144. forduló, 146. forduló, Forkboy összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. jún. 11. 9h:09'
EZ A 841. JÁTÉKHETED, 145. FORDULÓD
842. játékheted kezdete: jún. 14.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3798
SZÁMLA : XXXX

FORKBOY KALANDJAI


Morgan hatalma gyengült. Csak így tovább, pusztítsátok az élőholtakat, és a Negatív létsíkra nyíló rések bezáródnak.
1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [106,96] koordinátán. Egy labirintusban vagy, a 2. szinten/térképen, a 83. pontnál.
Sötét van, bíbor színeivel tündököl a telihold. Megbabonázva figyeled ragyogását, mindent betölt a lüktető ragyogás. Kis fájdalmat érzel, majd határtalan szenvedélyt, végül aléltan zuhansz a földre. Felébredsz, megkönnyebbülve, de sóvárogva is gondolod: hisz ez csak álom volt! - Akkor mi ez a seb a nyakamon?!
Varázserőd regenerálódik. (+29 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+8 tudatpont.) A lottó 1289. hetének nyerőszámai: 9, 2, 8. 3 db 0 találatos szelvényed volt. 1 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 11 arany nyereményt kapsz.

* 1. KP: e 1 0 0 élelemszerzés 1 pontért
Ezt a parancsot sajnos csak szabadban használhatod. [0 pontot használtál fel, van még 325.]

* 2. KP: e 1 0 0 élelemszerzés 1 pontért
Ezt a parancsot sajnos csak szabadban használhatod. [0 pontot használtál fel, van még 325.]

h 1228 2 használod az 1228. tárgyat
Behörpintesz 2 ork csodaszert. A sámánok ereje beléd száll: +4 támadás a forduló végéig. [4 pontot használtál fel, van még 321.]

ek 116 60 1 t. energia kisütése: 116 60 1
Tudati vitalizáció varázslatot fogsz használni, ha életerőd 60 százalék alá zuhan. [0 pontot használtál fel, van még 321.]

t 242 1 támadod a 242. szörnyet
FT 242 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 321.]

t 214 1 támadod a 214. szörnyet
FT 214 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 321.]

t 153 1 támadod a 153. szörnyet
FT 153 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 321.]

t 241 1 támadod a 241. szörnyet
FT 241 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 321.]

t 744 1 támadod a 744. szörnyet
FT 744 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 321.]

lm 86 86 86 mozogsz 86 86 86
Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [84. PONT.] Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy láncravert quwarg. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a láncravert quwarg testét. (4 támadással 62 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a láncravert quwarg torát. (6 támadással 279 életpontot sebezve.) {GYD:} Orgyilkos tőrrel megérinted a láncravert quwarg torát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Tövig nyomja csáprágóját a láncravert quwarg oldaladba. (1 támadástól 160 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +32 ÉP.) A láncravert quwarg most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 655 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 349, sebződés: 160, gyógyulás: 32, összesen: -128 ÉP}

Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy 13 q. rohamosztagos. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a q. rohamosztagos jobb oldalát. (4 támadással 78 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a q. rohamosztagos testét. (7 támadással 323 életpontot sebezve.) {GYD:} Orgyilkos tőrrel párszor épp hogy megérintgeted a q. rohamosztagos testét. (4 támadással 48 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a 12 q. rohamosztagos. (12 támadástól 77 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +16 ÉP.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. Összpontosítasz egy kegyetlen Pörölycsapáshoz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a q. rohamosztagos testét. (5 támadással 222 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megkarcolod a q. rohamosztagos testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad az 5 q. rohamosztagos. (5 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. Az 5 q. rohamosztagos összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 735 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 682, sebződés: 89, gyógyulás: 19, összesen: -70 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 75 életpontot! Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. Innen csak egy út van: előre! [85. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Haladsz előre. Egy kanyarhoz érkeztél. [86. PONT.] Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy 14 q. rohamosztagos. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a q. rohamosztagos jobb első lábát. (4 támadással 71 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a q. rohamosztagos testét. (6 támadással 269 életpontot sebezve.) {GYD:} Orgyilkos tőrrel párszor épp hogy megérintgeted a q. rohamosztagos testét. (4 támadással 39 életpontot sebezve.) Képtelen vagy védeni a 13 q. rohamosztagos minden támadását! Harapásai a legérzékenyebb pontokat találják. (13 támadástól 93 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +19 ÉP.) Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a q. rohamosztagos testét. (7 támadással 312 életpontot sebezve.) {GYD:} Orgyilkos tőrrel megbököd a q. rohamosztagos testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (7 támadástól 53 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 945 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 703, sebződés: 146, gyógyulás: 30, összesen: -116 ÉP}

Hamarosan egy vadász quwargot pillantasz meg. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a vadász quwarg testét. (4 támadással 49 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Kí energiáidat koncentrálod, és megindítasz egy támadást, amelynek eredménye egy Élet-Halál érintés lesz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a vadász quwarg jobb első lábát. (5 támadással 231 életpontot sebezve.) Te 28 ép-t gyógyultál, a kí-érintésnek köszönhetően. Orgyilkos tőrrel párszor épp hogy megérintgeted a vadász quwarg potrohát. (3 támadással 19 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 38 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A csípéssel együtt bénító mérget is kaptál. (-4 támadás.) Ki-energiádat összegyűjtöd, hogy egy Pörölycsapást alkalmazhass. Ököllel többször eltalálod a vadász quwarg nyakát. (2 támadással 88 életpontot sebezve.) {KCC:} Orgyilkos tőrrel megérinted a vadász quwarg jobb oldalát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a vadász quwarg. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? A vadász quwarg csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A csípéssel együtt bénító mérget is kaptál. (-4 támadás.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 kaját. 2 610 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 393, sebződés: 92, gyógyulás: 48, összesen: -44 ÉP}

Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy quwarg nagymester az. Túl kockázatos lenne megtámadni - inkább visszavonulsz. Ismét a térkép szerinti 85. pontnál vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 75 életpontot! Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 66 életpontot! A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. Egy kanyarhoz érkeztél. [86. PONT.] Hamarosan egy quwarg nagymestert pillantasz meg. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg nagymester jobb első lábát. (4 támadással 47 életpontot sebezve.) A lény bűzfelhőt lő rád! Nem tudod leküzdeni a hányingert: kábán könnyítesz magadon. Elszántan a másikra rohansz. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg nagymester bal hátsó lábát. (5 támadással 241 életpontot sebezve.) {KCC:} Orgyilkos tőrrel kicsit megbökdösöd a quwarg nagymester bal oldalát. (3 támadással 21 életpontot sebezve.) A quwarg nagymester megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A szörny kiszakít belőled egy kis húst, és hamm, bekapja! Még 34 életpontot vesztettél. A quwarg nagymester csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel többször eltalálod a quwarg nagymester torát. (2 támadással 103 életpontot sebezve.) {KCC:} Orgyilkos tőrrel megbököd a quwarg nagymester fejét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A quwarg nagymester megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Iszonyatos fájdalmat érzel, ahogy a karmok kitépnek belőled egy darabot. Még 39 életpontot vesztettél. Csáprágójával a quwarg nagymester megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. A quwarg nagymester megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. A quwarg nagymester összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 3 013 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 419, sebződés: 207, gyógyulás: 30, összesen: -177 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 q. demoralizátort. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 75 életpontot! Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 74 életpontot! Megtömöd magad kajával. (-3 kaja.) Egyhelyben toporogsz.
[20 pontot használtál fel, van még 301.]

lm 86 86 86 mozogsz 86 86 86
Egyhelyben toporogsz.
Egyhelyben toporogsz.
Egyhelyben toporogsz.
[0 pontot használtál fel, van még 301.]

lm 81 81 81 mozogsz 81 81 81
Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. Innen csak egy út van: előre! [85. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megtömöd magad kajával. (-3 kaja.) A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [84. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. Egy pillanatra megállsz fülelni. [83. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [82. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Mész tovább, előre. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [80. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Az út véget ér - egy zsákutca! [81. PONT.] Hirtelen egy láncravert quwargot veszel észre magad előtt. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a láncravert quwarg torát. (4 támadással 58 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a láncravert quwarg fejét. (6 támadással 271 életpontot sebezve.) {GYD:} Orgyilkos tőrrel kicsit megsebzed a láncravert quwarg fejét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Gyilkos marást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 156 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +32 ÉP.) A láncravert quwarg összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 655 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 336, sebződés: 156, gyógyulás: 32, összesen: -124 ÉP}

Hopp, itt van valami! A következőket találtad: 1 manakristály. Felpakolsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 75 életpontot! Egyhelyben toporogsz.
Egyhelyben toporogsz.
[30 pontot használtál fel, van még 271.]

lm 58 58 58 mozogsz 58 58 58
Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [80. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Úgy határozol, hogy körülnézel a következő teremben: [79. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Úgy suhansz, mint az árnyék. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [78. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Úgy határozol, hogy körülnézel a következő teremben: [61. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Folytatod az utat. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [56. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Haladsz az ellenséges labirintusban. [57. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Amint belépsz, körülnézel. A sarokban pókháló fityeg! [58. PONT.] Hirtelen egy láncravert quwargot veszel észre magad előtt. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a láncravert quwarg fejét. (4 támadással 55 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a láncravert quwarg jobb középső lábát. (5 támadással 209 életpontot sebezve.) {GYD:} Orgyilkos tőrrel néhányszor megkarcolod a láncravert quwarg jobb oldalát. (3 támadással 24 életpontot sebezve.) Tövig nyomja csáprágóját a láncravert quwarg oldaladba. (1 támadástól 136 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +28 ÉP.) A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel megütöd a láncravert quwarg potrohát. (1 támadással 54 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel meghorzsolod a láncravert quwarg testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A láncravert quwarg csáprágójával feltépi a torkodat. (1 támadástól 160 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +32 ÉP.) A láncravert quwarg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 655 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 348, sebződés: 296, gyógyulás: 60, összesen: -236 ÉP}

Hopp, itt van valami! A következőket találtad: 1 galachmit és 10 quwarg kristály. Felpakolsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 75 életpontot! Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 75 életpontot! Egyhelyben toporogsz.
Egyhelyben toporogsz.
[35 pontot használtál fel, van még 236.]

lm 53 53 53 mozogsz 53 53 53
Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. [57. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Meg-megtorpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [56. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. A folyosó kanyarodik. [55. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Ahová belépsz, az egy kisebb szoba. [47. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. Egy kanyarhoz érkeztél. [50. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Haladsz előre. Elérted a következő kanyart. [51. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Parányi, jelentéktelen teremnek tűnik, ahová most beléptél. [52. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Az út véget ér - egy zsákutca! [53. PONT.] Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy quwarg nagymester. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg nagymester torát. (4 támadással 50 életpontot sebezve.) Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Elszántan a másikra rohansz. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a quwarg nagymester testét. (5 támadással 271 életpontot sebezve.) {KCC:} Orgyilkos tőrrel néhányszor megkarcolod a quwarg nagymester bal első lábát. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) A quwarg nagymester csáprágójával a bal karodba mar! (1 támadástól 27 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Iszonyatos fájdalmat érzel, ahogy a karmok kitépnek belőled egy darabot. Még 31 életpontot vesztettél. A quwarg nagymester megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. A quwarg nagymester megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. A helyzet alkalmas egy Sziklaököl támadás bevitelére! Ököllel többször eltalálod a quwarg nagymester potrohát. (2 támadással 104 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel meghorzsolod a quwarg nagymester testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A lény kiszakít belőled egy részt, és gyorsan behabzsolja. Még 41 életpontot vesztettél. A quwarg nagymester belecsíp a derekadba. (1 támadástól 30 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 3 013 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 445, sebződés: 211, gyógyulás: 30, összesen: -181 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 tudás gyöngyét. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 75 életpontot! Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 75 életpontot! Egyhelyben toporogsz.
Egyhelyben toporogsz.
[40 pontot használtál fel, van még 196.]

v 109 elmormolod a 109. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a felszínre ugrás varázslatot! Elhagyva a sötét labirintust, kiteleportálsz a felszínre. [-25 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 191.]

m 4 3 mozogsz délre, délkeletre
[106,97] Síkság, továbbra is csak síkság. A távolban sakálok üvöltenek. Lábad ujjaival megpiszkálsz egy gyanús dudort a földön, minek következtében egy összeaszott törpe feje gördül elő a föld alól. Hamarosan a testét is megtalálod, melynek mellrészéből egy nyelevesztett varkaudar lándzsa áll ki. Felfedeztél egy mákrózsa bokrot. Felfedeztél egy oltárt. Leah hívei emelték. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint egy gonyolék. Egy cserkész kobolddal találkoztál. Van nála egy térkép, de nem tudja, hogy pontosan merre van. Ha van nálad szeksztáns, akkor pontosan megmondhatod neki 5 TVP-ért (33. jellempróba).
(Vándorcirkusz:) Mint egy különös látomás, úgy terül szét előtted a vándorcirkusz rengeteg apró épülete. Bizsergő tenyérrel veted bele magad a szokatlan tömegbe, míg egy apró termetű férfi meg nem állít. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Egy varkaudar íjász nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar íjász testét. (4 támadással 69 életpontot sebezve.) Máris repül feléd néhány nyílvessző. 21 életpontot sebződsz. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a varkaudar íjász testét. (5 támadással 201 életpontot sebezve.) {GYD:} Orgyilkos tőrrel megkarcolod a varkaudar íjász bal vállát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 50 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) A varkaudar íjász még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 nyílvessző. 2 208 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 276, sebződés: 71, gyógyulás: 10, összesen: -61 ÉP}

Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 61 életpontot! A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Ellenfeled ezúttal egy élőholt quwarg.

Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod az élőholt quwarg testét. (4 támadással 109 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Elszántan a másikra támadsz. Felkészülsz Acél ököl alkalmazására. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az élőholt quwarg fejét. (5 támadással 184 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszurkálod az élőholt quwarg jobb hátsó lábát. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, az élőholt quwarg többször is megmar! (2 támadástól 51 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) Iszonyatos fájdalmat érzel, ahogy a karmok kitépnek belőled egy darabot. Még 29 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 331 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 334, sebződés: 80, gyógyulás: 11, összesen: -69 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Pusztuljatok! - ordítod, és rárontasz a következő ellenfeledre, aki egy dermesztő lidérc.

Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a dermesztő lidérc egyik csápját. (4 támadással 41 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Az Acél Ököl technikáját alkalmazod. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a dermesztő lidérc egyik csápját. (4 támadással 149 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel néhányszor megkarcolod a dermesztő lidérc jobb oldalát. (3 támadással 18 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a dermesztő lidérc megcsapja a fejedet. (4 támadástól 34 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Tagjaid ledermednek (-7 védettség). Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel megütöd a dermesztő lidérc testét. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) {KCC:} Orgyilkos tőrrel épp hogy megszúrod a dermesztő lidérc testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A dermesztő lidérc többször végigkarmolja a derekadat. (4 támadástól 40 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A rettenetes hidegtől elgémberedsz (-7 védettség). Véres nyál csordul ki a dermesztő lidérc száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 286 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 263, sebződés: 74, gyógyulás: 15, összesen: -59 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 1 éjkövet.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 625 (limit: 730), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 63927.
Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 75 életpontot! Megvizsgálod a talajt. Kicsit régi (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek északra. Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [107,98] Szűnni nem akar a zöld síkság. Néhány gyökerestől kitépett smirglibokor, tövéig letaposott aljnövényzet... árulkodó jelek ezek arról, hogy nem Sheran hívei élnek a környéken. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. [mákrózsa virág ->eldobod] Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Felfedeztél egy varkaudar falut.
(Feltételes kutatás:) Elégedett vigyorral arcodon megrohamozod a varkaudar falut. Hamar megtalálod a főteret, és megállsz a közepén. Hamarosan a falu megtelik élettel, és morcos varkaudarok gyűrűjében találod magad. Egy élőholt mirg készül a lemészárlásodra.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked átfúrja az élőholt mirg testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. A helyzet alkalmas egy Sziklaököl támadás bevitelére! Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd az élőholt mirg testét. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd az élőholt mirg bal lábát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Belecsipked az élőholt mirg a bal karodba és a nyakadba. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Az élőholt mirg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 madártollat. 249 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 78, sebződés: 8, gyógyulás: 2, összesen: -6 ÉP}

A varkaudarok valahogy elszántabbnak tűnnek, pihenni sincs időd, máris újabb ellenfeled akad. Egy varkaudar védelmezi a vadászterületét.

Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a varkaudar jobb oldalát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Megmarkolva a mandibulakaszát a másikra rohansz. {GYD:} Mandibulakaszával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a varkaudar fejét. (2 támadással 51 életpontot sebezve.) {GYD:} Orgyilkos tőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a varkaudar testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Bár ügyesen védekezel, a varkaudar sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A varkaudar összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 183 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 92, sebződés: 7, gyógyulás: 2, összesen: -5 ÉP}

Néma csend telepszik a megkövülten bámuló varkaudarokra. Az iménti küzdelem kimenetele sokkolhatta őket. A nagy küzdelem mámorában észre se vetted a homokos talajból kikandikáló valamit. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy bronzpáncél, egy rövid íj és 4 nyílvessző. Egy varkaudar kölyök védelmezi a vadászterületét.

Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a varkaudar kölyök jobb középső lábát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a varkaudar kölyök testét. (2 támadással 109 életpontot sebezve.) {GYD:} Orgyilkos tőrrel megdöföd a varkaudar kölyök testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A varkaudar kölyök farkával megérint. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A varkaudar kölyök szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 481 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 152, sebződés: 4, gyógyulás: 1, összesen: -3 ÉP}

A varkaudar szimbólumod gyűlölt látványából erőt merítve rögvest újabb ellenfeled akad. Egy varkaudar kölyök jön feléd.

Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked átfúrja a varkaudar kölyök jobb első lábát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a varkaudar kölyök jobb első lábát. (2 támadással 103 életpontot sebezve.) {GYD:} Orgyilkos tőrrel megdöföd a varkaudar kölyök testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A varkaudar kölyök farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 506 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 szúrófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 146, sebződés: 5, gyógyulás: 1, összesen: -4 ÉP}

A vicsorgó varkaudarok röhögve löknek eléd egy újabb ellenfelet. Izmaid meg sem közelítik az övéit. Egy élőholt mirg jön feléd.

Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Becsapódva, megdöfi az élőholt mirg bal oldalát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az élőholt mirg fejét. (2 támadással 78 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd az élőholt mirg bal vállát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Néhány csípés eltalálja a bal lábadat. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 madártollat. 249 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 101, sebződés: 8, gyógyulás: 2, összesen: -6 ÉP}

A varkaudarok menekülőre fogják. Csak egy marad közülük, hogy végezzen veled. Egy varkaudar bajnok intéz feléd kihívást.

Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy vérbeli borzongás varázslat. Semmi hatás! Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked átfúrja a varkaudar bajnok testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Megnyílik a föld, és a pokol ura mászik elő, hatalmas, zöldesen csillógó karmokkal kapaszkodva! A feneketlen torkú lény kitátja pofáját, hogy egészben nyeljen el. Tudatodat megacélozva, legyőzöd az illúzióvarázst! A következő pillanatban már a valódi ellenfeled áll előtted. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a varkaudar bajnok sima, kék bőrét. (5 támadással 195 életpontot sebezve.) {GYD:} Orgyilkos tőrrel megérinted a varkaudar bajnok sima, kék bőrét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A varkaudar bajnok egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a bal válladon. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Félig megúsztad. 16 életpontot vesztettél. A varkaudar bajnok még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 380 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 238, sebződés: 34, gyógyulás: 4, összesen: -30 ÉP}

Néma csend borul a tájra, egyedül maradtál. Végigjárod a sátrakat, hátha találsz valami használhatót. Sok rozsdás és használhatatlan vacakot eldobsz, miközben kiszűröd az értékesebbeket. Nézzük, melyek az utóbbiak: A következő kincseket találtad: 3 bronzhegyű nyíl, egy vashegyű lándzsa, egy bronzhegyű lándzsa, egy rákpajzs, 8 ubuk tüske, egy bronzpenge és egy varkaudar pálinka. Búcsút intesz a varkaudar falunak, ideje továbbindulni.
Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba). Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy rát-fát. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Cras Lorg formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Látsz egy szent tölgyfát. Észreveszel egy barátság szent tüzét. Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy varkaudar. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a varkaudar rücskös bőrét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Mandibulakaszával végigmetszed a varkaudar jobb karját. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) {GYD:} Orgyilkos tőrrel felnyársalod a varkaudar jobb karját. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Gyenge szúrást kapsz a bal lábadba. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Véres nyál csordul ki a varkaudar száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 180 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 71, sebződés: 2, gyógyulás: 1, összesen: -1 ÉP}

Előtted bújik ki egy lukból egy ürge. Puff, nincs gond a kajára! (+1 kaja.) Körbevizsgálódsz. Nem túl friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre vezetnek. [65 pontot használtál fel, van még 126.]

v 96 93 52 elmormolod a 96. varázslatot
Kinyered egy manakristály energiáját. (+275 varázspont.) Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. A forró energia testedbe áramlik. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

105 106 107 108
95
96
97
98
99
(106,96) a 244. labirintus bejárata, láncravert quwarg (#744), q. rohamosztagos (#242), vadász quwarg (#241), quwarg nagymester (#214)
(106,97) mákrózsa bokor (#55, belőle készíthető: #56), Leah oltár, művészi porolit (#720), 33. jellempróba, varkaudar íjász (#687), élőholt quwarg (#202), dermesztő lidérc (#645)
(107,98) tündöklő szobor (#1587), Dornodon oltár, élőholt mirg (#135), varkaudar (#64), varkaudar kölyök (#685), varkaudar bajnok (#190), varkaudar falu (#1109), 40. jellempróba, rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), művészi porolit (#720), szent tölgyfa (#393), barátság szent tüze (#484)

[93,52] Lakott területre érkeztél. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Kalandozók! Ez a terület mostantól az alanori királyság része, az ottani törvények érvényesek itt is, mostantól ti is Borax adófizetői vagytok. Ennek eredményeképp a városi adó mértéke is megemelkedett, a Fény Szentélyének bevétele ezentúl újabb Szentélyek építése helyett a város kincstárába folyik be. A tolvajlást szigorúbban büntetjük, a boltosok pedig önvédelmi képzésben részesültek. A lázadók büntetése halál. Aláírás: Numpet Zaks. " A mágustorony mellett haladtodban felmerül benned a kérdés: vajon kitakarították már onnan azokat a semmirekellő kis koboldokat? (16. többszemélyes kaland, 50 TVP szükséges hozzá.) Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Az erőnk forrása saját magunk, s az öklünkből acélt kovácsolunk. -Acél Öklök. " Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 3 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő.

Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Figyelem! Nagyszabású árverés rendeztetik, melyen minden szabad erdauini kalandozó részt vehet! Részletek a városházákon és a helytartói hivatalokban [BE <épület> 1]. Krapixlon Ottomár, pénzügyminiszter. " A következő épületeket látod: egy fegyvermester háza (572. épület.) és egy fekete mágustorony (597. épület.).
Találkozol egy szőke, hosszú hajú, kék szemű, rövid bajszú elf férfival. Fekete a bőre. Leah eljövendő papja. Egy alligátorbőr cipőt, egy angyalok gyűrűjét, egy harci maszkot, egy hatalom fülbevalóját, egy kőkés szimbólumot, egy koponya szimbólumot, egy korinthai talizmánt, egy Métely páncélját, egy obszidián karkötőt, egy olimpiai vasmedált, egy rothasztó talizmánt, egy ryuku kesztyűt, egy sötét kámzsát, egy umbatari karkötőt és egy zafír erőövet visel. Felszerelését egy óriásféreg trófea, egy éjkornis trófea és egy zoloboo sámán trófea színesíti. Ugyanabba a K.T.-be tartozik, mint te. Jobb kezében egy varkaudar szablyát, bal kezében egy méregfogat tart. Hátasállata egy élőholt sullár! Teherhordója is van: egy törpemammut! Szegény állat majd megszakad. Elég egy mentális pillantás aurájára: feketén vibrál. Egy alattomos gonosz!
Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Könnyűkéz Ssiqua. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést. Meleg kézfogás után elbúcsúztok. Hopp, átugrik egy aranypikkely!
Összeakadsz egy barna, rövid hajú, zöld szemű mutáns férfival. Fekete a bőre. Egy fekete bőrcsizmát, egy örökkéval.kristályát, egy vassisakot és egy vasvértet visel. Ruházatát egy sünmedve trófea ékesíti. Jobb kezében egy orgyilkos tőrt tart. Lőfegyvere egy fúvócső.
Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Elthor Naltar. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Egy végső búcsú, aztán mindegyikőtök megy tovább.
A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Naplovagból parányi porszem, ez az én világom, ezt szeretem. KM tiszteletére: ACS. "
[-50 varázspont.] Erőd TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 116.]

tk 16 1067 1067 többszemélyes kaland 16 1067 1067
Összeszámolod, hányan érkeztek már meg: Könnyűkéz Ssiqua. Amint ideér Atalanta, a szervező, a csapat indulhat is kalandra. [0 pontot használtál fel, van még 116.]

dd 6 127 171 eldobod a 6. tárgyat a 127. tárgyat a 171. tárgyat
Elhajítasz 1 kőkést. Elhajítasz 2 mandibulakaszát. Elhajítasz 1 rövid kardot. [0 pontot használtál fel, van még 116.]

dd 64 eldobod a 64. tárgyat
Sajnos nincs nálad csontszablya. [0 pontot használtál fel, van még 116.]

h 313 használod a 313. tárgyat
Szinte tökéletesen jól vagy, kár lenne most egy ilyen tárgyat elpazarolni. [0 pontot használtál fel, van még 116.]

v 1 999 10 elmormolod az 1. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Energia árad testedbe. Befejezted a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. A vámpirizáció csak azokban a csatákban fog kisülni, ha a jobbkezes fegyver első csapásával legalább 10 életpontot tudsz így gyógyulni. [-8 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 111.]

* 1. BP: h 2107 0 0 használod a 2107. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [5 pontot használtál fel, van még 106.]

* 2. BP: h 1576 1 0 használod az 1576. tárgyat
Megszólaltatod a sípot. Magad sem hiszed, hogy ezzel a siralmas teljesítménnyel bárhol is kopogtathatnál. [1 pontot használtál fel, van még 105.]

* 3. BP: e 1 0 0 élelemszerzés 1 pontért
Well, úgy tűnik, most nem volt szerencséd. Lehet, hogy a terület kajapotenciálja nagyon alacsony? [1 pontot használtál fel, van még 104.]

* 4. BP: e 1 0 0 élelemszerzés 1 pontért
Egy szederbokrot találtál, megtöltöd az elemózsiás zsákodat. (+1 kaja.) [1 pontot használtál fel, van még 103.]

* 5. BP: e 1 0 0 élelemszerzés 1 pontért
Well, úgy tűnik, most nem volt szerencséd. Lehet, hogy a terület kajapotenciálja nagyon alacsony? [1 pontot használtál fel, van még 102.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Nekilátsz, hogy tested minden porcikáját megmozgató gyakorlatokat végezzél. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [Még 18 TVP-t kell elköltened.] Hatodik érzéked veszélyt jelez. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy útonálló. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked átfúrja az útonálló nyakát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. {GYD:} Vashegyű lándzsával teljesen átdöföd az útonálló nyakát. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Orgyilkos tőrrel teljesen átszúrod az útonálló testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Az útonálló vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Az útonálló szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 111 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 75, sebződés: 3, gyógyulás: 1, összesen: -2 ÉP}

Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 62.]

tf 1 32 fejleszted az 1. tulajdonságodat 32 pontért
Elszántan, kitartóan, ellazítva, megfeszítve, viharverten edzeni kezded csendben tiltakozó testedet. A munka meghozza gyümölcsét. (+1 erő.) [32 pontot használtál fel, van még 30.]
Kiszáradt torkod mohón magába fogadja a vizet, amelyet a kulacsból beletöltesz. Az aranypikkelyek szaporodnak. Micsoda öröm! Elmúlt a bénító méreg hatása (támadásod újra a régi). Végtagjaid felengednek, ahogy a dermedtség elmúlik. Méreg fejti ki gyilkos hatását a szervezetedben (-53 életerő.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 20, 2, 13.
Figyelem: 2 forduló múlva az EFelésed nullázódik! Lestrapálva a nap eseményeitől, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 286 pontot. A következő körben tehát 316 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Forkboy, egy fekete, copfos hajú, piros szemű kobudera férfi vagy. Kecskeszakállad és harcsabajuszod van. A bőröd kreolszínű. Tharr tanítványa vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 145. fordulód.

Erő: 27 (34) Szint: 23 Merészség: 10/1 Magasság: 147 cm
IQ: 23 (25) Támadás: 25 (27) Agresszió: 3 Testsúly: 53 kg
Ügyesség: 20 (22) Védekezés: 28 (32) Menekülés: 30 % Életkor: 29/29 év
Egészség: 17 (19) Életpont: 302/249 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 26 (33) Varázspont: 289/222 Pénz: 1188 arany Kép. pont: 5
Tudatpont: 43/7
Eddig összesen 1893 szörnyet (19 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 32 445 TP-t kaptál. Jelenleg 1 154 045 TP-d van. A következő szinthez még 45 955 TP szükséges. Trófeáid: quwarg nagymester, q. rohamosztagos, szubreális vámpír. A 141. fordulódban 1000 arany került a bankszámládra. 1000 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 2 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 29/80 (+12%) szúrófegyverek: 19/2 (+11%) vágófegyverek: 5/39 (+14%)
dobófegyverek: 27/84 (+11%)

Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) (700%) << vashegyű lándzsa (#182) (900%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); ubuk dobónyíl (#138) max. 1 db (1 -18.); ubuk dobónyíl (#138) (19 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
düh vérvörös köde: 50 százalék;
93,52 mezőn táborozol
Teleport hatása alatt állsz, melynek induló koordinátája 107,98
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 113
Az idő kódexe: legutóbb 139. fordulóban.

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 139 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 58/72 2. nyomkövetés: 28/56 (+8%) 3. mászás: 14/12
4. csapdakészítés: 21/60 (+14%) 5. csapdaészlelés: 2/27 6. gyógyítás: 30/96
7. felderítés: 8/61 (+24%) 8. szörnyidomítás: 7/2 9. teológia: 16/79 (+2%)
10. taumaturgia: 14/76 (+14%) 11. szerencsejáték: 1/54 12. versengés: 2/88
13. harcművészetek: 27/1 14. zene: 2/16 (+1%) 15. szörnyismeret: 9/44
16. zárnyitás: 1/16 17. vadászat: 10/72 (+3%) 18. bányászat: 22/11
19. testépítés: 9/86 20. csapatmunka: 1/87

FELTÉTELES PARANCSOK (még 43 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 60% életpont alatt ( tudati vitalizációval)
gyógyítasz 30% életerő alatt 20 TVP-ért
kutatsz max. 200 TVP-ért
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 20 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 100 darabot ), ubuk dobónyílat (#138) (max. 2 darabot ), amnioszt (#203) (max. 1 darabot ), kazmár gyökeret (#205) (max. 1 darabot, csak egyszer)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 9, max: 50)
Poomr Ko (#957), szintszívó lények (#9097), szubreális vámpír (#223), óriás szőröspók (#7076), q. rohamosztagos (#242), quwarg nagymester (#214), quwarg királynő (#153), vadász quwarg (#241), láncravert quwarg (#744)
Barátságosság (aktív: 6, max: 50)
fémbontó szójer (#150), manifesztátor (#124), drakolich (#760), szutykos remák (#191), nukleáris cickány (#155), kérődző etra (#368)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
tompítás (#40, 8 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) tükörpajzs (#101, 26 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) puha ütés (#60, 18 VP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) fürgülés (#92, 22 VP)
széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
vámpirizáció (#1) (999,10)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> szutykos remák (#191)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
Thargodan csontváz (#297) (málhás: +46 kg teher) státusz: OK
élőholt sullár (#216) (hátas: 11 lépés/kör; +3 védettség;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Pusztítsd el egy másik isten oltárát!
2.) Követőim a legtapasztaltabbak, legcselekvésképesebbek közé tartoznak. Imádkozz úgy, hogy az imádkozás pillanatában pontosan 238 TVP áll rendelkezésedre!
3.) Gyenge és életképtelen faj a színes dözmöng. Áldozz fel egyet élve, oltáromnál!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. tanya (507): kész. városháza (Qvill) (527): új. szürke kastély (547): kész. cseréptetős torony (549): kész. városháza (685): új. fejvadászcéh (758): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. Toborzóiroda (759): kész.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 3, 4, 33, 34, 35, 36, 41, 42, 53, 54, 126, 170, 192, 244.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 16.
Kész: 1, 5.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 29 TU. szükséges még: 61 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 275 TU szükséges.)
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
5 kaja (#2) 1 kőkés (#6) 2 mandibulakasza (#127)
2 ork csodaszer (#1228) 1 rövid kard (#171) 2 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
14 arany (#50) 2 bomló esszencia (#2367) 1 bronzhegyű lándzsa (#87)
3 bronzhegyű nyíl (#94) 1 bronzpáncél (#90) 1 bronzpenge (#126)
1 éjkő (#2369) 2 fekete gyöngy (#99) 1 galachmit (#310)
4 madártoll (#112) 1 mocsári penke (#148) 5 nyílvessző (#108)
1 q. demoralizátor (#2067) 10 quwarg kristály (#2238) 1 rákpajzs (#98)
1 rövid íj (#107) 1 tudás gyöngye (#522) 8 ubuk tüske (#131)
2 varkaudar csont (#1113) 1 varkaudar pálinka (#1137) 1 vashegyű lándzsa (#182)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

92 93 94
51
52
53
(93,52) fegyvermester háza (#572), fekete mágustorony (#597), 16. többszemélyes kaland, Könnyűkéz Ssiqua (3411. kalandozó), Elthor Naltar (5510. kalandozó), útonálló (#130)

Üzenet küldése a karakternek