187. forduló, 189. forduló, Forkboy összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. júl. 6. 15h:05'
EZ A 845. JÁTÉKHETED, 188. FORDULÓD
846. játékheted kezdete: júl. 12.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 30 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3798
SZÁMLA : XXXX

FORKBOY KALANDJAI


Morgan hatalma erősödött. Több élőholtat kell elpusztítanotok, különben újabb rések fognak a Negatív létsíkra nyílni.
Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [194,103] koordinátán.
A játékvezető átadott Neked 1 krónikát.
Ez az idő nem múlt el esemény nélkül:
A legutóbbi forduló óta sok érdekes dolgot tanultál. Elmondták neked, milyen is a Ősgonosz (ld. enc.). A krónikának köszönhetően optimalizálod a tevékenységeidet (+2 tvp ). Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserőd regenerálódik. (+109 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+20 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+11 tudatpont.) Megfejed a tüskés harci gromakot. (+2 kaja.) Elpárolgott a fejedből a tudás, melyet a moa varázsdoboz kinyitásának különleges élményei ültettek oda.
A táborozás ideje alatt hosszú időt töltöttél azzal, hogy tyrannoszaurusz rex nyomok után kutattál. Minden hiába - a kutatás eredménytelen volt. [7 pontot használtál fel, van még 363.]

* 1. KP: h 1133 0 0 használod az 1133. tárgyat
Kinyitod a moa varázsdobozt. Hirtelen feltárul előtted a moák hihetetlen bölcsességének egy parányi szeletje. (IQ-d a következő kör elejéig megnőtt 15-tel.) Nocsak, most fedezed csak fel, hogy a jelenlegi ismereteid elegendőek egy Arany Beholderfej elkészítéséhez. (ld. enc.) [20 pontot használtál fel, van még 343.]

* 2. KP: v 71 0 0 elmormolod a 71. varázslatot
Lazítani kezdesz, és lehunyod szemeidet. Kívülről látod magadat, ahogy pszichéd körbefolyja testedet. Elcsattintod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 338.]

* 3. KP: le 253 0 0 leveszed/lerakod a 253. tárgyat
Leveszed a nekrofun medált. [0 pontot használtál fel, van még 338.]

* 4. KP: kf 815 0 0 kézbeveszed/felveszed a 815. tárgyat
A nyakadba akasztod a rothasztó talizmánt. [0 pontot használtál fel, van még 338.]

* 5. KP: e 1 0 0 élelemszerzés 1 pontért
Nos, nem jött össze semmi. Talán, ha jobban megerőltetnéd magad... [1 pontot használtál fel, van még 337.]

kpk 5 kezd. parancs kivétele: 5
E 1 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 337.]

kpb 5 kezd. parancs berakása: 5

v 26 elmormolod a 26. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Megidézted a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 332.]
[A parancs tárolásra került.]

ek 302 1 t. energia kisütése: 302 1
Megidézed a fegyvermestert! Egy darabig döbbenten pislog, de aztán látja, ki is hívta, és rád mosolyog. Hozzálát oktatásodhoz, a tudást minden részecskéddel próbálod magadba szívni. Sikerült! A következő szintre léptél a megadott fegyverszakértelemben! [-2 TU.] [50 pontot használtál fel, van még 282.]

ek 429 t. energia kisütése: 429
Túlélő üzemmódba kapcsolsz; légzésed lelassul, ösztöneid kiélesednek. (+4 támadás, +4 védekezés, +3 szerencse a forduló végéig.) [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 272.]

ek 40 10 t. energia kisütése: 40 10
Átalakítod a nyers tudati energiát. Előállítottál 40 TVP-t. [-8 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 312.]

v 138 elmormolod a 138. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Elmormoltad a széljárás varázslatot! Lépteid könnyűvé, légiessé válnak. [-15 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 307.]

v 28 elmormolod a 28. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a csupasz izom varázslatot! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+5 erő). [-10 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 302.]

v 53 elmormolod az 53. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Megidézted az óriáserő varázslatot! Csapásaid erősebbek lesznek! (+4 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 297.]

v 19 elmormolod a 19. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Befejezted a kitartó ló varázslatot! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 292.]

m 4 3 3 mozogsz délre, délkeletre, délkeletre
[194,104] A síkságot ritka erdő váltja fel. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy szőrös bozsó. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi a szőrös bozsó testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a szőrös bozsó testét. (2 támadással 136 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). Orgyilkos tőrrel megbököd a szőrös bozsó szőrös mellkasát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A szőrös bozsó leken néhány pofont. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A szőrös bozsó összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 3 kaját. 900 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 169, sebződés: 11, gyógyulás: 34, összesen: +23 ÉP}

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! A fák között biztos búvóhelyet találsz. Hiába, a tapasztalat. Ezúttal is megúsztad harc nélkül. Persze kíváncsi vagy, mi is volt az ellenfeled. Már jellegzetes szagáról is megismered, hogy ez egy animált hókutya. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz. Látsz egy Chara-din monolitját. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy álomvirágot. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy purifikátor császár. Itt csata lesz.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a purifikátor császár testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Kegyetlen precizitást nyújt támadásodhoz a Sashorog alkalmazása. Ököllel párszor megpöccinted a purifikátor császár testét. (6 támadással 73 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). {HD:} Orgyilkos tőrrel párszor épp hogy megérintgeted a purifikátor császár bal oldalát. (4 támadással 60 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Irtózatos sebeket ejt a purifikátor császár a szarvaival a jobb karodon és válladon. (6 támadástól 101 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +21 ÉP.) Ki-energiákat gyűjtve, Sashoroggal próbálkozol. Ököllel párszor súrolva eltalálod a purifikátor császár ruganyos törzsét. (6 támadással 66 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). {HD:} Orgyilkos tőrrel gyengén megszurkálod a purifikátor császár testét. (4 támadással 54 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Irtózatos sebeket ejt a purifikátor császár a szarvaival a bal karodon és válladon. (6 támadástól 100 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +20 ÉP.) Ellenfeled elmenekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 276, sebződés: 201, gyógyulás: 94, összesen: -107 ÉP}


(Továbbmész...) [195,105] Csökken a behatoló fény, ritkább az aljnövényzet: sűrű erdőben vagy. Gyanús mozgást látsz a fák között. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy trikornis herceg. {max. életpontja: 321-360.} Valahogy hiányzik belőletek ezúttal az igazi harci szellem. Unottan végigméritek egymást, aztán továbbálltok.

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Észrevétlenül meglapulsz egy hatalmas fatörzs mögött. Még szerencse, hogy az elrejtőzés mellett döntöttél. Ahogy ellépked a rejtekhelyed mellett, megismered. Egy mammut zombi. {védettsége: 4 szúró, 4 vágó, 4 ütő ellen.} A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.
(Vándorcirkusz:) Egyszercsak vidám beszéd és nyikorgó szekérkerék hangja üti meg füledet. Hamar megpillantod az út mellett táborozó cirkuszkaravánt. Hirtelen, szinte a semmiből, előtted terem egy szívélyes törpe és arra kér, vegyél részt valamelyik játékukban. Kifizeted a 20 aranyat, majd besétálsz a cirkuszi sátrak közé.
Megállsz a céllövölde előtt és bekukkantasz. Az óriási méretekkel rendelkező ceremóniamester rögtön előtted terem, és beljebb tessékel.
- Gyere, mérd össze tudásod Ghalla legkülönösebb szörnyeivel! - mondja.
- Rendben - válaszolod, és a következő pillanatban már a csatatéren találod magad. Az odabent lapuló smaragdgólem harciasan megindul feléd.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a smaragdgólem jobb lábát. (6 támadással 407 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+82 életerő). {HD:} Orgyilkos tőrrel jól megszurkálod a smaragdgólem smaragd testét. (3 támadással 77 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Hatalmas mancsaival a smaragdgólem lábadat és hasadat üti. (2 támadástól 113 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +23 ÉP.) Megpróbál megragadni. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. 4 759 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 484, sebződés: 113, gyógyulás: 121, összesen: +8 ÉP}

Az ajtó előtt még mindig ott álldogál az óriás.
- Legyőztem - mondod neki lihegve, majd a tenyered az orra alá tartod, remélve, hogy a kívánt jutalmat megkaphatod tőle. Ő megrázza a fejét.
- Hát nem elég neked az élvezet, ami az iménti testmozgásodat kísérte? - kérdezi, majd morcos arckifejezésedre pillantva, folytatja: - A kincset nem tőlem kapod! Minden legyőzött bestia egy különös ékszert tartogat számodra, csak az a kérdés, megtalálod-e nála.
- Ahamm - dörmögöd, majd hátat fordítasz, és továbbindulsz.
Először nem ismered fel az előtted felbukkanó sátrat, de pillanatokkal később beugrik: a boszorka sátra az, akinek azok a különös tárgyak kellenek. A boszorka mosolyogva fogad. Turkálsz kicsit a cuccaid között, míg a fekete gyöngy a kezedbe nem kerül. Széles vigyorral az arcodon adod át a tárgyat a munkaadódnak, ő viszont nem tűnik ennyire boldognak.
- És a többi?!? - förmed rád, de te csak hebegni-habogni tudsz. - Akkor ezt most elkoboztam. - mondja dühösen. A boszi kis morgolódás után úgy dönt, más tárgyakat kér tőled. Mielőtt kilépnél az ajtón, emlékezetedbe vésed, miket kell hoznod: 3 igazgy. fülbevaló, 2 csontkulcs, 4 fémrúd, 9 kazmár gyökér, 6 kőkés.
Egy eldugott sátor előtt egy kis asztal fölé görnyedő alakot pillantasz meg. Az árnymanó felnéz közeledtedre, és kihívó tekintettel feléd mutatja a kezében szorongatott kártyapaklit. Játszani akar. Bólintasz, majd leülsz vele szemben az asztal túloldalára. - Most meg kell mutatnod, hogy van nálad 100 arany - mondja a sebhelyes arcú férfi. Kétségbeesetten keresgéled a nálad lévő érméket, de sajnos nem találsz zsebeidben ekkora összeget. Búcsút intesz, és folytatod utad.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő.

(Továbbmész...) [196,106] A terep továbbra is sűrű erdő. Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Egy trikornis herceg nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. {egyik sebzési módja: 3x 2d8+10.} Békésen szemlélitek egymást. Egyikőtök sincs harapós hangulatban, így a várt mészárszék elmarad.

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Észrevétlenül meglapulsz egy hatalmas fatörzs mögött. Természetesen sikeres volt a rejtőzködés. Aztán a tudásvágy győz, és kipillantasz. Azonnal rájössz, hogy egy lidércúr ijesztett meg. {egyik sebzési módja: 2x 3d4+4.} Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről. [48 pontot használtál fel, van még 244.]

m 3 3 4 mozogsz délkeletre, délkeletre, délre
[197,107] A fákat magad mögött hagyva, szelíd lejtőjű, lankás vidékre érkeztél. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Egy Krogan, a pusztító közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. (ld. enc.) {védettsége: 44 szúró, 44 vágó, 44 ütő ellen.} Itt csata lesz.

Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja a Krogan, a pusztító ragyás lábszárát. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) A szörny tüzet lehel! Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (30 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a Krogan, a pusztító bal lábát. (6 támadással 396 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+80 életerő). {HD:} Orgyilkos tőrrel jól megszurkálod a Krogan, a pusztító ragyás lábszárát. (4 támadással 100 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). A Krogan, a pusztító pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 89 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +18 ÉP.) Ellenfeled regenerálódik! Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a Krogan, a pusztító hatalmas bokáját. (5 támadással 242 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+49 életerő). {HD:} Orgyilkos tőrrel megérinted a Krogan, a pusztító ragyás lábszárát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Gyenge védekezésed nem sok esélyt jelent ilyen erejű támadással szemben. (2 támadástól 97 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +20 ÉP.) A Krogan, a pusztító most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: egy ezüst nyaklánc, egy ezüst gyűrű, egy nagy bronzkulcs, egy kristálygömb és egy aranygyűrű, ezenkívül 1 Krogan buzogánya (ld. enc.). Messze hajítod a vacak kis bűbájlidérc trófeát, és kinyersz egy alkalmas Krogan, a pusztító trófeát. 4 221 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 784, sebződés: 216, gyógyulás: 192, összesen: -24 ÉP}

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Megpróbálsz néhány hegyi kecske mögött meglapulni. Még szerencse, hogy az elrejtőzés mellett döntöttél. Amint meglátod, rögtön rájössz, hogy ez egy quwarg szellem. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő. Oldalt pillantva, meglátsz egy vaskohót. Észreveszel egy teljesen lerombolt oltárt. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy Chara-din monolitját. Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot (óndarab) rejt! Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Sorban állnak a kökénybokrok. Csak annyit szedsz, hogy ne nagyon utáld meg. (+2 kaja.) Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [198,108] Meredekebbek már a lejtők: itt már kisebb hegyek vannak. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Egy orbitális mackósajt nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. {védettsége: 32 szúró, 18 vágó, 32 ütő ellen.} Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja az orbitális mackósajt obszcén kinövését. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) A mackósajt villámgyorsan előkap a háta mögül egy táblát, és húzgálni kezdi rajta körmeit! Röhögsz a szerencsétlen állaton, aki megszégyenülten áll előtted. A mackósajt két pislantás után melletted terem, könnyedén felemel, és az ég felé hajít! Szerencsére bele tudod akasztani a mackósajt gallérgombjába a cipőfűződet, így visszaesel, mielőtt túl magasra emelkednél. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. {CSTT:} Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az orbitális mackósajt testét. (6 támadással 260 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+53 életerő). {HD:} Orgyilkos tőrrel kicsit megsebzed az orbitális mackósajt bal oldalát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Az orbitális mackósajt nyelve többször lesújt a válladra és a nyakadra. (6 támadástól 47 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) A lény huhog! 15 életpontot vesztettél. Az orbitális mackósajt összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 316 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 306, sebződés: 62, gyógyulás: 67, összesen: +5 ÉP}

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Megpróbálod egy kisebb kőkupacnak álcázni magad. No, igen a profizmus. Teljesen észrevehetetlen voltál. Nos, lássuk mi volt az ellenfél. Ez nem lehet más, mint egy bolyongó lidérc. {támadása: 40.} Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Fairlight hívői építették. Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém (rézdarab) kell, hogy legyen! Találsz néhány fincsi földigilisztát. (+1 kaja.) Körbevizsgálódsz. Nem valami friss (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [198,109] Az igazi hegyek végképp eltűnnek, dombvidéken vagy. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Csak egy sebesült woorgard. Megvető mosollyal várod a találkozást. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi a woorgard testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a woorgard testét. (8 támadással 321 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+65 életerő). {HD:} Orgyilkos tőrrel kicsit megbökdösöd a woorgard testét. (5 támadással 75 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Csápok szívnak vért a combjaidból. (6 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A woorgard most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 854 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 423, sebződés: 11, gyógyulás: 84, összesen: +73 ÉP}

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Úgy érzed, el tudsz bújni néhány satnya bokor mögé. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Hiába, a tapasztalat. Ezúttal is megúsztad harc nélkül. Persze kíváncsi vagy, mi is volt az ellenfeled. Ez nem lehet más, mint egy lidércúr. {max. életpontja: 231-270.} Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy kazmárt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy olvasztókemencét. Találsz egy vaskohót. Felfedeztél egy oltárt. Tharr hívei emelték. Egy barna csuhás öregemberrel találkozol, aki egy szem szimbólumot visel a nyakában. Elmondja, hogy ő Elenios papja, és éppen szent küldetésen van. Azt a feladatot kapta, hogy keressen és áldozzon fel két mocsári penkét. Egyet már talált, de szükség lenne még egyre. Ha van nálad egy, akkor nem kell TVP-t költened a segítségre (37. jellempróba). Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag (rézdarab) van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Felismered a közeledőt. Csak egy kentaurusz. Nem jelenthet különösebb problémát. (ld. enc.) Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bumeráng. A teremtmény kacagva elüti a lövedéket! A lény gyors egymásutánban néhány sallank nyilat lő ki rád. Sajnos nincs időd félreugrani előlük. 104 életpontot vesztettél. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a kentaurusz jobb hátsó lábát. (8 támadással 411 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+83 életerő). Orgyilkos tőrrel többször eltalálod a kentaurusz bal első lábát. (5 támadással 110 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Gyilkos rúgásokkal soroz meg a kentaurusz. (4 támadástól 106 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +22 ÉP.) Összetipor lábával. 67 életpontot vesztettél. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel párszor keményen megütöd a kentaurusz testét. (5 támadással 235 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+48 életerő). Orgyilkos tőrrel meghorzsolod a kentaurusz jobb első lábát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Lábaidat kékre-zöldre püfölik a kentaurusz rúgásai. (4 támadástól 98 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +20 ÉP.) A teremtmény rád tapos. 71 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a kentaurusz száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 íjászkence (ld. enc.). Szereztél 3 sallank nyilat. Eldobod az értéktelenné vált ősdentor trófeát, és diadalmasan beszerzel egy kentaurusz trófeát. 4 624 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 780, sebződés: 446, gyógyulás: 201, összesen: -245 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Egy végső mozdulattal előhívod az azonnali gyógyítás varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+74 életerő). [-15 varázspont.] Egészséged TF-elődött. Megvizsgálod a talajt. Nem túl friss (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek délre vezetnek. [20 pontot használtál fel, van még 224.]

m 4 4 mozogsz délre, délre
[198,110] Vége a fárasztó fel-le mászásnak: a dombságot síkság váltja fel.

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Gyorsan lelapulsz a fűbe, mielőtt az ellenfeled észrevehetne. No, igen a profizmus. Teljesen észrevehetetlen voltál. Nos, lássuk mi volt az ellenfél. Azonnal tudod, hogy egy szubreális vámpír volt a rémület okozója. Amikor elhal a zaj, előmászol. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy xantusz-kaktuszt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Tharr hívei emelték. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) törpe nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [198,111] A síkságot ritka erdő váltja fel. Gyanús mozgást látsz a fák között. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy trikornis herceg lehet. Alaposan megfigyeled a másikat, csakúgy ő is Téged. Aztán a lény otthagy.

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Tapasztalt erdőjáróként egy pillanat alatt elrejtőzöl egy alkalmas fa mögött. Kikukucskálsz rejtekedből, és felsóhajtasz. Még szerencse, hogy elbújtál. Már jellegzetes szagáról is megismered, hogy ez egy mammut zombi. {védettsége: 4 szúró, 4 vágó, 4 ütő ellen.} Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy királyi őrsáncot. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt oltárt. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Aad-Shaar Asyn előtt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Egy borkonyó bibe és néhány mákrózsa virág hullik a lábad elé. Miközben felveszed, boldogan tapasztalod, hogy egy szemmelverés varázslat került rád. Hálásan nézel Elenios szemébe. [mákrózsa virág ->eldobod] Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy bazaltelementál. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Híján vagy a varázsenergiának - gyorsan összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.)

Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi a bazaltelementál testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a bazaltelementál nyakát. (3 támadással 163 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). {HD:} Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a bazaltelementál bazalttestét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Mielőtt észbe kapnál, a bazaltelementál megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 40 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A bazaltelementál most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 448 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia).
{Csatastatisztika; sebzés: 224, sebződés: 40, gyógyulás: 47, összesen: +7 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Aránylag régi (kb. 2 hetes) törpe nyomok vezetnek délkeletre. [12 pontot használtál fel, van még 212.]

v 19 elmormolod a 19. varázslatot
Azt a varázslatot már elmondtad! [0 pontot használtál fel, van még 212.]

fm 200 feltételes mászás 200
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 212.]

m 3 mozogsz délkeletre
[199,112] A fák eltünedeznek, ismét síkságon vagy. Megpihensz egy kettéroppantott tábla előtt. Kíváncsiságból összeilleszted a darabokat, és kiböngészed a feliratot: "Ragrion". Nem mond semmit e név. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy sérült csataremák. (ld. enc.) Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a csataremák testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel néhányszor megcsapod a csataremák feléd kúszó csápját. (8 támadással 424 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+85 életerő). {HD:} Orgyilkos tőrrel valamennyire megsebezgeted a csataremák testét. (4 támadással 79 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). A csataremák csápjai nem ismernek kegyelmet: már véres pép a jobb vállad. (12 támadástól 189 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +38 ÉP.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel párszor keményen megütöd a csataremák fejét. (5 támadással 237 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+48 életerő). {HD:} Orgyilkos tőrrel megérinted a csataremák testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A csataremák csápjai nem ismernek kegyelmet: már véres pép a jobb vállad. (12 támadástól 218 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +44 ÉP.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. A következő pillanatban a lény köddé válik. Csak nem DEM-je volt az átkozottnak?
A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Megújítod a méregsemlegesítés varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 780, sebződés: 407, gyógyulás: 233, összesen: -174 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Egy végső mozdulattal előhívod az azonnali gyógyítás varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+86 életerő). [-15 varázspont.] Egészséged TF-elődött. Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Ízleld meg a rózsa vérét, tapasztald meg: jó a holtlét... " Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy varkaudar falut. Egy haldokló gnómra bukkansz egy tisztás közepén. Látszik rajta, hogy hatalmas csatában vett részt. Már az utolsókat rúgja... Egyetlen megoldás az, hogyha adsz neki egy deus ex machinát. Ez a tevékenység nem kerül TVP-be (30. jellempróba). Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy fekete kaktuszt. (ld. enc.) Látsz egy oltárt. Tharr híveié. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy szent tölgyfát. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy szent ligetet. Valami furcsát érzel: békesség és harmónia uralja a tájat. Észreveszel egy bíborcserjét. (ld. enc.) Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy halálbokort. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy beomlott q. gödröt. A gödör képe betölti a látóteredet. Mindenhol sötét nyílásokat látsz, nyilván az omlás után megmaradt alagutak bejáratait. Memorizálod gyorsan a szemed elé táruló látványt.

21 17
25 15 19
20
23 22 14 16 18
27 24
26 30 11 12
31 32 13 10
28 29
7 9
34 33 8
36 1
41 6
42 35 40 3 2
39
4 65
48 5
37 38 47 64
43 61
45 46 62 63
54 49
44 59 60 78
56 57
58 76 77
53 50 67
55 66 71 73 74
52 69 75
51 68 70 72
lépcsõk hova visznek:
1: bejárat/kijárat
78: 2. térkép 1. pont
36 25 21 20
39 35 34 28 23
27 24 19
33 32
42 38 26 22
37 31 29 18
41 17
40 30 9 10 11
43
53 3
1 12 16
45 44 8 2 13
52 4
7
46 5 14
51 6 15
49 50 68
48 47
65 67 74
64 73
58 55 63 66
54 75
81 72
56
61 62 70 69 71 76 77
57
80 84
60 59 78 79 82 83 85 86
lépcsõk hova visznek:
1: 1. térkép 78. pont

Ez a 245. labirintus térképe. A bejárat innen 0 mérföldre található.

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Tharr rúnaköve. Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy vark. kardtáncos közeledik. (ld. enc.) Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bumeráng. Ellenfeled megpróbálja félreütni a lövedéket, sikertelenül. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a vark. kardtáncos testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Felveszed azt a beállást, amely a Sziklaököl sikeres alkalmazásához szükséges. Ököllel párszor keményen megütöd a vark. kardtáncos bal karját. (6 támadással 318 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+64 életerő). {GYD:} Orgyilkos tőrrel néhány helyen meghorzsolod a vark. kardtáncos fejét. (4 támadással 49 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Gyilkos csapásokat oszt a vark. kardtáncos fegyverével. (4 támadástól 188 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +38 ÉP.) A helyzet alkalmasnak látszik az Acél Ököl alkalmazására. Ököllel néhányszor megcsapod a vark. kardtáncos testét. (5 támadással 255 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+52 életerő). {KCC:} Orgyilkos tőrrel kicsit megbökdösöd a vark. kardtáncos testét. (5 támadással 40 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A vark. kardtáncos támadásai összeszabdalják a lábaidat! (4 támadástól 184 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +37 ÉP.) Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 674, sebződés: 372, gyógyulás: 210, összesen: -162 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Megidézted az azonnali gyógyítás varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+77 életerő). [-15 varázspont.] Egészséged TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás:) Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+78 életerő). [-15 varázspont.] Egészséged TF-elődött. Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) Nocsak, itt van valami érdekes! Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) törpe nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délkeletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek délre vezetnek.
Találkozol egy fekete, copfos hajú, zöld szemű drow férfival. A bőre kreolszínű. Fairlight hittérítője. Egy angyalok gyűrűjét, egy arany papi karkötőt, egy bozontfonatot, egy dal.kristálykesztyűt, egy értépő sarkantyút, egy ezüst végzetmedált, egy füst övet, egy griff nyakéket, egy hatalom fülbevalóját, egy kyorg övcsatot, egy medvebőr övet, egy mentát koronát, egy mind. kristályát, egy obszidián karkötőt, egy q. irtó medált, egy ritualista amulettet, egy ryuku kalózkendőt, egy ryuku vadászinget, egy tűzúr csizmáját, egy villám szimbólumot és egy zafír védőgyűrűt visel. Felszerelését egy jégdémon trófea, egy kisebb quwarg isten trófea és egy vark. kardtáncos trófea ékesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egy csillogó szemű obszidián pók. Jobb kezében egy dal.kristálylándzsát, bal kezében egy méregfogat tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Egy tüskés gigaféreg a hátasa. Málhásállata egy sivatagi doareg.
Összeismerkedtek. Az ő neve Tollasfülű. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. Aztán elköszöntök egymástól.
[12 pontot használtál fel, van még 200.]

szk 160 keresed a 160. szörnyet
Úgy készülsz, hogy a táborozási időd egy részében keresni próbálsz egy tyrannoszaurusz rexet. [0 pontot használtál fel, van még 200.]

tf 4 10 fejleszted a 4. tulajdonságodat 10 pontért
Kitartóan, órákon át légzőgyakorlatokat végzel. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az egészséged észrevehetően fejlődjön. [Még 58 TVP-t kell elköltened.] [10 pontot használtál fel, van még 190.]

tf 4 10 fejleszted a 4. tulajdonságodat 10 pontért
Alaposan átválogatod a kajakészletedet, törekedve az egészségesebb életmódra. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az egészséged érezhetően megnövekedjen. [Még 48 TVP-t kell elköltened.] [10 pontot használtál fel, van még 180.]

tf 4 10 fejleszted a 4. tulajdonságodat 10 pontért
Kitartóan, órákon át légzőgyakorlatokat végzel. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az egészséged észrevehetően fejlődjön. [Még 38 TVP-t kell elköltened.] Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy varkaudar varázsló közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. {védettsége: 28 szúró, 28 vágó, 28 ütő ellen.} Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Üdvözlésképpen egy savhurrikán varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 49 életpontot vesztettél. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a varkaudar varázsló bal karját. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a varkaudar varázsló bal lábát. (3 támadással 205 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+42 életerő). {HD:} Orgyilkos tőrrel megdöföd a varkaudar varázsló fejét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Egy pusztító végzet varázslatot dob rád a másik. Semmi hatás! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 varkaudar látógömb. 2 214 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 257, sebződés: 49, gyógyulás: 47, összesen: -2 ÉP}

[10 pontot használtál fel, van még 170.]

tf 4 10 fejleszted a 4. tulajdonságodat 10 pontért
Kitartóan, órákon át légzőgyakorlatokat végzel. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az egészséged észrevehetően fejlődjön. [Még 28 TVP-t kell elköltened.] [10 pontot használtál fel, van még 160.]

tf 4 10 fejleszted a 4. tulajdonságodat 10 pontért
Átszortírozod a kajatartalékaidat, kidobva a zsíros részeket, feldúsítva a vitaminban gazdag, fehérjedús porciókat. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az egészséged érezhetően megnövekedjen. [Még 18 TVP-t kell elköltened.] [10 pontot használtál fel, van még 150.]

tf 4 10 fejleszted a 4. tulajdonságodat 10 pontért
Átszortírozod a kajatartalékaidat, kidobva a zsíros részeket, feldúsítva a vitaminban gazdag, fehérjedús porciókat. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az egészséged észrevehetően fejlődjön. [Még 8 TVP-t kell elköltened.] [10 pontot használtál fel, van még 140.]

tf 4 10 fejleszted a 4. tulajdonságodat 10 pontért
Fogat mosol egy darab fával, napozol egy kicsit, és egyéb módokon növeled szervezeted ellenálló képességét. A munka meghozza gyümölcsét. (+1 egészség.) A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Egy csataremák közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. {támadása: 78.} Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a csataremák fejét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel néhányszor megcsapod a csataremák feléd kúszó csápját. (8 támadással 400 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+81 életerő). Orgyilkos tőrrel gyengén megszurkálod a csataremák testét. (5 támadással 100 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). A csataremák csápjai nem ismernek kegyelmet: már véres pép a bal vállad. (12 támadástól 210 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +42 ÉP.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel néhányszor megcsapod a csataremák testét. (8 támadással 379 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+76 életerő). {HD:} Orgyilkos tőrrel néhány helyen meghorzsolod a csataremák feléd kúszó csápját. (4 támadással 43 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Csápok csapolnak csörgedező vért cseppnyi csípődből. (12 támadástól 211 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +43 ÉP.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Elmúlt a méregsemlegesítés hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 952, sebződés: 421, gyógyulás: 272, összesen: -149 ÉP}

[10 pontot használtál fel, van még 130.]

tf 4 10 fejleszted a 4. tulajdonságodat 10 pontért
Sian-no-csung, az ősi kobudera bölcs útmutatásai alapján szervezetedet megedző gyakorlatokba kezdesz. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az egészséged észrevehetően fejlődjön. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy vark. kardtáncos közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. {egyik sebzési módja: 4x 8d8+18.} Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 bumeráng. A lény megpróbálja félreütni, de elügyetlenkedi. Becsapódva, megdöfi a vark. kardtáncos szélsebes jobbkezét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel többször eltalálod a vark. kardtáncos testét. (6 támadással 364 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+73 életerő). {HD:} Orgyilkos tőrrel párszor épp hogy megérintgeted a vark. kardtáncos jobb lábát. (4 támadással 63 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). A vark. kardtáncos védhetetlen csapásai kegyetlenséggel vegyes precizitásról árulkodnak. (4 támadástól 195 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +39 ÉP.) Túl erős az ellenfeled. Menekülésben mindig is profi voltál. Szinte lángol a lábad alatt a talaj, ahogy távolodsz legyőződtől. Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 449, sebződés: 195, gyógyulás: 125, összesen: -70 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) A könnyek gyógyító erejében kevesen hisznek, TE azonban ezzel is kiemelkedsz a tudatlan csőcselékből. Eleinte kicsit nehezen indulnak meg könnyeid, de amikor egy fej szétpréselt hagymára gondolsz, már nincs probléma. Ahogy szétkened arcodon a könnypatakokat, érzed jótékony erejét. (+36 életerő.) [30 pontot használtál fel, van még 100.]

tf 2 fejleszted a 2. tulajdonságodat
Rendben, ha a kör végén az átvihetőnél több tvp-d marad, TF-elni fogod az IQ-d. [0 pontot használtál fel, van még 100.]

* 1. BP: h 2107 0 0 használod a 2107. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [5 pontot használtál fel, van még 95.]

* 2. BP: h 1576 1 0 használod az 1576. tárgyat
Dallamos sípolásba kezdesz. Primitív dallamot próbálgatsz, és sikerül is néhány hibával végigjátszani! [1 pontot használtál fel, van még 94.]

* 3. BP: e 1 0 0 élelemszerzés 1 pontért
Nos, nem jött össze semmi. Talán, ha jobban megerőltetnéd magad... [1 pontot használtál fel, van még 93.]

* 4. BP: le 815 0 0 leveszed/lerakod a 815. tárgyat
Leveszed a rothasztó talizmánt. [0 pontot használtál fel, van még 93.]

* 5. BP: kf 253 0 0 kézbeveszed/felveszed a 253. tárgyat
A nyakadba akasztod a nekrofun medált. [0 pontot használtál fel, van még 93.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
A porba hevenyészett műszaki rajzokat próbálsz készíteni összetett technikai újításokról. Elméd csiszolódik... Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az IQ-d komolyan megnőjön. [Még 73 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 53.]

tf 2 23 fejleszted a 2. tulajdonságodat 23 pontért
Intelligenciádat csiszolandó, fejben sakkozol. Borzalmas vereséget szenvedsz saját magadtól... Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az IQ-d komolyan megnőjön. [Még 49 TVP-t kell elköltened.] [23 pontot használtál fel, van még 30.]
Szomjadat csillapítod, a kulacsodból kortyolva. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 9, 11, 17.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját habzsol be a ragyás burástya. Egy adag extra takarmányt is elé raksz, amit rögvest behabzsol. A kitűnő étkeztetés hatására az állat szervezete 4 felesleges ugh mérget termelt, gyorsan megszabadítod tőle. Lestrapálva a nap eseményeitől, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (+1 max. életerő.) Elmúlt a széljárás hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 329 pontot. A következő körben tehát 359 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


ŐSGONOSZ (7453. SZÖRNY)
A haldokló lovag által említett "Ősgonosz" nem más mint egy xenomorf. Valószínűleg az első xenomorf, amely Ghallára érkezett. Miért nem jelentek meg akkor előbb a xenomorfok? Talán azért mert a múltba utazva néhány kalandozó megölte, mielőtt tojásokat fektetett volna. Vagy talán azért, mert a xenomorfoknak hosszú idő kell a tojásból kikeléshez, és utána a fejlődéshez. Mindenesetre az Ősgonosszal jobb lesz vigyázni. A képességei hasonlóak a xenomorf matriarchához vagy Zytanhoz. Eddig azt hitted, Zytan a leghatalmasabb, legnagyobb xenormof, de valahogy az Ősgonosz nagyobbnak tűnik, bár nem tudod az okát, hogy ez hogyan lehetséges.

ARANY BEHODLERFEJ (2208. TÁRGY)
Egészen izgalmas felfedezést teszel Ha három Beholder kitűzőt egymás mellé raksz, akkor azok összeolvadnak, és mágiájuk tovább erősödik. Ehhez a KT 2208 parancsot kell kiadnod 5 TVP-ért, és ha ekkor a birtokodban van három Beholder kitűző, azokból egy Arany Beholderfej keletkezik. Az új kitűző minden tulajdonságodhoz ad 5-öt, mágiája védi az egyéb tárgyaidat a pusztító hatásoktól, mindemellett továbbra is biztosítja a permanens pszi-ernyőt. Helyet ez sem foglal más kitűzőid elől. Természetesen nem tudod átadni másnak, és el sem lophatják tőled.

KROGAN, A PUSZTÍTÓ (7001. SZÖRNY)
Még gyerekkorodban hallottál regéket egy ongóliantról, aki intelligensebb volt társainál, talán még jóindulat is szorult belé. Persze ennek a fele csak legenda, egész pontosan az a fele, ami a jóindulatot illeti. Valóban él a csatornától keletre egy ongóliant, akitől még saját fajtársai is félnek. Állítólag Dornodon akarta felhasználni saját céljaira, ezért látta el ilyen iszonyatos hatalommal, de Krogannak valahogy sikerült kiszabadulnia az isteni befolyás alól. A "pusztító" jelzőt akkor kapta, amikor egyszer megpróbálta porig rombolni Zangroz városát. Bár a helyszínre érkező udvari mágusok segítségével sikerült visszaszorítani az erdők mélyére, de egy kisebb városrészt így is a földdel tett egyenlővé. Most, hogy megpillantottad ezt a gigászt, belátod, hogy a legendák egyáltalán nem túloztak. Hatalmas felsőtestét méteres acéltüskékkel borított bőrvért fedi, kezében pedig három méteres buzogányt lóbál.

KROGAN BUZOGÁNYA (1561. TÁRGY)
El sem hiszed, hogy sikerült legyőznöd Krogant, de hát az ongóliant teste, ami kiterítve fekszik előtted, egyértelmű bizonyíték erre. Miután kifújtad magad, szemügyre veszed a felszerelését. A páncélja túl nagy, még egy trollnak is. A három méteres buzogány viszont jó lehet valamire. A cipelése és forgatása a súlya miatt eléggé nehézkes, épp ezért ha nem vagy troll, neked sajnos nem fog menni. Krogan buzogányának sebzése 5D6+7 (óriások ellen további +6), viszont 20-as szintű ütőfegyver szakértelem alatt képtelenség tökéletesen forgatni.

KENTAURUSZ (762. SZÖRNY)
Legendák szólnak a kentaurokról, de még soha senki nem látott belőlük. Eddig. Legalábbis most látsz egy lényt, ami rájuk hasonlít, izmos ember felsőtesttel és a lovakéhoz hasonlító altesttel. Kezében íj, hátán egy tegez, valószínűleg tud is bánni vele. Mi sem utal erre jobban, mint hogy még az erdő fái között is képes a lőfegyverhasználatra, pedig a sűrűn növő fák ezt számodra mindig megakadályozzák. Vajon mi a titka tudásának? És milyen idős lehet? Talán hosszú évszázadok tapasztalata van a háta mögött, mint a legendák kentaurjainak? És itt van még egy kézenfekvő kérdés: vajon azért tesz meg mindent a likvidálásod érdekében, hogy legendás fajuk létezése továbbra is titok maradhasson a világ előtt?

ÍJÁSZKENCE (1225. TÁRGY)
Először fogalmad sincs, hogy ezt a kis dobozt, benne ezzel a különös, színtelen, ragasztóállagú folyadékkal, mire is használhatnád. Aztán némi töprengés meghozza gyümölcsét, és ráébredsz a nemes egyszerűséggel általad csak íjászkencének elnevezett anyag felhasználásának lehetőségeire. Kend csak be vele az íjadat, valamint a nyílvesszőidet, és meglásd, sokkal hatékonyabban fogod őket a jövőben használni. Legalábbis egy ideig, míg a kence le nem kopik a fegyveredről. Játéktechnikailag ez a következőképpen néz ki: add ki a H 1225 parancsot, és a következő fordulód elejéig az elhasználódott íjászkence áldásos hatását élvezheted: eggyel többször fogsz távfegyvereddel támadni. Az akció, vagyis az íjad alapos bekenegetése 5 TVP-be kerül. Ha a fordulód során különböző lőfegyvereket használsz, mindegyikre kapod a plusz támadást, ha azonban nincsen bekészítve lőfegyvered, nem tudod a kencét felhasználni. Több íjászkence hatása természetesen nem adódik össze, sőt lerontja az egy adag által adott hatást.

CSATAREMÁK (694. SZÖRNY)
A csataremák a szutykos remák távoli rokona. A távoli szó elég találó, mivel mindkét lényt mágiával hozták létre. A csataremák egész életében kötődik gazdájához, többnyire varkaudarok használják hátasállatként. Lábak helyett hatalmas csápokon mozog, de a szutykos remákkal ellentétben a csataremák a földön csúszik, nem pedig a levegőben levitál. Rendkívüli pszionikus energiák birtokosa, így azonnal megérzi, ha idegen tudat tartózkodik a közelben. Emiatt elbújni nem lehet előle, még BA paranccsal sem. Ha harcra kerül a sor, jobb ha már a harc elején nyakadba szeded a lábad. A csataremák 12 csápjával és a bénító méreggel, amit az ütéseivel a testedbe juttat, nagyon hamar mozgásképtelenné tesz bármely nagytestű élőlényt, de mozgékonyságának hála a kisebb termetű humanoidokkal is könnyűszerrel elbánik. Sajnálatos módon a csataremáknak is megvan az a kellemetlen képessége, hogy halála előtti pillanatban elteleportál egy biztonságosabb helyre, ahol regenerálódhat (állítólag láttak már olyan kalandozót, aki képes volt véglegesen legyőzni egy ilyen lényt, de a titkát a sírba vitte magával, amikor a feldühödött varkaudarok - a csataremák gazdái - apró darabokra szaggatták).

FEKETE KAKTUSZ (577. NÖVÉNY)
Ez a fekete, acélhegyes tüskékkel borított, ágas-bogas valami sokak szerint élő növény, de a legtöbben legyintenek - a Sötét Földön normális élet nem lehetséges, ez is csak egy a sok-sok mágikus furcsaság közül. Mindenesetre tény, hogy a fekete kaktuszt a helyi lények nem bolygatják, az ide tévedt buta kalandozók azonban mindig megpróbálnak lenyisszantani egyet-egyet a furcsa, tobozszerű kinövésből, ami a tüskék tövében található. (Ehhez a KT 578 parancsot add ki, 10 TVP-ért. Egy körben egy tőről max. öt ében tobozt gyűjthetsz.) Vigyázz! A tüskék erősen mérgeznek, egy 20-nál alacsonyabb szintű kalandozóra általában halálosak.
Az ében kaktusz termése, ez a furcsa, minden fényt elnyelő, toboz alakú bogyó néhány veterán kalandozó szerint igen ritka anyagot, iknegurint rejthet. Persze aki már több tucat ében tobozt feltört a forró vizű gejzírek tövében, cáfolja ezt az állítást, mondván, hogy soha semmit nem talált a tobozokban. A veteránok erre csak a fejüket csóválva hümmögnek... (Ha meg akarsz próbálkozni a toboz feltörésével, add ki a H 578 parancsot, 5 TVP árán. Ha akarsz, adhatsz meg második, mennyiségi paramétert.)

BÍBORCSERJE (622. NÖVÉNY)
Távolról szép, de kegyetlen látvány ezek a levél nélküli, csupasz karmaival az ég felé nyúló növényféleség. Közelebbről látod, hogy a vibrálni látszó, bíbor szín annak köszönhető, hogy a növény ég! Először azt hiszed, hogy egy gonosz Thargodan játszadozott vele, de aztán ráébredsz, hogy a bíborcserjének furcsa módon ez jelenti az életet: a teljes felületét beborító, állandó tűz jelenti, hogy lélegzik. A bíborcserje ezt a tüzet védelemre is tudja használni, ha valaki ellenséges szándékkal közelít felé, borzalmas égési sérüléseket tud okozni. Ritkán, nyílik a bíborcserjén egy-egy tűzbimbó: ezek leszakítása azonban képzettséget és szakértelmet kíván, egy 20. szintnél alacsonyabb lény valószínűleg csak összeégetné magát, miközben a tűzbimbót maga a cserje elhamvasztja. Ha mégis meg akarsz próbálkozni, a KT 623 parancsot add ki, 3 TVP árán. Egy körben legfeljebb három tűzbimbót lehet a bíborcserjéről begyűjteni.

VARKAUDAR KARDTÁNCOS (693. SZÖRNY)
Amikor egy fekete szélvész táncol elő a bozótosból - karjaiban ébenfekete pengéket markolva - hevesen kezd verni a szíved. Egy varkaudar kardtáncossal állsz szemben, ami nem sok jót sejtet. Hallottál legendákat arról, hogy Healfall legősibb varkaudar iskoláiban képzik ki ezeket a gyilkológépeket. Ismeretlen anyagból készült kardjaik haláluk pillanatában fekete hamuvá porladnak, mivel kötve vannak gazdájukhoz, és annak életerejéből táplálkoznak. Ha találkozol egy ilyen lénnyel, készülj fel a halálra. Gyilkos pengéik minden fémen és anyagon könnyedén áthatolnak, ami az útjukba áll, legyen az mágikus páncélzat vagy egy kőfal.

KARAKTERLAP

Forkboy, egy fekete, copfos hajú, piros szemű kobudera férfi vagy. Kecskeszakállad és harcsabajuszod van. A bőröd kreolszínű. Tharr misszionáriusa vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 188. fordulód.

Erő: 26 (38) Szint: 28 Merészség: 10/5 Magasság: 147 cm
IQ: 22 (39) Támadás: 40 (42) Agresszió: 3 Testsúly: 53 kg
Ügyesség: 19 (22) Védekezés: 29 (34) Menekülés: 30 % Életkor: 30/31 év
Egészség: 26 (28) Életpont: 372/151 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 26 (38) Varázspont: 440/7 Pénz: 71 arany Kép. pont: 12
Tudatpont: 59/0 Pszi pont: 88/68 Halhatatlanság: 1 %
Eddig összesen 2633 szörnyet (9 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 23 336 TP-t kaptál. Jelenleg 2 357 074 TP-d van. A következő szinthez még 242 926 TP szükséges. Trófeáid: Dögvész, kentaurusz, Krogan, a pusztító. A 159. fordulódban 5000 arany került a bankszámládra. 5150 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 5 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 2/0 ökölvívás: 34/9 (+9%) szúrófegyverek: 21/97 (+5%)
vágófegyverek: 7/26 ütőfegyverek: 7/33 lőfegyverek: 9/3
dobófegyverek: 30/53 (+8%)

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); bumeráng (#249) max. 1 db (1 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
199,112 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 199
Kedvenc táborhely: 140,45
Az idő kódexe: legutóbb 163. fordulóban.
Legfeljebb 43 TU-t válthatsz TVP-re.
Feltételes varázskő használat: 5 százalék varázspont alatt.

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 139 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 105/36 (+136%) 2. nyomkövetés: 37/63 (+25%) 3. mászás: 15/16
4. csapdakészítés: 27/23 (+15%) 5. csapdaészlelés: 3/68 6. gyógyítás: 31/97 (+19%)
7. felderítés: 13/31 8. szörnyidomítás: 9/15 9. teológia: 28/12 (+36%)
10. taumaturgia: 16/59 11. szerencsejáték: 3/78 12. versengés: 10/38 (+27%)
13. harcművészetek: 33/11 14. zene: 3/27 (+2%) 15. szörnyismeret: 15/33 (+22%)
16. pszi: 10/69 (+9%) 17. zárnyitás: 1/56 18. vadászat: 13/23 (+2%)
19. bányászat: 30/28 (+4%) 20. testépítés: 9/86 21. úszás: 1/20
22. csapatmunka: 3/60

FELTÉTELES PARANCSOK (még 42 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 70% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 30% életerő alatt 20 TVP-ért
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 20 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 100 darabot ), ubuk dobónyílat (#138) (max. 2 darabot ), amnioszt (#203) (max. 1 darabot )
elfogod ezoterikus mardelt (#184) fedett veremmel (#219)
mászol max. 200 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31)
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 6, max: 50)
q. rohamosztagos (#242), quwarg nagymester (#214), vadász quwarg (#241), láncravert quwarg (#744), öregedést okozó lények (#9095), halált okozó lények (#9098)
Barátságosság (aktív: 6, max: 50)
drakolich (#760), ismeretlen (#9089), lidércúr (#252), kronotapír (#286), kronokukac (#285), bűbájlidérc (#761)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
tompítás (#40, 8 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) tükörpajzs (#101, 26 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) puha ütés (#60, 18 VP)
tűzeső (#61, 16 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
fürgülés (#92, 22 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP)
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
szürkeáll. aktiv (#71) tulajdonságpajzs (#26) csupasz izom (#28) óriáserő (#53)
szemmelverés (#137)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 4, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> szutykos remák (#191) izomernyesztés (#33) >> Dögvész (#7495)
tűzeső (#61) >> kisebb quwarg isten (#213)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 4, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
fürgülés (#92) >> Dögvész (#7495)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
ragyás burástya (#111) (málhás: +13 kg teher) státusz: OK
tüskés harci gromak (#156) (tejet ad) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Imádkozz, amint elérted a kántori rangfokozatot!
2.) Lássuk, mennyire vagy sokoldalúan tapasztalt: imádkozz úgy, hogy a 6 alap fegyveres szakértelmed egyike sem kisebb hétnél! (nem számítanak a különleges fegyveres szakértelmek)
3.) Nem triviális feladat: Ejts el egy napon [értsd egy fordulón belül] legalább négy szörnyet ütő (lehet ököllel is), négyet vágó, és négyet szúrófegyverrel! Ja, és lehetőleg ne egy csirkeólban teljesítsd a küldetést.

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. tanya (507): kész. városháza (Qvill) (527): új. szürke kastély (547): kész. cseréptetős torony (549): kész. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): új. kőtorony (664): 72. labirintus (83,86). városháza (685): új. tündérpalota (750): új. tündérpalota (751): új. tündérpalota (752): új. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): új. fejvadászcéh (758): 187. labirintus (108,103). Toborzóiroda (759): kész. léghajóállomás (817): új. tündérpalota (830): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 3, 4, 33, 34, 35, 36, 41, 42, 53, 54, 55, 66, 68, 72, 124, 126, 127, 128, 129, 170, 187, 192, 244, 245.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 3, 12, 26, 35, 44, 46, 49.
Kész: 1, 5, 6, 16, 47.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) OK
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) OK
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) OK
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 33 TU. szükséges még: 117 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1204 TU szükséges.)
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
20 arany (#50) 1 bumeráng (#249) 1 csuklyavirág (#133)
1 extra takarmány (#1360) 5 fekete gyöngy (#99) 4 gyöngymangó (#135)
1 madártoll (#112) 1 sallank karom (#128) 1 varázskő (#305)
8 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 aranygyűrű (#193) 1 borkonyó bibe (#312) 1 ezüst gyűrű (#180)
1 ezüst nyaklánc (#117) 1 íjászkence (#1225) 4 kaja (#2)
1 kristálygömb (#265) 1 Krogan buzogánya (#1561) 1 nagy bronzkulcs (#185)
3 sallank nyíl (#129) 4 ugh méreg (#166) 1 varkaudar látógömb (#1107)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

193 194 195 196 197 198 199 200
102
103
104
105
106
107
108
109
110
111
112
113
(194,104) szőrös bozsók (#149), Chara-din monolitja (#534), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), purifikátor császár (#393)
(195,105) trikornis herceg (#261), smaragdgólem (#417)
(196,106) trikornis herceg (#261)
(197,107) Krogan, a pusztító (#7001), vaskohó (#155), oltár, Chara-din monolitja (#534), érclelőhely
(198,108) orbitális mackósajt (#229), Fairlight oltár, érclelőhely
(198,109) woorgard (#231), kazmár (#204, belőle készíthető: #205), olvasztókemence (#86), vaskohó (#155), Tharr oltár, 37. jellempróba, érclelőhely, kentaurusz (#762)
(198,110) xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), Tharr oltár, 47. jellempróba
(198,111) trikornis herceg (#261), királyi őrsánc (#1140), oltár, művészi porolit (#720), tündöklő szobor (#1587), bazaltelementál (#204)
(199,112) csataremák (#694), varkaudar falu (#1109), 30. jellempróba, fekete kaktusz (#577, belőle készíthető: #578), Tharr oltár, szent tölgyfa (#393), szent liget (#439), bíborcserje (#622, belőle készíthető: #623), halálbokor (#2370, belőle készíthető: #2371), beomlott q. gödör (#2096), Tharr rúnaköve, vark. kardtáncos (#693), Tollasfülű (2560. kalandozó), varkaudar varázsló (#271)

ÜZENET A JÁTÉKVEZETŐTŐL


2018.07.06 15:01 Változások a számládon! Zseton levonás: 15 If. levonás: 0 Oka: Bónusz vásárlás weboldalon (Krónika -> 2.)
˙

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* - Bekerült a játékba az FPH parancs. Mindenki kapott róla enciklopédiát, akinek a legmagasabb fegyverszakértlme 36 fölött van.
* - Ha 0 aranyas tárgyra van HU kiadva, azt ezentúl nem veszi fel a karakter.
* - Az EK 99 parancs hatására 1 TU 10 TVP-ért forduló végéig bármely más KT-tagnak lehet átadni információt, tárgyat és TU-t, mintha egy szövetségben lenne a két karakter. MXTU így nem adható át.
* - A KT szövetségbe való belépéshez elég, ha a vezetők 51%-a engedélyezi a belépést.
* - A KT aktuális képességfás képessége akkor is fejlődik, ha valaki nem azt a képességet fejleszti, hanem egy korábbit. Ily módon a képesség fejlesztése nem fejezhető be, tehát 1 TU-t mindenképp kell rajta fejleszteni a végén úgy, hogy valaki az aktuális képességet fejleszti.
* - A nekronfókusz (2374) +10% TP-t ad élőholtakra, nem +1%-kot, viszont nem adódik össze belőle több.

Üzenet küldése a karakternek