218. forduló, 220. forduló, Shenqui összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2017. nov. 2. 9h:15'
EZ A 1018. JÁTÉKHETED, 219. FORDULÓD
1019. játékheted kezdete: nov. 4.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Számládon a zsetonok száma 64 alá esett!
Ez a forduló 29 zsetonba került.
SZL E-mail!
KALANDOZÓ: #1276

SHENQUI KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [130,73] koordinátán.
A krónikát olvasgatva néhány dolgot már hatékonyabban fogsz végrehajtani (+5 tvp ). Varázserőd regenerálódik. (+41 varázspont.) Pszi energiáid is töltődnek. (+6 pszi pont.) A táborozás alatt vadászott neked az arató csattanat. (+2 kaja.)
A táborozás ideje alatt hosszú időt töltöttél azzal, hogy piromenyét nyomok után kutattál. Úgy látszik, ilyen szörny nem él a környező néhány négyzetmérföldes területen. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyismeret). [7 pontot használtál fel, van még 354.]

* 1. KP: v 12 0 0 elmormolod a 12. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 349.]

* 2. KP: h 235 30 0 használod a 235. tárgyat
Dudálni kezdesz. "Szó bennszakad, hang fennakad, lehelet megszegik..." mondanák egyesek, ha hallanák, milyen gyönyörűen játszol. Ez jól esett! (+25 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 319.]

* 3. KP: v 1 4 0 elmormolod az 1. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Elmondtad a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. [-8 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 314.]

* 4. KP: v 24 0 0 elmormolod a 24. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Sikerült elmondanod a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 309.]

* 5. KP: v 26 0 0 elmormolod a 26. varázslatot
Varázsolni kezdesz. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Sikerült elmondanod a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 304.]

* 6. KP: v 224 0 0 elmormolod a 224. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. A forró energia testedbe áramlik. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 304.]

* 7. KP: p 64 0 0 használod a 64. pszi képességet
Összpontosítani kezdesz. A pszi energia pezsegve tódul szét testedben! Kiengeded magadból a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 pszi). Magasfokú mentális képzettségednek köszönhetően újabb pszi-képességet sajátíthatsz el, melynek neve auratranszformáció. (ld. enc.) Mentális képességed érezhetően fejlődött. (+10 max. pszi pont.) [5 pontot használtál fel, van még 299.]

hu 36 308 96 hulladék: 36 308 96
Hulladék, ezért nem gyűjtesz fáklyát. Hulladék, ezért nem gyűjtesz ezüst papi karkötőt. Hulladék, ezért nem gyűjtesz bakkura csizmát. [0 pontot használtál fel, van még 299.]

hu 89 98 123 hulladék: 89 98 123
Hulladék, ezért nem gyűjtesz bronzpajzsot. Hulladék, ezért nem gyűjtesz rákpajzsot. Hulladék, ezért nem gyűjtesz göcsörtös bunkót. [0 pontot használtál fel, van még 299.]

hu 127 hulladék: 127
Hulladék, ezért nem gyűjtesz mandibulakaszát. [0 pontot használtál fel, van még 299.]

kf 731 kézbeveszed/felveszed a 731. tárgyat
Felveszed a topáz erényövet. [0 pontot használtál fel, van még 299.]

ff 13 28 224 felt. fegyverváltás: 13 28 224
Felt. fegyverváltás: << kőkalapács << ököl << varkaudar lándzsa. [0 pontot használtál fel, van még 299.]

m 3 mozogsz délkeletre
[131,74] Síkság, továbbra is csak síkság. Vad szamóca illatát hozza a szél. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Ráismersz a lényre. Egy ryuku légiós. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tüskepajzs varázslatot. Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 37 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a ryuku légiós testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkalapácsot. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. {GYD:} Kőkalapáccsal épp hogy eltalálod a ryuku légiós jobb lábát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). {GYD:} Méregfoggal megdöfködöd a ryuku légiós jobb lábát. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A ryuku légiós pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) {GYD:} Kőkalapáccsal épp hogy eltalálod a ryuku légiós testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Méregfoggal megdöföd a ryuku légiós testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Elhajolsz a ryuku légiós ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a ryuku légiós száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 848 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 109, sebződés: 22, gyógyulás: 14, összesen: -8 ÉP}

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy ősi csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Ásódat marokra ragadva, buzgón ásni kezdesz a csatamezőn. Mintha egy nyögést hallottál volna a föld alól. Megdermedsz, de aztán semmi. Kicsit kezd rossz hangulatod lenni, de most már nem fordulhatsz vissza. Ujhé, találtál valamit! De nem, csak egy teljesen elrozsdált rézsisak. Hangot hallasz magad mögött, mire fedezékbe ugrasz, és hátranézel. Egy óriás csontváz támad rád.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy tüskepajzs varázslattal készülsz a csatára. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az óriás csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az óriás csontváz zörgő csontjait. (3 támadással 110 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal megbököd az óriás csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Karmait felemelve, az óriás csontváz meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 913 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 121, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}

Hátrahagyva a tetemet, folytatod a csatamező felásását. Ezúttal siker koronázza a munkádat! Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 2 bumeráng. Zajt hallasz a hátad mögött, és megpördülsz. Egy óriás csontváz védelmezi a vadászterületét.

Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod az óriás csontváz zörgő csontjait. (3 támadással 15 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Elszántan a másikra támadsz. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az óriás csontváz testét. (2 támadással 103 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal megérinted az óriás csontváz bal lábát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Az óriás csontváz karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 913 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 124, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

A fenébe, hát egy perc nyugalma sem lehet az embernek? Tovább diszturbálod a többszáz éves holtak nyugalmát. Hopsz, szünet! Ellenfél a láthatáron! Egy csontváz jön feléd.

Fegyvert váltasz: előkapod a kőkalapácsot. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Kőkalapáccsal gyilkos csapást mérve bezúzod a csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal teljesen átszúrod a csontváz testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A csontváz karmai majdnem eltalálnak! A csontváz összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
52 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 36, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Huh, ez kemény volt, még jó, hogy nem valami főszörny járt erre! Neszezést hallasz - úgy látszik, nem vagy egyedül! Egy csontváz lord intéz feléd kihívást.

A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Egy sorvasztás varázslattal köszönt csatapartnered. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a csontváz lord testét. (4 támadással 22 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a csontváz lord testét. (3 támadással 112 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal megérinted a csontváz lord rozsdás páncélját. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A csontváz lord fegyverével több sebet ejt a jobb válladon és karodon. (3 támadástól 36 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. A csontváz lord most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 479 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 145, sebződés: 36, gyógyulás: 0, összesen: -36 ÉP}

Egy kósza gondolattól vezérelve, ott nézel körül, ahonnét a szörny előugrott. Az ötlet tökéletes volt, mosolyogsz elégedetten. A következő kincseket találtad: egy bronzpajzs és egy bumeráng. Sírlidérc-osztag közeledik, minden bizonnyal urukat akarják megbosszulni. Te itt ma már eleget tápoltál! Kereket oldasz. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 felderítés).
Látsz egy oltárt. Leah hívői építették. Felfedeztél egy Chara-din monolitját. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely egy piromenyét formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál?
(Vándorcirkusz:) Mint egy különös látomás, úgy terül szét előtted a vándorcirkusz rengeteg apró épülete. Bizsergő tenyérrel veted bele magad a szokatlan tömegbe, míg egy apró termetű férfi meg nem állít. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy Sheran oltárt. Nyugatra nézve látsz egy Leah oltárt. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Körbevizsgálódsz. Nem túl régi (maximum néhány napos) alakváltó nyomok vezetnek délkeletre. [36 pontot használtál fel, van még 263.]

tps 300 TVP spórolása: 263 pontért
Félreraktunk, letiltottunk neked 263 TVP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy TPF parancsot (ill. kör végéig). [263 pontot használtál fel, van még 0.]

tpf 240 TVP elővétele: 240 pontért
Felszabadítottunk neked 240 TVP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 240.]

im imádkozol
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Ünnepélyes hang szólal meg.
- Tehát nem csalódtam benned, hűséges hívem vagy! (+1 max. életerő, +9 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve halotthívás. (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettő: 1.) Keress egy ősi csatamezőt és animálj egy csontvázat! 2.) Bizonyítsd, hogy jellemed elég fekete az előléptetésedhez! [oldj meg egy jellempróbát a GO paranccsal és érj el 100-as gonoszságot]. 3.) Gyűlöletes, fehér anyag a pular kristály. Zúzz szét egy tucatot oltáromnál! [30 pontot használtál fel, van még 210.]

tpf 60 TVP elővétele: 60 pontért
Felszabadítottunk neked 23 TVP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 233.]

v 96 100 80 elmormolod a 96. varázslatot
11 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 50 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 233.]

m 1 4 5 mozogsz északkeletre, délre, délnyugatra
[132,73] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Egyelőre csak a szél susogása töri meg a csendet. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Felismered a közeledőt. Csak egy vérfürdető magszim. Nem jelenthet különösebb problémát. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Gyorsan felraksz egy tüskepajzs varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy energiatüskék varázslat. 27 életpontot sebeztél. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 bumeráng. Alaposan megsorozod a vérfürdető magszim alsó, lágy részeit. (4 támadással 64 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkalapácsot. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. {KCC:} Kőkalapáccsal megpöccinted a vérfürdető magszim testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszurkálod a vérfürdető magszim húsos törzsét. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) A vérfürdető magszim csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (7 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A vérfürdető magszim szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 magszim belet. 910 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 111, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy ovimon-bokrot. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Raia hívei emelték. A vadszőlő még egy kicsit éretlen, de azért Te érdemesnek tartod egy kis előszüretre. Mazsola lesz belőle vagy bor? Hmm, inkább ebéd. (+2 kaja.)

(Továbbmész...) [132,74] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy proteinfecske. {védettsége: 16 szúró, 12 vágó, 6 ütő ellen.} Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Fegyvert váltasz: előkapod a kőkalapácsot. Megmarkolva a kőkalapácsot a másikra rontasz. {GYD:} Kőkalapáccsal megütöd a proteinfecske jobb szárnyát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal több döféssel felnyársalod a proteinfecske fejét. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) A proteinfecske feléd csap csőrével, de sikertelenül. A proteinfecske karmai majdnem eltalálnak! Kőkalapáccsal megcsapod a proteinfecske tollas testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal megdöföd a proteinfecske jobb szárnyát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A proteinfecske feléd csap csőrével, de sikertelenül. Karmaival a proteinfecske megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a kőkést, szereztél 4 madártollat. 339 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 68, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy tűzbokrot. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Sheran híveié. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán egy bávatag golombár vigyorog kajánul. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze keletre látsz egy phua-kúpot. Délkeletre nézve látsz egy Tharr oltárt. Nyugatra egy ősi csatamező van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy törpemammut közeledik. {támadása: 16.} Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 bumeráng. Alaposan megsorozod a törpemammut testét. (4 támadással 34 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkalapácsot. Meglengetve a kőkalapácsot a másikra rohansz. {GYD:} Kőkalapáccsal épp hogy eltalálod a törpemammut ormányát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal több döféssel felnyársalod a törpemammut testét. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) A törpemammut feléd szúr agyarával, de nem talál. Időben félreugrasz a törpemammut rúgása elől. Kőkalapáccsal meghorzsolod a törpemammut bal első lábát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal eltalálod a törpemammut oszlopos lábát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A törpemammut meglök agyarával. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Patájával a törpemammut kissé megtaszít. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 kaját. 672 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 ütőfegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 104, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}


(Továbbmész...) [131,75] A síkság itt véget ér, és egy ritka erdő kezdődik. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Egy bávatag golombár nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. A szörny közelebbről nem is tűnik olyan rettenetesnek. Még az is lehet, hogy barátságos. No, ezt azért nem mutatja, csak tüntetően hátat fordítva Neked továbbmegy.

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy manilla-fát. Gyanús mozgást látsz a fák között. A feléd közeledő bandita mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Üdvözlésképpen egy káosz szava varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi hatás! Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a bandita testét. (4 támadással 50 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkalapácsot. Elszántan a másikra ugrasz. {GYD:} Kőkalapáccsal megpöccinted a bandita testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal néhányszor teljesen átdöföd a bandita testét. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (4 támadástól 14 életpontot vesztesz.) {GYD:} Kőkalapáccsal megütöd a bandita fejét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal eltalálod a bandita fejét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Bár ügyesen védekezel, a bandita sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (4 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A bandita összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy aranytű, ezenkívül 1 orgyilkos tőr. Szereztél 15 aranyat. 777 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 134, sebződés: 28, gyógyulás: 0, összesen: -28 ÉP}

[18 pontot használtál fel, van még 215.]

m 6 6 7 mozogsz nyugatra, nyugatra, északnyugatra
[130,75] Még mindig az erdőben vagy. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Csak egy lajhárlord. Megvető mosollyal várod a találkozást. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Egy puha ütés varázslatot dob rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a lajhárlord bamba arcát. (4 támadással 62 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkalapácsot. Marokra fogva a kőkalapácsot ellenfeledre ugrasz. Kőkalapáccsal eltalálod a lajhárlord testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal megdöföd a lajhárlord szőrcsomós testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A lajhárlord mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. A lajhárlord most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 lajhár csontot. 639 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 96, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy manilla-fát. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy egy bávatag golombár hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Nocsak, egy quwarg! Undorodva lépsz rá. 1 tapasztalati pontot kaptál. Egy satnya hangyauborka-bokrot találsz. Van rajta néhány érett gumó. (+1 kaja.) Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Még egész friss árnymanó nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.
(Feltételes készítés:) Legyártottál 1 bumerángot. IQ-d TF-elődött.

(Továbbmész...) [129,75] Az utolsó fák is mögötted maradnak. Feltárul előtted a hullámzó, zöld füves síkság. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy szürke rinocérosz lehet. {támadása: 20.} No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a szürke rinocérosz bal hátsó lábát. (4 támadással 31 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkalapácsot. Marokra fogva a kőkalapácsot ellenfeledre rohansz. {GYD:} Kőkalapáccsal súrolod a szürke rinocérosz testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a szürke rinocérosz fejét. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) A szürke rinocérosz feléd döf szarvaival, de félrehajolsz. Patájával a szürke rinocérosz kissé megtaszít. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) {GYD:} Kőkalapáccsal megpöccinted a szürke rinocérosz jobb hátsó lábát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod a szürke rinocérosz bal első lábát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A szürke rinocérosz megpróbál felöklelni szarvaival, de sikertelenül. Patájával a szürke rinocérosz kissé megtaszít. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 672 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 104, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

Találsz egy amniosz-fát. Felfedeztél egy teljesen lerombolt oltárt. Észreveszel egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. A távcsővel lassan körülnézel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Leah oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy ősi csatamezőt. Nyugatra egy Sheran templom van. Északnyugatra egy rúnakő van. Északra egy művészi porolit van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Kiásol a földből pár vadhagyma-gubót. (+1 kaja.) Körbevizsgálódsz. Kicsit régi (kb. 1 hetes) törpe nyomok vezetnek keletre. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés).

(Továbbmész...) [128,74] Ritkul a növényzet, és meredek kaptató áll előtted. Hegyvidéken vagy. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Tharr rúnaköve. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy olvasztókemencét. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy törpe bányát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy vaskohót. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Elenios híveié. Észreveszel egy teljesen lerombolt világítótornyot. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint egy bávatag golombár. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy borkonyó cserjét. (ld. enc.) Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém jelenlétét érzed a föld alól. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor keletre nézel, észreveszel egy művészi porolitot. Délre nézve látsz egy Sheran templomot. Nyugatra egy oltár van. Északnyugatra egy Fairlight oltár van. Északra egy Chara-din monolitja van. Elteszed a látcsövet. Remegést érzel a föld alól... Valami jön föl! Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy földsárkány került az utadba. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

A szörny nagy levegőt vesz, és a következő pillanatban villámok repülnek feléd. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (9 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Legutolsó sejtjeidből is összegyűjtve a kí-energiákat, egy Sziklaököl bevitelére koncentrálsz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a földsárkány kőfejét. (4 támadással 92 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal megkarcolod a földsárkány jobb első lábát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A földsárkány megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A földsárkány farkával melletted a levegőbe suhint. A földsárkány összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. 992 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 104, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy bíbor szulfagor. {védettsége: 14 szúró, 14 vágó, 14 ütő ellen.} Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 bumeráng. Alaposan megsorozod a bíbor szulfagor testét. (4 támadással 57 életpontot sebezve.) A szörny tüzet lehel! Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (7 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkalapácsot. Megmarkolva a kőkalapácsot ellenfeledre rohansz. {GYD:} Kőkalapáccsal eltalálod a bíbor szulfagor vörös bundáját. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal eltalálod a bíbor szulfagor fejét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Agyarával a bíbor szulfagor kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A bíbor szulfagor összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 szulfin (ld. enc.). Felhasználva a kőkést, szereztél 2 szulfagor agyart. 633 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 94, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

[30 pontot használtál fel, van még 185.]

m 7 mozogsz északnyugatra
[127,73] Laposodnak a hegyek, most már dombok között vagy.

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Fairlight hívői építették. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt vaskohót. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt törpe bányát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém van a föld alatt! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy tündöklő szobrot. Keletre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Délre egy oltár van. Nyugatra egy friss csatamező van. Északnyugatra egy olvasztókemence van. Elrakod a távcsövet. Egy pillanatig bambán bámuljátok egymást egy mucugróval, aztán gyorsan elkapod, mielőtt alámerülhetne a pocsolyában. (+1 kaja.) [6 pontot használtál fel, van még 179.]

gyk 367 50 gyakorolsz a 367. tárggyal 50 pontért
Kikapcsolódásként edzel egy kicsit. Érezhetően fejlődött a jártasságod az ütőfegyverek terén. A következő szinthez szükséges tudásod fele már megvan. [50 pontot használtál fel, van még 129.]

szk 99 keresed a 99. szörnyet
Elhatározod, hogy táborozás alatt megpróbálsz felkutatni egy piromenyétet. Bár nem hallottál még róla, hogy ilyen terepen élne az a lény. [0 pontot használtál fel, van még 129.]

* 1. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még 126.]

* 2. BP: h 235 30 0 használod a 235. tárgyat
Dudálni kezdesz. Tökéletesen játszol! Ha fellépnél a városban [H <zeneszerszám> parancs lakott területen], biztos, hogy kereshetnél néhány aranyat. Ez jól esett! (+25 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 96.]

* 3. BP: e 15 0 0 élelemszerzés 15 pontért
A repülő majom elejtéséhez szükség volt némi ügyességre, a megevéshez legfeljebb némi üres gyomorra lesz szükség. (+4 kaja.) [15 pontot használtál fel, van még 81.]

* 4. BP: v 10 0 0 elmormolod a 10. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Egy végső mozdulattal előhívod az életszívás varázslatot! A növényzet elsorvad körülötted, miközben a gyógyító energia a testedbe áramlik (+1 életerő). [-5 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 76.]
Egy kis vizet iszol a kulacsodból. Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját bezabál a karmos tankány. Egy kaját nyel le a kardfogú fülemüle. A nap kalandjaitól megfáradtan, táborhelyet keresel. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (+1 max. életerő.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 76 pontod maradt, ebből a következő körre 76 pontot vihetsz át. Kapsz még 360 pontot. A következő körben tehát 436 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


AURATRANSZFORMÁCIÓ (65. PSZI KÉPESSÉG)
Mostantól komoly mennyiségű pszi-energia felhasználásával képes vagy saját aurád formálására! Ehhez a P 65 parancsot kell kiadnod. Ha a jó irányba akarod aurádat transzformálni, akkor 2. paraméternek 1-et, ha a sötét út felé, akkor 2-t írjál. Mindez 10 pszi pontba és 10 TVP-be kerül. Amíg pszi szakértelmed alacsony, egy auratranszformációval csak egy jellempontot tudsz szerezni.

HALOTTHÍVÁS (93. VARÁZSLAT)
A halotthívás varázslattal életre hívhatsz egy gyengébb élőhalottat, és a szolgálatodba állíthatod. Az így animált hullák "elfogott szörnynek" minősülnek. Nem esznek semmit, és feltétel nélkül engedelmeskednek. Beidomításukra természetesen kell némi időt szánni (ID parancs - ha nem vagy tisztában a szörnyelfogás alapfogalmaival, kár is a halotthívást használnod), hogy felismerjék a parancsaidat. A varázslatot egy olyan mezőn kell kiadnod, ahol friss csatatér, de legalábbis egy kalandozó hullája van, ha zombit akarsz idézni, és ősi csatamezőn, ha csontvázat akarsz hívni. A varázslatot a jövőben máshol talált csatamezőkön, vagy romokon is kipróbálhatod. A varázslat elmondása 34 VP-be kerül, anyagi komponense két isteni könnycsepp.

BORKONYÓ CSERJE (311. NÖVÉNY)
Egész Ghallán a legfinomabb pálinkát a borkonyó erjesztett gyümölcséből készítik. Te, a tapasztalt kalandozó azonban nem a gyümölcsöt fogod leszedni, ez legyen továbbra is a kocsmárosok feladata. Egy apró, hengerbe csavart levélbe gyűjtve inkább egyenként kitépkeded az épp virágzó borkonyó bibéit. Hosszadalmas feladat (10 TVP-t emészt föl), de megéri: a borkonyó bibe rengeteg varázsfőzethez elengedhetetlen komponens. A gyűjtéshez a KT 312 parancsot kell kiadnod. Egy fordulóban maximum három adag borkonyó bibét gyűjthetsz.

SZULFIN (676. TÁRGY)
A szulfin egy különlegesen ritka anyag, amely hihetetlenül hosszú időn keresztül képes égni és meleget adni. Ha nem volna még az aranynál is sokkal ritkább, minden bizonnyal már minden városban ezzel fűtenének fa helyett - így azonban csak méregdrága mágikus kísérleteknél alkalmazzák.

KARAKTERLAP

Shenqui, egy copfos aranyhajú, csillogó szemű kobudera nő vagy. A bőröd kreolszínű. Leah misszionáriusa vagy. Ez a 219. fordulód.

Erő: 29 (40) Szint: 15 Merészség: 7/7 Magasság: 149 cm
IQ: 24 (35) Támadás: 29 Agresszió: 5 Testsúly: 52 kg
Ügyesség: 23 (34) Védekezés: 40 Menekülés: 30 % Életkor: 31/31 év
Egészség: 23 (34) Életpont: 414/415 Jellem: gonosz (356) Tul. pont: -12
Szerencse: 25 (40) Varázspont: 448/22 Pénz: 1005 arany Kép. pont: -9
Pszi pont: 20/14
Eddig összesen 1171 szörnyet (13 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 9 840 TP-t kaptál. Jelenleg 87 213 TP-d van. A következő szinthez még 32 787 TP szükséges. Trófeáid: mocsárivérc, óriásféreg, Ayagira Tanaka. A 203. fordulódban 66 arany került a bankszámládra. 75 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 24 szúrófegyverek: 20 vágófegyverek: 3
ütőfegyverek: 3 (+1) lőfegyverek: 3 dobófegyverek: 23

Feltételes fegyverváltás: kőkalapács (#13) (80%) << ököl (#28) (140%) << varkaudar lándzsa (#224) (160%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -7.); bumeráng (#249) (8 -14.); vas dobónyíl (#189) (15 -); ezüstshuriken (#327) (997 .);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
127,73 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 140
JLKzott minoszkúpok: 64, 60, 63

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 137 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 6 2. nyomkövetés: 36 (+1) 3. lopás: 1
4. mászás: 9 5. csapdakészítés: 15 6. csapdaészlelés: 4
7. gyógyítás: 43 8. titkosírás: 10 9. felderítés: 10 (+1)
10. szörnyidomítás: 9 11. teológia: 24 12. taumaturgia: 21
13. versengés: 8 14. harcművészetek: 23 15. zene: 82
16. szörnyismeret: 13 (+1) 17. pszi: 2 (+1) 18. zárnyitás: 1
19. vadászat: 19 20. bányászat: 16 (+1)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 33 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért
kutatsz max. 70 TVP-ért
ásol max. 40 TVP-ért csak 152. fémet, vagy jobbat
készítesz ubuk dobónyílat (#138) (max. 5 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 9 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 10 darabot ), bumerángot (#249) (max. 5 darabot ), kötelet (#92) (max. 4 darabot ), dobóhálót (#221) (max. 1 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot ), zárnyitó készletet (#39) (max. 2 darabot ), vas dobónyilat (#189) (max. 8 darabot ), nagy vaskulcsot (#186) (max. 1 darabot, csak egyszer)
elfogod spagulárt (#82) fedett veremmel (#219), mutáns pókot (#117) fedett veremmel (#219)
gonoszkodsz max. 65 TVP-ért
mászol max. 50 TVP-ért
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50)
szintszívó lények (#9097)
Barátságosság (aktív: 1, max: 50)
Camel a Calandor (#3025)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) mágiatörés (#35, 10 VP) tompítás (#40, 8 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP)
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
banshee-sikoly (#373, 20 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP)
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
éhínség (#39, 7 VP) vérbeli borzongás (#46, 10 VP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP)
Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
erőpajzs I (#12) hadiszerencse II (#24) tulajdonságpajzs (#26) pszi-ernyő (#64)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
10. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 6, max: 20)
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31), mágiatörés (#35), vérbeli borzongás (#46), banshee-sikoly (#373), villámcsapás (#50)
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 20)
tüskepajzs (#30), hhaar burka (#32), tompítás (#40)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
arató csattanat (#144) (vadászik) státusz: OK
kardfogú fülemüle (#146) (őrzi a holmidat: +12 lopás ellen) státusz: OK
karmos tankány (#137) (málhás: +18 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Keress egy ősi csatamezőt és animálj egy csontvázat!
2.) Bizonyítsd, hogy jellemed elég fekete az előléptetésedhez! [oldj meg egy jellempróbát a GO paranccsal és érj el 100-as gonoszságot].
3.) Gyűlöletes, fehér anyag a pular kristály. Zúzz szét egy tucatot oltáromnál!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke kastély (547): kész. cseréptetős torony (549): új. helytartói hivatal (563): új. sötét kastplom (566): többek közt 15. tárgyat kell leadnod. fényűző villa (600): 66. labirintus (131,10). városháza (685): új. sámánkunyhó (767): többek közt 1758. tárgyat kell leadnod.

ISMERT LABIRINTUSOK
33, 34, 35, 36, 60, 63, 64, 66.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 5, 16, 18.

Összsúly: 150.40 kg Megterheltség: 139%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 5 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 kaktusztüske (#114) 3 smirglilevél (#29) 4 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
15 arany (#50) 1 álompor (#396) 1 aranytű (#272)
1 bronzpajzs (#89) 4 bumeráng (#249) 12 kaja (#2)
1 lajhár csont (#236) 4 madártoll (#112) 1 magszim bél (#103)
1 orgyilkos tőr (#225) 2 szulfagor agyar (#677) 1 szulfin (#676)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

126 127 128 129 130 131 132 133
72
73
74
75
76
(127,73) Fairlight oltár, vaskohó (#155), törpe bánya (#435), olvasztókemence (#86), Chara-din rúnaköve, érclelőhely
(128,74) a 66. labirintus bejárata, Tharr rúnaköve, olvasztókemence (#86), törpe bánya (#435), vaskohó (#155), Elenios oltár, világítótorony (#156), művészi porolit (#720), borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), érclelőhely, földsárkány (#359), bíbor szulfagor (#358)
(129,75) szürke rinocérosz (#346), amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203), oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396)
(130,75) lajhárlord (#757), manilla-fa (#91, belőle készíthető: #92), művészi porolit (#720)
(131,74) ryuku légiós (#361), óriás csontváz (#176), csontváz (#48), csontváz lord (#177), ősi csatamező (#263), Leah oltár, Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720)
(131,75) bávatag golombár (#165), manilla-fa (#91, belőle készíthető: #92), bandita (#758)
(132,73) vérfürdető magszim (#148), ovimon-bokor (#206, belőle készíthető: #207), Raia oltár
(132,74) proteinfecskék (#139), tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), Sheran oltár, művészi porolit (#720), törpemammut (#115)

Üzenet küldése a karakternek