Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2018. febr. 17. 12h:16' EZ A 1034. JÁTÉKHETED, 252. FORDULÓD 1035. játékheted kezdete: febr. 24. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 26 zsetonba került. SZL E-mail! |
KALANDOZÓ: #1276 |
* 1. KP: v 12 0 0 | elmormolod a 12. varázslatot |
* 2. KP: h 235 30 0 | használod a 235. tárgyat |
* 3. KP: v 24 0 0 | elmormolod a 24. varázslatot |
* 4. KP: v 26 0 0 | elmormolod a 26. varázslatot |
* 5. KP: v 224 0 0 | elmormolod a 224. varázslatot |
* 6. KP: p 65 2 0 | használod a 65. pszi képességet |
* 7. KP: ef 1 502 0 | energia fejlesztése 1 |
* 8. KP: ef 1 0 0 | energia fejlesztése 1 |
* 9. KP: tf 1 40 0 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tüskepajzs varázst. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 37 életpontot sebeztél. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod az erszényes elkarog testét. (4 támadással 78 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd az erszényes elkarog jobb lábát. (1 támadással 56 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal jól megszúrod az erszényes elkarog szőrös testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Az erszényes elkarog rúgásaival megsorozza a jobb lábadat. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Az erszényes elkarog megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 elkarog szőrt. 953 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 195, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}
kpk 5 | kezd. parancs kivétele: 5 |
kpk 4 | kezd. parancs kivétele: 4 |
kpk 3 | kezd. parancs kivétele: 3 |
kpk 1 | kezd. parancs kivétele: 1 |
h 500 | használod az 500. tárgyat |
kpb 2 | kezd. parancs berakása: 2 |
vv 224 24 26 | elmormolod a 224. varázslatot a 24. varázslatot a 26. varázslatot |
kpb 3 | kezd. parancs berakása: 3 |
vv 12 | elmormolod a 12. varázslatot |
d 2 30 | eldobod a 2. tárgyat (30 darabot) |
hu 307 158 351 | hulladék: 307 158 351 |
tim 30 | titkosírás megfejtése 30 pontért |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: tüskepajzs létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Sunyi ellenfeled, egy láthatatlan védekező pszi felrakásával szöszmötöl! Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 33 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy szárazság varázslatot, majd rád küldi. 39 életpontot vesztettél. Borzalmasan szomjazni kezdesz. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a massza pöttyös oldalát. (4 támadással 80 életpontot sebezve.) A szörny ragacsos lét öklend rád. Még idejében félreszökkensz. Elszántan a másikra rontasz. Az Acél Ököl technikáját alkalmazod. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a massza duzzadt orrát. Kritikus ütés! (2 támadással 131 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal jól megszúrod a massza pöttyös oldalát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Néhány csípés eltalálja a jobb lábadat. (3 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Beléd öklel a massza! bal karodat és kezedet találja el. (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 22 életpontot vesztettél. A massza szarvai eltalálják a jobb térdedet. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A massza összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy ezüst nyaklánc. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 magszim belet. 1 487 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy dobófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 262, sebződés: 85, gyógyulás: 0, összesen: -85 ÉP}
m 7 7 6 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra, nyugatra |
A lény tüzet köp rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (6 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra támadsz. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a bíbor szulfagor testét. (2 támadással 110 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal teljesen átszúrod a bíbor szulfagor jobb hátsó lábát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Beléd öklel a bíbor szulfagor! jobb karodat és kezedet találja el. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 szulfagor agyart. 633 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 135, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}
Gyorsan felraksz egy tüskepajzs varázslatot. A csata nem lesz könnyű: célpontod örvénykerítés varázslatot rak magára. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 38 életpontot sebeztél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy sorvasztás varázslat. Semmi eredménye! Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a csontváz lord jobb lábát. (4 támadással 38 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a csontváz lord rozsdás páncélját. (2 támadással 105 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal meghorzsolod a csontváz lord rozsdás páncélját. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Pengéjét vadul forgatva, a csontváz lord újra meg újra lecsap. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. A csontváz lord szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 479 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 193, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tüskepajzs. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 14 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a dermesztő lidérc testét. (4 támadással 84 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a dermesztő lidérc áttetsző testét. (1 támadással 55 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal eltalálod a dermesztő lidérc bal oldalát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A dermesztő lidérc csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (4 támadástól 19 életpontot vesztesz.) A hideg átjárjai tagjaid (-5 védettség). A dermesztő lidérc szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 415 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 175, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}
(Továbbmész...) [114,41] Az alacsonyhegység átvált magashegységbe. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy fémbontó szójer került az utadba. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Gyorsan felraksz egy tüskepajzs varázslatot. Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 35 életpontot sebeztél. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Az Acél Ököl technikáját alkalmazod. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a fémbontó szójer bal vállát. (1 támadással 61 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal megdöföd a fémbontó szójer testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A lény kicsit mozgatja az antennáit, majd hirtelen ráköp a birtokodban levő vashegyű lándzsa felületére. Szerencsére a kiváló anyag ellenáll. A fémbontó szójer összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Felhasználva a kőkalapácsot, szereztél 2 vasércet. 727 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 106, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel kegyetlenül megütöd a púpos burástya zselés testét. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal teljesen átszúrod a púpos burástya testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Csáprágójával a púpos burástya megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Feléd sújt a púpos burástya a farkával, de elhibázta! Véres nyál csordul ki a púpos burástya száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. 258 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 73, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tüskepajzs varázst. Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 39 életpontot sebeztél. Elszántan a másikra rontasz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg felderítő potrohát. (2 támadással 81 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal jól megszúrod a quwarg felderítő testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Csáprágójával a quwarg felderítő megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A quwarg felderítő még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 gyöngymangót. 644 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 133, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy védelem sav ellen varázslatot. Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 31 életpontot sebeztél. Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. Semmilyen kárt nem okozott benned. Elszántan a másikra rohansz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a ragyás burástya testét. (2 támadással 86 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal eltalálod a ragyás burástya hosszú tojócsövét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A ragyás burástya farkával a kezedre csap. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny tojócsövét a sebre nyomja. Gyorsan félrelököd. Csápjával megérint a ragyás burástya. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 2 ugh mérget.) 705 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 139, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
(Továbbmész...) [113,41] Továbbra is magashegységben vagy. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy troll ritualista került az utadba. Itt csata lesz.
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tüskepajzs varázst. A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 40 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy rovarfelhő varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 8 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a troll ritualista jobb lábát. (4 támadással 66 életpontot sebezve.) Ellenfeled holtteste hirtelen valami különös, belső fényben izzó sziklává változik, majd felrobban (-16 életpont). A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 843 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 106, sebződés: 24, gyógyulás: 0, összesen: -24 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy tüskepajzs védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 39 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy a halál szava varázslatot. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ezüstshurikent ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 ezüstshuriken. A szörny köddé foszlik! Majd kisvártatva újból megjelenik. A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Fegyvert váltasz: előkapod az ezüsthegyű lándzsát. Meglengetve az ezüsthegyű lándzsát a másikra rontasz. {GYD:} A lény semmivé válik. Eltűnt! Aztán kicsit arrébb újból materializálódik. {GYD:} Mielőtt a csapás elérné a szörny testét, az semmivé foszlik. Pár pillanat múlva a lény újra megjelenik. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzkéz varázslatot. 14 életpontot sebeztél. A szubreális vámpír többször végigkarmolja a derekadat. (4 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A szubreális vámpír fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) {GYD:} Ebben a pillanatban a lény köddé foszlik. De néhány másodperc elteltével, újra itt van! {GYD:} A szörny köddé foszlik! Majd kisvártatva újból megjelenik. Egy tűzkéz varázslattal köszöntöd a másikat. 7 életpontot sebeztél. A szörny több karmával is a lábadra csap. (4 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 56, sebződés: 48, gyógyulás: 0, összesen: -48 ÉP}
m 6 | mozogsz nyugatra |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tüskepajzs varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 35 életpontot sebeztél. Egy mágiatörés varázslattal köszönt csatapartnered. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 bumeráng. Pár lövedéked átjárja az élőholt sullár nyakát. (4 támadással 23 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az élőholt sullár testét. (2 támadással 97 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal megérinted az élőholt sullár zörgő csontjait. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Az élőholt sullár többször beléd döfi a szarvát. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Kisebb rúgást kapsz a jobb bokádba. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 166 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 165, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már tüskepajzs vibrál körülötted. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 40 életpontot sebeztél. Egy a halál szava varázslatot dob rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ezüstshurikent ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 ezüstshuriken. A lény semmivé válik. Eltűnt! Aztán kicsit arrébb újból materializálódik. Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Fegyvert váltasz: előkapod az ezüsthegyű lándzsát. Megmarkolva az ezüsthegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. {GYD:} Mielőtt a csapás elérné a szörny testét, az semmivé foszlik. Pár pillanat múlva a lény újra megjelenik. {GYD:} A lény semmivé válik. Eltűnt! Aztán kicsit arrébb újból materializálódik. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzkéz varázslatot. 8 életpontot sebeztél. A szubreális vámpír néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (4 támadástól 23 életpontot vesztesz.) A szubreális vámpír fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) {GYD:} A szörny köddé foszlik! Majd kisvártatva újból megjelenik. {GYD:} A szörny köddé foszlik! Majd kisvártatva újból megjelenik. Ellenfeledre tűzkéz varázslatot lősz. 12 életpontot sebeztél. A szörny több karmával is a lábadra csap. (4 támadástól 36 életpontot vesztesz.) A szubreális vámpír fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 56, sebződés: 68, gyógyulás: 0, összesen: -68 ÉP}
usz 20 | úszol 20 pontért |
Marokra fogva a szigonyt a másikra ugrasz. Szigonnyal felnyársalod a hínárevő piranha testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) A hínárevő piranha belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 kaját. 98 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 28, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
usz 20 | úszol 20 pontért |
Elszántan ellenfeledre rohansz. Szigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod az elektromos angolna testét. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Az elektromos angolna farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 kaját. 231 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 48, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}
usz 20 | úszol 20 pontért |
Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Szigonnyal teljesen átdöföd a trosnyogó szakóca tömzsi lábacskáját. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) A trosnyogó szakóca meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 kaját. 30 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 28, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
usz 20 | úszol 20 pontért |
usz 20 | úszol 20 pontért |
Megmarkolva a szigonyt ellenfeledre rohansz. Szigonnyal tökéletesen perforálod az elektromos angolna testét. (2 támadással 55 életpontot sebezve.) Az elektromos angolna fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Az elektromos angolna farkával melletted a levegőbe suhint. Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 kaját. 231 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 55, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
m 3 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre |
Gyorsan felraksz egy tüskepajzs varázslatot. Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 28 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy rovarfelhő varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 14 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 bumeráng. Alaposan megsorozod az Öregsámán Krough jobb lábát. (4 támadással 60 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel kegyetlenül megütöd az Öregsámán Krough jobb oldalát. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal néhányszor teljesen átdöföd az Öregsámán Krough jobb lábát. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor az Öregsámán Krough megcsapja a fejedet. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Az Öregsámán Krough fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 13 életpontot vesztettél. A teremtmény fülsiketítő robbanással szakad darabokra (-18 életerő). Az Öregsámán Krough szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 2 varázskövet. 1 063 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 185, sebződés: 62, gyógyulás: 0, összesen: -62 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már tüskepajzs vibrál körülötted. Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 39 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a hegymélyi lidérc testét. (4 támadással 76 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A lény elbűvölően rád mosolyog! Kacagsz: rajtad nem fog a bűbáj! Elszántan ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz a Sziklaököl alkalmazására. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a hegymélyi lidérc jobb karját. (2 támadással 121 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! {GYD:} Méregfoggal jól megszurkálod a hegymélyi lidérc testét. (3 támadással 40 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Távolról tűzkéz varázslatot lősz a másikra. 7 életpontot sebeztél. A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A lény varázsenergiádat szívja, ezáltal erősítve magát. (-35 varázspont.) A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a hegymélyi lidérc árnyéktestét. (3 támadással 156 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! {GYD:} Méregfoggal tökéletesen perforálod a hegymélyi lidérc fejét. (3 támadással 53 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzkéz varázslat. 17 életpontot sebeztél. Karmait felemelve, a hegymélyi lidérc meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A tőled elszívott varázsenergiát saját regenerálására fordítja. (-34 varázspont.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 68, sebződés: 24, gyógyulás: 0, összesen: -24 ÉP}
(Továbbmész...) [114,43] Fellélegzel, lazíthatsz egy kicsit. A hegységnek vége, dombok közt vagy. Találsz egy olvasztókemencét. Bányászat képességeddel fémet (vasérc) érzel a föld alatt.
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 2 vasércet! Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy vaskohót. Keletre nézve látsz egy Tharr oltárt. Délre egy Raia oltár van. Nyugatra egy vaskohó van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Egy rőtmanó berzerker nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy tüskepajzs varázslatot. Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 28 életpontot sebeztél. Elszántan a másikra támadsz. Beveted az Acél Ököl kí-technikát. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a rőtmanó berzerker rőt pofáját. (1 támadással 60 életpontot sebezve.) Az ellenfelet borító méretes tüskék sebeznek. (-7 életpont.) {GYD:} Méregfoggal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a rőtmanó berzerker testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a rőtmanó berzerker megcsapja a fejedet. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. 694 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 116, sebződés: 25, gyógyulás: 0, összesen: -25 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy tüskepajzs védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 32 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a dermesztő lidérc áttetsző testét. Kritikus ütés! (4 támadással 96 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel iszonyatosan megcsapod a dermesztő lidérc áttetsző testét. (1 támadással 66 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal eltalálod a dermesztő lidérc áttetsző testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A dermesztő lidérc többször végigkarmolja a derekadat. (4 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Végtagjaid lefagynak (-5 védettség). Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 lidércesszencia (ld. enc.). 1 415 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 216, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tüskepajzs. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 37 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy a halál szava varázslatot, majd rád küldi. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ezüstshurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 ezüstshuriken. A lény semmivé válik. Eltűnt! Aztán kicsit arrébb újból materializálódik. A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Fegyvert váltasz: előkapod az ezüsthegyű lándzsát. Marokra fogva az ezüsthegyű lándzsát a másikra támadsz. {GYD:} Ebben a pillanatban a lény köddé foszlik. De néhány másodperc elteltével, újra itt van! {GYD:} A lény semmivé válik. Eltűnt! Aztán kicsit arrébb újból materializálódik. Távolról tűzkéz varázslatot lősz a másikra. 13 életpontot sebeztél. A szubreális vámpír többször végigkarmolja a derekadat. (4 támadástól 33 életpontot vesztesz.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) {GYD:} Ebben a pillanatban a lény köddé foszlik. De néhány másodperc elteltével, újra itt van! {GYD:} A szörny köddé foszlik! Majd kisvártatva újból megjelenik. Üdvözlésképpen egy tűzkéz varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 20 életpontot sebeztél. A szubreális vámpír csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (4 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a szubreális vámpír, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 66, sebződés: 59, gyógyulás: 0, összesen: -59 ÉP}
(Továbbmész...) [115,44] Elmaradoznak a dombok, újra sík vidéken vagy.
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tüskepajzs varázst. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy örvénykerítés varázst. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 41 életpontot sebeztél. Távolról éhínség varázslatot lő rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a csontváz lord jobb lábát. (4 támadással 29 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a csontváz lord bal lábát. (2 támadással 104 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal épp hogy megszúrod a csontváz lord testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (3 támadástól 25 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 479 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 186, sebződés: 25, gyógyulás: 0, összesen: -25 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tüskepajzs varázslatot. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy örvénykerítés mágiát. Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 41 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy jégcsóva varázslatot. 20 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a csontváz lord rozsdás páncélját. (4 támadással 38 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a csontváz lord bal lábát. (2 támadással 105 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal megérinted a csontváz lord bal lábát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A csontváz lord fegyverével több sebet ejt a jobb válladon és karodon. (3 támadástól 21 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 479 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 196, sebződés: 41, gyógyulás: 0, összesen: -41 ÉP}
m 3 | mozogsz délkeletre |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: tüskepajzs létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 39 életpontot sebeztél. Ellenfeled mágiatörés varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 bumeráng. Több lövedéked átfúrja az élőholt sullár farkát. (4 támadással 29 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az élőholt sullár testét. (2 támadással 104 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal kicsit megsebzed az élőholt sullár fejét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Utolsó pillanatban ugrasz félre az élőholt sullár öklelő szarvai elől. Az élőholt sullár szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 166 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 182, sebződés: 26, gyógyulás: 0, összesen: -26 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tüskepajzs varázst. Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 33 életpontot sebeztél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy mágiatörés varázslat. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 bumeráng. Pár lövedéked átjárja az élőholt sullár zörgő csontjait. (4 támadással 25 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az élőholt sullár zörgő csontjait. (2 támadással 111 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal megbököd az élőholt sullár hatalmas testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Az élőholt sullár meglök a szarvával. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Patájával az élőholt sullár kissé megtaszít. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Az élőholt sullár összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 166 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 177, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}
be 502 3 | bemész az 502. épületbe |
be 502 3 | bemész az 502. épületbe |
be 502 4 | bemész az 502. épületbe |
szk 153 | keresed a 153. szörnyet |
* 1. BP: h 147 0 0 | használod a 147. tárgyat |
* 2. BP: h 235 30 0 | használod a 235. tárgyat |
* 3. BP: e 15 0 0 | élelemszerzés 9 pontért |
* 4. BP: v 10 0 0 | elmormolod a 10. varázslatot |
* 5. BP: p 65 2 0 | használod a 65. pszi képességet |
* 6. BP: tf 1 40 0 | fejleszted az 1. tulajdonságodat |
DERMESZTŐ LIDÉRC (645. SZÖRNY) Első pillantásra nehéz lenne megmondani, hogy ez a teremtmény a túlvilág sötét bugyraiból, vagy éppen a fagy jéghideg létsíkjáról érkezett, mert mindkét létsík lakóinak legrémesebb tulajdonságait ötvözi magában: fagyos lehelete egyben a halál közelségének érzetét hozza magával, karmainak érintésére pedig szó szerint végigfut az ember hátán a hideg... és persze az elfén is... na és természetesen a többi faj képviselői sincsenek biztonságban, ha összefutnak egy dermesztő lidérccel. |
A TEREMTÉS ZSÁKJA (818. TÁRGY) E különleges tulajdonságokkal bíró tárgy első ránézésre nem tűnik különlegesnek, csupán egy posztóból készült zsáknak. Ha azonban közelebbről is szemügyre veszed, halvány rúnákat láthatsz az anyag felületén körös-körül. Ha ezeket megpróbálod megérinteni, felizzanak, mintha a zsák lélegezne. Ezenkívül van még egy speciális tulajdonsága: minden forduló elején teremt neked egy olyan tárgyat (vagy akár többet is), ami már van a birtokodban. A varázshatalmának természetesen vannak korlátjai: csak nem mágikus, és nem túl értékes tárgyat sokszorosít. A zsákot nem adhatod át másik kalandozónak. |
ARANYTERMŐ ERSZÉNY (819. TÁRGY) Ez a vándorcirkuszban nyerhető tárgy csecsebecséktől és ékes díszítésektől mentes külseje ellenére minden kalandozó kedvence lehet, különleges tulajdonsága miatt: minden forduló elején aranyat termel gazdájának. A termelt arany mennyisége két dologtól függ: a kalandozó szintjétől és jelenlegi vagyonától. A tárgyat nem lehet átadni. |
SZUBREÁLIS VÁMPÍR (223. SZÖRNY) A szubreális vámpírok az élőholtak lordjai. Iszonyatos hatalommal rendelkeznek, és emellett közel sebezhetetlenek - hacsak nem birtokolsz egy bizonyos tárgyat, puszta gázzá válnak, amikor lecsapsz rájuk. És a támadásod még ilyenkor is hasztalan, kivéve, ha mágikus vagy ezüst fegyvert birtokolsz! A szubreális vámpír érintése iszonyatosan hideg, képes a szintszívásra. |
ÉLŐHOLT SULLÁR (216. SZÖRNY) Micsoda bizarr mágia képes egy ilyen ártatlan növényevőt örökös élet nélküli élőhalottságra kárhoztatni? Nos az biztos, hogy az élőholt sullár már nem az a szerencsétlen kis növényevő, aki volt. Tüzesen izzó szemeivel, törött, és ezért éles fogaival, rothasztó leheletével méltó pokolparipája a Thargodanoknak is. Nem csoda, hogy jobb hátas minden földi lénynél. |
HEGYMÉLYI LIDÉRC (7084. SZÖRNY) A hegyek gyökereinél ismeretlen lények élnek. Vagy talán jobb lenne, ha a "léteznek" szót használnánk, ki tudja? Szerencsére ezekkel a lényekkel normál esetben nem találkozik az egyszerű halandó. Azonban előfordulhat néha, hogy a törpék végtelen mohóságukban túl mélyre ásnak... Ilyenkor a bánya elnéptelenedik, és ismeretlen iszonyat üli meg az üresen kongó járatokat. Ha ilyen helyre tévedsz, és egy, a feneketlen éjszaka sötétjét idéző, de mégis áttetsző jelenés lebeg feléd, felkészülhetsz a legrosszabbra: egy hegymélyi lidércbe botlottál. Valószínűleg harc helyett a futást fogod választani, hiszen a lény érintése a varázserődet lopja, és az nem egy jó dolog. |
LIDÉRCESSZENCIA (1074. TÁRGY) A lidércek legyőzése után általában semmi nem marad ezekből a lényekből, nagy ritkán viszont előfordul, hogy egy kis kupac nyálkaszerű anyagot kaparhatsz össze a földről. Ez a lidérc visszamaradt esszenciája, amit valamikor talán még felhasználhatsz valami nemesebb célra. |
HALÁLBOKOR (2370. TÁRGY) A Negatív létsíkra nyílt tér-idő szakadásokon keresztül halálos spórák kerültek minden síkra, amelyek megmérgezték a növényeket, és átalakították őket. A halálbokor csak a mi világunkról tekintve tűnik halottnak: negatív energiákkal táplálkozik, folyamatosan szívja el az életenergiát környezetéből, növekszik! A halott bokorról - ha akarod - leszakíthatod a virágát, de vigyázz, mert a bokor egyetlen érintése könnyen elszívhatja életesszenciádat! A KT 2371 paranccsal egy bokorról egy virágot tudsz begyűjteni 5 TVP elköltésével. |
EZÜSTDARAB (326. TÁRGY) Az ezüst aránylag puha fém, ezért inkább csak ékszereket készítenek belőle, fegyvernek nem annyira alkalmas. Igen ám, de vannak lények, amelyek különösen érzékenyek az ezüstre, és a nem-mágikus, nem ezüstből készült fegyverek által rajtuk okozott sebek azonnal beforrnak. Ezüstfegyvert tehát mégiscsak érdemes nekiállni kikovácsolni az ezüstdarabokból, ha mégoly nyomorúságos fegyvert is tudsz készíteni, mert bizonyos speciális küldetésekben szükséged lehet rá. Az ezüstből csak szúró- és vágófegyvert érdemes készíteni, hiszen az ezüst csak az ilyen lények testébe jutva tudja kifejteni mérgező hatását, kívülről, a csontok összetörésével nem. Mivel az ezüst értékes fém, régóta bányásszák és már szinte az összes bánya kimerült. Nem feldolgozott formában, a szabadban ezüstércet találni hihetetlenül nagy szerencsét és kivételes fémérzékelő képességet igényel. Megjegyzés: az ezüst kulcsok, ékszerek készítésekor egy ezüstdarabnak csak a töredékét használták fel, ezért az ilyen tárgyak unkreálásával nem juthatsz ezüstdarabhoz. Ezenfelül ezeknek az ékszereknek az elkészítése speciális, ékszerészi szaktudást igényel, így ezüst nyakláncot, ezüstkulcsot és hasonlót te sosem fogsz tudni készíteni. |
Erő: | 33 (44) | Szint: | 20 | Merészség: | 10/7 | Magasság: | 149 cm |
IQ: | 28 (39) | Támadás: | 35 | Agresszió: | 7 | Testsúly: | 52 kg |
Ügyesség: | 23 (34) | Védekezés: | 43 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 32/58 év |
Egészség: | 23 (32) | Életpont: | 453/421 | Jellem: | gonosz (490) | Tul. pont: | 3 |
Szerencse: | 26 (41) | Varázspont: | 576/177 | Pénz: | 898 arany | Kép. pont: | 2 |
Tudatpont: | 7/0 | Pszi pont: | 40/30 | EFejl: | 9 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 4/96 (+32%) | ökölvívás: | 26/33 (+12%) | szúrófegyverek: | 21/77 (+4%) |
vágófegyverek: | 3/73 | ütőfegyverek: | 5/71 | lőfegyverek: | 3/40 |
dobófegyverek: | *24/100 (+2%) |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (140%) << vashegyű lándzsa (#182) (140%) << ezüsthegyű lándzsa (#324) (140%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -11.); bumeráng (#249) (12 -14.); vas dobónyíl (#189) (15 -); ezüstshuriken (#327) (997 .); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
116,45 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 140 |
JLKzott minoszkúpok: 64, 60, 63 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 237 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 6/96 | 2. nyomkövetés: | 39/96 (+12%) | 3. lopás: | 1/7 |
4. mászás: | 12/53 (+4%) | 5. csapdakészítés: | 17/24 (+5%) | 6. csapdaészlelés: | 4/88 |
7. gyógyítás: | 43/4 | 8. titkosírás: | 11/33 (+8%) | 9. felderítés: | 13/8 |
10. szörnyidomítás: | 9/91 | 11. teológia: | 27/27 (+4%) | 12. taumaturgia: | 23/72 (+34%) |
13. szerencsejáték: | 1/43 (+11%) | 14. versengés: | 9/32 (+18%) | 15. harcművészetek: | 27/3 |
16. zene: | 103/92 (+66%) | 17. szörnyismeret: | 17/99 | 18. pszi: | 4/75 (+6%) |
19. zárnyitás: | 1/6 | 20. vadászat: | 22/3 (+10%) | 21. bányászat: | 21/51 (+38%) |
22. testépítés: | 10/24 (+44%) | 23. úszás: | 9/97 (+27%) |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 26 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 30% életpont alatt (életszívás (#10)) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért |
kutatsz max. 70 TVP-ért |
ásol max. 40 TVP-ért csak 152. fémet, vagy jobbat |
készítesz ubuk dobónyílat (#138) (max. 5 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 25 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 10 darabot ), bumerángot (#249) (max. 5 darabot ), kötelet (#92) (max. 4 darabot ), dobóhálót (#221) (max. 1 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot ), zárnyitó készletet (#39) (max. 2 darabot ), vas dobónyilat (#189) (max. 8 darabot ), nagy vaskulcsot (#186) (max. 1 darabot, csak egyszer), szögletes követ (#17) (max. 5 darabot ), fáklyát (#36) (max. 5 darabot ), szuperkötelet (#209) (max. 2 darabot ), szuper dobóhálót (#273) (max. 1 darabot ), botot (#4) (max. 1 darabot ) |
elfogod spagulárt (#82) fedett veremmel (#219), mutáns pókot (#117) fedett veremmel (#219), ezoterikus mardelt (#184) fedett veremmel (#219) |
gonoszkodsz max. 65 TVP-ért |
mászol max. 50 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 50) |
szintszívó lények (#9097), gnóm szolgáló (#181) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 1, max: 50) |
Camel a Calandor (#3025) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | mágiatörés (#35, 10 VP) |
védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) |
örvénykerítés (#42, 10 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) |
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
banshee-sikoly (#373, 20 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) |
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
éhínség (#39, 7 VP) | vérbeli borzongás (#46, 10 VP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) |
Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | életszívás II (#80, 12 VP, 5 TVP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
erőpajzs I (#12) | hadiszerencse II (#24) | tulajdonságpajzs (#26) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
10. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 7, max: 20) | ||||||
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31), mágiatörés (#35), vérbeli borzongás (#46), banshee-sikoly (#373), villámcsapás (#50), jégcsóva (#41) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 7, max: 20) | ||||||
tüskepajzs (#30), hhaar burka (#32), tompítás (#40), örvénykerítés (#42), varázsvédelem (#34), védelem sav ellen (#36), elektromos pajzs (#51) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
kardfogú fülemüle (#146) (őrzi a holmidat: +12 lopás ellen) státusz: OK |
karmos tankány (#137) (málhás: +18 kg teher) státusz: OK |
dalos szilmill (#7457) (+2 támadás közelharcban) státusz: OK |
piromenyét (#99) (vadászik) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Imádkozz, amint elérted a kántori rangfokozatot! |
2.) Újabb árnyszolgákra van szükségem! Ölj le három dehidrátort. (számláló: 0) |
3.) Gyűlöletes, fehér anyag a pular kristály. Zúzz szét egy tucatot oltáromnál! |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke kastély (547): kész. cseréptetős torony (549): új. helytartói hivatal (563): új. sötét kastplom (566): többek közt 15. tárgyat kell leadnod. fényűző villa (600): kész. városháza (685): új. sámánkunyhó (767): többek közt 1758. tárgyat kell leadnod. bányászház (839): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
33, 34, 35, 36, 60, 63, 64, 66, 68. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 5, 16, 18. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
konc. könnyítés (132) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
sárkánybölcsesség (230) |
önismeret (236) |
kritikus ütés (240) |
a butaság ára (273) |
tanítványok (284) |
harci mágia (334) |
kétkezes harc (338) |
időfolyamok (394) |
megvilágosodás (421) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 2 TU. szükséges még: 48 TU. |
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 320 TU szükséges.) |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
Összsúly: 150.19 kg | Megterheltség: 110% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 12 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
5 | bunkó (#5) | 7 | elkarog szőr (#665) | 1 | ezüstshuriken (#327) | |||
1 | fekete gyöngy (#99) | 17 | kaja (#2) | 1 | manakristály (#500) | |||
21 | smirglilevél (#29) | 1 | szöges bunkó (#8) | 6 | vashegyű nyíl (#176) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
82 | arany (#50) | 1 | aranytermő erszény (#819) | 2 | ezüst nyaklánc (#117) | |||
2 | ezüstdarab (#326) | 1 | gyöngymangó (#135) | 1 | lidércesszencia (#1074) | |||
1 | magszim bél (#103) | 5 | ork csodaszer (#1228) | 1 | shinai gömb (#348) | |||
2 | szulfagor agyar (#677) | 1 | távcső (#42) | 1 | teremtés zsákja (#818) | |||
1 | ugh méreg (#166) | 2 | varázskő (#305) | 4 | vasérc (#152) | |||
40 | víz (#27) |
111 | 112 | 113 | 114 | 115 | 116 | 117 | |
40 | |
|
|
|
|
|
|
41 | |
|
|
|
|
|
|
42 | |
|
|
|
|
|
|
43 | |
|
|
|
|
|
|
44 | |
|
|
|
|
|
|
45 | |
|
|
|
|
|
|
46 | |
|
|
|
|
|
|