15. forduló, 17. forduló, Baloarg összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2019. márc. 12. 0h:32'
EZ A 43. JÁTÉKHETED, 16. FORDULÓD
44. játékheted kezdete: márc. 18.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 31 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3422
SZÁMLA : XXXX

BALOARG KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [42,18] koordinátán.
A táborozás 1. napján összefutsz egy hófehér, hosszú hajú, izzóan vörös szemű troll férfival. Fekete a bőre. Tharr híve. Egy két kard szimbólumot, egy mászókarmot és egy szöges páncélt visel. Felszerelését egy kaffogó hebrencs trófea és egy alpesi tehén trófea színesíti. Jobb kezében egy szöges bunkót, bal kezében egy kőkalapácsot tart. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Thunder Power. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn.
A krónikából levont következtetések révén nem csinálsz hiábavaló tevékenységeket (+8 tvp ).
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+5 életerő.)

kf 1518 kézbeveszed/felveszed az 1518. tárgyat
A ruhádra illeszted az örökkéval.tűzopálját. [0 pontot használtál fel, van még 195.]

kf 4 569 kézbeveszed/felveszed a 4. tárgyat az 569. tárggyal
Elrakod a csontszuronyt, majd a jobb kezedbe veszed a botot. [0 pontot használtál fel, van még 195.]
Ezt a tárgyat nem érdemes a kezedbe venni, mert nem tudsz vele sebezni! Ha mindenképpen a kezedbe akarod venni, akkor a KF <tárgy> 1 vagy KF <tárgy> 2 parancsot használd. [0 pontot használtál fel, van még 195.]

ba 71 nem támadod a 71. szörnyet
BA 71 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 195.]

m 1 7 mozogsz északkeletre, északnyugatra
[43,17] Szűnni nem akar a zöld síkság. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy sakál. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Fegyvert váltasz: előkapod a csontszuronyt. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Csontszuronnyal néhányszor teljesen átdöföd a sakál bal vállát. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A sakál még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. 16 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 19, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Tharr rúnaköve. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy gumifát. Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkő, azzal újra kifehérítheted a bőrét, megmentve a veréstől. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba). Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Mint béka a lesben, úgy ülsz egy órán át, mozdulatlanul. Az eredmény: négy óvatlan szitakötő. (+1 kaja.) Mohón zabálni kezdesz. (-1 kaja.) Alaposan körülnézel a földön. Még egész friss emberi nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még friss troll nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.
Összefutsz Thunder Powerrel. Tharr híve. Egy bakkura csizmát, egy két kard szimbólumot, egy mászókarmot és egy szöges páncélt visel. Ruházatát egy kaffogó hebrencs trófea és egy alpesi tehén trófea ékesíti. Jobb kezében egy szöges bunkót, bal kezében egy kőkalapácsot tart. Mentális auráját felismered, semleges jellemű, mint ahogy Te is.
Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.

(Továbbmész...) [42,16] Szűnni nem akar a zöld síkság. Észreveszel egy rát-fát. Utad során felfedezel egy oltárt. Tharr hívői építették. A földön egy fekvő ember férfit pillantasz meg. Mellkasán komoly seb tátong, egy kettétört bot hever mellette. Ha segítesz neki, és bekötözöd, 16 TVP-t kell elköltened (20. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Ráismersz a lényre. Egy rájanyék. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. (ld. enc.) Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Fegyvert váltasz: előkapod a csontszuronyt. Marokra fogva a csontszuronyt ellenfeledre rontasz. Csontszuronnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a rájanyék hártyás szárnyát. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) A rájanyék farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Testedbe bénító méreg áramlik! (-4 támadás.) A rájanyék többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Csontszuronnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a rájanyék fejét. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) A rájanyék farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Karmával néhányszor a rájanyék megcsapja a fejedet. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A rájanyék szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Mosolyogva kidobod a nevetséges pókvadász trófeát, és magadhoz veszel egy tekintélyes rájanyék trófeát. 131 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 szúrófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 26, sebződés: 24, gyógyulás: 0, összesen: -24 ÉP}

[20 pontot használtál fel, van még 175.]

kt 69 4 elkészíted a 69. tárgyat (4 darabot)
A mászókarmokat a kezedre rakva, felmászol a fára. Begyűjtöttél 4 szárnyas hernyót. [40 pontot használtál fel, van még 135.]

m 1 1 2 mozogsz északkeletre, északkeletre, keletre
[43,15] A sík vidéket bozótos váltja fel. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy púpos burástya került az utadba. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Fegyvert váltasz: előkapod a csontszuronyt. Meglengetve a csontszuronyt a másikra támadsz. Csontszuronnyal néhányszor teljesen átdöföd a púpos burástya zselés testét. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Csáprágójával a púpos burástya megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A púpos burástya farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny a testedre tapasztja tojócsövét. Mielőtt félreugorhatnál, valami golyószerű csusszan beléd. Csontszuronnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a púpos burástya zselés testét. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Siralmas támadást intéz farkával a púpos burástya, épp csak megsuhint. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A púpos burástya most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Elhajítod a vacak evaporőr trófeát, és diadalmasan beszerzel egy púpos burástya trófeát. 253 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 48, sebződés: 25, gyógyulás: 0, összesen: -25 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Mint minden tapasztalt természetgyógyász, te is azonnal felismered a talajból feltörő pozitív bioenergia sugarakat. A forrás fölé állsz, és sebesült testrészeidre fókuszálod a gyógyenergiát. A hatás azonnal jelentkezik. (+19 életerő.) Utad során felfedezel egy oltárt. Tharr hívei emelték. Egyszercsak megpillantasz egy mély üreget. Ahogy közeledsz, a fekete lukból segélykérő kiáltásokat hallasz. A csapdába egy törpe esett bele, és nem tud kimászni! Ahhoz, hogy segíteni tudj a szerencsétlenen, egy kötélre van szükséged, és 10 TVP-re (1. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.

(Továbbmész...) [44,14] Vált a terep, bozótos után most hegyvidéken vagy. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Megpróbálod egy kisebb kőkupacnak álcázni magad. A szörny profibb nyomkereső, mint amilyen rejtőzködő Te vagy. A szörny észrevett. Egy megsebzett emberevő közeledik feléd! (ld. enc.) Olyan gyorsan futsz el, hogy ellenfeled csak döbbenten áll és bambán bámul utánad.

Észreveszel egy gumifát. Észreveszel egy teljesen lerombolt világítótornyot. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy félig kész olvasztókemencét. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 50 pontot kell rákölteni.) Felfedeztél egy vaskohót. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Leszüreteled egy gallopbokor érett bogyóit. Állítólag ehető. (+1 kaja.) Megtömöd magad kajával. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [45,14] A hegyvidéki terepet bozótos váltja fel. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Tharr hívői építették. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Egy korhadt fatönk belseje jó búvóhelynek tűnik. Miután meguntad a bújócskát, megszemléled az ellenfelet. Ez nem lehet más, mint egy tetemember. (ld. enc.) Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.

[60 pontot használtál fel, van még 75.]

m 2 7 8 mozogsz keletre, északnyugatra, északra
[46,14] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy garokk közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. (ld. enc.) Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Fegyvert váltasz: előkapod a csontszuronyt. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Csontszuronnyal néhányszor teljesen átdöföd a garokk jobb első lábát. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) Néhány döfést ejt rajtad a garokk agyarával. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Csontszuronnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a garokk bal hátsó lábát. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) Sikeres döféseket ejt testeden a garokk. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 33, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}

Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Reszkessetek pupákok, mert az árnymanók csórnak! Egy Enyveskezű. " Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy sünmedve. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Fegyvert váltasz: előkapod a csontszuronyt. Elszántan ellenfeledre rontasz. Csontszuronnyal tökéletesen perforálod a sünmedve testét. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) A sünmedve mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A sünmedve fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A sünmedve most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 sünmedve tüskét. 56 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 25, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Az óriás kushadó egér elfogása nem egyszerű feladat. Szerencsédre egy éhes ragadozó már megtette helyetted. Megvizsgálod a maradványokat, majd óvatosan kiszeded bajszának szálait. Összemorzsolod két kővel, majd egy hatalmas szippantással belélegzed a port. Örömmel tapasztalod, hogy gyógyító tudományod most sem hagyott cserben. (+19 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). Közeleg az ebédidő, de nincs semmi kajád.

(Továbbmész...) [45,13] A bozótos után most hegyek között vagy.

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy olvasztókemencét. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy világítótornyot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Ha így folytatod a kosztolást, hamarosan az éhhalál küszöbén leszel. (-1 életerő.)

(Továbbmész...) [45,12] Egy meredek lejtő után véget ér a hegy - bozótos vidéken vagy. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy húsevő magszim közeledik. (ld. enc.) A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Fegyvert váltasz: előkapod a csontszuronyt. Marokra fogva a csontszuronyt ellenfeledre rohansz. Csontszuronnyal néhányszor teljesen átdöföd a húsevő magszim alsó, lágy részeit. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (6 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Csontszuronnyal megdöföd a húsevő magszim húsos törzsét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (6 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a húsevő magszim száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 magszim belet. (ld. enc.) 69 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 25, sebződés: 29, gyógyulás: 0, összesen: -29 ÉP}

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy smirglibokrot. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. Egy manólányt veszel észre, amint egy odvas fa előtt sír. A kedvenc gonyolék babáját beledobta a faodúba egy árnymanó. Sajnos az odúban méhek laknak. Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kígyóbőr kesztyűre. Ez a tevékenység 3 TVP-be kerül (21. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy félelem-járó közeledik. (ld. enc.) Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Fegyvert váltasz: előkapod a csontszuronyt. Megmarkolva a csontszuronyt ellenfeledre rontasz. Csontszuronnyal tökéletesen perforálod a félelem-járó ragyás pofáját. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) A félelem-járó fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A félelem-járó csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 113 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 22, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}

Gyomrod már összeszűkült a sok éhezéstől. (-1 életerő.) [60 pontot használtál fel, van még 15.]
Kiszáradt torkod mohón magába fogadja a vizet, amelyet a kulacsból beletöltesz. Elmúlt a bénító méreg hatása (támadásod újra a régi). Valami mozgolódik a hasadban. Kimerülve a megpróbáltatásoktól, táborozásra alkalmas helyet keresel. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (+1 max. életerő.)
Gratulálok, a következő szintbe léptél! A minősítésed mostantól bátor vándor helyett ügyes túlélő. Ennek eredményeképp, karaktered a következő fejlődést tapasztalja: +4 max. életerő, +1 támadás, eloszthatsz 1 tulajdonság-pontot, és 1 képesség-pontot.
Ebben a körben 15 pontod maradt, ebből a következő körre 15 pontot vihetsz át. Kapsz még 158 pontot. A következő körben tehát 173 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


RÁJANYÉK (58. SZÖRNY)
Amikor egy sötét árnyék sötétíti el a napot, könnyen előfordulhat, hogy egy lecsapni készülő rájanyéket pillantasz meg (huh, nem egy sárkány...). A rájanyék állítólag a kontinensen oly gyakori wyvern rokona. Bőrszárnyú, hosszú, tüskés farkú gyíkszerű lény, igen éles karmokkal. A karmoknál azonban sokkal nagyobb veszélyt jelent a bénító mérget hordozó faroktüske. A rájanyék leginkább sík vidékeken vadászik. Egyik kedvenc eledele az óriás patkány.

EMBEREVŐ (119. SZÖRNY)
Az emberevő majdnem három méter magas, rút testű lény. Nem emlékeztet igazán semmire, ragyás, kicsavart testű, vörös-pörsenéses irhája abszolút visszatetszést kelt mindenkiben. Egyetlen, vizenyős szemével mereven néz áldozatára, aztán nekiesik, és élő húsából hatalmas cafatokat kitépve falatozni kezd. A hiedelemmel ellentétben, nemcsak embert, hanem elfet, árnymanót, gnómot, és minden egyéb humanoidot is elfogyaszt.

TETEMEMBER (123. SZÖRNY)
A bozótosok mélyén sötét, gonosz mágia lapul. Néha ez az anyagtalan, sötét gáz belesuhan egy elesett kalandozó testébe, és "lelket" ad neki. Ez az abszolút gonosz, csak a vérre szomjazó, az életet minden formájában gyűlölő lény igen veszélyes ellenfél. Érintése olyan rothadást képes előidézni, amely permanens egészségkárosodást idézhet elő. E miatt a veszélyes tulajdonsága miatt SOHA nem fogod megtámadni, bármekkora is legyen a merészséged, csak akkor, ha direkt feltételes támadást adsz ki rá. Legyőzéséhez ütőfegyver szükséges.

GAROKK (73. SZÖRNY)
A bozótok mélyéről minden figyelmeztetés nélkül előugró oroszlán méretű vaddisznók a garokkok. Hatalmas agyaraikkal képesek akár egy lovat is felnyársalni. Talán ez az oka, hogy bár húsuk ízletes, aránylag kevesen mernek rájuk vadászni. A garokk közeledésére jó előre fel lehet készülni, mert általában hangos röfögéssel túrja a bokrokat ehető gyökerek után.

HÚSEVŐ MAGSZIM (67. SZÖRNY)
Aki a bozótosban kaja után kutat, néha csúfos meglepetés érheti. Néha ugyanis a bozót megmozdul, az ágakból csápok lesznek, a csápok körbefonják a testét... A húsevő magszim gyorsan emészt, és tíz perc múlva már ki is köpi hangos böffenéssel az emészthetetlennek bizonyult csontjaidat. Ha persze időben feleszmélsz, eséllyel veheted fel a harcot. Ilyenkor fog kiderülni az is, hogy a látszólag földbe gyökerezett növény-állat milyen fürgén tud mozogni az alján növő milliónyi spóraszerű végződéssel. Nem sok esélyed van ellene, ha nem vágófegyvert használsz.

MAGSZIM BÉL (103. TÁRGY)
Miután lefejted a leölt magszim csápjait, és felnyitod a húsos törzsét, hosszú, különösen rugalmas és ellenálló bélhez juthatsz hozzá. Most már csak valami erdős terep kéne, és elkezdheted az egyik legnagyobb felfedezésed megvalósítását!

FÉLELEM-JÁRÓ (56. SZÖRNY)
Képzeld el az Aliens főhősét kicsinyített kiadásban, fekete, ragyás bőrrel, zölden izzó szempárral. Igen, ez a félelemjáró. Borzalmas erejű állkapcsán és két csápján kívül rendelkezik egy kevésbé hagyományos támadási móddal is: képes puszta pillantásával rettegést, félelmet ébreszteni ellenfelében. Leggyakrabban bozótos vagy mocsaras vidéken találkozhatsz ezzel a szörnnyel.

KARAKTERLAP

Baloarg, egy hosszú ősz hajú, szürke szemű ember férfi vagy. Fekete a bőröd. Tharr híve vagy. Ez a 16. fordulód.

Erő: 12 (17) Szint: 7 Merészség: 5/5 Magasság: 167 cm
IQ: 17 (20) Támadás: 12 Agresszió: 3 Testsúly: 80 kg
Ügyesség: 16 (19) Védekezés: 2 Menekülés: 30 % Életkor: 21/21 év
Egészség: 15 (18) Életpont: 176/53 Jellem: semleges (-4) Tul. pont: 2
Szerencse: 14 (17) Varázspont: 70/0 Pénz: 16 arany Kép. pont: 6
Eddig összesen 55 szörnyet (6 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 638 TP-t kaptál. Jelenleg 2 505 TP-d van. A következő szinthez még 1 495 TP szükséges. Trófeáid: púpos burástya, rájanyék.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: 6 (+1) ütőfegyverek: 2 lőfegyverek: 3
dobófegyverek: 2

Feltételes fegyverváltás: csontszurony (#12) << szöges bunkó (#8)
45,22 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 46

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 83 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 2 2. nyomkövetés: 1 3. mászás: 1
4. gyógyítás: 8 (+1) 5. vadászat: 2

FELTÉTELES PARANCSOK (még 49 lehet)
gyógyítasz 35% életerő alatt 30 TVP-ért
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50)
bolhakutya (#17) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 1, max: 50)
fabontó szójer (#71)

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): 1. labirintus (26,47). városháza (Shaddar) (539): 5. labirintus (44,23).

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 5, 170, 171.

Összsúly: 31.81 kg Megterheltség: 42%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 120 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)
Figyelmeztetés: Nagyon éhes vagy! A következő körben adj ki legalább két E 40 parancsot!

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 magszim bél (#103) 5 sünmedve tüske (#14) 4 szárnyas hernyó (#69)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

41 42 43 44 45 46 47
11
12
13
14
15
16
17
18
19
(42,16) rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), Tharr oltár, 20. jellempróba, rájanyék (#58)
(42,18) fegyverbolt (#537), vegyesbolt (#538), városháza (Shaddar) (#539), fogadó # (#607)
(43,15) púpos burástya (#92), Tharr oltár, 1. jellempróba
(43,17) sakálok (#28), Tharr rúnaköve, gumifa (#38), 28. jellempróba, oltár, Thunder Power (5623. kalandozó)
(44,14) emberevő (#119), gumifa (#38), világítótorony (#156), olvasztókemence (#86), vaskohó (#155), oltár
(45,12) húsevő magszimok (#67), smirglibokor (#31, belőle készíthető: #29), oltár, 21. jellempróba, félelem-járó (#56)
(45,13) olvasztókemence (#86), oltár, világítótorony (#156)
(45,14) Tharr oltár, tetemember (#123)
(46,14) garokkok (#73), oltár, sünmedve (#33)

Üzenet küldése a karakternek