194. forduló, 196. forduló, Forkboy összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. aug. 29. 9h:14'
EZ A 852. JÁTÉKHETED, 195. FORDULÓD
853. játékheted kezdete: aug. 30.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 21 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3798
SZÁMLA : XXXX

FORKBOY KALANDJAI


Morgan hatalma gyengült. Csak így tovább, pusztítsátok az élőholtakat, és a Negatív létsíkra nyíló rések bezáródnak.
1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [188,104] koordinátán.
Régóta készülsz már erre a kalandra, így nem szalasztasz el a kijelölt időpontban a helyszínen lenni. Addig vártok, míg mindenki megérkezik. Itt van Well Hard, Piedone, Pöti Danon és David Hasselhoff. Well Hard előkap egy lélekkövet, és babrálni kezdi. A kristályba zárt szellem testet ölt, és pont úgy néz ki, mint megidézője! A szellem csatlakozik hozzátok a kaland idejére. Piedone előhívja a nála lévő lélekkőbe zárt szellemet. Az lassan materializálódni kezd, felvéve megidézőjének alakját. Mostantól e másolat is részt vesz a kalandban. Pöti Danon egy lélekkővel kezd bohóckodni. Hamarosan sikerül is megidéznie a bele zárt lelket, mely hozzá hasonló testben ölt formát. A csapat egy újabb taggal gazdagodott! David Hasselhoff egy lélekkővel kezd bohóckodni. Hamarosan sikerül is megidéznie a bele zárt lelket, mely hozzá hasonló testben ölt formát. Mostantól e másolat is részt vesz a kalandban. Előhívod a bezárt szellemet a lélekkőből. Lassan materializálódni kezd, felvéve alakodat. Mostantól e másolat is részt vesz a kalandban. Piedone alkudozik Techilával egy sort, de persze a félszemű gnómot nem lehet meggyőzni. Ez a fickó már a bölcsőjében is kalmárkodott a cuclisüveggel! No de most már teljesen mindegy. Legyünk túl ezen az egészen mielőbb - gondolod, és már bánod, hogy olyan meggondolatlan voltál az elején. Techila névsorolvasást tart, és elvárja, hogy a neve hallatán mindannyian hangosan jelentkezzetek. Hrrr... Vérlázító, amit művel! Techila kisebb csoportokra oszt titeket (egy megfejthetetlen szisztéma szerint), majd a csoportokat a batárokba vezényli. Meglepő módon a batárok nem üresek. Amelyikbe a te csoportod kerül, két úri kisasszony, és három jól öltözött arisztokrata gubbaszt. Kicsit ki vannak pirosodva az izgalmaktól. A batár belseje rúnák sokaságától fénylik, amit persze ezek a manára teljesen vak civilek egyáltalán nem érzékelnek. A batárnak belülről nincs sem kilincse, sem ablaka. Eluralkodik rajtatok némi klausztrofóbia, aztán az egyik úriember udvarias kérdezősködésbe kezd, ami hamarosan kedélyes csevegésbe torkollik, és így a szorongásotok felenged. Sajnos fogalmatok sem lehet, hogy merre jártok, csak a kocsi zötykölődéséből tudjátok, hogy haladtok. Két alkalommal is elfog az a különös érzés, ami a dimenzióugrások sajátja. Szinte biztos, hogy valamilyen térmanipulációt használt a furfangos gnóm! Talán pont ezért használ élőholt jószágot. Az élőlények ugyanis felettébb berzenkednek az ilyen tértörésektől.
A batár hirtelen megáll, és az ajtó kinyílik.
- Rendben! Kiszállás, és máris harcra készüljetek! Megérkeztünk a Legendák Völgyébe! - hallod Techila hangját, miközben óvatosan kiszálltok a batárból.
Éjszakai sötétség fogad idekint, az ajtó azonnal becsukódik mögöttetek, és varázslatos módon üveggel védett ablakok keletkeznek a vastag fa oldalfalakban! Az a mocsok! Látványosságot szervezett a csatáitokból! Nyilván fogadásokat is kötnek majd rátok! Csak most van érkezésed körbenézni. Egy hatalmas vár körvonalait látod a távolban, míg közvetlenül előtted egy nyomasztó, sűrű erdő terül el. Ajjaj! Szörnyek közelednek! Nincs mese, harcolnod kell. Ellenfeled egy Buqqe. (ld. enc.) {védettsége: 170 szúró, 96 vágó, 96 ütő ellen.}

Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 ubuk dobónyíl. Nem találtad el. A lény bűzfelhőt lő rád! Kiöklendezel mindent, amit az elmúlt időszakban ettél.
A másodperc törtrészéig koncentrálsz, hogy a Sashoroggal biztos találatot érhess el. Ököllel párszor megpöccinted a Buqqe jobb oldalát. (6 támadással 138 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). Iszonyatos karmolásokat kapsz a fejedre. (2 támadástól 335 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +67 ÉP.) Rádtapad, életnedvedre szomjasan! A vérszívástól még 46 életpontot vesztettél. A Buqqe csőrét tövig a torkodba vájja. (2 támadástól 319 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +64 ÉP.) Majdnem elhányod magad, annyira rosszul leszel. (-5 minden tulajdonságodra kör végéig.) Ellenfeled regenerálódik!
Neked annyi! Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] {Csatastatisztika; sebzés: 138, sebződés: 700, gyógyulás: 159, összesen: -541 ÉP}

Megszűnik a látás és hallás köznapi értelme: a másodperc törtrésze alatt leperegnek lelki szemeid előtt életed fontosabb pillanatai. Ez a halál... Aztán mintha hideg vízzel teli vödörbe mártottad volna a fejed, miközben a lábad alól kirúgták a talajt: szédelegve tántorogsz, majd kinyitod a szemed. Túlélted! Hisz ez lehetetlen... Aztán, a deus ex machina hűlt helyét látva, rájössz, hogy mi is történt. A fantasztikus varázstárgy megmentett, és elrepített a veszély helyszínéről! Ráadásul még egy keveset gyógyított is rajtad. (+320 életerő.) [16 pontot használtál fel, van még 349.]
Pöti Danon, amikor összefutottatok, adott neked egy destabilizátort (ld. enc.). A krónikából levont következtetések révén nem csinálsz hiábavaló tevékenységeket (+2 tvp ). Az aranytermő erszény 64 aranyat termelt. Városi pihenésed alatt nem tudtál ellenállni a csábításnak, így meglátogattál egy szerencsejátékbarlangot. Vagy te vagy a világ legszerencsésebb embere, vagy csak nagyon értesz a kockához (esetleg mindkettő), mert ismét 8 arannyal gazdagabban távoztál.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Bár nagyon le vagy már gyengülve az éhezéstől, azért visszanyerted erőd egy részét. (+4 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+105 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+20 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+11 tudatpont.) Megfejed a tüskés harci gromakot. (+4 kaja.) Teleeszed magad. (-3 kaja.) Elpárolgott a fejedből a tudás, melyet a moa varázsdoboz kinyitásának különleges élményei ültettek oda. [A két forduló között 1 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál.]

* 1. KP: h 1133 0 0 használod az 1133. tárgyat
Kinyitod a moa varázsdobozt. Hirtelen feltárul előtted a moák hihetetlen bölcsességének egy parányi szeletje. (IQ-d a következő kör elejéig megnőtt 15-tel.) Nocsak, most fedezed csak fel, hogy a jelenlegi ismereteid elegendőek egy dentor szüttyő elkészítéséhez. (ld. enc.) [20 pontot használtál fel, van még 341.]

* 2. KP: v 71 0 0 elmormolod a 71. varázslatot
Megtisztítod tudatodat. Elméd megnyílik, utat adva a pszi elsöprő erejének. Akaratoddal irányítva, létrehozod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] IQ-d TF-elődött. (+1 IQ.) [5 pontot használtál fel, van még 336.]

* 3. KP: le 253 0 0 leveszed/lerakod a 253. tárgyat
Leveszed a nekrofun medált. [0 pontot használtál fel, van még 336.]

* 4. KP: kf 815 0 0 kézbeveszed/felveszed a 815. tárgyat
A nyakadba akasztod a rothasztó talizmánt. [0 pontot használtál fel, van még 336.]

* 5. KP: v 26 0 0 elmormolod a 26. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. A földből energia áramlik testedbe. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 331.]

h 313 használod a 313. tárgyat
Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás rögtön érezhető! ( +92 életerő.) [0 pontot használtál fel, van még 331.]

hu 224 182 160 hulladék: 224 182 160
Hulladék, ezért nem gyűjtesz varkaudar lándzsát. Hulladék, ezért nem gyűjtesz vashegyű lándzsát. Hulladék, ezért nem gyűjtesz vassisakot. [0 pontot használtál fel, van még 331.]

hu 308 hulladék: 308
Hulladék, ezért nem gyűjtesz ezüst papi karkötőt. [0 pontot használtál fel, van még 331.]

m 2 3 1 mozogsz keletre, délkeletre, északkeletre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[198,118] Még mindig füves síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Ananászvirág illatát hozza a szél. Oldalt pillantva, meglátsz egy tűzbokrot. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Tharr hívei emelték. Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Behúzódsz egy bokorcsoport tövéhez, és csendben reménykedsz. No, igen a profizmus. Teljesen észrevehetetlen voltál. Nos, lássuk mi volt az ellenfél. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy varkaudar katona. {védettsége: 55 szúró, 55 vágó, 55 ütő ellen.} Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Egy élőholt hadúr áll veled szemben. {támadása: 39.}

Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked átfúrja az élőholt hadúr foszladozó fejét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. {CSTT:} Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az élőholt hadúr jobb karját. (6 támadással 291 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+59 életerő). {HD:} Orgyilkos tőrrel megdöfködöd az élőholt hadúr foszladozó fejét. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Félrehajolsz, de az élőholt hadúr karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 27 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Az iszonyatos erejű csapás szétzúzta a bal kezedben, védekezésre emelt tárgyat! Az élőholt hadúr karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. Az élőholt hadúr fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 29 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Rádtapad, életnedvedre szomjasan! A vérszívástól még 25 életpontot vesztettél. Az élőholt hadúr szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 548 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 360, sebződés: 95, gyógyulás: 83, összesen: -12 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Felkészülten várod a másik ellenfeledet, aki egy bolyongó lidérc. {védettsége: 65 szúró, 15 vágó, 65 ütő ellen.}

Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a bolyongó lidérc testét. (7 támadással 200 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+41 életerő). {KCC:} Orgyilkos tőrrel néhányszor megkarcolod a bolyongó lidérc nyakát. (3 támadással 18 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A bolyongó lidérc többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 98 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +20 ÉP.) Felizzik egy védőkristály, és megvéd az ártó hatástól. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a bolyongó lidérc testét. (6 támadással 152 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). {KCC:} Orgyilkos tőrrel kicsit megsebzed a bolyongó lidérc áttetsző testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Karmával néhányszor a bolyongó lidérc megcsapja a fejedet. (2 támadástól 51 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) Felizzik egy védőkristály, és megvéd az ártó hatástól. Miután megvédett, a kristály teljesen elfeketedik, ezzel jelezve, hogy kimerült az energiája, nem tud tovább védeni téged. El is dobod az immár haszontalanná vált holmit. Véres nyál csordul ki a bolyongó lidérc száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. 3 171 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 376, sebződés: 149, gyógyulás: 109, összesen: -40 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 2 varázskövet.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 812 (limit: 1125), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 96027.
Végre, egy kis kaja! Befalatozol. (-3 kaja.)

(Továbbmész...) [199,119] Még mindig füves síkságon vagy. Észreveszel egy manilla-fát. Utad során felfedezel egy varkaudar falut.
(Feltételes kutatás:) Elégedett vigyorral arcodon megrohamozod a varkaudar falut. Rohantadban fellöksz három kölyköt, akik a varkaudarok kitartásának jelképeiként hamar felpattannak a földről és utánad erednek. Egy tágasabb téren megállsz végre, és szusszansz egyet, amíg a varkaudarok körbevesznek. Egy borzalmas varkaudar készül a lemészárlásodra.

A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Egy mágiatörés varázslatot dob rád a másik. Átok! Ellenfeled kioltotta az összes varázslatot, ami rajtad volt. Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a borzalmas varkaudar fejét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Maga a levegő sűrűsödik össze, és változik félelmetes levegő-démonná. Forgószélként csap le rád, és felragad a levegőbe. Nem kapsz levegőt, fuldoklani kezdesz... Tudatodat megacélozva, legyőzöd az illúzióvarázst! A következő pillanatban már a valódi ellenfeled áll előtted. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a borzalmas varkaudar testét. (3 támadással 144 életpontot sebezve.) {HD:} Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a borzalmas varkaudar testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Bár ügyesen védekezel, a borzalmas varkaudar sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (4 támadástól 40 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy aranygyűrű. 1 800 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 193, sebződés: 40, gyógyulás: 8, összesen: -32 ÉP}

Hopp, most jössz rá, nem rejtetted el a varkaudar szimbólumodat, amikor a faluba léptél. S ez mintha ellened tüzelné még a gyávább lakosokat is. Egy borzalmas varkaudar védelmezi a vadászterületét. {egyik sebzési módja: 4x 4d5+4.}

A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy agyroppantás varázslatot, majd rád küldi. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked átfúrja a borzalmas varkaudar bal lábát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Megnyílik a föld, és a pokol ura mászik elő, hatalmas, zöldesen csillógó karmokkal kapaszkodva! A feneketlen torkú lény kitátja pofáját, hogy egészben nyeljen el. Tudomást sem véve a halálos veszélyről, szülőhelyedre, valamilyen jó emlékre koncentrálsz. Ahogy tudatod tovaszáll a békés gondolatok világa felé, úgy foszlik semmivé a szörnyű illúzió. Leküzdötted a tudatodat ért támadást! Most már talán a fegyvereké a szó. Elszántan a másikra ugrasz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a borzalmas varkaudar bal lábát. (3 támadással 147 életpontot sebezve.) {HD:} Orgyilkos tőrrel megdöföd a borzalmas varkaudar testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (4 támadástól 33 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy kristálygömb. 1 800 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 201, sebződés: 33, gyógyulás: 7, összesen: -26 ÉP}

Halvány mosoly fut át az arcodon, mikor látod, hogy néhány varkaudar a hátsó sorokból ijedten elmenekült. Egy varkaudar hírnök készül a lemészárlásodra.

Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a varkaudar hírnök bal karját. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a varkaudar hírnök izmos felkarját. (3 támadással 143 életpontot sebezve.) {HD:} Orgyilkos tőrrel megdöföd a varkaudar hírnök nyakát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Siralmas támadást intéz farkával a varkaudar hírnök, épp csak megsuhint. (1 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A varkaudar hírnök karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 638 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 197, sebződés: 38, gyógyulás: 8, összesen: -30 ÉP}

Hopp, most jössz rá, nem rejtetted el a varkaudar szimbólumodat, amikor a faluba léptél. S ez mintha ellened tüzelné még a gyávább lakosokat is. Egy borzalmas varkaudar támad rád. {egyik sebzési módja: 4x 4d5+4.}

A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy agykorbács pszit. 11 életpontot vesztettél. Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a borzalmas varkaudar rücskös bőrét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Megnyílik a föld, és a pokol ura mászik elő, hatalmas, zöldesen csillógó karmokkal kapaszkodva! A feneketlen torkú lény kitátja pofáját, hogy egészben nyeljen el. Tudomást sem véve a halálos veszélyről, szülőhelyedre, valamilyen jó emlékre koncentrálsz. Ahogy tudatod tovaszáll a békés gondolatok világa felé, úgy foszlik semmivé a szörnyű illúzió. Leküzdötted a tudatodat ért támadást! Most már talán a fegyvereké a szó. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a borzalmas varkaudar testét. (4 támadással 187 életpontot sebezve.) {HD:} Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a borzalmas varkaudar bal lábát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Nem vagy felkészülve a borzalmas varkaudar gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a bal karodat. (4 támadástól 38 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A borzalmas varkaudar szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy aranytű, egy fekete gyöngy és 4 arany. 1 800 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 239, sebződés: 49, gyógyulás: 8, összesen: -41 ÉP}

Egyszercsak szétnyílik a tömeg, hogy utat engedjen egy nagyobb teremtésnek. Izmaid meg sem közelítik az övéit. Egy varkaudar íjász készül a lemészárlásodra. {egyik sebzési módja: 2x 8d6+8.}

Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a varkaudar íjász testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Máris repül feléd néhány nyílvessző. 20 életpontot sebződsz. Elszántan a másikra rontasz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a varkaudar íjász testét. (3 támadással 149 életpontot sebezve.) {HD:} Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a varkaudar íjász jobb lábát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 54 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 rövid íj és 1 nyílvessző. 1 573 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy dobófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 201, sebződés: 74, gyógyulás: 11, összesen: -63 ÉP}

Ez már a varkaudaroknak is sok! A szélrózsa minden irányában eltűnnek a sátrak között. Csak egyetlen lény marad itt az utolsó csata idejére! Egy nőstény varkaudar védelmezi a vadászterületét.

Távolról éhínség varázslatot lő rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a nőstény varkaudar jobb lábát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a nőstény varkaudar testét. (6 támadással 369 életpontot sebezve.) {HD:} Orgyilkos tőrrel épp hogy megszúrod a nőstény varkaudar jobb oldalát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A nőstény varkaudar néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 70 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) Véres nyál csordul ki a nőstény varkaudar száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 811 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 422, sebződés: 95, gyógyulás: 19, összesen: -76 ÉP}

Már az utolsó varkaudar is messze járhat, teljesen egyedül állsz a falu főterén. Akkor jöhet egy kis kutakodás a sátrak között. A következő kincseket találtad: 2 ezüsthegyű nyíl, 3 rézgolyó, egy ugh méreg és egy varkaudar pálinka. Sajnos a többi holmi mind értéktelen szemét. Majd később visszalátogatsz még ide, móresre tanítani a vadakat! Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás szinte azonnal jelentkezik. ( +105 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Rövid időn belül érzed a hatást. ( +116 életerő.)
Találsz egy oltárt. Tharr híveié. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy gyilkos csalánt. Felfedeztél egy fekete kaktuszt. Utad során felfedezel egy borkonyó cserjét. Egy kapkodó, fűben kotorászó ember nőre leszel figyelmes. Kérdésedre könnyes szemmel válaszolja, hogy családja megbetegedett és ő most gyógyfüveket próbál nekik keresni, bár még sohasem csinált ilyet. Ha segíteni akarsz a lányon és családján itt az alkalom, 25 TVP-ért (46. jellempróba). Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy pézsmatököt. (ld. enc.) Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy szent tölgyfát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. [mákrózsa virág ->eldobod] Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy óriás liánt. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Mahmud Kalib, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy barátság szent tüzét. Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Ráismersz a lényre. Egy varkaudar vajákos. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy az agy kifacsarása pszi támadást. 139 életpontot vesztettél. Elkábultál! (-11 támadás és védekezés a harc végéig.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy a hatalom szava varázslatot, majd rád küldi. Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar vajákos testét. (6 támadással 164 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a varkaudar vajákos bal oldalát. (8 támadással 367 életpontot sebezve.) {HD:} Orgyilkos tőrrel valamennyire megsebezgeted a varkaudar vajákos jobb lábát. (4 támadással 70 életpontot sebezve.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy nekromanta csókja varázslatot. 87 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Egy természet haragja varázslattal köszönt csatapartnered. 96 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő deus ex machina. Félrehajolsz, de a varkaudar vajákos karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Félig megúsztad. 26 életpontot vesztettél. Ellenfeled elmenekül.
{Csatastatisztika; sebzés: 601, sebződés: 368, gyógyulás: 4, összesen: -364 ÉP}

Amint minden elfeketedik előtted, rádöbbensz, hogy életed utolsó pillanatához érkeztél. Csak a Halál vigyorát látod... [69 pontot használtál fel, van még 262.]
Az örökkévalóságnak tűnő pillanat után azonban furcsa dolog történik: gyomrod a torkodba, lábad a fejed fölé ugrik - igen furcsa érzések egy halott számára! Aztán, a füstölve eltűnő deus ex machina helyére pillantva rádöbbensz, hogy mi is történt: az utolsó pillanatban a csodálatos varázstárgy nemcsak hogy megmentett a biztos pusztulástól, hanem még valamennyit gyógyított is rajtad. (+197 életerő.)

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

197 198 199 200
117
118
119
120
(198,118) tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), 31. jellempróba, Tharr oltár, varkaudar katona (#691), élőholt hadúr (#371), bolyongó lidérc (#388)
(199,119) manilla-fa (#91, belőle készíthető: #92), borzalmas varkaudar (#166), varkaudar hírnök (#686), varkaudar íjász (#687), nőstény varkaudar (#689), varkaudar falu (#1109), Tharr oltár, gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), fekete kaktusz (#577, belőle készíthető: #578), borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), 46. jellempróba, pézsmatök (#933, belőle készíthető: #934), szent tölgyfa (#393), tündöklő szobor (#1587), óriás lián (#208, belőle készíthető: #209), művészi porolit (#720), barátság szent tüze (#484), varkaudar vajákos (#690)

Miután magadhoz térsz valamennyire, körbenézel.
[198,120] Még mindig füves síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Egy varkaudar vajákos nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy az agy kifacsarása pszi támadást. 160 életpontot vesztettél. Elkábultál! (-11 támadás és védekezés a harc végéig.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy a hatalom szava. Ráébredsz, hogy ez a csata öngyilkosság lenne. Ellenfeled dörgő hangon megismétli a Hatalom Szavát. Megáll a szíved, és összecsuklasz. 100 életpontot sebződsz. Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül.
{Csatastatisztika; sebzés: 0, sebződés: 160, gyógyulás: 0, összesen: -160 ÉP}

Amint minden elfeketedik előtted, rádöbbensz, hogy életed utolsó pillanatához érkeztél. Csak a Halál vigyorát látod...
Beleegyezéssel várod, hogy lelked elhagyja a megkínzott tested. Ehelyett azonban egészen furcsa dolog történik: olyan érzésed van, mintha felemelne valaki, és egy hatalmasat lódítana rajtad. Pillanatnyi kábaság után kinyitod a szemed: a mennyország nagyon is hasonlít a halandók világára... vagy pedig még mindig élsz! Ez utóbbi lehetőséget igazolja az is, hogy a deus ex machina eltűnt oldaladról. Tehát működött! Azon kívül, hogy elrepített a veszély helyszínéről, még gyógyított is rajtad. (+199 életerő.)

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

197 198 199
119
120
121
(198,120) varkaudar vajákos (#690)

Miután magadhoz térsz valamennyire, körbenézel.
[197,120] A sík vidéket bozótos váltja fel. Kinyújtott kezeddel elkapsz egy papírlapot, ami épp a szél hátán repült volna el valamerre. A hevenyészve lerótt karakterek között felfedezed Mr. Elem-Elek nevét, meg a hála szót, de ebből sokat nem tudsz összerakni. Hát mindegy, hagyod, hogy a szél továbbrepítse utasát. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy borzalmas varkaudar. {egyik sebzési módja: 4x 4d5+4.} Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy agyroppantás varázslat. A támadása szerencsére hatástalan volt. Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a borzalmas varkaudar testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Elszántan ellenfeledre rohansz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a borzalmas varkaudar nyakát. (3 támadással 133 életpontot sebezve.) {HD:} Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a borzalmas varkaudar jobb oldalát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (4 támadástól 32 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A borzalmas varkaudar összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy aranygyűrű. 1 800 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 183, sebződés: 32, gyógyulás: 7, összesen: -25 ÉP}

Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás rögtön érezhető! ( +100 életerő.) Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Első ellenfeled egy zombi mester. {támadása: 26.}

Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a zombi mester fejét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a zombi mester testét. (6 támadással 278 életpontot sebezve.) {HD:} Orgyilkos tőrrel megkarcolod a zombi mester fejét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 48 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) A zombi mester szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 941 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 329, sebződés: 48, gyógyulás: 10, összesen: -38 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Már érzed is a hatást. ( +82 életerő.) Megpróbálsz beolvadni a környezetedbe. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Előkandikálsz, és megpillantod a szörnyet. Felismered. Ez egy lidércúr. {támadása: 34.} Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Tharr híveié. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Sonchus Arvensis egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Egy rosszkedvű elflánnyal találkozol. Elmeséli, hogy ma van a születésnapja, és nem kapott senkitől semmit. A rokonai meghaltak a tűzviharban, és most magányos. Ahhoz, hogy felvidítsad, valamilyen szép ajándékot kellene adnod - például egy ezüst nyakláncot. Ez a segítség 4 TVP-be kerül (38. jellempróba). Megpillantasz a földön egy csúszó-mászó quwargot. Rálépsz - reccs! Vége. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Egy satnya hangyauborka-bokrot találsz. Van rajta néhány érett gumó. (+1 kaja.) Teleeszed magad. (-3 kaja.) [0 pontot használtál fel, van még 262.]
[0 pontot használtál fel, van még 262.]

ek 302 6 t. energia kisütése: 302 6
Megidézed a fegyvermestert! Egy darabig döbbenten pislog, de aztán látja, ki is hívta, és rád mosolyog. Hozzálát oktatásodhoz, a tudást minden részecskéddel próbálod magadba szívni. Sikerült! A következő szintre léptél a megadott fegyverszakértelemben! [-2 TU.] [50 pontot használtál fel, van még 212.]

m 1 2 7 mozogsz északkeletre, keletre, északnyugatra
[198,119] Változik a vidék képe, síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Megakad a szemed a földön egy rozsdás varkaudar páncélon. Annyira nincs jó állapotban, hogy tétovázás nélkül otthagyod, és nem pakolod be tárgyaid közé. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Ráismersz a lényre. Egy bávatag golombár. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. {max. életpontja: 141-170.} Alaposan megfigyeled a másikat, csakúgy ő is Téged. Aztán a lény otthagy.

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Első ellenfeled egy bolyongó lidérc.

Elszántan ellenfeledre rontasz. Felveszed azt a beállást, amely a Sziklaököl sikeres alkalmazásához szükséges. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a bolyongó lidérc áttetsző testét. (5 támadással 166 életpontot sebezve.) {KCC:} Orgyilkos tőrrel valamennyire megsebezgeted a bolyongó lidérc áttetsző testét. (4 támadással 25 életpontot sebezve.) A bolyongó lidérc néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 59 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) Öregedtél 2 évet. Valami egészen új dolgot tanultál, egy új képességet szereztél (vitalitás: 1. szint). (ld. enc.) A helyzet alkalmas egy Sziklaököl támadás bevitelére! Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a bolyongó lidérc áttetsző testét. (5 támadással 126 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megbököd a bolyongó lidérc testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A bolyongó lidérc többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 50 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) Öregedtél 2 évet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 323, sebződés: 109, gyógyulás: 22, összesen: -87 ÉP}

Alaposabban felmérve a lény képességeit, rájössz, egyértelműen öngyilkos vállalkozás lenne most csatázni. Inkább nyakadba szeded lábad, és meg sem állsz, míg magad mögött nem hagyod a helyet. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy egy tűzfőnix orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Tharr hívei emelték. Zajt hallasz a közeledből. Nem is zaj ez, hanem beszéd. Fülelsz egy percig: "Gyerekikispocok! Nembántalakkispocok!" Mi lehet ez? Odasettenkedsz. Egy, az átlagnál is alacsonyabb gnóm férfi térden állva beszél egy lyukba... Köszöntöd, majd atyáskodva megkérded mi jót csinál errefelé. Elmondja, hogy az Alanori Tudományegyetem biológiaszakos novíciusza és Ghalla állatfajait tanulmányozza. Most épp egy bíborgörényt próbál kicsalogatni a vackából, de nem nagyon megy. Ha segítesz, szükség van 10 TVP-re és egy amnioszra (48. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Végre, ennivaló! Zabálni kezdesz. (-1 kaja.) Körbevizsgálódsz. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délkeletre.

(Továbbmész...) [199,119] Szűnni nem akar a zöld síkság. Megakad a szemed a földön egy rozsdás varkaudar páncélon. Annyira nincs jó állapotban, hogy tétovázás nélkül otthagyod, és nem pakolod be tárgyaid közé. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy manilla-fát. Találsz egy varkaudar falut. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Tharr híveié. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy gyilkos csalánt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy fekete kaktuszt. Utad során felfedezel egy borkonyó cserjét. Egy kapkodó, fűben kotorászó ember nőre leszel figyelmes. Kérdésedre könnyes szemmel válaszolja, hogy családja megbetegedett és ő most gyógyfüveket próbál nekik keresni, bár még sohasem csinált ilyet. Ha segíteni akarsz a lányon és családján itt az alkalom, 25 TVP-ért (46. jellempróba). Látsz egy pézsmatököt. Észreveszel egy szent tölgyfát. Utad során felfedezel egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. [mákrózsa virág ->eldobod] Oldalt pillantva, meglátsz egy óriás liánt. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Mahmud Kalib egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy barátság szent tüzét. Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Villámgyorsan beveted magad a csalánosba. A sikeres rejtőzködéstől rögtön bátrabb leszel. Lassan kikukucskálsz. Ó! Hiszen ez egy varkaudar katona. {egyik sebzési módja: 4x 5d12+10.} Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nem túl régi (maximum néhány napos) troll nyomok vezetnek északra.
Ennivaló, hamm, hamm! (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [198,118] Síkság, továbbra is csak síkság. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy tűzbokrot. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). Felfedeztél egy oltárt. Tharr hívői építették. Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Egy szubreális vámpír áll veled szemben. {egyik sebzési módja: 1x 2d4+4.}

Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy a halál szava. Felfénylik az állatvédelem! Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a szubreális vámpír jobb lábát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Elszántan a másikra ugrasz. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a szubreális vámpír bal lábát. (3 támadással 143 életpontot sebezve.) {HD:} Orgyilkos tőrrel megdöföd a szubreális vámpír testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A szubreális vámpír csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (4 támadástól 28 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Véres nyál csordul ki a szubreális vámpír száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 1 893 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 192, sebződés: 31, gyógyulás: 7, összesen: -24 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Szinte teljesen hozzátapadsz egy fa oldalához abbéli igyekezetedben, hogy észrevétlen maradj. No, igen a profizmus. Teljesen észrevehetetlen voltál. Nos, lássuk mi volt az ellenfél. Ez nem lehet más, mint egy lidércúr. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről. Oppsz, itt járt már valaki! Nem túl régi (maximum néhány napos) kobudera nyomok vezetnek délkeletre. Jóízűen falatozol. (-1 kaja.) [36 pontot használtál fel, van még 176.]

ek 302 6 t. energia kisütése: 302 6
Tudásod még nem elég érett a Mester megidézéséhez. [0 pontot használtál fel, van még 176.]

m 7 7 mozogsz északnyugatra, északnyugatra
[197,117] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Egy hozzád hasonló profinak igazán gyerekjáték ebben a sűrűben elbújni. Ismét melléd szegődött a szerencse. Picit később kikémlelsz, hogy megtudhasd, mi elől bújtál el. Már jellegzetes szagáról is megismered, hogy ez egy csápos otagi. {egyik sebzési módja: 1x 2d6+28.} A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Elsőnek egy bolyongó lidérc száll szembe veled. {támadása: 40.}

Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Felkészülsz Acél ököl alkalmazására. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a bolyongó lidérc testét. (6 támadással 180 életpontot sebezve.) {KCC:} Orgyilkos tőrrel párszor épp hogy megérintgeted a bolyongó lidérc bal oldalát. (4 támadással 25 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a bolyongó lidérc megcsapja a fejedet. (2 támadástól 37 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Öregedtél 2 évet. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a bolyongó lidérc fejét. (5 támadással 180 életpontot sebezve.) {KCC:} Orgyilkos tőrrel megérinted a bolyongó lidérc testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A bolyongó lidérc néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 70 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) Öregedtél 1 évet. A bolyongó lidérc összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. 3 171 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 391, sebződés: 107, gyógyulás: 22, összesen: -85 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás rögtön érezhető! ( +114 életerő.) Felkészülten várod a másik ellenfeledet, aki egy bolyongó lidérc. {támadása: 40.}

Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. A helyzet alkalmas egy Sziklaököl támadás bevitelére! Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a bolyongó lidérc jobb oldalát. (5 támadással 158 életpontot sebezve.) {KCC:} Orgyilkos tőrrel valamennyire megsebezgeted a bolyongó lidérc áttetsző testét. (4 támadással 26 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 64 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) Öregedtél 3 évet. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a bolyongó lidérc áttetsző testét. (7 támadással 149 életpontot sebezve.) {KCC:} Orgyilkos tőrrel megkarcolod a bolyongó lidérc bal vállát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A bolyongó lidérc csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 38 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Öregedtél 3 évet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 339, sebződés: 102, gyógyulás: 21, összesen: -81 ÉP}

A menekülés az egyetlen épeszű választás. Futsz, amíg bírsz, s nem nézel hátra. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy ovimon-bokrot. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy kihívás tornyát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt oltárt. A mesebeli kis vakondot pillantod meg, ahogy egy nadrág megszövésére próbálja rábírni a pókot. A pók vállalkozna rá, de az alapanyagok lent vannak a földön, a pók hálója pedig a fa egyik ágán. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy mászókaromra. Ez a tevékenység 6 TVP-be kerül (22. jellempróba). Észreveszel egy Chara-din monolitját. Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Egy órába is beletelik, amíg kiásod egy hatalmas maglórium vastag, húsos gyökereit, de ilyen csemegéért megérte! (+2 kaja.) Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.)

(Továbbmész...)
Sajnos ebben a körben már többet nem léphetsz. [12 pontot használtál fel, van még 164.]

v 19 elmormolod a 19. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Energia árad testedbe. Egy végső mozdulattal előhívod a kitartó ló varázslatot! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 159.]

m 8 8 mozogsz északra, északra
[197,116] Elhagyod a bokrokat, dombok között vagy.

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Első ellenfeled egy zombi mester.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a zombi mester fejét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a zombi mester testét. (6 támadással 287 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszurkálod a zombi mester rotható húsát. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) A zombi mester többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 47 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) A zombi mester még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 941 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 354, sebződés: 47, gyógyulás: 10, összesen: -37 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Megpróbálsz néhány hegyi kecske mögött meglapulni. Még szerencse, hogy az elrejtőzés mellett döntöttél. Ez nem lehet más, mint egy lidércúr. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Sheran hívei emelték. Ráérősen sétálsz, amikor egy aprócska alakot pillantasz meg, aki - kezében egy darab sült hússal - egy hatalmas troll elől menekül lélekszakadva. Ha segíteni akarsz az árnymanó kölykön, 5 TVP-re és 2 kajára van szükséged (41. jellempróba). Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém (vasérc) kell, hogy legyen! Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Vastag, ízletes pondrót emelsz le egy galagonyabokor leveléről. (+1 kaja.) Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [197,115] A dombságot elhagyod, ritka erdőbe érkeztél. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy phua-kúpot. Észreveszel egy királyi őrsáncot. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt oltárt. Látsz egy Chara-din monolitját. Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy trikornis herceg közeledik. A szörny közelebbről nem is tűnik olyan rettenetesnek. Még az is lehet, hogy barátságos. No, ezt azért nem mutatja, csak tüntetően hátat fordítva Neked továbbmegy.

Jóízűen falatozol. (-1 kaja.) [24 pontot használtál fel, van még 135.]

szk 765 keresed a 765. szörnyet
Elhatározod, hogy táborozás alatt megpróbálsz felkutatni egy ryuku futárbérencet. Bár nem hallottál még róla, hogy ilyen terepen élne az a lény. [0 pontot használtál fel, van még 135.]

ef 20 509 energia fejlesztése 20
Tudati koncentrációval járulsz hozzá egy új tudati képesség kifejlesztéséhez. [-9 TU.] [63 pontot használtál fel, van még 72.]

* 1. BP: h 2107 0 0 használod a 2107. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [5 pontot használtál fel, van még 67.]

* 2. BP: h 1576 1 0 használod az 1576. tárgyat
Dallamos sípolásba kezdesz. Érzed, hogy fejlődtél valamit, de ez szinte észrevehetetlen: A hangok néha még mindig hamisak. [1 pontot használtál fel, van még 66.]

* 3. BP: e 1 0 0 élelemszerzés 1 pontért
Nos, nem jött össze semmi. Talán, ha jobban megerőltetnéd magad... Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) [1 pontot használtál fel, van még 65.]

* 4. BP: le 815 0 0 leveszed/lerakod a 815. tárgyat
Leveszed a rothasztó talizmánt. [0 pontot használtál fel, van még 65.]

* 5. BP: kf 253 0 0 kézbeveszed/felveszed a 253. tárgyat
A nyakadba akasztod a nekrofun medált. [0 pontot használtál fel, van még 65.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 2 35 fejleszted a 2. tulajdonságodat 35 pontért
Intelligenciádat csiszolandó, fejben sakkozol. Borzalmas vereséget szenvedsz saját magadtól... Ez még édeskevés ahhoz, hogy az IQ-d érezhetően megnövekedjen.

[35 pontot használtál fel, van még 30.]
Nagyon gyorsan vizet kéne találnod, ha nem akarsz szomjan pusztulni. (-2 életerő.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 25, 2, 19.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját habzsol be a ragyás burástya. Kissé nyúzott állapotban a mai fáradalmaktól, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (+1 max. életerő.) Elmúlt a kitartó ló hatása.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 336 pontot. A következő körben tehát 366 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


DESTABILIZÁTOR (1275. TÁRGY)
Ez a tenyérben remekül elférő, medálszerű szerkezet egyfajta mágikus erőforrás, mely a háttérben tevékenykedő ryuku varázstudók kezének alkotása. Általában a ryuku hadsereg legelitebb katonái kapnak belőle párat, amikor hódításra indulnak, nem véletlenül, ugyanis a destabilizátor képes alaposan összezavarni a deus ex machina-szerű tárgyak működését. Szerencsére a Ghalláról származó DEM-ek jó "anyagból" készültek, így a destabilizátor ellenük hatástalan. Vannak azonban teremtmények, melyek a belső "DEM"-jükre támaszkodnak (pl. szutykos remák, drakolich), ezek - amennyiben birtokolsz e tárgyból - nem fognak tudni elteleportálni haláluk pillanatában.

BUQQE (572. SZÖRNY)
Ki hinné, hogy a kyorg mocsarak mélyén élő bűzkeselyűknek is vannak hőseik? Márpedig így igaz: Buqqe a leghírhedtebb közülük, aki legalább kétszer akkora, mint társainak bármelyike. Állítólag még fajának többi példánya sem bírja elviselni mirigyeinek bűzös kipárolgását, úgyhogy miközben Buqqe magányosan járja vadászkörútjait, minden előre elkábult célpontnak nekiront. Természetesen, ahogy a bűzkeselyűk elől, úgy Buqqe elől sem tudsz BA paranccsal elbújni.

DENTOR SZÜTTYŐ (590. TÁRGY)
Egy aranytű segítségével egy dentor bőrből kiváló szüttyőt készíthetsz, amely megfelelően alkalmas a kátrány tárolására. Hogy a fekete kulimász ki ne folyjon, dugóként használj egy ében tobozt. A dentor szüttyő elkészítése 15 TVP-be kerül, és 10 csepp kátrány tárolására alkalmas.

PÉZSMATÖK (933. TÁRGY)
Messziről felismerhető, sötétnarancs termésű növény a pézsmatök. Általában a hegyoldalak lankáin található, hiszen ott sok fény érheti hajtásait. Ha közel merészkedsz, és vállalva a tüskés levelek okozta kockázatot, kibontod a pézsmatök jókora, ovális termését, belül egy kisebb, gömbforma magot találsz. Egy pézsmatökmag kibontása 3 TVP-be kerül, KT 934 paranccsal. A belsejében lévő olajat talán fel lehet valahol-valamire használni... Mivel a pézsmatökmag begyűjtése nem egy bonyolult feladat, és nagy pénzek sincsenek a kereskedelmében, ezért nem fogsz másik kalandozónak szedni belőle (azaz nem átadható).

VITALITÁS
Bizonyos szörnyetegek érintése természetellenes öregedést okozhat. Ez a legszörnyűbb veszély, ami a kalandozóra les, hiszen a test végelgyengüléséből eredő halál ellen még a D.E.M. sem ment meg. Szerencsére, idővel bizonyos fokú immunitásra tehetsz szert. A vitalitás képességed függvényében van rá esély, hogy megússz egy ilyen támadást. Az első 20 szint szintenként +3%, a második 20 szint szintenként +1% immunitást jelent. 30-as vitalitással például 70% az esély, hogy nem szenvedsz el természetellenes öregedést. A maximális immunitás, amit így elérhetsz, 80%. Fontos: az öregítő pillantás ellen a vitalitás nem nyújt védelmet, abban az esetben normál, szerencsére és intelligenciára alapuló mentődobást dobsz.

KARAKTERLAP

Forkboy, egy fekete, copfos hajú, piros szemű kobudera férfi vagy. Kecskeszakállad és harcsabajuszod van. A bőröd kreolszínű. Tharr misszionáriusa vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 195. fordulód.

Erő: 28 (36) Szint: 28 Merészség: 6/5 Magasság: 147 cm
IQ: 26 (44) Támadás: 37 (39) Agresszió: 3 Testsúly: 53 kg
Ügyesség: 19 (24) Védekezés: 34 (39) Menekülés: 30 % Életkor: 30/44 év
Egészség: 26 (28) Életpont: 380/345 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 26 (34) Varázspont: 452/136 Pénz: 176 arany Kép. pont: 12
Tudatpont: 59/0 Pszi pont: 97/77 Halhatatlanság: 1 %
Eddig összesen 2697 szörnyet (13 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 27 888 TP-t kaptál. Jelenleg 2 554 202 TP-d van. A következő szinthez még 45 798 TP szükséges. Trófeáid: vezérfarkas, kentaurusz, varkaudar vajákos. A 193. fordulódban 5050 arany került a bankszámládra. 5100 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 5 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 2/0 ökölvívás: 34/64 (+18%) szúrófegyverek: 22/21 (+7%)
vágófegyverek: 7/26 ütőfegyverek: 7/33 lőfegyverek: 9/3
dobófegyverek: 31/1 (+5%)

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); ubuk dobónyíl (#138) max. 1 db (1 -27.); ubuk dobónyíl (#138) (28 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
197,115 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 202
Kedvenc táborhely: 140,45
Az idő kódexe: legutóbb 163. fordulóban.
Legfeljebb 65 TU-t válthatsz TVP-re.
Feltételes varázskő használat: 5 százalék varázspont alatt.

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 139 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 109/69 (+92%) 2. nyomkövetés: 38/17 (+14%) 3. mászás: 15/18
4. csapdakészítés: 28/20 (+11%) 5. csapdaészlelés: 6/68 6. gyógyítás: 34/0
7. felderítés: 17/57 (+24%) 8. szörnyidomítás: 9/15 9. teológia: 29/27 (+6%)
10. taumaturgia: 14/81 11. szerencsejáték: 3/90 12. versengés: 10/98
13. harcművészetek: 33/11 14. zene: 3/34 (+1%) 15. szörnyismeret: 15/70
16. pszi: 11/26 (+7%) 17. zárnyitás: 1/56 18. vadászat: 10/31 (+2%)
19. vitalitás: 1/65 (+165%) 20. bányászat: 30/31 (+2%) 21. testépítés: 15/72
22. úszás: 1/20 23. csapatmunka: 3/66

FELTÉTELES PARANCSOK (még 42 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 70% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
gyógyítasz 30% életerő alatt 20 TVP-ért
kutatsz max. 200 TVP-ért
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 20 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 100 darabot ), ubuk dobónyílat (#138) (max. 2 darabot ), amnioszt (#203) (max. 1 darabot )
elfogod ezoterikus mardelt (#184) fedett veremmel (#219)
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31)
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 6, max: 50)
q. rohamosztagos (#242), quwarg nagymester (#214), vadász quwarg (#241), láncravert quwarg (#744), öregedést okozó lények (#9095), halált okozó lények (#9098)
Barátságosság (aktív: 5, max: 50)
drakolich (#760), lidércúr (#252), kronotapír (#286), kronokukac (#285), bűbájlidérc (#761)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
tompítás (#40, 8 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) tükörpajzs (#101, 26 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) puha ütés (#60, 18 VP)
tűzeső (#61, 16 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
fürgülés (#92, 22 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP)
széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 4, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> szutykos remák (#191) izomernyesztés (#33) >> Dögvész (#7495)
tűzeső (#61) >> kisebb quwarg isten (#213)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 4, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
fürgülés (#92) >> Dögvész (#7495)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
ragyás burástya (#111) (málhás: +13 kg teher) státusz: OK
tüskés harci gromak (#156) (tejet ad) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Imádkozz, amint elérted a kántori rangfokozatot!
2.) A Ghallát fenyegető átok ellen minden vallás híve összefog. Áldozz te is 13 szopókövet!
3.) Nem triviális feladat: Ejts el egy napon [értsd egy fordulón belül] legalább négy szörnyet ütő (lehet ököllel is), négyet vágó, és négyet szúrófegyverrel! Ja, és lehetőleg ne egy csirkeólban teljesítsd a küldetést.

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. tanya (507): kész. városháza (Qvill) (527): új. szürke kastély (547): kész. cseréptetős torony (549): kész. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): új. kőtorony (664): 72. labirintus (83,86). városháza (685): új. tündérpalota (750): új. tündérpalota (751): új. tündérpalota (752): új. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): új. fejvadászcéh (758): 187. labirintus (108,103). Toborzóiroda (759): kész. léghajóállomás (817): új. tündérpalota (830): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 3, 4, 33, 34, 35, 36, 41, 42, 53, 54, 55, 66, 68, 72, 124, 126, 127, 128, 129, 170, 171, 187, 192, 244, 245.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 3, 11, 12, 26, 35, 44, 46, 49.
Kész: 1, 5, 6, 16, 47.

HŐSTETTEID
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 816 (limit: 1125), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 96427.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
közös ima (509) belefejlesztettél: 9 TU. szükséges még: 61 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) OK
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) OK
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) OK
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 49 TU. szükséges még: 101 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 200 TU szükséges.)
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
3 deus ex machina (#1) 6 gyógykenőcs (#313) 10 kaja (#2)
1 orgyilkos tőr (#225) 6 ubuk dobónyíl (#138) 1 védőkristály (#2240)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
76 arany (#50) 2 aranygyűrű (#193) 1 aranytű (#272)
6 bomló esszencia (#2367) 2 ezüsthegyű nyíl (#323) 1 fekete gyöngy (#99)
1 kristálygömb (#265) 2 mocsári penke (#148) 1 nyílvessző (#108)
3 rézgolyó (#343) 1 rövid íj (#107) 1 szvó-ektoplazma (#151)
1 ugh méreg (#166) 2 varázskő (#305) 1 varkaudar pálinka (#1137)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

196 197 198 199 200
114
115
116
117
118
119
120
121
(197,115) phua-kúp (#372), királyi őrsánc (#1140), oltár, Chara-din monolitja (#534), trikornis herceg (#261)
(197,116) zombi mester (#251), Sheran oltár, 41. jellempróba, érclelőhely
(197,117) csápos otagi (#395), bolyongó lidérc (#388), ovimon-bokor (#206, belőle készíthető: #207), kihívás tornya (#502), oltár, 22. jellempróba, Chara-din monolitja (#534)
(197,120) borzalmas varkaudar (#166), zombi mester (#251), Tharr oltár, művészi porolit (#720), 38. jellempróba
(198,118) tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), 31. jellempróba, Tharr oltár, varkaudar katona (#691), élőholt hadúr (#371), bolyongó lidérc (#388), szubreális vámpír (#223)
(198,119) bávatag golombárok (#165), bolyongó lidérc (#388), művészi porolit (#720), Tharr oltár, 48. jellempróba
(199,119) manilla-fa (#91, belőle készíthető: #92), borzalmas varkaudar (#166), varkaudar hírnök (#686), varkaudar íjász (#687), nőstény varkaudar (#689), varkaudar falu (#1109), Tharr oltár, gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), fekete kaktusz (#577, belőle készíthető: #578), borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), 46. jellempróba, pézsmatök (#933, belőle készíthető: #934), szent tölgyfa (#393), tündöklő szobor (#1587), óriás lián (#208, belőle készíthető: #209), művészi porolit (#720), barátság szent tüze (#484), varkaudar vajákos (#690), varkaudar katona (#691)

Üzenet küldése a karakternek