Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2024. máj. 28. 11h:14' EZ A 971. JÁTÉKHETED, 152. FORDULÓD 972. játékheted kezdete: jún. 2. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Számládon a zsetonok száma 64 alá esett! Ez a forduló 11 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1261 SZÁMLA : XXXX ingyenf: 1 |
* 1. KP: vv 71 53 224 | elmormolod a 71. varázslatot az 53. varázslatot a 224. varázslatot |
* 2. KP: p 69 15 0 | használod a 69. pszi képességet |
* 3. KP: hh 1629 1228 1945 | használod az 1629. tárgyat az 1228. tárgyat az 1945. tárgyat |
* 4. KP: hh 745 1100 1546 | használod a 745. tárgyat az 1100. tárgyat az 1546. tárgyat |
ek 302 6 | t. energia kisütése: 302 6 |
ef 3 534 | energia fejlesztése 3 |
h 1167 1 | használod az 1167. tárgyat |
h 1387 74 58 | használod az 1387. tárgyat |
135 | 136 | 137 | |
31 | |
|
|
32 | |
|
|
33 | |
|
|
[74,58] Egy kisebb településhez érkeztél. Elérted Maad keleti határát, a Grákó-hegyek első lankáit. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy főutcát. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. Oldalt pillantva, meglátsz egy fellegvárat. (no:1. építését magenta Jade kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 11 aranyat.
be 709 147 138 | bemész a 709. épületbe |
m 2 7 8 | mozogsz keletre, északnyugatra, északra |
Kábító nyilacskát küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 kábító nyilacska. Pár lövedéked átjárja a ryuku ostromteknős kőkemény páncélját. (6 támadással 149 életpontot sebezve.) A kábító nyilacskára kent méreg azonnal hatni kezd az ellenfélre. (-24 támadás, -24 védekezés.) A ryuku ostromteknős még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 kábító nyilacskát találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 676 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 149, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Egy pszi-acéltorony felrakása sosem árthat. Védekezően feszül agyad köré. Sunyi ellenfeled, egy láthatatlan védekező pszi felrakásával szöszmötöl! Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy ryuku átokvarázs varázslat. 561 életpontot sebeztél. [+4% tau] Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy agybénítás II pszi támadást. Semmi hatás! (Mivel pszi-acéltorony van rajtad.) Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, kábító nyilacskát ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 7 kábító nyilacska. Ez mellément. A lény igéző tekintetét rád emeli. Kacagsz: rajtad nem fog a bűbáj! Elszántan a másikra rontasz. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a csápos otagi fejét. (8 támadással 757 életpontot sebezve.) Az ellenfelet borító méretes tüskék sebeznek. (-94 életpont.) A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 32 életpontot vesztesz.) A lény huhog! 63 életpontot vesztettél. A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 36 életpontot vesztesz.) Kritikus volt a sérülés! (-1 max. életerő.) A csápos otagi csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 36 életpontot vesztesz.) A lény elszívja életenergiádat, és magát gyógyítja! 74 életpontot vesztettél. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel többször eltalálod a csápos otagi nyálkás csápját. (3 támadással 219 életpontot sebezve.) Óriási tüskéi sebeznek. (-27 életpont.) Csápjával megérint a csápos otagi. (1 támadástól 31 életpontot vesztesz.) A lény elhuhogja magát. 64 életpontot vesztettél. A csápos otagi meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 38 életpontot vesztesz.) Kritikus volt a sérülés! (-1 max. életerő.) A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 39 életpontot vesztesz.) A csápos otagi összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 kábító nyilacskát találsz meg, amelyet még használni tudsz. 13 985 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1537, sebződés: 534, gyógyulás: 0, összesen: -534 ÉP}
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy ryuku átokvarázs. 385 életpontot sebeztél. [+4% tau] Ellenfeled nekromanta csókja varázslatot lő rád. 97 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Kábító nyilacskát markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 7 kábító nyilacska. Lövedékeiddel perforálod a vámpírdenevér testét. (7 támadással 337 életpontot sebezve.) Az ellenfél részben elkábul a nyilacskán lévő méregtől. (-28 támadás, -28 védekezés.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a vámpírdenevér jobb vállát. (8 támadással 772 életpontot sebezve.) A vámpírdenevér többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 36 életpontot vesztesz.) Az ocsmány teremtmény huhog! 63 életpontot vesztettél. A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 45 életpontot vesztesz.) Rádtapad, életnedvedre szomjasan! A vérszívástól még 67 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a vámpírdenevér kitárt szárnyát. (7 támadással 668 életpontot sebezve.) A vámpírdenevér csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 50 életpontot vesztesz.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 64 életpontot vesztettél. Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (2 támadástól 50 életpontot vesztesz.) A szörny az artériádra tapasztja magát. A vérszívástól még 66 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 kábító nyilacskát találsz meg, amelyet még használni tudsz. 18 603 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2162, sebződés: 538, gyógyulás: 0, összesen: -538 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Mélyen koncentrálva, megidézel egy ryuku átokvarázs varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 305 életpontot sebeztél. [+4% tau] Ellenfeled mágiatörés varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Egy a hatalom szava varázslattal köszönt csatapartnered. Kábító nyilacskát küldesz ellenfeled felé. Elrepül 7 kábító nyilacska. Alaposan megsorozod a Notermanthi jobb lábát. (7 támadással 340 életpontot sebezve.) Az ellenfelet átmenetileg megbénítja a dobófegyveren lévő méreg. (-28 támadás, -28 védekezés.) A szörny irtózatosat kputtyint. Haha, micsoda mázli! Ezt megúsztad. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel párszor keményen megütöd a Notermanthi nyakát. (2 támadással 191 életpontot sebezve.) A Notermanthi Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 52 életpontot vesztesz.) Húsodat át- meg átjárja a Notermanthi szarva. (2 támadástól 44 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 kábító nyilacskát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy réz papi karkötő [réz papi karkötő ládikóba-> (98,20)-> 20 arany, -2 ÉP], 3 fekete gyöngy és 3 obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (98,20)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP]. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 15 901 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 836, sebződés: 100, gyógyulás: 0, összesen: -100 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Távolról ryuku átokvarázs varázslatot lősz a másikra. 254 életpontot sebeztél. [+4% tau] Teli erőből kábító nyilacskát dobsz az ellenfeledre. Elrepül 7 kábító nyilacska. Lövedékeiddel perforálod a massza ragyás testét. (7 támadással 337 életpontot sebezve.) Az ellenfelet átmenetileg megbénítja a dobófegyveren lévő méreg. (-28 támadás, -28 védekezés.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel eltalálod a massza ragyás testét. (1 támadással 93 életpontot sebezve.) Szarvaival a massza megböki a bal karodat. (1 támadástól 36 életpontot vesztesz.) A massza vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Néhány döfést ejt rajtad a massza agyarával. (3 támadástól 107 életpontot vesztesz.) Ütéseket mér a massza a farkával a jobb válladra. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) A massza összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 kábító nyilacskát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 dözmöng szivet. 10 085 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 684, sebződés: 167, gyógyulás: 0, összesen: -167 ÉP}
(Továbbmész...) [135,31] Szűnni nem akar a zöld síkság. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Úgy gondolod, hogy a közeledő ryuku légiós nem jelenthet komoly veszélyt. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, kábító nyilacskát ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 kábító nyilacska. Lövedékeiddel perforálod a ryuku légiós testét. (4 támadással 128 életpontot sebezve.) A kábító nyilacskára kent méreg azonnal hatni kezd az ellenfélre. (-16 támadás, -16 védekezés.) A ryuku légiós összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 kábító nyilacskát találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 010 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 128, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [135,30] Vált a terep: ritka erdőben vagy. A ritkás lombozaton itt-ott sugárnyi napfény szűrődik be. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy bávatag golombár. Alaposan megfigyeled a másikat, csakúgy ő is Téged. Aztán a lény otthagy.
m 7 2 1 | mozogsz északnyugatra, keletre, északkeletre |
Kábító nyilacskát hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 kábító nyilacska. Pár lövedéked átjárja a quwarg királynő jobb oldalát. (5 támadással 181 életpontot sebezve.) A kábító nyilacskára kent méreg azonnal hatni kezd az ellenfélre. (-20 támadás, -20 védekezés.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 kábító nyilacskát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 4 ugh mérget.) 1 526 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 181, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Ellenfeledre ryuku átokvarázs varázslatot lősz. 398 életpontot sebeztél. [+4% tau] Távolról gigaököl varázslatot lő rád a másik. 29 életpontot vesztettél. Kábító nyilacskát markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 7 kábító nyilacska. Több lövedéked átfúrja a troll bányász testét. (7 támadással 280 életpontot sebezve.) A kábító nyilacskára kent méreg azonnal hatni kezd az ellenfélre. (-28 támadás, -28 védekezés.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a troll bányász testét. (8 támadással 681 életpontot sebezve.) A troll bányász pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 197 életpontot vesztesz.) Legutolsó sejtjeidből is összegyűjtve a kí-energiákat, egy Sziklaököl bevitelére koncentrálsz. Ököllel néhányszor megcsapod a troll bányász bal karját. (8 támadással 553 életpontot sebezve.) A troll bányász újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 188 életpontot vesztesz.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 kábító nyilacskát találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 1912, sebződés: 414, gyógyulás: 0, összesen: -414 ÉP}
(Továbbmész...) [135,29] Szűnni nem akar a zöld síkság. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Csak egy élőholt quwarg. Megvető mosollyal várod a találkozást. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, kábító nyilacskát ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 kábító nyilacska. Pár lövedéked átjárja az élőholt quwarg testét. (4 támadással 201 életpontot sebezve.) A kábító nyilacskára kent méreg azonnal hatni kezd az ellenfélre. (-16 támadás, -16 védekezés.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 kábító nyilacskát találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 713 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 201, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Teli erőből kábító nyilacskát dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 kábító nyilacska. Alaposan megsorozod a quwarg királynő bal hátsó lábát. (6 támadással 205 életpontot sebezve.) Az ellenfél részben elkábul a nyilacskán lévő méregtől. (-24 támadás, -24 védekezés.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 kábító nyilacskát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 4 ugh mérget.) 1 526 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 205, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [136,28] Még mindig füves síkságon vagy. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy quwarg királynő. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, kábító nyilacskát ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 kábító nyilacska. Több lövedéked átfúrja a quwarg királynő torát. (5 támadással 178 életpontot sebezve.) Az ellenfél részben elkábul a nyilacskán lévő méregtől. (-20 támadás, -20 védekezés.) A quwarg királynő összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 kábító nyilacskát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 5 ugh mérget.) 1 526 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 178, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Kábító nyilacskát markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 7 kábító nyilacska. Alaposan megsorozod a quwarg anyakirálynő potrohát. (7 támadással 163 életpontot sebezve.) Az ellenfél részben elkábul a nyilacskán lévő méregtől. (-28 támadás, -28 védekezés.) Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (51 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a quwarg anyakirálynő torát. (8 támadással 768 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a quwarg anyakirálynő. (4 támadástól 68 életpontot vesztesz.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel épp hogy eltalálod a quwarg anyakirálynő testét. (1 támadással 98 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, a quwarg anyakirálynő többször is megmar! (4 támadástól 76 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 kábító nyilacskát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 16 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 16 ugh mérget.) 18 052 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1029, sebződés: 195, gyógyulás: 0, összesen: -195 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Üdvözlésképpen egy ryuku átokvarázs varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 215 életpontot sebeztél. [+4% tau] Kábító nyilacskát hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 7 kábító nyilacska. Lövedékeiddel perforálod a jégelementál testét. (7 támadással 315 életpontot sebezve.) A kábító nyilacskára kent méreg azonnal hatni kezd az ellenfélre. (-28 támadás, -28 védekezés.) A lény jeget köp rád. Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (40 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Felveszed azt a beállást, amely a Sziklaököl sikeres alkalmazásához szükséges. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a jégelementál fejét. (7 támadással 550 életpontot sebezve.) A jégelementál mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 99 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 kábító nyilacskát találsz meg, amelyet még használni tudsz. 17 238 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1080, sebződés: 139, gyógyulás: 0, összesen: -139 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Egy ryuku átokvarázs varázslatot dobsz ellenfeledre. 337 életpontot sebeztél. [+4% tau] Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy villámcsapás varázslatot. 88 életpontot vesztettél. Kábító nyilacskát küldesz ellenfeled felé. Elrepül 7 kábító nyilacska. Lövedékeiddel perforálod az élőholt ősmágus törékeny testét. (7 támadással 323 életpontot sebezve.) Az ellenfél részben elkábul a nyilacskán lévő méregtől. (-28 támadás, -28 védekezés.) Közelebb kerülve a szörnyhöz, megérzed irtóztató halál-auráját. Minden akaratodat megfeszítve, ellenállsz! Majdnem beleöregedtél a látványba! Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az élőholt ősmágus fejét. (8 támadással 771 életpontot sebezve.) Az élőholt ősmágus kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (3 támadástól 33 életpontot vesztesz.) A tőled elszívott varázsenergiát saját regenerálására fordítja. (-125 varázspont.) Az élőholt ősmágus kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (3 támadástól 26 életpontot vesztesz.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Félig megúsztad. 20 életpontot vesztettél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy savhurrikán varázslat. 132 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel párszor keményen megütöd az élőholt ősmágus testét. (6 támadással 440 életpontot sebezve.) Az élőholt ősmágus újból meg újból lesújt rád. (3 támadástól 31 életpontot vesztesz.) Nem sikerült az élőholt ősmágus ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (3 támadástól 28 életpontot vesztesz.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Alig pörkölődsz. 21 életpontot vesztettél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy villámcsapás. 84 életpontot vesztettél. Az élőholt ősmágus még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 kábító nyilacskát találsz meg, amelyet még használni tudsz. 35 382 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1871, sebződés: 463, gyógyulás: 0, összesen: -463 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Egy ryuku átokvarázs varázslattal köszöntöd a másikat. 296 életpontot sebeztél. [+4% tau] Üdvözlésképpen egy természet haragja varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 123 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő deus ex machina. Ráébredsz, hogy ez a csata öngyilkosság lenne. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 296, sebződés: 123, gyógyulás: 0, összesen: -123 ÉP}
h 697 1500 | használod a 697. tárgyat |
m 7 8 7 | mozogsz északnyugatra, északra, északnyugatra |
(Továbbmész...) [135,26] A sík vidéket bozótos váltja fel.
(Továbbmész...) [134,25] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Virágzó maghóla illatát hozza a szél. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy gumifát. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy phua-kúpot. A moa kódfejtő felzümmög. Mindjárt feltöri a phua kúpot! 3... 2... 1... és igen, meg is van! Nem kímélve időt és agymunkát, megpróbálod kibogarászni a feladványt. (Önanalízis: +12% titkosírás.) Yoppéé! Megtaláltad, megoldottad! Hangosan, jól érthetően mondod ki a megoldást. Hrshhhsrrr! Félrecsusszan a kúp ajtaja, igazolva, hogy a jelszót tökéletesen fejtetted meg. Lélegzetedet is visszafojtva hatolsz be a kúpba. Kincs és táp vár itt bent rád, ez már bizonyos! Odabent félhomály fogad, úgy látszik, elromlott a világítás. Belépve, dögletes bűz fogad. A sötétség alakot ölt: egy félelmetes vámpírdenevér készül letépni fejedet. Ez túl sok neked! Menekülsz. Észreveszel egy álomvirágot. Felfedeztél egy oltárt. Dornodon híveié. Egy kapkodó, fűben kotorászó ember nőre leszel figyelmes. Kérdésedre könnyes szemmel válaszolja, hogy családja megbetegedett és ő most gyógyfüveket próbál nekik keresni, bár még sohasem csinált ilyet. Ha segíteni akarsz a lányon és családján itt az alkalom, 25 TVP-ért (46. jellempróba). Nini, egy quwarg! Megtaposod, majd megtörlöd a talpad. 1 tapasztalati pontot kaptál. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy rúnakövet. Délnyugatra nézve látsz egy művészi porolitot. Nyugatra egy Chara-din monolitja van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
ef 99 541 | energia fejlesztése 99 |
* 1. BP: h 2107 0 0 | használod a 2107. tárgyat |
TUDATI ERŐSÍTÉS II. (534. TUDATI KÉPESSÉG) A közelharc minden háború alapja. A kadétiskolákban éppúgy legelsőként tanítják az újoncoknak, mint ahogy egy barbár törzs férfivá avatási rítusai során is e szemtől-szembeni küzdelem a legelső lecke. Amikor a hidegfegyverek összecsapnak, mikor fém vet szikrát fémen, mikor vér fröccsen szerteszét a sújtásra lendített fegyverről... szóval, amikor a közelharcra kerül sor, akkor a tapasztalat, az elszántság és az erő a döntő tényező. Minden más, csak ezek után következik. A közös tudat mindezeket biztosítani képes tagjainak, ha megfelelően magas szintre léptetek már a kasztroplanáris összekovácsolódás terén. Elegendő egyetlen pillanatnyi koncentrálás, hogy mindannyiótok tapasztalata vezesse a fegyvered, hogy mindannyiótok elszántsága acélozza akaratod, és hogy a társaid ereje ott dübörögjön a te izmaidban is. [Mostantól minden közelharcban leadott támadásod szint/10 pluszsebzést okoz. Ehhez nem szükséges külön parancsot kiadnod, a hatás automatikus.] |
Erő: | 41 (57) | Szint: | 43 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 141 cm |
IQ: | 28 (39) | Támadás: | 116 (120) | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 57 kg |
Ügyesség: | 26 (42) | Védekezés: | 135 (143) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 34/37 év |
Egészség: | 26 (49) | Életpont: | 1198/1 | Jellem: | jó (184) | Tul. pont: | 8 |
Szerencse: | 34 (62) | Varázspont: | 1218/767 | Pénz: | 38191 arany | Kép. pont: | 77 |
Tudatpont: | 60/38 | Pszi pont: | 215/66 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 35/59 (+8%) | szúrófegyverek: | 15/62 | dobófegyverek: | 32/7 (+7%) |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
134,25 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 140 |
Kedvenc táborhely: 116,29 |
Legfeljebb 55 TU-t válthatsz TVP-re. |
Feltételes varázskő használat: 50 százalék varázspont alatt. |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 162 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP | |
Teljesített szintek a kihívás tornyában: 1, 2, 3. |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 3/49 | 2. nyomkövetés: | 25/19 (+40%) | 3. mászás: | 13/44 |
4. csapdakészítés: | 28/25 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 6/33 | 6. gyógyítás: | 2/41 |
7. titkosírás: | 26/53 (+48%) | 8. felderítés: | 13/5 | 9. szörnyidomítás: | 2/23 |
10. teológia: | 8/58 (+10%) | 11. taumaturgia: | 77/51 (+32%) | 12. szerencsejáték: | 6/52 |
13. versengés: | 5/49 | 14. harcművészetek: | 27/24 | 15. zene: | 2/64 |
16. szörnyismeret: | 11/8 | 17. pszi: | 27/9 (+7%) | 18. vadászat: | 2/65 |
19. bányászat: | 4/5 | 20. testépítés: | 2/24 | 21. főzés: | 17/97 (+11%) |
22. csapatmunka: | 4/79 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 46 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 70% életpont alatt (szent jogar (#150)) |
segítesz max. 20 TVP-ért |
készítesz csillezsályalevelet (#1253) (max. 30 darabot ) |
mászol max. 50 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (127) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 50) |
gonoszok (#988), Diz-oh (#6103), Alaran (#6127), massza (#217) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
ryuku átokvarázs (#280, 45 VP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | vakító fény (#43, 7 VP) |
tisztítótűz (#44, 13 VP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) |
éber vadászkutya (#62, 12 VP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | ||
Alakváltó és tudati képességeid | ||
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) | nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) | pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
szürkeáll. aktiv (#71) | óriáserő (#53) | kí koncentráció (#69) | tulajdonságpajzs (#26) |
hadiszerencse II (#24) | erőpajzs III (#127) | mágikus ütés (#147) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
25. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20) | ||||||
ryuku átokvarázs (#280), nagyobb tűzlehelet (#150) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
hhaar burka (#32) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 2, max: 299 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
izomernyesztés (#33) | >> | kronokukac (#285) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 2, max: 299 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
pszi-acéltorony (#98) | >> | csápos otagi (#395) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sullár (#101) (hátas: 9 lépés/kör; +13 védettség; +2 támadás;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Építs számomra újabb oltárt. |
2.) Pusztítsd el egy gonosz isten oltárát! (teljesítve) |
3.) Tisztítsuk meg a földet attól, ami nem odavaló: végezz öt púpos burástyával. (számláló: 0) |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
sötét kastplom (566): kész. városháza (685): új. Fősátor (770): 2. lépésnél tartasz. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
50, 51, 52, 244. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Kész: 16, 17, 82, 83. |
HŐSTETTEID | ||
A Varkaudar-Thargodan Invázióban megölt ellenfeleid száma: 1455, a megölt vezérek száma: 24, a pontszámod: 276 980. | ||
2014. II. félévének Vlagyimir díjas felcsere vagy. | ||
A masszainvázióban megölt ellenfeleid száma: 113, a sikeresen kikutatott kinyílt phua-kúpok száma: 9, a pontszámod: 17 931. | ||
A III. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 293, pontszámod: 4 599. | ||
Az első morf invázióban megölt morfjaid száma: 9, az összesen kapott pontszám: 900. | ||
Miniesemény statisztikák | ||
Jelenlegi miniesemény: Yaurri titkosítás verseny | ||
Megölt szörnyek: 586. Szerzett pont: 126732. Beállított erő: 130 Összpont: 238302 |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
tudati őrjárat (183) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
vallási öntudat (290) |
fegyvermester (302) |
magiometer (314) |
harci mágia (334) |
vadászidény (351) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
holtidő fűrkészése (420) |
kronoérintő (422) |
kronopáncél (423) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) OK |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) OK |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati gyorsítás II (513) OK |
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) OK |
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) OK |
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) OK |
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 7 TU. szükséges még: 163 TU. |
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
redukálás (564) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU. |
tudatáthelyezés II (566) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU. |
tudati segítség II (567) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU. |
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU. |
manaretesz II (571) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU. |
mentális roncsolás II (573) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU. |
korlátlan tudat (574) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU. |
gyűrűviselés (575) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU. |
varázslómester VI (578) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU. |
elmemester II (580) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU. |
turbó turbó (581) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU. |
makróbővítés II (582) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU. |
varázslómester VII (585) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU. |
pusztító ösztönök (587) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU. |
tudatunk hatalma II (588) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU. |
füébevalóviselés (589) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU. |
teleportmester (592) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 840 TU. |
tudatáthelyezés III (594) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 840 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 3837 TU szükséges.) |
karkötőviselés (596) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 840 TU. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | célzóvíz (#1945) | 1 | deus ex machina (#1) | 9 | kábító nyilacska (#1590) | |||
1 | ork csodaszer (#1228) | 1 | sallank karom (#128) | 4 | spiritusz (#170) | |||
3 | szent jogar (#150) | 1 | varázskő (#305) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
19 | arany (#50) | 1 | dözmöng szív (#122) | 6 | fekete gyöngy (#99) | |||
1 | kaja (#2) | 6 | madártoll (#112) | 2 | moa ékkő (#2718) | |||
1 | Thargodan esszencia (#328) | 4 | víz (#27) |
133 | 134 | 135 | 136 | 137 | |
24 | |
|
|
|
|
25 | |
|
|
|
|
26 | |
|
|
|
|
27 | |
|
|
|
|
28 | |
|
|
|
|
29 | |
|
|
|
|
30 | |
|
|
|
|
31 | |
|
|
|
|
32 | |
|
|
|
|
33 | |
|
|
|
|