221. forduló, 223. forduló, Shenqui összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2017. nov. 12. 12h:13'
EZ A 1020. JÁTÉKHETED, 222. FORDULÓD
1021. játékheted kezdete: nov. 18.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 23 zsetonba került.
SZL E-mail!
KALANDOZÓ: #1276
SZÁMLA : XXXX

SHENQUI KALANDJAI


4 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [122,71] koordinátán.
Verejtékes homlokkal riadsz fel álmodból, még mindig levegő után kapkodva az ijedtségtől. Épp azelőtt sikerült kitörnöd, mielőtt Fekete Csillag teljesen kifosztott volna, ám ahogy felemelkedsz fekhelyedről, ismét megpillantod, amint holmidban matat. Dühödt mordulással vetődsz felé, amit épphogy elkerül, és hátravetődve átkot szór rád: - Veregessen hátba egy hegyi óriás! -, majd sebesen elrohan. Fekete Csillag táborodhoz teleportálva, megpróbált kifosztani, de kudarcot vallott. A játékvezető átadott Neked 1 leviatán hólyagot. A játékvezető átadott Neked 1 leviatán hólyagot.
A krónikából levont következtetések révén nem csinálsz hiábavaló tevékenységeket (+5 tvp ). Varázserőd regenerálódik. (+166 varázspont.) Pszi energiáid is töltődnek. (+13 pszi pont.) A táborozás alatt vadászott neked az arató csattanat. (+3 kaja.) [A két forduló között 1 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]
Sokat keresgéltél, hátha találsz egy földsárkány fészket vagy búvóhelyet. Úgy látszik, ilyen szörny nem él a környező néhány négyzetmérföldes területen. [7 pontot használtál fel, van még 560.]

* 1. KP: v 12 0 0 elmormolod a 12. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Megidézted az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 555.]

* 2. KP: h 235 30 0 használod a 235. tárgyat
Dudálni kezdesz. "Szó bennszakad, hang fennakad, lehelet megszegik..." mondanák egyesek, ha hallanák, milyen gyönyörűen játszol. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zene). Ez jól esett! (+26 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 525.]

* 3. KP: v 1 4 0 elmormolod az 1. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. [-8 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 520.]

* 4. KP: v 24 0 0 elmormolod a 24. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Megidézted a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 515.]

* 5. KP: v 26 0 0 elmormolod a 26. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Megidézted a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 510.]

* 6. KP: v 224 0 0 elmormolod a 224. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Energia árad testedbe. Elmondtad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 510.]

* 7. KP: p 65 2 0 használod a 65. pszi képességet
Megtisztítod tudatodat. Megtelsz energiával. Akaratoddal irányítva, létrehozod az auratranszformáció pszi képességet. Aurád transzformálódik! (+1 gonoszság.) [-10 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 500.]

dd 4 eldobod a 4. tárgyat
Elhajítasz 2 botot. [0 pontot használtál fel, van még 500.]

hu 224 hulladék: 224
Hulladék, ezért nem gyűjtesz varkaudar lándzsát. [0 pontot használtál fel, van még 500.]

ffk 100 140 140 felt.fv.kozkázata: 100 140 140
Ok, a 1. fegyverre a kockázat 100 % lesz. Ok, a 2. fegyverre a kockázat 140 % lesz. Ok, a 3. fegyverre a kockázat 140 % lesz. [0 pontot használtál fel, van még 500.]

ff 13 28 182 felt. fegyverváltás: 13 28 182
Felt. fegyverváltás: << kőkalapács << ököl << vashegyű lándzsa. [0 pontot használtál fel, van még 500.]

v 96 100 80 elmormolod a 96. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

121 122 123
70
71
72

[100,80] Lakott területre érkeztél. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat.

A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Hirdesse e tábla az Élet és Halál Urának, Leahnak dicsőségét! Állította: En'Laos " Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Miután Zarkkal üzleteltél, számold meg az ujjaidat is!!! NeTuddKi. " Eszel valamit. (-1 kaja.) A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Az álmaid valóra válhatnak. De nem biztos, hogy örülsz, ha viszontlátod rémálmaidat... Az Illúzió Mesterei " A következő épületeket látod: egy fegyverbolt (591. épület.) és egy vegyesbolt (594. épület.).
Eladsz 2 magszim belet 10 aranyért, 1 ormánygőte csontot 3 aranyért, 1 szent jogart 50 aranyért, 2 varkaudar lándzsát 10 aranyért.
Találkozol egy fekete hajú, félszemű árnymanó férfival. Kecskeszakálla és harcsabajsza van. A bőre sötétebb az átlagosnál. Fairlight fanatikusa. Egy arany pikkelyvértet, egy bíbor erőövet, egy borostyán függőt, egy ezüst gyűrűt, egy gólem talizmánt, egy halálhozó talizmánt, egy igazgy. fülbevalót, egy Jerome köpenyét, egy kígyóbőr övet, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy nodonrod kitűzőt, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval. rubinját, egy umbatari karkötőt, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar ékkövet és egy villám szimbólumot visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Felszerelését egy harcos trófea, egy Lord Kovács József trófea és egy erszényes elkarog trófea díszíti. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy árnyéktőrt tart. Egy spagulár a hátasa. Holmiját egy hegyi szamár cipeli. Érzékeled auráját: semleges jellemű a hitvány!
Csak néhány pillantásra méltatjátok egymást. Folytatod utadat.
Összeakadsz Veres Trammannal. Egy aranyozott klipszet, egy bátorság medálját, egy denevér szimbólumot, egy Eldaran karkötőjét, egy griff nyakéket, egy gromak páncélt, egy harci maszkot, egy hatalom fülbevalóját, egy lánckesztyűt, egy nodonrod kitűzőt, egy obszidián karkötőt, egy regeneráló gyűrűt, egy smaragd védőgyűrűt, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar szimbólumot és egy zafír erőövet visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Felszerelését egy varkaudar íjász trófea, egy Poomr Ko trófea és egy varkaudar varázsló trófea teszi egyedivé. Jobb kezében egy varkaudar szablyát, bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Tárgyainak egy részét egy hegyi szamár viszi. Érzékeled auráját: ő is gonosz.
Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
Összefutsz Alarannal. Egy féregíz nyakpántot, egy hatalom fülbevalóját, egy hoarián bőrnadrágot, egy hoarián bőrövet, egy hoarián sarut, egy kígyóbőr övet, egy koponya szimbólumot, egy Métely páncélját, egy nekrofun medált, egy obszidián karkötőt, egy olimpiai ezüstmedált, egy örökkéval. zafírját, egy rémbőr tarkóvédőt, egy smaragd védőgyűrűt, egy szürke bőrkesztyűt, egy umbatari karkötőt és egy varkaudar szimbólumot visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Fegyverzetét egy ongóliant trófea, egy óriásféreg trófea és egy q. rohamosztagos trófea színesíti. Jobb kezében egy Brod buzogányát, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lőfegyvere egy gnóm nyílpuska. Holmiját egy zombi cipeli. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: ő is gonosz.
Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " A tolvajok mindenütt körülvesznek, csak lehet, hogy Te nem látod őket...-Gilbo & Buga "
[-50 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 490.]

ea 2 50 eladod a 2. tárgyat 50
Egyetlen bolt sincs itt, amely azt a tárgyat megvenné. [0 pontot használtál fel, van még 490.]

ea 152 20 eladod a 152. tárgyat 20
Eladtál 20 vasércet. 40 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 490.]

ve 324 1 megveszed a 324. tárgyat 1
Vásároltál 1 ezüsthegyű lándzsát. 30 aranyat fizettél. (ld. enc.) [0 pontot használtál fel, van még 490.]

m 7 mozogsz északnyugatra
[99,79] Még mindig a városban vagy. Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Úgy gondolod, hogy a közeledő sötét gnóm nem jelenthet komoly veszélyt. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy puha ütés varázslatot, majd rád küldi. Semmi eredménye! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 bumeráng. Alaposan megsorozod a sötét gnóm testét. (4 támadással 56 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkalapácsot. Elszántan ellenfeledre rohansz. Kőkalapáccsal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a sötét gnóm testét. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). {GYD:} Méregfoggal megdöföd a sötét gnóm bal lábát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Félig megúsztad. 7 életpontot vesztettél. A sötét gnóm összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 485 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 103, sebződés: 10, gyógyulás: 10, összesen: +0 ÉP}

Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Kalandozók! Ez a terület mostantól az alanori királyság része, az ottani törvények érvényesek itt is, mostantól ti is Borax adófizetői vagytok. Ennek eredményeképp a városi adó mértéke is megemelkedett, a Fény Szentélyének bevétele ezentúl újabb Szentélyek építése helyett a város kincstárába folyik be. A tolvajlást szigorúbban büntetjük, a boltosok pedig önvédelmi képzésben részesültek. A lázadók büntetése halál. Aláírás: Numpet Zaks. " Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Figyelem! Nagyszabású árverés rendeztetik, melyen minden szabad erdauini kalandozó részt vehet! Részletek a városházákon és a helytartói hivatalokban [BE <épület> 1]. Krapixlon Ottomár, pénzügyminiszter. " Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " A benned lüktető vér minket táplál. Nekünk ez az élet, de számodra a halál... Vértestvérek. " Van itt egy fegyvermester háza (573. épület.) és egy fekete mágustorony (598. épület.).
Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Febr. 13-án éjjel farsangi buli a városban. Légy itt. Várunk. (V&T). " [5 pontot használtál fel, van még 485.]

vtn 42 varázslat tanulás: a 42. varázslatot
Félve közelebb óvakodsz. Remegve kopogtatsz a lapos rézkoponyával. Sokáig semmi, de aztán nyikordul az ajtó, és megjelenik egy sebekkel borított testű alak! Őt a sebek azonban cseppet sem zavarják. Talán egy lélek nélküli, emberi maradványokból összevarrt, miksziszi húsgólemmel állsz szemben? A mágus örömmel fogad, és a piszkos anyagiak megbeszélése után kezdetét veszi végre a hosszadalmas tanulás. A kézmozdulatokon, varázsszavakon, anyagi komponenseken kívül még rengeteg fontos dolgot elsajátítasz. Most már el tudod mondani a varázslatot, de másnak sajnos nem tudod megtanítani. A varázsló varázslat, amelyet kaptál: örvénykerítés. (ld. enc.) A húsgólem kikísér a bejárathoz. [35 pontot használtál fel, van még 450.]

vtn 285 varázslat tanulás: a 285. varázslatot
Félve közelebb óvakodsz. Remegve kopogtatsz a lapos rézkoponyával. Sokáig semmi, de aztán nyikordul az ajtó, és megjelenik egy sebekkel borított testű alak! Őt a sebek azonban cseppet sem zavarják. Talán egy lélek nélküli, emberi maradványokból összevarrt, miksziszi húsgólemmel állsz szemben? A mágus örömmel fogad, és a piszkos anyagiak megbeszélése után kezdetét veszi végre a hosszadalmas tanulás. A kézmozdulatokon, varázsszavakon, anyagi komponenseken kívül még rengeteg fontos dolgot elsajátítasz. Most már el tudod mondani a varázslatot, de másnak sajnos nem tudod megtanítani. A varázsló varázslat, amelyet kaptál: időcsere. (ld. enc.) A húsgólem kikísér a bejárathoz. [35 pontot használtál fel, van még 415.]

m 1 mozogsz északkeletre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[122,71] Kisebb hegyek emelkednek itt. Felfedeztél egy törpe bányát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy nekrofunt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Elenios hívői építették. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy vaskohót. Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém kell, hogy legyen! Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy olvasztókemencét. Délkeletre nézve látsz egy púdersziklát. Délre egy olvasztókemence van. Délnyugatra egy törpe bánya van. Nyugatra egy törpe bánya van. Északra egy művészi porolit van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy fémbontó szójer. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már tüskepajzs vibrál körülötted. Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 16 életpontot sebeztél. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a fémbontó szójer jobb középső lábát. (4 támadással 21 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkalapácsot. Meglengetve a kőkalapácsot a másikra rohansz. {GYD:} Kőkalapáccsal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a fémbontó szójer kitinpáncélját. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). {GYD:} Méregfoggal jól megszurkálod a fémbontó szójer bal első lábát. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A fémbontó szójer feléd sújt csáprágóival, de mellé! Kőkalapáccsal megütöd a fémbontó szójer bal oldalát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Méregfoggal meghorzsolod a fémbontó szójer kitinpáncélját. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Hiába próbálsz hátrálni, a fémbontó szójer többször is megmar! (3 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A lény kicsit mozgatja az antennáit, majd hirtelen ráköp a birtokodban levő rézkulcs felületére. Szerencsére semmi hatása sincs. A fémbontó szójer még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkalapácsot, szereztél 2 vasércet. 727 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 115, sebződés: 6, gyógyulás: 18, összesen: +12 ÉP}

[5 pontot használtál fel, van még 410.]

kt 17 20 elkészíted a 17. tárgyat (20 darabot)
Begyűjtöttél 20 szögletes követ. IQ-d TF-elődött. (+1 IQ.) [40 pontot használtál fel, van még 370.]

fkt 258 2 felt. készítesz a 258. tárgyat (2 darabot)
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 370.]

fkt 347 1 felt. készítesz a 347. tárgyat (1 darabot)
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 370.]

m 8 8 8 mozogsz északra, északra, északra
[122,70] Hatalmas, meredek hegyek között jársz. Ez már magashegység. Elérted az Óriások Földjének határát. A távolban gigantikus alakok mászkálnak, irtják a békés kalandozókat. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy bávatag golombár került az utadba. Mivel nem jelzed támadás szándékát, ő se támad. Egy ideig csendben méricskélitek egymást, aztán a szörny továbbáll.

Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Ki-Nyú Vacc előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy törpe bányát. Oldalt pillantva, meglátsz egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Néhány mákrózsa virág hullik a lábad elé. Miközben felveszed, boldogan tapasztalod, hogy egy alku varázslat került rád. Hálásan nézel Elenios szemébe. Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál.
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 pular kristályt! A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy törpe bányát. Délkeletre nézve látsz egy olvasztókemencét. Délnyugatra egy törpe bánya van. Északnyugatra egy Chara-din monolitja van. Északra egy mély szakadék van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.

(Továbbmész...) [122,69] Továbbra is magashegységben vagy. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Felismered a közeledőt. Csak egy bávatag golombár. Nem jelenthet különösebb problémát. Gyanakodva végigméritek egymást. Amikor a szörny nem mutat támadó szándékot, megkönnyebbülten ellazítasz. Tovább mész.

Találsz egy mély szakadékot. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy törpe bányát.
(Feltételes mászás:) A kötelet egy kiálló sziklához rögzíted, és nagyon óvatosan, nagyon lassan leereszkedsz. Lábaddal bújsz be először a meredek falban nyíló barlangba. Felkészülve egy esetleges támadásra, gyorsan körbenézel. Hatodik érzéked közli, hogy nincs minden rendben: a barlang mélyén egy láthatatlan tömeg mozdul! Egy téfea magoflux!

Fegyvert váltasz: előkapod a kőkalapácsot. Vad csatakiáltással, felemelve a kőkalapácsot ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Kőkalapáccsal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a téfea magoflux embriószerű testét. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). {GYD:} Méregfoggal teljesen átszúrod a téfea magoflux embriószerű testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Nyelvét a téfea magoflux feléd löki, de eredménytelenül. A téfea magoflux szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva 2 csepp spirituszt, szereztél 1 téfea-agyat. 269 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 54, sebződés: 0, gyógyulás: 12, összesen: +12 ÉP}

Rémülten felnyögsz: még egy szörny ront rád! Egy quwarg felderítő!

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tüskepajzs. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 40 életpontot sebeztél. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a quwarg felderítő potrohát. (3 támadással 50 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 gyöngymangót. 644 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 90, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Most már egész jól látsz. És nicsak, a földön találsz 1 bakkura csizmát. Miután felértél, leoldozod és elrakod a kötelet. Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet találsz.
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 mithrilt! Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy sziklafészket. Keletre nézve látsz egy törpe bányát. Nyugatra egy Chara-din monolitja van. Északra egy Leah oltár van. Elrakod a távcsövet.

(Továbbmész...) [122,68] Többet mész már lefelé, mint felfelé. Ez már alacsonyhegység. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Megpróbálsz néhány hegyi kecske mögött meglapulni. Ezt megúsztad. Miután rendezted légzésedet és szívverésedet, megszemléled a szörnyet. Ó! Hiszen ez egy ongóliant. (ld. enc.) Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.

Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Leah hívei emelték. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt világítótornyot. Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet rejt. A távcsővel lassan körülnézel. Messze északkeletre látsz egy vaskohót. Keletre nézve látsz egy sziklafészket. Délkeletre egy törpe bánya van. Délnyugatra egy Chara-din monolitja van. Északra egy vaskohó van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.) [59 pontot használtál fel, van még 311.]

im imádkozol
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Ünnepélyes hang szólal meg.
- Tehát nem csalódtam benned, hűséges hívem vagy! (+1 max. életerő, +10 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve életszívás II. (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettő: 1.) Keress egy ősi csatamezőt és animálj egy csontvázat! 2.) Újabb árnyszolgákra van szükségem! Ölj le három dehidrátort. 3.) Gyűlöletes, fehér anyag a pular kristály. Zúzz szét egy tucatot oltáromnál! [30 pontot használtál fel, van még 281.]

m 2 1 1 mozogsz keletre, északkeletre, északkeletre
[123,68] Már a hóhatár közelében jársz! A hegyek itt már nagyon magasak. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy bibircsók-óriás közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tompítás varázst. Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 35 életpontot sebeztél. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a bibircsók-óriás bal karját. (4 támadással 55 életpontot sebezve.) Ellenfeled követ hajít feléd. Nem talált! Fegyvert váltasz: előkapod a kőkalapácsot. Marokra fogva a kőkalapácsot a másikra ugrasz. {GYD:} Kőkalapáccsal eltalálod a bibircsók-óriás ragyás testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). {GYD:} Méregfoggal megdöföd a bibircsók-óriás testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Könnyedén félreszökkensz a bibircsók-óriás csapása elől. A bibircsók-óriás összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 aranyat. 677 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 118, sebződés: 0, gyógyulás: 7, összesen: +7 ÉP}

Észreveszel egy sziklafészket. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy törpe bányát.
(Feltételes mászás:) Minden erődet összeszedve, felhajítod a kampót (persze a kötél innenső végét fogod). A kampó megakadt odafent! Megkezded a felfelé kapaszkodást. Izzadság gyöngyözi a homlokodat a viszonylagos hideg ellenére, mire a sziklafészek széléhez érsz. Maradék erődet összeszedve, bemászol. Azonnal fegyveredet markolod, felkészülve az esetleges támadásra. Ráébredsz, hogy hibát követtél el, amikor egy lakott fészekbe másztál be. Egy fekete griff!

Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a fekete griff pikkelyes szárnyát. (4 támadással 65 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkalapácsot. Vad csatakiáltással, felemelve a kőkalapácsot ellenfeledre rontasz. {GYD:} Kőkalapáccsal eltalálod a fekete griff testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). {GYD:} Méregfoggal megdöföd a fekete griff testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A fekete griff csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 kaját. 463 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 85, sebződés: 0, gyógyulás: 5, összesen: +5 ÉP}

Kutatásba kezdesz. A fészek aljáról felemelsz 1 grifftojást. Miután lemászol a sziklafalon, egy rántással kiakasztod a kampót, és elpakolod. Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém közelében vagy.
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 pular kristályt! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy rúnakövet. Keletre nézve látsz egy világítótornyot. Délkeletre egy törpe bánya van. Délre egy törpe bánya van. Délnyugatra egy mély szakadék van. Északnyugatra egy vaskohó van. Északra egy vaskohó van. Elrakod a távcsövet. Vastag, ízletes pondrót emelsz le egy galagonyabokor leveléről. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [124,67] Még mindig magashegység, hófödte sipkákkal. Felfedeztél egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Bányászat képességeddel fémet érzel a föld alatt. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy Chara-din monolitját. Délkeletre nézve látsz egy Tharr oltárt. Délre egy világítótorony van. Nyugatra egy vaskohó van. Északnyugatra egy phua-kúp van. Északra egy Chara-din monolitja van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy nyuhaj karbin. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a nyuhaj karbin testét. (4 támadással 61 életpontot sebezve.) A nyuhaj karbin szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 3 csepp spirituszt, szereztél 1 karbin plazmát. 376 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 61, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egy igazi vadász kitartását mindig siker koronázza: három zsíros pocok a zsákmány. (+1 kaja.) A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy fémbontó szójer. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy tüskepajzs varázslatot. Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 35 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a fémbontó szójer testét. (4 támadással 21 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkalapácsot. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Kőkalapáccsal többször kegyetlenül megütöd a fémbontó szójer bal oldalát. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal kicsit megsebzed a fémbontó szójer testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a fémbontó szójer. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szörny antennáit hozzád érinti, majd váladékot enged a nálad levő ezüsthegyű lándzsa felszínére. Mázli! Semmi baja sem esett. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkalapácsot, szereztél 2 vasércet. 727 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 91, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}


(Továbbmész...) [125,66] Laposodnak a hegyek, most már dombok között vagy. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy kazmárt. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Közlöd a fickóval: nem áll módodban segíteni neki. A kis gnóm nagyon megszeppen, és könyörögni kezd, hogy legalább vigyázz a gépezetére, amíg ő elmegy keríteni valami megfelelő alkatrészt. Bár az első pillanatban nem akarsz ráállni a dologra, de mégis megígéred neki. Amint a naiv gnóm eltávolodik, nekiállsz valami használhatót kiszerelni a masinájából. Semmi hasznos, csak egy vacak rézdarab, ami első pillantásra jónak tűnik. A többit bosszúból szétvered. Unott képpel indulsz tovább. (+2 gonoszság.) Szereztél egy rézdarabot.
Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet rejt. A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert délkeletre fordítod, megpillantasz egy vaskohót. Délre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Nyugatra egy Chara-din monolitja van. Északnyugatra egy vaskohó van. Északra egy rúnakő van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.

[66 pontot használtál fel, van még 215.]

kt 205 1 elkészíted a 205. tárgyat (1 darabot)
Begyűjtöttél 1 kazmár gyökeret. IQ-d TF-elődött. [6 pontot használtál fel, van még 209.]

szk 186 keresed a 186. szörnyet
Úgy készülsz, hogy a táborozási időd egy részében keresni próbálsz egy szeppent rákfattyat. [0 pontot használtál fel, van még 209.]

* 1. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még 206.]

* 2. BP: h 235 30 0 használod a 235. tárgyat
Játszani kezdesz a dudán. Rutinos, öreg bárd módjára muzsikálsz gyakorlásképp. Ez jól esett! (+26 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 176.]

* 3. BP: e 15 0 0 élelemszerzés 15 pontért
Lekapsz két hamuludat. A Te reflexeid voltak a jobbak. (+3 kaja.) [15 pontot használtál fel, van még 161.]

* 4. BP: v 10 0 0 elmormolod a 10. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. A forró energia testedbe áramlik. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az életszívás varázslatot! A növényzet elsorvad körülötted, miközben a gyógyító energia a testedbe áramlik (+1 életerő). [-5 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 156.]
Szerencsére van még víz a kulacsodban. Csillapítod szomjadat. Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját bezabál a karmos tankány. Egy kaját bezabál a kardfogú fülemüle. Mára elég volt a kalandozásból. Rutinos öreg rókaként találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (+1 max. életerő.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt az alku hatása.
Ebben a körben 156 pontod maradt, ebből a következő körre 156 pontot vihetsz át. Kapsz még 363 pontot. A következő körben tehát 519 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


LEVIATÁN HÓLYAG (2182. TÁRGY)
A nevével ellentétben nem a leviatánból származó hólyagról van szó. Ez csak a fantázia neve annak a gázzal megtöltött hólyagnak, amit a gnóm kutatóállomás tudósai készítenek. Ha a hátizsákodba rakod, az máris könnyebb lesz. 10 kg-mal csökkenti a megterheltségedet. Tíznél több hólyag használata már nagyon veszélyes, mivel a bennük levő, robbanékony gáz egy baleset esetén cafatokra szaggatna. Ezt nem kockáztatod meg, így max. 10 darabot hordasz magaddal belőle.

EZÜSTHEGYŰ LÁNDZSA (324. TÁRGY)
Az ezüsthegyű lándzsa az ezüsttőrnél jóval hatékonyabb, bizonyos mágikus lények megsebzésére alkalmas fegyver. Természetesen csak a hegyét kell ezüstből készíteni - ehhez négy ezüstdarab szükséges - a nyeléhez bőven elegendő egy bot. A lándzsa hegyének kikalapálásához természetesen szükség van egy olvasztókemencére, és a KT 324 parancs kiadására, 40 TVP-ért. Ennek a szúrófegyvernek a sebzése 3d6.

ÖRVÉNYKERÍTÉS (42. VÉDEKEZŐ VARÁZSLAT)
Körülvéve magadat apró, forgószélszerű örvényekkel, eltérítheted a rád lőtt lövedékeket és dobófegyvereket. Ellenfelednek ebben a harcban kb. 8 taumaturgiánként -1 támadása lesz, amikor lőfegyvert/dobófegyvert használ. Az örvénykerítés felrakása 10 VP-be kerül, anyagi komponense egy madártoll. Az örvénykerítést nem fogod használni akkor, ha ellenfelednek láthatóan nincs bekészített lőfegyvere.

IDŐCSERE (285. VARÁZSLÓ VARÁZSLAT)
Ezzel a meglepően egyszerűen megidézhető varázslattal még egy mágustanonc is képes mikronnyit manipulálni az idő folyamát. A varázslatot, ha egyszer megtanultad, többé ki sem vagy képes kapcsolni: attól kezdve minden fordulód elején automatikusan elmondod, 5 varázspont árán, és cserébe kapsz 10 TVP-t.

ONGÓLIANT (159. SZÖRNY)
Képzelj el egy majdnem négy méter magas, rinocéroszbőrű, vérben forgó szemű tomboló óriást. Igen, az imént lefestett kép leginkább egy nyugtatókkal telepumpált, szende ongóliantgyermekre illik. Az ongóliantok nem ismernek el senkit és semmit maguk fölött, és ez jogosnak is tűnik, amikor valaki megpillantja fél tonnás kőbunkójukat és iszonyatos termetüket. Szerencsére, az ongóliantok csak eldugott helyeken, magashegyek közt és lakott területektől távoli földeken élnek. Néha azonban feldühítik őket - például valamelyik isten ongóliant-vadászatra indul - és ilyenkor gyilkos pusztító ongóliant törzsek indulnak meg a városok felé, hogy a rajtuk esett sérelemért elégtételt vegyenek. Az ongóliantokat csak a legtapasztaltabb kalandozók képesek megállítani, a legtöbbet (szám szerint negyvenhatot) eddig Toborzásgátló Vlagyimir ölte meg. (A halhatatlanok rekordjait senki sem tartja számon, Dornodon, a leghírhedtebb ongóliant-vadász valószínűleg csak kacagna Vlagyimir nyomorúságos teljesítményén.) Ha esetleg te is ongóliant-ölésre adnád a fejed, nem árt, ha tudod - nagyon, NAGYON tapasztaltnak kell ahhoz lenned, hogy Merészséged akár 10-re állításával harcot kezdeményezz. Ha pedig a direkt FT-re hagyatkozol, nyáladat csorgatva a hatalmas kincsek után, amit az ongóliant a zsákjában hordoz, ne feledkezz meg az ongóliant pusztító tűzleheletéről, amelynél csak a sárkányoké halálosabb...

ÉLETSZÍVÁS II. (80. VARÁZSLAT)
Az életszívás, a növényi életenergia sejtregenerálásra fordítása pitiáner az előtted megnyíló újabb távlathoz képest: állatok, szörnyek életerejének elszipkázása! Mivel a varázslat hosszadalmas, és tenyeredet végig az áldozatra kell tapasztanod, a varázslat kizárólag elfogott szörnyiedre alkalmazható, a V 80 <szörny> paranccsal. A varázslat hatására a szörnyed életpontjainak függvényében gyógyulsz, és a szörny természetesen elpusztul. Elmondása 12 VP-be és 5 TVP-be kerül. Alkalmazható a föld alatt, labirintusokban is, ráadásul a max. ÉP-d másfélszereséig vagy képes vele gyógyulni, hasonlóan a vámpirizációhoz.

KARAKTERLAP

Shenqui, egy copfos aranyhajú, csillogó szemű kobudera nő vagy. A bőröd kreolszínű. Leah misszionáriusa vagy. Ez a 222. fordulód.

Erő: 29 (40) Szint: 15 Merészség: 7/7 Magasság: 149 cm
IQ: 25 (36) Támadás: 29 Agresszió: 5 Testsúly: 52 kg
Ügyesség: 23 (34) Védekezés: 40 Menekülés: 30 % Életkor: 31/31 év
Egészség: 23 (34) Életpont: 418/461 Jellem: gonosz (365) Tul. pont: -12
Szerencse: 25 (40) Varázspont: 458/57 Pénz: 1068 arany Kép. pont: -9
Pszi pont: 20/10
Eddig összesen 1198 szörnyet (8 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 4 368 TP-t kaptál. Jelenleg 102 832 TP-d van. A következő szinthez még 17 168 TP szükséges. Trófeáid: mocsárivérc, óriásféreg, Ayagira Tanaka. A 203. fordulódban 66 arany került a bankszámládra. 77 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 24 szúrófegyverek: 20 vágófegyverek: 3
ütőfegyverek: 5 lőfegyverek: 3 dobófegyverek: 23

Feltételes fegyverváltás: kőkalapács (#13) (100%) << ököl (#28) (140%) << vashegyű lándzsa (#182) (140%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -7.); bumeráng (#249) (8 -14.); vas dobónyíl (#189) (15 -); ezüstshuriken (#327) (997 .);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
125,66 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 140
JLKzott minoszkúpok: 64, 60, 63

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 137 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 6 2. nyomkövetés: 36 3. lopás: 1
4. mászás: 9 5. csapdakészítés: 15 6. csapdaészlelés: 4
7. gyógyítás: 43 8. titkosírás: 10 9. felderítés: 10
10. szörnyidomítás: 9 11. teológia: 24 12. taumaturgia: 21
13. versengés: 8 14. harcművészetek: 23 15. zene: 84 (+1)
16. szörnyismeret: 13 17. pszi: 2 18. zárnyitás: 1
19. vadászat: 20 20. bányászat: 18 (+1)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 31 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért
kutatsz max. 70 TVP-ért
ásol max. 40 TVP-ért csak 152. fémet, vagy jobbat
készítesz ubuk dobónyílat (#138) (max. 5 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 9 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 10 darabot ), bumerángot (#249) (max. 5 darabot ), kötelet (#92) (max. 4 darabot ), dobóhálót (#221) (max. 1 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot ), zárnyitó készletet (#39) (max. 2 darabot ), vas dobónyilat (#189) (max. 8 darabot ), nagy vaskulcsot (#186) (max. 1 darabot, csak egyszer), nehezéket (#258) (max. 2 darabot, csak egyszer), súlyzót (#347) (max. 1 darabot, csak egyszer)
elfogod spagulárt (#82) fedett veremmel (#219), mutáns pókot (#117) fedett veremmel (#219)
gonoszkodsz max. 65 TVP-ért
mászol max. 50 TVP-ért
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50)
szintszívó lények (#9097)
Barátságosság (aktív: 1, max: 50)
Camel a Calandor (#3025)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) mágiatörés (#35, 10 VP) tompítás (#40, 8 VP)
örvénykerítés (#42, 10 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP)
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) banshee-sikoly (#373, 20 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP)
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
éhínség (#39, 7 VP) vérbeli borzongás (#46, 10 VP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP)
Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
életszívás II (#80, 12 VP, 5 TVP) halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
erőpajzs I (#12) hadiszerencse II (#24) tulajdonságpajzs (#26)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
10. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 6, max: 20)
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31), mágiatörés (#35), vérbeli borzongás (#46), banshee-sikoly (#373), villámcsapás (#50)
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 20)
tüskepajzs (#30), hhaar burka (#32), tompítás (#40)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
arató csattanat (#144) (vadászik) státusz: OK
kardfogú fülemüle (#146) (őrzi a holmidat: +12 lopás ellen) státusz: OK
karmos tankány (#137) (málhás: +18 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Keress egy ősi csatamezőt és animálj egy csontvázat!
2.) Újabb árnyszolgákra van szükségem! Ölj le három dehidrátort. (számláló: 0)
3.) Gyűlöletes, fehér anyag a pular kristály. Zúzz szét egy tucatot oltáromnál!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke kastély (547): kész. cseréptetős torony (549): új. helytartói hivatal (563): új. sötét kastplom (566): többek közt 15. tárgyat kell leadnod. fényűző villa (600): 66. labirintus (131,10). városháza (685): új. sámánkunyhó (767): többek közt 1758. tárgyat kell leadnod. bányászház (839): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
33, 34, 35, 36, 60, 63, 64, 66.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 5, 16, 18.

Összsúly: 123.63 kg Megterheltség: 96%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 11 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
91 arany (#50) 2 bot (#4) 2 magszim bél (#103)
1 ormánygőte csont (#21) 2 spiritusz (#170) 1 szent jogar (#150)
2 varkaudar lándzsa (#224) 16 vasérc (#152) 4 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 bakkura csizma (#96) 1 ezüsthegyű lándzsa (#324) 1 grifftojás (#179)
1 gyöngymangó (#135) 6 kaja (#2) 1 karbin plazma (#199)
1 kazmár gyökér (#205) 6 mákrózsa virág (#56) 1 mithril (#352)
2 pular kristály (#239) 1 rézdarab (#70) 19 szögletes kő (#17)
1 téfea-agy (#172)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

121 122 123 124 125 126
65
66
67
68
69
70
71
72
(122,68) ongóliant (#159), Leah oltár, világítótorony (#156), érclelőhely
(122,69) bávatag golombár (#165), mély szakadék (#154), törpe bánya (#435), téfea magoflux (#98), quwarg felderítő (#299), érclelőhely
(122,70) bávatag golombár (#165), művészi porolit (#720), törpe bánya (#435), tündöklő szobor (#1587), érclelőhely
(122,71) törpe bánya (#435), nekrofun (#173), Elenios oltár, vaskohó (#155), érclelőhely, fémbontó szójer (#150)
(123,68) bibircsók-óriások (#120), sziklafészek (#167), törpe bánya (#435), fekete griff (#107), érclelőhely
(124,67) Chara-din rúnaköve, érclelőhely, nyuhaj karbinok (#110), fémbontó szójer (#150)
(125,66) kazmár (#204, belőle készíthető: #205), 47. jellempróba, érclelőhely

ÜZENET A JÁTÉKVEZETŐTŐL


2017.11.11 12:07 Változások a számládon! Zseton levonás: 15 If. levonás: 0 Oka: Bónusz vásárlás weboldalon (Leviatán hólyag -> 1.)
2017.11.11 12:07 Változások a számládon! Zseton levonás: 15 If. levonás: 0 Oka: Bónusz vásárlás weboldalon (Leviatán hólyag -> 2.)
˙

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* - A játékosok kérései alapján tovább javítottuk a légsíkos kutatnivalók ritka kincslistáját.

Üzenet küldése a karakternek