Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2018. jún. 26. 12h:11' EZ A 843. JÁTÉKHETED, 178. FORDULÓD 844. játékheted kezdete: jún. 28. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló ingyenes E-mail! |
KALANDOZÓ: #3798 SZÁMLA : XXXX ingyenf: 10 |
Úgy döntesz, első velociraptor lesz az első ellenfeled.
Mérg. vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 mérg. vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a velociraptor testét. (2 támadással 37 életpontot sebezve.)
{CSTT:} Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a velociraptor bal lábát. (4 támadással 163 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). {GYD:} Orgyilkos tőrrel kicsit megsebzed a velociraptor testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). [első velociraptor:] Az első velociraptor megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Karmaival az első velociraptor megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. [második velociraptor:] A második velociraptor feléd harap, de sikertelenül. Karmaival a második velociraptor megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. [első velociraptor:] Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt. Újabb ellenfél után nézel, második velociraptor lesz az.
A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a velociraptor bal karját. (5 támadással 184 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+37 életerő). {GYD:} Orgyilkos tőrrel meghorzsolod a velociraptor jobb lábát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). [második velociraptor:] A második velociraptor állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Karmaival a második velociraptor megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül.
[második velociraptor:] Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. [első velociraptor:] 1 566 tapasztalati pontot kaptál. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 raptor karmot. [második velociraptor:] 1 566 tapasztalati pontot kaptál. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 raptor karmot. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] {Csatastatisztika; sebzés: 411, sebződés: 0, gyógyulás: 76, összesen: +76 ÉP}
Teli erőből mérg. vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 mérg. vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a tyrannoszaurusz rex farkát. (2 támadással 69 életpontot sebezve.) Forkboy másolat mérg. vas dobónyilat ragadva megsorozza az ellenfelet. Elrepül 1 mérg. vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a tyrannoszaurusz rex oszlopos lábát. (1 támadással 33 életpontot sebezve.)
A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a tyrannoszaurusz rex jobb lábát. (8 támadással 415 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+84 életerő). {GYD:} Orgyilkos tőrrel kicsit megsebzed a tyrannoszaurusz rex testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Ököllel Forkboy másolat megüti a tyrannoszaurusz rex vastag bőrét. (1 támadással 57 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel Forkboy másolat megböki a tyrannoszaurusz rex testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) A tyrannoszaurusz rex a jobb karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 86 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +18 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 495 tapasztalati pontot kaptál. Úgy döntötök, te kutasd át a szörnyet. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 tyrex csontot. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] {Csatastatisztika; sebzés: 509, sebződés: 86, gyógyulás: 108, összesen: +22 ÉP, összes sebzés: 626, összes sebződés: 86}
Hasszán felhúz egy fürgülés varázslatot. Hasszán másolat egy fürgülés védekező rúna felrakásával nyit.
Hasszán mormol, majd ujjaiból kirepül egy energiatüskék varázslat. 23 életpontot sebzett. Hasszán másolat üdvözlésképpen egy energiatüskék varázslatot ereszt meg az ellenfél irányába. 26 életpontot sebzett.
Mérg. vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 mérg. vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a tyrex egyeduralkodó farkát. (2 támadással 66 életpontot sebezve.) Hasszán teli erőből vas dobónyilat dob az ellenfélre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozza a tyrex egyeduralkodó testét. (5 támadással 114 életpontot sebezve.) Forkboy másolat mérg. vas dobónyilat markolva becélozza a mozgó célpontot. Elrepül 1 mérg. vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a tyrex egyeduralkodó lábát. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Hasszán másolat vas dobónyilat markolva becélozza a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéke átfúrja a tyrex egyeduralkodó vastag bőrét. (5 támadással 107 életpontot sebezve.) A szörny farka óriási lendülettel indul meg felétek. A fejeden talál el a támadás, amitől azonnal kiterülsz. (-148 életerő, -8 védekezés, -8 támadás a csata időtartamára.) Feltápászkodó társaid látványából megállapíthatod, a többieket ugyanúgy eltrafálta az ütés, mint téged.
Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a tyrex egyeduralkodó oszlopos lábát. (8 támadással 434 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+87 életerő). {GYD:} Orgyilkos tőrrel meghorzsolod a tyrex egyeduralkodó testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Mallon botjával Hasszán csak érinti a tyrex egyeduralkodó farkát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.)Hasszán ellenfelére jégcsóva varázslatot lő. 28 életpontot sebzett. Harci kalapáccsal Hasszán csak érinti a tyrex egyeduralkodó testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Ököllel Forkboy másolat épp hogy eltalálja a tyrex egyeduralkodó vastag bőrét. (1 támadással 55 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel Forkboy másolat épp hogy megszúrja a tyrex egyeduralkodó testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Mallon botjával Hasszán másolat gyengén megüti a tyrex egyeduralkodó oszlopos lábát. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal Hasszán másolat megpöccinti a tyrex egyeduralkodó oszlopos lábát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A tyrex egyeduralkodó tűhegyes fogait a jobb lábadba mélyeszti. (1 támadástól 92 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +19 ÉP.) A szörny egy óriási farokcsapásra készül. Lesodor a lábadról a hatalmas ütés. (-105 életerő, -8 védekezés, -8 támadás a csata időtartamára.) Feltápászkodó társaid látványából megállapíthatod, a többieket ugyanúgy eltrafálta az ütés, mint téged. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 559 tapasztalati pontot kaptál. Úgy döntötök, Forkboy másolat kutassa át a szörnyet. Gyorsan elrakja, amit talál (3 tyrex csontot). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). {Csatastatisztika; sebzés: 521, sebződés: 345, gyógyulás: 111, összesen: -234 ÉP, összes sebzés: 1049, összes sebződés: 855}
* 1. KP: h 1133 0 0 | használod az 1133. tárgyat |
* 2. KP: v 71 0 0 | elmormolod a 71. varázslatot |
* 3. KP: v 26 0 0 | elmormolod a 26. varázslatot |
* 4. KP: e 1 0 0 | élelemszerzés 1 pontért |
* 5. KP: e 1 0 0 | élelemszerzés 1 pontért |
ff 126 | felt. fegyverváltás: 126 |
flh 14 190 | felt. lőfegyver haszn. 14 a 190. tárggyal |
v 138 | elmormolod a 138. varázslatot |
ek 362 | t. energia kisütése: 362 |
ek 289 50 | t. energia kisütése: 289 50 |
ek 40 12 | t. energia kisütése: 40 12 |
le 1653 253 | leveszed/lerakod az 1653. tárgyat a 253. tárgyat |
kf 1645 287 815 | kézbeveszed/felveszed az 1645. tárgyat a 287. tárggyal a 815. tárgyat |
v 96 72 59 | elmormolod a 96. varázslatot |
121 | 122 | 123 | |
53 | |
|
|
54 | |
|
|
55 | |
|
|
[72,59] Lakott területre érkeztél. Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Kedves kalandozótárs! A Barátság negyedében jársz. " Oldalt pillantva, meglátsz egy xantusz-kaktuszt. Találsz egy mákrózsa bokrot. Utad során felfedezel egy főutcát. Észreveszel egy teljesen lerombolt oltárt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy nekrofunt. Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Szeresd a sört, igyál sokat barátom; Ámlin vagyok, a Korsókat komálom! " Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 2 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő.
ve 51 1 | megveszed az 51. tárgyat 1 |
ve 45 1 | megveszed a 45. tárgyat 1 |
ve 57 1 | megveszed az 57. tárgyat 1 |
ve 7 1 | megveszed a 7. tárgyat 1 |
m 3 | mozogsz délkeletre |
Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi az orgyilkos testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronzpengét. Vad csatakiáltással, felemelve a bronzpengét ellenfeledre rohansz. {GYD:} Bronzpengével párszor kilyukasztod az orgyilkos testét. (3 támadással 81 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Orgyilkos tőrrel eltalálod az orgyilkos testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Az orgyilkos fegyvere végigkarcolja a jobb válladat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Az orgyilkos összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 524 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 125, sebződés: 6, gyógyulás: 24, összesen: +18 ÉP}
be 711 | bemész a 711. épületbe |
fa 144 3627 1 | feladod a 144. tárgyat a 3627. kalandozónak (1 darabot) |
m 2 1 1 | mozogsz keletre, északkeletre, északkeletre |
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja a quwarg királynő testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg királynő torát. (5 támadással 244 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+49 életerő). Orgyilkos tőrrel épp hogy megszúrod a quwarg királynő bal oldalát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (3 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. 1 837 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 268, sebződés: 24, gyógyulás: 57, összesen: +33 ÉP}
(Továbbmész...) [123,53] A sík vidéket bozótos váltja fel. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy tüskés harci gromak. {védettsége: 30 szúró, 30 vágó, 30 ütő ellen.} Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja a tüskés harci gromak fejét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a tüskés harci gromak testét. (5 támadással 241 életpontot sebezve.) Az ellenfelet borító méretes tüskék sebeznek. (-30 életpont.) Vámpirizálsz (+49 életerő). {GYD:} Orgyilkos tőrrel megkarcolod a tüskés harci gromak testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). A tüskés harci gromak többször beléd döfi a szarvát. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A tüskés harci gromak szinte eltipor támadásaival! (4 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A tüskés harci gromak összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 gromak bőrt. 1 656 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 283, sebződés: 47, gyógyulás: 58, összesen: +11 ÉP}
(Továbbmész...) [124,52] A bokrok megritkulnak, árnyékba vonja őket az új terep, a ritka erdő. Felfedeztél egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Chara-din rúnaköve. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Ráismersz a lényre. Egy varkaudar behemót. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. {védettsége: 31 szúró, 31 vágó, 31 ütő ellen.} Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a varkaudar behemót bikafejét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a varkaudar behemót bikafejét. (5 támadással 224 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+45 életerő). {GYD:} Orgyilkos tőrrel megbököd a varkaudar behemót izmos testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A varkaudar behemót leken néhány pofont. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Megpróbál karjaival összeroppantani. A hatalmas karok iszonyú erővel ragadnak meg, és préselni kezdenek. 229 életpontot vesztettél. A varkaudar behemót még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 943 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy dobófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 266, sebződés: 252, gyógyulás: 54, összesen: -198 ÉP}
m 1 2 1 | mozogsz északkeletre, keletre, északkeletre |
Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy energiatüskék. 19 életpontot vesztettél. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a purifikátor ruganyos törzsét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a purifikátor ruganyos törzsét. (3 támadással 148 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+30 életerő). {GYD:} Orgyilkos tőrrel eltalálod a purifikátor testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Néhány döfést kapsz a bal karodba. (6 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A purifikátor összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 purifikátor hájat. 1 543 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 192, sebződés: 32, gyógyulás: 38, összesen: +6 ÉP}
Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a kék rothasztó kocsonyás testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Elszántan a másikra ugrasz. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a kék rothasztó testét. (6 támadással 366 életpontot sebezve.) Óriási tüskéi sebeznek. (-45 életpont.) Vámpirizálsz (+74 életerő). {GYD:} Orgyilkos tőrrel többször eltalálod a kék rothasztó kocsonyás testét. (3 támadással 63 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). A kék rothasztó sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (2 támadástól 40 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Nyelvével a kék rothasztó úgy osztja a csapásokat, mint más egy ostorral. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. A kék rothasztó összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4 484 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 452, sebződés: 90, gyógyulás: 96, összesen: +6 ÉP}
(Továbbmész...) [126,51] A fák ritkulnak, az aljnövényzet sűrűsödik - ez már csak bozótos. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy móricserjét. Messziről megérzed a víz szagát: egy kis patak által táplált tavat találtál. Feltöltöd a vizestömlőt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Raia híveié. Oldalt pillantva, meglátsz egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Chara-din rúnaköve. Ráérősen sétálsz, amikor egy aprócska alakot pillantasz meg, aki - kezében egy darab sült hússal - egy hatalmas troll elől menekül lélekszakadva. Ha segíteni akarsz az árnymanó kölykön, 5 TVP-re és 2 kajára van szükséged (41. jellempróba). Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Egy Métely nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. (ld. enc.) {támadása: 35.} Itt csata lesz.
Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja a Métely jobb oldalát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A lény savat köp rád. Villámgyorsan lehajolsz - a sav csak itt-ott mar szét. (19 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a Métely ragyás testét. (4 támadással 136 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). {GYD:} Orgyilkos tőrrel megdöföd a Métely bal lábát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). A Métely megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A Métely farkával megérint. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Csápjaival a Métely lecsap a bal karodra. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 Métely páncélja (ld. enc.). Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 7 csepp ugh mérget. 1 272 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 170, sebződés: 37, gyógyulás: 38, összesen: +1 ÉP}
(Továbbmész...) [127,50] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel.
m 1 1 1 | mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre |
(Továbbmész...) [129,48] Szűnni nem akar a zöld síkság. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Egy tiszta vizű tóra bukkantál. Egy kis patak táplálja vizével. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Tharr rúnaköve. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Tharr híveié. Egy embert látsz, aki egy spagulárt próbál megközelíteni. Látva téged, elmondja, hogy a bátyjától kapta kölcsön a hátast, de az ledobta magáról. Sajnos nem ért az állatokhoz, hiába mondja neki, hogy hő, ahogy a bátyjától látta. Ahhoz, hogy segíthess rajta, idomítás szakértelemre és 25 TVP-re van szükség (35. jellempróba). Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Csak egy élőholt quwarg. Megvető mosollyal várod a találkozást. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az élőholt quwarg jobb középső lábát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Beveted az Acél Ököl kí-technikát. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az élőholt quwarg torát. (6 támadással 266 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+54 életerő). {GYD:} Orgyilkos tőrrel meghorzsolod az élőholt quwarg jobb hátsó lábát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 41 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 124 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 308, sebződés: 41, gyógyulás: 68, összesen: +27 ÉP}
Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 5 életpontot vesztettél. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja az ork sámán testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronzpengét. Marokra fogva a bronzpengét a másikra rohansz. {GYD:} Bronzpengével kegyetlenül összevagdalod az ork sámán bal lábát. (3 támadással 70 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). {GYD:} Orgyilkos tőrrel jól megszúrod az ork sámán bal lábát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: lángcsóva varázslatot lő rád. 10 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 680 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 114, sebződés: 15, gyógyulás: 20, összesen: +5 ÉP}
(Továbbmész...) [130,47] Síkság, továbbra is csak síkság. Zajt hallasz a közeledből. Nem is zaj ez, hanem beszéd. Fülelsz egy percig: "Gyerekikispocok! Nembántalakkispocok!" Mi lehet ez? Odasettenkedsz. Egy, az átlagnál is alacsonyabb gnóm férfi térden állva beszél egy lyukba... Köszöntöd, majd atyáskodva megkérded mi jót csinál errefelé. Elmondja, hogy az Alanori Tudományegyetem biológiaszakos novíciusza és Ghalla állatfajait tanulmányozza. Most épp egy bíborgörényt próbál kicsalogatni a vackából, de nem nagyon megy. Ha segítesz, szükség van 10 TVP-re és egy amnioszra (48. jellempróba). Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Chara-din hívei emelték. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. északkeletre látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Sylvester az Elf; északra látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Synister Cane.
m 1 | mozogsz északkeletre |
* 1. BP: h 2107 0 0 | használod a 2107. tárgyat |
* 2. BP: h 1576 1 0 | használod az 1576. tárgyat |
* 3. BP: e 1 0 0 | élelemszerzés 1 pontért |
* 4. BP: e 1 0 0 | élelemszerzés 1 pontért |
* 5. BP: e 1 0 0 | élelemszerzés 1 pontért |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 31 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 31 pontért |
TYREX EGYEDURALKODÓ (7031. SZÖRNY) Mint minden ragadozó szörnyfajban, a tyrexek közt is akad különösen erős, és hatalmas példány. Bár ez a monstrum első ránézésre nem sokkal nagyobb fajtársainál, de egy olyan tapasztalt túlélőnek, mint amilyen te vagy, rögtön feltűnik néhány apróság. Például, hogy a levesestál méretű szemeiben különös értelem csillog. Bizony! Ez a tyrex nem véletlenül vált a dinópark egyeduralkodójává! Vigyázz, hogy ne tudjon hatalmas állkapcsa közé szorítani, mert alkarnyi fogaival a legkeményebb páncélokat is átlyukasztja, és egyszerűen kettészakít, mire egyet pislanthatnál! Távfegyverrel sebet ejteni rajta szinte lehetetlen, mert egyszerűen félrefújja a lövedékeket. Egyébiránt bármilyen típusú fegyverrel egyaránt megsebezhető. |
DÍSZES NYEREG (1645. TÁRGY) Ehhez hasonló, gazdagon díszített nyerget terített Torgon is a hátasára, miközben a tehéncsorda terelésével voltatok elfoglalva. Hogy honnan szedett még egy ugyanilyet azt konkrétan nem láttad, de nem is ez a lényeg, hanem hogy a csapat még egy ilyen mesés kinccsel gazdagodhatott (történetesen te kaptad, de a közös teljesítményeteket dícséri a jutalom). A díszes nyerget KF paranccsal terítheted hátasállatodra, ami így +2 védettséget ad majd a "lóhátról" vívott harcokban. |
ARITMA OSTORA (1605. TÁRGY) Aritma egy méltán híres druida volt egykoron. Még a túlélők hőskorában, a Világégést követő első években járta Erdauin pusztáit. Mindig rengeteg szörny vette őt körül, és azok látszólag minden különösebb kényszer nélkül is engedelmeskedtek neki. A titka ebben a különleges eljárással készített ostorban rejlett. Bár sok-sok példányban készült ez a mindössze 4D5 sebzésű balkezes ütőfegyver, mára már ezek többsége a kalandozók helyett a pásztorok repertoárját gazdagítja. Pedig te is jó hasznát látod, mert +3 szörnyidomítást ad, még akkor is, ha nem tartod a kezedben (de csak ha a szakértelmed legalább 1). Elegendő, ha övedre akasztva, jól látható helyre teszed, és szörnyeid tudni fogják, ki az úr a háznál (tehát nem kell KF-elned, hogy kifejtse hatását). (A + szörnyidomítást nem jelöljük a karakterlapodon.) |
EXTRA TAKARMÁNY (1360. TÁRGY) Nemrégiben gnóm tudósok befejezték egy, az amnioszénál sokkal nagyobb tápanyagértékű takarmány kifejlesztését. Szinte azonnal, a Túlélők Földje összes kereskedője bejelentette igényét a takarmány iránt, s mára már Ghalla összes boltjában kapható belőle. A takarmánynak köszönhetően a vele megetetett állatok csak úgy kicsattannak az egészségtől, és szervezetük termelni kezdi az olyan komponenseket, melyeket gazdájuk is hasznosítani tud. (Pl. a sörényes ubuk elhullajt pár remekül felhasználható ubuk tüskét, a tintacsigából lefejhető néhány csepp tinta, vagy a gitonga megszabadítható néhány meglazult madártolltól stb.) Az extra takarmányt automatikusan adod oda olyan állatodnak, amelynél efféle hatás tapasztalható. Ezt a szokásos kajaadagon felül kapja, éhségét nem csökkenti. Ezután rögtön le is szüretelhetsz pár, számára felesleges komponenst róla. |
ELŐNY A HÁTRÁNYBÓL Amikor úgy hozza a sors, hogy egyedül kell szembenézned több ellenféllel, bizony nem áll túl jól a szénád. Most, hogy már egyre többet megtudsz a többszemélyes csatákról, egyre inkább nyilvánvalóvá válik számodra, hogy ilyenkor sem érdemes kétségbe esni, a küzdelem nem feltétlen a te meneküléseddel ér majd véget. Épp ezért mostantól ezekben a csatákban +5 támadást kapsz. |
MÉTELY (7000. SZÖRNY) Ha a púpos burástyák királynője a ragyás burástya, akkor Métely a ragyás burástyák királynője. Magassága a trollokéval vetekszik. Három tojócsöve félelmetesen cuppogva keresi legújabb áldozatát. Reménykedj, hogy nem te leszel az. Mételynek még az ereiben is sav kering, fogai kicsattannak a méregtől. Reggelire vasvérteket fogyaszt. Láttán azonnal az jut eszedbe: szégyen a futás, de hasznos. |
MÉTELY PÁNCÉLJA (1562. TÁRGY) Amennyiben lehántod Métely, a most legyőzött neves burástya hátpáncélját, egy kis tisztogatással általad is viselhető, robosztus vérthez jutsz. Az ízekre osztott, tökéletes ellenállóképességű ruhadarab +8 védettséget és +25 max. ÉP-t ad viselőjének. Hogy magadra húzhasd, és ne roppanj össze rögtön iszonyatos súlya alatt, legalább 9. szintűnek kell lenned a viseléséhez. |
Erő: | 27 (35) | Szint: | 27 | Merészség: | 10/1 | Magasság: | 147 cm |
IQ: | 23 (40) | Támadás: | 35 (37) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 53 kg |
Ügyesség: | 20 (23) | Védekezés: | 28 (33) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 30/31 év |
Egészség: | 23 (25) | Életpont: | 348/381 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 27 (37) | Varázspont: | 443/168 | Pénz: | 1950 arany | Kép. pont: | 9 |
Tudatpont: | 56/29 | Pszi pont: | 78/58 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 33/42 (+7%) | szúrófegyverek: | 21/70 (+4%) | vágófegyverek: | 6/44 (+12%) |
ütőfegyverek: | 7/33 | lőfegyverek: | 9/3 | dobófegyverek: | *29/100 (+2%) |
Feltételes fegyverváltás: bronzpenge (#126) (400%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); bumeráng (#249) max. 1 db (1 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
düh vérvörös köde: 50 százalék; |
131,46 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 140 |
Kedvenc táborhely: 140,45 |
Az idő kódexe: legutóbb 163. fordulóban. |
Legfeljebb 24 TU-t válthatsz TVP-re. |
Feltételes varázskő használat: 5 százalék varázspont alatt. |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 139 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 90/23 (+136%) | 2. nyomkövetés: | 36/63 (+45%) | 3. mászás: | 15/7 |
4. csapdakészítés: | 25/14 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 3/68 | 6. gyógyítás: | 31/28 |
7. felderítés: | 13/6 | 8. szörnyidomítás: | 7/71 | 9. teológia: | 25/19 (+17%) |
10. taumaturgia: | 16/34 (+7%) | 11. szerencsejáték: | 3/6 (+12%) | 12. versengés: | 8/12 (+40%) |
13. harcművészetek: | 31/1 | 14. zene: | 2/42 (+2%) | 15. szörnyismeret: | 14/3 |
16. pszi: | 9/61 (+9%) | 17. zárnyitás: | 1/56 | 18. vadászat: | 12/52 (+6%) |
19. bányászat: | 30/12 | 20. testépítés: | 9/86 | 21. csapatmunka: | 3/60 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 42 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 70% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 20 TVP-ért |
kutatsz max. 200 TVP-ért |
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 20 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 100 darabot ), ubuk dobónyílat (#138) (max. 2 darabot ), amnioszt (#203) (max. 1 darabot ) |
mászol max. 300 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 15, max: 50) |
Poomr Ko (#957), szintszívó lények (#9097), szubreális vámpír (#223), óriás szőröspók (#7076), q. rohamosztagos (#242), quwarg nagymester (#214), kérődző etra (#368), vadász quwarg (#241), láncravert quwarg (#744), Dögvész (#7495), Brod (#7124) (csak egyszer), Rodrig (#7126), öregedést okozó lények (#9095), kisebb quwarg isten (#213), halált okozó lények (#9098) |
Barátságosság (aktív: 6, max: 50) |
fémbontó szójer (#150), manifesztátor (#124), drakolich (#760), nukleáris cickány (#155), opati polip (#195), ismeretlen (#9089) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | oldás (#372, 15 VP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
tűzeső (#61, 16 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
fürgülés (#92, 22 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) |
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
vámpirizáció (#1) (987,0) | szürkeáll. aktiv (#71) | tulajdonságpajzs (#26) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 4, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
izomernyesztés (#33) | >> | szutykos remák (#191) | izomernyesztés (#33) | >> | Dögvész (#7495) | |
tűzeső (#61) | >> | kisebb quwarg isten (#213) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 4, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
fürgülés (#92) | >> | Dögvész (#7495) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
Thargodan csontváz (#297) (málhás: +47 kg teher) státusz: OK |
élőholt sullár (#216) (hátas: 11 lépés/kör; +6 védettség;) státusz: OK |
kaffogó hebrencs (#88) (őrzi a holmidat: +7 lopás ellen) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Imádkozz, amint elérted a kántori rangfokozatot! |
2.) Lássuk, mennyire vagy sokoldalúan tapasztalt: imádkozz úgy, hogy a 6 alap fegyveres szakértelmed egyike sem kisebb hétnél! (nem számítanak a különleges fegyveres szakértelmek) |
3.) Nem triviális feladat: Ejts el egy napon [értsd egy fordulón belül] legalább négy szörnyet ütő (lehet ököllel is), négyet vágó, és négyet szúrófegyverrel! Ja, és lehetőleg ne egy csirkeólban teljesítsd a küldetést. |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. tanya (507): kész. városháza (Qvill) (527): új. szürke kastély (547): kész. cseréptetős torony (549): kész. fényűző villa (600): kész. kőtorony (664): többek közt 7. tárgyat kell leadnod. városháza (685): új. fejvadászcéh (758): 187. labirintus (108,103). Toborzóiroda (759): kész. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 3, 4, 33, 34, 35, 36, 41, 42, 53, 54, 66, 68, 124, 126, 127, 128, 129, 170, 187, 192, 244. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Kész: 1, 5, 6, 16, 47. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
energia-csapolás (167) |
beszéd állatokkal (171) |
tudati őrjárat (183) |
kasztrop.kitágulás (197) |
csonttörés (219) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
düh (289) |
fegyvermester (302) |
pszionikus védelem (307) |
kétkezes harc (338) |
az ősök hite (362) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
túlélő életmód (429) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) OK |
kőbőr (507) OK |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati gyorsítás II (513) OK |
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) OK |
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1724 TU szükséges.) |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
7 | aurach fog (#657) | 3 | dorony tüdő (#212) | 2 | ezüst karkötő (#158) | |||
1 | gromak bőr (#268) | 1 | gyöngymangó (#135) | 2 | kaja (#2) | |||
1 | két kard szimbólum (#144) | 2 | lidércesszencia (#1074) | 1 | madártoll (#112) | |||
4 | szvó-ektoplazma (#151) | 20 | tigroszlán fog (#63) | 1 | trikornis szarv (#198) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
38 | arany (#50) | 6 | álompor (#396) | 1 | bőrpáncél (#51) | |||
1 | bőrsisak (#57) | 1 | kis bőrpajzs (#45) | 1 | Métely páncélja (#1562) | |||
1 | orgyilkos tőr (#225) | 1 | purifikátor háj (#269) | 12 | ugh méreg (#166) |
121 | 122 | 123 | 124 | 125 | 126 | 127 | 128 | 129 | 130 | 131 | 132 | |
45 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
46 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
47 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
48 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
49 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
50 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
51 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
52 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
53 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
54 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
55 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|