149. forduló, 169. forduló, Musashi Kenjiró összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. jún. 9. 9h:26'
EZ A 176. JÁTÉKHETED, 168. FORDULÓD
177. játékheted kezdete: jún. 15.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1367
SZÁMLA : XXXX

MUSASHI KENJIRÓ KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [74,45] koordinátán.
A táborozás 1. napján összefutsz Lady Változással. Fairlight hittérítője. Homlokán a mágia ezüstszínű rúnáját látod. Egy aranygyűrűt, egy ezüst papi karkötőt, egy fekete bőrcsizmát, egy griff nyakéket, egy jegygyűrűt, egy Jerome köpenyét, egy lánckesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy sárga erőövet, egy vassisakot, egy vasvértet és egy villám szimbólumot visel. Ruházatát egy karmos tankány trófea, egy nukleáris cickány trófea és egy kérődző etra trófea teszi egyedivé. Furcsa jelvénye van: két kört formázó ezüst kígyó. Jobb kezében egy vasalt bunkót, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lőfegyvere egy bumeráng. Gyerekkel van! {ereje: 20.} Érzékeled auráját: az ő jelleme is semleges. Időmúlatás gyanánt mágikus párviadalt vívtok. Gyűlik és formálódik az energia, míg végül megjelenik két manaelementál, és küzdeni kezdenek. Hosszas csata után, már mindketten elfáradtok, amikor végül elementálod egy csapással köddé foszlatja ellenfeled lényét. Te voltál a jobb! Köszöntitek egymást, aztán tovább.
Lady Változás, amikor összefutottatok, adott neked 5 tintát, egy berzerker tüskét (ld. enc.), 3 darázsszárnyat, 3 fabontót, egy mocsári penkét, egy nektoraf faggyút, egy arany karperecet, egy manifeszt.nyúlványt, 2 vízionár szemet és egy varkaudar csontot. A két forduló között segítetted Lady Változást közös gyermeketek nevelésében.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+4 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+25 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+6 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.) Tojást tojik az uzbány. (+3 kaja.) 4 tanítványod van, akik mindenhová követnek, lesik minden mozdulatodat.
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: energia fejlesztése 1
Nem sajnálva az áldozatot, tudati energiáidat a KT elmetavába döntöd, az új tudati képesség kifejlesztése végett. [-1 TU.] A befejezéshez még 1592 TU szükséges. [10 pontot használtál fel, van még 338.]

* 2. KP: elmormolod a 13. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Megidézted a hadiszerencse I varázslatot! A hatás azonnal érezhető (+1 szerencse következő táborozásod végéig.) [-4 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 333.]

* 3. KP: használod a 64. pszi képességet
Mélyen koncentrálni kezdesz. Hamarosan érzed az erő áramlását. Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 328.]

* 4. KP: t. energia kisütése: 145 2
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 318.]

a 131 5098 3 átadod a 131. tárgyat az 5098. kalandozónak (3 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 3 ubuk tüskét Lady Változás részére. [0 pontot használtál fel, van még 318.]

aa 162 94 337 átadod a 162. tárgyat a 94. tárgyat a 337. tárgyat
Ok, sikeresen átadtál 1 borostyán függőt Lady Változás részére. Ok, sikeresen átadtál 3 bronzhegyű nyilat Lady Változás részére. Ok, sikeresen átadtál 1 piranha zsákvédőt Lady Változás részére. [0 pontot használtál fel, van még 318.]

aa 75 42 273 átadod a 75. tárgyat a 42. tárgyat a 273. tárgyat
Ok, sikeresen átadtál 1 rézkulcsot Lady Változás részére. Ok, sikeresen átadtál 2 távcsövet Lady Változás részére. Ok, sikeresen átadtál 2 szuper dobóhálót Lady Változás részére. [0 pontot használtál fel, van még 318.]

v 96 72 59 elmormolod a 96. varázslatot
Mormolni kezdesz. A forró energia testedbe áramlik. Elmondtad a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED



[72,59] Épületek tűnnek fel. A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Kedves kalandozótárs! A Barátság negyedében jársz. " Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy xantusz-kaktuszt. Utad során felfedezel egy főutcát. Látsz egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Látsz egy fellegvárat. (no:1. építését deanaal kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Szeresd a sört, igyál sokat barátom; Ámlin vagyok, a Korsókat komálom! "
(Vándorcirkusz:)
- Itt a cirkusz, itt a cirkusz - hallod a kántálást, és mire feleszmélsz, már sátrak tömkelege terül szét körülötted. Egy mélynövésű, kék színűre festett alak állja utad, és a tenyerét a belépésre jogosító összegért tartja feléd. A tenyerébe perkálod a kért 20 aranyat, majd kíváncsian a cirkuszba lépsz.
Megállsz a céllövölde előtt összegyűlt tömegben, és az odabent fellelhető veszélyekről szóló prédikációt figyeled.
- Még hogy Ghalla legveszélyesebb szörnyei?!?! A sátorban?!?! - a pusztában szerzett tapasztalataidra büszkén előrelépsz, hogy kipróbáld, mit tudsz egy ilyen "különleges" ellenféllel kezdeni. Egy smaragdgólem les rád a sátor sötétjéből.

Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a smaragdgólem fejét. (5 támadással 102 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+10 varázspont.) A smaragdgólem Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Megpróbál megragadni. A hatalmas karok iszonyú erővel ragadnak meg, és préselni kezdenek. 120 életpontot vesztettél. Mint a kí mesteri alkalmazója, felkészültél egy Kabal-sújtásra. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a smaragdgólem testét. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) A szörny mancsával apró sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Megpróbál megragadni. A hatalmas karok iszonyú erővel ragadnak meg, és préselni kezdenek. 52 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
1066 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 146, sebződés: 200, gyógyulás: 0, összesen: -200 ÉP}


- És a díj? - kérdezed az ajtó előtt álló óriástól. Ő hanyagul megvonja a vállát:
- Nem találtál kincset a szörnyben?!? Vagy nem volt szerencséd, vagy nem kutattad át elég alaposan a maradványait - feleli, majd miközben elmosolyodik, biztatva a válladra rakja a kezét: - De ne csüggedj! A következő alkalommal biztos nyersz valamit!
(Feltételes gyógyítás:) Elmondtad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+31 életerő). [-6 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Egy végső mozdulattal előhívod a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+26 életerő). [-6 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+19 életerő). [-6 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Egy végső mozdulattal előhívod a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+22 életerő). [-6 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Sikerült elmondanod a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+24 életerő). [-6 varázspont.]
Először nem ismered fel az előtted felbukkanó sátrat, de pillanatokkal később beugrik: a boszorka sátra az, akinek azok a különös tárgyak kellenek.
- Á a szulfagor agyar. Látom, elhoztad nekem - veszi el a tárgyat az öregasszony, de amikor látja, hogy nincs itt minden, elkomorul. - A félmunka nem munka!
- Úgy döntöttem, új feladatot adok - mondja, majd felsorolja neked öt másik tárgy nevét. Továbbindulsz, közben ezeket memorizálod: 4 rókafarok, 4 bot, 1 súlyzó, 2 grifftojás, 2 csontkulcs.
Egy eldugott sátor előtt egy kis asztal fölé görnyedő alakot pillantasz meg. Az árnymanó felnéz közeledtedre, és kihívó tekintettel feléd mutatja a kezében szorongatott kártyapaklit. Játszani akar. Bólintasz, majd leülsz vele szemben az asztal túloldalára. Ellenfeled 100 aranyat tesz maga elé, majd te is így teszel. Ez lesz a játékalap. 1. kör: Rezzenéstelen arckifejezést öltve magadra, szemügyre veszed mit húztál: 1 Ellenvarázslat, 1 Influenza, 1 Illúziósárkány, 1 Szerencsejáték, 1 Temető. Ez sajnos semmit nem ér. Az árnymanó emel a téten. Tartod. Látszólag elégedetten tovább emel. Elgondolkozol, érdemes-e kockáztatni. Inkább nem. Feladod. 323 tapasztalati pontot kaptál. Bánatosan állsz fel az asztaltól és továbbindulsz. Még annyi megjegyzést teszel kártyapartnerednek, hogy ezt a 56 aranyat legközelebb visszanyered tőle.

Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Végzetfelhő fagyos moraja, kristálynyíl ezüst villanása végül. " Van itt egy Fehér Bérc Plaza (669. épület.) és egy bank (697. épület.). Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Kevés már a dupla VP? Vár az Illúzió Mesterei KT. "
[-50 varázspont.] [65 pontot használtál fel, van még 253.]

ee 72 225 194 eladod a 72. tárgyat a 225. tárgyat a 194. tárgyat
Eladtál 2 rézsisakot. 14 aranyat kaptál.
Eladtál 2 orgyilkos tőrt. 16 aranyat kaptál.
Eladtál 2 arany karperecet. 52 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 253.]

ee 106 231 1000 eladod a 106. tárgyat a 231. tárgyat az 1000. tárgyat
Eladtál 5 fabontót. 25 aranyat kaptál.
Eladtál 1 acélpengőkét. 3 aranyat kaptál.
Sajnos nincs nálad az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 253.]
[0 pontot használtál fel, van még 253.]

ve 127 1 megveszed a 127. tárgyat 1
Vásároltál 1 mandibulakaszát. 37 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 253.]

ve 1113 3 megveszed az 1113. tárgyat 3
Vásároltál 3 varkaudar csontot. 18 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 253.]

kb 1113 21 kiveszel a bankból az 1113. tárgyat (21 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 21 varkaudar csontot. Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [0 pontot használtál fel, van még 253.]

m 3 mozogsz délkeletre
[73,60] Továbbmész a város utcáján. Elérted Maad keleti határát, a Grákó-hegyek első lankáit.

Utad során felfedezel egy főutcát. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. Felfedeztél egy fellegvárat. (no:1. építését xadornix kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy fellegvárat. (no:2. építését Ősi Hajnal Lovagjai kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Észreveszel egy fellegvárat. (no:3. építését magenta Jade kezdte, eddig 9250 TVP épült bele.) Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) Valamilyen épületet látsz! Felismered, egy Trikornis Futárszolgálat (711. épület.). Találkozol egy fekete, hosszú hajú, zöld szemű elf férfival. Jéghideg aura vonja körül egész testét. Fagyos tekintetéből máris tudod, hogy ő Little Green Snake, a Jégmágusok legfőbb sarki rókavadász mestere. {max. életpontja: 288.} Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
Összefutsz Noar Amaronnal. Sheran ministránsa. Egy arany papi karkötőt, egy bíbor erőövet, egy griff nyakéket, egy lánckesztyűt, egy Métely páncélját, egy obszidián karkötőt, egy rejtőköpenyt, egy varkaudar csizmát, egy vassisakot és egy virág szimbólumot visel. Felszerelését egy nukleáris cickány trófea, egy epokitféreg trófea és egy földsárkány trófea ékesíti. Jobb kezében egy varkaudar szablyát, bal kezében egy fokhagymát tart. Lőfegyvere egy ubuk dobónyíl. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
[8 pontot használtál fel, van még 245.]

fa 375 1615 1 feladod a 375. tárgyat az 1615. kalandozónak (1 darabot)
Megbízást adsz a futárszolgálatnak egy csomag kézbesítésére. Előnyargal egy ezüstszín trikornis, hátán egy vikócmajom lovagol. A csomagot Ügyeskezű Khar részére szánod. Átadsz 1 fekete csuhát. Ennek elküldése 25 arany lesz. A maki kikapja a kezedből a csomagot, és mire kettőt pislantasz, már messze jár vele. [3 pontot használtál fel, van még 242.]

m 1 mozogsz északkeletre
[74,59] Folytatod sétádat a házak közt. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy útonálló közeledik. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 4 tüske. Lövedékeiddel perforálod az útonálló jobb karját. (4 támadással 16 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. Szemöldöködet összehúzva, testedet ellazítva megindítasz egy Kabal-Sújtást. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd az útonálló testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Az útonálló csapása csak a levegőt találja. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 85 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 42, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " ELF vagy? Aurád NEM FEHÉR? Ne gondolkozz tovább: állj a drow-ok közé. " Találsz egy teljesen lerombolt vaskohót. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy főutcát. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt világítótornyot. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Felfedeztél egy sárkánytanyát. Felfedeztél egy fellegvárat. (no:1. építését Haláltánc kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Aranysárkány és Rend hívei! Erőnk alatt tör szét a Káosz csarnokának oszlopa! AKHI " Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Nem mindig az erő a nyerő! Vigyázz! Jön az ÁRNYMENŐ! U.M.A. (5569) az ÁRNYMENŐ! " Van itt egy ezüst mágustorony (670. épület.), egy Mélysötét Aréna (683. épület.), egy kolostor (690. épület.) és egy Földelem Kapuja Harci Iskola (698. épület.).
Összefutsz L escargottal. Fairlight felszentelt papja. Egy arany papi karkötőt, egy bíbor erőövet, egy fekete bőrcsizmát, egy féregíz nyakpántot, egy gólem talizmánt, egy gromak páncélt, egy lánckesztyűt, egy nodonrod kitűzőt, egy obszidián karkötőt, egy rejtőköpenyt, egy saválló fülbevalót, egy smaragd védőgyűrűt, egy vassisakot és egy villám szimbólumot visel. Fegyverzetét egy Lord Kovács József trófea, egy rücskös gigaféreg trófea és egy purifikátor trófea teszi egyedivé. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: szellőjárta fűzfaliget a csillagos ég alatt. Jobb kezében egy csontpálcát, bal kezében egy méregfogat tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd kőszáli disznó. Málhásállata egy karmos tankány. Egyszercsak egy erdei tündérke röppen elő valahonnan! Csúfolódó szavakat kiabál feléd, majd bátran az elf mögé szelel. Az elf villámgyorsan céltáblát kreál, és röpke céllövő bemutatót tart neked. Ni, milyen ügyes! Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Álljon-e tábla az ősi Istenek tiszteletére. Hirdesse Rhatt és Bufa régvolt nagyságát és tanait. Állította Hexeter az Ősi Hajnal Lovagjai [9167] K.T. tagja közül. " [8 pontot használtál fel, van még 234.]

vtn 76 varázslat tanulás: a 76. varázslatot
Elszánod magad, és bekopogtatsz a nagy ezüstkarikával. Sokáig nem történik semmi, de azután hangtalanul kitárul az ajtó, és megjelenik egy ezüstös rúnákkal hímzett köpenyt viselő, áttetsző alak. Faragott, kígyómintás botján kékes szikrák szaladgálnak. A mágus örömmel fogad, és a piszkos anyagiak megbeszélése után kezdetét veszi végre a hosszadalmas tanulás. A kézmozdulatokon, varázsszavakon, anyagi komponenseken kívül még rengeteg fontos dolgot elsajátítasz. Most már el tudod mondani a varázslatot, de másnak sajnos nem tudod megtanítani. A varázsló varázslat, amelyet kaptál: láthatatlanság. (ld. enc.) Lebotorkálsz a lépcsőn, és nemsokára újra a kapun kívül találod magad. [35 pontot használtál fel, van még 199.]

vtn 78 varázslat tanulás: a 78. varázslatot
Elszánod magad, és bekopogtatsz a nagy ezüstkarikával. Sokáig nem történik semmi, de azután hangtalanul kitárul az ajtó, és megjelenik egy ezüstös rúnákkal hímzett köpenyt viselő, áttetsző alak. Faragott, kígyómintás botján kékes szikrák szaladgálnak. A mágus örömmel fogad, és a piszkos anyagiak megbeszélése után kezdetét veszi végre a hosszadalmas tanulás. A kézmozdulatokon, varázsszavakon, anyagi komponenseken kívül még rengeteg fontos dolgot elsajátítasz. Most már el tudod mondani a varázslatot, de másnak sajnos nem tudod megtanítani. A varázsló varázslat, amelyet kaptál: láth. észlelése. (ld. enc.) Lebotorkálsz a lépcsőn, és nemsokára újra a kapun kívül találod magad. [35 pontot használtál fel, van még 164.]

vtn 40 varázslat tanulás: a 40. varázslatot
Elszánod magad, és bekopogtatsz a nagy ezüstkarikával. Sokáig nem történik semmi, de azután hangtalanul kitárul az ajtó, és megjelenik egy ezüstös rúnákkal hímzett köpenyt viselő, áttetsző alak. Faragott, kígyómintás botján kékes szikrák szaladgálnak. A mágus örömmel fogad, és a piszkos anyagiak megbeszélése után kezdetét veszi végre a hosszadalmas tanulás. A kézmozdulatokon, varázsszavakon, anyagi komponenseken kívül még rengeteg fontos dolgot elsajátítasz. Most már el tudod mondani a varázslatot, de másnak sajnos nem tudod megtanítani. A varázsló varázslat, amelyet kaptál: tompítás. (ld. enc.) Lebotorkálsz a lépcsőn, és nemsokára újra a kapun kívül találod magad. [35 pontot használtál fel, van még 129.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[74,45] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Egy-két magányos fa töri meg a nehezen járható terep egyhangúságát.

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Raia rúnaköve. Sorban állnak a kökénybokrok. Csak annyit szedsz, hogy ne nagyon utáld meg. (+2 kaja.) Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.)
Találkozol Lady Változással. Fairlight hittérítője. Homlokán a mágia ezüstszínű rúnáját látod. Egy aranygyűrűt, egy ezüst papi karkötőt, egy fekete bőrcsizmát, egy griff nyakéket, egy jegygyűrűt, egy Jerome köpenyét, egy lánckesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy sárga erőövet, egy vassisakot, egy vasvértet és egy villám szimbólumot visel. Felszerelését egy karmos tankány trófea, egy nukleáris cickány trófea és egy kérődző etra trófea díszíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: két kört formázó ezüst kígyó. Jobb kezében egy vasalt bunkót, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lőfegyvere egy bumeráng. Egy gyerek van vele! Időmúlatás gyanánt mágikus párviadalt vívtok. Gyűlik és formálódik az energia, míg végül megjelenik két manaelementál, és küzdeni kezdenek. Hosszú a küzdelem. Fejed már majd szétrobban, amikor végül elementálod megadja magát, és szétrobban. Gratulálsz ellenfelednek. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 4 tüskét.

(Továbbmész...) [75,45] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé. Felfedeztél egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Sheran rúnaköve. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy phua-kúpot. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Sheran hívei emelték.

Alaposan körülnézel a földön. Még egész friss kobudera nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) [76,45] Vége a bozótosnak. Az új terep dombvidék. Oldalt pillantva, meglátsz egy Chara-din monolitját. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy vaskohót. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt oltárt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy olvasztókemencét. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint egy alpesi tehén, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja.

Valamilyen épületet látsz! Felismered, egy gnóm kutatóállomás (550. épület.). Nyomok után kutatsz, sikeresen! Friss kobudera nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 5 kerek követ. [33 pontot használtál fel, van még 96.]

be 550 bemész az 550. épületbe
Közelebb óvakodsz a furcsa konstrukcióhoz. Amikor a rácshoz érsz, amelyet leginkább bejáratnak lehet nézni, az nagy nyikordulással magától feltárul! A kis gnóm lelkendezve fogad. Mesélsz neki legutóbbi kalandjaidról.
- Há, há, szóval sikerrel jártál! [120 tapasztalati pontot kaptál. Jutalmad 10 arany.] - ezzel elrakja a mérleget. - A benoplex-makvizátor stabilizálásához azonnal szükség lenne három fémrúdra, tíz sallank karomra és két vadász tatu bőrre. Minél hamarabb hozod, annál jobb!
A létesítmény kötelező jellegű megtekintése után elbúcsúzol, és fellélegezve távozol. Amint eltávolodsz valamennyire, mosolyogva előveszed a kért tárgyakat. Vársz egy ideig, aztán visszafelé indulsz. Ez könnyű feladat volt!
- Há, há, szóval sikerrel jártál! [150 tapasztalati pontot kaptál. Jutalmad 2 vasérc.] - rögtön beilleszt mindent, ami a makvizátor stabilizálásához szükséges volt, majd hozzád fordul. - Ezúttal valóban egyszerű dolgod lesz: Az Ymberi pókkeltetőben felejtettem a xanvizátort és a prokalinos telekurbattyút. Segítségképp itt van a keltető részletes térképe.

24 9
13 14
23 17 10 8
7
22
12 3 2 1
21
4
20 18 11 5
15 16
19 6
lépcsõk hova visznek:
1: bejárat/kijárat

Ez a 44. labirintus térképe. A bejárat innét keletre 39, északra 3 mérföldre található.

A létesítmény kötelező jellegű megtekintése után elbúcsúzol, és fellélegezve távozol. [5 pontot használtál fel, van még 91.]

m 3 1 1 mozogsz délkeletre, északkeletre, északkeletre
[77,46] A buckák elmaradoznak, ritka erdőben vagy. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy alattomos manó. Itt csata lesz.

Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy energiatüskék varázslatot. 10 életpontot vesztettél. Elszántan ellenfeledre rohansz. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az alattomos manó verdeső szárnyát. (2 támadással 59 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) Ellenfeled úgy látszik, képtelen áthatolni a védelmeden. Az alattomos manó szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Szereztél 1 tüskecsapdát. 248 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 59, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [78,45] Fák, mindenütt csak fák.
(Feltételes foglyul ejtés:) Félreismerhetetlen trikornis nyomokra bukkansz! Sajnos nincs a birtokodban elegendő szuper dobóháló, ami pedig e csapda alkalmazásának alapvető feltétele lenne. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy trikornis. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy villámcsapás varázslatot. 10 életpontot vesztettél. Elszántan a másikra rohansz. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a trikornis jobb oldalát. (3 támadással 89 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+8 varázspont.) A trikornis megpróbál felöklelni szarvaival, de sikertelenül. A trikornis feléd rúg, de nem talál el. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 trikornis szarvat. 619 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.) Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy ökölvívás szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 89, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Zsupsz, nyakon csípsz egy kövér békát! (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [79,44] Az erdőt bozótos vidék váltja fel. Egy-két magányos fa töri meg a nehezen járható terep egyhangúságát. Látsz egy smirglibokrot. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Csak egy sullár. Megvető mosollyal várod a találkozást. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Elszántan ellenfeledre rohansz. Fókuszálod kí-energiáidat, és minden idegszáladat megfeszítve, megindítasz egy Sziklaököl-támadást. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a sullár testét. (3 támadással 66 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+6 varázspont.) A sullár megpróbál felöklelni szarvaival, de sikertelenül. Időben félreugrasz a sullár rúgása elől. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 sullár hólyagot. 404 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 66, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Eszel valamit. (-1 kaja.) [21 pontot használtál fel, van még 70.]

m 6 mozogsz nyugatra
[78,44] Változik a vidék képe, síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Fehér mandula illatát hozza a szél. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Fairlight híveié. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Egy sóhajtó dorony nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Elszántan a másikra rohansz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a sóhajtó dorony pofáját. (3 támadással 38 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) A sóhajtó dorony megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Felkészülsz a Sziklaököl alkalmazására. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a sóhajtó dorony jobb oldalát. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) A sóhajtó dorony megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A sóhajtó dorony összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
380 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 77, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[7 pontot használtál fel, van még 63.]

szk 99 keresed a 99. szörnyet
Elhatározod, hogy táborozás alatt megpróbálsz felkutatni egy piromenyétet. [0 pontot használtál fel, van még 63.]

* 1. BP: használod a 337. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 63.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 3 33 fejleszted a 3. tulajdonságodat 33 pontért
Fél lábon ugrálva, felszerelésed több tagját egyensúlyozva próbálsz minél lehetetlenebb feladatokat állítani magad elé, az ügyességed fejlesztése céljából. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az ügyességed érezhetően megnövekedjen. [Még 62 TVP-t kell elköltened.] [33 pontot használtál fel, van még 30.]
Iszol a vizestömlőből. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 20, 5, 23.
Leterhelt a gyorsgyaloglás. (-5 életerő.) Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját töm magába a karmos tankány. Egy kaját töm magába a kaffogó hebrencs. Fáradtan a napi megpróbáltatásoktól, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 309 pontot. A következő körben tehát 339 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


BERZERKER TÜSKE (713. TÁRGY)
A rőtmanó berzerker nyakába fúródva egy apró tüskét találsz - olyasmit, amit fúvócsőből szoktak kilőni. Most már megerősödött a hited abban, hogy a rőtmanó ámokfutását valamiféle méreg okozta, de hogy ezért a ryuku támadók a hibásak, vagy más, azt nem lehet tudni. Mindenesetre, elteszed az apró tüskét, talán még hasznodra lesz. Attól nem kell félned, hogy ellopják, ahhoz túl kicsi.

LÁTHATATLANSÁG (76. VARÁZSLÓ VARÁZSLAT)
Ezzel a fantasztikus varázslattal tökéletesen láthatatlanná válhatsz, minden felszereléseddel, állatoddal együtt! A dolog előnyei kézenfekvőek, de azért lássuk őket sorban: 1.) Minden lopáspróbálkozásnál olyan, mintha a szakértelmed öttel magasabb lenne. (És ha fel is sülsz, a városi őrség akkor sem tud elfogni.) 2.) Táborozás közben senki nem fog téged megtalálni (így hát meglopni sem tudnak). 3.) A védettséged hárommal jobb a varázslat időtartama alatt. 4.) Mozgás közben nem fognak látni azok a KALANDOZÓK, akikkel találkozol. Azonban te sem támadhatsz meg olyan kalandozókat, akik nem látnak téged láthatatlanság észlelése varázslattal vagy más módon, még akkor sem, ha T/FT parancsod van rájuk kiadva! Ennek oka az, hogy a láthatatlanság varázslatot azért találták ki, hogy inkognitóban maradjon használója, bármi áron, nem pedig azért, hogy előnyei legyenek a harcban. (Sokak szerint a varázslat olyan belső-védő rúnákat tartalmaz, amelyek azonnal elpusztítanák használóját, ha orvul támadna valakire.) A láthatatlanság nem véd meg a kiváló szaglású szörnyek elől: ha ilyennel találkozol, továbbra is a rejtőzködés, a futás ill. a harc lesz a megoldás (persze a +3 védettség ekkor jól jön, mivel a szörny csak sejti, hogy hol vagy).
Te magadtól nem tudod a varázslatot akármikor megszüntetni, ehhez mágiafeloldásra van szükség. A varázslat anyagi komponense egy manifesztátor nyúlvány, elmondása 5 TVP-be és 15 VP-be kerül, hatása a következő forduló elejéig tart.

LÁTHATATLAN ÉSZLELÉSE (78. VARÁZSLÓ VARÁZSLAT)
Ezzel a varázslattal képes vagy a láthatatlanul közlekedő kalandozókat észlelni. Bár nem látod őket tökéletesen, csak elmosódottan, ez bőven elég ahhoz, hogy felismerd őket, ne tudjanak jobban meglopni, és ne tudjanak előled olyan könnyen elbújni. A láthatatlan észlelése varázslat az elmondásától egészen a következő forduló elejéig tart, elmondása 5 TVP-be és 7 VP-be kerül.

TOMPÍTÁS (40. VÉDEKEZŐ VARÁZSLAT)
A termomágikus mutáció óta Ghallát bizony benépesíti sok undorító mutáns szörny is. Ezek közül néhány akkora behemót, hogy képes egyetlen csapásával páncélodat, sisakodat, pajzsodat bezúzni. A tompítás az ilyen csapások "puhítására" szolgál. Bár a sebzést nem csökkenti komolyan, tárgyaidat megóvja a pusztulástól. Elmondásához 8 VP-t és egy szögletes követ kell elhasználnod. A tompító mező nem látható.

KARAKTERLAP

Musashi Kenjiró, egy barna, rövid hajú, zöld szemű kobudera férfi vagy. Sheran kisebb papja vagy. Az Acél Öklök (#9123) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 168. fordulód.

Erő: 22 (26) Szint: 17 Merészség: 6/5 Magasság: 150 cm
IQ: 23 (27) Támadás: 17 Agresszió: 6 Testsúly: 55 kg
Ügyesség: 26 (31) Védekezés: 56 Menekülés: 30 % Életkor: 33/33 év
Egészség: 20 (24) Életpont: 274/138 Jellem: semleges (+3) Tul. pont: 4
Szerencse: 23 (28) Varázspont: 185/72 Pénz: 212 arany Kép. pont: 3
Tudatpont: 14/9 Pszi pont: 6/0 EFejl: 2
Eddig összesen 965 szörnyet (6 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 3395 TP-t kaptál. Jelenleg 208485 TP-d van. A következő szinthez még 51515 TP szükséges. Trófeáid: vérfürdető magszim, erszényes elkarog, élőholt quwarg. A 157. fordulódban 1075 arany került a bankszámládra. 1085 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: *20/100 (+6%) vágófegyverek: 18/96 ütőfegyverek: 2/72
lőfegyverek: *21/100 dobófegyverek: 4/56 (+8%)

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (200%) << raptor szablya (#482) << ezüstkard (#325)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); tüske (#22) (1 -5.); mérgezett tüske (#23) (6 .); ubuk tüske (#131) (7 .); sallank nyíl (#129) (8 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 -); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 5/5 2. nyomkövetés: 27/66 (+8%) 3. mászás: 8/78
4. csapdakészítés: 11/82 5. csapdaészlelés: 7/33 6. gyógyítás: 35/20
7. titkosírás: 3/10 8. felderítés: 9/33 9. szörnyidomítás: 6/99
10. teológia: 10/53 (+11%) 11. taumaturgia: 9/72 (+8%) 12. szerencsejáték: 1/72 (+10%)
13. versengés: 6/99 (+24%) 14. harcművészetek: 23/0 15. szörnyismeret: 15/53
16. pszi: 1/79 (+5%) 17. zárnyitás: 1/55 18. vadászat: 13/60

FELTÉTELES PARANCSOK (még 0 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 50% életpont alatt (gyógymógy (#5))
gyógyítasz 40% életerő alatt 20 TVP-ért
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 3 darabot ), tüskét (#22) (max. 20 darabot ), fáklyát (#36) (max. 1 darabot ), kötelet (#92) (max. 1 darabot, csak egyszer), móri gyümölcsöt (#116) (max. 1 darabot ), nyílvesszőt (#108) (max. 8 darabot ), sallank nyilat (#129) (max. 8 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 20 darabot ), kerek követ (#19) (max. 8 darabot ), púderkövet (#119) (max. 3 darabot )
elfogod piromenyétet (#99) fedett veremmel (#219), törpemammutot (#115) fedett veremmel (#219), trikornist (#104) szuper hálócsapdával (#274)
mászol max. 150 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31)
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 12)
szintszívó (#96) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 2, max: 12)
pszi elementál (#221), Pszinapszis (#974)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
varázsvédelem (#34, 8 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP)
jégcsóva (#41, 15 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP)
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
éhínség (#39, 7 VP) szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) hadiszerencse I (#13) pszi-ernyő (#64)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 12, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
fehér glóbusz (#47) >> Mallon (#960) varázsvédelem (#34) >> Jerome (#956)
védelem sav ellen (#36) >> halálhozó (#419) védelem tűz ellen (#38) >> vortexmágus (#418)
védelem tűz ellen (#38) >> ork sámán (#345) varázsvédelem (#34) >> massza (#217)
varázsvédelem (#34) >> szeppent rákfatty (#186) védelem tűz ellen (#38) >> piromenyét (#99)
varázsvédelem (#34) >> 50. szintű lényekre varázsvédelem (#34) >> bibircsók-óriás (#120)
varázsvédelem (#34) >> kőkorszaki szaki (#109) védelem tűz ellen (#38) >> varkaudar mágus (#128)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
uzbány (#102) (tojást tojik) státusz: OK
kaffogó hebrencs (#88) (őrzi a holmidat: +6 lopás ellen) státusz: OK
karmos tankány (#137) (málhás: +16 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Pusztítsd el egy gonosz isten oltárát!
2.) Hozd el és helyezd oltáromra a Szent Kulacsok egyikét!
3.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.]

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
178 arany (#50) 1 acélpengőke (#231) 2 arany karperec (#194)
1 borostyán függő (#162) 3 bronzhegyű nyíl (#94) 5 fabontó (#106)
1 fekete csuha (#375) 3 fémrúd (#104) 1 kaja (#2)
2 orgyilkos tőr (#225) 1 piranha zsákvédő (#337) 1 rézkulcs (#75)
2 rézsisak (#72) 10 sallank karom (#128) 1 szulfagor agyar (#677)
2 szuper dobóháló (#273) 2 távcső (#42) 3 ubuk tüske (#131)
2 vadász tatu bőr (#15) 3 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
5 kerek kő (#19) 1 mandibulakasza (#127) 1 sullár hólyag (#168)
1 trikornis szarv (#198) 1 tüskecsapda (#242) 24 varkaudar csont (#1113)
2 vasérc (#152)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(74,45) Raia rúnaköve, Lady Változás (5098. kalandozó)
(75,45) Sheran rúnaköve, phua-kúp (#372), Sheran oltár
(76,45) gnóm kutatóállomás (#550), Chara-din monolitja (#534), vaskohó (#155), oltár, olvasztókemence (#86), művészi porolit (#720)
(77,46) alattomos manó (#756)
(78,44) Fairlight oltár, sóhajtó dorony (#112)
(78,45) trikornis (#104)
(79,44) smirglibokor (#31, belőle készíthető: #29), sullár (#101)

Üzenet küldése a karakternek