) >> Jerome (#956) védelem sav ellen (#36) >> halálhozó (#419)
védelem tűz ellen (#38) >> vortexmágus (#418) védelem tűz ellen (#38) >> ork sámán (#345)
varázsvédelem (#34) >> massza (#217) védelem tűz ellen (#38) >> piromenyét (#99)
védelem tűz ellen (#38) >> varkaudar mágus (#128)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
törpemammut (#115) (málhás: +20 kg teher) státusz: OK
gyilkos sallank (#85) (vadászik) státusz: OK
kardfogú fülemüle (#146) (őrzi a holmidat: +12 lopás ellen) státusz: OK
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Papjaimat anyagi megfontolások nem vezérlik. Imádkozz úgy, hogy a nálad levő tárgyak összértéke 30 arany alatt van!
2.) Minden istennél a rátermettség küldetése: áldozz számomra egy esszenciakristályt!
3.) A víz egy Sheran-pap számára természetes lételem. Imádkozz, amint úszás szakértelmed elérte a 7. szintet!

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 ametiszt medál (#275) 1 arany karperec (#194) 2 borostyán függő (#162)
1 bronzkulcs (#76) 1 extra takarmány (#1360) 1 ezüst karkötő (#158)
1 ezüst nyaklánc (#117) 1 fekete gyöngy (#99) 5 grákóbőr (#41)
6 gyenge méreg (#26) 1 gyöngymangó (#135) 1 gyöngysor (#192)
10 kaja (#2) 20 Kaldor varázspora (#1272) 3 kőkalapács (#13)
1 magszim bél (#103) 36 mákrózsa virág (#56) 1 réz papi karkötő (#307)
4 obszidián függő (#195) 1 rókafarok (#124) 2 tankány karom (#237)
2 vaskulcs (#183) 1 vassisak (#160) 20 víz (#27)
2 nagy bronzkulcs (#185)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
2 álompor (#396) 1 amniosz (#203) 1 bőrsisak (#57)
1 csontkés (#11) 1 elkarog szőr (#665) 1 göcsörtös bunkó (#123)
1 kígyóbőr kesztyű (#49) 3 kőszem (#304) 1 malomkő (#1205)
4 spiritusz (#170) 1 szigony (#389) 8 ugh méreg (#166)
3 zöld üveg (#82)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(122,54) oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), művészi porolit (#720)
(123,54) púderszikla (#118, belőle készíthető: #119), egy ismeretlen isten rúnaköve, olvasztókemence (#86), Leah oltár, barátság szent tüze (#484), érclelőhely, kétfejű troll (#163)
(124,54) Leah oltár, quwarg harcos (#201)
(125,53) varkaudar bajnok (#190)
(125,54) gumifa (#38), Chara-din monolitja (#534), 48. jellempróba, erszényes elkarog (#354)
(126,54) ovimon-bokor (#206, belőle készíthető: #207), malom (#1204), Sheran oltár, 50. jellempróba, áeratikus hasnyák (#243)
(128,53) nekrofun (#173), Tharr oltár, régészeti lelőhely (#1208), művészi porolit (#720), barátság szent tüze (#484), ragyás burástyák (#111)
(128,54) trollfák (#80), óriás lián (#208, belőle készíthető: #209), Chara-din monolitja (#534), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396)

Üzenet küldése a karakternek