Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2018. jún. 26. 9h:14' EZ A 843. JÁTÉKHETED, 177. FORDULÓD 844. játékheted kezdete: jún. 28. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló ingyenes E-mail! |
KALANDOZÓ: #3798 SZÁMLA : XXXX ingyenf: 12 |
Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a kétfejű troll testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a kétfejű troll jobb karját. (4 támadással 199 életpontot sebezve.) {GYD:} Orgyilkos tőrrel megdöföd a kétfejű troll bal karját. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A kétfejű troll többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (2 támadástól 30 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A troll teste fényleni, majd baljóslatúan pulzálni kezd. A következő pillanatban darabokra robban (-14 életpont)! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 375 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 242, sebződés: 58, gyógyulás: 9, összesen: -49 ÉP}
* 1. KP: h 1133 0 0 | használod az 1133. tárgyat |
* 2. KP: v 71 0 0 | elmormolod a 71. varázslatot |
* 3. KP: v 26 0 0 | elmormolod a 26. varázslatot |
* 4. KP: e 1 0 0 | élelemszerzés 1 pontért |
* 5. KP: e 1 0 0 | élelemszerzés 1 pontért |
ek 289 | t. energia kisütése: 289 |
ek 362 | t. energia kisütése: 362 |
be 66 | bemész a 66. titkos labirintusba |
lm 2 26 27 | mozogsz 2 26 27 |
Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a sírlidérc rothadó húsát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a szöges bunkót. Meglengetve a szöges bunkót a másikra rontasz. {GYD:} Szöges bunkóval többször kegyetlenül megütöd a sírlidérc rothadó húsát. (2 támadással 55 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a sírlidérc jobb oldalát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a sírlidérc megcsapja a fejedet. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A sírlidérc összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 618 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 99, sebződés: 14, gyógyulás: 3, összesen: -11 ÉP}
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja a sírlidérc rothadó húsát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a szöges bunkót. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. {GYD:} Szöges bunkóval többször kegyetlenül megütöd a sírlidérc jobb lábát. (2 támadással 53 életpontot sebezve.) {GYD:} Orgyilkos tőrrel eltalálod a sírlidérc rothadó húsát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A sírlidérc néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A sírlidérc összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 618 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 92, sebződés: 10, gyógyulás: 2, összesen: -8 ÉP}
Egy sötét halál varázslatot dob rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a vark. nekromanta testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a vark. nekromanta bal lábát. (3 támadással 139 életpontot sebezve.) {GYD:} Orgyilkos tőrrel megdöföd a vark. nekromanta jobb lábát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Nem sikerült a vark. nekromanta ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Félig megúsztad. 12 életpontot vesztettél. A vark. nekromanta még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 084 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 187, sebződés: 32, gyógyulás: 4, összesen: -28 ÉP}
flh 14 190 | felt. lőfegyver haszn. 14 a 190. tárggyal |
lm 32 32 32 | mozogsz 32 32 32 |
A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Ellenfeled sorvasztás varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mérg. vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 mérg. vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a Zinthurg jobb oldalát. (3 támadással 102 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy ezüst nyaklánc. Felhasználva a szivárványszivet, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 1 159 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 102, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
v 109 | elmormolod a 109. varázslatot |
v 138 | elmormolod a 138. varázslatot |
ek 503 140 45 | t. energia kisütése: 503 140 45 |
129 | 130 | 131 | |
45 | |
|
|
46 | |
|
|
47 | |
|
|
[140,45] Vége a fárasztó fel-le mászásnak: a dombságot síkság váltja fel. Keletre az alanori csatorna békésen fodrozódó vizét látod. Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " The truth is out there: az igazság odaát van!? - Dae 5274: Varázslómester " Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Chara-din rúnaköve. Találsz egy Chara-din monolitját. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Tharr hívői építették. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy barátság szent tüzét. Egy tiszta vizű tóra bukkantál. Egy kis patak táplálja vizével. Miután ittál, megtöltöd a vizestömlődet is. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy szent tölgyfát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben M.C. Silverhand irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat.
be 602 | bemész a 602. épületbe |
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat |
Búcsút intesz az úszómesternek, és magad mögött hagyod a villát. [5 pontot használtál fel, van még 193.]
be 68 | bemész a 68. titkos labirintusba |
lm 4 4 1 | mozogsz 4 4 1 |
Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy savhurrikán varázslatot. 94 életpontot vesztettél. Mérg. vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 mérg. vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a gnóm szolgáló testét. (6 támadással 175 életpontot sebezve.) A szörny szemeivel rád bámul. Agyadat megfeszítve, ellenállsz a kővéváltoztató varázsnak. Fegyvert váltasz: előkapod a szöges bunkót. Megmarkolva a szöges bunkót a másikra ugrasz. {GYD:} Szöges bunkóval többször eltalálod a gnóm szolgáló nyakát. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) {GYD:} Orgyilkos tőrrel meghorzsolod a gnóm szolgáló testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Ütések érik a mellkasodat. (4 támadástól 74 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +15 ÉP.) Véres nyál csordul ki a gnóm szolgáló száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 895 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 234, sebződés: 168, gyógyulás: 15, összesen: -153 ÉP}
m 6 5 5 | mozogsz nyugatra, délnyugatra, délnyugatra |
Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja a trappoló dinymák fekete testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Fekete, nyúlós folyadék spriccel rád a lény szájából. Szerencsére féreugrottál. Fegyvert váltasz: előkapod a szöges bunkót. Marokra fogva a szöges bunkót a másikra ugrasz. {GYD:} Szöges bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a trappoló dinymák jobb oldalát. (2 támadással 63 életpontot sebezve.) {GYD:} Orgyilkos tőrrel felnyársalod a trappoló dinymák testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Időben félreugrasz a trappoló dinymák rúgása elől. A trappoló dinymák szarvai eltalálják a jobb térdedet. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A trappoló dinymák még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az aranyló ugarhéjat, szereztél 5 csepp tintát. 449 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 110, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}
Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy a halál szava varázslatot. A támadása szerencsére hatástalan volt. Teli erőből mérg. vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 mérg. vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a szubreális vámpír bal oldalát. (5 támadással 154 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Elszántan ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Ököllel többször kegyetlenül megütöd a szubreális vámpír testét. (2 támadással 97 életpontot sebezve.) {GYD:} Orgyilkos tőrrel megkarcolod a szubreális vámpír bal oldalát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A szubreális vámpír többször végigkarmolja a derekadat. (4 támadástól 40 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Testedbe bénító méreg áramlik! (-4 támadás.) A szubreális vámpír fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 3 195 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 271, sebződés: 43, gyógyulás: 9, összesen: -34 ÉP}
(Továbbmész...) [129,47] A buckák mögötted maradnak, síkságon vagy. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy grok-képződményt. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Marcho Ven-Saak lábát masszírozza. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt oltárt.
(Feltételes mászás:) Egy nagy sóhajjal feltekintesz a grok-képződményre, majd lassan, óvatosan felmászol. Felérkezve bemászol a grok-burokba egy szélesebb résen keresztül. Ahogy vizsgálódni kezdesz, orrodat dögletes bűz csapja meg. Azonnal látod, hogy a burok nem lakatlan, és a főbérlő azonnal meg is indul feléd. Egy légirozmár!
Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja a légirozmár testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a szöges bunkót. Elszántan ellenfeledre rontasz. {GYD:} Szöges bunkóval egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a légirozmár mellső uszonyát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) {GYD:} Orgyilkos tőrrel felnyársalod a légirozmár testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A légirozmár sikertelen támadást intéz feléd agyarával. A légirozmár farkával melletted a levegőbe suhint. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 3 kaját. 191 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 ütőfegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 74, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a légirozmár bal oldalát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a szöges bunkót. Marokra fogva a szöges bunkót ellenfeledre rohansz. {GYD:} Szöges bunkóval iszonyatosan megcsapod a légirozmár jobb oldalát. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) {GYD:} Orgyilkos tőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a légirozmár testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A légirozmár sikertelen támadást intéz feléd agyarával. A légirozmár farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Véres nyál csordul ki a légirozmár száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 3 kaját. 191 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 80, sebződés: 3, gyógyulás: 1, összesen: -2 ÉP}
Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi a szürke rinocérosz vastag bőrét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. A helyzet alkalmas egy Sziklaököl támadás bevitelére! Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a szürke rinocérosz vastag bőrét. (2 támadással 91 életpontot sebezve.) {GYD:} Orgyilkos tőrrel eltalálod a szürke rinocérosz testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A szürke rinocérosz megpróbál felöklelni szarvaival, de sikertelenül. Apró rúgást kapsz a szürke rinocérosz patájától. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A szürke rinocérosz összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 711 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 128, sebződés: 5, gyógyulás: 1, összesen: -4 ÉP}
(Továbbmész...) [128,48] A síkság "meggyűrődik", dombos vidékre vált. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy vaskohót. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy olvasztókemencét. Utad során felfedezel egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. A feléd közeledő ekharion bébi mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. (ld. enc.) {egyik sebzési módja: 1x 3d12+34.} A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Teli erőből mérg. vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 mérg. vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az ekharion bébi pufók lábszárát. (6 támadással 118 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a szöges bunkót. Megmarkolva a szöges bunkót ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Szöges bunkóval többször kegyetlenül megütöd az ekharion bébi testét. (3 támadással 61 életpontot sebezve.) {GYD:} Orgyilkos tőrrel megkarcolod az ekharion bébi pufók lábszárát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Egy tockost nyomat Neked az ekharion bébi! (1 támadástól 31 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. Az ekharion bébi összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 594 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 191, sebződés: 31, gyógyulás: 7, összesen: -24 ÉP}
m 5 5 5 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra |
Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy puha ütés varázslatot, majd rád küldi. A támadása szerencsére hatástalan volt. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a lajhárlord testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a szöges bunkót. Elszántan ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Szöges bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a lajhárlord jobb lábát. (2 támadással 51 életpontot sebezve.) {GYD:} Orgyilkos tőrrel teljesen átdöföd a lajhárlord jobb karját. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A lajhárlord meglegyint mancsával, de csak súrol. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Véres nyál csordul ki a lajhárlord száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 2 lajhár csontot. 675 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 98, sebződés: 19, gyógyulás: 4, összesen: -15 ÉP}
Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy a halál szava varázslatot. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mérg. vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 mérg. vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a szubreális vámpír nyakát. (6 támadással 169 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Elszántan a másikra rohansz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a szubreális vámpír testét. (2 támadással 88 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megbököd a szubreális vámpír ködös testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A szubreális vámpír többször végigkarmolja a derekadat. (4 támadástól 38 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A csípéssel együtt bénító mérget is kaptál. (-4 támadás.) A szubreális vámpír belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 3 195 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 263, sebződés: 41, gyógyulás: 9, összesen: -32 ÉP}
(Továbbmész...) [126,50] A fák eltünedeznek, ismét síkságon vagy.
(Feltételes támadás:) Egy kérődző etra! Ezt kerested. {egyik sebzési módja: 2x 2d6+3.} Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a kérődző etra jobb vállát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-6 életerő.) A dolgot még 9 aranyad bánja. A lény bűzfelhőt lő rád! Visszafojtod lélegzetedet. Fegyvert váltasz: előkapod a szöges bunkót. Megmarkolva a szöges bunkót ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Szöges bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a kérődző etra foltos testét. (3 támadással 83 életpontot sebezve.) {GYD:} Orgyilkos tőrrel eltalálod a kérődző etra jobb első lábát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-7 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 8 aranyad is. A kérődző etra most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 816 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 125, sebződés: 19, gyógyulás: 2, összesen: -17 ÉP}
(Továbbmész...) [125,51] A síkság nyíltsága után valamivel bátrabban érzed magad egy ritka erdőbe belépve. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Egy burástya királynő nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. {védettsége: 22 szúró, 22 vágó, 22 ütő ellen.} Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Mérg. vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 mérg. vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a burástya királynő nyakát. (3 támadással 96 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. Telibe kapod a savadagot. (36 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a szöges bunkót. Elszántan ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Szöges bunkóval eltalálod a burástya királynő testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) {GYD:} Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a burástya királynő testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a burástya királynő. (4 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A lény a sebre rakja tojócsövét, és pumpálni kezd. Mielőtt félreugorhatnál, valami golyószerű csusszan beléd. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 054 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 145, sebződés: 48, gyógyulás: 3, összesen: -45 ÉP}
m 5 5 5 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra |
(Továbbmész...) [123,53] Az erdőt bozótos vidék váltja fel. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Bea Melindre. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő.
(Továbbmész...) [122,54] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Raia híveié. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Qulli Brann formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál?
v 1 999 | elmormolod az 1. varázslatot |
tk 6 3798 | többszemélyes kaland 6 3798 |
kf 1653 249 | kézbeveszed/felveszed az 1653. tárgyat a 249. tárggyal |
v 28 | elmormolod a 28. varázslatot |
v 53 | elmormolod az 53. varázslatot |
* 1. BP: h 2107 0 0 | használod a 2107. tárgyat |
* 2. BP: h 1576 1 0 | használod az 1576. tárgyat |
* 3. BP: e 1 0 0 | élelemszerzés 1 pontért |
* 4. BP: e 1 0 0 | élelemszerzés 1 pontért |
* 5. BP: e 1 0 0 | élelemszerzés 1 pontért |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 4 19 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 19 pontért |
KALEIDOSZKÓP (1269. TÁRGY) Az Idő Porszemei mindig is fontosnak tartották, hogy behatóan tanulmányozzák az időt, ezt a legkönyörtelenebb, legkegyetlenebb, de mégis legegyszerűbb dimenziót. Sokan úgy gondolják, hogy az idő csak előre halad, folyik, hömpölyög, mint egy lassú, megállíthatatlan áradat, de akik igazán mélyen elsajátítják az önmegismerés és a meditáció képességét hosszú évek után, és fogékonyak az idő misztériumára, mint a KT tagjai, azok felfedeztek kisebb repedéseket az idő szövedékén. Ez a varázslatos tárgy ezeket a repedéseket tágítja ki, de ismerve a mágia kaotikus voltát ilyen ősi szubsztanciákban, használata komoly veszélyeket is magában rejt. A tárgy elkészítéséhez szükség van 2 zöld üvegre, melyeket apró darabokra kell törni. Ezek egy részét 3 csepp tintával kékre, egy részét saját véreddel vörösre, egy részét 1 púderkővel fehérre kell festeni. Az apró darabkákat 1 távcsőbe kell beleszórni némi (10 adag) álomporral, majd az első lencse mögé 2 tükröt kell erősíteni, hogy tökéletesen szimmetrikus és sokféle mintázatot kapjunk. A szilánkokat és a tükröket 1 varányszemmel kell odafogatni szorosan az első lencse elé és már csak fel kell tölteni némi tudati energiával. Mindez 55 TVP-nyi időt emészt fel. Használatkor meg kell rázni a kaleidoszkópot, majd bele kell tekinteni (H 1269 parancs, körönként maximum egyszer, 3 TVP-ért). A tudati energiáktól, az álomportól és a mintázatoktól transzba zuhanó kalandozó átbújhat az idő apró alagútjain, de ez az utazás veszélyes is lehet. Az utazás során változatos élmények érik a tárgy használóját, ezeknek mivolta a kísérletezgetés során tárulhat majd ki előtted. A kaleidoszkóp nem átadható tárgy. |
EKHARION BÉBI (768. SZÖRNY) A kicsi ekharionok (persze csak ha kicsinek lehet nevezni egy tíz ember magas groteszk csecsemőt) nagyon szeretnek játszani. Általában megtermett parasztlegényekkel babáznak, mert azoknak jól lehet csavargatni a karját. Alapvetően az emberek szagát nem nagyon szeretik, így gyakran fürdetik őket folyókban, nagyobb tavakban és különböző pocsolyákban. További dolog, ami a kalandozókkal kapcsolatban zavarja őket, hogy sokat rugdalnak, miközben ők az apjuk hőstetteit játsszák el a kedvenc "babáikkal". Általában ezek a hőstettek olyanok szoktak lenni, hogy a papa fejével kettétört egy nagy sziklát, vagy hogy megevett harminc bárányt és három szűz elflányt reggelire. Szüleikhez képest a pszi képességük még elenyésző így nem is használják igazán, csak különböző dolgokra (például, hogy a szemben álló, következő babának mi a gyenge pontja és hol érdemes megmarkolni ahhoz, hogy könnyebben lehessen lóbálni). Ha sikerülne egy ekharion bébit beidomítanod a saját céljaidra, a kirakókockák iránt is érdeklődő "csöppség" minden bizonnyal pillanatok alatt képes lenne felhúzni neked egy-két épületet. |
Erő: | 27 (39) | Szint: | 27 | Merészség: | 10/1 | Magasság: | 147 cm |
IQ: | 23 (40) | Támadás: | 34 (36) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 53 kg |
Ügyesség: | 20 (23) | Védekezés: | 28 (33) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 30/31 év |
Egészség: | 22 (24) | Életpont: | 348/348 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 27 (34) | Varázspont: | 443/327 | Pénz: | 912 arany | Kép. pont: | 9 |
Tudatpont: | 56/32 | Pszi pont: | 78/58 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 33/32 (+3%) | szúrófegyverek: | 21/64 (+6%) | vágófegyverek: | 6/32 |
ütőfegyverek: | 7/33 (+65%) | lőfegyverek: | 9/3 | dobófegyverek: | 29/94 (+3%) |
Feltételes fegyverváltás: szöges bunkó (#8) (400%) << bronzpenge (#126) (600%) << vashegyű lándzsa (#182) (800%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); bumeráng (#249) max. 1 db (1 -13.); mérg. vas dobónyíl (#190) (14 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
122,54 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 140 |
Kedvenc táborhely: 140,45 |
Az idő kódexe: legutóbb 163. fordulóban. |
Legfeljebb 24 TU-t válthatsz TVP-re. |
Feltételes varázskő használat: 5 százalék varázspont alatt. |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 139 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 88/87 (+136%) | 2. nyomkövetés: | 36/18 (+50%) | 3. mászás: | 15/7 (+3%) |
4. csapdakészítés: | 25/8 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 3/68 (+24%) | 6. gyógyítás: | 31/28 |
7. felderítés: | 13/6 (+37%) | 8. szörnyidomítás: | 7/51 | 9. teológia: | 24/96 (+17%) |
10. taumaturgia: | 16/27 (+7%) | 11. szerencsejáték: | 2/94 | 12. versengés: | 7/72 |
13. harcművészetek: | 31/1 | 14. zene: | 2/40 (+1%) | 15. szörnyismeret: | 14/3 (+33%) |
16. pszi: | 9/52 (+9%) | 17. zárnyitás: | 1/56 | 18. vadászat: | 12/46 (+6%) |
19. bányászat: | 30/12 (+1%) | 20. testépítés: | 9/86 | 21. csapatmunka: | 2/91 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 42 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 70% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 20 TVP-ért |
kutatsz max. 200 TVP-ért |
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 20 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 100 darabot ), ubuk dobónyílat (#138) (max. 2 darabot ), amnioszt (#203) (max. 1 darabot ) |
mászol max. 300 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 15, max: 50) |
Poomr Ko (#957), szintszívó lények (#9097), szubreális vámpír (#223), óriás szőröspók (#7076), q. rohamosztagos (#242), quwarg nagymester (#214), kérődző etra (#368), vadász quwarg (#241), láncravert quwarg (#744), Dögvész (#7495), Brod (#7124) (csak egyszer), Rodrig (#7126), öregedést okozó lények (#9095), kisebb quwarg isten (#213), halált okozó lények (#9098) |
Barátságosság (aktív: 6, max: 50) |
fémbontó szójer (#150), manifesztátor (#124), drakolich (#760), nukleáris cickány (#155), opati polip (#195), ismeretlen (#9089) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | oldás (#372, 15 VP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
tűzeső (#61, 16 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
fürgülés (#92, 22 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) |
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
szürkeáll. aktiv (#71) | tulajdonságpajzs (#26) | vámpirizáció (#1) (999,0) | csupasz izom (#28) |
óriáserő (#53) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 4, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
izomernyesztés (#33) | >> | szutykos remák (#191) | izomernyesztés (#33) | >> | Dögvész (#7495) | |
tűzeső (#61) | >> | kisebb quwarg isten (#213) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 4, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
fürgülés (#92) | >> | Dögvész (#7495) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
Thargodan csontváz (#297) (málhás: +46 kg teher) státusz: OK |
élőholt sullár (#216) (hátas: 11 lépés/kör; +3 védettség;) státusz: OK |
kaffogó hebrencs (#88) (őrzi a holmidat: +6 lopás ellen) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Imádkozz, amint elérted a kántori rangfokozatot! |
2.) Lássuk, mennyire vagy sokoldalúan tapasztalt: imádkozz úgy, hogy a 6 alap fegyveres szakértelmed egyike sem kisebb hétnél! (nem számítanak a különleges fegyveres szakértelmek) |
3.) Nem triviális feladat: Ejts el egy napon [értsd egy fordulón belül] legalább négy szörnyet ütő (lehet ököllel is), négyet vágó, és négyet szúrófegyverrel! Ja, és lehetőleg ne egy csirkeólban teljesítsd a küldetést. |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. tanya (507): kész. városháza (Qvill) (527): új. szürke kastély (547): kész. cseréptetős torony (549): kész. fényűző villa (600): kész. kőtorony (664): többek közt 7. tárgyat kell leadnod. városháza (685): új. fejvadászcéh (758): 187. labirintus (108,103). Toborzóiroda (759): kész. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 3, 4, 33, 34, 35, 36, 41, 42, 53, 54, 66, 68, 124, 126, 127, 128, 129, 170, 187, 192, 244. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 6. |
Kész: 1, 5, 16, 47. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
energia-csapolás (167) |
beszéd állatokkal (171) |
tudati őrjárat (183) |
kasztrop.kitágulás (197) |
csonttörés (219) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
düh (289) |
fegyvermester (302) |
pszionikus védelem (307) |
kétkezes harc (338) |
az ősök hite (362) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
túlélő életmód (429) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) OK |
kőbőr (507) OK |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati gyorsítás II (513) OK |
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) OK |
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1724 TU szükséges.) |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
17 | arany (#50) | 1 | gyöngymangó (#135) | 1 | madártoll (#112) | |||
1 | manakristály (#500) | 8 | mérg. vas dobónyíl (#190) | 1 | sallank karom (#128) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
4 | álompor (#396) | 1 | bunkósbot (#9) | 1 | ezüst karkötő (#158) | |||
1 | ezüst nyaklánc (#117) | 7 | kaja (#2) | 2 | lajhár csont (#236) | |||
12 | smirglilevél (#29) | 2 | szvó-ektoplazma (#151) | 1 | Thargodan esszencia (#328) | |||
5 | tinta (#101) | 2 | víz (#27) |
121 | 122 | 123 | 124 | 125 | 126 | 127 | 128 | 129 | 130 | 131 | |
45 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
46 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
47 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
48 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
49 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
50 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
51 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
52 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
53 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
54 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
55 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|