Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. jún. 9. 9h:26' EZ A 176. JÁTÉKHETED, 168. FORDULÓD 177. játékheted kezdete: jún. 15. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1367 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | energia fejlesztése 1 |
* 2. KP: | elmormolod a 13. varázslatot |
* 3. KP: | használod a 64. pszi képességet |
* 4. KP: | t. energia kisütése: 145 2 |
a 131 5098 3 | átadod a 131. tárgyat az 5098. kalandozónak (3 darabot) |
aa 162 94 337 | átadod a 162. tárgyat a 94. tárgyat a 337. tárgyat |
aa 75 42 273 | átadod a 75. tárgyat a 42. tárgyat a 273. tárgyat |
v 96 72 59 | elmormolod a 96. varázslatot |
[72,59] Épületek tűnnek fel. A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Kedves kalandozótárs! A Barátság negyedében jársz. " Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy xantusz-kaktuszt. Utad során felfedezel egy főutcát. Látsz egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Látsz egy fellegvárat. (no:1. építését deanaal kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Szeresd a sört, igyál sokat barátom; Ámlin vagyok, a Korsókat komálom! "
(Vándorcirkusz:)
- Itt a cirkusz, itt a cirkusz - hallod a kántálást, és mire feleszmélsz, már sátrak tömkelege terül szét körülötted. Egy mélynövésű, kék színűre festett alak állja utad, és a tenyerét a belépésre jogosító összegért tartja feléd. A tenyerébe perkálod a kért 20 aranyat, majd kíváncsian a cirkuszba lépsz.
Megállsz a céllövölde előtt összegyűlt tömegben, és az odabent fellelhető veszélyekről szóló prédikációt figyeled.
- Még hogy Ghalla legveszélyesebb szörnyei?!?! A sátorban?!?! - a pusztában szerzett tapasztalataidra büszkén előrelépsz, hogy kipróbáld, mit tudsz egy ilyen "különleges" ellenféllel kezdeni. Egy smaragdgólem les rád a sátor sötétjéből.
Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a smaragdgólem fejét. (5 támadással 102 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+10 varázspont.) A smaragdgólem Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Megpróbál megragadni. A hatalmas karok iszonyú erővel ragadnak meg, és préselni kezdenek. 120 életpontot vesztettél. Mint a kí mesteri alkalmazója, felkészültél egy Kabal-sújtásra. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a smaragdgólem testét. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) A szörny mancsával apró sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Megpróbál megragadni. A hatalmas karok iszonyú erővel ragadnak meg, és préselni kezdenek. 52 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
1066 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 146, sebződés: 200, gyógyulás: 0, összesen: -200 ÉP}
ee 72 225 194 | eladod a 72. tárgyat a 225. tárgyat a 194. tárgyat |
ee 106 231 1000 | eladod a 106. tárgyat a 231. tárgyat az 1000. tárgyat |
ve 127 1 | megveszed a 127. tárgyat 1 |
ve 1113 3 | megveszed az 1113. tárgyat 3 |
kb 1113 21 | kiveszel a bankból az 1113. tárgyat (21 darabot) |
m 3 | mozogsz délkeletre |
fa 375 1615 1 | feladod a 375. tárgyat az 1615. kalandozónak (1 darabot) |
m 1 | mozogsz északkeletre |
A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 4 tüske. Lövedékeiddel perforálod az útonálló jobb karját. (4 támadással 16 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. Szemöldöködet összehúzva, testedet ellazítva megindítasz egy Kabal-Sújtást. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd az útonálló testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Az útonálló csapása csak a levegőt találja. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 85 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 42, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
vtn 76 | varázslat tanulás: a 76. varázslatot |
vtn 78 | varázslat tanulás: a 78. varázslatot |
vtn 40 | varázslat tanulás: a 40. varázslatot |
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
(Továbbmész...) [75,45] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé. Felfedeztél egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Sheran rúnaköve. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy phua-kúpot. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Sheran hívei emelték.
(Továbbmész...) [76,45] Vége a bozótosnak. Az új terep dombvidék. Oldalt pillantva, meglátsz egy Chara-din monolitját. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy vaskohót. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt oltárt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy olvasztókemencét. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint egy alpesi tehén, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja.
be 550 | bemész az 550. épületbe |
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat |
A létesítmény kötelező jellegű megtekintése után elbúcsúzol, és fellélegezve távozol. [5 pontot használtál fel, van még 91.]
m 3 1 1 | mozogsz délkeletre, északkeletre, északkeletre |
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy energiatüskék varázslatot. 10 életpontot vesztettél. Elszántan ellenfeledre rohansz. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az alattomos manó verdeső szárnyát. (2 támadással 59 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) Ellenfeled úgy látszik, képtelen áthatolni a védelmeden. Az alattomos manó szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Szereztél 1 tüskecsapdát. 248 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 59, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}
(Továbbmész...) [78,45] Fák, mindenütt csak fák.
(Feltételes foglyul ejtés:) Félreismerhetetlen trikornis nyomokra bukkansz! Sajnos nincs a birtokodban elegendő szuper dobóháló, ami pedig e csapda alkalmazásának alapvető feltétele lenne. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy trikornis. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy villámcsapás varázslatot. 10 életpontot vesztettél. Elszántan a másikra rohansz. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a trikornis jobb oldalát. (3 támadással 89 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+8 varázspont.) A trikornis megpróbál felöklelni szarvaival, de sikertelenül. A trikornis feléd rúg, de nem talál el. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 trikornis szarvat. 619 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.) Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy ökölvívás szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 89, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}
(Továbbmész...) [79,44] Az erdőt bozótos vidék váltja fel. Egy-két magányos fa töri meg a nehezen járható terep egyhangúságát. Látsz egy smirglibokrot. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Csak egy sullár. Megvető mosollyal várod a találkozást. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Elszántan ellenfeledre rohansz. Fókuszálod kí-energiáidat, és minden idegszáladat megfeszítve, megindítasz egy Sziklaököl-támadást. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a sullár testét. (3 támadással 66 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+6 varázspont.) A sullár megpróbál felöklelni szarvaival, de sikertelenül. Időben félreugrasz a sullár rúgása elől. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 sullár hólyagot. 404 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 66, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 6 | mozogsz nyugatra |
Elszántan a másikra rohansz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a sóhajtó dorony pofáját. (3 támadással 38 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) A sóhajtó dorony megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Felkészülsz a Sziklaököl alkalmazására. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a sóhajtó dorony jobb oldalát. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) A sóhajtó dorony megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A sóhajtó dorony összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
380 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 77, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
szk 99 | keresed a 99. szörnyet |
* 1. BP: | használod a 337. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 3 33 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 33 pontért |
BERZERKER TÜSKE (713. TÁRGY) A rőtmanó berzerker nyakába fúródva egy apró tüskét találsz - olyasmit, amit fúvócsőből szoktak kilőni. Most már megerősödött a hited abban, hogy a rőtmanó ámokfutását valamiféle méreg okozta, de hogy ezért a ryuku támadók a hibásak, vagy más, azt nem lehet tudni. Mindenesetre, elteszed az apró tüskét, talán még hasznodra lesz. Attól nem kell félned, hogy ellopják, ahhoz túl kicsi. |
LÁTHATATLANSÁG (76. VARÁZSLÓ VARÁZSLAT) Ezzel a fantasztikus varázslattal tökéletesen láthatatlanná válhatsz, minden felszereléseddel, állatoddal együtt! A dolog előnyei kézenfekvőek, de azért lássuk őket sorban: 1.) Minden lopáspróbálkozásnál olyan, mintha a szakértelmed öttel magasabb lenne. (És ha fel is sülsz, a városi őrség akkor sem tud elfogni.) 2.) Táborozás közben senki nem fog téged megtalálni (így hát meglopni sem tudnak). 3.) A védettséged hárommal jobb a varázslat időtartama alatt. 4.) Mozgás közben nem fognak látni azok a KALANDOZÓK, akikkel találkozol. Azonban te sem támadhatsz meg olyan kalandozókat, akik nem látnak téged láthatatlanság észlelése varázslattal vagy más módon, még akkor sem, ha T/FT parancsod van rájuk kiadva! Ennek oka az, hogy a láthatatlanság varázslatot azért találták ki, hogy inkognitóban maradjon használója, bármi áron, nem pedig azért, hogy előnyei legyenek a harcban. (Sokak szerint a varázslat olyan belső-védő rúnákat tartalmaz, amelyek azonnal elpusztítanák használóját, ha orvul támadna valakire.) A láthatatlanság nem véd meg a kiváló szaglású szörnyek elől: ha ilyennel találkozol, továbbra is a rejtőzködés, a futás ill. a harc lesz a megoldás (persze a +3 védettség ekkor jól jön, mivel a szörny csak sejti, hogy hol vagy). Te magadtól nem tudod a varázslatot akármikor megszüntetni, ehhez mágiafeloldásra van szükség. A varázslat anyagi komponense egy manifesztátor nyúlvány, elmondása 5 TVP-be és 15 VP-be kerül, hatása a következő forduló elejéig tart. |
LÁTHATATLAN ÉSZLELÉSE (78. VARÁZSLÓ VARÁZSLAT) Ezzel a varázslattal képes vagy a láthatatlanul közlekedő kalandozókat észlelni. Bár nem látod őket tökéletesen, csak elmosódottan, ez bőven elég ahhoz, hogy felismerd őket, ne tudjanak jobban meglopni, és ne tudjanak előled olyan könnyen elbújni. A láthatatlan észlelése varázslat az elmondásától egészen a következő forduló elejéig tart, elmondása 5 TVP-be és 7 VP-be kerül. |
TOMPÍTÁS (40. VÉDEKEZŐ VARÁZSLAT) A termomágikus mutáció óta Ghallát bizony benépesíti sok undorító mutáns szörny is. Ezek közül néhány akkora behemót, hogy képes egyetlen csapásával páncélodat, sisakodat, pajzsodat bezúzni. A tompítás az ilyen csapások "puhítására" szolgál. Bár a sebzést nem csökkenti komolyan, tárgyaidat megóvja a pusztulástól. Elmondásához 8 VP-t és egy szögletes követ kell elhasználnod. A tompító mező nem látható. |
Erő: | 22 (26) | Szint: | 17 | Merészség: | 6/5 | Magasság: | 150 cm |
IQ: | 23 (27) | Támadás: | 17 | Agresszió: | 6 | Testsúly: | 55 kg |
Ügyesség: | 26 (31) | Védekezés: | 56 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 33/33 év |
Egészség: | 20 (24) | Életpont: | 274/138 | Jellem: | semleges (+3) | Tul. pont: | 4 |
Szerencse: | 23 (28) | Varázspont: | 185/72 | Pénz: | 212 arany | Kép. pont: | 3 |
Tudatpont: | 14/9 | Pszi pont: | 6/0 | EFejl: | 2 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | *20/100 (+6%) | vágófegyverek: | 18/96 | ütőfegyverek: | 2/72 |
lőfegyverek: | *21/100 | dobófegyverek: | 4/56 (+8%) |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (200%) << raptor szablya (#482) << ezüstkard (#325) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); tüske (#22) (1 -5.); mérgezett tüske (#23) (6 .); ubuk tüske (#131) (7 .); sallank nyíl (#129) (8 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 -); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 5/5 | 2. nyomkövetés: | 27/66 (+8%) | 3. mászás: | 8/78 |
4. csapdakészítés: | 11/82 | 5. csapdaészlelés: | 7/33 | 6. gyógyítás: | 35/20 |
7. titkosírás: | 3/10 | 8. felderítés: | 9/33 | 9. szörnyidomítás: | 6/99 |
10. teológia: | 10/53 (+11%) | 11. taumaturgia: | 9/72 (+8%) | 12. szerencsejáték: | 1/72 (+10%) |
13. versengés: | 6/99 (+24%) | 14. harcművészetek: | 23/0 | 15. szörnyismeret: | 15/53 |
16. pszi: | 1/79 (+5%) | 17. zárnyitás: | 1/55 | 18. vadászat: | 13/60 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 0 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 50% életpont alatt (gyógymógy (#5)) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 20 TVP-ért |
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 3 darabot ), tüskét (#22) (max. 20 darabot ), fáklyát (#36) (max. 1 darabot ), kötelet (#92) (max. 1 darabot, csak egyszer), móri gyümölcsöt (#116) (max. 1 darabot ), nyílvesszőt (#108) (max. 8 darabot ), sallank nyilat (#129) (max. 8 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 20 darabot ), kerek követ (#19) (max. 8 darabot ), púderkövet (#119) (max. 3 darabot ) |
elfogod piromenyétet (#99) fedett veremmel (#219), törpemammutot (#115) fedett veremmel (#219), trikornist (#104) szuper hálócsapdával (#274) |
mászol max. 150 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 12) |
szintszívó (#96) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 2, max: 12) |
pszi elementál (#221), Pszinapszis (#974) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
varázsvédelem (#34, 8 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
éhínség (#39, 7 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | hadiszerencse I (#13) | pszi-ernyő (#64) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 12, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
fehér glóbusz (#47) | >> | Mallon (#960) | varázsvédelem (#34) | >> | Jerome (#956) | |
védelem sav ellen (#36) | >> | halálhozó (#419) | védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | ork sámán (#345) | varázsvédelem (#34) | >> | massza (#217) | |
varázsvédelem (#34) | >> | szeppent rákfatty (#186) | védelem tűz ellen (#38) | >> | piromenyét (#99) | |
varázsvédelem (#34) | >> | 50. szintű lényekre | varázsvédelem (#34) | >> | bibircsók-óriás (#120) | |
varázsvédelem (#34) | >> | kőkorszaki szaki (#109) | védelem tűz ellen (#38) | >> | varkaudar mágus (#128) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
uzbány (#102) (tojást tojik) státusz: OK |
kaffogó hebrencs (#88) (őrzi a holmidat: +6 lopás ellen) státusz: OK |
karmos tankány (#137) (málhás: +16 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Pusztítsd el egy gonosz isten oltárát! |
2.) Hozd el és helyezd oltáromra a Szent Kulacsok egyikét! |
3.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.] |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
178 | arany (#50) | 1 | acélpengőke (#231) | 2 | arany karperec (#194) | |||
1 | borostyán függő (#162) | 3 | bronzhegyű nyíl (#94) | 5 | fabontó (#106) | |||
1 | fekete csuha (#375) | 3 | fémrúd (#104) | 1 | kaja (#2) | |||
2 | orgyilkos tőr (#225) | 1 | piranha zsákvédő (#337) | 1 | rézkulcs (#75) | |||
2 | rézsisak (#72) | 10 | sallank karom (#128) | 1 | szulfagor agyar (#677) | |||
2 | szuper dobóháló (#273) | 2 | távcső (#42) | 3 | ubuk tüske (#131) | |||
2 | vadász tatu bőr (#15) | 3 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
5 | kerek kő (#19) | 1 | mandibulakasza (#127) | 1 | sullár hólyag (#168) | |||
1 | trikornis szarv (#198) | 1 | tüskecsapda (#242) | 24 | varkaudar csont (#1113) | |||
2 | vasérc (#152) |