155. forduló, 157. forduló, Forkboy összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. jún. 15. 12h:04'
EZ A 842. JÁTÉKHETED, 156. FORDULÓD
843. játékheted kezdete: jún. 21.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3798
SZÁMLA : XXXX

FORKBOY KALANDJAI


Morgan hatalma erősödött. Több élőholtat kell elpusztítanotok, különben újabb rések fognak a Negatív létsíkra nyílni.
Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [98,82] koordinátán. Egy labirintusban vagy, a 2. szinten/térképen, a 79. pontnál.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+5 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+31 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+9 tudatpont.)

* 1. KP: e 1 0 0 élelemszerzés 1 pontért
Ezt a parancsot sajnos csak szabadban használhatod. [0 pontot használtál fel, van még 303.]

* 2. KP: e 1 0 0 élelemszerzés 1 pontért
Ezt a parancsot sajnos csak szabadban használhatod. [0 pontot használtál fel, van még 303.]

kf 1733 kézbeveszed/felveszed az 1733. tárgyat
Az ujjadra húzod a koponya gyűrűt. [0 pontot használtál fel, van még 303.]

flh 21 351 felt. lőfegyver haszn. 21 a 351. tárggyal
Ok, FLH 21 351 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 303.]

ek 362 t. energia kisütése: 362
Csapásaid ezentúl mágikus lényeket is meg tudnak majd sebezni. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 293.]

ek 429 t. energia kisütése: 429
Túlélő üzemmódba kapcsolsz; légzésed lelassul, ösztöneid kiélesednek. (+4 támadás, +4 védekezés, +3 szerencse a forduló végéig.) [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 283.]

ek 7 5 4 t. energia kisütése: 7 5 4
Erőt kölcsönözve a Közös Tudattól, megnöveled szakértelmedet. (+4 csapdaészlelés.) [-4 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 283.]

ek 116 90 5 t. energia kisütése: 116 90 5
Gyógymógy varázslatot fogsz használni, ha életerőd 90 százalék alá zuhan. [0 pontot használtál fel, van még 283.]
(Feltételes gyógyítás:) Elmondtad a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+28 életerő). [-6 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 281.]

v 53 elmormolod az 53. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Energia árad testedbe. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az óriáserő varázslatot! Csapásaid erősebbek lesznek! (+3 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 276.]

ftv 92 7495 felt. tám/véd. varázslat a 92. varázslatot a 7495. szörnyet
Ok, ezt a védekező varázslatot fogod használni, ha a megadott lénnyel szembekerülsz. [0 pontot használtál fel, van még 276.]

ftv 33 7495 felt. tám/véd. varázslat a 33. varázslatot a 7495. szörnyet
Ok, ezt a támadó varázslatot fogod használni, ha a megadott lénnyel szembekerülsz. [0 pontot használtál fel, van még 276.]

v 1 999 elmormolod az 1. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Sikerült elmondanod a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. [-8 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 271.]

ef 13 513 energia fejlesztése 13
Hosszan meditálsz, a többi tudattaggal egyesülve dolgozol egy új tudati képesség kifejlesztésén. [-13 TU.] Befejlesztetted a képességbe a szükséges mennyiséget, mostantól használhatod! Közös Tudatotok új képességet fejlesztett ki. (ld. enc.) [91 pontot használtál fel, van még 180.]

t 7495 1 támadod a 7495. szörnyet
FT 7495 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 180.]

lm 81 82 83 mozogsz 81 82 83
A levegőbe szimatolva mész előre. Egy aránylag nagy terembe léptél be. [81. PONT.] Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy Thargodan csontváz. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a Thargodan csontváz fejét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a Thargodan csontváz görbe csontjait. (3 támadással 177 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). {GYD:} Orgyilkos tőrrel meghorzsolod a Thargodan csontváz testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A Thargodan csontváz csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A Thargodan csontváz most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 008 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 197, sebződés: 26, gyógyulás: 34, összesen: +8 ÉP}

Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy Thargodan csontváz az. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a Thargodan csontváz görbe csontjait. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a Thargodan csontváz bizarr csontjait. (4 támadással 239 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+35 életerő). {GYD:} Orgyilkos tőrrel megbököd a Thargodan csontváz bizarr csontjait. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 008 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 255, sebződés: 27, gyógyulás: 43, összesen: +16 ÉP}

Belépsz. Odabent különösen rossz levegő fogad. [82. PONT.] Hamarosan egy varkaudar varázslót pillantasz meg. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Távolról savhurrikán varázslatot lő rád a másik. 48 életpontot vesztettél. Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar varázsló fejét. (6 támadással 135 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a varkaudar varázsló jobb karját. (4 támadással 182 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). {GYD:} Orgyilkos tőrrel megkarcolod a varkaudar varázsló testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy pusztító végzet varázslatot, majd rád küldi. Szerencsére nem hatott rád. A varkaudar varázsló szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 974 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 340, sebződés: 48, gyógyulás: 31, összesen: -17 ÉP}

Az egyik sarokban találsz egy fémládikót. Sajnos zárva van. Rövid próbálkozás után kiderül, hogy a birtokodban levő vaskulcs nyitja a ládát. A láda kinyitása közben egy parányi tű szúrt meg. (-1 életerő.) Megnézed, hogy mi a zsákmány: 2 csontpálca és 10 gyógykenőcs. Gyorsan kiüríted a ládát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. A falhoz lapulva osonsz előre. Az út szélesedik, majd elérkezel egy tágasabb helyiséghez. [81. PONT.] Amint belépsz, körülnézel. A sarokban pókháló fityeg! [83. PONT.] Hamarosan egy varkaudar varázslót pillantasz meg. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy savhurrikán varázslatot, majd rád küldi. 43 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar varázsló testét. (6 támadással 146 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a varkaudar varázsló testét. (3 támadással 176 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). {GYD:} Orgyilkos tőrrel megbököd a varkaudar varázsló bal vállát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Üdvözlésképpen egy pusztító végzet varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A varkaudar varázsló összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 974 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 345, sebződés: 43, gyógyulás: 30, összesen: -13 ÉP}

Az egyik sarokban találsz egy fémládikót. Sajnos zárva van. Rövid próbálkozás után kiderül, hogy a birtokodban levő vaskulcs nyitja a ládát. Abban a pillanatban, hogy felnyitottad a ládát, ráébredsz hibádra, de már későn - belélegezted a kiáradó gázt. (-4 életerő.) Megnézed, hogy mi a zsákmány: 10 sáfránypor, 10 purifikátor háj és 5 manifeszt.nyúlvány. Gyorsan kiüríted a ládát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. [20 pontot használtál fel, van még 160.]

lm 905 85 85 mozogsz 905 85 85
Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. Bármennyire is ügyelsz lépteidre, néha meg-megcsikordul lépésed egy kövön. Óvatosan lépsz be egy nagyobb terembe. [81. PONT.] Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. Megtorpansz: kanyarodik az út! [84. PONT.] Egy széles, magas terembe érsz. [85. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy Dögvész az. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy fürgülés varázst. Öregedtél 1 évet. A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. A támadás sajnos hatástalan volt. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy villámsújtás varázslatot, majd rád küldi. 110 életpontot vesztettél. Tolmokov-koktélt hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 7 tolmokov-koktél. Alaposan megsorozod a Dögvész sziklatestét. (7 támadással 271 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a Dögvész kutyafejét. (6 támadással 269 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+39 életerő). {GYD:} Orgyilkos tőrrel megkarcolod a Dögvész sziklatestét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A Dögvész harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 31 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A Dögvész mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 32 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A Dögvész leken néhány pofont. (2 támadástól 36 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Alig pörkölődsz. 21 életpontot vesztettél. A Dögvész még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a szivárványszivet, szereztél 1 Thargodan esszenciát. Mosolyogva kidobod a nevetséges varkaudar varázsló trófeát, és kimetszel magadnak egy megfelelő Dögvész trófeát. 3 711 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 554, sebződés: 230, gyógyulás: 64, összesen: -166 ÉP}

A fal mellett találsz egy fémládikót. A láda csapdával van védve! Szerencsére észrevetted, így tudod hatástalanítani. Sajnos zárva van. Rövid próbálkozás után kiderül, hogy a birtokodban levő ezüst kulcs nyitja a ládát. Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 trikornis fókusz (ld. enc.) és 1 nekrofun medál. Gyorsan kiüríted a ládát. Egy ősi, elsárgult könyvet pillantasz meg. Izgatottan vizsgálod meg. Egy varázslat! A neve esszenciavédelem 2. Némi időt szánsz rá, és sikerrel megtanulod a varázslatot! (ld. enc.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.
(Feltételes gyógyítás:) Létrehoztad a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+22 életerő). [-6 varázspont.] Egészséged TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás:) Egy végső mozdulattal előhívod a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+26 életerő). [-6 varázspont.] Egészséged TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás:) Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+20 életerő). [-6 varázspont.] Egészséged TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás:) Megidézted a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+27 életerő). [-6 varázspont.] Egészséged TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás:) Sikerült elmondanod a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+27 életerő). [-6 varázspont.] Egészséged TF-elődött. Egyhelyben toporogsz.
[40 pontot használtál fel, van még 120.]

v 109 elmormolod a 109. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Ereidben a vér forrón lendül előre. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a felszínre ugrás varázslatot! Elhagyva a sötét labirintust, kiteleportálsz a felszínre. [-25 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 115.]

v 138 elmormolod a 138. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Sikerült elmondanod a széljárás varázslatot! Lépteid könnyűvé, légiessé válnak. [-15 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 110.]

m 4 3 3 mozogsz délre, délkeletre, délkeletre
[98,83] Továbbra is síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Utad során felfedezel egy halálbokort. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt oltárt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy karmos tankány. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a karmos tankány bal első lábát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a karmos tankány testét. (2 támadással 99 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). {GYD:} Orgyilkos tőrrel eltalálod a karmos tankány testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Utolsó pillanatban ugrasz félre a karmos tankány öklelő szarvai elől. A karmos tankány karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 tankány karmot. 711 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 122, sebződés: 3, gyógyulás: 18, összesen: +15 ÉP}

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Villámgyorsan beveted magad a csalánosba. No, igen a profizmus. Teljesen észrevehetetlen voltál. Nos, lássuk mi volt az ellenfél. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy csontváz lord. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről. Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem valami friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északkeletre. Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [99,84] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Északra fekszik egy helytartói város. " Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt oltárt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy Chara-din monolitját. Egy öreg törpét pillantasz meg, amint nagyban ás. Kérdésedre mogorván azt válaszolja, hogy kincset keres, de egyedül eléggé nehezen boldogul. Ha segíteni akarsz rajta, 30 TVP-t kell elköltened (24. jellempróba).
(Vándorcirkusz:)
- Itt a cirkusz, itt a cirkusz - hallod a kántálást, és mire feleszmélsz, már sátrak tömkelege terül szét körülötted. Egy mélynövésű, kék színűre festett alak állja utad, és a tenyerét a belépésre jogosító összegért tartja feléd. A tenyerébe perkálod a kért 20 aranyat, majd kíváncsian a cirkuszba lépsz.
Megállsz a céllövölde előtt és bekukkantasz. Az óriási méretekkel rendelkező ceremóniamester rögtön előtted terem, és beljebb tessékel.
- Gyere, mérd össze tudásod Ghalla legkülönösebb szörnyeivel! - mondja.
- Rendben - válaszolod, és a következő pillanatban már a csatatéren találod magad. A halálhozó csak a pillanatra várt, hogy belépj hozzá.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, tolmokov-koktélt ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 tolmokov-koktél. Pár lövedéked átjárja a halálhozó bőrszárnyát. (6 támadással 198 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. Villámgyorsan lehajolsz - a sav csak itt-ott mar szét. (11 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Koncentrálva kí energiáidat, az Acél Ökölre összpontosítasz! Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a halálhozó testét. (3 támadással 151 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). {GYD:} Orgyilkos tőrrel megkarcolod a halálhozó testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Karmait felemelve, a halálhozó meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Félrehajolsz, de a halálhozó karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 16 életpontot vesztettél. A halálhozó belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A szörny az artériádra tapasztja magát. A vérszívástól még 27 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 2 901 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia).
{Csatastatisztika; sebzés: 373, sebződés: 111, gyógyulás: 39, összesen: -72 ÉP}

Kihúzod magad, mielőtt az ajtó előtt álló óriáshoz fordulsz.
- Hol a nyereményem? - kérdezed. Ő elmondja, hogy a szörny legyőzéséért nem jár díj - mármint olyan értelemben, hogy ő adná -, hanem ezeknek a speciális bestiáknak van egy különleges tulajdonságuk: néha különleges kincset őriznek.
- Ha azt megtalálod a tied lehet - mosolyodik el a házigazda.
(Feltételes gyógyítás:) Elmondtad a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+31 életerő). [-6 varázspont.] Egészséged TF-elődött.
Hamar felfedezed a sátrat, melyben a boszi a legutóbbi küldetésed adta. A boszorka tüzetesen átvizsgálja a cókmókod, mielőtt bármit is mondhatnál. Amikor az igazgy. fülbevaló a kezébe akad, elmosolyodik, de ez nem tart sokáig. Amint rájön, hogy nem hoztál el mindent, amit kért, mérgesen rád rivall. A boszi kis morgolódás után úgy dönt, más tárgyakat kér tőled. Mielőtt kilépnél az ajtón, emlékezetedbe vésed, miket kell hoznod: 5 aurach fog, 7 szopókő, 2 vaskulcs, 9 bronzhegyű nyíl, 26 smirglilevél.
Az egyik sátor előtt egy magában passziánszozó árnymanót pillantasz meg. Amikor közelebb osonsz, meglátod a kiírást: "Aki legyőzi a cirkusz legjobb HKK-játékosát, mesés jutalomban részesül!" Kedved támad kipróbálni. Hamar kiderül ellenfeledről, hogy nem kispályázik. Látni akarja, hogy van nálad elég pénz. Még csak az kellene, hogy aggódjon! Egyesével leszámolsz 100 aranyat magad elé az asztalra. 1. kör: Megnézed a kezedbe kerülő lapokat: 2 Mákrózsa főzet, 1 A bajnok manifesztációja, 1 Ellenvarázslat, 1 Piromenyét. Ez egy pár! Rövid licitálás után a lapcsere mellett döntetek. 3 lapot cserélsz. Megnézed az új lapokkal együtt mi van a kezedben: 3 Mákrózsa főzet, 1 Illúziósárkány, 1 Orbitális mackósajt. Ez terc! Az asztalra terítitek a lapjaitokat, és mindketten az ellenfélét kezditek vizsgálgatni. Az árnymanó kezében a következők voltak: 2 Déja vu, 1 Orbitális mackósajt, 1 Influenza, 1 Sötét motyogó. Ez csak egy pár! Nyertél. 2. kör: Megvizsgálod, milyen lapokat kaptál: 1 Orzag bilincse, 1 Kisebb quwarg istenség, 1 Illúziósárkány, 1 Illúziópalota, 1 Ellenvarázslat. Ez sajnos semmit nem ér. Az árnymanó rövid tétovázás után emel a téten. Biztos vagy benne, hogy határozatlansága is csak a színjáték része lehetett, úgyhogy inkább hagyod, hogy kevesebb pénzt nyerjen, eldobod lapjaidat. 624 tapasztalati pontot kaptál. 68 arannyal könnyebben hagyod ott nevető ellenfeled.
Tudatosan a szirén sátrához irányítod lépteid. Határozottan lépsz a labirintus bejáratát őrző férfi elé, és közlöd vele, hogy szerencsét próbálnál. Leadod nála a tárgyaidat, majd belépsz a sátor nyílásán. Egy szűk embermagasságú folyosóra jutottál. Megpróbálsz a világosabb vége felé haladni, ami hamarosan egy még sötétebb járatba vezet. Még hosszú percekig bolyongsz az útvesztőben, majd fáradtan adod fel meghódítását. 624 tapasztalati pontot kaptál. Visszakapod a tárgyaidat, majd bánatosan utadra indulsz. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 versengés).
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Úgy gondolod, hogy a közeledő mutáns pók nem jelenthet komoly veszélyt. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Manára van szükséged, elhasználod a következő tárgyat: manakristály. (+301 varázspont.)

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a mutáns pók egyik lábát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronzpengét. Elszántan a másikra rohansz. {GYD:} Bronzpengével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a mutáns pók förtelmes fejét. (2 támadással 56 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). {GYD:} Orgyilkos tőrrel teljesen átdöföd a mutáns pók jobb oldalát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A mutáns pók csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Véres nyál csordul ki a mutáns pók száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 403 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 102, sebződés: 0, gyógyulás: 12, összesen: +12 ÉP}

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Az első ellenfél egy szubreális vámpír.

Egy a halál szava varázslatot dob rád a másik. Felfénylik az állatvédelem! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, tolmokov-koktélt ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 tolmokov-koktél. Lövedékeiddel perforálod a szubreális vámpír ködös testét. (3 támadással 112 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a szubreális vámpír testét. (4 támadással 177 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). {GYD:} Orgyilkos tőrrel épp hogy megszúrod a szubreális vámpír testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A szubreális vámpír többször végigkarmolja a derekadat. (4 támadástól 30 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A szubreális vámpír fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 3 341 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 310, sebződés: 36, gyógyulás: 38, összesen: +2 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. (Nincs mibe rakni 1 bomló esszenciát.) A következő ellenfél egy dermesztő lidérc.

Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a dermesztő lidérc bal vállát. (5 támadással 221 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). {GYD:} Orgyilkos tőrrel jól megszurkálod a dermesztő lidérc testét. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). A dermesztő lidérc néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (4 támadástól 31 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Végtagjaid lefagynak (-8 védettség). A dermesztő lidérc szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
2 426 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 254, sebződés: 31, gyógyulás: 44, összesen: +13 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. (Nincs mibe rakni 1 bomló esszenciát.) Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 5 vashegyű nyilat.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 673 (limit: 750), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 72442.
Leszüreteled egy gallopbokor érett bogyóit. Állítólag ehető. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [100,85] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy sörényes ubuk. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a sörényes ubuk testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronzpengét. Elszántan ellenfeledre rohansz. {GYD:} Bronzpengével hatalmas csapásokat adva felmetszed a sörényes ubuk bal vállát. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). {GYD:} Orgyilkos tőrrel felnyársalod a sörényes ubuk tüskés hátát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A sörényes ubuk fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A sörényes ubuk összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 5 ubuk tüskét. 304 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 90, sebződés: 6, gyógyulás: 12, összesen: +6 ÉP}

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Villámgyorsan beveted magad a csalánosba. Kilesel, hogy jobban megvizsgálhasd a nagy ellenfelet. Azonnal tudod, hogy egy zombi mester volt a rémület okozója. Amikor elhal a zaj, előmászol. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). Utad során felfedezel egy oltárt. Elenios hívei emelték. Mint béka a lesben, úgy ülsz egy órán át, mozdulatlanul. Az eredmény: négy óvatlan szitakötő. (+1 kaja.) [57 pontot használtál fel, van még 53.]

m 3 4 4 mozogsz délkeletre, délre, délre
[101,86] Még mindig füves síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Ananászvirág illatát hozza a szél. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy uzbány. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked átfúrja az uzbány pikkelyes nyakát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Koncentrálva kí energiáidat, az Acél Ökölre összpontosítasz! Ököllel iszonyatosan megcsapod az uzbány fejét. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). {GYD:} Orgyilkos tőrrel megdöföd az uzbány bal szárnyát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Néhány csípés eltalálja a bal lábadat. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Az uzbány még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 uzbány csőrt. 325 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 79, sebződés: 5, gyógyulás: 11, összesen: +6 ÉP}

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Villámgyorsan beveted magad a csalánosba. Kikukucskálsz rejtekedből, és felsóhajtasz. Még szerencse, hogy elbújtál. Ráismersz a távolodóra. Egy noth szellem. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről. Megpillantasz egy tiszta vizű patakot, amely délről folyik északra. Teletöltöd vízzel a kulacsodat. Látsz egy teljesen lerombolt oltárt. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve.

(Továbbmész...) [101,87] Síkság, továbbra is csak síkság. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Oldalt pillantva, meglátsz egy rát-fát. Vékony, de tiszta vizű patakra bukkansz, amely délről folyik északra. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Elenios hívei emelték. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy sóhajtó dorony. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. A szörny nagyot fúj, eltérítve a gyenge lövést. Elszántan ellenfeledre ugrasz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a sóhajtó dorony fejét. (2 támadással 75 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Orgyilkos tőrrel teljesen átszúrod a sóhajtó dorony testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A sóhajtó dorony belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A sóhajtó dorony még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a szivárványszivet, szereztél 1 dorony tüdőt. 399 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 97, sebződés: 5, gyógyulás: 16, összesen: +11 ÉP}

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Az első ellenfél egy dermesztő lidérc.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a dermesztő lidérc jobb vállát. (6 támadással 261 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+38 életerő). Orgyilkos tőrrel megbököd a dermesztő lidérc jobb oldalát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A dermesztő lidérc néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (4 támadástól 35 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A rettenetes hidegtől elgémberedsz (-8 védettség). A dermesztő lidérc most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
2 426 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 273, sebződés: 35, gyógyulás: 47, összesen: +12 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. (Nincs mibe rakni 1 bomló esszenciát.) Felkészülten várod a másik ellenfeledet, aki egy Thargodan csontváz.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. A helyzet alkalmas egy Sziklaököl támadás bevitelére! Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a Thargodan csontváz bizarr csontjait. (5 támadással 247 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+36 életerő). {GYD:} Orgyilkos tőrrel megkarcolod a Thargodan csontváz bizarr csontjait. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Karmával néhányszor a Thargodan csontváz megcsapja a fejedet. (2 támadástól 47 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) A Thargodan csontváz még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
1 813 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 254, sebződés: 47, gyógyulás: 48, összesen: +1 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. (Nincs mibe rakni 1 bomló esszenciát.) Találsz nála 1 éjkövet.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 675 (limit: 750), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 72802.

(Továbbmész...) [101,88] Még mindig füves síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy sóhajtó dorony került az utadba. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. A szörny csak fúj egyet, eltérítve támadást. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a sóhajtó dorony testét. (2 támadással 74 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Orgyilkos tőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a sóhajtó dorony jobb hátsó lábát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A sóhajtó dorony megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A sóhajtó dorony összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a szivárványszivet, szereztél 1 dorony tüdőt. 399 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 97, sebződés: 0, gyógyulás: 15, összesen: +15 ÉP}

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Egy élőholt quwarg áll veled szemben.

A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Elszántan a másikra támadsz. Legutolsó sejtjeidből is összegyűjtve a kí-energiákat, egy Sziklaököl bevitelére koncentrálsz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az élőholt quwarg jobb oldalát. (5 támadással 210 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). {GYD:} Orgyilkos tőrrel többször eltalálod az élőholt quwarg testét. (4 támadással 87 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 50 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) Iszonyatos fájdalmat érzel, ahogy a karmok kitépnek belőled egy darabot. Még 31 életpontot vesztettél. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel párszor keményen megütöd az élőholt quwarg torát. (2 támadással 81 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). {GYD:} Orgyilkos tőrrel épp hogy megszúrod az élőholt quwarg bal vállát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 61 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) Iszonyatos fájdalmat érzel, ahogy a karmok kitépnek belőled egy darabot. Még 39 életpontot vesztettél. Az élőholt quwarg összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. 2 532 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 400, sebződés: 181, gyógyulás: 83, összesen: -98 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. (Nincs mibe rakni 1 bomló esszenciát.) Felkészülten várod a másik ellenfeledet, aki egy élőholt quwarg.

A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Elszántan ellenfeledre támadsz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az élőholt quwarg testét. (7 támadással 271 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+39 életerő). {GYD:} Orgyilkos tőrrel megdöfködöd az élőholt quwarg jobb első lábát. (4 támadással 95 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Marásokat ejt rajtad az élőholt quwarg. (2 támadástól 53 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) A lény óriási darabot tép ki belőled. Még 35 életpontot vesztettél. Az élőholt quwarg összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. 2 532 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 366, sebződés: 88, gyógyulás: 64, összesen: -24 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. (Nincs mibe rakni 1 bomló esszenciát.) Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 3 vasércet.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 677 (limit: 750), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 73172.
Felfedeztél egy teljesen lerombolt oltárt. Látsz egy Chara-din monolitját. Csatazajra leszel figyelmes. Közelebb lopózva látod, hogy egy iszonytató ragyás burástya magasodik egy kalandozó fölé. Pajzsát az elf a feje fölé emeli, de látod, hogy nem sok esélye van, mivel a hátizsákjából egy szopókő kandikál ki, amit bizonyára még észre sem vett. Egy módon segíthetsz: ha odarohansz, és elveszed tőle a szopókövet! [ettől a szerencséd 1 lesz!] Ez 5 TVP-be kerül (44. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Szerelmi nászuk közben válik élelemtartalékoddá két levelibéka. (+2 kaja.) Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) [15 pontot használtál fel, van még 38.]

m 5 4 3 mozogsz délnyugatra, délre, délkeletre
[100,89] Síkság, továbbra is csak síkság. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy rát-fát. Észreveszel egy oltárt. Leah hívői építették. Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Ráismersz a lényre. Egy kaffogó hebrencs. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Itt csata lesz.

Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a kaffogó hebrencs testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronzpengét. Vad csatakiáltással, felemelve a bronzpengét a másikra támadsz. {GYD:} Bronzpengével kilukasztod a kaffogó hebrencs jobb első lábát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). {GYD:} Orgyilkos tőrrel teljesen átdöföd a kaffogó hebrencs testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A kaffogó hebrencs állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A kaffogó hebrencs még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 hebrencs állkapcsot. 199 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 66, sebződés: 0, gyógyulás: 7, összesen: +7 ÉP}

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Az első ellenfél egy élőholt sullár.

Egy mágiatörés varázslattal köszönt csatapartnered. Átok! Ellenfeled kioltotta az összes varázslatot, ami rajtad volt. Elszántan a másikra ugrasz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az élőholt sullár bal első lábát. (7 támadással 292 életpontot sebezve.) {GYD:} Orgyilkos tőrrel meghorzsolod az élőholt sullár fejét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Húsodat át- meg átjárja az élőholt sullár szarva. (2 támadástól 48 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) Az élőholt sullár szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 66 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. 2 053 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 299, sebződés: 114, gyógyulás: 24, összesen: -90 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. (Nincs mibe rakni 1 bomló esszenciát.)
(Feltételes gyógyítás:) Elmormoltad a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+26 életerő). [-6 varázspont.] Egészséged TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás:) Elmormoltad a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+23 életerő). [-6 varázspont.] Egészséged TF-elődött. A fűben meglapulva reménykedsz, hogy az ellenfeled nem vesz észre. Szörny esélytelen veled szemben, sehol sem talál. Kicsit később óvatosan kilesel. Ez nem lehet más, mint egy élőholt tigris. Amikor elhal a zaj, előmászol. Lecsapsz egy kövér, ám elővigyázatlan sótyúkot. (+2 kaja.)

(Továbbmész...) [100,90] Továbbra is síkságon vagy. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy uzbány nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az uzbány pikkelyes nyakát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az uzbány testét. (2 támadással 77 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod az uzbány testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Néhány csípés eltalálja a jobb lábadat. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 uzbány csőrt. 325 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 104, sebződés: 6, gyógyulás: 2, összesen: -4 ÉP}

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. A fűben meglapulva reménykedsz, hogy az ellenfeled nem vesz észre. Most is Te voltál a jobb, sikerült elbújnod. Megszemléled a "legyőzött" szörnyet. Azonnal tudod, hogy egy csontváz lord volt a rémület okozója. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről. Utad során felfedezel egy amniosz-fát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Elenios hívei emelték. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Chara-din rúnaköve. Oldalt pillantva, meglátsz egy szent tölgyfát. Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nő üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megvizsgálod a talajt. Nem túl régi (maximum néhány napos) kobudera nyomok vezetnek északra.

(Továbbmész...) [101,91] A sík vidéket bozótos váltja fel.

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Megpróbálsz beolvadni a környezetedbe. Szörny esélytelen veled szemben, sehol sem talál. Kicsit később óvatosan kilesel. Ó! Hiszen ez egy csontváz lord. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy nekrofunt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Felfedeztél egy Chara-din monolitját. Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkő, azzal újra kifehérítheted a bőrét, megmentve a veréstől. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba). Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Spear Hackman előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Egy pillanatig bambán bámuljátok egymást egy mucugróval, aztán gyorsan elkapod, mielőtt alámerülhetne a pocsolyában. (+1 kaja.) [24 pontot használtál fel, van még 14.]

m 5 3 mozogsz délnyugatra, délkeletre
[100,92] A bokrok megritkulnak, árnyékba vonja őket az új terep, a sűrű erdő.

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Észrevétlenül meglapulsz egy hatalmas fatörzs mögött. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Most is Te voltál a jobb, sikerült elbújnod. Megszemléled a "legyőzött" szörnyet. Amint meglátod, rögtön rájössz, hogy ez egy noth szellem. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Dornodon rúnaköve. Látsz egy szent tölgyfát.

(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [10 pontot használtál fel, van még 4.]

* 1. BP: h 2107 0 0 használod a 2107. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [5 pontot használtál fel, van még -1.]

* 2. BP: h 1576 1 0 használod az 1576. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -1.]

* 3. BP: e 1 0 0 élelemszerzés -1 pontért
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.

* 4. BP: e 1 0 0 élelemszerzés -1 pontért
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.

* 5. BP: e 1 0 0 élelemszerzés -1 pontért
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.
Szomjadat csillapítod, a kulacsodból kortyolva. Végtagjaid felengednek, ahogy a dermedtség elmúlik. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 9, 25, 24.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy kaját nyel le a kaffogó hebrencs. Kezd sötétedni, ideje lepihenni. Kiliheged magad, majd találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Gratulálok, a következő szintbe léptél! A minősítésed mostantól a veteránok veteránja helyett széttápolt kalandozó lord. Ennek eredményeképp, karaktered a következő fejlődést tapasztalja: +13 max. varázspont, +5 max. életerő, +1 támadás, eloszthatsz 3 tulajdonság-pontot, és 3 képesség-pontot.
Ebben a körben -1 pontod maradt, ebből a következő körre -1 pontot vihetsz át. Kapsz még 297 pontot. A következő körben tehát 296 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


TUDATI GYORSÍTÁS II. (513. TUDATI KÉPESSÉG)
Gratulálok! Felléptetek hát a következő lépcsőfokra a közös tudati energiák harcban való kihasználása terén! Komoly teljesítmény volt, elhiheted! Csak igen keveseknek adatik meg az az erő, amit immár te is birtokolsz. Régen, még a lovagrendek idejében, ezt a képességet a legszentebb titkukként vigyázták a tudóik. A kifecsegőkre általában halál, száműzetés, vagy legenyhébb esetben is a rendből való kizáratás várt. Ma már nem léteznek a rendek. A kasztroplanáris térben felszabadult területeket a közös tudatok vették birtokukba, és a kalandozók közt messze nincsenek ilyen kemény rendszabályok. Ki tudja? Talán így derülhetett ki ez a titok is, de persze neked ezzel nem kell törődnöd. Elég annyit tudnod, hogy egy új, különleges támadó technikát sajátítottál el. [Eztán a távfegyvereddel eggyel több támadást adsz majd le, mint eddig. A képesség hatása permanens, energia kisütést nem igényel.]

TRIKORNIS FÓKUSZ (2169 TÁRGY)
Ez az apró, trikornist ábrázoló, csontszerű anyagból készült szobor csodálatos tulajdonsággal bír. Ha a birtokában vagy egynek, és fejleszted (TF-eléssel) az IQ-dat, ügyességedet vagy egészségedet, akkor +5 %-kal hatékonyabban fejlődik az adott tulajdonságod, mint egyébként. Ez minden más hasonló hatással összeadódik. Nyilván nem adod oda másnak.

ESSZENCIAVÉDELEM II. (188. VARÁZSLAT)
Borzalmas érzés, amikor bizonyos szörnyek a maximális varázspontodat, a manakortexedet szívják el, márpedig ez egyre gyakrabban fenyegeti azokat a bátor kalandozókat, akik lidércurakat és hasonló ocsmányságokat hívnak ki párviadalra. Az esszenciavédelem II. egy hatékony védővarázs, amely kékes fénnyel burkolja be bőrödet a gonosz érintés pillanatában. Az esszenciavédelem II. csakis szörnyek ütéssel járó speciális képessége ellen véd, és hatása a következő táborozásod végéig tart. Anyagi komponense egy isteni könnycsepp, elmondása 15 VP-be és 5 TVP-be kerül.

KARAKTERLAP

Forkboy, egy fekete, copfos hajú, piros szemű kobudera férfi vagy. Kecskeszakállad és harcsabajuszod van. A bőröd kreolszínű. Tharr tanítványa vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 156. fordulód.

Erő: 27 (34) Szint: 25 Merészség: 10/1 Magasság: 147 cm
IQ: 23 (25) Támadás: 33 (35) Agresszió: 3 Testsúly: 53 kg
Ügyesség: 20 (22) Védekezés: 32 (37) Menekülés: 30 % Életkor: 29/30 év
Egészség: 19 (21) Életpont: 315/315 Jellem: semleges Tul. pont: 3
Szerencse: 26 (36) Varázspont: 332/211 Pénz: 3776 arany Kép. pont: 5
Tudatpont: 46/4 Pszi pont: 60/60
Eddig összesen 2102 szörnyet (21 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 34 012 TP-t kaptál. Jelenleg 1 429 530 TP-d van. A következő szinthez még 270 470 TP szükséges. Trófeáid: Dögvész, q. rohamosztagos, Mnebolath. A 141. fordulódban 1000 arany került a bankszámládra. 1015 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 3 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 30/97 (+13%) szúrófegyverek: 19/96 (+9%) vágófegyverek: 6/26 (+18%)
dobófegyverek: 28/50 (+6%)

Feltételes fegyverváltás: bronzpenge (#126) (700%) << vashegyű lándzsa (#182) (900%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); ubuk dobónyíl (#138) max. 1 db (1 -18.); ubuk dobónyíl (#138) (19 -20.); tolmokov-koktél (#351) (21 -);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
100,92 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 113
Az idő kódexe: legutóbb 139. fordulóban.
Feltételes varázskő használat: 5 százalék varázspont alatt.

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 139 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 67/12 (+105%) 2. nyomkövetés: 29/99 (+9%) 3. mászás: 14/48
4. csapdakészítés: 23/17 (+10%) 5. csapdaészlelés: 6/89 (+427%) 6. gyógyítás: 31/12
7. felderítés: 9/93 8. szörnyidomítás: 7/2 9. teológia: 20/18 (+66%)
10. taumaturgia: 15/14 (+8%) 11. szerencsejáték: 1/88 (+11%) 12. versengés: 4/0 (+36%)
13. harcművészetek: 27/1 14. zene: 2/20 15. szörnyismeret: 11/20
16. pszi: 7/59 17. zárnyitás: 1/16 18. vadászat: 11/19
19. bányászat: 24/9 20. testépítés: 9/86 21. csapatmunka: 2/42

FELTÉTELES PARANCSOK (még 41 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 90% életpont alatt (gyógymógy (#5))
gyógyítasz 30% életerő alatt 20 TVP-ért
kutatsz max. 200 TVP-ért
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 20 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 100 darabot ), ubuk dobónyílat (#138) (max. 2 darabot ), amnioszt (#203) (max. 1 darabot ), kazmár gyökeret (#205) (max. 1 darabot, csak egyszer)
mászol max. 300 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 10, max: 50)
Poomr Ko (#957), szintszívó lények (#9097), szubreális vámpír (#223), óriás szőröspók (#7076), q. rohamosztagos (#242), quwarg nagymester (#214), kérődző etra (#368), vadász quwarg (#241), láncravert quwarg (#744), Dögvész (#7495)
Barátságosság (aktív: 6, max: 50)
fémbontó szójer (#150), manifesztátor (#124), drakolich (#760), szutykos remák (#191), nukleáris cickány (#155), quwarg királynő (#153)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
tompítás (#40, 8 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) tükörpajzs (#101, 26 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) puha ütés (#60, 18 VP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP)
vasszervezet (#86, 8 VP) fürgülés (#92, 22 VP) széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP)
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 3, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> szutykos remák (#191) izomernyesztés (#33) >> Dögvész (#7495)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 3, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
fürgülés (#92) >> Dögvész (#7495)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
Thargodan csontváz (#297) (málhás: +46 kg teher) státusz: OK
élőholt sullár (#216) (hátas: 11 lépés/kör; +3 védettség;) státusz: OK
kaffogó hebrencs (#88) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Pusztítsd el egy másik isten oltárát!
2.) Követőim a legtapasztaltabbak, legcselekvésképesebbek közé tartoznak. Imádkozz úgy, hogy az imádkozás pillanatában pontosan 238 TVP áll rendelkezésedre!
3.) Nem mondom, hogy egyszerű feladat. Ölj meg három tüskés harci gromakot! (számláló: 0)

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. tanya (507): kész. városháza (Qvill) (527): új. szürke kastély (547): kész. cseréptetős torony (549): kész. városháza (685): új. fejvadászcéh (758): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. Toborzóiroda (759): kész.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 3, 4, 33, 34, 35, 36, 41, 42, 53, 54, 126, 129, 170, 192, 244.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Kész: 1, 5, 16.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) OK
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 118 TU szükséges.)
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
88 arany (#50) 1 csuklyavirág (#133) 1 igazgy. fülbevaló (#197)
1 madártoll (#112) 1 manakristály (#500) 1 sallank karom (#128)
16 tolmokov-koktél (#351)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
2 csontpálca (#329) 2 dorony tüdő (#212) 1 éjkő (#2369)
10 gyógykenőcs (#313) 1 hebrencs állkapocs (#130) 4 kaja (#2)
5 manifeszt.nyúlvány (#214) 1 nekrofun medál (#253) 10 purifikátor háj (#269)
9 sáfránypor (#211) 1 szvó-ektoplazma (#151) 1 tankány karom (#237)
1 Thargodan esszencia (#328) 1 trikornis fókusz (#2169) 5 ubuk tüske (#131)
3 ugh méreg (#166) 2 uzbány csőr (#169) 3 vasérc (#152)
5 vashegyű nyíl (#176) 1 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

97 98 99 100 101 102
82
83
84
85
86
87
88
89
90
91
92
93
(98,83) halálbokor (#2370, belőle készíthető: #2371), oltár, karmos tankány (#137)
(99,84) oltár, Chara-din monolitja (#534), 24. jellempróba, halálhozó (#419), mutáns pók (#117), szubreális vámpír (#223), dermesztő lidérc (#645)
(100,85) sörényes ubukok (#89), 31. jellempróba, Elenios oltár
(100,89) rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), Leah oltár, 40. jellempróba, kaffogó hebrencsek (#88), élőholt sullár (#216)
(100,90) uzbányok (#102), amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203), Elenios oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve, szent tölgyfa (#393), 42. jellempróba
(100,92) Dornodon rúnaköve, szent tölgyfa (#393)
(101,86) uzbány (#102), patak, oltár
(101,87) rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), patak, Elenios oltár, sóhajtó dorony (#112), dermesztő lidérc (#645), Thargodan csontváz (#297)
(101,88) sóhajtó dorony (#112), élőholt quwarg (#202), oltár, Chara-din monolitja (#534), 44. jellempróba
(101,91) nekrofun (#173), oltár, Chara-din monolitja (#534), 28. jellempróba, művészi porolit (#720)

Üzenet küldése a karakternek