Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2017. dec. 31. 12h:09' EZ A 1027. JÁTÉKHETED, 236. FORDULÓD 1028. játékheted kezdete: jan. 6. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 19 zsetonba került. SZL E-mail! |
KALANDOZÓ: #1276 |
Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (7 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra ugrasz. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a piromenyét farkát. (1 támadással 65 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal felnyársalod a piromenyét testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A piromenyét feléd harap, de sikertelenül. A piromenyét összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 pirkitet. 229 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 86, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}
* 1. KP: v 12 0 0 | elmormolod a 12. varázslatot |
* 2. KP: h 235 30 0 | használod a 235. tárgyat |
* 3. KP: v 1 4 0 | elmormolod az 1. varázslatot |
* 4. KP: v 24 0 0 | elmormolod a 24. varázslatot |
* 5. KP: v 26 0 0 | elmormolod a 26. varázslatot |
* 6. KP: v 224 0 0 | elmormolod a 224. varázslatot |
* 7. KP: p 65 2 0 | használod a 65. pszi képességet |
* 8. KP: ef 1 501 0 | energia fejlesztése 1 |
* 9. KP: ef 1 0 0 | energia fejlesztése 1 |
m 2 2 4 | mozogsz keletre, keletre, délre |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: tüskepajzs létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 17 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az ezoterikus mardel szőrös testét. (4 támadással 70 életpontot sebezve.) A teremtmény hunyorít egyet. Kacagsz a lényen - csak nem valami speciális támadást próbált alkalmazni? Hát, alaposan felsült. Elszántan a másikra támadsz. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az ezoterikus mardel bal oldalát. (2 támadással 130 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). {GYD:} Méregfoggal megdöföd az ezoterikus mardel testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Ellenfeledre tűzkéz varázslatot lősz. 11 életpontot sebeztél. Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az ezoterikus mardel, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 9 drótszőrt. 1 572 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 250, sebződés: 9, gyógyulás: 32, összesen: +23 ÉP}
Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a kőkorszaki szaki sziklafejét. (4 támadással 19 életpontot sebezve.) A szörny szemeivel rád bámul. Mentális burkot vonva magad köré, lerázod a támadást. Elszántan a másikra rontasz. Ököllel kegyetlenül megütöd a kőkorszaki szaki bal oldalát. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). {KCC:} Méregfoggal megbököd a kőkorszaki szaki jobb oldalát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A kőkorszaki szaki mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 kőszemet. 719 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 76, sebződés: 0, gyógyulás: 13, összesen: +13 ÉP}
(Továbbmész...) [135,62] Még mindig füves síkságon vagy. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Csak egy törpemammut. Megvető mosollyal várod a találkozást. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a törpemammut jobb oldalát. (4 támadással 37 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a törpemammut testét. (2 támadással 75 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). {GYD:} Méregfoggal jól megszúrod a törpemammut oszlopos lábát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Mellkasodba bök a törpemammut néhányszor agyarával! (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Patájával a törpemammut kissé megtaszít. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A törpemammut most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 kaját. 739 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 128, sebződés: 10, gyógyulás: 20, összesen: +10 ÉP}
Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel iszonyatosan megcsapod a csontváz sárga koponyáját. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). {GYD:} Méregfoggal teljesen átszúrod a csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A csontváz karma a fejed mellett suhan el! A csontváz még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
56 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 65, sebződés: 0, gyógyulás: 14, összesen: +14 ÉP}
Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel kegyetlenül megütöd a csontváz jobb vállát. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal teljesen átdöföd a csontváz sárga koponyáját. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A csontváz karmai majdnem eltalálnak! A csontváz szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
56 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 65, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a szintszívó ködös testét. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a szintszívó testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Karmaival a szintszívó megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A szintszívó most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 339 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 52, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy tüskepajzs védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy örvénykerítés mágiát. Egy jégcsóva varázslatot dob rád a másik. 11 életpontot vesztettél. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod az élőholt mágus jobb vállát. (4 támadással 62 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd az élőholt mágus bal lábát. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal eltalálod az élőholt mágus testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Az élőholt mágus csapása csak a levegőt találja. A varázsló kékes villámokat küld rád. Félig megúsztad. 12 életpontot vesztettél. Az élőholt mágus szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 117 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 124, sebződés: 23, gyógyulás: 0, összesen: -23 ÉP}
(Továbbmész...) [135,63] Továbbra is síkságon vagy. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy törpe bányát. Délkeletre nézve látsz egy Fairlight oltárt. Délre egy Leah oltár van. Északnyugatra egy márványtorony van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy quwarg királynő került az utadba. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a quwarg királynő torát. (4 támadással 23 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a quwarg királynő fejét. (3 támadással 139 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal meghorzsolod a quwarg királynő torát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A quwarg királynő csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 1 409 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 174, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
m 4 4 | mozogsz délre, délre |
Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 bumeráng. Alaposan megsorozod a quwarg harcos testét. (4 támadással 26 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg harcos potrohát. (2 támadással 128 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal meghorzsolod a quwarg harcos potrohát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A quwarg harcos szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 237 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 166, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}
(Továbbmész...) [135,65] Síkság, továbbra is csak síkság. Egy tiszta vizű tóra bukkantál. Egy kis patak táplálja vizével. Feltöltöd a vizestömlőt. Felfedeztél egy barátság szent tüzét. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt oltárt.
(Vándorcirkusz:) Kisebb-nagyobb sátrak tömegét látod magad előtt felsorakozni, és felismered, a vándorcirkusszal találkoztál. Egy hosszú szakállú törpe sétál eléd, s szívélyesen a cirkusz területére invitál.
- Tedd próbára tudásod, kalandozó! - hív a tömzsi alak. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Fairlight oltárt. Keletre nézve látsz egy Sheran oltárt. Délkeletre egy ősi csatamező van. Délre egy Dornodon oltár van. Délnyugatra egy patak van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy quwarg harcos. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a quwarg harcos bal hátsó lábát. (4 támadással 27 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg harcos testét. (3 támadással 144 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal megbököd a quwarg harcos nyakát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Csáprágójával a quwarg harcos megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 237 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 177, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
usz 40 | úszol 40 pontért |
Vad csatakiáltással, felemelve a méregfogat a másikra rohansz. Méregfoggal teljesen átszúrod az elektromos angolna testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Az elektromos angolna fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Az elektromos angolna farkával a kezedre csap. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Méregfoggal teljesen átszúrod az elektromos angolna sikamlós testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Az elektromos angolna megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Az elektromos angolna farkával a kezedre csap. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 kaját. 254 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 39, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}
usz 40 | úszol 40 pontért |
Meglengetve a méregfogat ellenfeledre rohansz. Méregfoggal teljesen átdöföd az elektromos angolna testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Az elektromos angolna fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Az elektromos angolna farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Méregfoggal teljesen átszúrod az elektromos angolna testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Az elektromos angolna fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Siralmas támadást intéz farkával az elektromos angolna, épp csak megsuhint. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 kaját. 254 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 33, sebződés: 26, gyógyulás: 0, összesen: -26 ÉP}
usz 40 | úszol 40 pontért |
Meglengetve a méregfogat a másikra rohansz. Méregfoggal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a hínárevő piranha uszonyát. Kritikus ütés! (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A hínárevő piranha feléd harap, de sikertelenül. Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 kaját. 108 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 22, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 6 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra |
Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a tüskés harci gromak testét. (4 támadással 68 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a tüskés harci gromak testét. (2 támadással 91 életpontot sebezve.) Az ellenfelet borító méretes tüskék sebeznek. (-11 életpont.) {GYD:} Méregfoggal eltalálod a tüskés harci gromak jobb oldalát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Vad döféseivel a tüskés harci gromak nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Patájával a tüskés harci gromak többször megrúgja az oldaladat. (3 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 gromak bőrt. 1 163 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 177, sebződés: 27, gyógyulás: 0, összesen: -27 ÉP}
Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Beveted az Acél Ököl kí-technikát. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a légirozmár úszóhólyagját. (1 támadással 54 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a légirozmár úszóhólyagját. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A légirozmár agyarával feléd döf, de félrehajolsz. A légirozmár melléd csap a farkával! Véres nyál csordul ki a légirozmár száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 kaját. 199 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 79, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel kegyetlenül megütöd a bundás csirmáz testét. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal felnyársalod a bundás csirmáz testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A bundás csirmáz mancsával feléd csap, de Te résen vagy. A bundás csirmáz állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Véres nyál csordul ki a bundás csirmáz száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
120 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 67, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [133,65] Vége a bozótosnak. Az új terep dombvidék. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy kazmárt. Észreveszel egy Chara-din monolitját. Utad során felfedezel egy vaskohót. Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém van! Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert délkeletre fordítod, megpillantasz egy patakot. Délre nézve látsz egy Tharr oltárt. Északnyugatra egy művészi porolit van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.
(Továbbmész...) [132,65] A dombvidéket magad mögött hagyod. Sűrű bokrokkal teli terepen vagy.
szk 117 | keresed a 117. szörnyet |
id 99 20 | idomítod a 99. szörnyet 20 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
* 1. BP: h 147 0 0 | használod a 147. tárgyat |
* 2. BP: h 235 30 0 | használod a 235. tárgyat |
* 3. BP: e 15 0 0 | élelemszerzés |
* 4. BP: v 10 0 0 | elmormolod a 10. varázslatot |
EZOTERIKUS MARDEL (184. SZÖRNY) Az ezoterikus mardel nagytestű, közel két méter magas szőrös kutyára emlékeztető szörny. Speciális pszi képességekkel rendelkezik. Például megérzi a tőle rettegő kalandozók jelenlétét (tehát értelmetlen rá BA parancsot kiadni, ily módon nem tudod a harcot elkerülni). Ezenfelül képes gyilkos pszi-sugarakat kibocsátani, amelyek meggyengítik elmédet és gyakran elveszíted a közelmúltban szerzett tapasztalatokat. Az ezoterikus mardel hatalmas, agyarszerű fogazatával támad, olyan dühvel, hogy gyakran még percekkel az elpusztítása után is képes sebeket okozni (ezt is egyfajta pszi képességnek vélik a megfigyelők). Ezért az ezoterikus mardelt szó szerint miszlikbe kell aprítanod, ha el akarod pusztítani. Bármilyen fegyver egyformán jó ellene. Megjegyzés: egy Toborzásgátló Vlagyimir nevű, tapasztaltnak mondható kalandozó állítása szerint ha valakinek sikerül egy ezoterikus mardelt elfognia, akkor aránylag könnyen megszelídítheti. És kevés olyan enyveskezű mestertolvaj született még e világra, aki észrevétlenül meg tudna közelíteni egy ezoterikus mardel által őrzött tábort... |
ELEKTROMOS ANGOLNA (196. SZÖRNY) Az elektromos angolna nagyon fürge, és nagyon veszélyes. A farkcsapása hatalmas sebeket tud okozni a kisülő elektromosság miatt, és mivel víz alatt nem lehet varázsolni, még védekezni sem tudsz egy elektromos pajzzsal. Ha képes is vagy az elektromos angolnát megsebezni, az okozott seb feltehetőleg csekély lesz, mert lecsusszan az angolna sikamlós bőréről. |
HÍNÁREVŐ PIRANHA (194. SZÖRNY) Az első híresebb búvár-tudós, Mormogi Rakkapul nevezte el tévesen hínárevőnek ezt a veszélyes ragadozó halat. Tévedésére csak a harmadik merülése után döbbent rá, de a név ekkor már a tragikus baleset ellenére is a halon ragadt. A hínárevő piranha viszonylag kis termetű, 5-6 kg-ot sem nyom, mégis veszedelmes ellenfél. Gyorsan mozog, ezért nehéz eltalálni, és fájdalmasak a harapásai. |
Erő: | 30 (41) | Szint: | 17 | Merészség: | 10/7 | Magasság: | 149 cm |
IQ: | 26 (37) | Támadás: | 32 | Agresszió: | 7 | Testsúly: | 52 kg |
Ügyesség: | 23 (34) | Védekezés: | 40 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 31/41 év |
Egészség: | 23 (34) | Életpont: | 430/430 | Jellem: | gonosz (411) | Tul. pont: | -6 |
Szerencse: | 25 (40) | Varázspont: | 507/0 | Pénz: | 1515 arany | Kép. pont: | -4 |
Tudatpont: | 7/0 | Pszi pont: | 30/20 | EFejl: | 10 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 1/61 (+39%) | ökölvívás: | 25/51 (+5%) | szúrófegyverek: | 21/26 (+2%) |
vágófegyverek: | 3/73 | ütőfegyverek: | 5/71 | lőfegyverek: | 3/40 |
dobófegyverek: | 24/28 (+5%) |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (140%) << vashegyű lándzsa (#182) (140%) << ezüsthegyű lándzsa (#324) (140%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -7.); bumeráng (#249) (8 -14.); vas dobónyíl (#189) (15 -); ezüstshuriken (#327) (997 .); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
132,65 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 140 |
JLKzott minoszkúpok: 64, 60, 63 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 237 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 6/73 | 2. nyomkövetés: | 37/83 (+5%) | 3. lopás: | 1/7 |
4. mászás: | 11/69 (+10%) | 5. csapdakészítés: | 16/36 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 4/88 |
7. gyógyítás: | 43/4 | 8. titkosírás: | 10/84 | 9. felderítés: | 12/23 (+16%) |
10. szörnyidomítás: | 9/91 | 11. teológia: | 26/13 (+9%) | 12. taumaturgia: | 22/27 (+4%) |
13. versengés: | 8/51 | 14. harcművészetek: | 23/0 | 15. zene: | 95/58 (+59%) |
16. szörnyismeret: | 15/47 (+33%) | 17. pszi: | 3/39 (+7%) | 18. zárnyitás: | 1/6 |
19. vadászat: | 21/37 | 20. bányászat: | 19/78 (+11%) | 21. testépítés: | 1/87 (+44%) |
22. úszás: | 6/75 (+95%) |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 30 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 30% életpont alatt (életszívás (#10)) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért |
kutatsz max. 70 TVP-ért |
ásol max. 40 TVP-ért csak 152. fémet, vagy jobbat |
készítesz ubuk dobónyílat (#138) (max. 5 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 9 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 10 darabot ), bumerángot (#249) (max. 5 darabot ), kötelet (#92) (max. 4 darabot ), dobóhálót (#221) (max. 1 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot ), zárnyitó készletet (#39) (max. 2 darabot ), vas dobónyilat (#189) (max. 8 darabot ), nagy vaskulcsot (#186) (max. 1 darabot, csak egyszer), szögletes követ (#17) (max. 5 darabot ), kazmár gyökeret (#205) (max. 9 darabot, csak egyszer), fáklyát (#36) (max. 5 darabot ) |
elfogod spagulárt (#82) fedett veremmel (#219), mutáns pókot (#117) fedett veremmel (#219) |
gonoszkodsz max. 65 TVP-ért |
mászol max. 50 TVP-ért |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 50) |
szintszívó lények (#9097), gnóm szolgáló (#181) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 1, max: 50) |
Camel a Calandor (#3025) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | mágiatörés (#35, 10 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
örvénykerítés (#42, 10 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | banshee-sikoly (#373, 20 VP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) |
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
éhínség (#39, 7 VP) | vérbeli borzongás (#46, 10 VP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) |
Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | életszívás II (#80, 12 VP, 5 TVP) | halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
erőpajzs I (#12) | hadiszerencse II (#24) | tulajdonságpajzs (#26) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
10. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 6, max: 20) | ||||||
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31), mágiatörés (#35), vérbeli borzongás (#46), banshee-sikoly (#373), villámcsapás (#50) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 4, max: 20) | ||||||
tüskepajzs (#30), hhaar burka (#32), tompítás (#40), örvénykerítés (#42) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
kardfogú fülemüle (#146) (őrzi a holmidat: +12 lopás ellen) státusz: OK |
karmos tankány (#137) (málhás: +18 kg teher) státusz: OK |
dalos szilmill (#7457) (+2 támadás közelharcban) státusz: OK |
piromenyét (#99) (vadászik) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Végre egy feladat, amit igazán örömmel fogsz végrehajtani. Áldozz számomra 5 szopókövet! |
2.) Újabb árnyszolgákra van szükségem! Ölj le három dehidrátort. (számláló: 0) |
3.) Gyűlöletes, fehér anyag a pular kristály. Zúzz szét egy tucatot oltáromnál! |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke kastély (547): kész. cseréptetős torony (549): új. helytartói hivatal (563): új. sötét kastplom (566): többek közt 15. tárgyat kell leadnod. fényűző villa (600): kész. városháza (685): új. sámánkunyhó (767): többek közt 1758. tárgyat kell leadnod. bányászház (839): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
33, 34, 35, 36, 60, 63, 64, 66, 68. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 5, 16, 18. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
konc. könnyítés (132) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
sárkánybölcsesség (230) |
önismeret (236) |
kritikus ütés (240) |
a butaság ára (273) |
tanítványok (284) |
harci mágia (334) |
kétkezes harc (338) |
időfolyamok (394) |
megvilágosodás (421) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) belefejlesztettél: 16 TU. szükséges még: 14 TU. |
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 320 TU szükséges.) |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
Összsúly: 132.93 kg | Megterheltség: 102% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 10 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | bumeráng (#249) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | álompor (#396) | 9 | drótszőr (#37) | 1 | gromak bőr (#268) | |||
15 | kaja (#2) | 1 | kazmár gyökér (#205) | 1 | kőszem (#304) | |||
1 | nagy bronzkulcs (#185) | 1 | nyu-shuriken (#157) | 2 | pirkit (#153) | |||
1 | szvó-ektoplazma (#151) | 4 | ugh méreg (#166) |
131 | 132 | 133 | 134 | 135 | 136 | |
61 | |
|
|
|
|
|
62 | |
|
|
|
|
|
63 | |
|
|
|
|
|
64 | |
|
|
|
|
|
65 | |
|
|
|
|
|
66 | |
|
|
|
|
|