Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2018. okt. 15. 15h:02' EZ A 1195. JÁTÉKHETED, 159. FORDULÓD 1196. játékheted kezdete: okt. 21. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 49 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1420 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: v 26 0 0 | elmormolod a 26. varázslatot |
* 2. KP: v 4 0 0 | elmormolod a 4. varázslatot |
* 3. KP: v 16 0 0 | elmormolod a 16. varázslatot |
* 4. KP: tf 1 20 0 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 20 pontért |
Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a szürke rinocérosz nyakát. (3 támadással 78 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a szürke rinocérosz jobb első lábát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A szürke rinocérosz szarvai eltalálják a bal térdedet. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Patájával a szürke rinocérosz kissé megtaszít. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával teljesen átszúrod a szürke rinocérosz testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a szürke rinocérosz fejét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Szarvaival a szürke rinocérosz megböki a bal karodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Kisebb rúgást kapsz a bal bokádba. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. 610 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 137, sebződés: 44, gyógyulás: 0, összesen: -44 ÉP}
* 5. KP: tf 2 20 0 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 20 pontért |
Üdvözlésképpen egy vakító fény varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled vakon tántorog! Elszántan a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a ryuku légiós testét. (3 támadással 43 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megkarcolod a ryuku légiós testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Nem sikerült a ryuku légiós ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 34 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a ryuku légiós páncélos testét. (3 támadással 54 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel kicsit megsebzed a ryuku légiós jobb karját. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Nem sikerült a ryuku légiós ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. 770 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 106, sebződés: 57, gyógyulás: 0, összesen: -57 ÉP}
kf 188 | kézbeveszed/felveszed a 188. tárgyat |
erki | erőszakos kilépés |
ba 9150 | nem támadod a 9150. KT tagjait |
fog 137 219 | elfogod a 137. szörnyet a 219. tárggyal |
v 20 191 | elmormolod a 20. varázslatot |
m 7 | mozogsz északnyugatra |
Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a vadász varkaudar jobb karját. (3 támadással 76 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a vadász varkaudar testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Bár ügyesen védekezel, a vadász varkaudar sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (3 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. 370 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 91, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}
szk 108 | keresed a 108. szörnyet |
m 7 | mozogsz északnyugatra |
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy vakító fény varázslat. Ellenfeled vakon tántorog! Mérg. ubuk dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 mérg. ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a kék rothasztó jobb oldalát. (3 támadással 59 életpontot sebezve.) Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Fegyvert váltasz: előkapod a göcsörtös bunkót. Marokra fogva a göcsörtös bunkót ellenfeledre ugrasz. Göcsörtös bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a kék rothasztó fejét. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megérinted a kék rothasztó kocsonyás testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Húsodat át- meg átjárja a kék rothasztó szarva. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A kék rothasztó nyelvével fájdalmas sebeket ejt a bal karodon. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. Göcsörtös bunkóval megcsapod a kék rothasztó kocsonyás testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a kék rothasztó testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Néhány döfést kapsz a bal karodba. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Érdes nyelvével a kék rothasztó néhányszor végigsimítja oldaladat. Mint a smirgli! (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. A kék rothasztó szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 943 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 136, sebződés: 44, gyógyulás: 0, összesen: -44 ÉP}
im | imádkozol |
m 7 7 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra |
Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy lángcsóva. 7 életpontot vesztettél. Mérg. ubuk dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 mérg. ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az ork sámán testét. (3 támadással 59 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a göcsörtös bunkót. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Göcsörtös bunkóval egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd az ork sámán tömzsi testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd az ork sámán testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy lángcsóva varázslatot. 9 életpontot vesztettél. Az ork sámán még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 405 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 93, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}
(Továbbmész...) [100,22] A sík vidéket bozótos váltja fel. Felfedeztél egy ovimon-bokrot. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Fairlight híveié. Egy barna csuhás öregemberrel találkozol, aki egy szem szimbólumot visel a nyakában. Elmondja, hogy ő Elenios papja, és éppen szent küldetésen van. Azt a feladatot kapta, hogy keressen és áldozzon fel két mocsári penkét. Egyet már talált, de szükség lenne még egyre. Ha van nálad egy, akkor nem kell TVP-t költened a segítségre (37. jellempróba).
(Feltételes segítség:) - Áldozd fel ezt a virágot! - mondod neki, és átnyújtod a mocsári penkét. Az öreg hálálkodik. Elmeséli, hogy most orkokat fog keresni, mert náluk van csontszablya, és úgy tudja, hogy következő küldetésként csontszablyákat kell feláldozni. (+2 jóság.)
A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Megpróbálsz beolvadni a környezetedbe. A sikeres rejtőzködéstől rögtön bátrabb leszel. Lassan kikukucskálsz. Amint meglátod, rögtön rájössz, hogy ez egy nektoraf. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.
kt 207 | elkészíted a 207. tárgyat |
m 7 7 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra |
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mérg. ubuk dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 mérg. ubuk dobónyíl. Lövedéked átfúrja a süvítő rája lapos testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a süvítő rája testét. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a süvítő rája testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A süvítő rája fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Több csapást kapsz a süvítő rája farkától. (5 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a süvítő rája testét. (3 támadással 30 életpontot sebezve.) A süvítő rája megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Ütéseket mér a süvítő rája a farkával a bal válladra. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A süvítő rája még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 360 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 54, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}
Ellenfeledre vakító fény varázslatot lősz. Ellenfeled vakon tántorog! Mérg. ubuk dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 mérg. ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az élőholt quwarg torát. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Marokra fogva a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod az élőholt quwarg testét. (3 támadással 79 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megbököd az élőholt quwarg bal oldalát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 30 életpontot vesztesz.) A lény kiszakít belőled egy részt, és gyorsan behabzsolja. Még 19 életpontot vesztettél. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod az élőholt quwarg potrohát. (3 támadással 74 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel kicsit megsebzed az élőholt quwarg potrohát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, az élőholt quwarg többször is megmar! (2 támadástól 31 életpontot vesztesz.) Iszonyatos fájdalmat érzel, ahogy a karmok kitépnek belőled egy darabot. Még 22 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Elhajítod a vacak arató csattanat trófeát, és kiszedsz egy élőholt quwarg trófeát. 1 306 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 213, sebződés: 102, gyógyulás: 0, összesen: -102 ÉP}
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Távolról vakító fény varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled vakon tántorog! Távolról sorvasztás varázslatot lő rád a másik. Mérg. ubuk dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 mérg. ubuk dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a csontváz lord jobb oldalát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával megdöfködöd a csontváz lord rozsdás páncélját. (3 támadással 31 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel kicsit megsebzed a csontváz lord zörgő csontját. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Sajnos nem sikerült a csontváz lord minden csapását hárítanod. (3 támadástól 52 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. Vashegyű lándzsával többször eltalálod a csontváz lord bal oldalát. (3 támadással 29 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megérinted a csontváz lord bal karját. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Sajnos nem sikerült a csontváz lord minden csapását hárítanod. (3 támadástól 42 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 77, sebződés: 94, gyógyulás: 0, összesen: -94 ÉP}
(Továbbmész...) [98,20] Egy kisebb településhez érkeztél. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 2 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Ráismersz a lényre. Egy orgyilkos. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Teli erőből mérg. ubuk dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 mérg. ubuk dobónyíl. Lövedéked átfúrja az orgyilkos jobb lábát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a göcsörtös bunkót. Vad csatakiáltással, felemelve a göcsörtös bunkót ellenfeledre ugrasz. Göcsörtös bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az orgyilkos jobb oldalát. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd az orgyilkos bal lábát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Bár ügyesen védekezel, az orgyilkos sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 320 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 66, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}
be 565 | bemész az 565. épületbe |
ezüst nyaklánc (#117) 20 ap /db, | koponya szimbólum (#139) 20 ap /db, | denevér szimbólum (#140) 20 ap /db, | nap szimbólum (#141) 20 ap /db, |
virág szimbólum (#143) 20 ap /db, | villám szimbólum (#145) 20 ap /db, | ezüst karkötő (#158) 28 ap /db, | borostyán függő (#162) 12 ap /db, |
ezüst gyűrű (#180) 12 ap /db, | aranylánc (#191) 40 ap /db, | gyöngysor (#192) 96 ap /db, | aranygyűrű (#193) 24 ap /db, |
arany karperec (#194) 52 ap /db, | obszidián függő (#195) 20 ap /db, | trófea nyaklánc (#196) 60 ap /db, | igazgy. fülbevaló (#197) 40 ap /db, |
smaragd védőgyűrű (#223) 600 ap /db, | obszidián karkötő (#229) 60 ap /db, | ametiszt medál (#275) 56 ap /db, | rejtőköpeny (#277) 28 ap /db, |
umbatari karkötő (#278) 200 ap /db, | réz papi karkötő (#307) 200 ap /db, | ezüst papi karkötő (#308) 300 ap /db, | arany papi karkötő (#309) 800 ap /db, |
Eldaran karkötője (#373) 500 ap /db, | réz masszariasztó (#436) 16 ap /db, | arany masszariasztó (#437) 28 ap /db, | ónix masszavadító (#438) 24 ap /db, |
zafír medallion (#514) 50 ap /db, | gyémánt karperec (#728) 240 ap /db, | smaragd orrkarika (#730) 200 ap /db, | jegygyűrű (#736) 100 ap /db, |
natharion opál (#747) 100 ap /db, | jáde rakshallion (#749) 100 ap /db, | türkiz karika (#750) 100 ap /db, | nyers zafír (#752) 100 ap /db, |
jácint díszkő (#753) 100 ap /db, | csavart smaragd (#754) 100 ap /db, | bo'adhun aranygömb (#757) 100 ap /db, | gyémánt fétisrúd (#758) 100 ap /db, |
ezüstlevél (#759) 100 ap /db, | to'aghan orrkarika (#760) 100 ap /db, | bronz nyakörv (#761) 100 ap /db, | adamantit érme (#762) 200 ap /db, |
ro'galhal lánc (#763) 100 ap /db, | mihlanil érme (#764) 160 ap /db, | káosztiara (#765) 140 ap /db, | aranyfétis (#766) 100 ap /db, |
kreiton fókusz (#853) 160 ap /db, | nodonrod kitűző (#1533) 270 ap /db, | Arsa potrohgyűrűje (#1541) 1080 ap /db, | mentát karkötő (#1551) 270 ap /db, |
hősiesítő medál (#1558) 540 ap /db. |
arany karperec (#194) 26 ap /db, | arany masszariasztó (#437) 14 ap /db, | aranylánc (#191) 20 ap /db, | borostyán függő (#162) 6 ap /db, |
ezüst gyűrű (#180) 6 ap /db, | ezüst karkötő (#158) 14 ap /db, | ezüst nyaklánc (#117) 10 ap /db, | ritualista amulett (#708) 50 ap /db, |
szem szimbólum (#142) 10 ap /db, | villám szimbólum (#145) 10 ap /db áron. |
m 4 4 5 | mozogsz délre, délre, délnyugatra |
(Továbbmész...) [98,22] Magasabb területen vagy, dombokkal tarkítva. Az Ottomár hegység lábainál jársz. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy vaskohót. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt oltárt. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Egy öregasszonyt pillantasz meg. Egy rakás fát próbál a hátára emelni, de nem sikerül neki. Ha segítesz neki, 6 TVP-t kell elköltened (32. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Felrakod a vénasszony hátára a rőzsét. Hálásan szól hozzád: - Az istenek segítsenek utadon! (+2 jóság.)
Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém közelében vagy.
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Eredményes volt a munkád. Kiástál 3 vasércet! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Egyszercsak megmozdul alattad a talaj! Úgy gondolod, hogy a közeledő mélységi grittang nem jelenthet komoly veszélyt. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Fegyvert váltasz: előkapod a göcsörtös bunkót. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Göcsörtös bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a mélységi grittang testét. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átszúrod a mélységi grittang testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A mélységi grittang feléd harap, de sikertelenül. A mélységi grittang összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 174 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 46, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [32 pontot használtál fel, van még 8.]
kut 5 | kutatsz 5 pontért |
m 7 | mozogsz északnyugatra |
kotb 9150 | belépés K.T.-be: 9150 |
* 1. BP: kut 20 0 0 | kutatsz 3 pontért |
* 2. BP: h 233 20 0 | használod a 233. tárgyat |
KÉK ROTHASZTÓ (421. SZÖRNY) Ez a négylábú szörny kosszerű szarvaival és ijesztően nyúlékony nyelvével méltón rászolgált a nevére. A félhomályos helyeket szereti, talán mert sötétkék, véraláfutásos teste itt remekül bele tud olvadni környezetébe. Ilyenkor szinte észrevehetetlen. Egyetlen dolog van, ami könnyen elárulhatja jelenlétét, az a mérhetetlen bűz, mely éjjel-nappal körülveszi. Van egy ocsmány rontó képessége: képes ellenfelének szerencséjét csökkenteni. Épp emiatt automatikusan elbújsz, ha ilyennel találkozol, hacsak ki nem adsz egy FT 421 feltételes támadás parancsot rá (persze az is elég, ha van rajtad tulajdonságpajzs). |
VERSENGÉS A versengés egy olyan dolog, melyről az ember az első pillanatban nem is gondolná, hogy hosszú gyakorlással tökéletesíteni lehet. Márpedig így van. Ha össze kell mérned tudásodat a Ghallát járó többi kalandozótársaddal, vagy ha a helybeliekkel kell viaskodnod, hasznodra válhat, ha tudod, hogy mik azok az apró trükkök, mellyel az ember sikeresebbnek mutatkozhat a többieknél. Ellesheted, mások hogyan készülnek fel, majd kezdenek hozzá, rafinált módszereket és taktikákat dolgozhatsz ki egy-egy akadály leküzdésére, valamint előre kitalálhatod hol vannak az előtted álló próbák buktatói. Jelenlegi ismereteid szerint a versengés szakértelemnek a vándorcirkuszi próbáknál van a legnagyobb jelentősége - ott viszont nem számít az esetleges tudatturbózása ennek a szakértelemnek. Fontos: a cirkuszban mindenki az ő képességeinek megfelelő próbákat kap. Ha isteni erejű kalandozó vagy, nem fognak csecsemőknek való súlyzókat a kezedbe nyomni, vagy gyerekeknek való rejtvényekkel traktálni. Ezért pl. egy tulajdonságpróbánál a versengés szakértelemnek nagyobb szerepe lesz, mint hogy tulajdonságod 20-as vagy 50-es. A versengés szakértelem specialitása, hogy összesen legfeljebb 5 KNO-t lehet rárakni. |
SZERENCSEJÁTÉK Az ember azt gondolná, hogy a szerencsejátékokban a siker egyedül a szerencsén múlik. Pedig ez nem így van! Még a legegyszerűbb szerencsejátéknál, a kockánál is lehet javítani az esélyeket: megtanulod, hogyan pörgesd a kockát, vagy beszerzel egy ólmozott példányt, kiszámolod, hogy milyen dobásra mekkora esély van - ezek mind-mind a szerencsejáték szakértelem részét képezik. A kártya már jóval bonyolultabb dolog, nem elég egy csomó csalási trükköt elsajátítanod - ügyesebben kell csalnod az ellenfelednél. Persze ez csak a csúcs, az ehhez vezető lépcsőfokok végigjárása közben a nyerési esélyeket, licitálási technikákat, szakszerű blöffölést, az ellenfelek minden apró moccanásából való következtetés művészetét mind-mind el kell sajátítanod. A szerencsejáték szakértelem csúcsát az jelenti, amikor mérhetetlen tapasztalatodnak - "a játék a véredben van" - köszönhetően intuícióval vagy képes a nyerési esélyeidet javítani, és így lepipálni a játékbarlangok konkurens szuperragadozóit. Bizonyos szerencsejátékokban (mint a ruletthez hasonló játékok) komolyan nyerni csak ezen a szinten tudsz, hiszen az ilyen helyekről a mágia és a pszi, amely megjósolhatná az eredményt, szigorúan ki van tiltva. A szerencsejáték szakértelem igazán akkor fejlődik, ha komoly vereséget szenvedsz, mert abból tanulhatsz (de nem téged messzemenően felülmúló ellenféltől, hiszen az ő technikáit nem vagy képes ellesni). Természetesen a kocsmai kockázgatással elérhető szint nagyon korlátozott, hiszen ezzel nem tudsz felkészülni az alanori játékbarlangok cápáira. |
Erő: | 25 | Szint: | 15 | Merészség: | 6/3 | Magasság: | 181 cm |
IQ: | 29 | Támadás: | 14 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 71 kg |
Ügyesség: | 14 | Védekezés: | 15 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 35/35 év |
Egészség: | 14 | Életpont: | 257/251 | Jellem: | jó (193) | Tul. pont: | 2 |
Szerencse: | 20 (21) | Varázspont: | 204/93 | Pénz: | 241 arany | Kép. pont: | 21 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 3 | szúrófegyverek: | 19 | vágófegyverek: | 1 |
ütőfegyverek: | 9 | lőfegyverek: | 1 | dobófegyverek: | 19 |
Feltételes fegyverváltás: göcsörtös bunkó (#123) |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
98,22 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 104 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 171 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 7 | 2. nyomkövetés: | 29 | 3. mászás: | 5 |
4. csapdakészítés: | 7 | 5. csapdaészlelés: | 3 | 6. gyógyítás: | 53 (+1) |
7. titkosírás: | 3 | 8. felderítés: | 16 | 9. teológia: | 12 (+1) |
10. szerencsejáték: | 1 (+1) | 11. versengés: | 1 (+1) | 12. zene: | 3 |
13. szörnyismeret: | 6 | 14. zárnyitás: | 1 | 15. vadászat: | 10 |
16. bányászat: | 7 (+1) |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 40 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
gyógyítasz 60% életerő alatt 40 TVP-ért |
segítesz max. 60 TVP-ért |
udvarolsz a 7. fajúaknak |
kutatsz max. 40 TVP-ért |
ásol max. 50 TVP-ért |
elfogod gátvakondot (#57) hurokcsapdával (#217), uzbányt (#102) háló-csapdával (#220), karmos tankányt (#137) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 100 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 50) |
szintszívó (#96), élőholt quwarg (#202) |
Barátságosság (aktív: 15, max: 50) |
alakváltó (#7), kneopatikus mollusk (#209), Tguarkhan (#212), manifesztátor (#124), Változás Gyermekei (#9120), Raia hívők (#993), Elenios hívők (#994), quwarg szabotőr (#301), nektoraf (#355), semlegesek (#989), jók (#990), Thargodan csontváz (#297), dermesztő lidérc (#645), élőholt sullár (#216), Ars Magica (#9150) |
VARÁZSLATAID | ||
Papi varázslataid | ||
auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP) | bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
vakító fény (#43, 7 VP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | gyóntatás (#56, 10 VP) |
szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK | |||
bűvölés (#20) (181) | bűvölés (#20) (182) | bűvölés (#20) (110) | bűvölés (#20) (131) |
bűvölés (#20) (135) | tulajdonságpajzs (#26) | csábmosoly (#16) | bűvölés (#20) (191) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
11. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
vakító fény (#43) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
vakító fény (#43) | >> | piromenyét (#99) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Három arany nyaklánc legyen a következő áldozat. |
2.) Egy érdekes próba: kövess egy nyomot folyamatosan [egy parancsból], nyolc mezőn keresztül. |
3.) Ölj meg három vadász varkaudart, ocsmány gonosz mindahány! (számláló: 2) |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. tanya (507): kész. városháza (Qvill) (527): 6. labirintus (52,58). törpe házikó (532): kész. városháza (Gatin) (540): új. cseréptetős torony (549): kész. gnóm kutatóállomás (550): többek közt 104. tárgyat kell leadnod. helytartói hivatal (563): új. városháza (685): többek közt 4. tárgyat kell leadnod. Toborzóiroda (759): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 3, 4, 5, 6, 15, 16, 22, 23, 24, 25, 27, 28, 29, 30, 31, 41, 42, 43. |
HŐSTETTEID |
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 1 (limit: 1360), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 100. |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 2 felderítő, 2 szabotőr. |
NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) | ||||||||
Szúrófegyverek | ||||||||
1 | csontkés (#11) | 3 | * | orgyilkos tőr (#225) | 1 | * | vashegyű lándzsa (#182) | |
Vágófegyverek | ||||||||
1 | bronzpenge (#126) | 2 | csontszablya (#64) | 4 | kőkés (#6) | |||
Ütőfegyverek | ||||||||
1 | bot (#4) | 4 | göcsörtös bunkó (#123) | 1 | kőkalapács (#13) | |||
Lőfegyverek | ||||||||
1 | fúvócső (#20) | |||||||
Lövedékek | ||||||||
4 | kerek kő (#19) | |||||||
Dobófegyverek | ||||||||
3 | bumeráng (#249) | 1 | ezüstshuriken (#327) | |||||
Pajzsok | ||||||||
1 | kis vaspajzs (#159) | |||||||
Páncélok | ||||||||
1 | láncing (#222) | 2 | * | Métely páncélja (#1562) | 1 | rézpáncél (#71) | ||
1 | rőtmanó kacagány (#714) | |||||||
Sisakok | ||||||||
3 | bőrsisak (#57) | 1 | bronzsisak (#88) | 1 | rézsisak (#72) | |||
1 | * | vassisak (#160) | ||||||
Kesztyűk | ||||||||
1 | * | kígyóbőr kesztyű (#49) | 1 | mászókarom (#78) | 2 | tankány karom (#237) | ||
Csizmák | ||||||||
1 | * | bakkura csizma (#96) | ||||||
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 0) | ||||||||
1 | borostyán függő (#162) | |||||||
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 2+1) | ||||||||
1 | aranylánc (#191) | 2 | * | ezüst nyaklánc (#117) | 1 | * | ritualista amulett (#708) | |
1 | * | szem szimbólum (#142) | 1 | villám szimbólum (#145) | ||||
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 1) | ||||||||
1 | arany karperec (#194) | 1 | arany masszariasztó (#437) | 2 | * | ezüst karkötő (#158) | ||
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 0) | ||||||||
1 | ezüst gyűrű (#180) | |||||||
Löttyök és porok, tartóstul | ||||||||
2 | aranyló ugarhéj (#100) | [bennük 20 csepp tinta (#101), fér még: 0] | ||||||
2 | fűszertartó (#210) | [bennük 1 csepp sáfránypor (#211), fér még: 9] | ||||||
1 | huhogó bibe (#332) | [benne 8 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 4] | ||||||
2 | kavadu iszák (#25) | [bennük 20 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 0] | ||||||
3 | sullár hólyag (#168) | [bennük 11 csepp spiritusz (#170), fér még: 49] | ||||||
6 | uzbány csőr (#169) | [bennük 52 csepp ugh méreg (#166), fér még: 20] | ||||||
1 | vizestömlő (#3) | [benne 9 korty víz (#27), fér még: 11] | ||||||
2 | zöld üveg (#82) | [üres, kapacitás: 40] | ||||||
Eszközök, használati tárgyak | ||||||||
1 | ásó (#34) | 3 | csontkulcs (#74) | 3 | + | deus ex machina (#1) | ||
1 | dobóháló (#221) | 7 | fáklya (#36) | 1 | furulya (#233) | |||
8 | kaja (#2) | 1 | karócsapda (#163) | 3 | kis vaskulcs (#40) | |||
3 | kötél (#92) | 1 | mászókampó (#165) | 3 | rézkulcs (#75) | |||
1 | sáfránykristály (#675) | 1 | szeksztáns (#32) | 4 | szent jogar (#150) | |||
1 | vaskulcs (#183) | 1 | zárnyitó készlet (#39) | |||||
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok | ||||||||
7 | álompor (#396) | 1 | bordacsont (#16) | 1 | csuklyavirág (#133) | |||
1 | darázsszárny (#652) | 1 | dorony tüdő (#212) | 1 | dözmöng szív (#122) | |||
11 | drótszőr (#37) | 1 | elkarog szőr (#665) | 2 | evaporőr háj (#105) | |||
5 | fabontó (#106) | 6 | fekete gyöngy (#99) | 7 | gyöngymangó (#135) | |||
5 | kaktusztüske (#114) | 3 | karbin plazma (#199) | 1 | kazmár gyökér (#205) | |||
1 | kőszem (#304) | 34 | madártoll (#112) | 1 | magszim bél (#103) | |||
5 | mákrózsa virág (#56) | 1 | mandibulapenge (#125) | 8 | óndarab (#85) | |||
1 | ovimon-bogyó (#207) | 22 | pirkit (#153) | 2 | rézdarab (#70) | |||
1 | rinóbőr (#651) | 2 | smirglilevél (#29) | 37 | sünmedve tüske (#14) | |||
2 | szulfagor agyar (#677) | 2 | szvó-ektoplazma (#151) | 2 | tigroszlán fog (#63) | |||
5 | vasérc (#152) | 3 | vízionár szem (#102) |
Összsúly: 94.14 kg | Megterheltség: 134% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 50 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
55 | arany (#50) | 2 | kaja (#2) | 3 | mérg. ubuk dobónyíl (#188) | |||
1 | mocsári penke (#148) | 3 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | orgyilkos tőr (#225) | 1 | ovimon-bogyó (#207) | 3 | spiritusz (#170) | |||
3 | vasérc (#152) |
97 | 98 | 99 | 100 | 101 | 102 | 103 | 104 | 105 | |
19 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
20 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
21 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
22 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
23 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
24 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
25 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
26 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
27 | |
|
|
|
|
|
|
|
|