223. forduló, 225. forduló, Sharin Elton összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2019. jan. 12. 12h:22'
EZ A 1208. JÁTÉKHETED, 224. FORDULÓD
1209. játékheted kezdete: jan. 13.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 11 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1420
SZÁMLA : XXXX

SHARIN ELTON KALANDJAI


Morgan hatalma erősödött. Több élőholtat kell elpusztítanotok, különben újabb rések fognak a Negatív létsíkra nyílni.
1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [73,59] koordinátán. A fény szentélyében pihented ki magad.
Az üldözés a végéhez közeledik, érzed, hamarosan megtaláljátok a bestia fészkét - a labirintus rendszer szívét, melyben már sokan otthagyták a fogukat. A lény okozott már néhány meglepetést, csapdák sorain csalogatva keresztül a vadászokat; de ti - a legjobbak - mindenre felkészültetek. A terembe lépve érzitek a túlvilági energiák erősödését, de nem törődtök vele (az életpajzs úgyis megvéd). Aztán kinyílik a kapu - a vámpír búcsút int és eltűnik... - Utána - kiáltja a vezetőtök. Bíbor ragyogás vesz körül, mikor belépsz a kapuba; és fájdalom, mintha ezernyi penge tépné testedről a húst. Kezedre nézel - zavarodottság kavargó színei, majd a félelem narancsa ömlik végig rajtad - aztán vissza a kapun túlra: még látod összecsuklani a testeket... - Az élők nem léphetik át az árnyvilág határát - hallod a kárhozott kacaját mielőtt a pecsét kényszerítő erejének engedelmeskedve sikoltozva beköltöznél új otthonodba; egy talizmánba.
Városi pihenésed alatt nem tudtál ellenállni a csábításnak, így meglátogattál egy szerencsejátékbarlangot. Vagy te vagy a világ legszerencsésebb embere, vagy csak nagyon értesz a kockához (esetleg mindkettő), mert ismét 6 arannyal gazdagabban távoztál. Varázserőd regenerálódik. (+73 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+85 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-4 pszi pont.) A jóltápláltság következtében szaporodtak a kis aranyosak! (+1 poszogó mösze.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.) Elhagyod a szentélyt. A táborozás alatt vadászott neked a gyilkos sallank. (+1 kaja.)

* 1. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Gondolataidat összeszedve koncentrálsz. Pszi energia árad szét testedben. Kiengeded magadból a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 526.]

* 2. KP: v 26 0 0 elmormolod a 26. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Elmondtad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 521.]

* 3. KP: tf 2 40 0 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Intelligenciádat csiszolandó, fejben sakkozol. Borzalmas vereséget szenvedsz saját magadtól... Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az IQ-d érezhetően megnövekedjen. [40 pontot használtál fel, van még 481.]

* 4. KP: kf 629 0 0 kézbeveszed/felveszed a 629. tárgyat
Leveszed az optiri agysisakot, majd a fejedre teszed az adamantit sisakot. [0 pontot használtál fel, van még 481.]

* 5. KP: v 13 0 0 elmormolod a 13. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Befejezted a hadiszerencse I varázslatot! A hatás azonnal érezhető (+1 szerencse következő táborozásod végéig.) [-4 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 476.]

* 6. KP: tf 4 30 0 fejleszted a 4. tulajdonságodat 30 pontért
Átszortírozod a kajatartalékaidat, kidobva a zsíros részeket, feldúsítva a vitaminban gazdag, fehérjedús porciókat. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az egészséged érezhetően megnövekedjen. [Még 99 TVP-t kell elköltened.] [30 pontot használtál fel, van még 446.]

* 7. KP: e 1 0 0 élelemszerzés 1 pontért
Well, úgy tűnik, most nem volt szerencséd. Lehet, hogy a terület kajapotenciálja nagyon alacsony? [1 pontot használtál fel, van még 445.]

tps 20 TVP spórolása: 20 pontért
Félreraktunk, letiltottunk neked 20 TVP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy TPF parancsot (ill. kör végéig). [20 pontot használtál fel, van még 425.]

vps 250 VP spórolása: 250
Félreraktunk, letiltottunk neked 250 VP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy VPF parancsot (ill. kör végéig). [0 pontot használtál fel, van még 425.]

ba 216 nem támadod a 216. szörnyet
BA 216 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 425.]

ek 302 6 t. energia kisütése: 302 6
Megidézed a fegyvermestert! Egy darabig döbbenten pislog, de aztán látja, ki is hívta, és rád mosolyog. Hozzálát oktatásodhoz, a tudást minden részecskéddel próbálod magadba szívni. Sikerült! A következő szintre léptél a megadott fegyverszakértelemben! [-2 TU.] [50 pontot használtál fel, van még 375.]

m 3 mozogsz délkeletre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[74,52] Még mindig füves síkságon vagy. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Csak egy süvítő rája. Megvető mosollyal várod a találkozást. Itt csata lesz.

Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a süvítő rája testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a süvítő rája testét. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod a süvítő rája lebernyegét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A süvítő rája állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Feléd sújt a süvítő rája a farkával, de elhibázta! A süvítő rája szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 378 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 40, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Utad során felfedezel egy phua-kúpot. Felfedeztél egy oltárt. Fairlight hívői építették. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy halálbokort. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Tharr oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy Raia oltárt. Északnyugatra egy phua-kúp van. Északra egy Fairlight oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Egy bokorban egy fészekbe rejtve, jókora, lila pettyes tojásokat találsz. Ebből lesz a rántotta! (+2 kaja.) Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.)
[9 pontot használtál fel, van még 366.]

jlk 1514 jelszó kimondása 1514
Kimondod a megfejtést a találós kérdésre. Hrshhhsrrr! Félrecsusszan a kúp ajtaja, igazolva, hogy a jelszót tökéletesen fejtetted meg. Az izgalomtól remegve léped át az ősi Moa szentély küszöbét. A tojás belsejét különös fény világítja meg. Hohó, felzümmög a szörnygenerátor, és máris egy ocsmány massza pattan eléd!

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy agybénítás pszi támadást. Ellenfeled agya átmenetileg lebénult! Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. A szörny nagyot fúj, eltérítve a gyenge lövést. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra támadsz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a massza bal hátsó lábát. (2 támadással 52 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszurkálod a massza jobb csápját. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) A massza karma a fejed mellett suhan el! A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Mielőtt észbe kapnál, a massza megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a massza nyálkás pracliját. (2 támadással 49 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod a massza jobb szárnyát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A massza karmai majdnem eltalálnak! Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A massza mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A massza összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 1 261 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 155, sebződés: 28, gyógyulás: 0, összesen: -28 ÉP}

Körbekémlelsz, a régmúlt idők kincsei után kutatva. Hö - a kúp üres! A francba! Most, hogy kiszórakoztad magad, kimész. Mögötted bezárul a kúp ajtaja. [15 pontot használtál fel, van még 351.]

h 1554 használod az 1554. tárgyat
Előbányászod hátizsákodból a csavart, füstszínű ködkürtöt, Leoneydeas hagyatékát, majd megfújod. Mély, búgó hang hagyja el a hangszert. Mire feleszmélsz a dallam okozta bódulatból, már sűrű köd vesz körül, s árnyszerű, imbolygó alak tart feléd. Egy rendkívül barátságtalan zombi mester az, akit most idéztél meg a túlvilágról! A harc elkerülhetetlen!

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Kitátod a szádat, és lehelsz. 41 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a zombi mester bal lábát. (4 támadással 69 életpontot sebezve.) Megmarkolva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rohansz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a zombi mester foszladozó testét. (4 támadással 144 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszurkálod a zombi mester foszladozó testét. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzkéz varázslatot. 3 életpontot sebeztél. Karmával néhányszor a zombi mester megcsapja a fejedet. (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 903 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 295, sebződés: 27, gyógyulás: 0, összesen: -27 ÉP}

Elégedetten csomagolod el a ködkürtöt. [15 pontot használtál fel, van még 336.]

m 2 1 1 mozogsz keletre, északkeletre, északkeletre
[75,52] A síkságot ritka erdő váltja fel.
(Feltételes támadás:) Egy halálmadár! Ezt kerested. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a halálmadár bal oldalát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a halálmadár fekete tollú testét. (2 támadással 51 életpontot sebezve.) Méregfoggal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a halálmadár jobb oldalát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A halálmadár feléd csap csőrével, de sikertelenül. A halálmadár karmai majdnem eltalálnak! A halálmadár szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 madártollat. 438 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 92, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Első ellenfeled egy autentikus vámpír.

Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod az autentikus vámpír jobb karját. (3 támadással 61 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rontasz. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az autentikus vámpír testét. (3 támadással 63 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszúrod az autentikus vámpír bal lábát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Az autentikus vámpír többször végigkarmolja a derekadat. (3 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Az autentikus vámpír összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 1 065 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 145, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Második ellenfeled egy tetemember.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a tetemember testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre támadsz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a tetemember rotható húsát. (2 támadással 54 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd a tetemember bűzlő testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A tetemember mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. A tetemember most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 448 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 68, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Találsz nála 1 bíbor erőövet. (ld. enc.)
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 183 (limit: 1805), a megölt főholtak száma: 1, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 11541.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Leszüretelsz egy bozótra való mákvirágot (most már csak egy kis tészta kéne...). (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [76,51] Tovább barangolsz a fák között.
(Vándorcirkusz:)
- Itt a cirkusz, itt a cirkusz - hallod a kántálást, és mire feleszmélsz, már sátrak tömkelege terül szét körülötted. Egy mélynövésű, kék színűre festett alak állja utad, és a tenyerét a belépésre jogosító összegért tartja feléd. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Gyanús mozgást látsz a fák között. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy karmazsin huhogó. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a karmazsin huhogó testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rohansz. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a karmazsin huhogó óriási bibéjét. (2 támadással 52 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd a karmazsin huhogó levelét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A karmazsin huhogó csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. Véres nyál csordul ki a karmazsin huhogó száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 huhogó bibét. 315 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 72, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Ellenfeled ezúttal egy tetemember.

Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked átfúrja a tetemember testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a tetemember fejét. (2 támadással 55 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod a tetemember testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A tetemember mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 448 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 69, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Második ellenfeled egy csontlepke.

Dárdát hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 dárda. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a csontlepke fejét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Ököllel iszonyatosan megcsapod a csontlepke bal hátsó lábát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Méregfoggal teljesen átdöföd a csontlepke jobb vállát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A csontlepke állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A csontlepke még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. 64 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 53, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Találsz nála 1 gernim balzsamot. (ld. enc.)
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 185 (limit: 1805), a megölt főholtak száma: 1, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 11661.
Hatalmas sárga gyümölcsöt találsz egy bokron. Megkóstolod. Ehető! Nagyszerű, ebből muszáj raktározni. (+2 kaja.)

(Továbbmész...) [77,50] Még mindig az erdőben vagy. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy kék orchideacserjét. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy phua-kúpot.
(Feltételes kutatás:) Odaóvakodsz a misztikus Moa építményhez. Megtalálod az oldalán a találós kérdést, és kibetűzöd:
Soha abba nem hagyod,
Magad mégsem fárasztod.
Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Egy karmazsin huhogó nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a karmazsin huhogó levelét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a karmazsin huhogó testét. (2 támadással 52 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszúrod a karmazsin huhogó testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A karmazsin huhogó csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A karmazsin huhogó még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 huhogó bibét. 315 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 73, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Leszüretelsz egy bozótra való mákvirágot (most már csak egy kis tészta kéne...). (+1 kaja.) Nocsak, itt van valami érdekes! Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délre. [32 pontot használtál fel, van még 304.]

m 1 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre
[78,49] A terep továbbra is ritka erdő. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Egy trikornis nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. A szörny nem viselkedik ellenségesen. Tartva azért a távolságot, elmentek egymás mellett.

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Az első ellenfél egy autentikus vámpír.

Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az autentikus vámpír bal oldalát. (4 támadással 78 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az autentikus vámpír bal oldalát. (2 támadással 52 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszúrod az autentikus vámpír testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Az autentikus vámpír néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (3 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 1 065 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 148, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Második ellenfeled egy tetemember.

Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a tetemember bűzlő testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a tetemember rotható húsát. (2 támadással 53 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszúrod a tetemember rotható húsát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A tetemember mancsával feléd csap, de Te résen vagy. A tetemember összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 448 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 68, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 1 dorony tüdőt.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 187 (limit: 1805), a megölt főholtak száma: 1, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 11781.
Gyanús mozgást látsz a fák között. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy manaelementál. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Dárdát markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 dárda. Lövedéked átfúrja a manaelementál testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Megmarkolva a biami kvazárlándzsát a másikra ugrasz. Biami kvazárlándzsával valamennyire megsebezgeted a manaelementál hullámzó masszáját. (4 támadással 152 életpontot sebezve.) Méregfoggal párszor épp hogy megérintgeted a manaelementál testét. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Varázsenergiát kapsz (+5 vp). Biami kvazárlándzsával valamennyire megsebezgeted a manaelementál hullámzó masszáját. (4 támadással 152 életpontot sebezve.) Méregfoggal gyengén megszurkálod a manaelementál hullámzó masszáját. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Bizsergető érzésed van (+7 vp). A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 388, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [79,48] Fák, mindenütt csak fák. Felfedeztél egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Raia rúnaköve. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy pókvadász. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Dárdát küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 dárda. Lövedéked átfúrja a pókvadász testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a pókvadász nyúlánk szívókáját. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Méregfoggal teljesen átszúrod a pókvadász testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Nyelvét a pókvadász feléd löki, de eredménytelenül. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. 94 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 55, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Ellenfeled ezúttal egy óriás csontváz.

Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az óriás csontváz zörgő csontjait. (3 támadással 19 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az óriás csontváz sárga bordáit. (3 támadással 77 életpontot sebezve.) Méregfoggal néhány helyen meghorzsolod az óriás csontváz sárga bordáit. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Az óriás csontváz karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Ököllel többször kegyetlenül megütöd az óriás csontváz zörgő csontjait. (2 támadással 51 életpontot sebezve.) Méregfoggal megérinted az óriás csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Karmait felemelve, az óriás csontváz meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Az óriás csontváz még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +24 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 043 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 164, sebződés: 39, gyógyulás: 0, összesen: -39 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Jöhet a következő! - kiáltod, és már össze is csapsz a második ellenfeleddel, aki egy óriás csontváz.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az óriás csontváz testét. (4 támadással 24 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra ugrasz. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az óriás csontváz testét. (4 támadással 108 életpontot sebezve.) Méregfoggal gyengén megszurkálod az óriás csontváz zörgő csontjait. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Az óriás csontváz karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel megcsapod az óriás csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Méregfoggal megkarcolod az óriás csontváz sárga bordáit. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Az óriás csontváz karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az óriás csontváz száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 043 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 171, sebződés: 29, gyógyulás: 0, összesen: -29 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 2 gyógykenőcsöt.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 189 (limit: 1805), a megölt főholtak száma: 1, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 11901.
Gyanús mozgást látsz a fák között. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy technokolin. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Dárdát hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 dárda. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a technokolin köpőszervét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Ellenfeled ragasztót köp! Még idejében félreszökkensz. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rontasz. A helyzet alkalmasnak látszik az Acél Ököl alkalmazására. Ököllel kegyetlenül megütöd a technokolin testét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Méregfoggal teljesen átszúrod a technokolin testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A technokolin még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a zöld üveget, szereztél 4 csepp ragasztót. 31 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 ökölvívás).
{Csatastatisztika; sebzés: 59, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délre.

(Továbbmész...) [80,47] Fák, mindenütt csak fák. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy tűzrakó helyet. A tűzrakó hely tulajdonosa kajával kínál, hát természetes, hogy elfogadod. Ott helyben el is fogyasztod a finom rablókocsonyát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő.

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Elsőnek egy autentikus vámpír száll szembe veled.

Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod az autentikus vámpír testét. (4 támadással 75 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az autentikus vámpír testét. (2 támadással 51 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszúrod az autentikus vámpír bal lábát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Az autentikus vámpír néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Az autentikus vámpír összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 1 065 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 142, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Felkészülten várod a másik ellenfeledet, aki egy sírlidérc.

Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a sírlidérc bal oldalát. (4 támadással 76 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a sírlidérc rothadó húsát. (2 támadással 56 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszúrod a sírlidérc testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a sírlidérc megcsapja a fejedet. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A sírlidérc most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 667 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 147, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 1 sárga erőövet.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 191 (limit: 1805), a megölt főholtak száma: 1, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 12021.
[27 pontot használtál fel, van még 277.]

kt 1167 elkészíted az 1167. tárgyat
Az összegyűjtött tárgyakért cserébe kaptál 1 Rodger kezdő üstjét. 80 tapasztalati pontot kaptál. A vándor látva, hogy ez az első üstöd, mesélni kezd a szakácskodásról. Valami egészen új dolgot tanultál, egy új képességet szereztél (főzés: 1. szint). (ld. enc.) Ezután rövid gesztikulálás kíséretében megosztja veled a főtt étel ötletét, az első receptedét. (ld. enc.) [5 pontot használtál fel, van még 272.]

m 7 1 8 mozogsz északnyugatra, északkeletre, északra
[79,46] Még mindig az erdőben vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő.

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Egy láplidérc áll veled szemben.

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a láplidérc bal vállát. (4 támadással 75 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a láplidérc testét. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszúrod a láplidérc bal karját. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A láplidérc karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A láplidérc szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 xirnox szív. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 879 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 138, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. A következő ellenfél egy autentikus vámpír.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod az autentikus vámpír bal vállát. (4 támadással 73 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az autentikus vámpír nyakát. (2 támadással 53 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod az autentikus vámpír jobb lábát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Az autentikus vámpír többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 1 065 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 143, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 1 bíbor erőövet.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 193 (limit: 1805), a megölt főholtak száma: 1, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 12141.
Mint béka a lesben, úgy ülsz egy órán át, mozdulatlanul. Az eredmény: négy óvatlan szitakötő. (+1 kaja.) Alaposan körülnézel a földön. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délre.

(Továbbmész...) [80,45] Tovább barangolsz a fák között.

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Elsőnek egy csontváz száll szembe veled.

Teli erőből dárdát dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 dárda. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a csontváz bal lábát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel kegyetlenül megütöd a csontváz jobb vállát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Méregfoggal teljesen átszúrod a csontváz sárga koponyáját. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A csontváz karmai majdnem eltalálnak! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. 59 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 40, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Pusztuljatok! - ordítod, és rárontasz a következő ellenfeledre, aki egy élőholt mágus.

A biztonság kedvéért mentális energiát gyűjtesz, és kifeszítesz egy pszi-acéltorony pszit. A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Kitátod a szádat, és lehelsz. 45 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy jégcsóva varázslatot, majd rád küldi. 29 életpontot vesztettél. Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az élőholt mágus jobb lábát. (4 támadással 85 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel megcsapod az élőholt mágus bal oldalát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Méregfoggal megkarcolod az élőholt mágus jobb oldalát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Az élőholt mágus kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből láng csap feléd. Félig megúsztad. 10 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 161 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 165, sebződés: 50, gyógyulás: 0, összesen: -50 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Találsz nála 5 drótszőrt.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 195 (limit: 1805), a megölt főholtak száma: 1, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 12261.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő.

(Továbbmész...) [80,44] Az erdőt síkság váltja fel. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy phua-kúpot. A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre északra megpillantasz egy rúnakövet. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő.

Sikerül a földből kirángatnod egy vastag farkasrépát. (+1 kaja.) [27 pontot használtál fel, van még 245.]

kut 5 kutatsz 5 pontért
Hmm! Hiszen itt van a feladvány rögtön az orrod előtt, a kúp oldalán:
Négy láb elöl, két láb hátul, naphosszat dolgozik, hogy az éhezőt megetesse.
[5 pontot használtál fel, van még 240.]

ef 5 505 energia fejlesztése 5
KT-dnek segédkezel egy új tudati képesség kifejlesztésében: hosszan koncentrálsz, a közös gyűjtőbe ömlesztve tudati energiáidat. [-5 TU.] [35 pontot használtál fel, van még 205.]

vpf 50 VP elővétele: 50
Felszabadítottunk neked 50 VP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 205.]

tpf 20 TVP elővétele: 20 pontért
Felszabadítottunk neked 20 TVP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 225.]

v 96 73 59 elmormolod a 96. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

73 74 75 76 77 78 79 80 81
43
44
45
46
47
48
49
50
51
52
53
(74,52) süvítő rája (#113), phua-kúp (#372), Fairlight oltár, halálbokor (#2370, belőle készíthető: #2371), massza (#217), zombi mester (#251)
(75,52) halálmadár (#351), autentikus vámpír (#154), tetemember (#123)
(76,51) karmazsin huhogó (#185), tetemember (#123), csontlepke (#746)
(77,50) kék orchideacserje (#67, belőle készíthető: #68), phua-kúp (#372), karmazsin huhogó (#185)
(78,49) trikornisok (#104), autentikus vámpír (#154), tetemember (#123), manaelementál (#290)
(79,46) láplidérc (#352), autentikus vámpír (#154)
(79,48) Raia rúnaköve, pókvadászok (#59), óriás csontváz (#176), technokolin (#50)
(80,44) phua-kúp (#372)
(80,45) csontváz (#48), élőholt mágus (#175)
(80,47) tűzrakó hely (#1169), autentikus vámpír (#154), sírlidérc (#172)

[73,59] Épületek tűnnek fel. Elérted Maad keleti határát, a Grákó-hegyek első lankáit. Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Ez itt egy koszos porfészek, Szénaszag, ahova nézek... " Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy fény szentélyét. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy főutcát. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt vaskohót. Látsz egy teljesen lerombolt oltárt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy fellegvárat. (no:1. építését deanaal kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Látsz egy városi kutat, melynek tisztaságára a polgárőrség ügyel. Ivás után megtöltöd a vizestömlőt is. Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Febr. 13-án éjjel farsangi buli a városban. Légy itt. Várunk. (V&T). " Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 3 aranyat.

Zsupsz, nyakon csípsz egy kövér békát! (+1 kaja.) Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Sheran szeret téged - miért fordulsz el tőle mégis? " A következő épületeket látod: egy fogadó a Zöldfülű Kalandozóhoz. (684. épület.), egy városháza (685. épület.) és egy piroslámpás ház (696. épület.).
Összeakadsz egy kopasz, zöld szemű ember férfival. Hosszú szakálla és bajsza van. Tharr ministránsa. Egy arany papi karkötőt, egy boszorkánykendőt, egy Jerome köpenyét, egy két kard szimbólumot, egy kvazár kesztyűt, egy láncinget, egy obszidián karkötőt, egy optiri agysisakot, egy örökkévaló holdkőjét, egy regeneráló gyűrűt, egy ritualista övet, egy smaragd védőgyűrűt, egy Tharr Keresztjét és egy varkaudar csizmát visel. Ruházatát egy élőholt quwarg trófea, egy quwarg királynő trófea és egy élőholt sullár trófea teszi egyedivé. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy eltaposott quwarg. Jobb kezében egy varkaudar szablyát, bal kezében egy pengepajzsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Hátasállata egy quwarg harcos! Málhásállata egy quwarg királynő. Csicskása egy élőholt quwarg. Éppen a gazdája talpát nyalja. Auráját érzékelve máris tudod, színtelen semleges. Talán a magad oldalára állíthatod.
Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Lothar Blackwolf. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Motyogni kezd: " Nem láttad Xswytyyzlidjxatot, a quwarg isten szolgámat?" Meleg kézfogás után elbúcsúztok. Hopp, átugrik egy főnixtoll!
Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Melyik tárggyal menjen el, melyik tárgy az, ami érdekel... ÁRNYMENŐK by U.M.A. "
[-50 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 215.]

kt 238 elkészíted a 238. tárgyat
Legyártottál 1 lantot. [18 pontot használtál fel, van még 197.]

p 73 használod a 73. pszi képességet
Fókuszálod mentális energiáidat. Hamarosan érzed az erő áramlását. Akaratoddal irányítva, létrehozod a pszi fejlesztés pszi képességet. Pszi energiádat próbálod megismerni különböző gyakorlatok útján. [-20 pszi pont.] Elegendő tapasztalatra tettél szert ahhoz, hogy pszi szakértelmed megnövekedjen! (Ezt a karakterlapon * jelöli.) Egészséged TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 187.]

ba 7084 nem támadod a 7084. szörnyet
BA 7084 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 187.]

be 376 bemész a szentélybe
Csuklásodat lehalkítva, belépsz a szentélybe. Ahhh! Kiélvezed a szent fényt: lopás és kalandozókra kiadott támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, és kaptál egy BA parancsot semlegesekre és jókra (Ouch...). Az egyik sarokban, egy oszlopon persely áll. Rajta felirat: "Ide kérjük az adományokat az újabb Fény Szentélyének építéséhez." Beledobsz a perselybe 12 aranyat. (+1 jóság.) Tisztul a fejed - apró halálsikolyokat hallasz, ahogy 1 poszogó möszéd távozik az élők sorából.
Találkozol Alderonnal. Raia ministránsa. Egy bíbor erőövet, egy Eldaran karkötőjét, egy fekete bőrcsizmát, egy gromak páncélt, egy kígyóbőr övet, egy nap szimbólumot, egy obszidián karkötőt, egy smaragd védőgyűrűt, egy tankány karmot, egy tünde tegezt és egy vas fejpántot visel. Fegyverzetét egy Thargodan csontváz trófea, egy csontváz lord trófea és egy élőholt mágus trófea ékesíti. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Tárgyainak egy részét egy sörényes ubuk viszi. Tisztán érzed auráját: jó jellemű, ahogy Te is az vagy.
Köszöntitek egymást, aztán tovább.
[5 pontot használtál fel, van még 182.]

* 1. BP: kut 20 0 0 kutatsz 20 pontért
Ezt a parancsot sajnos csak szabadban használhatod. [0 pontot használtál fel, van még 182.]

* 2. BP: h 233 20 0 használod a 233. tárgyat
Furulyázni kezdesz. Kiválóan képzett, tehetségét teljes mértékben kihasználó zenész módjára játszol. [20 pontot használtál fel, van még 162.]

* 3. BP: kf 315 0 0 kézbeveszed/felveszed a 315. tárgyat
Leveszed az adamantit sisakot, majd a fejedre teszed az optiri agysisakot. [0 pontot használtál fel, van még 162.]

* 4. BP: h 242 0 0 használod a 242. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [1 pontot használtál fel, van még 161.]
Egy kis vizet iszol a kulacsodból. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+1 jóság.) A főnixtollak szaporodnak. Micsoda öröm! Alaposan elfáradva, táborozásra alkalmas helyet keresel. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Ebben a körben 161 pontod maradt, ebből a következő körre 161 pontot vihetsz át. Kapsz még 365 pontot. A következő körben tehát 526 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


BÍBOR ERŐÖV (291. TÁRGY)
Ez a festett vörösréz öv nem igazán kényelmes viselet, de igen hasznos: mágikus ereje révén képes viselőjét megizmosítani: ha a bíbor övet magadra öltöd (KF 291) erőd megnövekszik kettővel.

GERNIM BALZSAM (1894. TÁRGY)
Az átokmanónál talált, pici üvegtégelyben szúrós szagú, áttetsző anyagot találsz. Ha próbaképpen megnyalod, percekre elzsibbad a nyelved, ebből hamar rájössz, hogy külsőleg használandó. Ha a halántékodra kened, furcsa bizsergést érzel a tudatodban. Ezt a H paranccsal teheted meg, és a második paraméterben megadhatsz egy darabszámot is, hogy hány adag balzsamot akarsz egymás után elhasználni. Minden adag felkenegetése, a felszívódásra szánt időt is ideértve, 1 TVP-be kerül, ekkor azt tapasztalod majd, hogy tudati energiád egy szemernyit erősödött. [A játék nyelvére lefordítva: kapsz 1 TU-t, de csak akkor, ha nem vagy már amúgy is a maximumon, és tagja vagy egy közös tudatnak.] A balzsam ritka értékes kincs, önszántadból nem fogsz tőle megválni, azaz nem adhatod át másnak.

FŐZÉS
Volt eddig egy olyan művészeti ág, melyet mi, kalandozók, a sokadrangú képzettségek sorába illesztettünk. Azonban annak, aki egyszer már megkóstolta a qvilli fogadós feleségének fenséges étkeit, azonnal megváltozik a véleménye a szakácsok és mesterszakácsok munkájáról. Most minden adott ahhoz, hogy a főzőtudásodat fejleszthesd. Ehhez csak szorgalmasan kell Rodger üstje körül lebzselned [egy fordulóban csak egyszer lehet], étkeket kotyvasztanod, új recepteken törnöd a fejed. Vannak finomságok, melyek elkészítése csak a nagyobb szakácsoknak sikerülhet, így eszébe sem juthatnak egy kezdő konyhatündérnek.
Mostantól (hogy főzés szakértelmed 1. szintre emelkedett) gondolkozhatsz új étkek ötletein, ehhez csupán egy üstre és a szokásos F (feltalál) parancsra van szükséged, valamint egy tárgyra (ami nem az üst), aminek számát megadod a parancs paramétereként. Ha az adott tárgyból lehet ételt készíteni, és elég kreatív vagy ahhoz, hogy ezt kitaláld, megismersz egy új receptet, melyről rögtön enciklopédiát is kapsz. Mint az eddigiekből is látszik, az F parancs itt is a jól megszokott módon, a tárgyak feltalálásához hasonlóan működik. Két gyakori ételkomponens van jelenleg, amiből nem lehet receptet feltalálni, ez a víz és a fűszerkeverék (ez utóbbi bármelyik boltban beszerezhető). Ezekre épp ezért nincs értelme receptvágyból F parancsot kiadni.
Az ételeket a H <üst száma> <recept száma> paranccsal készítheted el. Bármennyire is jó szakács vagy, egy körben csak egyszer főzőcskézhetsz, egy magadfajta kalandozó ennél több időt ennél a kalandozástól oly messze álló dologra nem hajlandó szánni. Mindig 1 adagot, vagyis annyit főzöl, amennyit ott rögtön meg tudsz enni. Az ételek elfogyasztásának hatása lehet egyszeri, kör végéig tartó, stb... erről az ételek receptjének enciklopédiája mindig írni fog.
Magasabb szintű főzésnél minden egyes étel elkészítése több tapasztalattal jár, valamint egy-egy étel megfőzése is egyre kevesebb és kevesebb TVP-be kerül.
Van pár tereptípus, ahol nem főzhetsz. Ilyen például a sivatag, ahol nem találnál elég rőzsét, amivel alágyújthatnál az üstnek; a mocsár, ahol az ingoványos talaj, valamint az itt-ott feltörő, bűzös gázpöffetegek nem kedveznek a főzésnek; a magashegység, ahol a hideg és a hirtelen szélrohamok keserítenék meg az ételkészítést; illetve a lakott terület, mivel elég furán nézne ki, ha leülnél az utca porába főzőcskézni - valamint amint kész vagy a koldusok széjjelhordanák munkád gyümölcsét. Épületben szintúgy nem főzhetsz.
A receptek enciklopédiáit nem oszthatják meg a kalandozók egymással. Ennek oka rendkívül egyszerű: egyelőre még az a tévhit van elterjedve a Túlélők Földjén, hogy a főzés csak a puhányoknak való. Ezután persze, hogy nem hangoztatja senki, hogy ő a főzőcskézésben jeleskedik. Talán később ez a nézet majd megváltozik, ennek csak a jövő a megmondhatója.

FŐTT ÉTEL (1. RECEPT)
Az egyik legegyszerűbb ételhez nincs is szükséged másra, mint 1 kajára és 5 vízcseppre. Nem tudni ki találta ki, de fergeteges ötletnek tűnik, hogy az ételt fel is lehet melegíteni, és a kajának amellett, hogy jobb íze lesz, laktatóbbá is válik. Ha kiadod a főzés parancsot erre a receptre (H 1167 1 vagy H 1168 1, attól függően, milyen üstöd van), ízletes ételt készíthetsz, melyet rögtön be is fogsz habzsolni. Éhséged csökken tőle, mintha egy csapásra 5 kaját ettél volna meg. A kaja felmelegítésének ideje: 3 TVP.

KARAKTERLAP

Sharin Elton, egy kopasz, zöld szemű alakváltó férfi vagy. Fekete a bőröd. Elenios hittérítője vagy. Papi hited: 100. Az Ars Magica (#9150) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 224. fordulód.

Erő: 30 (31) Szint: 20 Merészség: 6/3 Magasság: 181 cm
IQ: 39 (41) Támadás: 21 Agresszió: 3 Testsúly: 71 kg
Ügyesség: 14 (15) Védekezés: 43 Menekülés: 30 % Életkor: 37/37 év
Egészség: 25 Életpont: 333/333 Jellem: jó (357) Tul. pont: 3
Szerencse: 21 (22) Varázspont: 430/290 Pénz: 370 arany Kép. pont: 4
Tudatpont: 24/6 Pszi pont: 181/227
Eddig összesen 1173 szörnyet (22 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 15 335 TP-t kaptál. Jelenleg 471 081 TP-d van. A következő szinthez még 128 919 TP szükséges. Trófeáid: vadász quwarg, zombi mester, óriás szőröspók.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 17/13 (+57%) szúrófegyverek: 23/63 (+5%) vágófegyverek: 1/96
ütőfegyverek: 12/54 lőfegyverek: 1/12 dobófegyverek: 24/10 (+10%)

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << biami kvazárlándzsa (#568) << ryuku buzogány (#696)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); dárda (#10) max. 1 db (1 -6.); ubuk dobónyíl (#138) max. 1 db (7 -9.); ubuk dobónyíl (#138) (10 -); mérg. vas dobónyíl (#190) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
73,59 mezőn táborozol
Teleport hatása alatt állsz, melynek induló koordinátája 80,44
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 108

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 171 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 21/32 2. nyomkövetés: 38/15 (+15%) 3. mászás: 8/65
4. csapdakészítés: 9/79 (+6%) 5. csapdaészlelés: 4/94 6. gyógyítás: 56/15
7. titkosírás: 4/61 (+12%) 8. felderítés: 24/77 (+12%) 9. szörnyidomítás: 5/47
10. teológia: 19/58 (+8%) 11. taumaturgia: 9/33 (+27%) 12. szerencsejáték: 1/20
13. versengés: 1/84 14. harcművészetek: 7/18 15. zene: 18/37 (+25%)
16. szörnyismeret: 7/26 17. pszi: *24/100 (+3%) 18. zárnyitás: 1/99
19. vadászat: 11/50 (+1%) 20. bányászat: 16/87 21. főzés: 1/0 (+100%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 38 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 50% életerő alatt 20 TVP-ért
segítesz max. 60 TVP-ért
kutatsz max. 40 TVP-ért
ásol max. 100 TVP-ért
készítesz csuklyavirágot (#133) (max. 5 darabot, csak egyszer), kazmár gyökeret (#205) (max. 6 darabot, csak egyszer)
elfogod gátvakondot (#57) hurokcsapdával (#217), karmos tankányt (#137) fedett veremmel (#219), ragyás burástyát (#111) fedett veremmel (#219), quwarg királynőt (#153) hurokcsapdával (#217), alpesi tehenet (#91) fedett veremmel (#219)
mászol max. 200 TVP-ért
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 50)
szintszívó (#96), élőholt quwarg (#202), halálmadár (#351)
Barátságosság (aktív: 10, max: 50)
alakváltó (#7), Változás Gyermekei (#9120), Raia hívők (#993), nukleáris cickány (#155), Csontmarok (#2039), Ars Magica (#9150), szubreális vámpír (#223), Tapírnyúzó Carmen (#4567), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP)
tompítás (#40, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP)
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
időcsere (#285, 5 VP)
Papi varázslataid
auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
vakító fény (#43, 7 VP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) gyóntatás (#56, 10 VP)
a lélek védelme (#57, 32 VP) szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
bűvölés (#20) (181) bűvölés (#20) (110) bűvölés (#20) (191) halálkapu (#126)
szürkeáll. aktiv (#71) tulajdonságpajzs (#26) hadiszerencse I (#13)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
15. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 20)
lángcsóva (#31), jégcsóva (#41), kisebb tűzlehelet (#110), agybénítás (#114)
Védekező varázslatok (aktív: 4, max: 20)
hhaar burka (#32), pszi-acéltorony (#98), tompítás (#40), védelem sav ellen (#36)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 6, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
kisebb tűzlehelet (#110) >> kneopatikus mollusk (#209) kisebb tűzlehelet (#110) >> miksziszi húsgólem (#126)
kisebb tűzlehelet (#110) >> halálosztó kain (#168) kisebb tűzlehelet (#110) >> Thargodan csontváz (#297)
agybénítás (#114) >> dermesztő lidérc (#645) agybénítás (#114) >> kérődző etra (#368)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
Thargodan csontváz (#297) (málhás: +46 kg teher) státusz: OK
gyilkos sallank (#85) (vadászik) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Gigászi méretű küldetés: végezz egy Halálosztó Kainnal!
2.) Pusztítsd el egy gonosz isten oltárát!
3.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.]

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. tanya (507): kész. városháza (Qvill) (527): 6. labirintus (52,58). törpe házikó (532): kész. városháza (Gatin) (540): új. cseréptetős torony (549): kész. gnóm kutatóállomás (550): többek közt 104. tárgyat kell leadnod. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): új. városháza (685): többek közt 50. tárgyat kell leadnod. cirkuszi fősátor (713): többek közt 203. tárgyat kell leadnod. Toborzóiroda (759): kész.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 3, 4, 5, 6, 15, 16, 22, 23, 24, 25, 27, 28, 29, 30, 31, 41, 42, 43, 46, 47, 48, 49, 192.

HŐSTETTEID
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 195 (limit: 1805), a megölt főholtak száma: 1, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 12261.
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 2 felderítő, 2 szabotőr.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
a mágia rúnája (179)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
mágiafókusz (275)
vallási öntudat (290)
fegyvermester (302)
harci mágia (334)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
Kragoru tanításai (409)
éjsötét vortexpálca (425)
mágusviadal (426)
a mágus kísérői (427)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 15 TU. szükséges még: 35 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
gyűrűviselés (575) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU.
makróbővítés II (582) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU.
füébevalóviselés (589) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 0 TU szükséges.)
Az új képesség készen van, de még 21 nap szükséges, hogy használhassátok.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Szúrófegyverek
1 bányászcsákány (#434) 1 * biami kvazárlándzsa (#568) 2 csontkés (#11)
1 csontszurony (#12) 1 * méregfog (#1553) 1 vashegyű lándzsa (#182)
Vágófegyverek
2 bronzpenge (#126) 4 kőkés (#6) 1 vadászkés (#1264)
Ütőfegyverek
1 kőkalapács (#13)
Lövedékek
4 kerek kő (#19) 11 ubuk tüske (#131)
Dobófegyverek
3 dárda (#10) 1 esszenciakristály (#350) 2 mérg. ubuk dobónyíl (#188)
5 mérg. vas dobónyíl (#190) 11 tolmokov-koktél (#351) 19 * ubuk dobónyíl (#138)
3 vas dobónyíl (#189)
Páncélok
1 * adamantit páncél (#628) 1 kvazár páncél (#251)
Sisakok
1 adamantit sisak (#629) 1 * optiri agysisak (#315) 1 vassisak (#160)
Köpenyek
1 * rejtőköpeny (#277)
Kesztyűk
1 * adamantit kesztyű (#306) 1 mászókarom (#78) 1 tankány karom (#237)
Övek
2 bíbor erőöv (#291) 2 * sárga erőöv (#276)
Csizmák
1 * adamantit csizma (#631) 1 varkaudar csizma (#317)
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 0)
1 saválló fülbevaló (#1552)
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 2+1)
1 denevér szimbólum (#140) 1 * kreiton fókusz (#853) 1 * ritualista amulett (#708)
1 * szem szimbólum (#142) 1 villám szimbólum (#145)
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
2 Eldaran karkötője (#373) 1 * mentát karkötő (#1551) 1 * umbatari karkötő (#278)
Ékszerek/ruhadíszek (max. felvehető: 5, felvéve: 1+1)
1 * lajstrom medál (#1753) 1 * örökkéval.smaragdja (#1115)
Löttyök és porok, tartóstul
3 aranyló ugarhéj (#100) [bennük 20 csepp tinta (#101), fér még: 10]
6 éjurna (#2368) [bennük 58 csepp bomló esszencia (#2367), fér még: 2]
1 Fekete Kehely (#283) [üres, kapacitás: 5]
3 fűszertartó (#210) [üres, kapacitás: 15]
6 huhogó bibe (#332) [bennük 10 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 62]
3 kavadu iszák (#25) [bennük 17 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 13]
5 sullár hólyag (#168) [bennük 16 csepp spiritusz (#170), fér még: 84]
1 szent kehely (#257) [benne 10 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 0]
1 Szent Kulacs (#285) [üres, kapacitás: 10]
6 uzbány csőr (#169) [bennük 13 csepp ugh méreg (#166), fér még: 59]
1 vizestömlő (#3) [benne 17 korty víz (#27), fér még: 3]
3 zöld üveg (#82) [bennük 17 csepp ragasztó (#83), fér még: 43]
Eszközök, használati tárgyak
1 aenouth ködkürt (#1554) 4 aranypikkely (#415) 1 aranytű (#272)
1 ásó (#34) 2 bronzkulcs (#76) 1 csontkulcs (#74)
5 + deus ex machina (#1) 1 dobóháló (#221) 4 éjkő (#2369)
1 fenőkő (#1618) 1 fülemüle síp (#1576) 1 furulya (#233)
1 gernim balzsam (#1894) 5 gyógykenőcs (#313) 136 kaja (#2)
2 keg gomba (#1615) 3 kis vaskulcs (#40) 2 kötél (#92)
1 lant (#238) 1 márványkulcs (#245) 2 mászókampó (#165)
1 megbűvölt utazóláda (#1218) 2 nagy bronzkulcs (#185) 1 olló (#335)
6 ork csodaszer (#1228) 2 pszi kő (#248) 1 Ramirez feszítővasa (#1261)
4 rézkulcs (#75) 1 Rodger kezdő üstje (#1167) 2 sáfránykő (#979)
1 szeksztáns (#32) 1 szent jogar (#150) 2 tapasztalatkő (#975)
3 távcső (#42) 1 + tüskecsapda (#242) 1 vaskulcs (#183)
2 zárnyitó készlet (#39)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
2 alligátorbőr (#661) 15 álompor (#396) 43 amniosz (#203)
20 aurach fog (#657) 1 bakkura bőr (#95) 1 berzerker tüske (#713)
$1 bordacsont ($16) 1 bruhatagnyelv (#1230) 2 csuklyavirág (#133)
2 darázsszárny (#652) 6 dorony tüdő (#212) 2 dözmöng szív (#122)
7 drótszőr (#37) 5 elkarog szőr (#665) 2 evaporőr háj (#105)
8 ezüstdarab (#326) 5 fabontó (#106) 3 fekete gyöngy (#99)
6 főnixtoll (#563) 1 fülemüle agyar (#267) 5 grifftojás (#179)
5 gyöngymangó (#135) 1 ilkin érc (#232) 9 kaktusztüske (#114)
$1 karbin plazma ($199) 3 kazmár gyökér (#205) 5 kőszem (#304)
4 kreiton esszencia (#892) 6 lajhár csont (#236) 4 lapockacsont (#33)
1 liumbe bimbó (#656) 4 liumbe hajtás (#655) 31 madártoll (#112)
7 magszim bél (#103) 3 mákrózsa virág (#56) 5 manifeszt.nyúlvány (#214)
1 + móri gyümölcs (#116) 4 mutáns csont (#331) 9 nektoraf faggyú (#667)
55 óndarab (#85) 6 ovimon-bogyó (#207) 5 pirkit (#153)
8 rakolits por (#669) 1 ramit kő (#226) 1 remák szív (#264)
7 rézdarab (#70) 6 rinóbőr (#651) 3 rókafarok (#124)
1 sámán erszény (#650) 1 sáska amulett (#668) 10 smirglilevél (#29)
19 sünmedve tüske (#14) 4 surranó kígyó bőr (#47) 14 szulfagor agyar (#677)
$9 szvó-ektoplazma ($151) 2 téfea-agy (#172) $2 tigroszlán fog ($63)
3 Tiume batyuja (#660) 7 varányszem (#30) 1 varkaudar csont (#1113)
45 vasérc (#152) 4 vízionár szem (#102) 7 xirnox szív (#213)

Összsúly: 181.08 kg Megterheltség: 127%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 6 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
3 arany (#50) 6 álompor (#396) 5 drótszőr (#37)
1 grifftojás (#179) 1 lajhár csont (#236) 6 móri gyümölcs (#116)
1 ormánygőte csont (#21) 1 ubuk dobónyíl (#138)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
2 bíbor erőöv (#291) 14 bomló esszencia (#2367) 1 dorony tüdő (#212)
2 főnixtoll (#563) 1 gernim balzsam (#1894) 2 gyógykenőcs (#313)
2 huhogó bibe (#332) 8 kaja (#2) 1 lant (#238)
2 madártoll (#112) 4 ragasztó (#83) 1 Rodger kezdő üstje (#1167)
1 sárga erőöv (#276) 6 szvó-ektoplazma (#151) 1 xirnox szív (#213)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

72 73 74
58
59
60
(73,59) fogadó # (#684), városháza (#685), piroslámpás ház (#696), fény szentélye (#376), főutca (#399), vaskohó (#155), oltár, ház (#400), városi kút, Lothar Blackwolf (1311. kalandozó), Alderon (3913. kalandozó)

Üzenet küldése a karakternek