Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2018. jan. 6. 12h:43' EZ A 1028. JÁTÉKHETED, 238. FORDULÓD 1029. játékheted kezdete: jan. 13. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló ingyenes SZL E-mail! Számládra a legutóbbi forduló óta 500 zseton érkezett. Köszönjük. |
KALANDOZÓ: #1276 SZÁMLA : XXXX ingyenf: 0 |
* 1. KP: v 12 0 0 | elmormolod a 12. varázslatot |
* 2. KP: h 235 30 0 | használod a 235. tárgyat |
* 3. KP: v 1 4 0 | elmormolod az 1. varázslatot |
* 4. KP: v 24 0 0 | elmormolod a 24. varázslatot |
* 5. KP: v 26 0 0 | elmormolod a 26. varázslatot |
* 6. KP: v 224 0 0 | elmormolod a 224. varázslatot |
* 7. KP: p 65 2 0 | használod a 65. pszi képességet |
* 8. KP: ef 1 501 0 | energia fejlesztése 1 |
* 9. KP: ef 1 0 0 | energia fejlesztése 1 |
* 10. KP: tf 1 40 0 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
m 2 1 7 | mozogsz keletre, északkeletre, északnyugatra |
Elszántan ellenfeledre rontasz. Felveszed azt a beállást, amely a Sziklaököl sikeres alkalmazásához szükséges. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a légirozmár testét. (1 támadással 65 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). {GYD:} Méregfoggal felnyársalod a légirozmár jobb oldalát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). A légirozmár agyarával feléd döf, de félrehajolsz. A légirozmár melléd csap a farkával! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a kőkést, szereztél 3 kaját. 199 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 86, sebződés: 0, gyógyulás: 19, összesen: +19 ÉP}
Elszántan a másikra ugrasz. Felveszed azt a beállást, amely a Sziklaököl sikeres alkalmazásához szükséges. Ököllel kegyetlenül megütöd a bundás csirmáz testét. (1 támadással 63 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). {GYD:} Méregfoggal teljesen átdöföd a bundás csirmáz testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). A bundás csirmáz mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! A bundás csirmáz megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
120 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 85, sebződés: 0, gyógyulás: 18, összesen: +18 ÉP}
Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a tüskés harci gromak fejét. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a tüskés harci gromak tüskés testét. (3 támadással 142 életpontot sebezve.) Óriási tüskéi sebeznek. (-17 életpont.) {GYD:} Méregfoggal eltalálod a tüskés harci gromak testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A tüskés harci gromak meglök a szarvával. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A tüskés harci gromak szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A tüskés harci gromak összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 gromak bőrt. 1 163 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 198, sebződés: 27, gyógyulás: 0, összesen: -27 ÉP}
(Továbbmész...) [136,66] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Hmm, csak egy manaelementál. Ettől nincs semmi félnivalód. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel gyengén megütögeted a manaelementál egyik csápját. (6 támadással 287 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal néhány helyen meghorzsolod a manaelementál jobb oldalát. (3 támadással 64 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál lecsap a jobb karodra. (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Energia áramlik beléd (+7 vp). Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel párszor megpöccinted a manaelementál hullámzó masszáját. (6 támadással 288 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal gyengén megszurkálod a manaelementál lebernyegét. (3 támadással 63 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Mágikus energia árad beléd (+7 vp). Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 702, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}
Elszántan a másikra ugrasz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a csontváz fejét. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal teljesen átdöföd a csontváz jobb lábát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A csontváz karmai majdnem eltalálnak! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
56 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 61, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel kegyetlenül megütöd a szintszívó testét. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal felnyársalod a szintszívó testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Karmaival a szintszívó megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A szintszívó összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 339 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 56, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tompítás varázst. Egy energiatüskék varázslattal köszöntöd a másikat. 25 életpontot sebeztél. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 bumeráng. Több lövedéked átfúrja az óriás csontváz zörgő csontjait. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Felkészülsz Acél ököl alkalmazására. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az óriás csontváz jobb lábát. (2 támadással 105 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal épp hogy megszúrod az óriás csontváz testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Karmaival az óriás csontváz megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 003 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 144, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tüskepajzs. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod az orgoró fejét. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) A szörny szemeivel rád bámul. Mentális energiáidat összpontosítva, elhárítod a kővéváltoztató pillantást. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az orgoró fejét. (2 támadással 103 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal megérinted az orgoró sziklatestét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Az orgoró harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (3 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Kemény ollójával az orgoró végigsebzi a bal combodat és lábszáradat. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az orgoró száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 kőszemet. 1 165 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 120, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a nukleáris cickány testét. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-2 életerő.) A dolgot még 6 aranyad bánja. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a nukleáris cickány farkát. (2 támadással 94 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal jól megszúrod a nukleáris cickány testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A nukleáris cickány megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-2 életerő.) A dolgot még 7 aranyad bánja. Véres nyál csordul ki a nukleáris cickány száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 pirkitet. 869 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 142, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}
(Továbbmész...) [135,65] Szűnni nem akar a zöld síkság. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Egy erszényes elkarog közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 bumeráng. Alaposan megsorozod az erszényes elkarog testét. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az erszényes elkarog nyakát. (3 támadással 141 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal eltalálod az erszényes elkarog fejét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Az erszényes elkarog patája súrolja a combodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az erszényes elkarog, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Az erszényes elkarog összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 elkarog szőrt. 1 047 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 199, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}
usz 20 | úszol 20 pontért |
Vad csatakiáltással, felemelve a méregfogat a másikra ugrasz. Méregfoggal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a hínárevő piranha bal oldalát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A hínárevő piranha fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 kaját. 108 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 22, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
usz 20 | úszol 20 pontért |
Megmarkolva a méregfogat a másikra rohansz. Méregfoggal teljesen átszúrod a hínárevő piranha testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A hínárevő piranha fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 kaját. 108 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 20, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
usz 20 | úszol 20 pontért |
Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Méregfoggal teljesen átdöföd az elektromos angolna testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az elektromos angolna, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Az elektromos angolna farkával megérint. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Méregfoggal teljesen átszúrod az elektromos angolna testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Az elektromos angolna belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Az elektromos angolna melléd csap a farkával! Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 kaját. 254 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 40, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}
usz 20 | úszol 20 pontért |
Vad csatakiáltással, felemelve a méregfogat ellenfeledre támadsz. Méregfoggal teljesen átdöföd az opati polip testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (6 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Méregfoggal teljesen átdöföd az opati polip egyik csápját. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (7 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 polip szívókát. 181 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 34, sebződés: 34, gyógyulás: 0, összesen: -34 ÉP}
usz 20 | úszol 20 pontért |
usz 20 | úszol 20 pontért |
Marokra fogva a méregfogat a másikra rontasz. Méregfoggal teljesen átszúrod a hínárevő piranha testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A hínárevő piranha állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 kaját. 108 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 19, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 6 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra |
Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 bumeráng. Alaposan megsorozod a ragyás burástya ragyás testét. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) A lény savat köp rád. A savtámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (8 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a ragyás burástya ragyás testét. (2 támadással 75 életpontot sebezve.) Méregfoggal teljesen átszúrod a ragyás burástya ragyás testét. Kritikus ütés! (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A ragyás burástya csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A ragyás burástya melléd csap a farkával! Csápjával megérint a ragyás burástya. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 775 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 119, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}
Elszántan ellenfeledre rontasz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel iszonyatosan megcsapod a drasmólyom jobb lábát. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a drasmólyom fejét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A drasmólyom csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. A drasmólyom most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a kőkést, szereztél 5 madártollat. 165 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 75, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a bundás csirmáz testét. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal teljesen átdöföd a bundás csirmáz szőrös testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A bundás csirmáz mancsával feléd csap, de Te résen vagy. A bundás csirmáz állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
120 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 75, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [133,65] A bozótos terep dombvidékbe megy át. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy kétfejű troll. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 bumeráng. Alaposan megsorozod a kétfejű troll jobb lábát. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a kétfejű troll jobb oldalát. (3 támadással 128 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal megdöföd a kétfejű troll testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a kétfejű troll megcsapja a fejedet. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A kétfejű troll harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A troll teste sziklává keményedik, és egy irtózatos dörejjel felrobban. Éles sziklarepeszek záporoznak rád (-16 életpont)! A kétfejű troll most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 127 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 186, sebződés: 43, gyógyulás: 0, összesen: -43 ÉP}
(Továbbmész...) [132,65] Vége a dombságnak, a terep átvált sík, de bokrokkal teli vidékbe. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Hmm, csak egy ryuku gárdista. Ettől nincs semmi félnivalód. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a ryuku gárdista jobb lábát. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a ryuku gárdista testét. (2 támadással 83 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal eltalálod a ryuku gárdista testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Nem sikerült tökéletesen félreszökkenned: a ryuku gárdista vágásával megsebezte a jobb oldaladat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A ryuku gárdista összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 811 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 128, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
cir 13 | vándorcirkusz látogatása 13 |
m 8 8 | mozogsz északra, északra |
Elszántan ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz Acél ököl alkalmazására. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a gyilkos sallank jobb hátsó lábát. (1 támadással 58 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal teljesen átdöföd a gyilkos sallank izmos hátát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A gyilkos sallank karmai majdnem eltalálnak! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a kőkést, szereztél 5 sallank karmot. 187 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 80, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [132,63] Még mindig füves síkságon vagy.
szk 184 | keresed a 184. szörnyet |
fog 184 219 | elfogod a 184. szörnyet a 219. tárggyal |
* 1. BP: h 147 0 0 | használod a 147. tárgyat |
* 2. BP: h 235 30 0 | használod a 235. tárgyat |
* 3. BP: e 15 0 0 | élelemszerzés |
* 4. BP: v 10 0 0 | elmormolod a 10. varázslatot |
* 5. BP: p 65 2 0 | használod a 65. pszi képességet |
* 6. BP: tf 1 40 0 | fejleszted az 1. tulajdonságodat |
EZÜST NYAKLÁNC (117. TÁRGY) Minden kalandozó leghőbb vágya, hogy kincset találjon. Kincset, amelynek tetején nem ül tíztonnás sárkány, nem védik halálos csapdák, mégis annyi van belőle, hogy alig tudja elhordani. Az ezüst nyaklánc egyike az első kincseknek. Azon kívül, hogy pénzre, ezáltal egy csomó hasznos dologra cserélheted, semmi speciális funkciója nincs. A KF-el nyakadba akaszthatod (egyszerre két különböző fajta tárgy lehet a nyakadban). |
Erő: | 31 (42) | Szint: | 18 | Merészség: | 10/7 | Magasság: | 149 cm |
IQ: | 26 (37) | Támadás: | 33 | Agresszió: | 7 | Testsúly: | 52 kg |
Ügyesség: | 23 (34) | Védekezés: | 40 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 31/43 év |
Egészség: | 23 (34) | Életpont: | 437/437 | Jellem: | gonosz (424) | Tul. pont: | -4 |
Szerencse: | 25 (40) | Varázspont: | 524/17 | Pénz: | 1512 arany | Kép. pont: | -2 |
Tudatpont: | 7/0 | Pszi pont: | 30/16 | EFejl: | 12 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 2/66 (+55%) | ökölvívás: | 25/62 (+5%) | szúrófegyverek: | 21/30 (+2%) |
vágófegyverek: | 3/73 | ütőfegyverek: | 5/71 | lőfegyverek: | 3/40 |
dobófegyverek: | 24/42 (+6%) |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (140%) << vashegyű lándzsa (#182) (140%) << ezüsthegyű lándzsa (#324) (140%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -7.); bumeráng (#249) (8 -14.); vas dobónyíl (#189) (15 -); ezüstshuriken (#327) (997 .); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
132,63 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 140 |
JLKzott minoszkúpok: 64, 60, 63 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 237 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 6/73 | 2. nyomkövetés: | 38/22 (+31%) | 3. lopás: | 1/7 |
4. mászás: | 11/83 (+7%) | 5. csapdakészítés: | 16/47 (+5%) | 6. csapdaészlelés: | 4/88 |
7. gyógyítás: | 43/4 | 8. titkosírás: | 10/84 | 9. felderítés: | 12/39 (+16%) |
10. szörnyidomítás: | 9/91 | 11. teológia: | 26/24 (+6%) | 12. taumaturgia: | 22/30 (+2%) |
13. versengés: | 8/51 | 14. harcművészetek: | 23/0 | 15. zene: | 96/27 (+36%) |
16. szörnyismeret: | 15/67 | 17. pszi: | 3/60 (+7%) | 18. zárnyitás: | 1/6 |
19. vadászat: | 21/37 | 20. bányászat: | 20/0 (+11%) | 21. testépítés: | 2/76 (+44%) |
22. úszás: | 8/7 (+66%) |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 29 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 30% életpont alatt (életszívás (#10)) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért |
kutatsz max. 70 TVP-ért |
ásol max. 40 TVP-ért csak 152. fémet, vagy jobbat |
készítesz ubuk dobónyílat (#138) (max. 5 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 9 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 10 darabot ), bumerángot (#249) (max. 5 darabot ), kötelet (#92) (max. 4 darabot ), dobóhálót (#221) (max. 1 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot ), zárnyitó készletet (#39) (max. 2 darabot ), vas dobónyilat (#189) (max. 8 darabot ), nagy vaskulcsot (#186) (max. 1 darabot, csak egyszer), szögletes követ (#17) (max. 5 darabot ), fáklyát (#36) (max. 5 darabot ) |
elfogod spagulárt (#82) fedett veremmel (#219), mutáns pókot (#117) fedett veremmel (#219), ezoterikus mardelt (#184) fedett veremmel (#219) |
gonoszkodsz max. 65 TVP-ért |
mászol max. 50 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, küldetés, kártyabarlang (13) |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 50) |
szintszívó lények (#9097), gnóm szolgáló (#181) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 1, max: 50) |
Camel a Calandor (#3025) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | mágiatörés (#35, 10 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
örvénykerítés (#42, 10 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | banshee-sikoly (#373, 20 VP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) |
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
éhínség (#39, 7 VP) | vérbeli borzongás (#46, 10 VP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) |
Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | életszívás II (#80, 12 VP, 5 TVP) | halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
erőpajzs I (#12) | hadiszerencse II (#24) | tulajdonságpajzs (#26) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
10. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 6, max: 20) | ||||||
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31), mágiatörés (#35), vérbeli borzongás (#46), banshee-sikoly (#373), villámcsapás (#50) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 4, max: 20) | ||||||
tüskepajzs (#30), hhaar burka (#32), tompítás (#40), örvénykerítés (#42) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
kardfogú fülemüle (#146) (őrzi a holmidat: +12 lopás ellen) státusz: OK |
karmos tankány (#137) (málhás: +18 kg teher) státusz: OK |
dalos szilmill (#7457) (+2 támadás közelharcban) státusz: OK |
piromenyét (#99) (vadászik) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Végre egy feladat, amit igazán örömmel fogsz végrehajtani. Áldozz számomra 5 szopókövet! |
2.) Újabb árnyszolgákra van szükségem! Ölj le három dehidrátort. (számláló: 0) |
3.) Gyűlöletes, fehér anyag a pular kristály. Zúzz szét egy tucatot oltáromnál! |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke kastély (547): kész. cseréptetős torony (549): új. helytartói hivatal (563): új. sötét kastplom (566): többek közt 15. tárgyat kell leadnod. fényűző villa (600): kész. városháza (685): új. sámánkunyhó (767): többek közt 1758. tárgyat kell leadnod. bányászház (839): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
33, 34, 35, 36, 60, 63, 64, 66, 68. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 5, 16, 18. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
konc. könnyítés (132) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
sárkánybölcsesség (230) |
önismeret (236) |
kritikus ütés (240) |
a butaság ára (273) |
tanítványok (284) |
harci mágia (334) |
kétkezes harc (338) |
időfolyamok (394) |
megvilágosodás (421) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) belefejlesztettél: 18 TU. szükséges még: 12 TU. |
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 152 TU szükséges.) |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
Összsúly: 150.20 kg | Megterheltség: 113% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 5 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
3 | arany (#50) | 1 | kaktusztüske (#114) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | elkarog szőr (#665) | 1 | ezüst nyaklánc (#117) | 1 | fűszertartó (#210) | |||
1 | göcsörtös bunkó (#123) | 1 | gromak bőr (#268) | 10 | kaja (#2) | |||
1 | kazmár gyökér (#205) | 1 | kőszem (#304) | 5 | madártoll (#112) | |||
5 | mákrózsa virág (#56) | 2 | mocsári penke (#148) | 2 | pirkit (#153) | |||
3 | polip szívóka (#391) | 2 | rézsisak (#72) | 5 | sallank karom (#128) | |||
1 | szvó-ektoplazma (#151) | 1 | ubuk dobónyíl (#138) | 4 | ugh méreg (#166) | |||
1 | víz (#27) |
131 | 132 | 133 | 134 | 135 | 136 | 137 | |
62 | |
|
|
|
|
|
|
63 | |
|
|
|
|
|
|
64 | |
|
|
|
|
|
|
65 | |
|
|
|
|
|
|
66 | |
|
|
|
|
|
|
67 | |
|
|
|
|
|
|
68 | |
|
|
|
|
|
|