207. forduló, 209. forduló, Forkboy összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. szept. 7. 15h:06'
EZ A 859. JÁTÉKHETED, 208. FORDULÓD
860. játékheted kezdete: szept. 13.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 13 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3798
SZÁMLA : XXXX

FORKBOY KALANDJAI


Morgan hatalma gyengült. Csak így tovább, pusztítsátok az élőholtakat, és a Negatív létsíkra nyíló rések bezáródnak.
Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [199,112] koordinátán. Egy labirintusban vagy, a 2. szinten/térképen, a 46. pontnál.
A krónikát olvasgatva néhány dolgot már hatékonyabban fogsz végrehajtani (+2 tvp ). Az aranytermő erszény 69 aranyat termelt. Varázserőd regenerálódik. (+78 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+46 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+13 tudatpont.) Megfejed a tüskés harci gromakot. (+1 kaja.) Elpárolgott a fejedből a tudás, melyet a moa varázsdoboz kinyitásának különleges élményei ültettek oda.

* 1. KP: h 1133 0 0 használod az 1133. tárgyat
Kinyitod a moa varázsdobozt. Hirtelen feltárul előtted a moák hihetetlen bölcsességének egy parányi szeletje. (IQ-d a következő kör elejéig megnőtt 15-tel.) Megvilágosodtál! Egy homokóra képe jelenik meg előtted, melyet az általad ismert összetevőkből már hiphop össze tudnál rakni. (ld. enc.) [20 pontot használtál fel, van még 335.]

* 2. KP: v 71 0 0 elmormolod a 71. varázslatot
Lemész alfába. Elméd megnyílik, utat adva a pszi elsöprő erejének. Kiengeded magadból a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 330.]

* 3. KP: le 253 0 0 leveszed/lerakod a 253. tárgyat
Leveszed a nekrofun medált. [0 pontot használtál fel, van még 330.]

* 4. KP: kf 287 0 0 kézbeveszed/felveszed a 287. tárgyat
A nyakadba akasztod a Tharr Keresztjét. [0 pontot használtál fel, van még 330.]

* 5. KP: v 26 0 0 elmormolod a 26. varázslatot
Mormolni kezdesz. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Megidézted a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 325.]

tv 31 33 támadó/véd. varázslat a 31. varázslatot a 33. varázslatot
31. varázslat listáról törölve. Támadó varázslatok listájára került: izomernyesztés. [0 pontot használtál fel, van még 325.]

vi 10 3 30 viselkedésed: 10 3 30
Mostantól borzalmasan vakmerő vagy. Belekötsz mindenbe és mindenkibe, még ha Nálad kétszer nagyobb is. Csak rá ne fázz... Merészségi szinted ettől kezdve 10. Barátságosan fogsz viselkedni azokkal a kalandozókkal, akiknek nem ellentétes a jelleme. A szörnyeket megtámadod. Barátsági szinted mostantól 3. Ha életerőd az eredeti érték 30 százaléka alá esik, elmenekülsz a harcból. [0 pontot használtál fel, van még 325.]

v 1 999 elmormolod az 1. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. [-8 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 320.]

h 1228 használod az 1228. tárgyat
Leöntöd a torkodon 1 ork fiola tartalmát. A csodaszer rögtön hat: +1 támadás a forduló végéig. [2 pontot használtál fel, van még 318.]

h 1137 használod az 1137. tárgyat
Előbányászod az első pálinkásüveget a hátizsákodból, majd a kinyitott üveget tétovázás nélkül a szádhoz emeled, és felhajtod. Megborzongsz az alkohol hatásától. (+4 támadás, -8 védekezés - a forduló végéig.) Oopsz, elfogytak a varkaudar pálinkásüvegek a hátizsákodból. [1 pontot használtál fel, van még 317.]

v 28 elmormolod a 28. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Elmondtad a csupasz izom varázslatot! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+5 erő). [-10 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 312.]

v 53 elmormolod az 53. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Elmondtad az óriáserő varázslatot! Csapásaid erősebbek lesznek! (+4 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 307.]

ek 429 t. energia kisütése: 429
Túlélő üzemmódba kapcsolsz; légzésed lelassul, ösztöneid kiélesednek. (+4 támadás, +4 védekezés, +3 szerencse a forduló végéig.) [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 297.]

ek 40 20 t. energia kisütése: 40 20
Tudati energiáidat erőteljesen koncentrálod. Előállítottál 60 TVP-t. [-12 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 357.]

flh 34 351 felt. lőfegyver haszn. 34 a 351. tárggyal
Ok, FLH 34 351 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 357.]

kf 138 1570 kézbeveszed/felveszed a 138. tárgyat az 1570. tárggyal
Elrakod az ezüstshurikent, majd előkészíted az ubuk dobónyílat. [0 pontot használtál fel, van még 357.]
Leveszed a gyémántsisakot, majd a fejedre teszed a Krough fejdíszét. [0 pontot használtál fel, van még 357.]

t 300 1 támadod a 300. szörnyet
FT 300 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 357.]

t 269 1 támadod a 269. szörnyet
FT 269 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 357.]

t 248 1 támadod a 248. szörnyet
FT 248 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 357.]

t 744 1 támadod a 744. szörnyet
FT 744 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 357.]

t 242 1 támadod a 242. szörnyet
FT 242 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 357.]

t 677 1 támadod a 677. szörnyet
FT 677 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 357.]

t 678 1 támadod a 678. szörnyet
FT 678 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 357.]

lm 39 39 39 mozogsz 39 39 39
Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [44. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Amikor betoppansz, éles pillantást vetsz minden sarokba. [40. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Amikor betoppansz, éles pillantást vetsz minden sarokba. [38. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Úgy suhansz, mint az árnyék. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [39. PONT.] Hamarosan egy ősquwargot pillantasz meg. {max. életpontja: 651-700.} Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. Semmi hatás! Tolmokov-koktélt hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 tolmokov-koktél. Pár lövedéked átjárja az ősquwarg testét. (6 támadással 309 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az ősquwarg bal első lábát. (5 támadással 407 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+82 életerő). {HD:} Orgyilkos tőrrel megérinted az ősquwarg testét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Ocsmány csáprágóját az ősquwarg hasadba mélyeszti. (1 támadástól 125 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +25 ÉP.) Az iszonyatos erejű csapás szétzúzta a bal kezedben, védekezésre emelt tárgyat! Az ősquwarg összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 18 csepp ugh mérget. 6 868 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 750, sebződés: 125, gyógyulás: 114, összesen: -11 ÉP}

Alapos vizsgálódásod meghozza eredményét. Zsákmányod: 1 tudás gyöngye. Felpakolsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Egyhelyben toporogsz.
Egyhelyben toporogsz.
[20 pontot használtál fel, van még 337.]

lm 45 45 45 mozogsz 45 45 45
Úgy határozol, hogy körülnézel a következő teremben: [38. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Parányi, jelentéktelen teremnek tűnik, ahová most beléptél. [40. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Továbbsuhansz a folyosón. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [44. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Amint belépsz, látod, hogy ez a helyiség akár egy őrposzt is lehetne. [45. PONT.] Hirtelen egy quwarg parafenomént veszel észre magad előtt. {támadása: 53.} No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: vakító fény varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Üdvözlésképpen egy vakító fény varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Megvakultál ((-17 támadás))! Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: vakító fény varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy vakító fény varázslatot. Semmi eredménye! Tolmokov-koktélt markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 tolmokov-koktél. Több lövedéked átfúrja a quwarg parafenomén torát. (6 támadással 285 életpontot sebezve.) A parafenomén sejtelmes mosollyal rádnéz, majd tekintetével gúzsba köti a holmidat! És igen, sikerült neki! Egy sullár hólyag tökéletesen átstruktúrálódott molekulárisan! Na, ennek sem veszed már hasznát: eldobod. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel megütöd a quwarg parafenomén bal hátsó lábát. (1 támadással 65 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). {HD:} Orgyilkos tőrrel megkarcolod a quwarg parafenomén bal oldalát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A lény elhuhogja magát. 12 életpontot vesztettél. A quwarg parafenomén nyelvét kilökve, kisebb sebet ejt jobb kezeden. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Papi rangod egy IMádkozásnyit csökkent. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 3 588 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 375, sebződés: 45, gyógyulás: 27, összesen: -18 ÉP}

Megbotlasz valamiben: 2 gernim balzsam és 10 quwarg kristály. Felpakolsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Egyhelyben toporogsz.
Egyhelyben toporogsz.
[20 pontot használtál fel, van még 317.]

lm 52 52 52 mozogsz 52 52 52
Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [44. PONT.] Amint belépsz, látod, hogy ez a helyiség akár egy őrposzt is lehetne. [46. PONT.] Egy kisebb, már-már kamraszerű helyiségbe érkeztél. [47. PONT.] Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy quwarg parafenomén. {max. életpontja: 301-340.} Itt csata lesz.

A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Üdvözlésképpen egy vakító fény varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Megvakultál ((-17 támadás))! Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: vakító fény varázslatot lő rád. Megvakultál ((-17 támadás))! Üdvözlésképpen egy vakító fény varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi eredménye! Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy vakító fény varázslat. A támadása szerencsére hatástalan volt. Tolmokov-koktélt küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 tolmokov-koktél. Több lövedéked átfúrja a quwarg parafenomén torát. (6 támadással 307 életpontot sebezve.) A parafenomén elröhögi magát, és megpróbál meghajlítani egy birtokodban levő tárgyat. Elfehéredsz! Egy hatalmas, kusza csomó kötődött egy vas dobónyíl felületére! Hihetetlen csoda. A tárgy mindenesetre hasznavehetetlenné vált, ezért elhajítod. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Koncentrálva kí energiáidat, az Acél Ökölre összpontosítasz! Ököllel megcsapod a quwarg parafenomén testét. (1 támadással 75 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). {HD:} Orgyilkos tőrrel épp hogy megszúrod a quwarg parafenomén potrohát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Az ocsmány teremtmény huhog! 15 életpontot vesztettél. A quwarg parafenomén nyelvét kilökve, kisebb sebet ejt jobb kezeden. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Papi rangod egy IMádkozásnyit csökkent. A quwarg parafenomén most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 3 588 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 406, sebződés: 57, gyógyulás: 30, összesen: -27 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. A folyosó kanyarodik. [50. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. Elérted a következő kanyart. [51. PONT.] A levegőbe szimatolva mész előre. Egy aránylag nagy terembe léptél be. [52. PONT.] Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy quwarg parafenomén. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. A támadás sajnos hatástalan volt. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: vakító fény varázslatot lő rád. Megvakultál ((-17 támadás))! Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy vakító fény varázslatot. Megvakultál ((-17 támadás))! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy vakító fény. A támadása szerencsére hatástalan volt. Távolról vakító fény varázslatot lő rád a másik. Megvakultál ((-17 támadás))! Teli erőből tolmokov-koktélt dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 tolmokov-koktél. Pár lövedéked átjárja a quwarg parafenomén testét. (5 támadással 214 életpontot sebezve.) A parafenomén mentális trükköt alkalmaz: megpróbál deformálni egy birtokodban levő tárgyat. Elfehéredsz! Egy hatalmas, kusza csomó kötődött egy mérg. vas dobónyíl felületére! Hihetetlen csoda. A tárgy mindenesetre hasznavehetetlenné vált, ezért elhajítod. Elszántan a másikra rohansz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg parafenomén potrohát. (2 támadással 132 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). {HD:} Orgyilkos tőrrel meghorzsolod a quwarg parafenomén potrohát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A lény elhuhogja magát. 12 életpontot vesztettél. Válladon apró sebet ejt a szörny nyelvével. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Papi rangod egy leheletnyit visszaesett. A quwarg parafenomén szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 3 588 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 375, sebződés: 46, gyógyulás: 40, összesen: -6 ÉP}

Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy quwarg tűzköpő van előtted! {max. életpontja: 481-600.} Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. Semmi eredménye! Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg tűzköpő vörös bőrét. (6 támadással 242 életpontot sebezve.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-46 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 14 aranyad is. A szörny tüzet lehel! Eláraszt a tűz. (120 életpontot vesztettél.) A következő tárgyaid elégtek az iszonyatos tűzben: 2 kaktuszbogyó, sámán erszény, 10 aranytű. Elszántan a másikra támadsz. Felkészülsz Acél ököl alkalmazására. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a quwarg tűzköpő testét. (6 támadással 413 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+83 életerő). {HD:} Orgyilkos tőrrel épp hogy megszúrod a quwarg tűzköpő egyik karját. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A szörny csáprágóival beléd harap! (1 támadástól 46 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-31 életerő.) A dolgot még 13 aranyad bánja. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 316 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 687, sebződés: 243, gyógyulás: 100, összesen: -143 ÉP}

Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy quwarg anyakirálynő van előtted! {védettsége: 65 szúró, 65 vágó, 28 ütő ellen.} Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg anyakirálynő jobb vállát. (6 támadással 118 életpontot sebezve.) A lény savat köp rád. Villámgyorsan lehajolsz - a sav csak itt-ott mar szét. (44 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre rohansz. A helyzet alkalmasnak látszik az Acél Ököl alkalmazására. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg anyakirálynő bal oldalát. (7 támadással 478 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+96 életerő). {HD:} Orgyilkos tőrrel párszor épp hogy megérintgeted a quwarg anyakirálynő testét. (3 támadással 45 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Hiába próbálsz hátrálni, a quwarg anyakirálynő többször is megmar! (4 támadástól 118 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +24 ÉP.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. A quwarg anyakirálynő még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 15 csepp ugh mérget. 6 300 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 641, sebződés: 162, gyógyulás: 130, összesen: -32 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Rövid időn belül érzed a hatást. ( +105 életerő.) Egyhelyben toporogsz.
Egyhelyben toporogsz.
[30 pontot használtál fel, van még 287.]

lm 53 53 53 mozogsz 53 53 53
Az út egy széles, tágas szobába torkollik. [53. PONT.] Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy Quwargamanga. (ld. enc.) Nem kockáztatod meg a harcot. Talán van más út is. Ismét a térkép szerinti 52. pontnál vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Halvány fényt látsz magad előtt: habozva mész tovább. Egy nagyobb terem! [53. PONT.] Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy Quwargamanga. {max. életpontja: 750.} Nem sok esélyed lenne - a harc helyett inkább a visszavonulást választod. Ismét a térkép szerinti 52. pontnál vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Egy széles, magas terembe érsz. [53. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy Quwargamanga az. Nem sok esélyed lenne - a harc helyett inkább a visszavonulást választod. Ismét a térkép szerinti 52. pontnál vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. [15 pontot használtál fel, van még 272.]

t 963 1 támadod a 963. szörnyet
FT 963 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 272.]

lm 53 53 53 mozogsz 53 53 53
Bármennyire is ügyelsz lépteidre, néha meg-megcsikordul lépésed egy kövön. Óvatosan lépsz be egy nagyobb terembe. [53. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy Quwargamanga az. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ellenfeled ősvillám varázslatot lő rád. 196 életpontot vesztettél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: ősvillám varázslatot lő rád. 206 életpontot vesztettél. Hirtelen felülkerekedik benned az életösztön. Elmegy a kedved a harctól. Beintesz neki, majd olajra lépsz. Ellenfeled egy darabig üldöz, de aztán ráun a dologra. Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 0, sebződés: 402, gyógyulás: 0, összesen: -402 ÉP}

Ismét a térkép szerinti 52. pontnál vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás rögtön érezhető! ( +80 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás rögtön érezhető! ( +113 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Már érzed is a hatást. ( +101 életerő.) Egy nagyobb terembe érkezel. [53. PONT.] Hirtelen egy Quwargamangát veszel észre magad előtt. {támadása: 90.} Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Távolról tűzgolyó varázslatot lő rád a másik. 88 életpontot vesztettél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: jégoszlop varázslatot lő rád. 136 életpontot vesztettél. (-12 védekezés.) Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a Quwargamanga testét. (6 támadással 211 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. Kí energiáidat koncentrálod, és megindítasz egy támadást, amelynek eredménye egy Élet-Halál érintés lesz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a Quwargamanga jobb oldalát. (7 támadással 436 életpontot sebezve.) Te 54 ép-t gyógyultál, a kí-érintésnek köszönhetően. Vámpirizálsz (+88 életerő). {HD:} Orgyilkos tőrrel többször eltalálod a Quwargamanga jobb első lábát. (4 támadással 117 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Ellenfeled ősvillám varázslatot lő rád. 218 életpontot vesztettél. Egy ősvillám varázslattal köszönt csatapartnered. 206 életpontot vesztettél.
Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 764, sebződés: 648, gyógyulás: 166, összesen: -482 ÉP}

Minden elsötétül előtted... Ez már bizonyosan a halál. [10 pontot használtál fel, van még 262.]
Beleegyezéssel várod, hogy lelked elhagyja a megkínzott tested. Ehelyett azonban egészen furcsa dolog történik: olyan érzésed van, mintha felemelne valaki, és egy hatalmasat lódítana rajtad. Pillanatnyi kábaság után kinyitod a szemed: a mennyország nagyon is hasonlít a halandók világára... vagy pedig még mindig élsz! Ez utóbbi lehetőséget igazolja az is, hogy a deus ex machina eltűnt oldaladról. Tehát működött! Azon kívül, hogy elrepített a veszély helyszínéről, még gyógyított is rajtad. (+310 életerő.)

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

198 199 200
111
112
113
(199,112) a 245. labirintus bejárata, ősquwarg (#300), quwarg parafenomén (#248), quwarg tűzköpő (#678), quwarg anyakirálynő (#269), Quwargamanga (#963)

Miután magadhoz térsz valamennyire, körbenézel.
[198,113] A síkság itt véget ér, és egy ritka erdő kezdődik. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy gyilkos csalánt. Észreveszel egy fekete kaktuszt. Észreveszel egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Egy borkonyó bibe és néhány mákrózsa virág hullik a lábad elé. Miközben felveszed, boldogan tapasztalod, hogy egy szemmelverés varázslat került rád. Hálásan nézel Elenios szemébe. [mákrózsa virág ->eldobod] A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Annak, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja.
(Vándorcirkusz:) Már messziről észreveszed a felhúzott sátrak égnek meredő csúcsait, majd hamarosan a cirkuszosok kiabálását is meghallod, amint fennhangon hirdetik mennyi-mennyi próba vár a bátor kalandozókra náluk. Örömmel vegyes érdeklődéssel kezded szemlélni a ténykedésüket, míg egy törpe eléd nem lép, hogy elkérje szórakozásod árát. Egyesével átadod neki a 20 aranyat.
Már messziről kiszúrod a boszorka sátrát, és abba az irányba indulsz.
- Nincs itt minden - förmed rád rögtön a boszorka, majd mérgesen végigvizsgálja mi van nálad a kértekből. - Itt a rókafarok. Még szerencse, erre épp most szükségem van. - mondja, és a sarokba hajítja a tárgyadat. A házigazda némi töprengés után elmosolyodik, majd megenyhülve ezt mondja:
- Talán jó is hogy jöttél. Kicsit módosítanék a listán. Legközelebb a következő dolgok legyenek nálad: 8 fekete gyöngy, 3 aurach fog, 7 acélpengőke, 4 bot, 1 bunthar bőr.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Úgy gondolod, hogy a közeledő varkaudar vajákos nem jelenthet komoly veszélyt. {támadása: 60.} Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Porrá zúzol 1 varázskövet. (+100 varázspont.)

Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. A támadás sajnos hatástalan volt. Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy az agy kifacsarása pszi támadást. 125 életpontot vesztettél. Elkábultál! (-11 támadás és védekezés a harc végéig.) Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy az agy kifacsarása pszi hatás. 131 életpontot vesztettél. Ráébredsz, hogy ez a csata öngyilkosság lenne. Túl sok sebet kaptál. Úgy döntesz, hogy ellenfeled lusta lesz futni. Te villámgyorsan megindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 0, sebződés: 256, gyógyulás: 0, összesen: -256 ÉP}

Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Már érzed is a hatást. ( +82 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Rövid időn belül érzed a hatást. ( +110 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Már érzed is a hatást. ( +88 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Kisvártatva jelentkezik a várva várt hatás. ( +106 életerő.) Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Ellenfeled ezúttal egy bolyongó lidérc. {támadása: 40.}

Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled elernyed. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a bolyongó lidérc fejét. (6 támadással 356 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+72 életerő). {HD:} Orgyilkos tőrrel meghorzsolod a bolyongó lidérc fejét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A bolyongó lidérc éles karmai végigszántják a bal combodat. (1 támadástól 43 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) Öregedtél 3 évet. A bolyongó lidérc összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. 3 171 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 369, sebződés: 43, gyógyulás: 84, összesen: +41 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Pusztuljatok! - ordítod, és rárontasz a következő ellenfeledre, aki egy élőholt ősmágus.

Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled villámcsapás varázslatot lő rád. 99 életpontot vesztettél. Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az élőholt ősmágus testét. (6 támadással 218 életpontot sebezve.) Borzalmas dolgot érzel: a szörny halál-auráját! Minden akaratodat megfeszítve, ellenállsz! Majdnem beleöregedtél a látványba! Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az élőholt ősmágus fejét. (8 támadással 481 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+97 életerő). {HD:} Orgyilkos tőrrel jól megszurkálod az élőholt ősmágus bal lábát. (3 támadással 89 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Az élőholt ősmágus pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (3 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Az élőholt ősmágus pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (3 támadástól 29 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Félig megúsztad. 18 életpontot vesztettél. Az élőholt ősmágus most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 8 568 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 788, sebződés: 172, gyógyulás: 127, összesen: -45 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Találsz nála 1 angyalok gyűrűjét.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 891 (limit: 1170), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 104197.
Észreveszel valamit a földön. Még egész friss kobudera nyomok vezetnek északkeletre. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés). [10 pontot használtál fel, van még 252.]
[0 pontot használtál fel, van még 252.]

t 961 1 támadod a 961. szörnyet
Sajnos nem ismered azt a szörnyet. [0 pontot használtál fel, van még 252.]

lm 53 53 53 mozogsz 53 53 53
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 252.]

lm 60 60 68 mozogsz 60 60 68
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 252.]

lm 68 70 70 mozogsz 68 70 70
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 252.]

lm 75 75 77 mozogsz 75 75 77
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 252.]

lm 77 86 86 mozogsz 77 86 86
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 252.]

lm 86 86 86 mozogsz 86 86 86
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 252.]

* 1. BP: h 2107 0 0 használod a 2107. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [5 pontot használtál fel, van még 247.]

* 2. BP: h 1576 1 0 használod az 1576. tárgyat
Megszólaltatod a sípot. Érzed, hogy fejlődtél valamit, de ez szinte észrevehetetlen: A hangok néha még mindig hamisak. [1 pontot használtál fel, van még 246.]

* 3. BP: e 1 0 0 élelemszerzés 1 pontért
Nos, nem jött össze semmi. Talán, ha jobban megerőltetnéd magad... [1 pontot használtál fel, van még 245.]

* 4. BP: le 287 0 0 leveszed/lerakod a 287. tárgyat
Leveszed a Tharr Keresztjét. [0 pontot használtál fel, van még 245.]

* 5. BP: kf 253 0 0 kézbeveszed/felveszed a 253. tárgyat
A nyakadba akasztod a nekrofun medált. [0 pontot használtál fel, van még 245.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Elszántan, kitartóan, ellazítva, megfeszítve, viharverten edzeni kezded csendben tiltakozó testedet. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [Még 43 TVP-t kell elköltened.] A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy varkaudar hadúr közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. {védettsége: 40 szúró, 40 vágó, 40 ütő ellen.} A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy Tharr haragja varázslatot. 64 életpontot vesztettél. Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a varkaudar hadúr bal vállát. (6 támadással 207 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel megütöd a varkaudar hadúr testét. (1 támadással 64 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). {HD:} Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a varkaudar hadúr bal karját. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (4 támadástól 52 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) A varkaudar hadúr most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy igazgy. fülbevaló. 2 870 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 298, sebződés: 116, gyógyulás: 30, összesen: -86 ÉP}

Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Kisvártatva jelentkezik a várva várt hatás. ( +104 életerő.) [40 pontot használtál fel, van még 205.]

tf 1 5 fejleszted az 1. tulajdonságodat 5 pontért
Nekilátsz, hogy tested minden porcikáját megmozgató gyakorlatokat végezzél. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön. [Még 38 TVP-t kell elköltened.] [5 pontot használtál fel, van még 200.]
Alaposan elfáradtál, jól esne egy kis innivaló. Kortyolsz a vizestömlőből. A testedben levő méregtől egyre gyengébb vagy (-48 életerő.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 18, 24, 14.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját habzsol be a ragyás burástya. Alaposan elfáradva, táborozásra alkalmas helyet keresel. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 349 pontot. A következő körben tehát 549 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


HOMOKÓRA (1259. TÁRGY)
Az Idő Porszemei Közös Tudat nem csak filozófiai szempontból vette fel ezt a szerény nevet. Valóban foglalkoztatja őket az idő múlásának misztériuma is. Mivel több kiemelkedő elme is a tagság sorait gazdagítja, nem lehetetlen időnként hasznos konzíliumokat tartani az időmágia területén. Ennek részeként, több éves kutatómunka révén született meg egy egyszerű, de nagyszerű mágikus tárgy, a homokóra. Kizárólag a sivatag homokját felhasználva készíthető el. Két, egymással szembe fordított zöld üvegre lesz szükség, valamint 3 lapkorongra és egy acéltűre. Két lapkorong alkotja a talpat, a harmadikból pedig egy dugószerűséget faragsz, amit az acéltűvel átszúrsz, hogy a homok átfolyhasson rajta. Ez a dugó egyben össze is tartja a két üveget. 2 rákfatty váladékkal rögzítheted az üvegeket a dugóhoz, a "mezei" ragasztó nem jó, hiszen az nem tapad az üveghez. A tudati energiák átviteléhez el kell érned a megfelelő transzállapotot, ezt leginkább vörös fényben (2 vörös zyelt zúzz össze érte), 5 sáfránypor belélegzésével érheted el. Ha a fentiek szerint cselekszel, egy homokóra elkészítése 40 TVP-be kerül. Ezután örökké becses személyes tárgyad lesz (vagyis soha nem adnád át másik karakternek), ugyanis részben megvéd a szörnyek kronoérintésétől: csak feleannyi TVP-t fogsz veszteni az ilyen bestiák ütéseitől. Több homokóra hatása nem adódik össze.
(Persze vannak szörnyek, akik fittyet hánynak arra, hogy van-e homokóra nálad, és ez nem befolyásolja képességük hatását. Ilyen pl. az agyfröccsentő.)

QUWARGAMANGA (963. SZÖRNY)
Azt, hogy a quwargok intelligens lények, mi sem bizonyítja jobban, mint hogy mágusaik vannak. A quwarg ősmágusok közül pedig legnagyobb hatalma minden kétséget kizáróan a magát Quwargamangának nevező entitásnak van. Varázsereje mellett eltörpülnek a humán mágusok szánalmas kis trükkjeikkel, és az a tény, hogy erejét a teljes quwarg bolytudat is támogatja, még félelmetesebbé teszi. Ő ugyanis a Ghallán lévő quwarg bolyokat összekötő mágikus csatornák felügyelője. Bármikor bármelyik bolyban ott tud teremni, ha a szükség úgy kívánja. Legyőzni szinte lehetetlenség, mivel fizikai testének pusztulása után a quwargokat összekötő bolytudat segítségével szellemét egy másik quwarg ősmágus testébe menti át.

KARAKTERLAP

Forkboy, egy fekete, copfos hajú, piros szemű kobudera férfi vagy. Kecskeszakállad és harcsabajuszod van. A bőröd kreolszínű. Tharr fanatikusa vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 208. fordulód.

Erő: 28 (42) Szint: 30 Merészség: 10/5 Magasság: 147 cm
IQ: 28 (49) Támadás: 41 (44) Agresszió: 3 Testsúly: 53 kg
Ügyesség: 19 (28) Védekezés: 36 (42) Menekülés: 30 % Életkor: 31/76 év
Egészség: 26 (30) Életpont: 533/453 Jellem: semleges Tul. pont: 1
Szerencse: 26 (37) Varázspont: 696/80 Pénz: 239 arany Kép. pont: 6
Tudatpont: 68/0 Pszi pont: 107/54 Halhatatlanság: 1 %
Eddig összesen 2976 szörnyet (10 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 41 857 TP-t kaptál. Jelenleg 3 258 253 TP-d van. A következő szinthez még 241 747 TP szükséges. Trófeáid: élőholt ősmágus, varkaudar katona, kisebb quwarg isten. A 205. fordulódban 5026 arany került a bankszámládra. 5101 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 5 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 2/0 ökölvívás: 36/50 (+4%) szúrófegyverek: 23/91 (+2%)
vágófegyverek: 8/71 ütőfegyverek: 7/33 lőfegyverek: 9/3
dobófegyverek: 32/42 (+4%)

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); ubuk dobónyíl (#138) max. 1 db (1 -19.); ubuk dobónyíl (#138) (20 -27.); ubuk dobónyíl (#138) (28 -33.); tolmokov-koktél (#351) (34 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
198,113 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 202
Kedvenc táborhely: 140,45
Az idő kódexe: legutóbb 163. fordulóban.
Legfeljebb 37 TU-t válthatsz TVP-re.
Feltételes varázskő használat: 5 százalék varázspont alatt.

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 139 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 119/33 2. nyomkövetés: 41/1 (+5%) 3. mászás: 15/18
4. csapdakészítés: 29/62 (+10%) 5. csapdaészlelés: 3/68 (-300%) 6. gyógyítás: 37/99
7. felderítés: 18/46 (-300%) 8. szörnyidomítás: 9/15 9. teológia: 36/18 (+228%)
10. taumaturgia: 33/32 (+201%) 11. szerencsejáték: 3/90 12. versengés: 11/70 (+9%)
13. harcművészetek: 35/6 14. zene: 3/47 (+2%) 15. szörnyismeret: 16/49
16. pszi: 12/86 (+7%) 17. zárnyitás: 1/56 18. vadászat: 10/52 (+1%)
19. vitalitás: 3/41 (+12%) 20. bányászat: 30/38 21. testépítés: 15/72
22. úszás: 1/20 23. csapatmunka: 3/66

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 30

FELTÉTELES PARANCSOK (még 41 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 80% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
gyógyítasz 30% életerő alatt 20 TVP-ért
kutatsz max. 200 TVP-ért
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 20 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 100 darabot ), ubuk dobónyílat (#138) (max. 2 darabot ), amnioszt (#203) (max. 1 darabot ), halálkristályt (#2372) (max. 20 darabot )
elfogod ezoterikus mardelt (#184) fedett veremmel (#219)
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 10, max: 50)
quwarg nagymester (#214), vadász quwarg (#241), öregedést okozó lények (#9095), halált okozó lények (#9098), ősquwarg (#300), quwarg anyakirálynő (#269), quwarg parafenomén (#248), quwarg őrparancsnok (#677), quwarg tűzköpő (#678), Quwargamanga (#963)
Barátságosság (aktív: 5, max: 50)
drakolich (#760), lidércúr (#252), kronotapír (#286), kronokukac (#285), bűbájlidérc (#761)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
tompítás (#40, 8 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) tükörpajzs (#101, 26 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) puha ütés (#60, 18 VP)
tűzeső (#61, 16 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) fürgülés (#92, 22 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP)
földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) Tharr haragja (#145, 20 VP) esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
vámpirizáció (#1) (989,0) szürkeáll. aktiv (#71) tulajdonságpajzs (#26) csupasz izom (#28)
óriáserő (#53) szemmelverés (#137)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
0. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20)
agykorbács (#97), izomernyesztés (#33)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 4, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> szutykos remák (#191) izomernyesztés (#33) >> Dögvész (#7495)
tűzeső (#61) >> kisebb quwarg isten (#213)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 4, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
fürgülés (#92) >> Dögvész (#7495)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
ragyás burástya (#111) (málhás: +13 kg teher) státusz: OK
tüskés harci gromak (#156) (tejet ad) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Imádkozz, amint elérted a kántori rangfokozatot!
2.) Egy vércápa leölése egy új fegyveres szakértelemben való jártasságodat bizonyítaná.
3.) Kemény feladatok leküzdésével tudsz csak két esszenciakristályt megszerezni, és feláldozni oltáromnál.

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. tanya (507): kész. városháza (Qvill) (527): új. szürke kastély (547): kész. cseréptetős torony (549): kész. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): új. kőtorony (664): 72. labirintus (83,86). városháza (685): új. tündérpalota (750): új. tündérpalota (751): új. tündérpalota (752): új. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): új. fejvadászcéh (758): 187. labirintus (108,103). Toborzóiroda (759): kész. léghajóállomás (817): új. tündérpalota (830): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 3, 4, 33, 34, 35, 36, 41, 42, 53, 54, 55, 66, 68, 72, 124, 126, 127, 128, 129, 170, 171, 187, 192, 244, 245.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 3, 11, 12, 26, 35, 36, 44, 46, 49, 52.
Kész: 1, 5, 6, 16, 47.

HŐSTETTEID
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 891 (limit: 1170), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 104197.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
a mágia rúnája (179)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
közös ima (509) belefejlesztettél: 9 TU. szükséges még: 61 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) OK
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) OK
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) OK
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 80 TU. szükséges még: 70 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1335 TU szükséges.)
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
10 aranytű (#272) 1 csuklyavirág (#133) 1 deus ex machina (#1)
9 gyógykenőcs (#313) 2 kaja (#2) 2 kaktuszbogyó (#429)
1 mérg. vas dobónyíl (#190) 1 orgyilkos tőr (#225) 1 ork csodaszer (#1228)
3 rókafarok (#124) 1 sallank karom (#128) 1 sámán erszény (#650)
1 sullár hólyag (#168) 23 tolmokov-koktél (#351) 7 ubuk dobónyíl (#138)
1 varázskő (#305) 1 varkaudar pálinka (#1137) 1 vas dobónyíl (#189)
29 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
22 arany (#50) 1 angyalok gyűrűje (#529) 2 bomló esszencia (#2367)
1 borkonyó bibe (#312) 2 gernim balzsam (#1894) 1 igazgy. fülbevaló (#197)
10 quwarg kristály (#2238) 1 tudás gyöngye (#522) 33 ugh méreg (#166)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

197 198 199
112
113
114
(198,113) oltár, gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), fekete kaktusz (#577, belőle készíthető: #578), tündöklő szobor (#1587), művészi porolit (#720), varkaudar vajákos (#690), bolyongó lidérc (#388), élőholt ősmágus (#179), varkaudar hadúr (#270)

Üzenet küldése a karakternek