15. forduló, 17. forduló, Széleshát Geon összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2009. nov. 30. 15h:12'
EZ A 120. JÁTÉKHETED, 16. FORDULÓD
121. játékheted kezdete: dec. 2.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló ingyenes
E-mail!
Számládra a legutóbbi forduló óta 1000 zseton érkezett. Köszönjük.
KALANDOZÓ: #2713
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 1

SZÉLESHÁT GEON KALANDJAI


48 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [97,71] koordinátán.
Különös gondolatok kínoznak: Vajon milyen lesz, ha újra eljő hozzád? Vajon újra hoz vérvörös rózsát neked? Vagy kegyvesztetté váltál és csak a halál vár rád? A kezedben lévő rózsa azt sugallja: a halál csak a kezdet... Sötét van, bíbor színeivel tündököl a telihold. Megbabonázva figyeled ragyogását, mindent betölt a lüktető ragyogás. Kis fájdalmat érzel, majd határtalan szenvedélyt, végül aléltan zuhansz a földre. Felébredsz, megkönnyebbülve, de sóvárogva is gondolod: hisz ez csak álom volt! - Akkor mi ez a seb a nyakamon?!
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+3 életerő.) Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+13 pszi pont.) Sajnos túl sok idő telt el legutóbbi lépésed óta, esetleges lottónyereményed elévült.
Időközben sokat nézelődtél, keresgéltél, hátha egy mérges pók nyomára bukkansz. Minden hiába - a kutatás eredménytelen volt. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyismeret). [10 pontot használtál fel, van még 143.]

* 1. KP: használod a 65. pszi képességet
Összpontosítani kezdesz. Megtelsz energiával. Elcsattintod az auratranszformáció pszi képességet. Aurád transzformálódik! (+1 gonoszság.) [-10 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 133.]

kf 417 2 kézbeveszed/felveszed a 417. tárgyat a bal kezedbe
Elrakod a harci kalapácsot, majd a bal kezedbe veszed a teknőcpajzsot. [0 pontot használtál fel, van még 133.]

fl 8 lopsz a 8. fajúaktól
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 133.]

fgo 15 felt. gonoszkodás 15 pontért
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 133.]

tno 2 3 növeled a 2. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Okosabbnak érzed magad. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Okosabbnak érzed magad. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Okosabbnak érzed magad. [0 pontot használtál fel, van még 133.]

t 154 1 támadod a 154. szörnyet
FT 154 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 133.]

h 201 használod a 201. tárgyat
Óvatosan bekened magadat a két adag gyíkfűvel. Készen állsz a gyors mozgásra! [4 pontot használtál fel, van még 129.]

vi 1 viselkedésed: 1
Mostantól nagyon félős vagy, a nálad jóval gyengébb szörnyek elől is elbújsz. Merészségi szinted ettől kezdve 1. [0 pontot használtál fel, van még 129.]

m 4 3 mozogsz délre, délkeletre
[97,72] Még mindig az erdőben vagy. Észreveszel egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Leah rúnaköve. Gyanús mozgást látsz a fák között. Tapasztalt erdőjáróként egy pillanat alatt elrejtőzöl egy alkalmas fa mögött. No, igen a profizmus. Teljesen észrevehetetlen voltál. Nos, lássuk mi volt az ellenfél. Ó! Hiszen ez egy fabontó szójer. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.


(Továbbmész...) [98,73] Tovább barangolsz a fák között.

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy szekérkaravánt. Délkeletre tart. Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) [20 pontot használtál fel, van még 109.]

kt 1218 elkészíted az 1218. tárgyat
Az összegyűjtött tárgyakért cserébe kaptál 1 megbűvölt utazóládát. 120 tapasztalati pontot kaptál. [10 pontot használtál fel, van még 99.]

m 4 3 4 mozogsz délre, délkeletre, délre
[98,74] Még mindig az erdőben vagy. Belélegzed a Tündérerdő kellemes levegőjét.


(Továbbmész...) [99,75] Az erdőt dombvidék váltja fel. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Egy szikla mögé rejtőzöl. Előkandikálsz, és megpillantod a szörnyet. Ez nem lehet más, mint egy dombi yeti. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.

Utad során felfedezel egy oltárt. Tharr hívői építették. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy olvasztókemencét. Felfedeztél egy vaskohót. Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [99,76] A buckák mögötted maradnak, síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Délre fekszik egy helytartói város. " Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy amniosz-fát. Előtted csörgedezik egy kis patak, amely délkeletről folyik északnyugatra. Teletöltöd vízzel a kulacsodat. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Sheran hívői építették.

[30 pontot használtál fel, van még 69.]

m 4 4 mozogsz délre, délre
[99,77] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Tharr hívői építették. Oldalt pillantva, meglátsz egy Chara-din monolitját. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Megpróbálsz beolvadni a környezetedbe. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Ismét melléd szegődött a szerencse. Picit később kikémlelsz, hogy megtudhasd, mi elől bújtál el. Ráismersz a távolodóra. Egy tetemember. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.

Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [99,78] Lakott területre érkeztél. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat.
(Feltételes támadás:) Egy orgyilkos! Ezt kerested. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Mérg. ubuk dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 mérg. ubuk dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az orgyilkos fejét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a szöges bunkót a másikra támadsz. Szöges bunkóval néhányszor megcsapod az orgyilkos testét. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Nem vagy felkészülve az orgyilkos gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a jobb karodat. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Szöges bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod az orgyilkos testét. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) Hárításod megcsúszik, az orgyilkos fegyvere a bal térdedbe fúródik. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. {Lőfegyver fejlődés: össz: 7%}
{Csatastatisztika; sebzés: 47, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}

Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Úgy vágyom Rád, mint ha itt se lennél! Sok puszi: Elfi " [20 pontot használtál fel, van még 49.]

fv 50 100 17 felveszed az 50. tárgyat (100 darabot) 17
Hosszasan kutatsz az elrejtett tárgy(ak) után, de semmi. Vagy átvertek, vagy rossz helyen kerestél, vagy valaki megelőzött. [4 pontot használtál fel, van még 45.]

m 3 6 mozogsz délkeletre, nyugatra
[100,79] Még mindig a városban vagy. Komoran magasodik a város fölé a börtön épülete.
(Feltételes támadás:) Egy orgyilkos! Ezt kerested. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Mérg. ubuk dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 mérg. ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az orgyilkos testét. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) Marokra fogva a szöges bunkót a másikra rontasz. Szöges bunkóval többször eltalálod az orgyilkos testét. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) Az orgyilkos megböki fegyverével az oldaladat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Szöges bunkóval eltalálod az orgyilkos testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A szörny fegyverével feléd szúr, de nem talál. A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. {Lőfegyver fejlődés: össz: 7%}
{Csatastatisztika; sebzés: 54, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy templomot. Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [99,79] Folytatod sétádat a házak közt.

Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Kalandozók! Ez a terület mostantól az alanori királyság része, az ottani törvények érvényesek itt is, mostantól ti is Borax adófizetői vagytok. Ennek eredményeképp a városi adó mértéke is megemelkedett, a Fény Szentélyének bevétele ezentúl újabb Szentélyek építése helyett a város kincstárába folyik be. A tolvajlást szigorúbban büntetjük, a boltosok pedig önvédelmi képzésben részesültek. A lázadók büntetése halál. Aláírás: Numpet Zaks. " Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Figyelem! Nagyszabású árverés rendeztetik, melyen minden szabad erdauini kalandozó részt vehet! Részletek a városházákon és a helytartói hivatalokban [BE <épület> 1]. Krapixlon Ottomár, pénzügyminiszter. " Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " A benned lüktető vér minket táplál. Nekünk ez az élet, de számodra a halál... Vértestvérek. " A következő épületeket látod: egy fegyvermester háza (573. épület.) és egy fekete mágustorony (598. épület.). Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Febr. 13-án éjjel farsangi buli a városban. Légy itt. Várunk. (V&T). " [20 pontot használtál fel, van még 25.]

szk 130 keresed a 130. szörnyet
A két forduló között kutatni fogsz, mert nagy szükséged van arra, hogy találj egy útonállót. [0 pontot használtál fel, van még 25.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 25 pontért
Sian-no-csung, az ősi kobudera bölcs útmutatásai alapján szervezetedet megedző gyakorlatokba kezdesz. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az egészséged észrevehetően fejlődjön. [Még 61 TVP-t kell elköltened.]
(Feltételes támadás:) Egy orgyilkos! Ezt kerested. Itt csata lesz.

Mérg. ubuk dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 mérg. ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az orgyilkos bal lábát. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) Megmarkolva a szöges bunkót ellenfeledre rontasz. Szöges bunkóval többször eltalálod az orgyilkos testét. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Az orgyilkos megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Szöges bunkóval gyengén megütöd az orgyilkos testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Az orgyilkos fegyvere végigkarcolja a jobb válladat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. {Lőfegyver fejlődés: össz: 7%}
{Csatastatisztika; sebzés: 32, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}

[25 pontot használtál fel, van még 0.]

* 1. BP: használod a 242. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [1 pontot használtál fel, van még -1.]
Kiszáradt torkod mohón magába fogadja a vizet, amelyet a kulacsból beletöltesz. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 13, 6, 10.
Alaposan elfáradva, táborhelyet keresel. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben -1 pontod maradt, ebből a következő körre -1 pontot vihetsz át. Kapsz még 155 pontot. A következő körben tehát 154 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Széleshát Geon , egy hollófekete, copfos hajú, szürke szemű mutáns férfi vagy. Bőröd a sírok márvány fehérjét idézi. Ez a 16. fordulód.

Erő: 16 Szint: 5 Merészség: 1/1 Magasság: 183 cm
IQ: 23 Támadás: 5 Agresszió: 3 Testsúly: 258 kg
Ügyesség: 15 Védekezés: 27 Menekülés: 30 % Életkor: 1/1 év
Egészség: 15 Életpont: 115/78 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 15 (17) Varázspont: 0/0 Pénz: 12 arany Kép. pont: 2
Pszi pont: 23/11
Eddig összesen 22 szörnyet öltél meg. Ebben a fordulóban 120 TP-t kaptál. Jelenleg 901 TP-d van. A következő szinthez még 99 TP szükséges. Trófeáid: alpesi tehén, gyilkos tetű. A 15. fordulódban 1342 arany került a bankszámládra. 1355 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 1 ökölvívás: 1 szúrófegyverek: 2
vágófegyverek: 1 ütőfegyverek: 6 lőfegyverek: 2
dobófegyverek: 6

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); mérg. ubuk dobónyíl (#188) (6 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 3 (+1) 2. nyomkövetés: 1 3. lopás: 1
4. mászás: 1 5. csapdakészítés: 3 6. csapdaészlelés: 1
7. gyógyítás: 1 8. titkosírás: 1 9. felderítés: 1
10. szörnyidomítás: 1 11. szerencsejáték: 1 12. versengés: 1
13. harcművészetek: 1 14. szkanderozás: 1 15. zene: 1
16. szörnyismeret: 3 (+1) 17. pszi: 3 18. zárnyitás: 1
19. vadászat: 1 20. bányászat: 1 21. testépítés: 1
22. főzés: 1

FELTÉTELES PARANCSOK (még 5 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
lopsz az elfektől (2) bármit, a törpéktől (3) bármit, a trolloktól (5) bármit, a gnómoktól (6) bármit, az alakváltóktól (7) bármit, az emberektől (1) bármit, az árnymanóktól (4) bármit, a mutánsoktól (9) bármit, a kobuderáktól (8) bármit
készítesz szárnyas hernyót (#69) (max. 100 darabot )
gonoszkodsz max. 15 TVP-ért
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 12)
orgyilkos (#131), szintszívó (#96), autentikus vámpír (#154)
Barátságosság (aktív: 1, max: 12)
fabontó szójer (#71)

PSZI KÉPESSÉGEID
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
5 ezüst gyűrű (#180) 2 ezüst karkötő (#158) 1 ezüst nyaklánc (#117)
2 gyíkfű (#201) 4 kaja (#2) 3 mérg. ubuk dobónyíl (#188)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 megbűvölt utazóláda (#1218) 55 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(97,72) Leah rúnaköve, fabontó szójer (#71)
(98,73) délkeletre tartó szekérkaraván (#1215)
(99,75) dombi yeti (#366), Tharr oltár, olvasztókemence (#86), vaskohó (#155)
(99,76) amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203), patak, Sheran oltár
(99,77) Tharr oltár, Chara-din monolitja (#534), tetemember (#123)
(99,78) orgyilkos (#131)
(99,79) fegyvermester háza (#573), fekete mágustorony (#598), orgyilkos (#131)
(100,79) orgyilkos (#131), oltár

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* A császárvárosba bekerült egy új küldetésadó épület, a ryuku mágustorony.

Üzenet küldése a karakternek