223. forduló, 225. forduló, Aaron dor Blazeer összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2005. dec. 14. 15h:18'
EZ A 459. JÁTÉKHETED, 224. FORDULÓD
460. játékheted kezdete: dec. 16.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3105
SZÁMLA : XXXX

AARON DOR BLAZEER KALANDJAI


8 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [143,61] koordinátán.
A Trikornis Futárszolgálat egyik nap küldeményt hoz. Givangel adta fel, és a következőt tartalmazza: 133 gyöngymangót. Táborozásod egyik napján egy trikornis vágtatott be a táborodba, hátán egy vadul kapaszkodó vikócmajommal. A maki kezedbe nyom egy csomagot, és iszkiri, már ott sincsenek. Kibontogatod K.I.N.G. csomagját. Találsz benne 1 alkímiázó üstöt.
Közös Tudatotok új képességet fejlesztett ki, melynek neve kötélbűvölés. (ld. enc.) A táborozás 1. napján találkozol egy ezüsthajú, kék szemű elf férfival. A bőre sötétebb az átlagosnál. Raia félisten hatalmú személyes tanácsadója. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy bozontfonatot, egy drakolder gyűrűt, egy Eldaran karkötőjét, egy ezüsttölgy kesztyűt, egy ezüsttölgy nadrágot, egy hatalom fülbevalóját, egy inváziós amulettet, egy játékmesteri palástot, egy kráken gyűrűt, egy kyorg vállpántot, egy lidérckoronát, egy mihlanil medált, egy nap szimbólumot, egy óriások övét, egy örökkéval. rubinját, egy regeneráló övet, egy ryuku ökölgyolcsot, egy ryuku vadászinget, egy smaragd karkötőt, egy tűzhaj diadémet, egy tűzúr csizmáját és egy Vlagyimir gyűrűjét visel. Felszerelését egy triklem drakolder trófea, egy árnytündér csontváz trófea és egy fertőzött dr.lárva trófea színesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: szellőjárta fűzfaliget a csillagos ég alatt. Jobb kezében egy vámpírölőt, bal kezében egy kyorg tőrt tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Egy élőholt sullár a hátasa. Málhásállata egy sivatagi doareg. Nini! Egy kis erdei tündér lógázza a lábát a hátizsákján! Ez meg hogy került ide? Tisztán érzed auráját: tiszta fehérrel ragyog, jelezve, hogy ő jó. Összeismerkedtek. Az ő neve E.H.Boldog Bulldog. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. Halvány tapogatódzást érzel az agyadban. Az elf villámgyorsan céltáblát kreál, és röpke céllövő bemutatót tart neked. Ni, milyen ügyes! Egy végső búcsú, aztán mindegyikőtök megy tovább.
Az 1. napon összeakadsz Daemonnal. Ő Zanthia férje! Dornodon nagyhatalmú főpapja. Egy arany pikkelyvértet, egy balkezes gyűrűt, egy Batharak vállemezét, egy denevér szimbólumot, egy gólem talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy Huddens alkarvédőjét, egy jegygyűrűt, egy mágusköpenyt, egy mithril kesztyűt, egy Morgan sipkáját, egy obszidián karkötőt, egy Rughar gyűrűjét, egy szerencsetalizmánt, egy tűzúr csizmáját, egy zafír erőövet és egy zafír fülbevalót visel. Ruházatát egy Blounther apó trófea, egy ősdentor trófea és egy Notermanthi trófea színesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy csillogó szemű obszidián pók. Jobb kezében egy vámpírkardot, bal kezében egy nitmák pengét tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Holmiját egy sivatagi doareg cipeli. Auráját érzékelve máris tudod, feketén vibrál. Egy alattomos gonosz! Kérdőn néz Rád, de Te csak távolról végigméred. Halvány tapogatódzást érzel az agyadban. Folytatod utadat.
Az 1. napon összefutsz egy rövid ezüsthajú, zöld szemű drow férfival. Fekete a bőre. Chara-din főpap-jelöltje. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy halálhozó talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy káosz szimbólumot, egy kvazár kesztyűt, egy kvazár sisakot, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval. topázát, egy regeneráló gyűrűt, egy Rhatt páncélját, egy rinóbőr övet, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy umbatari karkötőt, egy vortex talizmánt és egy yeti mokasszint visel. Ruházatát egy taalru trófea, egy Notermanthi trófea és egy purifikátor császár trófea ékesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egy csillogó szemű obszidián pók. Jobb kezében egy Káoszkígyót, bal kezében egy sárkánytőrt tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Mentális auráját felismered, sötét, mert gonosz. Összeismerkedtek. Az ő neve Timothy. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Halvány tapogatódzást érzel az agyadban. Aztán elbúcsúztok, és mindenki megy tovább a maga útján.
Az 1. napon összeakadsz Baestarral. Tharr nagyhatalmú főpapja. Egy arany papi karkötőt, egy áspis védőköpenyt, egy balkezes gyűrűt, egy csontamulettet, egy Huddens alkarvédőjét, egy Huddens kesztyűjét, egy két kard szimbólumot, egy Ovgun nyakláncát, egy ritualista övet, egy ryuku ökölgyolcsot és egy tükörpáncélt visel. Felszerelését egy Blounther apó trófea, egy Quwargamanga trófea és egy varkaudar vajákos trófea teszi egyedivé. Furcsa jelvénye van: egy koronára fonódó kígyó. Bal kezében egy pengepajzsot tart. Hátasállata egy alanori csatamén! Holmiját egy sivatagi doareg cipeli. Tisztán érzed auráját: semleges, mint a Tiéd. Halvány tapogatódzást érzel az agyadban. Tanítod a másik kalandozót, amiért ő viszonzásképp téged tanít. Kis mértékben fejlődött teológia szakértelmed, míg te őt a taumaturgia szakértelemre oktattad. Bye-bye-t és csocsit mondtok egymásnak, aztán továbbállsz. Az 1. napon összeakadsz Norbertinával. Egy angyalok gyűrűjét, egy Batharak vállemezét, egy kreiton fókuszt, egy mithril kesztyűt, egy Natharion amulettet, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval.smaragdját, egy Rhatt páncélját, egy Rughar gyűrűjét, egy ryuku nadrágot, egy ryuku vadászinget, egy smaragd karkötőt, egy szem szimbólumot, egy tűzúr csizmáját, egy zafír erőövet, egy zafír fülbevalót és egy Zu'lit koronáját visel. Ruházatát egy élőholt ősmágus trófea, egy kisebb quwarg isten trófea és egy albinó küklopsz trófea díszíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: csőrében mákrózsát tartó galamb. Jobb kezében egy biami kvazárlándzsát, bal kezében egy sárkánytőrt tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Hátasállata egy tüskés gigaféreg! Málhásállata egy sivatagi doareg. Egy sárgarigó repked körülötte. A kalandozó kacagva előveszi hangszerét, és egy varázslatos dallamot ad elő. A hatás fantasztikus! Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
Az 1. napon összefutsz egy hosszú ősz hajú, kék szemű szikár mutáns nővel. Csontos keze szörnyen erősnek látszik. Leah kisebb papja. Egy fekete bőrcsizmát, egy halálhozó talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy koponya szimbólumot, egy korinthai talizmánt, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval. rubinját, egy Rhatt páncélját, egy Rughar gyűrűjét, egy ryuku karvédőt, egy ryuku köpenyt, egy saválló fülbevalót, egy smaragd védőgyűrűt, egy tankány karmot, egy vassisakot és egy zafír erőövet visel. Ruházatát egy ongóliant trófea, egy Raia szent lovagja trófea és egy kultúrmasztodon trófea ékesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: mindent átható csapatszellem. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy vámpírkardot, bal kezében egy pengepajzsot tart. Lőfegyvere egy ubuk dobónyíl. Holmiját egy Thargodan csontváz cipeli. Auráját érzékelve máris tudod, sötét, mert gonosz. Bizalmatlanul végigméred, de nem tetszik igazán a képe. Elfordulsz, és tovább totyogsz.
Az 1. napon összeakadsz Ymmor-Thallal. Sheran első számú avatárja. Egy Batharak vállemezét, egy bohócsipkát, egy drag'kór fülkarikát, egy drakolder gyűrűt, egy gólemgyűrűt, egy játékmesteri palástot, egy kreiton palástot, egy mélybíbor karvédőt, egy mélybíbor kesztyűt, egy mélybíbor lábvédőt, egy Morgan sipkáját, egy natharion gömböt, egy örökkéval.smaragdját, egy őselemek köpenyét, egy ősmágus fülbevalóját, egy Ovgun nyakláncát, egy regeneráló övet, egy rinóbőr övet, egy rogalhal csuklópántot, egy Rughar gyűrűjét, egy Sshreakza amulettjét, egy tűzúr csizmáját, egy virág szimbólumot és egy zafír fülbevalót visel. Fegyverzetét egy Morghatal A'ton trófea, egy triklem drakolder trófea és egy káoszdémon trófea színesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egy tölgyfakoszorú. Jobb kezében egy vámpírölőt, bal kezében egy cápafogat tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Elég egy mentális pillantás aurájára: az ő jelleme is semleges. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
Az 1. napon találkozol egy fekete, copfos hajú, izzóan vörös szemű alakváltó férfival. Bőre mélykék színű. Tharr személyes testőrként szolgáló avatárja. Egy arany sárk. kesztyűt, egy arany sárkánynadrágot, egy arany sárkányvállapot, egy drag'kór fülkarikát, egy drakolder gyűrűt, egy háború gyűrűjét, egy két kard szimbólumot, egy kreiton fókuszt, egy kyorg karkötőt, egy lidérckoronát, egy natharion talizmánt, egy ogre övet, egy óriás fülbevalót, egy ősi nyakláncot, egy ősi páncélt, egy ősmágus fülbevalóját, egy regeneráló övet, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku vadászinget, egy Teremtő koronáját, egy tűzhaj diadémet, egy tűzúr csizmáját, egy Vlagyimir gyűrűjét és egy Xanathal karkötőjét visel. Bézs-Korona érdemrendet visel. Felszerelését egy triklem drakolder trófea, egy trakuun lidérc trófea és egy Dl'orkhaugruk trófea ékesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: mindent elsöprő hömpölygő ármádia. Bal kezében egy Urgol káoszpajzsát tart. Egy pikkelyes ptog a hátasa. Holmiját egy sivatagi doareg cipeli. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Caelum. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. Egy mesterrel találkoztál, elismerően fejet hajtasz előtte. Egy végső búcsú, aztán mindegyikőtök megy tovább.
Az 1. napon találkozol Lard Falconnal. Egy bársony övsálat, egy dr'thanox gyűrűt, egy drag'kór fülkarikát, egy drakolder gyűrűt, egy hatalom fülbevalóját, egy Istenek Talizmánját, egy Morgan sipkáját, egy natharion talizmánt, egy Notermanthi amulettet, egy nt'lagod karkötőt, egy óriások övét, egy ősi csizmát, egy ősi karkötőt, egy ősmágus fülbevalóját, egy rogalhal csuklópántot, egy szerencsetalizmánt, egy Teremtő koronáját, egy Vlagyimir gyűrűjét, egy yiang kesztyűt, egy yiang köpenyt, egy yiang mellényt, egy yiang nadrágot, egy yiang vállvédőt és egy Yuin gyöngysorát visel. Felszerelését egy Zt'tuzzarxn trófea, egy triklem drakolder trófea és egy élőholt drakolder trófea teszi egyedivé. Hovatartozását apró jelvény mutatja: MOSOLYGÓ RETTENET RÓZSASZÍN BUGYIBAN. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Hátasa egy idomított pikkelyes ptog. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
Az 1. napon összeakadsz egy hófehér, hosszú hajú, izzóan vörös szemű törpe férfival. Hosszú szakálla és bajsza van. Fekete a bőre. Leah felszentelt papja. Egy Batharak vállemezét, egy cápabőr csizmát, egy koponya szimbólumot, egy lidérckoronát, egy mágusköpenyt, egy mithril kesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval. topázát, egy Ovgun nyakláncát, egy Rhatt páncélját, egy rothasztó talizmánt, egy ryuku karvédőt, egy ryuku nadrágot, egy smaragd védőgyűrűt, egy törpe védőgyűrűt, egy zafír erőövet és egy zafír fülbevalót visel. Fegyverzetét egy umbatari bromag trófea, egy quwarg anyakirálynő trófea és egy Kitaszított trófea teszi egyedivé. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: hatalmas hegyek ormai mögött lenyugvó Nap. Jobb kezében egy Halálpörölyt, bal kezében egy Baghar korbácsát tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Holmiját egy Thargodan csontváz cipeli. Auráját érzékelve máris tudod, feketén vibrál. Egy alattomos gonosz! Mosolyogni próbál, de Te csak komoran végigméred. Odébbállsz.
Fura érzésed van: mintha valamid hiányozna...
Árulkodó nyomok után kutatsz: a tolvajt mindenképpen meg kell találnod. Fantasztikus nyomkövető vagy: szemed sarkából csak egy pillantást vetsz a lábnyomra, amibe bele van vésve a tulaj monogramja, és már tudod is, hogy a tolvaj Spunkmeyer volt. Felébredsz. Mintha halált hozna a baljós szél a messzeségből. Kézbe veszed távcsövedet és körülnézel. Irtózatos csata látványa bontakozik ki előtted. Chara-din híveit látod, ahogy fejvesztetten menekülnek valami elől... Aztán meglátod a sereget: emberek, elfek, törpék... és földelemek nyomulnak előre. A káosz avatárjai sorra hullanak el a harc közben, az oltárok hatalmas robbanás közepette válnak a földdel egyenlővé, a mana-fókuszáló monolitokat elementálok zúzzák porrá, s helyükbe újak emelkednek a meghasadt föld alól, az izzó magmából. Ahogy kinyitod a szemed, az álomkép szertefoszlik.
Az aranytermő erszény 64 aranyat termelt. Varázserőd regenerálódik. (+384 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+49 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-4 pszi pont.) A jóltápláltság következtében szaporodtak a kis aranyosak! (+1 poszogó mösze.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.) A lottó 637. hetének nyerőszámai: 8, 12, 20. 1 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 11 arany nyereményt kapsz.
A táborozás ideje alatt hosszú időt töltöttél azzal, hogy ork bérgyilász nyomok után kutattál. A keresgélés eredménytelen volt. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyismeret). [7 pontot használtál fel, van még 364.]

* 1. KP: t. energia kisütése: 145 2
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 354.]

* 2. KP: elmormolod a 26. varázslatot a 182. varázslatot az 53. varázslatot
Fürgén varázsolsz! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 352.]
Gyorsvarázsolsz! Zöldes fényű erőtér kezd körülötted vibrálni. [-17 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 350.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 sallank karom). [0 pontot használtál fel, van még 350.]

* 3. KP: elmormolod a 28. varázslatot a 165. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Izmaid megnőnek, megdagadnak (+7 erő). [-10 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 348.]
Szupersebesen mormolsz. Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 346.]

* 4. KP: használod a 841. tárgyat
Használod a varkaudar csészét. Szerencsésebb lettél 1 körre (+4 szerencse forduló végéig.) [0 pontot használtál fel, van még 346.]

* 5. KP: elmormolod a 71. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 344.]

kno 13 3 képesség-növelés 13
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 versengés.)
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 versengés.)
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 versengés.)
[0 pontot használtál fel, van még 344.]

ek 273 7 407 t. energia kisütése: 273 7 407
Ezentúl minden taumaturgia varázslatod, amelynek költsége 7 VP-nél kevesebb, plusz 7 VP-be fog kerülni. [0 pontot használtál fel, van még 344.]

ft támadod parancsok törlése
Minden FT parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 344.]

t 9095 1 támadod a 9095. kalandozót
FT 9095 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 344.]

t 9098 1 támadod a 9098. kalandozót
FT 9098 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 344.]

t 9099 1 támadod a 9099. kalandozót
FT 9099 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 344.]

t 9097 1 támadod a 9097. kalandozót
FT 9097 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 344.]

h 341 473 43 használod a 341. tárgyat
A tárgyaid lassan átváltoznak, és a helyükön 3440 arany csillog! Elrakod a pénzt. [0 pontot használtál fel, van még 344.]

dd 2 282 56 eldobod a 2. tárgyat a 282. tárgyat az 56. tárgyat
Elhajítasz 69 kaját. Elhajítasz 1 jégszivet. Elhajítasz 8 mákrózsa virágot. [0 pontot használtál fel, van még 344.]

ve 37 100 megveszed a 37. tárgyat 100
Vásároltál 100 drótszőrt. 400 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 344.]

ve 360 20 megveszed a 360. tárgyat 20
Vásároltál 20 quwarg tojást. 80 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 344.]

m 2 mozogsz keletre
[144,61] Még mindig a városban vagy. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Egy őrült varázsló közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Semmi hatás! Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy tűzvihar varázslatot, majd rád küldi. 61 életpontot vesztettél. Egy tűzgolyó varázslatot dob rád a másik. 14 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az őrült varázsló testét. (4 támadással 83 életpontot sebezve.) Megmarkolva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rohansz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod az őrült varázsló törékeny testét. (4 támadással 161 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). Transzformálsz! (+16 varázspont.) Sárkánytőrrel megdöföd az őrült varázsló jobb lábát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Az őrült varázsló vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Az őrült varázsló most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy manifeszt.nyúlvány és egy kék orchidea. 2020 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-11 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 269, sebződés: 80, gyógyulás: 40, összesen: -40 ÉP}

Találsz egy főutcát. Utad során felfedezel egy nekrofunt. Látsz egy quwargot. Megtaposod, majd megtörlöd a talpad. 1 tapasztalati pontot kaptál. Van itt egy maffia bank (705. épület.), egy ezüst mágustorony (706. épület.), egy Ördögi Kör (710. épület.) és egy Trikornis Futárszolgálat (712. épület.). [9 pontot használtál fel, van még 335.]

be 710 138 213 bemész a 710. épületbe
Mindig megborzongsz, ha az Ördögi Kör közelébe kerülsz. Erőt véve magadon, határozottan indulsz előre. Lehunyod a szemed, ahogy a fekete gyertyák hideg füstje bekúszik a ruhád alá, de aztán az érzés lassan elmúlik. Bejutottál...
Elindulsz az egyik csuhás alak felé és elmondod, mire lenne szükséged. Ez 125 arany lesz. Szó nélkül kinyújtja a tenyerét, melybe leszámolod a csengő érméket. Az alak felemeli karjait és mély, torokhangú mormogásba kezd. Érzed a mágia lüktetését, mely egyetlen mozdulattal csapódik testedbe, ahogy a varázslat befejeződik! Aktivizálódik rajtad egy széljárás [Lépteid könnyűvé, légiessé válnak.] és egy fürkésző szemek [Sokkal alaposabb leszel, ha kutatni kell.] varázslat! [5 pontot használtál fel, van még 330.]

in 4671 205 420 leírod a 4671. kalandozónak a 205. szörnyet a 420. tárgyat
Leírod pontosan, hogy milyen is egy gránitelementál. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) agyartőrt. [0 pontot használtál fel, van még 330.]

in 4671 210 410 leírod a 4671. kalandozónak a 210. szörnyet a 410. tárgyat
Leírod pontosan, hogy milyen is egy degradátor. Sajnos neked sincs információd arról a tárgyról. [0 pontot használtál fel, van még 330.]

in 4671 215 418 leírod a 4671. kalandozónak a 215. szörnyet a 418. tárgyat
Sajnos neked sincs információd arról a szörnyről. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) era formázó mintát. [0 pontot használtál fel, van még 330.]

in 4671 208 381 leírod a 4671. kalandozónak a 208. szörnyet a 381. tárgyat
Leírod pontosan, hogy milyen is egy drónkeselyű. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) moa zafírt. [0 pontot használtál fel, van még 330.]

in 4671 216 419 leírod a 4671. kalandozónak a 216. szörnyet a 419. tárgyat
Leírod pontosan, hogy milyen is egy élőholt sullár. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) fpi formázó mintát. [0 pontot használtál fel, van még 330.]

in 4671 209 196 leírod a 4671. kalandozónak a 209. szörnyet a 196. tárgyat
Leírod pontosan, hogy milyen is egy kneopatikus mollusk. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) trófea nyakláncot. [0 pontot használtál fel, van még 330.]

in 4671 213 374 leírod a 4671. kalandozónak a 213. szörnyet a 374. tárgyat
Leírod pontosan, hogy milyen is egy kisebb quwarg isten. Sajnos neked sincs információd arról a tárgyról. [0 pontot használtál fel, van még 330.]

in 4671 233 279 leírod a 4671. kalandozónak a 233. szörnyet a 279. tárgyat
Leírod pontosan, hogy milyen is egy alanori csatamén. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) Mágikus Koponyát. [0 pontot használtál fel, van még 330.]

in 4671 235 417 leírod a 4671. kalandozónak a 235. szörnyet a 417. tárgyat
Leírod pontosan, hogy milyen is egy káoszteknőc. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) teknőcpajzsot. [0 pontot használtál fel, van még 330.]

in 4671 240 501 leírod a 4671. kalandozónak a 240. szörnyet az 501. tárgyat
Leírod pontosan, hogy milyen is egy sivatagi doareg. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) kdolét. [0 pontot használtál fel, van még 330.]

bb 135 133 beraksz a bankba a 135. tárgyat (133 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 133 gyöngymangót. [0 pontot használtál fel, van még 330.]

fa 360 1711 10 feladod a 360. tárgyat az 1711. kalandozónak (10 darabot)
Megbízást adsz a futárszolgálatnak egy csomag kézbesítésére. Előnyargal egy ezüstszín trikornis, hátán egy vikócmajom lovagol. A csomagot K.I.N.G. részére szánod. Átadsz 10 quwarg tojást. Ennek elküldése 34 arany lesz. A maki kikapja a kezedből a csomagot, és mire kettőt pislantasz, már messze jár vele. [3 pontot használtál fel, van még 327.]

fa 504 5896 1 feladod az 504. tárgyat az 5896. kalandozónak (1 darabot)
Megbízást adsz a futárszolgálatnak egy csomag kézbesítésére. Előnyargal egy ezüstszín trikornis, hátán egy vikócmajom lovagol. A csomagot Kalidor a Rettenet részére szánod. Átadsz 1 aranytermő ládikót. Ennek elküldése 25 arany lesz. A maki kikapja a kezedből a csomagot, és mire kettőt pislantasz, már messze jár vele. [3 pontot használtál fel, van még 324.]

pbe 1000 1711 beraksz a bankba 1000 aranyat
K.I.N.G. számlájára átutalsz 1000 aranyat. [0 pontot használtál fel, van még 324.]

pbe 500 4671 beraksz a bankba 500 aranyat
Dark Angel számlájára átutalsz 500 aranyat. [0 pontot használtál fel, van még 324.]

m 1 4 2 mozogsz északkeletre, délre, keletre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[189,67] Továbbra is síkságon vagy. Feltámadt a szél. Komor, sötét felhők száguldanak az égen.

Észreveszel egy Thargodan csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Ásódat marokra ragadva, buzgón ásni kezdesz a csatamezőn. A hideg futkos a hátadon, ahogy a fekete csontok ropognak a lábad alatt. Irtóztató látni a tömérdek különböző fajhoz tartozó csontvázat - minden képzeletet felülmúló, öldöklő csata lehetett itt egykoron. Rettenetesen elfáradtál, a hely hangulata ólomsúlyként nehezedik rád. Neszezést hallasz - úgy látszik, nem vagy egyedül! Egy pszi őselementál védelmezi a vadászterületét.

Felkészülsz az esetleges mentális támadásra egy pszi-acéltorony felhúzásával. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 104 életpontot sebeztél. Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy direkt kontaktus I pszi támadást. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bűvös shurikent ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 bűvös shuriken. Alaposan megsorozod a pszi őselementál testét. (3 támadással 62 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2026 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 166, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Hú! Ez kemény volt! Vajon érdemes tovább kockáztatni? Hát persze! A haszon mindenek előtt. Találsz egy szakadt köpenyt. Valami van belecsavarva! Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy orgyilkos tőr. Valami motoszkál melletted! Minden eshetőségre készen lazítod el izmaidat. Egy Zinthurg intéz feléd kihívást.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 115 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy pusztító végzet varázslatot. A támadása szerencsére hatástalan volt. Véres nyál csordul ki a Zinthurg száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy vas dobónyíl. 995 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 115, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Undorítók ezek a lények, ebben a csonttemetőben élnek! Folytatod a melót egy norpadolótikához méltó kitartással. Neszezést hallasz - úgy látszik, nem vagy egyedül! Egy Zinthurg jön feléd.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. 95 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy sorvasztás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadása szerencsére hatástalan volt. Bűvös shurikent hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bűvös shuriken. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a Zinthurg testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy ezüstshuriken. 995 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 112, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

No! Kezdesz kifáradni. Essünk túl a végső összecsapáson! Hatodik érzéked veszélyt jelez, ezért átmenetileg felfüggeszted a fosztogatást. Egy Orkhan Thai intéz feléd kihívást.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 103 életpontot sebeztél. Egy tűzgolyó varázslattal köszönt csatapartnered. 20 életpontot vesztettél. Bűvös shurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 bűvös shuriken. Több lövedéked átfúrja az Orkhan Thai jobb vállát. (4 támadással 71 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (37 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Ököllel többször eltalálod az Orkhan Thai jobb oldalát. (2 támadással 73 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Transzformálsz! (+7 varázspont.) Sárkánytőrrel épp hogy megszúrod az Orkhan Thai testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Az Orkhan Thai mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Alig pörkölődsz. 17 életpontot vesztettél. Az Orkhan Thai leken néhány pofont. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Félig megúsztad. 21 életpontot vesztettél. Az Orkhan Thai még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy arany karperec, 2 vas dobónyíl, egy obszidián függő, egy fűszertartó és egy aranylánc. 2680 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-11 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 272, sebződés: 119, gyógyulás: 27, összesen: -92 ÉP}

Valami szöget üt a fejedbe - lehet, hogy a szörnyek összegyűjtöttek már minden kincset? Gyorsan követed az iménti támadó nyomait visszafelé. A következő kincseket találtad: egy vassisak. A földön a csontvázak kezdenek megmozdulni, és életre kelni. Ennek fele se tréfa! Menekülsz a kinccsel.
(Feltételes gyógyítás:) Sikerült elmondanod az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+95 életerő). [-15 varázspont.]
Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Raia rúnaköve. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Rettegett Iván orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Dornodon hívői építették. Némi melóval hozzáférsz egy nagyobb tőrvirág édes gyökeréhez. (+1 kaja.) Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Aránylag régi (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés).

(Továbbmész...) [189,68] Síkság, továbbra is csak síkság. Vad szamóca illatát hozza a szél. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Úgy gondolod, hogy a közeledő ryuku csapásvezető nem jelenthet komoly veszélyt. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. A támadás sajnos hatástalan volt. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: puha ütés varázslatot lő rád. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni! Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. A lény megpróbálja félreütni, de elügyetlenkedi. Lövedékeiddel perforálod a ryuku csapásvezető fényes páncélját. (4 támadással 38 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a ryuku csapásvezető fejét. (5 támadással 96 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Transzformálsz! (+9 varázspont.) Sárkánytőrrel többször eltalálod a ryuku csapásvezető nyakát. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Ügyesen félrehajolsz a szörny csapása elől. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 9 arany. 1452 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-11 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 160, sebződés: 0, gyógyulás: 26, összesen: +26 ÉP}

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy márványtornyot. Előtted csörgedezik egy kis patak, amely keletről folyik nyugatra. Szomjúságodat oltod. Miután ittál, megtöltöd a vizestömlődet is. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Sheran híveié. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy fekete kaktuszt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy gyilkos csalánt. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Eredil egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész.
(Feltételes mászás:) Zenéddel kötelet bűvölsz. Remegsz, ahogy a kötélbe kapaszkodva, a sima márványfalon mászol. Amikor felérsz, gyorsan bemászol az ablakon. Meghatottan nézel körbe az ősi torony legfelső szobájában. Hirtelen valami moccan a kerek terem túlsó végében. Egy kőkorszaki szaki!

A szörny szemeivel rád bámul. Mentális burkot vonva magad köré, lerázod a támadást. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Az ellenfél gyengítése céljából egy Kabal-Sújtásra összpontosítasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a kőkorszaki szaki bal lábát. (2 támadással 76 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Sárkánytőrrel jól megszúrod a kőkorszaki szaki kőtestét. Kritikus ütés! (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A kőkorszaki szaki mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 kőszemet. 594 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-11 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 95, sebződés: 0, gyógyulás: 20, összesen: +20 ÉP}

Már épp kincsek után kutatnál, amikor újabb vendéglátó vereget vállon. Egy sötét gnóm!

Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Üdvözlésképpen egy puha ütés varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi hatás! Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Az ellenfél gyengítése céljából egy Kabal-Sújtásra összpontosítasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a sötét gnóm jobb lábát. (3 támadással 108 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) Sárkánytőrrel teljesen átszúrod a sötét gnóm testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) A sötét gnóm lendületes ütése célt téveszt. A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Alig pörkölődsz. 9 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 440 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-11 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 137, sebződés: 9, gyógyulás: 28, összesen: +19 ÉP}

A misztikus félhomályban valami megcsillan. Közelebbről megvizsgálod. Találtál 4 magszim belet. Ahogyan érkeztél, úgy távozol. Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem valami friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [190,68] Szűnni nem akar a zöld síkság. Látsz egy amniosz-fát. Vékony, de tiszta vizű patakra bukkansz, amely keletről folyik nyugatra. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Tharr híveié. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy szent tölgyfát. Észreveszel egy gyilkos csalánt.

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nem túl friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. [91 pontot használtál fel, van még 233.]

m 1 mozogsz északkeletre
[191,67] A síkságot ritka erdő váltja fel. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt oltárt. Látsz egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Tharr rúnaköve. Oldalt pillantva, meglátsz egy fekete kaktuszt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy borkonyó cserjét. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. A fák között biztos búvóhelyet találsz. Miután sikerült elbújnod, kíváncsi leszel. Elővigyázatosan kinézel rejtekedből. Amint meglátod, rögtön rájössz, hogy ez egy bűbájlidérc. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.

Körbevizsgálódsz. Nem túl régi (maximum néhány napos) emberi nyomok vezetnek északnyugatra. [6 pontot használtál fel, van még 227.]

be 502 5 bemész az 502. épületbe
Nincs itt az az épület, amit keresel. [0 pontot használtál fel, van még 227.]

be 502 5 bemész az 502. épületbe
Nincs itt az az épület, amit keresel. [0 pontot használtál fel, van még 227.]

be 502 5 bemész az 502. épületbe
Nincs itt az az épület, amit keresel. [0 pontot használtál fel, van még 227.]

m 1 1 7 mozogsz északkeletre, északkeletre, északnyugatra
[192,66] A fákat magad mögött hagyva, szelíd lejtőjű, lankás vidékre érkeztél. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy woorgard. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy fürgülés védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Öregedtél 1 évet. Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 113 életpontot sebeztél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a woorgard testét. (5 támadással 42 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Biami kvazárlándzsával többször eltalálod a woorgard szörcsögő hátát. (6 támadással 171 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+35 életerő). Transzformálsz! (+8 varázspont.) Sárkánytőrrel néhány helyen meghorzsolod a woorgard idétlen masszáját. (4 támadással 55 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) A woorgard meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Biami kvazárlándzsával megdöfködöd a woorgard testét. (6 támadással 176 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+36 életerő). Transzformálsz! (+8 varázspont.) Sárkánytőrrel gyengén megszurkálod a woorgard testét. (4 támadással 60 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-11 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 617, sebződés: 7, gyógyulás: 98, összesen: +91 ÉP}

Oldalt pillantva, meglátsz egy kazmárt. Észreveszel egy oltárt. Leah hívői építették. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). Felfedeztél egy vaskohót.
(Vándorcirkusz:)
- Itt a cirkusz, itt a cirkusz - hallod a kántálást, és mire feleszmélsz, már sátrak tömkelege terül szét körülötted. Egy mélynövésű, kék színűre festett alak állja utad, és a tenyerét a belépésre jogosító összegért tartja feléd. Kifizeted a 20 aranyat, majd besétálsz a cirkuszi sátrak közé.
A céllövölde felé tartasz. Az óriás, aki a hely tulajdonosa, rád mosolyog és maga előtt tolva a sátor belsejébe lökdös. Mire magadhoz térsz, már egyedül állsz a furcsa levegőjű helyiségben. Egy halálhozó les rád a sátor sötétjéből.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 103 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a halálhozó jobb oldalát. (4 támadással 69 életpontot sebezve.) A lény savat köp rád. Villámgyorsan lehajolsz - a sav csak itt-ott mar szét. (13 életpontot vesztettél.) Meglengetve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a halálhozó testét. (5 támadással 196 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+40 életerő). Transzformálsz! (+9 varázspont.) Sárkánytőrrel kicsit megsebzed a halálhozó testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) A halálhozó karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Karmait felemelve, a halálhozó meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 46 életpontot vesztettél. A halálhozó belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Rádtapad, életnedvedre szomjasan! A vérszívástól még 28 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 halálhozó talizmán (ld. enc.). 3166 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-11 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 395, sebződés: 135, gyógyulás: 57, összesen: -78 ÉP}


Már messziről kiszúrod a boszorka sátrát, és abba az irányba indulsz.
- Nincs itt minden - förmed rád rögtön a boszorka, majd mérgesen végigvizsgálja mi van nálad a kértekből. - Itt az igazgy. fülbevaló. Még szerencse, erre épp most szükségem van. - mondja, és a sarokba hajítja a tárgyadat. A boszi kis morgolódás után úgy dönt, más tárgyakat kér tőled. Mielőtt kilépnél az ajtón, emlékezetedbe vésed, miket kell hoznod: 10 elkarog szőr, 1 súlyzó, 4 vas dobónyíl, 1 szulfagor agyar, 2 tyrex csont.
Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet találsz. Nyomok után kutatsz, sikeresen! Friss alakváltó nyomok vezetnek északra.

(Továbbmész...) [193,65] Homokdűnék tűnnek fel: sivatagba érkeztél.

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy Thargodan csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Néma, síri csendben kezdesz el egy találomra kiválasztott helyen ásni. Egy borzalmas reccsenést hallasz, és majd összepisiled magad! De semmi nem történik. Összeszorított foggal, lankadás nélkül dolgozol. Nem is érzed már a karod, talán egy órája kutatsz? Két órája? Nem baj, a kincs mindent megér. Hohó, nem úszod meg a dolgot harc nélkül, valami agresszív dolog közeleg! Egy pszi őselementál intéz feléd kihívást.

Egy pszi-acéltorony felrakása sosem árthat. Védekezően feszül agyad köré. Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. 96 életpontot sebeztél. Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy direkt kontaktus I pszi támadást. Semmi eredménye! Teli erőből bűvös shurikent dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 bűvös shuriken. Lövedékeiddel perforálod a pszi őselementál jobb lábát. (4 támadással 74 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Ököllel megcsapod a pszi őselementál bal oldalát. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Sárkánytőrrel jól megszúrod a pszi őselementál ködlő zsumókját. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Csápjaival a pszi őselementál lecsap a bal karodra. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A lény elszívja mentális energiáidat! (-10 pszi pont.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (3 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A lény elszívja mentális energiáidat! (-16 pszi pont.) A pszi őselementál most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2026 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-11 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 231, sebződés: 25, gyógyulás: 19, összesen: -6 ÉP}

Nos, ennyit erről! Kiváló mestere vagy a csúszómászók irtásának. Most pedig ásni tovább! A francba, még mindig nem találtál semmit! Most már juszt sem adod fel. Valami motoszkál melletted! Minden eshetőségre készen lazítod el izmaidat. Egy Zinthurg védelmezi a vadászterületét.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 103 életpontot sebeztél. Egy pusztító végzet varázslattal köszönt csatapartnered. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A Zinthurg még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy ezüst nyaklánc és egy obszidián függő. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 995 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 103, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A fenébe, hát egy perc nyugalma sem lehet az embernek? Tovább piszkálod a földet, nem tanulva a leckéből. Felkapod a fejed, ahogy a szemed sarkából mozgást veszel észre. Egy Mnebolath intéz feléd kihívást.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. Semmi eredménye! Bűvös shurikent hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 bűvös shuriken. Pár lövedéked átjárja a Mnebolath bal lábát. (4 támadással 74 életpontot sebezve.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-5 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 14 aranyad. A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (32 életpontot vesztettél.) Meglengetve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre támadsz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a Mnebolath jobb oldalát. (3 támadással 127 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Sárkánytőrrel megdöföd a Mnebolath testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A Mnebolath néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-4 életerő.) A dolgot még 6 aranyad bánja. A Mnebolath összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy ezüst nyaklánc. 2084 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-11 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 226, sebződés: 54, gyógyulás: 35, összesen: -19 ÉP}

No! Kezdesz kifáradni. Essünk túl a végső összecsapáson! Hopsz, szünet! Ellenfél a láthatáron! Egy Notermanthi támad rád.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Semmi eredménye! Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy mágiatörés varázslatot, majd rád küldi. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy a hatalom szava varázslatot, majd rád küldi. Bűvös shurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 bűvös shuriken. Több lövedéked átfúrja a Notermanthi izmos testét. (4 támadással 73 életpontot sebezve.) A szörny irtózatosat kputtyint. Egy pillanatig megdermedsz, de aztán megnyugodva látod, hogy megúsztad a borzalmas kputtyintást. Elszántan ellenfeledre rohansz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a Notermanthi nyakát. (4 támadással 169 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Sárkánytőrrel jól megszurkálod a Notermanthi izmos testét. (3 támadással 84 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) A Notermanthi mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A Notermanthi sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A Notermanthi még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy umbatari karkötő, 3 vasérc és 11 arany. 3600 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-11 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 326, sebződés: 29, gyógyulás: 58, összesen: +29 ÉP}

Egy kósza gondolattól vezérelve, ott nézel körül, ahonnét a démon előugrott. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy fekete bőrcsizma és 2 vassisak. A földön a csontvázak kezdenek megmozdulni, és életre kelni. Ennek fele se tréfa! Menekülsz a kinccsel.
Találsz egy teljesen lerombolt oltárt. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog egy pordémon előtt. Oppsz, itt járt már valaki! Nem túl friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északra. Találsz még friss mutáns nyomokat, amelyek északra, kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek északra vezetnek.

(Továbbmész...) [192,64] Változik a terep: ritka erdőben vagy. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy quwarg harcos. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 99 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg harcos testét. (4 támadással 34 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronzpengét. Vad csatakiáltással, felemelve a bronzpengét ellenfeledre ugrasz. Bronzpengével mély sebeket nyitva megvagdosod a quwarg harcos jobb első lábát. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Sárkánytőrrel megérinted a quwarg harcos testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Csáprágó csattan csípőd közelében. Véres nyál csordul ki a quwarg harcos száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1021 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-11 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 165, sebződés: 0, gyógyulás: 8, összesen: +8 ÉP}

Oldalt pillantva, meglátsz egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Sheran rúnaköve. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy fekete kaktuszt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy borkonyó cserjét. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. A feléd közeledő élőholt quwarg mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 110 életpontot sebeztél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az élőholt quwarg torát. (4 támadással 70 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Fegyvert váltasz: előkapod a bronzpengét. Meglengetve a bronzpengét a másikra ugrasz. Bronzpengével épp hogy eltalálod az élőholt quwarg potrohát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Sárkánytőrrel eltalálod az élőholt quwarg potrohát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1306 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 217, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Körbevizsgálódsz. Nagyon régi (kb. 3 hetes) mutáns nyomok vezetnek délre. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek délre vezetnek. [78 pontot használtál fel, van még 149.]

m 8 mozogsz északra
[192,63] Még mindig az erdőben vagy. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy kultúrmasztodon került az utadba. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 110 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a kultúrmasztodon ormányát. (4 támadással 71 életpontot sebezve.) Megmarkolva a biami kvazárlándzsát a másikra ugrasz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a kultúrmasztodon nyakát. (4 támadással 178 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+36 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Sárkánytőrrel megkarcolod a kultúrmasztodon testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Agyarával a kultúrmasztodon a combodat és az oldaladat döfködi. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Patájával a kultúrmasztodon többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 41 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) A kultúrmasztodon még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 11 kaját. (** Helyet csinálsz a hátizsákodban: elhajítasz 1 fekete bőrcsizmát. **) 2220 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-11 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 386, sebződés: 55, gyógyulás: 54, összesen: -1 ÉP}

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy fekete kaktuszt. Oldalt pillantva, meglátsz egy borkonyó cserjét. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Iron Cross. Észreveszel egy teljesen lerombolt oltárt. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Hmm, csak egy sérült drakolich. Ettől nincs semmi félnivalód. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 102 életpontot sebeztél. Egyet pislantasz, és ellenfeled sehol sincs! El-deus-ex-machinázott, vagy mifene?
A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot.
{Csatastatisztika; sebzés: 102, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Jóízűen falatozol. (-1 kaja.) Észreveszel valamit a földön. Nem túl friss (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek keletre, friss kobudera nyomokat, amelyek délkeletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 3 hetes mutáns nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. [6 pontot használtál fel, van még 143.]

vv 161 elmormolod a 161. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Következő fordulódban varázsenergiát nyersz ki. [-35 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 141.]

szk 765 285 778 keresed a 765. szörnyet a 285. szörnyet a 778. szörnyet
Úgy készülsz, hogy a táborozási időd egy részében keresni próbálsz egy kronokukacot. [0 pontot használtál fel, van még 141.]

ek 273 2 212 t. energia kisütése: 273 2 212
Ezentúl minden teológia varázslatod, amelynek költsége 2 VP-nél kevesebb, plusz 12 VP-be fog kerülni. [0 pontot használtál fel, van még 141.]

vv 25 25 25 elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot
Fürgén varázsolsz! A kézfejed halványan világítani kezd. [-13 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 141.]
Fürgén varázsolsz! A kézfejed halványan világítani kezd. [-13 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 141.]
Gyorsvarázsolsz! A kézfejed halványan világítani kezd. [-13 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 141.]

ek 273 10 206 t. energia kisütése: 273 10 206
Ezentúl minden teológia varázslatod, amelynek költsége 10 VP-nél kevesebb, plusz 6 VP-be fog kerülni. [0 pontot használtál fel, van még 141.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még 138.]
A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdakészítés). Szomjadat csillapítod, a kulacsodból kortyolva. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 19, 23, 5.
Küzdelmes kalandjaid után megpihensz táborhelyeden, és felkészülsz a Szertartásra, melyet talán még őseid sem ismertek... ám hiába próbálsz tudatod legmélyére férkőzni, hogy meríts az Élet Forrásából, valami megakadályoz ebben... Kimerülve a megpróbáltatásoktól, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a tulajdonságpajzs hatása. Elmúlt a Symulf rúnája hatása. Elmúlt az esszenciavédelem hatása. Elmúlt a hadiszerencse III hatása. Elmúlt a szürkeáll. aktiv hatása. Elmúlt a széljárás hatása. Elmúlt a fürkésző szemek hatása.
Ebben a körben 138 pontod maradt, ebből a következő körre 138 pontot vihetsz át. Kapsz még 365 pontot. A következő körben tehát 503 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


KÖTÉLBŰVÖLÉS (381. TUDATI KÉPESSÉG)
Gyermekkori emlékeid legszebbjei közé tartoznak a nagy nyári vásárok, a forgatag, a sok látnivaló (persze a Világégéssel ez örökre a múlté). Egyik kedvenced a kígyóbűvölő volt. Bár jelenlegi tudományodhoz képest az igen silány muzsikát játszott, ám ez is elég volt egy surranókígyó megbűvöléséhez. A kígyó teljes révületben ágaskodott magasba a furulyaszó hallatára, és bár csak pár centire volt "áldozatától" a bűvölőtől, nem marta meg azt. Egyszer láttad ugyanezt a mutatványt a kígyó helyett kötéllel is előadva. Sokáig azt hitted, csak egyszerű trükk az élettelen tárgyat élőként mozgatni a zene segítségével, most rájöttél, a zene hatalma erre tényleg képes. Mivel jártasságod a zene misztikumában messze meghaladja egy egyszerű mutatványosét, sokkal többre is vagy képes, mint egy kosárból kimozgatni a kötelet. Zenéd segítségével a több méteres kötelet (vagy akár egy egyszerű liánt is) képes vagy olyan irányba mozgatni, hogy azon akár le, akár fel tudj mászni valahová, tehát ezentúl nem lesz szükséged kötélre, mászókampóra stb. Persze azért megfelelő mászás szakértelem szükséges, mert anélkül nem találnád meg a megközelítendő objektum bejáratát, ill. nem volnál képes bemászni rajta. A kötélbűvölés használatához az EK 381 parancsot add ki, de automatikusan bekapcsol feltételes mászás esetén is.

HALÁLHOZÓ TALIZMÁN (813. TÁRGY)
Ez az apró, kerek szimbólum szinte hívogatóan arra kér, hogy akaszd a nyakadba. Ha megteszed, rögtön megérzed hatását: végtagjaid könnyedebben engedelmeskednek utasításaidnak, koordinációjuk magabiztosabbá válik. Ügyességed kettővel nő. A vándorcirkuszi próbák némelyikén akkor is megsegít, ha nem viseled, csupán a zsákodban tartod. Nem átadható.

KARAKTERLAP

Aaron dor Blazeer, egy fekete, tüsi hajú, zöld szemű alakváltó férfi vagy. Bőröd gránitszürke. Tharr főpap-jelöltje vagy. Papi hited: 223. A Földelem Urai (#9154) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 224. fordulód.

Erő: 28 (38) Szint: 25 Merészség: 8/5 Magasság: 180 cm
IQ: 40 (45) Támadás: 32 Agresszió: 5 Testsúly: 69 kg
Ügyesség: 29 (32) Védekezés: 91 Menekülés: 30 % Életkor: 6/24 év
Egészség: 29 (39) Életpont: 554/613 Jellem: semleges (+1) Tul. pont: 3
Szerencse: 34 (41) Varázspont: 1026/102 Pénz: 1428 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 21/18 Pszi pont: 192/235 Halhatatlanság: 1 %
Eddig összesen 1790 szörnyet (17 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 27621 TP-t kaptál. Jelenleg 1622199 TP-d van. A következő szinthez még 77801 TP szükséges. Trófeáid: szánalmas pondró, Notermanthi, vezérfarkas. A 221. fordulódban 1187 arany került a bankszámládra. 1222 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 12/32 ökölvívás: 19/50 (+12%) szúrófegyverek: 29/24 (+13%)
vágófegyverek: 10/22 (+8%) ütőfegyverek: 7/37 lőfegyverek: 13/30 (+3%)
dobófegyverek: 25/82 (+13%)

Feltételes fegyverváltás: bronzpenge (#126) (150%) << ököl (#28) (210%) << biami kvazárlándzsa (#568) (120%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -11.); vas dobónyíl (#189) (12 -996.); tolmokov-koktél (#351) (997 .); bűvös shuriken (#562) (998 -);
Óvatosság (labirintusokban): 1 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 17/17 (+11%) 2. nyomkövetés: 51/31 (+36%) 3. lopás: 1/4
4. mászás: 16/23 (+5%) 5. csapdakészítés: 16/1 (+6%) 6. csapdaészlelés: 3/53
7. gyógyítás: 51/61 8. titkosírás: 2/58 9. felderítés: 19/77 (+23%)
10. szörnyidomítás: 2/54 11. teológia: 50/90 (+42%) 12. taumaturgia: 63/67 (+32%)
13. versengés: 14/57 (+316%) 14. harcművészetek: 14/19 15. zene: 1/6
16. szörnyismeret: 24/12 (+18%) 17. pszi: 28/16 (+1%) 18. zárnyitás: 1/50
19. vadászat: 2/96 20. bányászat: 5/65 (+18%) 21. úszás: 9/85

FELTÉTELES PARANCSOK (még 10 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 90% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 30% életerő alatt 36 TVP-ért
udvarolsz a 7. fajúaknak
kutatsz max. 250 TVP-ért
készítesz xantusz-kaktuszt (#113) (max. 1 darabot, csak egyszer)
mászol max. 250 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 16)
öregedést okozó lények (#9095), halált okozó lények (#9098), armageddont lövő lények (#9099), szintszívó lények (#9097)
Barátságosság (aktív: 2, max: 16)
bűbájlidérc (#761), kronotapír (#286), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP)
tompítás (#40, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP)
savhurrikán (#107, 40 VP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP)
hhaar burka II (#162, 10 VP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) időcsere (#285, 5 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) fürgülés (#92, 22 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) élőholt pozdorja (#134, 40 VP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) Tharr haragja (#145, 16 VP)
ongóliant tombolás (#146, 40 VP) becsületjel (#158, 14 VP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP)
gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP)
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) teljes őrület (#118, 12 PP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: +6 vp 10 költség alatt; taumaturgia: +7 vp 7 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
vámpirizáció (#1) méregsemlegesítés (#14) csupasz izom (#28) varázsenergia (#161)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
14. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
villámcsapás (#50)
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 10)
pszi-acéltorony (#98), hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 5, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158) villámcsapás (#50) >> pszi őselementál (#258)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 5, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
fürgülés (#92) >> woorgard (#231) tükörpajzs (#101) >> gnóm szolgáló (#181)
tompítás (#40) >> óriás csontváz (#176)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egy kacagó szépia leölése egy új fegyveres szakértelemben való jártasságodat bizonyítaná.
2.) A páncéláldozás mára már hagyománnyá vált. Gyöngyöző kacaj közepette hajtogass miszlikbe egy kvazár páncélt oltáromnál!
3.) Tudom, hogy szükség van lazító küldetésekre. Ezért most egy komoly feladat helyett csak annyit kérek, üss le 3 hegyi góliátot. (számláló: 0)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 aranytermő ládikó (#504) 43 fiatalság itala (#473) 134 gyöngymangó (#135)
3 igazgy. fülbevaló (#197) 1 isteni könnycsepp (#260) 1 jégszív (#282)
59 kaja (#2) 8 mákrózsa virág (#56) 2 sáfránypor (#211)
1 spiritusz (#170)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1331 arany (#50) 1 álompor (#396) 1 arany karperec (#194)
1 aranylánc (#191) 84 drótszőr (#37) 2 ezüst nyaklánc (#117)
1 ezüstshuriken (#327) 1 fűszertartó (#210) 1 halálhozó talizmán (#813)
1 kék orchidea (#68) 1 kőszem (#304) 4 magszim bél (#103)
1 manifeszt.nyúlvány (#214) 2 obszidián függő (#195) 1 orgyilkos tőr (#225)
9 quwarg tojás (#360) 1 Thargodan esszencia (#328) 1 umbatari karkötő (#278)
3 vas dobónyíl (#189) 3 vasérc (#152) 3 vassisak (#160)
58 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(189,67) pszi őselementál (#258), Zinthurg (#180), Orkhan Thai (#238), Thargodan csatamező (#432), Raia rúnaköve, művészi porolit (#720), Dornodon oltár
(189,68) ryuku csapásvezető (#778), márványtorony (#175), patak, Sheran oltár, fekete kaktusz (#577, belőle készíthető: #578), gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), művészi porolit (#720), kőkorszaki szaki (#109), sötét gnóm (#132)
(190,68) amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203), patak, Tharr oltár, szent tölgyfa (#393), gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582)
(191,67) oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Tharr rúnaköve, fekete kaktusz (#577, belőle készíthető: #578), borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), bűbájlidérc (#761)
(192,63) kultúrmasztodonok (#227), fekete kaktusz (#577, belőle készíthető: #578), borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), művészi porolit (#720), oltár, drakolich (#760)
(192,64) quwarg harcosok (#201), Sheran rúnaköve, fekete kaktusz (#577, belőle készíthető: #578), oltár, borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), élőholt quwarg (#202)
(192,66) woorgard (#231), kazmár (#204, belőle készíthető: #205), Leah oltár, 43. jellempróba, vaskohó (#155), halálhozó (#419), érclelőhely
(193,65) pszi őselementál (#258), Zinthurg (#180), Mnebolath (#237), Notermanthi (#257), Thargodan csatamező (#432), oltár, művészi porolit (#720)

ÜZENET A JÁTÉKVEZETŐTŐL


2005.12.13. Számládról 30 zsetont levontunk a Krónika külön postázása miatt.
˙

Üzenet küldése a karakternek