220. forduló, 222. forduló, Aaron dor Blazeer összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2005. nov. 22. 9h:20'
EZ A 456. JÁTÉKHETED, 221. FORDULÓD
457. játékheted kezdete: nov. 25.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3105
SZÁMLA : XXXX

AARON DOR BLAZEER KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [193,64] koordinátán. Felébredsz. Mintha halált hozna a baljós szél a messzeségből. Kézbe veszed távcsövedet és körülnézel. Irtózatos csata látványa bontakozik ki előtted. Chara-din híveit látod, ahogy fejvesztetten menekülnek valami elől... Aztán meglátod a sereget: emberek, elfek, törpék... és földelemek nyomulnak előre. A káosz avatárjai sorra hullanak el a harc közben, az oltárok hatalmas robbanás közepette válnak a földdel egyenlővé, a mana-fókuszáló monolitokat elementálok zúzzák porrá, s helyükbe újak emelkednek a meghasadt föld alól, az izzó magmából. Ahogy kinyitod a szemed, az álomkép szertefoszlik.
Idegen jelenlétet érzel a fejedben. Amióta találkoztál azzal a lénnyel, többször is előfordult már. Hogy mit keresett, nem tudod, de néha nem emlékszel dolgokra, keresed a tárgyak, lények nevét. Tudod, hogy nem most találkozol ezzel a valamivel... De mikor is? Hol is? A mostani alkalom más: a lényre gondolsz, érzed, hogy fájdalmai vannak. Segíteni akarsz neki, önként ajánlod fel neki véredet, erődet. És ő kegyesen elveszi, térdre kényszerít, ahogy belőled regenerálja sérüléseit... Többen csodálkozva néznek rád. Nem tudják - nem tudhatják -, milyen az, ha egy vámpír bélyegét viselik...
Az aranytermő erszény 63 aranyat termelt. Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserőd regenerálódik. (+190 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+99 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-3 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.)
A táborozás ideje alatt hosszú időt töltöttél azzal, hogy ryuku futárbérenc nyomok után kutattál. Sajnos sikertelenül. [7 pontot használtál fel, van még 379.]

* 1. KP: t. energia kisütése: 145 2
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 369.]

* 2. KP: elmormolod a 26. varázslatot a 182. varázslatot az 53. varázslatot
Beizzik a turbómágia. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 367.]
Fürgén varázsolsz! Zöldes fényű erőtér kezd körülötted vibrálni. [-12 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 365.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 sallank karom). [0 pontot használtál fel, van még 365.]

* 3. KP: elmormolod a 28. varázslatot a 165. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Izmaid megnőnek, megdagadnak (+7 erő). [-10 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 363.]
Szupersebesen mormolsz. Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 361.]

t 9095 9098 9099 támadod a 9095. kalandozót a 9098. kalandozót a 9099. kalandozót
FT 9095 parancs tárolva. FT 9098 parancs tárolva. FT 9099 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 361.]

ef 3 energia fejlesztése 3
Tudati koncentrációval járulsz hozzá egy új tudati képesség kifejlesztéséhez. [-3 TU.] A befejezéshez még 61 TU szükséges. [30 pontot használtál fel, van még 331.]

ek 273 19 405 t. energia kisütése: 273 19 405
Ezentúl minden taumaturgia varázslatod, amelynek költsége 19 VP-nél kevesebb, plusz 5 VP-be fog kerülni. [0 pontot használtál fel, van még 331.]

ek 273 10 203 t. energia kisütése: 273 10 203
Ezentúl minden teológia varázslatod, amelynek költsége 10 VP-nél kevesebb, plusz 3 VP-be fog kerülni. [0 pontot használtál fel, van még 331.]

v 96 144 61 elmormolod a 96. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Egy végső mozdulattal előhívod a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED



[144,61] Egy kisebb településhez érkeztél. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy főutcát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy nekrofunt.

Van itt egy maffia bank (705. épület.), egy ezüst mágustorony (706. épület.), egy Ördögi Kör (710. épület.) és egy Trikornis Futárszolgálat (712. épület.).
[-50 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 321.]

kpb kezd. parancs berakása:

h 841 használod a 841. tárgyat
Használod a varkaudar csészét. Szerencsésebb lettél 1 körre (+4 szerencse forduló végéig.) [0 pontot használtál fel, van még 321.]
[A parancs tárolásra került.]

kpb kezd. parancs berakása:

vv 71 elmormolod a 71. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 319.]
[A parancs tárolásra került.]

v 22 129 elmormolod a 22. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Egy végső mozdulattal előhívod az unkreáció varázslatot! Unkreálod a birtokodban levő sallank nyilat. Elteszed a kapott alkotóelemeket: 1 nyílvessző, 1 ragasztó, 1 sallank karom. [-4 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 314.]

v 22 323 elmormolod a 22. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Sikerült elmondanod az unkreáció varázslatot! Unkreálod a birtokodban levő ezüsthegyű nyilat. Elteszed a kapott alkotóelemeket: 1 ezüstdarab, 1 madártoll. [-8 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 309.]

vv 224 184 227 elmormolod a 224. varázslatot a 184. varázslatot a 227. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Munkád gyümölcsözni fog! [-15 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 309.]
Szupersebesen mormolsz. [-14 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 307.]
Fürgén varázsolsz! [-36 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 305.]

be 710 138 127 bemész a 710. épületbe
Mindig megborzongsz, ha az Ördögi Kör közelébe kerülsz. Erőt véve magadon, határozottan indulsz előre. Lehunyod a szemed, ahogy a fekete gyertyák hideg füstje bekúszik a ruhád alá, de aztán az érzés lassan elmúlik. Bejutottál...
Elindulsz az egyik csuhás alak felé és elmondod, mire lenne szükséged. Ez 80 arany lesz. Szó nélkül kinyújtja a tenyerét, melybe leszámolod a csengő érméket. Az alak felemeli karjait és mély, torokhangú mormogásba kezd. Érzed a mágia lüktetését, mely egyetlen mozdulattal csapódik testedbe, ahogy a varázslat befejeződik! Aktivizálódik rajtad egy széljárás [Lépteid könnyűvé, légiessé válnak.] és egy erőpajzs III [Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted.] varázslat! [5 pontot használtál fel, van még 300.]

pbe 900 beraksz a bankba 900 aranyat
Az elf bankár mosolyogva fogadja a betétet, megköszöni, és megkér, hogy nézz be hozzájuk legközelebb is, ha erre jársz. Jelenleg 1187 arany van a számládon. [0 pontot használtál fel, van még 300.]

bb 343 422 152 beraksz a bankba a 343. tárgyat (422 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 40 rézgolyót. Beraksz a bank széfjébe 1 mágusölőt. Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 300.]

kb 1320 213 2 kiveszel a bankból az 1320. tárgyat (213 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 1 ryuku menetpajzsot. Kiveszel a bank széfjéből 1 xirnox szivet. Sajnálom, de a széfben nincs a megadott tárgyból. [0 pontot használtál fel, van még 300.]

le 626 leveszed/lerakod a 626. tárgyat
Elrakod a sárkánytőrt. [0 pontot használtál fel, van még 300.]

kf 1320 560 190 kézbeveszed/felveszed az 1320. tárgyat az 560. tárggyal a 190. tárgyat
A bal kezedbe veszed a ryuku menetpajzsot.
Leveszed a szirén köpenyét, majd felöltöd az őselemek köpenyét.
Elrakod a vas dobónyilat, majd előkészíted a mérg. vas dobónyilat. [0 pontot használtál fel, van még 300.]

vv 28 53 72 elmormolod a 28. varázslatot az 53. varázslatot a 72. varázslatot
Azt a varázslatot már elmondtad! [0 pontot használtál fel, van még 300.]
Szupersebesen mormolsz. Csapásaid erősebbek lesznek! (+6 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 298.]
Gyorsvarázsolsz! Agyad köré mentális pajzsot vonsz. [-9 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 296.]

tv támadó/véd. varázslat
Támadó/védekező varázslatok listái törölve. [0 pontot használtál fel, van még 296.]

tv 107 50 92 támadó/véd. varázslat a 107. varázslatot az 50. varázslatot a 92. varázslatot
Támadó varázslatok listájára került: savhurrikán. Támadó varázslatok listájára került: villámcsapás. Védekező varázslatok listájára került: fürgülés. [0 pontot használtál fel, van még 296.]

h 1253 használod az 1253. tárgyat
Óvatosan előszedsz a hátizsákodból egy csillezsályalevelet, és élvezni kezded a belőle áradó illatokat. Rövid ideig bódulat lesz úrrá testeden. (Nem volt maradandó hatása.) [5 pontot használtál fel, van még 291.]

h 1 50 10 használod az 1. tárgyat
Háromszor megforgatod a deus ex machinát, majd azt mondod: "Alanor". Egy vibráló, zöld kapu nyílik meg előtted! Átlépsz rajta. [Az Olimpián történt események leírását egy külön fordulóban kapod meg, amelyet az Olimpia szimulálása után postázunk.] ...Hosszú idő elteltével érkezel vissza. [0 pontot használtál fel, van még 291.]

le 1320 560 leveszed/lerakod az 1320. tárgyat az 560. tárgyat
Elrakod a ryuku menetpajzsot.
Leveszed az őselemek köpenyét. [0 pontot használtál fel, van még 291.]

bb 1320 213 560 beraksz a bankba az 1320. tárgyat (213 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 1 ryuku menetpajzsot. Beraksz a bank széfjébe 1 xirnox szivet. Sajnos, a széfed tele van, ki kell venned valamit mielőtt berakhatnál. [0 pontot használtál fel, van még 291.]

kf 626 2 kézbeveszed/felveszed a 626. tárgyat a bal kezedbe
Mostantól a sárkánytőrt fogod balkezes fegyverként használni. [0 pontot használtál fel, van még 291.]

kf 820 189 kézbeveszed/felveszed a 820. tárgyat a 189. tárggyal
Felöltöd a szirén köpenyét.
Elrakod a mérg. vas dobónyilat, majd előkészíted a vas dobónyilat. [0 pontot használtál fel, van még 291.]

tv támadó/véd. varázslat
Támadó/védekező varázslatok listái törölve. [0 pontot használtál fel, van még 291.]

tv 50 98 32 támadó/véd. varázslat az 50. varázslatot a 98. varázslatot a 32. varázslatot
Támadó varázslatok listájára került: villámcsapás. Védekező varázslatok listájára került: pszi-acéltorony. Védekező varázslatok listájára került: hhaar burka. [0 pontot használtál fel, van még 291.]

kb 500 1 kiveszel a bankból az 500. tárgyat (1 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 1 manakristályt. [0 pontot használtál fel, van még 291.]

m 1 4 3 mozogsz északkeletre, délre, délkeletre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[193,64] A sík vidéket bozótos váltja fel. Nagy vartyogás közepette egy csapat szárnyas gömböc húz el a magasban. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy grok-képződményt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy szent tölgyfát. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Marcho Ven-Saak előtt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy fekete kaktuszt. Találsz egy oltárt. Tharr híveié.
(Feltételes mászás:) A mászókarmokat a kezedre erősítve, mászni kezdesz felfelé. A hosszú, embert próbáló mászás után kissé remegő tagokkal kapaszkodsz be a furcsa képződmény felső részébe. Vigyázva vizsgálódni kezdesz. Hirtelen a túloldalon megmozdul egy nagy, sötét tömeg. Egy bundás csirmáz!

Fegyvert váltasz: előkapod a bronzpengét. Elszántan a másikra támadsz. Bronzpengével egy hatalmas csapással felmetszed a bundás csirmáz testét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Sárkánytőrrel teljesen átszúrod a bundás csirmáz bal hátsó lábát. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) A bundás csirmáz mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. A bundás csirmáz feléd harap, de sikertelenül. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
100 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 67, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A kutatás eredménytelen, a gömb-fészek üres. Miután lemásztál, továbbindulsz. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy manaelementál. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Elszántan a másikra ugrasz. Biami kvazárlándzsával néhány helyen meghorzsolod a manaelementál testét. (5 támadással 237 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Transzformálsz! (+23 varázspont.) Sárkánytőrrel valamennyire megsebezgeted a manaelementál testét. (3 támadással 93 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Transzformálsz! (+9 varázspont.) Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Mágikus energia árad beléd (+9 vp). Biami kvazárlándzsával kicsit megbökdösöd a manaelementál hullámzó masszáját. (5 támadással 240 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Transzformálsz! (+24 varázspont.) Sárkánytőrrel valamennyire megsebezgeted a manaelementál testét. (3 támadással 100 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Transzformálsz! (+10 varázspont.) Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Bizsergető érzésed van (+9 vp). Ellenfeled elmenekül. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-11 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 670, sebződés: 12, gyógyulás: 26, összesen: +14 ÉP}

Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Csak egy kputtyintó csalán. Megvető mosollyal várod a találkozást. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 147 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a kputtyintó csalán testét. (4 támadással 48 életpontot sebezve.) Ajjaj! A szörny kputtyintott egyet! Egy pillanatig megdermedsz, de aztán megnyugodva látod, hogy megúsztad a borzalmas kputtyintást. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a kputtyintó csalán bal oldalát. Kritikus ütés! (3 támadással 159 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+15 varázspont.) Sárkánytőrrel megérinted a kputtyintó csalán testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A kputtyintó csalán csápol, de mindhiába. A kputtyintó csalán most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a zöld üveget, szereztél 7 csepp ragasztót. 2359 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 376, sebződés: 10, gyógyulás: 2, összesen: -8 ÉP}

Oppsz, itt járt már valaki! Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek keletre vezetnek.
Összeakadsz Zaphod Beeblebrox-szal. Tharr nagyhatalmú főpapja. Egy arany papi karkötőt, egy Bufa páncélját, egy cetbőr válltömést, egy Eldereth kristályt, egy hatalom fülbevalóját, egy gránit szimbólumot, egy kvazár sisakot, egy mágusköpenyt, egy mithril kesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval. zafírját, egy Ovgun nyakláncát, egy smaragd védőgyűrűt, egy Tharr Keresztjét, egy zafír erőövet, egy zafír védőgyűrűt és egy zangrozi csizmát visel. Ruházatát egy ongóliant trófea, egy Notermanthi trófea és egy kronotapír trófea ékesíti. A K.T.-tek tagja. Jobb kezében egy biami kvazárlándzsát, bal kezében egy sárkánytőrt tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd pikkelyes ptog. Teherhordója is van: egy sivatagi doareg! Szegény állat majd megszakad. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
Találkozol Stormfisttel. Auráját mágikus vihar övezi. Raia főpap-jelöltje. Egy császári kesztyűt, egy fekete bőrcsizmát, egy nap szimbólumot, egy obszidián karkötőt, egy Rhatt páncélját, egy sárga erőövet, egy smaragd védőgyűrűt, egy Thargodan koronát, egy umbatari karkötőt és egy zafír fülbevalót visel. Ruházatát egy kultúrmasztodon trófea, egy sivatagi doareg trófea és egy tyrannoszaurusz rex trófea díszíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egy mágikus viharban meditáló varázsló. Bal kezében egy pengepajzsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Tárgyainak egy részét egy sivatagi doareg viszi. Auráját érzékelve máris tudod, tiszta fehérrel ragyog, jelezve, hogy ő jó. Kérdőn néz Rád, de Te csak távolról végigméred. Elfordulsz, és tovább totyogsz.

(Továbbmész...) [193,65] A bozótos terepet homokos, sivatagi vidék váltja fel. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Thargodan csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Nem foglalkozva a Thargodan csatamező baljóslatú hangulatával, ásni kezdesz. Egy borzalmas reccsenést hallasz, és majd összepisiled magad! De semmi nem történik. Kibányásztál egy apró darabokra tört elf gerincet. Fújujj! Ocsmány halála lehetett. Tovább dolgozol. Nem is érzed már a karod, talán egy órája kutatsz? Két órája? Nem baj, a kincs mindent megér. Felkapod a fejed, ahogy a szemed sarkából mozgást veszel észre. Egy Zinthurg készül a lemészárlásodra.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. 139 életpontot sebeztél. Távolról pusztító végzet varázslatot lő rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. A Zinthurg még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy ezüst nyaklánc és 3 arany. 995 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 139, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Letörölgeted magadról a lény iszamlós testnedveit, aztán folytatod a munkát, ahol abbahagytad. A gödör alján, a sok csont között valami használhatót látsz! Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 2 ubuk dobónyíl [ubuk dobónyíl ládikóba-> 10 arany, -2 ÉP]. Zajt hallasz a hátad mögött, és megpördülsz. Egy pszi őselementál jön feléd.

Jobb az óvatosság, feldobsz egy pszi-acéltorony pszi védekezést. Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 134 életpontot sebeztél. Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy direkt kontaktus I pszi támadást. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Teli erőből bűvös shurikent dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bűvös shuriken. Lövedéked átfúrja a pszi őselementál farkát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2026 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 159, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Na, most már ideje lenne egy kis nyugalomnak! Megmarkolod az ásót, és bőszen kutatsz tovább. Valami motoszkál melletted! Minden eshetőségre készen lazítod el izmaidat. Egy pszi őselementál jön feléd.

Szemöldöködet összehúzva koncentrálsz, ahogy pszi-acéltorony pszi védekezést raksz fel. Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. 126 életpontot sebeztél. Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy az agy kifacsarása pszi támadást. A támadása szerencsére hatástalan volt. (pszi-acéltorony védett meg.) Bűvös shurikent hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bűvös shuriken. Lövedéked átfúrja a pszi őselementál párolgó héját. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2026 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 151, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

No! Kezdesz kifáradni. Essünk túl a végső összecsapáson! Zajt hallasz a hátad mögött, és megpördülsz. Egy Orkhan Thai készül a lemészárlásodra.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 66 életpontot sebeztél. Egy tűzgolyó varázslatot dob rád a másik. 20 életpontot vesztettél. Bűvös shurikent küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 bűvös shuriken. Pár lövedéked átjárja az Orkhan Thai lángoló karját. (4 támadással 98 életpontot sebezve.) A lény tüzet köp rád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (37 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra ugrasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az Orkhan Thai nyakát. (2 támadással 91 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Sárkánytőrrel megdöföd az Orkhan Thai tűztestét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Mancsával az Orkhan Thai megpöcköli a bal válladat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Alig pörkölődsz. 22 életpontot vesztettél. Az Orkhan Thai Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A mágus kezéből láng csap feléd. Alig pörkölődsz. 20 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 2 obszidián függő, 23 arany, egy ametiszt medál és egy aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> 12 arany, -2 ÉP]. 2680 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-11 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 284, sebződés: 118, gyógyulás: 29, összesen: -89 ÉP}

Egy kósza gondolattól vezérelve, ott nézel körül, ahonnét a démon előugrott. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy roxati zárfaló, 5 arany és egy fekete gyöngy. A távolban Chara-din fattyak százai tűnnek fel. Rettegés lesz rajtad úrrá. Igen, feléd tartanak! A csatamező széléig üldöznek, de nem tovább. Huh, szerencséd volt! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 felderítés).
Felfedeztél egy teljesen lerombolt oltárt. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, egy pordémon lábát masszírozza.

Oppsz, itt járt már valaki! Nagyon régi (kb. 3 hetes) törpe nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délnyugatra, friss mutáns nyomokat, amelyek északra vezetnek.

(Továbbmész...) [194,66] Bozótos terepre értél. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy amniosz-fát. Utad során felfedezel egy fekete kaktuszt. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Ultimate Warrior előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Észreveszel egy oltárt. Leah hívei emelték. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Egy hozzád hasonló profinak igazán gyerekjáték ebben a sűrűben elbújni. Hál istennek, ezt megúsztad. Amikor már úgy érzed, a szörny nem vehet észre, kikukkantasz. Azonnal rájössz, hogy egy bűbájlidérc ijesztett meg. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.

Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Egy korhadt fatönk belseje jó búvóhelynek tűnik. Kilesel, hogy jobban megvizsgálhasd a nagy ellenfelet. Ez nem lehet más, mint egy kronotapír. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.

Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) [84 pontot használtál fel, van még 207.]

m 5 5 mozogsz délnyugatra, délnyugatra
[193,67] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy kultúrmasztodon közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 127 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a kultúrmasztodon jobb oldalát. (4 támadással 94 életpontot sebezve.) Meglengetve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rohansz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a kultúrmasztodon ormányát. (2 támadással 102 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) Sárkánytőrrel meghorzsolod a kultúrmasztodon ormányát. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Beléd öklel a kultúrmasztodon! bal karodat és kezedet találja el. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 31 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A kultúrmasztodon összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 9 kaját. 2220 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-11 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 357, sebződés: 49, gyógyulás: 39, összesen: -10 ÉP}

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy Thargodan csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Néma, síri csendben kezdesz el egy találomra kiválasztott helyen ásni. A hideg futkos a hátadon, ahogy a fekete csontok ropognak a lábad alatt. A fenébe, itt nincs semmi! Újabb helyet keresel az ásásra. Hopplá, találtál valamit! De nem, csak egy teljesen behorpadt kvazár páncél, maga a kvazár is teljesen korrodált. Megzavartak! Bosszankodsz. Egy Mnebolath intéz feléd kihívást.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. Semmi eredménye! Bűvös shurikent küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 bűvös shuriken. Lövedékeiddel perforálod a Mnebolath rücskös testét. (4 támadással 100 életpontot sebezve.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-4 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 5 aranyad. A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (29 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rontasz. A helyzet alkalmas egy Sziklaököl támadás bevitelére! Ököllel többször kegyetlenül megütöd a Mnebolath rücskös testét. (3 támadással 132 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Transzformálsz! (+6 varázspont.) Sárkánytőrrel megdöföd a Mnebolath egyik karját. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) A Mnebolath csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (4 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-6 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 9 aranyad is. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> 6 arany, -2 ÉP] és egy aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> 12 arany, -2 ÉP]. 2084 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-11 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 266, sebződés: 66, gyógyulás: 39, összesen: -27 ÉP}

Letörölgeted magadról a lény iszamlós testnedveit, aztán folytatod a munkát, ahol abbahagytad. A következő tíz perc sem hoz eredményt, de majd csak lesz valami. Hohó, nem úszod meg a dolgot harc nélkül, valami agresszív dolog közeleg! Egy Zinthurg készül a lemészárlásodra.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 137 életpontot sebeztél. Ellenfeled pusztító végzet varázslatot lő rád. Semmi hatás! A Zinthurg még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 5 arany és egy ezüst gyűrű. 995 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 137, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Na, most már ideje lenne egy kis nyugalomnak! Megmarkolod az ásót, és bőszen kutatsz tovább. Hohó, nem úszod meg a dolgot harc nélkül, valami agresszív dolog közeleg! Egy Zinthurg készül a lemészárlásodra.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 119 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy sorvasztás varázslatot, majd rád küldi. Semmi eredménye! Véres nyál csordul ki a Zinthurg száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> 12 arany, -2 ÉP]. 995 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 119, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Lassan elég lesz a bemelegítésből. Elüvöltöd magad: "HOL A FŐSZÖRNY???" Valami motoszkál melletted! Minden eshetőségre készen lazítod el izmaidat. Egy Notermanthi készül a lemészárlásodra.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. A támadás sajnos hatástalan volt. Ellenfeled mágiatörés varázslatot lő rád. Semmi hatás! Távolról a hatalom szava varázslatot lő rád a másik. Bűvös shurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 bűvös shuriken. Pár lövedéked átjárja a Notermanthi izmos testét. (4 támadással 90 életpontot sebezve.) Egek! Mekkorát kputtyintott ez a mocsok! Huh, szerencsére nem észlelsz semmi hatást. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a Notermanthi testét. (5 támadással 229 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+46 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Sárkánytőrrel megbököd a Notermanthi bal karját. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A Notermanthi mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A Notermanthi sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A Notermanthi most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy fűszertartó és egy gyöngysor. 3600 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-11 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 347, sebződés: 34, gyógyulás: 60, összesen: +26 ÉP}

Hihetetlen teljesítmény volt! Büszke vagy magadra. Megvizslatod, hogy honnét bújt elő a szörny, és ott kutakodsz tovább. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy kvazár sisak [kvazár sisak ládikóba-> 70 arany, -2 ÉP], 4 ugh méreg (Nincs mibe rakni 4 ugh mérget.), egy mérgezett vasnyíl [mérgezett vasnyíl ládikóba-> 8 arany, -2 ÉP] és 10 arany. A levegő remegni kezd: a teleportáció ózonillata! Nem szívesen bunyóznál most egy Thargodan herceggel, úgyhogy hanyatt-homlok menekülsz.
Oldalt pillantva, meglátsz egy Chara-din monolitját. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy fekete kaktuszt. Egy haldokló gnómra bukkansz egy tisztás közepén. Látszik rajta, hogy hatalmas csatában vett részt. Már az utolsókat rúgja... Egyetlen megoldás az, hogyha adsz neki egy deus ex machinát. Ez a tevékenység nem kerül TVP-be (30. jellempróba). Észreveszel egy teljesen lerombolt oltárt. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Nocsak, itt van valami érdekes! Elég régi (kb. 3 hetes) törpe nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [192,68] A síkság "meggyűrődik", dombos vidékre vált.

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy kihívás tornyát. Észreveszel egy oltárt. Tharr hívői építették. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Chara-din monolitját. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Krí Wu She orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Egy haldokló gnómra bukkansz egy tisztás közepén. Látszik rajta, hogy hatalmas csatában vett részt. Már az utolsókat rúgja... Egyetlen megoldás az, hogyha adsz neki egy deus ex machinát. Ez a tevékenység nem kerül TVP-be (30. jellempróba). Észreveszel egy krómkaktuszt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy gránátkaktuszt.
(Vándorcirkusz:)
- Itt a cirkusz, itt a cirkusz - hallod a kántálást, és mire feleszmélsz, már sátrak tömkelege terül szét körülötted. Egy mélynövésű, kék színűre festett alak állja utad, és a tenyerét a belépésre jogosító összegért tartja feléd. Csak addig foglalkozik veled, amíg kifizeted a neki járó 20 aranyat, majd eltűnik a tömegben.
A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 versengés). Megállsz a céllövölde előtt. Épp egy kalandor lép ki a sátorból, egyik kezében kardot szorongat, a másikban pedig egy felismerhetetlenül véres szörnytrófeát. Az ismeretlen hős sikerén felbuzdulva neked is kedved támad próbára tenni tudásod. Az ajtónálló óriás kérdések nélkül a sátorba enged. A terem távolabbi sarkában egy lényt veszel észre. Egy korinthai amőba. Arckifejezéséből ítélve rendkívül finom falatnak találhat.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 136 életpontot sebeztél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a korinthai amőba hullámzó testét. (4 támadással 98 életpontot sebezve.) Marokra fogva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre támadsz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a korinthai amőba testét. (5 támadással 262 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+53 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) Sárkánytőrrel meghorzsolod a korinthai amőba testét. Kritikus ütés! (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Csápjaival a korinthai amőba csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 34 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 korinthai talizmán. 2612 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-11 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 538, sebződés: 34, gyógyulás: 69, összesen: +35 ÉP}


Hirtelen a bibircsókos boszi sátrába botlasz, és úgy döntesz, tiszteleted teszed nála.
- Á a szvó-ektoplazma. Látom, elhoztad nekem - veszi el a tárgyat az öregasszony, de amikor látja, hogy nincs itt minden, elkomorul. - A félmunka nem munka! A boszorka utánad szól, mielőtt távoznál:
- Lehet, hogy meghaladja a tudásod ezeket a tárgyakat idehozni. Akkor adok másik feladatot, hozd a következőket: 1 raptor szablya, 1 szulfagor agyar, 3 bot, 3 dárda, 5 mákrózsa virág. Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet találsz. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). Nocsak, itt van valami érdekes! Nagyon régi (kb. 3 hetes) törpe nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. [82 pontot használtál fel, van még 125.]

be 502 5 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 5. szinten. Kifizeted a gnómnak a 25 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Tekergős, csúszós csigalépcsőn kell felmenned, hosszú ideig gyalogolsz, jócskán kifáradva. Végre eléred a lépcső tetejét. A kalandmester, egy hosszú hajú, szőke elf fogad, aki Laenlena néven mutatkozik be. Elmondja, hogy mi lesz a feladatod. A teszt során az intelligenciádat, a műveltségedet teszik próbára. Most bebizonyíthatod, hogy mestere vagy a tárgyak fabrikálásának. Csinálj egy kígyóbőr kesztyűt! [A komponenseknek a birtokodban kell lennie a próba teljesítéséhez, de pótolják őket a próba végeztével. Szerszámot és kemencét stb.-t a kalandmester biztosít. Plusz TVP költség nincs, az elkészített tárgyat nem kapod meg.] Ó, a manóba! Híján vagy valamilyen alkotóelemnek. Ekkor mentő ötleted támad, és belenyúlsz a feneketlen bugyorba. Igen, van itt valami! Előveszed. Ó, csak egy nyamvadt varázstekercs! Dühösen eldobod.
Ez most nem jött össze, talán majd legközelebb. A kalandmester int, és egy villanás után újra a torony előtt vagy. [10 pontot használtál fel, van még 115.]

be 502 5 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 5. szinten. Kifizeted a gnómnak a 25 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Egy páternoszter visz fel a következő szintre. Gyanakodva lépsz be a gnóm találmányba, de láthatóan működik. Egy tágas helységbe érkezel. Egy nyurga, idegesen pislogó gnóm vár rád, aki Nrimdorgárhhum néven mutatkozik be. Ismerteti a próbát. A feladat eszedet, memóriádat teszi próbára. El kell mondanod, hogy milyen egy Muezli aranykeze. Magabiztosan válaszolsz. Még egy kérdést kapsz! Azt is meg kell mondanod, milyen egy Szent Kulacs. Mosolyogva, könnyedén válaszolsz. 300 tapasztalati pontot kaptál.
Sikerrel jártál! A kalandmester gratulál, és megmutatja, hol jutsz fel a következő feladathoz. Szűk csigalépcsőn mész fel. A terem, ahová belépsz, világosabb, mint a lépcsősor, ahol majdnem orra estél. Odabent egy rikító színekbe öltözött elf fogad, aki Quilea néven mutatkozik be. Ismerteti a feladatodat. A feladat közepes nehézségű: a termet vérben forgó szemű quwarg parafenoménok járják, köztük kell úgy ellopódzkodni, hogy egyik se fedezzen fel. Hangtalanul lopakodva megindulsz. Felvinnyog melletted egy parafenomén. Észrevett! Már csöpög is a hátadra a nyála.
Kudarcot vallottál! A kalandmester ujjcsettintésére kiteleportálsz a toronyból. [20 pontot használtál fel, van még 95.]

be 502 5 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 5. szinten. Kifizeted a gnómnak a 25 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Ki látott már ilyet! Lépcső helyett kötélhágcsó vezet a magasba. Mit lehet tenni, mászni kezdesz. Egyszer visszanézel, és rögtön meg is szédülsz. De végül felérsz, erősen zihálva. Egy mosolygó törpe vár odafent, mellén névjegykártya: "Kalapácskezű Balrin". Köszönt téged, majd elmondja, mi a feladat. A feladat: élelemszerzés közepes nehézségű terepen. A szoba közepén egy dimenziókapu vibrál, a kapun túl egy sziklás sivatagot látsz. Átlépsz a kapun, és azonnal megcsap a déli forróság. Sivatagban vadászni! A gyíkok mind elszaladnak előled, őzeket, disznókat meg nem látsz, csak a távolban bukkan fel egy homokféreg vastag irhája, de ott inkább bajt találsz, mint élelmet. Üres tarsollyal térsz vissza a kapuhoz.
Kudarc, a fenébe! Fejedet rázod. Talán majd legközelebb jobban megy - vigasztal a kalandmester, és egy villanás után már a torony előtt találod magad. [10 pontot használtál fel, van még 85.]

m 3 4 7 mozogsz délkeletre, délre, északnyugatra
[193,69] Vége a dombságnak, a terep átvált sík, de bokrokkal teli vidékbe. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy grok-képződményt. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Rettegett Iván előtt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Dornodon hívői építették. Valakinek nem tetszett a vikócmajmok kibicelése, ugyanis közéjük dobott egy nagy követ. Az egyiket el is találta, és most ott nyöszörög előtted egy nagy sebbel a feje tetején. Ha segíteni akarsz rajta, 10 TVP-t kell elköltened (25. jellempróba).
(Feltételes mászás:) Biztosítva magad, nagyon lassan megmászod a grok-képződményt. Felérkezve bemászol a grok-burokba egy szélesebb résen keresztül. Vigyázva vizsgálódni kezdesz. Egyszercsak moccan valami a sarokban... Egy drasmólyom!

Fegyvert váltasz: előkapod a bronzpengét. Meglengetve a bronzpengét ellenfeledre rohansz. Bronzpengével egy irtózatos ütéssel felvágod a drasmólyom fejét. Kritikus ütés! (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Sárkánytőrrel teljesen átszúrod a drasmólyom pikkelyes lábát. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Csőrével a drasmólyom nem tudott megsebezni. Véres nyál csordul ki a drasmólyom száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a bronzpengét, szereztél 5 madártollat. 138 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-11 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 72, sebződés: 0, gyógyulás: 16, összesen: +16 ÉP}

A kutatás eredménytelen, a gömb-fészek üres. Hátra sem nézel, amint elhagyod a grok-képződményt. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Ráismersz a lényre. Egy élőholt tigris. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. 127 életpontot sebeztél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a bronzpengét, szereztél 7 tigroszlán fogat. 1530 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 127, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Kutatásodat siker koronázza, két savanyú vadnarancs képében. (+1 kaja.) Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Megpróbálsz beolvadni a környezetedbe. Ismét melléd szegődött a szerencse. Picit később kikémlelsz, hogy megtudhasd, mi elől bújtál el. Ez nem lehet más, mint egy kronotapír. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.


(Továbbmész...) [193,70] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Egy korhadt fatönk belseje jó búvóhelynek tűnik. Természetesen sikeres volt a rejtőzködés. Aztán a tudásvágy győz, és kipillantasz. Ráismersz a távolodóra. Egy bűbájlidérc. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.

Látsz egy nekrofunt. Találsz egy oltárt. Fairlight hívői építették. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Vadállat Rabban orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. A feléd közeledő kputtyintó csalán mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 133 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a kputtyintó csalán testét. (4 támadással 46 életpontot sebezve.) A lény kputtyint! Micsoda szörnyűség! Huh, szerencsére nem észlelsz semmi hatást. Megmarkolva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rohansz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a kputtyintó csalán ragacsos virágát. (5 támadással 148 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+30 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Sárkánytőrrel többször eltalálod a kputtyintó csalán testét. (3 támadással 53 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) A kputtyintó csalán csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A kputtyintó csalán összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a zöld üveget, szereztél 6 csepp ragasztót. 2359 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-11 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 380, sebződés: 18, gyógyulás: 45, összesen: +27 ÉP}

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Aránylag régi (kb. 2 hetes) gnóm nyomok vezetnek délnyugatra.

(Továbbmész...) [192,69] Még mindig bozótos.

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy szent tölgyfát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy gyilkos csalánt. Oldalt pillantva, meglátsz egy rát-fát. Egy barna csuhás öregemberrel találkozol, aki egy szem szimbólumot visel a nyakában. Elmondja, hogy ő Elenios papja, és éppen szent küldetésen van. Azt a feladatot kapta, hogy keressen és áldozzon fel két mocsári penkét. Egyet már talált, de szükség lenne még egyre. Ha van nálad egy, akkor nem kell TVP-t költened a segítségre (37. jellempróba). Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy álomvirágot. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy borkonyó cserjét. Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.)
Összefutsz Crazzal. Azt veszed észre, hogy egy szép dorony duda van nála, amit láthatóan nagy becsben tart. Sheran bíborosa. Egy arany papi karkötőt, egy Batharak vállemezét, egy csontamulettet, egy dal.kristálykesztyűt, egy gyémánt védőgyűrűt, egy hatalom fülbevalóját, egy hósárkánybőr csizmát, egy kir.érd.műv. kitűzőt, egy Luthius karkötőjét, egy örökkéval.tűzopálját, egy regeneráló gyűrűt, egy rémbőr tarkóvédőt, egy rinóbőr övet, egy szerencsetalizmánt, egy szirén köpenyét, egy tükörpáncélt, egy virág szimbólumot és egy Vlagyimir-díjat visel. Fegyverzetét egy szánalmas pondró trófea, egy ősquwarg trófea és egy Kitaszított trófea színesíti. Furcsa jelvénye van: Lant, mit angyal s ördög tart. Jobb kezében egy Mjölborg kalapácsát, bal kezében egy ryuku menetpajzsot tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
[34 pontot használtál fel, van még 51.]

szk 765 256 230 keresed a 765. szörnyet a 256. szörnyet a 230. szörnyet
A két forduló között kutatni fogsz, mert nagy szükséged van arra, hogy találj egy ryuku futárbérencet. [0 pontot használtál fel, van még 51.]

vv 83 elmormolod a 83. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Elkezted a szörnycsábító illat gerjesztését. [-14 varázspont.] [1 pontot használtál fel, van még 50.]

hu 230 315 425 hulladék: 230 315 425
Hulladék, ezért nem gyűjtesz lánckesztyűt. Hulladék, ezért nem gyűjtesz optiri agysisakot. Hulladék, ezért nem gyűjtesz pengepajzsot. [0 pontot használtál fel, van még 50.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még 47.]
Szerencsére van még víz a kulacsodban. Csillapítod szomjadat. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 10, 24, 8.
Küzdelmes kalandjaid után megpihensz táborhelyeden, és felkészülsz a Szertartásra, melyet talán még őseid sem ismertek... ám hiába próbálsz tudatod legmélyére férkőzni, hogy meríts az Élet Forrásából, valami megakadályoz ebben... Fáradtan a napi megpróbáltatásoktól, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Üzeneted érkezett a Fairlight bankhálózattól. Bérelhetsz náluk extra széfhelyet. (ld. enc.) Elmúlt a tulajdonságpajzs hatása. Elmúlt a Symulf rúnája hatása. Elmúlt az esszenciavédelem hatása. Elmúlt a hadiszerencse III hatása. Elmúlt a szürkeáll. aktiv hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a széljárás hatása. Elmúlt az erőpajzs III hatása.
Ebben a körben 47 pontod maradt, ebből a következő körre 47 pontot vihetsz át. Kapsz még 362 pontot. A következő körben tehát 409 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


EXTRA SZÉFHELYEK A BANKOKBAN
A Fairlight bank az igazán hűséges és megbízható ügyfeleik számára extra széfhely bérlésére kínál lehetőséget. Ez azt jelenti, hogy többféle tárgyadat is tarthatod a bankban. A 12 alap tárgyhelyen felül tehát további tárgyhelyek lelhetnek gazdára. Egy-egy plusz hely 1000 aranyba kerül, és a kibérléséhez személyesen meg kell jelenni a bankban.
Vagyis: add ki a bank mezőjén a BE <banképület száma> <mennyi extra széfhelyet szeretnél> parancsot, és máris létrejön az üzlet. Annyiszor 1000 aranyat kell fizetned, amennyi széfhelyet szeretnél. Alapból ezt a karaktered készpénz formájában nyújtja át, de ha inkább a bankszámládról szeretnél fizetni, a harmadik paraméternek adj meg egy 1-est.
Ha ezt megtetted, a bankba tárgyakat pakolni továbbra is a BB paranccsal tudsz, kivenni őket onnan a KB parancsot kell használnod. Ezeket a széfhelyeket örök életedre adják, tehát a későbbiekben, vagy rendszeres időközönként nem kell érte fizetned.
A fenti szolgáltatást csakis azok számára ajánlja fel a bank, akik a csatorna keleti oldalán vannak, és forduló végén tele van a széfjük, azaz 12 különféle tárgyat tartanak benne. Ha a szolgáltatást felajánlották neked, attól fogva bármikor igénybe veheted, függetlenül attól, hogy hányféle tárgyat tartasz a széfben.

KARAKTERLAP

Aaron dor Blazeer, egy fekete, tüsi hajú, zöld szemű alakváltó férfi vagy. Bőröd gránitszürke. Tharr főpap-jelöltje vagy. Papi hited: 223. A Földelem Urai (#9154) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 221. fordulód.

Erő: 28 (40) Szint: 25 Merészség: 8/5 Magasság: 180 cm
IQ: 40 (44) Támadás: 32 Agresszió: 5 Testsúly: 69 kg
Ügyesség: 29 (31) Védekezés: 82 Menekülés: 30 % Életkor: 6/22 év
Egészség: 29 (38) Életpont: 514/730 Jellem: semleges (+1) Tul. pont: 3
Szerencse: 34 (41) Varázspont: 1000/381 Pénz: 457 arany Kép. pont: 3
Tudatpont: 21/3 Pszi pont: 192/222 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 13
Eddig összesen 1738 szörnyet (15 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 27019 TP-t kaptál. Jelenleg 1528742 TP-d van. A következő szinthez még 171258 TP szükséges. Trófeáid: szánalmas pondró, Notermanthi, vezérfarkas. A 221. fordulódban 1187 arany került a bankszámládra. 1187 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 12/32 ökölvívás: 19/28 (+8%) szúrófegyverek: 28/81 (+7%)
vágófegyverek: 9/93 (+10%) ütőfegyverek: 7/37 lőfegyverek: 13/27
dobófegyverek: 25/39 (+9%)

Feltételes fegyverváltás: bronzpenge (#126) (150%) << ököl (#28) (210%) << biami kvazárlándzsa (#568) (120%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -11.); vas dobónyíl (#189) (12 -996.); tolmokov-koktél (#351) (997 .); bűvös shuriken (#562) (998 -);
Óvatosság (labirintusokban): 1 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 16/77 (+51%) 2. nyomkövetés: 50/25 (+22%) 3. lopás: 1/4
4. mászás: 16/5 (+2%) 5. csapdakészítés: 15/80 (+6%) 6. csapdaészlelés: 3/53
7. gyógyítás: 51/61 8. titkosírás: 2/58 9. felderítés: 19/8 (+29%)
10. szörnyidomítás: 2/54 11. teológia: 49/75 (+24%) 12. taumaturgia: 62/58 (+53%)
13. versengés: 11/9 (+16%) 14. harcművészetek: 14/11 15. szörnyismeret: 23/58 (+18%)
16. pszi: 28/10 (+3%) 17. zárnyitás: 1/50 18. vadászat: 2/96 (+9%)
19. bányászat: 5/2 (+18%) 20. úszás: 9/85

FELTÉTELES PARANCSOK (még 10 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 90% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 30% életerő alatt 36 TVP-ért
udvarolsz a 7. fajúaknak
kutatsz max. 250 TVP-ért
készítesz xantusz-kaktuszt (#113) (max. 1 darabot, csak egyszer)
mászol max. 250 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 16)
mélység fattya (#199), öregedést okozó lények (#9095) (csak egyszer), halált okozó lények (#9098) (csak egyszer), armageddont lövő lények (#9099) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 2, max: 16)
bűbájlidérc (#761), kronotapír (#286), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP)
tompítás (#40, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP)
savhurrikán (#107, 40 VP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP)
hhaar burka II (#162, 10 VP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) időcsere (#285, 5 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) fürgülés (#92, 22 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) élőholt pozdorja (#134, 40 VP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) Tharr haragja (#145, 16 VP)
ongóliant tombolás (#146, 40 VP) becsületjel (#158, 14 VP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP)
gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP)
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) teljes őrület (#118, 12 PP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: +3 vp 10 költség alatt; taumaturgia: +5 vp 19 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
vámpirizáció (#1) méregsemlegesítés (#14) csupasz izom (#28) varázsszem (#184)
villámmágia (#227) óriáserő (#53) mentális pajzs (#72) szörnycsábítás (#83)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
14. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
villámcsapás (#50)
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 10)
pszi-acéltorony (#98), hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 5, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158) villámcsapás (#50) >> pszi őselementál (#258)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 5, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
fürgülés (#92) >> woorgard (#231) tükörpajzs (#101) >> gnóm szolgáló (#181)
tompítás (#40) >> óriás csontváz (#176)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egy kacagó szépia leölése egy új fegyveres szakértelemben való jártasságodat bizonyítaná.
2.) A páncéláldozás mára már hagyománnyá vált. Gyöngyöző kacaj közepette hajtogass miszlikbe egy kvazár páncélt oltáromnál!
3.) Tudom, hogy szükség van lazító küldetésekre. Ezért most egy komoly feladat helyett csak annyit kérek, üss le 3 hegyi góliátot. (számláló: 0)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
860 arany (#50) 1 csillezsályalevél (#1253) 13 drótszőr (#37)
1 ezüsthegyű nyíl (#323) 1 isteni könnycsepp (#260) 1 mágusölő (#422)
1 quwarg tojás (#360) 40 rézgolyó (#343) 1 sallank nyíl (#129)
8 szvó-ektoplazma (#151) 1 varányszem (#30) 9 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 ametiszt medál (#275) 1 ezüst gyűrű (#180) 1 ezüst nyaklánc (#117)
1 fekete gyöngy (#99) 1 fűszertartó (#210) 1 gyöngysor (#192)
8 kaja (#2) 1 korinthai talizmán (#814) 6 madártoll (#112)
1 manakristály (#500) 1 nyílvessző (#108) 2 obszidián függő (#195)
14 ragasztó (#83) 1 roxati zárfaló (#314) 7 tigroszlán fog (#63)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(192,68) kihívás tornya (#502), Tharr oltár, olvasztókemence (#86), Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), 30. jellempróba, krómkaktusz (#46, belőle készíthető: #43), gránátkaktusz (#428, belőle készíthető: #429), korinthai amőba (#420), érclelőhely
(192,69) szent tölgyfa (#393), gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), 37. jellempróba, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), Craz (4097. kalandozó)
(193,64) grok-képződmény (#149), szent tölgyfa (#393), művészi porolit (#720), fekete kaktusz (#577, belőle készíthető: #578), Tharr oltár, bundás csirmáz (#93), manaelementál (#290), kputtyintó csalán (#247), Zaphod Beeblebrox (2601. kalandozó), Stormfist (5387. kalandozó)
(193,65) Zinthurg (#180), pszi őselementál (#258), Orkhan Thai (#238), Thargodan csatamező (#432), oltár, művészi porolit (#720)
(193,67) kultúrmasztodonok (#227), Mnebolath (#237), Zinthurg (#180), Notermanthi (#257), Thargodan csatamező (#432), Chara-din monolitja (#534), fekete kaktusz (#577, belőle készíthető: #578), 30. jellempróba, oltár
(193,69) grok-képződmény (#149), művészi porolit (#720), Dornodon oltár, 25. jellempróba, drasmólyom (#60), élőholt tigris (#766), kronotapír (#286)
(193,70) bűbájlidérc (#761), nekrofun (#173), Fairlight oltár, művészi porolit (#720), kputtyintó csalán (#247)
(194,66) amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203), fekete kaktusz (#577, belőle készíthető: #578), művészi porolit (#720), Leah oltár, bűbájlidérc (#761), kronotapír (#286)

Üzenet küldése a karakternek