163. forduló, 165. forduló, Forkboy összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. jún. 20. 9h:14'
EZ A 842. JÁTÉKHETED, 164. FORDULÓD
843. játékheted kezdete: jún. 21.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló ingyenes
E-mail!
KALANDOZÓ: #3798
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 28

FORKBOY KALANDJAI


Morgan hatalma erősödött. Több élőholtat kell elpusztítanotok, különben újabb rések fognak a Negatív létsíkra nyílni.
1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [106,96] koordinátán. Egy labirintusban vagy, az 1. szinten/térképen, a 31. pontnál.
A krónikának köszönhetően optimalizálod a tevékenységeidet (+1 tvp ). Varázserőd regenerálódik. (+50 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+20 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+10 tudatpont.) Elpárolgott a fejedből a tudás, melyet a moa varázsdoboz kinyitásának különleges élményei ültettek oda.

* 1. KP: h 1133 0 0 használod az 1133. tárgyat
Kinyitod a moa varázsdobozt. Hirtelen feltárul előtted a moák hihetetlen bölcsességének egy parányi szeletje. (IQ-d a következő kör elejéig megnőtt 15-tel.) Élesen, logikusabban látod az összefüggéseket olyan dolgok között, amire eddig semmi időt nem fecséreltél. Például gyerekjátéknak tűnik egy sötét tekercs elkészítése. (ld. enc.) [20 pontot használtál fel, van még 294.]

* 2. KP: v 71 0 0 elmormolod a 71. varázslatot
Fókuszálod mentális energiáidat. Hamarosan érzed az erő áramlását. Akaratoddal irányítva, létrehozod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 289.]

* 3. KP: v 26 0 0 elmormolod a 26. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. A forró energia testedbe áramlik. Létrehoztad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 284.]

* 4. KP: e 1 0 0 élelemszerzés 1 pontért
Ezt a parancsot sajnos csak szabadban használhatod. [0 pontot használtál fel, van még 284.]

* 5. KP: e 1 0 0 élelemszerzés 1 pontért
Ezt a parancsot sajnos csak szabadban használhatod. [0 pontot használtál fel, van még 284.]

h 211 használod a 211. tárgyat
Inhalálsz egy adag sáfrányport. A hatás azonnal érvényesül (+5 TVP.) [0 pontot használtál fel, van még 289.]

h 211 használod a 211. tárgyat
Inhalálsz egy adag sáfrányport. A hatás azonnal érvényesül (+5 TVP.) [0 pontot használtál fel, van még 294.]

h 211 használod a 211. tárgyat
Belélegzel némi sáfrányport. Rögtön jobban érzed magad! (+5 TVP.) [0 pontot használtál fel, van még 299.]

h 211 használod a 211. tárgyat
Belélegzel némi sáfrányport. Rögtön jobban érzed magad! (+5 TVP.) [0 pontot használtál fel, van még 304.]

h 211 használod a 211. tárgyat
Belélegzel némi sáfrányport. Rögtön jobban érzed magad! (+5 TVP.) [0 pontot használtál fel, van még 309.]

h 211 használod a 211. tárgyat
Huh, huh! Micsoda fűszer ez a sáfránypor! Érzed a jótékony hatást. (+5 TVP.) [0 pontot használtál fel, van még 314.]

h 211 használod a 211. tárgyat
Belélegzel némi sáfrányport. Rögtön jobban érzed magad! (+5 TVP.) [0 pontot használtál fel, van még 319.]

h 211 használod a 211. tárgyat
Inhalálsz egy adag sáfrányport. A hatás azonnal érvényesül (+5 TVP.) [0 pontot használtál fel, van még 324.]

h 211 használod a 211. tárgyat
Huh, huh! Micsoda fűszer ez a sáfránypor! Érzed a jótékony hatást. (+5 TVP.) [0 pontot használtál fel, van még 329.]

ef 18 512 energia fejlesztése 18
Egy parányi tégla berakásával te is hozzájárulsz a KT új tudati képességének kifejlesztéséhez: tudati energiát ölsz a fejlesztésbe. [-18 TU.] [126 pontot használtál fel, van még 203.]

h 1615 használod az 1615. tárgyat
Lenyeled a keg gombát, s pillanatokon belül megérzed a hatást. (+50 TU.) [5 pontot használtál fel, van még 198.]

ef 20 512 energia fejlesztése 20
KT-dnek segédkezel egy új tudati képesség kifejlesztésében: hosszan koncentrálsz, a közös gyűjtőbe ömlesztve tudati energiáidat. [-20 TU.] Befejlesztetted a képességbe a szükséges mennyiséget, mostantól használhatod! Közös Tudatotok új képességet fejlesztett ki. (ld. enc.) [140 pontot használtál fel, van még 58.]

ek 40 30 t. energia kisütése: 40 30
Átalakítod a nyers tudati energiát. Előállítottál 150 TVP-t. [-30 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 208.]

h 1615 használod az 1615. tárgyat
Lenyeled a keg gombát, s pillanatokon belül megérzed a hatást. (+50 TU.) [5 pontot használtál fel, van még 203.]

ek 40 30 t. energia kisütése: 40 30
Tudati energiáidat erőteljesen koncentrálod. Előállítottál 150 TVP-t. [-30 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 353.]

ek 116 80 5 t. energia kisütése: 116 80 5
Gyógymógy varázslatot fogsz használni, ha életerőd 80 százalék alá zuhan. [0 pontot használtál fel, van még 353.]

ba 153 191 195 nem támadod a 153. szörnyet a 191. szörnyet a 195. szörnyet
BA 153 parancs törölve. BA 191 parancs törölve. BA 195 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 353.]

lm 34 52 65 mozogsz 34 52 65
Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [32. PONT.] Mindenre felkészülve lépsz be a kis terembe. [33. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy 13 q. rohamosztagos az. {egyik sebzési módja: 1x 1d6+10.} Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a q. rohamosztagos testét. (6 támadással 124 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a q. rohamosztagos bal első lábát. (6 támadással 307 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+52 életerő). Orgyilkos tőrrel valamennyire megsebezgeted a q. rohamosztagos jobb első lábát. (5 támadással 62 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Csípéseket kapsz a lábaidba. (12 támadástól 74 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +15 ÉP.) Ököllel többször eltalálod a q. rohamosztagos testét. (4 támadással 200 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). Orgyilkos tőrrel meghorzsolod a q. rohamosztagos testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Több marást ejt rajtad a 4 q. rohamosztagos csáprágójával. (4 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A 4 q. rohamosztagos most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 872 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 703, sebződés: 97, gyógyulás: 119, összesen: +22 ÉP}

Bekukkantasz a kis terembe. [34. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy quwarg nagymester az. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a quwarg nagymester jobb hátsó lábát. (6 támadással 78 életpontot sebezve.) A lény bűzfelhőt lő rád! Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg nagymester potrohát. (6 támadással 305 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+51 életerő). {GYD:} Orgyilkos tőrrel kicsit megsebzed a quwarg nagymester bal középső lábát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Csáprágójával a quwarg nagymester megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A quwarg nagymester csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A quwarg nagymester csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. Véres nyál csordul ki a quwarg nagymester száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 2 700 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 395, sebződés: 64, gyógyulás: 68, összesen: +4 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 tudás gyöngyét. Ahová belépsz, az egy kisebb szoba. [33. PONT.] Folytatod az utat. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [32. PONT.] Mész tovább, előre. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [31. PONT.] Parányi, jelentéktelen teremnek tűnik, ahová most beléptél. [29. PONT.] Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [28. PONT.] Folytatod az utat. Megtorpansz: kanyarodik az út! [43. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy quwarg szabotőr az. {egyik sebzési módja: 2x 2d6+11.} No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy vérbeli borzongás. Semmi hatás! Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked átfúrja a quwarg szabotőr testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Ellenfeled ragasztót köp! Rémülten félrehajolsz. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg szabotőr testét. (4 támadással 161 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). {GYD:} Orgyilkos tőrrel eltalálod a quwarg szabotőr csíkos potrohát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Az ocsmány teremtmény huhog! 14 életpontot vesztettél. A quwarg szabotőr most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 1 200 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 217, sebződés: 27, gyógyulás: 35, összesen: +8 ÉP}

Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [44. PONT.] Továbbsuhansz a folyosón. Egy kanyarhoz érkeztél. [50. PONT.] Amikor betoppansz, éles pillantást vetsz minden sarokba. [51. PONT.] Bah! Egy zsákutcába jutottál! [52. PONT.] Megbotlasz valamiben: 10 vízionár szem és 10 quwarg kristály. Felpakolsz. Parányi, jelentéktelen teremnek tűnik, ahová most beléptél. [51. PONT.] Haladsz előre. Megtorpansz: kanyarodik az út! [50. PONT.] Vacak kis szoba ez - állapítod meg, amint körülnézel. [55. PONT.] Hamarosan egy élőholt quwargot pillantasz meg. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Becsapódva, megdöfi az élőholt quwarg potrohát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Elszántan ellenfeledre ugrasz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az élőholt quwarg testét. (6 támadással 246 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+42 életerő). {GYD:} Orgyilkos tőrrel meghorzsolod az élőholt quwarg fejét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 38 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Iszonyatos fájdalmat érzel, ahogy a karmok kitépnek belőled egy darabot. Még 25 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki az élőholt quwarg száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 966 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 296, sebződés: 63, gyógyulás: 55, összesen: -8 ÉP}

Folytatod az utat. Megtorpansz: kanyarodik az út! [56. PONT.] Amint belépsz, látod, hogy ez a helyiség akár egy őrposzt is lehetne. [57. PONT.] Belépsz a térképen is jelölt szobába. [58. PONT.] Ahová belépsz, az egy kisebb szoba. [59. PONT.] Nincs megállás - továbbtotyogsz. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [60. PONT.] Úgy lépsz be a kis szobába, hogy igyekszel a fáklyáddal minden pontját megvilágítani. [63. PONT.] Nem lepődsz meg, hogy egy quwarg felderítő lakik itt. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked átfúrja a quwarg felderítő testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg felderítő potrohát. (3 támadással 121 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). {GYD:} Orgyilkos tőrrel meghorzsolod a quwarg felderítő jobb középső lábát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Hiába próbálsz hátrálni, a quwarg felderítő többször is megmar! (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A quwarg felderítő összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 gyöngymangót. 917 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 155, sebződés: 8, gyógyulás: 26, összesen: +18 ÉP}

Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy quwarg felderítő az. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked átfúrja a quwarg felderítő testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg felderítő bal szárnyát. (3 támadással 125 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a quwarg felderítő potrohát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Több marást ejt rajtad a quwarg felderítő csáprágójával. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A quwarg felderítő még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 gyöngymangót. 857 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia).
{Csatastatisztika; sebzés: 158, sebződés: 7, gyógyulás: 26, összesen: +19 ÉP}

Továbbsuhansz a folyosón. Megtorpansz: kanyarodik az út! [64. PONT.] Bah! Egy zsákutcába jutottál! [65. PONT.] Nem lepődsz meg, hogy egy quwarg nagymester lakik itt. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a quwarg nagymester testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a quwarg nagymester testét. (5 támadással 301 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+51 életerő). {GYD:} Orgyilkos tőrrel megérinted a quwarg nagymester testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A quwarg nagymester megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A szörny hatalmas darabot tép ki húsodból, és bekebelezi. Még 30 életpontot vesztettél. A quwarg nagymester csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 2 465 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 325, sebződés: 83, gyógyulás: 66, összesen: -17 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 manakristályt. [120 pontot használtál fel, van még 233.]

lm 75 78 15 mozogsz 75 78 15
Nincs megállás - továbbtotyogsz. Megtorpansz: kanyarodik az út! [64. PONT.] Vacak kis szoba ez - állapítod meg, amint körülnézel. [63. PONT.] Mész tovább, előre. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [60. PONT.] Belépsz. Odabent különösen rossz levegő fogad. [59. PONT.] A szoba, amelybe belépsz, első pillantásra nagyon elhagyatottnak tűnik. [58. PONT.] A felderítést egy szobával folytatod. Odabent félhomály fogad. [57. PONT.] Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. A folyosó kanyarodik. [56. PONT.] Minden rezdülésre ügyelve lépsz be a szobába. [55. PONT.] Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. A gyér világításnál gyors pillantást vetsz a térképre. [68. PONT.] Vacak kis szoba ez - állapítod meg, amint körülnézel. [69. PONT.] Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy quwarg harcos. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a quwarg harcos testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg harcos torát. (5 támadással 256 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+43 életerő). {GYD:} Orgyilkos tőrrel megbököd a quwarg harcos jobb hátsó lábát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 37 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Iszonyatos fájdalmat érzel, ahogy a karmok kitépnek belőled egy darabot. Még 32 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a quwarg harcos száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 607 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 282, sebződés: 69, gyógyulás: 53, összesen: -16 ÉP}

Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy élőholt quwarg. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Manára van szükséged, elhasználod a következő tárgyat: manakristály. (+333 varázspont.)

Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Becsapódva, megdöfi az élőholt quwarg torát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. {CSTT:} Ököllel többször kegyetlenül megütöd az élőholt quwarg potrohát. (5 támadással 212 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+36 életerő). {GYD:} Orgyilkos tőrrel jól megszurkálod az élőholt quwarg testét. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Több marást ejt rajtad az élőholt quwarg csáprágójával. (2 támadástól 36 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Az élőholt quwarg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 054 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 286, sebződés: 36, gyógyulás: 52, összesen: +16 ÉP}

Hamarosan egy quwarg királynőt pillantasz meg. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked átfúrja a quwarg királynő bal oldalát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg királynő bal első lábát. (5 támadással 252 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+43 életerő). {GYD:} Orgyilkos tőrrel meghorzsolod a quwarg királynő potrohát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Hiába próbálsz hátrálni, a quwarg királynő többször is megmar! (3 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A quwarg királynő még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. 1 827 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 281, sebződés: 26, gyógyulás: 51, összesen: +25 ÉP}

Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. Egy kanyarhoz érkeztél. [70. PONT.] Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. A szűk járat megint csak kanyarodik. [72. PONT.] A szoba, amelybe belépsz, aránylag kicsi. [73. PONT.]
Összefutsz Szálsebes Gondolattal. Sheran elsőáldozója. Egy arany papi karkötőt, egy griff nyakéket, egy grifftoll kesztyűt, egy Krough fejdíszét, egy mágusköpenyt, egy monstrum vállvédőt, egy nekrofun medált, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval.gyémántját, egy párducbőr övtáskát, egy q. ölő medált, egy regeneráló gyűrűt, egy smaragd védőgyűrűt, egy törpe bakancsot, egy varkaudar szimbólumot, egy vasvértet, egy virág szimbólumot és egy zafír erőövet visel. Ruházatát egy quwarg nagymester trófea, egy q. rohamosztagos trófea és egy láncravert quwarg trófea színesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egy véres csatabárdot nyalogató Troll. Jobb kezében egy véres csatabárdot, bal kezében egy harci kalapácsot tart.
Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. [74. PONT.] Hangtalan léptekkel osonsz előre. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [75. PONT.] Nem lepődsz meg, hogy egy láncravert quwarg lakik itt. {egyik sebzési módja: 1x 4d10+132.} Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a láncravert quwarg potrohát. (6 támadással 83 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a láncravert quwarg testét. (5 támadással 261 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+44 életerő). {GYD:} Orgyilkos tőrrel megkarcolod a láncravert quwarg potrohát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Borzalmas sebet ejt a jobb karodon a szörny csáprágójával. (1 támadástól 140 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +28 ÉP.) A láncravert quwarg összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 627 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 353, sebződés: 140, gyógyulás: 74, összesen: -66 ÉP}

Valamit észreveszel a földön! Szerzeményed: 20 gyöngymangó és 10 quwarg kristály. Felpakolsz. Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. [74. PONT.] Úgy suhansz, mint az árnyék. A folyosó kanyarodik. [72. PONT.] Felkészülve a legrosszabbra, belépsz. [73. PONT.]
Mindenre felkészülve lépsz be a kis terembe. [76. PONT.] Hamarosan egy quwarg felderítőt pillantasz meg. {támadása: 23.} A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a quwarg felderítő testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a quwarg felderítő torát. (3 támadással 165 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). {GYD:} Orgyilkos tőrrel kicsit megsebzed a quwarg felderítő torát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Hiába próbálsz hátrálni, a quwarg felderítő többször is megmar! (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 gyöngymangót. 896 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 195, sebződés: 9, gyógyulás: 33, összesen: +24 ÉP}

Hirtelen 14 q. rohamosztagost veszel észre magad előtt. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a q. rohamosztagos bal vállát. (6 támadással 108 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a q. rohamosztagos testét. (7 támadással 345 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+58 életerő). Orgyilkos tőrrel párszor épp hogy megérintgeted a q. rohamosztagos testét. (5 támadással 71 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Csípések, marások zuhognak védtelen testedre! (13 támadástól 92 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +19 ÉP.) Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a q. rohamosztagos torát. (4 támadással 244 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+41 életerő). {GYD:} Orgyilkos tőrrel megérinted a q. rohamosztagos testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Több marást ejt rajtad a 4 q. rohamosztagos csáprágójával. (4 támadástól 29 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A 4 q. rohamosztagos most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 007 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 779, sebződés: 121, gyógyulás: 138, összesen: +17 ÉP}

Nem lepődsz meg, hogy egy quwarg nagymester lakik itt. {egyik sebzési módja: 1x 4d6+14.} Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg nagymester torát. (6 támadással 94 életpontot sebezve.) Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a quwarg nagymester potrohát. (5 támadással 295 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+50 életerő). {GYD:} Orgyilkos tőrrel épp hogy megszúrod a quwarg nagymester torát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A quwarg nagymester megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A lény kiszakít belőled egy részt, és gyorsan behabzsolja. Még 37 életpontot vesztettél. A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. A quwarg nagymester megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Véres nyál csordul ki a quwarg nagymester száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 2 669 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 398, sebződés: 105, gyógyulás: 67, összesen: -38 ÉP}

Innét egy lépcső vezet lefelé. Ügyelve, hogy meg ne csússzál, lecammogsz. [78. PONT. --> 2. SZINT, 1. PONT.] A felderítést egy szobával folytatod. Odabent félhomály fogad. [2. PONT.] Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. Egy kanyarhoz érkeztél. [3. PONT.] Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy quwarg harcos. {max. életpontja: 191-200.} Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a quwarg harcos testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Fókuszálod kí-energiáidat, és minden idegszáladat megfeszítve, megindítasz egy Sziklaököl-támadást. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg harcos fejét. (4 támadással 228 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+39 életerő). {GYD:} Orgyilkos tőrrel meghorzsolod a quwarg harcos fejét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A quwarg harcos szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 443 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 254, sebződés: 20, gyógyulás: 45, összesen: +25 ÉP}

Meg-megtorpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [4. PONT.] Parányi, jelentéktelen teremnek tűnik, ahová most beléptél. [5. PONT.] A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. Az út itt elkanyarodik. [6. PONT.] Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. Egy újabb kanyarnál vagy. [7. PONT.] Továbbsuhansz a folyosón. A szűk járat megint csak kanyarodik. [8. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy quwarg harcos van előtted! {támadása: 28.} Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a quwarg harcos torát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg harcos testét. (4 támadással 202 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). {GYD:} Orgyilkos tőrrel meghorzsolod a quwarg harcos fejét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Több marást ejt rajtad a quwarg harcos csáprágójával. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A szörny kiszakít belőled egy kis húst, és hamm, bekapja! Még 23 életpontot vesztettél. A quwarg harcos még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 443 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy dobófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 234, sebződés: 42, gyógyulás: 41, összesen: -1 ÉP}

Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. Újabb kanyar! [9. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy vadász quwarg van előtted! Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked átfúrja a vadász quwarg jobb középső lábát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a vadász quwarg potrohát. (6 támadással 301 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+51 életerő). {GYD:} Orgyilkos tőrrel megkarcolod a vadász quwarg jobb első lábát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A vadász quwarg csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A vadász quwarg még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 3 kaját. 2 259 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 320, sebződés: 40, gyógyulás: 62, összesen: +22 ÉP}

Ahová belépsz, az egy kisebb szoba. [10. PONT.] Egy kis szobába érkezel. [11. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy vadász quwarg az. {max. életpontja: 261-300.} Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a vadász quwarg testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a vadász quwarg potrohát. (6 támadással 307 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+52 életerő). {GYD:} Orgyilkos tőrrel kicsit megsebzed a vadász quwarg testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Több marást ejt rajtad a vadász quwarg csáprágójával. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A vadász quwarg megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A vadász quwarg most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 3 kaját. 2 259 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 329, sebződés: 38, gyógyulás: 62, összesen: +24 ÉP}

Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. A folyosó kanyarodik. [12. PONT.] Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy 12 q. rohamosztagos. {egyik sebzési módja: 1x 1d6+9.} Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a q. rohamosztagos testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. {CSTT:} Ököllel többször kegyetlenül megütöd a q. rohamosztagos jobb első lábát. (5 támadással 252 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+43 életerő). {GYD:} Orgyilkos tőrrel többször eltalálod a q. rohamosztagos testét. (5 támadással 92 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Csípéseket kapsz a lábaidba. (12 támadástól 64 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a q. rohamosztagos nyakát. (6 támadással 273 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+46 életerő). {GYD:} Orgyilkos tőrrel megérinted a q. rohamosztagos testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Csípéseket kapsz a lábaidba. (5 támadástól 32 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Az 5 q. rohamosztagos most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 549 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 650, sebződés: 96, gyógyulás: 128, összesen: +32 ÉP}

Mindenre felkészülve lépsz be a kis terembe. [13. PONT.] Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. Egy kanyarhoz érkeztél. [14. PONT.] Az út véget ér - egy zsákutca! [15. PONT.] Nem lepődsz meg, hogy egy quwarg nagymester lakik itt. {max. életpontja: 311-350.} Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a quwarg nagymester testét. (6 támadással 90 életpontot sebezve.) Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Az Acél Ököl technikáját alkalmazod. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg nagymester fejét. (5 támadással 246 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+38 életerő). {GYD:} Orgyilkos tőrrel gyengén megszurkálod a quwarg nagymester testét. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A quwarg nagymester csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A lény kiszakít belőled egy részt, és gyorsan behabzsolja. Még 36 életpontot vesztettél. A quwarg nagymester megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A quwarg nagymester csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 2 662 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 355, sebződés: 101, gyógyulás: 53, összesen: -48 ÉP}

Megbotlasz valamiben: 2 rájabőr és 10 quwarg kristály. Felpakolsz. [170 pontot használtál fel, van még 63.]

lm 33 42 53 mozogsz 33 42 53
Mész tovább, előre. A folyosó kanyarodik. [14. PONT.] Továbbsuhansz a folyosón. Egy újabb kanyarnál vagy. [12. PONT.] A szoba, amelybe belépsz, első pillantásra nagyon elhagyatottnak tűnik. [13. PONT.] Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. Egy kanyarhoz érkeztél. [16. PONT.] A felderítést egy szobával folytatod. Odabent félhomály fogad. [17. PONT.] Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. Az út itt elkanyarodik. [19. PONT.] Mész tovább, előre. A szűk járat megint csak kanyarodik. [20. PONT.] A szoba, amelybe belépsz, aránylag kicsi. [21. PONT.] Hirtelen egy quwarg felderítőt veszel észre magad előtt. {védettsége: 24 szúró, 13 vágó, 24 ütő ellen.} Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a quwarg felderítő bal szárnyát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg felderítő testét. (4 támadással 170 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). {GYD:} Orgyilkos tőrrel kicsit megsebzed a quwarg felderítő bal oldalát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Hiába próbálsz hátrálni, a quwarg felderítő többször is megmar! (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A quwarg felderítő most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 gyöngymangót. 1 187 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 205, sebződés: 15, gyógyulás: 35, összesen: +20 ÉP}

Haladsz előre. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [23. PONT.] Továbbsuhansz a folyosón. A folyosó kanyarodik. [24. PONT.] Nincs megállás - továbbtotyogsz. Újabb kanyar! [26. PONT.] Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. Elérted a következő kanyart. [27. PONT.] Nem lepődsz meg, hogy egy quwarg szabotőr lakik itt. {védettsége: 15 szúró, 31 vágó, 31 ütő ellen.} Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Ellenfeled vérbeli borzongás varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a quwarg szabotőr testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Ellenfeled ragasztót köp! Kecsesen félreugrasz. Elszántan a másikra rohansz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg szabotőr csíkos potrohát. (5 támadással 194 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). {GYD:} Orgyilkos tőrrel eltalálod a quwarg szabotőr testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Marásokat ejt rajtad a quwarg szabotőr. (2 támadástól 31 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Az ocsmány teremtmény huhog! 13 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 1 539 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 248, sebződés: 44, gyógyulás: 44, összesen: +0 ÉP}

Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [60 pontot használtál fel, van még 3.]

* 1. BP: h 2107 0 0 használod a 2107. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [5 pontot használtál fel, van még -2.]

* 2. BP: h 1576 1 0 használod az 1576. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -2.]

* 3. BP: e 1 0 0 élelemszerzés -2 pontért
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.

* 4. BP: e 1 0 0 élelemszerzés -2 pontért
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.

* 5. BP: e 1 0 0 élelemszerzés -2 pontért
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.
A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdakészítés). Uhhh, de megszomjaztál! Mohón kortyolsz a vizestömlőből. A szervezetedet méreg pusztítja (-47 életerő.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 2, 26, 22.
Figyelem: 3 forduló múlva az EFelésed nullázódik! Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy kaját bezabál a kaffogó hebrencs. Kezd sötétedni, ideje lepihenni. Kiliheged magad, majd egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Gratulálok, a következő szintbe léptél! A minősítésed mostantól széttápolt kalandozó lord helyett szaggatott fülűre tápolt kalandozó mester. Ennek eredményeképp, karaktered a következő fejlődést tapasztalja: +14 max. varázspont, +7 max. életerő, +1 támadás, eloszthatsz 3 tulajdonság-pontot, és 3 képesség-pontot.
Ebben a körben -2 pontod maradt, ebből a következő körre -2 pontot vihetsz át. Kapsz még 305 pontot. A következő körben tehát 303 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


SÖTÉT TEKERCS (535. TÁRGY)
A kezedbe nyomnak egy Sötét Inkvizíció pecsétjével ellátott ébenfekete csontberakásos pergament. Elolvasod és megborzongsz a szentségtelen igék láttán. Mégsem tudod eldobni, inkább úgy döntesz, ez a tárgy érdemes arra, hogy később is tanulmányozd. Boldogan elteszed, és reménykedsz, hogy kíváncsiságod nem sodor megint bajba.

MENTÁLIS FELFRISSÜLÉS (512. TUDATI KÉPESSÉG)
A tudati energiát immár nemcsak elméd, de akár tested felfrissítésére is képes vagy használni. Ha az EK 40 <TU> parancsot kiadod, a megadott számú tudatpontot átváltod TVP-re 1:5 arányban [azaz 1 TU-ért 5 TVP-t kapsz]. Ezt akkor is automatikusan megteszed, ha fordulód elején tudatpontjaid száma meghaladná azt a mennyiséget, melyet maximálisan kezelni tudsz. 2004. jún. 2-től érvényes korlátozás: Egy körben legfeljebb 2*MXTU/7 TU-t válthatsz így át (de legfeljebb az adott körre kapott TVP 20%-kát). Ha egy körben nem használod ki a teljes keretet, az továbbmegy a következő körre, max. 5 körig halmozhatsz így.
Amennyiben tudatod vezetője letiltja számodra az EK parancs használatát, úgy a regenált tudatpontjaid egy részét automatikusan átváltod TVP-re (a fenti arány szerint), és ennek segítségével a maradékot befejleszted a képességbe. (de az utolsó TU-t mindenképpen EF paranccsal kell befejleszteni.)

KARAKTERLAP

Forkboy, egy fekete, copfos hajú, piros szemű kobudera férfi vagy. Kecskeszakállad és harcsabajuszod van. A bőröd kreolszínű. Tharr hittérítője vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 164. fordulód.

Erő: 27 (34) Szint: 26 Merészség: 10/1 Magasság: 147 cm
IQ: 23 (40) Támadás: 34 (36) Agresszió: 3 Testsúly: 53 kg
Ügyesség: 20 (23) Védekezés: 29 (34) Menekülés: 30 % Életkor: 30/31 év
Egészség: 20 (22) Életpont: 332/381 Jellem: semleges Tul. pont: 3
Szerencse: 27 (35) Varázspont: 372/246 Pénz: 539 arany Kép. pont: 6
Tudatpont: 50/20 Pszi pont: 69/49
Eddig összesen 2267 szörnyet (22 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 43 005 TP-t kaptál. Jelenleg 1 711 817 TP-d van. A következő szinthez még 288 183 TP szükséges. Trófeáid: Dögvész, Brod, Rodrig. A 159. fordulódban 5000 arany került a bankszámládra. 5000 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 3 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 31/74 (+18%) szúrófegyverek: 20/55 (+11%) vágófegyverek: 6/32
ütőfegyverek: 3/46 lőfegyverek: 5/75 dobófegyverek: *28/100 (+7%)

Feltételes fegyverváltás: szöges bunkó (#8) (400%) << bronzpenge (#126) (600%) << vashegyű lándzsa (#182) (800%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); ezüsttollú nyíl (#363) max. 1 db (1 -12.); ubuk dobónyíl (#138) max. 1 db (13 -24.); vas dobónyíl (#189) (25 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
düh vérvörös köde: 50 százalék;
106,96 mezőn táborozol, a 244. labirintusban, 2. szinten, 27. ponton
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 113
Az idő kódexe: legutóbb 163. fordulóban.
Legfeljebb 24 TU-t válthatsz TVP-re.
Feltételes varázskő használat: 5 százalék varázspont alatt.

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 139 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 74/97 2. nyomkövetés: 31/71 3. mászás: 14/69
4. csapdakészítés: 24/3 (+11%) 5. csapdaészlelés: 2/89 6. gyógyítás: 31/28
7. felderítés: 11/40 8. szörnyidomítás: 7/2 9. teológia: 22/19 (+29%)
10. taumaturgia: 15/63 11. szerencsejáték: 2/12 12. versengés: 4/90
13. harcművészetek: 31/1 14. zene: 2/24 15. szörnyismeret: 11/64
16. pszi: 8/31 (+9%) 17. zárnyitás: 1/16 18. vadászat: 11/47
19. bányászat: 27/38 20. testépítés: 9/86 21. csapatmunka: 2/42

FELTÉTELES PARANCSOK (még 42 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 80% életpont alatt (gyógymógy (#5))
gyógyítasz 30% életerő alatt 20 TVP-ért
kutatsz max. 200 TVP-ért
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 20 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 100 darabot ), ubuk dobónyílat (#138) (max. 2 darabot ), amnioszt (#203) (max. 1 darabot )
mászol max. 200 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 13, max: 50)
Poomr Ko (#957), szintszívó lények (#9097), szubreális vámpír (#223), óriás szőröspók (#7076), q. rohamosztagos (#242), quwarg nagymester (#214), kérődző etra (#368), vadász quwarg (#241), láncravert quwarg (#744), Dögvész (#7495), Brod (#7124) (csak egyszer), Rodrig (#7126), öregedést okozó lények (#9095)
Barátságosság (aktív: 5, max: 50)
fémbontó szójer (#150), manifesztátor (#124), drakolich (#760), nukleáris cickány (#155), opati polip (#195)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
tompítás (#40, 8 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) tükörpajzs (#101, 26 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
fürgülés (#92, 22 VP) széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
vámpirizáció (#1) (972,10) szürkeáll. aktiv (#71) tulajdonságpajzs (#26)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 3, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> szutykos remák (#191) izomernyesztés (#33) >> Dögvész (#7495)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 3, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
fürgülés (#92) >> Dögvész (#7495)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
Thargodan csontváz (#297) (málhás: +46 kg teher) státusz: OK
élőholt sullár (#216) (hátas: 11 lépés/kör; +3 védettség;) státusz: OK
kaffogó hebrencs (#88) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Pusztítsd el egy másik isten oltárát!
2.) Hihetetlen nagy kihívás a következő: szerezz egyetlen körben legalább 3500 Tapasztalati Pontot! (teljesítve)
3.) Nem mondom, hogy egyszerű feladat. Ölj meg három tüskés harci gromakot! (számláló: 2)

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. tanya (507): kész. városháza (Qvill) (527): új. szürke kastély (547): kész. cseréptetős torony (549): kész. városháza (685): új. fejvadászcéh (758): 187. labirintus (108,103). Toborzóiroda (759): kész.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 3, 4, 33, 34, 35, 36, 41, 42, 53, 54, 126, 128, 129, 170, 187, 192, 244.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Kész: 1, 5, 16.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) OK
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 76 TU szükséges.)
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 keg gomba (#1615) 9 sáfránypor (#211) 1 vas dobónyíl (#189)
3 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
4 fekete gyöngy (#99) 24 gyöngymangó (#135) 5 kaja (#2)
30 quwarg kristály (#2238) 2 rájabőr (#404) 6 spiritusz (#170)
1 tudás gyöngye (#522) 5 ugh méreg (#166) 10 vízionár szem (#102)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

105 106 107
95
96
97
(106,96) a 244. labirintus bejárata, q. rohamosztagos (#242), quwarg nagymester (#214), quwarg szabotőr (#301), élőholt quwarg (#202), quwarg felderítő (#299), quwarg harcos (#201), quwarg királynő (#153), Szálsebes Gondolat (1773. kalandozó), láncravert quwarg (#744), vadász quwarg (#241)

Üzenet küldése a karakternek