Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2018. szept. 17. 15h:06' EZ A 860. JÁTÉKHETED, 229. FORDULÓD 861. játékheted kezdete: szept. 20. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 10 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3798 SZÁMLA : XXXX |
Koncentrálsz, majd megindítasz egy agykorbács pszi támadást. 23 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a ryuku futárbérenc bal karját. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a ryuku futárbérenc fejét. (2 támadással 123 életpontot sebezve.) Ököllel megütöd a ryuku futárbérenc fejét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A ryuku futárbérenc nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 28 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A ryuku futárbérenc még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy vasérc. 1 140 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 207, sebződés: 28, gyógyulás: 6, összesen: -22 ÉP}
* 1. KP: h 1133 0 0 | használod az 1133. tárgyat |
* 2. KP: v 71 0 0 | elmormolod a 71. varázslatot |
* 3. KP: le 253 0 0 | leveszed/lerakod a 253. tárgyat |
* 4. KP: kf 287 0 0 | kézbeveszed/felveszed a 287. tárgyat |
* 5. KP: v 26 0 0 | elmormolod a 26. varázslatot |
ek 429 | t. energia kisütése: 429 |
v 1 999 | elmormolod az 1. varázslatot |
v 198 169 8 | elmormolod a 198. varázslatot |
170 | 171 | 172 | |
39 | |
|
|
40 | |
|
|
41 | |
|
|
[169,8] Homokos tengerpartra érkeztél. Északról a tenger hullámai nyaldossák a homokos fövenyt.
Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy agykorbács pszi támadást. 26 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a zombi mester foszladozó testét. (6 támadással 198 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. {CSTT:} Ököllel többször kegyetlenül megütöd a zombi mester rotható húsát. (3 támadással 185 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+38 életerő). Ököllel súrolod a zombi mester rotható húsát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Karmával néhányszor a zombi mester megcsapja a fejedet. (2 támadástól 57 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 450 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 434, sebződés: 57, gyógyulás: 56, összesen: -1 ÉP}
Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agykorbács pszit. 9 életpontot sebeztél. Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az animált hókutya testét. (6 támadással 200 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. {CSTT:} Ököllel többször kegyetlenül megütöd az animált hókutya élőholt csontjait. (7 támadással 442 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+89 életerő). Ököllel épp hogy eltalálod az animált hókutya nyakát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Az animált hókutya kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 71 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +15 ÉP.) Végtagjaid lefagynak (-8 védettség). Az animált hókutya csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 60 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) A hideg átjárjai tagjaid (-8 védettség). Az animált hókutya még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4 537 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 678, sebződés: 131, gyógyulás: 122, összesen: -9 ÉP}
vv 185 28 138 | elmormolod a 185. varázslatot a 28. varázslatot a 138. varázslatot |
hu 1077 1069 1066 | hulladék: 1077 1069 1066 |
hu 1078 429 584 | hulladék: 1078 429 584 |
hh 504 449 | használod az 504. tárgyat a 449. tárgyat |
vv 19 53 | elmormolod a 19. varázslatot az 53. varázslatot |
m 8 | mozogsz északra |
Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agykorbács pszit. 27 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod az animált hókutya bal oldalát. (6 támadással 220 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az animált hókutya testét. (6 támadással 423 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+85 életerő). Ököllel meghorzsolod az animált hókutya testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 67 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) A hideg átjárjai tagjaid (-8 védettség). Az animált hókutya néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 57 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) Tagjaid ledermednek (-8 védettség). A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4 537 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-10 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia).
{Csatastatisztika; sebzés: 700, sebződés: 124, gyógyulás: 118, összesen: -6 ÉP}
Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy agykorbács pszi támadást. 11 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az élőholt hadúr testét. (6 támadással 232 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az élőholt hadúr bal lábát. (2 támadással 140 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Ököllel gyengén megütöd az élőholt hadúr jobb karját. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Karmait felemelve, az élőholt hadúr meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Karmait felemelve, az élőholt hadúr meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. Az élőholt hadúr belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 32 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Fogait mohón a sebbe mélyeszti. A vérszívástól még 32 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 211 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 414, sebződés: 93, gyógyulás: 50, összesen: -43 ÉP}
be 77 | bemész a 77. titkos labirintusba |
lm 6 7 8 | mozogsz 6 7 8 |
Vad csatakiáltással, felemelve az agyartőrt a másikra ugrasz. Agyartőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod az opati polip jobb oldalát. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Csápjaival az opati polip csapásokat mér a hasadra. (8 támadástól 52 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
Felhasználva a kőkést, szereztél 3 polip szívókát. 161 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 39, sebződés: 52, gyógyulás: 19, összesen: -33 ÉP}
Vad csatakiáltással, felemelve az agyartőrt a másikra támadsz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. {CSTT:} Agyartőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod az opati polip egyik csápját. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Az opati polip csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (8 támadástól 53 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 polip szívókát. 161 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 37, sebződés: 53, gyógyulás: 19, összesen: -34 ÉP}
A lény tintát köp! Gyorsan kiúszol a tintafelhőből. Meglengetve az agyartőrt a másikra támadsz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. {CSTT:} Agyartőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a kacagó szépia nyálkás csápját. (2 támadással 79 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 67 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 polip szívókát. 457 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 79, sebződés: 67, gyógyulás: 30, összesen: -37 ÉP}
A teremtmény fekete váladékot pumpál a vízbe. Vicces! Azt hiszi, hogy ettől gyengébben fogsz tudni támadni! Hát nem. Elszántan a másikra támadsz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. {CSTT:} Agyartőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a kacagó szépia egyik csápját. (2 támadással 74 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Csápjaival a kacagó szépia csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 69 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 4 polip szívókát. 457 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 74, sebződés: 69, gyógyulás: 29, összesen: -40 ÉP}
Meglengetve az agyartőrt ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Agyartőrrel felnyársalod a moszatrája testét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Siralmas támadást intéz farkával a moszatrája, épp csak megsuhint. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 rájabőrt. 190 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 39, sebződés: 20, gyógyulás: 12, összesen: -8 ÉP}
Vad csatakiáltással, felemelve az agyartőrt a másikra támadsz. {CSTT:} Agyartőrrel teljesen átdöföd a moszatrája moszatszerű testét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Siralmas támadást intéz farkával a moszatrája, épp csak megsuhint. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 rájabőrt. 190 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 36, sebződés: 13, gyógyulás: 11, összesen: -2 ÉP}
Vad csatakiáltással, felemelve az agyartőrt a másikra rontasz. {CSTT:} Agyartőrrel felnyársalod az elektromos angolna testét. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Az elektromos angolna fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Az elektromos angolna farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
Felhasználva a kőkést, szereztél 3 kaját. 226 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 38, sebződés: 25, gyógyulás: 14, összesen: -11 ÉP}
lm 12 14 16 | mozogsz 12 14 16 |
A teremtmény fekete váladékot pumpál a vízbe. Vicces! Azt hiszi, hogy ettől gyengébben fogsz tudni támadni! Hát nem. Megmarkolva az agyartőrt a másikra támadsz. {CSTT:} Agyartőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a diuretikus kráken testét. (2 támadással 81 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (6 támadástól 74 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +15 ÉP.) A diuretikus kráken fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 polip szívókát. 725 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 81, sebződés: 95, gyógyulás: 37, összesen: -58 ÉP}
Meglengetve az agyartőrt ellenfeledre támadsz. Agyartőrrel teljesen átszúrod a hínárevő piranha uszonyát. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a hínárevő piranha, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
Felhasználva a kőkést, szereztél 2 kaját. 96 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 40, sebződés: 18, gyógyulás: 13, összesen: -5 ÉP}
Elszántan a másikra ugrasz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. Agyartőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a hínárevő piranha uszonyát. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). A hínárevő piranha fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
Felhasználva a kőkést, szereztél 2 kaját. 96 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 víziharc). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 38, sebződés: 12, gyógyulás: 11, összesen: -1 ÉP}
Elszántan ellenfeledre ugrasz. Agyartőrrel teljesen átdöföd az elektromos angolna sikamlós testét. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Az elektromos angolna fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Az elektromos angolna farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
Felhasználva a kőkést, szereztél 3 kaját. 226 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 43, sebződés: 29, gyógyulás: 16, összesen: -13 ÉP}
Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Agyartőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod az elektromos angolna testét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Az elektromos angolna belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Az elektromos angolna farkával a kezedre csap. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
Felhasználva a kőkést, szereztél 3 kaját. 226 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 39, sebződés: 20, gyógyulás: 12, összesen: -8 ÉP}
lm 18 20 26 | mozogsz 18 20 26 |
Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. {CSTT:} Agyartőrrel több döféssel felnyársalod az étkezési homár fejét. (2 támadással 62 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Kemény ollójával az étkezési homár végigsebzi a bal combodat és lábszáradat. (2 támadástól 37 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
350 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 62, sebződés: 37, gyógyulás: 21, összesen: -16 ÉP}
Megmarkolva a szigonyt ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Szigonnyal teljesen átdöföd a moszatrája moszatszerű testét. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) A moszatrája farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 rájabőrt. 190 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 44, sebződés: 17, gyógyulás: 4, összesen: -13 ÉP}
Vad csatakiáltással, felemelve a szigonyt ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Szigonnyal felnyársalod a moszatrája testét. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) A moszatrája farkával a kezedre csap. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 rájabőrt. 190 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 40, sebződés: 13, gyógyulás: 3, összesen: -10 ÉP}
Elszántan a másikra rohansz. {CSTT:} Szigonnyal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a mélység fattya testét. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Csápjaival a mélység fattya csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. Csápjaival a mélység fattya csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Vitális a sebzés! (-1 max. életerő.) Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
332 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 41, sebződés: 44, gyógyulás: 10, összesen: -34 ÉP}
lm 34 33 33 | mozogsz 34 33 33 |
A teremtmény fekete váladékot pumpál a vízbe. Gyorsan kiúszol a tintafelhőből. Meglengetve a szigonyt ellenfeledre támadsz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. {CSTT:} Szigonnyal tökéletesen perforálod a diuretikus kráken gigászi testét. (2 támadással 84 életpontot sebezve.) Csápjaival a diuretikus kráken csapásokat mér a hasadra. (6 támadástól 77 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +16 ÉP.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 polip szívókát. 725 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 84, sebződés: 93, gyógyulás: 20, összesen: -73 ÉP}
Marokra fogva a szigonyt ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Szigonnyal teljesen átdöföd a hínárevő piranha testét. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
Felhasználva a kőkést, szereztél 2 kaját. 96 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 45, sebződés: 15, gyógyulás: 3, összesen: -12 ÉP}
Marokra fogva a szigonyt ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Szigonnyal teljesen átszúrod az opati polip testét. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Az opati polip csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (8 támadástól 49 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
Felhasználva a kőkést, szereztél 3 polip szívókát. 161 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 47, sebződés: 49, gyógyulás: 10, összesen: -39 ÉP}
Elszántan a másikra támadsz. {CSTT:} Szigonnyal teljesen átszúrod a hínárevő piranha testét. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) A hínárevő piranha fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 kaját. 96 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 víziharc).
{Csatastatisztika; sebzés: 48, sebződés: 21, gyógyulás: 5, összesen: -16 ÉP}
Elszántan ellenfeledre rohansz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. {CSTT:} Szigonnyal felnyársalod a trosnyogó szakóca puha testét. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 kaját. 29 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 47, sebződés: 17, gyógyulás: 4, összesen: -13 ÉP}
Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. {CSTT:} Szigonnyal teljesen átszúrod a trosnyogó szakóca bal oldalát. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Csápjaival a trosnyogó szakóca lecsap a bal karodra. (4 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
Felhasználva a kőkést, szereztél 2 kaját. 29 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 45, sebződés: 16, gyógyulás: 4, összesen: -12 ÉP}
Vad csatakiáltással, felemelve a szigonyt a másikra ugrasz. Szigonnyal tökéletesen perforálod a vércápa testét. (2 támadással 83 életpontot sebezve.) A vércápa belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 27 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. 545 tapasztalati pontot kaptál. Istened elvárásainak megfelelően cselekedtél.
{Csatastatisztika; sebzés: 83, sebződés: 27, gyógyulás: 6, összesen: -21 ÉP}
Marokra fogva a szigonyt a másikra ugrasz. {CSTT:} Szigonnyal több döféssel felnyársalod a vércápa testét. (2 támadással 87 életpontot sebezve.) A vércápa fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 29 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. 545 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 87, sebződés: 29, gyógyulás: 6, összesen: -23 ÉP}
Meglengetve a szigonyt a másikra rontasz. {CSTT:} Szigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vércápa sikamlós testét. (2 támadással 88 életpontot sebezve.) A vércápa belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. 545 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 88, sebződés: 22, gyógyulás: 5, összesen: -17 ÉP}
Vad csatakiáltással, felemelve a szigonyt ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Szigonnyal több döféssel felnyársalod a vércápa sikamlós testét. (2 támadással 92 életpontot sebezve.) A vércápa belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. 545 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 92, sebződés: 20, gyógyulás: 4, összesen: -16 ÉP}
Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Szigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a nagyobb vércápa sikamlós testét. (3 támadással 127 életpontot sebezve.) Ellenfeled fogaival elkapja a jobb lábadat. (1 támadástól 51 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) Vitális a sebzés! (-1 max. életerő.) Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. 913 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 127, sebződés: 51, gyógyulás: 11, összesen: -40 ÉP}
Meglengetve a szigonyt ellenfeledre rontasz. Szigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a nagyobb vércápa testét. (3 támadással 130 életpontot sebezve.) A nagyobb vércápa fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 38 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A hatás részben permanens. (-1 max. életerő.) Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. 913 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 130, sebződés: 38, gyógyulás: 8, összesen: -30 ÉP}
bb 522 10 | beraksz a bankba az 522. tárgyat (10 darabot) |
vv 109 | elmormolod a 109. varázslatot |
lm 1 1 1 | mozogsz 1 1 1 |
ek 503 189 101 | t. energia kisütése: 503 189 101 |
168 | 169 | 170 | |
6 | |
|
|
7 | |
|
|
8 | |
|
|
9 | |
|
|
[189,101] Egyre több bokor tűnik fel, az aljnövényzet sűrűsödik.
be 668 | bemész a 668. épületbe |
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat 18: 2. térkép 1. pont 19: 2. térkép 11. pont 37: 2. térkép 24. pont 39: 2. térkép 12. pont 40: 2. térkép 42. pont 59: 2. térkép 43. pont 60: 2. térkép 47. pont 78: 2. térkép 48. pont 79: 2. térkép 63. pont |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
lépcsõk hova visznek: 1: 1. térkép 18. pont 11: 1. térkép 19. pont 12: 1. térkép 39. pont 24: 1. térkép 37. pont 42: 1. térkép 40. pont 43: 1. térkép 59. pont 47: 1. térkép 60. pont 48: 1. térkép 78. pont 63: 1. térkép 79. pont |
- Elbúcsúzol a könyvmoly bölcstől, és kilépsz a parányi vályogházikó ajtaján. [5 pontot használtál fel, van még 109.]
m 2 3 2 | mozogsz keletre, délkeletre, keletre |
Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod az élőholt hadúr bal karját. (6 támadással 233 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Felkészülsz Acél ököl alkalmazására. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az élőholt hadúr testét. (2 támadással 158 életpontot sebezve.) Ököllel megpöccinted az élőholt hadúr foszladozó fejét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Karmait felemelve, az élőholt hadúr meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 28 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Karmait felemelve, az élőholt hadúr meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az élőholt hadúr, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 37 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A szörny az artériádra tapasztja magát. A vérszívástól még 33 életpontot vesztettél. Az élőholt hadúr még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 211 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 423, sebződés: 114, gyógyulás: 18, összesen: -96 ÉP}
Elszántan a másikra rontasz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a bolyongó lidérc testét. (9 támadással 434 életpontot sebezve.) Ököllel néhány helyen meghorzsolod a bolyongó lidérc testét. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a bolyongó lidérc megcsapja a fejedet. (2 támadástól 79 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +16 ÉP.) Öregedtél 2 évet. A bolyongó lidérc szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. 4 002 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 458, sebződés: 79, gyógyulás: 16, összesen: -63 ÉP}
(Továbbmész...) [170,8] Homokos tengerpartra érkeztél. Északról a tenger hullámai nyaldossák a homokos fövenyt. Itt-ott partra sodródott hínár csúfítja el az "aranypartot". VALAMIT megpillantasz egy parti bokor mögött. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy smaragd drakón közeledik. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy méregfelhő II varázslatot, majd rád küldi. 61 életpontot vesztettél. Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a smaragd drakón jobb oldalát. (6 támadással 234 életpontot sebezve.) A szörny mérgező gázt lehel! Küzdesz a méreg ellen, a siker részleges. (34 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a smaragd drakón pikkelyes testét. (9 támadással 426 életpontot sebezve.) Ököllel súrolod a smaragd drakón bal oldalát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Előremozdulva, a smaragd drakón kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 50 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) Siralmas támadást intéz farkával a smaragd drakón, épp csak megsuhint. (1 támadástól 35 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A smaragd drakón még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 sárkányfogat. (ld. enc.) 6 618 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 670, sebződés: 180, gyógyulás: 17, összesen: -163 ÉP}
Üdvözlésképpen egy a halál szava varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a szubreális vámpír ködös testét. (6 támadással 233 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. [szvó-ektoplazma ládikóba-> (183,31)-> 10 arany, -2 ÉP] 2 389 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 233, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy rovarfelhő varázslatot, majd rád küldi. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 54 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a quwarg szellem fejét. (6 támadással 258 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. Villámgyorsan lehajolsz - a hátad így is korcsolyapályává válik. (36 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg szellem ködlő potrohát. (5 támadással 366 életpontot sebezve.) Ököllel súrolod a quwarg szellem testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, a quwarg szellem többször is megmar! (2 támadástól 38 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 48 életpontot vesztettél. A quwarg szellem összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 973 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 656, sebződés: 176, gyógyulás: 8, összesen: -168 ÉP}
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy jégcsóva varázslatot. 58 életpontot vesztettél. Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a márvány drakón fejét. (5 támadással 91 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. Telibe kapod a jégcsóvát. (68 életpontot vesztettél.) A következő tárgyaid váltak hasznavehetetlenné a szörnyű fagytól: fokhagyma, 7 tinta, gyenge méreg. Elszántan ellenfeledre rohansz. Fókuszálod kí-energiáidat, és minden idegszáladat megfeszítve, megindítasz egy Sziklaököl-támadást. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a márvány drakón farkát. (7 támadással 509 életpontot sebezve.) Ököllel meghorzsolod a márvány drakón fejét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) A márvány drakón belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 44 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) Siralmas támadást intéz farkával a márvány drakón, épp csak megsuhint. (1 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A márvány drakón összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 sárkányfogat. 6 618 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 634, sebződés: 196, gyógyulás: 15, összesen: -181 ÉP}
(Továbbmész...) [171,8] Továbbgyalogolsz a homokos fövenyen. Északról a tenger végtelenje kéklik. Egy szörnyet veszel észre a parton, amint éppen feléd indul. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy hidra közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. {védettsége: 36 szúró, 36 vágó, 36 ütő ellen.} Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a hidra testét. (6 támadással 178 életpontot sebezve.) A lény villámokat köp rád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (34 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a hidra egyik fejét. (4 támadással 277 életpontot sebezve.) Ököllel csak érinted a hidra jobb oldalát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A hidra kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 58 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) A hidra megharapdálja a bal lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 57 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) A hidra megharapdálja a bal lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 59 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) Véres nyál csordul ki a hidra száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vizestömlőt, szereztél 10 vizet. 3 096 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 478, sebződés: 208, gyógyulás: 36, összesen: -172 ÉP}
m 2 2 4 | mozogsz keletre, keletre, délre |
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a hidra nyálkás testét. (6 támadással 184 életpontot sebezve.) A lény villámokat köp rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (27 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a hidra két fejét is. (5 támadással 281 életpontot sebezve.) Ököllel gyengén megütöd a hidra testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) A hidra kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 48 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) A hidra harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 61 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 57 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vizestömlőt, szereztél 8 vizet. 3 096 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 492, sebződés: 193, gyógyulás: 35, összesen: -158 ÉP}
(Továbbmész...) [173,8] Továbbgyalogolsz a homokos fövenyen. Északról a tenger végtelenje kéklik. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy borkonyó cserjét. Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. VALAMIT megpillantasz egy parti bokor mögött. Ráismersz a lényre. Egy ryuku futárbérenc. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. {védettsége: 29 szúró, 29 vágó, 29 ütő ellen.} Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked átfúrja a ryuku futárbérenc bal lábát. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a ryuku futárbérenc testét. (2 támadással 179 életpontot sebezve.) Ököllel eltalálod a ryuku futárbérenc testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) A ryuku futárbérenc újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 47 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 2 ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> (184,32)-> 12 arany, -2 ÉP]. 1 140 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 245, sebződés: 49, gyógyulás: 10, összesen: -39 ÉP}
(Továbbmész...) [173,9] A homokos talajból fűszálak tűnnek elő. Füves síkságon vagy. A tenger illatát hozza feléd a szél. Utad során felfedezel egy amniosz-fát. Észreveszel egy teljesen lerombolt oltárt. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy egy bávatag golombár hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő.
Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: rovarfelhő varázslatot lő rád. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 49 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg szellem jobb oldalát. (6 támadással 260 életpontot sebezve.) A lény jeget köp rád. A támadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad, de azért jégcsapok nőnek az álladon. (35 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra rohansz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg szellem kísértetauráját. (5 támadással 367 életpontot sebezve.) Ököllel csak érinted a quwarg szellem bal karját. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 41 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 54 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 973 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 659, sebződés: 179, gyógyulás: 9, összesen: -170 ÉP}
Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az animált hókutya testét. (6 támadással 218 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az animált hókutya mozgékony fejét. (6 támadással 410 életpontot sebezve.) Ököllel gyengén megütöd az animált hókutya mozgékony fejét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (2 támadástól 63 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) A hideg átjárjai tagjaid (-8 védettség). Karmával néhányszor az animált hókutya megcsapja a fejedet. (2 támadástól 58 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) Tagjaid ledermednek (-8 védettség). Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 hókutya nyakörv [hókutya nyakörv ládikóba-> (183,31)-> 10 arany, -2 ÉP]. 4 537 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 659, sebződés: 123, gyógyulás: 25, összesen: -98 ÉP}
m 5 3 4 | mozogsz délnyugatra, délkeletre, délre |
(Továbbmész...) [173,11] A dombvidék után ismét sík terepen vagy. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy pikkelyes ptog. {egyik sebzési módja: 2x 15d18+14.} Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a pikkelyes ptog fejét. (6 támadással 214 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. Telibe kapod a lángcsóvát. (94 életpontot vesztettél.) A következő tárgyaid elégtek az iszonyatos tűzben: 2 dorony tüdő, 2 fokhagyma, drótszőr. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a pikkelyes ptog testét. (9 támadással 578 életpontot sebezve.) Ököllel párszor keményen megütöd a pikkelyes ptog pikkelyes bőrét. (6 támadással 186 életpontot sebezve.) Ellenfeled farokcsapásai nyomán szörnyű sebek nyílnak bal combodon és csípődön. (2 támadástól 344 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +69 ÉP.) Felkészülsz egy Élet-Halál Érintésre. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a pikkelyes ptog testét. (6 támadással 384 életpontot sebezve.) Te 48 ép-t gyógyultál, a kí-érintésnek köszönhetően. Ököllel meghorzsolod a pikkelyes ptog testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A pikkelyes ptog farkával halálos csapást mér a fejedre! (2 támadástól 308 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +62 ÉP.) A pikkelyes ptog összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Messze hajítod a vacak kis élőholt ősmágus trófeát, és kinyersz egy alkalmas pikkelyes ptog trófeát. 8 546 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1387, sebződés: 746, gyógyulás: 179, összesen: -567 ÉP}
Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a bolyongó lidérc áttetsző testét. (8 támadással 403 életpontot sebezve.) Ököllel néhányszor megcsapod a bolyongó lidérc testét. (4 támadással 49 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a bolyongó lidérc megcsapja a fejedet. (2 támadástól 67 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) Öregedtél 2 évet. A bolyongó lidérc szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. 4 002 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 452, sebződés: 67, gyógyulás: 14, összesen: -53 ÉP}
Ellenfeled a halál szava varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a szubreális vámpír testét. (6 támadással 227 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a szubreális vámpír száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. [szvó-ektoplazma ládikóba-> (183,31)-> 10 arany, -2 ÉP] 2 389 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 227, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
(Továbbmész...) [173,12] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél.
Elszántan a másikra rohansz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a bolyongó lidérc fejét. (8 támadással 409 életpontot sebezve.) Ököllel párszor megpöccinted a bolyongó lidérc bal karját. (4 támadással 46 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a bolyongó lidérc megcsapja a fejedet. (2 támadástól 64 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) Öregedtél 1 évet. A bolyongó lidérc még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. 4 002 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 455, sebződés: 64, gyógyulás: 13, összesen: -51 ÉP}
Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a zombi mester foszladozó testét. (6 támadással 233 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a zombi mester foszladozó testét. (2 támadással 140 életpontot sebezve.) Ököllel épp hogy eltalálod a zombi mester nyakát. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a zombi mester megcsapja a fejedet. (2 támadástól 72 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +15 ÉP.) A zombi mester szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 450 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 405, sebződés: 72, gyógyulás: 15, összesen: -57 ÉP}
szk 765 | keresed a 765. szörnyet |
ef 20 541 | energia fejlesztése 20 |
* 1. BP: h 2107 0 0 | használod a 2107. tárgyat |
* 2. BP: h 1576 1 0 | használod az 1576. tárgyat |
* 3. BP: e 1 0 0 | élelemszerzés -4 pontért |
* 4. BP: le 287 0 0 | leveszed/lerakod a 287. tárgyat |
* 5. BP: kf 253 0 0 | kézbeveszed/felveszed a 253. tárgyat |
KAMPÓS ACÉLSZIGONY (455. TÁRGY) Annak a kalandozónak, aki ezt a hosszú, kampós végű, hegyes acélszigonyt forgatja, nem jelent nehézséget még egy vércápa leölése sem. A kampós acélszigony használatakor kapsz +2 támadást, és az okozott sebzés 3D6+5. A fegyver forgatásához szükséges minimális vízifegyver szakértelem 9. |
SÁRKÁNYFOG (617. TÁRGY) A sárkányfattyak pikkelye túl puha és apró, viszont foguk már elég nagy ahhoz, hogy esetleg valamire később felhasználd. Ha igazi sárkányt ölsz, annak úgyis túl nagy a foga ahhoz, hogy magaddal cipeld... Éles, hegyes, és nagyon kemény - nyilvánvalóan valamilyen fegyvert érdemes belőle csinálni. |
LÉLEKESSZENCIA (619. TÁRGY) Döbbenten bámulsz az előtted levő nyálkás kupacra: több ezernyi lélekből ennyi maradt vissza! Ezer lélek sűrített esszenciája, mégis, milyen parányi, mindössze ennyi maradt belőle... A lélekesszenciát elrakod egy tiszta, jól zárható üvegbe, és reméled, hogy egyszer még használni tudod valamilyen epikus mágikus szertartás során. |
VADÁSZSKORPIÓ (542. SZÖRNY) A skorpiók általában egy helyben ücsörgő, lusta lények, akik arra várnak, hogy gyanútlan áldozatuk óvatlanul a közelükbe merészkedjen. Ez nem igaz a vadászskorpióra, aki gyors ütemben kilométereket is képes megtenni azért, hogy a nálánál jóval termetesebb lényekkel is felvegye a harcot. Bár általában lakmározik legyőzött ellenfeléből, mégsem ez motiválja elsősorban, hanem inkább a gyilkolásvágy. A kyorgok befolyása rájuk is kiterjedt: előszeretettel utasították ölésre a vadászskorpiókat akkor is, amikor a fenevadaktól kellett megtisztítani lakott területeik környékét, vagy amikor az Esthar császárság, vagy a bo'adhun barbárbirodalom leigázására indultak. |
Erő: | 33 (47) | Szint: | 33 | Merészség: | 7/5 | Magasság: | 147 cm |
IQ: | 29 (50) | Támadás: | 44 (47) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 53 kg |
Ügyesség: | 20 (29) | Védekezés: | 36 (42) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 31/46 év |
Egészség: | 27 (31) | Életpont: | 599/504 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 1 |
Szerencse: | 27 (38) | Varázspont: | 812/2 | Pénz: | 3125 arany | Kép. pont: | 6 |
Tudatpont: | 85/4 | Pszi pont: | 151/3 | Halhatatlanság: | 1 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 4/64 (+264%) | ökölvívás: | 39/51 (+21%) | szúrófegyverek: | 24/69 |
vágófegyverek: | 8/71 | ütőfegyverek: | 7/33 | lőfegyverek: | 9/3 |
dobófegyverek: | 34/44 (+8%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); ubuk dobónyíl (#138) max. 1 db (1 -19.); ubuk dobónyíl (#138) (20 -27.); ubuk dobónyíl (#138) (28 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
173,12 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 364 |
Kedvenc táborhely: 189,101 |
Az idő kódexe: legutóbb 163. fordulóban. |
Legfeljebb 70 TU-t válthatsz TVP-re. |
Feltételes varázskő használat: 5 százalék varázspont alatt. |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 139 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 132/42 (-198%) | 2. nyomkövetés: | 45/66 (+25%) | 3. mászás: | 16/18 (-200%) |
4. csapdakészítés: | 31/66 (+7%) | 5. csapdaészlelés: | 15/50 (-294%) | 6. gyógyítás: | 40/32 |
7. felderítés: | 22/16 (-282%) | 8. szörnyidomítás: | 9/15 | 9. teológia: | 46/23 (+43%) |
10. taumaturgia: | 43/82 (+9%) | 11. szerencsejáték: | 3/99 | 12. versengés: | 11/97 |
13. harcművészetek: | 39/11 | 14. zene: | 3/59 | 15. szörnyismeret: | 17/80 (+37%) |
16. pszi: | 16/25 (+18%) | 17. zárnyitás: | 1/62 (-300%) | 18. vadászat: | 10/85 |
19. vitalitás: | 5/38 (+18%) | 20. bányászat: | 30/80 (+1%) | 21. testépítés: | 15/72 |
22. úszás: | 1/20 | 23. csapatmunka: | 3/66 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 30 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 41 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 80% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 20 TVP-ért |
kutatsz max. 200 TVP-ért |
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 20 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 100 darabot ), ubuk dobónyílat (#138) (max. 2 darabot ), amnioszt (#203) (max. 1 darabot ), halálkristályt (#2372) (max. 20 darabot ) |
mászol max. 200 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 10, max: 50) |
quwarg nagymester (#214), vadász quwarg (#241), öregedést okozó lények (#9095), halált okozó lények (#9098), ősquwarg (#300), quwarg anyakirálynő (#269), quwarg parafenomén (#248), quwarg őrparancsnok (#677), quwarg tűzköpő (#678), Quwargamanga (#963) |
Barátságosság (aktív: 8, max: 50) |
drakolich (#760), lidércúr (#252), kronotapír (#286), kronokukac (#285), bűbájlidérc (#761), káoszszellem (#472), bo'adhun lidérc (#467), lidérckirály (#316) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | oldás (#372, 15 VP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
tűzeső (#61, 16 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) | földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) | Tharr haragja (#145, 20 VP) |
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) |
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | |
Butaság ára beállítás: teológia: 10 vp; taumaturgia: 10 vp; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
szürkeáll. aktiv (#71) | tulajdonságpajzs (#26) | vízlélegzés (#185) | csupasz izom (#28) |
óriáserő (#53) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
0. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
agykorbács (#97) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
pszi-acéltorony (#98) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 4, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
izomernyesztés (#33) | >> | szutykos remák (#191) | izomernyesztés (#33) | >> | Dögvész (#7495) | |
tűzeső (#61) | >> | kisebb quwarg isten (#213) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 4, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
fürgülés (#92) | >> | Dögvész (#7495) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
ragyás burástya (#111) (málhás: +13 kg teher) státusz: OK |
tüskés harci gromak (#156) (tejet ad) státusz: OK |
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK |
sivatagi doareg (#240) státusz: OK |
ezoterikus mardel (#184) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Imádkozz, amint elérted a kántori rangfokozatot! |
2.) Egy vércápa leölése egy új fegyveres szakértelemben való jártasságodat bizonyítaná. (teljesítve) |
3.) Kemény feladatok leküzdésével tudsz csak két esszenciakristályt megszerezni, és feláldozni oltáromnál. |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. tanya (507): kész. városháza (Qvill) (527): új. szürke kastély (547): kész. cseréptetős torony (549): kész. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): többek közt 478. tárgyat kell leadnod. kőtorony (664): 72. labirintus (83,86). erdei bölcs háza (666): 78. labirintus (152,46). városháza (685): új. tündérpalota (750): új. tündérpalota (751): új. tündérpalota (752): új. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): új. fejvadászcéh (758): 187. labirintus (108,103). Toborzóiroda (759): kész. léghajóállomás (817): új. tündérpalota (830): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 3, 4, 33, 34, 35, 36, 41, 42, 53, 54, 55, 66, 68, 70, 71, 72, 74, 75, 76, 77, 78, 124, 126, 127, 128, 129, 130, 170, 171, 187, 192, 244, 245. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 3, 4, 11, 12, 15, 26, 35, 36, 44, 46, 49, 52. |
Kész: 1, 5, 6, 16, 47. |
HŐSTETTEID |
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 1049 (limit: 1220), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 117550. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
energia-csapolás (167) |
beszéd állatokkal (171) |
a mágia rúnája (179) |
tudati őrjárat (183) |
kasztrop.kitágulás (197) |
csonttörés (219) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
fegyvermester (302) |
az élet forrása (337) |
kétkezes harc (338) |
az ősök hite (362) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
túlélő életmód (429) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) OK |
kőbőr (507) OK |
közös ima (509) belefejlesztettél: 9 TU. szükséges még: 61 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati gyorsítás II (513) OK |
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) OK |
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) OK |
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) OK |
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 104 TU. szükséges még: 66 TU. |
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 541 TU szükséges.) |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | csuklyavirág (#133) | 2 | dorony tüdő (#212) | 1 | drótszőr (#37) | |||
3 | fokhagyma (#403) | 1 | gyenge méreg (#26) | 17 | gyógykenőcs (#313) | |||
12 | hókutya nyakörv (#1077) | 23 | kaktuszbogyó (#429) | 1 | kristályfolyadék (#449) | |||
1 | madártoll (#112) | 1 | mammutbőr (#1078) | 4 | mópat tetem (#584) | |||
2 | párducbőr (#1066) | 4 | rozmárfog (#1069) | 1 | sallank karom (#128) | |||
7 | tinta (#101) | 2 | ubuk dobónyíl (#138) | 2 | varázskő (#305) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1324 | arany (#50) | 2 | álompor (#396) | 3 | angyalok gyűrűje (#529) | |||
1 | aranyló ugarhéj (#100) | 14 | bomló esszencia (#2367) | 1 | galachmit (#310) | |||
1 | gyöngymangó (#135) | 6 | halcsont (#390) | 11 | kaja (#2) | |||
1 | kampós acélszigony (#455) | 1 | krapixlon fürdőruha (#454) | 1 | lélekesszencia (#619) | |||
1 | moa zafír (#381) | 1 | mocsári penke (#148) | 1 | orgyilkos tőr (#225) | |||
28 | polip szívóka (#391) | 4 | rájabőr (#404) | 4 | ramit kő (#226) | |||
1 | rókafarok (#124) | 1 | sáfránypor (#211) | 2 | sárkányfog (#617) | |||
1 | sárkánypikkely (#292) | 1 | szigony (#389) | 1 | Thargodan esszencia (#328) | |||
1 | vasérc (#152) | 14 | víz (#27) |
168 | 169 | 170 | 171 | 172 | 173 | 174 | |
6 | |
|
|
|
|
|
|
7 | |
|
|
|
|
|
|
8 | |
|
|
|
|
|
|
9 | |
|
|
|
|
|
|
10 | |
|
|
|
|
|
|
11 | |
|
|
|
|
|
|
12 | |
|
|
|
|
|
|
13 | |
|
|
|
|
|
|