174. forduló, 176. forduló, Bélabá' összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2024. jún. 10. 8h:35'
EZ A 973. JÁTÉKHETED, 175. FORDULÓD
974. játékheted kezdete: jún. 16.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 11 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1261
SZÁMLA : XXXX

BÉLABÁ' KALANDJAI


3 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [120,57] koordinátán. Egy labirintusban vagy, az 1. szinten/térképen, az 51. pontnál.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Átvette a felajánlott 1 biami kvazárlándzsát (1000 arany kikiáltási áron), 1 ryuku mellvértet (3000 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany.
A krónikát olvasgatva néhány dolgot már hatékonyabban fogsz végrehajtani (+25 tvp ). Az aranytermő erszény 58 aranyat termelt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+392 életerő.) A monolitok nyomasztó módon csökkentik VP regenerációdat. Varázserőd regenerálódik. (+96 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+121 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+5 tudatpont.) A monolitok nyomasztó módon csökkentik TU regenerációdat. A lottó 1602. hetének nyerőszámai: 16, 25, 2. 15 db 0 találatos szelvényed volt. 4 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 44 arany nyereményt kapsz. 1 db 2 találatos szelvényed volt. Erre összesen 78 arany nyereményt kapsz.

* 1. KP: vv 71 53 224 elmormolod a 71. varázslatot az 53. varázslatot a 224. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 347.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Csapásaid erősebbek lesznek! (+3 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] [+10% teo] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 345.]
Fürgén varázsolsz! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 345.]

* 2. KP: p 69 15 0 használod a 69. pszi képességet
Hozzákezdesz az agyi energia gyűjtéséhez. Kívülről látod magadat, ahogy pszichéd körbefolyja testedet. Kiengeded magadból a kí koncentráció pszi képességet. Érzed, hogy nagyobb a kontrollod a testedben buzgó kí felett. [-14 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 340.]

* 3. KP: hh 1629 1228 1945 használod az 1629. tárgyat az 1228. tárgyat az 1945. tárgyat
Minden alkalommal elcsodálkozol a koboldkorona elnagyolt, otromba vonalain. Vajon hogyan képes egy ilyen bumfurdi akármi varázslatot megidézni? Aztán megvonod a vállad, és inkább koncentrálsz. Hamarosan megérzed egy tárgyvédelem varázs hatalmát. Leheletvékony mágikus aura jelenik meg a tárgyaid körül. Erőd TF-elődött. [1 pontot használtál fel, van még 339.]
Behörpintesz 1 ork csodaszert. A sámánok ereje beléd száll: +1 támadás a forduló végéig. [3 pontot használtál fel, van még 336.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 336.]

* 4. KP: hh 745 1100 1546 használod a 745. tárgyat az 1100. tárgyat az 1546. tárgyat
Használod a bo'adhun idolt. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. Erőd TF-elődött. [1 pontot használtál fel, van még 335.]
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) Erőd TF-elődött. Használod az Éjmágus tükrét. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. Erőd TF-elődött. [1 pontot használtál fel, van még 334.]
Teremtesz egy adag varkaudar pálinkát a varázskorsóba, majd felhajtod a mágikusan létrehozott löttyöt. Megborzongsz az alkohol hatásától. (+4 támadás, -8 védekezés - a kör végéig.) [2 pontot használtál fel, van még 332.]

hu 171 160 hulladék: 171 160
Hulladék, ezért nem gyűjtesz rövid kardot. Hulladék, ezért nem gyűjtesz vassisakot. [0 pontot használtál fel, van még 332.]

ek 215 10 t. energia kisütése: 215 10
96 varázspont felhasználásával előállítasz 8 TU-t. [0 pontot használtál fel, van még 332.]

lm 52 60 mozogsz 52 60
Nah, zsákutca. Előkapod a Zendor által rajzolt térképet, és ellenőrzöd, hol is vagy. No, tömzsi ujjaival pont az 52. PONT-ra mutatott, amikor a kristályokról beszélt. Akkor ide velük! [52. PONT]
A többnyire egyenes haladó folyosót követed mozgásoddal. [51. PONT]
Bár a folyosó fala eddig minden járatban tömör homokból volt, ezen a helyen, mintha megperzselődések nyomai látszanának a falakon. Hmm... [50. PONT]
Ahol le kell hajolni a továbbhaladáshoz, megteszed, ahol át kell mászni egy sziklatömbön, ami elzárja a továbbvezető utat, átmászol. Téged néhány csipcsup akadály nem fog tudni megállítani. [49. PONT]
Egy elágazást keresztezel. [48. PONT]
Egy elágazáshoz érkezel. A három továbbvezető járat közül Zendor térképének segítségével fogod eldönteni, melyiken is haladj tovább. [41. PONT]
Lelassítod lépteid, és harcra készen osonsz előre. [40. PONT]
Egy elágazáshoz érkezel. Előkapod a Zendor által rajzolt térképet, és percekig arról tájékozódsz, merre is tovább. Közben a járatok valamelyikének mélyéről motoszkáló hangok szűrődnek feléd. [4. PONT]
Körültekintően haladsz előre, készen arra, hogy a minden gyanús rezdülésre azonnal reagálhass. [56. PONT]
Egy éles kanyarban megpihensz egy pillanatra. Aztán egy röpke pillanatra arra gondolsz, a legjobb lenne itt hagyni az egész helyet. De aztán felvillan előtted, hogy mit is vársz valójában ettől a labirintustól. Akkor előre... [57. PONT]
Követed a quwargok által vájt járat kanyargását. [58. PONT] Hirtelen egy quwarg szellemet veszel észre magad előtt. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Üdvözlésképpen egy ryuku átokvarázs varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 126 életpontot sebeztél. [+4% tau] Üdvözlésképpen egy rovarfelhő varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 59 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) A lény jeget köp rád. Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (38 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg szellem testét. (5 támadással 535 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a quwarg szellem csáprágójával. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) 52 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. 5 330 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 661, sebződés: 162, gyógyulás: 0, összesen: -162 ÉP}

Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy quwarg őrparancsnok. Fegyvere egy rövid kard. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Mélyen koncentrálva, megidézel egy ryuku átokvarázs varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 345 életpontot sebeztél. [+4% tau] Távolról energiatüskék varázslatot lő rád a másik. 23 életpontot vesztettél. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg őrparancsnok jobb lábát. (6 támadással 619 életpontot sebezve.) Pengéjét vadul forgatva, a quwarg őrparancsnok újra meg újra lecsap. (2 támadástól 68 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. 6 917 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 964, sebződés: 91, gyógyulás: 0, összesen: -91 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 rövid kardot [rövid kard ládikóba-> (140,61)-> 23 arany, -2 ÉP]. Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő.
Az egyik kanyarban a falban néhány őrposztszerű mélyedésre leszel figyelmes. [59. PONT] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy quwarg harcos van előtted! A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a quwarg harcos torát. (3 támadással 319 életpontot sebezve.) A quwarg harcos csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg harcos még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. 1 937 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 319, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő.
Eléred a járat végét. Ideális hely megpihenni kicsit, aztán újult erővel visszafordulni, és jó irányba vezető utat keresni. [60. PONT] Hopp, itt van valami! A következőket találtad: 1 dlathog kőzet és 1 zafír medallion. Felpakolsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő.
[65 pontot használtál fel, van még 267.]

lm 35 32 30 mozogsz 35 32 30
Az egyik kanyarban a falban néhány őrposztszerű mélyedésre leszel figyelmes. [59. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő.
Követed a quwargok által vájt járat kanyargását. [58. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő.
Egy éles kanyarban megpihensz egy pillanatra. Aztán egy röpke pillanatra arra gondolsz, a legjobb lenne itt hagyni az egész helyet. De aztán felvillan előtted, hogy mit is vársz valójában ettől a labirintustól. Akkor előre... [57. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő.
Körültekintően haladsz előre, készen arra, hogy a minden gyanús rezdülésre azonnal reagálhass. [56. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő.
Egy elágazáshoz érkezel. Előkapod a Zendor által rajzolt térképet, és percekig arról tájékozódsz, merre is tovább. Közben a járatok valamelyikének mélyéről motoszkáló hangok szűrődnek feléd. [4. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő.
Nyílegyenes folyosón haladsz előre. [23. PONT] Hirtelen eltűnik alólad a talaj, és zuhanni kezdesz! Egy csapóajtós csapdába pottyantál. Szerencsédnek köszönhetően csak 16 életpontot vesztettél. Nagy nehezen kikecmeregsz.
(Önanalízis: +6% csapdaészlelés.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő.
A folyosó kétfelé ágazik. [24. PONT] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy quwarg szellem van előtted! Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Mélyen koncentrálva, megidézel egy ryuku átokvarázs varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 128 életpontot sebeztél. [+4% tau] Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy rovarfelhő varázslat. 50 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) A lény jeget köp rád. A támadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad, de azért jégcsapok nőnek az álladon. (40 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg szellem kísértetauráját. (7 támadással 591 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a quwarg szellem csáprágójával. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) 55 életpontot vesztettél. A quwarg szellem összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. 5 415 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 719, sebződés: 162, gyógyulás: 0, összesen: -162 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő. Minden sebed tökéletesen begyógyult! (+429 életerő.) A szent jogar használat után porrá válik.
Lázasan jár az agyad, ahogy haladsz előre. Nagyot nyelsz a gondolatra, hogy hol is vagy most. Valami quwarg boly belsejében? [33. PONT]
Előrehaladtadban kikerülsz egy-két nagyobb gödröt, majd milliónyi picit. [34. PONT] Hirtelen egy quwarg tűzköpőt veszel észre magad előtt. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy ryuku átokvarázs. 161 életpontot sebeztél. [+4% tau] A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-28 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 5 aranyad is. Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. (A(z) tűztagadó védett meg.) Elszántan ellenfeledre rohansz. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg tűzköpő testét. (7 támadással 724 életpontot sebezve.) A quwarg tűzköpő csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-41 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 8 aranyad. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. 5 473 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 885, sebződés: 87, gyógyulás: 0, összesen: -87 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő.
Megtaláltad a járat végét. Beomlott törmelék zárja el a továbbhaladást. [35. PONT] Valamit észreveszel a földön! Szerzeményed: 1 hollókristály. Felpakolsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő.
Előrehaladtadban kikerülsz egy-két nagyobb gödröt, majd milliónyi picit. [34. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő.
Lázasan jár az agyad, ahogy haladsz előre. Nagyot nyelsz a gondolatra, hogy hol is vagy most. Valami quwarg boly belsejében? [33. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő.
A folyosó kétfelé ágazik. [24. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő.
Lábujjhegyre emelkedsz, úgy haladsz tovább. Levegőt is alig mersz venni, nehogy a következő sarok mögött ellenség várjon rád. [25. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő.
Hirtelen hideg fuvallatok csapják meg arcodat. Meglepődsz a hirtelen érzéstől, de az, hogy más nem történik, megnyugtatólag hat az idegeidre. [26. PONT] Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy quwarg szellem. Itt csata lesz.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Mélyen koncentrálva, megidézel egy ryuku átokvarázs varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 131 életpontot sebeztél. [+4% tau] Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy rovarfelhő varázslatot, majd rád küldi. 56 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) A lény jeget köp rád. Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (42 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a quwarg szellem testét. (6 támadással 639 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, a quwarg szellem többször is megmar! (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) 58 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. 5 567 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 770, sebződés: 177, gyógyulás: 0, összesen: -177 ÉP}

Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy quwarg szellem van előtted! Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Távolról ryuku átokvarázs varázslatot lősz a másikra. 128 életpontot sebeztél. [+4% tau] Távolról rovarfelhő varázslatot lő rád a másik. 51 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) A szörny hideget lehel! Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (41 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a quwarg szellem testét. (5 támadással 530 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a quwarg szellem. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) 54 életpontot vesztettél. A quwarg szellem összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. 5 415 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 658, sebződés: 166, gyógyulás: 0, összesen: -166 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő. Az összes sebed begyógyult, újra max. életerőn vagy! (+427 életerő.) A szent jogar használat után porrá válik.
Egy elágazás bontakozik ki előtted. Ha Zendor nem adta volna a térképet, biztos belehülyültél volna már ebbe a sok irányválasztásba. [27. PONT] Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy quwarg szellem. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy ryuku átokvarázs varázslat. 114 életpontot sebeztél. [+4% tau] Egy rovarfelhő varázslatot dob rád a másik. 51 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (40 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a quwarg szellem ködlő potrohát. (5 támadással 524 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, a quwarg szellem többször is megmar! (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) 52 életpontot vesztettél. A quwarg szellem most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. 4 822 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 638, sebződés: 166, gyógyulás: 0, összesen: -166 ÉP}

Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy quwarg őrparancsnok van előtted! Fegyvere egy rövid kard. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Egy ryuku átokvarázs varázslatot dobsz ellenfeledre. 326 életpontot sebeztél. [+4% tau] Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy energiatüskék. 28 életpontot vesztettél. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg őrparancsnok testét. (5 támadással 530 életpontot sebezve.) Pengéjét vadul forgatva, a quwarg őrparancsnok újra meg újra lecsap. (2 támadástól 73 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a quwarg őrparancsnok száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. 6 541 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 856, sebződés: 101, gyógyulás: 0, összesen: -101 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 rövid kardot [rövid kard ládikóba-> (140,61)-> 23 arany, -2 ÉP]. Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő.
A járat éles kanyart vesz. Szinte ugyanabban az irányban kell továbbmenned, amerről érkeztél. [31. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő.
Eléred a járat végét. Itt már nem annyira homokos a fal, mint a többi járatban. Sőt, itt-ott különösen sötét árnyalatú. Milyen anyagból lehet? [32. PONT] Megbotlasz valamiben: 3 hollókristály. Felpakolsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő.
A járat éles kanyart vesz. Szinte ugyanabban az irányban kell továbbmenned, amerről érkeztél. [31. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő.
Egy elágazás bontakozik ki előtted. Ha Zendor nem adta volna a térképet, biztos belehülyültél volna már ebbe a sok irányválasztásba. [27. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő.
Egy kanyar után hosszabb egyenes szakaszhoz érkezel. Most hogy ilyen jól belátni a terepet, van időd szusszanni egyet. [29. PONT] A talaj megbillen a lábad alatt, és beleesel egy mély üregbe! A gödör nem üres - az alján sav fortyog! Szerencsédnek köszönhetően csak 60 életpontot vesztettél. A fájdalom megsokszorozza az erődet: sikerül kikapaszkodnod.
(Önanalízis: +6% csapdaészlelés.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő.
Upsz, elérted a járat végét. Ez valami fészekszerűség lehetett valamikor. Szalmaszálak hevernek mindenütt, és a levegő a megszokottnál is állottabb. [30. PONT] Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy quwarg királynő. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.)

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Tüzet lehelsz az ellenfeledre. 130 életpontot sebeztél. Elszántan a másikra támadsz. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg királynő potrohát. (2 támadással 205 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 5 ugh mérget.) 2 757 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 335, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Megbotlasz valamiben: 6 quwarg tojás [quwarg tojás ládikóba-> (140,61)-> 12 arany, -2 ÉP]. Felpakolsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő.
[112 pontot használtál fel, van még 155.]

lm 28 22 20 mozogsz 28 22 20
Egy kanyar után hosszabb egyenes szakaszhoz érkezel. Most hogy ilyen jól belátni a terepet, van időd szusszanni egyet. [29. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő.
Egy elágazás bontakozik ki előtted. Ha Zendor nem adta volna a térképet, biztos belehülyültél volna már ebbe a sok irányválasztásba. [27. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő.
Zsákutcába érkezel. Mérgesen fordulsz vissza. [28. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő.
Egy elágazás bontakozik ki előtted. Ha Zendor nem adta volna a térképet, biztos belehülyültél volna már ebbe a sok irányválasztásba. [27. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő.
Hirtelen hideg fuvallatok csapják meg arcodat. Meglepődsz a hirtelen érzéstől, de az, hogy más nem történik, megnyugtatólag hat az idegeidre. [26. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő.
Lábujjhegyre emelkedsz, úgy haladsz tovább. Levegőt is alig mersz venni, nehogy a következő sarok mögött ellenség várjon rád. [25. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő.
A folyosó kétfelé ágazik. [24. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő.
Nyílegyenes folyosón haladsz előre. [23. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő.
Egy elágazáshoz érkezel. Előkapod a Zendor által rajzolt térképet, és percekig arról tájékozódsz, merre is tovább. Közben a járatok valamelyikének mélyéről motoszkáló hangok szűrődnek feléd. [4. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő.
Vaksin botorkálsz előre, olyan rövid távra látni csak. [21. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő.
Upsz, ez egy zsákutca. Mérgesen kapod elő a térképet, és nem érted, hogy tudtál így félrenézni valamit. [22. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő.
Vaksin botorkálsz előre, olyan rövid távra látni csak. [21. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő.
Egy elágazáshoz érkezel. Előkapod a Zendor által rajzolt térképet, és percekig arról tájékozódsz, merre is tovább. Közben a járatok valamelyikének mélyéről motoszkáló hangok szűrődnek feléd. [4. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő.
Egy újabb elágazáshoz érkezel. A falon lévő kaparásnyomok arról tanúskodnak, hogy ezt az alagutat is quwargok vájták maguknak. [5. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő.
Elképzeled Zendort, ahogy tömzsi termetével ugyanezeket a folyosókat rótta. Aztán a folyosó vége felől halk neszek szűrődnek feléd, miknek köszönhetően újra a valóságban találod magad. Miután hosszasan fülelsz, de mást nem hallasz, megkockáztatod a továbbindulást. [16. PONT] Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy quwarg harcos. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Tüzet lehelsz az ellenfeledre. 125 életpontot sebeztél. Elszántan a másikra rontasz. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg harcos potrohát. (2 támadással 211 életpontot sebezve.) A quwarg harcos csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. 2 500 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 336, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő.
Követed a folyosó kanyargását. [17. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő.
Egy 180 fokos kanyarhoz érkezel. Síri csend honol. [18. PONT] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy quwarg tűzköpő az. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Mélyen koncentrálva, megidézel egy ryuku átokvarázs varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 138 életpontot sebeztél. [+4% tau] A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-43 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 6 aranyad. A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. (A(z) tűztagadó védett meg.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg tűzköpő vörös bőrét. (6 támadással 631 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-16 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 13 aranyad. A quwarg tűzköpő most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. 4 675 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 769, sebződés: 59, gyógyulás: 0, összesen: -59 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő. Minden sebed tökéletesen begyógyult! (+395 életerő.) A szent jogar használat után porrá válik.
A folyosó padlójának repedéseiben apró lábnyomokra bukkansz. Miféle lény hagyhatta itt ezeket, nem tűnik mind quwarg nyomoknak. [19. PONT]
A folyosó vége. Nincs más megoldás, csak a visszafordulás. [20. PONT] Hopp, itt van valami! A következőket találtad: 1 troll csont (ld. enc.). Felpakolsz.
[96 pontot használtál fel, van még 59.]

lm 8 15 13 mozogsz 8 15 13
A folyosó padlójának repedéseiben apró lábnyomokra bukkansz. Miféle lény hagyhatta itt ezeket, nem tűnik mind quwarg nyomoknak. [19. PONT]
Egy 180 fokos kanyarhoz érkezel. Síri csend honol. [18. PONT]
Követed a folyosó kanyargását. [17. PONT]
Elképzeled Zendort, ahogy tömzsi termetével ugyanezeket a folyosókat rótta. Aztán a folyosó vége felől halk neszek szűrődnek feléd, miknek köszönhetően újra a valóságban találod magad. Miután hosszasan fülelsz, de mást nem hallasz, megkockáztatod a továbbindulást. [16. PONT]
Egy újabb elágazáshoz érkezel. A falon lévő kaparásnyomok arról tanúskodnak, hogy ezt az alagutat is quwargok vájták maguknak. [5. PONT]
Elnyújtott léptekkel haladsz előre, várva, hogy bármelyik pillanatban ocsmány veszélybe kerülhetsz. [6. PONT]
Távoli sikoltás hozza rád a frászt. Rövid időre a homokfalnak támaszkodsz, és fülelsz, hátha hallasz még valamit. A csend azonban újra teljes. [7. PONT]
Amikor megpillantod az alagutat lezáró falat, már tudod: egy zsákutcába kerültél. Dühösen morogva nézel körbe, de a hely semmi különöset nem rejt. [8. PONT]
Távoli sikoltás hozza rád a frászt. Rövid időre a homokfalnak támaszkodsz, és fülelsz, hátha hallasz még valamit. A csend azonban újra teljes. [7. PONT]
Elnyújtott léptekkel haladsz előre, várva, hogy bármelyik pillanatban ocsmány veszélybe kerülhetsz. [6. PONT]
Egy újabb elágazáshoz érkezel. A falon lévő kaparásnyomok arról tanúskodnak, hogy ezt az alagutat is quwargok vájták maguknak. [5. PONT]
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [55 pontot használtál fel, van még 4.]

lm 1 mozogsz 1
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [0 pontot használtál fel, van még 4.]

v 198 121 71 elmormolod a 198. varázslatot
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 4.]

be 839 bemész a 839. épületbe
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 4.]

h 1387 94 52 használod az 1387. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 4.]

ef 13 507 energia fejlesztése 13
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 4.]

* 1. BP: h 2107 0 0 használod a 2107. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [5 pontot használtál fel, van még -1.]
(Önanalízis: +6% csapdakészítés.) Iszol a vizestömlőből. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+1 jóság.) Méreg fejti ki gyilkos hatását a szervezetedben (-51 életerő.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 12, 28, 16.
Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 2 kaját habzsol be a sullár. Még egyszer végiggondolva a nap eseményeit, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben -1 pontod maradt, ebből a következő körre -1 pontot vihetsz át. Kapsz még 316 pontot. A következő körben tehát 315 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


TROLL CSONT (704. TÁRGY)
Na, ez úgy tűnik, egy troll bordacsontja - ha anatómiai ismereted helyesek. Úgy tűnik, ezúttal cserbenhagyta a regenerációs képessége.

KARAKTERLAP

Bélabá', egy hosszú ezüsthajú, szürke szemű, harcsabajszos alakváltó férfi vagy. Bőröd bronzként csillog. Raia tanítványa vagy. Papi hited: 87. A Holtidő Társaság (#9165) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 175. fordulód.

Erő: 44 (60) Szint: 44 Merészség: 10/5 Magasság: 141 cm
IQ: 36 (47) Támadás: 122 (126) Agresszió: 5 Testsúly: 57 kg
Ügyesség: 27 (48) Védekezés: 146 (154) Menekülés: 30 % Életkor: 35/39 év
Egészség: 27 (55) Életpont: 1289/1238 Jellem: jó (228) Tul. pont: 6
Szerencse: 35 (73) Varázspont: 1335/663 Pénz: 34271 arany Kép. pont: 83
Tudatpont: 60/24 Pszi pont: 249/192
Eddig összesen 2552 szörnyet (12 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 57 349 TP-t kaptál. Jelenleg 12 547 829 TP-d van. A következő szinthez még 52 171 TP szükséges. Trófeáid: vámpírféreg, zafír sárkány, Korrum Nert. A 10. fordulódban 5000 arany került a bankszámládra. 5480 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 4 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 36/49 (+7%) szúrófegyverek: 15/62 dobófegyverek: 32/70

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -39.); ében dobónyíl (#849) (40 -); kábító nyilacska (#1590) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
düh vérvörös köde: 50 százalék;
120,57 mezőn táborozol, a 121. labirintusban, 1. szinten, 5. ponton
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 140
Kedvenc táborhely: 116,29
Legfeljebb 60 TU-t válthatsz TVP-re.
Feltételes varázskő használat: 50 százalék varázspont alatt.

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 162 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP
Teljesített szintek a kihívás tornyában: 1, 2, 3, 5.

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 3/81 (-300%) 2. nyomkövetés: 27/34 3. mászás: 13/68
4. csapdakészítés: 29/63 (+6%) 5. csapdaészlelés: 6/93 (-288%) 6. gyógyítás: 2/87
7. titkosírás: 27/22 8. felderítés: 8/32 (-300%) 9. szörnyidomítás: 2/54
10. teológia: 10/90 (+10%) 11. taumaturgia: 81/57 (+36%) 12. szerencsejáték: 7/31
13. versengés: 9/69 14. harcművészetek: 34/4 15. zene: 3/8
16. szörnyismeret: 11/14 17. pszi: 32/18 (+5%) 18. vadászat: 3/34
19. bányászat: 5/94 20. testépítés: 2/24 21. úszás: 1/0
22. főzés: 20/6 23. csapatmunka: 4/79

FELTÉTELES PARANCSOK (még 44 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 70% életpont alatt (szent jogar (#150))
segítesz max. 20 TVP-ért
ásol max. 30 TVP-ért
készítesz csillezsályalevelet (#1253) (max. 30 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 30 darabot )
mászol max. 50 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (127)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 7, max: 50)
gonoszok (#988), Diz-oh (#6103), Alaran (#6127), massza (#217), Zinthurg (#180), piromenyét (#99) (csak egyszer), kronoelementál (#287)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) ryuku átokvarázs (#280, 45 VP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
vakító fény (#43, 7 VP) tisztítótűz (#44, 13 VP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP)
gyóntatás (#56, 10 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP)
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) teljes őrület (#118, 12 PP) térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP)
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) direkt kontaktus I (#121, 35 PP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
szürkeáll. aktiv (#71) óriáserő (#53) kí koncentráció (#69) tárgyvédelem (#178)
tulajdonságpajzs (#26) hadiszerencse II (#24) erőpajzs III (#127)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
25. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20)
ryuku átokvarázs (#280), nagyobb tűzlehelet (#150)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20)
hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 4, max: 299 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> kronokukac (#285) gyóntatás (#56) >> Diz-oh (#6103)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 4, max: 299 - támadó varázslatokkal együtt)
pszi-acéltorony (#98) >> zafír sárkány (#329) pszi-acéltorony (#98) >> csápos otagi (#395)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sullár (#101) (hátas: 9 lépés/kör; +13 védettség; +2 támadás;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Építs számomra újabb oltárt.
2.) Áldozz fel oltáromon három xirnox szívet.
3.) Tisztítsuk meg a földet attól, ami nem odavaló: végezz öt púpos burástyával. (számláló: 0)

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
sötét kastplom (566): kész. fényűző villa (600): kész. városháza (685): új. Fősátor (770): 2. lépésnél tartasz. bányászház (839): kész.

ISMERT LABIRINTUSOK
50, 51, 52, 67, 68, 121, 244.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Kész: 16, 17, 82, 83.

HŐSTETTEID
A Varkaudar-Thargodan Invázióban megölt ellenfeleid száma: 1455, a megölt vezérek száma: 24, a pontszámod: 276 980.
2014. II. félévének Vlagyimir díjas felcsere vagy.
A masszainvázióban megölt ellenfeleid száma: 113, a sikeresen kikutatott kinyílt phua-kúpok száma: 9, a pontszámod: 17 931.
A III. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 293, pontszámod: 4 599.
Az első morf invázióban megölt morfjaid száma: 9, az összesen kapott pontszám: 900.
Miniesemény statisztikák
Jelenlegi miniesemény: Yaurri titkosítás verseny
Megölt szörnyek: 600. Szerzett pont: 129952. Beállított erő: 130 Összpont: 241522

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
vallási öntudat (290)
fegyvermester (302)
magiometer (314)
harci mágia (334)
vadászidény (351)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
holtidő fűrkészése (420)
kronoérintő (422)
kronopáncél (423)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) belefejlesztettél: 57 TU. szükséges még: 13 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) OK
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) OK
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) OK
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) OK
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) OK
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
redukálás (564) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
tudatáthelyezés II (566) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
tudati segítség II (567) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
manaretesz II (571) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU.
mentális roncsolás II (573) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU.
korlátlan tudat (574) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU.
gyűrűviselés (575) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU.
varázslómester VI (578) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU.
elmemester II (580) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU.
turbó turbó (581) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU.
makróbővítés II (582) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU.
varázslómester VII (585) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU.
pusztító ösztönök (587) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU.
tudatunk hatalma II (588) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU.
füébevalóviselés (589) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU.
teleportmester (592) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 840 TU.
tudatáthelyezés III (594) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 840 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 2254 TU szükséges.)
karkötőviselés (596) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 840 TU.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 kaja (#2) 1 ork csodaszer (#1228) 1 sallank karom (#128)
3 szent jogar (#150) 1 varázskő (#305) 4 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
206 arany (#50) 1 dlathog kőzet (#829) 4 hollókristály (#1102)
1 troll csont (#704) 1 zafír medallion (#514)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

119 120 121
56
57
58
(120,57) a 121. labirintus bejárata, quwarg szellem (#676), quwarg őrparancsnok (#677), quwarg harcos (#201), quwarg tűzköpő (#678), quwarg királynő (#153)

Üzenet küldése a karakternek