172. forduló, 174. forduló, Musashi Kenjiró összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. jún. 26. 9h:23'
EZ A 178. JÁTÉKHETED, 173. FORDULÓD
179. játékheted kezdete: jún. 29.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló ingyenes
E-mail!
KALANDOZÓ: #1367
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 1

MUSASHI KENJIRÓ KALANDJAI


4 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [89,44] koordinátán. Egy labirintusban vagy, az 1. szinten/térképen, a 9. pontnál.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átveszed a sikeresen eladott 2 vízionár szem (eladási ár: 29 arany, ebből a kezelési költség: 2 arany) ellenértékét.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+26 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+54 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+6 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.) A lottó 665. hetének nyerőszámai: 30, 20, 7. 2 db 0 találatos szelvényed volt. 5 tanítványod van, akik mindenhová követnek, lesik minden mozdulatodat.

* 1. KP: energia fejlesztése 1
KT-dnek segédkezel egy új tudati képesség kifejlesztésében: hosszan koncentrálsz, a közös gyűjtőbe ömlesztve tudati energiáidat. [-1 TU.] A befejezéshez még 1550 TU szükséges. [10 pontot használtál fel, van még 314.]

* 2. KP: elmormolod a 13. varázslatot
Mormolni kezdesz. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Elmormoltad a hadiszerencse I varázslatot! A hatás azonnal érezhető (+1 szerencse következő táborozásod végéig.) [-4 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 309.]

* 3. KP: használod a 64. pszi képességet
Megtisztítod tudatodat. Pszi energia árad szét testedben. Kiengeded magadból a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 304.]

* 4. KP: t. energia kisütése: 145 2
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 294.]

kf 900 kézbeveszed/felveszed a 900. tárgyat
A ruhádra illeszted az örökkéval. rubinját. [0 pontot használtál fel, van még 294.]

lm 7 1 mozogsz 7 1
Folytatod a felderítést. Egy régi, rozsdás ajtót látsz. Találsz egy kilincset: Szerencsére nyitva van. Kanyarodik a folyosó. [8. PONT]
Nem rettenve meg semmitől, tovább suhansz. Egy nagy vasalt ajtóba ütközöl. Megpróbálod a kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő ezüst kulcs nyitja az ajtót. Belépsz a jókora ketrecbe. A bűz elviselhetetlen. [7. PONT] Egy szőrös pókot pillantasz meg. {max. életpontja: 37-44.} Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 4 tüske. Több lövedéked átfúrja a szőrös pók testét. (4 támadással 14 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel kegyetlenül megütöd a szőrös pók puha testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) {GYD:} Rövid karddal végigmetszed a szőrös pók egyik lábát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A szőrös pók feléd sújt csáprágóival, de mellé! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 189 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 vágófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 60, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


Ahogy elérkezel a hatalmas, rácsos ajtó elé, megérted, hogy miért is hívják ezt a helyet pókkeltetőnek: a rácson túl ugyanis hatalmas hálókat látsz, amelyek minden bizonnyal óriási pókokat rejtenek! [2. PONT]
Elhagyod a rémálomszerű pókkeltetőt.
[24 pontot használtál fel, van még 270.]

a 15 3808 1 átadod a 15. tárgyat a 3808. kalandozónak (1 darabot)
Tudatkinézist hajtasz végre! Ok, sikeresen átadtál 1 vadász tatu bőrt Tűz részére. [5 pontot használtál fel, van még 265.]

v 15 209 2 elmormolod a 15. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 2 új szuperkötél. [-14 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 255.]

fog elfogod parancsok törlése
Minden fog parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 255.]

fog 115 219 elfogod a 115. szörnyet a 219. tárggyal
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 255.]

m 2 5 5 mozogsz keletre, délnyugatra, délnyugatra
[90,44] A váltás hirtelen, de nem kellemetlen: újra sík terepen vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Hirtelen mozogni kezd a föld! Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy vérszomjas csüldő. {támadása: 13.} Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Gyorsan felraksz egy tüskepajzs varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre méregfelhő varázslatot lősz. 24 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Elszántan a másikra rohansz. Legutolsó sejtjeidből is összegyűjtve a kí-energiákat, egy Sziklaököl bevitelére koncentrálsz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a vérszomjas csüldő testét. (2 támadással 68 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+6 varázspont.) Rövid karddal megcsapod a vérszomjas csüldő szőrtés kinövését. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A vérszomjas csüldő csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
500 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 102, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Álljon e tábla 100 csata 13 DEMeztetés és 4 halott kalandozó emlékére. Tour-Mix. " Látsz egy mély kutat. Egy tiszta vizű tóra bukkantál. Egy kis patak táplálja vizével. Feltöltöd a vizestömlőt. Észreveszel egy barátság szent tüzét. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Raia hívői építették. Egy kapkodó, fűben kotorászó ember nőre leszel figyelmes. Kérdésedre könnyes szemmel válaszolja, hogy családja megbetegedett és ő most gyógyfüveket próbál nekik keresni, bár még sohasem csinált ilyet. Ha segíteni akarsz a lányon és családján itt az alkalom, 25 TVP-ért (46. jellempróba).
(Feltételes mászás:) A kötelet egy erősebb bokorhoz kötöd a kút mellett, és erősen kapaszkodva leereszkedsz. A kút mély, de szerencsére a köteled elég hosszú volt. Felkészülve egy esetleges támadásra, gyorsan körbenézel. Hirtelen a sötétből egy szörny ront elő! Egy mérges nyukmár!

A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 4 tüske. Alaposan megsorozod a mérges nyukmár jobb vállát. (4 támadással 8 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. Mint a kí mesteri alkalmazója, felkészültél egy Kabal-sújtásra. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a mérges nyukmár testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) {GYD:} Rövid karddal végigmetszed a mérges nyukmár zöld kitinpáncélját. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A mérges nyukmár karma a fejed mellett suhan el! A mérges nyukmár még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kavadu iszákot, szereztél 3 csepp gyenge mérget. 102 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 46, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egyszercsak megakad a kezed valamiben. Megvizsgálod - találtál 8 aranyat. Miután elhagytad a sötét helyet, elpakolod a kötelet.
(Vándorcirkusz:) Már messziről megpillantod a cirkuszos sátrakat, és izgatottan, de határozott léptekkel feléjük indulsz. Mielőtt azonban közéjük léphetnél, egy izgága törpe állja utad, aki jegyet osztogat. Egyesével átadod neki a 20 aranyat.
Megállsz a céllövölde előtt. Épp egy kalandor lép ki a sátorból, egyik kezében kardot szorongat, a másikban pedig egy felismerhetetlenül véres szörnytrófeát. Az ismeretlen hős sikerén felbuzdulva neked is kedved támad próbára tenni tudásod. Az ajtónálló óriás kérdések nélkül a sátorba enged. Némi mocorgásra kapod fel fejed, majd a sátor távolabbi sarkában egy árnyék bontakozik ki a sötétből. Egy smaragdgólem.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: tüskepajzs létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Távolról méregfelhő varázslatot lősz a másikra. Semmi hatás! Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a smaragdgólem testét. (6 támadással 141 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+14 varázspont.) Rövid karddal súrolod a smaragdgólem smaragd testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Mielőtt észbe kapnál, a smaragdgólem megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. A hatalmas karok iszonyú erővel ragadnak meg, és préselni kezdenek. 122 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
1066 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 149, sebződés: 140, gyógyulás: 0, összesen: -140 ÉP}


- És a díj? - kérdezed az ajtó előtt álló óriástól. Ő hanyagul megvonja a vállát:
- Nem találtál kincset a szörnyben?!? Vagy nem volt szerencséd, vagy nem kutattad át elég alaposan a maradványait - feleli, majd miközben elmosolyodik, biztatva a válladra rakja a kezét: - De ne csüggedj! A következő alkalommal biztos nyersz valamit!
(Feltételes gyógyítás:) Létrehoztad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+23 életerő). [-6 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Befejezted a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+28 életerő). [-6 varázspont.]
Megkeresed a boszorka sátrát, majd belépsz a nyíláson.
- Á a kazmár gyökér. Látom, elhoztad nekem - veszi el a tárgyat az öregasszony, de amikor látja, hogy nincs itt minden, elkomorul. - A félmunka nem munka! A boszi úgy dönt, ha már itt vagy, új feladatot ad:
- Ha legközelebb erre jársz, inkább a következőket hozd: - mondja. - 6 mákrózsa virág, 2 téfea-agy, 1 karbin plazma, 1 ezüst nyaklánc, 1 szöges bunkó.
Egy eldugott sátor előtt egy kis asztal fölé görnyedő alakot pillantasz meg. Az árnymanó felnéz közeledtedre, és kihívó tekintettel feléd mutatja a kezében szorongatott kártyapaklit. Játszani akar. Bólintasz, majd leülsz vele szemben az asztal túloldalára. Ellenfeled közli veled, a játék 100 aranyról indul.
- Rendben - mondod, és leszámolod a pénzt az asztalra. 1. kör: Kíváncsian megvizsgálod, mi került a kezedbe: 2 Illúziópalota, 1 Tisztítótűz, 1 Ellenvarázslat, 1 Kaszabolósáska. Ez egy pár! Az árnymanó rezzenéstelen arcáról semmit nem lehet leolvasni. Rövid tétovázás után, emeled a licitet. Ellenfeled, mintha számított volna rá, azonnal eldobja lapjait. Nyertél. 2. kör: Remegő kézzel veszed szemügyre a leosztott lapokat: 2 Kisebb quwarg istenség, 1 Illúziósárkány, 1 Orzag bilincse, 1 Illúziópalota. Ez egy pár! Az ellenfél emeli a tétet. Határozatlan viselkedésed láttán bemérgesedik, te pedig ebből levonod a következtetést: jó lapjai vannak. Úgy találod, nem érdemes kockáztatni, az árnymanó dühös tekintetétől vezérelve az asztalra hajítod lapjaidat. 323 tapasztalati pontot kaptál. Szomorúan állapítod meg, hogy megszabadultál 65 aranytól. Otthagyod a gonosz mosollyal téged méregető árnymanót.
Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Kicsit régi (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [89,45] A síkság "meggyűrődik", dombos vidékre vált.

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy vaskohót. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Raia híveié. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Chara-din rúnaköve. Nini, egy quwarg! Rátaposol. 1 tapasztalati pontot kaptál. Eszel valamit. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [88,46] Elmaradoznak a dombok, újra sík vidéken vagy. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Raia hívei emelték.

Egy hangyaboly mellett egy döglött hangyászt találsz. Talán gyomorrontást kapott? Te viszont nem fogod vele elrontani a hasadat, az biztos! (+2 kaja.) [78 pontot használtál fel, van még 177.]

m 6 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra
[87,46] Továbbra is síkságon vagy. Szemedet leárnyékolva, délkelet felé tekintesz: Abrizu hegyeitől délre húzódik a napsütéses Rin völgy.

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Raia hívei emelték. Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [86,46] Síkság, továbbra is csak síkság. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla.

Utad során felfedezel egy oltárt. Fairlight híveié.

(Továbbmész...) [85,46] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Fehér nyárfavirág szállong a levegőben. Utad során felfedezel egy ovimon-bokrot. Oldalt pillantva, meglátsz egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Chara-din rúnaköve. Egy női hangot hallasz: "Segítség!" Kapkodod a fejed, de csak pár másodperc múlva találod meg a hang forrását. A melletted álló magas tölgy kinyúló ágán egy gyönyörű elf nő ül. "Nézd vándor s figyeld bajom, lantom néma s nem hallhatom, csak egy kicsiny húr kéne még, egy húrért egy húron pendülnék." Nem hiába fejlesztetted az intelligenciádat: "Megpurcant egy drótszőr, mi?" Ha segíteni akarsz a bárdon, egy drótszőrre és 5 TVP-re van szükséged (49. jellempróba). Nini, egy quwarg! Undorodva lépsz rá. 1 tapasztalati pontot kaptál. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy sünmedve lehet. {max. életpontja: 15-18.} Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 3 tüske. Több lövedéked átfúrja a sünmedve testét. (3 támadással 12 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Ellenfeled lelassítása érdekében felkészülsz egy Kabal-Sújtásra. Ököllel iszonyatosan megcsapod a sünmedve testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A hosszú tüskék fájdalmat okoznak! (-3 életpont.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) {KCC:} Rövid karddal végigmetszed a sünmedve tüskés hátát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A sünmedve mancsával feléd csap, de Te résen vagy. A sünmedve feléd harap, de sikertelenül. A sünmedve összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a vadászkést, szereztél 5 sünmedve tüskét. 52 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 48, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Körbevizsgálódsz. Aránylag régi (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 20 tüskét.
(Feltételes készítés:) Legyártottál 8 nyílvesszőt.
(Feltételes készítés:) Legyártottál 8 sallank nyilat. [100 pontot használtál fel, van még 77.]

m 8 8 6 mozogsz északra, északra, nyugatra
[85,45] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt.

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy ovimon-bokrot. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Tharr hívei emelték. Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek nyugatra.
(Feltételes készítés:) Legyártottál 2 nyílvesszőt.

(Továbbmész...) [85,44] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Tharr hívei emelték. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy sünmedve. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 4 tüske. Alaposan megsorozod a sünmedve testét. (4 támadással 18 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 5 sünmedve tüskét. 52 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 18, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek délre.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 3 tüskét.

(Továbbmész...) [84,44] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. Látsz egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Chara-din rúnaköve. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. A feléd közeledő bíborgörény mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 2 tüske. Lövedékeiddel perforálod a bíborgörény fejét. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 18 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 9, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Észreveszel valamit a földön. Elég régi (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek északkeletre. Eszel valamit. (-1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 2 tüskét. [37 pontot használtál fel, van még 40.]

m 4 mozogsz délre
[84,45] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé. Szikrázóan süt a nap. A türkizkék égen csak néhány bárányfelhő bóklászik. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy nekrofunt. Találsz egy teljesen lerombolt oltárt. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve.

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Aránylag régi (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. [8 pontot használtál fel, van még 32.]

kt 5 1 elkészíted az 5. tárgyat (1 darabot)
Begyűjtöttél 1 bunkót. [6 pontot használtál fel, van még 26.]

kt 8 1 elkészíted a 8. tárgyat (1 darabot)
Legyártottál 1 szöges bunkót. [16 pontot használtál fel, van még 10.]

a 50 5378 10 átadod az 50. tárgyat az 5378. kalandozónak (10 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 10 aranyat Musashi Akira részére. [0 pontot használtál fel, van még 10.]

aa 127 8 18 átadod a 127. tárgyat a 8. tárgyat a 18. tárgyat
Ok, sikeresen átadtál 1 mandibulakaszát Musashi Akira részére. Ok, sikeresen átadtál 1 szöges bunkót Musashi Akira részére. Ok, sikeresen átadtál 1 parittyát Musashi Akira részére. [0 pontot használtál fel, van még 10.]

aa 19 161 184 átadod a 19. tárgyat a 161. tárgyat a 184. tárgyat
Ok, sikeresen átadtál 8 kerek követ Musashi Akira részére. Ok, sikeresen átadtál 1 nagy vaspajzsot Musashi Akira részére. Ok, sikeresen átadtál 1 ezüst kulcsot Musashi Akira részére. [0 pontot használtál fel, van még 10.]

a 273 1 átadod a 273. tárgyat az 1. fajúaknak
Sajnálom, de nincs ilyen sorszámú kalandozó. [0 pontot használtál fel, van még 10.]

kt 273 1 elkészíted a 273. tárgyat (1 darabot)
Nincs annyi pontod, hogy akár egyetlen szuper dobóhálót is készíthess/gyűjthess. [0 pontot használtál fel, van még 10.]

bpb bef. parancs berakása:

h 233 40 használod a 233. tárgyat
Játszani kezdesz a furulyán. Nagyon nem megy a dolog, de azért reménykedsz, hogy ezt a szakértelmet is lehet fejleszteni gyakorlással, mint a többit. Valami egészen új dolgot tanultál, egy új képességet szereztél (zene: 1. szint). (ld. enc.) [10 pontot használtál fel, van még 0.]
[A parancs tárolásra került.]

szk 124 keresed a 124. szörnyet
Felkészülsz a terepgyakorlatra: táborozás után megpróbálsz keresni egy manifesztátort. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 1. BP: használod a 336. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [1 pontot használtál fel, van még -1.]

* 2. BP: elmormolod a 3. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Egy végső mozdulattal előhívod az éber kakukk varázslatot! Kakukk! Kakukk! [-6 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még -1.]
Egy kis vizet iszol a kulacsodból. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 28, 2, 3.
Fárasztó ez a gyalog-galopp! (-1 életerő.) Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját nyel le a karmos tankány. Egy kaját habzsol be a kaffogó hebrencs. Energiáid már fogytán vannak, tested pihenésért kiált. A környéket felderítve, táborozásra alkalmas helyet keresel. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Ebben a körben -1 pontod maradt, ebből a következő körre -1 pontot vihetsz át. Kapsz még 314 pontot. A következő körben tehát 313 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


ZENE
Végre egy szakértelem, amit nem a harcban hasznosíthatsz! Minden kalandozó jobban érzi magát, ha időnként előveheti kedvenc lantját vagy furulyáját, és játszhat rajta, ha bánat vagy öröm éri, vagy akkor is, ha esetleg csak mulatni akar. A zene szakértelmed akkor fejlődik, ha egy hangszeren játszol - ehhez a HASZNÁL: H <hangszer> <TVP> parancsot kell kiadnod. Kezdetben csak nagyon hamisan fogsz játszani, később egyre jobban. Amíg nincs kellő tapasztalatod a zenélésben, csak magadnak játszhatsz, hiszen nem találsz senkit, aki végighallgatna egy hamis nyekergést. Később, ha már több tapasztalatod lesz, kiállhatsz a nagyközönség elé, igazi bárdként.

KARAKTERLAP

Musashi Kenjiró, egy barna, rövid hajú, zöld szemű kobudera férfi vagy. Sheran felszentelt papja vagy. Az Acél Öklök (#9123) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 173. fordulód.

Erő: 22 (26) Szint: 17 Merészség: 6/5 Magasság: 150 cm
IQ: 23 (27) Támadás: 18 Agresszió: 6 Testsúly: 55 kg
Ügyesség: 27 (32) Védekezés: 49 Menekülés: 30 % Életkor: 33/33 év
Egészség: 20 (24) Életpont: 279/151 Jellem: semleges (+4) Tul. pont: 4
Szerencse: 24 (29) Varázspont: 191/112 Pénz: 244 arany Kép. pont: 1
Tudatpont: 14/3 Pszi pont: 6/0 EFejl: 7
Eddig összesen 1005 szörnyet (7 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 2304 TP-t kaptál. Jelenleg 221178 TP-d van. A következő szinthez még 38822 TP szükséges. Trófeáid: epokitféreg, földsárkány, élőholt quwarg. A 171. fordulódban 1607 arany került a bankszámládra. 1623 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 21/36 (+4%) vágófegyverek: 19/0 (+1%) ütőfegyverek: 2/72
lőfegyverek: 22/0 dobófegyverek: 4/56

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (200%) << raptor szablya (#482) << ezüstkard (#325)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); tüske (#22) (1 -5.); mérgezett tüske (#23) (6 .); ubuk tüske (#131) (7 .); sallank nyíl (#129) (8 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 -); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 5/5 2. nyomkövetés: 28/34 (+24%) 3. mászás: 8/93 (+3%)
4. csapdakészítés: 12/7 (+5%) 5. csapdaészlelés: 7/71 6. gyógyítás: 35/20
7. titkosírás: 3/10 8. felderítés: 9/33 9. szörnyidomítás: 6/99
10. teológia: 11/36 (+19%) 11. taumaturgia: 10/5 (+2%) 12. szerencsejáték: 1/92 (+10%)
13. versengés: 7/47 (+24%) 14. harcművészetek: 25/0 15. zene: 1/9 (+109%)
16. szörnyismeret: 16/23 17. pszi: 1/99 (+5%) 18. zárnyitás: 1/55
19. vadászat: 13/60

FELTÉTELES PARANCSOK (még 2 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 50% életpont alatt (gyógymógy (#5))
gyógyítasz 40% életerő alatt 20 TVP-ért
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 3 darabot ), tüskét (#22) (max. 20 darabot ), fáklyát (#36) (max. 1 darabot ), kötelet (#92) (max. 1 darabot, csak egyszer), móri gyümölcsöt (#116) (max. 1 darabot ), nyílvesszőt (#108) (max. 8 darabot ), sallank nyilat (#129) (max. 8 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 20 darabot ), kerek követ (#19) (max. 8 darabot ), púderkövet (#119) (max. 3 darabot )
elfogod törpemammutot (#115) fedett veremmel (#219)
mászol max. 150 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31)
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 12)
szintszívó (#96) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 2, max: 12)
pszi elementál (#221), Pszinapszis (#974)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
varázsvédelem (#34, 8 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP)
jégcsóva (#41, 15 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP)
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
éhínség (#39, 7 VP) szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) hadiszerencse I (#13) pszi-ernyő (#64) éber kakukk (#3)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
7. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 10)
méregfelhő (#37), jégcsóva (#41), energiatüskék (#29)
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 10)
védelem tűz ellen (#38), védelem sav ellen (#36), fehér glóbusz (#47), tüskepajzs (#30), tompítás (#40), hhaar burka (#32)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 12, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
fehér glóbusz (#47) >> Mallon (#960) varázsvédelem (#34) >> Jerome (#956)
védelem sav ellen (#36) >> halálhozó (#419) védelem tűz ellen (#38) >> vortexmágus (#418)
védelem tűz ellen (#38) >> ork sámán (#345) varázsvédelem (#34) >> massza (#217)
varázsvédelem (#34) >> szeppent rákfatty (#186) védelem tűz ellen (#38) >> piromenyét (#99)
varázsvédelem (#34) >> 50. szintű lényekre varázsvédelem (#34) >> bibircsók-óriás (#120)
varázsvédelem (#34) >> kőkorszaki szaki (#109) védelem tűz ellen (#38) >> varkaudar mágus (#128)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
kaffogó hebrencs (#88) (őrzi a holmidat: +6 lopás ellen) státusz: OK
karmos tankány (#137) (málhás: +16 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Pusztítsd el egy gonosz isten oltárát!
2.) Hozd el és helyezd oltáromra a Szent Kulacsok egyikét!
3.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.]

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
87 arany (#50) 1 ezüst kulcs (#184) 5 kaja (#2)
3 kazmár gyökér (#205) 8 kerek kő (#19) 10 madártoll (#112)
1 mandibulakasza (#127) 1 nagy vaspajzs (#161) 1 parittya (#18)
8 ragasztó (#83) 8 sallank karom (#128) 2 sünmedve tüske (#14)
1 vadász tatu bőr (#15)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 gyenge méreg (#26) 2 nyílvessző (#108) 8 sallank nyíl (#129)
2 szuperkötél (#209) 10 tüske (#22) 3 ugh méreg (#166)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(84,44) egy ismeretlen isten rúnaköve, bíborgörények (#84)
(84,45) nekrofun (#173), oltár
(85,44) 31. jellempróba, Tharr oltár, sünmedvék (#33)
(85,45) ovimon-bokor (#206, belőle készíthető: #207), Tharr oltár
(85,46) ovimon-bokor (#206, belőle készíthető: #207), egy ismeretlen isten rúnaköve, 49. jellempróba, sünmedvék (#33)
(86,46) Fairlight oltár
(87,46) Raia oltár
(88,46) Raia oltár
(89,44) a 44. labirintus bejárata, szőrös pók (#100)
(89,45) vaskohó (#155), Raia oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve
(90,44) vérszomjas csüldő (#114), mély kút (#93), tavacska, barátság szent tüze (#484), Raia oltár, 46. jellempróba, mérges nyukmár (#95), smaragdgólem (#417)

Üzenet küldése a karakternek