217. forduló, 219. forduló, Sharin Elton összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2019. jan. 7. 9h:11'
EZ A 1208. JÁTÉKHETED, 218. FORDULÓD
1209. játékheted kezdete: jan. 13.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 23 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1420
SZÁMLA : XXXX

SHARIN ELTON KALANDJAI


Morgan hatalma erősödött. Több élőholtat kell elpusztítanotok, különben újabb rések fognak a Negatív létsíkra nyílni.
1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [73,59] koordinátán. A fény szentélyében pihented ki magad.
Városi pihenésed alatt nem tudtál ellenállni a csábításnak, így meglátogattál egy szerencsejátékbarlangot. Vagy te vagy a világ legszerencsésebb embere, vagy csak nagyon értesz a kockához (esetleg mindkettő), mert ismét 4 arannyal gazdagabban távoztál. Varázserőd regenerálódik. (+71 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+84 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-8 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.) Elhagyod a szentélyt. A táborozás alatt vadászott neked a gyilkos sallank. (+3 kaja.)

* 1. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Összpontosítani kezdesz. Mentális energia gyűlik benned. Elcsattintod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 382.]

* 2. KP: v 26 0 0 elmormolod a 26. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Elmondtad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 377.]

* 3. KP: tf 2 40 0 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Intelligenciádat csiszolandó, fejben sakkozol. Borzalmas vereséget szenvedsz saját magadtól... Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az IQ-d komolyan megnőjön. [Még 169 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 337.]

* 4. KP: kf 160 0 0 kézbeveszed/felveszed a 160. tárgyat
Leveszed az optiri agysisakot, majd a fejedre teszed a vassisakot. [0 pontot használtál fel, van még 337.]

* 5. KP: v 13 0 0 elmormolod a 13. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. A földből energia áramlik testedbe. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a hadiszerencse I varázslatot! A hatás azonnal érezhető (+1 szerencse következő táborozásod végéig.) [-4 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 332.]

* 6. KP: tf 4 30 0 fejleszted a 4. tulajdonságodat 30 pontért
Sian-no-csung, az ősi kobudera bölcs útmutatásai alapján szervezetedet megedző gyakorlatokba kezdesz. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az egészséged komolyan megnőjön. [Még 83 TVP-t kell elköltened.] Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy útonálló lehet. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Dárdát markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 dárda. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az útonálló jobb karját. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod az útonálló testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Méregfoggal felnyársalod az útonálló jobb oldalát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Könnyedén félreszökkensz az útonálló csapása elől. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. 97 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 61, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Jóízűen falatozol. (-1 kaja.) [30 pontot használtál fel, van még 302.]

* 7. KP: e 1 0 0 élelemszerzés 1 pontért
Well, úgy tűnik, most nem volt szerencséd. Lehet, hogy a terület kajapotenciálja nagyon alacsony? [1 pontot használtál fel, van még 301.]

hu 287 271 163 hulladék: 287 271 163
Hulladék, ezért nem gyűjtesz Tharr Keresztjét. Hulladék, ezért nem gyűjtesz szürke bőrkesztyűt. Hulladék, ezért nem gyűjtesz karócsapdát. [0 pontot használtál fel, van még 301.]

hu 1579 230 hulladék: 1579 230
Hulladék, ezért nem gyűjtesz griff nyakéket. Hulladék, ezért nem gyűjtesz lánckesztyűt. [0 pontot használtál fel, van még 301.]

m 6 mozogsz nyugatra
[72,59] Még mindig a városban vagy. Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Kedves kalandozótárs! A Barátság negyedében jársz. " Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy xantusz-kaktuszt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy mákrózsa bokrot. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy főutcát. Találsz egy teljesen lerombolt oltárt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy nekrofunt. Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Szeresd a sört, igyál sokat barátom; Ámlin vagyok, a Korsókat komálom! "
(Vándorcirkusz:) Egyszercsak vidám beszéd és nyikorgó szekérkerék hangja üti meg füledet. Hamar megpillantod az út mellett táborozó cirkuszkaravánt. Hirtelen, szinte a semmiből, előtted terem egy szívélyes törpe és arra kér, vegyél részt valamelyik játékukban. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy útonálló. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Teli erőből dárdát dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 dárda. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az útonálló testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod az útonálló bal lábát. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Méregfoggal teljesen átszúrod az útonálló jobb lábát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Az útonálló feléd sújt, de csak horzsolja a jobb karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Az útonálló még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. 97 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 64, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Egy bokor tövében elkapsz egy szarvasbogarat. Túl lassú volt a fiú! (+1 kaja.) Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Végzetfelhő fagyos moraja, kristálynyíl ezüst villanása végül. " Van itt egy Fehér Bérc Plaza (669. épület.), egy bank (697. épület.) és egy kvazár kohó (755. épület.).
Eladsz 1 griff nyakéket 80 aranyért, 1 karócsapdát 12 aranyért, 1 lánckesztyűt 15 aranyért, 1 szürke bőrkesztyűt 31 aranyért, 1 Tharr Keresztjét 100 aranyért.
Összeakadsz Tapírnyúzó Carmennel. Tharr ministránsa. Egy Eldaran karkötőjét, egy ezüst papi karkötőt, egy fekete bőrcsizmát, egy féregíz nyakpántot, egy gromak páncélt, egy két kard szimbólumot, egy kígyóbőr övet, egy kvazár sisakot, egy regeneráló gyűrűt, egy saválló fülbevalót, egy smaragd védőgyűrűt, egy szerencsetalizmánt, egy tankány karmot és egy Tharr Keresztjét visel. Felszerelését egy quwarg parafenomén trófea, egy quwarg nagymester trófea és egy zombi mester trófea színesíti. Ő is a te K.T.-dbe tartozik. Bal kezében egy méregfogat tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Tisztán érzed auráját: semleges jellemű.
Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Kevés már a dupla VP? Vár az Illúzió Mesterei KT. " [9 pontot használtál fel, van még 292.]

ea 6 3 eladod a 6. tárgyat 3
Egyetlen bolt sincs itt, amely azt a tárgyat megvenné. [0 pontot használtál fel, van még 292.]

ea 660 2 eladod a 660. tárgyat 2
Sajnálom, de azt a tárgyat még boltban sem adhatod el. [0 pontot használtál fel, van még 292.]

ve 601 1 megveszed a 601. tárgyat 1
Vásároltál 1 hro formázó mintát. 37 aranyat fizettél. (ld. enc.) [0 pontot használtál fel, van még 292.]

ve 247 1 megveszed a 247. tárgyat 1
Vásároltál 1 fekete bőrcsizmát. 24 aranyat fizettél. (ld. enc.) [0 pontot használtál fel, van még 292.]

ve 226 13 megveszed a 226. tárgyat 13
Mindössze 1 darabot tud abból a tárgyból a boltos adni. Vásároltál 1 ramit követ. 4 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 292.]

ve 232 13 megveszed a 232. tárgyat 13
Vásároltál 13 ilkin ércet. 52 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 292.]

ve 239 13 megveszed a 239. tárgyat 13
Vásároltál 13 pular kristályt. 156 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 292.]

m 3 mozogsz délkeletre
[73,60] Még mindig a városban vagy. Elérted Maad keleti határát, a Grákó-hegyek első lankáit. Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Úgy gondolod, hogy a közeledő útonálló nem jelenthet komoly veszélyt. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Dárdát markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 dárda. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az útonálló testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre támadsz. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd az útonálló testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Méregfoggal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod az útonálló jobb lábát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Az útonálló lendületes ütése célt téveszt. Az útonálló összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. 97 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 63, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Felfedeztél egy főutcát. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt oltárt. Oldalt pillantva, meglátsz egy fellegvárat. (no:1. építését xadornix kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy fellegvárat. (no:2. építését Ősi Hajnal Lovagjai kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Utad során felfedezel egy fellegvárat. (no:3. építését magenta Jade kezdte, eddig 9450 TVP épült bele.) Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 2 aranyat. Megpillantasz egy épületet. Közelebbről látod, hogy egy Trikornis Futárszolgálat (711. épület.).
Összefutsz Palastival. Elenios hűséges követője. Egy borostyán függőt, egy ezüst karkötőt, egy ezüst nyakláncot, egy fekete bőrcsizmát, egy igazgy. fülbevalót, egy kígyóbőr kesztyűt, egy koponya gyűrűt, egy láncinget, egy örökkéval. rubinját, egy szem szimbólumot és egy vassisakot visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Ruházatát egy ork bérgyilász trófea, egy szürke rinocérosz trófea és egy törpemammut trófea díszíti. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy ezüsttőrt tart. Tárgyainak egy részét egy királygyík viszi. Tisztán érzed auráját: ő is jó.
Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
Találkozol Galargamothtal. Sheran tanítványa. Egy arany papi karkötőt, egy bíbor erőövet, egy fekete bőrcsizmát, egy láncinget, egy lánckesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy rézsisakot és egy virág szimbólumot visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Felszerelését egy troll ritualista trófea, egy karmos tankány trófea és egy kérődző etra trófea színesíti. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy méregfogat tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Hátasállata egy goldugar! Mentális auráját felismered, jellegtelen, mint minden semlegesé.
Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
[9 pontot használtál fel, van még 283.]

v 224 elmormolod a 224. varázslatot
Kántálni kezdesz. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Létrehoztad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 283.]

ep 400 200 3 építed a 400. tárgyat 200 pontért
[Teljesíted a városházán kapott küldetést:] Nekilátsz az építkezés folytatásának. Szögletes köveket gyűjtesz, és egymásra pakolod. Az építés jól halad: már kétharmad részben kész van a ház. 1 000 tapasztalati pontot kaptál. Egészséged TF-elődött. (+1 egészség.) [200 pontot használtál fel, van még 83.]

m 3 1 mozogsz délkeletre, északkeletre
[74,61] Magashegységben vagy. Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Eme sziklabércen alapította a hét bátor harcos a Vad Horda nevű törzset. " Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy törpe bányát. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy csillezsályát. Találsz egy világítótornyot. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy mély szakadékot. Keletre nézve látsz egy rúnakövet. Délkeletre egy mély szakadék van. Délnyugatra egy Elenios oltár van. Nyugatra egy Fairlight oltár van. Északra egy rúnakő van. Elteszed a látcsövet. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Egy nyuhaj karbin nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a nyuhaj karbin zselés fejét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a nyuhaj karbin kocsonyás csápját. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Méregfoggal teljesen átszúrod a nyuhaj karbin testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 3 csepp spirituszt, szereztél 1 karbin plazmát. 394 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 70, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Az első ellenfél egy autentikus vámpír.

Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az autentikus vámpír nyakát. (3 támadással 55 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az autentikus vámpír testét. (2 támadással 55 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszúrod az autentikus vámpír testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor az autentikus vámpír megcsapja a fejedet. (3 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 1 069 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 128, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. (Nincs mibe rakni 1 bomló esszenciát.) Jöhet a következő! - kiáltod, és már össze is csapsz a második ellenfeleddel, aki egy csontváz.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, dárdát ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 dárda. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rohansz. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Méregfoggal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a csontváz sárga koponyáját. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A csontváz karma a fejed mellett suhan el! A csontváz összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. 58 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 46, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. (Nincs mibe rakni 1 bomló esszenciát.) Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 1 tapasztalatkövet.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 147 (limit: 1780), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 9196.
Megvizsgálod a talajt. Nem valami friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 2 hetes gnóm nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [75,60] Továbbra is a hegygerincen mászkálsz, a legmagasabb hegyek közt. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Hmm, csak egy hegyi rák. Ettől nincs semmi félnivalód. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Dárdát markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 dárda. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a hegyi rák testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a hegyi rák bal hátsó lábát. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Méregfoggal teljesen átdöföd a hegyi rák kitinpáncélját. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A hegyi rák ollója centiméterekre tőled záródik össze. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 rákpáncélt. 111 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 47, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy mély szakadékot. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Macskaszemű Marion vigyorog kajánul. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy világítótornyot.
(Feltételes mászás:) Egy sziklához kötöd a kötél egyik végét, kétszeres biztosítással. Aztán óvatosan lemászol. Megkapaszkodsz a falon tátongó sötét üreg peremében, és bemászol. Óvatosan megkezded a veszélyes hely felderítését. Nem ér készületlenül, hogy a barlang lakója morogva megindul feléd. Egy mosolygó rettenet!

Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a mosolygó rettenet ragyás testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a mosolygó rettenet jobb csápját. (2 támadással 55 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd a mosolygó rettenet testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A mosolygó rettenet megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Csápjával megérint a mosolygó rettenet. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 397 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 92, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Ahogy kezed valamihez hozzáér, megdobban a szíved. Mégiscsak érdemes volt ezt a veszélyt vállalni! Találtál 1 távcsövet. Miután felmásztál a sziklafalon, elpakolod a kötelet. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Raia oltárt. Keletre nézve látsz egy világítótornyot. Délkeletre egy Fairlight oltár van. Délre egy rúnakő van. Nyugatra egy rúnakő van. Északnyugatra egy főutca van. Északra egy sziklafészek van. Elrakod a távcsövet. Nyomok után kutatsz, sikeresen! Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) gnóm nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. [38 pontot használtál fel, van még 45.]

kt 2372 elkészíted a 2372. tárgyat
Legyártottál 1 halálkristályt. Egészséged TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 35.]

kf 568 1 kézbeveszed/felveszed az 568. tárgyat a jobb kezedbe
Elrakod a vashegyű lándzsát, majd a jobb kezedbe veszed a biami kvazárlándzsát. [0 pontot használtál fel, van még 35.]

h 2372 használod a 2372. tárgyat
Összetörsz egy halálkristályt. Lila energianyalábok csapdosnak körülötted, de szerencsére nem tesznek kárt benne. Előtte azonban egy hasadék jelenik meg a levegőben. Benne egy élettelen, kifakult világ részletét látod. Nincs időd azonban sokáig nézelődni, mert egy félelmetes élőholt máris átgyömöszöli magát a résen. Azt még konstatálod, hogy a hasadék azonnal bezárul a förmedvény mögött, de neked most az előtted álló ellenféllel kell foglalkoznod, ami egy csontváz lord!

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Tüzet köpsz. 20 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy sorvasztás varázslatot, majd rád küldi. Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a csontváz lord bal karját. (4 támadással 24 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra támadsz. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a csontváz lord testét. (4 támadással 122 életpontot sebezve.) Méregfoggal kicsit megsebzed a csontváz lord bal lábát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzkéz varázslatot lősz. 1 életpontot sebeztél. Sajnos nem sikerült a csontváz lord minden csapását hárítanod. (3 támadástól 45 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 702 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 176, sebződés: 47, gyógyulás: 0, összesen: -47 ÉP}

Találsz nála 2 ezüstdarabot. Morgan hatalma gyengült.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 147 (limit: 1780), a megölt főholtak száma: 1, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 9471.
[10 pontot használtál fel, van még 25.]

m 6 7 mozogsz nyugatra, északnyugatra
[74,60] Magad mögött hagyod a hófödte csúcsokat. A terep már csak alacsonyhegység. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Utad során felfedezel egy vaskohót. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy világítótornyot. Találsz egy oltárt. Sheran híveié. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy olvasztókemencét. Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém van!
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 vasércet! Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy sziklafészket. Délkeletre nézve látsz egy rúnakövet. Délre egy törpe bánya van. Délnyugatra egy Fairlight oltár van. Nyugatra egy főutca van. Északnyugatra egy fény szentélye van. Északra egy főutca van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Egy fémbontó szójer közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a fémbontó szójer bal középső lábát. (4 támadással 26 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rohansz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a fémbontó szójer jobb hátsó lábát. (2 támadással 68 életpontot sebezve.) Méregfoggal meghorzsolod a fémbontó szójer bal középső lábát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a fémbontó szójer. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szörny tűnődve szaglászik, majd nyálat fecskendez egy nálad levő drótszőr felületére. Folyadékká válik a maró sav hatására! A teremtmény gyorsan felhabzsolja. A fémbontó szójer szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkalapácsot, szereztél 2 vasércet. 762 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 99, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Egy élőholt mirg áll veled szemben.

Dárdát markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 dárda. Becsapódva, megdöfi az élőholt mirg bal oldalát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az élőholt mirg fejét. (2 támadással 65 életpontot sebezve.) Méregfoggal teljesen átdöföd az élőholt mirg tollas testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Az élőholt mirg néhányszor belevágja a csőrét a kezedbe. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Az élőholt mirg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 madártollat. 204 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 82, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. A következő ellenfél egy csontváz.

Dárdát markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 dárda. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a csontváz testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a csontváz bal lábát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Méregfoggal felnyársalod a csontváz sárga koponyáját. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Félrehajolsz, de a csontváz karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A csontváz szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. 58 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 39, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Találsz nála 2 tolmokov-koktélt.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 149 (limit: 1780), a megölt főholtak száma: 1, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 9581.
Megvizsgálod a talajt. Nem túl régi (maximum néhány napos) árnymanó nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes gnóm nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes gnóm nyomokat, amelyek északra vezetnek. Működik a gonosz varázslat, lassan sorvadsz (-2 életerő).

(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [17 pontot használtál fel, van még 8.]

be 685 bemész a 685. épületbe
Sajnálom, de ezen a helyszínen nincs ilyen sorszámú épület. [0 pontot használtál fel, van még 8.]

be 376 bemész a szentélybe
Nincs itt az az épület, amit keresel. [0 pontot használtál fel, van még 8.]

* 1. BP: kut 20 0 0 kutatsz 8 pontért
Részletes és aprólékos kutatásba kezdesz. Sajnos semmilyen rejtett vagy eldobott tárgyat nem találtál. [8 pontot használtál fel, van még 0.]

* 2. BP: h 233 20 0 használod a 233. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 3. BP: kf 315 0 0 kézbeveszed/felveszed a 315. tárgyat
Leveszed a vassisakot, majd a fejedre teszed az optiri agysisakot. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 4. BP: h 242 0 0 használod a 242. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [1 pontot használtál fel, van még -1.]
Szomjadat csillapítod, a kulacsodból kortyolva. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+1 jóság.) Figyelem: 2 forduló múlva az EFelésed nullázódik! Túl fáradt vagy már, hogy tovább menj. Utolsó erőddel táborhelyet keresel. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a sorvasztás hatása.
Ebben a körben -1 pontod maradt, ebből a következő körre -1 pontot vihetsz át. Kapsz még 359 pontot. A következő körben tehát 358 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


HRO FORMÁLÓ MINTA (601. TÁRGY)
Amit a kezedben tartasz, egy halványan pulzáló, türkizszínű, áttetsző tárgy. Elfér a kezedben, és alakra egy lábat formáz. A formáló minták mind-mind anyagba zárt mágikus energiakoncentrátumok, amelyeket bonyolult mágikus procedúra folyamán lehet előállítani. Ez egy Hro formázó minta. A Hro a csizmát jelentő Mirin rúna. Ennek a mágikus tárgynak a segítségével speciális anyagokat tudnak a hozzáértő kovácsok csizma alakúra formázni.

FEKETE BŐRCSIZMA (247. TÁRGY)
Ezt a térdig érő, hosszú szárú csizmát valamilyen ismeretlen állat bőréből készítik, cserzéssel. A nagy szakértelemmel megmunkált lábbeli nem lyukad ki, kényelmesen tudsz benne mozogni. Még lovaglócsizmának is alkalmas! Nem csoda, hogy megnöveli hárommal a védettségedet, amíg viseled.

KARAKTERLAP

Sharin Elton, egy kopasz, zöld szemű alakváltó férfi vagy. Fekete a bőröd. Elenios hittérítője vagy. Papi hited: 98. Az Ars Magica (#9150) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 218. fordulód.

Erő: 30 (31) Szint: 19 Merészség: 6/3 Magasság: 181 cm
IQ: 38 (40) Támadás: 20 Agresszió: 3 Testsúly: 71 kg
Ügyesség: 14 (15) Védekezés: 17 Menekülés: 30 % Életkor: 37/37 év
Egészség: 21 Életpont: 326/309 Jellem: jó (341) Tul. pont: 0
Szerencse: 20 (21) Varázspont: 395/277 Pénz: 233 arany Kép. pont: 3
Tudatpont: 24/15 Pszi pont: 181/230
Eddig összesen 1093 szörnyet (12 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 6 046 TP-t kaptál. Jelenleg 428 828 TP-d van. A következő szinthez még 21 172 TP szükséges. Trófeáid: vadász quwarg, zombi mester, óriás szőröspók.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 14/85 (+36%) szúrófegyverek: 23/52 (+3%) vágófegyverek: 1/96
ütőfegyverek: 12/54 lőfegyverek: 1/12 dobófegyverek: 23/83 (+3%)

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << biami kvazárlándzsa (#568) << ryuku buzogány (#696)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); dárda (#10) max. 1 db (1 -6.); ubuk dobónyíl (#138) max. 1 db (7 -9.); ubuk dobónyíl (#138) (10 -); mérg. vas dobónyíl (#190) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
74,60 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 108

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 171 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 21/32 2. nyomkövetés: 37/30 (+15%) 3. mászás: 8/65 (+6%)
4. csapdakészítés: 9/43 (+6%) 5. csapdaészlelés: 4/94 6. gyógyítás: 56/15
7. titkosírás: 4/37 8. felderítés: 24/26 (+10%) 9. szörnyidomítás: 5/47
10. teológia: 19/6 (-1%) 11. taumaturgia: 8/68 (+21%) 12. szerencsejáték: 1/20
13. versengés: 1/84 14. harcművészetek: 7/18 15. zene: 17/22
16. szörnyismeret: 7/26 17. pszi: 24/64 (+2%) 18. zárnyitás: 1/99
19. vadászat: 11/43 (+1%) 20. bányászat: 16/66 (+18%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 37 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 50% életerő alatt 20 TVP-ért
segítesz max. 60 TVP-ért
udvarolsz a 7. fajúaknak
kutatsz max. 40 TVP-ért
ásol max. 100 TVP-ért
készítesz csuklyavirágot (#133) (max. 5 darabot, csak egyszer), kazmár gyökeret (#205) (max. 6 darabot, csak egyszer)
elfogod gátvakondot (#57) hurokcsapdával (#217), karmos tankányt (#137) fedett veremmel (#219), ragyás burástyát (#111) fedett veremmel (#219), quwarg királynőt (#153) hurokcsapdával (#217), alpesi tehenet (#91) fedett veremmel (#219)
mászol max. 200 TVP-ért
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 50)
szintszívó (#96), élőholt quwarg (#202)
Barátságosság (aktív: 12, max: 50)
alakváltó (#7), Változás Gyermekei (#9120), Raia hívők (#993), élőholt sullár (#216), hegymélyi lidérc (#7084), nukleáris cickány (#155), Csontmarok (#2039), Ars Magica (#9150), északi aurach (#350), szubreális vámpír (#223), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP)
tompítás (#40, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP)
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
Papi varázslataid
auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
vakító fény (#43, 7 VP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) gyóntatás (#56, 10 VP)
a lélek védelme (#57, 32 VP) szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
bűvölés (#20) (181) bűvölés (#20) (110) bűvölés (#20) (191) halálkapu (#126)
szürkeáll. aktiv (#71) tulajdonságpajzs (#26) hadiszerencse I (#13)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
15. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 20)
lángcsóva (#31), jégcsóva (#41), kisebb tűzlehelet (#110), agybénítás (#114)
Védekező varázslatok (aktív: 4, max: 20)
hhaar burka (#32), pszi-acéltorony (#98), tompítás (#40), védelem sav ellen (#36)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 6, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
kisebb tűzlehelet (#110) >> kneopatikus mollusk (#209) kisebb tűzlehelet (#110) >> miksziszi húsgólem (#126)
kisebb tűzlehelet (#110) >> halálosztó kain (#168) kisebb tűzlehelet (#110) >> Thargodan csontváz (#297)
agybénítás (#114) >> dermesztő lidérc (#645) agybénítás (#114) >> kérődző etra (#368)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
Thargodan csontváz (#297) (málhás: +46 kg teher) státusz: OK
gyilkos sallank (#85) (vadászik) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Gigászi méretű küldetés: végezz egy Halálosztó Kainnal!
2.) Pusztítsd el egy gonosz isten oltárát!
3.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.]

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. tanya (507): kész. városháza (Qvill) (527): 6. labirintus (52,58). törpe házikó (532): kész. városháza (Gatin) (540): új. cseréptetős torony (549): kész. gnóm kutatóállomás (550): többek közt 104. tárgyat kell leadnod. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): új. városháza (685): kész. cirkuszi fősátor (713): többek közt 203. tárgyat kell leadnod. Toborzóiroda (759): kész.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 3, 4, 5, 6, 15, 16, 22, 23, 24, 25, 27, 28, 29, 30, 31, 41, 42, 43, 46, 47, 48, 49, 192.

HŐSTETTEID
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 149 (limit: 1780), a megölt főholtak száma: 1, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 9581.
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 2 felderítő, 2 szabotőr.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
a mágia rúnája (179)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
mágiafókusz (275)
vallási öntudat (290)
fegyvermester (302)
harci mágia (334)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
Kragoru tanításai (409)
éjsötét vortexpálca (425)
mágusviadal (426)
a mágus kísérői (427)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 5 TU. szükséges még: 45 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
gyűrűviselés (575) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU.
makróbővítés II (582) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU.
füébevalóviselés (589) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 206 TU szükséges.)

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Szúrófegyverek
1 bányászcsákány (#434) 1 * biami kvazárlándzsa (#568) 2 csontkés (#11)
1 csontszurony (#12) 1 * méregfog (#1553) 2 vashegyű lándzsa (#182)
Vágófegyverek
2 bronzpenge (#126) 4 kőkés (#6) 1 vadászkés (#1264)
Ütőfegyverek
1 kőkalapács (#13)
Lövedékek
4 kerek kő (#19) 11 ubuk tüske (#131)
Dobófegyverek
4 dárda (#10) 1 esszenciakristály (#350) 2 mérg. ubuk dobónyíl (#188)
5 mérg. vas dobónyíl (#190) 11 tolmokov-koktél (#351) 19 * ubuk dobónyíl (#138)
4 vas dobónyíl (#189)
Páncélok
1 * kvazár páncél (#251)
Sisakok
1 * optiri agysisak (#315) 1 vassisak (#160)
Köpenyek
1 * rejtőköpeny (#277)
Kesztyűk
1 mászókarom (#78) 1 tankány karom (#237)
Övek
1 * sárga erőöv (#276)
Csizmák
1 fekete bőrcsizma (#247) 1 * varkaudar csizma (#317)
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 2+1)
1 denevér szimbólum (#140) 1 * kreiton fókusz (#853) 1 * ritualista amulett (#708)
1 * szem szimbólum (#142) 1 villám szimbólum (#145)
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
1 Eldaran karkötője (#373) 1 * mentát karkötő (#1551) 1 * umbatari karkötő (#278)
Ékszerek/ruhadíszek (max. felvehető: 5, felvéve: 1+1)
1 * lajstrom medál (#1753) 1 * örökkéval.smaragdja (#1115)
Löttyök és porok, tartóstul
3 aranyló ugarhéj (#100) [bennük 22 csepp tinta (#101), fér még: 8]
6 éjurna (#2368) [bennük 12 csepp bomló esszencia (#2367), fér még: 48]
3 fűszertartó (#210) [üres, kapacitás: 15]
3 huhogó bibe (#332) [bennük 10 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 26]
3 kavadu iszák (#25) [bennük 17 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 13]
5 sullár hólyag (#168) [bennük 19 csepp spiritusz (#170), fér még: 81]
1 szent kehely (#257) [benne 10 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 0]
1 Szent Kulacs (#285) [üres, kapacitás: 10]
4 uzbány csőr (#169) [bennük 6 csepp ugh méreg (#166), fér még: 42]
1 vizestömlő (#3) [benne 16 korty víz (#27), fér még: 4]
3 zöld üveg (#82) [bennük 10 csepp ragasztó (#83), fér még: 50]
Eszközök, használati tárgyak
1 aenouth ködkürt (#1554) 4 aranypikkely (#415) 1 ásó (#34)
2 bronzkulcs (#76) 1 csontkulcs (#74) 4 + deus ex machina (#1)
1 dobóháló (#221) 2 éjkő (#2369) 1 fenőkő (#1618)
1 fülemüle síp (#1576) 1 furulya (#233) 2 gyógykenőcs (#313)
120 kaja (#2) 1 keg gomba (#1615) 3 kis vaskulcs (#40)
3 kötél (#92) 1 manakristály (#500) 1 márványkulcs (#245)
2 mászókampó (#165) 1 megbűvölt utazóláda (#1218) 2 nagy bronzkulcs (#185)
1 olló (#335) 6 ork csodaszer (#1228) 1 pszi kő (#248)
1 Ramirez feszítővasa (#1261) 4 rézkulcs (#75) 2 sáfránykő (#979)
1 szeksztáns (#32) 1 szent jogar (#150) 2 tapasztalatkő (#975)
3 távcső (#42) 1 + tüskecsapda (#242) 1 vaskulcs (#183)
2 zárnyitó készlet (#39)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
26 adamantit (#627) 2 alligátorbőr (#661) 11 álompor (#396)
3 amniosz (#203) 1 arx formázó minta (#298) 20 aurach fog (#657)
1 bakkura bőr (#95) 1 berzerker tüske (#713) 1 bev formázó minta (#299)
1 bordacsont (#16) 1 bruhatagnyelv (#1230) 2 csuklyavirág (#133)
2 darázsszárny (#652) 4 dorony tüdő (#212) 2 dözmöng szív (#122)
12 drótszőr (#37) 5 elkarog szőr (#665) 2 evaporőr háj (#105)
8 ezüstdarab (#326) 5 fabontó (#106) 2 fekete gyöngy (#99)
1 fülemüle agyar (#267) 1 gór formázó minta (#444) 2 grifftojás (#179)
5 gyöngymangó (#135) 1 hro formázó minta (#601) 14 ilkin érc (#232)
3 kaktusztüske (#114) $1 karbin plazma ($199) 3 kazmár gyökér (#205)
5 kőszem (#304) 4 kreiton esszencia (#892) 4 lajhár csont (#236)
3 lapockacsont (#33) 1 liumbe bimbó (#656) 4 liumbe hajtás (#655)
41 madártoll (#112) 7 magszim bél (#103) 4 mákrózsa virág (#56)
5 manifeszt.nyúlvány (#214) 7 + móri gyümölcs (#116) 4 mutáns csont (#331)
9 nektoraf faggyú (#667) 55 óndarab (#85) 1 ormánygőte csont (#21)
6 ovimon-bogyó (#207) 16 pirkit (#153) 13 pular kristály (#239)
8 rakolits por (#669) $1 rákpáncél ($97) 1 ramit kő (#226)
1 remák szív (#264) 5 rézdarab (#70) 6 rinóbőr (#651)
3 rókafarok (#124) 1 sámán erszény (#650) 1 sáska amulett (#668)
10 smirglilevél (#29) 19 sünmedve tüske (#14) 4 surranó kígyó bőr (#47)
12 szulfagor agyar (#677) $1 szvó-ektoplazma ($151) 2 téfea-agy (#172)
2 tigroszlán fog (#63) 3 Tiume batyuja (#660) 4 varányszem (#30)
1 varkaudar csont (#1113) 34 vasérc (#152) 4 vízionár szem (#102)
5 xirnox szív (#213)

Összsúly: 168.60 kg Megterheltség: 118%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 8 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
29 arany (#50) 48 bomló esszencia (#2367) 1 drótszőr (#37)
1 griff nyakék (#1579) 1 halálvirág (#2371) 1 karócsapda (#163)
1 lánckesztyű (#230) 3 spiritusz (#170) 1 szürke bőrkesztyű (#271)
1 Tharr Keresztje (#287) 4 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
2 ezüstdarab (#326) 1 fekete bőrcsizma (#247) 1 hro formázó minta (#601)
13 ilkin érc (#232) 2 kaja (#2) 1 karbin plazma (#199)
2 madártoll (#112) 13 pular kristály (#239) 1 rákpáncél (#97)
1 ramit kő (#226) 1 szvó-ektoplazma (#151) 1 tapasztalatkő (#975)
1 távcső (#42) 2 tolmokov-koktél (#351) 3 vasérc (#152)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

71 72 73 74 75 76
58
59
60
61
62
(72,59) Fehér Bérc Plaza (#669), bank (#697), kvazár kohó (#755), xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), mákrózsa bokor (#55, belőle készíthető: #56), főutca (#399), oltár, nekrofun (#173), útonálló (#130), Tapírnyúzó Carmen (4567. kalandozó)
(73,59) fogadó # (#684), városháza (#685), piroslámpás ház (#696), útonálló (#130)
(73,60) útonálló (#130), Trikornis Futárszolgálat (#711), főutca (#399), oltár, ház (#400), Palasti (6116. kalandozó), Galargamoth (6117. kalandozó)
(74,60) Chara-din rúnaköve, vaskohó (#155), világítótorony (#156), Sheran oltár, olvasztókemence (#86), érclelőhely, fémbontó szójer (#150), élőholt mirg (#135), csontváz (#48)
(74,61) törpe bánya (#435), csillezsálya (#1252, belőle készíthető: #1253), világítótorony (#156), nyuhaj karbin (#110), autentikus vámpír (#154), csontváz (#48)
(75,60) hegyi rák (#61), a 42. labirintus bejárata, mély szakadék (#154), művészi porolit (#720), világítótorony (#156), mosolygó rettenet (#97), csontváz lord (#177)

Üzenet küldése a karakternek