TÚLÉLŐK FÖLDJE
Betáplálva: 2006. jún. 19. 9h:29'
EZ A 177. JÁTÉKHETED, 171. FORDULÓD
178. játékheted kezdete: jún. 22.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló ingyenes
E-mail!
Számládra a legutóbbi forduló óta 560 zseton érkezett. Köszönjük.
|
KALANDOZÓ: #1367
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 0
|
MUSASHI KENJIRÓ KALANDJAI
7 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [94,53] koordinátán. [Két fordulód között sor került az olimpiai játékokra. Az ezzel kapcsolatos információkat ld. a soronkívüli fordulódban, amit már postáztunk.]
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átveszed a sikeresen eladott 2 grifftojás (eladási ár: 199 arany, ebből a kezelési költség: 19 arany) ellenértékét.
Az 1. napon egy láthatatlan alak lopni próbált tőled, szerencsére sikertelenül. Rögtön elszaladt a sunyi.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átveszed a sikeresen eladott 1 vassisak (eladási ár: 49 arany, ebből a kezelési költség: 4 arany) ellenértékét. Táskairógép TM (5709) ellopott tőled 1 manifeszt.nyúlványt.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Sajnos nem tudtál átadni neki 1 manifeszt.nyúlványt. A büntetés tételenként 15 arany. Átvette a felajánlott 2 vízionár szemet (29 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany. Átveszed a sikeresen eladott 1 ezüst nyaklánc (eladási ár: 29 arany, ebből a kezelési költség: 2 arany), 2 trikornis szarv (eladási ár: 79 arany, ebből a kezelési költség: 7 arany), 1 láncing (eladási ár: 69 arany, ebből a kezelési költség: 6 arany) ellenértékét. Az Olimpián kaptál 2 tudatpontot, és 400 tapasztalati pontot. Ügyeskezű Khar átutalt a bankszámládra 500 aranyat a táborozásod 7. napján.
A 7. napon összefutsz egy copfos ezüsthajú, szürke szemű elf férfival. A bőre sötétebb az átlagosnál. A nála lévő tárgyak közül feltűnik számodra egy gyönyörűen feldíszített furulya. Fairlight félisten hatalmú uralkodó papja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy fekete bőrcsizmát, egy kir.érd.műv. kitűzőt, egy nodonrod kitűzőt, egy obszidián karkötőt, egy szürke bőrkesztyűt, egy tünde tegezt, egy varkaudar szimbólumot, egy vassisakot, egy vasvértet és egy villám szimbólumot visel. Felszerelését egy Poomr Ko trófea, egy óriásféreg trófea és egy borzalmas varkaudar trófea teszi egyedivé. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: Lant, mit angyal s ördög tart. Jobb kezében egy mandibulakaszát, bal kezében egy nagy vaspajzsot tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Lát téged! Vajon hogyan? Érzékeled auráját: semleges, mint a Tiéd. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Gilgames. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. Fekete Menyét (3841) ellopott tőled 1 kis bőrpajzsot.
Fura érzésed van: mintha valamid hiányozna...
Megpróbálod megállapítani a nyomok alapján, hogy ki volt a tolvaj. Sunyi, épphogy látható árnymanó nyomok vezetnek el a táborodtól! Nyilvánvalóan egy férfi hagyta. További hosszas keresgélés után megpillantasz egy rövid fekete hajszálat. Halk reccsenésre riadsz, majd hirtelen túlvilági üvöltés száll a széllel. Halál és élet, öröm és kín feszül benne, s az éji vidék felel reá... Az állatok mintegy varázsütésre eltűnnek, hangjuknak is nyoma vész, mert új Úr jelentkezett a területért. Egy Vámpír vadászni indult.
A táborozás 1. napján találkozol egy hosszú, fekete hajú alakváltó férfival. Bár barátságosnak látszik, Te csak mogorván végigméred. Mondani akar valamit, de nem figyelsz rá, otthagyod a másikat. De csak pár lépést teszel, mikor kicsúszik lábad alól a talaj, és nyakig merülsz a nyálkás, fekete masszában. Egy szopógödör! [szerencséd 1 lett.] Dideregve térsz magadhoz.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+12 életerő.) Minden varázserőd visszatért. (+22 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+6 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.) A lottó 664. hetének nyerőszámai: 9, 20, 22. 1 db 0 találatos szelvényed volt. 5 tanítványod van, akik mindenhová követnek, lesik minden mozdulatodat.
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)
* 1. KP: |
energia fejlesztése 1 |
KT-dnek segédkezel egy új tudati képesség kifejlesztésében: hosszan koncentrálsz, a közös gyűjtőbe ömlesztve tudati energiáidat. [-1 TU.] A befejezéshez még 1576 TU szükséges. [10 pontot használtál fel, van még 341.]
* 2. KP: |
elmormolod a 13. varázslatot |
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a hadiszerencse I varázslatot! A hatás azonnal érezhető (+1 szerencse következő táborozásod végéig.) [-4 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 336.]
* 3. KP: |
használod a 64. pszi képességet |
Lazítani kezdesz, és lehunyod szemeidet. Pszi energia árad szét testedben. Akaratoddal irányítva, létrehozod a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 331.]
* 4. KP: |
t. energia kisütése: 145 2 |
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 321.]
kf 107 |
kézbeveszed/felveszed a 107. tárgyat |
Elrakod a hosszú íjat, majd előkészíted a rövid íjat. [0 pontot használtál fel, van még 321.]
kf 170 2 |
kézbeveszed/felveszed a 170. tárgyat a bal kezedbe |
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 321.]
v 58 |
elmormolod az 58. varázslatot |
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Megidézted az azonnali gyógyítás varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+77 életerő). [-15 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 316.]
ee 33 667 123 |
eladod a 33. tárgyat a 667. tárgyat a 123. tárgyat |
Eladtál 1 lapockacsontot. 4 aranyat kaptál.
Eladtál 1 nektoraf faggyút. 3 aranyat kaptál.
Eladtál 1 göcsörtös bunkót. 8 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 316.]
ve 83 20 |
megveszed a 83. tárgyat 20 |
Vásároltál 20 ragasztót. 40 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 316.]
ve 333 20 |
megveszed a 333. tárgyat 20 |
Vásároltál 20 rákfatty váladékot. 40 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 316.]
ve 233 1 |
megveszed a 233. tárgyat 1 |
Vásároltál 1 furulyát. 14 aranyat fizettél. (ld. enc.) [0 pontot használtál fel, van még 316.]
ve 651 4 |
megveszed a 651. tárgyat 4 |
Vásároltál 4 rinóbőrt. 40 aranyat fizettél. Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [0 pontot használtál fel, van még 316.]
ve 601 1 |
megveszed a 601. tárgyat 1 |
Vásároltál 1 hro formázó mintát. 50 aranyat fizettél. (ld. enc.) [0 pontot használtál fel, van még 316.]
m 4 5 |
mozogsz délre, délnyugatra |
[94,54] Még mindig a városban vagy. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Kalandozótársaim! Ne tűrjétek tovább a kizsákmányolást! LÁZAGYATOK! <T-M>. " Látsz egy teljesen lerombolt erődítményt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt oltárt. Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Romani ite domum! " Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Csak egy orgyilkos. Megvető mosollyal várod a találkozást. {védettsége: 11 szúró, 11 vágó, 11 ütő ellen.} Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy varázsvédelem varázslatot. Ellenfeledre méregfelhő varázslatot lősz. 26 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 4 ubuk tüske. Alaposan megsorozod az orgyilkos testét. (4 támadással 26 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Felkészülsz Acél ököl alkalmazására. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod az orgyilkos jobb lábát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Az orgyilkos gyenge döfése nem tudott megsebezni. Az orgyilkos összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 320 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 83, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Egy igazi vadász kitartását mindig siker koronázza: három zsíros pocok a zsákmány. (+1 kaja.) Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Febr. 13-án éjjel farsangi buli a városban. Légy itt. Várunk. (V&T). " A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Mi a fontosabb? A TÁP vagy a szabadság? Támadd te is az erődöket! "
(Továbbmész...) [93,55] Továbbmész a város utcáján. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Csak egy orgyilkos. Megvető mosollyal várod a találkozást. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy varázsvédelem. Egy méregfelhő varázslattal köszöntöd a másikat. 31 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 ubuk tüske. Lövedékeiddel perforálod az orgyilkos testét. (4 támadással 16 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Fókuszálod kí-energiáidat, és minden idegszáladat megfeszítve, megindítasz egy Sziklaököl-támadást. Ököllel kegyetlenül megütöd az orgyilkos jobb lábát. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Az orgyilkos feléd döf, de csak ijesztésképp. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 320 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 84, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy csodák kútját. Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.)
[16 pontot használtál fel, van még 300.]
h 1096 |
használod az 1096. tárgyat |
A behajított aranyérme visszhangozva ütődik a kút belső falának. Felemelő és egyben kavargó érzés lesz úrrá rajtad, mely leginkább egy deus ex machina működésbe lépésére hasonlít. A vele járó gyógyulás maradandó: +3 életerő. Öröm és elégedettség lesz úrrá rajtad. [3 pontot használtál fel, van még 297.]
m 7 7 |
mozogsz északnyugatra, északnyugatra |
[92,54] Még mindig a városban vagy.
Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Száradjon le az összes Elenios hívő keze! -E.X.- " Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt oltárt. A Csupasz Sünmedve oldalában egy hivatalnok külsejű figura ül egy kis asztalkánál. Nagy bőszen írogat valamit egy papírlapra. Mellette két unott városőr strázsál, alabárdjukra támaszkodva. Közelebb mész. A fanyar ábrázatú fickó észrevesz, és sürgetően magához int. Úgy látszik, parancsolgatáshoz szokott.
- Te kalandozó vagy, ugye? Hogy is hívnak? - szegezi neked a kérdést, és a rágott végű plajbászt. - Van egy munkám a számodra - mondja, és máris belekezd. Elmeséli, hogy a helytartó saját tulajdonú marhacsordáját a közeli dinóparkból elcsatangolt szörnyek dézsmálják, ezért sürgősen át kell költöztetni a tehénkéket a legelőről egy jól védhető kőkarámba. Sajnos a pásztorok nem mernek szembeszállni a dinókkal, ezért a helytartó kalandozókat kíván felfogadni a csorda átterelésére. - Ha alkalmasnak érzed magad a feladatra, jelentkezz itt az intézőmnél - mutat egy meglepően részletes térképre. Gyorsan megállapítod, hol is ez a hely. - Tőle kapjátok meg a jutalmatokat is, ha eredménnyel jártok. Ja, hogy nem mondtam? Természetesen egyedül semmi esélyed, ezért szerezz magad mellé néhány segítőt! Mindegyikőtöknek legyen idomított hátasa, mert gyalogszerrel ezeket a félvad marhákat képtelenség terelni - mondja, aztán mintegy búcsúzásképpen, még felír téged is a névsor aljára.
Érdekes feladatnak tűnik. (6. többszemélyes kaland, 50 TVP szükséges hozzá, innen keletre 90 mérföldre teljesítheted.) Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Szolgáljon eme tábla Sheevának, Ghalla legszebb nőjének dicsőítésére! -G. " Észreveszel egy quwargot. Mély undorral taposod el. 1 tapasztalati pontot kaptál. Kiásol a földből pár vadhagyma-gubót. (+1 kaja.) Találsz valamit: 1 kőkés. Elrakod. Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Kifog rajtad az ajtó, ongóliantölő? Mr. Elem-Elek orvosolja bajod! " Van itt egy fogadó a Csupasz Sünmedvéhez. (611. épület.). Egyszercsak megpillantod egy hosszú ezüsthajú, kék szemű elf nő táborát. Bőre teljesen fehér! Raia kisebb papja. Egy bíbor erőövet, egy borostyán függőt, egy Eldaran karkötőjét, egy fekete bőrcsizmát, egy gólem talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy láncinget, egy nap szimbólumot, egy obszidián karkötőt, egy szirén köpenyét, egy szürke bőrkesztyűt, egy vas fejpántot és egy vortex talizmánt visel. Ruházatát egy quwarg királynő trófea, egy varkaudar behemót trófea és egy élőholt quwarg trófea ékesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: szellőjárta fűzfaliget a csillagos ég alatt. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Egyszercsak egy erdei tündérke röppen elő valahonnan! Csúfolódó szavakat kiabál feléd, majd bátran az elf mögé szelel. Auráját érzékelve máris tudod, a jó ártatlan tisztaságával ragyog. Erősnek, nagy hatalmúnak látszik - nincs értelme leöletni magadat vele. Vigyázva elkerülöd a veszélyes kalandozó táborhelyét.
Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Szesszel kellemesebb! Igyál Te is!-Hukk! W. egy mámor lovag "
(Továbbmész...) [91,53] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy nektoraf. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy varázsvédelem varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy méregfelhő. 30 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Elszántan ellenfeledre rontasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a nektoraf testét. (3 támadással 46 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) A nektoraf mancsával oldalba lök. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Lerázod magadról! Ellenfeled regenerálódik! A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a nektoraf viaszos testét. (3 támadással 51 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) A nektoraf mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 nektoraf faggyút. 570 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 127, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy móricserjét. Látsz egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Chara-din rúnaköve. Utad során felfedezel egy oltárt. Sheran hívői építették. Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.) Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 3 hetes troll nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek délre vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 8 tüskét. [24 pontot használtál fel, van még 273.]
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Forró, simogató fuvallat szalad végig hátadon. Az imád meghallgatásra került. [30 pontot használtál fel, van még 243.]
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Kellemes, bizsergető érzés fut végig rajtad, ahogy istened tudtul adja, hallotta imád. [30 pontot használtál fel, van még 213.]
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Kellemes, bizsergető érzés fut végig rajtad, ahogy istened tudtul adja, hallotta imád. [30 pontot használtál fel, van még 183.]
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Forró, simogató fuvallat szalad végig hátadon. Az imád meghallgatásra került. (+1 szerencse.) [30 pontot használtál fel, van még 153.]
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Forró, simogató fuvallat szalad végig hátadon. Az imád meghallgatásra került. [30 pontot használtál fel, van még 123.]
m 8 8 8 |
mozogsz északra, északra, északra |
[91,52] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy rát-fát. Észreveszel egy álomvirágot. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Tharr hívői építették. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy ork sámán. {max. életpontja: 57-63.} Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy varázsvédelem varázst. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy méregfelhő varázslat. 34 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Egy lángcsóva varázslatot dob rád a másik. 8 életpontot vesztettél. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Kí energiáidat fókuszálva, készen állsz egy Kabal-Sújtásra. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd az ork sámán bal lábát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 7 életpontot vesztettél. Az ork sámán még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
405 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 62, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}
Körbevizsgálódsz. Nem túl friss (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek északra. Belebotlasz valamibe: 1 parittya. Magadhoz veszed.
(Továbbmész...) [91,51] Síkság, továbbra is csak síkság. Fehér nyárfavirág szállong a levegőben. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Felismered a közeledőt. Csak egy bo-skorpió. Nem jelenthet különösebb problémát. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 4 tüske. Több lövedéked átfúrja a bo-skorpió testét. (4 támadással 12 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. Szemöldöködet összehúzva, testedet ellazítva megindítasz egy Kabal-Sújtást. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a bo-skorpió jobb oldalát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) A bo-skorpió feléd sújt csáprágóival, de mellé! A bo-skorpió melléd csap a farkával! A bo-skorpió szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kavadu iszákot, szereztél 5 csepp gyenge mérget. 52 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 36, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy márványtornyot. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Elenios híveié. Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Kicsit régi (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északra, kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.
(Továbbmész...) [91,50] Síkság, továbbra is csak síkság.
Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy mély kutat. Utad során felfedezel egy álomvirágot. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Raia hívei emelték.
(Feltételes mászás:) Keresel egy helyet, ahová a kötelet rögzítheted, azután lemászol a kútba. A kút mélyén félhomály honol. Felkészülve egy esetleges támadásra, gyorsan körbenézel. Rosszat sejtve megfordulsz - valami megindult feléd! Egy mérges nyukmár!
Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 4 tüske. Lövedékeiddel perforálod a mérges nyukmár zöld kitinpáncélját. (4 támadással 5 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Ellenfeled lelassítása érdekében felkészülsz egy Kabal-Sújtásra. Ököllel iszonyatosan megcsapod a mérges nyukmár zöld kitinpáncélját. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A mérges nyukmár karma a fejed mellett suhan el! A mérges nyukmár összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kavadu iszákot, szereztél 4 csepp gyenge mérget. 102 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 28, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Találtál valamit! Közelebbről megvizsgálod - szereztél 6 sünmedve tüskét. Miután elhagytad a sötét helyet, elpakolod a kötelet. Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Aránylag régi (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra, friss alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. [38 pontot használtál fel, van még 85.]
m 8 1 1 |
mozogsz északra, északkeletre, északkeletre |
[91,49] Vált a terep: ritka erdőben vagy.
Alaposan körülnézel a földön. Nem túl friss (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra vezetnek.
(Továbbmész...) [92,48] Még mindig az erdőben vagy.
északkeletre látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Alaron. Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.)
(Továbbmész...) [93,47] A fák ritkulnak, az aljnövényzet sűrűsödik - ez már csak bozótos. Közeledtedre madárcsapat rebben fel. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy vadász tatu lehet. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 2 tüske. Pár lövedéked átjárja a vadász tatu vastagbőrű hátát. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 vadász tatu bőrt. 6 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 6, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Oldalt pillantva, meglátsz egy ovimon-bokrot. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Tharr hívei emelték. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy barátság szent tüzét. magad fölött látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Alaron. Észreveszel valamit a földön. Elég régi (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 3 hetes troll nyomokat, amelyek délre, kb. 3 hetes troll nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés).
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 9 tüskét. [33 pontot használtál fel, van még 52.]
kt 66 1 |
elkészíted a 66. tárgyat (1 darabot) |
Sajnos nincs nálad kis bőrpajzs, pedig elengedhetetlenül szükséges lenne ahhoz, hogy szöges bőrpajzsot készíthess/gyűjthess.
[0 pontot használtál fel, van még 52.]
bpk 1 |
bef. parancs kivétele: 1 |
H 337 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 52.]
bpb |
bef. parancs berakása: |
v 3 |
elmormolod a 3. varázslatot |
Kántálni kezdesz. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Elmormoltad az éber kakukk varázslatot! Kakukk! Kakukk! [-6 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 52.]
[A parancs tárolásra került.]
szk 10 |
keresed a 10. szörnyet |
A két forduló között kutatni fogsz, mert nagy szükséged van arra, hogy találj egy vadász tatut. [0 pontot használtál fel, van még 52.]
* 1. BP: |
használod a 336. tárgyat |
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [1 pontot használtál fel, van még 51.]
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 3 21 |
fejleszted a 3. tulajdonságodat 21 pontért |
A levegőben szállingó rovarokat próbálod kézzel elkapni, ezáltal fejlesztve a kézügyességedet. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az ügyességed észrevehetően fejlődjön. [21 pontot használtál fel, van még 30.]
Szomjadat csillapítod, a kulacsodból kortyolva. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 17, 5, 4.
Leterhelt a gyorsgyaloglás. (-3 életerő.) Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját habzsol be a karmos tankány. Egy kaját töm magába a kaffogó hebrencs. Alaposan elfáradva, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 312 pontot. A következő körben tehát 342 pontot költhetsz el.
ENCYCLOPEDIA FANTASIA
FURULYA (233. TÁRGY)
Egyenletesen lyukakat fúrva egy ormánygőte csont felületébe, majd megcsiszolva egy smirglilevéllel, és beledugva egy acélpengőkét a végébe, már készen is van a furulya, mindössze 14 TVP árán! A furulyát a H 233 paranccsal használhatod. Második paraméterként add meg, hogy hány TVP-ért akarsz furulyázni. A saját szórakoztatásodon kívül egyelőre fogalmad sincs, hogy mire jó ez a hangszer. |
HRO FORMÁLÓ MINTA (601. TÁRGY)
Amit a kezedben tartasz, egy halványan pulzáló, türkizszínű, áttetsző tárgy. Elfér a kezedben, és alakra egy lábat formáz. A formáló minták mind-mind anyagba zárt mágikus energiakoncentrátumok, amelyeket bonyolult mágikus procedúra folyamán lehet előállítani. Ez egy Hro formázó minta. A Hro a csizmát jelentő Mirin rúna. Ennek a mágikus tárgynak a segítségével speciális anyagokat tudnak a hozzáértő kovácsok csizma alakúra formázni. |
KARAKTERLAP
Musashi Kenjiró, egy barna, rövid hajú, zöld szemű kobudera férfi vagy. Sheran felszentelt papja vagy. Az Acél Öklök (#9123) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 171. fordulód.
Erő: |
22 (26) |
Szint: |
17 |
Merészség: |
6/5 |
Magasság: |
150 cm |
IQ: |
23 (27) |
Támadás: |
17 |
Agresszió: |
6 |
Testsúly: |
55 kg |
Ügyesség: |
27 (32) |
Védekezés: |
57 |
Menekülés: |
30 % |
Életkor: |
33/33 év |
Egészség: |
20 (24) |
Életpont: |
274/225 |
Jellem: |
semleges (+4) |
Tul. pont: |
4 |
Szerencse: |
24 (29) |
Varázspont: |
185/96 |
Pénz: |
366 arany |
Kép. pont: |
1 |
Tudatpont: |
14/9 |
Pszi pont: |
6/0 |
|
|
EFejl: |
5 |
Eddig összesen 987 szörnyet (7 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 1776 TP-t kaptál. Jelenleg 216240 TP-d van. A következő szinthez még 43760 TP szükséges. Trófeáid:
epokitféreg,
erszényes elkarog,
élőholt quwarg. A 171. fordulódban 1607 arany került a bankszámládra. 1607 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.
HARCI ISMERETEK |
ökölvívás: |
21/26 (+8%) |
vágófegyverek: |
18/96 |
ütőfegyverek: |
2/72 |
lőfegyverek: |
22/0 |
dobófegyverek: |
4/56 |
|
|
EGYÉB ISMERETEK |
1. rejtőzködés: |
5/5 |
2. nyomkövetés: |
28/2 (+24%) |
3. mászás: |
8/87 (+3%) |
4. csapdakészítés: |
11/97 (+5%) |
5. csapdaészlelés: |
7/33 |
6. gyógyítás: |
35/20 |
7. titkosírás: |
3/10 |
8. felderítés: |
9/33 |
9. szörnyidomítás: |
6/99 |
10. teológia: |
10/98 (+24%) |
11. taumaturgia: |
9/98 (+16%) |
12. szerencsejáték: |
1/82 |
13. versengés: |
7/23 |
14. harcművészetek: |
25/0 |
15. szörnyismeret: |
16/1 |
16. pszi: |
1/89 (+5%) |
17. zárnyitás: |
1/55 |
18. vadászat: |
13/60 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 0 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 50% életpont alatt (gyógymógy (#5)) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 20 TVP-ért |
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 3 darabot ), tüskét (#22) (max. 20 darabot ), fáklyát (#36) (max. 1 darabot ), kötelet (#92) (max. 1 darabot, csak egyszer), móri gyümölcsöt (#116) (max. 1 darabot ), nyílvesszőt (#108) (max. 8 darabot ), sallank nyilat (#129) (max. 8 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 20 darabot ), kerek követ (#19) (max. 8 darabot ), púderkövet (#119) (max. 3 darabot ) |
elfogod piromenyétet (#99) fedett veremmel (#219), törpemammutot (#115) fedett veremmel (#219), trikornist (#104) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 150 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 12) |
szintszívó (#96) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 2, max: 12) |
pszi elementál (#221), Pszinapszis (#974) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID |
Varázslói varázslataid |
energiatüskék (#29, 5 VP) |
tüskepajzs (#30, 4 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) |
varázsvédelem (#34, 8 VP) |
védelem sav ellen (#36, 12 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) |
fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) |
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
időcsere (#285, 5 VP) |
Papi varázslataid |
éber kakukk (#3, 6 VP) |
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
méregfelhő (#37, 12 VP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
éhínség (#39, 7 VP) |
szárazság (#48, 6 VP) |
revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) |
|
|
Pszi képességeid |
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) |
|
|
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Pusztítsd el egy gonosz isten oltárát! |
2.) Hozd el és helyezd oltáromra a Szent Kulacsok egyikét! |
3.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.] |
E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE
(91,50) mély kút (#93), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Raia oltár, mérges nyukmár (#95)
(91,51) bo-skorpió (#54), márványtorony (#175), Elenios oltár
(91,52) rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Tharr oltár, ork sámán (#345)
(91,53) nektoraf (#355), móricserje (#115, belőle készíthető: #116), egy ismeretlen isten rúnaköve, Sheran oltár
(92,54) fogadó # (#611), oltár, 6. többszemélyes kaland, egy elf nő
(93,47) vadász tatuk (#10), ovimon-bokor (#206, belőle készíthető: #207), Tharr oltár, barátság szent tüze (#484)
(93,55) orgyilkos (#131), csodák kútja (#1096)
(94,53) fegyverbolt (#590), vegyesbolt (#593)
(94,54) erődítmény (#488), oltár, orgyilkos (#131)