Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2018. szept. 5. 12h:09' EZ A 858. JÁTÉKHETED, 203. FORDULÓD 859. játékheted kezdete: szept. 6. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 18 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3798 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: h 1133 0 0 | használod az 1133. tárgyat |
* 2. KP: v 71 0 0 | elmormolod a 71. varázslatot |
* 3. KP: le 253 0 0 | leveszed/lerakod a 253. tárgyat |
* 4. KP: kf 287 0 0 | kézbeveszed/felveszed a 287. tárgyat |
* 5. KP: v 26 0 0 | elmormolod a 26. varázslatot |
im | imádkozol |
ek 302 6 | t. energia kisütése: 302 6 |
ek 429 | t. energia kisütése: 429 |
v 96 143 61 | elmormolod a 96. varázslatot |
198 | 199 | 200 | |
118 | |
|
|
119 | |
|
|
120 | |
|
|
[143,61] Épületek tűnnek fel.
ve 225 5 | megveszed a 225. tárgyat 5 |
kf 225 5 | kézbeveszed/felveszed a 225. tárgyat az 5. tárggyal |
be 701 | bemész a 701. épületbe |
be 701 | bemész a 701. épületbe |
be 701 | bemész a 701. épületbe |
be 701 | bemész a 701. épületbe |
be 701 | bemész a 701. épületbe |
be 701 | bemész a 701. épületbe |
be 701 | bemész a 701. épületbe |
ve 305 4 | megveszed a 305. tárgyat 4 |
v 1 999 | elmormolod az 1. varázslatot |
v 138 | elmormolod a 138. varázslatot |
ek 40 20 | t. energia kisütése: 40 20 |
ek 116 70 58 | t. energia kisütése: 116 70 58 |
m 4 1 1 | mozogsz délre, északkeletre, északkeletre |
Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 37 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked átfúrja a varkaudar hírnök testét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. {HD:} Orgyilkos tőrrel több döféssel felnyársalod a varkaudar hírnök testét. (3 támadással 115 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). A varkaudar hírnök farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A varkaudar hírnök karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 638 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 187, sebződés: 42, gyógyulás: 29, összesen: -13 ÉP}
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 38 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked átfúrja a varkaudar hírnök testét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve az orgyilkos tőrt a másikra rohansz. {HD:} Orgyilkos tőrrel néhányszor teljesen átdöföd a varkaudar hírnök jobb lábát. (3 támadással 116 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). A varkaudar hírnök farkával a kezedre csap. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A varkaudar hírnök karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 638 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 188, sebződés: 28, gyógyulás: 27, összesen: -1 ÉP}
A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 43 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: mágiatörés varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a borzalmas varkaudar jobb karját. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Meglengetve az orgyilkos tőrt a másikra rontasz. {HD:} Orgyilkos tőrrel tökéletesen perforálod a borzalmas varkaudar testét. (3 támadással 114 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). A borzalmas varkaudar megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (4 támadástól 27 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A borzalmas varkaudar még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 2 ezüst gyűrű. 1 800 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 185, sebződés: 27, gyógyulás: 26, összesen: -1 ÉP}
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 40 életpontot sebeztél. Ellenfeled végigsöpör rajtad egy agykorbács pszi támadással. 12 életpontot vesztettél. Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a borzalmas varkaudar jobb karját. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Meglengetve az orgyilkos tőrt a másikra rontasz. {CSTT:} Orgyilkos tőrrel néhányszor teljesen átdöföd a borzalmas varkaudar bal lábát. (3 támadással 103 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (4 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A borzalmas varkaudar összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy arany és egy vas dobónyíl. 1 800 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 174, sebződés: 37, gyógyulás: 23, összesen: -14 ÉP}
Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 48 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a varkaudar hírnök testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Marokra fogva az orgyilkos tőrt a másikra rohansz. {HD:} Orgyilkos tőrrel néhányszor teljesen átdöföd a varkaudar hírnök bal lábát. (3 támadással 110 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). A varkaudar hírnök farkával a kezedre csap. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Félrehajolsz, de a varkaudar hírnök karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A varkaudar hírnök még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 638 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 190, sebződés: 33, gyógyulás: 26, összesen: -7 ÉP}
Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 40 életpontot sebeztél. Egy gigaököl varázslatot dob rád a másik. 28 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked átfúrja a varkaudar hadúr jobb vállát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Megmarkolva az orgyilkos tőrt ellenfeledre támadsz. {HD:} Orgyilkos tőrrel tökéletesen perforálod a varkaudar hadúr rücskös bőrét. (4 támadással 159 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). A varkaudar hadúr fegyverével több sebet ejt a bal válladon és karodon. (5 támadástól 52 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) Véres nyál csordul ki a varkaudar hadúr száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy nagy vaskulcs. 2 870 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 227, sebződés: 80, gyógyulás: 38, összesen: -42 ÉP}
Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 34 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy éhínség. 42 életpontot vesztettél. Hirtelen iszonyatosan éhes leszel! Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked átfúrja a nőstény varkaudar testét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Marokra fogva az orgyilkos tőrt ellenfeledre rohansz. {HD:} Orgyilkos tőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a nőstény varkaudar testét. (5 támadással 184 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). A nőstény varkaudar csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Varázsenergiád szökik! (-49 varázspont.) Karmával néhányszor a nőstény varkaudar megcsapja a fejedet. (2 támadástól 62 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) {HD:} Orgyilkos tőrrel több döféssel felnyársalod a nőstény varkaudar fejét. (5 támadással 155 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 56 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) A nőstény varkaudar összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 811 tapasztalati pontot kaptál. Híján vagy a varázsenergiának - gyorsan összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 408, sebződés: 194, gyógyulás: 90, összesen: -104 ÉP}
(Továbbmész...) [200,118] A sík vidéket bozótos váltja fel. Egy elszáradt kóró tövében megsárgult, megrepedezett tekercset találsz. Mielőtt még szétporlad, amikor kihajtogatod, el tudod olvasni mi is ez: egy Sistergő Pumpa által aláírt rendelet a Jerikó nevű ember kivégzéséről. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Ráismersz a lényre. Egy zoloboo sámán. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. {egyik sebzési módja: 3x 6d6+6.} Itt csata lesz.
A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 40 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy éhínség varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a zoloboo sámán fekete testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) A lény szeméből hősugár lövell ki feléd. Szerencsére idejében félreugrasz. Meglengetve az orgyilkos tőrt ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Orgyilkos tőrrel tökéletesen perforálod a zoloboo sámán bal karját. (4 támadással 145 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). A zoloboo sámán fegyverével több sebet ejt a bal válladon és karodon. (3 támadástól 55 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Alig pörkölődsz. 15 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Követed a nyomokat. Megtaláltad a búvóhelyét! Szereztél 1 varázskövet. 2 142 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 217, sebződés: 70, gyógyulás: 36, összesen: -34 ÉP}
Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 42 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy a halál szava varázslatot. Szerencsére nem hatott rád. Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a szubreális vámpír testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Elszántan a másikra támadsz. {HD:} Orgyilkos tőrrel több döféssel felnyársalod a szubreális vámpír testét. (3 támadással 118 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). A szubreális vámpír néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (4 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 081 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 193, sebződés: 21, gyógyulás: 25, összesen: +4 ÉP}
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 106 életpontot sebeztél. Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az animált hókutya mozgékony fejét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve az orgyilkos tőrt a másikra rohansz. {HD:} Orgyilkos tőrrel néhányszor teljesen átdöföd az animált hókutya élőholt csontjait. (5 támadással 177 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+30 életerő). A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 69 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) A rettenetes hidegtől elgémberedsz (-7 védettség). Az animált hókutya többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 51 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) Tagjaid ledermednek (-7 védettség). {HD:} Orgyilkos tőrrel többször eltalálod az animált hókutya élőholt csontjait. (4 támadással 103 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Az animált hókutya kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 59 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) Tagjaid ledermednek (-7 védettség). Az animált hókutya néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 49 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) A rettenetes hidegtől elgémberedsz (-7 védettség). Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 421, sebződés: 228, gyógyulás: 95, összesen: -133 ÉP}
(Továbbmész...) [201,117] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli. A távolban sakálok üvöltenek. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy ovimon-bokrot. Ráérősen sétálsz, amikor egy aprócska alakot pillantasz meg, aki - kezében egy darab sült hússal - egy hatalmas troll elől menekül lélekszakadva. Ha segíteni akarsz az árnymanó kölykön, 5 TVP-re és 2 kajára van szükséged (41. jellempróba). Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt oltárt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy Chara-din monolitját. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Véres Holló, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy fekete kaktuszt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Úgy teszel, mintha te is csak egy lennél a bokrok közül. Szörny esélytelen veled szemben, sehol sem talál. Kicsit később óvatosan kilesel. Ez nem lehet más, mint egy vark. kardtáncos. {védettsége: 60 szúró, 60 vágó, 60 ütő ellen.} Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Koncentrálsz, majd megindítasz egy agykorbács pszi támadást. 9 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: villámcsapás varázslatot lő rád. 94 életpontot vesztettél. Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod az élőholt ősmágus jobb lábát. (6 támadással 179 életpontot sebezve.) Közelebb kerülve a szörnyhöz, megérzed irtóztató halál-auráját. Minden akaratodat megfeszítve, ellenállsz! Majdnem beleöregedtél a látványba! Elszántan a másikra rontasz. {HD:} Orgyilkos tőrrel jól megszurkálod az élőholt ősmágus testét. (4 támadással 153 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Az élőholt ősmágus újból meg újból lesújt rád. (3 támadástól 29 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A lény varázsenergiádat szívja, ezáltal erősítve magát. (-9 varázspont.) Az élőholt ősmágus nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (3 támadástól 31 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Alig pörkölődsz. 21 életpontot vesztettél. Egy tűzgolyó varázslatot dob rád a másik. 70 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! {HD:} Orgyilkos tőrrel jól megszurkálod az élőholt ősmágus testét. (4 támadással 88 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Az élőholt ősmágus kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (3 támadástól 32 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Az élőholt ősmágus nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (3 támadástól 28 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A mágus kezéből láng csap feléd. Alig pörkölődsz. 19 életpontot vesztettél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: pusztító végzet varázslatot lő rád. 72 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 429, sebződés: 396, gyógyulás: 67, összesen: -329 ÉP}
A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Ellenfeledre lesújtasz egy agykorbács pszi támadással. 7 életpontot sebeztél. Távolról szerencsétlenség varázslatot lő rád a másik. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy az agy kifacsarása pszit. 137 életpontot vesztettél. Elkábultál! (-11 támadás és védekezés a harc végéig.) Hirtelen felülkerekedik benned az életösztön. Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül.
{Csatastatisztika; sebzés: 7, sebződés: 137, gyógyulás: 0, összesen: -137 ÉP}
198 | 199 | 200 | 201 | 202 | |
116 | |
|
|
|
|
117 | |
|
|
|
|
118 | |
|
|
|
|
119 | |
|
|
|
|
120 | |
|
|
|
|
Miután magadhoz térsz valamennyire, körbenézel.
[200,117] Egyre több a fa. Ritka erdőben vagy. Észreveszel egy kék orchideacserjét. Észreveszel egy Chara-din monolitját. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt oltárt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Felismered a közeledőt. Csak egy varkaudar varázsló. Nem jelenthet különösebb problémát. {védettsége: 28 szúró, 28 vágó, 28 ütő ellen.} Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy agykorbács pszi támadást. 5 életpontot sebeztél. Ellenfeled pusztító végzet varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a varkaudar varázsló görnyedt testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. {HD:} Orgyilkos tőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a varkaudar varázsló görnyedt testét. (5 támadással 194 életpontot sebezve.) Ellenfeled pusztító végzet varázslatot lő rád. Semmi hatás! Véres nyál csordul ki a varkaudar varázsló száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 013 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 227, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ellenfeledre lesújtasz egy agykorbács pszi támadással. 8 életpontot sebeztél. Távolról rovarfelhő varázslatot lő rád a másik. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 49 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a quwarg szellem jobb oldalát. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. Iszonyatos fagyási sérüléseket szenvedsz. (67 életpontot vesztettél.) A következő tárgyaid váltak hasznavehetetlenné a szörnyű fagytól: 4 grifftojás, csontkulcs, 7 fekete gyöngy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 44, sebződés: 116, gyógyulás: 0, összesen: -116 ÉP}
m 2 7 7 | mozogsz keletre, északnyugatra, északnyugatra |
(Továbbmész...) [200,116] A bokrok megritkulnak, árnyékba vonja őket az új terep, a ritka erdő. Elhasznált varkaudar cuccokra bukkansz: egy több helyen lyukas páncélra, egy belül szutykos csizmára és három szétharapott csuklópántra bukkansz. Hát sem használni, sem eladni nem tudnád őket, úgyhogy inkább itt hagyod a táj díszeként. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Profi módon beékelődsz egy sűrű facsoport közepébe. Ismét melléd szegődött a szerencse. Picit később kikémlelsz, hogy megtudhasd, mi elől bújtál el. Már jellegzetes szagáról is megismered, hogy ez egy megsebesített vark. kardtáncos. {védettsége: 60 szúró, 60 vágó, 60 ütő ellen.} A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.
Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked átfúrja az élőholt hadúr rothadó testét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Megmarkolva az orgyilkos tőrt a másikra támadsz. {HD:} Orgyilkos tőrrel több döféssel felnyársalod az élőholt hadúr jobb lábát. (5 támadással 191 életpontot sebezve.) Félrehajolsz, de az élőholt hadúr karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Karmait felemelve, az élőholt hadúr meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. Az élőholt hadúr fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 29 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Rádtapad, életnedvedre szomjasan! A vérszívástól még 26 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 225, sebződés: 104, gyógyulás: 17, összesen: -87 ÉP}
(Továbbmész...) [199,115] Tovább barangolsz a fák között. Gyanús mozgást látsz a fák között. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy varkaudar katona. {védettsége: 55 szúró, 55 vágó, 55 ütő ellen.} Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Döbbenten érzékeled, hogy ravasz ellenfeled kifeszít egy láthatatlan védekező pszit. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy Tharr haragja varázslat. 83 életpontot vesztettél. Hideg veríték folyik végig a hátadon - ez a támadás egy öngyilkos vállalkozás volt! Te itt életveszélyben vagy. Beintesz neki, majd olajra lépsz. Ellenfeled egy darabig üldöz, de aztán ráun a dologra. Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 0, sebződés: 83, gyógyulás: 0, összesen: -83 ÉP}
Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: a halál szava varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a szubreális vámpír nyakát. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Vad csatakiáltással, felemelve az orgyilkos tőrt ellenfeledre rohansz. {HD:} Orgyilkos tőrrel több döféssel felnyársalod a szubreális vámpír testét. (4 támadással 151 életpontot sebezve.) A szubreális vámpír csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (4 támadástól 28 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a szubreális vámpír, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A szubreális vámpír most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 081 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 185, sebződés: 34, gyógyulás: 8, összesen: -26 ÉP}
Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked átfúrja az élőholt hadúr rothadó testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Megmarkolva az orgyilkos tőrt a másikra rontasz. {HD:} Orgyilkos tőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod az élőholt hadúr testét. (5 támadással 193 életpontot sebezve.) Az élőholt hadúr karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Az élőholt hadúr karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. Az élőholt hadúr fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 27 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A szörny az artériádra tapasztja magát. A vérszívástól még 25 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 225, sebződés: 91, gyógyulás: 14, összesen: -77 ÉP}
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy méregfelhő II varázslatot, majd rád küldi. 123 életpontot vesztettél. Hányni kezdesz (-13 támadás). Hideg veríték folyik végig a hátadon - ez a támadás egy öngyilkos vállalkozás volt! Te itt életveszélyben vagy. Szerencsédre a futás jobban megy a bújócskánál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 0, sebződés: 123, gyógyulás: 0, összesen: -123 ÉP}
m 7 8 8 | mozogsz északnyugatra, északra, északra |
Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy éhínség. Semmi eredménye! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked átfúrja a nőstény varkaudar testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Marokra fogva az orgyilkos tőrt ellenfeledre rontasz. {HD:} Orgyilkos tőrrel több döféssel felnyársalod a nőstény varkaudar testét. (5 támadással 182 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a nőstény varkaudar megcsapja a fejedet. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A nőstény varkaudar csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 73 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +15 ÉP.) Túl sok sebet kaptál. Ennél jobb véget szánsz magadnak, ezért futni kezdesz, mint egy őrült. Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 212, sebződés: 96, gyógyulás: 20, összesen: -76 ÉP}
(Továbbmész...)
Sajnos ebben a körben már többet nem léphetsz. [5 pontot használtál fel, van még 12.]
szk 765 | keresed a 765. szörnyet |
* 1. BP: h 2107 0 0 | használod a 2107. tárgyat |
* 2. BP: h 1576 1 0 | használod az 1576. tárgyat |
* 3. BP: e 1 0 0 | élelemszerzés 1 pontért |
* 4. BP: le 287 0 0 | leveszed/lerakod a 287. tárgyat |
* 5. BP: kf 253 0 0 | kézbeveszed/felveszed a 253. tárgyat |
TITANIT SZIGONY (1424. TÁRGY) A felbukkanását követő évtizedekben a titanit útját intrika kísérte, és vér szegélyezte. Rhoi-pex, a ryuku páncélkovács, csakhamar azon találta magát, hogy őfelsége udvarában, egy osztag különlegesen képzett katona őrzi őt, és nehéz volt eldönteni, hogy a Császár vajon a szökésétől, vagy az elrablásától tart inkább. Persze a titanit rejtélyét nem sikerült titokban tartani. Hamarosan új legenda kelt szárnyra egy Mala-guei nevű tengerészről, aki saját készítésű szigonyával egyedül szállt szembe a gályájukra támadó mélytengeri oktopusszal, és - döbbenet! - sikerült is halálra sebeznie azt. Mire az Udvar lépéseket tehetett volna, a titanit szigony elkészítésének módja ismertté vált a katonák, és így a fegyverkovácsok körében is. Ha szeretnéd magadnak legyártani ezt az 5D8+4 sebzésű vízifegyvert, gyűjts össze 6 titanitot és 18 pirkitet. Vaskohóban mindezeket 200 TVP-nyi idő alatt olvaszd egybe egy fpi minta segítségével, aztán munkáld hegyesre egy kőkalapácsoddal a még izzó fémet, és máris mehetsz lubickolni. A szigonyt persze nem adhatod át másnak, és csak akkor tudod használni, ha a víziharc szakértelmed legalább 12-es szintű. |
FÖLDELEM IDÉZÉSE (144. VARÁZSLAT) A földelemek, régiesebb nevükön földelementálok mágikus szellemek, a föld manifesztációi. Ezeket a lényeket csak mágikus úton lehet megidézni, bonyolult rítus segítségével. A földelem idézéséhez a V 144 <földelem> parancsot kell kiadnod, 20 TVP-ért és 70 VP-ért. Anyagi komponensként egy nehezéket és két isteni könnycseppet kell elhasználnod. A <földelem>-hez 1-et írj, ha agyagelementált akarsz megidézni; 2-t, ha bazaltelementált; 3-at, ha gránitelementált. Ezek az elementálok elfogott szörnynek számítanak, és etetni is kell őket, méghozzá szögletes kövekkel! Viszont legalább idomítani nem kell őket. A különböző földelemek különböző feladatok elvégzésére használhatóak, de hogy melyik mire, azt próbáld ki magad. Annyit már előre elárulhatunk, hogy a földelemek NAGYON hasznosak. |
FEGYVERMŰVÉSZET Közeledvén a kí tudás csúcsához, tökélyre fejlesztetted a fegyveres harcot. Ökölharcod már korábban is messze felülmúlta a normál halandókét, de most már fegyveres közelharcban is messze jobb vagy, mint egy képzett katona. Ha elegendő időd van a kí energiák koncentrálására, akkor fegyver használata esetén alkalmazhatod a Fegyver Művészetét, ekkor minden egyes támadásodra +fegyverszakértelem/7 támadást és ugyanennyi sebzést kapsz, ahol a fegyverszakértelem az éppen használt fegyvered típusát jelenti.. Ezt a szövegben az {FM:} felirat fogja jelölni. |
Erő: | 28 (35) | Szint: | 30 | Merészség: | 6/5 | Magasság: | 147 cm |
IQ: | 28 (46) | Támadás: | 42 (45) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 53 kg |
Ügyesség: | 19 (26) | Védekezés: | 43 (49) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 31/68 év |
Egészség: | 26 (28) | Életpont: | 408/49 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 4 |
Szerencse: | 26 (36) | Varázspont: | 640/0 | Pénz: | 22 arany | Kép. pont: | 5 |
Tudatpont: | 64/0 | Pszi pont: | 107/3 | Halhatatlanság: | 1 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 2/0 | ökölvívás: | 36/8 | szúrófegyverek: | 23/71 (+32%) |
vágófegyverek: | 8/71 | ütőfegyverek: | 7/33 | lőfegyverek: | 9/3 |
dobófegyverek: | 32/5 (+5%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); ubuk dobónyíl (#138) max. 1 db (1 -27.); ubuk dobónyíl (#138) (28 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
198,114 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 202 |
Kedvenc táborhely: 140,45 |
Az idő kódexe: legutóbb 163. fordulóban. |
Legfeljebb 65 TU-t válthatsz TVP-re. |
Feltételes varázskő használat: 5 százalék varázspont alatt. |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 139 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 116/95 (+68%) | 2. nyomkövetés: | 40/36 (+20%) | 3. mászás: | 15/18 |
4. csapdakészítés: | 29/12 (+10%) | 5. csapdaészlelés: | 6/68 | 6. gyógyítás: | 36/85 (+152%) |
7. felderítés: | 21/26 (+5%) | 8. szörnyidomítás: | 9/15 | 9. teológia: | 32/53 (+38%) |
10. taumaturgia: | 30/61 (+31%) | 11. szerencsejáték: | 3/90 | 12. versengés: | 11/43 |
13. harcművészetek: | 35/6 (+105%) | 14. zene: | 3/44 (+1%) | 15. szörnyismeret: | 16/12 |
16. pszi: | 12/24 (+17%) | 17. zárnyitás: | 1/56 | 18. vadászat: | 10/51 (+1%) |
19. vitalitás: | 3/3 | 20. bányászat: | 30/35 | 21. testépítés: | 15/72 |
22. úszás: | 1/20 | 23. csapatmunka: | 3/66 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 20 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 41 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 70% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 20 TVP-ért |
kutatsz max. 200 TVP-ért |
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 20 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 100 darabot ), ubuk dobónyílat (#138) (max. 2 darabot ), amnioszt (#203) (max. 1 darabot ), halálkristályt (#2372) (max. 20 darabot ) |
elfogod ezoterikus mardelt (#184) fedett veremmel (#219) |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31) |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 6, max: 50) |
q. rohamosztagos (#242), quwarg nagymester (#214), vadász quwarg (#241), láncravert quwarg (#744), öregedést okozó lények (#9095), halált okozó lények (#9098) |
Barátságosság (aktív: 5, max: 50) |
drakolich (#760), lidércúr (#252), kronotapír (#286), kronokukac (#285), bűbájlidérc (#761) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | oldás (#372, 15 VP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
tűzeső (#61, 16 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | fürgülés (#92, 22 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) |
földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) | Tharr haragja (#145, 20 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
szürkeáll. aktiv (#71) | tulajdonságpajzs (#26) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
0. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20) | ||||||
agykorbács (#97), lángcsóva (#31) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 4, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
izomernyesztés (#33) | >> | szutykos remák (#191) | izomernyesztés (#33) | >> | Dögvész (#7495) | |
tűzeső (#61) | >> | kisebb quwarg isten (#213) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 4, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
fürgülés (#92) | >> | Dögvész (#7495) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
ragyás burástya (#111) (málhás: +13 kg teher) státusz: OK |
tüskés harci gromak (#156) (tejet ad) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Imádkozz, amint elérted a kántori rangfokozatot! |
2.) Egy vércápa leölése egy új fegyveres szakértelemben való jártasságodat bizonyítaná. |
3.) Kemény feladatok leküzdésével tudsz csak két esszenciakristályt megszerezni, és feláldozni oltáromnál. |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. tanya (507): kész. városháza (Qvill) (527): új. szürke kastély (547): kész. cseréptetős torony (549): kész. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): új. kőtorony (664): 72. labirintus (83,86). városháza (685): új. tündérpalota (750): új. tündérpalota (751): új. tündérpalota (752): új. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): új. fejvadászcéh (758): 187. labirintus (108,103). Toborzóiroda (759): kész. léghajóállomás (817): új. tündérpalota (830): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 3, 4, 33, 34, 35, 36, 41, 42, 53, 54, 55, 66, 68, 72, 124, 126, 127, 128, 129, 170, 171, 187, 192, 244, 245. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 3, 11, 12, 26, 35, 44, 46, 49. |
Kész: 1, 5, 6, 16, 47. |
HŐSTETTEID |
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 883 (limit: 1160), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 103347. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
energia-csapolás (167) |
beszéd állatokkal (171) |
a mágia rúnája (179) |
tudati őrjárat (183) |
kasztrop.kitágulás (197) |
csonttörés (219) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
fegyvermester (302) |
pszionikus védelem (307) |
kétkezes harc (338) |
az ősök hite (362) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
túlélő életmód (429) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) OK |
kőbőr (507) OK |
közös ima (509) belefejlesztettél: 9 TU. szükséges még: 61 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati gyorsítás II (513) OK |
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) OK |
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) OK |
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 80 TU. szükséges még: 70 TU. |
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1703 TU szükséges.) |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
619 | arany (#50) | 2 | arany karperec (#194) | 1 | aranygyűrű (#193) | |||
1 | borostyán függő (#162) | 1 | bőrsisak (#57) | 1 | bronzpajzs (#89) | |||
1 | csontkulcs (#74) | 1 | csontpálca (#329) | 1 | csuklyavirág (#133) | |||
1 | deus ex machina (#1) | 1 | ezüst karkötő (#158) | 2 | ezüst nyaklánc (#117) | |||
1 | ezüsthegyű nyíl (#323) | 7 | fekete gyöngy (#99) | 4 | grifftojás (#179) | |||
1 | gyöngymangó (#135) | 1 | gyöngysor (#192) | 2 | igazgy. fülbevaló (#197) | |||
4 | kaja (#2) | 1 | madártoll (#112) | 1 | mérg. ubuk tüske (#137) | |||
4 | rövid íj (#107) | 1 | sárga erőöv (#276) | 10 | ubuk dobónyíl (#138) | |||
9 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
2 | bomló esszencia (#2367) | 1 | ezüstshuriken (#327) | 1 | mocsári penke (#148) | |||
1 | nagy vaskulcs (#186) | 5 | orgyilkos tőr (#225) | 3 | varázskő (#305) | |||
1 | vas dobónyíl (#189) | 1 | zafír erőöv (#397) |
197 | 198 | 199 | 200 | 201 | 202 | |
113 | |
|
|
|
|
|
114 | |
|
|
|
|
|
115 | |
|
|
|
|
|
116 | |
|
|
|
|
|
117 | |
|
|
|
|
|
118 | |
|
|
|
|
|