Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. jún. 26. 9h:23' EZ A 178. JÁTÉKHETED, 173. FORDULÓD 179. játékheted kezdete: jún. 29. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló ingyenes E-mail! |
KALANDOZÓ: #1367 SZÁMLA : XXXX ingyenf: 1 |
* 1. KP: | energia fejlesztése 1 |
* 2. KP: | elmormolod a 13. varázslatot |
* 3. KP: | használod a 64. pszi képességet |
* 4. KP: | t. energia kisütése: 145 2 |
kf 900 | kézbeveszed/felveszed a 900. tárgyat |
lm 7 1 | mozogsz 7 1 |
Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 4 tüske. Több lövedéked átfúrja a szőrös pók testét. (4 támadással 14 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel kegyetlenül megütöd a szőrös pók puha testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) {GYD:} Rövid karddal végigmetszed a szőrös pók egyik lábát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A szőrös pók feléd sújt csáprágóival, de mellé! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 189 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 vágófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 60, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
a 15 3808 1 | átadod a 15. tárgyat a 3808. kalandozónak (1 darabot) |
v 15 209 2 | elmormolod a 15. varázslatot |
fog | elfogod parancsok törlése |
fog 115 219 | elfogod a 115. szörnyet a 219. tárggyal |
m 2 5 5 | mozogsz keletre, délnyugatra, délnyugatra |
Gyorsan felraksz egy tüskepajzs varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre méregfelhő varázslatot lősz. 24 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Elszántan a másikra rohansz. Legutolsó sejtjeidből is összegyűjtve a kí-energiákat, egy Sziklaököl bevitelére koncentrálsz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a vérszomjas csüldő testét. (2 támadással 68 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+6 varázspont.) Rövid karddal megcsapod a vérszomjas csüldő szőrtés kinövését. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A vérszomjas csüldő csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
500 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 102, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 4 tüske. Alaposan megsorozod a mérges nyukmár jobb vállát. (4 támadással 8 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. Mint a kí mesteri alkalmazója, felkészültél egy Kabal-sújtásra. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a mérges nyukmár testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) {GYD:} Rövid karddal végigmetszed a mérges nyukmár zöld kitinpáncélját. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A mérges nyukmár karma a fejed mellett suhan el! A mérges nyukmár még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kavadu iszákot, szereztél 3 csepp gyenge mérget. 102 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 46, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: tüskepajzs létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Távolról méregfelhő varázslatot lősz a másikra. Semmi hatás! Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a smaragdgólem testét. (6 támadással 141 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+14 varázspont.) Rövid karddal súrolod a smaragdgólem smaragd testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Mielőtt észbe kapnál, a smaragdgólem megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. A hatalmas karok iszonyú erővel ragadnak meg, és préselni kezdenek. 122 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
1066 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 149, sebződés: 140, gyógyulás: 0, összesen: -140 ÉP}
(Továbbmész...) [89,45] A síkság "meggyűrődik", dombos vidékre vált.
(Továbbmész...) [88,46] Elmaradoznak a dombok, újra sík vidéken vagy. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Raia hívei emelték.
m 6 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra |
(Továbbmész...) [86,46] Síkság, továbbra is csak síkság. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla.
(Továbbmész...) [85,46] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Fehér nyárfavirág szállong a levegőben. Utad során felfedezel egy ovimon-bokrot. Oldalt pillantva, meglátsz egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Chara-din rúnaköve. Egy női hangot hallasz: "Segítség!" Kapkodod a fejed, de csak pár másodperc múlva találod meg a hang forrását. A melletted álló magas tölgy kinyúló ágán egy gyönyörű elf nő ül. "Nézd vándor s figyeld bajom, lantom néma s nem hallhatom, csak egy kicsiny húr kéne még, egy húrért egy húron pendülnék." Nem hiába fejlesztetted az intelligenciádat: "Megpurcant egy drótszőr, mi?" Ha segíteni akarsz a bárdon, egy drótszőrre és 5 TVP-re van szükséged (49. jellempróba). Nini, egy quwarg! Undorodva lépsz rá. 1 tapasztalati pontot kaptál. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy sünmedve lehet. {max. életpontja: 15-18.} Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 3 tüske. Több lövedéked átfúrja a sünmedve testét. (3 támadással 12 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Ellenfeled lelassítása érdekében felkészülsz egy Kabal-Sújtásra. Ököllel iszonyatosan megcsapod a sünmedve testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A hosszú tüskék fájdalmat okoznak! (-3 életpont.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) {KCC:} Rövid karddal végigmetszed a sünmedve tüskés hátát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A sünmedve mancsával feléd csap, de Te résen vagy. A sünmedve feléd harap, de sikertelenül. A sünmedve összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a vadászkést, szereztél 5 sünmedve tüskét. 52 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 48, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
m 8 8 6 | mozogsz északra, északra, nyugatra |
(Továbbmész...) [85,44] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Tharr hívei emelték. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy sünmedve. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 4 tüske. Alaposan megsorozod a sünmedve testét. (4 támadással 18 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 5 sünmedve tüskét. 52 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 18, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [84,44] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. Látsz egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Chara-din rúnaköve. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. A feléd közeledő bíborgörény mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 2 tüske. Lövedékeiddel perforálod a bíborgörény fejét. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 18 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 9, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 4 | mozogsz délre |
kt 5 1 | elkészíted az 5. tárgyat (1 darabot) |
kt 8 1 | elkészíted a 8. tárgyat (1 darabot) |
a 50 5378 10 | átadod az 50. tárgyat az 5378. kalandozónak (10 darabot) |
aa 127 8 18 | átadod a 127. tárgyat a 8. tárgyat a 18. tárgyat |
aa 19 161 184 | átadod a 19. tárgyat a 161. tárgyat a 184. tárgyat |
a 273 1 | átadod a 273. tárgyat az 1. fajúaknak |
kt 273 1 | elkészíted a 273. tárgyat (1 darabot) |
bpb | bef. parancs berakása: |
h 233 40 | használod a 233. tárgyat |
szk 124 | keresed a 124. szörnyet |
* 1. BP: | használod a 336. tárgyat |
* 2. BP: | elmormolod a 3. varázslatot |
ZENE Végre egy szakértelem, amit nem a harcban hasznosíthatsz! Minden kalandozó jobban érzi magát, ha időnként előveheti kedvenc lantját vagy furulyáját, és játszhat rajta, ha bánat vagy öröm éri, vagy akkor is, ha esetleg csak mulatni akar. A zene szakértelmed akkor fejlődik, ha egy hangszeren játszol - ehhez a HASZNÁL: H <hangszer> <TVP> parancsot kell kiadnod. Kezdetben csak nagyon hamisan fogsz játszani, később egyre jobban. Amíg nincs kellő tapasztalatod a zenélésben, csak magadnak játszhatsz, hiszen nem találsz senkit, aki végighallgatna egy hamis nyekergést. Később, ha már több tapasztalatod lesz, kiállhatsz a nagyközönség elé, igazi bárdként. |
Erő: | 22 (26) | Szint: | 17 | Merészség: | 6/5 | Magasság: | 150 cm |
IQ: | 23 (27) | Támadás: | 18 | Agresszió: | 6 | Testsúly: | 55 kg |
Ügyesség: | 27 (32) | Védekezés: | 49 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 33/33 év |
Egészség: | 20 (24) | Életpont: | 279/151 | Jellem: | semleges (+4) | Tul. pont: | 4 |
Szerencse: | 24 (29) | Varázspont: | 191/112 | Pénz: | 244 arany | Kép. pont: | 1 |
Tudatpont: | 14/3 | Pszi pont: | 6/0 | EFejl: | 7 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 21/36 (+4%) | vágófegyverek: | 19/0 (+1%) | ütőfegyverek: | 2/72 |
lőfegyverek: | 22/0 | dobófegyverek: | 4/56 |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (200%) << raptor szablya (#482) << ezüstkard (#325) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); tüske (#22) (1 -5.); mérgezett tüske (#23) (6 .); ubuk tüske (#131) (7 .); sallank nyíl (#129) (8 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 -); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 5/5 | 2. nyomkövetés: | 28/34 (+24%) | 3. mászás: | 8/93 (+3%) |
4. csapdakészítés: | 12/7 (+5%) | 5. csapdaészlelés: | 7/71 | 6. gyógyítás: | 35/20 |
7. titkosírás: | 3/10 | 8. felderítés: | 9/33 | 9. szörnyidomítás: | 6/99 |
10. teológia: | 11/36 (+19%) | 11. taumaturgia: | 10/5 (+2%) | 12. szerencsejáték: | 1/92 (+10%) |
13. versengés: | 7/47 (+24%) | 14. harcművészetek: | 25/0 | 15. zene: | 1/9 (+109%) |
16. szörnyismeret: | 16/23 | 17. pszi: | 1/99 (+5%) | 18. zárnyitás: | 1/55 |
19. vadászat: | 13/60 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 2 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 50% életpont alatt (gyógymógy (#5)) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 20 TVP-ért |
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 3 darabot ), tüskét (#22) (max. 20 darabot ), fáklyát (#36) (max. 1 darabot ), kötelet (#92) (max. 1 darabot, csak egyszer), móri gyümölcsöt (#116) (max. 1 darabot ), nyílvesszőt (#108) (max. 8 darabot ), sallank nyilat (#129) (max. 8 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 20 darabot ), kerek követ (#19) (max. 8 darabot ), púderkövet (#119) (max. 3 darabot ) |
elfogod törpemammutot (#115) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 150 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 12) |
szintszívó (#96) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 2, max: 12) |
pszi elementál (#221), Pszinapszis (#974) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
varázsvédelem (#34, 8 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
éhínség (#39, 7 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | hadiszerencse I (#13) | pszi-ernyő (#64) | éber kakukk (#3) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
7. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 10) | ||||||
méregfelhő (#37), jégcsóva (#41), energiatüskék (#29) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 10) | ||||||
védelem tűz ellen (#38), védelem sav ellen (#36), fehér glóbusz (#47), tüskepajzs (#30), tompítás (#40), hhaar burka (#32) | ||||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 12, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
fehér glóbusz (#47) | >> | Mallon (#960) | varázsvédelem (#34) | >> | Jerome (#956) | |
védelem sav ellen (#36) | >> | halálhozó (#419) | védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | ork sámán (#345) | varázsvédelem (#34) | >> | massza (#217) | |
varázsvédelem (#34) | >> | szeppent rákfatty (#186) | védelem tűz ellen (#38) | >> | piromenyét (#99) | |
varázsvédelem (#34) | >> | 50. szintű lényekre | varázsvédelem (#34) | >> | bibircsók-óriás (#120) | |
varázsvédelem (#34) | >> | kőkorszaki szaki (#109) | védelem tűz ellen (#38) | >> | varkaudar mágus (#128) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
kaffogó hebrencs (#88) (őrzi a holmidat: +6 lopás ellen) státusz: OK |
karmos tankány (#137) (málhás: +16 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Pusztítsd el egy gonosz isten oltárát! |
2.) Hozd el és helyezd oltáromra a Szent Kulacsok egyikét! |
3.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.] |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
87 | arany (#50) | 1 | ezüst kulcs (#184) | 5 | kaja (#2) | |||
3 | kazmár gyökér (#205) | 8 | kerek kő (#19) | 10 | madártoll (#112) | |||
1 | mandibulakasza (#127) | 1 | nagy vaspajzs (#161) | 1 | parittya (#18) | |||
8 | ragasztó (#83) | 8 | sallank karom (#128) | 2 | sünmedve tüske (#14) | |||
1 | vadász tatu bőr (#15) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | gyenge méreg (#26) | 2 | nyílvessző (#108) | 8 | sallank nyíl (#129) | |||
2 | szuperkötél (#209) | 10 | tüske (#22) | 3 | ugh méreg (#166) |