Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2018. aug. 29. 9h:14' EZ A 852. JÁTÉKHETED, 195. FORDULÓD 853. játékheted kezdete: aug. 30. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 21 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3798 SZÁMLA : XXXX |
Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 ubuk dobónyíl. Nem találtad el. A lény bűzfelhőt lő rád! Kiöklendezel mindent, amit az elmúlt időszakban ettél.
A másodperc törtrészéig koncentrálsz, hogy a Sashoroggal biztos találatot érhess el. Ököllel párszor megpöccinted a Buqqe jobb oldalát. (6 támadással 138 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). Iszonyatos karmolásokat kapsz a fejedre. (2 támadástól 335 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +67 ÉP.) Rádtapad, életnedvedre szomjasan! A vérszívástól még 46 életpontot vesztettél. A Buqqe csőrét tövig a torkodba vájja. (2 támadástól 319 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +64 ÉP.) Majdnem elhányod magad, annyira rosszul leszel. (-5 minden tulajdonságodra kör végéig.) Ellenfeled regenerálódik!
Neked annyi! Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] {Csatastatisztika; sebzés: 138, sebződés: 700, gyógyulás: 159, összesen: -541 ÉP}
* 1. KP: h 1133 0 0 | használod az 1133. tárgyat |
* 2. KP: v 71 0 0 | elmormolod a 71. varázslatot |
* 3. KP: le 253 0 0 | leveszed/lerakod a 253. tárgyat |
* 4. KP: kf 815 0 0 | kézbeveszed/felveszed a 815. tárgyat |
* 5. KP: v 26 0 0 | elmormolod a 26. varázslatot |
h 313 | használod a 313. tárgyat |
hu 224 182 160 | hulladék: 224 182 160 |
hu 308 | hulladék: 308 |
m 2 3 1 | mozogsz keletre, délkeletre, északkeletre |
Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked átfúrja az élőholt hadúr foszladozó fejét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. {CSTT:} Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az élőholt hadúr jobb karját. (6 támadással 291 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+59 életerő). {HD:} Orgyilkos tőrrel megdöfködöd az élőholt hadúr foszladozó fejét. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Félrehajolsz, de az élőholt hadúr karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 27 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Az iszonyatos erejű csapás szétzúzta a bal kezedben, védekezésre emelt tárgyat! Az élőholt hadúr karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. Az élőholt hadúr fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 29 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Rádtapad, életnedvedre szomjasan! A vérszívástól még 25 életpontot vesztettél. Az élőholt hadúr szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 548 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 360, sebződés: 95, gyógyulás: 83, összesen: -12 ÉP}
Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a bolyongó lidérc testét. (7 támadással 200 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+41 életerő). {KCC:} Orgyilkos tőrrel néhányszor megkarcolod a bolyongó lidérc nyakát. (3 támadással 18 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A bolyongó lidérc többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 98 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +20 ÉP.) Felizzik egy védőkristály, és megvéd az ártó hatástól. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a bolyongó lidérc testét. (6 támadással 152 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). {KCC:} Orgyilkos tőrrel kicsit megsebzed a bolyongó lidérc áttetsző testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Karmával néhányszor a bolyongó lidérc megcsapja a fejedet. (2 támadástól 51 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) Felizzik egy védőkristály, és megvéd az ártó hatástól. Miután megvédett, a kristály teljesen elfeketedik, ezzel jelezve, hogy kimerült az energiája, nem tud tovább védeni téged. El is dobod az immár haszontalanná vált holmit. Véres nyál csordul ki a bolyongó lidérc száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. 3 171 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 376, sebződés: 149, gyógyulás: 109, összesen: -40 ÉP}
(Továbbmész...) [199,119] Még mindig füves síkságon vagy. Észreveszel egy manilla-fát. Utad során felfedezel egy varkaudar falut.
(Feltételes kutatás:) Elégedett vigyorral arcodon megrohamozod a varkaudar falut. Rohantadban fellöksz három kölyköt, akik a varkaudarok kitartásának jelképeiként hamar felpattannak a földről és utánad erednek. Egy tágasabb téren megállsz végre, és szusszansz egyet, amíg a varkaudarok körbevesznek. Egy borzalmas varkaudar készül a lemészárlásodra.
A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Egy mágiatörés varázslatot dob rád a másik. Átok! Ellenfeled kioltotta az összes varázslatot, ami rajtad volt. Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a borzalmas varkaudar fejét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Maga a levegő sűrűsödik össze, és változik félelmetes levegő-démonná. Forgószélként csap le rád, és felragad a levegőbe. Nem kapsz levegőt, fuldoklani kezdesz... Tudatodat megacélozva, legyőzöd az illúzióvarázst! A következő pillanatban már a valódi ellenfeled áll előtted. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a borzalmas varkaudar testét. (3 támadással 144 életpontot sebezve.) {HD:} Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a borzalmas varkaudar testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Bár ügyesen védekezel, a borzalmas varkaudar sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (4 támadástól 40 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy aranygyűrű. 1 800 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 193, sebződés: 40, gyógyulás: 8, összesen: -32 ÉP}
A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy agyroppantás varázslatot, majd rád küldi. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked átfúrja a borzalmas varkaudar bal lábát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Megnyílik a föld, és a pokol ura mászik elő, hatalmas, zöldesen csillógó karmokkal kapaszkodva! A feneketlen torkú lény kitátja pofáját, hogy egészben nyeljen el. Tudomást sem véve a halálos veszélyről, szülőhelyedre, valamilyen jó emlékre koncentrálsz. Ahogy tudatod tovaszáll a békés gondolatok világa felé, úgy foszlik semmivé a szörnyű illúzió. Leküzdötted a tudatodat ért támadást! Most már talán a fegyvereké a szó. Elszántan a másikra ugrasz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a borzalmas varkaudar bal lábát. (3 támadással 147 életpontot sebezve.) {HD:} Orgyilkos tőrrel megdöföd a borzalmas varkaudar testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (4 támadástól 33 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy kristálygömb. 1 800 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 201, sebződés: 33, gyógyulás: 7, összesen: -26 ÉP}
Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a varkaudar hírnök bal karját. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a varkaudar hírnök izmos felkarját. (3 támadással 143 életpontot sebezve.) {HD:} Orgyilkos tőrrel megdöföd a varkaudar hírnök nyakát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Siralmas támadást intéz farkával a varkaudar hírnök, épp csak megsuhint. (1 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A varkaudar hírnök karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 638 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 197, sebződés: 38, gyógyulás: 8, összesen: -30 ÉP}
A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy agykorbács pszit. 11 életpontot vesztettél. Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a borzalmas varkaudar rücskös bőrét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Megnyílik a föld, és a pokol ura mászik elő, hatalmas, zöldesen csillógó karmokkal kapaszkodva! A feneketlen torkú lény kitátja pofáját, hogy egészben nyeljen el. Tudomást sem véve a halálos veszélyről, szülőhelyedre, valamilyen jó emlékre koncentrálsz. Ahogy tudatod tovaszáll a békés gondolatok világa felé, úgy foszlik semmivé a szörnyű illúzió. Leküzdötted a tudatodat ért támadást! Most már talán a fegyvereké a szó. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a borzalmas varkaudar testét. (4 támadással 187 életpontot sebezve.) {HD:} Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a borzalmas varkaudar bal lábát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Nem vagy felkészülve a borzalmas varkaudar gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a bal karodat. (4 támadástól 38 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A borzalmas varkaudar szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy aranytű, egy fekete gyöngy és 4 arany. 1 800 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 239, sebződés: 49, gyógyulás: 8, összesen: -41 ÉP}
Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a varkaudar íjász testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Máris repül feléd néhány nyílvessző. 20 életpontot sebződsz. Elszántan a másikra rontasz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a varkaudar íjász testét. (3 támadással 149 életpontot sebezve.) {HD:} Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a varkaudar íjász jobb lábát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 54 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 rövid íj és 1 nyílvessző. 1 573 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy dobófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 201, sebződés: 74, gyógyulás: 11, összesen: -63 ÉP}
Távolról éhínség varázslatot lő rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a nőstény varkaudar jobb lábát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a nőstény varkaudar testét. (6 támadással 369 életpontot sebezve.) {HD:} Orgyilkos tőrrel épp hogy megszúrod a nőstény varkaudar jobb oldalát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A nőstény varkaudar néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 70 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) Véres nyál csordul ki a nőstény varkaudar száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 811 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 422, sebződés: 95, gyógyulás: 19, összesen: -76 ÉP}
A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy az agy kifacsarása pszi támadást. 139 életpontot vesztettél. Elkábultál! (-11 támadás és védekezés a harc végéig.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy a hatalom szava varázslatot, majd rád küldi. Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar vajákos testét. (6 támadással 164 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a varkaudar vajákos bal oldalát. (8 támadással 367 életpontot sebezve.) {HD:} Orgyilkos tőrrel valamennyire megsebezgeted a varkaudar vajákos jobb lábát. (4 támadással 70 életpontot sebezve.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy nekromanta csókja varázslatot. 87 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Egy természet haragja varázslattal köszönt csatapartnered. 96 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő deus ex machina. Félrehajolsz, de a varkaudar vajákos karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Félig megúsztad. 26 életpontot vesztettél. Ellenfeled elmenekül.
{Csatastatisztika; sebzés: 601, sebződés: 368, gyógyulás: 4, összesen: -364 ÉP}
197 | 198 | 199 | 200 | |
117 | |
|
|
|
118 | |
|
|
|
119 | |
|
|
|
120 | |
|
|
|
Miután magadhoz térsz valamennyire, körbenézel.
[198,120] Még mindig füves síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Egy varkaudar vajákos nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy az agy kifacsarása pszi támadást. 160 életpontot vesztettél. Elkábultál! (-11 támadás és védekezés a harc végéig.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy a hatalom szava. Ráébredsz, hogy ez a csata öngyilkosság lenne. Ellenfeled dörgő hangon megismétli a Hatalom Szavát. Megáll a szíved, és összecsuklasz. 100 életpontot sebződsz. Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül.
{Csatastatisztika; sebzés: 0, sebződés: 160, gyógyulás: 0, összesen: -160 ÉP}
197 | 198 | 199 | |
119 | |
|
|
120 | |
|
|
121 | |
|
|
Miután magadhoz térsz valamennyire, körbenézel.
[197,120] A sík vidéket bozótos váltja fel. Kinyújtott kezeddel elkapsz egy papírlapot, ami épp a szél hátán repült volna el valamerre. A hevenyészve lerótt karakterek között felfedezed Mr. Elem-Elek nevét, meg a hála szót, de ebből sokat nem tudsz összerakni. Hát mindegy, hagyod, hogy a szél továbbrepítse utasát. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy borzalmas varkaudar. {egyik sebzési módja: 4x 4d5+4.} Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy agyroppantás varázslat. A támadása szerencsére hatástalan volt. Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a borzalmas varkaudar testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Elszántan ellenfeledre rohansz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a borzalmas varkaudar nyakát. (3 támadással 133 életpontot sebezve.) {HD:} Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a borzalmas varkaudar jobb oldalát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (4 támadástól 32 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A borzalmas varkaudar összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy aranygyűrű. 1 800 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 183, sebződés: 32, gyógyulás: 7, összesen: -25 ÉP}
Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a zombi mester fejét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a zombi mester testét. (6 támadással 278 életpontot sebezve.) {HD:} Orgyilkos tőrrel megkarcolod a zombi mester fejét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 48 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) A zombi mester szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 941 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 329, sebződés: 48, gyógyulás: 10, összesen: -38 ÉP}
ek 302 6 | t. energia kisütése: 302 6 |
m 1 2 7 | mozogsz északkeletre, keletre, északnyugatra |
Elszántan ellenfeledre rontasz. Felveszed azt a beállást, amely a Sziklaököl sikeres alkalmazásához szükséges. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a bolyongó lidérc áttetsző testét. (5 támadással 166 életpontot sebezve.) {KCC:} Orgyilkos tőrrel valamennyire megsebezgeted a bolyongó lidérc áttetsző testét. (4 támadással 25 életpontot sebezve.) A bolyongó lidérc néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 59 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) Öregedtél 2 évet. Valami egészen új dolgot tanultál, egy új képességet szereztél (vitalitás: 1. szint). (ld. enc.) A helyzet alkalmas egy Sziklaököl támadás bevitelére! Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a bolyongó lidérc áttetsző testét. (5 támadással 126 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megbököd a bolyongó lidérc testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A bolyongó lidérc többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 50 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) Öregedtél 2 évet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 323, sebződés: 109, gyógyulás: 22, összesen: -87 ÉP}
(Továbbmész...) [199,119] Szűnni nem akar a zöld síkság. Megakad a szemed a földön egy rozsdás varkaudar páncélon. Annyira nincs jó állapotban, hogy tétovázás nélkül otthagyod, és nem pakolod be tárgyaid közé. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy manilla-fát. Találsz egy varkaudar falut. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Tharr híveié. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy gyilkos csalánt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy fekete kaktuszt. Utad során felfedezel egy borkonyó cserjét. Egy kapkodó, fűben kotorászó ember nőre leszel figyelmes. Kérdésedre könnyes szemmel válaszolja, hogy családja megbetegedett és ő most gyógyfüveket próbál nekik keresni, bár még sohasem csinált ilyet. Ha segíteni akarsz a lányon és családján itt az alkalom, 25 TVP-ért (46. jellempróba). Látsz egy pézsmatököt. Észreveszel egy szent tölgyfát. Utad során felfedezel egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. [mákrózsa virág ->eldobod] Oldalt pillantva, meglátsz egy óriás liánt. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Mahmud Kalib egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy barátság szent tüzét. Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Villámgyorsan beveted magad a csalánosba. A sikeres rejtőzködéstől rögtön bátrabb leszel. Lassan kikukucskálsz. Ó! Hiszen ez egy varkaudar katona. {egyik sebzési módja: 4x 5d12+10.} Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.
(Továbbmész...) [198,118] Síkság, továbbra is csak síkság. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy tűzbokrot. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). Felfedeztél egy oltárt. Tharr hívői építették. Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Egy szubreális vámpír áll veled szemben. {egyik sebzési módja: 1x 2d4+4.}
Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy a halál szava. Felfénylik az állatvédelem! Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a szubreális vámpír jobb lábát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Elszántan a másikra ugrasz. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a szubreális vámpír bal lábát. (3 támadással 143 életpontot sebezve.) {HD:} Orgyilkos tőrrel megdöföd a szubreális vámpír testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A szubreális vámpír csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (4 támadástól 28 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Véres nyál csordul ki a szubreális vámpír száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 1 893 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 192, sebződés: 31, gyógyulás: 7, összesen: -24 ÉP}
ek 302 6 | t. energia kisütése: 302 6 |
m 7 7 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra |
Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Felkészülsz Acél ököl alkalmazására. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a bolyongó lidérc testét. (6 támadással 180 életpontot sebezve.) {KCC:} Orgyilkos tőrrel párszor épp hogy megérintgeted a bolyongó lidérc bal oldalát. (4 támadással 25 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a bolyongó lidérc megcsapja a fejedet. (2 támadástól 37 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Öregedtél 2 évet. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a bolyongó lidérc fejét. (5 támadással 180 életpontot sebezve.) {KCC:} Orgyilkos tőrrel megérinted a bolyongó lidérc testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A bolyongó lidérc néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 70 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) Öregedtél 1 évet. A bolyongó lidérc összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. 3 171 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 391, sebződés: 107, gyógyulás: 22, összesen: -85 ÉP}
Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. A helyzet alkalmas egy Sziklaököl támadás bevitelére! Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a bolyongó lidérc jobb oldalát. (5 támadással 158 életpontot sebezve.) {KCC:} Orgyilkos tőrrel valamennyire megsebezgeted a bolyongó lidérc áttetsző testét. (4 támadással 26 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 64 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) Öregedtél 3 évet. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a bolyongó lidérc áttetsző testét. (7 támadással 149 életpontot sebezve.) {KCC:} Orgyilkos tőrrel megkarcolod a bolyongó lidérc bal vállát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A bolyongó lidérc csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 38 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Öregedtél 3 évet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 339, sebződés: 102, gyógyulás: 21, összesen: -81 ÉP}
(Továbbmész...)
Sajnos ebben a körben már többet nem léphetsz. [12 pontot használtál fel, van még 164.]
v 19 | elmormolod a 19. varázslatot |
m 8 8 | mozogsz északra, északra |
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a zombi mester fejét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a zombi mester testét. (6 támadással 287 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszurkálod a zombi mester rotható húsát. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) A zombi mester többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 47 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) A zombi mester még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 941 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 354, sebződés: 47, gyógyulás: 10, összesen: -37 ÉP}
(Továbbmész...) [197,115] A dombságot elhagyod, ritka erdőbe érkeztél. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy phua-kúpot. Észreveszel egy királyi őrsáncot. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt oltárt. Látsz egy Chara-din monolitját. Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy trikornis herceg közeledik. A szörny közelebbről nem is tűnik olyan rettenetesnek. Még az is lehet, hogy barátságos. No, ezt azért nem mutatja, csak tüntetően hátat fordítva Neked továbbmegy.
szk 765 | keresed a 765. szörnyet |
ef 20 509 | energia fejlesztése 20 |
* 1. BP: h 2107 0 0 | használod a 2107. tárgyat |
* 2. BP: h 1576 1 0 | használod az 1576. tárgyat |
* 3. BP: e 1 0 0 | élelemszerzés 1 pontért |
* 4. BP: le 815 0 0 | leveszed/lerakod a 815. tárgyat |
* 5. BP: kf 253 0 0 | kézbeveszed/felveszed a 253. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 2 35 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 35 pontért |
DESTABILIZÁTOR (1275. TÁRGY) Ez a tenyérben remekül elférő, medálszerű szerkezet egyfajta mágikus erőforrás, mely a háttérben tevékenykedő ryuku varázstudók kezének alkotása. Általában a ryuku hadsereg legelitebb katonái kapnak belőle párat, amikor hódításra indulnak, nem véletlenül, ugyanis a destabilizátor képes alaposan összezavarni a deus ex machina-szerű tárgyak működését. Szerencsére a Ghalláról származó DEM-ek jó "anyagból" készültek, így a destabilizátor ellenük hatástalan. Vannak azonban teremtmények, melyek a belső "DEM"-jükre támaszkodnak (pl. szutykos remák, drakolich), ezek - amennyiben birtokolsz e tárgyból - nem fognak tudni elteleportálni haláluk pillanatában. |
BUQQE (572. SZÖRNY) Ki hinné, hogy a kyorg mocsarak mélyén élő bűzkeselyűknek is vannak hőseik? Márpedig így igaz: Buqqe a leghírhedtebb közülük, aki legalább kétszer akkora, mint társainak bármelyike. Állítólag még fajának többi példánya sem bírja elviselni mirigyeinek bűzös kipárolgását, úgyhogy miközben Buqqe magányosan járja vadászkörútjait, minden előre elkábult célpontnak nekiront. Természetesen, ahogy a bűzkeselyűk elől, úgy Buqqe elől sem tudsz BA paranccsal elbújni. |
DENTOR SZÜTTYŐ (590. TÁRGY) Egy aranytű segítségével egy dentor bőrből kiváló szüttyőt készíthetsz, amely megfelelően alkalmas a kátrány tárolására. Hogy a fekete kulimász ki ne folyjon, dugóként használj egy ében tobozt. A dentor szüttyő elkészítése 15 TVP-be kerül, és 10 csepp kátrány tárolására alkalmas. |
PÉZSMATÖK (933. TÁRGY) Messziről felismerhető, sötétnarancs termésű növény a pézsmatök. Általában a hegyoldalak lankáin található, hiszen ott sok fény érheti hajtásait. Ha közel merészkedsz, és vállalva a tüskés levelek okozta kockázatot, kibontod a pézsmatök jókora, ovális termését, belül egy kisebb, gömbforma magot találsz. Egy pézsmatökmag kibontása 3 TVP-be kerül, KT 934 paranccsal. A belsejében lévő olajat talán fel lehet valahol-valamire használni... Mivel a pézsmatökmag begyűjtése nem egy bonyolult feladat, és nagy pénzek sincsenek a kereskedelmében, ezért nem fogsz másik kalandozónak szedni belőle (azaz nem átadható). |
VITALITÁS Bizonyos szörnyetegek érintése természetellenes öregedést okozhat. Ez a legszörnyűbb veszély, ami a kalandozóra les, hiszen a test végelgyengüléséből eredő halál ellen még a D.E.M. sem ment meg. Szerencsére, idővel bizonyos fokú immunitásra tehetsz szert. A vitalitás képességed függvényében van rá esély, hogy megússz egy ilyen támadást. Az első 20 szint szintenként +3%, a második 20 szint szintenként +1% immunitást jelent. 30-as vitalitással például 70% az esély, hogy nem szenvedsz el természetellenes öregedést. A maximális immunitás, amit így elérhetsz, 80%. Fontos: az öregítő pillantás ellen a vitalitás nem nyújt védelmet, abban az esetben normál, szerencsére és intelligenciára alapuló mentődobást dobsz. |
Erő: | 28 (36) | Szint: | 28 | Merészség: | 6/5 | Magasság: | 147 cm |
IQ: | 26 (44) | Támadás: | 37 (39) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 53 kg |
Ügyesség: | 19 (24) | Védekezés: | 34 (39) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 30/44 év |
Egészség: | 26 (28) | Életpont: | 380/345 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 26 (34) | Varázspont: | 452/136 | Pénz: | 176 arany | Kép. pont: | 12 |
Tudatpont: | 59/0 | Pszi pont: | 97/77 | Halhatatlanság: | 1 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 2/0 | ökölvívás: | 34/64 (+18%) | szúrófegyverek: | 22/21 (+7%) |
vágófegyverek: | 7/26 | ütőfegyverek: | 7/33 | lőfegyverek: | 9/3 |
dobófegyverek: | 31/1 (+5%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); ubuk dobónyíl (#138) max. 1 db (1 -27.); ubuk dobónyíl (#138) (28 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
197,115 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 202 |
Kedvenc táborhely: 140,45 |
Az idő kódexe: legutóbb 163. fordulóban. |
Legfeljebb 65 TU-t válthatsz TVP-re. |
Feltételes varázskő használat: 5 százalék varázspont alatt. |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 139 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 109/69 (+92%) | 2. nyomkövetés: | 38/17 (+14%) | 3. mászás: | 15/18 |
4. csapdakészítés: | 28/20 (+11%) | 5. csapdaészlelés: | 6/68 | 6. gyógyítás: | 34/0 |
7. felderítés: | 17/57 (+24%) | 8. szörnyidomítás: | 9/15 | 9. teológia: | 29/27 (+6%) |
10. taumaturgia: | 14/81 | 11. szerencsejáték: | 3/90 | 12. versengés: | 10/98 |
13. harcművészetek: | 33/11 | 14. zene: | 3/34 (+1%) | 15. szörnyismeret: | 15/70 |
16. pszi: | 11/26 (+7%) | 17. zárnyitás: | 1/56 | 18. vadászat: | 10/31 (+2%) |
19. vitalitás: | 1/65 (+165%) | 20. bányászat: | 30/31 (+2%) | 21. testépítés: | 15/72 |
22. úszás: | 1/20 | 23. csapatmunka: | 3/66 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 42 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 70% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 20 TVP-ért |
kutatsz max. 200 TVP-ért |
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 20 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 100 darabot ), ubuk dobónyílat (#138) (max. 2 darabot ), amnioszt (#203) (max. 1 darabot ) |
elfogod ezoterikus mardelt (#184) fedett veremmel (#219) |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31) |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 6, max: 50) |
q. rohamosztagos (#242), quwarg nagymester (#214), vadász quwarg (#241), láncravert quwarg (#744), öregedést okozó lények (#9095), halált okozó lények (#9098) |
Barátságosság (aktív: 5, max: 50) |
drakolich (#760), lidércúr (#252), kronotapír (#286), kronokukac (#285), bűbájlidérc (#761) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | oldás (#372, 15 VP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
tűzeső (#61, 16 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
fürgülés (#92, 22 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) |
széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 4, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
izomernyesztés (#33) | >> | szutykos remák (#191) | izomernyesztés (#33) | >> | Dögvész (#7495) | |
tűzeső (#61) | >> | kisebb quwarg isten (#213) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 4, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
fürgülés (#92) | >> | Dögvész (#7495) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
ragyás burástya (#111) (málhás: +13 kg teher) státusz: OK |
tüskés harci gromak (#156) (tejet ad) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Imádkozz, amint elérted a kántori rangfokozatot! |
2.) A Ghallát fenyegető átok ellen minden vallás híve összefog. Áldozz te is 13 szopókövet! |
3.) Nem triviális feladat: Ejts el egy napon [értsd egy fordulón belül] legalább négy szörnyet ütő (lehet ököllel is), négyet vágó, és négyet szúrófegyverrel! Ja, és lehetőleg ne egy csirkeólban teljesítsd a küldetést. |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. tanya (507): kész. városháza (Qvill) (527): új. szürke kastély (547): kész. cseréptetős torony (549): kész. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): új. kőtorony (664): 72. labirintus (83,86). városháza (685): új. tündérpalota (750): új. tündérpalota (751): új. tündérpalota (752): új. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): új. fejvadászcéh (758): 187. labirintus (108,103). Toborzóiroda (759): kész. léghajóállomás (817): új. tündérpalota (830): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 3, 4, 33, 34, 35, 36, 41, 42, 53, 54, 55, 66, 68, 72, 124, 126, 127, 128, 129, 170, 171, 187, 192, 244, 245. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 3, 11, 12, 26, 35, 44, 46, 49. |
Kész: 1, 5, 6, 16, 47. |
HŐSTETTEID |
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 816 (limit: 1125), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 96427. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
energia-csapolás (167) |
beszéd állatokkal (171) |
tudati őrjárat (183) |
kasztrop.kitágulás (197) |
csonttörés (219) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
düh (289) |
fegyvermester (302) |
pszionikus védelem (307) |
kétkezes harc (338) |
az ősök hite (362) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
túlélő életmód (429) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) OK |
kőbőr (507) OK |
közös ima (509) belefejlesztettél: 9 TU. szükséges még: 61 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati gyorsítás II (513) OK |
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) OK |
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) OK |
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 49 TU. szükséges még: 101 TU. |
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 200 TU szükséges.) |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
3 | deus ex machina (#1) | 6 | gyógykenőcs (#313) | 10 | kaja (#2) | |||
1 | orgyilkos tőr (#225) | 6 | ubuk dobónyíl (#138) | 1 | védőkristály (#2240) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
76 | arany (#50) | 2 | aranygyűrű (#193) | 1 | aranytű (#272) | |||
6 | bomló esszencia (#2367) | 2 | ezüsthegyű nyíl (#323) | 1 | fekete gyöngy (#99) | |||
1 | kristálygömb (#265) | 2 | mocsári penke (#148) | 1 | nyílvessző (#108) | |||
3 | rézgolyó (#343) | 1 | rövid íj (#107) | 1 | szvó-ektoplazma (#151) | |||
1 | ugh méreg (#166) | 2 | varázskő (#305) | 1 | varkaudar pálinka (#1137) |
196 | 197 | 198 | 199 | 200 | |
114 | |
|
|
|
|
115 | |
|
|
|
|
116 | |
|
|
|
|
117 | |
|
|
|
|
118 | |
|
|
|
|
119 | |
|
|
|
|
120 | |
|
|
|
|
121 | |
|
|
|
|