Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2007. máj. 2. 9h:29' EZ A 257. JÁTÉKHETED, 254. FORDULÓD 258. játékheted kezdete: máj. 3. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1367 SZÁMLA : XXXX |
Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot.
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy méregfelhő varázslat. Semmi hatás! A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 4 sallank nyíl. Pár lövedéked átjárja a velociraptor jobb lábát. (4 támadással 20 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát.
{GYD:} Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod a velociraptor jobb karját. (3 támadással 80 életpontot sebezve.) {KCC:} Rövid karddal néhányszor megcsapod a velociraptor bal lábát. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) A velociraptor fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A velociraptor többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.)
{GYD:} Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod a velociraptor bal karját. (2 támadással 58 életpontot sebezve.) {GYD:} Rövid karddal épp hogy megvágod a velociraptor jobb lábát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A velociraptor fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A velociraptor csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A velociraptor szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1397 tapasztalati pontot kaptál. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 raptor karmot. {Csatastatisztika; sebzés: 185, sebződés: 48, gyógyulás: 0, összesen: -48 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst.
L escargot egy villámsújtás varázslattal köszönti a másikat. 38 életpontot sebzett. Üdvözlésképpen egy természet haragja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 26 életpontot sebeztél.
L escargot bogyógránátot ragadva megsorozza az ellenfelet. Elrepül 4 bogyógránát. Pár lövedéke átjárja a tyrannoszaurusz rex farkát. (3 támadással 89 életpontot sebezve.) A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 mérgezett vasnyíl. Több lövedéked átfúrja a tyrannoszaurusz rex farkát. (3 támadással 60 életpontot sebezve.)
Csontpálcával L escargot párszor keményen megüti a tyrannoszaurusz rex testét. (3 támadással 93 életpontot sebezve.) Méregfoggal L escargot néhányszor megkarcolja a tyrannoszaurusz rex oszlopos lábát. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel néhányszor megcsapod a tyrannoszaurusz rex jobb lábát. (6 támadással 109 életpontot sebezve.) Rövid karddal párszor súrolva eltalálod a tyrannoszaurusz rex oszlopos lábát. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) A tyrannoszaurusz rex beleharap L escargot kezébe. (1 támadástól 57 életpontot vesztett.)
Csontpálcával L escargot többször eltalálja a tyrannoszaurusz rex jobb oldalát. (2 támadással 65 életpontot sebezve.) Méregfoggal L escargot megböki a tyrannoszaurusz rex testét. Kritikus ütés! (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel meghorzsolod a tyrannoszaurusz rex testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Rövid karddal néhányszor megkarcolod a tyrannoszaurusz rex bal oldalát. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Előremozdulva, a tyrannoszaurusz rex kitátja a pofáját és L escargot testébe harap! (1 támadástól 70 életpontot vesztett.) A tyrannoszaurusz rex szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1334 tapasztalati pontot kaptál. Az ellenfél alapos átkutatásának feladata közös döntés alapján L escargotot terheli. Mielőtt elrakná, megmutatja, mit talál (egy tyrex csontot). {Csatastatisztika; sebzés: 227, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP, összes sebzés: 567, összes sebződés: 127}
Ködbevesző Bambusz gyorsan felrak egy varázsvédelem varázslatot. Roméró a biztonság kedvéért felrak egy hhaar burka varázst. Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot.
Ködbevesző Bambusz mélyen koncentrálva megidéz egy villámcsapás varázslatot, majd az ellenfélre küldi. 62 életpontot sebzett. L escargot mélyen koncentrálva megidéz egy villámsújtás varázslatot, majd az ellenfélre küldi. 38 életpontot sebzett. Roméró egy villámcsapás varázslatot dob az ellenfélre. 19 életpontot sebzett. Egy természet haragja varázslattal köszöntöd a másikat. 30 életpontot sebeztél.
Ködbevesző Bambusz a közelharc előtt még megereszt a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 5 mérgezett vasnyíl. Lövedékeivel perforálja a tyrex egyeduralkodó vastag bőrét. (5 támadással 114 életpontot sebezve.) L escargot teli erőből bogyógránátot dob az ellenfélre. Elrepül 4 bogyógránát. Alaposan megsorozza a tyrex egyeduralkodó vastag bőrét. (4 támadással 97 életpontot sebezve.) Roméró ubuk dobónyílat markolva becélozza a mozgó célpontot. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Pár lövedéke átjárja a tyrex egyeduralkodó oszlopos lábát. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 2 mérgezett vasnyíl. Alaposan megsorozod a tyrex egyeduralkodó farkát. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) A szörny farkával támad rátok! Lesodor a lábadról a hatalmas ütés. (-70 életerő, -8 védekezés, -8 támadás a csata időtartamára.) Nem te voltál az egyedüli szenvedő alany, mások is a földre kerültek!
Varkaudar szablyával Ködbevesző Bambusz néhányszor megcsapja a tyrex egyeduralkodó testét. (4 támadással 149 életpontot sebezve.) Méregtagadóval Ködbevesző Bambusz kicsit megvagdalja a tyrex egyeduralkodó vastag bőrét. (3 támadással 61 életpontot sebezve.) Csontpálcával L escargot néhányszor épp csak megérinti a tyrex egyeduralkodó oszlopos lábát. (3 támadással 80 életpontot sebezve.) Méregfoggal L escargot valamennyire megsebezgeti a tyrex egyeduralkodó vastag bőrét. Kritikus ütés! (2 támadással 48 életpontot sebezve.) Varkaudar szablyával Roméró néhányszor megkarcolja a tyrex egyeduralkodó testét. (3 támadással 45 életpontot sebezve.) Rövid karddal Roméró kicsit megvágja a tyrex egyeduralkodó lábát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel csak érinted a tyrex egyeduralkodó testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) {GYD:} Rövid karddal megkarcolod a tyrex egyeduralkodó vastag bőrét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A tyrex egyeduralkodó tűhegyes fogait Ködbevesző Bambusz bal lábába mélyeszti. (1 támadástól 95 életpontot vesztett.) A szörny farkával támad rátok! A fejeden talál el a támadás, amitől azonnal kiterülsz. (-52 életerő, -8 védekezés, -8 támadás a csata időtartamára.) Feltápászkodó társaid látványából megállapíthatod, a többieket ugyanúgy eltrafálta az ütés, mint téged. A tyrex egyeduralkodó még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1391 tapasztalati pontot kaptál. Mindannyian egyetértetek, hogy Ködbevesző Bambusz kutat át a szörnyet. Talál valamit (3 tyrex csontot). {Csatastatisztika; sebzés: 102, sebződés: 122, gyógyulás: 0, összesen: -122 ÉP, összes sebzés: 860, összes sebződés: 612}
* 1. KP: | használod a 71. pszi képességet |
* 2. KP: | elmormolod a 12. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod az 59. varázslatot |
* 4. KP: | használod a 72. pszi képességet |
* 5. KP: | t. energia kisütése: 145 2 |
kno 11 2 | képesség-növelés 11 |
v 96 72 59 | elmormolod a 96. varázslatot |
[72,59] Épületek tűnnek fel.
cir 63 | vándorcirkusz látogatása 63 |
ee 160 162 195 | eladod a 160. tárgyat a 162. tárgyat a 195. tárgyat |
ee 275 117 192 | eladod a 275. tárgyat a 117. tárgyat a 192. tárgyat |
ee 194 158 69 | eladod a 194. tárgyat a 158. tárgyat a 69. tárgyat |
ee 307 185 183 | eladod a 307. tárgyat a 185. tárgyat a 183. tárgyat |
ee 76 41 103 | eladod a 76. tárgyat a 41. tárgyat a 103. tárgyat |
pbe 600 1527 | beraksz a bankba 600 aranyat |
m 3 | mozogsz délkeletre |
a 237 5378 2 | átadod a 237. tárgyat az 5378. kalandozónak (2 darabot) |
aa 56 1272 13 | átadod az 56. tárgyat az 1272. tárgyat a 13. tárgyat |
fa 1605 2358 1 | feladod az 1605. tárgyat a 2358. kalandozónak (1 darabot) |
m 3 2 2 | mozogsz délkeletre, keletre, keletre |
(Továbbmész...) [123,54] Dombos vidékre érkeztél. Látsz egy púdersziklát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Chara-din rúnaköve. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy olvasztókemencét. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Leah híveié. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy barátság szent tüzét. Bányászat képességeddel fémet érzel a föld alatt. A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Fairlight oltárt. Keletre nézve látsz egy Leah oltárt. Délnyugatra egy vaskohó van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy kétfejű troll. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. Üdvözlésképpen egy méregfelhő varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 46 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 tüske. Pár lövedéked átjárja a kétfejű troll testét. (4 támadással 19 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Megindulsz, mint egy acélkolosszus, hogy megvalósítsd a Kos Csapását. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a kétfejű troll jobb karját. (3 támadással 81 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+8 varázspont.) Rövid karddal kissé megkarcolod a kétfejű troll testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Karmait felemelve, a kétfejű troll meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A kétfejű troll kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Ellenfeled holtteste hirtelen valami különös, belső fényben izzó sziklává változik, majd felrobban (-16 életpont). A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 967 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 150, sebződés: 33, gyógyulás: 0, összesen: -33 ÉP}
(Továbbmész...) [124,54] Vége a fárasztó fel-le mászásnak: a dombságot síkság váltja fel. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Leah hívői építették. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy Chara-din monolitját. Északra nézve látsz egy Fairlight oltárt. Elteszed a látcsövet. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy quwarg harcos. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. Egy méregfelhő varázslatot dobsz ellenfeledre. 46 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 4 tüske. Lövedékeiddel perforálod a quwarg harcos potrohát. (4 támadással 8 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg harcos potrohát. (4 támadással 108 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+10 varázspont.) Rövid karddal néhányszor meglegyinted a quwarg harcos potrohát. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) A quwarg harcos csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg harcos most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1061 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 169, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 1 4 2 | mozogsz északkeletre, délre, keletre |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre méregfelhő varázslatot lősz. 50 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Egy villámcsapás varázslatot dob rád a másik. 21 életpontot vesztettél. A szörny szemeivel rád bámul. Ellenállsz a kővéváltoztató varázsnak. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a varkaudar bajnok nyakát. (4 támadással 108 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+10 varázspont.) {GYD:} Rövid karddal kissé megkarcolod a varkaudar bajnok testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Kisebb sebet ejt oldaladon a varkaudar bajnok. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A varkaudar bajnok lendületes ütése célt téveszt. A varázsló kékes villámokat küld rád. Alig pörkölődsz. 16 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a varkaudar bajnok száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
1045 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 168, sebződés: 41, gyógyulás: 0, összesen: -41 ÉP}
(Továbbmész...) [125,54] A fák eltünedeznek, ismét síkságon vagy. Észreveszel egy gumifát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy Chara-din monolitját. Zajt hallasz a közeledből. Nem is zaj ez, hanem beszéd. Fülelsz egy percig: "Gyerekikispocok! Nembántalakkispocok!" Mi lehet ez? Odasettenkedsz. Egy, az átlagnál is alacsonyabb gnóm férfi térden állva beszél egy lyukba... Köszöntöd, majd atyáskodva megkérded mi jót csinál errefelé. Elmondja, hogy az Alanori Tudományegyetem biológiaszakos novíciusza és Ghalla állatfajait tanulmányozza. Most épp egy bíborgörényt próbál kicsalogatni a vackából, de nem nagyon megy. Ha segítesz, szükség van 10 TVP-re és egy amnioszra (48. jellempróba). A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Chara-din oltárt. Délkeletre nézve látsz egy rúnakövet. Nyugatra egy Leah oltár van. Északnyugatra egy Fairlight oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Egy erszényes elkarog közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Üdvözlésképpen egy méregfelhő varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 43 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 tüske. Több lövedéked átfúrja az erszényes elkarog jobb lábát. (4 támadással 19 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az erszényes elkarog fejét. (3 támadással 77 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+7 varázspont.) Rövid karddal súrolod az erszényes elkarog bal karját. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Az erszényes elkarog feléd rúg, de nem talál el. Az erszényes elkarog fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Az erszényes elkarog összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 elkarog szőrt. 899 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 152, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
(Továbbmész...) [126,54] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Oldalt pillantva, meglátsz egy ovimon-bokrot. Utad során felfedezel egy malmot. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Sheran híveié. Ahogy kalandozol, valamin megakad a szemed. Egy zöld bőrű, sovány troll férfi áll egy tuskón a fák között, nyakára egy kötél van kötve, a kötél meg egy fára. Hoppá, ez öngyilkos akar lenni! Talán ha mesélnél neki az élet szépségeiről 5 TVP-ért, nem csinálna ilyen meggondolatlanságot (50. jellempróba). Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy áeratikus hasnyák. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy varázsvédelem. Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy méregfelhő varázslattal köszöntöd a másikat. 35 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy a halál szava varázslatot, majd rád küldi. Semmi hatás! Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 sallank nyíl. Pár lövedéked átjárja az áeratikus hasnyák jobb csápját. (4 támadással 48 életpontot sebezve.) A teremtmény iszonyatos hangerővel rikoltozni kezd. A fülemüle síppal próbálod felőrölni ellenfeled idegeit. Na vajon ki bírja tovább? Hosszasan párviadaloztok, végül a kellemes muzsikád győzedelmeskedik a vad rikácsolással szemben. Elszántan a másikra rontasz. Az Acél Ököl technikáját alkalmazod. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az áeratikus hasnyák sima, kék bőrét. (3 támadással 67 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+6 varázspont.) Rövid karddal súrolod az áeratikus hasnyák egyik lábát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Válladon apró sebet ejt a szörny nyelvével. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. Siralmas támadást intéz farkával az áeratikus hasnyák, épp csak megsuhint. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny tojócsövét a sebre nyomja. Gyorsan félrelököd. Az áeratikus hasnyák belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 27 életpontot vesztettél. Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 4 csepp spirituszt. 1422 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 155, sebződés: 46, gyógyulás: 0, összesen: -46 ÉP}
be 1204 | bemész az 1204. épületbe |
m 3 1 8 | mozogsz délkeletre, északkeletre, északra |
(Továbbmész...) [128,54] Fák, mindenütt csak fák. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy trollfa. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. A helyzet alkalmas egy Sziklaököl támadás bevitelére! Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a trollfa testét. (3 támadással 78 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+7 varázspont.) Rövid karddal megvágod a trollfa vastag törzsét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A trollfa lendületes ütése célt téveszt. A troll teste sziklává keményedik, és egy irtózatos dörejjel felrobban. Éles sziklarepeszek záporoznak rád (-9 életpont)! A trollfa még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 göcsörtös bunkót. 298 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 90, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}
(Továbbmész...) [128,53] Az erdőt bozótos vidék váltja fel. Oldalt pillantva, meglátsz egy nekrofunt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Tharr hívői építették. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy régészeti lelőhelyet. A régészet tudománya immáron a kalandorok körében is egyre népszerűbb. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Szőrös fia Szőrös előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy barátság szent tüzét. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Egy ragyás burástya nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy védelem sav ellen varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy méregfelhő varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 52 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 4 tüske. Pár lövedéked átjárja a ragyás burástya testét. (4 támadással 19 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. A sav csiklandozón, de ártalmatlanul ölel körül. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel megcsapod a ragyás burástya bal vállát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) {KCC:} Rövid karddal épp hogy eltalálod a ragyás burástya testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A ragyás burástya farkával melletted a levegőbe suhint. A ragyás burástya csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 665 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 94, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
szk 765 | keresed a 765. szörnyet |
bpb | bef. parancs berakása: |
h 336 9 | használod a 336. tárgyat |
* 1. BP: | elmormolod a 3. varázslatot |
* 2. BP: | energia fejlesztése 1 |
* 3. BP: | használod az 1602. tárgyat |
* 4. BP: | használod az 1576. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 2 40 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 2 40 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 2 40 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 2 23 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 23 pontért |
SÁMÁN GYÓGYKENŐCS (1139. TÁRGY) A varkaudar sámánok által készített gyógykenőcs jóval gyanúsabb és büdösebb kotyvalék, mint amit a gyakorló kalandozók készítenek. De valljuk be, jóval hatékonyabb is! A sámán gyógykenőcsöt a H 1139 paranccsal használhatod, ez TVP-be nem kerül. Maximum 300 ÉP-t fogsz visszanyerni, de így nem gyógyulhatsz max. ÉP fölé. A sámán gyógykenőcs megadható paraméterként a totemes gyógyításnál is. Labirintusban automatikusan gyógyítani fogsz vele, ha más módon már nem megy. |
TYRANNOSZAURUSZ REX (160. SZÖRNY) Igen, ez AZ A tyrex! Mintha az évmilliókkal ezelőtti erdőkből lépett volna elő, egy életnagyságú és hamisítatlan csúcsragadozóval állsz szemben. Hogy hogyan került az őskornak ez az iszonyatos gyíkja a Túlélők Földjére? Ez egy határozottan jó kérdés. A választ csak sejteni lehet - valamilyen nagyhatalmú mágus bizarr és kétes kimenetelű kísérleteket folytatott, hogy életre keltsen valamit, aminek már nincs helye a mai világban. A tyrexnek naponta iszonyatos mennyiségű húst kell elfogyasztania, beleértve téged is, és a környéken tartózkodó összes egyéb szörnyet. Ha őrült módon mégis szembe akarsz vele szállni, gondolkodj el először, hogy mennyi esélye van egy darázsnak az emberrel szemben. Oké, a darázs csíp egyet - de ha a méreg nem volt elég halálos, ugye tudod, mi jön utána? |
TYREX EGYEDURALKODÓ (7031. SZÖRNY) Mint minden ragadozó szörnyfajban, a tyrexek közt is akad különösen erős, és hatalmas példány. Bár ez a monstrum első ránézésre nem sokkal nagyobb fajtársainál, de egy olyan tapasztalt túlélőnek, mint amilyen te vagy, rögtön feltűnik néhány apróság. Például, hogy a levesestál méretű szemeiben különös értelem csillog. Bizony! Ez a tyrex nem véletlenül vált a dinópark egyeduralkodójává! Vigyázz, hogy ne tudjon hatalmas állkapcsa közé szorítani, mert alkarnyi fogaival a legkeményebb páncélokat is átlyukasztja, és egyszerűen kettészakít, mire egyet pislanthatnál! Távfegyverrel sebet ejteni rajta szinte lehetetlen, mert egyszerűen félrefújja a lövedékeket. Egyébiránt bármilyen típusú fegyverrel egyaránt megsebezhető. |
ARITMA OSTORA (1605. TÁRGY) Aritma egy méltán híres druida volt egykoron. Még a túlélők hőskorában, a Világégést követő első években járta Erdauin pusztáit. Mindig rengeteg szörny vette őt körül, és azok látszólag minden különösebb kényszer nélkül is engedelmeskedtek neki. A titka ebben a különleges eljárással készített ostorban rejlett. Bár sok-sok példányban készült ez a mindössze 4D5 sebzésű balkezes ütőfegyver, mára már ezek többsége a kalandozók helyett a pásztorok repertoárját gazdagítja. Pedig te is jó hasznát látod, mert +3 szörnyidomítást ad, még akkor is, ha nem tartod a kezedben (de csak ha a szakértelmed legalább 1). Elegendő, ha övedre akasztva, jól látható helyre teszed, és szörnyeid tudni fogják, ki az úr a háznál (tehát nem kell KF-elned, hogy kifejtse hatását). (A + szörnyidomítást nem jelöljük a karakterlapodon.) |
MOLEKULAÁTRENDEZÉS (74. PSZI KÉPESSÉG) Egy-egy fémet tartalmazó anyag, érc molekuláinak, atomjainak, sőt atomszerkezetének átrendezése nem lehetetlen feladat egy fejlett pszi szakértő számára. 5 TVP és 10 pszi pont elköltésével képes vagy egy-egy fém vagy ércdarabot másikká alakítani. Természetesen nem minden érc állítható így elő minden ércből. Ónt csak rézből, vasat csak ónból lehet készíteni. Egyéb átalakítások nem ismertek, de a kísérletezés esetleg újabb eredményekhez vezet. A P 74 <érc> parancs kiadásával megpróbálod <érc>-et előállítani a nálad levő anyagokból. A fentiekből nyilvánvaló például, hogy egy P 74 85 csak akkor lesz sikeres, ha van a birtokodban réz. Ha felfedezel valamilyen új fémet, ásványt, érdemes kísérletezni, hátha elő tudod állítani valamilyen más ércből. Megadhatsz, egy 3., mennyiségi parancsot is. Vigyázz, a képesség ilyenkor 10x annyi pszi pont lesz, mint amennyi a 3. paraméter volt (akkor is, ha esetleg nincs nálad elegendő komponens.) |
VARKAUDAR BAJNOK (190. SZÖRNY) A hegyek mélyén és elhagyatott mocsarakban gyakran rendezik meg a varkaudarok a saját arénájukban a saját olimpiájukat. Az életre-halálra folyó küzdelemben minden megengedett: mágia, méreg, piszkos trükkök. A győztes hatalmasat lép előre a varkaudar társadalmi ranglétrán, hogy aztán - hacsak nem ő a legjobb - hamarosan hozzá hasonlóak intrikáinak áldozata legyen a hatalomért vívott harcban; a győztes teteme a szemétdombra kerül, és hamarosan felfalják a szutykos remákok. A varkaudar bajnokok közül kerülnek ki a varkaudar nép vezetői, a Borzalmas Varkaudarok. Ha egy varkaudar bajnokkal kerülsz szembe, mindenre készülj fel. Van, amelyik gyengébb, van, amelyik erősebb, és RENGETEG trükköt ismernek. Ha pedig legyőzöd, hiába tenyerelsz rá vigyorogva a különleges varázstárgyaira, azok a szemed előtt porladnak szét, a varkaudar bajnok lelkéhez kötődő bűbáj varázslatoknak köszönhetően. |
Erő: | 25 (30) | Szint: | 21 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 150 cm |
IQ: | 33 (35) | Támadás: | 22 | Agresszió: | 6 | Testsúly: | 55 kg |
Ügyesség: | 32 (35) | Védekezés: | 53 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 35/35 év |
Egészség: | 20 (22) | Életpont: | 312/231 | Jellem: | semleges (-4) | Tul. pont: | 1 |
Szerencse: | 30 (36) | Varázspont: | 411/73 | Pénz: | 0 arany | Kép. pont: | 0 |
Tudatpont: | 21/4 | Pszi pont: | 73/18 | EFejl: | 8 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 25/28 (+5%) | vágófegyverek: | 20/88 (+3%) | ütőfegyverek: | 2/72 |
lőfegyverek: | 24/97 (+5%) | dobófegyverek: | 4/65 |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (200%) << ezüstkard (#325) << varkaudar szablya (#516) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); tüske (#22) (1 -14.); sallank nyíl (#129) (15 -19.); mérgezett vasnyíl (#187) (20 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 .); tolmokov-koktél (#351) (998 .); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 7/22 | 2. nyomkövetés: | 45/24 (+21%) | 3. mászás: | 12/99 |
4. csapdakészítés: | 18/96 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 12/12 | 6. gyógyítás: | 42/20 |
7. titkosírás: | 4/57 | 8. felderítés: | 21/44 | 9. szörnyidomítás: | 11/6 |
10. teológia: | 26/40 (+21%) | 11. taumaturgia: | 25/77 (+213%) | 12. szerencsejáték: | 3/98 |
13. versengés: | 13/39 (+8%) | 14. harcművészetek: | 29/7 | 15. zene: | 15/59 (+23%) |
16. szörnyismeret: | 28/39 (+20%) | 17. pszi: | 10/11 (+13%) | 18. zárnyitás: | 1/55 |
19. vadászat: | 17/76 | 20. bányászat: | 4/81 (+18%) | 21. úszás: | 1/43 |
22. főzés: | 4/40 | 23. csapatmunka: | 2/53 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 1 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 60% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
gyógyítasz 50% életerő alatt 40 TVP-ért |
udvarolsz az 5098. karakternek |
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 6 darabot ), tüskét (#22) (max. 20 darabot ), móri gyümölcsöt (#116) (max. 1 darabot ), nyílvesszőt (#108) (max. 8 darabot ), sallank nyilat (#129) (max. 8 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 20 darabot ), kerek követ (#19) (max. 15 darabot ), púderkövet (#119) (max. 3 darabot ), tükröt (#43) (max. 1 darabot, csak egyszer), szögletes követ (#17) (max. 3 darabot ) |
elfogod sivatagi doareget (#240) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 120 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 12) |
Tguarkhan (#212) (csak egyszer), Zinthurg (#180) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 1, max: 12) |
Musashi Akira (#5378) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
varázsvédelem (#34, 8 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) |
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
tükörpajzs (#101, 26 VP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) |
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) |
oldás (#372, 15 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
éhínség (#39, 7 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) |
restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
természet haragja (#141, 25 VP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | szürkeáll. aktiv (#71) | erőpajzs I (#12) | hadiszerencse III (#59) |
mentális pajzs (#72) | éber kakukk (#3) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
10. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 10) | ||||||
energiatüskék (#29), jégcsóva (#41), méregfelhő (#37) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
hhaar burka II (#162) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 47, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
természet haragja (#141) | >> | társak oldalán harcolva (#986) | természet haragja (#141) | >> | nők (#999) | |
természet haragja (#141) | >> | férfiak (#998) | méregfelhő (#37) | >> | több ellenfél elleni harcban (#985) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 47, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
tükörpajzs (#101) | >> | orgoró (#170) | tompítás (#40) | >> | bávatag golombár (#165) | |
varázsvédelem (#34) | >> | áeratikus hasnyák (#243) | varázsvédelem (#34) | >> | ryuku csapásvezető (#778) | |
varázsvédelem (#34) | >> | lajhárlord (#757) | tüskepajzs (#30) | >> | alattomos manó (#756) | |
varázsvédelem (#34) | >> | Tguarkhan (#212) | varázsvédelem (#34) | >> | részeg kalandozó (#187) | |
varázsvédelem (#34) | >> | csontváz lord (#177) | varázsvédelem (#34) | >> | óriás csontváz (#176) | |
varázsvédelem (#34) | >> | vark. nekromanta (#173) | fehér glóbusz (#47) | >> | jégtroll (#164) | |
védelem sav ellen (#36) | >> | fémbontó szójer (#150) | varázsvédelem (#34) | >> | sötét főgnóm (#136) | |
varázsvédelem (#34) | >> | Morbid (#127) | védelem sav ellen (#36) | >> | ragyás burástya (#111) | |
varázsvédelem (#34) | >> | nyuhaj karbin (#110) | tükörpajzs (#101) | >> | lábascet (#647) | |
varázsvédelem (#34) | >> | smaragdgólem (#417) | elektromos pajzs (#51) | >> | földsárkány (#359) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | bíbor szulfagor (#358) | varázsvédelem (#34) | >> | szutykos remák (#191) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | pattanóböde (#145) | varázsvédelem (#34) | >> | sötét gnóm (#132) | |
védelem sav ellen (#36) | >> | xirnox (#122) | tompítás (#40) | >> | bibircsók-óriás (#120) | |
tükörpajzs (#101) | >> | kőkorszaki szaki (#109) | védelem tűz ellen (#38) | >> | griffőniksz (#106) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | koboldkirály (#7045) | elektromos pajzs (#51) | >> | máguskobold (#7044) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | udvari mágus (#142) | oldás (#372) | >> | epokitféreg (#147) | |
varázsvédelem (#34) | >> | troll ritualista (#365) | oldás (#372) | >> | szeppent rákfatty (#186) | |
oldás (#372) | >> | gigaféreg lárva (#7037) | fehér glóbusz (#47) | >> | Mallon (#960) | |
varázsvédelem (#34) | >> | Jerome (#956) | védelem sav ellen (#36) | >> | halálhozó (#419) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) | védelem tűz ellen (#38) | >> | ork sámán (#345) | |
varázsvédelem (#34) | >> | massza (#217) | védelem tűz ellen (#38) | >> | piromenyét (#99) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | varkaudar mágus (#128) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
törpemammut (#115) (málhás: +20 kg teher) státusz: OK |
gyilkos sallank (#85) (vadászik) státusz: OK |
kardfogú fülemüle (#146) (őrzi a holmidat: +12 lopás ellen) státusz: OK |
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Papjaimat anyagi megfontolások nem vezérlik. Imádkozz úgy, hogy a nálad levő tárgyak összértéke 30 arany alatt van! |
2.) Minden istennél a rátermettség küldetése: áldozz számomra egy esszenciakristályt! |
3.) A víz egy Sheran-pap számára természetes lételem. Imádkozz, amint úszás szakértelmed elérte a 7. szintet! |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | ametiszt medál (#275) | 1 | arany karperec (#194) | 2 | borostyán függő (#162) | |||
1 | bronzkulcs (#76) | 1 | extra takarmány (#1360) | 1 | ezüst karkötő (#158) | |||
1 | ezüst nyaklánc (#117) | 1 | fekete gyöngy (#99) | 5 | grákóbőr (#41) | |||
6 | gyenge méreg (#26) | 1 | gyöngymangó (#135) | 1 | gyöngysor (#192) | |||
10 | kaja (#2) | 20 | Kaldor varázspora (#1272) | 3 | kőkalapács (#13) | |||
1 | magszim bél (#103) | 36 | mákrózsa virág (#56) | 1 | réz papi karkötő (#307) | |||
4 | obszidián függő (#195) | 1 | rókafarok (#124) | 2 | tankány karom (#237) | |||
2 | vaskulcs (#183) | 1 | vassisak (#160) | 20 | víz (#27) | |||
2 | nagy bronzkulcs (#185) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
2 | álompor (#396) | 1 | amniosz (#203) | 1 | bőrsisak (#57) | |||
1 | csontkés (#11) | 1 | elkarog szőr (#665) | 1 | göcsörtös bunkó (#123) | |||
1 | kígyóbőr kesztyű (#49) | 3 | kőszem (#304) | 1 | malomkő (#1205) | |||
4 | spiritusz (#170) | 1 | szigony (#389) | 8 | ugh méreg (#166) | |||
3 | zöld üveg (#82) |