13. forduló, 15. forduló, Széleshát Geon összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2009. szept. 25. 12h:03'
EZ A 111. JÁTÉKHETED, 14. FORDULÓD
112. játékheted kezdete: szept. 30.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2713
SZÁMLA : XXXX

SZÉLESHÁT GEON KALANDJAI


25 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [95,59] koordinátán.
A Trikornis Futárszolgálat egyik nap küldeményt hoz. Fehér Holló adta fel, és a következőt tartalmazza: 6 gyógykenőcsöt. Még egy küldemény érkezik ugyanonnan, ami tartalmaz 15 tolmokov-koktélt.
A táborozás 10. napján összeakadsz egy hosszú aranyhajú, kék szemű elf nővel. Fairlight hűséges követője. Egy bíbor erőövet, egy ezüst papi karkötőt, egy fekete bőrcsizmát, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval. rubinját, egy smaragd védőgyűrűt, egy vasvértet és egy villám szimbólumot visel. Ruházatát egy quwarg szabotőr trófea, egy rőtmanó berzerker trófea és egy bibircsók-óriás trófea díszíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egy eltaposott quwarg. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy parittya. Összeismerkedtek. Az ő neve Larissia En Liriel. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. Motyogni kezd: ""
A 10. napon ismét összefutsz Larissia En Liriellel. Azt mondja: "" Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
A 11. napon találkozol Pszinával. A kalandozót mágikus örvények veszik körbe. Chara-din ministránsa. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. A vérmágusok rendjének tehetséges tanítvány rangú tagja. Egy arany masszariasztót, egy Eldereth kristályt, egy griff nyakéket, egy igazgy. fülbevalót, egy káosz szimbólumot, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy lánghordozó gyűrűt, egy Métely páncélját, egy monstrum vállvédőt, egy nodonrod kitűzőt, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval. rubinját, egy párducbőr övtáskát, egy regeneráló gyűrűt, egy rejtőköpenyt, egy smaragd védőgyűrűt és egy varkaudar csizmát visel. Ruházatát egy quwarg királynő trófea, egy ryuku futárbérenc trófea és egy élőholt quwarg trófea színesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egy mágikus viharban meditáló varázsló. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Lőfegyvere egy mérg. vas dobónyíl. Hátasállata egy sullár! Tárgyainak egy részét egy hegyi szamár viszi. Elég egy mentális pillantás aurájára: sötét, mert gonosz. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól. Álmodban különös párossal találkozol napnyugtakor: egy ezüstszín trikornis háton lovagló vikócmajom közeledik feléd. Ahogy odaérnek hozzád, egy csomagot dob feléd az apró maki, amit épp csak el tudsz kapni. Fehér Holló a feladója! Na nézzük, mit küldött: 17 bumerángot.
A 18. napon ismét összefutsz Pszinával. Érzékeled auráját: sötét, jelezve, hogy a másik gonosz. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
A vérvörös rózsa bódító illatát belélegezve eltölt a vágy, hogy utódokkal örökítsd tovább véred. Gazdád elégedett lesz veled.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+33 életerő.) Pszi energiáid is töltődnek. (+11 pszi pont.) A lottó 832. hetének nyerőszámai: 8, 21, 17. 1 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 13 arany nyereményt kapsz.
A táborozás ideje alatt hosszú időt töltöttél azzal, hogy mérges pók nyomok után kutattál. Úgy látszik, ilyen szörny nem él a környező néhány négyzetmérföldes területen. [10 pontot használtál fel, van még 141.]

* 1. KP: használod a 65. pszi képességet
Koncentrálsz. Megtelsz energiával. Kiengeded magadból az auratranszformáció pszi képességet. Aurád transzformálódik! (+1 gonoszság.) [-10 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 131.]

kf 249 kézbeveszed/felveszed a 249. tárgyat
Elrakod a mérg. ubuk dobónyilat, majd előkészíted a bumerángot. [0 pontot használtál fel, van még 131.]

fl 1 lopsz az 1. fajúaktól
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 131.]

t 104 1 támadod a 104. szörnyet
FT 104 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 131.]

t 96 1 támadod a 96. szörnyet
FT 96 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 131.]

m 1 2 mozogsz északkeletre, keletre
[96,58] Tovább barangolsz a fák között.

Egy quwargot látsz odébb iparkodni. Mély undorral taposod el. 1 tapasztalati pontot kaptál.

(Továbbmész...) [97,58] Az utolsó fák is mögötted maradnak. Feltárul előtted a hullámzó, zöld füves síkság. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy Chara-din monolitját. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely egy bávatag golombár formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Felfedeztél egy szent ligetet. A természet tökéletes összhangja feléd is a béke érzetét sugározza. Felfedeztél egy phua-kúpot. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy álomvirágot.

Eszel valamit. (-1 kaja.) [20 pontot használtál fel, van még 111.]

h 313 használod a 313. tárgyat
Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Kisvártatva jelentkezik a várva várt hatás. ( +26 életerő.) [0 pontot használtál fel, van még 111.]

jlk 2211 jelszó kimondása 2211
Kimondod a megfejtést a találós kérdésre. Úgy látszik, a megoldás tökéletes: az ajtó feltárul. Megilletődve lépsz be a tökéletesen tisztának tűnő belső terembe. Fentről fényforrás világítja meg a kívülről jóval kisebbnek tűnő phua-kúpot. Huk, valami zümmög! Á, csak a szörnygenerátor! A szörny... ááá, egy massza jön! Úristen, micsoda perverz állat tervezte ezt a szörnygenerátort! Sikoltozva menekülsz a kúpból. (A merészséged nem volt elég magas.) [15 pontot használtál fel, van még 96.]

m 4 5 5 mozogsz délre, délnyugatra, délnyugatra
[97,59] Továbbra is síkságon vagy. Látsz egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Hmm, csak egy evaporőr. Ettől nincs semmi félnivalód. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Meglengetve a szöges bunkót ellenfeledre rontasz. Szöges bunkóval megütöd az evaporőr testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Csápjaival az evaporőr csapásokat mér a hasadra. (3 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levő nedvességet. Fürge ellenfeled elegánsan elkerülte támadásodat. Az evaporőr csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. Ellenfeled elmenekül.
{Csatastatisztika; sebzés: 5, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Kutatásodat siker koronázza, két savanyú vadnarancs képében. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [96,60] Még mindig füves síkságon vagy. Valahonnan csengő madárdal száll feléd. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy rúnakövet. Hirtelen valami nagyon fura dolog történik. Telepatikus üzenetet kapsz, amelyben központi téma Tharr neve... (ld. enc.) Felfedeztél egy oltárt. Tharr híveié. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy Chara-din monolitját.
(Vándorcirkusz:) Kisebb-nagyobb sátrak tömegét látod magad előtt felsorakozni, és felismered, a vándorcirkusszal találkoztál. Egy hosszú szakállú törpe sétál eléd, s szívélyesen a cirkusz területére invitál.
- Tedd próbára tudásod, kalandozó! - hív a tömzsi alak. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Behúzódsz egy bokorcsoport tövéhez, és csendben reménykedsz. Sikerült elbújnod. Óvatosan utánapillantasz, hogy megállapítsd mi is volt az. Azonnal tudod, hogy egy sóhajtó dorony volt a rémület okozója. Amikor elhal a zaj, előmászol.

Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [95,61] A sík vidék mocsarassá válik. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy nekrofunt. Gyanús csobbanást hallasz a latyakból. Hmm, csak egy varkaudar. Ettől nincs semmi félnivalód. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Vad csatakiáltással, felemelve a szöges bunkót a másikra ugrasz. Szöges bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a varkaudar testét. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal épp hogy eltalálod a varkaudar testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Gyenge szúrást kapsz a bal lábadba. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Szöges bunkóval iszonyatosan megcsapod a varkaudar rücskös bőrét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal meghorzsolod a varkaudar nyakát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A szörny fegyverével feléd szúr, de nem talál. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
122 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 38, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

[30 pontot használtál fel, van még 66.]

m 6 4 2 mozogsz nyugatra, délre, keletre
[94,61] Véget nem akar érni a dögletes bűzű mocsár. Ösztönöd hamarabb jelzi a feléd közeledőt, mint ahogy a szemeddel észrevehetnéd. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy gyíkember. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Marokra fogva a szöges bunkót ellenfeledre rontasz. Szöges bunkóval egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a gyíkember pikkelyes testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyilkos csapást mérve bezúzod a gyíkember farkát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Félrehajolsz, de a gyíkember karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A gyíkember összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
20 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 22, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}

Utad során felfedezel egy gyíkfű csomót. Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.)
(Feltételes lopás:) Gyorsan megtalálod azt a helyet, ahol Jóságos Kodó letáborozott. Kivárod az alkalmas pillanatot. A pihenő figura holmijához közelítesz. A szégyentelen áldozatod csapdát állított! Nem vetted észre - a környék csendjét hamarosan a fájdalomüvöltésed veri fel. Vesztettél 3 életpontot. Futás a tett színhelyéről!

(Továbbmész...) [94,62] Tovább gyalogolsz a lápvidéken. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy gyíkfű csomót. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy mocsári penkét.


(Továbbmész...) [95,62] Még mindig a süppedős, szúnyogokkal teli mocsárban vagy. Találsz egy phua-kúpot.
(Feltételes támadás:) Egy szintszívó! Ezt kerested. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Mérg. ubuk dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 mérg. ubuk dobónyíl. Lövedéked átfúrja a szintszívó zsezsgő plazmáját. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. Szöges bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a szintszívó jobb oldalát. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd a szintszívó jobb lábát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A szintszívó karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Iszonyatosan jeges az érintés. (-1 szint: -1 támadás, - 1351 TP, -5 max/akt. életerő, -1 tulajdonságpont, -1 képességpont.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 280 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 7%}
{Csatastatisztika; sebzés: 28, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}


(Feltételes lopás:) Könnyűszerrel megtalálod azt a helyet, ahol az árnymanó férfi tábort vert. Kivárod az alkalmas pillanatot. A pihenő figura holmijához közelítesz. A motyóra fantom kakukkmadár vigyáz. Ahhh, észrevett a figura! Rohansz, mielőtt még észbe kapna. Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) Megpillantasz valamit: 1 kőkés[*]. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.) [40 pontot használtál fel, van még 26.]

kut 5 kutatsz 5 pontért
Megközelíted a fémkúpot, és elolvasod az oldalán a találós kérdést:
Fekete lény, fekete lélekkel,
Mágusok teremtménye kísérletezéssel.
Borzalmas vadász vagy mágus az ebadta,
Elpusztítása mindenki feladata.
[5 pontot használtál fel, van még 21.]

szk 98 keresed a 98. szörnyet
Elhatározod, hogy táborozás alatt megpróbálsz felkutatni egy téfea magofluxot. [0 pontot használtál fel, van még 21.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 21 pontért
Sian-no-csung, az ősi kobudera bölcs útmutatásai alapján szervezetedet megedző gyakorlatokba kezdesz. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az egészséged érezhetően megnövekedjen. [21 pontot használtál fel, van még 0.]

* 1. BP: használod a 242. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [1 pontot használtál fel, van még -1.]
Alaposan elfáradtál, jól esne egy kis innivaló. Kortyolsz a vizestömlőből. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 4, 27, 10.
Lestrapálva a nap eseményeitől, táborozásra alkalmas helyet keresel. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (+1 max. életerő.) Picit változott a T és BA parancs. (ld. enc.)
Ebben a körben -1 pontod maradt, ebből a következő körre -1 pontot vihetsz át. Kapsz még 153 pontot. A következő körben tehát 152 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


THARR MEGIDÉZÉSE
Teljesen meglepődsz, amikor egy pattogó, kemény hang megszólal a fejedben: "Üdv, idegen! Ez Tharr, a háború és a föld istenének a rúnaköve! Én pedig egy arrthon, egy árnyékharcos vagyok. Nyilván nem véletlenül jöttél ide... nyilván te is bele akarsz kóstolni a hatalomba, amelyet Tharr, minden igazi harcos férfi istene kínál! Ha az istenem papja vagy, harcban megacélozza a kezed; megduplázza fegyvered erejét; megsokszorozza támadásaidat; és ha még így sem boldogulsz, segítségül hívhatod magát a földet, amelyen harcolsz! Cserébe viszont keménynek kell lenned, a becsületet és a méltóságodat mindig meg kell őrizned! Nem hazudhatsz, nem futamodhatsz meg az ellenféltől, nem gyilkolhatsz ártatlanokat! Mindig be kell tartanod az istened által megadott törvényeket - ezek nélkül ugyanis káoszba zuhanna a világ. Ahhoz, hogy Tharr papja lehess, áldozatot kell bemutatnod egy rúnakövénél. Az áldozat a férfias keménység három szimbólumából, egy rézdarabból, egy sallank karomból, és egy fáklyából álljon! Nem lehetsz sötétlelkű gonosz - az ilyenek képtelenek a törvények betartására. A jók viszont túl gyengék, hogy a háború vad törvényei szerint éljenek. Semleges kell, hogy legyen a jellemed! Most pedig indulj, és szerezd meg az áldozati tárgyakat."

FELTÉTELES TÁMADÁS ÉS BARÁTSÁGOSSÁG
Az elmúlt évek tapasztalata alapján mindenkiben felmerülnek ötletek nemcsak a játék továbbfejlesztésével, hanem a meglevő dolgok javításával kapcsolatban is. Ilyen fejlesztésre váró parancsok a T és a BA - és a fejlesztés meg is történt! Először is, mostantól a T és BA parancsok a rendes feltételes listától függetlenül kerülnek tárolásra. Így a normál feltételes parancsokon felül ezentúl lehetőség lesz még 12 T és 12 BA parancs kiadására. A T parancs mostantól mindenben megegyezik az FT-vel is (Tehát ha egy T 96 után kiadsz egy FT 96-ot, a T 96-ot törlöd), ezért az FT parancs használatát a továbbiakban nem javasoljuk (idővel meg is szüntetjük). A T-re mostantól meg lehet adni, hogy első teljesülés után törlődjön, vagy bekapcsolva maradjon. Ha törlődő T-t akarsz kiadni, ugyanúgy használd, mint eddig, ha viszont azt akarod, hogy megmaradjon, második paraméternek írj egy egyest, pl. T 96 1. Az T törlése ugyanúgy történik, mint eddig, egy T 96 vagy T 96 1 törölni fog egy korábban kiadott T/FT 96-ot vagy 96 1-et.
Második újítás, hogy az T és BA parancsoknak mostantól akár két vagy három paramétert is megadhatsz, ahelyett, hogy három különálló T ill. BA parancsot kéne kiadnod. Pl. T 10 11 6666 ugyanazt jelenti, mintha kiadtál volna egy T 10, egy T 11 és egy T 6666 parancsot is. Természetesen T-nél a 2. paraméter nem lehet egyes, mert ez a nem törlődő T parancsot jelenti! (Sőt, ilyenkor a gép a 3. paramétert sem veszi figyelembe.)
Harmadik újítás, hogy az T és BA parancsoknak mostantól paraméterei lehetnek egy Közös Tudat tagjai (9101, 9102, stb.), egy isten hívei (991: Leah, 992: Dornodon, 993: Raia, 994: Elenios, 995: Sheran, 996: Tharr, 997: Fairlight, 987: Chara-din), adott jelleműek (988: gonoszok, 989: semlegesek, 990: jók) sőt egy adott nembe tartozók is (998: férfiak, 999: nők). A parancsok prioritási (kiértékelési) sorrendje a következő: 1.) T kalandozóra, 2.) BA kalandozóra, 3.) T KT-re és vallásra, 4.) BA minden egyébre, 5.) T minden egyébre. Példa: T-d van trollokra, a 9101. KT-re és Vlagyimirre (6666. kalandozó). BA-d van emberekre, Dornodon híveire és Murkra (7777. kalandozó, 9101. KT tagja). [Ez a feltételes listádban így néz ki ki: FELT. TÁM: 5; 9101; 6666; BARÁTSÁGOSSÁG: 1; 992; 7777;] Ha találkozol Vlagyimirrel, meg fogod támadni, mert a kalandozóra kiadott T a legnagyobb prioritású. Ha találkozol egy Dornodon hívő trollal, nem fogod megtámadni, mert a BA <vallás> nagyobb prioritású, mint a T <faj>. Ha találkozol Murkkal, nem fogod megtámadni, mert a BA <kalandozó> nagyobb prioritású, mint a T <K.T.>. Még egy fontos apróság, ami változást jelent az előzőekhez képest: A T <kalandozó/szörny> mindenképpen végrehajtódik, ha menekülés% fölött vagy, függetlenül a merészségedtől (ez eddig is így volt), DE a többi T nem, ha a merészséged miatt nem támadnál! Tehát ha kiadod az T 1 parancsot, továbbra is csak azokat az embereket fogod megtámadni, akik elől nem bújnál el a merészséged miatt. (ez a változás.) [Tapasztalt kalandozók figyelmébe: Speciális esetet jelentenek a <szörny> fajú kalandozók, pl. a varkaudar "kalandozók". Az T <varkaudar> mindig meg fogja támadni a "szörny" varkaudarokat, de a "kalandozó" varkaudarokat csak akkor, ha azt merészséged indokolja.]
Van néhány speciális lénycsoport, akikre még Feltételes Támadás parancsot adhatsz ki, ezekhez a következő paramétert kell az FT parancs paramétereként megadnod: 9095 - öregedést okozó lények, 9096 - éjfattyak, 9097 - szintszívó lények, 9098 - azonnali halált okozó lények, 9099 - armageddont varázslatot használó lények.
Ne feledd azonban, hogy labirintusban a BA parancs nem működik.

KARAKTERLAP

Széleshát Geon , egy hollófekete, copfos hajú, szürke szemű mutáns férfi vagy. Bőröd a sírok márvány fehérjét idézi. Ez a 14. fordulód.

Erő: 16 Szint: 5 Merészség: 5/1 Magasság: 183 cm
IQ: 20 Támadás: 5 Agresszió: 3 Testsúly: 258 kg
Ügyesség: 15 Védekezés: 19 Menekülés: 30 % Életkor: 1/1 év
Egészség: 15 Életpont: 114/100 Jellem: semleges (+4) Tul. pont: 3
Szerencse: 15 Varázspont: 0/0 Pénz: 18 arany Kép. pont: 2
Pszi pont: 16/1
Eddig összesen 22 szörnyet (3 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 280 TP-t kaptál. Jelenleg 780 TP-d van. A következő szinthez még 220 TP szükséges. Trófeáid: alpesi tehén, gyilkos tetű. A 9. fordulódban 1344 arany került a bankszámládra. 1411 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 1 ökölvívás: 1 szúrófegyverek: 2
vágófegyverek: 1 ütőfegyverek: 6 lőfegyverek: 2
dobófegyverek: 6

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); mérg. ubuk dobónyíl (#188) (6 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 2 2. nyomkövetés: 1 3. lopás: 1
4. mászás: 1 5. csapdakészítés: 3 6. csapdaészlelés: 1
7. gyógyítás: 1 8. titkosírás: 1 9. felderítés: 1
10. szörnyidomítás: 1 11. szerencsejáték: 1 12. versengés: 1
13. harcművészetek: 1 14. szkanderozás: 1 15. zene: 1
16. szörnyismeret: 2 17. pszi: 2 18. zárnyitás: 1
19. vadászat: 1 20. bányászat: 1 21. testépítés: 1
22. főzés: 1

FELTÉTELES PARANCSOK (még 7 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
lopsz az elfektől (2) bármit, a törpéktől (3) bármit, a trolloktól (5) bármit, a gnómoktól (6) bármit, az alakváltóktól (7) bármit, a kobuderáktól (8) bármit, az emberektől (1) bármit
készítesz szárnyas hernyót (#69) (max. 100 darabot )
gonoszkodsz max. 60 TVP-ért
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 12)
orgyilkos (#131), szintszívó (#96)
Barátságosság (aktív: 1, max: 12)
fabontó szójer (#71)

PSZI KÉPESSÉGEID
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
3 kaja (#2) 6 víz (#27) 1 gyógykenőcs (#313)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
13 arany (#50)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(94,61) gyíkemberek (#51), gyíkfű csomó (#200, belőle készíthető: #201), Jóságos Kodó (5145. kalandozó)
(94,62) gyíkfű csomó (#200, belőle készíthető: #201), mocsári penke (#148)
(95,61) nekrofun (#173), varkaudarok (#64)
(95,62) phua-kúp (#372), szintszívó (#96), egy árnymanó férfi
(96,60) Tharr rúnaköve, Tharr oltár, Chara-din monolitja (#534), sóhajtó dorony (#112)
(97,58) Chara-din monolitja (#534), oltár, művészi porolit (#720), szent liget (#439), phua-kúp (#372), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396)
(97,59) Tharr oltár, evaporőr (#69)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* - A csillagapród képesség beszúrásakor a kőbőr (507) kiírása, és az új képességek enciklopédiája elcsúszott, ezeket javítottam.
- Bekerült a játékba átmenetileg egy kiíratás, amely a csaták végén kiírja a lőfegyver fejlődés esélyét ill. annak mértékét.
* Bekerült a 449,19-es mezőre egy új küldetésadó épület. A küldetéssorozat végrehajtása a császárvárosba való bejutáshoz szükséges.
* A hósárkány pajzs és a szerencse gyűrűje átadható lett, de a pajzs használatához minimum 45. szint kell, a gyűrű használatához min. 30. szint.
* A "Látogasd meg az istenek csarnokát!" küldetést lecseréltük egy olyan küldetésre minden istennél, amit az új fejlesztésben lehet teljesíteni.

Üzenet küldése a karakternek