Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2018. júl. 6. 15h:05' EZ A 845. JÁTÉKHETED, 188. FORDULÓD 846. játékheted kezdete: júl. 12. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 30 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3798 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: h 1133 0 0 | használod az 1133. tárgyat |
* 2. KP: v 71 0 0 | elmormolod a 71. varázslatot |
* 3. KP: le 253 0 0 | leveszed/lerakod a 253. tárgyat |
* 4. KP: kf 815 0 0 | kézbeveszed/felveszed a 815. tárgyat |
* 5. KP: e 1 0 0 | élelemszerzés 1 pontért |
kpk 5 | kezd. parancs kivétele: 5 |
kpb 5 | kezd. parancs berakása: 5 |
v 26 | elmormolod a 26. varázslatot |
ek 302 1 | t. energia kisütése: 302 1 |
ek 429 | t. energia kisütése: 429 |
ek 40 10 | t. energia kisütése: 40 10 |
v 138 | elmormolod a 138. varázslatot |
v 28 | elmormolod a 28. varázslatot |
v 53 | elmormolod az 53. varázslatot |
v 19 | elmormolod a 19. varázslatot |
m 4 3 3 | mozogsz délre, délkeletre, délkeletre |
Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi a szőrös bozsó testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a szőrös bozsó testét. (2 támadással 136 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). Orgyilkos tőrrel megbököd a szőrös bozsó szőrös mellkasát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A szőrös bozsó leken néhány pofont. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A szőrös bozsó összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 3 kaját. 900 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 169, sebződés: 11, gyógyulás: 34, összesen: +23 ÉP}
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a purifikátor császár testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Kegyetlen precizitást nyújt támadásodhoz a Sashorog alkalmazása. Ököllel párszor megpöccinted a purifikátor császár testét. (6 támadással 73 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). {HD:} Orgyilkos tőrrel párszor épp hogy megérintgeted a purifikátor császár bal oldalát. (4 támadással 60 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Irtózatos sebeket ejt a purifikátor császár a szarvaival a jobb karodon és válladon. (6 támadástól 101 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +21 ÉP.) Ki-energiákat gyűjtve, Sashoroggal próbálkozol. Ököllel párszor súrolva eltalálod a purifikátor császár ruganyos törzsét. (6 támadással 66 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). {HD:} Orgyilkos tőrrel gyengén megszurkálod a purifikátor császár testét. (4 támadással 54 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Irtózatos sebeket ejt a purifikátor császár a szarvaival a bal karodon és válladon. (6 támadástól 100 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +20 ÉP.) Ellenfeled elmenekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 276, sebződés: 201, gyógyulás: 94, összesen: -107 ÉP}
(Továbbmész...) [195,105] Csökken a behatoló fény, ritkább az aljnövényzet: sűrű erdőben vagy. Gyanús mozgást látsz a fák között. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy trikornis herceg. {max. életpontja: 321-360.} Valahogy hiányzik belőletek ezúttal az igazi harci szellem. Unottan végigméritek egymást, aztán továbbálltok.
Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a smaragdgólem jobb lábát. (6 támadással 407 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+82 életerő). {HD:} Orgyilkos tőrrel jól megszurkálod a smaragdgólem smaragd testét. (3 támadással 77 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Hatalmas mancsaival a smaragdgólem lábadat és hasadat üti. (2 támadástól 113 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +23 ÉP.) Megpróbál megragadni. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. 4 759 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 484, sebződés: 113, gyógyulás: 121, összesen: +8 ÉP}
(Továbbmész...) [196,106] A terep továbbra is sűrű erdő. Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Egy trikornis herceg nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. {egyik sebzési módja: 3x 2d8+10.} Békésen szemlélitek egymást. Egyikőtök sincs harapós hangulatban, így a várt mészárszék elmarad.
m 3 3 4 | mozogsz délkeletre, délkeletre, délre |
Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja a Krogan, a pusztító ragyás lábszárát. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) A szörny tüzet lehel! Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (30 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a Krogan, a pusztító bal lábát. (6 támadással 396 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+80 életerő). {HD:} Orgyilkos tőrrel jól megszurkálod a Krogan, a pusztító ragyás lábszárát. (4 támadással 100 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). A Krogan, a pusztító pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 89 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +18 ÉP.) Ellenfeled regenerálódik! Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a Krogan, a pusztító hatalmas bokáját. (5 támadással 242 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+49 életerő). {HD:} Orgyilkos tőrrel megérinted a Krogan, a pusztító ragyás lábszárát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Gyenge védekezésed nem sok esélyt jelent ilyen erejű támadással szemben. (2 támadástól 97 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +20 ÉP.) A Krogan, a pusztító most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: egy ezüst nyaklánc, egy ezüst gyűrű, egy nagy bronzkulcs, egy kristálygömb és egy aranygyűrű, ezenkívül 1 Krogan buzogánya (ld. enc.). Messze hajítod a vacak kis bűbájlidérc trófeát, és kinyersz egy alkalmas Krogan, a pusztító trófeát. 4 221 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 784, sebződés: 216, gyógyulás: 192, összesen: -24 ÉP}
(Továbbmész...) [198,108] Meredekebbek már a lejtők: itt már kisebb hegyek vannak. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Egy orbitális mackósajt nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. {védettsége: 32 szúró, 18 vágó, 32 ütő ellen.} Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja az orbitális mackósajt obszcén kinövését. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) A mackósajt villámgyorsan előkap a háta mögül egy táblát, és húzgálni kezdi rajta körmeit! Röhögsz a szerencsétlen állaton, aki megszégyenülten áll előtted. A mackósajt két pislantás után melletted terem, könnyedén felemel, és az ég felé hajít! Szerencsére bele tudod akasztani a mackósajt gallérgombjába a cipőfűződet, így visszaesel, mielőtt túl magasra emelkednél. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. {CSTT:} Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az orbitális mackósajt testét. (6 támadással 260 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+53 életerő). {HD:} Orgyilkos tőrrel kicsit megsebzed az orbitális mackósajt bal oldalát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Az orbitális mackósajt nyelve többször lesújt a válladra és a nyakadra. (6 támadástól 47 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) A lény huhog! 15 életpontot vesztettél. Az orbitális mackósajt összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 316 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 306, sebződés: 62, gyógyulás: 67, összesen: +5 ÉP}
(Továbbmész...) [198,109] Az igazi hegyek végképp eltűnnek, dombvidéken vagy. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Csak egy sebesült woorgard. Megvető mosollyal várod a találkozást. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi a woorgard testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a woorgard testét. (8 támadással 321 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+65 életerő). {HD:} Orgyilkos tőrrel kicsit megbökdösöd a woorgard testét. (5 támadással 75 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Csápok szívnak vért a combjaidból. (6 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A woorgard most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 854 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 423, sebződés: 11, gyógyulás: 84, összesen: +73 ÉP}
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bumeráng. A teremtmény kacagva elüti a lövedéket! A lény gyors egymásutánban néhány sallank nyilat lő ki rád. Sajnos nincs időd félreugrani előlük. 104 életpontot vesztettél. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a kentaurusz jobb hátsó lábát. (8 támadással 411 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+83 életerő). Orgyilkos tőrrel többször eltalálod a kentaurusz bal első lábát. (5 támadással 110 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Gyilkos rúgásokkal soroz meg a kentaurusz. (4 támadástól 106 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +22 ÉP.) Összetipor lábával. 67 életpontot vesztettél. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel párszor keményen megütöd a kentaurusz testét. (5 támadással 235 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+48 életerő). Orgyilkos tőrrel meghorzsolod a kentaurusz jobb első lábát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Lábaidat kékre-zöldre püfölik a kentaurusz rúgásai. (4 támadástól 98 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +20 ÉP.) A teremtmény rád tapos. 71 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a kentaurusz száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 íjászkence (ld. enc.). Szereztél 3 sallank nyilat. Eldobod az értéktelenné vált ősdentor trófeát, és diadalmasan beszerzel egy kentaurusz trófeát. 4 624 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 780, sebződés: 446, gyógyulás: 201, összesen: -245 ÉP}
m 4 4 | mozogsz délre, délre |
(Továbbmész...) [198,111] A síkságot ritka erdő váltja fel. Gyanús mozgást látsz a fák között. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy trikornis herceg lehet. Alaposan megfigyeled a másikat, csakúgy ő is Téged. Aztán a lény otthagy.
Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi a bazaltelementál testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a bazaltelementál nyakát. (3 támadással 163 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). {HD:} Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a bazaltelementál bazalttestét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Mielőtt észbe kapnál, a bazaltelementál megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 40 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A bazaltelementál most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 448 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia).
{Csatastatisztika; sebzés: 224, sebződés: 40, gyógyulás: 47, összesen: +7 ÉP}
v 19 | elmormolod a 19. varázslatot |
fm 200 | feltételes mászás 200 |
m 3 | mozogsz délkeletre |
Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a csataremák testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel néhányszor megcsapod a csataremák feléd kúszó csápját. (8 támadással 424 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+85 életerő). {HD:} Orgyilkos tőrrel valamennyire megsebezgeted a csataremák testét. (4 támadással 79 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). A csataremák csápjai nem ismernek kegyelmet: már véres pép a jobb vállad. (12 támadástól 189 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +38 ÉP.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel párszor keményen megütöd a csataremák fejét. (5 támadással 237 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+48 életerő). {HD:} Orgyilkos tőrrel megérinted a csataremák testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A csataremák csápjai nem ismernek kegyelmet: már véres pép a jobb vállad. (12 támadástól 218 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +44 ÉP.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. A következő pillanatban a lény köddé válik. Csak nem DEM-je volt az átkozottnak?
A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Megújítod a méregsemlegesítés varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 780, sebződés: 407, gyógyulás: 233, összesen: -174 ÉP}
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat 78: 2. térkép 1. pont |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
lépcsõk hova visznek: 1: 1. térkép 78. pont |
Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Tharr rúnaköve. Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy vark. kardtáncos közeledik. (ld. enc.) Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bumeráng. Ellenfeled megpróbálja félreütni a lövedéket, sikertelenül. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a vark. kardtáncos testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Felveszed azt a beállást, amely a Sziklaököl sikeres alkalmazásához szükséges. Ököllel párszor keményen megütöd a vark. kardtáncos bal karját. (6 támadással 318 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+64 életerő). {GYD:} Orgyilkos tőrrel néhány helyen meghorzsolod a vark. kardtáncos fejét. (4 támadással 49 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Gyilkos csapásokat oszt a vark. kardtáncos fegyverével. (4 támadástól 188 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +38 ÉP.) A helyzet alkalmasnak látszik az Acél Ököl alkalmazására. Ököllel néhányszor megcsapod a vark. kardtáncos testét. (5 támadással 255 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+52 életerő). {KCC:} Orgyilkos tőrrel kicsit megbökdösöd a vark. kardtáncos testét. (5 támadással 40 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A vark. kardtáncos támadásai összeszabdalják a lábaidat! (4 támadástól 184 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +37 ÉP.) Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 674, sebződés: 372, gyógyulás: 210, összesen: -162 ÉP}
szk 160 | keresed a 160. szörnyet |
tf 4 10 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 10 pontért |
tf 4 10 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 10 pontért |
tf 4 10 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 10 pontért |
Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Üdvözlésképpen egy savhurrikán varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 49 életpontot vesztettél. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a varkaudar varázsló bal karját. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a varkaudar varázsló bal lábát. (3 támadással 205 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+42 életerő). {HD:} Orgyilkos tőrrel megdöföd a varkaudar varázsló fejét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Egy pusztító végzet varázslatot dob rád a másik. Semmi hatás! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 varkaudar látógömb. 2 214 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 257, sebződés: 49, gyógyulás: 47, összesen: -2 ÉP}
tf 4 10 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 10 pontért |
tf 4 10 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 10 pontért |
tf 4 10 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 10 pontért |
tf 4 10 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 10 pontért |
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a csataremák fejét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel néhányszor megcsapod a csataremák feléd kúszó csápját. (8 támadással 400 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+81 életerő). Orgyilkos tőrrel gyengén megszurkálod a csataremák testét. (5 támadással 100 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). A csataremák csápjai nem ismernek kegyelmet: már véres pép a bal vállad. (12 támadástól 210 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +42 ÉP.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel néhányszor megcsapod a csataremák testét. (8 támadással 379 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+76 életerő). {HD:} Orgyilkos tőrrel néhány helyen meghorzsolod a csataremák feléd kúszó csápját. (4 támadással 43 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Csápok csapolnak csörgedező vért cseppnyi csípődből. (12 támadástól 211 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +43 ÉP.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Elmúlt a méregsemlegesítés hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 952, sebződés: 421, gyógyulás: 272, összesen: -149 ÉP}
tf 4 10 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 10 pontért |
Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 bumeráng. A lény megpróbálja félreütni, de elügyetlenkedi. Becsapódva, megdöfi a vark. kardtáncos szélsebes jobbkezét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel többször eltalálod a vark. kardtáncos testét. (6 támadással 364 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+73 életerő). {HD:} Orgyilkos tőrrel párszor épp hogy megérintgeted a vark. kardtáncos jobb lábát. (4 támadással 63 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). A vark. kardtáncos védhetetlen csapásai kegyetlenséggel vegyes precizitásról árulkodnak. (4 támadástól 195 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +39 ÉP.) Túl erős az ellenfeled. Menekülésben mindig is profi voltál. Szinte lángol a lábad alatt a talaj, ahogy távolodsz legyőződtől. Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 449, sebződés: 195, gyógyulás: 125, összesen: -70 ÉP}
tf 2 | fejleszted a 2. tulajdonságodat |
* 1. BP: h 2107 0 0 | használod a 2107. tárgyat |
* 2. BP: h 1576 1 0 | használod az 1576. tárgyat |
* 3. BP: e 1 0 0 | élelemszerzés 1 pontért |
* 4. BP: le 815 0 0 | leveszed/lerakod a 815. tárgyat |
* 5. BP: kf 253 0 0 | kézbeveszed/felveszed a 253. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 2 40 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 2 23 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 23 pontért |
ŐSGONOSZ (7453. SZÖRNY) A haldokló lovag által említett "Ősgonosz" nem más mint egy xenomorf. Valószínűleg az első xenomorf, amely Ghallára érkezett. Miért nem jelentek meg akkor előbb a xenomorfok? Talán azért mert a múltba utazva néhány kalandozó megölte, mielőtt tojásokat fektetett volna. Vagy talán azért, mert a xenomorfoknak hosszú idő kell a tojásból kikeléshez, és utána a fejlődéshez. Mindenesetre az Ősgonosszal jobb lesz vigyázni. A képességei hasonlóak a xenomorf matriarchához vagy Zytanhoz. Eddig azt hitted, Zytan a leghatalmasabb, legnagyobb xenormof, de valahogy az Ősgonosz nagyobbnak tűnik, bár nem tudod az okát, hogy ez hogyan lehetséges. |
ARANY BEHODLERFEJ (2208. TÁRGY) Egészen izgalmas felfedezést teszel Ha három Beholder kitűzőt egymás mellé raksz, akkor azok összeolvadnak, és mágiájuk tovább erősödik. Ehhez a KT 2208 parancsot kell kiadnod 5 TVP-ért, és ha ekkor a birtokodban van három Beholder kitűző, azokból egy Arany Beholderfej keletkezik. Az új kitűző minden tulajdonságodhoz ad 5-öt, mágiája védi az egyéb tárgyaidat a pusztító hatásoktól, mindemellett továbbra is biztosítja a permanens pszi-ernyőt. Helyet ez sem foglal más kitűzőid elől. Természetesen nem tudod átadni másnak, és el sem lophatják tőled. |
KROGAN, A PUSZTÍTÓ (7001. SZÖRNY) Még gyerekkorodban hallottál regéket egy ongóliantról, aki intelligensebb volt társainál, talán még jóindulat is szorult belé. Persze ennek a fele csak legenda, egész pontosan az a fele, ami a jóindulatot illeti. Valóban él a csatornától keletre egy ongóliant, akitől még saját fajtársai is félnek. Állítólag Dornodon akarta felhasználni saját céljaira, ezért látta el ilyen iszonyatos hatalommal, de Krogannak valahogy sikerült kiszabadulnia az isteni befolyás alól. A "pusztító" jelzőt akkor kapta, amikor egyszer megpróbálta porig rombolni Zangroz városát. Bár a helyszínre érkező udvari mágusok segítségével sikerült visszaszorítani az erdők mélyére, de egy kisebb városrészt így is a földdel tett egyenlővé. Most, hogy megpillantottad ezt a gigászt, belátod, hogy a legendák egyáltalán nem túloztak. Hatalmas felsőtestét méteres acéltüskékkel borított bőrvért fedi, kezében pedig három méteres buzogányt lóbál. |
KROGAN BUZOGÁNYA (1561. TÁRGY) El sem hiszed, hogy sikerült legyőznöd Krogant, de hát az ongóliant teste, ami kiterítve fekszik előtted, egyértelmű bizonyíték erre. Miután kifújtad magad, szemügyre veszed a felszerelését. A páncélja túl nagy, még egy trollnak is. A három méteres buzogány viszont jó lehet valamire. A cipelése és forgatása a súlya miatt eléggé nehézkes, épp ezért ha nem vagy troll, neked sajnos nem fog menni. Krogan buzogányának sebzése 5D6+7 (óriások ellen további +6), viszont 20-as szintű ütőfegyver szakértelem alatt képtelenség tökéletesen forgatni. |
KENTAURUSZ (762. SZÖRNY) Legendák szólnak a kentaurokról, de még soha senki nem látott belőlük. Eddig. Legalábbis most látsz egy lényt, ami rájuk hasonlít, izmos ember felsőtesttel és a lovakéhoz hasonlító altesttel. Kezében íj, hátán egy tegez, valószínűleg tud is bánni vele. Mi sem utal erre jobban, mint hogy még az erdő fái között is képes a lőfegyverhasználatra, pedig a sűrűn növő fák ezt számodra mindig megakadályozzák. Vajon mi a titka tudásának? És milyen idős lehet? Talán hosszú évszázadok tapasztalata van a háta mögött, mint a legendák kentaurjainak? És itt van még egy kézenfekvő kérdés: vajon azért tesz meg mindent a likvidálásod érdekében, hogy legendás fajuk létezése továbbra is titok maradhasson a világ előtt? |
ÍJÁSZKENCE (1225. TÁRGY) Először fogalmad sincs, hogy ezt a kis dobozt, benne ezzel a különös, színtelen, ragasztóállagú folyadékkal, mire is használhatnád. Aztán némi töprengés meghozza gyümölcsét, és ráébredsz a nemes egyszerűséggel általad csak íjászkencének elnevezett anyag felhasználásának lehetőségeire. Kend csak be vele az íjadat, valamint a nyílvesszőidet, és meglásd, sokkal hatékonyabban fogod őket a jövőben használni. Legalábbis egy ideig, míg a kence le nem kopik a fegyveredről. Játéktechnikailag ez a következőképpen néz ki: add ki a H 1225 parancsot, és a következő fordulód elejéig az elhasználódott íjászkence áldásos hatását élvezheted: eggyel többször fogsz távfegyvereddel támadni. Az akció, vagyis az íjad alapos bekenegetése 5 TVP-be kerül. Ha a fordulód során különböző lőfegyvereket használsz, mindegyikre kapod a plusz támadást, ha azonban nincsen bekészítve lőfegyvered, nem tudod a kencét felhasználni. Több íjászkence hatása természetesen nem adódik össze, sőt lerontja az egy adag által adott hatást. |
CSATAREMÁK (694. SZÖRNY) A csataremák a szutykos remák távoli rokona. A távoli szó elég találó, mivel mindkét lényt mágiával hozták létre. A csataremák egész életében kötődik gazdájához, többnyire varkaudarok használják hátasállatként. Lábak helyett hatalmas csápokon mozog, de a szutykos remákkal ellentétben a csataremák a földön csúszik, nem pedig a levegőben levitál. Rendkívüli pszionikus energiák birtokosa, így azonnal megérzi, ha idegen tudat tartózkodik a közelben. Emiatt elbújni nem lehet előle, még BA paranccsal sem. Ha harcra kerül a sor, jobb ha már a harc elején nyakadba szeded a lábad. A csataremák 12 csápjával és a bénító méreggel, amit az ütéseivel a testedbe juttat, nagyon hamar mozgásképtelenné tesz bármely nagytestű élőlényt, de mozgékonyságának hála a kisebb termetű humanoidokkal is könnyűszerrel elbánik. Sajnálatos módon a csataremáknak is megvan az a kellemetlen képessége, hogy halála előtti pillanatban elteleportál egy biztonságosabb helyre, ahol regenerálódhat (állítólag láttak már olyan kalandozót, aki képes volt véglegesen legyőzni egy ilyen lényt, de a titkát a sírba vitte magával, amikor a feldühödött varkaudarok - a csataremák gazdái - apró darabokra szaggatták). |
FEKETE KAKTUSZ (577. NÖVÉNY) Ez a fekete, acélhegyes tüskékkel borított, ágas-bogas valami sokak szerint élő növény, de a legtöbben legyintenek - a Sötét Földön normális élet nem lehetséges, ez is csak egy a sok-sok mágikus furcsaság közül. Mindenesetre tény, hogy a fekete kaktuszt a helyi lények nem bolygatják, az ide tévedt buta kalandozók azonban mindig megpróbálnak lenyisszantani egyet-egyet a furcsa, tobozszerű kinövésből, ami a tüskék tövében található. (Ehhez a KT 578 parancsot add ki, 10 TVP-ért. Egy körben egy tőről max. öt ében tobozt gyűjthetsz.) Vigyázz! A tüskék erősen mérgeznek, egy 20-nál alacsonyabb szintű kalandozóra általában halálosak. Az ében kaktusz termése, ez a furcsa, minden fényt elnyelő, toboz alakú bogyó néhány veterán kalandozó szerint igen ritka anyagot, iknegurint rejthet. Persze aki már több tucat ében tobozt feltört a forró vizű gejzírek tövében, cáfolja ezt az állítást, mondván, hogy soha semmit nem talált a tobozokban. A veteránok erre csak a fejüket csóválva hümmögnek... (Ha meg akarsz próbálkozni a toboz feltörésével, add ki a H 578 parancsot, 5 TVP árán. Ha akarsz, adhatsz meg második, mennyiségi paramétert.) |
BÍBORCSERJE (622. NÖVÉNY) Távolról szép, de kegyetlen látvány ezek a levél nélküli, csupasz karmaival az ég felé nyúló növényféleség. Közelebbről látod, hogy a vibrálni látszó, bíbor szín annak köszönhető, hogy a növény ég! Először azt hiszed, hogy egy gonosz Thargodan játszadozott vele, de aztán ráébredsz, hogy a bíborcserjének furcsa módon ez jelenti az életet: a teljes felületét beborító, állandó tűz jelenti, hogy lélegzik. A bíborcserje ezt a tüzet védelemre is tudja használni, ha valaki ellenséges szándékkal közelít felé, borzalmas égési sérüléseket tud okozni. Ritkán, nyílik a bíborcserjén egy-egy tűzbimbó: ezek leszakítása azonban képzettséget és szakértelmet kíván, egy 20. szintnél alacsonyabb lény valószínűleg csak összeégetné magát, miközben a tűzbimbót maga a cserje elhamvasztja. Ha mégis meg akarsz próbálkozni, a KT 623 parancsot add ki, 3 TVP árán. Egy körben legfeljebb három tűzbimbót lehet a bíborcserjéről begyűjteni. |
VARKAUDAR KARDTÁNCOS (693. SZÖRNY) Amikor egy fekete szélvész táncol elő a bozótosból - karjaiban ébenfekete pengéket markolva - hevesen kezd verni a szíved. Egy varkaudar kardtáncossal állsz szemben, ami nem sok jót sejtet. Hallottál legendákat arról, hogy Healfall legősibb varkaudar iskoláiban képzik ki ezeket a gyilkológépeket. Ismeretlen anyagból készült kardjaik haláluk pillanatában fekete hamuvá porladnak, mivel kötve vannak gazdájukhoz, és annak életerejéből táplálkoznak. Ha találkozol egy ilyen lénnyel, készülj fel a halálra. Gyilkos pengéik minden fémen és anyagon könnyedén áthatolnak, ami az útjukba áll, legyen az mágikus páncélzat vagy egy kőfal. |
Erő: | 26 (38) | Szint: | 28 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 147 cm |
IQ: | 22 (39) | Támadás: | 40 (42) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 53 kg |
Ügyesség: | 19 (22) | Védekezés: | 29 (34) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 30/31 év |
Egészség: | 26 (28) | Életpont: | 372/151 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 26 (38) | Varázspont: | 440/7 | Pénz: | 71 arany | Kép. pont: | 12 |
Tudatpont: | 59/0 | Pszi pont: | 88/68 | Halhatatlanság: | 1 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 2/0 | ökölvívás: | 34/9 (+9%) | szúrófegyverek: | 21/97 (+5%) |
vágófegyverek: | 7/26 | ütőfegyverek: | 7/33 | lőfegyverek: | 9/3 |
dobófegyverek: | 30/53 (+8%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); bumeráng (#249) max. 1 db (1 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
199,112 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 199 |
Kedvenc táborhely: 140,45 |
Az idő kódexe: legutóbb 163. fordulóban. |
Legfeljebb 43 TU-t válthatsz TVP-re. |
Feltételes varázskő használat: 5 százalék varázspont alatt. |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 139 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 105/36 (+136%) | 2. nyomkövetés: | 37/63 (+25%) | 3. mászás: | 15/16 |
4. csapdakészítés: | 27/23 (+15%) | 5. csapdaészlelés: | 3/68 | 6. gyógyítás: | 31/97 (+19%) |
7. felderítés: | 13/31 | 8. szörnyidomítás: | 9/15 | 9. teológia: | 28/12 (+36%) |
10. taumaturgia: | 16/59 | 11. szerencsejáték: | 3/78 | 12. versengés: | 10/38 (+27%) |
13. harcművészetek: | 33/11 | 14. zene: | 3/27 (+2%) | 15. szörnyismeret: | 15/33 (+22%) |
16. pszi: | 10/69 (+9%) | 17. zárnyitás: | 1/56 | 18. vadászat: | 13/23 (+2%) |
19. bányászat: | 30/28 (+4%) | 20. testépítés: | 9/86 | 21. úszás: | 1/20 |
22. csapatmunka: | 3/60 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 42 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 70% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 20 TVP-ért |
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 20 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 100 darabot ), ubuk dobónyílat (#138) (max. 2 darabot ), amnioszt (#203) (max. 1 darabot ) |
elfogod ezoterikus mardelt (#184) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 200 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31) |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 6, max: 50) |
q. rohamosztagos (#242), quwarg nagymester (#214), vadász quwarg (#241), láncravert quwarg (#744), öregedést okozó lények (#9095), halált okozó lények (#9098) |
Barátságosság (aktív: 6, max: 50) |
drakolich (#760), ismeretlen (#9089), lidércúr (#252), kronotapír (#286), kronokukac (#285), bűbájlidérc (#761) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | oldás (#372, 15 VP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
tűzeső (#61, 16 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
fürgülés (#92, 22 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) |
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
szürkeáll. aktiv (#71) | tulajdonságpajzs (#26) | csupasz izom (#28) | óriáserő (#53) |
szemmelverés (#137) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 4, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
izomernyesztés (#33) | >> | szutykos remák (#191) | izomernyesztés (#33) | >> | Dögvész (#7495) | |
tűzeső (#61) | >> | kisebb quwarg isten (#213) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 4, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
fürgülés (#92) | >> | Dögvész (#7495) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
ragyás burástya (#111) (málhás: +13 kg teher) státusz: OK |
tüskés harci gromak (#156) (tejet ad) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Imádkozz, amint elérted a kántori rangfokozatot! |
2.) Lássuk, mennyire vagy sokoldalúan tapasztalt: imádkozz úgy, hogy a 6 alap fegyveres szakértelmed egyike sem kisebb hétnél! (nem számítanak a különleges fegyveres szakértelmek) |
3.) Nem triviális feladat: Ejts el egy napon [értsd egy fordulón belül] legalább négy szörnyet ütő (lehet ököllel is), négyet vágó, és négyet szúrófegyverrel! Ja, és lehetőleg ne egy csirkeólban teljesítsd a küldetést. |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. tanya (507): kész. városháza (Qvill) (527): új. szürke kastély (547): kész. cseréptetős torony (549): kész. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): új. kőtorony (664): 72. labirintus (83,86). városháza (685): új. tündérpalota (750): új. tündérpalota (751): új. tündérpalota (752): új. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): új. fejvadászcéh (758): 187. labirintus (108,103). Toborzóiroda (759): kész. léghajóállomás (817): új. tündérpalota (830): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 3, 4, 33, 34, 35, 36, 41, 42, 53, 54, 55, 66, 68, 72, 124, 126, 127, 128, 129, 170, 187, 192, 244, 245. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 3, 12, 26, 35, 44, 46, 49. |
Kész: 1, 5, 6, 16, 47. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
energia-csapolás (167) |
beszéd állatokkal (171) |
tudati őrjárat (183) |
kasztrop.kitágulás (197) |
csonttörés (219) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
düh (289) |
fegyvermester (302) |
pszionikus védelem (307) |
kétkezes harc (338) |
az ősök hite (362) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
túlélő életmód (429) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) OK |
kőbőr (507) OK |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati gyorsítás II (513) OK |
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) OK |
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) OK |
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 33 TU. szükséges még: 117 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1204 TU szükséges.) |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
20 | arany (#50) | 1 | bumeráng (#249) | 1 | csuklyavirág (#133) | |||
1 | extra takarmány (#1360) | 5 | fekete gyöngy (#99) | 4 | gyöngymangó (#135) | |||
1 | madártoll (#112) | 1 | sallank karom (#128) | 1 | varázskő (#305) | |||
8 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | aranygyűrű (#193) | 1 | borkonyó bibe (#312) | 1 | ezüst gyűrű (#180) | |||
1 | ezüst nyaklánc (#117) | 1 | íjászkence (#1225) | 4 | kaja (#2) | |||
1 | kristálygömb (#265) | 1 | Krogan buzogánya (#1561) | 1 | nagy bronzkulcs (#185) | |||
3 | sallank nyíl (#129) | 4 | ugh méreg (#166) | 1 | varkaudar látógömb (#1107) |
193 | 194 | 195 | 196 | 197 | 198 | 199 | 200 | |
102 | |
|
|
|
|
|
|
|
103 | |
|
|
|
|
|
|
|
104 | |
|
|
|
|
|
|
|
105 | |
|
|
|
|
|
|
|
106 | |
|
|
|
|
|
|
|
107 | |
|
|
|
|
|
|
|
108 | |
|
|
|
|
|
|
|
109 | |
|
|
|
|
|
|
|
110 | |
|
|
|
|
|
|
|
111 | |
|
|
|
|
|
|
|
112 | |
|
|
|
|
|
|
|
113 | |
|
|
|
|
|
|
|