181. forduló, 183. forduló, Forkboy összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. jún. 27. 15h:03'
EZ A 843. JÁTÉKHETED, 182. FORDULÓD
844. játékheted kezdete: jún. 28.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló ingyenes
E-mail!
KALANDOZÓ: #3798
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 6

FORKBOY KALANDJAI


Morgan hatalma gyengült. Csak így tovább, pusztítsátok az élőholtakat, és a Negatív létsíkra nyíló rések bezáródnak.
Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [144,63] koordinátán.
A játékvezető átadott Neked 1 keg gombát.
A krónikát olvasgatva néhány dolgot már hatékonyabban fogsz végrehajtani (+1 tvp ). Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserőd regenerálódik. (+105 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+29 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+11 tudatpont.) Elpárolgott a fejedből a tudás, melyet a moa varázsdoboz kinyitásának különleges élményei ültettek oda.
A táborozás ideje alatt hosszú időt töltöttél azzal, hogy ryuku futárbérenc nyomok után kutattál. Sajnos nem jártál sikerrel - talán majd legközelebb. [7 pontot használtál fel, van még 356.]

* 1. KP: h 1133 0 0 használod az 1133. tárgyat
Kinyitod a moa varázsdobozt. Hirtelen feltárul előtted a moák hihetetlen bölcsességének egy parányi szeletje. (IQ-d a következő kör elejéig megnőtt 15-tel.) Megvilágosodtál! Egy Beholder kitűző képe jelenik meg előtted, melyet az általad ismert összetevőkből már hiphop össze tudnál rakni. (ld. enc.) [20 pontot használtál fel, van még 336.]

* 2. KP: v 71 0 0 elmormolod a 71. varázslatot
Fókuszálod mentális energiáidat. A pszi energia pezsegve tódul szét testedben! Kiengeded magadból a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 pszi). Magasfokú mentális képzettségednek köszönhetően újabb pszi-képességet sajátíthatsz el, melynek neve molekulaátrendezés. (ld. enc.) Mentális képességed érezhetően fejlődött. (+10 max. pszi pont.) Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 331.]

* 3. KP: v 26 0 0 elmormolod a 26. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Elmormoltad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 326.]

* 4. KP: e 1 0 0 élelemszerzés 1 pontért
Nos, nem jött össze semmi. Talán, ha jobban megerőltetnéd magad... [1 pontot használtál fel, van még 325.]

* 5. KP: e 1 0 0 élelemszerzés 1 pontért
Nos, nem jött össze semmi. Talán, ha jobban megerőltetnéd magad... [1 pontot használtál fel, van még 324.]

ek 429 t. energia kisütése: 429
Túlélő üzemmódba kapcsolsz; légzésed lelassul, ösztöneid kiélesednek. (+4 támadás, +4 védekezés, +3 szerencse a forduló végéig.) [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 314.]

ek 40 12 t. energia kisütése: 40 12
Összesűríted a tárolt tudati energiáidat, és formálni kezded. Előállítottál 50 TVP-t. [-10 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 364.]

h 1615 használod az 1615. tárgyat
Lenyeled a keg gombát, s pillanatokon belül megérzed a hatást. (+50 TU.) [5 pontot használtál fel, van még 359.]

ek 40 2 t. energia kisütése: 40 2
Összesűríted a tárolt tudati energiáidat, és formálni kezded. Előállítottál 10 TVP-t. [-2 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 369.]

v 138 elmormolod a 138. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Egy végső mozdulattal előhívod a széljárás varázslatot! Lépteid könnyűvé, légiessé válnak. [-15 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 364.]

v 28 elmormolod a 28. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a csupasz izom varázslatot! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+5 erő). [-10 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 359.]

v 53 elmormolod az 53. varázslatot
Mormolni kezdesz. Ereidben a vér forrón lendül előre. Létrehoztad az óriáserő varázslatot! Csapásaid erősebbek lesznek! (+4 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 354.]

v 71 elmormolod a 71. varázslatot
Azt a varázslatot már elmondtad! [0 pontot használtál fel, van még 354.]

fm feltételes mászás
Minden fm parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 354.]

m 3 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre
[145,64] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy gumifát. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, egy bávatag golombár lábát masszírozza. Csatazajra leszel figyelmes. Közelebb lopózva látod, hogy egy iszonytató ragyás burástya magasodik egy kalandozó fölé. Pajzsát az elf a feje fölé emeli, de látod, hogy nem sok esélye van, mivel a hátizsákjából egy szopókő kandikál ki, amit bizonyára még észre sem vett. Egy módon segíthetsz: ha odarohansz, és elveszed tőle a szopókövet! [ettől a szerencséd 1 lesz!] Ez 5 TVP-be kerül (44. jellempróba). Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Tharr híveié. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy Raia szent lovagja közeledik. {egyik sebzési módja: 4x 4d6+5.} Távolságot tartva, de kultúrált kalandozóhoz és szörnyhöz méltó udvariassággal szemlélitek egymást. A találkozó vér nélkül folyt le.

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Villámgyorsan beveted magad a csalánosba. Akár iskolát is nyithatnál, úgy megy a rejtőzés. A végén persze győz a kíváncsiság. Azonnal rájössz, hogy egy mammut zombi ijesztett meg. Amikor elhal a zaj, előmászol. Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [146,65] A talaj süppedős, nedves: mocsaras terepen vagy. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy gyíkfű csomót. Érett termése van. Begyűjtesz 1 gyíkfüvet. Ösztönöd hamarabb jelzi a feléd közeledőt, mint ahogy a szemeddel észrevehetnéd. Egy noth szellem nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi a noth szellem nyakát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. {CSTT:} Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a noth szellem testét. (4 támadással 216 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+44 életerő). {GYD:} Orgyilkos tőrrel megdöföd a noth szellem testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Ütések érik a mellkasodat. (4 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Felizzik egy védőkristály, és megvéd az ártó hatástól. A noth szellem összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 874 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 268, sebződés: 16, gyógyulás: 54, összesen: +38 ÉP}

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Hasra vágódsz a bűzös latyakban, és reménykedsz. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). A gyors menekülés után, egy óvatos pillantást vetsz az ellenfeled felé. Azonnal tudod, hogy egy animált hókutya volt a rémület okozója. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről. Úgy érzed, mintha TÉGED nézne valaki párolgó trutyiból. Hasra vágódsz a bűzös latyakban, és reménykedsz. Még szerencse, hogy az elrejtőzés mellett döntöttél. Ó! Hiszen ez egy lidércúr. {egyik sebzési módja: 2x 3d4+4.} Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.


(Továbbmész...) [147,66] Véget nem akar érni a dögletes bűzű mocsár. Egyszercsak megmozdul alattad a talaj! Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy káoszteknőc. {egyik sebzési módja: 1x 3d4+4.} Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy tűzeső varázslatot. 91 életpontot vesztettél. A lény tüzet köp rád. A tűztámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (26 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Legutolsó sejtjeidből is összegyűjtve a kí-energiákat, egy Sziklaököl bevitelére koncentrálsz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a káoszteknőc testét. (4 támadással 202 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+41 életerő). Orgyilkos tőrrel épp hogy megszúrod a káoszteknőc puha lábát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A káoszteknőc fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 39 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A káoszteknőc farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 teknőcteknőt. 2 521 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 215, sebződés: 160, gyógyulás: 53, összesen: -107 ÉP}

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Első ellenfeled egy szubreális vámpír. {támadása: 42.}

Egy a halál szava varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi eredménye! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a szubreális vámpír ködös testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Elszántan ellenfeledre rohansz. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a szubreális vámpír bal oldalát. (2 támadással 135 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a szubreális vámpír bal karját. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A szubreális vámpír csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (4 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A szubreális vámpír belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A szubreális vámpír összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 2 061 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 188, sebződés: 30, gyógyulás: 40, összesen: +10 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Hasra vágódsz a bűzös latyakban, és reménykedsz. Természetesen sikeres volt a rejtőzködés. Aztán a tudásvágy győz, és kipillantasz. Ráismersz a távolodóra. Egy quwarg szellem. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz. Zsupsz, nyakon csípsz egy kövér békát! (+1 kaja.) [15 pontot használtál fel, van még 339.]

m 3 2 3 mozogsz délkeletre, keletre, délkeletre
[148,67] Bozótos terepre értél. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy Chara-din monolitját. Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nő üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba). A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Csak egy élőholt tigris. Megvető mosollyal várod a találkozást. {max. életpontja: 111-121.} Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi az élőholt tigris vércsíkos bőrét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Fegyvert váltasz: előkapod a bronzpengét. Megmarkolva a bronzpengét ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Bronzpengével kegyetlenül összevagdalod az élőholt tigris vércsíkos bőrét. (2 támadással 53 életpontot sebezve.) {GYD:} Orgyilkos tőrrel néhányszor teljesen átdöföd az élőholt tigris bal lábát. (2 támadással 56 életpontot sebezve.) Az élőholt tigris csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 37 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Az élőholt tigris a jobb karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 36 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Rosszullét fog el. (-2 minden tulajdonságodra kör végéig.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 6 tigroszlán fogat. 1 784 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 136, sebződés: 73, gyógyulás: 16, összesen: -57 ÉP}

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Egy korhadt fatönk belseje jó búvóhelynek tűnik. Most is Te voltál a jobb, sikerült elbújnod. Megszemléled a "legyőzött" szörnyet. Ó! Hiszen ez egy animált hókutya. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.

(Továbbmész...) [149,67] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, egy bávatag golombár lábát masszírozza. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Chara-din monolitját. Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy magger. (ld. enc.) {max. életpontja: 226-240.} Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Egy puha ütés varázslattal köszönt csatapartnered. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni! Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a magger éles mandibuláját. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a magger bal oldalát. (8 támadással 237 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+48 életerő). {GYD:} Orgyilkos tőrrel meghorzsolod a magger jobb lábát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Túlbuzgó szabó módjára a magger összevagdalja az oldaladat. (2 támadástól 36 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Kemény ollójával a magger végigsebzi a jobb combodat és lábszáradat. (2 támadástól 29 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 2 mandibulapengét. 2 253 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 261, sebződés: 65, gyógyulás: 65, összesen: +0 ÉP}

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Első ellenfeled egy szubreális vámpír. {max. életpontja: 141-160.}

Egy a halál szava varázslatot dob rád a másik. Semmi eredménye! Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a szubreális vámpír fejét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Elszántan ellenfeledre rontasz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a szubreális vámpír testét. (3 támadással 151 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). {GYD:} Orgyilkos tőrrel megdöföd a szubreális vámpír ködös testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A szubreális vámpír csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (4 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a szubreális vámpír, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A szubreális vámpír még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 2 061 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 204, sebződés: 24, gyógyulás: 43, összesen: +19 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Behúzódsz egy bokorcsoport tövéhez, és csendben reménykedsz. Szörny esélytelen veled szemben, sehol sem talál. Kicsit később óvatosan kilesel. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy élőholt hadúr. {egyik sebzési módja: 1x 4d8+3.} Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz. Némi melóval hozzáférsz egy nagyobb tőrvirág édes gyökeréhez. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [150,68] Szűnni nem akar a zöld síkság. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. A feléd közeledő kultúrmasztodon mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. {egyik sebzési módja: 2x 2d10+10.} Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a kultúrmasztodon testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a kultúrmasztodon oszlopos lábát. (7 támadással 272 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+55 életerő). {GYD:} Orgyilkos tőrrel többször eltalálod a kultúrmasztodon testét. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Sikeres döféseket ejt testeden a kultúrmasztodon. (2 támadástól 43 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 56 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 14 kaját. Elhajítod a vacak Brod trófeát, és kinyersz egy alkalmas kultúrmasztodon trófeát. 2 589 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 337, sebződés: 99, gyógyulás: 87, összesen: -12 ÉP}

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Gyorsan lelapulsz a fűbe, mielőtt az ellenfeled észrevehetne. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Ezt megúsztad. Miután rendezted légzésedet és szívverésedet, megszemléled a szörnyet. Ez nem lehet más, mint egy mammut zombi. {egyik sebzési módja: 2x 2d12+16.} A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről. Találsz egy rát-fát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Elenios hívei emelték. Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [15 pontot használtál fel, van még 324.]

m 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre
[151,69] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy grok-képződményt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy Chara-din monolitját.
(Vándorcirkusz:) Kisebb-nagyobb sátrak tömegét látod magad előtt felsorakozni, és felismered, a vándorcirkusszal találkoztál. Egy hosszú szakállú törpe sétál eléd, s szívélyesen a cirkusz területére invitál.
- Tedd próbára tudásod, kalandozó! - hív a tömzsi alak. A tenyerébe perkálod a kért 20 aranyat, majd kíváncsian a cirkuszba lépsz.
Megállsz a céllövölde előtt összegyűlt tömegben, és az odabent fellelhető veszélyekről szóló prédikációt figyeled.
- Még hogy Ghalla legveszélyesebb szörnyei?!?! A sátorban?!?! - a pusztában szerzett tapasztalataidra büszkén előrelépsz, hogy kipróbáld, mit tudsz egy ilyen "különleges" ellenféllel kezdeni. Egy vortexmágus lesz az ellenfeled. {max. életpontja: 501.}

A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Távolról tűzgolyó varázslatot lő rád a másik. 194 életpontot vesztettél. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a vortexmágus örvénylő köpenyét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a vortexmágus ködlő lábát. (7 támadással 364 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+73 életerő). {GYD:} Orgyilkos tőrrel megdöfködöd a vortexmágus testét. (5 támadással 116 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Távolról tűzgolyó varázslatot lő rád a másik. 180 életpontot vesztettél. A vortexmágus még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4 638 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 507, sebződés: 374, gyógyulás: 97, összesen: -277 ÉP}


- És a díj? - kérdezed az ajtó előtt álló óriástól. Ő hanyagul megvonja a vállát:
- Nem találtál kincset a szörnyben?!? Vagy nem volt szerencséd, vagy nem kutattad át elég alaposan a maradványait - feleli, majd miközben elmosolyodik, biztatva a válladra rakja a kezét: - De ne csüggedj! A következő alkalommal biztos nyersz valamit!
(Feltételes gyógyítás:) Megidézted az azonnali gyógyítás varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+75 életerő). [-15 varázspont.] Egészséged TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás:) Egy végső mozdulattal előhívod az azonnali gyógyítás varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+81 életerő). [-15 varázspont.] Egészséged TF-elődött.
Hamar felfedezed a sátrat, melyben a boszi a legutóbbi küldetésed adta. A boszorka mosolyogva fogad. Turkálsz kicsit a cuccaid között, míg a sünmedve tüske a kezedbe nem kerül. Széles vigyorral az arcodon adod át a tárgyat a munkaadódnak, ő viszont nem tűnik ennyire boldognak.
- És a többi?!? - förmed rád, de te csak hebegni-habogni tudsz. - Akkor ezt most elkoboztam. - mondja dühösen. A boszorka utánad szól, mielőtt távoznál:
- Lehet, hogy meghaladja a tudásod ezeket a tárgyakat idehozni. Akkor adok másik feladatot, hozd a következőket: 11 sünmedve tüske, 8 acélpengőke, 1 szulfagor agyar, 4 szvó-ektoplazma, 2 halcsont.
Az egyik sátor előtt egy magában passziánszozó árnymanót pillantasz meg. Amikor közelebb osonsz, meglátod a kiírást: "Aki legyőzi a cirkusz legjobb HKK-játékosát, mesés jutalomban részesül!" Kedved támad kipróbálni. Ellenfeled közli veled, a játék 100 aranyról indul.
- Rendben - mondod, és leszámolod a pénzt az asztalra. 1. kör: Megnézed a kezedbe kerülő lapokat: 1 Sötét halál, 1 Garokk, 1 Tisztítótűz, 1 Vérfürdető magszim, 1 Piromenyét. Ez sajnos semmit nem ér. Egyikőtök sem hajlandó licitálni, jöhet a lapcsere. 5 lapot cserélsz. Rövid tétovázás után szemügyre veszed, milyen kártyák vannak most nálad: 2 Orbitális mackósajt, 1 Orzag bilincse, 1 Piromenyét, 1 Kaszabolósáska. Ez egy pár! Egyszerre rakjátok az asztalra a lapjaitokat. Az árnymanó előtt a következő hever: 1 Sötét motyogó, 1 Orzag bilincse, 1 Aranyeső, 1 Temető, 1 A bajnok manifesztációja. Nyertél. 2. kör: Megnézed a kezedbe kerülő lapokat: 2 Orbitális mackósajt, 1 Kaszabolósáska, 1 Vérfürdető magszim, 1 Illúziósárkány. Ez egy pár! Mielőtt még lapokat cserélnétek, néhány arannyal megemeled a tétet. Az árnymanó megadja, de ő sem akarja tovább emelni. 3 lapot cserélsz. Megnézed az új lapokkal együtt mi van a kezedben: 2 Orbitális mackósajt, 1 Temető, 1 Influenza, 1 Sötét motyogó. Semmi változás. Megmutatjátok a lapjaitokat. Az árnymanó lapjai a következők: 2 Orbitális mackósajt, 2 Szerencsejáték, 1 Mákrózsa főzet. Ez két pár! Vesztettél. 790 tapasztalati pontot kaptál. Az árnymanó nevetve söpri be a 72 aranyad, ami most már az övé.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy élőholt tigris közeledik. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az élőholt tigris fejét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Fegyvert váltasz: előkapod a bronzpengét. Elszántan a másikra támadsz. {GYD:} Bronzpengével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az élőholt tigris jobb lábát. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) {GYD:} Orgyilkos tőrrel tökéletesen perforálod az élőholt tigris testét. (2 támadással 54 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 36 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Az élőholt tigris beleharap a kezedbe. (1 támadástól 35 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Rosszullét fog el. (-2 minden tulajdonságodra kör végéig.) Az élőholt tigris összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 6 tigroszlán fogat. 1 784 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 128, sebződés: 71, gyógyulás: 15, összesen: -56 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Elmondtad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+80 életerő). [-15 varázspont.] Egészséged TF-elődött.

(Továbbmész...) [152,70] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy.

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Gyorsan lelapulsz a fűbe, mielőtt az ellenfeled észrevehetne. Sikerült elbújnod. Óvatosan utánapillantasz, hogy megállapítsd mi is volt az. Ó! Hiszen ez egy bolyongó lidérc. {egyik sebzési módja: 2x 4d18.} A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben egy bávatag golombár irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. [48 pontot használtál fel, van még 276.]

v 19 elmormolod a 19. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Megidézted a kitartó ló varázslatot! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 271.]

m 3 2 mozogsz délkeletre, keletre
[153,71] Egy sejtelmes, baljós sűrű erdőbe érsz a síkságot elhagyva. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. A feléd közeledő noth szellem mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. {egyik sebzési módja: 4x 2d8+3.} Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a noth szellem szellemtestét. (4 támadással 217 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+44 életerő). {GYD:} Orgyilkos tőrrel eltalálod a noth szellem testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Ellenfeled a Kobraharapás technikáját alkalmazza. Csapások érik a jobb oldaladat. (4 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Felizzik egy védőkristály, és megvéd az ártó hatástól. A noth szellem most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
1 874 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 245, sebződés: 19, gyógyulás: 54, összesen: +35 ÉP}

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Profi módon beékelődsz egy sűrű facsoport közepébe. Miután meguntad a bújócskát, megszemléled az ellenfelet. Azonnal tudod, hogy egy mammut zombi volt a rémület okozója. {egyik sebzési módja: 2x 4d12+20.} Most már nincs semmi gáz. Előbújsz. Oldalt pillantva, meglátsz egy óriás liánt. Zsupsz, nyakon csípsz egy kövér békát! (+1 kaja.) Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Egy manaelementál közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel párszor súrolva eltalálod a manaelementál lebernyegét. (6 támadással 376 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+76 életerő). {GYD:} Orgyilkos tőrrel néhányszor megkarcolod a manaelementál testét. (5 támadással 124 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Csápjaival a manaelementál lecsap a jobb karodra. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Mágikus energia árad beléd (+5 vp). Ököllel párszor súrolva eltalálod a manaelementál testét. (6 támadással 303 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+61 életerő). {GYD:} Orgyilkos tőrrel néhányszor megkarcolod a manaelementál hullámzó masszáját. (5 támadással 116 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Csápjaival a manaelementál lecsap a jobb karodra. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Csiklandozó az érintés (+4 vp). A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 919, sebződés: 8, gyógyulás: 180, összesen: +172 ÉP}


(Továbbmész...) [154,71] Az utolsó fák is mögötted maradnak. Feltárul előtted a hullámzó, zöld füves síkság. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Ráérősen sétálsz, amikor egy aprócska alakot pillantasz meg, aki - kezében egy darab sült hússal - egy hatalmas troll elől menekül lélekszakadva. Ha segíteni akarsz az árnymanó kölykön, 5 TVP-re és 2 kajára van szükséged (41. jellempróba).

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Behúzódsz egy bokorcsoport tövéhez, és csendben reménykedsz. Ezt megúsztad. Miután rendezted légzésedet és szívverésedet, megszemléled a szörnyet. Azonnal rájössz, hogy egy mammut zombi ijesztett meg. {max. életpontja: 921-1010.} Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő. Egy órába is beletelik, amíg kiásod egy hatalmas maglórium vastag, húsos gyökereit, de ilyen csemegéért megérte! (+2 kaja.) [12 pontot használtál fel, van még 259.]

ef 30 527 energia fejlesztése 30
Egy parányi tégla berakásával te is hozzájárulsz a KT új tudati képességének kifejlesztéséhez: tudati energiát ölsz a fejlesztésbe. [-30 TU.] [210 pontot használtál fel, van még 49.]

e 1 élelemszerzés 1 pontért
Nos, nem jött össze semmi. Talán, ha jobban megerőltetnéd magad... [1 pontot használtál fel, van még 48.]

e 1 élelemszerzés 1 pontért
Nos, nem jött össze semmi. Talán, ha jobban megerőltetnéd magad... [1 pontot használtál fel, van még 47.]

e 1 élelemszerzés 1 pontért
Nos, nem jött össze semmi. Talán, ha jobban megerőltetnéd magad... [1 pontot használtál fel, van még 46.]

e 1 élelemszerzés 1 pontért
Nos, nem jött össze semmi. Talán, ha jobban megerőltetnéd magad... [1 pontot használtál fel, van még 45.]

e 1 élelemszerzés 1 pontért
Nos, nem jött össze semmi. Talán, ha jobban megerőltetnéd magad... [1 pontot használtál fel, van még 44.]

* 1. BP: h 2107 0 0 használod a 2107. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [5 pontot használtál fel, van még 39.]

* 2. BP: h 1576 1 0 használod az 1576. tárgyat
Dallamos sípolásba kezdesz. Érzed, hogy fejlődtél valamit, de ez szinte észrevehetetlen: A hangok néha még mindig hamisak. [1 pontot használtál fel, van még 38.]

* 3. BP: e 1 0 0 élelemszerzés 1 pontért
Nos, nem jött össze semmi. Talán, ha jobban megerőltetnéd magad... [1 pontot használtál fel, van még 37.]

* 4. BP: e 1 0 0 élelemszerzés 1 pontért
Nos, nem jött össze semmi. Talán, ha jobban megerőltetnéd magad... [1 pontot használtál fel, van még 36.]

* 5. BP: e 1 0 0 élelemszerzés 1 pontért
Nos, nem jött össze semmi. Talán, ha jobban megerőltetnéd magad... [1 pontot használtál fel, van még 35.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 4 5 fejleszted a 4. tulajdonságodat 5 pontért
Fogat mosol egy darab fával, napozol egy kicsit, és egyéb módokon növeled szervezeted ellenálló képességét. A munka meghozza gyümölcsét. (+1 egészség.) [5 pontot használtál fel, van még 30.]
A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdakészítés). Iszol a vizestömlőből. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 28, 5, 15.
Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 2 kaját töm magába a ragyás burástya. Egy adag extra takarmányt is elé raksz, amit rögvest behabzsol. Megszabadítod testét a pluszban termelt komponensektől. 4 ugh mérget gyűjthetsz be. A nap kalandjaitól megfáradtan, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (+1 max. életerő.) Elmúlt a széljárás hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 323 pontot. A következő körben tehát 353 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


BEHOLDER KITŰZŐ (2110. TÁRGY)
Eltöprengesz azon, hogy mit is kezdhetnél a több beholderfej medáloddal. A mágia törvényei nem teszik lehetővé, hogy ugyanazon mágikus tárgyból több is kifejtse rajtad a hatását. Így tehát feleslegesnek tűnik a második ebből a szép kitűzőből. Azonban ahogy vizsgálgatod a tárgy mágikus auráját, rájössz, hogy a készítői erre is gondoltak. Ha három beholderfej medált egymás mellé raksz, akkor azok összeolvadnak egy kitűzővé, és mágiájuk is felerősödik. Ehhez a KT 2110 parancsot kell kiadnod 5 TVP-ért, és ha ekkor a birtokodban van három beholderfej medál, azokból egy beholder kitűző keletkezik. A kitűző minden tulajdonságodhoz ad 3-at, mágiája védi az egyéb tárgyaidat a pusztító hatásoktól, mindemellett továbbra is biztosítja a permanens pszi-ernyőt. Helyet ez sem foglal más kitűzőid elől. Természetesen nem tudod átadni másnak, és el sem lophatják tőled.

MOLEKULAÁTRENDEZÉS (74. PSZI KÉPESSÉG)
Egy-egy fémet tartalmazó anyag, érc molekuláinak, atomjainak, sőt atomszerkezetének átrendezése nem lehetetlen feladat egy fejlett pszi szakértő számára. 5 TVP és 10 pszi pont elköltésével képes vagy egy-egy fém vagy ércdarabot másikká alakítani. Természetesen nem minden érc állítható így elő minden ércből. Ónt csak rézből, vasat csak ónból lehet készíteni. Egyéb átalakítások nem ismertek, de a kísérletezés esetleg újabb eredményekhez vezet. A P 74 <érc> parancs kiadásával megpróbálod <érc>-et előállítani a nálad levő anyagokból. A fentiekből nyilvánvaló például, hogy egy P 74 85 csak akkor lesz sikeres, ha van a birtokodban réz. Ha felfedezel valamilyen új fémet, ásványt, érdemes kísérletezni, hátha elő tudod állítani valamilyen más ércből.
Megadhatsz, egy 3., mennyiségi parancsot is. Vigyázz, a képesség ilyenkor 10x annyi pszi pont lesz, mint amennyi a 3. paraméter volt (akkor is, ha esetleg nincs nálad elegendő komponens.)

MAGGER (747. SZÖRNY)
A magger leginkább egy hatalmas szöcskére emlékeztet. Izmos hátsó lábaival elrugaszkodva, a levegőben vitorlázva támad, s közben óriási mandibuláinak keresztirányú csapásaival szinte felszabdalja áldozatát. S ha mindez még nem lenne elég ahhoz, hogy az ellenfél deus ex machinája működésbe lépjen, messzire rugaszkodik, majd újra támad, kivédhetetlenül, halálosan. Ha te vagy az áldozat, örülhetsz, ha sikerül egyáltalán eltalálod.

KARAKTERLAP

Forkboy, egy fekete, copfos hajú, piros szemű kobudera férfi vagy. Kecskeszakállad és harcsabajuszod van. A bőröd kreolszínű. Tharr misszionáriusa vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 182. fordulód.

Erő: 26 (38) Szint: 27 Merészség: 10/5 Magasság: 147 cm
IQ: 22 (39) Támadás: 39 (41) Agresszió: 3 Testsúly: 53 kg
Ügyesség: 19 (22) Védekezés: 29 (34) Menekülés: 30 % Életkor: 30/31 év
Egészség: 24 (26) Életpont: 358/533 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 26 (38) Varázspont: 428/85 Pénz: 283 arany Kép. pont: 9
Tudatpont: 56/18 Pszi pont: 88/68 Halhatatlanság: 1 %
Eddig összesen 2589 szörnyet (10 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 24 229 TP-t kaptál. Jelenleg 2 254 281 TP-d van. A következő szinthez még 45 719 TP szükséges. Trófeáid: Dögvész, kultúrmasztodon, Rodrig. A 159. fordulódban 5000 arany került a bankszámládra. 5050 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 5 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 2/0 ökölvívás: 33/69 (+9%) szúrófegyverek: 21/79 (+2%)
vágófegyverek: 6/84 (+22%) ütőfegyverek: 7/33 lőfegyverek: 9/3
dobófegyverek: 30/25 (+6%)

Feltételes fegyverváltás: bronzpenge (#126) (400%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); bumeráng (#249) max. 1 db (1 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
154,71 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 154
Kedvenc táborhely: 140,45
Az idő kódexe: legutóbb 163. fordulóban.
Legfeljebb 34 TU-t válthatsz TVP-re.
Feltételes varázskő használat: 5 százalék varázspont alatt.

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 139 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 96/52 (+170%) 2. nyomkövetés: 37/33 3. mászás: 15/7
4. csapdakészítés: 26/7 (+20%) 5. csapdaészlelés: 3/68 6. gyógyítás: 31/40
7. felderítés: 13/31 8. szörnyidomítás: 8/21 9. teológia: 26/42 (+32%)
10. taumaturgia: 16/38 11. szerencsejáték: 3/54 (+12%) 12. versengés: 9/42 (+30%)
13. harcművészetek: 32/51 14. zene: 2/58 (+1%) 15. szörnyismeret: 14/52 (+22%)
16. pszi: 10/5 (+9%) 17. zárnyitás: 1/56 18. vadászat: 12/95 (+11%)
19. bányászat: 30/15 20. testépítés: 9/86 21. úszás: 1/20
22. csapatmunka: 3/60

FELTÉTELES PARANCSOK (még 42 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 70% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 30% életerő alatt 20 TVP-ért
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 20 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 100 darabot ), ubuk dobónyílat (#138) (max. 2 darabot ), amnioszt (#203) (max. 1 darabot )
elfogod ezoterikus mardelt (#184) fedett veremmel (#219), tüskés harci gromakot (#156) fedett veremmel (#219)
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 15, max: 50)
Poomr Ko (#957), szintszívó lények (#9097), szubreális vámpír (#223), óriás szőröspók (#7076), q. rohamosztagos (#242), quwarg nagymester (#214), kérődző etra (#368), vadász quwarg (#241), láncravert quwarg (#744), Dögvész (#7495), Brod (#7124) (csak egyszer), Rodrig (#7126), öregedést okozó lények (#9095), kisebb quwarg isten (#213), halált okozó lények (#9098)
Barátságosság (aktív: 9, max: 50)
fémbontó szójer (#150), manifesztátor (#124), drakolich (#760), nukleáris cickány (#155), opati polip (#195), ismeretlen (#9089), lidércúr (#252), kronotapír (#286), kronokukac (#285)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
tompítás (#40, 8 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) tükörpajzs (#101, 26 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) puha ütés (#60, 18 VP)
tűzeső (#61, 16 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
fürgülés (#92, 22 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP)
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
vámpirizáció (#1) (943,0) szürkeáll. aktiv (#71) tulajdonságpajzs (#26) csupasz izom (#28)
óriáserő (#53)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 4, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> szutykos remák (#191) izomernyesztés (#33) >> Dögvész (#7495)
tűzeső (#61) >> kisebb quwarg isten (#213)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 4, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
fürgülés (#92) >> Dögvész (#7495)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
ragyás burástya (#111) (málhás: +12 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Imádkozz, amint elérted a kántori rangfokozatot!
2.) Lássuk, mennyire vagy sokoldalúan tapasztalt: imádkozz úgy, hogy a 6 alap fegyveres szakértelmed egyike sem kisebb hétnél! (nem számítanak a különleges fegyveres szakértelmek)
3.) Nem triviális feladat: Ejts el egy napon [értsd egy fordulón belül] legalább négy szörnyet ütő (lehet ököllel is), négyet vágó, és négyet szúrófegyverrel! Ja, és lehetőleg ne egy csirkeólban teljesítsd a küldetést.

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. tanya (507): kész. városháza (Qvill) (527): új. szürke kastély (547): kész. cseréptetős torony (549): kész. fényűző villa (600): kész. kőtorony (664): 72. labirintus (83,86). városháza (685): új. fejvadászcéh (758): 187. labirintus (108,103). Toborzóiroda (759): kész.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 3, 4, 33, 34, 35, 36, 41, 42, 53, 54, 66, 68, 72, 124, 126, 127, 128, 129, 170, 187, 192, 244.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 44, 49.
Kész: 1, 5, 6, 16, 47.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) OK
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) OK
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 55 TU. szükséges még: 75 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1612 TU szükséges.)
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
92 arany (#50) 1 csuklyavirág (#133) 1 extra takarmány (#1360)
3 gyöngymangó (#135) 1 madártoll (#112) 1 sallank karom (#128)
14 sünmedve tüske (#14) 8 víz (#27) 1 keg gomba (#1615)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
2 bomló esszencia (#2367) 1 gyíkfű (#201) 15 kaja (#2)
2 mandibulapenge (#125) 2 szvó-ektoplazma (#151) 1 teknőcteknő (#416)
12 tigroszlán fog (#63) 4 ugh méreg (#166)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155
62
63
64
65
66
67
68
69
70
71
72
(145,64) gumifa (#38), művészi porolit (#720), 44. jellempróba, Tharr oltár, Raia szent lovagja (#239)
(146,65) gyíkfű csomó (#200, belőle készíthető: #201), noth szellem (#250), lidércúr (#252)
(147,66) káoszteknőc (#235), szubreális vámpír (#223)
(148,67) Chara-din monolitja (#534), 42. jellempróba, élőholt tigris (#766)
(149,67) művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534), magger (#747), szubreális vámpír (#223)
(150,68) kultúrmasztodon (#227), rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), Elenios oltár
(151,69) grok-képződmény (#149), Chara-din monolitja (#534), vortexmágus (#418), élőholt tigris (#766)
(152,70) művészi porolit (#720)
(153,71) noth szellem (#250), óriás lián (#208, belőle készíthető: #209), manaelementál (#290)
(154,71) 41. jellempróba

ÜZENET A JÁTÉKVEZETŐTŐL


2018.06.27 15:00 Változások a számládon! Zseton levonás: 15 If. levonás: 0 Oka: Bónusz vásárlás weboldalon (Keg gomba -> 6.)
˙

Üzenet küldése a karakternek