206. forduló, 208. forduló, Forkboy összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. szept. 7. 12h:09'
EZ A 859. JÁTÉKHETED, 207. FORDULÓD
860. játékheted kezdete: szept. 13.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3798
SZÁMLA : XXXX

FORKBOY KALANDJAI


Morgan hatalma gyengült. Csak így tovább, pusztítsátok az élőholtakat, és a Negatív létsíkra nyíló rések bezáródnak.
Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [199,112] koordinátán. Egy labirintusban vagy, az 1. szinten/térképen, a 63. pontnál.
A krónikát olvasgatva néhány dolgot már hatékonyabban fogsz végrehajtani (+2 tvp ). Az aranytermő erszény 69 aranyat termelt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+7 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+76 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+44 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+13 tudatpont.) Megfejed a tüskés harci gromakot. (+3 kaja.) Elpárolgott a fejedből a tudás, melyet a moa varázsdoboz kinyitásának különleges élményei ültettek oda.

* 1. KP: h 1133 0 0 használod az 1133. tárgyat
Kinyitod a moa varázsdobozt. Hirtelen feltárul előtted a moák hihetetlen bölcsességének egy parányi szeletje. (IQ-d a következő kör elejéig megnőtt 15-tel.) [20 pontot használtál fel, van még 336.]

* 2. KP: v 71 0 0 elmormolod a 71. varázslatot
Lemész alfába. Megtelsz energiával. Kisütöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 331.]

* 3. KP: le 253 0 0 leveszed/lerakod a 253. tárgyat
Leveszed a nekrofun medált. [0 pontot használtál fel, van még 331.]

* 4. KP: kf 287 0 0 kézbeveszed/felveszed a 287. tárgyat
A nyakadba akasztod a Tharr Keresztjét. [0 pontot használtál fel, van még 331.]

* 5. KP: v 26 0 0 elmormolod a 26. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Befejezted a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 326.]

in 3936 7453 1426 leírod a 3936. kalandozónak a 7453. szörnyet az 1426. tárgyat
Információt küldesz tudattársadnak. Leírod pontosan, hogy milyen is egy Ősgonosz. Szegény túl buta hozzá, hogy megértse a dolgot. [0 pontot használtál fel, van még 326.]

bb 152 347 2238 beraksz a bankba a 152. tárgyat (347 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 1 vasércet. Beraksz a bank széfjébe 1 súlyzót. Beraksz a bank széfjébe 50 quwarg kristályt. [0 pontot használtál fel, van még 326.]

v 1 999 elmormolod az 1. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Létrehoztad a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. [-8 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 321.]

v 28 elmormolod a 28. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a csupasz izom varázslatot! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+5 erő). [-10 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 316.]

v 53 elmormolod az 53. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Egy végső mozdulattal előhívod az óriáserő varázslatot! Csapásaid erősebbek lesznek! (+4 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 311.]

ek 429 t. energia kisütése: 429
Túlélő üzemmódba kapcsolsz; légzésed lelassul, ösztöneid kiélesednek. (+4 támadás, +4 védekezés, +3 szerencse a forduló végéig.) [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 301.]

ek 116 80 313 t. energia kisütése: 116 80 313
Gyógykenőcs gyógyító tárgyat fogsz használni, ha életerőd 80 százalék alá zuhan. [0 pontot használtál fel, van még 301.]

ek 40 20 t. energia kisütése: 40 20
Gyurmázni kezded az összespórolt tudati energiát. Előállítottál 60 TVP-t. [-12 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 361.]

h 1228 3 használod az 1228. tárgyat
Behörpintesz 3 ork csodaszert. A sámánok ereje beléd száll: +4 támadás a forduló végéig. [6 pontot használtál fel, van még 355.]

kf 839 kézbeveszed/felveszed a 839. tárgyat
A füledre akasztod az ősplazmát. [0 pontot használtál fel, van még 355.]

lm 71 71 75 mozogsz 71 71 75
Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [60. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Bekukkantasz a kis terembe. [59. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Parányi, jelentéktelen teremnek tűnik, ahová most beléptél. [58. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Úgy lépsz be a kis szobába, hogy igyekszel a fáklyáddal minden pontját megvilágítani. [57. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. Megtorpansz: kanyarodik az út! [56. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Minden rezdülésre ügyelve lépsz be a szobába. [55. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Haladsz az ellenséges labirintusban. Egy pillanatra megállsz fülelni. [68. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Amint belépsz, körülnézel. A sarokban pókháló fityeg! [69. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Továbbsuhansz a folyosón. Egy kanyarhoz érkeztél. [70. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Bah! Egy zsákutcába jutottál! [71. PONT.] Hirtelen egy quwarg anyakirálynőt veszel észre magad előtt. (ld. enc.) Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.)

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg anyakirálynő potrohát. (6 támadással 133 életpontot sebezve.) A lény savat köp rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (48 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. A helyzet alkalmas egy Sziklaököl támadás bevitelére! Ököllel többször kegyetlenül megütöd a quwarg anyakirálynő fejét. (4 támadással 287 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+58 életerő). {HD:} Orgyilkos tőrrel megbököd a quwarg anyakirálynő testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Marásokat ejt rajtad a quwarg anyakirálynő. (4 támadástól 73 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +15 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 20 csepp ugh mérget. 4 400 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 436, sebződés: 121, gyógyulás: 77, összesen: -44 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 20 quwarg tojást. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Egyhelyben toporogsz.
Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. A folyosó kanyarodik. [72. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. A belépés pillanatában felkészülsz a legrosszabbra. [73. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Továbbsuhansz a folyosón. [74. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [75. PONT.] Hirtelen egy quwarg tűzköpőt veszel észre magad előtt. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 37 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg tűzköpő fejét. (6 támadással 253 életpontot sebezve.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-24 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 14 aranyad is. A szörny tüzet lehel! Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (52 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg tűzköpő egyik karját. (4 támadással 274 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+55 életerő). {HD:} Orgyilkos tőrrel épp hogy megszúrod a quwarg tűzköpő testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A quwarg tűzköpő megcsípi a jobb combodat. (1 támadástól 44 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-17 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 11 aranyad is. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 095 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 596, sebződés: 137, gyógyulás: 71, összesen: -66 ÉP}

Alapos vizsgálódásod meghozza eredményét. Zsákmányod: 1 vörös zyel (ld. enc.). Felpakolsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. [70 pontot használtál fel, van még 285.]

lm 75 76 76 mozogsz 75 76 76
Egyhelyben toporogsz.
Továbbsuhansz a folyosón. [74. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. Az út itt elkanyarodik. [72. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Ahová belépsz, az egy kisebb szoba. [73. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. A szoba, amelybe belépsz, aránylag kicsi. [76. PONT.] Nem lepődsz meg, hogy egy quwarg őrparancsnok lakik itt. {max. életpontja: 501-592.} Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 41 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: energiatüskék varázslatot lő rád. 25 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg őrparancsnok testét. (6 támadással 229 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg őrparancsnok testét. (4 támadással 268 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+54 életerő). {HD:} Orgyilkos tőrrel épp hogy megszúrod a quwarg őrparancsnok testét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (2 támadástól 75 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +15 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 867 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 573, sebződés: 100, gyógyulás: 77, összesen: -23 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Egyhelyben toporogsz.
[20 pontot használtál fel, van még 265.]

lm 77 77 77 mozogsz 77 77 77
A fenébe! Egy zsákutca. [77. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy quwarg ősmágus van előtted! {támadása: 30.} Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy tisztítótűz varázslatot, majd rád küldi. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy tűzeső varázslatot. 92 életpontot vesztettél. Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a quwarg ősmágus testét. (6 támadással 237 életpontot sebezve.) A quwarg ősmágus szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy karbin plazma és 5 gyenge méreg (Nincs mibe rakni 5 gyenge mérget.). 2 891 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 237, sebződés: 92, gyógyulás: 0, összesen: -92 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás szinte azonnal jelentkezik. ( +86 életerő.) Egyhelyben toporogsz.
Egyhelyben toporogsz.
[5 pontot használtál fel, van még 260.]

lm 78 39 39 mozogsz 78 39 39
Minden rezdülésre ügyelve lépsz be a szobába. [76. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Keskeny, szűk lépcső vezet innét lefelé. Vigyázva arra, hogy meg ne csússzál, lemászol. [78. PONT. --> 2. SZINT, 1. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Úgy lépsz be a kis szobába, hogy igyekszel a fáklyáddal minden pontját megvilágítani. [2. PONT.] Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy vadász quwarg. {védettsége: 43 szúró, 43 vágó, 24 ütő ellen.} Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 43 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a vadász quwarg bal vállát. (6 támadással 138 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Felkészülsz a Sziklaököl alkalmazására. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a vadász quwarg nyakát. (3 támadással 215 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+44 életerő). {HD:} Orgyilkos tőrrel megérinted a vadász quwarg testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Marásokat ejt rajtad a vadász quwarg. (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A vadász quwarg még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 662 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 413, sebződés: 39, gyógyulás: 57, összesen: +18 ÉP}

Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. Az út itt elkanyarodik. [3. PONT.] Továbbsuhansz a folyosón. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [4. PONT.] Hirtelen egy quwarg nagymestert veszel észre magad előtt. {támadása: 48.} Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 31 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a quwarg nagymester bal oldalát. (6 támadással 161 életpontot sebezve.) Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Elszántan a másikra rontasz. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg nagymester jobb vállát. (4 támadással 268 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+54 életerő). {HD:} Orgyilkos tőrrel meghorzsolod a quwarg nagymester potrohát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Csáprágójával a quwarg nagymester megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A lény kiszakít belőled egy részt, és gyorsan behabzsolja. Még 28 életpontot vesztettél. A quwarg nagymester csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. Csáprágójával a quwarg nagymester megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A quwarg nagymester összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 073 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 478, sebződés: 95, gyógyulás: 72, összesen: -23 ÉP}

Vacak kis szoba ez - állapítod meg, amint körülnézel. [5. PONT.] Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. A folyosó kanyarodik. [6. PONT.] Mész tovább, előre. A szűk járat megint csak kanyarodik. [7. PONT.] Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. Újabb kanyar! [8. PONT.] Meg-megtorpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. Újabb kanyar! [9. PONT.] Amint belépsz, körülnézel. A sarokban pókháló fityeg! [10. PONT.] Mindenre felkészülve lépsz be a kis terembe. [11. PONT.] Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. Az út itt elkanyarodik. [12. PONT.] Amint belépsz, körülnézel. A sarokban pókháló fityeg! [13. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy láncravert quwarg van előtted! {max. életpontja: 276-300.} Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 16 életpontot sebeztél. Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a láncravert quwarg potrohát. (6 támadással 169 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a láncravert quwarg bal vállát. (2 támadással 134 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). {HD:} Orgyilkos tőrrel kicsit megsebzed a láncravert quwarg torát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Gyilkos marást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 144 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +29 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 708 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 340, sebződés: 144, gyógyulás: 61, összesen: -83 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Nincs megállás - továbbtotyogsz. A folyosó kanyarodik. [16. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Egy kisebb, már-már kamraszerű helyiségbe érkeztél. [17. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Úgy suhansz, mint az árnyék. Egy kanyarhoz érkeztél. [19. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. Újabb kanyar! [20. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Amint belépsz, látod, hogy ez a helyiség akár egy őrposzt is lehetne. [21. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [23. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. Egy kanyarhoz érkeztél. [24. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. Elérted a következő kanyart. [26. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. A szűk járat megint csak kanyarodik. [27. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Ahová belépsz, az egy kisebb szoba. [28. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. [32. PONT.] Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. Kétségbeesetten tapasztalod, hogy a tájékozódást tovább bonyolítandó, egy kereszteződéshez értél. [29. PONT.] Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy 16 q. rohamosztagos. {támadása: 64.} Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Híján vagy a varázsenergiának - gyorsan összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.)

Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 36 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a q. rohamosztagos fejét. (6 támadással 184 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a q. rohamosztagos torát. (9 támadással 595 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+120 életerő). {HD:} Orgyilkos tőrrel épp hogy megszúrod a q. rohamosztagos fejét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (12 támadástól 73 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +15 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 433 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 837, sebződés: 73, gyógyulás: 140, összesen: +67 ÉP}

Haladsz az ellenséges labirintusban. Egy kanyarhoz érkeztél. [31. PONT.] Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. [33. PONT.] Egy kisebb, már-már kamraszerű helyiségbe érkeztél. [34. PONT.] Belépsz. Odabent különösen rossz levegő fogad. [35. PONT.] Meg-megtorpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. Az út itt elkanyarodik. [37. PONT.] Belépsz. Odabent különösen rossz levegő fogad. [40. PONT.] Minden rezdülésre ügyelve lépsz be a szobába. [38. PONT.] Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [39. PONT.] Nem lepődsz meg, hogy egy ősquwarg lakik itt. {max. életpontja: 651-700.} Kemény ellenfélnek látszik, erre úgy látszik, nem jutsz tovább. Ismét a térkép szerinti 38. pontnál vagy. Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [39. PONT.] Hirtelen egy ősquwargot veszel észre magad előtt. Túl kockázatos lenne megtámadni - inkább visszavonulsz. Ismét a térkép szerinti 38. pontnál vagy. [175 pontot használtál fel, van még 85.]

lm 39 39 39 mozogsz 39 39 39
Továbbsuhansz a folyosón. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [39. PONT.] Hamarosan egy ősquwargot pillantasz meg. {védettsége: 39 szúró, 39 vágó, 67 ütő ellen.} Kemény ellenfélnek látszik, erre úgy látszik, nem jutsz tovább. Ismét a térkép szerinti 38. pontnál vagy. Haladsz az ellenséges labirintusban. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [39. PONT.] Hirtelen egy ősquwargot veszel észre magad előtt. {egyik sebzési módja: 1x 1d10+127.} Nem sok esélyed lenne - a harc helyett inkább a visszavonulást választod. Ismét a térkép szerinti 38. pontnál vagy. Haladsz az ellenséges labirintusban. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [39. PONT.] Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy ősquwarg. {támadása: 61.} Nem kockáztatod meg a harcot. Talán van más út is. Ismét a térkép szerinti 38. pontnál vagy. [15 pontot használtál fel, van még 70.]

lm 42 42 45 mozogsz 42 42 45
Ahová belépsz, az egy kisebb szoba. [40. PONT.] Haladsz az ellenséges labirintusban. [41. PONT.] Egy kis szobába érkezel. [42. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy quwarg anyakirálynő van előtted! {max. életpontja: 591-630.} Túl kockázatos lenne megtámadni - inkább visszavonulsz. Ismét a térkép szerinti 41. pontnál vagy. Egy kis szobába érkezel. [42. PONT.] Hamarosan egy quwarg anyakirálynőt pillantasz meg. {egyik sebzési módja: 4x 6d5+17.} Mérlegelve a helyzeted, úgy határozol, hogy nem érdemes szembeszállni vele. Ismét a térkép szerinti 41. pontnál vagy. Amint belépsz, körülnézel. A sarokban pókháló fityeg! [40. PONT.] Hangtalan léptekkel osonsz előre. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [44. PONT.] A szoba, amelybe belépsz, első pillantásra nagyon elhagyatottnak tűnik. [45. PONT.] Hamarosan egy quwarg parafenomént pillantasz meg. {max. életpontja: 301-340.} Kemény ellenfélnek látszik, erre úgy látszik, nem jutsz tovább. Ismét a térkép szerinti 44. pontnál vagy. [35 pontot használtál fel, van még 35.]

lm 45 49 49 mozogsz 45 49 49
Ahová belépsz, az egy kisebb szoba. [45. PONT.] Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy quwarg parafenomén. Túl kockázatos lenne megtámadni - inkább visszavonulsz. Ismét a térkép szerinti 44. pontnál vagy. A szoba, amelybe belépsz, első pillantásra nagyon elhagyatottnak tűnik. [46. PONT.] Ahová belépsz, az egy kisebb szoba. [47. PONT.] Hamarosan egy quwarg parafenomént pillantasz meg. Nem sok esélyed lenne - a harc helyett inkább a visszavonulást választod. Ismét a térkép szerinti 46. pontnál vagy. A felderítést egy szobával folytatod. Odabent félhomály fogad. [47. PONT.] Nem lepődsz meg, hogy egy quwarg parafenomén lakik itt. {védettsége: 46 szúró, 46 vágó, 46 ütő ellen.} Kemény ellenfélnek látszik, erre úgy látszik, nem jutsz tovább. Ismét a térkép szerinti 46. pontnál vagy. [20 pontot használtál fel, van még 15.]

lm 52 52 52 mozogsz 52 52 52
Ahová belépsz, az egy kisebb szoba. [47. PONT.] Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy quwarg parafenomén. Mérlegelve a helyzeted, úgy határozol, hogy nem érdemes szembeszállni vele. Ismét a térkép szerinti 46. pontnál vagy. Bekukkantasz a kis terembe. [47. PONT.] Hirtelen egy quwarg parafenomént veszel észre magad előtt. {max. életpontja: 301-340.} Nem kockáztatod meg a harcot. Talán van más út is. Ismét a térkép szerinti 46. pontnál vagy. Ahová belépsz, az egy kisebb szoba. [47. PONT.] Hamarosan egy quwarg parafenomént pillantasz meg. Túl kockázatos lenne megtámadni - inkább visszavonulsz. Ismét a térkép szerinti 46. pontnál vagy. [15 pontot használtál fel, van még 0.]

lm 53 53 53 mozogsz 53 53 53
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 1. BP: h 2107 0 0 használod a 2107. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [5 pontot használtál fel, van még -5.]

* 2. BP: h 1576 1 0 használod az 1576. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -5.]

* 3. BP: e 1 0 0 élelemszerzés -5 pontért
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.

* 4. BP: le 287 0 0 leveszed/lerakod a 287. tárgyat
Leveszed a Tharr Keresztjét. [0 pontot használtál fel, van még -5.]

* 5. BP: kf 253 0 0 kézbeveszed/felveszed a 253. tárgyat
A nyakadba akasztod a nekrofun medált. [0 pontot használtál fel, van még -5.]
Szomjadat csillapítod, a kulacsodból kortyolva. Méreg fejti ki gyilkos hatását a szervezetedben (-48 életerő.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 11, 22, 16.
Kasztroplanáris energiáid a csordulásig töltődtek! EF-elésed újra a kezdetektől indul. Viszont az energiák kicsapódása nyomán kaptál 1 tulajdonságpontot és 1 képességpontot. Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját bezabál a ragyás burástya. Fáradtan a napi megpróbáltatásoktól, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben -5 pontod maradt, ebből a következő körre -5 pontot vihetsz át. Kapsz még 348 pontot. A következő körben tehát 343 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


QUWARG ANYAKIRÁLYNŐ (269. SZÖRNY)
- Egek ura! - nyögnéd, ha jönne ki hang a torkodon, amikor föléd magasodik a közel öt méter magas gigantikus rovar. Óriási csáprágóiból sav csöpög, tonnás potrohának megmozdítására dübörögni kezd a boly. Csak a leghatalmasabb, legnépesebb quwarg bolyokban lehet megtalálni a quwarg anyakirálynőt, aki képes a specializált quwargok, köztük a királynők létrehozására. Ezenkívül a quwarg anyakirálynőből jöhet létre évszázadok alatt, komoly mutációval a kisebb quwarg istenség. A quwarg anyakirálynő intelligens ugyan, de nem képes mágiahasználatra. Igaz, hogy erre nincs is szüksége: antimágikus aura lebegi körül!

VÖRÖS ZYEL (606. TÁRGY)
Misztikus, vörös fénnyel lüktető, tojás alakú tárgy a vörös zyel. Egyesek szerint hihetetlen mennyiségű mágikus energia formázására és koncentrálására alkalmas, de hogy hogyan, és milyen formában, azt el sem tudod képzelni. Mindenesetre, a vörös zyel mágiája annyira erős, hogy gyakorlatilag képtelenség megszabadulni tőle.

KARAKTERLAP

Forkboy, egy fekete, copfos hajú, piros szemű kobudera férfi vagy. Kecskeszakállad és harcsabajuszod van. A bőröd kreolszínű. Tharr fanatikusa vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 207. fordulód.

Erő: 28 (43) Szint: 30 Merészség: 6/5 Magasság: 147 cm
IQ: 28 (48) Támadás: 42 (45) Agresszió: 3 Testsúly: 53 kg
Ügyesség: 19 (28) Védekezés: 44 (50) Menekülés: 30 % Életkor: 31/73 év
Egészség: 26 (30) Életpont: 462/481 Jellem: semleges Tul. pont: 1
Szerencse: 26 (38) Varázspont: 696/99 Pénz: 217 arany Kép. pont: 6
Tudatpont: 68/0 Pszi pont: 107/28 Halhatatlanság: 1 %
Eddig összesen 2966 szörnyet (8 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 26 129 TP-t kaptál. Jelenleg 3 216 396 TP-d van. A következő szinthez még 283 604 TP szükséges. Trófeáid: élőholt ősmágus, varkaudar katona, kisebb quwarg isten. A 205. fordulódban 5026 arany került a bankszámládra. 5076 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 5 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 2/0 ökölvívás: 36/46 (+7%) szúrófegyverek: 23/89 (+5%)
vágófegyverek: 8/71 ütőfegyverek: 7/33 lőfegyverek: 9/3
dobófegyverek: 32/38 (+7%)

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); ubuk dobónyíl (#138) max. 1 db (1 -19.); ubuk dobónyíl (#138) (20 -27.); ubuk dobónyíl (#138) (28 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
199,112 mezőn táborozol, a 245. labirintusban, 2. szinten, 46. ponton
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 202
Kedvenc táborhely: 140,45
Az idő kódexe: legutóbb 163. fordulóban.
Legfeljebb 36 TU-t válthatsz TVP-re.
Feltételes varázskő használat: 5 százalék varázspont alatt.

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 139 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 119/33 2. nyomkövetés: 40/96 3. mászás: 15/18
4. csapdakészítés: 29/52 (+10%) 5. csapdaészlelés: 6/68 6. gyógyítás: 37/99
7. felderítés: 21/46 8. szörnyidomítás: 9/15 9. teológia: 33/90 (+27%)
10. taumaturgia: 31/31 (+7%) 11. szerencsejáték: 3/90 12. versengés: 11/61
13. harcművészetek: 35/6 14. zene: 3/45 15. szörnyismeret: 16/49
16. pszi: 12/79 (+7%) 17. zárnyitás: 1/56 18. vadászat: 10/51
19. vitalitás: 3/29 20. bányászat: 30/38 21. testépítés: 15/72
22. úszás: 1/20 23. csapatmunka: 3/66

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 30

FELTÉTELES PARANCSOK (még 41 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 80% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
gyógyítasz 30% életerő alatt 20 TVP-ért
kutatsz max. 200 TVP-ért
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 20 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 100 darabot ), ubuk dobónyílat (#138) (max. 2 darabot ), amnioszt (#203) (max. 1 darabot ), halálkristályt (#2372) (max. 20 darabot )
elfogod ezoterikus mardelt (#184) fedett veremmel (#219)
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 6, max: 50)
q. rohamosztagos (#242), quwarg nagymester (#214), vadász quwarg (#241), láncravert quwarg (#744), öregedést okozó lények (#9095), halált okozó lények (#9098)
Barátságosság (aktív: 5, max: 50)
drakolich (#760), lidércúr (#252), kronotapír (#286), kronokukac (#285), bűbájlidérc (#761)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
tompítás (#40, 8 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) tükörpajzs (#101, 26 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) puha ütés (#60, 18 VP)
tűzeső (#61, 16 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) fürgülés (#92, 22 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP)
földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) Tharr haragja (#145, 20 VP) esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
szürkeáll. aktiv (#71) tulajdonságpajzs (#26) vámpirizáció (#1) (992,0) csupasz izom (#28)
óriáserő (#53)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
0. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20)
agykorbács (#97), lángcsóva (#31)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 4, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> szutykos remák (#191) izomernyesztés (#33) >> Dögvész (#7495)
tűzeső (#61) >> kisebb quwarg isten (#213)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 4, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
fürgülés (#92) >> Dögvész (#7495)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
ragyás burástya (#111) (málhás: +13 kg teher) státusz: éhes
tüskés harci gromak (#156) (tejet ad) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Imádkozz, amint elérted a kántori rangfokozatot!
2.) Egy vércápa leölése egy új fegyveres szakértelemben való jártasságodat bizonyítaná.
3.) Kemény feladatok leküzdésével tudsz csak két esszenciakristályt megszerezni, és feláldozni oltáromnál.

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. tanya (507): kész. városháza (Qvill) (527): új. szürke kastély (547): kész. cseréptetős torony (549): kész. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): új. kőtorony (664): 72. labirintus (83,86). városháza (685): új. tündérpalota (750): új. tündérpalota (751): új. tündérpalota (752): új. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): új. fejvadászcéh (758): 187. labirintus (108,103). Toborzóiroda (759): kész. léghajóállomás (817): új. tündérpalota (830): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 3, 4, 33, 34, 35, 36, 41, 42, 53, 54, 55, 66, 68, 72, 124, 126, 127, 128, 129, 170, 171, 187, 192, 244, 245.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 3, 11, 12, 26, 35, 36, 44, 46, 49, 52.
Kész: 1, 5, 6, 16, 47.

HŐSTETTEID
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 889 (limit: 1170), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 103997.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
a mágia rúnája (179)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
közös ima (509) belefejlesztettél: 9 TU. szükséges még: 61 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) OK
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) OK
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) OK
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 80 TU. szükséges még: 70 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1443 TU szükséges.)
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 csuklyavirág (#133) 1 gyógykenőcs (#313) 3 ork csodaszer (#1228)
50 quwarg kristály (#2238) 1 sallank karom (#128) 1 súlyzó (#347)
1 ubuk dobónyíl (#138) 2 varázskő (#305) 1 vasérc (#152)
4 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
44 arany (#50) 1 karbin plazma (#199) 20 quwarg tojás (#360)
20 ugh méreg (#166) 1 vörös zyel (#606)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

198 199 200
111
112
113
(199,112) a 245. labirintus bejárata, quwarg anyakirálynő (#269), quwarg tűzköpő (#678), quwarg őrparancsnok (#677), quwarg ősmágus (#302), vadász quwarg (#241), quwarg nagymester (#214), láncravert quwarg (#744), q. rohamosztagos (#242)

Üzenet küldése a karakternek