217. forduló, 219. forduló, Forkboy összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. szept. 12. 15h:09'
EZ A 859. JÁTÉKHETED, 218. FORDULÓD
860. játékheted kezdete: szept. 13.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3798
SZÁMLA : XXXX

FORKBOY KALANDJAI


Morgan hatalma gyengült. Csak így tovább, pusztítsátok az élőholtakat, és a Negatív létsíkra nyíló rések bezáródnak.
Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [202,118] koordinátán.
Sok hasznos dolgot tanulsz a krónikából, így aztán hatékonyabban cselekszel (+3 tvp ). Az aranytermő erszény 66 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 aurach fogat.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+6 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+92 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+44 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+15 tudatpont.) Megfejed a tüskés harci gromakot. (+2 kaja.) Elpárolgott a fejedből a tudás, melyet a moa varázsdoboz kinyitásának különleges élményei ültettek oda. [A két forduló között 1 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál.]

* 1. KP: h 1133 0 0 használod az 1133. tárgyat
Kinyitod a moa varázsdobozt. Hirtelen feltárul előtted a moák hihetetlen bölcsességének egy parányi szeletje. (IQ-d a következő kör elejéig megnőtt 15-tel.) Nocsak, most fedezed csak fel, hogy a jelenlegi ismereteid elegendőek egy titanit vért elkészítéséhez. (ld. enc.) [20 pontot használtál fel, van még 551.]

* 2. KP: v 71 0 0 elmormolod a 71. varázslatot
Mentális relaxációba kezdesz. Megtelsz energiával. Kiengeded magadból a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 546.]

* 3. KP: le 253 0 0 leveszed/lerakod a 253. tárgyat
Leveszed a nekrofun medált. [0 pontot használtál fel, van még 546.]

* 4. KP: kf 287 0 0 kézbeveszed/felveszed a 287. tárgyat
A nyakadba akasztod a Tharr Keresztjét. [0 pontot használtál fel, van még 546.]

* 5. KP: v 26 0 0 elmormolod a 26. varázslatot
Mormolni kezdesz. Energia árad testedbe. Megidézted a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 541.]

bb 1113 331 152 beraksz a bankba az 1113. tárgyat (331 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 4 varkaudar csontot. Beraksz a bank széfjébe 1 mutáns csontot. Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 541.]

v 1 999 elmormolod az 1. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Ereidben a vér forrón lendül előre. Egy végső mozdulattal előhívod a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. [-10 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 536.]

vv 19 elmormolod a 19. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 534.]

kno 13 1 képesség-növelés 13
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 harcművészetek.)
[0 pontot használtál fel, van még 534.]

tv támadó/véd. varázslat
Támadó/védekező varázslatok listái törölve. [0 pontot használtál fel, van még 534.]

v 198 191 105 elmormolod a 198. varázslatot
Híján vagy a varázsenergiának - gyorsan összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a tiltott teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

201 202 203
117
118
119

[191,105] Az aljnövényzet megritkul, megszaporodnak a fák: sűrű erdőben vagy. Látsz egy ovimon-bokrot. Észreveszel egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. [mákrózsa virág ->eldobod] Oldalt pillantva, meglátsz egy térkaput. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy álomvirágot. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy gyilkos csalánt. Oldalt pillantva, meglátsz egy borkonyó cserjét. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy gránátkaktuszt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy rát-fát. Oldalt pillantva, meglátsz egy gyöngymangó bokrot. Felfedeztél egy tűzrakó helyet. Az illatok megfognak. A tűz körül sertepertélő gnóm megkínál az épp most elkészült étekkel. Rendkívül finomnak találod a grákó krokettet, miközben a gyomrodba tuszkolod. Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy trikornis herceg közeledik. {védettsége: 34 szúró, 34 vágó, 34 ütő ellen.} Inkább unatkozva, mint harciasan bámul rád. Te meg sem moccansz, mire ő elfordul és továbbáll.

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Elsőnek egy bolyongó lidérc száll szembe veled. {max. életpontja: 341-360.}

Elszántan ellenfeledre rontasz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a bolyongó lidérc áttetsző testét. (8 támadással 315 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+64 életerő). {FM:} Orgyilkos tőrrel párszor épp hogy megérintgeted a bolyongó lidérc testét. (4 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A bolyongó lidérc néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 83 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +17 ÉP.) Öregedtél 3 évet. Ököllel gyengén megütöd a bolyongó lidérc áttetsző testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). {KCC:} Orgyilkos tőrrel megbököd a bolyongó lidérc testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A bolyongó lidérc csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 72 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +15 ÉP.) Öregedtél 1 évet. A bolyongó lidérc most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. 3 202 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 385, sebződés: 155, gyógyulás: 112, összesen: -43 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Jöhet a következő! - kiáltod, és már össze is csapsz a második ellenfeleddel, aki egy animált hókutya. {támadása: 75.}

Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Legutolsó sejtjeidből is összegyűjtve a kí-energiákat, egy Sziklaököl bevitelére koncentrálsz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az animált hókutya jobb karját. (7 támadással 416 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+84 életerő). {HD:} Orgyilkos tőrrel megdöfködöd az animált hókutya testét. (3 támadással 79 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (2 támadástól 54 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) A hideg átjárjai tagjaid (-7 védettség). Az animált hókutya néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 42 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) Végtagjaid lefagynak (-7 védettség). Az animált hókutya összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 hókutya nyakörv. 3 633 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 495, sebződés: 96, gyógyulás: 120, összesen: +24 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Találsz nála 2 sámán gyógykenőcsöt.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 966 (limit: 1195), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 112282.
Egy satnya hangyauborka-bokrot találsz. Van rajta néhány érett gumó. (+1 kaja.)
[-100 varázspont.] Erőd TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 524.]

t 9089 támadod a 9089. kalandozót
FT 9089 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 524.]

v 163 364 67 elmormolod a 163. varázslatot
Porrá zúzol 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Elmormoltad a dimenzióugrás varázslatot! A táj képe lassan elmosódik, és halványan villódzva egy másik vidék képe tárul szemed elé, ahogy a térkapu megnyílik akaratod parancsára. Egy darabig izgatottan figyeled a jelenséget, de mikor lassan kezd összehúzódni, gyorsan átlépsz rajta.

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

190 191 192
104
105
106
(191,105) ovimon-bokor (#206, belőle készíthető: #207), tündöklő szobor (#1587), térkapu (#452), oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), gránátkaktusz (#428, belőle készíthető: #429), rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), tűzrakó hely (#1169), trikornis herceg (#261), bolyongó lidérc (#388), animált hókutya (#651)

[364,67] Elérkeztél a Sötét Föld egyik mocsarához. Láthatóan, ez az egyetlen hely, ahol növényi élet létezik, de az is a leghalálosabb fajtából. Tiltó ujjként emelkednek a magasba a vidék valószínűtlenül magas hegységei. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy térkaput. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy nekrofunt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy halálbokort. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy mocsári penkét. Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Gyanús csobbanást hallasz a latyakból. Egy lélekelementál nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. {egyik sebzési módja: 1x 4d20+30.} Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy pusztító végzet varázslat. 267 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a lélekelementál testét. (5 támadással 169 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a lélekelementál bal karját. (6 támadással 420 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+85 életerő). Orgyilkos tőrrel néhány helyen meghorzsolod a lélekelementál fejét. (4 támadással 84 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). A lélekelementál éles karmai végigszántják a jobb combodat. (1 támadástól 72 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +15 ÉP.) A lélekelementál karmait belevágja a jobb lábszáradba. (1 támadástól 72 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +15 ÉP.) Ellenfeled vámpirizál belőled. 31 életpontot vesztettél. Ki-energiádat összegyűjtöd, hogy egy Pörölycsapást alkalmazhass. Ököllel többször eltalálod a lélekelementál testét. (5 támadással 264 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+53 életerő). {FM:} Orgyilkos tőrrel megérinted a lélekelementál testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Félrehajolsz, de a lélekelementál karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 44 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) A lélekelementál éles karmai végigszántják a bal combodat. (1 támadástól 61 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) A lélekelementál még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Elhajítod a vacak vark. kardtáncos trófeát, és kimetszel magadnak egy megfelelő lélekelementál trófeát. 10 725 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 946, sebződés: 547, gyógyulás: 209, összesen: -338 ÉP}

Magadra kensz egy adag sámán gyógykenőcsöt. A hatás rögtön érezhető! ( +300 életerő.) Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Ellenfeled ezúttal egy káoszszellem. {max. életpontja: 1551-1705.}

A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Ellenfeled végigsöpör rajtad egy agybénítás II pszi támadással. A támadás átmenetileg megbénított (nem tudsz lőfegyvert használni). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy ősvillám. 238 életpontot vesztettél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy villámsújtás varázslat. 106 életpontot vesztettél. Hirtelen felülkerekedik benned az életösztön. Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 0, sebződés: 344, gyógyulás: 0, összesen: -344 ÉP}

A menekülés az egyetlen épeszű választás. Futsz, amíg bírsz, s nem nézel hátra. Magadra kensz egy adag sámán gyógykenőcsöt. Kisvártatva jelentkezik a várva várt hatás. ( +300 életerő.)
[-55 varázspont.] Erőd TF-elődött. [15 pontot használtál fel, van még 509.]

m 7 6 7 mozogsz északnyugatra, nyugatra, északnyugatra
[363,66] Elérted a kiégett pusztaság határát. Habozva folytatod utadat. Egy régen lerombolt ősi épület romjait pillantod meg. Alig néhány fekete kő maradt meg belőle! A Thargodanok láthatóan kegyetlen háborút vívnak egymás ellen. Felfedeztél egy gyilkos csalánt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Gunymák anyó irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Chara-din monolitját. Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. A szélbe szagolva megérzed, hogy valami a Te irányodba jön. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy elemi rin közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. (ld. enc.) {egyik sebzési módja: 2x 3d9+19.} Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az elemi rin testét. (6 támadással 90 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az elemi rin testét. (9 támadással 241 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+49 életerő). {HD:} Orgyilkos tőrrel néhány helyen meghorzsolod az elemi rin bal oldalát. (5 támadással 62 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 59 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) Kronoérintette aurádat (-6 TVP). Néhány döfést kapsz a bal karodba. (2 támadástól 67 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) Legutolsó sejtjeidből is összegyűjtve a kí-energiákat, egy Sziklaököl bevitelére koncentrálsz. Ököllel többször eltalálod az elemi rin testét. (7 támadással 177 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+36 életerő). {HD:} Orgyilkos tőrrel kicsit megbökdösöd az elemi rin testét. (5 támadással 54 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Az elemi rin rúgásaival megsorozza a bal lábadat. (2 támadástól 55 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) Kronoérintette aurádat (-8 TVP). Az elemi rin többször beléd döfi a szarvát. (2 támadástól 53 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 624, sebződés: 234, gyógyulás: 157, összesen: -77 ÉP}

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Egy bo'adhun lidérc áll veled szemben. {max. életpontja: 1751-1920.}

Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Egy sorvasztás varázslatot dob rád a másik. Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a bo'adhun lidérc jobb oldalát. (6 támadással 188 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a bo'adhun lidérc testét. (9 támadással 485 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+98 életerő). {HD:} Orgyilkos tőrrel gyengén megszurkálod a bo'adhun lidérc testét. (4 támadással 74 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Egy jégcsóva varázslattal köszönt csatapartnered. 64 életpontot vesztettél. Egy sorvasztás varázslatot dob rád a másik. A bo'adhun lidérc egyik ütését nem sikerült hárítanod. (1 támadástól 86 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +18 ÉP.) Vitális a sebzés! (-1 max. életerő.) Ellenfeled regenerálódik! A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel párszor keményen megütöd a bo'adhun lidérc áttetsző mellkasát. (8 támadással 397 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+80 életerő). {FM:} Orgyilkos tőrrel néhányszor megkarcolod a bo'adhun lidérc jobb oldalát. (4 támadással 58 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Egy jégcsóva varázslatot dob rád a másik. 63 életpontot vesztettél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy sorvasztás varázslatot. A bo'adhun lidérc egyik ütését nem sikerült hárítanod. (1 támadástól 89 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +18 ÉP.) A hatás részben permanens. (-1 max. életerő.) Ellenfeled regenerálódik! Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 1202, sebződés: 302, gyógyulás: 241, összesen: -61 ÉP}

A menekülés az egyetlen épeszű választás. Futsz, amíg bírsz, s nem nézel hátra. Az életvíz, melyből kortyolsz egy nagyot, megszünteti az eddig kínzó sorvasztást. Alaposan körülnézel a földön. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délre.

(Továbbmész...) [362,66] Mocsárvidékre érkeztél. A víz sekély, de az iszap feneketlenül mély. Egy rossz lépés, és halott vagy. Gyanús csobbanást hallasz a latyakból. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy jégelementál. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a jégelementál testét. (6 támadással 202 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. Csontodig hatol a hideg. (72 életpontot vesztettél.) A következő tárgyaid váltak hasznavehetetlenné a szörnyű fagytól: főnixtoll, rákfatty váladék, 2 vizestömlő, acélpengőke, 5 quwarg tojás. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a jégelementál testét. (5 támadással 286 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+58 életerő). {HD:} Orgyilkos tőrrel kicsit megsebzed a jégelementál testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A jégelementál Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 106 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +22 ÉP.) A jégelementál összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4 488 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 513, sebződés: 178, gyógyulás: 86, összesen: -92 ÉP}

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Ellenfeled ezúttal egy halálelementál. {egyik sebzési módja: 2x 8d8+12.}

Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Üdvözlésképpen egy halálvarázs II varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Szerencsére nem hatott rád. Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a halálelementál jobb oldalát. (6 támadással 167 életpontot sebezve.) A lény kiáltásával megpróbálja megállítani a szívedet. De te csak kacagsz rajta. Csak ennyit tudsz, rém? Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a halálelementál testét. (9 támadással 493 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+99 életerő). {HD:} Orgyilkos tőrrel többször eltalálod a halálelementál fejét. (4 támadással 85 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). A halálelementál Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 75 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +15 ÉP.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy halálvarázs II varázslatot. (Felizzik az angyalok gyűrűje!) Szerencsére nem hatott rád. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 8 290 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 745, sebződés: 75, gyógyulás: 132, összesen: +57 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Felkészülten várod a másik ellenfeledet, aki egy lidérckirály. {támadása: 60.}

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a lidérckirály bal lábát. (6 támadással 184 életpontot sebezve.) A lény koncentrál egy hangyányit. Sziklamerev pillantással véded ki a gyilkos pszi sugarakat. Elszántan ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a lidérckirály köpenyét. (7 támadással 398 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+80 életerő). {GYD:} Orgyilkos tőrrel többször eltalálod a lidérckirály jobb karját. (5 támadással 110 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). A lidérckirály néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 78 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +16 ÉP.) Mágikus esszenciád permanensen redukálódik! (-1 max. varázspont.) Koncentrálva kí energiáidat, az Acél Ökölre összpontosítasz! Ököllel párszor keményen megütöd a lidérckirály jobb karját. (2 támadással 109 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). {HD:} Orgyilkos tőrrel épp hogy megszúrod a lidérckirály testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A lidérckirály csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 72 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +15 ÉP.) Mágikus esszenciád permanensen redukálódik! (-1 max. varázspont.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 7 613 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 827, sebződés: 150, gyógyulás: 162, összesen: +12 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Találsz nála 4 toxylt. (Nincs mibe rakni 4 toxylt.) (ld. enc.)
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 968 (limit: 1195), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 112482.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő.

(Továbbmész...) [361,65] Elkerülve a mérges gázt okádó gejzíreket, és a fekete folyadékban rejtőző nevenincs ocsmányságokat, óvatosan mész tovább. Egy kövekből rakott halmot találsz: nem kétséges, néhány kalandozó itt temette el pórul járt társát. Megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Egy lidérckirály közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. {max. életpontja: 701-780.} Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a lidérckirály csuklyáját. (6 támadással 205 életpontot sebezve.) A lény megtorpan egy pillanatra, és meredten rádbámul. Egy pillanatra elködösödik az elméd, de aztán lerázod a szörny pszi tapogatódzását. Elszántan ellenfeledre támadsz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a lidérckirály testét. (9 támadással 495 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+100 életerő). {HD:} Orgyilkos tőrrel valamennyire megsebezgeted a lidérckirály köpenyét. (3 támadással 74 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 62 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) Manakortexed sérült! (-3 max. varázspont.) Véres nyál csordul ki a lidérckirály száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 7 613 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 774, sebződés: 62, gyógyulás: 128, összesen: +66 ÉP}

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Ellenfeled ezúttal egy ro'galhal kísértet.

Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy sorvasztás varázslatot, majd rád küldi. Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a ro'galhal kísértet testét. (5 támadással 79 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Mindent elsöprő lendülettel indítod meg a Kos csapását. Ököllel többször eltalálod a ro'galhal kísértet testét. (6 támadással 290 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+59 életerő). {KCC:} Orgyilkos tőrrel gyengén megszurkálod a ro'galhal kísértet áttetsző karját. (4 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Olyan ütéseket kapsz a jobb lábadra, hogy azt hiszed, eltört. (2 támadástól 330 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +66 ÉP.) Ellenfeled regenerálódik! Ököllel párszor keményen megütöd a ro'galhal kísértet áttetsző karját. (6 támadással 244 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+49 életerő). {KCC:} Orgyilkos tőrrel épp hogy megszúrod a ro'galhal kísértet testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Gyenge védekezésed nem sok esélyt jelent ilyen erejű támadással szemben. (2 támadástól 284 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +57 ÉP.) Ellenfeled regenerálódik! Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 652, sebződés: 614, gyógyulás: 240, összesen: -374 ÉP}

Alaposabban felmérve a lény képességeit, rájössz, egyértelműen öngyilkos vállalkozás lenne most csatázni. Inkább nyakadba szeded lábad, és meg sem állsz, míg magad mögött nem hagyod a helyet. Magadra kensz egy adag sámán gyógykenőcsöt. Már érzed is a hatást. ( +300 életerő.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Tested lassan sorvadozik (-2 életerő). [37 pontot használtál fel, van még 458.]

m 7 7 7 mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra
[360,64] Lakott területre érkeztél. Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Qvill városa innét baromi messze fekszik...-Lüke " Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy nekrofunt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy főutcát. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy halálbokort. Egyszercsak egy idős, gnóm férfi toppan eléd. Azt már az első pillanatban látod, hogy valószínűleg az Alanori Tudományegyetem professzora, mivel pont úgy öltözködik, mint ők. Mielőtt tiltakozhatnál, máris hadarni kezd:
- Nagyon-nagy kérésem van, barátom, és csak te segíthetsz nekem! Szükségem van egy sárkánytojásra. De nem ám valami himihumi drakónéra, hanem egy IGAZIRA. Tudom is, hogy honnan lehetne szerezni egyet, de azt a helyet, sajnos, szinte lehetetlen megközelíteni.
Gyorsan biztosítod a fickót, hogy nem ismersz lehetetlent, és félrehúzod, nehogy valaki elhappolja előled a kínálkozó kalandot. Megtudod, hogy a professzort (ugyanis tényleg az) Bargvundgandendinek hívják, és a sárkánykutatás megszállottja. Alaposan kifaggatod őt, miközben egyre a saját rátermettségedet bizonygatod előtte.
- Városi teleportációval érkeztem, csakis azért, hogy csapatot toborozzak az akcióhoz. Egyébként a helyszínen táborozom, pontosan a sárkányvár tövében! Ha sikerül összeszedned egy alkalmas csapatot, találkozunk ott! (Eközben megmutatja a zsebéből előbányászott hevenyészett térképen a sziklaszirtet.) Az odabent talált kincsekre nem tartok igényt, csakis a tojásra! Elvárlak téged is - mondja, és máris indul, hogy folytassa a toborzást.
Megvakargatod a fejed búbját. Ki tudja, talán érdemes lenne megfontolni az ajánlatot. (4. többszemélyes kaland, 60 TVP szükséges hozzá, innen keletre 84, délre 48 mérföldre teljesítheted.) A Trikornis Futárszolgálat közelében egy hatalmas troll kalandozó ténfereg, és minden erre járót megszólít. Még sosem láttad azelőtt, de azért alaposan megfigyeled. Hosszú, ezüst haja és égszínkék szeme van, és hatalmas, csavart tülköket visel a homlokán. Chara-din kisebb avatárja. Sajnos a felszerelését és a trófeáit egy földig érő, átlátszatlan köpönyeg rejti. A hátára vetett hüvelyekből egy Zinthurg pallos és egy nitmák penge nyele kandikál elő. Sem hátast, sem málhást nem tart. Tisztán érzed auráját: feketén vibrál. Egy alattomos gonosz! A következő megszólított épp te lettél.
- Akarsz keresni egy kis pénzt? - veti oda neked foghegyről, és lesajnáló tekintettel méreget. Mintha már előre eldöntötte volna a nemleges választ.
Mondod neki, hogy fejtse ki bővebben, milyen munkáról is volna szó.
- Ez az átkozott Futárszolgálat nem hajlandó segíteni. El kéne vinni egy nagyobb csomagot egy bizonyos helyre. Ennyi. Egyedül esélyed sincs, úgyhogy hozz magaddal társakat. Négynél több kalandornak azonban nem fizetek! Alku nincs. Találkozó innen délre, a viharóriások barlangjánál. Igyekezz, mert ha késel, találok mást a melóra - mondja, azzal faképnél hagy. (15. többszemélyes kaland, 50 TVP szükséges hozzá, innen délre 6 mérföldre teljesítheted.) Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Vándor, figyelmezz lépteidre, a város az Ördögi Kör védelme alatt áll! " Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 7 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Egy Thargodan zsoldos nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. {támadása: 46.} A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a Thargodan zsoldos testét. (6 támadással 197 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a Thargodan zsoldos testét. (7 támadással 400 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+81 életerő). {HD:} Orgyilkos tőrrel megkarcolod a Thargodan zsoldos fejét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A Thargodan zsoldos csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 57 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) A Thargodan zsoldos belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 46 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a szivárványszivet, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 6 107 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 625, sebződés: 103, gyógyulás: 109, összesen: +6 ÉP}

A következő épületeket látod: egy fegyvermester háza (686. épület.), egy Trikornis Futárszolgálat (746. épület.), egy Ördögi Kör (747. épület.) és egy maffia bank (748. épület.). A sorvasztó varázslat kifejti hatását (-1 életerő).

(Továbbmész...) [359,63] Mocsaras területre érsz. Nagyon kevés zajt hallasz, és azok mind fenyegetőek. Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. A mocsári sás zizegése veszélyt jelez. Úgy gondolod, hogy a közeledő Mnebolath nem jelenthet komoly veszélyt. {egyik sebzési módja: 4x 2d10+7.} Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a Mnebolath rücskös testét. (6 támadással 207 életpontot sebezve.) A Mnebolath szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> nem kaptál semmit! -2 ÉP]. Felhasználva a szivárványszivet, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 2 253 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 207, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Az első ellenfél egy káoszszellem.

A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy agybénítás II pszi támadást. A támadás átmenetileg megbénított (nem tudsz lőfegyvert használni). Ellenfeled pszi ragyogás varázslatot lő rád. 109 életpontot vesztettél. Kábán tántorogsz (-15 támadás). Ellenfeled végigsöpör rajtad egy fehérál.roncsolása pszi támadással. 466 életpontot vesztettél. Ráébredsz, hogy ez a csata öngyilkosság lenne. Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 0, sebződés: 575, gyógyulás: 0, összesen: -575 ÉP}

Alaposabban felmérve a lény képességeit, rájössz, egyértelműen öngyilkos vállalkozás lenne most csatázni. Inkább nyakadba szeded lábad, és meg sem állsz, míg magad mögött nem hagyod a helyet. Magadra kensz egy adag sámán gyógykenőcsöt. Rövid időn belül érzed a hatást. ( +300 életerő.) Megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Hmm, csak egy lidérckirály. Ettől nincs semmi félnivalód. {támadása: 60.} Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a lidérckirály bal lábát. (6 támadással 193 életpontot sebezve.) A szörny - épp hogy csak egy hangyafuttatónyira - összevonja szemöldökét. Egy pillanatra elködösödik az elméd, de aztán lerázod a szörny pszi tapogatódzását. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Ököllel többször kegyetlenül megütöd a lidérckirály csuklyáját. (7 támadással 415 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+84 életerő). {GYD:} Orgyilkos tőrrel többször eltalálod a lidérckirály bal lábát. (5 támadással 133 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 75 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +15 ÉP.) Mágikus esszenciád csökken! (-3 max. varázspont.) A lidérckirály most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 7 613 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 741, sebződés: 75, gyógyulás: 126, összesen: +51 ÉP}

Működik a gonosz varázslat, lassan sorvadsz (-1 életerő).

(Továbbmész...) [358,62] Kiégett pusztaságra érkeztél, életnek semmi jelét nem látod. Úgy érzed, mintha lenne valami mögötted, és hirtelen megpördülsz: de nem, nincs ott semmi.

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Első ellenfeled egy káoszszellem. {védettsége: 170 szúró, 60 vágó, 60 ütő ellen.}

A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Üdvözlésképpen egy ősvillám varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 218 életpontot vesztettél. Egy ősvillám varázslatot dob rád a másik. 257 életpontot vesztettél. Egy ősvillám varázslattal köszönt csatapartnered. 231 életpontot vesztettél. Ráébredsz, hogy ez a csata öngyilkosság lenne.
{Csatastatisztika; sebzés: 0, sebződés: 706, gyógyulás: 0, összesen: -706 ÉP}

Amint minden elfeketedik előtted, rádöbbensz, hogy életed utolsó pillanatához érkeztél. Csak a Halál vigyorát látod... [36 pontot használtál fel, van még 422.]
Aztán mintha hideg vízzel teli vödörbe mártottad volna a fejed, miközben a lábad alól kirúgták a talajt: szédelegve tántorogsz, majd kinyitod a szemed. Túlélted! Hisz ez lehetetlen... Aztán, a deus ex machina hűlt helyét látva, rájössz, hogy mi is történt. A fantasztikus varázstárgy megmentett, és elrepített a veszély helyszínéről! Ráadásul még egy keveset gyógyított is rajtad. (+604 életerő.)

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

357 358 359 360 361 362 363 364 365
61
62
63
64
65
66
67
68
(358,62) káoszszellem (#472)
(359,63) Mnebolathok (#237), káoszszellem (#472), lidérckirály (#316)
(360,64) fegyvermester háza (#686), Trikornis Futárszolgálat (#746), Ördögi Kör (#747), maffia bank (#748), nekrofun (#173), főutca (#399), halálbokor (#2370, belőle készíthető: #2371), 4. többszemélyes kaland, 15. többszemélyes kaland, Thargodan zsoldos (#310)
(361,65) lidérckirály (#316), ro'galhal kísértet (#463)
(362,66) jégelementál (#277), halálelementál (#279), lidérckirály (#316)
(363,66) gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), oltár, művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534), elemi rin (#786), bo'adhun lidérc (#467)
(364,67) térkapu (#452), nekrofun (#173), halálbokor (#2370, belőle készíthető: #2371), mocsári penke (#148), lélekelementál (#319), káoszszellem (#472)

Miután magadhoz térsz valamennyire, körbenézel.
[357,63] Sötét pusztaság vesz körül. A látóhatáron semmilyen égitestet nem látsz, a nappalok és éjszakák nélküli horizont vörösen izzik. A távolból robbanások hangját hallod.

Magadra kensz egy adag sámán gyógykenőcsöt. Kisvártatva jelentkezik a várva várt hatás. ( +291 életerő.) Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Ellenfeled ezúttal egy ro'galhal kísértet. {max. életpontja: 1601-1750.}

Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Egy sorvasztás varázslatot dob rád a másik. Semmi eredménye! Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a ro'galhal kísértet testét. (5 támadással 75 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Brutális kegyetlenséggel kezded meg a Kos Csapása manőverét. Ököllel néhányszor megcsapod a ro'galhal kísértet szellemtestét. (6 támadással 285 életpontot sebezve.) {KCC:} Orgyilkos tőrrel megérinted a ro'galhal kísértet testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Gyilkos ütések záporoznak védtelen testedre. (2 támadástól 342 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +69 ÉP.) Ellenfeled regenerálódik! Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel néhányszor megcsapod a ro'galhal kísértet áttetsző karját. (6 támadással 348 életpontot sebezve.) {KCC:} A ro'galhal kísértet egy halálosztó precizitásával kezd péppé verni. (2 támadástól 300 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +60 ÉP.) Ellenfeled regenerálódik! Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 716, sebződés: 642, gyógyulás: 129, összesen: -513 ÉP}

Alaposabban felmérve a lény képességeit, rájössz, egyértelműen öngyilkos vállalkozás lenne most csatázni. Inkább nyakadba szeded lábad, és meg sem állsz, míg magad mögött nem hagyod a helyet. Magadra kensz egy adag sámán gyógykenőcsöt. Rövid időn belül érzed a hatást. ( +300 életerő.) Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Steven McCar vigyorog kajánul. Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. [0 pontot használtál fel, van még 422.]

m 7 7 7 mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra
[356,62] Vánszorogsz az évezredek óta kiégett ősi pusztaságban. Egy Thargodan koponyát pillantasz meg a földön. Rád vigyorodik! Ijedten hátraugrasz, de többet nem mozdul. Talán csak a képzeleted játszott veled.

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Az első ellenfél egy élőholt szertart.m.. (ld. enc.) {egyik sebzési módja: 2x 5d8+5.}

Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Egy savhurrikán varázslattal köszönt csatapartnered. 145 életpontot vesztettél. Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az élőholt szertart.m. testét. (5 támadással 159 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Felkészülsz egy Élet-Halál Érintésre. Ököllel néhányszor megcsapod az élőholt szertart.m. fejét. (6 támadással 351 életpontot sebezve.) Te 43 ép-t gyógyultál, a kí-érintésnek köszönhetően. {HD:} Orgyilkos tőrrel párszor épp hogy megérintgeted az élőholt szertart.m. nyakát. (4 támadással 53 életpontot sebezve.) Az élőholt szertart.m. többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 52 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) A lény varázsenergiádat szívja, ezáltal erősítve magát. (-6 varázspont.) Beveted az Acél Ököl kí-technikát. Ököllel párszor keményen megütöd az élőholt szertart.m. testét. (6 támadással 296 életpontot sebezve.) {FM:} Orgyilkos tőrrel néhány helyen meghorzsolod az élőholt szertart.m. testét. (4 támadással 44 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 49 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 903, sebződés: 246, gyógyulás: 64, összesen: -182 ÉP}

A menekülés az egyetlen épeszű választás. Futsz, amíg bírsz, s nem nézel hátra. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy lávatavat. (ld. enc.) Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy halálbokort. Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő.

(Továbbmész...) [355,61] Tovább kóborolsz a pusztán. Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő.

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Elsőnek egy gothag döglidérc száll szembe veled.

Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a gothag döglidérc bal oldalát. (5 támadással 108 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel többször eltalálod a gothag döglidérc testét. (8 támadással 357 életpontot sebezve.) {KCC:} Orgyilkos tőrrel valamennyire megsebezgeted a gothag döglidérc testét. (4 támadással 39 életpontot sebezve.) A gothag döglidérc többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 120 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +24 ÉP.) A csípés nyomán a szervezetedbe bénító méreg is jutott. (-7 támadás.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 113 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +23 ÉP.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Elmúlt a méregsemlegesítés hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 504, sebződés: 233, gyógyulás: 47, összesen: -186 ÉP}

A menekülés az egyetlen épeszű választás. Futsz, amíg bírsz, s nem nézel hátra.
(Feltételes gyógyítás:) Amikor észreveszed a miksziszi fakopácsot a fa tetején, már tudod, hogy nyert ügyed van. Két perc múlva a kis állat a tenyeredben ül, és te a nagyapádtól tanult módszerrel elkezded gyógyítani magad a fakopács mentális energiasugarainak segítségével. Mikor a kissé elpilledt madár ismét a fa tetején csücsül, te már sokkal jobban érzed magad. (+86 életerő.) Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.)

(Továbbmész...)
Sajnos ebben a körben már többet nem léphetsz. [44 pontot használtál fel, van még 378.]

ef 12 534 energia fejlesztése 12
Nem sajnálva az áldozatot, tudati energiáidat a KT elmetavába döntöd, az új tudati képesség kifejlesztése végett. [-12 TU.] Befejlesztetted a képességbe a szükséges mennyiséget, mostantól használhatod! Közös Tudatotok új képességet fejlesztett ki. (ld. enc.) [84 pontot használtál fel, van még 294.]

ef 20 541 energia fejlesztése 20
Nem sajnálva az áldozatot, tudati energiáidat a KT elmetavába döntöd, az új tudati képesség kifejlesztése végett. [-15 TU.] [105 pontot használtál fel, van még 189.]

tno 6 4 növeled a 6. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. [0 pontot használtál fel, van még 189.]

* 1. BP: h 2107 0 0 használod a 2107. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [5 pontot használtál fel, van még 184.]

* 2. BP: h 1576 1 0 használod az 1576. tárgyat
Dallamos sípolásba kezdesz. Érzed, hogy fejlődtél valamit, de ez szinte észrevehetetlen: A hangok néha még mindig hamisak. [1 pontot használtál fel, van még 183.]

* 3. BP: e 1 0 0 élelemszerzés 1 pontért
Sajnos, a Sötét Földön nem tudsz ennivalót keresni. [0 pontot használtál fel, van még 183.]

* 4. BP: le 287 0 0 leveszed/lerakod a 287. tárgyat
Leveszed a Tharr Keresztjét. [0 pontot használtál fel, van még 183.]

* 5. BP: kf 253 0 0 kézbeveszed/felveszed a 253. tárgyat
A nyakadba akasztod a nekrofun medált. [0 pontot használtál fel, van még 183.]
Kiszáradt torkod mohón magába fogadja a vizet, amelyet a kulacsból beletöltesz. Elmúlt a bénító méreg hatása (támadásod újra a régi). Végtagjaid felengednek, ahogy a dermedtség elmúlik. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 2, 1, 13.
Tested megpihen fárasztó kalandjaid után, lelked szomját oltod az Élet Forrásával... (+1 max. ép.) Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy kaját nyel le a Rughar familiárisa. 2 kaját fal föl a ragyás burástya. Kissé nyúzott állapotban a mai fáradalmaktól, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (+1 max. életerő.) Elmúlt a kitartó ló hatása.
Ebben a körben 183 pontod maradt, ebből a következő körre 183 pontot vihetsz át. Kapsz még 359 pontot. A következő körben tehát 542 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


AZ ÉLET FORRÁSA (337. TUDATI KÉPESSÉG)
Hála nagyhatalmú totemlény tanítónknak, olthatatlan tudásszomjunkat ismét csillapíthatjuk valamelyest... Tudati térben való megfeszített kutatásunknak hála, rátaláltunk minden halandó legdédelgetettebb vágyálmára, az Élet Forrására. Sokan elbuktak már a rögös úton, és most, hogy végre birtokunkba került a Tudás, bizton állíthatjuk, nem minden lélek alkalmas arra, hogy eljusson szellemi fejlődésének újabb állomására, melyben tökéletesen megtapasztalhatja, és ezáltal kitágíthatja létezésének korlátait. Hogy hol találhatjuk meg ezt a Forrást? Nos, nem kell megmászni lehetetlennek tűnő hegycsúcsokat, nem kell megküzdeni rémálmokba illő bestiákkal, s nem kell kifosztani mesébe illő kincseskamrákat sem. A választ Magunkban kell keresnünk... Aki kellően megismerte már a közösséghez tartozás érzését, aki felül tud emelkedni kicsinyes vágyain, és a világot, mint egészet képes szemlélni, alkalmas lehet rá, hogy merítsen az Élet Forrásából, eme rövid, meditációs formula segítségével. A szertartás csak napnyugtakor végezhető el, amikor testünk megpihen, és lelkünk számot ad egész lényünk tetteiről. Természetesen az Élet Forrásából csak megfelelően felkészült személy meríthet, auráját nem fedheti nekromantikus lepedék...

TITANIT VÉRT (1428. TÁRGY)
Az első, és egyetlen, valódi Rhoi-pex-féle titanit vértet jelenleg Őfelsége, tizenhatodik Fe-thui-jong Nagycsászár udvarában őrzik. No nem mintha akkora érték volna, hiszen a másolatai tucatszám megtalálhatók a Ryuku Birodalom területén. Azért vigyázzák ilyen féltékenyen a gárdisták éjjel-nappal, mert a vértet az idős mester, a halála előtt, saját kezűleg véste tele feljegyzéseivel. Az apró, csak erős látüveggel kiolvasható sorok közé nem csak a titanit, hanem az összes ismert fém titkát felírta a legendás páncélkovács. Neked persze nem muszáj ezzel vacakolnod, ha el akarod készíteni a saját vértedet, mindössze egy vaskohóhoz kell elvonulnod, előkapni a jó öreg kőkalapácsot, és hozzáfogni a 400 TVP-nyi ideig tartó, elmélyült munkához. Az alapanyagok: 12 titanit, 8 mithril, 30 pirkit, egy arx formázó minta és a kovácsoláshoz szükséges titkos módszer, ami immár ott van a te fejedben is. A páncél méltán tette híressé a feltalálója nevét, +35 védettséget, és +18 sebzést ad a hordozójának, ezért abban sincs semmi meglepő, hogy önszántadból sosem válsz meg tőle a jövőben.

ELEMI RIN (786. SZÖRNY)
Az elemi rin egy fehér fényű energiateremtmény, melyet fizikai úton igencsak nehéz megsebezni. Anyagi megjelenése lenyűgöző, leginkább egy rinocéroszra hasonlít, melyet nem lábak, hanem könnyen hajló csápok hajtanak előre. Mozgás közben mintha a levegőben úszna, briliáns látványt nyújt. Persze vigyázni kell, mert az elemi rin mindenen átgázol, ami az útjába kerül, legyen az szerves vagy szervetlen anyag. Érintése borzasztó, teljesen összezavarodsz, ha elszenveded. Állítólag van egy napszak, amikor az elemi rinek békések, és csupán egyetlen vágy vezérli őket, hogy töpszli orrukkal a Sötét Föld különös felszínét túrják - talán valami olyasmit keresnek ott, mint számunkra a levegő, ami az életben maradásukhoz kell. Vagy ez csupán legenda, mellyel az alanori tudósok a lényt illető tudatlanságukat takargatják?

TOXYL (591. TÁRGY)
A toxyl az ismert kontaktmérgek közül a leghalálosabb, elég egy csepp egy átlagos élőlény bőrére, és rövid időn belül beáll a halál, ahogy a méreg átrágja magát a szervezeten. A toxyl nem csak mérgez, hanem annyira maró is, hogy szinte minden hagyományos tartóeszközön átrágja magát, ezért speciális eszközre lesz szükség a tárolásához. Nem véletlen, hogy nem kenheted be az egyszerűbb fegyvereket sem toxyllal, csakis a megfelelő eljárással készült, különleges nyilakra és dobófegyverekre használható.

ÉLŐHOLT SZERTARTÁSMESTER (7145. SZÖRNY)
Az ősi kultúrák vallási vezetői fanatikus hívei voltak isteneiknek. Néhányuk egész életüket a választott istenségüknek emelt szentélyben töltötték, miközben folyamatos kapcsolatban voltak a halhatatlanokkal. A kultúrák megszűnnek, a szentélyek porrá válnak, de a legerősebbek lelke soha nem hagyja el a megszentelt földet. A homályból táplálkoznak és az örökkévalóságig is hajlandóak várni isteneik visszatérésére. Senkitől nem tűrik el, hogy lábukkal megszentségtelenítsék nyughelyüket, ha valaki mégis megteszi ezt, azonnal életét veszik.

LÁVATÓ (595. TEREPTÁRGY)
A Sötét Földön gyakoriak a repedések, amelyeken keresztül izzó láva bugyog fel a mélyből. Nyilvánvalóan érdemes nagy ívben elkerülnöd ezt az izzóan forró tüneményt, különösen, mert a lávató környékén gyakran tartózkodnak Thargodanok, akik szórakozásból visítozó mópatokat vagy más rabszolgákat dobálnak a lávatóba, hogy röhögve szemléljék, amint áldozatuk elég.

TUDATI ERŐSÍTÉS II. (534. TUDATI KÉPESSÉG)
A közelharc minden háború alapja. A kadétiskolákban éppúgy legelsőként tanítják az újoncoknak, mint ahogy egy barbár törzs férfivá avatási rítusai során is e szemtől-szembeni küzdelem a legelső lecke. Amikor a hidegfegyverek összecsapnak, mikor fém vet szikrát fémen, mikor vér fröccsen szerteszét a sújtásra lendített fegyverről... szóval, amikor a közelharcra kerül sor, akkor a tapasztalat, az elszántság és az erő a döntő tényező. Minden más, csak ezek után következik. A közös tudat mindezeket biztosítani képes tagjainak, ha megfelelően magas szintre léptetek már a kasztroplanáris összekovácsolódás terén. Elegendő egyetlen pillanatnyi koncentrálás, hogy mindannyiótok tapasztalata vezesse a fegyvered, hogy mindannyiótok elszántsága acélozza akaratod, és hogy a társaid ereje ott dübörögjön a te izmaidban is. [Mostantól minden közelharcban leadott támadásod szint/10 pluszsebzést okoz. Ehhez nem szükséges külön parancsot kiadnod, a hatás automatikus.]

KARAKTERLAP

Forkboy, egy fekete, copfos hajú, piros szemű kobudera férfi vagy. Kecskeszakállad és harcsabajuszod van. A bőröd kreolszínű. Tharr fanatikusa vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 218. fordulód.

Erő: 31 (40) Szint: 32 Merészség: 7/5 Magasság: 147 cm
IQ: 29 (50) Támadás: 39 (42) Agresszió: 3 Testsúly: 53 kg
Ügyesség: 20 (29) Védekezés: 32 (38) Menekülés: 30 % Életkor: 31/78 év
Egészség: 27 (31) Életpont: 583/202 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 27 (35) Varázspont: 787/0 Pénz: 3459 arany Kép. pont: 11
Tudatpont: 81/0 Pszi pont: 128/108 Halhatatlanság: 1 %
Eddig összesen 3251 szörnyet (10 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 61 537 TP-t kaptál. Jelenleg 4 130 210 TP-d van. A következő szinthez még 369 790 TP szükséges. Trófeáid: élőholt ősmágus, lélekelementál, kisebb quwarg isten. A 211. fordulódban 5025 arany került a bankszámládra. 5200 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 5 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 2/0 ökölvívás: 38/18 (+9%) szúrófegyverek: 24/69 (+6%)
vágófegyverek: 8/71 ütőfegyverek: 7/33 lőfegyverek: 9/3
dobófegyverek: 33/64 (+7%)

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); ubuk dobónyíl (#138) max. 1 db (1 -19.); ubuk dobónyíl (#138) (20 -27.); ubuk dobónyíl (#138) (28 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
355,61 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 364
Kedvenc táborhely: 140,45
Az idő kódexe: legutóbb 163. fordulóban.
Legfeljebb 70 TU-t válthatsz TVP-re.
Feltételes varázskő használat: 5 százalék varázspont alatt.

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 139 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 123/58 2. nyomkövetés: 44/31 (+5%) 3. mászás: 16/18
4. csapdakészítés: 30/58 (+21%) 5. csapdaészlelés: 4/75 6. gyógyítás: 38/23 (+19%)
7. felderítés: 21/42 8. szörnyidomítás: 9/15 9. teológia: 42/44 (+27%)
10. taumaturgia: 42/65 (+14%) 11. szerencsejáték: 3/99 12. versengés: 11/97
13. harcművészetek: 38/6 (+100%) 14. zene: 3/55 (+1%) 15. szörnyismeret: 16/62
16. pszi: 14/48 (+7%) 17. zárnyitás: 1/56 18. vadászat: 10/74
19. vitalitás: 4/54 (+12%) 20. bányászat: 30/52 21. testépítés: 15/72
22. úszás: 1/20 23. csapatmunka: 3/66

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 30

FELTÉTELES PARANCSOK (még 41 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 50% életpont alatt (sámán gyógykenőcs (#1139))
gyógyítasz 30% életerő alatt 20 TVP-ért
kutatsz max. 200 TVP-ért
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 20 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 100 darabot ), ubuk dobónyílat (#138) (max. 2 darabot ), amnioszt (#203) (max. 1 darabot ), halálkristályt (#2372) (max. 20 darabot )
elfogod ezoterikus mardelt (#184) fedett veremmel (#219)
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 11, max: 50)
quwarg nagymester (#214), vadász quwarg (#241), öregedést okozó lények (#9095), halált okozó lények (#9098), ősquwarg (#300), quwarg anyakirálynő (#269), quwarg parafenomén (#248), quwarg őrparancsnok (#677), quwarg tűzköpő (#678), Quwargamanga (#963), ismeretlen (#9089) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 5, max: 50)
drakolich (#760), lidércúr (#252), kronotapír (#286), kronokukac (#285), bűbájlidérc (#761)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
tompítás (#40, 8 VP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP)
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) puha ütés (#60, 18 VP)
tűzeső (#61, 16 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) fürgülés (#92, 22 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP)
széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) Tharr haragja (#145, 20 VP)
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP) esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: 10 vp; taumaturgia: 10 vp;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
szürkeáll. aktiv (#71) tulajdonságpajzs (#26)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 4, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> szutykos remák (#191) izomernyesztés (#33) >> Dögvész (#7495)
tűzeső (#61) >> kisebb quwarg isten (#213)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 4, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
fürgülés (#92) >> Dögvész (#7495)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
ragyás burástya (#111) (málhás: +13 kg teher) státusz: OK
tüskés harci gromak (#156) (tejet ad) státusz: OK
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Imádkozz, amint elérted a kántori rangfokozatot!
2.) Egy vércápa leölése egy új fegyveres szakértelemben való jártasságodat bizonyítaná.
3.) Kemény feladatok leküzdésével tudsz csak két esszenciakristályt megszerezni, és feláldozni oltáromnál.

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. tanya (507): kész. városháza (Qvill) (527): új. szürke kastély (547): kész. cseréptetős torony (549): kész. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): új. kőtorony (664): 72. labirintus (83,86). városháza (685): új. tündérpalota (750): új. tündérpalota (751): új. tündérpalota (752): új. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): új. fejvadászcéh (758): 187. labirintus (108,103). Toborzóiroda (759): kész. léghajóállomás (817): új. tündérpalota (830): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 3, 4, 33, 34, 35, 36, 41, 42, 53, 54, 55, 66, 68, 72, 124, 126, 127, 128, 129, 170, 171, 187, 192, 244, 245.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 3, 4, 11, 12, 15, 26, 35, 36, 44, 46, 49, 52.
Kész: 1, 5, 6, 16, 47.

HŐSTETTEID
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 968 (limit: 1195), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 112482.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
a mágia rúnája (179)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
fegyvermester (302)
az élet forrása (337)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
közös ima (509) belefejlesztettél: 9 TU. szükséges még: 61 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) OK
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) OK
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) OK
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) OK
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 518 TU szükséges.)
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 15 TU. szükséges még: 155 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 acélpengőke (#231) 1 angyalok gyűrűje (#529) 1 deus ex machina (#1)
1 életvíz (#1500) 1 főnixtoll (#563) 1 kaja (#2)
1 mutáns csont (#331) 5 quwarg tojás (#360) 1 rákfatty váladék (#333)
4 sámán gyógykenőcs (#1139) 18 ubuk dobónyíl (#138) 2 varázskő (#305)
4 varkaudar csont (#1113) 42 víz (#27) 2 vizestömlő (#3)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
73 arany (#50) 1 aurach fog (#657) 4 bomló esszencia (#2367)
1 hókutya nyakörv (#1077) 1 mocsári penke (#148) 2 Thargodan esszencia (#328)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

354 355 356 357 358
60
61
62
63
64
(355,61) gothag döglidérc (#429)
(356,62) élőholt szertart.m. (#7145), lávató (#595), halálbokor (#2370, belőle készíthető: #2371)
(357,63) ro'galhal kísértet (#463), művészi porolit (#720)

Üzenet küldése a karakternek