182. forduló, 184. forduló, Lex Hunter összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2024. jún. 10. 16h:42'
EZ A 873. JÁTÉKHETED, 183. FORDULÓD
874. játékheted kezdete: jún. 17.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 31 zsetonba került.
E-mail!
Számládra a legutóbbi forduló óta 2000 zseton érkezett. Köszönjük.
KALANDOZÓ: #5631
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 4

LEX HUNTER KALANDJAI


4 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [106,96] koordinátán. Egy labirintusban vagy, a 2. szinten/térképen, a 8. pontnál.
A táborozás 1. napján találkozol Bunkó's Big Bennel. Kíséretét alkotja egy élőholt Raia angyala, egy Raia főpapja csontváz, egy Raia avatárja szellem. Egy arany morfjelvényt, egy Blounther gyűrűjét, egy boszorkánykendőt, egy bozontfonatot, egy Dendeitren gyűrűjét, egy draklen talizmánt, egy drakolder gyűrűt, egy drakolder kesztyűt, egy Élet gyűrűjét, egy fejvadász medált, egy Hatalom Karkötőjét, egy jáde ékszert, egy játékmesteri palástot, egy Khór maszkját, egy kígyóbőr övet, egy koponya szimbólumot, egy kreiton palástot, egy kyorg övcsatot, egy lajstrom medált, egy medvebőr övet, egy mind. smaragdját, egy nodonrod kitűzőt, egy párducbőr övtáskát, egy purifikátor övet, egy q. demoralizátort, egy quwarg nyakpántot, egy rizspapír-vértet, egy roxati üvegszemet, egy rubin koszorút, egy saválló fülbevalót, egy smaragd karkötőt, egy Sshreakza amulettjét, egy szerencsekockát, egy topáz erényövet, egy törpe bakancsot, egy tradicionális övet, egy trix amulettet, egy trix harci totemet, egy Tsutomu amulettjét, egy tűztagadót, egy uglaok harci maszkot, egy uglaok karvédőt, egy uglaok lábszárvédőt, egy uglaok láncköpenyt, egy uglaok vállvédőt, egy varkaudar ékkövet, egy varkaudar fétist, egy varkaudar szimbólumot és egy Zarknod fülbevalóját visel. Ruházatát egy ködsárkány trófea, egy élőholt drakolder trófea és egy füstherceg trófea teszi egyedivé. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egy kasza. Jobb kezében egy Méniach kardját, bal kezében egy sárkánypengét tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Tárgyainak egy részét egy árnytündér csontváz viszi. Elég egy mentális pillantás aurájára: semleges, mint a Tiéd. Szóba kerül a mágiaemlélet. Kiderül, hogy mindketten jártasak vagytok a taumaturgia tudományában. Alkalmi mestered tudása messze a tiéd fölött áll, ezért nem habozol kihasználni a kínálkozó alkalmat, hogy feltegyél néhány kérdést, ami régóta foglalkoztat. Mentorod felbátorodik, és mágiatörténeti kiselőadást tart neked. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
A 3. napon összeakadsz egy fekete, rövid hajú, barna szemű alakváltó férfival. Fekete a bőre. Tharr tanítványa. Egy arany papi karkötőt, egy arany vadászmedált, egy beholderfej medált, egy bozontfonatot, egy bronz emlékérmet, egy bronz morfjelvényt, egy bronz végzetmedált, egy cetbőr válltömést, egy ezüst morférmet, egy grifftoll kesztyűt, egy hősiesítő medált, egy két kard szimbólumot, egy Khór maszkját, egy klasszikus kitűzőt, egy kráken gyűrűt, egy Krough fejdíszét, egy mind. igazgyöngyét, egy obszidián karkötőt, egy rinóbőr övet, egy ryuku futárcsizmát, egy ryuku vadászinget, egy saválló fülbevalót, egy smaragd védőgyűrűt, egy szerencsetalizmánt, egy tükörpáncélt, egy varkaudar szimbólumot, egy Vlagyimir-díjat és egy Zu'lit fülkarikáját visel. Fegyverzetét egy óriásféreg trófea, egy kisebb quwarg isten trófea és egy ongóliant trófea díszíti. Jelet látsz a ruhájára festve: egy mágikus viharban meditáló varázsló. Jobb kezében egy éjsötét vortexpálcát, bal kezében egy nitmák pengét tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Holmiját egy hegyi szamár cipeli. Mentális auráját felismered, ő is semleges.
Összeismerkedtek. Az ő neve Zodiac. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést.
A krónikából levont következtetések révén nem csinálsz hiábavaló tevékenységeket (+25 tvp ). A kinemfogyó tegez termelt 3 nyílvesszőt. A monolitok nyomasztó módon csökkentik VP regenerációdat. Varázserőd regenerálódik. (+31 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+83 pszi pont.)

* 1. KP: v 224 0 0 elmormolod a 224. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Ereidben a vér forrón lendül előre. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 355.]

* 2. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Hozzákezdesz az agyi energia gyűjtéséhez. Pszi energia árad szét testedben. Kisütöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 350.]

* 3. KP: p 73 0 0 használod a 73. pszi képességet
Koncentrálsz. A pszi energia pezsegve tódul szét testedben! Akaratoddal irányítva, létrehozod a pszi fejlesztés pszi képességet. Hosszasan meditálsz, pszi gyakorlatokat hajtasz végre. [-20 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 340.]

* 4. KP: p 70 0 0 használod a 70. pszi képességet
Lemész alfába. Megtelsz pszi energiával! Kisütöd az agyletapogatás pszi képességet. Felkészülsz az agyakban való turkálásra. [-16 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 338.]

h 1618 használod az 1618. tárgyat
Itt az ideje a fenőköved használatának, hogy végre pompázatos formában hozhasd fegyvereidet. (+1 sebzés minden szúró-, vágó- és vízifegyverre a forduló végéig.) Mire végzel, sajnos már az eszköz teljesen elkopott. Eldobod a továbbiakban hasznavehetetlen fenőkövet. [8 pontot használtál fel, van még 330.]

h 1228 3 használod az 1228. tárgyat
Felhajtasz 3 adag ork csodaszert. Megszédülsz ugyan tőle, de a hatás nem marad el: +3 támadás a forduló végéig. [6 pontot használtál fel, van még 324.]

h 135 használod a 135. tárgyat
Csillapítod éhségedet és szomjadat (-1 gyöngymangó). [2 pontot használtál fel, van még 322.]

lm 13 15 17 mozogsz 13 15 17
Haladsz az ellenséges labirintusban. Kanyarodik a járat. [9. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy vadász quwarg van előtted! {védettsége: 35 szúró, 35 vágó, 20 ütő ellen.} Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Tüzet köpsz ellenfeledre. 55 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a vadász quwarg testét. (4 támadással 42 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Elszántan ellenfeledre rohansz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vadász quwarg potrohát. (4 támadással 123 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor súrolod a vadász quwarg potrohát. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a vadász quwarg. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a vadász quwarg torát. (3 támadással 94 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megkarcolod a vadász quwarg potrohát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A vadász quwarg most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 3 kaját. 2 143 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 345, sebződés: 45, gyógyulás: 0, összesen: -45 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Egy kis szobába érkezel. [10. PONT.] Parányi, jelentéktelen teremnek tűnik, ahová most beléptél. [11. PONT.] Hamarosan egy vadász quwargot pillantasz meg. {max. életpontja: 191-230.} Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Tüzet köpsz ellenfeledre. 53 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a vadász quwarg testét. (4 támadással 35 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Megmarkolva a biami kvazárlándzsát a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a vadász quwarg potrohát. (4 támadással 140 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor megkarcolod a vadász quwarg testét. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a vadász quwarg csáprágójával. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A vadász quwarg megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a vadász quwarg torát. (2 támadással 71 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy megvágod a vadász quwarg torát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A vadász quwarg megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A vadász quwarg még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 4 kaját. 2 143 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 328, sebződés: 43, gyógyulás: 0, összesen: -43 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. Kanyarodik a járat. [12. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy 9 q. rohamosztagos van előtted! {támadása: 40.} No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Tüzet lehelsz az ellenfeledre. 72 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a q. rohamosztagos torát. (4 támadással 45 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Meglengetve a biami kvazárlándzsát a másikra rontasz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a q. rohamosztagos testét. (4 támadással 153 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal párszor súrolva eltalálod a q. rohamosztagos testét. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a 10 q. rohamosztagos csáprágójával. (10 támadástól 38 életpontot vesztesz.) Biami kvazárlándzsával megdöfködöd a q. rohamosztagos bal oldalát. (4 támadással 146 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kissé megkarcolgatod a q. rohamosztagos torát. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (7 támadástól 25 életpontot vesztesz.) Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a q. rohamosztagos bal hátsó lábát. (4 támadással 156 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy megvágod a q. rohamosztagos testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a 3 q. rohamosztagos. (3 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A 3 q. rohamosztagos most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 625 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 638, sebződés: 79, gyógyulás: 0, összesen: -79 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Belépsz. Odabent különösen rossz levegő fogad. [13. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Mész tovább, előre. Egy kanyarhoz érkeztél. [14. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Elértél a folyosó végéhez. Innen nem vezet tovább út. [15. PONT.] Hamarosan egy quwarg nagymestert pillantasz meg. {egyik sebzési módja: 1x 4d6+10.} Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Tüzet lehelsz az ellenfeledre. 83 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg nagymester torát. (4 támadással 38 életpontot sebezve.) A lény bűzfelhőt lő rád! Visszafojtod lélegzetedet. Vad csatakiáltással, felemelve a Mallon botját a másikra támadsz. Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd a quwarg nagymester jobb oldalát. (4 támadással 153 életpontot sebezve.) Távolról jégcsóva varázslatot lősz a másikra. 57 életpontot sebeztél. Pengepajzzsal néhányszor súrolod a quwarg nagymester potrohát. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) A quwarg nagymester csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A quwarg nagymester csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg nagymester feléd sújt csáprágóival, de mellé! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 2 353 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 352, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}

Valamit észreveszel a földön! Szerzeményed: 2 rájabőr (ld. enc.) és 10 quwarg kristály. Felpakolsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. Az út itt elkanyarodik. [14. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. Elérted a következő kanyart. [12. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Felkészülve a legrosszabbra, belépsz. [13. PONT.] Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. Az út itt elkanyarodik. [16. PONT.] Úgy határozol, hogy körülnézel a következő teremben: [17. PONT.] [60 pontot használtál fel, van még 262.]

lm 22 25 30 mozogsz 22 25 30
Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. Kanyarodik a járat. [19. PONT.] Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. Az út ismét kanyarodik. [20. PONT.] Úgy határozol, hogy körülnézel a következő teremben: [21. PONT.] Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy quwarg felderítő. {egyik sebzési módja: 2x 2d6+5.} Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

A rövid íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 3 nyílvessző. Alaposan megsorozod a quwarg felderítő torát. (3 támadással 25 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rohansz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg felderítő testét. (3 támadással 62 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a quwarg felderítő nyakát. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) A quwarg felderítő feléd sújt csáprágóival, de mellé! Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg felderítő jobb hátsó lábát. (3 támadással 65 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal felnyitod a quwarg felderítő bal szárnyát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A quwarg felderítő feléd sújt csáprágóival, de mellé! A quwarg felderítő most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 1 gyöngymangót. 767 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 219, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Elértél a folyosó végéhez. Innen nem vezet tovább út. [22. PONT.] Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy vadász quwarg. {védettsége: 35 szúró, 35 vágó, 20 ütő ellen.} Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Tüzet lehelsz az ellenfeledre. 47 életpontot sebeztél. Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a vadász quwarg torát. (4 támadással 36 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a vadász quwarg potrohát. (4 támadással 125 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kicsit megvagdalod a vadász quwarg torát. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a vadász quwarg csáprágójával. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A vadász quwarg megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a vadász quwarg fejét. (3 támadással 100 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kicsit megvágod a vadász quwarg testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a vadász quwarg csáprágójával. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a vadász quwarg száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 3 kaját. 2 143 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 336, sebződés: 39, gyógyulás: 0, összesen: -39 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Amikor betoppansz, éles pillantást vetsz minden sarokba. [21. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Úgy suhansz, mint az árnyék. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [23. PONT.] Továbbsuhansz a folyosón. Megtorpansz: kanyarodik az út! [24. PONT.] Az út véget ér - egy zsákutca! [25. PONT.] Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. Az út itt elkanyarodik. [24. PONT.] Hangtalan léptekkel osonsz előre. Az út ismét kanyarodik. [26. PONT.] Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. Egy újabb kanyarnál vagy. [27. PONT.] Hirtelen egy quwarg szabotőrt veszel észre magad előtt. {támadása: 18.} Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Gyorsan felraksz egy oldás varázslatot. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy gigaököl varázslat. 15 életpontot vesztettél. Ellenfeled ragasztót köp! Az oldószeres varázspajzs megvéd. Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Marokra fogva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rohansz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a quwarg szabotőr jobb hátsó lábát. (4 támadással 185 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal végigvagdosod a quwarg szabotőr testét. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 1 010 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 210, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}

Mindenre felkészülve lépsz be a kis terembe. [28. PONT.] Meg-megtorpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. Egy keresztúthoz értél! Most merre? [29. PONT.] Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy quwarg harcos. {védettsége: 28 szúró, 28 vágó, 18 ütő ellen.} Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Megmarkolva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a quwarg harcos testét. (4 támadással 140 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor megcsapod a quwarg harcos torát. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, a quwarg harcos többször is megmar! (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Biami kvazárlándzsával jól megszúrod a quwarg harcos testét. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal súrolod a quwarg harcos testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A quwarg harcos szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. 1 340 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy szúrófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 215, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}

A fenébe! Egy zsákutca. [30. PONT.] Hirtelen egy quwarg királynőt veszel észre magad előtt. {max. életpontja: 151-166.} Itt csata lesz.

Meglengetve a Mallon botját ellenfeledre rohansz. Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd a quwarg királynő testét. (4 támadással 147 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal végigvagdosod a quwarg királynő bal középső lábát. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) A quwarg királynő csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg királynő bal középső lábát. (3 támadással 103 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kissé megkarcolod a quwarg királynő torát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A quwarg királynő csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg királynő szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
1 526 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 283, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

[70 pontot használtál fel, van még 192.]

h 979 használod a 979. tárgyat
Összemorzsolod a sáfránykövet. 100 tevékenységpontot kaptál! [0 pontot használtál fel, van még 292.]

h 135 használod a 135. tárgyat
Csillapítod éhségedet és szomjadat (-1 gyöngymangó). [2 pontot használtál fel, van még 290.]

lm 33 36 42 mozogsz 33 36 42
Folytatod az utat. A folyosót egy másik járat keresztezi. [29. PONT.] Belépsz. Odabent különösen rossz levegő fogad. [31. PONT.] Haladsz az ellenséges labirintusban. [32. PONT.] Az út véget ér - egy zsákutca! [33. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy élőholt quwarg van előtted! {egyik sebzési módja: 2x 4d6+10.} Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Meglengetve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod az élőholt quwarg potrohát. (4 támadással 180 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor megcsapod az élőholt quwarg jobb oldalát. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Az élőholt quwarg megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod az élőholt quwarg torát. (3 támadással 125 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kicsit megvágod az élőholt quwarg potrohát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Csáprágójával az élőholt quwarg megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Az élőholt quwarg még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +23 életerő. 1 713 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 346, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}

Valamit észreveszel a földön! Szerzeményed: 20 quwarg tojás és 10 quwarg kristály. Felpakolsz. Hangtalan léptekkel osonsz előre. [32. PONT.] Mindenre felkészülve lépsz be a kis terembe. [31. PONT.] A szoba, amelybe belépsz, aránylag kicsi. [34. PONT.] Amikor betoppansz, éles pillantást vetsz minden sarokba. [35. PONT.] Egyszercsak látod, hogy nincs tovább út. Vissza kell fordulnod. [36. PONT.] Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy quwarg királynő. {egyik sebzési módja: 3x 4d5+5.} Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Megmarkolva a Mallon botját ellenfeledre ugrasz. Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg királynő jobb vállát. (4 támadással 146 életpontot sebezve.) Egy jégcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 65 életpontot sebeztél. Pengepajzzsal néhányszor megcsapod a quwarg királynő potrohát. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) A quwarg királynő csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Mallon botjával eltalálod a quwarg királynő fejét. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 57 életpontot sebeztél. Pengepajzzsal épp hogy megvágod a quwarg királynő torát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A quwarg királynő most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. 1 526 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 345, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 20 quwarg tojást. Felkészülve a legrosszabbra, belépsz. [35. PONT.] Folytatod az utat. Kanyarodik a járat. [37. PONT.] Úgy lépsz be a kis szobába, hogy igyekszel a fáklyáddal minden pontját megvilágítani. [40. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy élőholt quwarg az. {max. életpontja: 171-190.} Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Meglengetve a biami kvazárlándzsát a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod az élőholt quwarg potrohát. (4 támadással 184 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal mély sebeket nyitva megvagdosod az élőholt quwarg potrohát. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Csáprágójával az élőholt quwarg megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod az élőholt quwarg bal középső lábát. (2 támadással 90 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kissé megkarcolod az élőholt quwarg torát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. Az élőholt quwarg most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. 1 713 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 313, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. [41. PONT.] A belépés pillanatában felkészülsz a legrosszabbra. [42. PONT.] Hirtelen egy quwarg nagymestert veszel észre magad előtt. {egyik sebzési módja: 1x 4d6+10.} Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Tüzet lehelsz az ellenfeledre. 88 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg nagymester jobb vállát. (4 támadással 27 életpontot sebezve.) Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Marokra fogva a Mallon botját ellenfeledre ugrasz. Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg nagymester bal vállát. (4 támadással 148 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal párszor súrolva eltalálod a quwarg nagymester bal oldalát. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Csáprágójával a quwarg nagymester megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Mallon botjával halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg nagymester torát. (2 támadással 72 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy eltalálod a quwarg nagymester potrohát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A quwarg nagymester csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A quwarg nagymester még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 2 353 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 369, sebződés: 52, gyógyulás: 0, összesen: -52 ÉP}

Alapos vizsgálódásod meghozza eredményét. Zsákmányod: 7 fekete gyöngy és 10 quwarg kristály. Felpakolsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. [70 pontot használtál fel, van még 220.]

lm 45 49 47 mozogsz 45 49 47
Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. [41. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Felkészülve a legrosszabbra, belépsz. [40. PONT.] Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [44. PONT.] Bekukkantasz a kis terembe. [45. PONT.] Hirtelen egy quwarg felderítőt veszel észre magad előtt. {egyik sebzési módja: 2x 2d6+5.} Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a quwarg felderítő fejét. (4 támadással 140 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kegyetlenül összevagdalod a quwarg felderítő bal első lábát. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a quwarg felderítő jobb szárnyát. (3 támadással 92 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megcsapod a quwarg felderítő torát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A quwarg felderítő szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 1 gyöngymangót. 767 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 299, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Nincs megállás - továbbtotyogsz. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [44. PONT.] Amikor betoppansz, éles pillantást vetsz minden sarokba. [46. PONT.] Belépsz. Odabent különösen rossz levegő fogad. [47. PONT.] Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. Megtorpansz: kanyarodik az út! [48. PONT.] Ahová belépsz, az egy kisebb szoba. [49. PONT.] Hamarosan egy quwarg nagymestert pillantasz meg. {egyik sebzési módja: 1x 4d6+10.} Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Kitátod a szádat, és lehelsz. 81 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg nagymester jobb hátsó lábát. (4 támadással 38 életpontot sebezve.) Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Visszafojtod lélegzetedet. Vad csatakiáltással, felemelve a Mallon botját ellenfeledre rontasz. Mallon botjával halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg nagymester potrohát. (4 támadással 140 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor megkarcolod a quwarg nagymester jobb hátsó lábát. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) A quwarg nagymester csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A quwarg nagymester megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A quwarg nagymester csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg nagymester torát. (4 támadással 144 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 49 életpontot sebeztél. Pengepajzzsal kicsit megvágod a quwarg nagymester testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Csáprágójával a quwarg nagymester megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A quwarg nagymester feléd sújt csáprágóival, de mellé! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 2 353 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 485, sebződés: 45, gyógyulás: 0, összesen: -45 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. Megtorpansz: kanyarodik az út! [48. PONT.] Parányi, jelentéktelen teremnek tűnik, ahová most beléptél. [47. PONT.] [55 pontot használtál fel, van még 165.]

h 979 használod a 979. tárgyat
Összemorzsolod a sáfránykövet. 100 tevékenységpontot kaptál! [0 pontot használtál fel, van még 265.]

h 135 használod a 135. tárgyat
Csillapítod éhségedet és szomjadat (-1 gyöngymangó). [2 pontot használtál fel, van még 263.]

h 135 használod a 135. tárgyat
Csillapítod éhségedet és szomjadat (-1 gyöngymangó). [2 pontot használtál fel, van még 261.]

lm 53 47 54 mozogsz 53 47 54
Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. Megtorpansz: kanyarodik az út! [50. PONT.] Meg-megtorpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. Újabb kanyar! [51. PONT.] Egy kis szobába érkezel. [52. PONT.] A fenébe! Egy zsákutca. [53. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy 9 q. rohamosztagos van előtted! {védettsége: 18 szúró, 18 vágó, 8 ütő ellen.} Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Kitátod a szádat, és lehelsz. 77 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a q. rohamosztagos jobb első lábát. (4 támadással 55 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Meglengetve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rontasz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a q. rohamosztagos torát. (4 támadással 148 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor súrolod a q. rohamosztagos testét. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (10 támadástól 44 életpontot vesztesz.) Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a q. rohamosztagos testét. (4 támadással 155 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kissé megkarcolgatod a q. rohamosztagos testét. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (6 támadástól 25 életpontot vesztesz.) Biami kvazárlándzsával többször eltalálod a q. rohamosztagos nyakát. (3 támadással 122 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy megvágod a q. rohamosztagos torát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a 3 q. rohamosztagos csáprágójával. (3 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 625 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 630, sebződés: 83, gyógyulás: 0, összesen: -83 ÉP}

Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy quwarg nagymester az. {egyik sebzési módja: 1x 4d6+10.} Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Tüzet köpsz ellenfeledre. 77 életpontot sebeztél. Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg nagymester bal oldalát. (4 támadással 42 életpontot sebezve.) A lény bűzfelhőt lő rád! Visszafojtod lélegzetedet. Megmarkolva a Mallon botját ellenfeledre rontasz. Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd a quwarg nagymester testét. (4 támadással 158 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 54 életpontot sebeztél. Pengepajzzsal néhányszor megkarcolod a quwarg nagymester torát. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A quwarg nagymester megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Mallon botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg nagymester bal középső lábát. (2 támadással 77 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy jégcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 55 életpontot sebeztél. Pengepajzzsal kicsit megvágod a quwarg nagymester torát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A quwarg nagymester csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Csáprágójával a quwarg nagymester megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A quwarg nagymester szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 2 353 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 491, sebződés: 50, gyógyulás: 0, összesen: -50 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 tudás gyöngyét. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. A belépés pillanatában felkészülsz a legrosszabbra. [52. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. Az út itt elkanyarodik. [51. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. Az út ismét kanyarodik. [50. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Minden rezdülésre ügyelve lépsz be a szobába. [47. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. Kanyarodik a járat. [55. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Az út véget ér - egy zsákutca! [54. PONT.] Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy quwarg szabotőr. {max. életpontja: 97-106.} Itt csata lesz.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy oldás varázst. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy gigaököl. 12 életpontot vesztettél. Ellenfeled ragasztót köp! Az oldószeres varázspajzs megvéd. Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Meglengetve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rohansz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a quwarg szabotőr jobb oldalát. (4 támadással 188 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megvagdalod a quwarg szabotőr testét. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A lény elhuhogja magát. 27 életpontot vesztettél. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a quwarg szabotőr fekete torát. (2 támadással 102 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal felnyitod a quwarg szabotőr testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 1 010 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 333, sebződés: 44, gyógyulás: 0, összesen: -44 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. [50 pontot használtál fel, van még 211.]

lm 56 58 56 mozogsz 56 58 56
Egy kis szobába érkezel. [47. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Mész tovább, előre. Kanyarodik a járat. [55. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Meg-megtorpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [56. PONT.] Hirtelen 9 q. rohamosztagost veszel észre magad előtt. {védettsége: 18 szúró, 18 vágó, 8 ütő ellen.} A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Tüzet köpsz ellenfeledre. 96 életpontot sebeztél. Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a q. rohamosztagos testét. (4 támadással 57 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Meglengetve a biami kvazárlándzsát a másikra ugrasz. Biami kvazárlándzsával megdöfködöd a q. rohamosztagos testét. (4 támadással 142 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor meglegyinted a q. rohamosztagos bal vállát. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, a 9 q. rohamosztagos többször is megmar! (9 támadástól 31 életpontot vesztesz.) Biami kvazárlándzsával jól megszurkálod a q. rohamosztagos jobb oldalát. (4 támadással 138 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor megkarcolod a q. rohamosztagos testét. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a 6 q. rohamosztagos. (6 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Biami kvazárlándzsával jól megszurkálod a q. rohamosztagos testét. (3 támadással 113 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kissé megkarcolod a q. rohamosztagos testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a 3 q. rohamosztagos csáprágójával. (3 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 625 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 621, sebződés: 69, gyógyulás: 0, összesen: -69 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. [57. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Belépsz. Odabent különösen rossz levegő fogad. [58. PONT.] Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy láncravert quwarg. {max. életpontja: 176-200.} Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Kitátod a szádat, és lehelsz. 43 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a láncravert quwarg jobb oldalát. (4 támadással 43 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Megmarkolva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre támadsz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a láncravert quwarg potrohát. (4 támadással 143 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor súrolod a láncravert quwarg jobb oldalát. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) A láncravert quwarg belecsíp a derekadba. (1 támadástól 112 életpontot vesztesz.) Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a láncravert quwarg torát. (2 támadással 73 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal súrolod a láncravert quwarg bal első lábát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A szörny csáprágóival beléd harap! (1 támadástól 100 életpontot vesztesz.) A láncravert quwarg összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 212 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 331, sebződés: 217, gyógyulás: 0, összesen: -217 ÉP}

Hopp, itt van valami! A következőket találtad: 1 galachmit és 10 quwarg kristály. Felpakolsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. [57. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Hangtalan léptekkel osonsz előre. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [56. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. [35 pontot használtál fel, van még 176.]

h 135 használod a 135. tárgyat
Csillapítod éhségedet és szomjadat (-1 gyöngymangó). [2 pontot használtál fel, van még 174.]

lm 60 78 81 mozogsz 60 78 81
Egy kis szobába érkezel. [61. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. A folyosó kanyarodik. [59. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Egyszercsak látod, hogy nincs tovább út. Vissza kell fordulnod. [60. PONT.] Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy quwarg felderítő. {támadása: 16.} Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a quwarg felderítő torát. (4 támadással 148 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal hatalmas csapásokat adva felmetszed a quwarg felderítő jobb oldalát. (2 támadással 51 életpontot sebezve.) A quwarg felderítő feléd sújt csáprágóival, de mellé! Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a quwarg felderítő bal középső lábát. (3 támadással 105 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal felnyitod a quwarg felderítő testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A quwarg felderítő csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 1 gyöngymangót. 767 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 327, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. Megtorpansz: kanyarodik az út! [59. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [56. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Bekukkantasz a kis terembe. [61. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Továbbsuhansz a folyosón. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [78. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. A felderítést egy szobával folytatod. Odabent félhomály fogad. [79. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [80. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Elértél a folyosó végéhez. Innen nem vezet tovább út. [81. PONT.] Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy láncravert quwarg. {védettsége: 30 szúró, 30 vágó, 20 ütő ellen.} Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Tüzet köpsz ellenfeledre. 78 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a láncravert quwarg potrohát. (4 támadással 43 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rohansz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a láncravert quwarg torát. (3 támadással 93 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal végigvagdosod a láncravert quwarg torát. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) A láncravert quwarg belecsíp a derekadba. (1 támadástól 106 életpontot vesztesz.) Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a láncravert quwarg testét. (3 támadással 88 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kicsit megvágod a láncravert quwarg torát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A szörny csáprágóival beléd harap! (1 támadástól 109 életpontot vesztesz.) A láncravert quwarg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 212 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 334, sebződés: 220, gyógyulás: 0, összesen: -220 ÉP}

Hopp, itt van valami! A következőket találtad: 1 manakristály. Felpakolsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. [50 pontot használtál fel, van még 124.]

lm 86 62 mozogsz 86 62
Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [80. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [82. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Hangtalan léptekkel osonsz előre. Az egyenes folyosó közepén vagy. [83. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Úgy suhansz, mint az árnyék. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [84. PONT.] Hamarosan egy láncravert quwargot pillantasz meg. {max. életpontja: 176-200.} Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Mély levegőt veszel, és lehelsz. 88 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a láncravert quwarg testét. (4 támadással 47 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a láncravert quwarg nyakát. (4 támadással 133 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor megcsapod a láncravert quwarg potrohát. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) A láncravert quwarg megcsípi a bal combodat. (1 támadástól 103 életpontot vesztesz.) Elmegy a kedved a harctól. Most már csak a lábadban bízhatsz, meg abban, hogy a másik mégsem olyan vérszomjas. Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 289, sebződés: 108, gyógyulás: 0, összesen: -108 ÉP}

Ismét a térkép szerinti 83. pontnál vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Rövid időn belül érzed a hatást. ( +108 életerő.) A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [82. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Továbbsuhansz a folyosón. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [80. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Belépsz a térképen is jelölt szobába. [79. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Továbbsuhansz a folyosón. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [78. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Vacak kis szoba ez - állapítod meg, amint körülnézel. [61. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Bekukkantasz a kis terembe. [62. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. [50 pontot használtál fel, van még 74.]

h 135 használod a 135. tárgyat
Csillapítod éhségedet és szomjadat (-1 gyöngymangó). [2 pontot használtál fel, van még 72.]

lm 66 70 77 mozogsz 66 70 77
Hangtalan léptekkel osonsz előre. Az út itt elkanyarodik. [63. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. [64. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. Az út ismét kanyarodik. [65. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Vacak kis szoba ez - állapítod meg, amint körülnézel. [66. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Meg-megtorpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. A folyosó kanyarodik. [71. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [69. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Az út véget ér - egy zsákutca! [70. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy quwarg királynő az. {támadása: 22.} Itt csata lesz.

Vad csatakiáltással, felemelve a Mallon botját ellenfeledre rontasz. Mallon botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg királynő potrohát. (4 támadással 149 életpontot sebezve.) Egy jégcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 63 életpontot sebeztél. Pengepajzzsal mély sebeket nyitva megvagdosod a quwarg királynő bal középső lábát. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a quwarg királynő. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd a quwarg királynő potrohát. (2 támadással 73 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy megvágod a quwarg királynő jobb első lábát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A quwarg királynő összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. 1 526 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 319, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}

Alapos vizsgálódásod meghozza eredményét. Zsákmányod: 30 drótszőr és 10 quwarg kristály. Felpakolsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [69. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. Kanyarodik a járat. [71. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Továbbsuhansz a folyosón. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [72. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Mindenre felkészülve lépsz be a kis terembe. [76. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Az út véget ér - egy zsákutca! [77. PONT.] Nem lepődsz meg, hogy egy láncravert quwarg lakik itt. {max. életpontja: 176-200.} Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Tüzet köpsz. 77 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a láncravert quwarg jobb első lábát. (4 támadással 47 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rontasz. Az Acél Ököl technikáját alkalmazod. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a láncravert quwarg torát. (2 támadással 73 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kicsit megvágod a láncravert quwarg testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A szörny csáprágóival beléd harap! (1 támadástól 107 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 212 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 209, sebződés: 112, gyógyulás: 0, összesen: -112 ÉP}

Valamit észreveszel a földön! Szerzeményed: 1 mágusköpeny (ld. enc.). Felpakolsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. [60 pontot használtál fel, van még 12.]

lm 72 75 mozogsz 72 75
A szoba, amelybe belépsz, aránylag kicsi. [76. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [72. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő.
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [10 pontot használtál fel, van még 2.]

* 1. BP: h 2107 0 0 használod a 2107. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [5 pontot használtál fel, van még -3.]
Valami mozgolódik a hasadban. Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját nyel le a hegyi szamár. 2 kaját habzsol be a mélységi grittang. Energiáid már fogytán vannak, tested pihenésért kiált. A környéket felderítve, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt az agyletapogatás hatása.
Ebben a körben -3 pontod maradt, ebből a következő körre -3 pontot vihetsz át. Kapsz még 324 pontot. A következő körben tehát 321 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


RÁJABŐR (404. TÁRGY)
Ha elég óvatos vagy, hozzáértő, finom mozdulatokkal lenyúzhatod a rája rugalmas, kemény bőrét. [Bár a kiírás szerint a bőrt rögtön a lény leölése után szerzed meg, feltesszük, hogy az alacsonyabb úszás szakértelemmel rendelkezők kicipelik a dögöt a partra, és ott nyúzzák meg.]

MÁGUSKÖPENY (453. TÁRGY)
Minden kezdő varázsló, még Rughar és Morgan is viselte ezt az egyszerű, ámde rendkívül praktikus varázsköpenyt. Ha ezt az ezüst rúnákkal átszőtt, finom szövetköpenyt a KF 453 paranccsal a válladra teríted, védettséged megnő néggyel, és ellenfeleidnek -2 szerencséje lesz mindenféle támadó varázslatoddal szemben. Végezetül, de nem utolsósorban, kör elején +10 varázspontot fogsz regenerálni (ezt nem sokszorozza a nekrofun).

KARAKTERLAP

Lex Hunter, egy kopasz, szürke szemű alakváltó férfi vagy. Ez a 183. fordulód.

Erő: 31 (41) Szint: 26 Merészség: 6/1 Magasság: 176 cm
IQ: 42 (48) Támadás: 43 Agresszió: 3 Testsúly: 75 kg
Ügyesség: 31 (37) Védekezés: 59 Menekülés: 30 % Életkor: 40/40 év
Egészség: 40 (45) Életpont: 475/367 Jellem: semleges (-2) Tul. pont: 3
Szerencse: 31 (49) Varázspont: 608/294 Pénz: 3673 arany Kép. pont: 10
Pszi pont: 294/74
Eddig összesen 2039 szörnyet (24 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 44 017 TP-t kaptál. Jelenleg 1 802 968 TP-d van. A következő szinthez még 197 032 TP szükséges. Trófeáid: q. rohamosztagos, óriásféreg, varkaudar hadúr.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 19 szúrófegyverek: * 22 vágófegyverek: 23
ütőfegyverek: 23 lőfegyverek: 22 dobófegyverek: 25

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << biami kvazárlándzsa (#568) << mágusölő (#422)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -7.); tüske (#22) (8 -11.); nyílvessző (#108) (12 -17.); ubuk dobónyíl (#138) (18 -21.); vas dobónyíl (#189) (22 -27.); gránátlövedék (#526) (28 -); ezüstshuriken (#327) (997 .); ezüsttollú nyíl (#363) (998 .); vas dobónyíl (#189) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0
106,96 mezőn táborozol, a 244. labirintusban, 2. szinten, 72. ponton
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 112
Feltételes varázskő használat: 10 százalék varázspont alatt.

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 182 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 15 2. nyomkövetés: 24 3. mászás: 12
4. csapdakészítés: 20 5. csapdaészlelés: 3 6. gyógyítás: 54
7. titkosírás: 1 8. felderítés: 2 9. szörnyidomítás: 5
10. taumaturgia: 28 (+1) 11. harcművészetek: 2 12. zene: 9
13. szörnyismeret: 22 14. pszi: 21 15. vadászat: 5
16. bányászat: 22 17. főzés: 5

FELTÉTELES PARANCSOK (még 36 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
kutatsz max. 100 TVP-ért
ásol max. 32 TVP-ért csak 152. fémet, vagy jobbat
készítesz fáklyát (#36) (max. 3 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 12 darabot ), púderkövet (#119) (max. 10 darabot ), ubuk dobónyílat (#138) (max. 16 darabot ), vas dobónyilat (#189) (max. 16 darabot ), ezüstshurikent (#327) (max. 10 darabot ), nyílvesszőt (#108) (max. 20 darabot ), amnioszt (#203) (max. 10 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 10 darabot ), gránátlövedéket (#526) (max. 12 darabot )
mászol max. 100 TVP-ért
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 50)
szintszívó (#96), nyuhaj karbin (#110), tetemember (#123)
Barátságosság (aktív: 2, max: 50)
semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP)
jégcsóva (#41, 15 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP)
ryuku átokvarázs (#280, 45 VP) időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
oldás (#372, 15 VP) Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP)
Papi varázslataid
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
feltámadás (#168) szürkeáll. aktiv (#71)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
9. és magasabb szintűek ellen
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 20)
tompítás (#40), védelem sav ellen (#36), pszi-acéltorony (#98), oldás (#372), fehér glóbusz (#47)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 12, max: 299 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> ragyás burástya (#111) nagyobb tűzlehelet (#150) >> pszi elementál (#221)
izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158) nagyobb tűzlehelet (#150) >> Pszinapszis (#974)
izomernyesztés (#33) >> burástya királynő (#759) izomernyesztés (#33) >> Tguarkhan (#212)
nagyobb tűzlehelet (#150) >> 19. szintű lényekre kisebb tűzlehelet (#110) >> 17. szintű lényekre
nagyobb tűzlehelet (#150) >> nyuhaj karbin (#110) nagyobb tűzlehelet (#150) >> fémbontó szójer (#150)
nagyobb tűzlehelet (#150) >> tetemember (#123)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 12, max: 299 - támadó varázslatokkal együtt)
hhaar burka (#32) >> tetemember (#123)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
mélységi grittang (#103) (ásó: ásás csak 6 TVP-be kerül) státusz: OK
hegyi szamár (#7168) (málhás: +31 kg teher) státusz: OK

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. tanya (507): kész. kastély (528): 10. labirintus (32,22). városháza (Shaddar) (539): kész. szürke kastély (547): kész. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): kész. városháza (685): új. fejvadászcéh (758): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. Toborzóiroda (759): 192. labirintus (98,24). sámánkunyhó (767): új. Harmincasok klubja (875): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 3, 4, 5, 6, 8, 9, 10, 19, 33, 34, 35, 36, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 124, 126, 127, 128, 129, 130, 131, 134, 192, 244.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 6, 14, 16.

HŐSTETTEID
Miniesemény statisztikák
Jelenlegi miniesemény: Yaurri titkosítás verseny
Megölt szörnyek: 4. Szerzett pont: 402. Beállított erő: 0 Összpont: 41678
Sötét kor statisztikák
Karakter csaták: 1. Monolit rombolás: 4.

Összsúly: 199.65 kg Megterheltség: 85%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 35 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 220 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 fenőkő (#1618) 1 gyógykenőcs (#313) 3 gyöngymangó (#135)
3 ork csodaszer (#1228) 2 sáfránykő (#979) 6 ubuk dobónyíl (#138)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
30 drótszőr (#37) 11 fekete gyöngy (#99) 1 galachmit (#310)
6 kaja (#2) 1 mágusköpeny (#453) 1 manakristály (#500)
50 quwarg kristály (#2238) 40 quwarg tojás (#360) 2 rájabőr (#404)
4 spiritusz (#170) 1 tudás gyöngye (#522)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

105 106 107
95
96
97
(106,96) a 244. labirintus bejárata, vadász quwarg (#241), q. rohamosztagos (#242), quwarg nagymester (#214), quwarg felderítő (#299), quwarg szabotőr (#301), quwarg harcos (#201), quwarg királynő (#153), élőholt quwarg (#202), láncravert quwarg (#744)

ÜZENET A JÁTÉKVEZETŐTŐL


2024.06.10 07:52 Változások a számládon! Zseton levonás: 15 If. levonás: 0 Oka: Bónusz vásárlás weboldalon (S#fr#nykő (979. t#rgy) -> 1)
˙

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* - Jelentősen csökkentettünk a ryuku, yaurr, királyi és császári rúnák IQ követelményén.

Üzenet küldése a karakternek