226. forduló, 228. forduló, Forkboy összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. szept. 17. 9h:08'
EZ A 860. JÁTÉKHETED, 227. FORDULÓD
861. játékheted kezdete: szept. 20.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3798
SZÁMLA : XXXX

FORKBOY KALANDJAI


Morgan hatalma gyengült. Csak így tovább, pusztítsátok az élőholtakat, és a Negatív létsíkra nyíló rések bezáródnak.
1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [183,89] koordinátán.
A krónikának köszönhetően optimalizálod a tevékenységeidet (+3 tvp ). Különös gondolatok kínoznak: Vajon milyen lesz, ha újra eljő hozzád? Vajon újra hoz vérvörös rózsát neked? Vagy kegyvesztetté váltál és csak a halál vár rád? A kezedben lévő rózsa azt sugallja: a halál csak a kezdet... Az aranytermő erszény 74 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 szárnyas hernyót. A teremtés zsákja létrehozott 1 pirkitet.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+17 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+94 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+53 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+17 tudatpont.) Megfejed a tüskés harci gromakot. (+3 kaja.) A lottó 1303. hetének nyerőszámai: 4, 6, 12. 11 db 0 találatos szelvényed volt. 5 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 60 arany nyereményt kapsz. Elpárolgott a fejedből a tudás, melyet a moa varázsdoboz kinyitásának különleges élményei ültettek oda.

* 1. KP: h 1133 0 0 használod az 1133. tárgyat
Kinyitod a moa varázsdobozt. Hirtelen feltárul előtted a moák hihetetlen bölcsességének egy parányi szeletje. (IQ-d a következő kör elejéig megnőtt 15-tel.) [20 pontot használtál fel, van még 537.]

* 2. KP: v 71 0 0 elmormolod a 71. varázslatot
Lazítani kezdesz, és lehunyod szemeidet. Érzed, hogy testedben szétáramlik az erő! Akaratoddal irányítva, létrehozod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 532.]

* 3. KP: le 253 0 0 leveszed/lerakod a 253. tárgyat
Leveszed a nekrofun medált. [0 pontot használtál fel, van még 532.]

* 4. KP: kf 287 0 0 kézbeveszed/felveszed a 287. tárgyat
A nyakadba akasztod a Tharr Keresztjét. [0 pontot használtál fel, van még 532.]

* 5. KP: v 26 0 0 elmormolod a 26. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 527.]

vv 364 28 elmormolod a 364. varázslatot a 28. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Véred buzogni kezd. (+3 lopás, +3 csapdaészlelés, +3 zárnyitás, +3 felderítés, +3 rejtőzködés következő táborozásod végéig.) [-22 varázspont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 525.]
Beizzik a turbómágia. Izmaid megnőnek, megdagadnak (+5 erő). [-10 varázspont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 523.]
Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás szinte azonnal jelentkezik. ( +96 életerő.) [0 pontot használtál fel, van még 523.]

ef 15 energia fejlesztése 15
Egy parányi tégla berakásával te is hozzájárulsz a KT új tudati képességének kifejlesztéséhez: tudati energiát ölsz a fejlesztésbe. [-15 TU.] [150 pontot használtál fel, van még 373.]

v 14 1 elmormolod a 14. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. A földből energia áramlik testedbe. Megidézted a méregsemlegesítés varázslatot! Semlegesíted a szervezetedbe jutott mérget. A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-20 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 368.]

kno 5 10 képesség-növelés 5
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 csapdaészlelés.)
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 csapdaészlelés.)
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 csapdaészlelés.)
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 csapdaészlelés.)
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 csapdaészlelés.)
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 csapdaészlelés.)
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 csapdaészlelés.)
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 csapdaészlelés.)
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 csapdaészlelés.)
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 csapdaészlelés.)
[0 pontot használtál fel, van még 368.]

ek 503 189 101 t. energia kisütése: 503 189 101
Elteleportálsz a kedvenc táborhelyedre.

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

182 183 184
88
89
90

[189,101] A terep vált: bozótos területen vagy.

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Első ellenfeled egy élőholt ősmágus. {egyik sebzési módja: 3x 2d6+9.}

A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Ellenfeledre lesújtasz egy agykorbács pszi támadással. 9 életpontot sebeztél. Egy villámcsapás varázslattal köszönt csatapartnered. 95 életpontot vesztettél. Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az élőholt ősmágus testét. (6 támadással 176 életpontot sebezve.) Közelebb kerülve a szörnyhöz, megérzed irtóztató halál-auráját. Megacélozod akaratodat, és sikeresen ellenállsz. Elszántan ellenfeledre ugrasz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az élőholt ősmágus jobb vállát. (7 támadással 541 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+109 életerő). Ököllel többször eltalálod az élőholt ősmágus törékeny testét. (7 támadással 179 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+36 életerő). Az élőholt ősmágus pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (3 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Az élőholt ősmágus újból meg újból lesújt rád. (3 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Alig pörkölődsz. 20 életpontot vesztettél. Egy villámcsapás varázslattal köszönt csatapartnered. 94 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 10 382 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 905, sebződés: 258, gyógyulás: 156, összesen: -102 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Már érzed is a hatást. ( +108 életerő.) Felkészülten várod a másik ellenfeledet, aki egy animált hókutya.

Koncentrálsz, majd megindítasz egy agykorbács pszi támadást. 10 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az animált hókutya élőholt csontjait. (6 támadással 179 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az animált hókutya bal lábát. (7 támadással 432 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+87 életerő). Ököllel épp hogy eltalálod az animált hókutya fejét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Az animált hókutya harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 66 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) A rettenetes hidegtől elgémberedsz (-8 védettség). Az animált hókutya néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 43 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) Tagjaid ledermednek (-8 védettség). Véres nyál csordul ki az animált hókutya száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4 359 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 649, sebződés: 109, gyógyulás: 116, összesen: +7 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Találsz nála 2 fenőkövet.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 1018 (limit: 1220), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 115642.
Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy manilla-fát. Felfedeztél egy oltárt. Tharr hívei emelték. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy régészeti lelőhelyet. Vajon mit rejthet a föld mélye? Találsz egy halálbokort. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Killer irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy fekete kaktuszt. Felfedeztél egy fekete lótuszt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy bíborcserjét. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy barátság szent tüzét. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Oldalt pillantva, meglátsz egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Egy borkonyó bibe és néhány mákrózsa virág hullik a lábad elé. Miközben felveszed, boldogan tapasztalod, hogy egy alku varázslat került rád. Hálásan nézel Elenios szemébe. [mákrózsa virág ->eldobod] Megpillantasz egy épületet. Közelebbről látod, hogy egy erdei bölcs háza (668. épület.).
[-1 TU.] [5 pontot használtál fel, van még 363.]

be 668 bemész a 668. épületbe
Közelebb mész, és bekopogsz az ajtón. Valami motyogásféle hangzik bentről, amit igennek veszel. Belépsz. Odabent barátságos meleg fogad. Mindenfelé könyvek hevernek, és egy ócska, roskatag asztal mögött egy vénségesen vén öregapót pillantasz meg, orrán hatalmas okuláréval. Éppen egy megsárgult lapokból álló kötetet lapozgat. - Üdv, erdei bölcs! - köszöntöd az apókát, mire ő is feléd biccent. Elmondod neki, hogy mi minden történt veled az utóbbi időben. - Sikerült! - közlöd az apókával mosolyogva. [2 060 tapasztalati pontot kaptál.]
- Kezdek hinni benned! - mondja a bölcs. Kézbe fogja a bot két darabját, és összeilleszti. Nagy szikrázással a két darab tökéletesen összeolvad! Rettenetesen izgatott vagy. Az apóka ezúttal nem meri használni a pálcát, csak megjegyzi: - vigyázz, mert még egy-két darab, és a pálca megpróbál uralkodni rajtad. - majd megismétli a múltkori rituálét. A levegőben egy újabb labirintus képe jelenik meg. Micsoda mágia! Próbálod memorizálni a látottakat.

3 45 58
1 57 55 52
2 4 49 48
5
50 51 56 54 53
6
46 47
11 35 28
18 36
20 21 29
31
13
10 32
19 30 44
33 43
14
34 42
9 12 15 23 22 24
41
8 37 39
25
16
7 26 27 38 40
17
lépcsõk hova visznek:
1: bejárat/kijárat
3: 1. térkép 7. pont
4: 1. térkép 18. pont
5: 1. térkép 28. pont
6: 1. térkép 58. pont
7: 1. térkép 3. pont
18: 1. térkép 4. pont
28: 1. térkép 5. pont
51: 1. térkép 52. pont
52: 1. térkép 51. pont
57: kijárat
58: 1. térkép 6. pont

Ez a 76. labirintus térképe. A bejárat innét nyugatra 18, északra 36 mérföldre található.

- Elbúcsúzol a könyvmoly bölcstől, és kilépsz a parányi vályogházikó ajtaján. [5 pontot használtál fel, van még 358.]

m 2 mozogsz keletre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[183,89] A bokrok között a talaj süppedőssé, nedvessé válik: ez már mocsaras terep. Úgy érzed, mintha TÉGED nézne valaki párolgó trutyiból. Csak egy átokmurgattyú. Megvető mosollyal várod a találkozást. {max. életpontja: 91-110.} Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Koncentrálsz, majd megindítasz egy agykorbács pszi támadást. 17 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az átokmurgattyú testét. (3 támadással 99 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki az átokmurgattyú száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szopókövet. Az áldott kő és a szopókő semlegesítik egymást. 956 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 116, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Az első ellenfél egy szubreális vámpír. {egyik sebzési módja: 4x 2d6+7.}

Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy agykorbács. 17 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy a halál szava. Semmi eredménye! Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a szubreális vámpír fejét. (6 támadással 204 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. [szvó-ektoplazma ládikóba-> (186,106)-> 10 arany, -2 ÉP] 2 293 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 221, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Második ellenfeled egy csontgólem.

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a csontgólem gigászi testét. (5 támadással 75 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a csontgólem gigászi testét. (8 támadással 505 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+102 életerő). Ököllel gyengén megütöd a csontgólem bal lábát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A csontgólem leken néhány pofont. (2 támadástól 124 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +25 ÉP.) A csontgólem összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4 986 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 607, sebződés: 124, gyógyulás: 133, összesen: +9 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 1 mentát koronát. (ld. enc.)
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 1020 (limit: 1220), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 115762.
[12 pontot használtál fel, van még 346.]

be 76 bemész a 76. titkos labirintusba
A leírás alapján nem nehéz a bejáratot megtalálni. Odabent sötét honol. Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-10 varázspont.] Erőd TF-elődött. Istenedhez imádkozva, szemedet a sötétséghez szoktatva lépsz be. [5 pontot használtál fel, van még 341.]

lm 3 8 15 mozogsz 3 8 15
Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. Halvány szellő simítja végig az arcodat egy oldaljáratból: egy kereszteződésnél vagy. [2. PONT.] Hah! Egy lépcsőhöz értél, amely a mélybe vezet. Elővigyázatosan lelopakodsz. [3. PONT. --> 7. PONT.] Bátran haladsz tovább. Egy régi, rozsdás ajtót látsz. Megpróbálod a kilincset: Könnyen nyílik. Bekukkantasz a kis terembe. [8. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy velociraptor az. {max. életpontja: 151-170.} Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Porrá zúzol 1 varázskövet. (+100 varázspont.)

Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agykorbács pszit. 18 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a velociraptor bal lábát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a velociraptor farkát. (3 támadással 147 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+30 életerő). Ököllel megpöccinted a velociraptor testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A velociraptor fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A velociraptor csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A velociraptor most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 raptor karmot. [raptor karom ládikóba-> (186,106)-> 12 arany, -2 ÉP] 1 453 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 201, sebződés: 40, gyógyulás: 42, összesen: +2 ÉP}

Alapos vizsgálódásod meghozza eredményét. Zsákmányod: 1 kis aranykulcs. Felpakolsz. Nincs megállás - továbbtotyogsz. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [9. PONT.] Hangtalan léptekkel osonsz előre. Kanyarodik a járat. [12. PONT.] Haladsz előre, bátor harcoshoz illően. Egy vastag, gránitból készült ajtó jelent átmeneti akadályt. Lenyomod a kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő márványkulcs nyitja az ajtót. Bármennyire is ügyelsz lépteidre, néha meg-megcsikordul lépésed egy kövön. Óvatosan lépsz be egy nagyobb terembe. [13. PONT.] Haladsz előre, bátor harcoshoz illően. Egy vastag, kőből faragott ajtó bukkan fel a sötétből. Találsz egy kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő nagy vaskulcs nyitja az ajtót. Hangtalan léptekkel osonsz előre. Kanyarodik a járat. [14. PONT.] A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [15. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy óriásféreg van előtted! {egyik sebzési módja: 1x 6d10+6.} Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy agykorbács. 13 életpontot sebeztél. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az óriásféreg testét. (3 támadással 256 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+52 életerő). Ököllel súrolod az óriásféreg testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Az óriásféreg belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 29 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Az óriásféreg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
2 169 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 298, sebződés: 29, gyógyulás: 64, összesen: +35 ÉP}

[48 pontot használtál fel, van még 293.]

lm 17 7 4 mozogsz 17 7 4
Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. A folyosó kanyarodik. [16. PONT.] Bekukkantasz a kis terembe. [17. PONT.] A falból egy kar áll ki. Próba szerencse, meghúzod! Először nem történik semmi, majd tompa morajt hallasz nem is olyan messziről. Mész tovább, előre. Az út itt elkanyarodik. [16. PONT.] Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. Egy újabb kanyarnál vagy. [14. PONT.] A levegőbe szimatolva mész előre. Egy aránylag nagy terembe léptél be. [13. PONT.] Folytatod az utat. Kanyarodik a járat. [12. PONT.] Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [9. PONT.] Az út végén egy kőlépcső vezet fölfelé. Próba szerencse - megpróbálod! [7. PONT. --> 3. PONT.] Haladsz előre. Egy keresztúthoz értél! Most merre? [2. PONT.] A lépcső, amelyhez elértél, lefelé vezet. Felméred a terepet, majd némi önbizalmat hipnotizálva magadnak, lemész. [4. PONT. --> 18. PONT.] [60 pontot használtál fel, van még 233.]

lm 905 22 900 mozogsz 905 22 900
Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. Halvány fényt látsz magad előtt: habozva mész tovább. Egy nagyobb terem! [19. PONT.] Hirtelen egy nandát veszel észre magad előtt. {max. életpontja: 211-220.} Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Koncentrálsz, majd megindítasz egy agykorbács pszi támadást. 8 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy méregfelhő varázslatot. 17 életpontot vesztettél. Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a nanda bal oldalát. (6 támadással 206 életpontot sebezve.) A lény elbűvölően rád mosolyog! Ellenállsz a gonosz bűbájnak! Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel eltalálod a nanda bal oldalát. (1 támadással 64 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Ököllel eltalálod a nanda pikkelyes testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a nanda, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 076 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 304, sebződés: 26, gyógyulás: 21, összesen: -5 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 3 bájitalt. Árnyakkal körülvéve, elszántan mész tovább. Egy mindennek ellenálló titanit ajtót pillantasz meg. Valami azt súgja, hogy az ajtót varázslat védi. Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Elmormoltad a rúnapukkasztás varázslatot! Némi mágikus vizsgálattal megállapítod, hogy pontosan mekkora mágikus energiára lenne szükség a perfekt rúnapukkasztáshoz. Pukk! Elpukkant a rúna, megszűnt a védővarázslat. [-20 varázspont.] Erőd TF-elődött. Elővigyázatosan próbát teszel: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő kis aranykulcs nyitja az ajtót. A falhoz lapulva osonsz előre. Az út szélesedik, majd elérkezel egy tágasabb helyiséghez. [22. PONT.] Rövid körbevizsgálódás után találsz egy vasalt faládát. A ládát egy csapda védi, de Te, csapdaészlelés képességednek köszönhetően, idejében felfigyeltél rá. Hatástalanítod. Nincs bezárva: óvatosan kinyitod. Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 nagy vaskulcs, 150 arany, 1 varázskő, 2 csuklyavirág és 1 tudás gyöngye. Gyorsan kiüríted a ládát. Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. [22 pontot használtál fel, van még 211.]

lm 20 21 26 mozogsz 20 21 26
Egy széles, magas terembe érsz. [19. PONT.] Belépsz. Odabent különösen rossz levegő fogad. [20. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy óriásféreg az. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Ellenfeledre lesújtasz egy agykorbács pszi támadással. 21 életpontot sebeztél. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Fókuszálod kí-energiáidat, és minden idegszáladat megfeszítve, megindítasz egy Sziklaököl-támadást. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az óriásféreg testét. (4 támadással 283 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+57 életerő). Ököllel épp hogy eltalálod az óriásféreg testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az óriásféreg, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 31 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
2 169 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 333, sebződés: 31, gyógyulás: 70, összesen: +39 ÉP}

Halvány fényt látsz magad előtt: habozva mész tovább. Egy nagyobb terem! [19. PONT.] Folytatod a felderítést. Egy vastag, kőből faragott ajtót pillantasz meg. Lenyomod a kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő nagy vaskulcs nyitja az ajtót. Belépsz. Odabent különösen rossz levegő fogad. [21. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy átokmurgattyú az. {támadása: 32.} Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Ellenfeledre lesújtasz egy agykorbács pszi támadással. 18 életpontot sebeztél. Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az átokmurgattyú testét. (3 támadással 100 életpontot sebezve.) Az átokmurgattyú most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szopókövet. Az áldott kő és a szopókő semlegesítik egymást. 956 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 118, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 márványkulcsot, 40 aranyat, 1 ezüst gyűrűt [ezüst gyűrű ládikóba-> (187,107)-> 6 arany, -2 ÉP] és 1 réz papi karkötőt [réz papi karkötő ládikóba-> (187,107)-> 20 arany, -2 ÉP]. Mindenre felkészülve lépsz be az előtted levő nagy terembe. [19. PONT.] A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. A gyér világításnál gyors pillantást vetsz a térképre. [23. PONT.] Mindenre felkészülve lépsz be a kis terembe. [25. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy ragyás burástya van előtted! {támadása: 24.} Itt csata lesz.

Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked átfúrja a ragyás burástya jobb csápját. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (10 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a ragyás burástya bal lábát. (3 támadással 163 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). Ököllel épp hogy eltalálod a ragyás burástya ragyás testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A ragyás burástya megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A ragyás burástya farkával megérint. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A lény a sebre rakja tojócsövét, és pumpálni kezd. Letéped magadról. Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 1 234 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 214, sebződés: 20, gyógyulás: 40, összesen: +20 ÉP}

A fenébe! Egy zsákutca. [26. PONT.] Majdnem elkerülte a figyelmedet egy apró gomb a falon. Megnyomod. Miért is ne? Először nem történik semmi, majd tompa morajt hallasz nem is olyan messziről. [48 pontot használtál fel, van még 163.]

lm 18 5 31 mozogsz 18 5 31
A belépés pillanatában felkészülsz a legrosszabbra. [25. PONT.] Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. A gyér világításnál gyors pillantást vetsz a térképre. [23. PONT.] Egy nagyobb terembe érkezel. [19. PONT.] Igen, elérted a lépcsőt, ami a térképen is rajta van! Izgatottan felkapaszkodsz a felsőbb szintre. [18. PONT. --> 4. PONT.] Mész tovább, előre. Halvány szellő simítja végig az arcodat egy oldaljáratból: egy kereszteződésnél vagy. [2. PONT.] Hoppsz, elérted a lefelé vezető lépcsőt. Nagyon szűk és csúszósnak is látszik... De azért megkockáztatod. Baj nélkül leértél! [5. PONT. --> 28. PONT.] Úgy suhansz, mint az árnyék. Kanyarodik a járat. [29. PONT.] Haladsz az ellenséges labirintusban. [30. PONT.] A fenébe! Egy zsákutca. [31. PONT.] Zutty! Mi volt ez? Ahá, teleportáltál! [35. PONTON vagy.] [54 pontot használtál fel, van még 109.]

lm 36 32 38 mozogsz 36 32 38
Úgy lépsz be a kis szobába, hogy igyekszel a fáklyáddal minden pontját megvilágítani. [36. PONT.] Óvatosan megtapogatod a falat, és nem is hiába! Egy mozgatható kőre bukkantál. Lassan, vigyázva elmozdítod a követ. Nyekergő hang szűrődik el a füledhez a labirintus mélyéről. Oopsz! Elfordul körülötted a világ. Teleportáltál egyet! [30. PONTRA.] Egyszercsak látod, hogy nincs tovább út. Vissza kell fordulnod. [32. PONT.] Hirtelen meglódul veled a világ, és máris másutt vagy. Teleport! [37. PONT.] Az út egy széles, tágas szobába torkollik. [38. PONT.] Éles szemmel körbevizslatsz. Hohó, az egyik követ a falban be lehet nyomni! Lassan, vigyázva elmozdítod a követ. Nyekergő hang szűrődik el a füledhez a labirintus mélyéről. Egy lépésnél megfordul veled a világ, és a következő pillanatban egészen máshol találod magad. [41. PONTON.] [18 pontot használtál fel, van még 91.]

lm 42 33 40 mozogsz 42 33 40
A fenébe! Egy zsákutca. [42. PONT.] Hirtelen gyomorkavaró érzésed lesz, a levegő cuppan egyet, és elteleportálsz a 30. PONTRA. Elértél a folyosó végéhez. Innen nem vezet tovább út. [33. PONT.] Zutty! Mi volt ez? Ahá, teleportáltál! [39. PONTON vagy.] Bármennyire is ügyelsz lépteidre, néha meg-megcsikordul lépésed egy kövön. Óvatosan lépsz be egy nagyobb terembe. [40. PONT.] Éles szemmel körbevizslatsz. Hohó, az egyik követ a falban be lehet nyomni! Bizonyára valamilyen titkos funkcióval bír! Vigyázva benyomod. Tompa dübörgést hallasz a távolból. Zutty! Mi volt ez? Ahá, teleportáltál! [41. PONTON vagy.] [18 pontot használtál fel, van még 73.]

lm 42 34 44 mozogsz 42 34 44
Egyszercsak látod, hogy nincs tovább út. Vissza kell fordulnod. [42. PONT.] Hirtelen gyomorkavaró érzésed lesz, a levegő cuppan egyet, és elteleportálsz a 30. PONTRA. Bah! Egy zsákutcába jutottál! [34. PONT.] Hirtelen gyomorkavaró érzésed lesz, a levegő cuppan egyet, és elteleportálsz a 43. PONTRA. Amikor betoppansz, éles pillantást vetsz minden sarokba. [44. PONT.] Éles szemmel körbevizslatsz. Hohó, az egyik követ a falban be lehet nyomni! Bizonyára valamilyen titkos funkcióval bír! Vigyázva benyomod. Nyekergő hang szűrődik el a füledhez a labirintus mélyéről. Hirtelen meglódul veled a világ, és máris másutt vagy. Teleport! [30. PONT.] [18 pontot használtál fel, van még 55.]

lm 28 6 51 mozogsz 28 6 51
Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. Az út itt elkanyarodik. [29. PONT.] Igen, elérted a lépcsőt, ami a térképen is rajta van! Izgatottan felkapaszkodsz a felsőbb szintre. [28. PONT. --> 5. PONT.] Keskeny, szűk lépcső vezet innét lefelé. Vigyázva arra, hogy meg ne csússzál, lemászol. [6. PONT. --> 58. PONT.] Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. A folyosó kanyarodik. [45. PONT.] Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. Egy újabb kanyarnál vagy. [46. PONT.] Haladsz előre. A szűk járat megint csak kanyarodik. [47. PONT.] Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. Újabb kanyar! [48. PONT.] Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. Újabb kanyar! [49. PONT.] Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. A szűk járat megint csak kanyarodik. [50. PONT.]
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [54 pontot használtál fel, van még 1.]

lm 55 55 57 mozogsz 55 55 57
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
[0 pontot használtál fel, van még 1.]

vv 109 elmormolod a 109. varázslatot
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

m 5 mozogsz az 5. ponthoz
Labirintusban/épületben vagy: labirintusban az M parancs nem működik, csak az LM, épületben pedig egyáltalán nem mozoghatsz. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

* 1. BP: h 2107 0 0 használod a 2107. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [5 pontot használtál fel, van még -4.]

* 2. BP: h 1576 1 0 használod az 1576. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -4.]

* 3. BP: e 1 0 0 élelemszerzés -4 pontért
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.

* 4. BP: le 287 0 0 leveszed/lerakod a 287. tárgyat
Leveszed a Tharr Keresztjét. [0 pontot használtál fel, van még -4.]

* 5. BP: kf 253 0 0 kézbeveszed/felveszed a 253. tárgyat
A nyakadba akasztod a nekrofun medált. [0 pontot használtál fel, van még -4.]
Előkapod a zsákból a vizestömlőt, és csillapítod szomjadat. Végtagjaid felengednek, ahogy a dermedtség elmúlik. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 1, 3, 7.
Tested megpihen fárasztó kalandjaid után, lelked szomját oltod az Élet Forrásával... (+1 max. ép.) Kasztroplanáris energiáid a csordulásig töltődtek! EF-elésed újra a kezdetektől indul. Viszont az energiák kicsapódása nyomán kaptál 1 tulajdonságpontot és 1 képességpontot. Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 3 kaját fal föl az ezoterikus mardel. 3 kaját bezabál a sivatagi doareg. Egy kaját habzsol be a Rughar familiárisa. 2 kaját nyel le a ragyás burástya. Hátizsákod felkapva indulnál tovább, mikor észreveszed az elszáradt, lehullott vérvörös rózsaszirmokat... magad sem érted miért, de hiánya maga a bánat, a fájdalom... vissza kell szerezned! A nap kalandjaitól megfáradtan, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt az alku hatása.
Ebben a körben -4 pontod maradt, ebből a következő körre -4 pontot vihetsz át. Kapsz még 368 pontot. A következő körben tehát 364 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


MENTÁT KORONA (1559. TÁRGY)
A mentát korona minden igazi pszionicista büszkesége. Amíg fejeden viseled, a mentátok királyának érezheted magad. Védelmedhez +9-et kapsz, maximális pszi pontod megnő 60-nal, ellenfeleid pedig, akik rettegni fogják mentális hatalmadat, 8-cal kevesebbel dobják mentális varázslataid ellen a mentődobásaikat. A korona viselése ezenkívül megakadályozza azt, hogy egy szörny, mikor lecsapsz rá, eltűnjön a csata közben. A mentát korona viseléséhez legalább 20-as pszire lesz szükséged.

KARAKTERLAP

Forkboy, egy fekete, copfos hajú, piros szemű kobudera férfi vagy. Kecskeszakállad és harcsabajuszod van. A bőröd kreolszínű. Tharr fanatikusa vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 227. fordulód.

Erő: 32 (46) Szint: 33 Merészség: 7/5 Magasság: 147 cm
IQ: 29 (50) Támadás: 40 (43) Agresszió: 3 Testsúly: 53 kg
Ügyesség: 20 (29) Védekezés: 32 (38) Menekülés: 30 % Életkor: 31/33 év
Egészség: 27 (31) Életpont: 600/694 Jellem: semleges Tul. pont: 1
Szerencse: 27 (35) Varázspont: 812/61 Pénz: 1257 arany Kép. pont: 6
Tudatpont: 85/1 Pszi pont: 140/4 Halhatatlanság: 1 %
Eddig összesen 3389 szörnyet (11 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 35 093 TP-t kaptál. Jelenleg 4 572 932 TP-d van. A következő szinthez még 427 068 TP szükséges. Trófeáid: élőholt ősmágus, lélekelementál, kisebb quwarg isten. A 211. fordulódban 5025 arany került a bankszámládra. 5427 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 5 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 2/0 ökölvívás: 39/19 (+5%) szúrófegyverek: 24/69
vágófegyverek: 8/71 ütőfegyverek: 7/33 lőfegyverek: 9/3
dobófegyverek: 34/26 (+7%)

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); ubuk dobónyíl (#138) max. 1 db (1 -19.); ubuk dobónyíl (#138) (20 -27.); ubuk dobónyíl (#138) (28 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
183,89 mezőn táborozol, a 76. labirintusban, 1. szinten, 50. ponton
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 364
Kedvenc táborhely: 189,101
Az idő kódexe: legutóbb 163. fordulóban.
Legfeljebb 70 TU-t válthatsz TVP-re.
Feltételes varázskő használat: 5 százalék varázspont alatt.

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 139 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 133/38 (+300%) 2. nyomkövetés: 45/36 3. mászás: 16/18
4. csapdakészítés: 31/52 (+7%) 5. csapdaészlelés: 18/38 (+1306%) 6. gyógyítás: 40/32
7. felderítés: 24/98 (+336%) 8. szörnyidomítás: 9/15 9. teológia: 45/47 (+30%)
10. taumaturgia: 43/62 (+4%) 11. szerencsejáték: 3/99 12. versengés: 11/97
13. harcművészetek: 39/11 14. zene: 3/58 15. szörnyismeret: 17/43
16. pszi: 15/83 (+29%) 17. zárnyitás: 4/62 (+300%) 18. vadászat: 10/80
19. vitalitás: 4/96 20. bányászat: 30/79 21. testépítés: 15/72
22. úszás: 1/20 23. csapatmunka: 3/66

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 30

FELTÉTELES PARANCSOK (még 42 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 80% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
gyógyítasz 30% életerő alatt 20 TVP-ért
kutatsz max. 200 TVP-ért
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 20 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 100 darabot ), ubuk dobónyílat (#138) (max. 2 darabot ), amnioszt (#203) (max. 1 darabot ), halálkristályt (#2372) (max. 20 darabot )
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 10, max: 50)
quwarg nagymester (#214), vadász quwarg (#241), öregedést okozó lények (#9095), halált okozó lények (#9098), ősquwarg (#300), quwarg anyakirálynő (#269), quwarg parafenomén (#248), quwarg őrparancsnok (#677), quwarg tűzköpő (#678), Quwargamanga (#963)
Barátságosság (aktív: 8, max: 50)
drakolich (#760), lidércúr (#252), kronotapír (#286), kronokukac (#285), bűbájlidérc (#761), káoszszellem (#472), bo'adhun lidérc (#467), lidérckirály (#316)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
tompítás (#40, 8 VP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP)
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) puha ütés (#60, 18 VP)
tűzeső (#61, 16 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) fürgülés (#92, 22 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP)
széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) Tharr haragja (#145, 20 VP)
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP) kényszerport (#183, 8 VP)
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: 10 vp; taumaturgia: 10 vp;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
vámpirizáció (#1) (936,0) szürkeáll. aktiv (#71) tulajdonságpajzs (#26) tolvajvér (#364)
csupasz izom (#28) méregsemlegesítés (#14)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
0. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
agykorbács (#97)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20)
pszi-acéltorony (#98)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 4, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> szutykos remák (#191) izomernyesztés (#33) >> Dögvész (#7495)
tűzeső (#61) >> kisebb quwarg isten (#213)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 4, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
fürgülés (#92) >> Dögvész (#7495)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
ragyás burástya (#111) (málhás: +13 kg teher) státusz: OK
tüskés harci gromak (#156) (tejet ad) státusz: OK
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK
sivatagi doareg (#240) státusz: OK
ezoterikus mardel (#184) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Imádkozz, amint elérted a kántori rangfokozatot!
2.) Egy vércápa leölése egy új fegyveres szakértelemben való jártasságodat bizonyítaná.
3.) Kemény feladatok leküzdésével tudsz csak két esszenciakristályt megszerezni, és feláldozni oltáromnál.

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. tanya (507): kész. városháza (Qvill) (527): új. szürke kastély (547): kész. cseréptetős torony (549): kész. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): többek közt 478. tárgyat kell leadnod. kőtorony (664): 72. labirintus (83,86). erdei bölcs háza (666): 76. labirintus (193,24). városháza (685): új. tündérpalota (750): új. tündérpalota (751): új. tündérpalota (752): új. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): új. fejvadászcéh (758): 187. labirintus (108,103). Toborzóiroda (759): kész. léghajóállomás (817): új. tündérpalota (830): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 3, 4, 33, 34, 35, 36, 41, 42, 53, 54, 55, 66, 68, 70, 71, 72, 74, 75, 76, 124, 126, 127, 128, 129, 130, 170, 171, 187, 192, 244, 245.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 3, 4, 11, 12, 15, 26, 35, 36, 44, 46, 49, 52.
Kész: 1, 5, 6, 16, 47.

HŐSTETTEID
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 1020 (limit: 1220), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 115762.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
a mágia rúnája (179)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
fegyvermester (302)
az élet forrása (337)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
közös ima (509) belefejlesztettél: 9 TU. szükséges még: 61 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) OK
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) OK
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) OK
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) OK
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 82 TU. szükséges még: 88 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 616 TU szükséges.)
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 áldott kő (#642) 2 gyógykenőcs (#313) 6 kaja (#2)
3 tinta (#101) 1 vérvörös rózsa (#1622) 4 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
372 arany (#50) 1 álompor (#396) 3 bájital (#261)
4 bomló esszencia (#2367) 1 borkonyó bibe (#312) 2 csuklyavirág (#133)
2 fenőkő (#1618) 1 kis aranykulcs (#240) 1 márványkulcs (#245)
1 mentát korona (#1559) 1 nagy vaskulcs (#186) 1 pirkit (#153)
1 szárnyas hernyó (#69) 1 tudás gyöngye (#522) 3 ugh méreg (#166)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

182 183 184
88
89
90
(183,89) a 76. labirintus bejárata, átokmurgattyú (#225), szubreális vámpír (#223), csontgólem (#392), velociraptor (#161), óriásféreg (#171), nanda (#224), ragyás burástya (#111)

Üzenet küldése a karakternek