Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2018. jún. 20. 15h:01' EZ A 842. JÁTÉKHETED, 166. FORDULÓD 843. játékheted kezdete: jún. 21. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló ingyenes E-mail! |
KALANDOZÓ: #3798 SZÁMLA : XXXX ingyenf: 26 |
* 1. KP: h 1133 0 0 | használod az 1133. tárgyat |
* 2. KP: v 71 0 0 | elmormolod a 71. varázslatot |
* 3. KP: v 26 0 0 | elmormolod a 26. varázslatot |
* 4. KP: e 1 0 0 | élelemszerzés 1 pontért |
* 5. KP: e 1 0 0 | élelemszerzés 1 pontért |
tno 6 3 | növeled a 6. tulajdonságodat |
ek 40 12 | t. energia kisütése: 40 12 |
v 138 | elmormolod a 138. varázslatot |
v 26 | elmormolod a 26. varázslatot |
v 109 | elmormolod a 109. varázslatot |
flh 30 188 | felt. lőfegyver haszn. 30 a 188. tárggyal |
bb 360 2238 37 | beraksz a bankba a 360. tárgyat (2238 darabot) |
bb 522 153 166 | beraksz a bankba az 522. tárgyat (153 darabot) |
m 3 4 6 | mozogsz délkeletre, délre, nyugatra |
Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked átfúrja a varkaudar íjász bal lábát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A lény gyors egymásutánban néhány nyílvesszőt lő ki rád. Sajnos nincs időd félreugrani előlük. 17 életpontot vesztettél. Elszántan a másikra ugrasz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a varkaudar íjász testét. (4 támadással 179 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+30 életerő). {GYD:} Orgyilkos tőrrel megdöföd a varkaudar íjász bal vállát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Karmával néhányszor a varkaudar íjász megcsapja a fejedet. (2 támadástól 56 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 821 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 222, sebződés: 73, gyógyulás: 46, összesen: -27 ÉP}
Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a halálhozó hosszú csőrét. (6 támadással 142 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. Villámgyorsan lehajolsz - a sav csak itt-ott mar szét. (16 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a halálhozó testét. (4 támadással 190 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). {GYD:} Orgyilkos tőrrel jól megszurkálod a halálhozó bőrszárnyát. (4 támadással 78 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Félrehajolsz, de a halálhozó karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A halálhozó karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Az ocsmány teremtmény huhog! 14 életpontot vesztettél. A halálhozó belevágja csőrét a karodba. (1 támadástól 37 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Rádtapad, életnedvedre szomjasan! A vérszívástól még 32 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 halálhozó talizmán. 3 725 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 410, sebződés: 147, gyógyulás: 64, összesen: -83 ÉP}
(Továbbmész...) [107,98] Továbbra is síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Hmm, csak egy varkaudar mágus. Ettől nincs semmi félnivalód. {max. életpontja: 56-61.} Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy energiatüskék varázslatot, majd rád küldi. 25 életpontot vesztettél. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Lövedéked átfúrja a varkaudar mágus jobb oldalát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a szöges bunkót. Elszántan a másikra rontasz. {GYD:} Szöges bunkóval kegyetlenül megütöd a varkaudar mágus testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) {GYD:} Orgyilkos tőrrel felnyársalod a varkaudar mágus fejét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A varkaudar mágus egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a bal válladon. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A mágus kezéből láng csap feléd. Alig pörkölődsz. 3 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a varkaudar mágus száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 318 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt az áldomás hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 71, sebződés: 31, gyógyulás: 1, összesen: -30 ÉP}
Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Lövedéked átfúrja az élőholt mirg testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az élőholt mirg pikkelyes lábát. (2 támadással 90 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). {GYD:} Orgyilkos tőrrel megdöföd az élőholt mirg testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Csőrével az élőholt mirg nem tudott megsebezni. Az élőholt mirg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 2 madártollat. 236 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 116, sebződés: 0, gyógyulás: 19, összesen: +19 ÉP}
Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Lövedéked átfúrja az élőholt mirg fejét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd az élőholt mirg testét. (1 támadással 54 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). {GYD:} Orgyilkos tőrrel megdöföd az élőholt mirg testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Az élőholt mirg belecsíp a bal térdedbe. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 2 madártollat. 251 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 79, sebződés: 4, gyógyulás: 13, összesen: +9 ÉP}
A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a varkaudar testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a szöges bunkót. Meglengetve a szöges bunkót a másikra rohansz. {GYD:} Szöges bunkóval gyilkos csapást mérve bezúzod a varkaudar jobb lábát. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) {GYD:} Orgyilkos tőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a varkaudar bal karját. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Bár ügyesen védekezel, a varkaudar sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 varkaudar csontot. 174 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 lőfegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 77, sebződés: 4, gyógyulás: 1, összesen: -3 ÉP}
Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Lövedéked átfúrja a varkaudar kölyök bal középső lábát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a varkaudar kölyök bal oldalát. (2 támadással 82 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). {GYD:} Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a varkaudar kölyök fejét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A varkaudar kölyök farkával melletted a levegőbe suhint. A varkaudar kölyök szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 500 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 122, sebződés: 0, gyógyulás: 17, összesen: +17 ÉP}
A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az élőholt mirg tollas testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel iszonyatosan megcsapod az élőholt mirg tollas testét. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) {GYD:} Orgyilkos tőrrel megdöföd az élőholt mirg jobb szárnyát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Csőrével az élőholt mirg belemar kézfejedbe. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Az élőholt mirg még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 2 madártollat. 228 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 69, sebződés: 3, gyógyulás: 1, összesen: -2 ÉP}
A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Egy sötét halál varázslatot dob rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked átfúrja a varkaudar bajnok testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Az árnyak megnyúlnak, megelevenednek, életre kelnek körülötted! A hideg, fekete, anyagtalan karmok érintése hideg, mint a kripták lehellete. Életerődet úgy szívják el, mint a grákó denevér a véredet... Akaratodat összpontosítva mondogatod magadban: - nem hiszem el, nem hiszem el! - És sikerült! Az illúzió szertefoszlik. Mögötte megpillantod az illuzió keltőjét. Elszántan ellenfeledre rontasz. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a varkaudar bajnok testét. (3 támadással 136 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). {GYD:} Orgyilkos tőrrel megdöföd a varkaudar bajnok bal karját. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A varkaudar bajnok vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Félig megúsztad. 9 életpontot vesztettél. A varkaudar bajnok összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 065 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 178, sebződés: 18, gyógyulás: 30, összesen: +12 ÉP}
(Továbbmész...) [106,98] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Elhasznált varkaudar cuccokra bukkansz: egy több helyen lyukas páncélra, egy belül szutykos csizmára és három szétharapott csuklópántra bukkansz. Hát sem használni, sem eladni nem tudnád őket, úgyhogy inkább itt hagyod a táj díszeként. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Tharr hívői építették. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy Chara-din monolitját. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy varkaudar íjász került az utadba. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a varkaudar íjász fejét. (6 támadással 147 életpontot sebezve.) A lény néhány nyílvesszőt lő feléd. Sajnos nincs időd félreugrani előlük. 24 életpontot vesztettél. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a varkaudar íjász testét. (3 támadással 134 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Orgyilkos tőrrel megérinted a varkaudar íjász nyakát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A varkaudar íjász többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 61 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 nyílvessző. 2 307 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 301, sebződés: 85, gyógyulás: 40, összesen: -45 ÉP}
m 5 5 5 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra |
Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a vadász varkaudar testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Felveszed azt a beállást, amely a Sziklaököl sikeres alkalmazásához szükséges. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a vadász varkaudar testét. (2 támadással 105 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Orgyilkos tőrrel eltalálod a vadász varkaudar testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Bár ügyesen védekezel, a vadász varkaudar sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (3 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Véres nyál csordul ki a vadász varkaudar száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 574 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 147, sebződés: 8, gyógyulás: 24, összesen: +16 ÉP}
Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy sorvasztás varázslatot. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a csontváz lord bal lábát. (5 támadással 50 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Felkészülsz a Sziklaököl alkalmazására. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a csontváz lord testét. (5 támadással 246 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+42 életerő). {GYD:} Orgyilkos tőrrel megérinted a csontváz lord zörgő csontját. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A csontváz lord fegyverével több sebet ejt a bal válladon és karodon. (3 támadástól 48 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. A csontváz lord összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 695 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 303, sebződés: 48, gyógyulás: 54, összesen: +6 ÉP}
(Továbbmész...) [104,100] Még mindig füves síkságon vagy. Egy alaposan kitaposott csapást fedezel fel nem messze. Nem kell sok ész ahhoz, hogy kitaláld: az izmos talpnyomok varkaudaroktól származnak. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Hmm, csak egy varkaudar kósza. Ettől nincs semmi félnivalód. {védettsége: 25 szúró, 25 vágó, 25 ütő ellen.} Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: rovarfelhő varázslatot lő rád. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 20 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a varkaudar kósza bal lábát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a varkaudar kósza jobb karját. (3 támadással 164 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). {GYD:} Orgyilkos tőrrel megkarcolod a varkaudar kósza nyakát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A varkaudar kósza fegyverével több sebet ejt a jobb válladon és karodon. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 24 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a varkaudar kósza száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 322 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 204, sebződés: 67, gyógyulás: 36, összesen: -31 ÉP}
(Továbbmész...) [103,101] Vált a terep: sűrű erdőben vagy. Jókora lábnyomra bukkansz a talpad alatt. Egyértelmű, hogy egy varkaudaré - de hogy akkora bestiát, ami hozzá tartozhat, még sosem láttál, az is biztos. Látsz egy teljesen lerombolt oltárt. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Úgy gondolod, hogy a közeledő varkaudar nem jelenthet komoly veszélyt. {max. életpontja: 43-46.} Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Fegyvert váltasz: előkapod a szöges bunkót. Megmarkolva a szöges bunkót a másikra rohansz. {GYD:} Szöges bunkóval kegyetlenül megütöd a varkaudar testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) {GYD:} Orgyilkos tőrrel felnyársalod a varkaudar testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A szörny fegyverével feléd szúr, de nem talál. A varkaudar szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 varkaudar csontot. 174 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 47, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Elszántan a másikra támadsz. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a Thargodan csontváz bizarr csontjait. (6 támadással 283 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+48 életerő). {GYD:} Orgyilkos tőrrel megbököd a Thargodan csontváz jobb lábát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Karmával néhányszor a Thargodan csontváz megcsapja a fejedet. (2 támadástól 49 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
1 933 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 289, sebződés: 49, gyógyulás: 60, összesen: +11 ÉP}
m 6 3 3 | mozogsz nyugatra, délkeletre, délkeletre |
Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a varkaudar behemót testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Fókuszálod kí-energiáidat, és minden idegszáladat megfeszítve, megindítasz egy Sziklaököl-támadást. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a varkaudar behemót testét. (4 támadással 218 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+37 életerő). {GYD:} Orgyilkos tőrrel meghorzsolod a varkaudar behemót testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Mielőtt észbe kapnál, a varkaudar behemót megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Lerázod magadról! A varkaudar behemót most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 912 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 259, sebződés: 16, gyógyulás: 45, összesen: +29 ÉP}
Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Lövedéked átfúrja az élőholt mirg tollas testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az élőholt mirg bal oldalát. (2 támadással 89 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). {GYD:} Orgyilkos tőrrel jól megszúrod az élőholt mirg bal lábát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Az élőholt mirg belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Az élőholt mirg összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 2 madártollat. 236 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 113, sebződés: 3, gyógyulás: 18, összesen: +15 ÉP}
A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Lövedéked átfúrja a varkaudar testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a szöges bunkót. Meglengetve a szöges bunkót a másikra rontasz. {GYD:} Szöges bunkóval gyilkos csapást mérve bezúzod a varkaudar jobb lábát. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) {GYD:} Orgyilkos tőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a varkaudar testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A varkaudar feléd döf, de csak ijesztésképp. A varkaudar összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 varkaudar csontot. 184 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 76, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Lövedéked átfúrja az élőholt mirg nyakát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az élőholt mirg testét. (2 támadással 92 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). {GYD:} Orgyilkos tőrrel eltalálod az élőholt mirg tollas testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Apró csípést ejt rajtad az élőholt mirg csőrével. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 2 madártollat. 236 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 116, sebződés: 3, gyógyulás: 19, összesen: +16 ÉP}
Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a varkaudar kölyök fejét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a varkaudar kölyök testét. (2 támadással 89 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Orgyilkos tőrrel megdöföd a varkaudar kölyök fejét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Siralmas támadást intéz farkával a varkaudar kölyök, épp csak megsuhint. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A varkaudar kölyök szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 511 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 128, sebződés: 7, gyógyulás: 21, összesen: +14 ÉP}
A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az élőholt mirg jobb lábát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Fókuszálod kí-energiáidat, és minden idegszáladat megfeszítve, megindítasz egy Sziklaököl-támadást. Ököllel kegyetlenül megütöd az élőholt mirg farkát. (1 támadással 57 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). {GYD:} Orgyilkos tőrrel jól megszúrod az élőholt mirg testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Az élőholt mirg feléd csap csőrével, de sikertelenül. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 2 madártollat. 251 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 86, sebződés: 0, gyógyulás: 13, összesen: +13 ÉP}
Mélyen koncentrálva, megidézel egy izomernyesztés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled elernyed. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a szutykos remák szőrös testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a szutykos remák testét. (4 támadással 193 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). {GYD:} Orgyilkos tőrrel megbököd a szutykos remák testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Csápjaival a szutykos remák lecsap a jobb karodra. (3 támadástól 32 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Felizzik egy védőkristály, és megvéd az ártó hatástól. A szutykos remák összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 remák szivet. 1 751 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 231, sebződés: 32, gyógyulás: 44, összesen: +12 ÉP}
(Továbbmész...) [103,102] Észre sem veszed, és már sűrű erdőben vagy. Mint valami pentagramma, körkörös lábnyomokra bukkansz egy lapos szikla körül, melyre egy denevér szimbólum jelét vésték. Nem kell nagy tudás ahhoz, hogy kitaláld: a lábnyomok varkaudaroktól származnak. Vajon milyen titokzatos szeánszot ülhettek itt? Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Úgy gondolod, hogy a közeledő varkaudar behemót nem jelenthet komoly veszélyt. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. {CSTT:} Ököllel többször kegyetlenül megütöd a varkaudar behemót jobb oldalát. (5 támadással 231 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+39 életerő). {GYD:} Orgyilkos tőrrel meghorzsolod a varkaudar behemót izmos testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A varkaudar behemót mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Megpróbál megragadni. A hatalmas karok iszonyú erővel ragadnak meg, és préselni kezdenek. 240 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. 1 623 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 248, sebződés: 264, gyógyulás: 47, összesen: -217 ÉP}
A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy tűzeső varázslatot, majd rád küldi. 95 életpontot vesztettél. Elszántan ellenfeledre támadsz. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a csontváz lord zörgő csontját. (6 támadással 283 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+48 életerő). {GYD:} Orgyilkos tőrrel kicsit megsebzed a csontváz lord bal oldalát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Sajnos nem sikerült a csontváz lord minden csapását hárítanod. (3 támadástól 39 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. 2 695 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 289, sebződés: 134, gyógyulás: 58, összesen: -76 ÉP}
Elszántan ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Ököllel többször kegyetlenül megütöd a dermesztő lidérc testét. (4 támadással 181 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). {GYD:} Orgyilkos tőrrel többször eltalálod a dermesztő lidérc egyik csápját. (4 támadással 77 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). A dermesztő lidérc csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (4 támadástól 40 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Végtagjaid lefagynak (-8 védettség). A dermesztő lidérc még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 lidércesszencia. 2 580 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 258, sebződés: 40, gyógyulás: 52, összesen: +12 ÉP}
(Továbbmész...) [104,103] A fák eltünedeznek, ahogy egy kisebb hegy lábához érsz. Nosza, másszuk meg! A Szürke hegyeknek ezt a kisebb vonulatát hívják Kalimaron vonulatnak.
m 2 3 | mozogsz keletre, délkeletre |
Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Lövedéked átfúrja a téfea magoflux testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a szöges bunkót. Elszántan a másikra ugrasz. {GYD:} Szöges bunkóval iszonyatosan megcsapod a téfea magoflux bal karját. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) {GYD:} Orgyilkos tőrrel teljesen átdöföd a téfea magoflux bal lábát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A téfea magoflux nyelve nem tudott sebet ejteni Rajtad. A téfea magoflux szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a szivárványszivet, szereztél 1 téfea-agyat. 345 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 66, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a quwarg felderítő bal vállát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a quwarg felderítő potrohát. (3 támadással 127 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). {GYD:} Orgyilkos tőrrel megérinted a quwarg felderítő torát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Marásokat ejt rajtad a quwarg felderítő. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A quwarg felderítő szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 gyöngymangót. 870 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 159, sebződés: 6, gyógyulás: 27, összesen: +21 ÉP}
Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Lövedéked átfúrja a mutáns pók testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a mutáns pók egyik lábát. (2 támadással 122 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). {GYD:} Orgyilkos tőrrel eltalálod a mutáns pók testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Csáprágójával a mutáns pók megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Véres nyál csordul ki a mutáns pók száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 599 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 163, sebződés: 6, gyógyulás: 27, összesen: +21 ÉP}
(Továbbmész...) [106,104] Hegyre fel, hegyről le. Mászol, mászol, de a hegység nem akar véget érni. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt oltárt. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Chara-din rúnaköve. Oldalt pillantva, meglátsz egy Chara-din monolitját. Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém (rézdarab) közelében vagy.
Ellenfeled a halál szava varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a szubreális vámpír bal oldalát. (6 támadással 108 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a szubreális vámpír ködös testét. (7 támadással 284 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+48 életerő). {GYD:} Orgyilkos tőrrel párszor épp hogy megérintgeted a szubreális vámpír testét. (3 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A seb azonnal beforr! A szubreális vámpír néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (4 támadástól 49 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) Testedbe bénító méreg áramlik! (-4 támadás.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a szubreális vámpír, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel csak érinted a szubreális vámpír testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). {GYD:} Orgyilkos tőrrel megbököd a szubreális vámpír jobb lábát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A seb azonnal beforr! Karmával néhányszor a szubreális vámpír megcsapja a fejedet. (4 támadástól 47 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) A szubreális vámpír fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A szubreális vámpír összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 3 561 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Megújítod a méregsemlegesítés varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 316, sebződés: 108, gyógyulás: 85, összesen: -23 ÉP}
szk 70 | keresed a 70. szörnyet |
h 1615 | használod az 1615. tárgyat |
h 1107 | használod az 1107. tárgyat |
ef 20 503 | energia fejlesztése 20 |
e 1 | élelemszerzés 1 pontért |
e 1 | élelemszerzés |
e 1 | élelemszerzés |
e 1 | élelemszerzés |
* 1. BP: h 2107 0 0 | használod a 2107. tárgyat |
* 2. BP: h 1576 1 0 | használod az 1576. tárgyat |
* 3. BP: e 1 0 0 | élelemszerzés -5 pontért |
* 4. BP: e 1 0 0 | élelemszerzés -5 pontért |
* 5. BP: e 1 0 0 | élelemszerzés -5 pontért |
Erő: | 27 (34) | Szint: | 26 | Merészség: | 10/1 | Magasság: | 147 cm |
IQ: | 23 (40) | Támadás: | 34 (36) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 53 kg |
Ügyesség: | 20 (23) | Védekezés: | 29 (34) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 30/31 év |
Egészség: | 21 (23) | Életpont: | 332/348 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 27 (35) | Varázspont: | 372/65 | Pénz: | 476 arany | Kép. pont: | 6 |
Tudatpont: | 53/35 | Pszi pont: | 69/49 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 31/99 (+14%) | szúrófegyverek: | 20/71 (+11%) | vágófegyverek: | 6/32 |
ütőfegyverek: | 3/91 (+45%) | lőfegyverek: | 6/77 (+102%) | dobófegyverek: | 29/14 (+7%) |
Feltételes fegyverváltás: szöges bunkó (#8) (400%) << bronzpenge (#126) (600%) << vashegyű lándzsa (#182) (800%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); ezüsttollú nyíl (#363) max. 1 db (1 -12.); ubuk dobónyíl (#138) max. 1 db (13 -24.); vas dobónyíl (#189) (25 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
düh vérvörös köde: 50 százalék; |
106,104 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 113 |
Az idő kódexe: legutóbb 163. fordulóban. |
Legfeljebb 12 TU-t válthatsz TVP-re. |
Feltételes varázskő használat: 5 százalék varázspont alatt. |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 139 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 75/99 (+102%) | 2. nyomkövetés: | 32/21 (+50%) | 3. mászás: | 14/73 (+4%) |
4. csapdakészítés: | 24/21 (+9%) | 5. csapdaészlelés: | 2/89 | 6. gyógyítás: | 31/28 |
7. felderítés: | 11/94 (+54%) | 8. szörnyidomítás: | 7/2 | 9. teológia: | 23/10 (+41%) |
10. taumaturgia: | 15/73 (+10%) | 11. szerencsejáték: | 2/24 (+12%) | 12. versengés: | 5/30 (+40%) |
13. harcművészetek: | 31/1 | 14. zene: | 2/24 | 15. szörnyismeret: | 11/64 |
16. pszi: | 8/53 (+9%) | 17. zárnyitás: | 1/16 | 18. vadászat: | 11/48 (+1%) |
19. bányászat: | 27/74 (+36%) | 20. testépítés: | 9/86 | 21. csapatmunka: | 2/42 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 42 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 80% életpont alatt (gyógymógy (#5)) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 20 TVP-ért |
kutatsz max. 200 TVP-ért |
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 20 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 100 darabot ), ubuk dobónyílat (#138) (max. 2 darabot ), amnioszt (#203) (max. 1 darabot ) |
mászol max. 200 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 14, max: 50) |
Poomr Ko (#957), szintszívó lények (#9097), szubreális vámpír (#223), óriás szőröspók (#7076), q. rohamosztagos (#242), quwarg nagymester (#214), kérődző etra (#368), vadász quwarg (#241), láncravert quwarg (#744), Dögvész (#7495), Brod (#7124) (csak egyszer), Rodrig (#7126), öregedést okozó lények (#9095), kisebb quwarg isten (#213) |
Barátságosság (aktív: 5, max: 50) |
fémbontó szójer (#150), manifesztátor (#124), drakolich (#760), nukleáris cickány (#155), opati polip (#195) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | oldás (#372, 15 VP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
fürgülés (#92, 22 VP) | széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
vámpirizáció (#1) (939,10) | méregsemlegesítés (#14) | szürkeáll. aktiv (#71) | tulajdonságpajzs (#26) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 4, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
izomernyesztés (#33) | >> | szutykos remák (#191) | izomernyesztés (#33) | >> | Dögvész (#7495) | |
tűzeső (#61) | >> | kisebb quwarg isten (#213) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 4, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
fürgülés (#92) | >> | Dögvész (#7495) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
Thargodan csontváz (#297) (málhás: +46 kg teher) státusz: OK |
élőholt sullár (#216) (hátas: 11 lépés/kör; +3 védettség;) státusz: OK |
kaffogó hebrencs (#88) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Pusztítsd el egy másik isten oltárát! |
2.) Hihetetlen nagy kihívás a következő: szerezz egyetlen körben legalább 3500 Tapasztalati Pontot! (teljesítve) |
3.) Nem mondom, hogy egyszerű feladat. Ölj meg három tüskés harci gromakot! (számláló: 2) |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. tanya (507): kész. városháza (Qvill) (527): új. szürke kastély (547): kész. cseréptetős torony (549): kész. városháza (685): új. fejvadászcéh (758): 187. labirintus (108,103). Toborzóiroda (759): kész. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 3, 4, 33, 34, 35, 36, 41, 42, 53, 54, 126, 128, 129, 170, 187, 192, 244. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Kész: 1, 5, 16. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
energia-csapolás (167) |
beszéd állatokkal (171) |
tudati őrjárat (183) |
kasztrop.kitágulás (197) |
csonttörés (219) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
düh (289) |
fegyvermester (302) |
pszionikus védelem (307) |
kétkezes harc (338) |
az ősök hite (362) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
túlélő életmód (429) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 16 TU. szükséges még: 34 TU. |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) OK |
kőbőr (507) OK |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati gyorsítás II (513) OK |
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 76 TU szükséges.) |
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
63 | arany (#50) | 3 | acélpengőke (#231) | 30 | drótszőr (#37) | |||
3 | kaja (#2) | 1 | keg gomba (#1615) | 40 | quwarg kristály (#2238) | |||
20 | quwarg tojás (#360) | 1 | tudás gyöngye (#522) | 1 | ubuk dobónyíl (#138) | |||
1 | ugh méreg (#166) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
5 | bomló esszencia (#2367) | 1 | borostyán függő (#162) | 1 | ezüsttőr (#322) | |||
1 | gyöngymangó (#135) | 1 | halálhozó talizmán (#813) | 1 | lánckesztyű (#230) | |||
1 | lidércesszencia (#1074) | 11 | madártoll (#112) | 2 | mocsári penke (#148) | |||
1 | nyílvessző (#108) | 1 | orgyilkos tőr (#225) | 1 | remák szív (#264) | |||
1 | rövid íj (#107) | 4 | sallank nyíl (#129) | 1 | szvó-ektoplazma (#151) | |||
1 | tapasztalatkő (#975) | 1 | téfea-agy (#172) | 1 | tolmokov-koktél (#351) | |||
3 | varkaudar csont (#1113) | 2 | varkaudar pálinka (#1137) | 1 | vasalt bunkó (#181) | |||
12 | víz (#27) |
101 | 102 | 103 | 104 | 105 | 106 | 107 | 108 | |
95 | |
|
|
|
|
|
|
|
96 | |
|
|
|
|
|
|
|
97 | |
|
|
|
|
|
|
|
98 | |
|
|
|
|
|
|
|
99 | |
|
|
|
|
|
|
|
100 | |
|
|
|
|
|
|
|
101 | |
|
|
|
|
|
|
|
102 | |
|
|
|
|
|
|
|
103 | |
|
|
|
|
|
|
|
104 | |
|
|
|
|
|
|
|
105 | |
|
|
|
|
|
|
|