Vissza a Főoldalra
 
Hatalom Kártyái

2025-től a kétszínű lapoknak csak az egyik színét kell figyelembe venni pakliépítéskor. Legyen ez érvényes az 1 és 2 színű versenyekre is?

1) Igen
2) Nem
3) Tartózkodom

(A szavazáshoz be kell jelentkezned!)
További szavazások...
Fórum a témához...

Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
Nézz be kártyaboltunkba!
Alfa menü – Druidák október 15.
Alfa menü – Boszorkányok október 15.
Alfa menü – Tengeri rablók október 15.
Alfa menü – Mágusok október 15.
Alfa menü – Felfedezők október 15.
Alfa menü – Kereskedők október 15.
Zén Legendái: Varázslatok szeptember 21.
A pillanat képe
A Rókakirály
(Könyv)
Küldd el képeslapként!
A Rókakirály című könyv borítóképe.
Nézz szét a galériában!
Szavazás: új kétszín szabály
HKK –Moa civilizáció
Kalandozók Versenye 3.
Társasjátékok Ünnepe 2024. November 16.
A XXVIII. Nemzeti Bajnok

A lista folytatása...
Túlélők Földje - Közös Tudatok listája
Hatalom Kártyái verseny - 2024. november 16., Csikós
Hatalom Kártyái verseny - 2025. február 15., 10 Minutes
Hatalom Kártyái verseny - 2025. január 18., 10 Minutes

A lista folytatása...
Szavazás: új kétszín szabály (8)
Moa civilizáció lapbemutató 3. hét (66)
Térkép a netes fordulókban (17)
Kalandozók Versenye 3. (1)
Megújult lapkereső és pakliszerkesztő (238)
HKK kérdés? (47243)

További témák...
Tegnap leggyakoribbak:
A bajnokság döntősei
A dobogósok
A Nemzeti Bajnok
Az ezüstérmes
A Nemzeti Bajnok akció közben.
3. nap

Utoljára ezt küldték:
Bíbor möszék
Küldj te is képeslapot!
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
Aaron dor Blazeer 219. fordulója

TÚLÉLÕK FÖLDJE
Betáplálva: 2005. nov. 14. 10h:08'
EZ A 455. JÁTÉKHETED, 219. FORDULÓD
456. játékheted kezdete: nov. 18.
A következõ fordulódat azonnal
betápláljuk, amint megkapjuk.
KALANDOZÓ: #3105
SZÁMLA : XXXX
ZSETONOK : 296
Extra forduló: 2

AARON DOR BLAZEER KALANDJAI


3 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [193,64] koordinátán. Az idõ esemény nélkül telt el. Az aranytermõ erszény 62 aranyat termelt. Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserõd regenerálódik. (+314 varázspont.) Idõt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erõd regenerálódik. (+98 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-3 pszi pont.) Erõt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.) A lottó 633. hetének nyerõszámai: 10, 15, 8. 3 db 0 találatos szelvényed volt. A táborozás ideje alatt hosszú idõt töltöttél azzal, hogy ryuku futárbérenc nyomok után kutattál. A hosszas kutatás, amelyet a pihenés rovására folytattál, eredménytelen maradt. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyismeret). [7 pontot használtál fel, van még 375.]

* 1. KP: t. energia kisütése: 145 2
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 365.]

* 2. KP: elmormolod a 26. varázslatot a 182. varázslatot az 53. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A varázslat mûködésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 363.] Szupersebesen mormolsz. Zöldes fényû erõtér kezd körülötted vibrálni. [-12 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 361.] Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Csapásaid erõsebbek lesznek! (+5 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 359.]

* 3. KP: elmormolod a 28. varázslatot a 165. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Izmaid megnõnek, megdagadnak (+6 erõ). [-10 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 357.] Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 355.]


ek 273 7 407 t. energia kisütése: 273 7 407
Ezentúl minden taumaturgia varázslatod, amelynek költsége 7 VP-nél kevesebb, plusz 7 VP-be fog kerülni. [0 pontot használtál fel, van még 355.]

v 96 144 61 elmormolod a 96. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Bizsergetõ, csípõs érzés fut végig rajtad. Elmondtad a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELÕTTI TÉRKÉPED

[144,61] Lakott területre érkeztél. Oldalt pillantva, meglátsz egy fõutcát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy nekrofunt. A következõ épületeket látod: egy maffia bank (705. épület.), egy ezüst mágustorony (706. épület.), egy Ördögi Kör (710. épület.) és egy Trikornis Futárszolgálat (712. épület.). [-50 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 345.]

be 710 138 213 bemész a 710. épületbe
Mindig megborzongsz, ha az Ördögi Kör közelébe kerülsz. Erõt véve magadon, határozottan indulsz elõre. Lehunyod a szemed, ahogy a fekete gyertyák hideg füstje bekúszik a ruhád alá, de aztán az érzés lassan elmúlik. Bejutottál... Elindulsz az egyik csuhás alak felé és elmondod, mire lenne szükséged. Ez 125 arany lesz. Szó nélkül kinyújtja a tenyerét, melybe leszámolod a csengõ érméket. Az alak felemeli karjait és mély, torokhangú mormogásba kezd. Érzed a mágia lüktetését, mely egyetlen mozdulattal csapódik testedbe, ahogy a varázslat befejezõdik! Aktivizálódik rajtad egy széljárás [ Lépteid könnyûvé, légiessé válnak. ] és egy fürkészõ szemek [ Sokkal alaposabb leszel, ha kutatni kell. ] varázslat! [5 pontot használtál fel, van még 340.]

bb 500 1 beraksz a bankba az 500. tárgyat (1 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 1 manakristályt. [0 pontot használtál fel, van még 340.]

kb 1088 531 560 kiveszel a bankból az 1088. tárgyat (531 darabot)
Kiveszel a bank széfjébõl 1 hósárkánybõr csizmát. Kiveszel a bank széfjébõl 1 lidérckoronát. Kiveszel a bank széfjébõl 1 õselemek köpenyét. [0 pontot használtál fel, van még 340.]

bb 416 152 327 beraksz a bankba a 416. tárgyat (152 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 1 teknõcteknõt. Beraksz a bank széfjébe 7 vasércet. Beraksz a bank széfjébe 18 ezüstshurikent. [0 pontot használtál fel, van még 340.]

d 126 2 eldobod a 126. tárgyat (2 darabot)
Elhajítasz 2 bronzpengét. [0 pontot használtál fel, van még 340.]

dd 87 171 176 eldobod a 87. tárgyat a 171. tárgyat a 176. tárgyat
Elhajítasz 1 bronzhegyû lándzsát. Elhajítasz 1 rövid kardot. Elhajítasz 2 vashegyû nyilat. [0 pontot használtál fel, van még 340.]

kf 1088 531 kézbeveszed/felveszed az 1088. tárgyat az 531. tárggyal
Leveszed a fekete bõrcsizmát, majd felhúzod a hósárkánybõr csizmát. Leveszed a gyémántsisakot, majd a fejedre teszed a lidérckoronát. [0 pontot használtál fel, van még 340.]

fa 225 1711 2 feladod a 225. tárgyat az 1711. kalandozónak (2 darabot)
Megbízást adsz a futárszolgálatnak egy csomag kézbesítésére. Elõnyargal egy ezüstszín trikornis, hátán egy vikócmajom lovagol. A csomagot K.I.N.G. részére szánod. Átadsz 2 orgyilkos tõrt. Ennek elküldése 26 arany lesz. A maki kikapja a kezedbõl a csomagot, és mire kettõt pislantasz, már messze jár vele. [3 pontot használtál fel, van még 337.]

m 6 mozogsz nyugatra
[143,61] Továbbmész a város utcáján. Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Harcosok klubja. Belépés csak rengeteg DEM birtokában! Fürge Gyopi " Találsz egy fõutcát. Látsz egy fekete lótuszt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbrõl: találtál egy sárkánytanyát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad elõtt egy borkonyó cserjét. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbrõl: találtál egy gyöngymangó bokrot. Találsz egy házat. (no:1. építését el Condor Pasa kezdte, eddig 1700 TVP épült bele.) Felfedeztél egy szent tölgyfát. Van itt egy jáde sárkány kolostor (701. épület.), egy Vérvörös Lángok Oktató Központ (702. épület.), egy Zan fogadó a Rövidlátó Drakolderhez. (703. épület.) és egy Serény Múmiák Shop (704. épület.). [6 pontot használtál fel, van még 331.]

be 702 6 bemész a 702. épületbe
Beljebb merészkedsz az ajtón. A háttérben egy brutális troll emeli Thór pörölyét egy megszeppent árnymanóra. A teremben még néhány páros gyakorol, ki tyrex bunkóval, ki Raia pallosával harcol, de észreveszel egy Daramoula pálcáját szorongató hölgyet is. Odasétál hozzád egy fegyvermester. Az övére pillantva láthatod, hogy a Vérvörös Légió KT tagja. Megkérdezi, miben segíthet. Elmondod, hogy szeretnél néhány professzionális trükköt ellesni dobófegyverek szakértelem terén. A hátsó terembe vezetnek, és megkezdõdik a tanulás. A fegyvermester elismeri, hogy nagyon profi a technikád, majd megtanít néhány új trükkre, amelyet még te sem ismertél! (+1 dobófegyverek.) Hálásan megköszönöd a segítséget, majd átnyújtod a most már nevetségesen kevésnek tûnõ 125 aranyat fizetségképp. Köszönsz és távozol. [50 pontot használtál fel, van még 281.]

ve 21 6 megveszed a 21. tárgyat 6
Vásároltál 6 ormánygõte csontot. 36 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 281.]

m 1 4 3 mozogsz északkeletre, délre, délkeletre
Gyomorkavaró érzés vesz erõt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezõre. Hushhh, elteleportálsz! [193,64] A sík vidéket bozótos váltja fel. Találsz egy grok-képzõdményt. Oldalt pillantva, meglátsz egy szent tölgyfát. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltûnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Marcho Ven-Saak, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyûrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Oldalt pillantva, meglátsz egy fekete kaktuszt. Utad során felfedezel egy oltárt. Tharr hívõi építették.
(Feltételes mászás:) Biztosítva magad, nagyon lassan megmászod a grok-képzõdményt. Bekapaszkodsz egy nagyobb repedésen keresztül a felsõ, üreges burokba. A burok belseje puha, kellemetlen tapintású. Körbenézel. A hely egész tágas - csak sajnos nem teljesen üres. Valami rád ront. Egy drasmólyom!

Fegyvert váltasz: elõkapod a bronzpengét. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Bronzpengével többször mélyen végigmetszed a drasmólyom jobb szárnyát. (2 támadással 57 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerõ). Transzformálsz! (+5 varázspont.) Sárkánytõrrel teljesen átszúrod a drasmólyom testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerõ). Transzformálsz! (+2 varázspont.) A drasmólyom csõre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. Véres nyál csordul ki a drasmólyom száján, majd halk hörgéssel a porba hull. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 5 madártollat. 138 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Találtál valamit az egyik lehámlott belsõ kéreg mögött! Közelebbrõl megvizsgálod - szereztél 3 gyöngymangót. Elhagyod a furcsa képzõdményt. A sûrû bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy manaelementál közeledik. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Biami kvazárlándzsával néhányszor megkarcolod a manaelementál hullámzó masszáját. (5 támadással 234 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+47 életerõ). Transzformálsz! (+23 varázspont.) Sárkánytõrrel néhány helyen meghorzsolod a manaelementál hullámzó masszáját. (3 támadással 86 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerõ). Transzformálsz! (+8 varázspont.) Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bõröd védelmez +1 ÉP.) Bizsergetõ érzésed van (+6 vp). Biami kvazárlándzsával valamennyire megsebezgeted a manaelementál hullámzó masszáját. (5 támadással 235 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerõ). Transzformálsz! (+23 varázspont.) Sárkánytõrrel valamennyire megsebezgeted a manaelementál hullámzó masszáját. (3 támadással 97 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerõ). Transzformálsz! (+9 varázspont.) Csápok tekergõdznek feléd. Megpróbálod elkerülni õket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bõröd védelmez +2 ÉP.) Varázsenergiát kapsz (+8 vp). Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Alaposan körülnézel a földön. Nem valami friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek keletre vezetnek. Összeakadsz Stormfisttel. A kalandozó aurájában mágikus energiák örvénylenek. Raia fõpap-jelöltje. Egy császári kesztyût, egy fekete bõrcsizmát, egy nap szimbólumot, egy obszidián karkötõt, egy Rhatt páncélját, egy sárga erõövet, egy smaragd védõgyûrût, egy Thargodan koronát, egy umbatari karkötõt és egy zafír fülbevalót visel. Fegyverzetét egy kultúrmasztodon trófea, egy sivatagi doareg trófea és egy tyrannoszaurusz rex trófea teszi egyedivé. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egy mágikus viharban meditáló varázsló. Bal kezében egy pengepajzsot tart. Lõfegyvere egy hosszú íj. Málhásállata egy sivatagi doareg. Tisztán érzed auráját: a jó ártatlan tisztaságával ragyog. Mosolyogni próbál, de Te csak komoran végigméred. Otthagyod a másik kalandozót.

(Továbbmész...) [193,65] A bozótos terepet homokos, sivatagi vidék váltja fel. Utad során felfedezel egy Thargodan csatamezõt.
(Feltételes kutatás:) Néma, síri csendben kezdesz el egy találomra kiválasztott helyen ásni. Egy szénné égett Thargodan tetemét látod, amelyen furcsa, elektromos szikrák futnak végig. A fenébe, itt nincs semmi! Újabb helyet keresel az ásásra. Látásod kezd elhomályosulni, izzadság ömlik rólad. De az izzadság iszonyúan hideg. Megzavartak! Bosszankodsz. Egy Zinthurg védelmezi a vadászterületét.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekezõ varázslatot. Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 107 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellõ egy sorvasztás varázslatot. A támadása szerencsére hatástalan volt. A Zinthurg összeesik, és nem mozdul többé. Megölted! Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy ezüstshuriken. 995 tapasztalati pontot kaptál. Hol is tartottál? Aha, az ásás! Tovább túrod a földet. Elõgördül egy Thargodan koponya, és valami megcsillan benne! Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy mutáns csont és egy díszes rézpajzs. Megzavartak! Bosszankodsz. Egy pszi õselementál védelmezi a vadászterületét.

Egy pszi-acéltorony felrakása sosem árthat. Védekezõen feszül agyad köré. Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 111 életpontot sebeztél. Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy az agy kifacsarása pszit. Semmi eredménye! (kiválóan mûködik felrakott pszi-acéltorony védelmed.) Bûvös shurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 bûvös shuriken. Alaposan megsorozod a pszi õselementál bal lábát. (3 támadással 73 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 3 bûvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2026 tapasztalati pontot kaptál. Ez már igazán bosszantó! Az embert egyáltalán nem hagyják dolgozni. Folytatod a melót egy norpadolótikához méltó kitartással. Felkapod a fejed, ahogy a szemed sarkából mozgást veszel észre. Egy Mnebolath jön feléd.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekezõ varázst lök magára. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellõsz egy villámcsapás varázslatot. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Bûvös shurikent küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 bûvös shuriken. Lövedékeiddel perforálod a Mnebolath kutyafejét. (4 támadással 95 életpontot sebezve.) A lény szörnyû sugárzása káros az egészségedre! (-3 életerõ.) A dolgot még 15 aranyad bánja. A lény jeget köp rád. A támadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad, de azért jégcsapok nõnek az álladon. (28 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a Mnebolath egyik karját. (3 támadással 146 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+30 életerõ). Transzformálsz! (+14 varázspont.) Sárkánytõrrel megdöföd a Mnebolath kutyafejét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerõ). Transzformálsz! (+2 varázspont.) A Mnebolath csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (4 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (bõröd védelmez +5 ÉP.) A lénybõl áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-4 életerõ.) Ezenkívül elkorrodált 12 aranyad. A Mnebolath összeesik, és nem mozdul többé. Megölted! Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 4 bûvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tûnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy ezüst kulcs. 2084 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Élvezetes volt ez a testmozgás. Azért nem bánnád, ha jönne valami komolyabb. Neszezést hallasz - úgy látszik, nem vagy egyedül! Egy Notermanthi jön feléd.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekezõ varázslat! Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lõsz. Semmi hatás! Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy mágiatörés varázslatot, majd rád küldi. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled a hatalom szava varázslatot lõ rád. Bûvös shurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 bûvös shuriken. Lövedékeiddel perforálod a Notermanthi testét. (4 támadással 91 életpontot sebezve.) A szörny irtózatosat kputtyint. Haha, micsoda mázli! Ezt megúsztad. Elszántan ellenfeledre támadsz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a Notermanthi testét. (5 támadással 236 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerõ). Transzformálsz! (+23 varázspont.) Sárkánytõrrel megbököd a Notermanthi kosfejét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerõ). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Mielõtt észbe kapnál, a Notermanthi megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (bõröd védelmez +5 ÉP.) Húsodat át- meg átjárja a Notermanthi szarva. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bõröd védelmez +3 ÉP.) A Notermanthi most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted! Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 4 bûvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 9 gyöngymangó, egy réz papi karkötõ és egy vas dobónyíl. 3600 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Egy kósza gondolattól vezérelve, ott nézel körül, ahonnét a démon elõugrott. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy Szent Kulacs és egy aranygyûrû [aranygyûrû ládikóba-> (186,61)-> 12 arany, -2 ÉP]. A távolban Chara-din fattyak százai tûnnek fel. Rettegés lesz rajtad úrrá. Igen, feléd tartanak! A csatamezõ széléig üldöznek, de nem tovább. Huh, szerencséd volt! Felfedeztél egy teljesen lerombolt oltárt. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelõdés után inkább mégis. Látod, hogy egy pordémon egy gyõztes csata után jóízûen falatozik egy Thargodan hercegbõl. Az étvágygerjesztõ alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a mûvész. Nyomok után kutatsz, sikeresen! Már nehezen felismerhetõ (kb. 2 hetes) törpe nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északra, friss árnymanó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 3 hetes gnóm nyomokat, amelyek délre vezetnek. Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [194,66] A terep vált: bozótos területen vagy. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad elõtt egy amniosz-fát. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy fekete kaktuszt. Hûha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Ultimate Warrior orrából hatalmas mennyiségû zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Szemedet összehúzva elõrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Leah híveié.
(Vándorcirkusz:)
Kisebb-nagyobb sátrak tömegét látod magad elõtt felsorakozni, és felismered, a vándorcirkusszal találkoztál. Egy hosszú szakállú törpe sétál eléd, s szívélyesen a cirkusz területére invitál. - Tedd próbára tudásod, kalandozó! - hív a tömzsi alak. Vonakodva válsz meg a belépõre szánt 20 aranytól. Megállsz a céllövölde elõtt és bekukkantasz. Az óriási méretekkel rendelkezõ ceremóniamester rögtön elõtted terem, és beljebb tessékel. - Gyere, mérd össze tudásod Ghalla legkülönösebb szörnyeivel! - mondja. - Rendben - válaszolod, és a következõ pillanatban már a csatatéren találod magad. Éles szemed azonnal kiszúrja a terem távolabbi sarkából támadó lényt. Egy vortexmágus.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 99 életpontot sebeztél. Egy tûzgolyó varázslatot dob rád a másik. 133 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a vortexmágus bal karját. (4 támadással 94 életpontot sebezve.) Marokra fogva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre támadsz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a vortexmágus ködlõ lábát. Kritikus ütés! (4 támadással 264 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+53 életerõ). Transzformálsz! (+13 varázspont.) Sárkánytõrrel megkarcolod a vortexmágus örvénylõ köpenyét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerõ). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Egy tûzgolyó varázslattal köszönt csatapartnered. 130 életpontot vesztettél. A vortexmágus összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3367 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]

- És a díj? - kérdezed az ajtó elõtt álló óriástól. Õ hanyagul megvonja a vállát: - Nem találtál kincset a szörnyben?!? Vagy nem volt szerencséd, vagy nem kutattad át elég alaposan a maradványait - feleli, majd miközben elmosolyodik, biztatva a válladra rakja a kezét: - De ne csüggedj! A következõ alkalommal biztos nyersz valamit! Hamar felfedezed a sátrat, melyben a boszi a legutóbbi küldetésed adta. Az öregasszony mosolygó arckifejezéssel fogad, de észreveszed, hogy szemével már a tárgyaidat vizsgálgatja. - Látom itt a sallank nyíl. Remek - mondja, de aztán elkomorodik. - Nincs itt minden! Egyszerre hozz máskor mindent, kalandor! Ezt most nem adom vissza, hogy megtanuld a leckét. - Mérgesen tapasztalod, hogy a tárgyat a köpenye alá gyûri. - Úgy döntöttem, új feladatot adok - mondja, majd felsorolja neked öt másik tárgy nevét. Továbbindulsz, közben ezeket memorizálod: 15 sünmedve tüske, 9 elkarog szõr, 4 bot, 6 szopókõ, 3 mocsári penke. Remek ösztöneidnek köszönhetõen hamar megérzed a rád leselkedõ veszélyt. Egy korhadt fatönk belseje jó búvóhelynek tûnik. Akár iskolát is nyithatnál, úgy megy a rejtõzés. A végén persze gyõz a kíváncsiság. Már jellegzetes szagáról is megismered, hogy ez egy bûbájlidérc. Most már nincs semmi gáz. Elõbújsz. A sûrû bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Úgy teszel, mintha te is csak egy lennél a bokrok közül. A gyors menekülés után, egy óvatos pillantást vetsz az ellenfeled felé. Ó! Hiszen ez egy kronotapír. Amint eltûnik szemed elõl, kikecmeregsz a rejtekhelyrõl. [94 pontot használtál fel, van még 187.]

m 5 7 7 mozogsz délnyugatra, északnyugatra, északnyugatra
[193,67] Változik a vidék képe, síkságon vagy. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messzirõl kiszúrod. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy kultúrmasztodon. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Nem árt valamilyen védekezõ mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 111 életpontot sebeztél. Mielõtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a kultúrmasztodon jobb vállát. Kritikus ütés! (4 támadással 124 életpontot sebezve.) Marokra fogva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rontasz. Biami kvazárlándzsával jól megszurkálod a kultúrmasztodon bal vállát. (2 támadással 89 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerõ). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Sárkánytõrrel megérinted a kultúrmasztodon bal hátsó lábát. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerõ). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Néhány döfést ejt rajtad a kultúrmasztodon agyarával. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bõröd védelmez +3 ÉP.) A kultúrmasztodon rúgásaival megsorozza a jobb lábadat. (2 támadástól 33 életpontot vesztesz.) (bõröd védelmez +7 ÉP.) A kultúrmasztodon még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 10 kaját. 2220 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Szemedet összehúzva elõrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy Thargodan csatamezõt.
(Feltételes kutatás:) Nem riadva vissza a terület dögletesen negatív aurájától, ásóddal dolgozni kezdesz. Egy szénné égett Thargodan tetemét látod, amelyen furcsa, elektromos szikrák futnak végig. Megizzadsz, de egyelõre csak néhány szétolvadt relikviát sikerült exkaválni. Jó ideje dolgozol már, amikor a távolból sejtelmes, csikorogva zörgõ hangot hallasz. Felkapod a fejed, ahogy a szemed sarkából mozgást veszel észre. Egy csapat Chara-din fattya készül a lemészárlásodra.

Nem árt valamilyen védekezõ mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Távolról villámcsapás varázslatot lõsz a másikra. 114 életpontot sebeztél. Egy varázslatlopás varázslatot dob rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mielõtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a Chara-din fattya testét. (4 támadással 101 életpontot sebezve.) Megmarkolva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a Chara-din fattya jobb lábát. (5 támadással 229 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+46 életerõ). Transzformálsz! (+11 varázspont.) Sárkánytõrrel jól megszurkálod a Chara-din fattya testét. (3 támadással 91 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerõ). Transzformálsz! (+4 varázspont.) A szörny néhányszor beléd mar, fõként az oldaladat és a mellkasodat részesítve elõnyben. (7 támadástól 36 életpontot vesztesz.) (bõröd védelmez +8 ÉP.) Biami kvazárlándzsával többször eltalálod a Chara-din fattya bal lábát. (3 támadással 147 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+30 életerõ). Transzformálsz! (+7 varázspont.) Sárkánytõrrel megkarcolod a Chara-din fattya lila testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerõ). Transzformálsz! (+1 varázspont.) A szörny néhányszor beléd mar, fõként az oldaladat és a mellkasodat részesítve elõnyben. (3 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bõröd védelmez +4 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldõl. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2730 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Nos, ennyit errõl! Kiváló mestere vagy a csúszómászók irtásának. Most pedig ásni tovább! Elõgördül egy Thargodan koponya, és valami megcsillan benne! Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy nyu-shuriken [nyu-shuriken ládikóba-> (185,60)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], egy ubuk dobónyíl és egy sallank nyíl. Valami motoszkál melletted! Minden eshetõségre készen lazítod el izmaidat. Egy pszi õselementál intéz feléd kihívást.

Jobb az óvatosság, feldobsz egy pszi-acéltorony pszi védekezést. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 110 életpontot sebeztél. Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy az agy kifacsarása pszi hatás. Semmi hatás! (pszi-acéltorony védelmez.) Teli erõbõl bûvös shurikent dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 bûvös shuriken. Több lövedéked átfúrja a pszi õselementál jobb lábát. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a pszi õselementál száján, majd halk hörgéssel a porba hull. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 2 bûvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2026 tapasztalati pontot kaptál. Kicsit a vártnál nagyobb a Thargodan csatamezõ populációja. No sebaj! Átsétálsz a savhurrikán által mélyesztett gödör másik szélére, hátha ott több szerencséd lesz. Felkapod a fejed, ahogy a szemed sarkából mozgást veszel észre. Egy Mnebolath védelmezi a vadászterületét.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekezõ varázst. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. A támadás sajnos hatástalan volt. Mielõtt közelharcba bocsátkoznál, bûvös shurikent ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 bûvös shuriken. Alaposan megsorozod a Mnebolath bal vállát. (4 támadással 97 életpontot sebezve.) A lény szörnyû sugárzása káros az egészségedre! (-5 életerõ.) A dolgot még 11 aranyad bánja. A szörny nagy levegõt vesz, majd borzalmasan hideg levegõt okád. Villámgyorsan lehajolsz - a hátad így is korcsolyapályává válik. (32 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a Mnebolath kutyafejét. (3 támadással 141 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerõ). Transzformálsz! (+7 varázspont.) Sárkánytõrrel jól megszúrod a Mnebolath testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerõ). Transzformálsz! (+1 varázspont.) A Mnebolath többször végigkarmolja a derekadat. (4 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (bõröd védelmez +5 ÉP.) A lénybõl áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-2 életerõ.) Ezenkívül elkorrodált 12 aranyad. A Mnebolath összeesik, és nem mozdul többé. Megölted! Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 4 bûvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következõ kincseket találtad: egy obszidián függõ. 2084 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Lassan elég lesz a bemelegítésbõl. Elüvöltöd magad: "HOL A FÕSZÖRNY???" Megzavartak! Bosszankodsz. Egy magnetikus praglonc védelmezi a vadászterületét. Ebben a helyzetben a menekülés a legbölcsebb lépés. Szerencsére ellenfeled nem követett. Utad során felfedezel egy Chara-din monolitját. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad elõtt egy fekete kaktuszt. Egy haldokló gnómra bukkansz egy tisztás közepén. Látszik rajta, hogy hatalmas csatában vett részt. Már az utolsókat rúgja... Egyetlen megoldás az, hogyha adsz neki egy deus ex machinát. Ez a tevékenység nem kerül TVP-be (30. jellempróba). Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt oltárt. A rombolás csak valami alattomos lény mûve lehet. Megvizsgálod a talajt. Aránylag régi (kb. 2 hetes) törpe nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még friss árnymanó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 3 hetes gnóm nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [192,66] Kaptatók és lejtõk váltják fel a sík terepet: dombvidék. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy kazmárt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Leah hívõi építették. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretû verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetû mutáns lapul. A verem mélyérõl mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). Látsz egy vaskohót. Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém van! Vastag, ízletes pondrót emelsz le egy galagonyabokor levelérõl. (+1 kaja.) Körbevizsgálódsz. Épphogy megismerhetõ (kb. 2 hetes) törpe nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északkeletre, friss árnymanó nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [191,65] Dombra fel, dombra le. A táj nem változik. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élõlényt. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy megsebesített woorgard közeledik. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következõ másodpercben már fürgülés vibrál körülötted. Öregedtél 1 évet. Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 114 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a woorgard bal oldalát. (5 támadással 61 életpontot sebezve.) Marokra fogva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával megdöfködöd a woorgard testét. (6 támadással 217 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+44 életerõ). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Sárkánytõrrel kicsit megbökdösöd a woorgard testét. (4 támadással 74 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerõ). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Csápjaival a woorgard csapásokat mér a hasadra. (5 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bõröd védelmez +2 ÉP.) Biami kvazárlándzsával megdöfködöd a woorgard szörcsögõ hátát. (3 támadással 99 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerõ). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Sárkánytõrrel kicsit megsebzed a woorgard testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerõ). Csápok szívnak vért a combjaidból. (3 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bõröd védelmez +2 ÉP.) A woorgard összeesik, és nem mozdul többé. Megölted! Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1575 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Egy embert látsz, aki egy spagulárt próbál megközelíteni. Látva téged, elmondja, hogy a bátyjától kapta kölcsön a hátast, de az ledobta magáról. Sajnos nem ért az állatokhoz, hiába mondja neki, hogy hõ, ahogy a bátyjától látta. Ahhoz, hogy segíthess rajta, idomítás szakértelemre és 25 TVP-re van szükség (35. jellempróba). Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy Chara-din monolitját. Egy lebegõ porszemekbõl álló mûalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dõlõ ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Sex Action vigyorog kajánul. Összeakadsz Khylltor Xath-tal. Sheran fõpap-jelöltje. Egy fekete bõrcsizmát, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyût, egy rejtõköpenyt, egy sárga erõövet, egy smaragd védõgyûrût, egy vasvértet és egy virág szimbólumot visel. Felszerelését egy õrült varázsló trófea, egy kultúrmasztodon trófea és egy óriásféreg trófea díszíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy eltaposott quwarg. Jobb kezében egy vashegyû lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tõrt tart. Lõfegyvere egy rövid íj. Egy quwarg harcos a hátasa. Csicskása egy élõholt quwarg. Éppen a gazdája talpát nyalja. Számodra jól felismerhetõ a körülötte lebegõ láthatatlan aura: színtelen semleges, mint Neked. Motyogni kezd: " Remélem Te is kivetted részed a Quwarg irtásban!" Köszöntitek egymást, aztán tovább. [58 pontot használtál fel, van még 129.]

m 7 7 8 mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északra
[190,64] Homokdûnék tûnnek fel: sivatagba érkeztél. Észreveszel egy quwarg bolyt. Találsz egy Chara-din monolitját. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Veronel elõtt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Dornodon hívõi építették.
(Feltételes mászás:) A boly nyüzsög az undorító kis quwargoktól, de azért te bátran mászni kezdesz fölfelé. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 mászás). Kínszenvedés a mászás, a quwargok állandóan ellepnek, folyamatosan sepergeted õket az arcodról. Mikor végre felérsz, egy üreget pillantasz meg a boly tetején. Gyorsan lemászol. Lihegve körbenézel. Minden nyüzsög a quwargoktól. Visszataszító! Ráadásul az összegyûjtött csípések kezdenek fájdalmasak lenni (-9 életerõ). Hirtelen ráébredsz, hogy miért van itt ekkora hely: egy óriási test mozdul el a fal mellõl. Egy quwarg királynõ!

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 101 életpontot sebeztél. Teli erõbõl vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg királynõ torát. (4 támadással 47 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: elõkapod a bronzpengét. Marokra fogva a bronzpengét ellenfeledre ugrasz. Bronzpengével megvágod a quwarg királynõ jobb középsõ lábát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerõ). Sárkánytõrrel megdöföd a quwarg királynõ potrohát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerõ). Csáprágó csattan csípõd közelében. A quwarg királynõ most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted! Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csõrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 5 ugh mérget.) 1163 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Már épp kincsek után kutatnál, amikor újabb vendéglátó vereget vállon. Egy quwarg szabotõr!

Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy vérbeli borzongás. Semmi eredménye! Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a quwarg szabotõr fejét. (4 támadással 95 életpontot sebezve.) A szörny ragacsos lét öklend rád. Még idejében félreszökkensz. Fegyvert váltasz: elõkapod a bronzpengét. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Bronzpengével felnyitod a quwarg szabotõr bal oldalát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerõ). Sárkánytõrrel felnyársalod a quwarg szabotõr csíkos potrohát. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerõ). Csáprágó csattan csípõd közelében. A quwarg szabotõr még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 770 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Ugrálsz egy kicsit a quwargokon, mire elslisszolnak. És ami marad - az KINCS! Felveszel 1 réz papi karkötõt. Probléma nélkül leérsz a földre - a quwargok nem faltak fel útközben. Alaposan körülnézel a földön. Nem valami friss (kb. 1 hetes) árnymanó nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. Megéheztél, elõ az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [189,63] A terep vált: bozótos területen vagy. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy kristálypalotát. Utad során felfedezel egy oltárt. Sheran hívõi építették. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltûnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Gort Grán, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyûrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja.

(Továbbmész...) [189,62] A bozótok megritkulnak, elfogy a növényzet. Sivatagos területen folytatod utadat. Látsz egy Thargodan csatamezõt.
(Feltételes kutatás:) Nem riadva vissza a terület dögletesen negatív aurájától, ásóddal dolgozni kezdesz. Rossz elõérzeted van: túl nagy a csend. Fehér csontok, korhadt ládák kerülnek elõ, de egyelõre semmi használható. Hopplá, találtál valamit! De nem, csak egy teljesen behorpadt kvazár páncél, maga a kvazár is teljesen korrodált. Hohó, nem úszod meg a dolgot harc nélkül, valami agresszív dolog közeleg! Egy Zinthurg védelmezi a vadászterületét.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következõ másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Ellenfeled ujjai a levegõben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekezõ mágia... Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 95 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellõ egy sorvasztás varázslatot. Semmi hatás! Bûvös shurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 bûvös shuriken. Becsapódva, megdöfi a Zinthurg jobb lábát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldõl. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 1 bûvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy obszidián függõ. 995 tapasztalati pontot kaptál. Letörölgeted magadról a lény iszamlós testnedveit, aztán folytatod a munkát, ahol abbahagytad. A gödör alján, a sok csont között valami használhatót látsz! Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy sallank nyíl. Hirtelen zajra leszel figyelmes - valami közeledik! Egy Zinthurg intéz feléd kihívást.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következõ másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Sajnos ellenfeled sem kezdõ: felhelyez egy számodra ismeretlen védekezõ varázslatot. Távolról villámcsapás varázslatot lõsz a másikra. 114 életpontot sebeztél. Egy pusztító végzet varázslattal köszönt csatapartnered. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy ezüst karkötõ. 995 tapasztalati pontot kaptál. Na, most már ideje lenne egy kis nyugalomnak! Átsétálsz a savhurrikán által mélyesztett gödör másik szélére, hátha ott több szerencséd lesz. Valami motoszkál melletted! Minden eshetõségre készen lazítod el izmaidat. Egy csapat Chara-din fattya támad rád.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következõ másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 85 életpontot sebeztél. Egy varázslatlopás varázslattal köszönt csatapartnered. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mielõtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a Chara-din fattya lila testét. (4 támadással 88 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát a másikra ugrasz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a Chara-din fattya bal karját. (5 támadással 230 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+47 életerõ). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Sárkánytõrrel jól megszurkálod a Chara-din fattya jobb karját. Kritikus ütés! (3 támadással 123 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerõ). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (8 támadástól 40 életpontot vesztesz.) (bõröd védelmez +8 ÉP.) Biami kvazárlándzsával megdöfködöd a Chara-din fattya testét. (4 támadással 187 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+38 életerõ). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Sárkánytõrrel megbököd a Chara-din fattya bal lábát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerõ). A szörny néhányszor beléd mar, fõként az oldaladat és a mellkasodat részesítve elõnyben. (3 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bõröd védelmez +4 ÉP.) A 3 Chara-din fattya összeesik, és nem mozdul többé. Megölted! Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2730 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Lassan elég lesz a bemelegítésbõl. Elüvöltöd magad: "HOL A FÕSZÖRNY???" Hangot hallasz magad mögött, mire fedezékbe ugrasz, és hátranézel. Egy taalru intéz feléd kihívást.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következõ másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. A csata nem lesz könnyû: célpontod láthatatlan védekezõ varázslatot rak magára. Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. Semmi hatás! Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: háló varázslatot lõ rád. Szerencsére nem hatott rád. Bûvös shurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 bûvös shuriken. Lövedékeiddel perforálod a taalru tigristestét. (4 támadással 93 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Meglengetve a biami kvazárlándzsát a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a taalru póklábát. (4 támadással 198 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+40 életerõ). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Sárkánytõrrel jól megszurkálod a taalru testét. (2 támadással 63 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerõ). Transzformálsz! (+1 varázspont.) A taalru Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bõröd védelmez +3 ÉP.) Mielõtt észbe kapnál, a taalru megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bõröd védelmez +3 ÉP.) A taalru belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetõen csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bõröd védelmez +3 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldõl. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 4 bûvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy rejtõköpeny, egy igazgy. fülbevaló, egy aranylánc [aranylánc ládikóba-> (186,61)-> 20 arany, -2 ÉP], egy ametiszt medál és egy aranytû. 3525 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Hihetetlen teljesítmény volt! Büszke vagy magadra. Megvizslatod, hogy honnét bújt elõ a szörny, és ott kutakodsz tovább. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy fekete bõrcsizma, egy mérg. vas dobónyíl és egy tolmokov-koktél. A föld lassan repedezni kezd, lángnyelvek csapnak elõ. Valamilyen nagyobb elementál-lord akar képen törölni. Ideje távozni! Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt oltárt. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Marcho Ven-Saak elõtt. Felfedeztél egy Chara-din monolitját. Körbevizsgálódsz. Még egész friss árnymanó nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. [93 pontot használtál fel, van még 36.]

v 96 143 61 elmormolod a 96. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. A mágia tûzként árad szét tagjaidban. Elmondtad a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELÕTTI TÉRKÉPED

(189,62) Zinthurg (#180), Chara-din fattya (#236), taalru (#249), Thargodan csatamezõ (#432), oltár, mûvészi porolit
(#720), Chara-din monolitja (#534)
(189,63) kristálypalota (#401), Sheran oltár, mûvészi porolit (#720)
(190,64) quwarg boly (#359), Chara-din monolitja (#534), mûvészi porolit (#720), Dornodon oltár, quwarg királynõ
(#153), quwarg szabotõr (#301)
(191,65) woorgard (#231), 35. jellempróba, Chara-din monolitja (#534), mûvészi porolit (#720), Khylltor Xath (2636.
kalandozó)
(192,66) kazmár (#204, belõle készíthetõ: #205), Leah oltár, 43. jellempróba, vaskohó (#155), érclelõhely
(193,64) grok-képzõdmény (#149), szent tölgyfa (#393), mûvészi porolit (#720), fekete kaktusz (#577, belõle készíthetõ:
#578), Tharr oltár, drasmólyom (#60), manaelementál (#290), Stormfist (5387. kalandozó)
(193,65) Zinthurg (#180), pszi õselementál (#258), Mnebolath (#237), Notermanthi (#257), Thargodan csatamezõ
(#432), oltár, mûvészi porolit (#720)
(193,67) kultúrmasztodonok (#227), Chara-din fattya (#236), pszi õselementál (#258), Mnebolath (#237), Thargodan
csatamezõ (#432), Chara-din monolitja (#534), fekete kaktusz (#577, belõle készíthetõ: #578), 30. jellempróba, oltár
(194,66) amniosz-fa (#202, belõle készíthetõ: #203), fekete kaktusz (#577, belõle készíthetõ: #578), mûvészi porolit
(#720), Leah oltár, vortexmágus (#418), bûbájlidérc (#761), kronotapír (#286)

[143,61] Lakott területre érkeztél. Áldod az elõrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Harcosok klubja. Belépés csak rengeteg DEM birtokában! Fürge Gyopi " Felfedeztél egy fõutcát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy fekete lótuszt. Észreveszel egy sárkánytanyát. Észreveszel egy borkonyó cserjét. Felfedeztél egy gyöngymangó bokrot. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbrõl: találtál egy házat. (no:1. építését el Condor Pasa kezdte, eddig 1700 TVP épült bele.) Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy szent tölgyfát. Épületeket látsz: egy jáde sárkány kolostor (701. épület.), egy Vérvörös Lángok Oktató Központ (702. épület.), egy Zan fogadó a Rövidlátó Drakolderhez. (703. épület.) és egy Serény Múmiák Shop (704. épület.). [-50 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 26.]

szk 781 256 765 keresed a 781. szörnyet a 256. szörnyet a 765. szörnyet
Úgy készülsz, hogy a táborozási idõd egy részében keresni próbálsz egy ork bérgyilászt. [0 pontot használtál fel, van még 26.]

v 83 elmormolod a 83. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Energia árad testedbe. Megidézted a szörnycsábítás varázslatot! Elkezted a szörnycsábító illat gerjesztését. [-14 varázspont.] [3 pontot használtál fel, van még 23.]

ef 3 energia fejlesztése 3
KT-dnek segédkezel egy új tudati képesség kifejlesztésében: hosszan koncentrálsz, a közös gyûjtõbe ömlesztve tudati energiáidat. [-2 TU.] A befejezéshez még 108 TU szükséges. [20 pontot használtál fel, van még 3.]


* 1. BP: használod a 147. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még 0.] Szomjadat csillapítod, a kulacsodból kortyolva. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 30, 10, 12. Küzdelmes kalandjaid után megpihensz táborhelyeden, és felkészülsz a Szertartásra, melyet talán még õseid sem ismertek... ám hiába próbálsz tudatod legmélyére férkõzni, hogy meríts az Élet Forrásából, valami megakadályoz ebben... Még egyszer végiggondolva a nap eseményeit, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. Némi fejlõdést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelõ mértékben.) Elmúlt a tulajdonságpajzs hatása. Elmúlt a Symulf rúnája hatása. Elmúlt az esszenciavédelem hatása. Elmúlt a széljárás hatása. Elmúlt a fürkészõ szemek hatása.
Ebben a körben 0 pontod maradt. Most kapsz 360 pontot. A következõ körben tehát 360 pontot költhetsz el.



KARAKTERLAP
Aaron dor Blazeer, egy fekete, tüsi hajú, zöld szemû alakváltó férfi vagy. Bõröd gránitszürke. Tharr fõpap-jelöltje vagy. Papi hited: 223. A Földelem Urai (#9154) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 219. fordulód.

 Erõ:28 (39)  Szint:25  Merészség:8/5 Magasság:180 cm 
 IQ:40 (44)  Támadás:32  Agresszió:5 Testsúly:69 kg 
 Ügyesség:29 (31)  Védekezés:82  Menekülés:30 % Életkor:6/8 év 
 Egészség:29 (38)  Életpont:514/742  Jellem: semleges (+1) Tul. pont:
 Szerencse:34 (41)  Varázspont:994/9  Pénz:417 arany Kép. pont:
 Tudatpont:21/2   Pszi pont:192/82   Halhatatlanság:1 %   EFejl:10 
Eddig összesen 1701 szörnyet (17 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 33023 TP-t kaptál. Jelenleg 1456799 TP-d van. A következõ szinthez még 243201 TP szükséges. Trófeáid: szánalmas pondró, Notermanthi, taalru. A 210. fordulódban 1559 arany került a bankszámládra. 1652 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
  víziharc: 12/32   ökölvívás: 19/16   szúrófegyverek:28/56 (+16%)
  vágófegyverek: 9/78 (+15%)   ütõfegyverek: 7/37   lõfegyverek:13/27
  dobófegyverek: 25/14 (+14%)       

Feltételes fegyverváltás: bronzpenge (#126) (150%) << ököl (#28) (210%) << biami kvazárlándzsa (#568) (120%)
Feltételes lõfegyver használat: semmi (0 -11.); vas dobónyíl (#189) (12 -996.); tolmokov-koktél (#351) (997 .); bûvös shuriken (#562) (998 -);
Óvatosság (labirintusokban): 1 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
  1. rejtõzködés: 16/26 (+20%)   2. nyomkövetés: 49/75 (+24%)   3. lopás:1/4
  4. mászás: 16/2 (+8%)   5. csapdakészítés: 15/69 (+5%)   6. csapdaészlelés:3/53 (-300%)
  7. gyógyítás: 51/61   8. titkosírás: 2/58   9. felderítés:18/54 (-280%)
  10. szörnyidomítás: 2/54   11. teológia: 48/97 (+1217%)   12. taumaturgia:61/87 (+1236%)
  13. versengés: 10/79 (+14%)   14. harcmûvészetek: 14/11   15. szörnyismeret:23/10 (+18%)
  16. pszi: 28/6 (+2%)   17. zárnyitás: 1/50   18. vadászat:2/87
  19. bányászat: 4/84 (+16%)   20. úszás: 9/85   

FELTÉTELES PARANCSOK (még 10 lehet)
deus ex machinád 1 mezõre repítsen
totem 90% életpont alatt [azonnali gyógyítás (#58)]
gyógyítasz 30% életerõ alatt 36 TVP-ért
udvarolsz a 7. fajúaknak
kutatsz max. 250 TVP-ért
készítesz xantusz-kaktuszt (#113) (max. 1 darabot , csak egyszer)
mászol max. 250 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dbõl az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 16)
mélység fattya (#199)
Barátságosság (aktív: 2, max: 16)
bûbájlidérc (#761), kronotapír (#286), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP)tüskepajzs (#30, 4 VP)hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP)varázsvédelem (#34, 8 VP)védelem sav ellen (#36, 12 VP)
tompítás (#40, 8 VP)jégcsóva (#41, 15 VP)villámcsapás (#50, 18 VP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)varázsital fõzése (#100, 30 VP)tükörpajzs (#101, 26 VP)
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP)hhaar burka II (#162, 10 VP)
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP)varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP)a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP)idõcsere (#285, 5 VP) 
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP)éber kakukk (#3, 6 VP)gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)erõpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)vak õrület (#18, 3 VP, 5 TVP)kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP)tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)
óriáserõ (#53, 24 VP, 5 TVP)azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP)hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP)tûzesõ (#61, 16 VP)erõpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP)szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
vasszervezet (#86, 8 VP)szopókõpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)fürgülés (#92, 22 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)erõpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP)élõholt pozdorja (#134, 40 VP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP)földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP)Tharr haragja (#145, 16 VP)
ongóliant tombolás (#146, 40 VP)becsületjel (#158, 14 VP)esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP)
gyorsvarázslás (#179, 0 VP)  
Pszi képességeid
pszi-ernyõ (#64, 6 PP, 5 TVP)auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP)pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP)kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP)agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP)pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)agykorbács (#97, 6 PP)pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP)kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP)pszi-gyûjtés (#112, 300 PP, 30 TVP)pszi-ernyõ II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP)pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP)az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP)
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP)teljes õrület (#118, 12 PP) 
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tûzlehelet (#110, 2 ÉP)nagyobb tûzlehelet (#150, 5 ÉP)pszi kõ kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP)
Butaság ára beállítás: taumaturgia: +7 vp 7 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVÕ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
vámpirizáció (#1)méregsemlegesítés (#14)óriáserõ (#53)csupasz izom (#28)
szörnycsábítás (#83)   

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZÕ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
14. és magasabb szintûek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10)
villámcsapás (#50), izomernyesztés (#33)
Védekezõ varázslatok (aktív: 3, max: 10)
pszi-acéltorony (#98), tükörpajzs (#101), hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 5, max: 59 - védekezõ varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158) villámcsapás (#50) >> pszi õselementál (#258)
Feltételes védekezõ varázslatok (aktív: 5, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
fürgülés (#92) >> woorgard (#231) tükörpajzs (#101) >> gnóm szolgáló (#181)
tompítás (#40) >> óriás csontváz (#176)    

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egy kacagó szépia leölése egy új fegyveres szakértelemben való jártasságodat bizonyítaná.
2.) A páncéláldozás mára már hagyománnyá vált. Gyöngyözõ kacaj közepette hajtogass miszlikbe egy kvazár páncélt oltáromnál!
3.) Tudom, hogy szükség van lazító küldetésekre. Ezért most egy komoly feladat helyett csak annyit kérek, üss le 3 hegyi góliátot. (számláló: 0)

NÁLAD LÉVÕ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1   díszes rézpajzs (#84) 3   fekete bõrcsizma (#247) 1   gyémántsisak (#467)
1 * hósárkánybõr csizma (#1088) 1 * Huddens kesztyûje (#649) 1   lánckesztyû (#230)
1 * lidérckorona (#531) 1   mágusköpeny (#453) 2   mászókarom (#78)
1   optiri agysisak (#315) 1   õselemek köpenye (#560) 6   rejtõköpeny (#277)
1 * Rhatt páncélja (#458) 1 * szirén köpenye (#820) 1   szürke bõrkesztyû (#271)
1 * topáz erényöv (#731) 1 * zafír erõöv (#397) 1   zangrozi csizma (#451)
Fegyverek és lövedékek
1 * biami kvazárlándzsa (#568) 1   bronzpenge (#126) 10   bumeráng (#249)
8   bûvös shuriken (#562) 1   csontpálca (#329) 5   ezüsthegyû nyíl (#323)
1   ezüstshuriken (#327) 1   ezüsttollú nyíl (#363) 3   ezüsttõr (#322)
3   kerek kõ (#19) 1   kõkalapács (#13) 1   kyorg tõr (#902)
1   mágusölõ (#422) 2   mérg. vas dobónyíl (#190) 7   nyílvesszõ (#108)
39   rézgolyó (#343) 2   sallank nyíl (#129) 1 * sárkánytõr (#626)
1   szigony (#389) 1   tolmokov-koktél (#351) 20   ubuk dobónyíl (#138)
17   vas dobónyíl (#189)        
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
2   agvari manafókusz (#890) 3   ametiszt medál (#275) 3   arany karperec (#194)
2 * arany papi karkötõ (#309) 15   borostyán függõ (#162) 35   ezüst gyûrû (#180)
24   ezüst karkötõ (#158) 22   ezüst nyaklánc (#117) 2   ezüst papi karkötõ (#308)
4   gyöngysor (#192) 1 * hatalom fülbevalója (#817) 7   igazgy. fülbevaló (#197)
1 * gránit szimbólum (#144) 4   korinthai talizmán (#814) 15   obszidián függõ (#195)
10 * obszidián karkötõ (#229) 1 * örökkéval.smaragdja (#1115) 1 * Ovgun nyaklánca (#615)
5   réz papi karkötõ (#307) 1 * smaragd védõgyûrû (#223) 2   trófea nyaklánc (#196)
1 * Urgod fétise (#561) 1   vortex talizmán (#812) 1 * zafír fülbevaló (#477)
1 * zafír védõgyûrû (#532)        
Eszközök, használati tárgyak, készletek
10   áldott kõ (#642) 1 + alkímiázó üst (#341) 1   aranytermõ erszény (#819)
1 + aranytermõ ládikó (#504) 15   aranytû (#272) 1   ásó (#34)
8   deus ex machina (#1) 1   dobóháló (#221) 7   ezüst kulcs (#184)
1   feneketlen bugyor (#570) 1 + hebrencs csapda (#147) 30   kaja (#2)
2   kötél (#92) 1   manakristály (#500) 5   nagy bronzkulcs (#185)
1   ork csodaszer (#1228) 1   roxati zárfaló (#314) 4   sötét tekercs (#535)
1   szeksztáns (#32) 2   szent jogar (#150) 1   varkaudar csésze (#841)
Löttyök és porok, tartóstul
9   aranyló ugarhéj (#100) [üres, kapacitás: 90]
8   fûszertartó (#210) [bennük 11 csepp sáfránypor (#211), fér még: 29]
1   huhogó bibe (#332) [benne 3 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 9]
1   molluszk ház (#353) [üres, kapacitás: 6]
1   sólyomcsõr (#1223) [benne 6   pondróvér (#1232), fér még: 6]
2   sullár hólyag (#168) [bennük 3 csepp spiritusz (#170), fér még: 37]
2   szent kehely (#257) [bennük 18 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 2]
1   Szent Kulacs (#285) [üres, kapacitás: 10]
12   uzbány csõr (#169) [bennük 144 csepp ugh méreg (#166), fér még: 0]
3   vizestömlõ (#3) [bennük 35 korty víz (#27), fér még: 25]
5   zöld üveg (#82) [bennük 48 csepp ragasztó (#83), fér még: 52]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
29   álompor (#396) 1   cru formázó minta (#300) 5   csillezsályalevél (#1253)
2   dentor bõr (#551) 1   din formázó minta (#301) 8   dorony tüdõ (#212)
1   dözmöng szív (#122) 48   drótszõr (#37) 4   elkarog szõr (#665)
9   fekete gyöngy (#99) 1   fokhagyma (#403) 6   fõnixtoll (#563)
6   fülemüle agyar (#267) 36   gyöngymangó (#135) 2   hósárkány szív (#1082)
1   jégszív (#282) 18   kaktusztüske (#114) 3   kõszem (#304)
23   madártoll (#112) 10   magszim bél (#103) 1   mutáns csont (#331)
6   ormánygõte csont (#21) 12   pirkit (#153) 35   polip szívóka (#391)
13   púderkõ (#119) 6   pular kristály (#239) 2   purifikátor háj (#269)
26   quwarg tojás (#360) 1   ramit kõ (#226) 1   remák szív (#264)
1   sámán erszény (#650) 11   szvó-ektoplazma (#151) 3   Thargodan esszencia (#328)
3   trikornis szarv (#198) 3   varányszem (#30) 2   vízionár szem (#102)

Összsúly: 121.82 kgMegterheltség: 124%
GYJ: Legalább 5 arany értékû tárgyakra, ha megterheltséged 160% alatt van.
Még 9 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (BANKSZÉF MÉRETE: 12)
1   bronz taider (#641) 18   ezüstshuriken (#327) 9   gromak bõr (#268)
125   gyöngymangó (#135) 7   manakristály (#500) 16   mutáns csont (#331)
1   ryuku menetpajzs (#1320) 1   teknõcteknõ (#416) 40   vasérc (#152)
1   xirnox szív (#213)        

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
288 arany (#50) 1 bronzhegyû lándzsa (#87) 2 bronzpenge (#126)
15 drótszõr (#37) 17 ezüstshuriken (#327) 1 isteni könnycsepp (#260)
1 manakristály (#500) 2 orgyilkos tõr (#225) 1 quwarg tojás (#360)
1 rövid kard (#171) 1 sáfránypor (#211) 1 sallank karom (#128)
3 sallank nyíl (#129) 1 teknõcteknõ (#416) 7 vasérc (#152)
2 vashegyû nyíl (#176) 9 víz (#27)    

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 ametiszt medál (#275) 1 aranytû (#272) 1 díszes rézpajzs (#84)
1 ezüst karkötõ (#158) 1 ezüst kulcs (#184) 1 fekete bõrcsizma (#247)
12 gyöngymangó (#135) 1 hósárkánybõr csizma (#1088) 1 igazgy. fülbevaló (#197)
9 kaja (#2) 1 lidérckorona (#531) 5 madártoll (#112)
1 mérg. vas dobónyíl (#190) 1 mutáns csont (#331) 2 obszidián függõ (#195)
6 ormánygõte csont (#21) 1 õselemek köpenye (#560) 1 rejtõköpeny (#277)
2 réz papi karkötõ (#307) 3 spiritusz (#170) 1 Szent Kulacs (#285)
1 tolmokov-koktél (#351) 1 ubuk dobónyíl (#138) 1 vas dobónyíl (#189)



E körben tett lépéseid térképe

(143,61) jáde sárkány kolostor (#701), Vérvörös Lángok Oktató Központ (#702), Zan fogadó # (#703), Serény Múmiák
Shop (#704), fõutca (#399), fekete lótusz (#446, belõle készíthetõ: #447), sárkánytanya (#492), borkonyó cserje (#311,
belõle készíthetõ: #312), gyöngymangó bokor (#134, belõle készíthetõ: #135), ház (#400), szent tölgyfa (#393)




Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.