Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2017. nov. 8. 9h:04' EZ A 1019. JÁTÉKHETED, 221. FORDULÓD 1020. játékheted kezdete: nov. 11. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 25 zsetonba került. SZL E-mail! |
KALANDOZÓ: #1276 SZÁMLA : XXXX |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tüskepajzs varázst. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 16 életpontot sebeztél. Ellenfeled kitátja pofáját, és máris elektromos szikrák repülnek feléd. Hasra vágod magad, úgyhogy csak a szőrödet borzolják a szikrák. (7 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a földsárkány kőfejét. (4 támadással 97 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal megbököd a földsárkány kőfejét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A földsárkány megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Feléd sújt a földsárkány a farkával, de elhibázta! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. 992 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 123, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}
* 1. KP: v 12 0 0 | elmormolod a 12. varázslatot |
* 2. KP: h 235 30 0 | használod a 235. tárgyat |
* 3. KP: v 1 4 0 | elmormolod az 1. varázslatot |
* 4. KP: v 24 0 0 | elmormolod a 24. varázslatot |
* 5. KP: v 26 0 0 | elmormolod a 26. varázslatot |
* 6. KP: v 224 0 0 | elmormolod a 224. varázslatot |
* 7. KP: p 65 2 0 | használod a 65. pszi képességet |
kotb 9123 | belépés K.T.-be: 9123 |
ffk 13 28 182 | felt.fv.kozkázata: 13 28 182 |
dd 56 | eldobod az 56. tárgyat |
d 677 4 | eldobod a 677. tárgyat (4 darabot) |
m 4 7 7 | mozogsz délre, északnyugatra, északnyugatra |
Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a griffőniksz fejét. (4 támadással 53 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. A tűztámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (10 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkalapácsot. Megmarkolva a kőkalapácsot a másikra rohansz. Kőkalapáccsal párszor keményen megütöd a griffőniksz testét. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). {GYD:} Méregfoggal megdöföd a griffőniksz testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Csőrével a griffőniksz nem tudott megsebezni. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 pirkitet. 385 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 85, sebződés: 10, gyógyulás: 8, összesen: -2 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tüskepajzs. Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 38 életpontot sebeztél. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a fémbontó szójer testét. (4 támadással 19 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkalapácsot. Megmarkolva a kőkalapácsot ellenfeledre támadsz. {GYD:} Kőkalapáccsal halálos csapásokat osztva péppé vered a fémbontó szójer testét. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). {GYD:} Méregfoggal megbököd a fémbontó szójer fejét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A szörny tűnődve szaglászik, majd nyálat fecskendez egy nálad levő ezüst papi karkötő felületére. Szerencsére a kiváló anyag ellenáll. A fémbontó szójer szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkalapácsot, szereztél 2 vasércet. 727 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 96, sebződés: 2, gyógyulás: 9, összesen: +7 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tüskepajzs varázst. Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 30 életpontot sebeztél. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 bumeráng. Alaposan megsorozod a bibircsók-óriás testét. (4 támadással 64 életpontot sebezve.) A szörny egy nagy követ hajít feléd. Nem talált! Fegyvert váltasz: előkapod a kőkalapácsot. Marokra fogva a kőkalapácsot a másikra rohansz. {GYD:} Kőkalapáccsal eltalálod a bibircsók-óriás bal lábát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). {GYD:} Méregfoggal megdöföd a bibircsók-óriás ragyás testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). A bibircsók-óriás egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a jobb válladon. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A bibircsók-óriás még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 aranyat. 677 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 136, sebződés: 9, gyógyulás: 9, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [120,73] Magad mögött hagyod a hófödte csúcsokat. A terep már csak alacsonyhegység. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy legyengült emberevő. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Fegyvert váltasz: előkapod a kőkalapácsot. Megmarkolva a kőkalapácsot ellenfeledre rontasz. {GYD:} Kőkalapáccsal többször kegyetlenül megütöd az emberevő jobb lábát. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). {GYD:} Méregfoggal felnyársalod az emberevő testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Az emberevő karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Az emberevő összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
297 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 50, sebződés: 3, gyógyulás: 12, összesen: +9 ÉP}
(Továbbmész...) [119,72] Laposodnak a hegyek, most már dombok között vagy. Ezt a hatalmas hegyvonulatot a Sárkány Hátának hívják, mert állítólag egy óriási, alvó sárkány hátára rakódott kőrétegből áll. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Egy trappoló dinymák nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 bumeráng. Alaposan megsorozod a trappoló dinymák fejét. (4 támadással 48 életpontot sebezve.) Fekete lét köp feléd a szörny! Te persze ügyesen félreugrottál. Fegyvert váltasz: előkapod a kőkalapácsot. Marokra fogva a kőkalapácsot ellenfeledre rohansz. {GYD:} Kőkalapáccsal halálos csapásokat osztva péppé vered a trappoló dinymák testét. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). {GYD:} Méregfoggal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a trappoló dinymák fekete testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Patájával a trappoló dinymák kissé megtaszít. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A trappoló dinymák megpróbál felöklelni szarvaival, de sikertelenül. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az aranyló ugarhéjat, szereztél 5 csepp tintát. 425 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 94, sebződés: 2, gyógyulás: 10, összesen: +8 ÉP}
m 7 1 3 | mozogsz északnyugatra, északkeletre, délkeletre |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy tüskepajzs védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Ellenfeledre energiatüskék varázslatot lősz. 25 életpontot sebeztél. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a bibircsók-óriás testét. (4 támadással 62 életpontot sebezve.) Ellenfeled sziklát dob rád. Nem talált! Fegyvert váltasz: előkapod a kőkalapácsot. Elszántan a másikra rontasz. {GYD:} Kőkalapáccsal eltalálod a bibircsók-óriás fejét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal jól megszúrod a bibircsók-óriás szőrös kezét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A bibircsók-óriás lendületes ütése célt téveszt. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 aranyat. 677 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 123, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [119,70] A bozótos után most hegyek között vagy. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Úgy gondolod, hogy a közeledő bibircsók-óriás nem jelenthet komoly veszélyt. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a bibircsók-óriás testét. (4 támadással 65 életpontot sebezve.) A szörny egy nagy követ hajít feléd. Eltalált téged. (2 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkalapácsot. Elszántan ellenfeledre támadsz. Kőkalapáccsal halálos csapásokat osztva péppé vered a bibircsók-óriás fejét. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal megdöföd a bibircsók-óriás testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A bibircsók-óriás vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 aranyat. 677 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 118, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}
(Továbbmész...) [120,71] A vidék továbbra is alacsonyhegység. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. A feléd közeledő bibircsók-óriás mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a bibircsók-óriás bal vállát. (4 támadással 61 életpontot sebezve.) Ellenfeled sziklát dob rád. Nem talált! Fegyvert váltasz: előkapod a kőkalapácsot. Megmarkolva a kőkalapácsot a másikra ugrasz. {GYD:} Kőkalapáccsal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a bibircsók-óriás ragyás testét. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod a bibircsók-óriás ragyás testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Könnyedén félreszökkensz a bibircsók-óriás csapása elől. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 aranyat. 677 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 109, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a kőkalapácsot. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. {GYD:} Kőkalapáccsal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a téfea magoflux testét. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal felnyársalod a téfea magoflux embriószerű testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Nyelvét a téfea magoflux feléd löki, de eredménytelenül. A téfea magoflux összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva 2 csepp spirituszt, szereztél 1 téfea-agyat. 269 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 ütőfegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 49, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a kőkalapácsot. Elszántan a másikra rontasz. {GYD:} Kőkalapáccsal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a mutáns pók testét. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a mutáns pók förtelmes fejét. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) A mutáns pók csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A mutáns pók összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 423 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 68, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 2 | mozogsz keletre |
be 839 | bemész a 839. épületbe |
m 2 | mozogsz keletre |
gyk 13 50 | gyakorolsz a 13. tárggyal 50 pontért |
szk 359 | keresed a 359. szörnyet |
* 1. BP: h 147 0 0 | használod a 147. tárgyat |
* 2. BP: h 235 30 0 | használod a 235. tárgyat |
* 3. BP: e 15 0 0 | élelemszerzés 15 pontért |
* 4. BP: v 10 0 0 | elmormolod a 10. varázslatot |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 2 14 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 14 pontért |
GRIFFŐNIKSZ (106. SZÖRNY) Ez a sas méretű grifflény magas sziklák között épít fészket. Vállalkozó kedvű kalandozók gyakran másznak meg meredek falakat azért, hogy megszerezhessék mágikus erejű tojását. Azonban a griffőniksz minden elégető lehelete még a legtapasztaltabbakat is könnyedén a magasból aláhulló széndarabbá változtathatja. Sokak szerint a tűzköpet a madár által lenyelt és pirkitté átalakított kődarabok eredménye. |
MITHRIL (352. TÁRGY) Nagyon mélyen, a föld alatt csillogó erek húzódnak meg. A legtapasztaltabb törpe bányászok képesek megtalálni és kibányászni ezt a hihetetlenül értékes és ritka fémet (olyan mezőn, ahol nincs törpe bánya, hiába is próbálkozol). A mithril kizárólag varázstárgy készítésénél, megfelelő varázslatok használata mellett alkalmazható. Csak úgy kikalapálni belőle egy fegyvert... nos, ezzel minden törpe őst egyszerre gyalázol meg és húzod meg egyszersmind a szakállát. A mithril mágikus anyag, ezért megmunkálása lehetetlen mágia nélkül. |
Erő: | 29 (40) | Szint: | 15 | Merészség: | 7/7 | Magasság: | 149 cm |
IQ: | 24 (35) | Támadás: | 29 | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 52 kg |
Ügyesség: | 23 (34) | Védekezés: | 40 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 31/31 év |
Egészség: | 23 (34) | Életpont: | 416/427 | Jellem: | gonosz (362) | Tul. pont: | -12 |
Szerencse: | 25 (40) | Varázspont: | 448/22 | Pénz: | 1159 arany | Kép. pont: | -9 |
Pszi pont: | 20/7 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 24 | szúrófegyverek: | 20 | vágófegyverek: | 3 |
ütőfegyverek: | 5 (+1) | lőfegyverek: | 3 | dobófegyverek: | 23 |
Feltételes fegyverváltás: kőkalapács (#13) (50%) << ököl (#28) (50%) << varkaudar lándzsa (#224) (182%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -7.); bumeráng (#249) (8 -14.); vas dobónyíl (#189) (15 -); ezüstshuriken (#327) (997 .); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
122,71 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 140 |
JLKzott minoszkúpok: 64, 60, 63 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 137 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 6 | 2. nyomkövetés: | 36 | 3. lopás: | 1 |
4. mászás: | 9 | 5. csapdakészítés: | 15 | 6. csapdaészlelés: | 4 |
7. gyógyítás: | 43 | 8. titkosírás: | 10 | 9. felderítés: | 10 |
10. szörnyidomítás: | 9 | 11. teológia: | 24 | 12. taumaturgia: | 21 |
13. versengés: | 8 | 14. harcművészetek: | 23 | 15. zene: | 83 |
16. szörnyismeret: | 13 | 17. pszi: | 2 | 18. zárnyitás: | 1 |
19. vadászat: | 20 | 20. bányászat: | 17 (+1) |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 33 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért |
kutatsz max. 70 TVP-ért |
ásol max. 40 TVP-ért csak 152. fémet, vagy jobbat |
készítesz ubuk dobónyílat (#138) (max. 5 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 9 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 10 darabot ), bumerángot (#249) (max. 5 darabot ), kötelet (#92) (max. 4 darabot ), dobóhálót (#221) (max. 1 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot ), zárnyitó készletet (#39) (max. 2 darabot ), vas dobónyilat (#189) (max. 8 darabot ), nagy vaskulcsot (#186) (max. 1 darabot, csak egyszer) |
elfogod spagulárt (#82) fedett veremmel (#219), mutáns pókot (#117) fedett veremmel (#219) |
gonoszkodsz max. 65 TVP-ért |
mászol max. 50 TVP-ért |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50) |
szintszívó lények (#9097) |
Barátságosság (aktív: 1, max: 50) |
Camel a Calandor (#3025) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | mágiatörés (#35, 10 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) |
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
banshee-sikoly (#373, 20 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) |
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
éhínség (#39, 7 VP) | vérbeli borzongás (#46, 10 VP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) |
Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
erőpajzs I (#12) | hadiszerencse II (#24) | tulajdonságpajzs (#26) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
10. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 6, max: 20) | ||||||
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31), mágiatörés (#35), vérbeli borzongás (#46), banshee-sikoly (#373), villámcsapás (#50) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 20) | ||||||
tüskepajzs (#30), hhaar burka (#32), tompítás (#40) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
arató csattanat (#144) (vadászik) státusz: OK |
kardfogú fülemüle (#146) (őrzi a holmidat: +12 lopás ellen) státusz: OK |
karmos tankány (#137) (málhás: +18 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Keress egy ősi csatamezőt és animálj egy csontvázat! |
2.) Bizonyítsd, hogy jellemed elég fekete az előléptetésedhez! [oldj meg egy jellempróbát a GO paranccsal és érj el 100-as gonoszságot]. (teljesítve) |
3.) Gyűlöletes, fehér anyag a pular kristály. Zúzz szét egy tucatot oltáromnál! |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke kastély (547): kész. cseréptetős torony (549): új. helytartói hivatal (563): új. sötét kastplom (566): többek közt 15. tárgyat kell leadnod. fényűző villa (600): 66. labirintus (131,10). városháza (685): új. sámánkunyhó (767): többek közt 1758. tárgyat kell leadnod. bányászház (839): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
33, 34, 35, 36, 60, 63, 64, 66. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 5, 16, 18. |
Összsúly: 118.48 kg | Megterheltség: 109% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 15 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | kaktusztüske (#114) | 20 | mákrózsa virág (#56) | 2 | spiritusz (#170) | |||
4 | szulfagor agyar (#677) | 4 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
21 | arany (#50) | 3 | kaja (#2) | 1 | mithril (#352) | |||
1 | ormánygőte csont (#21) | 3 | pirkit (#153) | 1 | pular kristály (#239) | |||
1 | szent jogar (#150) | 1 | szöges bőrpajzs (#66) | 1 | téfea-agy (#172) | |||
5 | tinta (#101) | 4 | ugh méreg (#166) | 5 | vasérc (#152) |
117 | 118 | 119 | 120 | 121 | 122 | 123 | |
69 | |
|
|
|
|
|
|
70 | |
|
|
|
|
|
|
71 | |
|
|
|
|
|
|
72 | |
|
|
|
|
|
|
73 | |
|
|
|
|
|
|
74 | |
|
|
|
|
|
|
75 | |
|
|
|
|
|
|