192. forduló, 194. forduló, Forkboy összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. aug. 28. 9h:11'
EZ A 852. JÁTÉKHETED, 193. FORDULÓD
853. játékheted kezdete: aug. 30.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 25 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3798
SZÁMLA : XXXX

FORKBOY KALANDJAI


Morgan hatalma gyengült. Csak így tovább, pusztítsátok az élőholtakat, és a Negatív létsíkra nyíló rések bezáródnak.
5 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [200,116] koordinátán.
A játékvezető átadott Neked 1 lélekkövet.
A táborozás 5. napján találkozol Tollasfülűvel. Fairlight hittérítője. Egy angyalok gyűrűjét, egy arany papi karkötőt, egy bozontfonatot, egy dal.kristálykesztyűt, egy értépő sarkantyút, egy ezüst végzetmedált, egy füst övet, egy griff nyakéket, egy hatalom fülbevalóját, egy kyorg övcsatot, egy medvebőr övet, egy mentát koronát, egy mind. kristályát, egy obszidián karkötőt, egy q. irtó medált, egy ritualista amulettet, egy ryuku kalózkendőt, egy ryuku vadászinget, egy tűzúr csizmáját, egy ulkor kötényt, egy villám szimbólumot és egy zafír védőgyűrűt visel. Felszerelését egy jégdémon trófea, egy kisebb quwarg isten trófea és egy vark. kardtáncos trófea teszi egyedivé. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy csillogó szemű obszidián pók. Jobb kezében egy dal.kristálylándzsát, bal kezében egy méregfogat tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Egy tüskés gigaféreg a hátasa. Málhásállata egy sivatagi doareg. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
Közös Tudatotok új képességet fejlesztett ki. (ld. enc.)
Pöti Danon, amikor összefutottatok, adott neked egy kvazár kesztyűt, egy Huddens alkarvédőjét (ld. enc.), 20 gyógykenőcsöt, egy varázskövet, 20 ubuk dobónyílat, 39 csuklyavirágot, egy gyémántsisakot (ld. enc.), egy Krough fejdíszét (ld. enc.) és egy feneketlen bugyrot (ld. enc.). A krónikából levont következtetések révén nem csinálsz hiábavaló tevékenységeket (+2 tvp ). Az aranytermő erszény 64 aranyat termelt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+24 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+126 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+20 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+11 tudatpont.) Megfejed a tüskés harci gromakot. (+3 kaja.) A lottó 1300. hetének nyerőszámai: 3, 9, 21. 1 db 0 találatos szelvényed volt. 1 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 13 arany nyereményt kapsz. Elpárolgott a fejedből a tudás, melyet a moa varázsdoboz kinyitásának különleges élményei ültettek oda.
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: h 1133 0 0 használod az 1133. tárgyat
Kinyitod a moa varázsdobozt. Hirtelen feltárul előtted a moák hihetetlen bölcsességének egy parányi szeletje. (IQ-d a következő kör elejéig megnőtt 15-tel.) Nocsak, most fedezed csak fel, hogy a jelenlegi ismereteid elegendőek egy bunthar zsák elkészítéséhez. (ld. enc.) [20 pontot használtál fel, van még 355.]

* 2. KP: v 71 0 0 elmormolod a 71. varázslatot
Összpontosítani kezdesz. Érzed, hogy testedben szétáramlik az erő! Kiengeded magadból a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 350.]

* 3. KP: le 253 0 0 leveszed/lerakod a 253. tárgyat
Leveszed a nekrofun medált. [0 pontot használtál fel, van még 350.]

* 4. KP: kf 815 0 0 kézbeveszed/felveszed a 815. tárgyat
A nyakadba akasztod a rothasztó talizmánt. [0 pontot használtál fel, van még 350.]

* 5. KP: v 26 0 0 elmormolod a 26. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. A földből energia áramlik testedbe. Elmormoltad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 345.]

le 373 leveszed/lerakod a 373. tárgyat
Leveszed az Eldaran karkötőjét. [0 pontot használtál fel, van még 345.]
(Feltételes gyógyítás:) Befejezted az azonnali gyógyítás varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+74 életerő). [-15 varázspont.] IQ-d TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás:) Elmondtad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+86 életerő). [-15 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [4 pontot használtál fel, van még 341.]

kf 467 1550 820 kézbeveszed/felveszed a 467. tárgyat az 1550. tárggyal a 820. tárgyat
Leveszed a vassisakot, majd a fejedre teszed a gyémántsisakot. [0 pontot használtál fel, van még 341.]
A csuklódra húzod a Huddens alkarvédőjét. [0 pontot használtál fel, van még 341.]
Leveszed a Jerome köpenyét, majd felöltöd a szirén köpenyét. [0 pontot használtál fel, van még 341.]

h 313 használod a 313. tárgyat
Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Rövid időn belül érzed a hatást. ( +74 életerő.) [0 pontot használtál fel, van még 341.]

ek 40 10 t. energia kisütése: 40 10
Összesűríted a tárolt tudati energiáidat, és formálni kezded. Előállítottál 50 TVP-t. [-10 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 391.]

bb 347 166 2369 beraksz a bankba a 347. tárgyat (166 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 1 súlyzót. Beraksz a bank széfjébe 83 ugh mérget. Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 391.]

ek 116 70 313 t. energia kisütése: 116 70 313
Gyógykenőcs gyógyító tárgyat fogsz használni, ha életerőd 70 százalék alá zuhan. [0 pontot használtál fel, van még 391.]

v 96 187 107 elmormolod a 96. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Elmondtad a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

199 200 201
115
116
117

[187,107] Épületek tűnnek fel.

Látsz egy templomot. Fairlight hívői építették. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 6 aranyat. Egyike a város legkáprázatosabb építményeinek a kaszinó. A hivalkodóan giccses stílus kificamodott ízlésről árulkodik, de az nyilvánvaló, hogy bőven volt pénzük és munkaerejük. (640. épület.)
Ezen kívül vannak itt még más épületek is: egy bank (626. épület.) és egy ékszerbolt (655. épület.).
Eladsz 1 ametiszt medált 28 aranyért, 2 aranygyűrűt 24 aranyért, 1 balkezes gyűrűt 200 aranyért, 4 ezüst gyűrűt 24 aranyért, 2 ezüst karkötőt 28 aranyért, 3 ezüst nyakláncot 30 aranyért, 2 obszidián függőt 20 aranyért.
[-50 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 381.]

pki 650 kiveszel a bankból 650 aranyat
Kiveszel a bankból 650 aranyat. A számládon van még 5050 arany. [0 pontot használtál fel, van még 381.]

hu 8 57 hulladék: 8 57
Hulladék, ezért nem gyűjtesz szöges bunkót. Hulladék, ezért nem gyűjtesz bőrsisakot. [0 pontot használtál fel, van még 381.]

m 7 mozogsz északnyugatra
[186,106] Folytatod sétádat a házak közt. Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Egy őrült varázsló nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. {védettsége: 35 szúró, 35 vágó, 35 ütő ellen.} Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Egy méregfelhő II varázslatot dob rád a másik. 93 életpontot vesztettél. Hányni kezdesz (-10 támadás). Egy tűzgolyó varázslattal köszönt csatapartnered. 20 életpontot vesztettél. Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az őrült varázsló testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az őrült varázsló bal lábát. (4 támadással 258 életpontot sebezve.) {HD:} Orgyilkos tőrrel épp hogy megszúrod az őrült varázsló bal lábát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Nem sikerült az őrült varázsló ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. A következő kincseket találtad: 2 sallank karom és 5 gyenge méreg (Nincs mibe rakni 5 gyenge mérget.). 2 163 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 306, sebződés: 131, gyógyulás: 4, összesen: -127 ÉP}

Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Már érzed is a hatást. ( +101 életerő.) Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 7 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Van itt egy vegyesbolt (617. épület.) és egy fegyverbolt (620. épület.).
Eladsz 1 bakkura bőrt 2 aranyért, 1 bőrsisakot 5 aranyért, 1 bronzhegyű lándzsát 10 aranyért, 2 kígyóbőr kesztyűt 10 aranyért, 1 Krogan buzogányát 230 aranyért, 2 mandibulapengét 6 aranyért, 7 nyílvesszőt 7 aranyért, 1 rákpajzsot 10 aranyért, 1 rézsisakot 7 aranyért, 2 rövid íjat 16 aranyért, 3 sallank nyilat 12 aranyért, 1 szöges bunkót 10 aranyért, 1 varkaudar pálinkát 22 aranyért, 2 vashegyű nyilat 12 aranyért.
[12 pontot használtál fel, van még 369.]

ve 138 50 megveszed a 138. tárgyat 50
Vásároltál 50 ubuk dobónyílat. 500 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 369.]

ve 313 50 megveszed a 313. tárgyat 50
Mindössze 49 darabot tud abból a tárgyból a boltos adni. Vásároltál 49 gyógykenőcsöt. 490 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 369.]

ve 1 10 megveszed az 1. tárgyat 10
Vásároltál 10 deus ex machinát. 500 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 369.]

ve 305 10 megveszed a 305. tárgyat 10
Csak 1 darabra van elég pénzed. Vásároltál 1 varázskövet. 150 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 369.]

m 8 mozogsz északra
[186,105] Folytatod sétádat a házak közt. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy őrült varázsló. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: pszi ragyogás varázslatot lő rád. 72 életpontot vesztettél. Kábán tántorogsz (-10 támadás). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy tűzvihar varázslatot, majd rád küldi. 146 életpontot vesztettél. Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Becsapódva, megdöfi az őrült varázsló törékeny testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. A kí energiák mesterfokú alkalmazása lehetővé tesz számodra egy Élet-Halál Érintést. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az őrült varázsló törékeny testét. (4 támadással 209 életpontot sebezve.) Te 26 ép-t gyógyultál, a kí-érintésnek köszönhetően. {HD:} Orgyilkos tőrrel megbököd az őrült varázsló testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Az őrült varázsló pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 4 gyöngymangó és 8 madártoll. 2 163 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 262, sebződés: 227, gyógyulás: 28, összesen: -199 ÉP}

Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Rövid időn belül érzed a hatást. ( +88 életerő.) Találsz egy templomot. Sheran híveié. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 8 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.) Épületeket látsz: egy szörnypiac (649. épület.) és egy tanácsadó bölcselő (658. épület.). [12 pontot használtál fel, van még 357.]

ve 240 megveszed a 240. tárgyat
Sajnos nincs annyi pénzed, hogy akár egy darabot is megvehessél. [0 pontot használtál fel, van még 357.]

m 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre
[187,104] Még mindig a városban vagy. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Egy őrült varázsló közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy sötét rítus varázslattal köszönt csatapartnered. 85 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő deus ex machina. Távolról tűzvihar varázslatot lő rád a másik. 170 életpontot vesztettél. Ráébredsz, hogy ez a csata öngyilkosság lenne. Te itt életveszélyben vagy. Olyan gyorsan futsz el, hogy ellenfeled csak döbbenten áll és bambán bámul utánad. Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 0, sebződés: 255, gyógyulás: 0, összesen: -255 ÉP}

Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás rögtön érezhető! ( +97 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás rögtön érezhető! ( +91 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás rögtön érezhető! ( +105 életerő.) Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy templomot. Leah híveié. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy halálbokort. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 1 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Egyszercsak megpillantod egy szőke, hosszú hajú, szürkeszemű árnymanó férfi táborát. A bőre kreolszínű. Éppen furcsa ritmust ver a molitár dobján, miközben félig szavalva énekel. Leah püspöke. Egy álcaruhát, egy bűzölgő csizmát, egy drag'kór fülkarikát, egy ében talizmánt, egy Élet gyűrűjét, egy hakamát, egy Hatalom Karkötőjét, egy játékmesteri palástot, egy kabutót, egy kiképzői érdemérmet, egy koponya szimbólumot, egy lajstrom medált, egy mihlanil medált, egy mordaith karkötőt, egy nekromanta övcsatot, egy óriás fülbevalót, egy ősi kígyóbőr övet, egy quwarg nyakpántot, egy rémbőr kesztyűt, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku függőt, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkendőt, egy sodét, egy troglodita gyűrűt és egy Vlagyimir gyűrűjét visel. Fegyverzetét egy gonyolék trófea, egy sünmedve trófea és egy rambó bogár trófea ékesíti. Jobb kezében egy kígyópengét, bal kezében egy otagi csápot tart. Lőfegyvere egy kentaurusz íj. Hátasa egy idomított pikkelyes ptog. Elég egy mentális pillantás aurájára: sötét, akárcsak a lelke. Erősnek, nagy hatalmúnak látszik - nincs értelme leöletni magadat vele. Vigyázva elkerülöd a veszélyes kalandozó táborhelyét.

(Továbbmész...) Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[200,116] Vált a terep: ritka erdőben vagy. Megállsz egy gödör mellett. Egyértelmű, hogy ásóval vésték a talajba. Belsejébe pillantva megérted, miért repked ennyi döglégy a környéken. Kisebb mészárlás zajlott le itt, a gödör alján rothadó humanoid tetemek vannak egymásra hányva, a foszladozó bőr alatt látod, hogy a kukacok elkezdték mindent megsemmisítő munkájukat. Utad során felfedezel egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Dornodon rúnaköve. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Sonchus Arvensis formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Tapasztalt erdőjáróként egy pillanat alatt elrejtőzöl egy alkalmas fa mögött. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Ismét melléd szegődött a szerencse. Picit később kikémlelsz, hogy megtudhasd, mi elől bújtál el. Felismered. Ez egy legyengült vark. kardtáncos. {max. életpontja: 1242-1351.} Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Egy élőholt hadúr áll veled szemben.

Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az élőholt hadúr foszladozó fejét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az élőholt hadúr fejét. (5 támadással 240 életpontot sebezve.) {HD:} Orgyilkos tőrrel jól megszurkálod az élőholt hadúr testét. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) Karmait felemelve, az élőholt hadúr meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Az élőholt hadúr karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. Az élőholt hadúr fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 29 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A szörny az artériádra tapasztja magát. A vérszívástól még 23 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki az élőholt hadúr száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 548 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 313, sebződés: 87, gyógyulás: 14, összesen: -73 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Észrevétlenül meglapulsz egy hatalmas fatörzs mögött. Miután sikerült elbújnod, kíváncsi leszel. Elővigyázatosan kinézel rejtekedből. Ráismersz a távolodóra. Egy mammut zombi. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz. Hatalmas sárga gyümölcsöt találsz egy bokron. Megkóstolod. Ehető! Nagyszerű, ebből muszáj raktározni. (+2 kaja.) Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy varkaudar iszákos közeledik. {max. életpontja: 401-440.} Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy méregfelhő II varázslat. 137 életpontot vesztettél. Hányni kezdesz (-13 támadás). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked átfúrja a varkaudar iszákos testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd mérgező párát lehel feléd. Próbálod visszatartani a lélegzetedet, de csak félig jársz sikerrel. (43 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Kí energiáidat koncentrálod, és megindítasz egy támadást, amelynek eredménye egy Élet-Halál érintés lesz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a varkaudar iszákos jobb lábát. (6 támadással 311 életpontot sebezve.) Te 38 ép-t gyógyultál, a kí-érintésnek köszönhetően. {HD:} Orgyilkos tőrrel többször eltalálod a varkaudar iszákos testét. (5 támadással 108 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a varkaudar iszákos megcsapja a fejedet. (4 támadástól 67 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) A varkaudar iszákos összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 varkaudar pálinka. 2 840 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 451, sebződés: 247, gyógyulás: 52, összesen: -195 ÉP}

Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Már érzed is a hatást. ( +112 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás rögtön érezhető! ( +116 életerő.) Megvizsgálod a talajt. Friss elf nyomok vezetnek északkeletre. Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.)
[24 pontot használtál fel, van még 333.]

tk 11 5942 többszemélyes kaland 11 5942
Ezt a többszemélyes kalandot nem itt teljesítheted! [0 pontot használtál fel, van még 333.]

a 650 3936 1 átadod a 650. tárgyat a 3936. kalandozónak (1 darabot)
Tudatkinézissel küldesz tárgyat. Ok, sikeresen átadtál 1 sámán erszényt Pöti Danon részére. [5 pontot használtál fel, van még 328.]

a 660 3936 1 átadod a 660. tárgyat a 3936. kalandozónak (1 darabot)
Attól tartok, ettől a tárgytól sehogysem tudsz megszabadulni. [0 pontot használtál fel, van még 328.]

* 1. BP: h 2107 0 0 használod a 2107. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [5 pontot használtál fel, van még 323.]

* 2. BP: h 1576 1 0 használod az 1576. tárgyat
Dallamos sípolásba kezdesz. Primitív dallamot próbálgatsz, és sikerül is néhány hibával végigjátszani! [1 pontot használtál fel, van még 322.]

* 3. BP: e 1 0 0 élelemszerzés 1 pontért
Egy bokor tövében elkapsz egy szarvasbogarat. Túl lassú volt a fiú! (+1 kaja.) [1 pontot használtál fel, van még 321.]

* 4. BP: le 815 0 0 leveszed/lerakod a 815. tárgyat
Leveszed a rothasztó talizmánt. [0 pontot használtál fel, van még 321.]

* 5. BP: kf 253 0 0 kézbeveszed/felveszed a 253. tárgyat
A nyakadba akasztod a nekrofun medált. [0 pontot használtál fel, van még 321.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Komplex elméleti feladványokon gondolkodsz, logikai feladványokat próbálsz kiötleni, és rögtön meg is oldani. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az IQ-d komolyan megnőjön. [Még 73 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 281.]

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Teljes kényelembe helyezkedsz (már amennyire itt lehet), és töprengeni kezdesz a világ dolgain. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az IQ-d komolyan megnőjön. [Még 31 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 241.]

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Magad elé képzelsz egy négyzetrácsot, és köröket, kereszteket kezdesz belerajzolni. A fejben amőbázás egy kemény dolog, de jó módja az IQ-d fejlesztésének. A munka meghozza gyümölcsét. (+1 IQ.) [40 pontot használtál fel, van még 201.]

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Teljes kényelembe helyezkedsz (már amennyire itt lehet), és töprengeni kezdesz a világ dolgain. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az IQ-d komolyan megnőjön. [40 pontot használtál fel, van még 161.]

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Elmélyedsz, ősi filozófiai dilemmákon és hasonlókon elmélkedve. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az IQ-d érezhetően megnövekedjen. [40 pontot használtál fel, van még 121.]

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Elméd csiszolása érdekében két ismeretlenes egyenleteket oldasz meg, fejben. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az IQ-d észrevehetően fejlődjön. [Még 123 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 81.]

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Teljes kényelembe helyezkedsz (már amennyire itt lehet), és töprengeni kezdesz a világ dolgain. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az IQ-d érezhetően megnövekedjen. [Még 81 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 41.]

tf 2 11 fejleszted a 2. tulajdonságodat 11 pontért
Komplex elméleti feladványokon gondolkodsz, logikai feladványokat próbálsz kiötleni, és rögtön meg is oldani. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az IQ-d érezhetően megnövekedjen. [Még 70 TVP-t kell elköltened.] A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy borzalmas varkaudar közeledik. {max. életpontja: 151-180.} Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: agyroppantás varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked átfúrja a borzalmas varkaudar bal karját. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Megnyílik a föld, és a pokol ura mászik elő, hatalmas, zöldesen csillógó karmokkal kapaszkodva! A feneketlen torkú lény kitátja pofáját, hogy egészben nyeljen el. Akaratodat összpontosítva mondogatod magadban: - nem hiszem el, nem hiszem el! - És sikerült! Az illúzió szertefoszlik. Mögötte megpillantod az illuzió keltőjét. Elszántan a másikra ugrasz. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a borzalmas varkaudar testét. (3 támadással 191 életpontot sebezve.) {GYD:} Orgyilkos tőrrel eltalálod a borzalmas varkaudar testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Nem vagy felkészülve a borzalmas varkaudar gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a bal karodat. (4 támadástól 29 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 2 fekete gyöngy. 1 800 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 238, sebződés: 29, gyógyulás: 6, összesen: -23 ÉP}

[11 pontot használtál fel, van még 30.]
[KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 11, 14, 26.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját nyel le a ragyás burástya. Itt az ideje a pihenésnek. A környéken körülnézel, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 334 pontot. A következő körben tehát 364 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


PAJZSHASZNÁLAT II. (542. TUDATI KÉPESSÉG)
A pajzshasználat terén szerezhető tudás következő fokozata ez a képesség. Ha a pajzsod már mesterien forgatod, akkor nem csak a támadások elhárítására használhatod, hanem arra is, hogy az egyébként kivédhetetlen találatok erejét csökkentsd némileg. Nem biztos ugyanis, hogy képes leszel például egy gigantikus méretű szörnyeteg harapását hárítani, és az állkapcsa összezár feletted. Ugyanakkor, ha a bestia fogai a testednek csak egy részét érik el, ám a többit ügyesen a pajzsod fedezékébe tudod húzni, azok a sebek is mérséklődnek majd, melyeket el kell viselned. Hidd el nekem, még hálás leszel a letűnt kor lovagrendjei által így rád ruházott tudásért! [Mostantól, ha pajzsot használsz, a szörnyektől a közelharc során elszenvedett sebződésed a pajzsod által nyújtott - enciklopédia szerinti - védettség arányában csökken. A sebzés mérséklődése kb. feleannyi %, mint amennyi védettséget a pajzs ad, de a csökkenés max. 20% lehet. A képesség permanens, aktivizálást vagy TU elköltését nem igényli.]

HUDDENS ALKARVÉDŐJE (1550. TÁRGY)
Barnega fűnek-fának azt híresztelte a söntéspultnál, hogy alkarvédője egyenesen Huddens mestertől, a valaha élt leghíresebb kobudera harcművésztől származik. Ehhez kapcsolódó kalandjait is bőszen ecsetelte mindenfelé, hogy hogyan talált rá az eldugott labirintus bejáratára Libertantól pár mérföldnyire, és hogy milyen szörnyekkel kellett megvívnia a hely kincseiért. Nos, hogy ennek sok lenne a valóságtartalma, az Barnega előadásmódját és múltját ismerve erősen kétséges, mindenesetre a karvédővel érdemes egy próbát tenni. A csuklódra egy karkötő helyett KF-elheted, és ha rajtad van, +2 ügyességet és +1 ökölsebzést kapsz, valamint a tüskés szörnyek tüskéi többet nem sebezhetnek meg. A tárgy viseléséhez legalább 15. szintűnek kell lenned.

GYÉMÁNTSISAK (467. TÁRGY)
A gyémántsisak egy legendás varázstárgy, amely a mesék szerint legyőzhetetlenné teszi viselőjét. Nos, ha ez esetleg nem is igaz, annyi bizonyos, hogy a gyémántsisak igencsak hathatós eszköz egy harcos számára. Amellett, hogy nyolccal megnöveli a védettségedet, ad egyet az erődhöz, a szerencsédhez és a támadásodhoz. Emellett ad hármat a csapdaészlelés és felderítés szakértelmeidhez. Hátrányai? Nos, a teológia és taumaturgia szakértelmeidre kapsz -2 -t, IQ-d csökken egyet, és RENGETEGET kell enned, amíg viseled. A gyémántsisak viseletéhez min. 19. szintűnek kell lenned.
Ha a gyémántsisakot magad akarod elkészíteni, szükséges a varázstárgy készítés, egy bev formázó minta, öt moa gyémánt, tíz smirglilevél, 150 arany és 260 TVP.

KROUGH FEJDÍSZE (1570. TÁRGY)
Ez a fejdísz egy sámáni maszk, félig fej- és arcfedő, félig paróka, melyet Krough törzsi szertartásokon viselt, még aktívabb korában. Az értékes relikviának nem lesz nehéz gazdát találni, ha úgy döntesz, megválnál tőle, de ha lehet ne hamarkodd el a döntésed. Ugyanis ha próbaként másik sisakok helyett a fejedre helyezed ezt a tárgyat, kiaknázhatod Krough fejdíszének bizonyos pozitív hatásait: azaz +70 max. ÉP-t kapsz, és nincs többé olyan szörny, amely félelmet gerjesztő támadásaival elijeszthetne. A fejdísz viseléséhez legalább 12. szintűnek kell lenned.

FENEKETLEN BUGYOR (570. TÁRGY)
A feneketlen bugyor első pillantásra egy selyemből készült, ámde teljesen üres erszénynek tűnik. Hiába kutatsz benne: valóban teljesen üres! Ha azonban tömény mágikus aurájú helyre lépsz be (ilyen pl. a kihívás tornya) belenyúlva a bugyorba, egy tárgyat találsz benne! Vágyaid manifesztálódhatnak a bugyorban, és sokszor olyan tárgyat veszel elő, amire épp szükséged van!
Ha még mindig nem világos, mire is jó a feneketlen bugyor: ha a kihívás tornyában egy tárgy elkészítését követelik tőled, van rá 33% esély, hogy a szükséges komponenseket megtalálod a feneketlen bugyorban. A bugyrot nem kell KF-elned.

BUNTHAR ZSÁK (734. TÁRGY)
Tíz bunthar bőrből egy aranytű segítségével egy fantasztikusan praktikus hátizsákot varrhatsz magadnak 40 TVP árán! A zsákba rengeteg hasznos holmi fér - ezentúl +25 különböző fajta tárgy lehet nálad (ha azt semmi nem módosítja, 150 lehet). Ha több bunthar zsák van a birtokodban, a hatásuk nem adódik össze. A bunthar zsák nem ellopható, és nem átadható. Persze így is előfordulhat, hogy elveszted esetleg valamiképp - de ne aggódj, meglevő tárgyaid ilyenkor nem vesznek el, persze újabb tárgyat nem vehetsz fel addig, amíg 150 vagy több tárgyad van.

KARAKTERLAP

Forkboy, egy fekete, copfos hajú, piros szemű kobudera férfi vagy. Kecskeszakállad és harcsabajuszod van. A bőröd kreolszínű. Tharr misszionáriusa vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 193. fordulód.

Erő: 28 (36) Szint: 28 Merészség: 6/5 Magasság: 147 cm
IQ: 25 (43) Támadás: 37 (39) Agresszió: 3 Testsúly: 53 kg
Ügyesség: 19 (24) Védekezés: 34 (39) Menekülés: 30 % Életkor: 30/31 év
Egészség: 26 (28) Életpont: 378/366 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 26 (34) Varázspont: 452/38 Pénz: 100 arany Kép. pont: 12
Tudatpont: 59/2 Pszi pont: 97/77 Halhatatlanság: 1 %
Eddig összesen 2668 szörnyet (5 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 11 514 TP-t kaptál. Jelenleg 2 493 015 TP-d van. A következő szinthez még 106 985 TP szükséges. Trófeáid: vezérfarkas, kentaurusz, varkaudar vajákos. A 193. fordulódban 5050 arany került a bankszámládra. 5050 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 5 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 2/0 ökölvívás: 34/33 (+3%) szúrófegyverek: 22/9 (+2%)
vágófegyverek: 7/26 ütőfegyverek: 7/33 lőfegyverek: 9/3
dobófegyverek: 30/83 (+5%)

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); ubuk dobónyíl (#138) max. 1 db (1 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
200,116 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 202
Kedvenc táborhely: 140,45
Az idő kódexe: legutóbb 163. fordulóban.
Legfeljebb 48 TU-t válthatsz TVP-re.
Feltételes varázskő használat: 5 százalék varázspont alatt.

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 139 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 108/26 (+34%) 2. nyomkövetés: 37/88 (+5%) 3. mászás: 15/18
4. csapdakészítés: 27/94 (+15%) 5. csapdaészlelés: 6/68 (+300%) 6. gyógyítás: 34/0
7. felderítés: 17/6 (+300%) 8. szörnyidomítás: 9/15 9. teológia: 28/95 (+7%)
10. taumaturgia: 14/74 (-193%) 11. szerencsejáték: 3/90 12. versengés: 10/80
13. harcművészetek: 33/11 14. zene: 3/31 (+1%) 15. szörnyismeret: 15/70
16. pszi: 11/12 (+7%) 17. zárnyitás: 1/56 18. vadászat: 10/28 (-299%)
19. bányászat: 30/28 20. testépítés: 15/72 21. úszás: 1/20
22. csapatmunka: 3/60

FELTÉTELES PARANCSOK (még 42 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 70% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
gyógyítasz 30% életerő alatt 20 TVP-ért
kutatsz max. 200 TVP-ért
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 20 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 100 darabot ), ubuk dobónyílat (#138) (max. 2 darabot ), amnioszt (#203) (max. 1 darabot )
elfogod ezoterikus mardelt (#184) fedett veremmel (#219)
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31)
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 6, max: 50)
q. rohamosztagos (#242), quwarg nagymester (#214), vadász quwarg (#241), láncravert quwarg (#744), öregedést okozó lények (#9095), halált okozó lények (#9098)
Barátságosság (aktív: 5, max: 50)
drakolich (#760), lidércúr (#252), kronotapír (#286), kronokukac (#285), bűbájlidérc (#761)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
tompítás (#40, 8 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) tükörpajzs (#101, 26 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) puha ütés (#60, 18 VP)
tűzeső (#61, 16 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
fürgülés (#92, 22 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP)
széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
szürkeáll. aktiv (#71) tulajdonságpajzs (#26)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 4, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> szutykos remák (#191) izomernyesztés (#33) >> Dögvész (#7495)
tűzeső (#61) >> kisebb quwarg isten (#213)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 4, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
fürgülés (#92) >> Dögvész (#7495)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
ragyás burástya (#111) (málhás: +13 kg teher) státusz: OK
tüskés harci gromak (#156) (tejet ad) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Imádkozz, amint elérted a kántori rangfokozatot!
2.) A Ghallát fenyegető átok ellen minden vallás híve összefog. Áldozz te is 13 szopókövet!
3.) Nem triviális feladat: Ejts el egy napon [értsd egy fordulón belül] legalább négy szörnyet ütő (lehet ököllel is), négyet vágó, és négyet szúrófegyverrel! Ja, és lehetőleg ne egy csirkeólban teljesítsd a küldetést.

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. tanya (507): kész. városháza (Qvill) (527): új. szürke kastély (547): kész. cseréptetős torony (549): kész. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): új. kőtorony (664): 72. labirintus (83,86). városháza (685): új. tündérpalota (750): új. tündérpalota (751): új. tündérpalota (752): új. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): új. fejvadászcéh (758): 187. labirintus (108,103). Toborzóiroda (759): kész. léghajóállomás (817): új. tündérpalota (830): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 3, 4, 33, 34, 35, 36, 41, 42, 53, 54, 55, 66, 68, 72, 124, 126, 127, 128, 129, 170, 187, 192, 244, 245.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 3, 12, 26, 35, 44, 46, 49.
Kész: 1, 5, 6, 16, 47.

HŐSTETTEID
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 804 (limit: 1120), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 95227.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) OK
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) OK
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) OK
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 33 TU. szükséges még: 117 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 393 TU szükséges.)
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
178 arany (#50) 1 ametiszt medál (#275) 2 aranygyűrű (#193)
1 bakkura bőr (#95) 1 balkezes gyűrű (#1549) 1 bőrsisak (#57)
1 bronzhegyű lándzsa (#87) 4 ezüst gyűrű (#180) 2 ezüst karkötő (#158)
3 ezüst nyaklánc (#117) 2 kígyóbőr kesztyű (#49) 1 Krogan buzogánya (#1561)
2 mandibulapenge (#125) 7 nyílvessző (#108) 2 obszidián függő (#195)
1 rákpajzs (#98) 1 rézsisak (#72) 2 rövid íj (#107)
3 sallank nyíl (#129) 1 sámán erszény (#650) 1 súlyzó (#347)
1 szöges bunkó (#8) 83 ugh méreg (#166) 2 vashegyű nyíl (#176)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 bomló esszencia (#2367) 9 deus ex machina (#1) 2 fekete gyöngy (#99)
41 gyógykenőcs (#313) 2 gyöngymangó (#135) 2 kaja (#2)
8 madártoll (#112) 2 sallank karom (#128) 50 ubuk dobónyíl (#138)
1 varázskő (#305)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

199 200 201
115
116
117
(200,116) Dornodon rúnaköve, művészi porolit (#720), vark. kardtáncos (#693), élőholt hadúr (#371), varkaudar iszákos (#688), borzalmas varkaudar (#166)

Üzenet küldése a karakternek