Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. jún. 12. 9h:29' EZ A 176. JÁTÉKHETED, 170. FORDULÓD 177. játékheted kezdete: jún. 15. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1367 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | energia fejlesztése 1 |
* 2. KP: | elmormolod a 13. varázslatot |
* 3. KP: | használod a 64. pszi képességet |
* 4. KP: | t. energia kisütése: 145 2 |
fog 104 219 | elfogod a 104. szörnyet a 219. tárggyal |
v 76 | elmormolod a 76. varázslatot |
v 78 | elmormolod a 78. varázslatot |
kno 101 | képesség-növelés 101 |
v 58 | elmormolod az 58. varázslatot |
m 3 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre |
A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 4 tüske. Több lövedéked átfúrja a sünmedve fejét. (4 támadással 19 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 5 sünmedve tüskét. 52 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 19, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [86,47] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli. Hirtelen mozogni kezd a föld! Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy megsebesített epokitféreg került az utadba. (ld. enc.) Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
Ellenfeled ragasztót köp! Kecsesen félreugrasz. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. A helyzet alkalmasnak látszik az Acél Ököl alkalmazására. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az epokitféreg szelvényes testét. (3 támadással 37 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Az epokitféreg megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Az epokitféreg melléd csap a farkával! Fókuszálod kí-energiáidat, és minden idegszáladat megfeszítve, megindítasz egy Sziklaököl-támadást. Ököllel eltalálod az epokitféreg szelvényes testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Az epokitféreg állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Az epokitféreg melléd csap a farkával! Az epokitféreg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a zöld üveget, szereztél 3 csepp ragasztót. Messze hajítod a vacak kis vérfürdető magszim trófeát, és diadalmasan beszerzel egy epokitféreg trófeát. 440 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 65, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [87,48] Még mindig bozótos. Egy színváltó pille libben el az orrod előtt, de mire utánafordulsz, már el is tűnt. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Egy manifesztátor nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 4 ubuk tüske. Lövedékeiddel perforálod a manifesztátor fejét. (4 támadással 17 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a manifesztátor egyik lábát. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) A manifesztátor mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! A manifesztátor összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 manifeszt.nyúlványt. 320 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 61, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 3 2 3 | mozogsz délkeletre, keletre, délkeletre |
Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 4 tüske. Alaposan megsorozod a százfogú szivacsos testét. (4 támadással 18 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 54 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 18, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 4 ubuk tüske. Lövedékeiddel perforálod az uzbány bal szárnyát. (4 támadással 10 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az uzbány testét. (3 támadással 56 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) Csőrével az uzbány nem tudott megsebezni. Az uzbány még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 310 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 66, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [89,49] Síkság, továbbra is csak síkság. Észreveszel egy rát-fát. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Elenios hívői építették. Felfedeztél egy szent ligetet. Valami furcsát érzel: békesség és harmónia uralja a tájat.
(Továbbmész...) [90,50] Szűnni nem akar a zöld síkság. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport.
(Feltételes foglyul ejtés:) Valahol a közelben egy törpemammut van - állapítod meg a nyomokból. Kemény munkával kiásol egy jókora gödröt, majd galyakkal, füvekkel letakarod. Nagy zajt csapva rohanni kezdesz a csapdád felé. Előbukkan a szörny is, előtted rohanva. Csak sikerüljön! A fenébe! Elkerülte a csapdát a törpemammut. Vagy te nem állítottad fel a csapdát jól, vagy ő volt nagyon éber. A lényegen ez most már mit sem változtat! Bánatosan elkullogsz a helyszínről. [24 TVP-t emésztett fel ez a móka.]
m 3 3 2 | mozogsz délkeletre, délkeletre, keletre |
Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Ellenfeled tűzgolyó varázslatot lő rád. 59 életpontot vesztettél. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Az ellenfél gyengítése céljából egy Kabal-Sújtásra összpontosítasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a vortexmágus örvénylő köpenyét. (4 támadással 83 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+8 varázspont.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy tűzgolyó varázslatot, majd rád küldi. 60 életpontot vesztettél. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a vortexmágus örvénylő köpenyét. (3 támadással 65 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+6 varázspont.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy tűzgolyó varázslat. 53 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 vortex talizmán (ld. enc.). 1143 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 148, sebződés: 172, gyógyulás: 0, összesen: -172 ÉP}
(Továbbmész...) [92,52] Épületek tűnnek fel. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Lendül a bunkó, s loccsan a koponya, így jár mind ki harcban oly tohonya. Tour-Mix. "
(Továbbmész...) [93,52] Továbbmész a város utcáján. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy manaelementál közeledik. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 4 tüske. Pár lövedéked átjárja a manaelementál hullámzó masszáját. (4 támadással 18 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel párszor megpöccinted a manaelementál lebernyegét. (5 támadással 132 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+6 varázspont.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Mágikus energia árad beléd (+5 vp). A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel néhányszor súrolod a manaelementál hullámzó masszáját. (5 támadással 138 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+6 varázspont.) Csápjaival a manaelementál lecsap a bal karodra. (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Energia áramlik beléd (+9 vp). A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg.
{Csatastatisztika; sebzés: 288, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}
be 572 5 | bemész az 572. épületbe |
m 3 | mozogsz délkeletre |
be 590 | bemész az 590. épületbe |
szöges bunkó (#8) 20 ap /db, | bunkósbot (#9) 2 ap /db, | csontkés (#11) 4 ap /db, | csontszurony (#12) 4 ap /db, |
fúvócső (#20) 8 ap /db, | mérgezett tüske (#23) 2 ap /db, | kis bőrpajzs (#45) 10 ap /db, | kígyóbőr kesztyű (#49) 10 ap /db, |
bőrpáncél (#51) 10 ap /db, | bőrsisak (#57) 10 ap /db, | csontszablya (#64) 4 ap /db, | szöges páncél (#65) 48 ap /db, |
szöges bőrpajzs (#66) 32 ap /db, | rézpáncél (#71) 48 ap /db, | rézsisak (#72) 14 ap /db, | rézpajzs (#73) 28 ap /db, |
mászókarom (#78) 20 ap /db, | díszes rézpajzs (#84) 30 ap /db, | bronzhegyű lándzsa (#87) 20 ap /db, | bronzsisak (#88) 18 ap /db, |
bronzpajzs (#89) 32 ap /db, | bronzpáncél (#90) 64 ap /db, | bronzhegyű nyíl (#94) 10 ap /db, | bakkura csizma (#96) 22 ap /db, |
rákpajzs (#98) 20 ap /db, | rövid íj (#107) 16 ap /db, | nyílvessző (#108) 2 ap /db, | hosszú íj (#111) 40 ap /db, |
göcsörtös bunkó (#123) 16 ap /db, | bronzpenge (#126) 24 ap /db, | mandibulakasza (#127) 50 ap /db, | sallank nyíl (#129) 6 ap /db, |
ubuk tüske (#131) 2 ap /db, | mérg. ubuk tüske (#137) 4 ap /db, | ubuk dobónyíl (#138) 10 ap /db, | nyu-shuriken (#157) 24 ap /db, |
kis vaspajzs (#159) 32 ap /db, | vassisak (#160) 36 ap /db, | nagy vaspajzs (#161) 44 ap /db, | rövid kard (#171) 32 ap /db, |
vasalt bunkó (#181) 70 ap /db, | vashegyű lándzsa (#182) 36 ap /db, | mérgezett vasnyíl (#187) 16 ap /db, | mérg. ubuk dobónyíl (#188) 14 ap /db, |
vas dobónyíl (#189) 14 ap /db, | mérg. vas dobónyíl (#190) 20 ap /db, | láncing (#222) 400 ap /db, | varkaudar lándzsa (#224) 10 ap /db, |
orgyilkos tőr (#225) 16 ap /db, | lánckesztyű (#230) 300 ap /db, | tankány karom (#237) 20 ap /db, | fekete bőrcsizma (#247) 32 ap /db, |
tatu ködmön (#255) 8 ap /db, | gromak páncél (#270) 60 ap /db, | sárga erőöv (#276) 250 ap /db, | rejtőköpeny (#277) 28 ap /db, |
Mágikus Koponya (#279) 800 ap /db, | varkaudar páncél (#294) 20 ap /db, | elit csatavért (#295) 60 ap /db, | ezüsttőr (#322) 16 ap /db, |
ezüsthegyű nyíl (#323) 8 ap /db, | ezüstshuriken (#327) 16 ap /db, | királyi korona (#338) 250 ap /db, | rézgolyó (#343) 2 ap /db, |
réz fejpánt (#406) 14 ap /db, | bronz fejpánt (#407) 18 ap /db, | vas fejpánt (#408) 24 ap /db, | kígyóbőr öv (#410) 16 ap /db, |
varkaudar szablya (#516) 40 ap /db, | rőtmanó kacagány (#714) 10 ap /db, | rubin fejék (#729) 280 ap /db, | gyöngyberakásos öv (#732) 260 ap /db, |
malomkő (#1205) 10 ap /db, | méregfog (#1553) 1200 ap /db, | monstrum vállvédő (#1577) 360 ap /db. |
ásó (#34) 5 ap /db, | bíbor erőöv (#291) 60 ap /db, | cetbőr válltömés (#1091) 350 ap /db, | ezüsthegyű nyíl (#323) 4 ap /db, |
ezüstkard (#325) 22 ap /db, | fekete bőrcsizma (#247) 16 ap /db, | fúvócső (#20) 4 ap /db, | göcsörtös bunkó (#123) 8 ap /db, |
gromak páncél (#270) 30 ap /db, | hosszú íj (#111) 20 ap /db, | jing-jang fejpánt (#556) 20 ap /db, | kis bőrpajzs (#45) 5 ap /db, |
mandibulakasza (#127) 25 ap /db, | mászókarom (#78) 10 ap /db, | mérgezett vasnyíl (#187) 8 ap /db, | nagy vaspajzs (#161) 22 ap /db, |
rövid íj (#107) 8 ap /db, | rövid kard (#171) 16 ap /db, | tankány karom (#237) 10 ap /db, | ubuk tüske (#131) 1 ap /db, |
vadászkés (#1264) 12 ap /db áron. |
be 593 | bemész az 593. épületbe |
deus ex machina (#1) 50 ap /db, | kaja (#2) 2 ap /db, | sünmedve tüske (#14) 2 ap /db, | vadász tatu bőr (#15) 2 ap /db, |
bordacsont (#16) 4 ap /db, | ormánygőte csont (#21) 6 ap /db, | gyenge méreg (#26) 2 ap cseppje, | varányszem (#30) 2 ap /db, |
lapockacsont (#33) 8 ap /db, | fáklya (#36) 1 ap /db, | drótszőr (#37) 4 ap /db, | kis vaskulcs (#40) 6 ap /db, |
grákóbőr (#41) 6 ap /db, | távcső (#42) 32 ap /db, | királygyík bőr (#44) 6 ap /db, | surranó kígyó bőr (#47) 4 ap /db, |
antilopbőr (#48) 6 ap /db, | tigroszlán fog (#63) 2 ap /db, | kék orchidea (#68) 8 ap /db, | rézdarab (#70) 2 ap /db, |
rézkulcs (#75) 12 ap /db, | bronzkulcs (#76) 18 ap /db, | lapkorong (#80) 4 ap /db, | mérleg (#81) 16 ap /db, |
ragasztó (#83) 2 ap cseppje, | óndarab (#85) 4 ap /db, | kötél (#92) 2 ap /db, | bakkura bőr (#95) 4 ap /db, |
rákpáncél (#97) 8 ap /db, | fekete gyöngy (#99) 12 ap /db, | tinta (#101) 2 ap cseppje, | vízionár szem (#102) 6 ap /db, |
magszim bél (#103) 10 ap /db, | fémrúd (#104) 16 ap /db, | evaporőr háj (#105) 10 ap /db, | fabontó (#106) 10 ap /db, |
vapár ág (#110) 20 ap /db, | rókafarok (#124) 6 ap /db, | mandibulapenge (#125) 6 ap /db, | sallank karom (#128) 4 ap /db, |
hebrencs állkapocs (#130) 8 ap /db, | csuklyavirág (#133) 2 ap /db, | mocsári penke (#148) 2 ap /db, | szvó-ektoplazma (#151) 20 ap /db, |
vasérc (#152) 4 ap /db, | ugh méreg (#166) 4 ap cseppje, | sullár hólyag (#168) 14 ap /db, | uzbány csőr (#169) 12 ap /db, |
spiritusz (#170) 2 ap cseppje, | vaskulcs (#183) 20 ap /db, | ezüst kulcs (#184) 24 ap /db, | nagy bronzkulcs (#185) 28 ap /db, |
nagy vaskulcs (#186) 32 ap /db, | trikornis szarv (#198) 24 ap /db, | karbin plazma (#199) 20 ap /db, | kazmár gyökér (#205) 8 ap /db, |
dorony tüdő (#212) 16 ap /db, | ketrec (#216) 152 ap /db, | dobóháló (#221) 16 ap /db, | ramit kő (#226) 6 ap /db, |
acélpengőke (#231) 6 ap /db, | ilkin érc (#232) 6 ap /db, | furulya (#233) 14 ap /db, | tatu dob (#234) 8 ap /db, |
dorony duda (#235) 56 ap /db, | lajhár csont (#236) 6 ap /db, | pular kristály (#239) 16 ap /db, | kis aranykulcs (#240) 32 ap /db, |
kvazár (#244) 22 ap /db, | márványkulcs (#245) 32 ap /db, | nagy aranykulcs (#246) 48 ap /db, | kristálygömb (#265) 20 ap /db, |
fülemüle agyar (#267) 10 ap /db, | gromak bőr (#268) 16 ap /db, | aranytű (#272) 8 ap /db, | tyrex csont (#280) 60 ap /db, |
raptor karom (#281) 24 ap /db, | jégszív (#282) 30 ap /db, | arx formázó minta (#298) 50 ap /db, | bev formázó minta (#299) 50 ap /db, |
cru formázó minta (#300) 50 ap /db, | huhogó bibe (#332) 16 ap /db, | rákfatty váladék (#333) 2 ap cseppje, | shinai gömb (#348) 240 ap /db, |
molluszk ház (#353) 4 ap /db, | degradátor váladék (#354) 4 ap kortyonként, | szockó hólyag (#355) 6 ap /db, | quwarg tojás (#360) 4 ap /db, |
moa obszidián (#380) 24 ap /db, | álompor (#396) 2 ap /db, | aranytoll (#572) 80 ap /db, | hro formázó minta (#601) 50 ap /db, |
rinóbőr (#651) 10 ap /db, | darázsszárny (#652) 8 ap /db, | darázsfarok (#654) 28 ap /db, | liumbe hajtás (#655) 8 ap /db, |
elkarog szőr (#665) 2 ap /db, | rakolits por (#669) 14 ap /db, | szulfagor agyar (#677) 8 ap /db, | etra hályog (#712) 50 ap /db, |
jegesmedve bunda (#1067) 20 ap /db, | rozmárfog (#1069) 6 ap /db, | yetiszív (#1070) 16 ap /db, | ulkor gyöngy (#1072) 30 ap /db, |
Éjmágus tükre (#1100) 3000 ap /db, | varkaudar csont (#1113) 8 ap /db, | varkaudar pálinka (#1137) 44 ap /db, | fűszerkeverék (#1170) 20 ap /db, |
extra takarmány (#1360) 36 ap /db. |
acéltű (#334) 1 ap /db, | álompor (#396) 1 ap /db, | aranyló ugarhéj (#100) 4 ap /db, | aranytű (#272) 4 ap /db, |
aurach bőr (#658) 14 ap /db, | berzerker tüske (#713) 12 ap /db, | darázsfarok (#654) 14 ap /db, | darázsszárny (#652) 4 ap /db, |
deus ex machina (#1) 25 ap /db, | dorony tüdő (#212) 8 ap /db, | dözmöng szív (#122) 3 ap /db, | drótszőr (#37) 2 ap /db, |
fekete gyöngy (#99) 6 ap /db, | fűszertartó (#210) 6 ap /db, | gyenge méreg (#26) 1 ap cseppje, | gyöngymangó (#135) 2 ap /db, |
huhogó bibe (#332) 8 ap /db, | jégszív (#282) 15 ap /db, | kavadu iszák (#25) 2 ap /db, | kazmár gyökér (#205) 4 ap /db, |
kőszem (#304) 5 ap /db, | kötél (#92) 1 ap /db, | kulcskarika (#648) 80 ap /db, | lapockacsont (#33) 4 ap /db, |
moa üveggömb (#383) 5 ap /db, | mocsári penke (#148) 1 ap /db, | nektoraf faggyú (#667) 3 ap /db, | óndarab (#85) 2 ap /db, |
ork csodaszer (#1228) 18 ap /db, | pirkit (#153) 2 ap /db, | ragasztó (#83) 1 ap cseppje, | rákfatty váladék (#333) 1 ap cseppje, |
sáfránypor (#211) 20 ap cseppje, | sallank karom (#128) 2 ap /db, | sullár hólyag (#168) 7 ap /db, | sünmedve tüske (#14) 1 ap /db, |
szeksztáns (#32) 20 ap /db, | szulfagor agyar (#677) 4 ap /db, | szuper dobóháló (#273) 8 ap /db, | szuperkötél (#209) 2 ap /db, |
téfea-agy (#172) 8 ap /db, | tinta (#101) 1 ap cseppje, | ugh méreg (#166) 2 ap cseppje, | uzbány csőr (#169) 6 ap /db, |
vapár ág (#110) 10 ap /db, | varkaudar csont (#1113) 4 ap /db, | vasérc (#152) 2 ap /db, | vizestömlő (#3) 7 ap /db, |
vízionár szem (#102) 3 ap /db, | zöld üveg (#82) 3 ap /db, | manifeszt.nyúlvány (#214) 10 ap /db áron. |
tv 37 | támadó/véd. varázslat a 37. varázslatot |
tv 34 | támadó/véd. varázslat a 34. varázslatot |
kf 111 187 | kézbeveszed/felveszed a 111. tárgyat a 187. tárggyal |
h 1 50 | használod az 1. tárgyat |
szk 975 | keresed a 975. szörnyet |
bpb | bef. parancs berakása: |
h 336 | használod a 336. tárgyat |
v 3 | elmormolod a 3. varázslatot |
* 1. BP: | használod a 337. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 3 37 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 37 pontért |
EPOKITFÉREG (147. SZÖRNY) Az epokitférgek a bozótos területek hihetetlenül visszataszító csúszómászói. Áldozatukra először ragadós bélnedved köpnek, amely szemet, szájat, orrot, néha célt tévesztve értékes tárgyakat ragaszthat össze. Szelvényes felépítése miatt igen sok csapás szükséges a leöléséhez, lehetőleg vágófegyverrel. |
VORTEX TALIZMÁN (812. TÁRGY) Fekete anyagból készült. Formája kerek, közepén pedig egy csillogó, esőcseppet mintázó szürke ékkő töri meg az egyhangúságát. Ha megérinted, jóleső magabiztosság-érzet ölel körül. Ha a nyakadba akasztod, mindez a hatás kikristályosodik, intelligenciád kettővel nő. A cirkuszban, a hátizsákodban lapulva is megsegíthet egyes próbákon, nem muszáj viselned. Nem átadható. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK Ahhoz, hogy többszemélyes kalandban vehess részt - mint az elnevezésből is látszik - egy vagy több másik kalandozó együttműködésére lesz szükséged. Ilyen kalandra egyedül nem indulhatsz! Választhatod a vezető szerepét, aki a csapat tagjait összeszedi, koordinálja, majd jelzésével elindítja a kalandot, vagy lehetsz "csupán" egy csapattag, akit valaki más beszervezett. Bármelyiket is választod, egy valamire mindenképp szükséged van, hogy valamelyik oldalra állhass: erre az enciklopédiára. Vagyis vezetőként is csak olyan kalandozókat szervezhetsz be a kalandba, akik már megkapták ezt az enciklopédiát és így a TK parancsot is. A csapat létszámára vonatkozóan nincs felső korlát. Nos nézzük, hogy mi a teendő, ha már sikerült összeszedni a megfelelő csapatot! Egy kaland teljesítéséhez pont azon a mezőn vagy a szomszédos mezőkön kell táborozni, amire a kaland szövege utalt. A karakterek utolsó parancsként kiadhatják a TK <kaland száma> <vezető száma> parancsot, mellyel jelentkeznek az adott kalandra. Az, hogy a parancs mennyi TVP-be kerül, a TK-k megismerésekor kiderül a szövegből. Ha nincs elég TVP-d, a parancsot akkor is kiadhatod, a következő fordulóra kapottból használsz majd fel. A TVP-t nem a parancs kiadásakor használod el, hanem csak ha a parancs végrehajtódik. A vezetőnek kell utoljára kiadnia ezt a parancsot, hiszen amint ő is jelentkezett, a csapat készen áll, nem várnak már senkire. Fontos információ, hogy egy kalandozó nem tud olyan kalandot vezetni, amit ő maga még nem ismer, azaz nem lépett a mezőre, ahol az NJK (vagy bárki más) azt a kalandot adja (a vezetőnek már a TK parancsok kiadásakor ismernie kell a kalandot!). A csapat többi tagjának nem kell ismernie a kalandot, hiszen őket csak beszervezték a munkára. A kaland megkezdésekor azok is megismerik a kalandot, akik korábban még nem találkoztak vele. Ha a karakter kiadott egy TK parancsot, de aztán a közös kalandozás valamiképpen mégsem történik meg a következő fordulója elejéig, a korábbi TK ekkor törlődik, az újabb próbálkozáshoz újra ki kell adni a TK parancsot! A TK parancsot a forduló végén célszerű kiadni, hiszen ha a parancs kiadása után még elmozogsz a koordinátáról, ahol a kaland teljesíthető, a többszemélyes kalandban nem fogsz tudni részt venni. Megjegyzés: A szervezés során a csapattagok egy titkos, harmadik paramétert is használhatnak. Ez egy jelszó, melyet jó, ha a vezető csak annak árul el, aki a kalandban ténylegesen részt fog venni. Amennyiben a TK parancs harmadik paramétereként megadnak ilyet, csak azok vesznek részt majd a kalandban, akik a helyes jelszót adták meg, így nem kell "potyautasoktól" tartani. A kaland a vezető azon fordulója után kezdődik, melyben kiadta a TK parancsot, így mindenki a táborozás alatti felszerelésében, VP/PP/stb. készlettel indul bevetésre. Hogy mi történt, arról a következő fordulójuk elején értesülnek majd a karakterek. Aki a kaland során elbukik, az adott kalanddal újra próbálkozhat, de ha a többieknek viszont sikerül végigcsinálniuk, más csapatot kell kerítenie. (Később majd ez a szabály kibővül.) A többszemélyes kalandok során kétféle új harcmodorral ismerkedhetnek meg a karakterek. Az ellenfelek számától függően előfordulhat, hogy egy karakternek több szörnnyel, vagy több karakternek egy szörnnyel kell megküzdenie. Ezek a csaták viszonylag elszeparálva egymástól zajlanak le, egymásra általában nincsenek hatással, mivel a felek szétszóródnak, hogy mindenki megvívja a saját csatáját. Az életben maradt szörnyekkel a csapat életben maradt tagjainak kell megküzdenie ahhoz, hogy a kalandban továbbhaladhassanak. Harcban nem lehet elbukni, csupán együttesen, mivel ha el is fut (vagy eldemezik) valamelyik karakter közben, amint a többiek sikerrel legyőzték az ellenséget, újra visszatérhet a kalandba, és folytathatja azt, mintha mi sem történt volna, a következő próbával. A D.E.M.-ezés értelemszerűen nem visz ilyenkor messzire. Persze ha mindenki elfut, akkor már nincs kihez csatlakozni. Miután a karakterek egy adott próbában minden szörnyet legyőztek, lehetőségük van Feltételes Gyógyításra a táborozásra hagyott VP-jükből és a következő fordulójuk TVP-jéből. Ha a karakterek kincset találnak, megpróbálnak egyenletesen megosztozni rajta. Lesznek olyan tárgyak, amiből mindenkinek jut, de olyan ritkábbak is, melyekből csak egy-kettő jut kalandonként. A ritkább tárgyak mindig átadhatóak, így ha később úgy döntötök, hogy elcsereberélitek egymás között amit kaptatok, azt megtehetitek. Persze nem átadható tárgyak is előfordulnak a kalandokban, ezekből azonban ha csak lehet mindenki kap. Ha valaki kapott egy tárgyat, és nem tudja felvenni, mert pl. hátizsákja betelt, azon második körben megpróbálnak a többiek megosztozni. A nem átadható tárgyaknál persze ilyen lehetőség nincs, úgyhogy igyekezz úgy táborozni a kalandra, hogy legyen elég hely a hátizsákodban! Most következzenek további információk, amiket jó ha tudsz, a többszemélyes kalandokról: - Néhány varázslatod jellegéből adódóan máshogyan sebez akkor, ha több szörnnyel harcolsz. Ezek egyszerre minden ellenfelet sebeznek, de sebzésük mértéke szétoszlik közöttük. A fegyveredből lőtt varázslatok is így viselkednek. Amennyiben olyankor mondod el a varázslatot, amikor társak harcolnak az oldaladon, varázslatod sajnos őket is sebezni fogja. Az így viselkedő varázslatok a következők: armageddon, banshee-sikoly, elemi fagyförgeteg, hangcsapás, hullámkeltés, jégoszlop, jégvihar, lángtenger, méregfelhő, ősi hurrikán, rovarfelhő, savhurrikán, sivatagi vihar, tűzeső, tűzvihar. - Mostantól két új FTV parancsot adhatsz ki: FTV <varázslat száma> 985 esetén a paraméterként beállított varázslatot akkor használod majd, ha egyedül kell több ellenféllel szembenézned, az FTV <varázslat száma> 986 beállításnak pedig akkor lesz jelentősége, ha több társsal az oldaladon harcolsz egy szörnnyel. Ezt a beállítást a direkt FTV parancs arra a szörnyre, amire éppen támadnál, felülbírálja. - Amikor több szörnnyel harcolsz, alapból 1+ellenfelek száma/2 körig tarthat az adott csata. Ehhez még hozzájöhet a harcművészet képességből, psziből, stb.-ből kapott bónusz. - Ha többen támadtok egy szörnyet, méretétől függően még az is előfordulhat, hogy a csata során társaid minduntalan előtted állnak, így te nem is tudsz támadni. (Később talán majd tudsz kezdeni valamit ezekkel az esetekkel.) - Ha többen harcoltok egy szörny ellen, a csata végi statisztikában az összes sebzés és sebződés is megjelenik (akkor is ha idő előtt elfutnál a csatából, a teljes csatára vonatkozó értékeket látod). Előfordulhat, hogy nem látod, konkrétan mennyi ÉP-t sebzett a szörny egy speciális képességével társadba, de ez attól a csatastatisztikához még hozzáadódik. - Ha többen győztök le egy szörnyet, a szörnyért járó Tapasztalati Pont is szétoszlik, és trófeát sem metsz ki senki belőle. Azt, hogy a szörnykomponenst, illetve tárgyakat ki gyűjti ki a legyőzött szörnyből, a véletlen dönti el. - Nem használhatsz gyilkos ösztönöket, hiszen társaidra tekintettel nem engeded az őrültet kiszabadulni magadból, illetve tűzsárkány italt, hiszen még a végén társaidat is megsebeznéd. Nem használhatsz fojtóhurkot sem. - Ha több ellenféllel harcolsz, pszi-ernyőt nem használsz, mivel összekeverednek a kifigyelt értékek. - Ha egy kalandban több olyan próba következik egymás után, amikor a csapatban valamelyik képességben legjobbnak bizonyuló tagját keressük, a második ilyen próbánál az a kalandozó már nem próbázhat, akit előzőleg már kiválasztott a program. Ha mindenki sorra került egyszer, újra választ a program mindenki közül. - A Többszemélyes Kalandokban kapott Tapasztalati Pont nem jelenik meg a következő fordulóban kapott TP-k között (bár a kaland szövegét abban a fordulóban olvashatod). - A Többszemélyes Kalandok során használt halálos érintés, feltört varázskő, illetve kapott fegyverszakértelemfejlődés azok korlátainak szempontjából a következő fordulóhoz tartozik. |
Erő: | 22 (26) | Szint: | 17 | Merészség: | 6/5 | Magasság: | 150 cm |
IQ: | 23 (27) | Támadás: | 17 | Agresszió: | 6 | Testsúly: | 55 kg |
Ügyesség: | 27 (32) | Védekezés: | 60 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 33/33 év |
Egészség: | 20 (24) | Életpont: | 274/155 | Jellem: | semleges (+4) | Tul. pont: | 4 |
Szerencse: | 23 (28) | Varázspont: | 185/163 | Pénz: | 179 arany | Kép. pont: | 1 |
Tudatpont: | 14/7 | Pszi pont: | 6/0 | EFejl: | 4 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 21/18 (+8%) | vágófegyverek: | 18/96 | ütőfegyverek: | 2/72 |
lőfegyverek: | 22/0 | dobófegyverek: | 4/56 |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (200%) << raptor szablya (#482) << ezüstkard (#325) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); tüske (#22) (1 -5.); mérgezett tüske (#23) (6 .); ubuk tüske (#131) (7 .); sallank nyíl (#129) (8 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 -); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 5/5 | 2. nyomkövetés: | 27/78 (+8%) | 3. mászás: | 8/84 (+3%) |
4. csapdakészítés: | 11/92 (+10%) | 5. csapdaészlelés: | 7/33 | 6. gyógyítás: | 35/20 |
7. titkosírás: | 3/10 | 8. felderítés: | 9/33 | 9. szörnyidomítás: | 6/99 |
10. teológia: | 10/74 (+16%) | 11. taumaturgia: | 9/82 (+10%) | 12. szerencsejáték: | 1/82 (+10%) |
13. versengés: | 7/23 (+24%) | 14. harcművészetek: | 25/0 | 15. szörnyismeret: | 16/1 (+18%) |
16. pszi: | 1/84 (+5%) | 17. zárnyitás: | 1/55 | 18. vadászat: | 13/60 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 0 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 50% életpont alatt (gyógymógy (#5)) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 20 TVP-ért |
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 3 darabot ), tüskét (#22) (max. 20 darabot ), fáklyát (#36) (max. 1 darabot ), kötelet (#92) (max. 1 darabot, csak egyszer), móri gyümölcsöt (#116) (max. 1 darabot ), nyílvesszőt (#108) (max. 8 darabot ), sallank nyilat (#129) (max. 8 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 20 darabot ), kerek követ (#19) (max. 8 darabot ), púderkövet (#119) (max. 3 darabot ) |
elfogod piromenyétet (#99) fedett veremmel (#219), törpemammutot (#115) fedett veremmel (#219), trikornist (#104) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 150 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 12) |
szintszívó (#96) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 2, max: 12) |
pszi elementál (#221), Pszinapszis (#974) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
varázsvédelem (#34, 8 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
éhínség (#39, 7 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | hadiszerencse I (#13) | pszi-ernyő (#64) | láthatatlanság (#76) |
láth. észlelése (#78) | éber kakukk (#3) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
7. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
méregfelhő (#37) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
varázsvédelem (#34) | ||||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 12, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
fehér glóbusz (#47) | >> | Mallon (#960) | varázsvédelem (#34) | >> | Jerome (#956) | |
védelem sav ellen (#36) | >> | halálhozó (#419) | védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | ork sámán (#345) | varázsvédelem (#34) | >> | massza (#217) | |
varázsvédelem (#34) | >> | szeppent rákfatty (#186) | védelem tűz ellen (#38) | >> | piromenyét (#99) | |
varázsvédelem (#34) | >> | 50. szintű lényekre | varázsvédelem (#34) | >> | bibircsók-óriás (#120) | |
varázsvédelem (#34) | >> | kőkorszaki szaki (#109) | védelem tűz ellen (#38) | >> | varkaudar mágus (#128) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
kaffogó hebrencs (#88) (őrzi a holmidat: +6 lopás ellen) státusz: OK |
karmos tankány (#137) (málhás: +16 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Pusztítsd el egy gonosz isten oltárát! |
2.) Hozd el és helyezd oltáromra a Szent Kulacsok egyikét! |
3.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.] |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | gyöngymangó (#135) | 7 | kaja (#2) | 8 | tüske (#22) | |||
6 | ubuk tüske (#131) | 3 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
42 | arany (#50) | 2 | álompor (#396) | 3 | ragasztó (#83) | |||
5 | sünmedve tüske (#14) | 1 | uzbány csőr (#169) | 1 | vortex talizmán (#812) | |||
1 | zöld üveg (#82) |
vadász tatu (#10) | lila brekk (#11) | szárnyas gömböc (#12) | gonyolék (#13) | rambó bogár (#14) | ||||
démontetű (#15) | homokvarány (#16) | bolhakutya (#17) | ormánygőte (#18) | kavadu (#19) | ||||
mérges pók (#20) | goblin (#21) | drótszőrű pincsi (#22) | grákó denevér (#25) | királygyík (#26) | ||||
óriás sáska (#27) | sakál (#28) | gyilkos mókus (#29) | surranó kígyó (#30) | woor-antilop (#31) | ||||
gnóm boltos (#32) | sünmedve (#33) | kőszáli disznó (#34) | acélkolosszus (#35) | manó (#36) | ||||
sötét motyogó (#37) | gorombilla (#38) | lebegő gomba (#39) | hamupók (#40) | görgőte (#41) | ||||
óriás patkány (#42) | tigroszlán (#43) | Baar-ork (#44) | Duer-ork (#45) | Tugt-ork (#46) | ||||
harcos (#47) | csontváz (#48) | zombi (#49) | technokolin (#50) | gyíkember (#51) | ||||
bakkura (#52) | százfogú (#53) | bo-skorpió (#54) | rőtmanó (#55) | félelem-járó (#56) | ||||
gátvakond (#57) | rájanyék (#58) | pókvadász (#59) | drasmólyom (#60) | hegyi rák (#61) | ||||
kőevő (#62) | umor-pióca (#63) | varkaudar (#64) | goldugar (#65) | vízionár (#66) | ||||
húsevő magszim (#67) | móleon (#68) | evaporőr (#69) | vadtroll (#70) | fabontó szójer (#71) | ||||
óriás skorpió (#72) | garokk (#73) | tintacsiga (#74) | mirg (#75) | gitonga (#76) | ||||
zoloboo (#77) | színes dözmöng (#78) | trollfa (#80) | tazunkaróka (#81) | spagulár (#82) | ||||
kaszabolósáska (#83) | bíborgörény (#84) | gyilkos sallank (#85) | topránypolip (#86) | árnyékrája (#87) | ||||
kaffogó hebrencs (#88) | sörényes ubuk (#89) | alpesi tehén (#91) | púpos burástya (#92) | bundás csirmáz (#93) | ||||
légirozmár (#94) | mérges nyukmár (#95) | szintszívó (#96) | mosolygó rettenet (#97) | téfea magoflux (#98) | ||||
piromenyét (#99) | szőrös pók (#100) | sullár (#101) | uzbány (#102) | mélységi grittang (#103) | ||||
trikornis (#104) | óriás griff (#105) | griffőniksz (#106) | fekete griff (#107) | vadász varkaudar (#108) | ||||
kőkorszaki szaki (#109) | nyuhaj karbin (#110) | ragyás burástya (#111) | sóhajtó dorony (#112) | süvítő rája (#113) | ||||
vérszomjas csüldő (#114) | törpemammut (#115) | gyilkos tetű (#116) | mutáns pók (#117) | trappoló dinymák (#118) | ||||
emberevő (#119) | bibircsók-óriás (#120) | homokféreg (#121) | xirnox (#122) | tetemember (#123) | ||||
manifesztátor (#124) | büntető praglonc (#125) | Morbid (#127) | varkaudar mágus (#128) | útonálló (#130) | ||||
orgyilkos (#131) | sötét gnóm (#132) | elit palotaőr (#133) | palotaőr (#134) | élőholt mirg (#135) | ||||
karmos tankány (#137) | agglomerátor (#138) | proteinfecske (#139) | acéldarázs (#140) | szőrlajhár (#141) | ||||
udvari mágus (#142) | arató csattanat (#144) | pattanóböde (#145) | kardfogú fülemüle (#146) | epokitféreg (#147) | ||||
vérfürdető magszim (#148) | fémbontó szójer (#150) | nukleáris cickány (#155) | karmazsin huhogó (#185) | szeppent rákfatty (#186) | ||||
szutykos remák (#191) | élőholt quwarg (#202) | massza (#217) | pszi elementál (#221) | manaelementál (#290) | ||||
óriáspók (#303) | ork sámán (#345) | szürke rinocérosz (#346) | khór darázs (#348) | északi aurach (#350) | ||||
halálmadár (#351) | tesh alligátor (#353) | erszényes elkarog (#354) | nektoraf (#355) | dűnekukac (#357) | ||||
bíbor szulfagor (#358) | ryuku gárdista (#360) | ryuku légiós (#361) | troll ritualista (#365) | dombi yeti (#366) | ||||
kérődző etra (#368) | smaragdgólem (#417) | vortexmágus (#418) | halálhozó (#419) | korinthai amőba (#420) | ||||
kék rothasztó (#421) | jegesmedve (#637) | yeti poronty (#638) | csontlepke (#746) | pacaszúnyog (#751) | ||||
reinkarnált motyogó (#752) | csodabogár (#755) | alattomos manó (#756) | lajhárlord (#757) | ork bérgyilász (#781) | ||||
Jerome (#956) | Mallon (#960) | Pszinapszis (#974) | Quirov (#975) | Pikoló (#7010) |
deus ex machina (#1) | kaja (#2) | vizestömlő (#3) | bot (#4) | bunkó (#5) | ||||
kőkés (#6) | kőhegyű lándzsa (#7) | szöges bunkó (#8) | bunkósbot (#9) | dárda (#10) | ||||
csontkés (#11) | csontszurony (#12) | kőkalapács (#13) | sünmedve tüske (#14) | vadász tatu bőr (#15) | ||||
bordacsont (#16) | szögletes kő (#17) | parittya (#18) | kerek kő (#19) | fúvócső (#20) | ||||
ormánygőte csont (#21) | tüske (#22) | mérgezett tüske (#23) | kavadu lebeny (#24) | kavadu iszák (#25) | ||||
gyenge méreg (#26) | víz (#27) | ököl (#28) | smirglilevél (#29) | varányszem (#30) | ||||
smirglibokor (#31) | szeksztáns (#32) | lapockacsont (#33) | ásó (#34) | tűzbokor (#35) | ||||
fáklya (#36) | drótszőr (#37) | gumifa (#38) | zárnyitó készlet (#39) | kis vaskulcs (#40) | ||||
grákóbőr (#41) | távcső (#42) | tükör (#43) | királygyík bőr (#44) | kis bőrpajzs (#45) | ||||
krómkaktusz (#46) | surranó kígyó bőr (#47) | antilopbőr (#48) | kígyóbőr kesztyű (#49) | arany (#50) | ||||
bőrpáncél (#51) | mákrózsa bokor (#55) | mákrózsa virág (#56) | bőrsisak (#57) | ködmangó cserje (#58) | ||||
ködmangó (#59) | árnyéksár (#61) | ködcsillag (#62) | tigroszlán fog (#63) | csontszablya (#64) | ||||
szöges páncél (#65) | szöges bőrpajzs (#66) | kék orchideacserje (#67) | kék orchidea (#68) | szárnyas hernyó (#69) | ||||
rézdarab (#70) | rézpáncél (#71) | rézsisak (#72) | csontkulcs (#74) | rézkulcs (#75) | ||||
bronzkulcs (#76) | rát-fa (#77) | mászókarom (#78) | korongfa (#79) | lapkorong (#80) | ||||
mérleg (#81) | zöld üveg (#82) | ragasztó (#83) | díszes rézpajzs (#84) | óndarab (#85) | ||||
olvasztókemence (#86) | bronzhegyű lándzsa (#87) | bronzsisak (#88) | bronzpajzs (#89) | bronzpáncél (#90) | ||||
manilla-fa (#91) | kötél (#92) | mély kút (#93) | bronzhegyű nyíl (#94) | bakkura bőr (#95) | ||||
bakkura csizma (#96) | rákpáncél (#97) | fekete gyöngy (#99) | aranyló ugarhéj (#100) | tinta (#101) | ||||
vízionár szem (#102) | magszim bél (#103) | fémrúd (#104) | evaporőr háj (#105) | fabontó (#106) | ||||
rövid íj (#107) | nyílvessző (#108) | vapár cserje (#109) | vapár ág (#110) | hosszú íj (#111) | ||||
madártoll (#112) | xantusz-kaktusz (#113) | kaktusztüske (#114) | móricserje (#115) | móri gyümölcs (#116) | ||||
ezüst nyaklánc (#117) | púderszikla (#118) | púderkő (#119) | tábla (#120) | dözmöng szív (#122) | ||||
göcsörtös bunkó (#123) | rókafarok (#124) | mandibulapenge (#125) | bronzpenge (#126) | mandibulakasza (#127) | ||||
sallank karom (#128) | sallank nyíl (#129) | hebrencs állkapocs (#130) | ubuk tüske (#131) | hóhérbimbó (#132) | ||||
csuklyavirág (#133) | gyöngymangó bokor (#134) | gyöngymangó (#135) | rúnakő (#136) | mérg. ubuk tüske (#137) | ||||
ubuk dobónyíl (#138) | koponya szimbólum (#139) | szem szimbólum (#142) | virág szimbólum (#143) | oltár (#146) | ||||
hebrencs csapda (#147) | mocsári penke (#148) | grok-képződmény (#149) | szent jogar (#150) | szvó-ektoplazma (#151) | ||||
vasérc (#152) | pirkit (#153) | mély szakadék (#154) | vaskohó (#155) | világítótorony (#156) | ||||
ezüst karkötő (#158) | kis vaspajzs (#159) | vassisak (#160) | nagy vaspajzs (#161) | borostyán függő (#162) | ||||
karócsapda (#163) | mászókampó (#165) | ugh méreg (#166) | sziklafészek (#167) | sullár hólyag (#168) | ||||
uzbány csőr (#169) | spiritusz (#170) | rövid kard (#171) | téfea-agy (#172) | nekrofun (#173) | ||||
márványtorony (#175) | vashegyű nyíl (#176) | szopógödör (#177) | mínosz-kúp (#178) | grifftojás (#179) | ||||
ezüst gyűrű (#180) | vashegyű lándzsa (#182) | vaskulcs (#183) | ezüst kulcs (#184) | nagy bronzkulcs (#185) | ||||
nagy vaskulcs (#186) | mérgezett vasnyíl (#187) | mérg. ubuk dobónyíl (#188) | vas dobónyíl (#189) | mérg. vas dobónyíl (#190) | ||||
aranylánc (#191) | gyöngysor (#192) | aranygyűrű (#193) | arany karperec (#194) | obszidián függő (#195) | ||||
trófea nyaklánc (#196) | trikornis szarv (#198) | gyíkfű csomó (#200) | gyíkfű (#201) | amniosz-fa (#202) | ||||
amniosz (#203) | kazmár (#204) | kazmár gyökér (#205) | ovimon-bokor (#206) | ovimon-bogyó (#207) | ||||
óriás lián (#208) | szuperkötél (#209) | fűszertartó (#210) | sáfránypor (#211) | dorony tüdő (#212) | ||||
xirnox szív (#213) | manifeszt.nyúlvány (#214) | ketrec (#216) | hurokcsapda (#217) | ketrec-csapda (#218) | ||||
fedett verem (#219) | háló-csapda (#220) | dobóháló (#221) | láncing (#222) | smaragd védőgyűrű (#223) | ||||
varkaudar lándzsa (#224) | orgyilkos tőr (#225) | ramit kő (#226) | obszidián karkötő (#229) | acélpengőke (#231) | ||||
lajhár csont (#236) | tankány karom (#237) | kis aranykulcs (#240) | smaragd kulcs (#241) | tüskecsapda (#242) | ||||
nyílcsapda (#243) | márványkulcs (#245) | nagy aranykulcs (#246) | fekete bőrcsizma (#247) | pszi kő (#248) | ||||
bumeráng (#249) | nekrofun medál (#253) | regeneráló gyűrű (#254) | tatu ködmön (#255) | templom (#256) | ||||
szent kehely (#257) | nehezék (#258) | isteni könnycsepp (#260) | bájital (#261) | gromak bőr (#268) | ||||
gromak páncél (#270) | szürke bőrkesztyű (#271) | aranytű (#272) | szuper dobóháló (#273) | szuper hálócsapda (#274) | ||||
sárga erőöv (#276) | rejtőköpeny (#277) | umbatari karkötő (#278) | Mágikus Koponya (#279) | raptor karom (#281) | ||||
jégszív (#282) | Fekete Kehely (#283) | Szent Kulacs (#285) | bíbor erőöv (#291) | kőszem (#304) | ||||
varázskő (#305) | ezüst papi karkötő (#308) | arany papi karkötő (#309) | ezüsthegyű nyíl (#323) | ezüstkard (#325) | ||||
ezüstdarab (#326) | ezüstshuriken (#327) | mutáns csont (#331) | huhogó bibe (#332) | rákfatty váladék (#333) | ||||
acéltű (#334) | olló (#335) | pukkanó tűcsapda (#336) | piranha zsákvédő (#337) | királyi korona (#338) | ||||
shinai gömb (#348) | tolmokov-koktél (#351) | phua-kúp (#372) | fekete csuha (#375) | fény szentélye (#376) | ||||
moa üveggömb (#383) | szent tölgyfa (#393) | álomvirág (#395) | álompor (#396) | főutca (#399) | ||||
ház (#400) | kígyóbőr öv (#410) | aranypikkely (#415) | Vlagyimir szobra (#433) | bányászcsákány (#434) | ||||
törpe bánya (#435) | szent liget (#439) | raptor szablya (#482) | barátság szent tüze (#484) | sörsátor (#486) | ||||
erődítmény (#488) | pusztulás sírjai (#489) | sárkánytanya (#492) | tudás gyöngye (#522) | Chara-din monolitja (#534) | ||||
jing-jang fejpánt (#556) | főnixtoll (#563) | kulcskarika (#648) | rinóbőr (#651) | darázsszárny (#652) | ||||
darázsfarok (#654) | aurach fog (#657) | aurach bőr (#658) | Morgan kristálya (#659) | alligátorbőr (#661) | ||||
elf csont (#664) | elkarog szőr (#665) | nektoraf faggyú (#667) | lápi hajlék (#670) | nyomkereső talizmán (#671) | ||||
szulfagor agyar (#677) | hibátlan gyémánt (#680) | elf kósza háza (#681) | orvosságos zacskó (#682) | csontamulett (#711) | ||||
berzerker tüske (#713) | rőtmanó kacagány (#714) | művészi porolit (#720) | jegygyűrű (#736) | vortex talizmán (#812) | ||||
halálhozó talizmán (#813) | hatalom fülbevalója (#817) | szirén köpenye (#820) | jegesmedve bunda (#1067) | cetbőr válltömés (#1091) | ||||
csodák kútja (#1096) | varkaudar csont (#1113) | árnykarkötő (#1147) | Rodger kezdő üstje (#1167) | tűzrakó hely (#1169) | ||||
szekérkaraván (#1215) | megbűvölt utazóláda (#1218) | ork csodaszer (#1228) | csillezsálya (#1252) | csillezsályalevél (#1253) | ||||
vadászkés (#1264) | kis mágneses bigyó (#1266) | extra takarmány (#1360) | csodabazár (#1404) | sejtfiatalító (#1408) | ||||
esélynövelő (#1409) | Jerome köpenye (#1527) | nodonrod kitűző (#1533) | griff nyakék (#1579) | Kalmárok Kémgömbje (#1589) |
A tárgy kalandozó darab - tárgy átadása AA tárgy [tárgy] [tárgy] - összes par. tárgy átadása ÁL tárgy1 tárgy2 tárgy3 20 áldozat bemutatása AMT kalandozó MXTU - MXTU átadása AT kalandozó TU - TU átadása BA élőlény [élőlény] [élőlény] - barátságosság BB tárgy darab - berakás bankszéfbe BE [épület] 5 belépés épületbe/lab.-ba BEAJ kalandozó - beajánlás Közös Tudatba BEEN kalandozó 20 belépés engedélyezése BPB [sorszám] - befejező parancs berakása BPK sorszám - befejező parancs kivétele CIR [beállítás] - vándorcirkusz látogatása D tárgy - tárgy eldobása D tárgy darab hova 6 tárgy elrejtése DD tárgy [tárgy] [tárgy] - összes par.tárgy eldobása DX 1-20 - D.E.M. beállítása É TVP 1-40 élelemszerzés EA mit darab - eladás boltban EE tárgy [tárgy] [tárgy] - összes par. tárgy eladása EF TU 10*TU Tudati Energia Fejlesztés EK sorszám ? ? ? tudati energia kisütése ÉP épület TVP TVP építkezés ERKI [kaland.] 20 erőszakos kilép(tet)és ESK kaland. [kaland.] 30 esküvő EXT - játékhét visszadátumozási kérelem F tárgy 10 kísérletezés, feltalálás FA tárgy kalandozó darab 3 futárpostának átad FAA tárgy [tárgy] [tárgy] par*3 futárpostának átad FF 1.fegyver 2.fegyver 3.fegyver - feltételes fegyverváltás FFK % [%] [%] - felt. fegyverv. kockázata FGY életerő% TVP [hányszor] TVP feltételes gyógyítás FKÉR [kaland.] - feloszl/felfügg. kérése FKT tárgy darab [1] ? feltételes készítés FKU TVP TVP feltételes kutatás FLH szint fegyver - felt. lőfegyver használat FOG szörny csapda ? feltételes szörnyelfogás FM TVP - feltételes mászás FSE TVP TVP feltételes segítség FU kalandozó (5) feltételes udvarlás FV tárgy darab honnan 4 felvesz elrejtett tárgyat FTV varázslat élőlény - feltételes T/V varázslat FVH szint - felt. T/V mágia használat GO próbaszám 10 jellempróba-gonoszság GY TVP 1-40 gyógyítás GYJ [tárgy] [megterh] [érték] - gyűjtés szelekció GYK fegyver TVP 1-50 gyakorlás fegyverrel H tárgy ? használja a tárgyat HIR hírszám [1. par.] [2. par.] - KT hír közlése HU [tárgy] [tárgy] [tárgy] - hulladékgyűjtés ID szörny TVP TVP elfogott szörny idomítása IM 30 imádkozás oltárnál IN kalandozó élőlény tárgy - információ átadás JLK kód 5 jelszó kimondása K,FK faj lépésszám irány 10 követi a megadott fajt KB tárgy darab - kivét bankszéfből KIEN kalandozó - K.T.-ból kilépés enged. KF tárgy [1-2] - felvesz/felölt/kézbevesz KF tárgy 3 - őriz a tolvajok ellen KF lőfegyver [lövedék] - bekészíti a lőfegyvert KNO képesség [hányszor] - képesség növelése KÖKI - Közös Tudatból kilépés KÖTB K.Tudat - Közös Tudatba belépés KÖTL létszám vezető - Közös Tudat létrehozása KPB [sorszám] - kezdeti parancs berakása KPK sorszám - kezdeti parancs kivétele KT tárgy [darab] ? készít/begyűjt KUT TVP 1-50 átkutatja a terepet L,FL kalandozó [tárgy] 5 lopás kalandozótól LE tárgy - letesz/elrak LIC sorszám összeg - licitálás az árverésen LM pont [pont] [pont] 5+OV labirintusban való mozgás LOT 1.tipp 2.tipp 3.tipp - lottózás (10 arany) M irány [irány] [irány] 10 adott irányba mozgás OV 0-5 - óvatosság labirintusban P pszi [param1] [param2] 5(?) pszi képesség használata PBE pénz - pénz berakása bankba PKI pénz - pénz kivétele bankból SE próbaszám ? jellempróba-segítség SZE szörny - fogoly szörny elengedése SZK szörny 10 szörnykeresés SZM szörny - elfogott szörny leölése T,FT élőlény [élőlény] [élőlény] - élőlény megtámadása TF tulajd. TVP TVP tulajdonság fejlesztése TIM TVP TVP titkosírás megfejtése TK kaland kalandozó ? többszemélyes kalandra indulás TNO tulajdonság [hányszor] - tulajdonság növelése TPF TVP - spórolt TVP felszabadítás TPS TVP - TVP letiltása, spórolása TV varázslat [varázsl] [varázsl] - varázslat T/V listába V varázslat [param1] [param2] 5(?) varázslás VE mit darab - vásárlás boltban VI merészség agresszió menekülés% - viselkedés VIK merészség - merészség kalandozókra VPF VP - spórolt VP felszabadítás VPS VP - VP letiltása, spórolása VTN varázslat 35 var. tanulása mestertől ZIP mit TVP TVP rombolás nemes céllal |